DieRoten.pl

W środowym wydaniu niemieckiego tygodnika „Sport Bild” możemy znaleźć kolejny artykuł, który w pełni został poświęcony przyszłości Hansiego Flicka w Bayernie Monachium.

Z ujawnionych informacji przez „Sport Bild” możemy dowiedzieć się, że Flick złożył władzom klubu oświadczenie, że jest niezadowolony z obecnej sytuacji zawodowej i myśli o swojej przyszłości w Bayernie po zakończeniu lata. Posada selekcjonera i następcy Loewa jest dla niego ekscytująca, ale nie jest to nic ostatecznego.

Dziennikarze podkreślają, że bardziej istotne dla 56-latka są napięcia z Salihamidzicem oraz różnice zdań w kwestii planowania kadry i transferów. Hansi nie chce narażać na szwank celów związanych z tytułem mistrzowskim i Ligą Mistrzów publicznymi dyskusjami, dlatego zachowuje milczenie.

Kiedy więc można spodziewać się konkretów? Dopiero po zakończeniu sezonu, Niemiec będzie chciał podsumować wszystko i podjąć decyzję. Szkoleniowiec „Gwiazdy Południa” do tej pory stanowczo nie potwierdził, że będzie prowadził FCB po tym sezonie. Kahn także unikał ostatnio składania obietnic, których być może nie będzie mógł dotrzymać.

W rzeczywistości przyszły prezes „Die Roten” jest kluczową postacią w przypadku przyszłości Hansiego Flicka. W przeciwieństwie do kolegów z zarządu, legendarny „Tytan” nie dał się zaszufladkować w dyskusji trenerskiej, jako że wie, iż daleko jeszcze od podjęcia decyzji.

Rummenigge chce zatrzymać Flicka

Według wspomnianego wyżej źródła, Rummenigge za wszelką cenę chce zatrzymać Flicka – „Kalle” był również główną postacią, która doprowadziła do pojednania Hansiego z Salihamidzicem. Rozejm ten jest jednak kruchy... „Brazzo” jest zdania, że to na nim spoczywa główna odpowiedzialność za transfery – w tym przekonaniu wspiera go Hoeness, który również uważa, że transferami zawsze zajmował się zarząd FCB. Zadaniem trenera ma być praca i wydobycie z piłkarzy wszystkiego, co najlepsze.

Relacje Flicka z honorowym prezydentem również są nadszarpnięte z faktu, że Uli publicznie „potępił” udział Boatenga na EURO. Jak informuje „Sport Bild”, Hoeness popiera Salihamidzica, a Rummenigge Flicka. Oliver Kahn z kolei przygląda się sytuacji, ale nie interweniuje (jeszcze).

Przyszły prezes nie chce wchodzić w drogę swojego szefa, którego darzy zawodowym szacunkiem. Ponadto w klubie należy załagodzić napięcie między „Kalle” a Ulim. Na ten moment Oliver głównie kontaktuje się z Herbertem Hainerem, z którym pracuje nad projektem „Bayern AHEAD”. Niewykluczone, że saga ta będzie ciągnęła się jeszcze tygodniami…

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (87)

reklama



07.04.2021 23:38
@makaay
Poszukaj sobie w archiwum na stronie artykułu z wypowiedzią agenta Upamecano i wszystko będziesz wiedział. Agent Upamecano wypowiedział się dość wyraźnie więc chyba nie będziesz miał problemów ze zrozumieniem jego wypowiedzi.
07.04.2021 20:23
Edmund "dopiął dobry transfer co potwierdził agent Upamecano" Nie żebym się czepiał ale co dopiął i skąd pewność, że Hasan był tym zbawcą w tym wypadku ?Bo Romano napisał -że Hasan potwierdził bildowi że ciesza sie,że go zakontraktowali i że było wielu chetnych ale Bayern natychmiast spełnili jego prośby.Ja np myslę,że Karl i może Hainer mieli więcej do gadania na temat tego transferu po tym co zobaczyli w "letnim"oknie i żeby uciszyć buczenie dziennikarzy,czy kibiców.Szybka reakcja w stylu Kalle raczej.Bo gdyby napisał że to typowo Hasan jest odpowiedzialny bo jest tak wysmienitym negocjatorem itd ale ja smiem wątpić w to patrząc na jego zakusy na Odoia ,który straszy ceną ale ciagle sie słyszy o nim i tu jednak widze rękę tych dwóch osób skoro bez mrugniecia okiem spełnili wszystkie jego prośby. ;)
07.04.2021 19:24
Panowie to jest kolejny artykuł prasy z którego nic nie wynika!! Przecież w ostatnim wywiadzie trener jasno powiedział że zostaje i nigdzie się nie wybiera!!
07.04.2021 18:30
Flick musi zostać, Flick albo śmierć, mówię serio. To niesłychane szczęście, że taki geniusz trenerski wyszedł z cienia innych, często gorszych od siebie i głupi jest ten który to zaprzepaści. Jestem pewien, że jeśli z nami zostanie na dłużej, swoją pracą dorówna do największych legend: Lattka, Heynckensa i Hitzfelda. A zostanie jeśli zarząd go zapewni, że będzie miał swobodę pracy jaką oczekuje. Nie bez znaczenia możne też być występ Niemców na Euro, bo jeśli się posypią to Hansi może poczuć że to jego moment na naprawienie kadry i serce wygra nad rozumem. Osobiście kibicuje Niemcom prawie 20 lat , od Japonii, a ten trener zapewni im sukcesy więc niby dla mnie też fajnie , ale to BAYERN jest dla mnie priorytetem. Musi zostać!
FCB!
07.04.2021 18:19
Niech się Uli zajmie plewieniem grządek, a nie wtrąca w sprawy klubu... z całym szacunkiem dla niego, ale gość jest juz na emeryturze, jego czas minął, niech teraz ktos inny pcha ten wózek. Najgorsze sa takie sytuacje, ze gość niby odchodzi a poustawia sobie kluczowe stanowiska swoimi ludźmi i tak naprawdę on dalej rządzi... widać to w wielu klubach na świecie, nie tylko piłkarskich, a takie sytuacje prowadza do tego ze klub przestaje dobrze funkcjonować! Odpukać Bayernu to nie dotyczy narazie, ale im więcej konfliktów tego typu, tym gorzej...
07.04.2021 18:14
@hoven
Akurat ja nie przekonywałem cię nigdy że transfery Sarra czy Moting to były super transfery a odnośnie wypożyczeń mam takie same zdanie jak ty o czym też nie raz pisałem. Ale co do transferu Upamecano to Hasan zrobił dobra robotę i już. Hasan zaczął działać w odpowiednim momencie i dopiął dobry transfer co potwierdził agent Upamecano. Możesz dyskutować z tym faktem ale go nie zmienisz.
07.04.2021 17:42
@Edmund no i myslisz ze pilkarz przychodzi dla Hasana czy przychodzi do klubu? ale masz racje, brawo, TYM RAZEM tego nie spieprzyl
07.04.2021 17:31
przeciez o konflikcie mówił Flick do dziennikarzy to raczje to nie jest wymysł prasy...

Edytowano : 2021-04-07 17:44:51

A i to nie jest tak że ja obrazam Hoenessa tylko nie podoba mi sie ostatnie 20 lat odkąd piłka sie zmieniła i rządzi kasa,że wolą robić raz na 3,4 lata jakies "wieksze" transfery w miedzyczasie sprowadzają pilkarzy nie na Bayern i nie uzgadniając z trenerem( tylko na alibi na ,których tez idzie kasa) i sukcesy potem w Europie mierne...A teraz gdy jest wreszcie trener bardzo dobry rozumie sie z pilkarzami(odchodzi Thiago/był Perisic ktory coś jednak dawał w tamtym sezonie i Coutinho ,którego wystawiał Flick jednak i tez cos dawał),a robi mu sie pod górkę sprowadzjąc pilkarzy nie pasujących do zespolu i jego koncepcji,która sa zwyciestwa ,a nie stagnacja i mierność w Europie...Tego jakoś nie moge zrozumieć i kto jak nie Uli i Hasan jego prawa ręka o czym jest ten artykuł za to nie odpowiadają?!Tak im nie pasuje ten Flick? czy co gdzie nie wspomne o tych wypowiedziach na temat Boatenga itp,gdzie Hansi ma szacunek do kazdego pilkarza który jest w zespole nawet do ostatnich nabytków,którzy nie byli jego zachciankami.
07.04.2021 16:58
@hoven
A ty wierzysz w to co pisze prasa? Jeżeli tak to powinieneś wierzyć w to co powiedział agent Upamecano czyli ktoś kto negocjował. Jeżeli nie to powinieneś też nie wierzyć w konflikt Hasana z Flickiem.

@makaay
To ty chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Specjalnie podałem cytaty z twoich komentarzy żeby było wiadomo do czego się odnoszę.

Obrażanie Hoenessa to jest przegięcie bo to człowiek który zrobił naprawdę dużo dla Bayernu jak nie najwięcej.
07.04.2021 16:53
Niemcy się skompromitowali ale na 2000 i po tym Euro nastąpiła rewolucja w szkoleniu młodych graczy, skautingu i szkół trenerskich w Niemczech.
07.04.2021 16:39
@Edmund al to nie Upamecano ak twierdzil tylko jego agent i to w mediach, a przeciez Ty nie wierzysz temu co pisza media :))) gubie sie w Twoich argumentacjach raz wierzysz innym razem piszesz ze ktos jest naiwny bo podpiera sie tym co napisano...
07.04.2021 16:36
O widać że ostrzeżenia się sypia. Ale jak niektórzy nie umia się zachować to tak jest.
07.04.2021 16:36
co do obrony "Bołny" argumentem,że trener mistrzów świata dostrzega Sarra to należy jednak pamiętać o okolicznościach;-) wtedy Pavard był niedostępny, zapukał więc po Mendego z Realu i też się odbił od drzwi bo uraz więc wtedy dostrzegł Sarra, który kilka razy zagrał w Bayernie... i pamiętajmy,że miało to być jego pierwsze powołanie do drużyny narodowej. wcześniej jakoś DD nie zwrócił na niego uwagi a zapewne jest osobą na bieżąco śledzącą krajowe rozgrywki;-)

@obiektywizm o jakim tragicznym Euro 1998 mówisz? w tym roku były MŚ a nie Euro, Niemcy odpadli w ćwierćfinale, faktycznie niespodziewanie (czerwona karta i potem 0-3 poszło z Chorwacją) ale czy to tragiczne?
zgaduje,że jak już to miałeś na myśli Euro 2000:-)
07.04.2021 16:35
Uli mial wiele sukcesow w komercjalizacji tego co robil klub ale gdy bawil sie w dyrektora sportowego to juz tak dobrze nie bylo i nap rzestrzeni lat jest wiele przykladow jego wtop na tym polu nie mowiac juz o zenujacych i niszczacych jego legende ostatnich 2-3 lacznie ze slowami o Bernacie, 'gdybyscie wiedzieli kogo kupilismy' i 'wole przegrac mistrzostwo ale godnie pozegnac Robbery'
07.04.2021 16:27
@obiektywizm jeżeli dobrze pamiętam to ta sytuacja finansowa, stała się taka w II połowie lat 70. Jakoś po ostatnim triumfie w Pucharze Europy, czyli w 1976. Chodziło o podatki, między innymi z tego powodu Beckenbauer przeprowadził się/uciekł do Stanów Zjednoczonych.

Ale tak to się zgodzę. Uli zaczął niedługo po zakończeniu kariery pracować w Bayernie i to on wylał te wszystkie fundamenty. Tego nikt mu nie odbierze. Ale jednak Uli pomimo że był świetny w przeszłości, tak trzeba przyznać że nie do końca orientuje się w dzisiejszych czasach.

Edytowano : 2021-04-07 16:28:29

W ogóle to niezły rynsztok tutaj się zrobił.
07.04.2021 16:22
Edmund a czytasz Ty te komentarze czy tylko chcesz zawsze prowadzić do kłótni?Flick chciał transferów nie za miliony to nie ja tu ustalam kogo za ile tylko trener i sie wypowiadam .Flick chyba jest dla nich idealnym trenerem który niewyskakuje Bóg wie z jaką zachcianką(co pisałem) więc o co chodzi?O co te konflikty?chca sie go na siłe pozbyc? bo nie rozumiem?Gość który dobrze buduje/prowadzi kadre i mądrze i nagle ciagłe konflikty ...Bo mi to wygląda jak za Hoenessa(teraz Hasan) na cheć postawienia na swoim i pokazać gdzie miejsce Flicka.Tylko kto na tym straci ?Flick czy Bayern?ojj zastanówmy sie ;)

Edytowano : 2021-04-07 16:26:13

Obiektywizm otrząsnij sie miej choc jaja i wejdz z swojego nicku i napisz to co ci leży, a nie jakis lewych kont czego sie wstydzisz?Moze tego, że to ktos z adminki?! hmm Mam twoje zdanie gdzies ,ja wiem swoje i umiem patrzec realnie co było i jest zle robione od x lat
07.04.2021 16:20
@Edmund

Daruj mu, on co najwyżej będzie umiał policzyć czy mu na Żubra czy inne gatunkowe słabe piwo starczy. Ego już sobie połechtał wylewając wiadro pomyj na faceta, dzięki któremu może Cieszyć się, że tacy zawodnicy jak Robbery czy wcześniej Maakay tu grali, ale o podstawach ekonomicznych pojęcia nie ma
07.04.2021 16:17
@admin no ale mozna sobie wejsc w tamte rozmowy i sprawdzic jak jechano po Kovacu czy Pepie wiec jakie nie i nie? xDDD

nawet pod ostatnimi rozmowami slowa jak 'nieudacznik' zostawaly a 'leszcz' bylo kasowane

Edytowano : 2021-04-07 16:20:53

@obiektywizm, w latach 80 Bayern w fatalnej sytuacji finansowej? interesujace, mozesz podac numer tej rzeczyistosci i jak sie tam przeniesc? bo na pewno nie nasza
07.04.2021 16:16
@makaay
"A uparcie twierdzi sie że Upa to transfer Hasana i jest sukcesem,gdzie ja twierdze, że sprowadzil go Kalle"
Twierdzić możesz ale nawet na stronie był artykuł w którym agent Upamecano twierdził że to dzięki temu że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie doszło do transferu. Więc albo to Hasan załatwił ten transfer albo Hasan ma tak mocna pozycję że mimo iż coś załatwia KHR to wszyscy mają mówić że to Hasan. Dla ciebie to pewnie żadna możliwość nie jest na rękę.

"w dzisiejszej pilce liczy sie kasa to tez sa fakty czy sie komus podoba czy nie"
Tak to prawda ale trzeba je też umieć wydawać. Najlepszy przykład MU. Ile kasy wydali od odejścia Fergusona a ile osiągnęli.
07.04.2021 15:59
@FanGraczyBayern jak słysze, że 30 mln nie będzie proste, to już wiem że Upamecano to był pierwszy i ostatni porządny transfer w lecie
07.04.2021 15:54
Rummenigge: Okazuje, że piłkarze i ich agenci nie są zadowoleni z proponowanych przedłużeń umowy na obecnych warunkach - oczekują więcej. To będzie interesujący rynek transferowy. Wydanie 30 mln € na zawodnika nie będzie już takie proste. [Athletic]
07.04.2021 15:49
@makaay

Ale ty brednie człowieku piszesz, dawno się tak nie uśmiałem :D

Po pierwsze i najważniejsze, odstaw to co bierzesz.

Po drugie, zanim się coś napiszę sprawdź źródło. A zacznijmy od tego, że Bayern w latach osiemdziesiątych w momencie gdy Hoeness przychodził był w fatalnej kondycji finansowej, ale ty o tym nawet nie masz pojęcia. Dla takich i ty najłatwiej jest wziąć browara ze sklepu i niech się inni martwią, ale Hoeness jest najgorszy. Z takim podejściem nic innego jak browar i TV ci nic nie zostanie.

Następnie na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych mieliśmy komercjalizacje Piłki nożnej, w Hiszpanii, Anglii i Włoszech, a w Niemczech jest produkt nowy i tu Cię zaskoczę rozpoczęła się dopiero pod koniec XX wieku pod koniec, po tym jak utworzono DFL i tragicznym Euro 1998. Wyobraź sobie (choć wiem, że to trudne dla Ciebie), że bez komercjalizacji, czyli mówiąc prościej pieniędzy nie da się zarządzać ani Przedsiębiorstwem, ani klubem Piłkarskim. No tak, zapomniałem, że z twoim podejściem i wiedzą możesz co najwyżej poprowadzić taczkę z piachem...

Po czwarte, Bayern nie dość, że odrobił finansową zapaść do europejskich konkurentów, to obecnie jest najzdrowszym klubem, na co pracował CZTERDZIEŚCI LAT i przedsięwzięciu towarzyszył właśnie HOENESS. Bayern jest jego dzieckiem i czy chcesz czy nie, to jest i powinna być najbardziej szanowana persona, bo żaden innym człowiek nie dał tyle Bayernowi co Hoeness, nie raz narażając się na krytykę ze strony takich prymitywów jak ty.

Po wreszcie piąte, co ma do tego konfliku Hoeness!? Czytałeś ten artykuł? Ja tutajJesteście jak małe dzieci w piaskownicy, którzy słuch o tym, że ktoś coś gdzieś napisał/powiedział najchętniej byście sięgnęli po siekiery czy młotki. Ja tu widzę nazwisko Salihamidzic i Flick to raz, dwa to tylko i aż ARTYKUŁ do gazety, która MA SIĘ SPRZEDAWAĆ, by takie jelenie jak ty mogły sobie połechtać ego czy coś tam jeszcze.

Na sam koniec już pal licho tego Salihamidzica i konflikt Flicka, nie wiem czy jest obecnie kadra w Europie, która może pochwalić się lepiej zbalansowaną kadrą w Europie, pomimo pewnych widocznych ubytków. Nie fortunnie złożyło się tak, że w kluczowej fazie mamy apogeum nieobecnych, przez co i napięcia w zespole mogą większe. Tyle i aż tyle.
07.04.2021 15:41
@Pir5 miejemy nadzieję, że będzie lepsze
07.04.2021 15:28
@hoven musisz się pogodzić że Hasan zostanie i że letnie okienko będzie lepsze od pozostałych. Jak piszesz dużo negatywnych komentarzy o Hasanie to prowadzi to do kłótni i ostrzeżeń. Nie ma co pisać. Mi się działania Hasana też średnio podobają ale muszę go widzieć jako dyrektora sportowego :)
07.04.2021 15:21
Nie i nie. Nie będę się jednak tutaj udawadniał, że 2+2=4.
07.04.2021 15:16
@admin zostawaly duzo gorsze okreslenia niz Leszcz (ktore wzielo sie tylko w opozycji do 'Rekin' - i ma ten kontekst) zarowno o Kovacu jak i Pepie pomijajac juz ze w przypadku Hasana nawet krytyka nie zawierajaca zadnych obrazliwych slow byla usuwana
07.04.2021 15:13
Oczywiście, że była masa ostrzeżeń za obrazę Kovaca, więc uprzejmie proszę nie szerzyć kłamstw.
07.04.2021 15:12
Brazzo nic nie umie i taka jest prawda. Nie rozumiem zaślepienia Uliego, chociaż Uli też już odleciał i pamiętamy dobrze te wypowiedzi, że zbyt dobra kadra nie jest dobra, albo publiczne sprzedawanie Boatenga, a niedawno publiczne upomnienie Loewa żeby go nie powoływał.
07.04.2021 15:10
makaay-> Sprowadzenie przez Hasana Daviesa z USA zasłoniło niektórym oczy po prostu i tyle w temacie :) FCBM!
07.04.2021 15:10
@GuteSpiele nieprawda, Perisica Brazzo nie chcial, jego agent sie zalil ze nie odpowiedzial nawet na propozycje spotkania kiedy byl na stadionie

pozniej to Branchini negocjowal wypozyczenie a przed tym sezonem robil to Karl - co bylo oficjalnie mowione

a Kovaca jako naszego trenera bronilem dlugo przed wiadrami pomyj ktore wylewaly osoby zarzucajace mi ze ciagle krytykuje :))))))

i wtedy nie bylo ostrzezen za jechanie po naszym trenerze jak po lysej kobyle - natomiast Hasana wystarczy nazwac leszczem zeby ostrzezenie dostac

:))))))))
07.04.2021 15:07
wiem wiem hoven czytałem komentarze pod naszymi "wzmocnieniami" z dnia 5.10.20 takze ehh no ale ludzie cieszyli sie ze wgl cos przyszlo to tylko pokazuje,gdzie ten klub zmierza...A uparcie twierdzi sie że Upa to transfer Hasana i jest sukcesem,gdzie ja twierdze, że sprowadzil go Kalle jak zobaczył co przyszło i co sie dzieje w zimie z obroną ale sukcesem by było gdyby go sprowadzili jeszcze zimą i tu sie mógł wykazać Hasan.
07.04.2021 15:02
Fan-> no właśnie, bo nie chcieli dać za Chorwata trochę więcej i chyba się rozbiło o 2 czy 3 mln...FCBM!
07.04.2021 14:59
Costa to w ogóle niewypał jakiś... kiedy on wyzdrowieje ? Zamierza jeszcze wrócić w tym sezonie? Nie byłem za Perisiciem ale ja widzę że ściągnięto asa Costę to już wolałbym zdecydowanie oglądać Chorwata.

Edytowano : 2021-04-07 15:00:11

@Gute
hoven nigdy jakos nie krytykował Kovaca :D
07.04.2021 14:56
@hoven Od kiedy to chwalisz Kovaca :)
Na pewno jako uzupełnienie byłyby to ciekawe rozwiązania, choć jakby nie patrzeć poza Vogtem pozostałych Brazzo próbował pozyskać :)
07.04.2021 14:53
@makaay zapytaj NIEKTORYCH nizej dlaczego mowili ze Kovac chce nam nasprowadzac przecietnych pilkarzy i nie nadaje sie na Bayern choiaz Vogta, Kramarica i Perisica chcial jako UZUPELNIENE skladu o czym mowil) a dlacego zachwycaja sie Hasanem i jego transferami Roci, Sarra i Czupo Motinga

:))))))))
07.04.2021 14:52
@FanGraczyBayern Kogo kolwiek, byle coś potrafił, choć fakt w jego przypadku jego rozpoznawalność jest nieproporcjonalna do umiejętności
07.04.2021 14:52
o to chodzi ja to rozumiem teraz Flick i piłkarze mówią prosto Chcemy wygrać LM(nie obronić) do tego dorzuce Karla bo to gość z klasą i on odpowiada za transfery (jak Sane,Upa) umówmy sie po przespaniu okna przez dyrektora...Nikt z góry jak Uli nie powiedział zrobiłem to i to zle i Hasan robi to samo bo Hoeness nim kieruje to jest to samo co było za Uliego...Nikt ich nie rozliczy z błędów tu jest wręcz gozrej jak w jakiejs barcelonie bo tam narobi dziadostwa Bartomeu to leci przyjdzie drugi i ma sznase poprawić a tu nie tu sie brnie lata...(niemowie co jest lepsze Kibicuje klubowi sportowemu więc oczekuje sukcesów sportowych!a za Sukcesem sportowym idzie sukces finansowy chyba logiczne).Teraz wiem jedno jezeli Flick odejdzie to kto posprząta ten syf?kto tu bedzie chciał przyjsc?jacy pilkarze już jest problem bo nie placimy kroci jak szejki i ciezko o pilkarzy klasy swiatowej,a co bedzie jak niebedzie trnera z wizją sukcesów(a jednak pilkarze idą za trenerami Kloop,Tuchel,Pep, Robben przyszedł bo był tu LvG).Kto tu przyjdzie ?pytam i co osiągnie...
07.04.2021 14:49
tylko ze te uzupelnienia kadry sa o kant dupy rozbic bo mimo ciezkiego sezonu gramy Once de Gala a na prawej trener woli wystawic Sule zamiast Sarra

kolejne pieniadze po 80mln wyrzuconych na wypozyczenia w bloto, a do tego straty zwiazane z nieudolnym przedluzaniem kontraktow Alaby i Thiago

najgorszy prezes w historii Barcelony Bartomeu zdazyl sprzedac Samedo i kupic Desta - Hasan wolal w zimie wypozyczyc z realy za 5mln nieudacznika a potem targowac sie zeby w ostatniej chwili i tak rzucic na stol tyle ile chcial Ajax

tylko bylo juz za pozno bo Ajax mial dosc i wolal oddac chlopaka do Barcelony, i tak oto zostalismy z 28 latkiem ktorego hasan dlugo obserwowal a do ktorego nikt sie nie chce przyznac :))))))

tak samo dlugo obserowal Lucasa Hernandeza, transfer ktorego prawie zawalil oglaszajac zainteresowanie podobnie jak w przypadku wybranki swojego serca Odoi - na (nie)szczescie byla klauzula

smiano sie z Kovaca bo chcial uzupelnienia skladu w postaci Vogta, Kramarica i Perisica - pisano wtedy ze chce transferow na miare przecietnego klubu

zabawne ze te same osoby wychwalaly Hasana za transfery Sarra, Roci i Czupo Motinga - dlaczego zastosowanego inne kryteria? Dlaczego Kovac byl wysmiewany a Hasan wychwalany?

przyklad Perisica jest zreszta bardzo wymowny - Hasan nie odebral telefonu od agenta i brzydko o olal gdy ten byl u nas a transfer dopinal pozniej Branchini - na pewno nie robil tego bez prowizji, ciekawe czy Hasan oddal ja z wlasnej kieszeni? Perisic wyraznie przyczynil sie do potrojnej korony (bardziej niz Coutinho) i zamiast przyznac sie do porazki jak mezczyzna i wziac go na kolejny sezon "REKIN" (buahaha) postawil na sentymenty (bezpiecznie) i wyrzucil ku uldze Juve 10mln na goscia ktory od 2 lat w Italii nie pokazal absolutnie niczego
07.04.2021 14:49
@FanGraczyBayern w przypadku Sarra to osoby, który śledziły na bieżąco(!) ligę francuską z pewnością go nie skreślały, podobnie zresztą jak selekcjoner Mistrzów Świata.

@Reeken89 tak i ja nigdy nie twierdziłem, że na rynku transferowym cokolwiek jest pewne. Wprost przeciwnie. Tutaj jednak czytam jak ktoś gdyba, wróży z fusów i pisze jednocześnie o faktach. Nie.
@makaay szkoda się nawet do tego odnosić. Po raz ostatni jednak apeluję o mniej agresywny ton.
07.04.2021 14:44
Też się nie dziwie Flickowi że jest wkurzony, a jeszcze czeka go (i nas kibiców) letnie okienko a póki co nie zapowiada się to dobrze bo nie ma kasy i słowa Kelle że będą czekać do ostatnich dni na jakieś promocje, a jak się nikt nie znajdzie w promocji to będzie "łapanka" jak na początku października ;] To się Flick znowu ucieszy razem z nami kibicami ;)
07.04.2021 14:42
makaay-> Ja chcę powiedzieć tylko, że organizacja w klubie nie jest taka krystaliczna jak się wydaję, bo błędy popełnia każdy, ale trzeba się przyznać, że takie błędy się zrobiło i wyciągnąć wnioski na przyszłość, a jak na razie w Bayernie idą w zaparte :) FCBM!
07.04.2021 14:30
No Faktycznie bo ty admin najwiecej masz na ten temat do powiedzenia czy cos jest faktem ,czy nie ...Ja napisze że wszystkie lata Hoenessa w klubie są cienkie to mi napiszesz ,że przeciez to jego zasługi że klub jest tu gdzie jest rekord maister itp(człowieku Bayern to nie jest Hoeness i to co robi nie zawsze jest słuszne to Bayern "stworzył" Hoenessa a nie odwrotnie).A na przestrzeni lat w Bayernie tylko trenerzy ktorzy sa maks 3 lata i lecą...żadnej dłuższej wizji i najlepiej zero wymagań kadrowych,z każdym kończy sie praktycznie w atmosferze kłótni(albo cisza żeby nie powiedziec i przyznac,ze to był eksperyment hoenessa).W Europie od lat 76do wreszcie 2001 Bayern był miernotą(Hoeness w klubie od chyba 80') no tyle lat nie ugrac nic za niego...No ale ja moge tylko gdybać bo ty napiszesz fakty ,a skąd możesz wiedziec człowieku, że nie bedzie lepiej i w przeszłości nie było by lepiej dla Bayernu jakby tego Uliego tu nie było...A jak widzimy ten człowiek zawsze szukał zaczepki z kazdym trenerem i nawet teraz gdy jest gośc na lata,który jest geniuszem szkoły trenerskiej i idealnie pasuje do bayernu podstawiają mu Hasana(człowieka uliego)który robi wszystko żeby go zrazić do pracy tu -CZYLI NA SZKODĘ KLUBU!wbij sobie to do główki czego nie mogło wielu tu zrozumiec przez te wszystkie lata Hoeness już sie skonczył i niech idzie w swoja stronę i przestańcie z niego robić "Boga".

Edytowano : 2021-04-07 14:37:30

Rekken nie kłóć sie znim bo on ci wmówi ze ty nie masz racji bo on jest admin i on tylko mówi o faktach (ja wiem ze chce byc bezstronny bo przeciez admin Bayernu to "rządowa" funkcja...).I Uli to tylko racjonalizm finansowy ... i w europie sucho było z naszymi sukcesami ...(Barca od 92 wygrała 5 LM i od tego czasu ile wydali hajsu to samo real ile od 92 roku- 7 razy ile wydali także w dzisiejszej pilce liczy sie kasa to tez sa fakty czy sie komus podoba czy nie I te kluby nie znikna z historii ! wrócą mocniejsze i znowu będa wydawac nie swoją kase... i zdobywać sukcesy)Niema sie co tłumaczyc o 100 milionowych transferwach bo Flick to nie jest gość ,który mówi ten i ten bo jak nie to odchodze dlatego to jest wgl głupota robic gosciowi pod górke...
07.04.2021 14:29
admin-> Tak samo nic nie gwarantuje kupienie kogoś za 10 czy 15 mln i znów tu czepie się nie samego Sarra, ale tego kto wpadł na taki pomysł i 100 razy lepszy byłby Richards...FCBM!

Edytowano : 2021-04-07 14:33:17

Jak tak bardzo chcieli obecnie zaoszczędzić to się przeliczyli i to o kilka dobrych milionów.
07.04.2021 14:29
Sarr i Costa już w momencie transferu nie rokowali dobrze. Nie ma co bronić zarządu, zawalili sprawę.
07.04.2021 14:23
Nie za bardzo rozumiem co ma wydana rok później kwota na Upamecano w kontekście budżetu transferowego przewidzianego na inny okres.

Wtedy postawiono na ilość, a dokładniej uzupełnienie luk. Przypomnę również, że wydanie większej kwoty na jakiegoś zawodnika absolutnie nic nie gwarantuje.
07.04.2021 14:11
admin-> Nie miałem na myśli i nie mam by kupować zawodników po 100 mln czy mniej co okienko tylko dlatego by pokazać, że ma się kasę, ale jaki ma cel kupowanie półśrodków, którzy częściej siedzą na ławie niż grają, a można by dołożyć kilka milionów więcej i kupić kogoś rozsądnego, bo jeśli Bayernu nie było by faktycznie stać na nikogo w obecnym czasie to by nie dali za Upamecano ponad 40 mln :) FCBM!

Edytowano : 2021-04-07 14:15:34

A ławka wygląda jak wygląda Costa nie wie co robi w Bayernie, bo chciał skrócić wypożyczenie w zimie, a Sarr to się cieszy, że znalazł się jeleń, który dał zarobić Marsylii plus dostał długi kontrakt i to przed 30 heh.
07.04.2021 14:01
O tym, że rzekomo ktoś działa na szkodę klubu to można by długo polemizować. To jednak żaden fakt, a Twoja subiektywna opinia.

Tak, i Bayern dzięki temu, że działał rozważnie w ostatnich latach, mógł kontynuować tą strategię w czasie, kiedy większość musiała mocno ograniczyć wydatki. To jest podstawowa różnica.
07.04.2021 13:53
Marienplatz-> Uli nadal miesza jak zwykle znaczy się już jakiś czas temu namieszał wprowadzając Hasana do Bayernu i nie zdawał i chyba nie zdaję sobie sprawy, że działa na szkodę klubu zresztą nie pierwszy raz nie umniejszając mu wszystkich zasług dla Bayernu i z pespektywy czasu błędem było dawać mu drugą szansę po wyjściu z pierdla, bo włączyło się myślenie będą pociągał za sznurki nadal, bo co mi zrobią heh...FCBM!

Edytowano : 2021-04-07 13:57:14

Piotrek89r-> nie zwalajmy wszystkiego na obecną sytuację, bo Bayern w kwestii transferów działał podobnie przed tym co teraz i było dużo niezrozumiałych transferów byle by za prawie friko, na sztukę, a jakości kompletnie brak.
07.04.2021 13:49
@Reeken89 OK ale idąc w drugą strone to wymarzonym graczem Flicka jest Tiago Dantas, który na tą chwile daje drużynie jeszcze mniej niż Sarr.... Hansi miał też kilka bardzo dobrych transferów i ostatnie okienko to raczej było podejście wygraliśmy wszystko, więc nie trzeba super transferów zrobić. Do tego jest Koronakryzys, więc moim zdaniem bardzo rozsądnie Bayern rozegrał ostatnie okienko - poszerzył kadrę i nie wydał przy tym za dużo kasy.
Przykład Dantasa może świadczyć, że o i ile Flick trenerem jest bardzo dobrym to w kwestii transferów nie koniecznie byłoby tak kolorowo.
07.04.2021 13:45
I to jest właśnie paradoks. Jak był ten cały Pep, traktowali go jak króla, no bo Pan z wielkiego świata. Uli i Kalle na kolanach, z kompleksami wobec światowca. Jak można dostać praktycznie darmo najlepszego trenera jakiego mogliśmy mieć - Hansiego - i tak go traktować? To mało nam jakiś Ancelottich, Pepów czy Kovaców???
Pokaż więcej