DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Wielkie emocje! Bayern po rzutach karnych pokonuje RB Lipsk!

fot. vverve/Photogenica

Stało się! Bayern Monachium awansował do kolejnej rundy Pucharu Niemiec! Mistrzowie Niemiec o awans walczyli dziś z ekipą wicemistrzów Niemiec, czyli RB Lipsk.

Po serii trzech wygranych pod wodzą Juppa Heynckesa, monachijski Bayern mierzył się dziś na wyjeździe z ekipą RB Lipsk. Jako że regulaminowy czas gry zakończył się remisem, to konieczne był konkurs rzutów karnych.

REKLAMA

Jedyną bramkę dla Bayernu zdobył w drugiej części spotkania Thiago. Warto mieć na uwadze, że od 53. minuty gospodarze grali w osłabieniu, po tym jak z boiska został wyrzucony Naby Keita. 

Na całe szczęście monachijczycy zachowali zimną krew do końca i lepiej wykonywali rzuty karne nie myląc się ani razu, podczas gdy uderzenie Timo Wernera zostało wyłapane przez Svena Ulreicha. Bayern pokonał RB w karnych 5:4.

Monachijczycy nie będą mieli zbyt wiele czasu do przygotowania się do kolejnego spotkania, albowiem już za trzy dni, a dokładniej w sobotę o 18:30 mistrzowie Niemiec powalczą ponownie z RB Lipsk, lecz tym razem w Bundeslidze w ramach 10. kolejki niemieckiej Bundesligi.

Thiago za plecami Roberta

W porównaniu do ostatniego ligowego spotkania Bayernu Monachium z Hamburgerem SV w ramach 9. kolejki niemieckiej ekstraklasy, które "Bawarczycy" wygrali 1:0 po bramce Corentina Tolisso, Jupp Heynckes zdecydował się dokonać łącznie trzech zmian.

Poza kadrą meczową znaleźli się kontuzjowani piłkarze tacy jak Manuel NeuerFranck Ribery, Thomas Mueller oraz Juan Bernat, który choć wrócił już do zajęć z piłką, to trener "Dumy Bawarii" nie może jeszcze skorzystać z jego usług − Hiszpan powinien wrócić do treningów z drużyną już niebawem.

Mimo wcześniejszych obaw związanych z niegroźnym urazem kostki Matsa Hummelsa, stoper znalazł się jednak w wyjściowej jedenastce. Z kolei na ławce znalazł się Javi Martinez, który wyleczył już uraz barku, jednakże 72-letni szkoleniowiec FCB nie zdecydował się na grę doświadczonym Hiszpanem od samego początku.

Mistrzowie Niemiec dzisiejszy pojedynek na Red Bull Arenie w następującym ustawieniu: Sven Ulreich w bramce, David Alaba, Mats Hummels, Jerome Boateng oraz Joshua Kimmich w obronie. Duet środkowych pomocników tworzyli dzisiejszego wieczoru Arturo Vidal i Corentin "Coco" Tolisso.

REKLAMA

Podobnie jak w sobotę na lewym skrzydle wystąpił Kingsley Coman, podczas gdy po jego przeciwnej stronie zagrał  Arjen Robben. Kontuzjowanego Thomasa Muellera za plecami Roberta Lewandowskiego zastąpił Thiago Alcantara. Na ławce rezerwowych znaleźli się tacy gracze jak: Tom Starke, Sebastian Rudy, Niklas Suele, Kwasi Okyere Wriedt, Javi Martinez, Marco Friedl oraz Rafinha.

Wyrównana gra

W pierwszych sekundach spotkania monachijczycy zaczęli bardzo odważnie, ale ich zapały zostały błyskawicznie ostudzone przez zawodników RB Lipsk. Na pierwszą dogodną sytuację musieliśmy czekać do ósmej minuty, kiedy bliski zdobycia bramki samobójczej był Bernardo, który został trafiony przez Roberta Lewandowskiego.

Zarówno Bayern jak i RB Lipsk grało bardzo ostrożnie, powoli przesuwając się od obrony do ataku − niestety przez większość okresu zamiast dobrej gry byliśmy świadkami licznych fauli i brutalnej gry z obu stron. W 22. minucie żółtym kartonikiem został ukarany Jerome Boateng. Chwilę później zagotowało się pod bramką "Bawarczyków".

Thiago w łatwy sposób stracił piłkę, którą odebrał mu Emil Forsberg. Szwed wpadł w pole karne, minął kilku rywali i oddał strzał − szczęśliwie uderzenie wybronił Sven Ulreich. Kilka minut później Niemiec ponownie uratował swój zespół przed utratą bramki broniąc strzał Augustina. Podopieczni Juppa Heynckesa starali się odpowiedzieć, lecz szczelna defensywa "Byków" pilnowała dostępu do swojej bramki wzorowo.

W 34. minucie byliśmy świadkami kontrowersyjnej (mogło się wydawać) sytuacji, kiedy Forsberg został sfaulowany przez Arturo Vidala. Początkowo wydawało się, że sędzia wskaże na rzut karny, lecz po konsultacji z bocznym arbitrem Felix Zwayer nakazał rzut wolny sprzed pola karnego. Do piłki podszedł Forsberg, zaś piłka po jego uderzeniu musnęła poprzeczkę.

Do końca pierwszej połowy nie oglądaliśmy już zbyt wielu składnych czy spektakularnych sytuacji. Obie ekipy starały się oszczędzać siły i grały bardzo zachowawczo, nie pozwalając wzajemnie na zbyt wiele. Ostatecznie wynik nie uległ już zmianie i obie ekipy udały się na przerwę do szatni.

Emocje w drugiej połowie

Na drugą część spotkania obie ekipy wyszły w niezmienionym ustawieniu. Obraz gry niewiele ulegał zmianie, lecz tym razem "Bawarczycy" zaczęli grać nieco pewniej, zaś ich ataki wyglądały już składniej. Punktem kulminacyjnym dzisiejszego pojedynku na Red Bull Arenie z całą pewnością była czerwona kartka dla Keity w 53. minucie.

Widząc co się dzieje na boisku Jupp Heynckes postanowił wprowadzić na boisko Sebastiana Rudego kosztem Arturo Vidala. Kilka minut później Comana zastąpił jeszcze Javi Martinez. W 66. minucie w doskonałej sytuacji znalazł się Robert Lewandowski, który wykorzystał błąd Halstenberga i uderzył na bramkę Gulacsiego, lecz nieszczęśliwie piłka o centymetry minęła światło bramki.

Niestety kilkadziesiąt sekund później sfaulowany w polu karnym został Poulsen − arbiter główny podyktował rzut karny, który bez problemu wykorzystał Forsberg. Na odpowiedź gigantów z Monachium nie trzeba było czekać zbyt długo, albowiem w 73. minucie wyrównał Thiago po genialnym podaniu Jerome'a Boatenga.

REKLAMA

W 80. minucie bardzo bliski szczęścia był ponownie Thiago, lecz golkiper "Byków" instynktownie wybił futbolówkę do boku. Tuż przed końcem drugiej połowy szczęście uratowało ekipę gospodarzy, albowiem Arjen Robben dograł wprost na głowę Joshuy Kimmicha, lecz i tym razem uderzona przez młodego Niemca piłka przeleciała tuż obok bramki.

Mistrzowie Niemiec próbowali jeszcze zdobyć bramkę na wagę awansu, lecz ostatecznie wynik nie uległ już zmianie i zgodnie z przyjętymi zasadami w Pucharze Niemiec konieczna była dogrywka. Warto podkreślić, że dogrywka oznaczała również możliwość przeprowadzenia czwartej zmiany.

Gulacsi ratuje Lipsk

Podobnie jak w pierwszej części spotkania Bayern od samego początku zaczął napierać na bramkę "Byków", którzy skutecznie opierali się atakom mistrzów Niemiec. W 100. minucie mogło już być 2:1, jednakże genialnym refleksem popisał się golkiper RB Lipsk − Gulacsi.

Cztery minuty później szczęście uratowało zespół prowadzony przez Ralpha Hasenhuettla − wprowadzony w dogrywce Wriedt wykorzystał dośrodkowanie z rzutu rożnego i głową skierował piłkę w światło bramki, lecz futbolówka uderzyła w poprzeczkę i spadła tuż przed linią bramkową.

To nie koniec emocji i oblężenia bramki gospodarzy! Chwilę później węgierski bramkarz wicemistrzów Niemiec po raz kolejny popisał się niesamowitym refleksem i cudem końcem palców wybronił piekielnie mocne uderzenie Roberta Lewandowskiego z woleja.

Ulreich bohaterem Monachium!

Druga dogrywka również nie przyniosła rozstrzygnięcia, choć "Bawarczycy" przez cały okres dogrywki byli bardzo bliscy zdobycia bramki dającej awans. Zgodnie z przyjętymi zasadami o losach zwycięzcy musiały zadecydować rzuty karne.

Pierwszą jedenastkę na bramkę zamienił Robert Lewandowski, którego bramka z całą pewnością uspokoiła kolegów z zespołu. Bernardo również odpowiedział pewnym strzałem i wpakował piłkę do siatki. Jako drugi jedenastkę wykonywał David Alaba − Austriak idealnie posłał piłkę w bok, nie dając Gulacsiemu najmniejszych szans.

Swoją szansę wykorzystał także Kampl i na tablicy widniał wynik 2:2. Trzecim wykonawcą rzutu karnego w ekipie "Gwiazdy Południa" był Mats Hummels, który perfekcyjnym uderzeniem podwyższył na 3:2. Chwilę później Ulreich po raz trzeci został pokonany przez Halstenberga. Jako przedostatni do wykonania jedenastki został wyznaczony Sebastian Rudy, który idealnie wpakował piłkę w boczną siatkę.

Kapitan RB Lipsk − Willy Orban − podobnie jak koledzy posłał piłkę w sam środek I na tablicy widniał już wynik 4:4. Jako ostatni do rzutu karnego podszedł Arjen Robben, który umieścił piłkę tuż przy słupku. Przed Timo Wernerem stało bardzo trudne zadanie − szczęśliwie Sven Ulreich nie pomylił się tym razem i wybronił pewnie strzał młodego napastnika RB Lipsk. Bayern gra dalej!

Do akcji mistrzowie Niemiec wracają już w najbliższą sobotę, kiedy to "Bawarczycy" podejmą na swoim podwórku nikogo innego jak… RB Lipsk! Początek spotkania o 18:30!

REKLAMA
Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

4-0 na AA, no rzeczywiście słabo grali....
Ja jestem ciekaw kto wtedy grał dobrze skoro oni słabo?

A o pudelku to nie ja pisałem, tylko ktoś, z kimś się kłóciłeś, że James nie rozumie Hiszpańskiego. A co do generalizowania, wystarczy wejść na stronę Realu, żeby widzieć poziom tych ludzi, wiadomo, są wyjątki ale gdyby się nimi interesować nie moglibyśmy wygłosić żadnej opinii na wiele tematów.

27-10-2017, 17:25:36

Carlo u nas pierwszy miesiac tz mialswietny, ale cyba 80% innych meczow niz ja ogladales bo akurat wtedy sledizlem hiszpanska lige

rownie dobrze moge ja napisac ze nie slucham kibioc Bayernu (i tu dalej cos o pudelku), w tym Ciebie, wiec... (rozumiem ze obrazac innych i generalizowc jest latwo ale jest Ci z tym dobrze?;))

27-10-2017, 16:51:45

Ogądałem jakieś 80% meczów i nie słucham kibiców Realu, tak jak szanujący się człowiek nie czyta pudelka i nie słucha rad życiowych od meneli.

Powtarzam, na początku wszystko wyglądało świetnie, pod koniec były wrzutki ale pisanie, że tak było zawsze to głupota.

27-10-2017, 16:34:06

a ile razy ogladales? bo kibice realu mieli dosc, i sami uwazali ze slizgaja sie w lm

27-10-2017, 16:14:36

Oglądałem Real Carlo naprawdę świetnie grali, fakt, pod koniec męczyli wrzutkami ale gadanie o Dyźmie to przesada.

Jednak jego Real pojechał nas ostro, byliśmy też bliżej pokonania klubu Top 2, przynajmniej po odpadnięciu z Carlo mieliśmy na kogo zwalać winę...

Jednak Guardiola miał ogromną przewagę, oczy nie krwawiły od meczów jego Bayernu. Ja dalej uważam, że zarząd dał tyłka robiąc transfery na poziomie klubu ze środka BPL. Za grosze nawet Jupp nie zbuduje konkurenta dla Realu i Barcy.

27-10-2017, 15:58:06

hoven przecież to samo napisałem-Włoch ma na koncie 3 puchary LM,czego nie ma ani Pep,ani Jupp,a tym bardziej Conte z tej Chelsea.Tego mu nikt nie odbierze.

A że są to stare dzieje i przez wzgląd na to,co prezentuje w ostatnich latach(trzeba też pamiętać w jakich okolicznościach wygrał tą LM z Realem),to może mu być ciężko znowu dostać pracę w topowym klubie.

27-10-2017, 15:45:31

ok, inaczej; Carlo ma tytuly ale wygral bardzo malo jak na kluby ktore prowadzil oraz ilosc lat przez ktore byl trenerem

ja nie twierdze ze facet nie ma warsztatu, ale otacza sie rodzina zamiast fachowcami i lubi jak wszystko tocyz sie samo (ten slynny luz wobec zawodnikow), dzis mamy trenerow z wielkim warsztatem, taktykow, ktorzy rozwijaja druzyny na poziomie indywidualnym i zespolowym, a Carlo to jest gosc ktory gwiazdom rzuca pilke i mowi: grajcie

kiedys bylo 3 dobre kluby na swiecie (w sezonie), dzis jest 10 i trudno jest wygrac cos na farcie

27-10-2017, 15:30:54

Hoven
Teraz to odplynales. Jezeli Carlo nie jest utytulowany to kto jest?

Ciekawe, ze u Vidala aferka goni afere, a Neuer i Lewy zaglosowali na niego w plebiscycie.

27-10-2017, 15:26:46

Carlo jest utytulowany? di Matteo niewiele mniej;-) facet jest w pilce od tylu lat, prowadzil Milan w prime time i co im wygral? Real w lidze nie mial szans, slizgali sie na slabszych druzynach grajac padake i nam wpakowali gole po roznych, jedynie z Juve zagrali solidnie choc wielu ywazalo ze to Wlosi zaslugiwali na puchar

Carlo to jest Dyzma futbolu, kibice w Paryzu, Lonydnie i Madrycie odetchneli z ulga jak go wywalo (zauwazcie ze nigdy nie odszedl sam)

27-10-2017, 15:19:53

Byakaya
Sane razem z Pepem : D

27-10-2017, 15:18:06

Carlo jest utytułowany,ale jeśli nie oceniać dawnych czasów,tylko to co grał Bayern pod jego rządami przez ostatnie półtorej roku,jak również sposób w jaki się z nim rozstano,to nie spodziewam się żeby prędko ponownie objął jakiś zespół z topu.

27-10-2017, 14:10:08

http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne,bundesliga-bayern-monachium-arturo-vidal-i-jego-pijackie-ekscesy,artykul,824515,1,458.html?

Arturo swój chłop, lubi świętować :D

27-10-2017, 14:04:32

I co Carlo każe im robić wrzutki. Po nim ciężko się sprząta ten styl grania padaki..

27-10-2017, 13:53:37

gregor
A ponoć nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki

27-10-2017, 13:19:31

"The Sun" informuje, że bardzo prawdopodobne może być objęcie stanowiska trenera w Chelsea przez Ancelottiego.

27-10-2017, 12:17:36

draxler i sane :D

27-10-2017, 12:03:35

Kogo byście widzieli na skrzydłach w Bayernie od przyszłego sezonu?

27-10-2017, 11:30:17

Goretzka mam nadzieję, że przejdzie do nas, bo już się pojawiają plotki że barcelona też będzie chciała go ściągnąć i standardowo kluby angielskie. Niestety nasz środek pola też wymaga odświeżenia: Thiago, Martinez, Vidal, któryś z nich powinien odejść po sezonie.
Brandt to może przyjść jako zmiennik bo on da tyle jakości co Coman. Nie pociągnie naszej ofensywy. Potrzebujemy jakieś gwiazdy do ofensywy co da nam dużo jakości i kibiców zadowoli. W Bayernie też nie pracują idioci, nie pozbędą się Robbery a ściągnął Gnabrego i Brandta bo wtedy i wizerunkowo straci Bayern.

27-10-2017, 11:19:48

Dokladnie Goretzka za Arturo będzie dobra opcją, do tego Brandt, napastnik za rok i można grać:) ...na Draxlera nie liczę, czuję , że ktoś z Angli gogo zgarnie, a szkoda.

27-10-2017, 10:30:13

https://www.meczyki.pl/newsy/lewandowski-najlepszym-napastnikiem-swiata-wedlug-france-football-trwa-glosowanie-a-polak-jest-bezapelacyjnym-liderem/66498-n

27-10-2017, 10:29:30

Vidal to nie Lewy czy Neuer - nie jest niezastąpiony. Ostatnimi czasy potwierdza że jest po prostu idiotą. Głupie, bezsensowne faule na boisku, picie bez granic i rozróby w klubach.
Nie jest to zawodnik niezbędny w Bayernie i zaryzykowałbym stwierdzeniem żeby go latem sprzedać. Sprowadzić za darmo Goretzke z Schalke i finito. Na ŚPD na stałe ustawić Martineza (nawet przy nowym trenerze) i straty Arturo nawet nie odczujemy.
Owszem, jest to bardzo dobry pomocnik co głowę wsadzi tam gdzie inni baliby się nogę, ale jednak niezastąpiony nie jest, a i jemu przytrafiają się coraz częstsze błędy.

27-10-2017, 09:22:55

Niezależnie od tych plotek,nie uważam,żeby Vidal był na tyle kluczowym zawodnikiem zespołu,aby należało przedłużać z nim kontrakt.
Teraz jest prawdopodobnie najlepszy wiek dla niego do gry w środku pola,więc niech dogra ten sezon oraz następny,a potem będzie odpowiedni moment,żeby w jego miejsce zaczął regularnie występować którychś z młodych środkowych pomocników.

27-10-2017, 09:05:08

Prawda a jego głupie faule aż kują po oczach.

27-10-2017, 08:55:05

http://www.sport.pl/pilka/7,65081,22571294,bundesliga-bild-arturo-vidal-doprowadzil-do-rozroby-w-klubie.html#BoxSportCz

Jeśli to prawda to powinien wreszcie ponieść jakieś konsekwencje, odsunąć go od składu albo sprzedać bo w najważniejszych meczach i tak zawodzi.

27-10-2017, 07:51:26

hoven
Zgadzam się i jak napisałem, nie wydaje mi się aby jakoś ktoś wolał grać w Sheffield tylko dlatego, że zostało założone nawet ponad 40 lat przed Bayernem czy Barceloną a ponad sto PSG czy 150 od Lipska :]
Co do Chelsea dodam tylko, że na arenie międzynarodowej osiągnęło przed 2000 rokiem tyle ile PSG.

27-10-2017, 05:23:57

od kiedy historia jest najwazniejsza w pilce? :) chyba sie najediscie za duzo gadki Karla i innych, gdybym mieszkal w Lipsku to pokochalbym ten klub bo graja ladna pilke i chodzil na mecze ogladajac z przyjemnoscia, nie widze nic zlego w kibicowaniu druzynie ktora jest tak prowadzona

Paryz z kolei to wielkie miasto ktore zaslugiwalo na wielki klub i pompowanie dzis setek milionow to przemyslana inwestycja, po prostu maja zaplecze ktore im na to pozwala, tak samo my korzystamy z uprzywilejowanej pozycji w Niemczech od lat, oni za pomoca pieniedzy przyspieszaja proces, to nadal inwestycja, czy dzis ktos mowi ze Abramowicz zrobil zly interes?:)

27-10-2017, 02:28:42

System Var od nowego sezonu w La Liga. Akurat tam to się najbardziej przyda.

26-10-2017, 22:50:10

Sven

Rzadko oglądam City a on rzadko gra, więc się nie wypowiem.

26-10-2017, 22:25:53

Niestety ale muszę przyznać że wczorajszy mecz nie był najlepszym z naszej strony. FCBM!!!!! ❤️

26-10-2017, 22:06:05

Eclass
Aguero ich w tym aspekcie zjada :]

26-10-2017, 21:22:51

@ jastrzab123 - " ... A gdyby Lipsk grał w 11 do końca to o awansie można było by pomarzyć ... "

Może tak może nie - wielki trener Lipska przymierzany przez niektórych dziennikarzy do Bayernu.

Mail plan na ten mecz czy doprowadzić do karnych i to mu się udało dzięki Bramkarzowi który miał dzień konia.

A przy karnych nie miał szans mimo że wykazał się ogromnym wyczuciem w który róg padnie strzał.

26-10-2017, 21:17:19

Lewy to nie drybler, ale żaden napastnik nie jest super dryblerem, a już na 100% nie Cavani i Aubameyang.

Suarez jedynie dawał radę w tym aspekcie, teraz średnio, Benzema miał fajną akcję z Atletico, coś pięknego. Lewy dryblingu stara się nie używać ale jedną kozacką akcję w Borussii miał (sam minął całą obronę), i Mascherano ładnie ośmieszył.

Ale jak Hajto, dalej brnę, "w kierunku, że" porównywanie Lewego z Cavanim to obraza dla Lewusa.

26-10-2017, 21:09:00

PSG będzie mocne w tym sezonie, tak samo City. Dorzucić do tego takie oczywistości jak Real, Juve, Barca to już w ogóle będzie ciężko w LM, zwłaszcza że ławki brak.

26-10-2017, 20:49:28

A gdyby Lipsk grał w 11 do końca to o awansie można było by pomarzyć

26-10-2017, 20:42:58

Tak, powstało w 1970, dwa mistrzostwa Francji zdobyli przed 2000 rokiem, byli w półfinale LM, Zdobyli Puchar Zdobywców więc trochę historii mają a i tak będzie iż za 53 lat im stuknie setka to nikt nie będzie o tym pamiętam, podobnie jak zapomną o dacie o RB Lipsk (O ile się utrzyma na poziomie).

Gdy w końcu coś wygrają to wątpię aby ktoś wolał grać w Sheffield FC, które założone jest w 1857 niż w PSG.

26-10-2017, 20:28:21

Tylko, że City w porównaniu z psg jest jednak klubem z historią :)

26-10-2017, 20:12:21

Do City to tak bardziej ze względu na Guardiolę.
A PSG ma dużą moc w ofensywie.Obrona Bayernu też jest mocna(oprócz bramkarza).Tylko co z tego-nawet jeśli uda się zachować czyste konto,albo stracić jedną bramkę,to nikt się nie będzie obawiał takiej ofensywy Bayernu jak wczoraj.

26-10-2017, 20:10:56

@
Gorzej jak znowu ten klub bez historii się przejedzie po Bayernie.
Jak będą mieli sukcesy to i piłkarze zaczną przychodzić, tak jak do City.

26-10-2017, 19:59:16

Bardzo dobrze, takie zachcianki tej piłkarzyny spowodują, że tam nigdy nie będzie zespołu co mnie bardzo cieszy bo żaden szanujący się zawodnik do tego klubu bez historii nie przejdzie.

26-10-2017, 19:45:35

A widzieliście listę "życzeń" Neymara, którą chyba Ćwiąkała opublikował na swoim Twitterze? :D Kosmos.

26-10-2017, 19:39:52

Szkoda tylko, że Cavani prawdopodobnie będzie pierwszy do wylotu z ofensywnego trio psg nie tylko ze względu na wiek, ale także na to, że tam nie szanuje się dobrych graczy zasłużonych w jakimś stopniu dla klubu. Neymar i Mbappe to oczywiście, że mają talent piłkarski, ale respektu czy poszanowania dla innych już oni mieć raczej mieć nie będą. W Bayernie w ogóle nie wyobrażam sobie żeby ktoś z tej dwójki miał szanse zaistnienia. Jeden foch i lecą z klubu. Jakby to mniej więcej Hajto powiedział :
,,Neymar i Mbappe to takie gimbusy, ubrać ich w rurki, obcisły podkoszulek i myślą, że są nie wiadomo kim''

26-10-2017, 19:38:13

EclassOw

Dokładnie. Lewy nawet jak nie strzeli, to potrafi ładnie dograć i ogólnie mieć jakiś wpływa na grę, uczestniczyć w tworzeniu akcji, być aktywnym, a u Cavaniego to rzadkość. Ktoś tam na dole wspomniał o Benzemie i jego można uznać za zupełne przeciwieństwo Urugwajczyka. Można się teraz śmiać z Francuza przez te pudła i słabą formę ostatnio, ale jeśli chodzi o rozgrywanie piłki, klepkę, ostatnie podanie to nie ma lepszego napastnika od niego pod tym względem, jeśli jest w formie (i piszę to na poważnie). A to że jest leniwą kluchą i podobno przez pół sezonu grał z nadwagą to już inna sprawa. Cavani w PSG ma Mbappe, Neymara, jest tam jeszcze Di Maria, Veratti i inni, ma olbrzymią pomoc. Oczywiście jest dobry i idealnie pasuje do PSG, ale mam spore wątpliwości czy w innym klubie też wiodłoby mu się aż tak dobrze.

26-10-2017, 19:34:14

Bądźmy szczerzy, mecz był słaby w naszym wykonaniu i mamy dużo szczęścia że awansowaliśmy. Lipsk przez większość czasu grał w osłabieniu a nie było tego widać, ponadto dla Lipska powinien być rzut karny a Vidal wylecieć z boiska. Na nasze szczęście sędzia się pomylił, inaczej różnie mogło być. Koniec końców po ciężkim meczu awansowaliśmy do kolejnej rundy i to jest najważniejsze:)

26-10-2017, 19:28:49

Eclass
Zgadzam się ale za to Lewy to drybler pierwsza klasa! : D

26-10-2017, 19:25:58

wypozyczenie

Dokładnie to mnie w nim nie przekonuje, podobnie jak w Aubameyangu, obaj strzelają gole i nic więcej.

26-10-2017, 19:22:14

Cavani jest dobry, ale za dużo marnuje i w meczu z takimi drużynami jak Real czy Juve może się to mocno odbić czkawką, bo tam tylu okazji może nie mieć.

Edytowano : 2017-10-26 19:17:53

Zwłaszcza że od niego wymaga się wyłącznie bramek bo do niczego innego się nie nadaje.

26-10-2017, 19:15:21

W sobotę James od początku albo na 10 albo za Arjena który musi trochę odpocząć

26-10-2017, 19:10:53

Cavani potrzebuje 3 razy tyle sytuacji co Lewy, żeby strzelić gola, w grze kombinacyjnej nie istnieje.

Ma u boku Neymara i Mbappe, a Lewy nikogo tej klasy, Robben to już nie to samo.
Porównywanie ich w tej chwili liczbą goli jest bez sensu.

Według mnie on jest jednym z przereklamowanych piłkarzy, jak Coutinho, Firmino czy Oezil. Nawet Benzema według mnie jest lepszy, gdyby nie te marnowane setki.

To jest oczywiście moje subiektywne zdanie, nie będę nikogo do tego przekonywał.

26-10-2017, 19:07:36

Pokazał ile znaczy w ostatniej kolejce wykonując przepięknie wolnego.

Dzięki niemu oraz innym gwiazdom warto te PSG oglądać, grają przyjemną piłkę.

26-10-2017, 18:58:16

EclassOw

Tak i ten słaby Cavani ma 9 bramek i 2 asysty w samej tylko lidze i jest najlepszym strzelcem zespołu przy takich nazwiskach grających w ataku jak Neymar czy Mbappe. Też oglądam PSG i moim zdaniem jest to bardzo dobry napastnik.

Prawda, jego nieskuteczność i marnowanie 100% sytuacji w niektórych meczach aż razi w oczy ale potrafi także poprowadzić drużynę do zwycięstwa czy tak jak w poprzedniej kolejce w ostatnich minutach uratować remis. Jest jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji aczkolwiek znajdą się lepsi w obecnym momencie.

26-10-2017, 18:48:46

Makalega
Miałem podobną myśl pisząc to :]

26-10-2017, 18:29:37

W Monachium widzę Jamesa od początku. Wczoraj bez typowej "10" ujnie to wyglądało.

Edytowano : 2017-10-26 18:12:30

czyli w sobotę* :D

26-10-2017, 18:12:13

PSG by potrzebowało lewego, Cavani jest według mnie słaby, a oglądam PSG.

26-10-2017, 18:02:58

Sven Lewy nigdzie nie odejdzie, bo Bayern jego nie sprzeda. W city mógłby grać, bo nawet pojawiały się informacje że Pep jego z chęcią by widział w swoim teamie ale chcieć a mieć to dwie różne sprawy. Co do Włoskiej to on sam siebie tam nie widzi, co potwierdzał w wywiadach. Bayern jego nigdzie nie sprzeda bo napastnika na jego poziomie nie znajdą, Timo Werner owszem jest dobry, ale z tym porównaniem do Lewego to bym się nie rozpędzał, najpierw niech zagra chociaż jeden wielki mecz w Lipsku podobny do tego jaki Lewy zagrał przeciwko Bayernowi w DFB pokal w barwach BVB czy ten mecz 4-1 z rm. Obecnie Werner dużo strzela, ale w LM z silniejszymi rywalami jeszcze nic wielkiego nie pokazał, to jedna sprawa, druga sprawa to widać, że chłopak obecnie ma problem z udźwignięciem presji, przez co w Lipsku zaczął siadać na ławce, jeśli przeszkadzają jemu gwizdy drużyny przeciwnej i przez nie nie jest się wstanie skoncentrować, to znaczy, że chłopak nie jest jeszcze gotowy na wielki futbol, Najpierw niech w Lipsku w LM z mocnymi rywalami pokaże, że potrafi brać ciężar gry na siebie i nie pęka pod presją otoczenia.

26-10-2017, 17:51:59

@ FanGraczyBayern - ' ... Ehh Jupp niestety starość nie radość :( Nie wytrzymuje stresu ... "

Już wolę zestresowanego Juppa na ławce

- niż sam się stresować jak wtedy kiedy poprzedni trenerzy odwalali kitę - na przykład Carlo kiedy na spokoju bez stresu żuł gumę

26-10-2017, 17:47:24

Najlepiej niech ten James odchodzi już zimą bo co drugi komentarz teraz będzie o nim pomimo tego, że nawet nie grał w tym meczu.

26-10-2017, 16:42:03

Ehh Jupp niestety starość nie radość :( Nie wytrzymuje stresu

26-10-2017, 16:35:26

Nie rozumiem czemu niektórzy zachwycają sie Kwasi Okyere Wriedt? Wg. mnie on wgl nie powinien grać w takim meczu i to tylko pokazuje, że przy kilku kontuzjach nasza ławka jest uboga. Z głowki dobrze strzelił, ale drybling, podanie itd dosyć słabe. W jakimś słabszym zespole Bundesligi może by pograł, ale Bayern to za wysokie progi. No i nie jest też najmłodszy bo ma 23 lata, a do tej pory grał najwyżej w 3 lidze... Prawda niestety jest taka, że przy 10 graczach poziomu Bayernu praktycznie 1 zawodnik słabszy nie wiele zmienia...

26-10-2017, 15:29:03

@ wypozyczenie - " ... Jeśli niczego nie pomyliłem to w sobotę Lipsk, we wtorek Celtic i w sobotę Borussia. Potem już chyba przerwa reprezentacyjna. W ofensywie żadnego wyboru, jest tylko czwórka Lewy, Robben, Coman i Thiago (który jest trochę na siłę tutaj podciągnięty) + ewentualnie James. Nawet nie chodzi o kontuzje, ale jak będą grać tak jak wczoraj z Lipskiem to niczego nie ugramy i nawet nie będzie alternatywy dla nich. ... "

I nie obrażę się na Juppa jak będą wie wygrane po 1:0 i remis z BVB.

Nie musimy wcale wygrywać z BVB na wyjeździe - po remisie dalej będziemy mieli tyle samo punktów co BVB - straty Carlo trzeba powoli i z mozołem odrabiać - a już teraz powinniśmy mieć co najmniej 4 punktową przewagę nad BVB.

Potem dwutygodniowa przerwa na reprezentację i potem do 16 grudnia mecze z Ogórami w BL.

I z poważnych meczów zostanie nam mecz 5 grudnia z PSG czyli dopiero za 40 dni.

I na ten mecz powinie sztab medyczny przygotować piłkarzy z obecnymi urazami.

By zrobić pokaz siły i wygrać 4:0 i awansować z pierwszego miejsca.

26-10-2017, 15:21:24

Ja najbardziej boję się o Comana i Robbena, Francuz już jakiś drobny problem z kolanem ma, wczoraj był widać, że coś mu dolega. Arjen gra bardzo dużo, za dużo jak na zawodnika w jego wieku, bardzo prawdopodobne, że przytrafi mu się jakiś uraz.

26-10-2017, 15:00:00

@ xeremeleque dzieki za info ;)

26-10-2017, 14:54:12

w niedziele

26-10-2017, 14:46:40

Losowanie kiedy jest ?

26-10-2017, 14:44:45

Kontuzje są na stałe wliczone i nigdy nie powinno się zakładać, że wszyscy będą zdrowi. Prawie zawsze kilku jest kontuzjowanych.

26-10-2017, 14:41:20

James i Juan Bernat trenowali dziś z drużyną! Także na pewno James zagra w sobotę, być może Juan też parę minut w końcówce dostanie.
Jeszcze Muller i Franck o ile do tego czasu nikt nie wypadnie.

26-10-2017, 14:29:16

Bastian
Ten Waran nie był zły : D

26-10-2017, 14:23:44

A co sądzicie o Kwasi Okyere Wriedt? Przyznam, że na tle niektórych naszych to nie zagrał złego meczu. Dopiero dziś poczytałem o Nim. W regionalnej lidze na 12 meczów ma 9 bramek i jest napastnikiem. Ale czy On zastąpi/ wspomoże Roberta w ataku? Niestety znamy odpowiedź.

26-10-2017, 14:17:14

Jakieś konto na twitterze podało info ze James juz normalnie trenowal z drużyną. Na ile jest wiarygodne to nie wiem, ale powołało się na Sky.

Edytowano : 2017-10-26 14:10:43

I Biernat podobno też wrócił do treningów

26-10-2017, 14:10:08

Można szału dostać z wami - jak Carlo grał padakę - to głosy by dać mu szansę i oceniać po sezonie były powszechne.

Teraz Jupp musi grać przysłowiowym Tymoszczukiem i powinien mieć czas co najmniej dwa sezony by zbudować sobie taka kadrę jak w 2011 0 2012 i wtedy wielkie żale i tak nie ustaną.

A wczoraj zrobiliśmy pokaz siły w karnych - to co wyprawiał bramkarz Lipska to jakiś trans.

I wydawało się trenerowi Lipska że ma nas na widelcu bo bramkarz w transie obroni co najmniej kilka karnych.

I co i g ... mimo że bramkarz w transie rzucał się tam gdzie szła piłka to nie miał żadnych szans by cokolwiek obronić i ten pokaz siły Bayernu - spowoduje że w Fazie Pucharowej trenerzy klubów walczących z Bayernem mocno się zastanowią przed graniem na przetrwanie i murowanie bramki do karnych.

Druga sprawa to sędziowanie - po raz kolejny do sędziowania meczu Bayernu wyznaczany jest sędzia który się do tego nie nadaje.

Gdzie był VAR - czy w DFB Pokal nie ma VAR'u ?.

I narzekanie na Boa - ile Lipsk miał sytuacji ?

Dwa karne na zasadzie Boa stoi a piłkarz Lipska owija się na Boa jak Wąż Boa i robi pad w stylu Gryzonia z Barcelony i sędzia daje się nabrać na taki teatr.

Gdyby nie karne z kapelusza i bramkarz w transie to Lipsk przegrał by ten mecz co najmniej 5:0.

26-10-2017, 13:53:38

Wiadomo czy Coman i James będą gotowi na sobotę?

26-10-2017, 13:24:12

Lewy juz podczas tournee mowil, ze po takim zaniedbaniu przygotowan to oni fizycznie nie maja szans wygladac dobrze. Przy grze co 3 dni musi to byc widac.
Robben sporo biega i pracuje w defensywie, ale w ataku daje niewiele. Wygral w ogole jakis pojedynek 1 na 1? Do tego masa niecelnych wrzutek.
Nie rozumiem natomiast dlaczego Coman odkad do nas dolaczyc nie zanotowal progresu. Przeciez on gra jak w 1 meczu!
Thiago najlepszy na boisku jak dla mnie. Nie boi sie zagrac z pierwszej pilki w przeciwienstwie do reszty druzyny, a to tempo szybciej robi roznice.

26-10-2017, 13:19:17

Jesli niczego nie pomyliłem to w sobotę Lipsk, we wtorek Celtic i w sobotę Borussia. Potem juz chyba przerwa reprezentacyjna. W ofensywie żadnego wyboru, jest tylko czwórka Lewy, Robben, Coman i Thiago (który jest trochę na siłę tutaj podciągnięty) + ewentualnie James. Nawet nie chodzi o kontuzje, ale jak będą grać tak jak wczoraj z Lipskiem to niczego nie ugramy i nawet nie będzie alternatywy dla nich.

26-10-2017, 13:15:45

RIBIERY007, a jak mieli grać w 10? Tak naprawdę Lipsk , aż tak się nie spocil:/ nawet w.dogrywce...Bayern powinien zagrać tak jak Real z nami po czerwonej.kartce, praktycznie mecz wyglądał jak 11 na 11 do dogrywki.

26-10-2017, 13:14:33

W przerwie zimowej nie ma co liczyć na jakieś pełnowartościowe transfery. Uli z Rummenige wczoraj cali czerwoni na mordach, może wreszcie przejrzą na oczy i zrozumieją, że ten zespół potrzebuje konkretnych wzmocnień. Rotować z przodu nie ma kim, Robben już wygląda na zajechanego, Coman wczoraj tylko obijał się o końcową bandę i też doznał jakiegoś urazu, prawdopodobnie drobnego na całe szczęście.

James też niech się zdecyduje, albo zapieprza na treningach i w trakcie meczy a wtedy zapracuje na częste występy albo niech w styczniu pakuje walizę i jedzie do Chin, USA czy gdzie tam mu pasuje.

Edytowano : 2017-10-26 13:04:03

Lewy też zaczął ostatnio więcej okazji marnować niż strzelać, może to skutek przemęczenia, od 2 lat gra cały czas zazwyczaj po 90 minut a młody to on już nie jest. Jak zgłosi się ktoś kto zaoferuje za niego 70-80 mln to ja bym się nie zastanawiał i sprzedawał a w jego miejsce Werner + ktoś jeszcze.

26-10-2017, 13:01:25

Atak nie wydoi całego sezonu jeśli w zimie nie sprowadzimy zamiennikow. Robben już jest zajechany, lewy też choć on więcej drepta od Arjena, ale częściej go obrońcy wypychaja łokciami. Coman też spuchnie. Środek mamy bogaty, ale ofensywa czy defensywa jest uboga i skutki tego zaniedbania będą bolesne, zwłaszcza że teraz gramy co 3 dni i co najgorsze z trudnymi rywalami.

26-10-2017, 12:53:59

I oczywiście dochodzą rotacje. Jak tak dalej pójdzie to nasi ofensywni zawodnicy będą zajechani. Wczoraj rozegrali pełny mecz + dogrywka, w sobotę znowu ciężkie spotkanie. Nawet jeśli potem trafi się mecz ze średniakiem, nie ma kogo wstawić za Robbena czy Comana, żeby dać im odpocząć. Środek i obrona wygląda pod tym względem lepiej, ale nasz atak może cierpieć przez politykę transferową klubu. W zasadzie już wczoraj cierpiał.

26-10-2017, 12:49:21

@ Die Roten

Zgadzam się z Tobą, w Bayernie nie ma kto rozgrywać piłki niestety. Jak popatrzymy na Lipsk to przydałby się Bayernowi ktoś taki jak Forsberg. Aż się przykro na to patrzy jakich kiedyś mieliśmy liderów jak choćby Effenberg, Ballack czy Schweinsteiger.

26-10-2017, 12:47:28

Awans jak najbardziej zasłużony patrząc po przebiegu całego spotkania. Lipsk tylko próbował atakować w pierwszej połowie. Drugą połowę się tylko bronił i próbował kontrować a calutką dogrywkę jechali na autobusie.
Za samą walkę i charakter i gryzienie trawy nie dostaje się awansu. Trzeba zrobić coś więcej i cieszę się, że udało nam się koniec końców awansować do kolejnej rundy eliminując tym samym jednego z kandydatów do końcowego tryumfu. Nasza gra jednak pozostawia wiele do życzenia. Przez długi czas graliśmy jednego zawodnika więcej i nie potrafiliśmy udokumentować tej przewagi w postaci bramki więcej od przeciwnika. Niewiele czasu pozostało do sobotniego starcia, trzeba się ogarnąć, zregenerować i wygrać.

FCB!

26-10-2017, 12:44:26

W tym momencie (dopóki Muller jest kontuzjowany) połączenie Thiago + James byłoby najlepszym rozwiązaniem. Thiago lepiej wygląda jak środkowy pomocnik, a James (chociaż sobie grabi postawą, staram się żeby to nie wpływało na ocenę jego umiejętności) ma dobre ostatnie podanie, gra z klepki, dobrze ułożona noga, dobry strzał z dystansu, przecież tego nagle nie zatracił. I nie mamy za bardzo innego wyboru, dopóki Tomek nie wróci to możemy grać z Jamesem na 10 albo przesuwać tam Thiago. Ogólnie to gdyby tak Jupp nastawił Kolumbijczyka i poprzestawiał mu w głowie to może byłby z niego jakiś większy pożytek. Ma umiejętności ale co z tego skoro mentalność jak u dziesięciolatka.
I wiadomo w końcu coś o tej jego tajemniczej kontuzji pleców? Zdąży wrócić? Niezależnie od tego czy ktoś tutaj go ceni czy nie, czy ktoś chce ogrywać zawodnika Realowi czy nie, teraz by się przydał, chociaż żeby mieć kim straszyć z ławki.

26-10-2017, 12:40:58

Po RL widać, że czas go dopadł inaczej wygląda i siwizna na boczkach się pojawia :D. Tylko w reklamie miał tak bujne czarne włosy ;)

26-10-2017, 12:33:48

Real chcę Harrego z KFC, koleś strzela jak armata i świetnie się prowadzi, a i młodszy od Lewajki...brakuje właśnie nam takiej 10 jak David Silva , KDB albo chodzby Jamesa, z najlepszych czasów...nie ma co miec pretensji o grę, Jupp widzi co sie dzieje, ale jak frajerzymy na rynku transferowym, to trudno.

26-10-2017, 12:11:31

W Bayernie nie ma kto rozgrywać piłki, jeśli Thiago gra na 10 to z tyłu jest pustka, wczoraj nawet Robben schodził do środka i próbował tam coś rozgrywać. Coman to tylko szybkość, zero precyzji, Vidal, Martinez, Rudy, Tolisso to typowe przecinaki, Mueller wiadomo jak gra. Jedynie Thiago umie coś rozegrać, chociaż i tak jest bardzo przeceniany.

26-10-2017, 12:03:44

Robert w sumie w momencie odejścia może mieć jeszcze 29 lat ale chyba jedynym klubem gdzie może zagrać z szansą walki jest Chelsea. Morata czy Batshuyi do capniecia.
Real ma Benzemę, Barca odpada, United Lukaku, City Augero, Atletico Costę No chyba, że pójdzie do Arsenalu na wymianę z Alexisem : D Juve tez zapchane ale szczerze jakoś we Włoskiej go nie widzę.

26-10-2017, 12:01:32

Trzeba mieć nadzieję, że coś takiego jak wczoraj już więcej razy się nie wydarzy i nie chodzi o dramaturgię meczu, ale o grę naszego zespołu dawien dawna czegoś takiego nie widziałem nawet za kadencji Ancelotti masa niedokładnych podań, wrzutek na pole karne do nikogo, gubienie piłki cuda wianki i inne rzeczy z trudem się to oglądało wyglądało to dokładnie tak jakby nasi grali ze sobą w zespole po raz pierwszy zero zgrania, ale uznajmy to za wypadek przy pracy za jakąś niebywałą sytuację, "anomalię" i oby coś takiego już nigdy się nie powtórzyło.

26-10-2017, 11:48:29

Jak nie odejdzie? Sa mocne ekipy ktore potrzebuja topowych napastnikow. Zmiana ligi dobrze by zrobila Robertowi bo ten sie kisi w Monachium a my bedziemy grac z Mullerem w ataku moze Werner przyjdzie.

26-10-2017, 11:43:19

Lewy juz nigdzie nie odejdzie ma 30lat I powiem szczerze nie blyszczy I nie mozna powiedziec ze wczoraj nie mial sytuacji bo mial ale niestety zabraklo czegos.Wczoraj mialem wiele przemyslen Tolisso nie ten poziom fajny chlopak ale narazie pewnego poziomu nie przeskoczy a mozna bylo psioczyc na Alonso ale jednak co klasa to klasa.Druga mysl porownywanie I mowienie ze Kimmich juz lepszy od Lahma troche to slabe.Jest na dobrej drodze zeby sprobowac mu dorownac ale daleka droga.Lahm przez wiele lat gral na rownym bardzo wysokim poziomie malo jest takich.Widac strasznie brak Neuera a takze Muellera ktory robi miejsce Lewemu I innym.Slabo gramy bez pilki I strasznie jestesmy przewidywalni siedzac na kanapie jako kibic wiem co moze zrobic Alaba I Coman to co dopiero obroncy.Nie mamy skrzydlowych I nie powiem nowosci ale osobiscie wolal bym starego Franka ktory potrafi dokladnie podac zrobic cos niekonwekcjonalego niz Comana dla ktorego boisko musialo by byc przynajmniej 50m dluzsze.Nie pamietam jego dobrego meczu z dobrym rywalem zawsze pokuzuje sie przy slabeuszach.

26-10-2017, 11:28:16

Dobrze mówiłem, że to będzie ciężki mecz i się nie myliłem. Udało się nam.. Szczęście czasem dopisuje..

26-10-2017, 11:20:39

Hmm powoli wracomy do tego co graliśmy wcześniej na początku sezonu :/ Euforia i "Magia Juppa" po dwóch meczach prysła chyba bo znowu brak pomysłu w grze :/ no chyba że "cięższe" treningi wychodzą ? Nie wiem zoboczymy w kolejnych meczach jak bydymy wyglądać.
Awans cieszy, szczególnie na trudnym terenie ... co do następnych meczy to martwi mnie ta wczorajsza dogrywka i brak "ławki" bo w sobote znowu RB, wtorek wyjazd do Glasgow i w kolejną sobote BVB i jestem ciekaw jak fizycznie bydymy wyglądać.

Całym sercem z Bayernem !!

26-10-2017, 11:13:17

Nikt półboga z niego nie robi, ale w obecnej sytuacji bardzo by nam się przydał.

26-10-2017, 11:08:35

Proponuję nie robić z tego Jamesa jakiegoś półboga.Jeśli przyszedł tylko za Carlo,to niech się pakuje i leci za Włochem do Chin.

Co do Lewego,to gdzie on miałby niby iść?KAŻDA topowa ekipa ma środkowego napastnika z wysokiej półki.

26-10-2017, 11:03:20

Powinien ciężej pracowac? , a co wdupia kebaby? , a na treningu.truchta i żartuje pewnie sobie z Tomkiem :p...tyle dobrych ofensywnych pomocników przeszło nam kole nosa...ahh. Podobał mi sie Robben wczoraj, rajdów specjalnie nie robił, ale walczył o piłkę ostro...gowniana gra, ale przynajmniej , nikt nas nie klepie trzema podaniami.

Edytowano : 2017-10-26 10:57:12

Co do Lewego, moim zdaniem chciałby zakończyć grę na najwyższym poziomie w Bayernie,.ma tutaj dom, rodzinę, czuję się dobrze w Monachium, ale wie, że bez transferów dogra 3-4 dobre sezony bez LM , przy Ulim i KHZ niestety.

26-10-2017, 10:52:54

Cos czuje ze to ostatni sezon Lewandowskiego w Bayernie
Bayern jest zarzadzany przez lesnych dziadkow jesli po sezonie nie bedzie porzadnych wzmocnien to Polak odejdzie

26-10-2017, 10:49:51

Może jednak Jupp powinien pogadać z Jamesem i spróbować przekonać go, że Bayern jest dla niego odpowiednim klubem. Powinien tylko ciężej pracować, pokazywać więcej walki na boisku a stanie się bardzo ważnym elementem w jego układance. Kto jak kto ale Jupp ma odpowiednie podejście do zawodników.

26-10-2017, 10:23:18

Podsumowujac pewnie wszyscy inaczej bysmy pisali jak bysmy odpadli dobrze ze tak sie stalo I mam nadzieje ze jakos fartem dociagniemy do Zimy .Na plus mimo wszystko gra defensywna juz wyglada lepiej choc przyznam I to nic osobistego ze Sven to nie bramkarz na Bayern strasznie sie boje kazdej jego interwencji.Plus napewno Jupp widac ze ma poukladane w glowie sciagajac Vidala bo wiedzial ze ten moze zaraz wyrownac stan na boisku 10na10 (gdyby tak Carlo zrobil w LM z Realem kto wie jakby bylo).Co bylo widac jak na dloni wczoraj brak na lawce wartosciowych zmiennikow do przodu ktorzy mogli by wejsc I zmienic losy spotkania,oprocz Martineza wszyscy co weszli szczegolnie Rafinha tragedia.Coman to naprawde niewiem o co chodzi mija goscia I ciagle ten sam typ wrzutki obronca nie musi biegnac moze tam stanac on I tak tam poda masakra,wczoraj byl najslabszy.Lewy wlasnie w takich meczach nam jest potrzebny a on co mecz z kims lepszym to go nie ma a skutecznosc tragedia .Zadawalem sobie wczoraj pytanie czy jak bylby Lukaku czy Kane to bramka by nie wpadla wczesniej ? Jerome wyglada lepiej ale daleko do optymalnej formy slabo w pojedynkach jeden na jeden.Najlepszy dla mnie wczoraj Mats o naszych transferach szkoda nawet pisac to sa zawodnicy do sredniakow z budesligi a nie Bayernu.

26-10-2017, 10:18:08

Z pustego i Jupp nie naleje.
Zarząd być może liczył,że uda się jeszcze jakoś "dociągnąć" ten sezon bez znaczących wzmocnień w ofensywie,a finał jest taki,że tylko Robben i Lewy mają papiery żeby w tym pierwszym składzie grać.
Eliminując z gry Holendra,eliminuje się też Polaka.
Coman wyklucza się sam o ile ma naprzeciwko kogoś nieco szybszego niż wóz z węglem.
Thiago grał wczoraj dobrze,tyle że przede wszystkim w defensywie.

26-10-2017, 09:49:28

Uff...ledwo, ale się udało. Najtrudniejszy mecz za nami. Teraz kierunek prosto do finału i po puchar.

26-10-2017, 09:16:49

Co do Juppa - wszystko gra.

Jupp Heynckes z powodu stresu w meczu z RB Lipsk dostał krwotoku z nosa i konieczna była interwencja lekarska

26-10-2017, 09:09:22

Panowie właśnie wróciłem z Lipska radość po karnych w naszym sektorze trudna do opisania ale mecz obiektywnie słaby z naszej strony nie ma kim straszyć a w dogrywce popis nieskutecznosci teraz spać pozdro MIA SAN MIA

26-10-2017, 09:00:29

Przykro było patrzeć na grę Bayernu. Bez pomysłu, bez skuteczności, Lewy mimo kilku okazji nie pokazał wiele, skrzydła dziś przegrywały prawie każdy pojedynek. Cała nasza siła była dziś zabita. Oby zarząd wykorzystał zimowe okienko i pozyskał kogoś wartościowego. Wczoraj zostaliśmy bez żadnej ofensywnej wartości na ławce. Jeśli nasza gra dalej będzie taka jak wczoraj, to 1/8 LM to max, co możemy osiągnać w tym sezonie.

26-10-2017, 08:35:30

Szału nie było, ale my po prostu nie mamy kim grać z przodu. Robben sam nie da rady jak ma podwójne/potrójne krycie.. Wczoraj to grali sami obrońcy i defensywni pomocnicy.. Cud, że Ulreich to obronił bo nie ma w ogóle instynktu. Ten Wriedt mógłby grać za Lewego w mniej ważnych meczach.

26-10-2017, 08:29:55

Nie był to dobry mecz, Lipsk nie dał Bayernowi pograć i Bayern nie pograł. Od jakiegoś już czasu widać, że przy wysokim pressingu Bayern ma kłopoty. Strasznie się męczyli, prostopadłych piłek na 20/30 metr jak na lekarstwo. Mimo wszystko najsmutniejszy chyba był brak rezerwowych. Przez chwile miałem wrażenie, że Salihamidzic zaraz założy koszulkę i wejdzie na boisko.

Jest źle i niestety tę stagnację jeszcze będziemy musieli oglądać.

26-10-2017, 08:14:36

Mecz bardzo przeciętny, niesłuszna czerwona kartka zmieniła bardzo dużo. Szczególnie w dogrywce popis nieskuteczności z naszej strony.

Ciekawi mnie czy James będzie zdolny do gry bo jakoś nie wyobrażam sobie Robben grającego co 3 dni po 90 minut a wczoraj 120. Coman też być może odniósł wczoraj jakiś uraz. Jeśli Kolumbijczyk nie będzie gotowy to znowu zostaniemy bez jakiejkolwiek opcji w ofensywie.

26-10-2017, 07:54:06

Wielkie emocje? W meczu z Lipskiem emocje budziły wyłącznie decyzje sedziego. W sumie szkoda, że RB nie dostał karnego w pierwszej połowie, bo pewnie to by wyrwało naszych z letargu. Jedynym pozytywem jest awnas, bo drużyna gra fatalnie, kompletnie bez polotu.

26-10-2017, 07:48:25

OJ ile setek RL9 zawalił aż głowa boli..

26-10-2017, 07:46:35

I bardzo dobrze, że przy losowaniu nastepnego przeciwnika Bayern dostałby BvB...gra kompletna padaka, Jupp pewnie nie jest zadowolony z takiego meczu, ale niestety zarzad spi+ kontuzje i trudno...nie ogladalem pierwszej połowy, może ktoś coś powiedzieć o Comanie obiektywnie? Szarpał cos konkretnie czy znowu rura i zamkniete oczy przed podaniem?? , fajnie , że Sven obronił karnego, tylko szkoda, że akurat Werner spartolił to, ale taka piłka.

26-10-2017, 07:23:13

Mnie nasza taka refleksja. Oczywiście brawa za awans mamy jednego trudnego rywala mniej. Chodzi o Boatenga.

Jakiś czas temu napisałem, że to nie jest obrońca klasy światowej to wylano na mnie moze hejtu. Z silnymi drużynami facet nie istnieje. Takie błędy co dziś popełniał to głowa mała dwa głupie faule z czego jeden karny. Fakt ładna asysta, ale co z tego. Ja to widzę co roku jak gramy z silnymi rywalami co się dzieje. Objeżdżają go jak chcą. Zobaczycie jak trafimy na Barce, Real w LM.

Co do meczu słabo to wyglądało, ale najważniejszy jest awans.

Jeżeli taki mulacy duet Szpakowski i reszta mają komentować MS to ja dziękuję...

26-10-2017, 07:01:43

Hej, kiedy będą losować dla nas jakieś BVB, Schalke lub MG? Racze Nurnberg czy Heidenheim pewnie inni trafią.

26-10-2017, 04:25:43

Jak ja to nazywam "męczenie tatara" straszne. Bayern grał przez większą część meczu w przewadze, a i tak nic nie zrobili, grali za statycznie i za wolno. Jeżeli Jupp tego nie poukłada i nie znajdzie taktyki na autobusy, to z Bayernem może być naprawdę krucho w tej edycji LM. Lewy tylko dwie sytuacje przez 120minut w tym jedna obroniona przez bramkarza, czyli w praktyce lewy miał jedną słownie, JEDNĄ sytuacje przez całe 120 minut meczu i to nie po akcji Bayernu tylko po indywidualnym błędzie lipska. Bardzo licho to wygląda. Bayernowi potrzebny jest skrzydłowy zdolny rozbijać autobusy, bo bez tego będzie słabo, z drugiej strony LIpsk pokazał, że nie przypadkowo wygrał z BVB. Ale powoli wraca syndrom Carlo, za Pepa oni tworzyli sporo sytuacji i zmiany taktyczne Pepa potrafiły się przeciwstawić autobusom teraz tego nie ma. Lewy może i nic w tym meczu nie pokazał, ale tak prawdę mówiąc to cały Bayern totalnie nic nie grał, jak napisałem jedna sytuacja przez 120 minut meczu i to też nie po akcji tylko po błędzie Lipska. Taki stan rzeczy mogę zrozumieć w reprezentacji Polski, gdzie nie ma aż tylu klasowych zawodników, ale nie w Bayernie.

26-10-2017, 02:03:49

Usuńcie Muellera z ocen

26-10-2017, 01:06:46

Po raz kolejny DFB - na podobnym etapie DFB Pokal robi nam przedwczesny Finał.
Ja po prostu nie wierzę ze los za każdym razem jest tak domyślny że gramy z BVB na topie - gramy z Wilkami wice mistrzami teraz z RB Lipsk tez wicemistrzami i tak dalej.

Dlatego od lat postuluje by DFB Pokal ie był losowany tylko pary powinny być ustalane zgodnie z miejscem w tabeli. Na przykład teraz najwyżej w tabeli BVB powinno grać w następnej rundzie z FC Heidenheim 1846 i pozostałe Kluby na tej samej zasadzie.

Bo można odnieść wrażenie że DFB zależy aby ktoś utarł nosa Bayernowi i na tym etapie stawia silne Kluby które mogłyby wyeliminować Bayern.

RB Lipsk było dzisiaj blisko - bo bramkarz wyczyniał cuda.

Tyle sytuacji co dzisiaj mieliśmy to za Carlo bywało że w dwóch meczach było mniej sytuacji.

Czyli potencjał jest i po dzisiejszym meczu Jupp będzie miał spokojna zimę na odbudowę.

Dalej może zdobyć 3 Korony

26-10-2017, 01:05:26

ale padaka. cięzko to się oglądało. Lewandowski znowu piach. Robben Thiago Tolisso to samo, oczy bolą to oglądać.

26-10-2017, 00:56:48

Robben co atletyka ciała, praktycznie jak Lewy - Master level ! Co do gry to lepiej nie skomentuję jej całkowicie. Może to zabrzmi abstrakcyjnie, ale w wielu momentach podobała mi się dziś nasza WSPÓŁPRACA z tyłu. Mam na myśli wzajemną asekurację, zdecydowane wejścia i czytanie gry. Choć na tym polu i tak jest nadal do poprawy więcej niż z tego mamy korzyści. Mimo to należy się mały plus za kolejne z rzędu niestracenie bramki z gry (tylko karny/e). W ofensywie niestety nadal bardzo nieskutecznie w dogodnych sytuacjach. W takim meczu, w którym jest niemal pewne, że nie będzie tych okazji jak na pęczki trzeba wykorzystywać każdą nadarzającą się szansę. Jeszcze jakby Thiago nie trafił tego podania od Boa to już totalna klapa, choć mógł podawać do Roberta bo ten też nie był na spalonym (oglądałem dokładnie powtórki). Ogólnie niestety dzisiaj za mało błysku, nieprzewidywalności, zaskoczenia i przyspieszenia. Do tego brak ostrego pressingu, który mógłby zgubić wysoko ustawiony RBL, i zdecydowany deficyt gry na jeden kontakt w okolicach pola karnego przeciwnika. Sven szału nie zrobił, ale zatrzymał chociaż ten jeden najważniejszy strzał z pięciu naprawdę przeciętnych karnych w wykonaniu Lipska. Oby Coman był zdrowy mimo dzisiejszej gry... Liczę na zdecydowaną reakcję w sobotnim meczu w wielu kulejących dziś aspektach gry. Tak czy inaczej na ten moment liczy się awans. To dopiero czwarty mecz 72-letniego Jupp'a (ten krwotok nie wyglądał za ciekawie ;( ), niemniej jednak czwarty mecz wygrany. Liczę na długie podtrzymanie tej passy, ciężkie treningi i eliminację dotychczasowych błędów oraz stałe zwiększanie radości z gry, a co za tym idzie - granie ładniejszej, schludniejszej, efektownej, szybszej, a także efektywnej i skuteczniejszej piłki. Spokojnej nocy Panowie !

26-10-2017, 00:14:25

Po uwolnieniu się od oglądania tej padaki, człowiek by się do największego wroga przytulił, z radości...

26-10-2017, 00:11:35

Zdjęcie dnia??

https://imgur.com/a/AHRWN

26-10-2017, 00:07:44

Cóż,za Carlo pewnie Bayern byłby właśnie za burtą,bo nie wyobrażam sobie żeby wrzutki mogły wygrać ten mecz.
RB po słabym początku sezonu,gra coraz lepiej,dobrze więc,że z dużą dozą szczęścia udało się awansować,bo widać wyraźnie,że wiodącą taktyką nie są już ciągłe wrzuty,ale też zespół nie potrafi jeszcze płynnie zagrać w zmienionym stylu.

26-10-2017, 00:02:42

Mecz chodzących z fartem na biegających...

Na niewielki plus Urleich i jedyny nasz gracz z pola Robben.

25-10-2017, 23:57:38

Zapomnieć o tym dramacie i skupić się na lidze. Jupp ma niewielkie pole manewru, ale liczę na to, że wyciśnie maksimum z zawodników, których mamy.

25-10-2017, 23:57:08

Myślałem, że będzie ciężko, ale nie aż tak. Ważny awans, bo gra do poprawy...FCBM!

25-10-2017, 23:56:46

Tak jak w ćwierćfinale Niemcy-Włochy, tak i tutaj dużą niesprawiedliwością byłoby jednak, gdyby konkurs rzutów karnych wygrał Lipsk. Strzelali bojaźliwie, najczęściej w środek bramki, a wystawienie w ostatniej serii mającego duże problemy z dźwignięciem presji Wernera było już niemalże samobójstwem. To tylko odnośnie jedenastek, bo do momentu gry 11 na 11 to RB było drużyną lepiej poukładaną i stwarzającą sobie okazje strzeleckie. Awans jest, ale czy zasłużony - inna sprawa.

25-10-2017, 23:56:45

Ten mecz to była katastrofa, obraz bezsilności i jak to mówią młodzi ludzie: "MASAKRACJA". Praktycznie wszystkie elementy naszej gry były wykonywane źle. Zaczynając od fatalnych, niedokładnych podań, przez brak gry zespołowej i taktycznego pressingu na rywalu, a kończąc na KOMPLETNYM braku pomysłu na grę. Najgorszy mecz jaki widziałem i jaki sobie na chwilę obecną przypominam ostatnimi czasy +- 1 rok :D

25-10-2017, 23:54:29

Bez jaj, że były wielkie emocje. Bayern grał niesamowicie nieporadnie, Vidal zagrał najgorszy mecz jaki widziałem, byłem beznadziejny. Dobrze, że obrona grała na poziomie jak i Kimmich i Alaba próbowali coś zdziałać. Nie ma co, jedynie z wyniku można się cieszyć.

25-10-2017, 23:51:39

Uff :)

25-10-2017, 23:50:34