@Pir5 oczywiscie ze może, gnabry, muller, perisic. Na prawej obronie moze grac goretzka, kazdy moze zagrac wszędzie ale pytanie o jakość jaka da dany pilkarz na nowej dla siebie pozycji... co do Zirkzee czy singha oczywiscie ze sa to duze talenty i kiedys moga byc w czołówce światowej, tylko oni powinni zaczac teraz regularnie grac na wysokim poziomie a nie w 3 bundeslidze i 5 minut w pierwszej druzynie dotykajac 2 razy pilke... fajnie ze takie talenty sciagamy, ale w pewnym momencie trzeba im dac szanse w pierwszej druzynie albo wypozyczyc do klubu bundesligi albo 2 bundesligi, albo chociaz do takiego ajaxu i jesli tam wypala to wtedy ich sciagac. Taki Evina, albo Green pamietacie ich? Ten pierwszy mial byc drugim riberym i co??? Bayern niestety sciaga talenty a pozniej je marnuje, ale chcac byc w top 3 europy nie mozna jechac na talentach ze szkółki tylko trzeba sciagac gwiazdy, a swoich mlodych wypozyczac zeby sie ogrywali, jak sie ktorys sprawdzi to go wtedy brac, a tu widze ze udalo sie z daviesem ktory wypalil ( nie zrobil tego od pierwszego meczu w ktorym dostal szanse, tylko dopiero po paru meczach jak zlapal rytm i pewnosc siebie....) i teraz beda sciagac nastolatkow myslac ze kazdy od strzala wejdzie w pierwszy sklad i wskoczy na poziom daviesa...
30.04.2020 15:24
Kurde czujecie to, Arp i zirkzee walcza zeby byc numerem 2 w Bayernie... kolesie ktorzy sa na poziomie 3 bundesligi walcza o to kto zastapi lewego kiedy ten bedzie mial kontuzje albo kartki, np w polfinale lm... i my chcemy zawojowac lm... kiedys numerem dwa byl gomez a 3 pizzaro, albo olic... kadra kompletna... załamka...
30.04.2020 14:19
Hasan to patalach, potrafi przekonywac tylko nieznanych nastolatkow ( davies to przypadek 1 na 100). Mial byc dest upamecano sane havertz i werner, a skonczy sie na sane za 100mln, ktory okaze sie takim samym kaleka jak lucas... tesknie za Sammerem, ktory nie dosc ze druzyne trzymal za morde to potrafil tak zrobic transfery ze media dowiadywaly sie na prezentacji zawodnika... a teraz np. taki goretzka ktory kopie sie po czole, trzesie cala szatnia... a jesli chodzi o transfery, szkoda kciuków zeby te farse opisywac...
Szkoda tylko flicka, ktory pewnie nie dostanie tego co bedzie chcial i bedzie musial grac tym co dostanie, a pozniej jak cos nie wyjdzie krytyka spadnie na niego...
30.04.2020 12:38
@diablo werner jest tak uniwersalny ze moze zagrac na obu skrzydlach, jako 2 napastnik i jako 10, przez co daje mozliwosci do zmiany ustawienia w trakcie meczu, jest silny, szybki ma dobre zejscie i strzał, grajac jako 2 napastnik w rb bardzo czesto szuka zejscia do skrzydla. Porównując go do comana ktory potrafi wypuscic pilke do przodu i wrzucic na pale o ile starczy mu boiska, a z roku na rok jest co raz wolniejszy, to nie ma porownania... wiec wedlug mnie Bayern powinien sie starac bardziej o niego niz o sane, ale to moje zdanie.
27.04.2020 19:00
100mln werner + upamecano i bylby git!
27.04.2020 17:44
@AdiFantasti jak zawsze racja, mysle ze alaba jest mega potrzebny temu klubowi, flick moze chciec go jako jednego ze stoperow, a mysle ze jego uniwersalność stwarza tez opcje z alaba w srodku pola czy nawet na skrzydle( moze warto feina jeszcze na rok albo dwa wypozyczyc...) jesli zdecyduja sie na duet sule upamecano... lucas oczywiscie jest niewypalem i mysle ze bd grzal lawe, flick raczej nie jest trenerem ktory boi sie posadzic na lawce gwiazde jesli gra slabo... a jesli lucas nie wystrzeli z forma to powinni znaleźć frajera zeby go sprzedac, moze Milan ,theo jest tam gwiazda... alaba powinien obnizyc zadania a Bayern powinien przedluzyc z nim umowe! Raczej powinni zejsc z wynagrodzen takiego arpa czy cuisonce...
27.04.2020 12:22
A naprawde bylo tak:
Hasan chcial sie dowiedziec kto to jest messi, wiec wlaczyl youtube, po prawej str pojawily sie propozycje innych filmikow i akurat( z racji ze lewa noga) wyskoczyl tez filmik daviesa, wiec hasan sprawdzil na transfermarkt kto to jest i ile kosztuje, okazalo sie ze wycenianany na pare mln euro, wiec hasan pomyslal ze za takie pieniądze nikt mu glowy nie urwie nawet jak gosc nie wypali, a on zapunktuje ze potrafi sciagnac goscia zza oceanu ( prawie jak Brazylijczyka ). Okazalo sie ze to strzal w dyche!!!
No coz raz na rok nawet garbaty sie wyprostuje ;)
26.04.2020 21:33
Wydaje mi sie ze robienie zestawien typu jak przyjdzie upamecano to alaba lawka itp jest zle, to nie fifa ze wstawiam do skladu goscia ktory ma 86 za goscia z 81... mysle ze trzeba sie pozbyc boa, bo to nie jest juz ten poziom co dawniej, mlodszy nie bd i nie ma sensu go trzymac, w zamian kupic upamecano bo jest perspektywiczny. I po transferach upamecano i desta ( oby) Flick dostanie 7 zawodnikow do obrony ( dest pavart sule upamecano alaba lucas davies) i sam zdecyduje kto w danym momencie jest najlepsza opcja na jaka pozycje. Sprzedaz alaby nie jest dobrym wyjsciem, bo calkiem niezle radzi sobie na tym stoperze, ok popelnia bledy ale to jego nowa pozycja,( davis w jednym wywiadzie powiedzial ze czuje sie ok na lewej obronie bo ma kolo siebie alabe ktory mu duzo podpowiada) i patrzac na zdrowie sule nie jest powiedziane ze w nastepnym sezonie glowna para stoperow nie bedzie upamecano i alaba ( bo lucas raczej bedzie zmiennikiem daviesa). Poza tym alaba sam mowi ze woli grac na srodku obrony niz na boku, watpie ze jakis klub z topu w tym okienku bedzie go chcial sciagnac jako stopera i da mu taka możliwość... a u nas flick widac ze widzi mozliwosc alaby na srodku obrony, a pewnie w razie koniecznosci nawet w srodku pola, bo tez musza sie zastanowic czy jest sens teraz sciagac feina,jako zmiennika kimmicha, bo glownie siedzialby na lawie... alaba sule pavart to goscie ktorzy tez grywali na 6, do tego nie wiadomo co z javim...
26.04.2020 18:25
@FanGraczyBayern to co zawodnicy mowia, a jak jest naprawde to dwie rozne rzeczy, oczywiscie Liverpool to dla niego tez dobre wyjscie ale oni graja 4 3 3 i te 3 pozycje w ataku maja bardzo dobrze obsadzone, nie wiem czy uda mu sie wygryzc mane albo firmino. No nic czas pokaze co bedzie, dla mnie idealna opcja byloby:
Upamecano + werner 100mln
Dest 20mln ( plus jakis paru mlodych wypozyczyc na 2 lata do ajaxu, taki singh czy zirkzee mogliby sie ogrywac pod okiem ten haga, to byloby dobre dla nich)
Sane 50-70mln
Zaklepac havertza ze po zakonczeniu kontraktu z bayerem trafia do nas
Out: boa javi tolisso( perisic + doplata) coman, cuisonce, arp, ulraich, mai
Wiem, malo realne... ale moze chociaz w 50% sie to spelni...
26.04.2020 13:20
Mysle ze Bayern powinien zaproponowac rb 100mln za upamecano+wernera
26.04.2020 13:04
Jesli mamy kupic stopera to tylko Upamecano!
26.04.2020 12:59
Nie mowie ze jako pierwszy wybor, ale zdarzalo sie ze tam grywal. Jesli nie kupia nikogo na prawa to pewnie zostanie tam pavart, ktory daje sobie tam rade, natomiast na so jest beznadziejny...
23.04.2020 13:48
Jest tez taka opcja ze jak sciagna upamecano to zrezygnuja z desta i alaba bedzie na prawej obronie... mysle ze mogliby kupic upamecano i desta, sprzedac boa i javiego a alaba bylby łatajdziura na srodek obrony, boki obrony i srodek pola...
23.04.2020 13:37
A moze zrobiny tak: kupimy teraz perisicia ( dobra opcja bo mozemy opchnac tolisso) kupimy torresa, damy ostatnia szanse comanowi i kupimy wernera, sane sciagniemy za free za rok ( zobaczymy czy po kontuzji wroci do formy) i dogadamy sie z havertzem ze go bierzemy za free po wygasnieciu kontraktu z bayerem. Za rok pozegnamy comana. Takie cos mialoby sens, ale czy nasi tez tak kombinuja...?
23.04.2020 13:31
Torres ok, mega talent, pytanie czy sie bd u nas rozwijal i czy to juz jest ten poziom... poza tym podobno mamy wykupic perisicia, nic nie slychac zebysmy chcieli comana wywalic, wiec jesli dajemy >40mln za torresa to chyba nie ma sie co spodziewac sane czy wernera... najlepszym wyjściem byloby sprzedac comana, nie wykupywac perisicia kupic sane torresa i wernera, havertza zaklepac ze go wezmiemy po końcu kontraktu z bayerem do obrony desta i upamecano boa i javi i tolisso out!
22.04.2020 23:05
Co za kaleka, wyleczyc go i wypad tak samo coman!!!
21.04.2020 21:08
Dokladnie, w tym okienku sciagnac wernera i sane + dest i upamecano. Za rok albo dwa kiedy mullera bedzie mozna bardziej od skladu odstawiac to sciagnac havertza na poz 10. Tylko dobrze byłoby go jakos zaklepac i za te dwa lata wziac za free...
20.04.2020 20:34
I tak juz niestety bedzie, za chwile wroci pogra miesiac i znowu cos mu sie przydarzy, oczywiscie nie zycze mu tego ale to samo było badstuberem javim comanem... problemy sule, to kolejny argument do tego zeby kupic jeszcze jednego dobrego stopera!!!
20.04.2020 17:01
#ComanOUT!!! 2 miesiace przerwy to nie tragedia, potem dochodze do formy 2- 3 tygodnie, a za 4 tygodnie lapie kolejna kontuzje i 2 miesiace przerwy... ten gość to jest nieporozumienie, wiecznie kontuzjowany, czlowiek z porcelany, a jak juz gra to jest jezdziec bez glowy, czasem mu cos wyjdzie i juz ohy i ahy jaki to niesamowity talent... opchmac go gdziekolwiek za te 40- 50 mln i kupic Wernera!!!
17.04.2020 19:01
Mysle ze dest to lepsza opcja, jesli go sciagniemy i damy możliwość gry, tak jak davisowi to bedziemy mieli mega prawego obronce za stosunkowo nieduze pieniadze! Hakimi juz ma marke, wiec bedzie duzo droższy, pozatym nie wiem czy on chcialby do nas przyjsc, bedac zwiazanym z bvb...
17.04.2020 12:37
Sprzedac comana i brac obu!!!
16.04.2020 16:19
@dzojko bo to jest sklad na Padeborn ????
@mdbayern
W sumie zgadzam sie z takim rozwiazaniem, natomiast wykupic perisicia a sprzedac comana( bo to lepszy rezerwowy, coman jak pare meczy posiedzi to zacznie robic rozruby w szatni, a perisic raczej pogodzi sie z rola rezerwowego. Poza tym na comanie jeszcze mozemy zarobic a perisica wykupimy za grosze) co do upamecano to ciezko go bd kupic za 30mln, tu trzeba liczyc na 60...
15.04.2020 14:32
@FanGraczyBayern dlatego napisalem "przykladowy"...
11.04.2020 15:22
Sprzedac boa i javiego wziac za nic ok 20-25 mln,
tolisso 15 mln + perisic ( jako gosc na lawke jest idealny),
coman 40mln,
arp i couisonce na wypozyczenia albo out,
ulraich tez out,
zirkzee na wypożyczenie
tak zeby w sumie wziac za wszystkich ok 80mln€.
Sprowadzamy:
Dest 30
Upamecano 60
Havertz max 70 ( wiecej nie jest wart, jesli bayer sie nie zgodzi, zaklepac havertza tak jak goretzke czy nubela po wygasnieciu kontraktu, oczywiscie placac mu z 20-30 mln za podpis)
Werner 50
Sane max 70 ( rok kontraktu z City...)
Fein za free
W sumie wychodzi wydatek ok 280mln€
280- 80= 200mln € czyli tyle ile podobno Bayern moze wydac w tym okienku :)
Takie proste kalkulacje prostego czlowieka, a w praktyce pewnie nie realne...
Natomiast sklad( przykladowy):
Manu- dest sule upamecano davies- kimmich thiago- sane werner gnabry- lewy
Lawka: nubel, alaba pavart lucas goretzka fein havertz muller perisic
MEGA!!!
11.04.2020 13:55
20mln dla manu to duzo, natomiast 20mln dla lucasa to jest mega przegiecie, ok cou wzielismy na wypozyczenie i warunkiem bylo wziecie na siebie jego pensji ktora ustalila barca, ale lucas 20mln za siedzenie w gabinetach lekarskich, i tej padace na boisku... mowiac szczerze najlepsza opcja byłoby go teraz sprzedac nawet tracac 10-20 mln i zejsc z tej pensji...
10.04.2020 17:37
A ja jestem za! Uwazam ze werner da sobie bardzo dobrze rade na lewej stronie, ma szybkosc, odejście i dobry strzal. Nie jest typem magika, ale pytanie czy potrzebujemy kolejnego magika??? Po za tym z wernerem mozemy zaczac grac 2 napastników, tak jak Flick tego chce... ustawienie 4 1 3 2. Sklad ktory ja widze: manu- dest* sule upamecano* davies- kimmich- thiago muller havertz*- werner* lewy. Rezerwa: nubel, pavart alaba lucas, fein, goretzka, singh, gnabry zirkzee perisic
02.04.2020 14:18
Mamy genialnego daviesa na lo, w obwodzie jest lucas ktory tez tam wyglada lepiej niz na srodku... alaba na srodku jest przecietniakiem... jesli wezma za niego 70mln to bez zastanowienia bym go oddal! Kupic klasowego so typu upamecano +desta i obrona bardzo fajna!
28.03.2020 18:17
Havertz tamten sezon mial bardzo dobry, a ten ma bardzo slaby... ma dopieto 20 lat, wiec dobrym wyjsciem bedzie zostanie w bayerze na jeszcze jeden sezon i wtedy zobaczymy co zaprezentuje, moze sie okazac ze za rok nikt go nie bedzie chcial nawet za doplata, a moze byc tak ze faktycznie wystrzeli i wtedy jego wartosc bedzie ponad 100mln i trzeba sie bedzie o niego bic. Natomiast nie wiem jaki dlugi on ma kontrakt i jak za rok beda wyglądały negocjacje klubow, na te moment wydawanie ok 100mln za goscia po slabym sezonie i tak naprawde kota w worku to troche niepowazne, zwlaszcza ze mamy juz goretzke ktory tez mial wybitny sezon w s04 a teraz jest beznadziejny... roznica tylko taka ze na leonie nie stracilismy takich pieniedzy...
25.03.2020 20:14
Oczywiscie patrzac na to co sie dzieje na swiecie temat transferow Bayernu to jest pryszcz, natomiast ja bym to widzial tak( oczywiscie ze tak sie nie stanie...) w obronie sciagamy upamecano i desta, pozbywamy sie boa i javiego. Obrona wyglada tak: dest( pavart) sule upamecano( alaba) davies( lucas)
W pomocy pozbywamy sie tolisso i sciagamy havertza ale za dobre dla nas pieniadze..( chociaz nie jestem przekonany do tego goscia i gdyby nie przyszedl to tez by bylo) i pomoc wyglada tak: kimmich( fein) thiago( goretzka) havertz( muller) do ataku zamiast sane sciagamy wernera, dla mnje jest to bardzo dobry lewoskrzydlowy ma gaz i dobre zejscie na prawa noge do strzalu, w rb nue gra typowej 9 tylko zawsze schodzi do skrzydla... z drugiej str gnabry na szpicy lewy, w obwodzie zirkzee no i teraz albo wykup perisicia albo sciagnac perspektywicznego kogoś z bl np rasice za te 20mln i do tego dawac szanse singhowi.
Reasumujac: upamecano,dest,werner rasica/perisic i ewentualnie havertz...
25.03.2020 16:51
Nie no, jak gra na pianinie to trzeba goscia brac, chocby i za 200 baniek!!!
15.03.2020 21:43
A nie mowilem!!! Dobrze ze to teraz kiedy awans w lm jest juz prawie pewny... brawo panie hasan, po co bylo brac wernera za 30mln w lecie skoro mamy lewego ( ze tez nikt tam nie pomyslal ze, lewy tez moze zlapac kontuzje, zwlaszcza ze gra wszystko od deski do deski i jest jednym z najczęściej faulowanych zawodnikow...) no coz zirkzee powinien dostac wiecej minut, zobaczymy czy jest sens trzymac go na nastepny sezon u nas czy lepiej wypozyczyc...
26.02.2020 23:55
Powiedziec ze to tragedia to nic nie powiedziec... graja jak rowny z rownym...
21.02.2020 22:13
Jesli problemy city sie potwierdza, to napewno kilku zawodnikow z tamtad bedzie chcialo uciekac, mam nadzieje ze tak sie stanie a Bayern bedzie czujny! Bo zamiast wydawac kolo 100 za havertza moznaby sie bylo pokusic o de bruyne!!! Sane upamecano dest jak najbardziej i do tego werner i naprawde paka bylaby mega, pozegnac sie z tolisso comanem boa i javim.
17.02.2020 17:27
Manu pilkarzem meczu!!! Nie widze lucasa w tym zespole... a napewno nie w zestawieniu z alaba na so... co najwyzej jako zmiennik dla davisa na lewej str... tolisso out!
16.02.2020 17:23
Lucas= 80mln w bloto!
16.02.2020 17:01
Tolisso pierwszy kontakt i strata... lucas mega niepewny, coman widmo, jeszcze ten pavart z kolonii francuskiej cos gra... natomiast wedlug mnie najslabszy u nas jest gnabry, niby ma bramke ale to co gosc marnuje...
16.02.2020 16:53
@predator Skoro ironia to zwracam honor ;) za duzo rozgoryczenia po dzisiejszej info o zyiechu...
13.02.2020 21:44
@predator jesli zyiech to dla Ciebie no name, to zacznij sie interesowac szerzej pilka nożna niz tylko bl i ekstraklasa, bo sie gosciu osmieszasz...
13.02.2020 20:18
@Bayern022 w 100% racja!!! Po co taki Werner ma sie starac zeby Bayern go łaskawie kupił, znosic niekompetencje naszego dyr sportowego, w marcu/ kwietniu dowiadywac sie ze bundesliga jest najwazniejsza, jesli taki trener jak kloop chce go w obecnie najlepszym klubie na swiecie. Bedzie go z glowa wprowadzal do skladu, wykorzystywal jego potencjal i bedzie gral o zwyciestwo w lm! Bayern juz nie jest w scislym topie europy i musimy sie z tym pogodzic! A dzieje sie tak wlasnie dlatego ze nie potrafimy sie dobrze zachować na rynku transferowym, przeplacony tolisso, lucas, trzymanie szklanki comana i ludzenie sie ze to dalej mlody wielki talent, ktory w koncu wypali... otoz nie wypali i wiele innych głupich decyzji badz braku decyzji!!! Sammer wróć!!!!
13.02.2020 20:13
40 mln... nawet gdyby mialby byc zmiennikiem to za te pieniadze takiego grajka warto miec, a moim zdaniem gosc jest lepszy od gnabrego i comana...
Bayern spi, hasan udaje ze cos robi a tak naprawde fajni zawodnicy w dobrych pieniadzach nam uciekaja... zyiech, za chwile werner gdzies pojdzie, juz sie mowi ze upamecano nastawiony jest na Anglię... a my sie zafiksowalismy na sane ktory pewnie w koncu przyjdzie ale bedzie przeplacony a jego gra i stan zdrowia beda pozostawiac wiele do zyczenia... to samo havertz, nabili sobie nim glowy i szukaja ponad 100mln za goscia ktory mial jeden sezon dobry w bl... a taki van de beek za polowe tej kwoty jest do wyjecia i od min 2 lat trzyma dobry/ bardzo dobry poziom do tego moze grac na 8 i na 10...
Nie chce byc zlym prorokiem ale podejrzewam ze i w kolejnym okienku Bayern da d*py na rynku i skonczy sie na wypozyczeniu jakiejs spadajacej gwiazdy...
13.02.2020 18:24
Ja bym go chetnie u nas zobaczyl i mysle ze w chelsea odpali i za chwile bd zalowac ze go nie wzielismy... no ale ostatnimi laty to standard, ze Bayern budzi sie z reka w nocniku!!!!
12.02.2020 23:45
W 2 polowie Bayern bardzo slaby!!!
09.02.2020 19:51
Cou dno goretzka dno nie moge na nich patrzec ;/
09.02.2020 19:33
Druga polowa inne druzyny... slabo to widze, bo nawet nie ma kogo wpuscic... gnabry jest cienki jak sik komara, muller nie na swojej pozycji gra slabo a goretzka to jest nieporozumienie!!!
09.02.2020 19:16
Davis super, pavart boa alaba kimmich thaigo dobrze, lewy muller slabo, goretzka i gnabry beznadziejnie...
09.02.2020 18:46
Ale Davies to jest kozak!!! Tylko cos nie chce wejsc... oby sie nie skonczylo jak dzis napoli z lecce, gdzie milik mogl miec 3 w pierwszej połowie...
09.02.2020 18:20
Phahaha mowilem ze pavart to dramat na so....
05.02.2020 22:36
Pavart na so to kryminal... couisonce jest beznadziejny, po co my go w ogole wzięliśmy... chyba zeby zapelnic luke po renato...
05.02.2020 22:32
Bayern stanął i robi sie niebezpiecznie... nie wiem jak Wy ale ja nie moge patrzec na cou...
05.02.2020 22:20
Kolejny mecz ktory pokazuje zeby cou wrocil do barcy, a boa out!!! Dawac Panowie!!!
05.02.2020 20:55
Ja widze bardziej wernera niz havertza i ustawienie z 2 napastnikami, sane i gnabry( choc wolalbym zyiecha) na skrzydlach, w srodku thaigo i kimmich, w obronie pavart sule alaba i davies w bramce manu. Na lawce nubel, klostermann, lucas, javi, fein, leon, muller, gnabry/zyiech, zirkzee i naprawde mega paka... tych którzy teraz sa a nie wymienilem bym sprzedal albo wypozyczyl... no ale to sa moje typy a rzeczywistosc bedzie inna...
03.02.2020 15:46
Kpina...
29.01.2020 13:54
Za te pieniadze mamy Zyiecha i jeszcze by cos zostalo...
28.01.2020 14:32
Ja jestem zdania ze naszym postawowym po powinien byc pavart, co raz lepiej sie znajduje na tej pozycji, a na so jest zbyt niepewny... odriozola moze byc ewentualnie wystawiany w meczach, w ktorych pavart bedzie musial odpoczywac ze wzgledu na ilosc meczy( poza tym tez jestem zdania ze nie ma co go ogrywac realowi, skoro za pol roku i tak nie bedzie nasz, nie jestesmy jakas szkółka ...) na lo obowiazkowo davies, ktory nabiera mega pewnosci i potrzebuje dostawac szanse!!! So poki co boa i alaba, za chwile wroci lucas i javi, flick bedzie musial zdecydowac kto bedzie partnerem alaby na srodku, bo david jest w tym momencie pewniakiem na so!!! I tak naprawde przesuwajac go tam na stale nie bedziemy musieli robic transferu so, bo bedzie sule alaba i lucas. Transferem do defensywy w lecie powinien byc klostermann ktory moze zagrac na kazdej pozycji i daje dobra jakosc, taka ilosc obroncow powinna wystarczyc!
Co do srodka pola, trzeba bd sie pogodzic ze kimmich to 6 i nje nastawiac sie na zaden transfer, ew Fein moze wrocic z wypozyczenia i byc rezerwowa 6... mysle ze bd grac 3 w pomocy wiec kimmich, thaigo i ktos kogo kupia, czyli pewnie havertz, w obwodzie fein, leon i muller.
Do ataku sane, lewy i na prawa str pewnie bd gnabry, osobiscie widzialbym tam albo zyiecha albo wernera... w obowdzie zirkzee, muller i pewnie coman, ktorego osobicie bym sie pozbyl, tak samo jak tolisso!!!
26.01.2020 13:28
Nie chodzi mi o to zeby sciagnac halanda i olmo, tylko to ze inne kluby daja rade zrobic fajne transfery a Bayern stac na wypozyczenie rezerwowego realu... za chwile beda komentarze jakie to transfery zobaczymy w lecie, a skonczy sie jak zawsze...
25.01.2020 22:49
Olmo w rb, haaland w bvb. Brazzo: ciezko jest zrobic dobre transfery w zimie... jemu wszystko sie ciezko robi... co do meczu- suuuper!!! Oby z taka forma do konca sezonu!!!
25.01.2020 20:50
Mysle ze jest to dzialanie doraźne, biora chlopa, zeby poszezyc kadre, zamknac usta trenerowi i zawodnikom ktorzy domagaja sie transferu... mam tylko nadzieje ze taki ruch to czesc letniego transferu obroncy ktorego naprawde chcemy, czyli mam nadzieje ze Klostermann! To taka moja wizja, żaden news...
21.01.2020 22:36
Ciekawe jak dlugo pogra, obstawiam ze w kwietniu znowu wypadnie... coman najlepiej niech w ogole nie wraca ( kiedys mowil ze jeszcze jedna kontuzja i konczy kariere), taki on dobry jak i slowny...
16.01.2020 14:49
Hasan osmiesza siebie i nasz klub, zarowno dzialaniami a raczej ich brakiem a takze swoimi wypowiedziami... zatrudnianie bylego pilkarza, ktory nie zna sie na biznesie, ekonomii i polityce na stanowisko dyrektora sportowego to nie byl dobry pomysl!!! Gość cale zycie tylko kopal pilke a teraz ubral garnitur i udaje ze sie zna... nie mowie ze wszyscy pilkarze sa zli na to stanowisko, bo wielu ma glowe na karku i mysla, ale akurat on jest fatalny...
16.01.2020 14:46
Na skrzydlo zyiech ( mysle ze jest do wyciagniecia bo ajax w le, ok 50mln) na prawa obrone cancelo jako wypozyczenie na pol roku a w lecie klostermann, albo juz teraz klostermann ( ale to raczej niemozliwe bo rb teraz go nie pusci, po za tym w lecie bd tanszy). Gdyby takie ruchy poczynili to zimowe okienko uznalbym za udane. Natomiast w lecie sane + havertz( chociaz nie jestem przekonany do tego goscia...), w wypadku odejscia boa i javiego pasowaloby sciagnac kogos do so... koniecznoscia jest pozegnac sie z tolisso i comanem i w ich msce werner!
I nastepny sezon miec np taki sklad:
-Manu, nubel
-Sule, lucas, alaba, davies, pavart, klostermann( so, po), np dest (po)
- kimmich, thiago, havertz, leon, muller
-lewy, sane, werner, gnabry, zyiech
14.01.2020 16:27
Jedrzejczyka wezmy...
12.01.2020 17:59
@seco555 spoko, z tym ze czytalem ze w nowym sezonie maja stawiac na feina, wiec w srodku pola zrobilby sie tłok, natomiast jesli jeszcze na rok wypozyczyc feina to javi moglby jeszcze na rok zostać, tylko te kontuzje...
11.01.2020 19:30
Sciagnac:
Wernera za 50mln
Zyiecha za 50mln
Ericksena za free
Havertza za 80/90mln
Klostermanna za 20/30 mln ( jako giscia na kazda pozycje w obronie, 189cm szybki i zwrotny!)
Desta z Ajaksu za ok 15mln,( to moze byc drugi Davies!!!)
Razem ok 230mln
Sprzedac:
Ulreicha
Boa za 10mln
Javiego za 10mln
Tolisso za 30mln
Comana za 50mln
Cuisance za 5mln
Arpa za 5mln
Razem 110mln
Bilans - 120 mln ( chyba tyle na transfery mamy...)
11.01.2020 19:23
Wniosek jest jasny, nie mamy młodzieży ktora moglaby wejsc do 1 skladu i zrobic szał... udal sie davies i oby zirkzee sie rozwijal i tyle, jesli chcemy sie liczyc w europie to niestety ale trzeba sciagac zawodnikow z innych klubów i taka taktyke powinnismy obrać!!! Prawda jest taka ze potrzebujemy wzmocnien w kazdej lini!!!
11.01.2020 17:47
Musimy sie wpasowac w nasze ramy finansowe... czyli albo wypozyczenie, albo kogos za free, albo w ogole nie bd transferu... dalej kiscie kapuche, po co robic transfery, lepiej odpasc w 1/8 lm i mowic ze wszystko ok i wazna jest bundesliga... juz jestesmy sredniakiem europy, ale widze ze Panowie chce zrownac do poziomu Milanu...
09.01.2020 15:25
I niech mi ktos powie ze gnabry i coman to przyszlosc Bayernu... tu potrzeba sciagnac nie jednego skrzydlowego( sane, ktory tez ma kontuzje) ale przynajmniej 2 skrzydlowych, a przedewszystkim pozbyc sie comana,ten gosc to jest mega nieporozumienie!!!
08.01.2020 17:51
Mowicie o Adama Traore z wolves? Przyznam sie ze ostatnio az tak bardzo ich nie sledze, a goscia kojarzę z fajnej muskulatury ;) dobrze gra??? Na transfermarkt 28mln, 23 lata 4 bramki i 4 asysty...
07.01.2020 19:41
Zaha za 70/80mln... a zyiech jest do wyciagniecia za ok 50...
07.01.2020 15:21
Jestem na tak!!! A najlepiej byloby wymienic comana na hakimiego!!!
06.01.2020 18:47
Ja bym go wyleczyl i opchnal w lecie za jeszcze w miare dobre pieniadze... nie ma sensu trzymac dalej tej porcelany.... albo kontuzja albo lapanie formy.... wieczny talent ktory juz nie wskoczy na wyższy poziom... a jak gra to w stylu jezdzca bez glowy, sprzedac i sciagnac chociazby zyiecha !!!
05.01.2020 17:24
Dokladnie, cancelo na pol roku na wypozyczenie jesli okaze sie strzalem w 10 to za dobre pieniadze mozna bedzie go brac, jak sie nie sprawdzi to klostestermann w lecie, nie powinien byc drogi bo bedzie miał rok kontraktu. Do tego sprzedac zima boa i kupic cana jako alternatywe na so i 6 ( przy kontuzji javiego pasuje miec kogos takiego)
01.01.2020 15:15
Bardzo dobrze, niech idzie do bvb, drugi brandt bedzie!!! Bardziej wolalbym van de beeka!!!
27.12.2019 14:12
Do obrony tej zimy sciagnalbym cana, gosc zagra na prawej, srodku i na 6, moze nie jest jakis super mega zawodnik ale solidny a mam cicha nadzieje ze w domu, przy flicku by sie odbudowal. .. co do pavarta na srodku obrony to mam nadzieje ze to tylko przypuszczenia, ten gosc sie tam nie nadaje, niech gra na prawej obronie tam jest... solidny... kimmich na stale na 6. Natomiast w lecie jesli pozbedziemy sie boa i javiego, to kupno jeszcze jednego klasowego so powinno być priorytetem( moze ktos z bl: tah, elvedi, upamecano) sane na skrzydlo albo zima albo latem, jesli chodzi o havertza to za max 50mln, on nie jest wiecej wart, jeden dobry sezon bayer juz ponad 100chce... duzo bardziej wolalbym van de beeka, ktory moglby grac obok kimmicha na 8, na 10 cou/muller. I do przodu oprocz obowiazkowego sane Werner!
Ktos powie ze skad tyle kasy...
Za Boa i javi wziac po 10mln = 20mln
Tolisso out-> 40mln
Cou Thiago +ok 20mln
Coman out-> 50/60 mln
Arp+ cuisance out-> ok 15/20 mln
No i mamy kolo 100mln, wiadomo ze kolejne ze 150 trzeba dolozyc, ale chyba na tyle ten klub stac...
Oczywiscie jest to mega zyczeniowe podejście ale paka bylaby fajna ;)
26.12.2019 23:15
Po co mertens... 32 lata... ;/
23.12.2019 16:01
Sane bez roznicy czy w teraz czy w lecie, natomiast obrona jest w stanie tragicznym... zostajemy z boa i alaba na srodku obrony, bo pavart to po i na so jest za slaby a kimmich niech na stale zostaje na 6!!! Powinni kupic dobrego srodkowego obronce, bo nawet jak lucas wroci to nie ma co liczyc ze od razu forme zycia zlapie... boa i tak pewnie latem odejdzie wiec mielibysmy w nastepnym sezonie 3 so... wiec obowiazkiem powinien byc so i ewentualnie po, reszte jakos sie do lata poskleja...
22.12.2019 13:43
Moze go wypozycza... w tym momencie nie ma za bardzo sensu zeby wchodzil do zespolu jako 2 bramkarz, straci rytm meczowy i sie zmarnuje, a na ten moment nie jest na poziomie Manu!!!
22.12.2019 13:36
Po tym jak Flick objął Bayern i styl sie poprawil, wyniki tez sa ok, zważywszy na to jaka jest kadra... wymiana na jakiego kolwiek trenera bylaby niesprawiedliwa... widac ze ma pomysl na mlodych. Osobiscie chcialem ten haga, ale byc moze Flick okaze sie strzalem w 10 i Bayern znowu bedzie w czubie Europy!!! Wazne beda teraz transfery jakie przeprowadzimy, oby zarzad nie skapil grosza i kadra byla mocna i szeroka, tylko wtedy mozliwe beda sukcesy!
22.12.2019 13:31
@Marton na prawa obrona dobra opcja byloby wypozyczenie cancelo do konca sezonu, a po sezonie np. Klostermann. Jesli chodzi o so to mysle ze Romagnoli to bylaby dla nas super opcja, i gdyby Bayern chcial to z palcem w ... by go kupil, ale niestety chyba na niego nie zwracaja uwagi...
21.12.2019 20:06
W obliczu kontuzji javiego KONIECZNE jest sciagniecie kolejnego dobrego srodkowego obroncy, przytrzymanie boa do konca sezonu w razie w, w lecie pozegnac boa wroci sule i lucas i bedziemy miec 3 dobrych so!!! Na prawa str tak czy siak bym kogos sciagnal zeby juz nie kombinowac z kimmichem a miec kogos na zmiane za pavarta!!! Jesli chodzi o zirkzee to dalbym mu w nowej rundzie wiecej minut, jesli faktycznie bedzie dobrze gral, byc moze kwestie zmiennika dlalewego bedziemy mieli zalatwiona, natomiast nie podpalalbym sie tymi dwiema bramkami!!!
21.12.2019 17:58
@Szymson tylko na srodku obrony mielibyśmy słabego zawodnika... po jak najbardziej ale jako rywal/zmiennik dla pavarta a na so kogos za boatenga!!!
20.12.2019 21:34
Tez jestem zdania ze pavart jest solidnym po a slabym so... czas boa w bayernie minął i dobrze byloby go wymienic, widzialbym u nas romagnoliego z racji tego ze ma lewa noge i z sule mogliby stworzyć fajny duet, bo lucas mnie przynajmniej nie przekonuje... jezeli nie wloch to moze faktycznie upamecano ( z tym ze on tez jest mega podatny na kontuzje...) jesli kimmich ma grac na 6 ( a robi to calkiem niezle jesli gra tam regularnie, bo jak raz jest na po a raz na 6 to w konsekwencji na obu tych pozycjach gra ponizej swojego poziomu) to faktycznie kogos na po pasowaloby sciagnac jako zmiennika/ rywala dla banjego, fajnie byloby widziec u nas klostermanna bo jest wszechstronny. Przy takich 2 transferach do obrony i odpowiednim podejsciu trenera mamy niezly mur!!!
19.12.2019 19:55
Niech henrichs idzie do rb a do nas Klostermann, gosc gra na obu bokach obrony, moze grac na so a nawet na 6!!!
Co do innych transferow... sane niech biora juz w tym okienku i niech tu sie kuruje... mysle ze trzeba poczekać do lata bo wszystko bd zalezalo od tego kto bd trenerem i jaki bedzie mial pomysl... osobiscie widzialbym ten haga i mam nadzieje ze z nim van do beek i zyiech, pozbyc sie tolisso, thaigo i comana z wykupem coutinho/havertza trzeba poczekac i dobrze przemyslec, ewentualnie zmiennika dla lewego, najlepszy bylby werner ale bedzie za drogi... koniecznoscia jest wymienic boa nalepszy model!!!!
19.12.2019 14:43
@Matilegolas nie tak jak bosz, bo ten hag dorastal trenersko w Bayernie, pozatym jego ajaks gra duzo lepiej niz ajaks bosza...
18.12.2019 16:22
100mln za 17latka, def. Pomocnika z rennes czyli sredniaka ligi francuskiej... swiat oszalal... pepe w arsenalu pokazuje na jakim poziomie sa te wielkie talenty z francji,ile za niego dali 80mln??? Co do tete hmmm 50mln to troche duzo jak za goscia z ligi ukraińskiej ale z drugiej strony może wypalic...
18.12.2019 16:16
Boateng + 20/30mln romagnoli! W lidze wloskiej boa jeszcze da sobie rade...
18.12.2019 16:06
W skrócie:
1. ten Hag
2. Nie kupujemy napastnika... osobiscie sciagnalbym wernera, bo gosc moze grac na 9, 10 i skrzydlach... chociaz teraz rb bd chcialo za niego fortune i skonczy sie tak ze trafi pewnie do Anglii...
3. Cuisance to niewypał, ale u nas poki co zostanie bo moze wystrzeli forma... a prawda jest taka ze skonczy jak renato...
18.12.2019 16:04
Klosterman to dobry grajek, rywalizowalby z pavartem o po a mozetez grac tez na lo so i 6! Oprocz po sciagnalbym kogos za boatenga, najlepiej byloby ok 20mln +boa romagnoli...
16.12.2019 19:00
Ja bym go wymienil za Thiago, barca go chce u nas gosc sie juz chyba tylko cofa... do srodka pola wykupilbym jeszcze na 8 van de beeka, sprzedajac tolisso... i srodek pola meega, kimmich, beek, cou, leon, muller, javi?, singh i ewentualnie can ktorego powinnismy sciagnac bo to jest gosc ktory moze grac na po, so , 6 i 8. Odpuscilbym havertza bo nie jest wart więcej niz 50mln a beda za niego chciec kolo 100... przede wszystkim wzmocnic skrzydla, Sane i Zyiech!!! Coman i Perisic OUT! I jeszcze ktos kto zagra na 9/ skrzydle. Najlepszy bylby werner ale chyba za pozno...
15.12.2019 13:54
Módlmy sie zeby w nastepnym sezonie byla liga mistrzow!!! O mistrzistwie w tym sezonie ja przynajmniej nawet nie mysle, ale uwazam ze raz na jakis czas zimny prysznic jest potrzebny... nie obwiniam Flicka bo dostal zespol w kompletnej rozsypce i slabo kadrowo( nie oszukujmy sie tolisso, coman, goretzka, ostatnio thiago to nie jest najwyzsza polka a i martinez to nie jest mlodzieniaszek...) a i tak widac mega poprawe w porownaniu z tym co grali za kovaca!!! Osobiscie zostawilbym flicka do konca sezonu celujac w awans do lm na nastepny sezon, a od nowego sezonu ten Hag i transfery takie jakie chce trener a nie zarzad...
07.12.2019 18:33
@hoven nastepnym razem wypij red bula zeby nie zasnac, a jak nie ogladasz meczu to nie komentuj w ten sposób... ten mecz to żadna kompromitacja, splot nieszczesliwych wypadkow, bailey ktory trafia po kontrach i ma 50% swoich bramek w tym sezonie, 2 slupki 2 poprzeczki i mega niemoc strzelecka lewego i gnabrego!!! Styl byl naprawde ok, nie to co za kovaca!!! wiadomo jest jeszcze troche do poprawy ale mysle ze Flick do konca sezonu to najlepsza opcja!!!
30.11.2019 20:33
2 slupki 2 poprzeczki i hradecky mecz zycia ... gnabry i lewy najgorsi na boisku ;/ szkoda bo Bayern byl lepszy!!!
30.11.2019 20:24
Myslalem ze perisic zagral mega slabo albo coman jest jeszcze gorszy... :/
30.11.2019 20:16
Lewy jest dzis tragiczny :/
30.11.2019 20:13
2 slupki, poprzeczka i kilka 100 zmarnowanych i dwie kontry goscia ktory dzis strzelil 50% swoich bramek w tym sezonie:/ masakra!!!
30.11.2019 20:07
Dzis juz nam nic nie wejdzie ;/
30.11.2019 19:49
Co ten lewy robi :/ nie bylo spalonego, trfilby bramke, bylby VAR i 2-2...
30.11.2019 19:44
Gnabry- najgorszy zawodnik Bayernu!!!
30.11.2019 19:16
Co to bylo...
30.11.2019 19:06
Nie mamy skrzydlowych, gnabry to dobry zmiennik a nie pierwszy wybór... perisic to w ogole nie jest temat bo mam nadzieje ze go po sezonie juz nie bedzie! Dla mnie skrzydla marzenie to Sane i Zyiech!!!
@Pir5 oczywiscie ze może, gnabry, muller, perisic. Na prawej obronie moze grac goretzka, kazdy moze zagrac wszędzie ale pytanie o jakość jaka da dany pilkarz na nowej dla siebie pozycji... co do Zirkzee czy singha oczywiscie ze sa to duze talenty i kiedys moga byc w czołówce światowej, tylko oni powinni zaczac teraz regularnie grac na wysokim poziomie a nie w 3 bundeslidze i 5 minut w pierwszej druzynie dotykajac 2 razy pilke... fajnie ze takie talenty sciagamy, ale w pewnym momencie trzeba im dac szanse w pierwszej druzynie albo wypozyczyc do klubu bundesligi albo 2 bundesligi, albo chociaz do takiego ajaxu i jesli tam wypala to wtedy ich sciagac. Taki Evina, albo Green pamietacie ich? Ten pierwszy mial byc drugim riberym i co??? Bayern niestety sciaga talenty a pozniej je marnuje, ale chcac byc w top 3 europy nie mozna jechac na talentach ze szkółki tylko trzeba sciagac gwiazdy, a swoich mlodych wypozyczac zeby sie ogrywali, jak sie ktorys sprawdzi to go wtedy brac, a tu widze ze udalo sie z daviesem ktory wypalil ( nie zrobil tego od pierwszego meczu w ktorym dostal szanse, tylko dopiero po paru meczach jak zlapal rytm i pewnosc siebie....) i teraz beda sciagac nastolatkow myslac ze kazdy od strzala wejdzie w pierwszy sklad i wskoczy na poziom daviesa...
30.04.2020 15:24
Kurde czujecie to, Arp i zirkzee walcza zeby byc numerem 2 w Bayernie... kolesie ktorzy sa na poziomie 3 bundesligi walcza o to kto zastapi lewego kiedy ten bedzie mial kontuzje albo kartki, np w polfinale lm... i my chcemy zawojowac lm... kiedys numerem dwa byl gomez a 3 pizzaro, albo olic... kadra kompletna... załamka...
30.04.2020 14:19
Hasan to patalach, potrafi przekonywac tylko nieznanych nastolatkow ( davies to przypadek 1 na 100). Mial byc dest upamecano sane havertz i werner, a skonczy sie na sane za 100mln, ktory okaze sie takim samym kaleka jak lucas... tesknie za Sammerem, ktory nie dosc ze druzyne trzymal za morde to potrafil tak zrobic transfery ze media dowiadywaly sie na prezentacji zawodnika... a teraz np. taki goretzka ktory kopie sie po czole, trzesie cala szatnia... a jesli chodzi o transfery, szkoda kciuków zeby te farse opisywac...
Szkoda tylko flicka, ktory pewnie nie dostanie tego co bedzie chcial i bedzie musial grac tym co dostanie, a pozniej jak cos nie wyjdzie krytyka spadnie na niego...
30.04.2020 12:38
@diablo werner jest tak uniwersalny ze moze zagrac na obu skrzydlach, jako 2 napastnik i jako 10, przez co daje mozliwosci do zmiany ustawienia w trakcie meczu, jest silny, szybki ma dobre zejscie i strzał, grajac jako 2 napastnik w rb bardzo czesto szuka zejscia do skrzydla. Porównując go do comana ktory potrafi wypuscic pilke do przodu i wrzucic na pale o ile starczy mu boiska, a z roku na rok jest co raz wolniejszy, to nie ma porownania... wiec wedlug mnie Bayern powinien sie starac bardziej o niego niz o sane, ale to moje zdanie.
27.04.2020 19:00
100mln werner + upamecano i bylby git!
27.04.2020 17:44
@AdiFantasti jak zawsze racja, mysle ze alaba jest mega potrzebny temu klubowi, flick moze chciec go jako jednego ze stoperow, a mysle ze jego uniwersalność stwarza tez opcje z alaba w srodku pola czy nawet na skrzydle( moze warto feina jeszcze na rok albo dwa wypozyczyc...) jesli zdecyduja sie na duet sule upamecano... lucas oczywiscie jest niewypalem i mysle ze bd grzal lawe, flick raczej nie jest trenerem ktory boi sie posadzic na lawce gwiazde jesli gra slabo... a jesli lucas nie wystrzeli z forma to powinni znaleźć frajera zeby go sprzedac, moze Milan ,theo jest tam gwiazda... alaba powinien obnizyc zadania a Bayern powinien przedluzyc z nim umowe! Raczej powinni zejsc z wynagrodzen takiego arpa czy cuisonce...
27.04.2020 12:22
A naprawde bylo tak:
Hasan chcial sie dowiedziec kto to jest messi, wiec wlaczyl youtube, po prawej str pojawily sie propozycje innych filmikow i akurat( z racji ze lewa noga) wyskoczyl tez filmik daviesa, wiec hasan sprawdzil na transfermarkt kto to jest i ile kosztuje, okazalo sie ze wycenianany na pare mln euro, wiec hasan pomyslal ze za takie pieniądze nikt mu glowy nie urwie nawet jak gosc nie wypali, a on zapunktuje ze potrafi sciagnac goscia zza oceanu ( prawie jak Brazylijczyka ). Okazalo sie ze to strzal w dyche!!!
No coz raz na rok nawet garbaty sie wyprostuje ;)
26.04.2020 21:33
Wydaje mi sie ze robienie zestawien typu jak przyjdzie upamecano to alaba lawka itp jest zle, to nie fifa ze wstawiam do skladu goscia ktory ma 86 za goscia z 81... mysle ze trzeba sie pozbyc boa, bo to nie jest juz ten poziom co dawniej, mlodszy nie bd i nie ma sensu go trzymac, w zamian kupic upamecano bo jest perspektywiczny. I po transferach upamecano i desta ( oby) Flick dostanie 7 zawodnikow do obrony ( dest pavart sule upamecano alaba lucas davies) i sam zdecyduje kto w danym momencie jest najlepsza opcja na jaka pozycje. Sprzedaz alaby nie jest dobrym wyjsciem, bo calkiem niezle radzi sobie na tym stoperze, ok popelnia bledy ale to jego nowa pozycja,( davis w jednym wywiadzie powiedzial ze czuje sie ok na lewej obronie bo ma kolo siebie alabe ktory mu duzo podpowiada) i patrzac na zdrowie sule nie jest powiedziane ze w nastepnym sezonie glowna para stoperow nie bedzie upamecano i alaba ( bo lucas raczej bedzie zmiennikiem daviesa). Poza tym alaba sam mowi ze woli grac na srodku obrony niz na boku, watpie ze jakis klub z topu w tym okienku bedzie go chcial sciagnac jako stopera i da mu taka możliwość... a u nas flick widac ze widzi mozliwosc alaby na srodku obrony, a pewnie w razie koniecznosci nawet w srodku pola, bo tez musza sie zastanowic czy jest sens teraz sciagac feina,jako zmiennika kimmicha, bo glownie siedzialby na lawie... alaba sule pavart to goscie ktorzy tez grywali na 6, do tego nie wiadomo co z javim...
26.04.2020 18:25
@FanGraczyBayern to co zawodnicy mowia, a jak jest naprawde to dwie rozne rzeczy, oczywiscie Liverpool to dla niego tez dobre wyjscie ale oni graja 4 3 3 i te 3 pozycje w ataku maja bardzo dobrze obsadzone, nie wiem czy uda mu sie wygryzc mane albo firmino. No nic czas pokaze co bedzie, dla mnie idealna opcja byloby:
Upamecano + werner 100mln
Dest 20mln ( plus jakis paru mlodych wypozyczyc na 2 lata do ajaxu, taki singh czy zirkzee mogliby sie ogrywac pod okiem ten haga, to byloby dobre dla nich)
Sane 50-70mln
Zaklepac havertza ze po zakonczeniu kontraktu z bayerem trafia do nas
Out: boa javi tolisso( perisic + doplata) coman, cuisonce, arp, ulraich, mai
Wiem, malo realne... ale moze chociaz w 50% sie to spelni...
26.04.2020 13:20
Mysle ze Bayern powinien zaproponowac rb 100mln za upamecano+wernera
26.04.2020 13:04
Jesli mamy kupic stopera to tylko Upamecano!
26.04.2020 12:59
Nie mowie ze jako pierwszy wybor, ale zdarzalo sie ze tam grywal. Jesli nie kupia nikogo na prawa to pewnie zostanie tam pavart, ktory daje sobie tam rade, natomiast na so jest beznadziejny...
23.04.2020 13:48
Jest tez taka opcja ze jak sciagna upamecano to zrezygnuja z desta i alaba bedzie na prawej obronie... mysle ze mogliby kupic upamecano i desta, sprzedac boa i javiego a alaba bylby łatajdziura na srodek obrony, boki obrony i srodek pola...
23.04.2020 13:37
A moze zrobiny tak: kupimy teraz perisicia ( dobra opcja bo mozemy opchnac tolisso) kupimy torresa, damy ostatnia szanse comanowi i kupimy wernera, sane sciagniemy za free za rok ( zobaczymy czy po kontuzji wroci do formy) i dogadamy sie z havertzem ze go bierzemy za free po wygasnieciu kontraktu z bayerem. Za rok pozegnamy comana. Takie cos mialoby sens, ale czy nasi tez tak kombinuja...?
23.04.2020 13:31
Torres ok, mega talent, pytanie czy sie bd u nas rozwijal i czy to juz jest ten poziom... poza tym podobno mamy wykupic perisicia, nic nie slychac zebysmy chcieli comana wywalic, wiec jesli dajemy >40mln za torresa to chyba nie ma sie co spodziewac sane czy wernera... najlepszym wyjściem byloby sprzedac comana, nie wykupywac perisicia kupic sane torresa i wernera, havertza zaklepac ze go wezmiemy po końcu kontraktu z bayerem do obrony desta i upamecano boa i javi i tolisso out!
22.04.2020 23:05
Co za kaleka, wyleczyc go i wypad tak samo coman!!!
21.04.2020 21:08
Dokladnie, w tym okienku sciagnac wernera i sane + dest i upamecano. Za rok albo dwa kiedy mullera bedzie mozna bardziej od skladu odstawiac to sciagnac havertza na poz 10. Tylko dobrze byłoby go jakos zaklepac i za te dwa lata wziac za free...
20.04.2020 20:34
I tak juz niestety bedzie, za chwile wroci pogra miesiac i znowu cos mu sie przydarzy, oczywiscie nie zycze mu tego ale to samo było badstuberem javim comanem... problemy sule, to kolejny argument do tego zeby kupic jeszcze jednego dobrego stopera!!!
20.04.2020 17:01
#ComanOUT!!! 2 miesiace przerwy to nie tragedia, potem dochodze do formy 2- 3 tygodnie, a za 4 tygodnie lapie kolejna kontuzje i 2 miesiace przerwy... ten gość to jest nieporozumienie, wiecznie kontuzjowany, czlowiek z porcelany, a jak juz gra to jest jezdziec bez glowy, czasem mu cos wyjdzie i juz ohy i ahy jaki to niesamowity talent... opchmac go gdziekolwiek za te 40- 50 mln i kupic Wernera!!!
17.04.2020 19:01
Mysle ze dest to lepsza opcja, jesli go sciagniemy i damy możliwość gry, tak jak davisowi to bedziemy mieli mega prawego obronce za stosunkowo nieduze pieniadze! Hakimi juz ma marke, wiec bedzie duzo droższy, pozatym nie wiem czy on chcialby do nas przyjsc, bedac zwiazanym z bvb...
17.04.2020 12:37
Sprzedac comana i brac obu!!!
16.04.2020 16:19
@dzojko bo to jest sklad na Padeborn ????
@mdbayern
W sumie zgadzam sie z takim rozwiazaniem, natomiast wykupic perisicia a sprzedac comana( bo to lepszy rezerwowy, coman jak pare meczy posiedzi to zacznie robic rozruby w szatni, a perisic raczej pogodzi sie z rola rezerwowego. Poza tym na comanie jeszcze mozemy zarobic a perisica wykupimy za grosze) co do upamecano to ciezko go bd kupic za 30mln, tu trzeba liczyc na 60...
15.04.2020 14:32
@FanGraczyBayern dlatego napisalem "przykladowy"...
11.04.2020 15:22
Sprzedac boa i javiego wziac za nic ok 20-25 mln,
tolisso 15 mln + perisic ( jako gosc na lawke jest idealny),
coman 40mln,
arp i couisonce na wypozyczenia albo out,
ulraich tez out,
zirkzee na wypożyczenie
tak zeby w sumie wziac za wszystkich ok 80mln€.
Sprowadzamy:
Dest 30
Upamecano 60
Havertz max 70 ( wiecej nie jest wart, jesli bayer sie nie zgodzi, zaklepac havertza tak jak goretzke czy nubela po wygasnieciu kontraktu, oczywiscie placac mu z 20-30 mln za podpis)
Werner 50
Sane max 70 ( rok kontraktu z City...)
Fein za free
W sumie wychodzi wydatek ok 280mln€
280- 80= 200mln € czyli tyle ile podobno Bayern moze wydac w tym okienku :)
Takie proste kalkulacje prostego czlowieka, a w praktyce pewnie nie realne...
Natomiast sklad( przykladowy):
Manu- dest sule upamecano davies- kimmich thiago- sane werner gnabry- lewy
Lawka: nubel, alaba pavart lucas goretzka fein havertz muller perisic
MEGA!!!
11.04.2020 13:55
20mln dla manu to duzo, natomiast 20mln dla lucasa to jest mega przegiecie, ok cou wzielismy na wypozyczenie i warunkiem bylo wziecie na siebie jego pensji ktora ustalila barca, ale lucas 20mln za siedzenie w gabinetach lekarskich, i tej padace na boisku... mowiac szczerze najlepsza opcja byłoby go teraz sprzedac nawet tracac 10-20 mln i zejsc z tej pensji...
10.04.2020 17:37
A ja jestem za! Uwazam ze werner da sobie bardzo dobrze rade na lewej stronie, ma szybkosc, odejście i dobry strzal. Nie jest typem magika, ale pytanie czy potrzebujemy kolejnego magika??? Po za tym z wernerem mozemy zaczac grac 2 napastników, tak jak Flick tego chce... ustawienie 4 1 3 2. Sklad ktory ja widze: manu- dest* sule upamecano* davies- kimmich- thiago muller havertz*- werner* lewy. Rezerwa: nubel, pavart alaba lucas, fein, goretzka, singh, gnabry zirkzee perisic
02.04.2020 14:18
Mamy genialnego daviesa na lo, w obwodzie jest lucas ktory tez tam wyglada lepiej niz na srodku... alaba na srodku jest przecietniakiem... jesli wezma za niego 70mln to bez zastanowienia bym go oddal! Kupic klasowego so typu upamecano +desta i obrona bardzo fajna!
28.03.2020 18:17
Havertz tamten sezon mial bardzo dobry, a ten ma bardzo slaby... ma dopieto 20 lat, wiec dobrym wyjsciem bedzie zostanie w bayerze na jeszcze jeden sezon i wtedy zobaczymy co zaprezentuje, moze sie okazac ze za rok nikt go nie bedzie chcial nawet za doplata, a moze byc tak ze faktycznie wystrzeli i wtedy jego wartosc bedzie ponad 100mln i trzeba sie bedzie o niego bic. Natomiast nie wiem jaki dlugi on ma kontrakt i jak za rok beda wyglądały negocjacje klubow, na te moment wydawanie ok 100mln za goscia po slabym sezonie i tak naprawde kota w worku to troche niepowazne, zwlaszcza ze mamy juz goretzke ktory tez mial wybitny sezon w s04 a teraz jest beznadziejny... roznica tylko taka ze na leonie nie stracilismy takich pieniedzy...
25.03.2020 20:14
Oczywiscie patrzac na to co sie dzieje na swiecie temat transferow Bayernu to jest pryszcz, natomiast ja bym to widzial tak( oczywiscie ze tak sie nie stanie...) w obronie sciagamy upamecano i desta, pozbywamy sie boa i javiego. Obrona wyglada tak: dest( pavart) sule upamecano( alaba) davies( lucas)
W pomocy pozbywamy sie tolisso i sciagamy havertza ale za dobre dla nas pieniadze..( chociaz nie jestem przekonany do tego goscia i gdyby nie przyszedl to tez by bylo) i pomoc wyglada tak: kimmich( fein) thiago( goretzka) havertz( muller) do ataku zamiast sane sciagamy wernera, dla mnje jest to bardzo dobry lewoskrzydlowy ma gaz i dobre zejscie na prawa noge do strzalu, w rb nue gra typowej 9 tylko zawsze schodzi do skrzydla... z drugiej str gnabry na szpicy lewy, w obwodzie zirkzee no i teraz albo wykup perisicia albo sciagnac perspektywicznego kogoś z bl np rasice za te 20mln i do tego dawac szanse singhowi.
Reasumujac: upamecano,dest,werner rasica/perisic i ewentualnie havertz...
25.03.2020 16:51
Nie no, jak gra na pianinie to trzeba goscia brac, chocby i za 200 baniek!!!
15.03.2020 21:43
A nie mowilem!!! Dobrze ze to teraz kiedy awans w lm jest juz prawie pewny... brawo panie hasan, po co bylo brac wernera za 30mln w lecie skoro mamy lewego ( ze tez nikt tam nie pomyslal ze, lewy tez moze zlapac kontuzje, zwlaszcza ze gra wszystko od deski do deski i jest jednym z najczęściej faulowanych zawodnikow...) no coz zirkzee powinien dostac wiecej minut, zobaczymy czy jest sens trzymac go na nastepny sezon u nas czy lepiej wypozyczyc...
26.02.2020 23:55
Powiedziec ze to tragedia to nic nie powiedziec... graja jak rowny z rownym...
21.02.2020 22:13
Jesli problemy city sie potwierdza, to napewno kilku zawodnikow z tamtad bedzie chcialo uciekac, mam nadzieje ze tak sie stanie a Bayern bedzie czujny! Bo zamiast wydawac kolo 100 za havertza moznaby sie bylo pokusic o de bruyne!!! Sane upamecano dest jak najbardziej i do tego werner i naprawde paka bylaby mega, pozegnac sie z tolisso comanem boa i javim.
17.02.2020 17:27
Manu pilkarzem meczu!!! Nie widze lucasa w tym zespole... a napewno nie w zestawieniu z alaba na so... co najwyzej jako zmiennik dla davisa na lewej str... tolisso out!
16.02.2020 17:23
Lucas= 80mln w bloto!
16.02.2020 17:01
Tolisso pierwszy kontakt i strata... lucas mega niepewny, coman widmo, jeszcze ten pavart z kolonii francuskiej cos gra... natomiast wedlug mnie najslabszy u nas jest gnabry, niby ma bramke ale to co gosc marnuje...
16.02.2020 16:53
@predator Skoro ironia to zwracam honor ;) za duzo rozgoryczenia po dzisiejszej info o zyiechu...
13.02.2020 21:44
@predator jesli zyiech to dla Ciebie no name, to zacznij sie interesowac szerzej pilka nożna niz tylko bl i ekstraklasa, bo sie gosciu osmieszasz...
13.02.2020 20:18
@Bayern022 w 100% racja!!! Po co taki Werner ma sie starac zeby Bayern go łaskawie kupił, znosic niekompetencje naszego dyr sportowego, w marcu/ kwietniu dowiadywac sie ze bundesliga jest najwazniejsza, jesli taki trener jak kloop chce go w obecnie najlepszym klubie na swiecie. Bedzie go z glowa wprowadzal do skladu, wykorzystywal jego potencjal i bedzie gral o zwyciestwo w lm! Bayern juz nie jest w scislym topie europy i musimy sie z tym pogodzic! A dzieje sie tak wlasnie dlatego ze nie potrafimy sie dobrze zachować na rynku transferowym, przeplacony tolisso, lucas, trzymanie szklanki comana i ludzenie sie ze to dalej mlody wielki talent, ktory w koncu wypali... otoz nie wypali i wiele innych głupich decyzji badz braku decyzji!!! Sammer wróć!!!!
13.02.2020 20:13
40 mln... nawet gdyby mialby byc zmiennikiem to za te pieniadze takiego grajka warto miec, a moim zdaniem gosc jest lepszy od gnabrego i comana...
Bayern spi, hasan udaje ze cos robi a tak naprawde fajni zawodnicy w dobrych pieniadzach nam uciekaja... zyiech, za chwile werner gdzies pojdzie, juz sie mowi ze upamecano nastawiony jest na Anglię... a my sie zafiksowalismy na sane ktory pewnie w koncu przyjdzie ale bedzie przeplacony a jego gra i stan zdrowia beda pozostawiac wiele do zyczenia... to samo havertz, nabili sobie nim glowy i szukaja ponad 100mln za goscia ktory mial jeden sezon dobry w bl... a taki van de beek za polowe tej kwoty jest do wyjecia i od min 2 lat trzyma dobry/ bardzo dobry poziom do tego moze grac na 8 i na 10...
Nie chce byc zlym prorokiem ale podejrzewam ze i w kolejnym okienku Bayern da d*py na rynku i skonczy sie na wypozyczeniu jakiejs spadajacej gwiazdy...
13.02.2020 18:24
Ja bym go chetnie u nas zobaczyl i mysle ze w chelsea odpali i za chwile bd zalowac ze go nie wzielismy... no ale ostatnimi laty to standard, ze Bayern budzi sie z reka w nocniku!!!!
12.02.2020 23:45
W 2 polowie Bayern bardzo slaby!!!
09.02.2020 19:51
Cou dno goretzka dno nie moge na nich patrzec ;/
09.02.2020 19:33
Druga polowa inne druzyny... slabo to widze, bo nawet nie ma kogo wpuscic... gnabry jest cienki jak sik komara, muller nie na swojej pozycji gra slabo a goretzka to jest nieporozumienie!!!
09.02.2020 19:16
Davis super, pavart boa alaba kimmich thaigo dobrze, lewy muller slabo, goretzka i gnabry beznadziejnie...
09.02.2020 18:46
Ale Davies to jest kozak!!! Tylko cos nie chce wejsc... oby sie nie skonczylo jak dzis napoli z lecce, gdzie milik mogl miec 3 w pierwszej połowie...
09.02.2020 18:20
Phahaha mowilem ze pavart to dramat na so....
05.02.2020 22:36
Pavart na so to kryminal... couisonce jest beznadziejny, po co my go w ogole wzięliśmy... chyba zeby zapelnic luke po renato...
05.02.2020 22:32
Bayern stanął i robi sie niebezpiecznie... nie wiem jak Wy ale ja nie moge patrzec na cou...
05.02.2020 22:20
Kolejny mecz ktory pokazuje zeby cou wrocil do barcy, a boa out!!! Dawac Panowie!!!
05.02.2020 20:55
Ja widze bardziej wernera niz havertza i ustawienie z 2 napastnikami, sane i gnabry( choc wolalbym zyiecha) na skrzydlach, w srodku thaigo i kimmich, w obronie pavart sule alaba i davies w bramce manu. Na lawce nubel, klostermann, lucas, javi, fein, leon, muller, gnabry/zyiech, zirkzee i naprawde mega paka... tych którzy teraz sa a nie wymienilem bym sprzedal albo wypozyczyl... no ale to sa moje typy a rzeczywistosc bedzie inna...
03.02.2020 15:46
Kpina...
29.01.2020 13:54
Za te pieniadze mamy Zyiecha i jeszcze by cos zostalo...
28.01.2020 14:32
Ja jestem zdania ze naszym postawowym po powinien byc pavart, co raz lepiej sie znajduje na tej pozycji, a na so jest zbyt niepewny... odriozola moze byc ewentualnie wystawiany w meczach, w ktorych pavart bedzie musial odpoczywac ze wzgledu na ilosc meczy( poza tym tez jestem zdania ze nie ma co go ogrywac realowi, skoro za pol roku i tak nie bedzie nasz, nie jestesmy jakas szkółka ...) na lo obowiazkowo davies, ktory nabiera mega pewnosci i potrzebuje dostawac szanse!!! So poki co boa i alaba, za chwile wroci lucas i javi, flick bedzie musial zdecydowac kto bedzie partnerem alaby na srodku, bo david jest w tym momencie pewniakiem na so!!! I tak naprawde przesuwajac go tam na stale nie bedziemy musieli robic transferu so, bo bedzie sule alaba i lucas. Transferem do defensywy w lecie powinien byc klostermann ktory moze zagrac na kazdej pozycji i daje dobra jakosc, taka ilosc obroncow powinna wystarczyc!
Co do srodka pola, trzeba bd sie pogodzic ze kimmich to 6 i nje nastawiac sie na zaden transfer, ew Fein moze wrocic z wypozyczenia i byc rezerwowa 6... mysle ze bd grac 3 w pomocy wiec kimmich, thaigo i ktos kogo kupia, czyli pewnie havertz, w obwodzie fein, leon i muller.
Do ataku sane, lewy i na prawa str pewnie bd gnabry, osobiscie widzialbym tam albo zyiecha albo wernera... w obowdzie zirkzee, muller i pewnie coman, ktorego osobicie bym sie pozbyl, tak samo jak tolisso!!!
26.01.2020 13:28
Nie chodzi mi o to zeby sciagnac halanda i olmo, tylko to ze inne kluby daja rade zrobic fajne transfery a Bayern stac na wypozyczenie rezerwowego realu... za chwile beda komentarze jakie to transfery zobaczymy w lecie, a skonczy sie jak zawsze...
25.01.2020 22:49
Olmo w rb, haaland w bvb. Brazzo: ciezko jest zrobic dobre transfery w zimie... jemu wszystko sie ciezko robi... co do meczu- suuuper!!! Oby z taka forma do konca sezonu!!!
25.01.2020 20:50
Mysle ze jest to dzialanie doraźne, biora chlopa, zeby poszezyc kadre, zamknac usta trenerowi i zawodnikom ktorzy domagaja sie transferu... mam tylko nadzieje ze taki ruch to czesc letniego transferu obroncy ktorego naprawde chcemy, czyli mam nadzieje ze Klostermann! To taka moja wizja, żaden news...
21.01.2020 22:36
Ciekawe jak dlugo pogra, obstawiam ze w kwietniu znowu wypadnie... coman najlepiej niech w ogole nie wraca ( kiedys mowil ze jeszcze jedna kontuzja i konczy kariere), taki on dobry jak i slowny...
16.01.2020 14:49
Hasan osmiesza siebie i nasz klub, zarowno dzialaniami a raczej ich brakiem a takze swoimi wypowiedziami... zatrudnianie bylego pilkarza, ktory nie zna sie na biznesie, ekonomii i polityce na stanowisko dyrektora sportowego to nie byl dobry pomysl!!! Gość cale zycie tylko kopal pilke a teraz ubral garnitur i udaje ze sie zna... nie mowie ze wszyscy pilkarze sa zli na to stanowisko, bo wielu ma glowe na karku i mysla, ale akurat on jest fatalny...
16.01.2020 14:46
Na skrzydlo zyiech ( mysle ze jest do wyciagniecia bo ajax w le, ok 50mln) na prawa obrone cancelo jako wypozyczenie na pol roku a w lecie klostermann, albo juz teraz klostermann ( ale to raczej niemozliwe bo rb teraz go nie pusci, po za tym w lecie bd tanszy). Gdyby takie ruchy poczynili to zimowe okienko uznalbym za udane. Natomiast w lecie sane + havertz( chociaz nie jestem przekonany do tego goscia...), w wypadku odejscia boa i javiego pasowaloby sciagnac kogos do so... koniecznoscia jest pozegnac sie z tolisso i comanem i w ich msce werner!
I nastepny sezon miec np taki sklad:
-Manu, nubel
-Sule, lucas, alaba, davies, pavart, klostermann( so, po), np dest (po)
- kimmich, thiago, havertz, leon, muller
-lewy, sane, werner, gnabry, zyiech
14.01.2020 16:27
Jedrzejczyka wezmy...
12.01.2020 17:59
@seco555 spoko, z tym ze czytalem ze w nowym sezonie maja stawiac na feina, wiec w srodku pola zrobilby sie tłok, natomiast jesli jeszcze na rok wypozyczyc feina to javi moglby jeszcze na rok zostać, tylko te kontuzje...
11.01.2020 19:30
Sciagnac:
Wernera za 50mln
Zyiecha za 50mln
Ericksena za free
Havertza za 80/90mln
Klostermanna za 20/30 mln ( jako giscia na kazda pozycje w obronie, 189cm szybki i zwrotny!)
Desta z Ajaksu za ok 15mln,( to moze byc drugi Davies!!!)
Razem ok 230mln
Sprzedac:
Ulreicha
Boa za 10mln
Javiego za 10mln
Tolisso za 30mln
Comana za 50mln
Cuisance za 5mln
Arpa za 5mln
Razem 110mln
Bilans - 120 mln ( chyba tyle na transfery mamy...)
11.01.2020 19:23
Wniosek jest jasny, nie mamy młodzieży ktora moglaby wejsc do 1 skladu i zrobic szał... udal sie davies i oby zirkzee sie rozwijal i tyle, jesli chcemy sie liczyc w europie to niestety ale trzeba sciagac zawodnikow z innych klubów i taka taktyke powinnismy obrać!!! Prawda jest taka ze potrzebujemy wzmocnien w kazdej lini!!!
11.01.2020 17:47
Musimy sie wpasowac w nasze ramy finansowe... czyli albo wypozyczenie, albo kogos za free, albo w ogole nie bd transferu... dalej kiscie kapuche, po co robic transfery, lepiej odpasc w 1/8 lm i mowic ze wszystko ok i wazna jest bundesliga... juz jestesmy sredniakiem europy, ale widze ze Panowie chce zrownac do poziomu Milanu...
09.01.2020 15:25
I niech mi ktos powie ze gnabry i coman to przyszlosc Bayernu... tu potrzeba sciagnac nie jednego skrzydlowego( sane, ktory tez ma kontuzje) ale przynajmniej 2 skrzydlowych, a przedewszystkim pozbyc sie comana,ten gosc to jest mega nieporozumienie!!!
08.01.2020 17:51
Mowicie o Adama Traore z wolves? Przyznam sie ze ostatnio az tak bardzo ich nie sledze, a goscia kojarzę z fajnej muskulatury ;) dobrze gra??? Na transfermarkt 28mln, 23 lata 4 bramki i 4 asysty...
07.01.2020 19:41
Zaha za 70/80mln... a zyiech jest do wyciagniecia za ok 50...
07.01.2020 15:21
Jestem na tak!!! A najlepiej byloby wymienic comana na hakimiego!!!
06.01.2020 18:47
Ja bym go wyleczyl i opchnal w lecie za jeszcze w miare dobre pieniadze... nie ma sensu trzymac dalej tej porcelany.... albo kontuzja albo lapanie formy.... wieczny talent ktory juz nie wskoczy na wyższy poziom... a jak gra to w stylu jezdzca bez glowy, sprzedac i sciagnac chociazby zyiecha !!!
05.01.2020 17:24
Dokladnie, cancelo na pol roku na wypozyczenie jesli okaze sie strzalem w 10 to za dobre pieniadze mozna bedzie go brac, jak sie nie sprawdzi to klostestermann w lecie, nie powinien byc drogi bo bedzie miał rok kontraktu. Do tego sprzedac zima boa i kupic cana jako alternatywe na so i 6 ( przy kontuzji javiego pasuje miec kogos takiego)
01.01.2020 15:15
Bardzo dobrze, niech idzie do bvb, drugi brandt bedzie!!! Bardziej wolalbym van de beeka!!!
27.12.2019 14:12
Do obrony tej zimy sciagnalbym cana, gosc zagra na prawej, srodku i na 6, moze nie jest jakis super mega zawodnik ale solidny a mam cicha nadzieje ze w domu, przy flicku by sie odbudowal. .. co do pavarta na srodku obrony to mam nadzieje ze to tylko przypuszczenia, ten gosc sie tam nie nadaje, niech gra na prawej obronie tam jest... solidny... kimmich na stale na 6. Natomiast w lecie jesli pozbedziemy sie boa i javiego, to kupno jeszcze jednego klasowego so powinno być priorytetem( moze ktos z bl: tah, elvedi, upamecano) sane na skrzydlo albo zima albo latem, jesli chodzi o havertza to za max 50mln, on nie jest wiecej wart, jeden dobry sezon bayer juz ponad 100chce... duzo bardziej wolalbym van de beeka, ktory moglby grac obok kimmicha na 8, na 10 cou/muller. I do przodu oprocz obowiazkowego sane Werner!
Ktos powie ze skad tyle kasy...
Za Boa i javi wziac po 10mln = 20mln
Tolisso out-> 40mln
Cou Thiago +ok 20mln
Coman out-> 50/60 mln
Arp+ cuisance out-> ok 15/20 mln
No i mamy kolo 100mln, wiadomo ze kolejne ze 150 trzeba dolozyc, ale chyba na tyle ten klub stac...
Oczywiscie jest to mega zyczeniowe podejście ale paka bylaby fajna ;)
26.12.2019 23:15
Po co mertens... 32 lata... ;/
23.12.2019 16:01
Sane bez roznicy czy w teraz czy w lecie, natomiast obrona jest w stanie tragicznym... zostajemy z boa i alaba na srodku obrony, bo pavart to po i na so jest za slaby a kimmich niech na stale zostaje na 6!!! Powinni kupic dobrego srodkowego obronce, bo nawet jak lucas wroci to nie ma co liczyc ze od razu forme zycia zlapie... boa i tak pewnie latem odejdzie wiec mielibysmy w nastepnym sezonie 3 so... wiec obowiazkiem powinien byc so i ewentualnie po, reszte jakos sie do lata poskleja...
22.12.2019 13:43
Moze go wypozycza... w tym momencie nie ma za bardzo sensu zeby wchodzil do zespolu jako 2 bramkarz, straci rytm meczowy i sie zmarnuje, a na ten moment nie jest na poziomie Manu!!!
22.12.2019 13:36
Po tym jak Flick objął Bayern i styl sie poprawil, wyniki tez sa ok, zważywszy na to jaka jest kadra... wymiana na jakiego kolwiek trenera bylaby niesprawiedliwa... widac ze ma pomysl na mlodych. Osobiscie chcialem ten haga, ale byc moze Flick okaze sie strzalem w 10 i Bayern znowu bedzie w czubie Europy!!! Wazne beda teraz transfery jakie przeprowadzimy, oby zarzad nie skapil grosza i kadra byla mocna i szeroka, tylko wtedy mozliwe beda sukcesy!
22.12.2019 13:31
@Marton na prawa obrona dobra opcja byloby wypozyczenie cancelo do konca sezonu, a po sezonie np. Klostermann. Jesli chodzi o so to mysle ze Romagnoli to bylaby dla nas super opcja, i gdyby Bayern chcial to z palcem w ... by go kupil, ale niestety chyba na niego nie zwracaja uwagi...
21.12.2019 20:06
W obliczu kontuzji javiego KONIECZNE jest sciagniecie kolejnego dobrego srodkowego obroncy, przytrzymanie boa do konca sezonu w razie w, w lecie pozegnac boa wroci sule i lucas i bedziemy miec 3 dobrych so!!! Na prawa str tak czy siak bym kogos sciagnal zeby juz nie kombinowac z kimmichem a miec kogos na zmiane za pavarta!!! Jesli chodzi o zirkzee to dalbym mu w nowej rundzie wiecej minut, jesli faktycznie bedzie dobrze gral, byc moze kwestie zmiennika dlalewego bedziemy mieli zalatwiona, natomiast nie podpalalbym sie tymi dwiema bramkami!!!
21.12.2019 17:58
@Szymson tylko na srodku obrony mielibyśmy słabego zawodnika... po jak najbardziej ale jako rywal/zmiennik dla pavarta a na so kogos za boatenga!!!
20.12.2019 21:34
Tez jestem zdania ze pavart jest solidnym po a slabym so... czas boa w bayernie minął i dobrze byloby go wymienic, widzialbym u nas romagnoliego z racji tego ze ma lewa noge i z sule mogliby stworzyć fajny duet, bo lucas mnie przynajmniej nie przekonuje... jezeli nie wloch to moze faktycznie upamecano ( z tym ze on tez jest mega podatny na kontuzje...) jesli kimmich ma grac na 6 ( a robi to calkiem niezle jesli gra tam regularnie, bo jak raz jest na po a raz na 6 to w konsekwencji na obu tych pozycjach gra ponizej swojego poziomu) to faktycznie kogos na po pasowaloby sciagnac jako zmiennika/ rywala dla banjego, fajnie byloby widziec u nas klostermanna bo jest wszechstronny. Przy takich 2 transferach do obrony i odpowiednim podejsciu trenera mamy niezly mur!!!
19.12.2019 19:55
Niech henrichs idzie do rb a do nas Klostermann, gosc gra na obu bokach obrony, moze grac na so a nawet na 6!!!
Co do innych transferow... sane niech biora juz w tym okienku i niech tu sie kuruje... mysle ze trzeba poczekać do lata bo wszystko bd zalezalo od tego kto bd trenerem i jaki bedzie mial pomysl... osobiscie widzialbym ten haga i mam nadzieje ze z nim van do beek i zyiech, pozbyc sie tolisso, thaigo i comana z wykupem coutinho/havertza trzeba poczekac i dobrze przemyslec, ewentualnie zmiennika dla lewego, najlepszy bylby werner ale bedzie za drogi... koniecznoscia jest wymienic boa nalepszy model!!!!
19.12.2019 14:43
@Matilegolas nie tak jak bosz, bo ten hag dorastal trenersko w Bayernie, pozatym jego ajaks gra duzo lepiej niz ajaks bosza...
18.12.2019 16:22
100mln za 17latka, def. Pomocnika z rennes czyli sredniaka ligi francuskiej... swiat oszalal... pepe w arsenalu pokazuje na jakim poziomie sa te wielkie talenty z francji,ile za niego dali 80mln??? Co do tete hmmm 50mln to troche duzo jak za goscia z ligi ukraińskiej ale z drugiej strony może wypalic...
18.12.2019 16:16
Boateng + 20/30mln romagnoli! W lidze wloskiej boa jeszcze da sobie rade...
18.12.2019 16:06
W skrócie:
1. ten Hag
2. Nie kupujemy napastnika... osobiscie sciagnalbym wernera, bo gosc moze grac na 9, 10 i skrzydlach... chociaz teraz rb bd chcialo za niego fortune i skonczy sie tak ze trafi pewnie do Anglii...
3. Cuisance to niewypał, ale u nas poki co zostanie bo moze wystrzeli forma... a prawda jest taka ze skonczy jak renato...
18.12.2019 16:04
Klosterman to dobry grajek, rywalizowalby z pavartem o po a mozetez grac tez na lo so i 6! Oprocz po sciagnalbym kogos za boatenga, najlepiej byloby ok 20mln +boa romagnoli...
16.12.2019 19:00
Ja bym go wymienil za Thiago, barca go chce u nas gosc sie juz chyba tylko cofa... do srodka pola wykupilbym jeszcze na 8 van de beeka, sprzedajac tolisso... i srodek pola meega, kimmich, beek, cou, leon, muller, javi?, singh i ewentualnie can ktorego powinnismy sciagnac bo to jest gosc ktory moze grac na po, so , 6 i 8. Odpuscilbym havertza bo nie jest wart więcej niz 50mln a beda za niego chciec kolo 100... przede wszystkim wzmocnic skrzydla, Sane i Zyiech!!! Coman i Perisic OUT! I jeszcze ktos kto zagra na 9/ skrzydle. Najlepszy bylby werner ale chyba za pozno...
15.12.2019 13:54
Módlmy sie zeby w nastepnym sezonie byla liga mistrzow!!! O mistrzistwie w tym sezonie ja przynajmniej nawet nie mysle, ale uwazam ze raz na jakis czas zimny prysznic jest potrzebny... nie obwiniam Flicka bo dostal zespol w kompletnej rozsypce i slabo kadrowo( nie oszukujmy sie tolisso, coman, goretzka, ostatnio thiago to nie jest najwyzsza polka a i martinez to nie jest mlodzieniaszek...) a i tak widac mega poprawe w porownaniu z tym co grali za kovaca!!! Osobiscie zostawilbym flicka do konca sezonu celujac w awans do lm na nastepny sezon, a od nowego sezonu ten Hag i transfery takie jakie chce trener a nie zarzad...
07.12.2019 18:33
@hoven nastepnym razem wypij red bula zeby nie zasnac, a jak nie ogladasz meczu to nie komentuj w ten sposób... ten mecz to żadna kompromitacja, splot nieszczesliwych wypadkow, bailey ktory trafia po kontrach i ma 50% swoich bramek w tym sezonie, 2 slupki 2 poprzeczki i mega niemoc strzelecka lewego i gnabrego!!! Styl byl naprawde ok, nie to co za kovaca!!! wiadomo jest jeszcze troche do poprawy ale mysle ze Flick do konca sezonu to najlepsza opcja!!!
30.11.2019 20:33
2 slupki 2 poprzeczki i hradecky mecz zycia ... gnabry i lewy najgorsi na boisku ;/ szkoda bo Bayern byl lepszy!!!
30.11.2019 20:24
Myslalem ze perisic zagral mega slabo albo coman jest jeszcze gorszy... :/
30.11.2019 20:16
Lewy jest dzis tragiczny :/
30.11.2019 20:13
2 slupki, poprzeczka i kilka 100 zmarnowanych i dwie kontry goscia ktory dzis strzelil 50% swoich bramek w tym sezonie:/ masakra!!!
30.11.2019 20:07
Dzis juz nam nic nie wejdzie ;/
30.11.2019 19:49
Co ten lewy robi :/ nie bylo spalonego, trfilby bramke, bylby VAR i 2-2...
30.11.2019 19:44
Gnabry- najgorszy zawodnik Bayernu!!!
30.11.2019 19:16
Co to bylo...
30.11.2019 19:06
Nie mamy skrzydlowych, gnabry to dobry zmiennik a nie pierwszy wybór... perisic to w ogole nie jest temat bo mam nadzieje ze go po sezonie juz nie bedzie! Dla mnie skrzydla marzenie to Sane i Zyiech!!!
30.11.2019 19:00
Szczerze mowiac wolalbym ten Haga...
19.11.2019 21:30