DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: kibicod2007 Strona 22

@Pir5 Owszem w tym sezonie sie poprawil, ale jak odejdzie werner sancho havertz upamecano bailey hakimi, to znowu bl obnizy loty... ten sezon i gra bayernu w ostatnim czasie to zasluga glownie Flicka, ktory potrafil dotrzec do mullera boatenga, lewego wprowadzil na wyzszy poziom no i davies ktory mega odpalil!!! Ale wezmy tez pod uwage stan epidemii, ktory sprawil ze byla dluga przerwa i nie gralismy planowo co 3 dni i niektorych zawodnikow ominely kontuzje... ale jak bd wygladal nastepny sezon jesli sie solidnie nie wzmocnimy i nie bedziemy miec szerokiej i wyrownanej kadry... boa muller lewy mlodsi nie bd, coman gnabry alaba lucas to szkla, kimmich ze swoim temperamentem moze zbierac kartoniki roznego koloru... jesli chcemy grac o najwyzsze cele trzeba sie wzmocnic, jesli tylko o krajowe podworko to przy tej polityce klubów bl, nie musimy sie w ogole wzmacniac....

24.06.2020 17:11

Ndombele to gosc na poziomie tolisso, tylko moze troche mniej kontuzji(narazie)... w tottenchami nie lapie sie do skladu a Wy widzicie w nim zastepstwo dla thiago... ja pie*****....

24.06.2020 16:58

To zaczyna byc co raz bardziej irytujace.... ok, nie jestem zwolennikiem wykupu perisicia i plakal nie bede jak do nas nie trafi, ale to skąpstwo bayernu jest wk*rwiajace...zyiech nie, werner nie, z havertza juz podobno zrezygnowalismy, upamecano podobno dogadany z arsenalem wiec tez nici z tego transferu, thaigo chce odejsc, transfer sane trwa juz rok i konca nie widac, skonczy sie na przyjsciu za free za rok, desta chca wypozyczyc, skonczy sie tak ze do nas w ogole nie trafi... sciagamy jakis malolatow z psg za free i mowimy ze to swietne wzmocnienia... kto odpowiada za te transfery, sciagamy za 80mln lucasa 40mln tolliso 35 mln renato a zydzimy kasy na prawdziwe wzmocnienia... myslalem ze jak Uli odejdzie to skonczy sie kiszenie kapuchy a tu jest jeszcze gorzej... ciekawe gdzie te pieniądze sa... 8x BL co rok wyjscie z fazy gr lm, + sponsorzy, prawa do tv i jeszcze inne zrodla dochodu, wejscia na rynke azjatycki i usa... a transfery BEZNADZIEJNE!!! mozecie mowic ze tyle trofeów w ostatnich latach( w niemczech), ale prawda jest taka ze to bl jest co raz slabasza (bo klubu z zza granicy wyciagaja najlepszych zawodnikow) a nie Bayern co raz mocniejszy... to pokazuje LM... bayern to klub sportowy ktory ma zdobywac trofea i walczyc o najwyzsze cele ( lm) a nie firma ktora ma tylko wykazywac co raz wieksze dochody... chyba niektorym sie pomyliły role jakie pełnią...

24.06.2020 16:51

Hehe jak wypuszcza Thiago to beda frajerami, ale jest to mozliwe, bo goretzka ostatnio prezentuje sie poprawnie, wiec beda chcieli zeby srodek pola wygladal kimmich leon, a jak da sie na thiago jeszcze cos zarobic to czemu nie, w koncu w klubie bida... ewentualnie moga kogos wypozyczyc jak to juz od 2 lat Bayern robi... moze teraz rakiticia... a no i mamy ten wielki talent z psg, ktory jest stoperem ale moze grac na 6... ehhh takie wielkie nazwiska sie pojawiały a tu bedzie wielka kupa... havertz prawdopodobnie pojdzie do chelsea... bvb fajny ruch zrobilo, mueniera za free sciagneli, to oznacza ze hakimi w nastepnym sezonie tam nie bd gral.... muenier to bylby dobry ruch dla bayernu jako zmiennik dla pavarta, no ale bedziemy negocjowac z ajaxem o desta a skonczy sie na wypozyczeniu semedo...

23.06.2020 23:31

Mowilem ze singh to mega talent, tylko trzeba dawac mu wiecej szans!!! Nie boi sie grac pilka, jest i inteligentny i dobry technicznie! Mam nadzieje ze w wolfsburgiem dostanie 90min! Napewno byloby lepszym rozwiazaniem w nastepnym sezonie, dawac mu szanse zamiast perisicia!!!

20.06.2020 18:05

Ale ten Kounde z sevilli jest przegosc!!! Widzialbym go u nas, moze byc jednym z najlepszych so!!!

19.06.2020 22:24

@kamdi czyli to moze byc koniec ich zwiazku... tego kwiatu pół swiatu a Bayern tylko jeden hehehe

18.06.2020 16:44

Powiem wam tak, g*wno bedzie z tych wszystkich wielkich transferow!!! Zyiech juz szukal podobno mieszkania w monachium, poszedl do chelsea, werner sam sie do nas pchal, poszedl do chelsea, o havertza mielismy walczyc, pojdzie do Anglii albo Hiszpanii, Upamecano jedna noga w Arsenalu no i Sane, oczko w glowie zostanie w City!!! Do obrony sciagnieny nastolatka z psg za free, na prawa obrone ( podobno chca wypozyczyc desta a ajax ani zawodnik nie chca wypozyczenia) przyjdzie semedo na wypozyczenie! Do srodka pola wroci fein jest mlody cuisonce, pytanie tylko czy thiago zostanie... z przodu bedziemy stawiac na super mega wieczne talenty skrzydlowych coman gnabry, a no i nasz priorytet transferowy perisic, w ataku niesmiertelni muller i lewy! Przy sprzedazy javiego tolisso i byc moze lucasa to okienko wyjdzie nam finansowo na +, wiec nasz zarzad i wspanialy dyr sportowy pewnie wyplaci sobie premie za tak udane okienko no i oczywiscie zdobycie jakże trudnej bundesligi po raz 8!!!

17.06.2020 14:03

Tak jak juz mowilem sedzia *uj!!!!

16.06.2020 22:09

Slabe te skrzydla mamy... wiekszosc dobrych akcji idzie srodkiem albo podlaczaja sie obroncy...

16.06.2020 22:02

Coman out! Rashica in!!!

16.06.2020 21:06

Sedzia *uj!!! Davies dostaje kartke bo kopnal typa ktory go 2 razy faulowal... a tu gosc lewemu lokcia w twarz i nawet faulu nie ma... co oni na tym warze robia ;/

16.06.2020 20:59

Jesli ten gosc jest tarktowany jako wzmocnienie 1 skladu to raczej watpliwy jest transfer stopera z topu... natomiast jesli wypali jak davies to super! Przyznam sie szczerze nigdy goscia w akcji nie widzialem, wiec nie bd sie wypowiadal czy to dobry ruch... natomiast za free, wiec nic nie tracimy...

16.06.2020 20:35

Jesli wzieliby za lucasa 60-70 mln to moze warto byloby powalczyc o skriniara, z interem mamy dobre relacje wiec... w rozliczeniu jeszcze im rzucic tolisso albo boa! Co do havertza, co raz pewniejsze jest ze w tym okienku odejdzie, jesli go teraz puscimy, to wyjedzie do Anglii, a czy to bedzie dla niego i dla nas dobre... no nie wiem... co do 6 to raczej nikogo nie kupimy bo wszyscy widza tam kimmicha i to on bedzie tam gral, do tego jest leon thiago cuisonce i moze fein wroci z wypozyczenia a nie wiadomo co z javim bedzie, osobiscie na 6 widzialbym fabinho ale tak jak mowie raczej nikt z topu na 6 nie przyjdzie!

15.06.2020 17:50

Prawda jest taka ze jesli bvb sprzeda m.in sancho, rb wernera i upamecano, bayer havertza, to Bayern nie musi w ogole robic wzmocnien a i tak wygra bl...

15.06.2020 17:13

Mi tu nie chodzi o Bayern, bo mysle ze mamy taka pozycje w Europie ze jesli bysmy chcieli to mozemy sciagnac prawie ze kazdego zawodnika... nie robimy tego dlatego wlasnie ze na krajowym podwórku jestesmy nie do przejscia. Oczywiscie jest to sukces, tyle tytułów bl z rzedu... ale zobaczcie ze ten mistrzowski sklad i gre o ktorej niżej piszecie osiągnęliśmy wtedy kiedy wszystko przegralismy ( 2xbl pn lm)... wtedy ktos tam pomyslal ze trzeba zrobic duze transfery ( 30mln za javieo to wtedy byl kosmos)... a dzis wygrywamy w Niemczech wszystko bo nie ma konkurencji, a jak ma byc jak kluby sprzedaja swoich najlepszych zawodnikow za granice... pytanie czy Ci zawodnicy ida za kasa, czy za mozliwoscia rozwoju, szansa na trofea a moze jeszcze za czyms innym... przeciez gdyby bvb czy rb czy bayer zrobily sobie taki plan ze nie bd tak sprzedawac tylko utrzymaja tych zawodnikow, stworza jakis dobry projekt, ktory bedzie zakladal rozwoj sportowy i beda walczyc o najwyzesz cele w europue i na podworku krajowym to sa w stanie byc w czolowce Europy i walczyc z Bayernem do konca o bl pn a i pewnie je wygrac...

14.06.2020 23:38

Ja nie mowie ze Bayern ma ich wszystkich kupowac, tylko to wyglada tak: druzyny bl kupuja mlodych dobrze zapowiadajacych sie zawodnikow, którzy nie mieszcza sie w skladach duzych druzyn zza granicy, daja im szanse na rozwoj, Ci wystrzesliwuja z formą co powoduje ze kluby bl licza sie na swiecie, a pozniej sprzedaja za gruba kase do Anglii czy Hiszpanii... a poziom bl znowu spada i tak w kółko. Czy bvb albo rb nie stac zeby zatrzymac takich zawodnikow, przeciez gdyby teraz spotkala sie chelsea z rb w lm, to smiem twierdzic ze rb awansowaloby dalej albo przynajmniej spotkania bylyby wyrownane, nie mowiac o arsenalu, ktory na ten moment jest min poziom nizej niz rb...

14.06.2020 22:47

Podobno arsenal jest juz bardzo blisko sciagniecia upamecano... a Bayern dalej uwaza ze to nie czas na myslenie o transferach, kolejne okienko obudzimy sie z reka w nocniku i bedziemy wypozyczac jakas spadajaca gwiazde... angielskie kluby znowu rozkupuja bl... werner upamecano sancho byc moze havertz... w nastepnym sezonie kluby z bl znowu moga spasc na jakosci, co tylko zaszkodzi Bayernowi bo nie bedzie mial odpowiedniej konkurencji w lidze, wiec pewnie znowu latwo ja wygra i zarzad bedzie zadowolony bo rzadzimy na krajowym podwórku, wiec nie trzeba sie bedzie specjalnie wzmacniac a lm odjedzie... oby faktycznie w tym sezonie Bayern siegnal po LM! Kurcze tylko jak zatrzymac to wykupywanie zawodnikow z bl za granice??? Za chwile bedziemy jak liga francuska...

14.06.2020 22:19

Podobno Bayern nie dogadal sie z city co do wykupu Sane i ten trafi do nas za free w nastepnym roku, Falk tak podal... ciekawe... z innej beczki, werner juznw Chelsea a podobno chelasea bardzo mocno zainteresowana havertzem... po naszym meczu z nimi w lm, lampard mowil ze Bayern jest dla nich wzorem i inspiracja... bayern zainteresowany wernerem, bach chelasea kupuje timo, bayern zainteresowany havertzem, bach chelsea tez... moze nie powinnismy chwalic sie kogo chcemy kupowac, bo chelasea nie bedzie zydzic kasy tak jak my...

14.06.2020 20:46

Gnabry beznadziejny!!!! Calkowicie obok meczu, zamiast brac gre na siebie bo obok ma mlokosow to w ogole nie pokazuje checi gry a jak ma pilke to spier****... po takich meczach poznaje sie klasowego zawodnika... po tym co sie dzieje w tej polowie, remis to bedzie dobry wynik... to jednak pokazuje jak bayern jest zalezny od lewego i jak bardzo potrzeba klasowych transferow...

13.06.2020 19:44

Cuisonce i zirkzee to jednak poziom na 3 bl... obrona tez tak na farcie, dobrze ze byl spalony bo gosc wszedl jak w maslo... nie spodziewam sie niczego specjalnego z tym skladem, fajnie byloby strzelic jedna i utrzymac... ale remis tez bd ok...

13.06.2020 18:50

@FanGraczyBayern a czy to wypozyczenie nie jest bez opcji wykupu? Tak czy siak, juz lepiej dawac grac naszym juniorom niz jemu, poziom pewnie podobny albo wyzszy...

07.06.2020 20:21

Pożyjemy zobaczymy... o ile w Liverpoolu bylby pod wodza trenera z topu to w chelsea hmmm lampard sie dopiero uczy fachu... ale jesli tam pojdzie to jego sprawa, nie nasza piaskownica...

04.06.2020 23:47

Z jednej strony dziwne rozumowanie wernera, isc do klubu z ktorym zbyt wiele nie osiagnie, pod wodze legendy pilkarskiej ale zoltodzioba trenerskiego... stac sie tam przecietnym tak jak np. perisic...
Z drugiej strony polityka chelsea... sciaganie tak duzej ilosci zawodnikow o podobnym poziomie i checi gry, na jedna pozycje...
Z trzeciej str. Ilu juz takich wernerow bylo ktorzy to woleli isc za granice niz do Bayernu i teraz to oni bardziej żałują niz Bayern...

04.06.2020 23:25

@RedMistrzuPL to co napisałem o transferach i cenach to info z prasy ( nie wiem czy wiarygodne czy tylko plotki) oczywiscie masz racje ze czy kogos sprzedamy i za ile to sie okaże... co do zejscia na ziemie, zaznaczylem przy tych malo realnych( meunier, willian) iz bylby to dobry ruch ale raczej takiego nie bedzie... co do reszty( sane havertz upamecano) mysle ze sa to transfery, ktore predzej czy pozniej moga sie wydarzyc...

04.06.2020 22:11

@Bayern022 no prosze Cie, samo pójście do premier league to sportowy awans... gdyby dzis w lm zagrala chelsea vs rb to mysle ze awansowaloby rb... na jego mscu kazalbym agentowi robic wszystko zeby zalatwic transfer do Bayernu... tak jak wczesniej pisalem, pojdzie do chelsea nic nie osiagnie za rok albo dwa trafi po promocji do bvb i to bedzie szczyt kariery... a gdyby dzis trafil do nas to flick znalazby dla niego miejsce i gosc by sie rozwinal... ale coz $$$

04.06.2020 22:04

@Bayern022 zgadzam sie, to super funkcjonowalo u Juppa, kiedy boczni obroncy szli do przodu byla asekuracja ze srodka obrony a srodkowi pomocnicy asekurowali srodek obrony i przy kontrach obrona byla ustawiona! Warunkiem jest tutaj dobry srodek pola i realizacja takiej taktyki, a nie radosny footbal gdzie kazdy jest wolnym elektronem i biega gdzie i kiedy chce...

04.06.2020 18:56

To ze coman nie jest wart 50mln to jasne, natomiast gdyby Bayern chcial go sprzedac to jest w stanie za niego tyle wyciagnac... liczy sie znaczek firmowy, gdyby coman gral w newcastle to kosztowalby 5mln ale ze gra w Bayernie to moznaby bylo za niego 50wyciagnac, wszystjo zalezy od tego jak sie go zareklamuje... mlody, talent,mistrz swiata, zdobyl mistrzostwo francji wloch i niemiec... samo to robi sume... ale Bayern go nie sprzeda... przed chwila czytalem ze werner jednak do chelsea, phahahahh jesli to prawda to chlop jest glupi! Bo zamiast zaoferowac sie Bayernowi, gdzie pod wodza Flicka moglby sie rozwinac i zdobywac trofea, pojdzie co chelsea, przepadnie nic nie zdobedzie a za 2 lata trafi do bvb i to bd szczyt kariery pana timo...

04.06.2020 18:45

Taa 50mln za semedo ktory bedzie zmiennikiem pavarta... jakos nie chce mi sie w to wierzyc, na prawa obrone potrzebujemy kogos tylko na rezerwe! Pavart w takiej formie to jeden z najlepszych po na świecie... hakimi to mu moze buty czyścić nie mowiac o rezerwowym barcy!!! Co do Upamecano oby go sprowadzili, nawet kosztem lucasa!!! Javiego zostawic do kobca kontraktu i sciagnac havertza i sane!
Podsumowując out:
Boa
Lucas
Tolisso
Cou
Arp
(Osobiscie wywalilbym comana i perisicia ale raczej nie realne...)

In:
Rezerwowy po ( np muenier albo dest za max 20mln)
Upamecano
Havertz
Sane
( fajnie byloby widziec u nas williana albo traore ale tez raczej niemozliwe...)

Edytowano : 2020-06-04 16:37:59

Jesli chodzi o kase, zalozmy ze Bayern ma 100mln na transfery ( chociaz w tamtym okienku bylo 200...)
Boa 15mln
Lucas 60mln
Tolisso 40mln
Arp 5mln
ulraich 5mln
( gdyby opchnac comana za 50mln to byloby super) wiec mamy bez comana 225mln
Muenier za free
willian za free
Upamecano 60mln
Havertz 100mln
Sane 60mln
Lacznie wydatek 220mln

04.06.2020 16:30

Tak czytam te komentarze o alternatywie dla perisicia i comana, carassco od dawna formy nie widzial i tutaj tez raczej by jej nie odnalazl... natomiast pilkarzem ktory nigdy ponizej pewnego poziomu nie zszedl a w lecie bedzie dostepny za free jest Willian, gosc moze juz nie najmlodszy ale mysle ze powalczylbybz gnabrym o 1 sklad ( zakladajac ze po drugiej str biegal bedzie sane).

31.05.2020 22:45

Na 6 i 8 mamy kimmicha thiago goretzke javiego(?) couisance i tu raczej sie nie wzmocnimy! Nie ludzcie sie.. (oby fein zostal w hsv bo chlop mega slaby) za tolisso wziac 40mln i out! Na 10 jest muller i pewnie albo sciagniemy havertza( wyjscie najlepsze ale raczej malo realne) albo wypozyczenie cou ( zla decyzja), albo nas zarzad zaskoczy i wypozyczy jakas inna spadajaca gwiazde...
Skrzydla to jest porazka i oprocz gnabrego pozbylbym sie wszystkich ( ale pewnie kupimy perisicia i coman zostanie ;/ ) i sciagna sane ( raczej pewne) i williana( malo prawdopodobne) albo traore ( cos tam w mediach sie pojawialo...)
No i obrona, pavart jak bd tak gral to ma 1 sklad i nie ma sensu przeplacac za prawego obronce, lepiej sciagnac kogos za free ( muenier) albo kogos za nieduze pieniadze... na lucasa jesli znalazlby sie chetny to opchnac za 60mln i wykupic za to upamecano, boa jesli pogodzilby sie z rola rezerwowego i obnizka pensji to niech zostanie a jak nie to out!
Ja bym to widzial tak:
Manu( nubel)
Pavart sule upamecano davies ( muenier, alaba, boa)
Kimmich thiago ( javi leon couisonce)
Gnabry muller sane ( willian havertz)
Lewy (zirkzee)

31.05.2020 18:10

Ogladam hsv i znowu stwierdzam ze ten fein jest beznadziejny!!! Porusza sie tylko w okolicach kola srodkowego, zamiast wystawiac sie do rozegrania, chowa sie za przeciwnikami a jak wyjdzie do zagrania to podaje do tyl, do boku albo do najblizszego... 0 kreatywnosci 0 zmiany tempa... truchta sobie tylko, nie idac za akcja do przodu, a w defensywie to raczej koledzy wracaja...gubi krycie, robi sie dziura w srodku... MEGA SLABY GOSC... a to tylko 2 bl... ja go w ogole nie widze w bayernie, juz chyba lepszy ten couisonce, przynajmnie widac w nim chec do gry, a ten to taka d*pa wolowa...

31.05.2020 14:47

10mln za wypożyczenie + 60mln za wykup to masz min 70mln za cou, jesli havertz kosztowalby 100mln no to chyba lepiej dolozyc te 30mln... statystyki... a w ilu waznych meczach cou zagral pierwsze skrzypce i ciagnal druzyne? Jesli chcemy kupic kogos kto bedzie sie wyróżniał na tle werderu czy padeborn to mozemy kupic cunhe z herthy za duuuzo mniej...
Prawy obronca tak, ale tylko jako zmiennik dla pavarta, bo ten jest nie do wygryzienia i dest za 30mln nie jest nam potrzebny... muenier jest za free do wziecia!!! Cou dawno juz nie gral wiec pojawili sie jego obroncy, gdyby wszedl na boisko i zagral to co zwykle to tych obroncow by nie bylo...

31.05.2020 13:06

10mln za wypozyczenie + pewnie obowiazkowe wykupienie pewnie nie mniej niz 60-70mln+ duza pensja, nawet gdyby ja sie udalo obnizyc, za chlopa ktory jest juz u nas rok, dostawal szanse i sie poprostu nie sprawdzil a do tego kolejny podatny na kontuzje, troche duzo... Bayern powinien pozegnac cou po sezonie dac mu kufel piwa na odchodne i tyle... za te pieniądze ktore poszlyby na cou lepiej chyba dolozyc i wykupic havertza nawet w tym okienku... co do lucasa ktory zagral wczoraj przyzwoite 45min przeciwko bardzo slabej druzynie i jeszcze zlapal jakis uraz to gdzies czytalem ze mozliwa jest wymiana z city sane lucas, to byłoby idealne wyjscie! A jak nie tak to sprzedac do do newcastle ktore nie bedzie zydzic na rynku, 60 -70 mln wziac i kupic upamecano! Co do perisicia, fajnie ze mamy dobre relacje z interem ale gosc jest cienki jak sik komara i nawet na lawke nie jest dobra opcja, nie brac go, a za to sciagnac za free williana!!!
Nie mówiąc juz o comanie, ktory strasznie irytuje swoja gra, mysle ze 50mln moznaby bylo za niego wziac i gdyby ktos sie po niego zgłosił to Bayern powinien go sprzedać!!!

31.05.2020 12:40

Taaa dajmy mu szanse po kontuzji... zagral pierwszy mecz od 1 minuty, nagral sie ich az 45 i znowu kontuzja... sprzedac go poki jego nazwisko jeszcze jest gorace, takie newcastle da za niego z 60-70mln... kupic za to upamecano i kogos na bok obrony na rezerwe ( muenier za free)! Boa ewentualnie mozna zostawic jesli sie zgodzi na role rezerwego i obnizke pensji a jak nie to tez out. Javiego bym zostawil jako zmiennika dla kimmicha bo ani couisonce ani fein nie sa na poziomie rezerwy Bayernu... tolisso i coman out, perisiciowi kupic bilet w jedna str do mediolanu, kupic sane havertza i williana za free i sklad marzenie!!!

30.05.2020 22:35

Sobota: zdjety zapobiegawczo
Niedziela: w poniedzialek zostana zrobione dodatkowe badania
Poniedzialek: niegrozny uraz, bedzie pauzowal max tydzień
Wtorek: uraz okazal sie grozniejszy niz przypuszczano, zawodnik nie zagra w tym sezonie
Mniej wiecej tak to moze wygladac, szkoda bo juz myslalem ze moze uda sie go opchnac do city w rozliczeniu za sane...

30.05.2020 21:47

Coman... czy ci nasi szefowie nie widza jakie to beztalencie??? Opchnac go gdzies i sciagnac sane + traore i skrzydla miodzio!!!

30.05.2020 19:11

Dest to moze Pavartovi buty czyścić! Mysle ze najlepsza opcja bylby muenier z psg jako zmiennik dla benjego za free!

30.05.2020 19:00

Gomez ława

28.05.2020 22:09

Mi sie wcale ten feon nie podoba... taki nijaki, pod presja zalicza straty, wolny, taki troche flegmatyczny,slabe warunki jak na 6... ma 21 lat wiec moze sie jeszcze rozwinie, natomiast w nastepnym sezonie zostawic go jeszcze w hsv, jak awansuja to bl go zweryfikuje... natomiast meczycho fajne, stuttgart w 15 min 2 bramki i juz jest 2-2

Edytowano : 2020-05-28 21:52:07

*Fein

28.05.2020 21:50

Najlepsza mial benatia, rozstrzeliwal wszystkich heheh

27.05.2020 20:24

Co do meczu rozpisywalem sie wczesniej, podsumowujac: Flick geniusz taktyki!!! Co do transferów, to ze jerome zagral dobre spotkanie, nie zmienia faktu ze po sezonie powinno sie go pożegnać... chlop najlepsze lata ma za soba i juz lepszy nie bedzie, a takie mecze jak wczoraj w jego wykonaniu beda sporadycznie sie zdarzaly... mysle ze trzeba siegnac do kieszeni i kupic jednego klasowego so ( upamecano, skriniar czy ktos tego poziomu) na prawa obrone tak naprawde z tak grajacym pavartem potrzebujemy tylko zmiennika, dest bedzie siedzial na lawie, niech sobie idzie do barcy czy gdzie tam chce i gra, dobrym wyjsciem byloby sciagniecie za free Mueniera z psg!!! Srodek pola mamy bardzo dobrze obsadzony, sprzedac tolisso i albo zatrzymac na rok javiego jako goscia do rotacji albo sciagnac feina i dawac mu jakies minuty... do ofensywy scisgnac havertza, bo jednak jak go teraz nie sciagnieny za ok 80-100mln to za rok albo 2 obudzimy sie z reka w nocniku, muller jest teraz w formie ale on czesto ta forme gubi, jeszcze rok temu wszyscy na tej str chcieli go sprzedawac ( ja tez)... przyszedlby havertz, bylaby rywalizacja... co do skrzydel sane obowiazkowo, natomiast nie wykupywac perisicia i sprzedac comana, ci goscie to porazka!!! Willianowi konczy sie kontarkt, powalczyc o niego i sciagnac za free, jak zejdziemy z kontraktu cou to chyba bd nas stac zeby goscia przekonac, a on jest na takim poziomie ze spokojnie rywalizowalby z gnabrym o 1 sklad... do ataku nie ma sensu nikogo sprowadzac, zirkzee i arp podobno maja rywalizowac o nr 2, trzeba dawac im szanse, natomiast warto miec na oku thurama z gladbach... oczywiscie ze kosztowaloby to troche ale tez bylaby kasa ze sprzedaży boa tolisso i comana... chyba lepiej sciagnac za free mueniera i williana niz wypozyczac semedo i perisicia...

27.05.2020 15:12

Obrona naprawde dzis byla swietna! Brawa dla Flicka ze potrafil ich tak poustawiac i nakreslic odpowiednie zadania taktyczne, zwlaszcza ze z eintachtem wygladalo to fatalnie... natomiast dzis caly blok obronny swietne przesuwanie, asekuracja i duza pewnosc! Goretzka na 6 co raz bardziej mi sie podoba, walczy nie odstawia nogi i trzyma pozycje, przez co kimmich dzis mial wiecej swobody, ta dwojka w srodku co raz bardziej zaczyna przypominac duet javi basti, jak na 10 dojdzie havertz to bedzie WOW!!! Muller dzis wedlug mnie troche ponizej ostatnio prezentowanego poziomu ale tez moze inne zalozenia taktyczne byly... lewy dzis dobrze kryty, ale pokazywal sie do grania, zrobil karnego ktorego sedzia nie zagwizdal ogolnie na plus... zwlaszcza ze dzis najslabiej wygladaly skrzydla i wrzutki byly jakie byly... coman i perisic FATALNIE!!! pozbylbym sie obu z tego klubu( sane + willian za nich) gnabry tez w ofensywie slabo natomiast duzo pomagal w defensywie! Ogolnie taktycznie zobaczylismy troche inny Bayern niz ten ktory zazwyczaj ogladamy, oddawalismy wiecej inicjatywe bvb bardzo dobrze sie broniac, to tylko pokazuje ze Flick to strzal w 10, potrafi na konkretnego przeciwnika dobrac odpowiednia taktyke, BRAWO!

26.05.2020 20:44

Jak widze lucasa to zaczynam sie niepokoic... boa dzis jak na niego bardzo dobry wystep!

26.05.2020 20:13

Perisic&coman -> OUT

26.05.2020 20:04

K*rwa co ten sedzia odwala... zolta kartka za wjazd w pilke ;/ swoja droga leon wslizg klasa światowa...

26.05.2020 20:03

Coman... oni naprawde chca go zostawic bo widza w nim talent?

26.05.2020 20:01

K*rwa co ci sedziowie odwalaja...

26.05.2020 19:13

Wkurza mnie ten sedzia, gnabry wchodzi ostro trafia w pilke faul, piszczek wchodzi ostro trafia w pilke brak faulu... karny k*rwa!!!!

26.05.2020 19:10

Kimmich dzis cienki jak sik komara... nie dosc ze zle sie ustawia i nie ma go tam gdzie potrzeba to jeszcze pelno strat... Davies mistrz!!!

26.05.2020 19:04

Cos faktycznie w tym moze byc, cou na pewno nie kupimy, jesli sprzedamy tolisso i javiego to potrzebne bedzie wzmocnienie srodka pola... jako 6 bedziemy miec na lawke feina za free no i moze faktycznie havertz... a czas pokaze kto bedzie pierwszym wyborem a kto rezerwowym... konieczne jest wzmocnienie skrzydel przyjdzie sane i pewnie perisic wiec lewa obsadzona, gnabry i coman na prawa ( osobiscie wolalbym wywalic comana i sciagnac za free np williana ale nierealne...) . Natomiast po ostatnim meczu KONIECZNE jest wzmocnienie obrony!!! Klasowy srodkowy obronca i ktos na prawa na rezerwe... dobrym wyjsciem byloby sciagniecie za free mueniera...

25.05.2020 16:22

Dest fajny grajek, natomiast pavart naprawde bardzo dobrze wyglada na tej prawej stronie! I nie wiem czy jesli przyjdzie dest to tak od strzala wejdzie do pierwszej 11... patrzmy tez na to ze gosc wykreca dobre liczby w lidze holenderskiej a gra w najlepszej druzynie tej ligi... pavart przychodził tu bo sprawdzil sie bardzo dobrze w stuttgarcie druzynie wtedy 1ligowej bl... osobiscie dawalbym jak najwiecej szans pavartowi zeby nabieral jeszcze wiecej pewnosci i rytmu meczowego a na po sciagnac kogos kto bedzie jego zmiennikiem... najlepiej kogos kto zagra na obronie jak i na skrzydle...

24.05.2020 23:10

Boa z alaba na srodku sa bardzo niepewni... natomiast na ten moment sa najlepszym zestawieniem... jesli ktos mysli ze lucas wejdzie za boa i bedzie lepszy to jest naiwny... ten gosc jest NIEWYPALEM i to mega przeplaconym, jesli zglosilby sie po niego jakis klub dajac 60mln to Bayern sie nie powinien zastanawiac... zestawienie alaba lucas sprawi ze bedziemy miec na srodku dwoch niskich i niepewnych stoperow a przed nimi jeszcze nizszy kimmich... trzeba dograc ten sezon tym co jest, a w najblizszym okienku kupic jakiegos topowego stopera...
Ps. Nie udal nam sie ten francuski zaciag... pavart ktory mial byc rezerwowym jedyny trzyma poziom...

24.05.2020 11:36

Ogolnie gra lepsza niz z unionem, co moze wskazywac na to ze zaczynaja sie rozkrecac po tej przerwie! Manu dobry mecz, pavart naprawde z meczu na mecz co raz bardziej pewniejszy i transfer desta to moze byc transfer rezerwowego... natomiast pavart moze wygladac srednio dlatego ze Davies na drugiej stronie to jest magia, az brak slow!!! Srodek obrony do wymiany, mam nadzieje ze sule wroci do formy a obok niego zobaczymy upamecano a alaba i lucas na lawe boa out!!! Kimmich z goretzka bardzo dobrze w srodku, fajnie sie uzupelniali, leon nabral ciala i na 6 radzi sobie naprawde ok, jak sie tak bedzie rozwijal to moze na stale wskoczy do 1 skladu, ale spokojnie bo raz na rok nawet garbaty sie wyprostuje, wiec jeszcze kilka takich meczy i wtedy zobaczymy! Muller na 10 to strzal w 10, lewy fajnie ale powinien dostawac wiecej takich pilek jak od comana... natomiast skrzydla to jest dramat!!! Perisic sie nawet na lawke nie nadaje a coman... nie chce mu zle zyczyc ale najlepiej wyglada w gabinetach lekarskich... ( sprzedac comana, perisicia do interu a kupic sane + np. Torresa)

23.05.2020 21:28

Davies man of the match!!! W obronie najlepszy asystuje i jeszcze bramki strzela!!! 19lat!!!

23.05.2020 19:52

Phahahaha

23.05.2020 19:47

Perisicia za doplata nie powinni brac... comana tez bym sie pozbyl ( chociaz nasz zarzad jest w nim zakochany...) za to goretzka gra dzis bardziej jako 6 niz jako 8 i calkiem fajnie wyglada! ( zwlaszcza ze bicka przypompowal hehe) alaba strasznie niepewny... Davies KLASA!!! reszta calkiem fajnie wyglada!

23.05.2020 19:02

Manu- pavart boa alaba lucas- kimmich goretzka- davies muller coman- lewy

22.05.2020 12:45

Jesli to prawda i flick bedzie chcial dawac mu szanse, to mozemy sie pozegnac z jakims dobrym transferem do srodka obrony... a chyba wiekszosc tutaj widzi ze lucas na srodku obrony to bedzie niewypal... gosc moze grac na lewej obronie, ale davies na dzien dzisiejszy jest nie do wyjecia z 1 skladu, wiec moze byc jako zmiennik...

20.05.2020 19:02

@Edmund Jak dla Ciebie placenie 100mln za goscia 20lat nawet z dobrymi statystykami w bl( gdzie takich latwych meczy jak wczoraj z brema jest sporo) to jest ok, to spoko... kotem w worku na te pozycje nie jest np de bruyne... goretzka, ktory gra slabo i faktycznie jest zawodnikiem do rotacji a.nie pierwszym wyborem, ale przyszedl za free a i tak jego kontrakt jest duzo za duzy...
Mysl sobie co chcesz, ale wedlug mnie: a)kupowanie teraz havertza za 100mln jest duza przesada...
b) lucas nie wypali i ten transfer to jest i bedzie porażka...
c) nie porownuje singha do havertza, tylko mowie ze Bayern albo powinien dawac wiecej szans mlodym zdolnym, albo jesli ktos sie wybija to wypozyczenie na 2 lata do klubu bl albo 2bl niech sie ogrywa, poradzi sobie np w takim werderze albo hsv to go sciagamy a jak nie to sprzedajemy( lahm, alaba, kroos)... a tak kisimy tych mlodych zdolnych z talentem, oni nie graja i sie marnuja... jesli teraz zirkzee i arp zostana i beda zmiennikami dla lewego, czyli zagraja moze po 2 mecze w sezonie + pare razy wejda na 10min przy pewnym wyniku, to tez sie zmarnuja...

19.05.2020 15:11

@Edmund havertz tamten sezon mial swietny, ten ma w kratke, chociaz faktycznie wydaje sie ze lapie forme... natomiast 100mln za tak mlodego goscia, ktory mimo wszystko jest kotem w worku to za duzo i zwarzajac ze ma kontrakt jeszcze dwa lata, mozemy go przetrzymac... ( goretzka w Schalke tez robil furore...)
Co do lucasa to nie zgadzam sie z Toba!!! Ogladalem go w atletico i gosc gral dobrze na lewej stronie z reszta tak jak w reprezentacji, natomiast zostal wystawiony pare razy na srodku z koniecznosci i nie gral jakos wysmienicie... Bayern sie napalil zeby kupic so za gruba kase, ale ten transfer to porazka!!! Mozecie sie łudzić ze wypali, ale nic z tego nie bd...
Co do singha, owszem nie mam 100%pewnosci ze wypali ale, w tamtym sezonie w sparingach gral i wygladal bardzo dobrze, wiec mysle ze powinien dostac szanse, a jesli nie to powinien isc na wypozyczenie... sciagamy talenty z calego swiata a pozniej wiekszosc z nich ginie mimo iz pewnie w innych klubach mogliby pograc... troche mnie ta polityka Bayernu irytuje... np taki fein poszedl na wypozyczenie, gra i sie rozwija, gdyby nie poszedl to gralby w 3 lidze... davies zanim zlapal pewnosc i ogranie tez dostawal pare minut i srednio je wykorzystywal...

19.05.2020 11:59

Jezeli sule wroci do pelni formy to srodek obrony powinien byc sule alaba! Oczywiscie fajnie byloby kupic upamecano ale po pierwsze za drogi po drugie kazdy z tych zawodnikow ma papiery na 1 sklad...
Jesli odejdzie boa i javi Bayern musi kogos kupic do so... lucas to niewypał i watpie ze flick bedzie go wystawial bo ma metke z cena 80mln ( on moze byc najwyzej zmiennikiem daviesa)
Dobrym ruchem do obrony moglby byc Elvedi, w tym sezonie troche slabsza forma ale duzy potencjal, idealny gosc na lawke i gre ze slabszymi przeciwnikami ( a kto wie moze rozwinie sie tak jak Dante, ktory tez mial byc 3 wyborem). Na prawa obrone kupic desta, chociaz po ostatnim meczu pavarta to raczej bylby to tranasfer na zrobienie rywalizacji... jesli pavart sie bedzie tak rozwijal to ja go widze w 1 skladzie na po! Do srodka pola jesli byla by mozliwosc to walczyc o de bruyne!!! Havertz wczoraj blyszczal ale 100mln to za duzo, przetrzymac go rok i negocjowac albo za 2 lata za free... na skrzydla sane i perisic, jesli coman ma zostac to wiecej nie ma sensu kupowac, jest mlody singh i powinni mu dac szanse, a jesli nie to go wypozyczyc bo chlopak ma talent! W ataku zirkzee i arp maja podobno walczyc o bycie nr 2... niech walcza, moze akurat wypala...

19.05.2020 10:48

Oby to byla prawda, a jesli nie to opchnac go do jakiegos augsburga, bo szkoda trzymac miejsca dla niego... jest paru fajnych grajkow do srodka pola o ktorych Bayern powinien powalczyc... a uslyszymy ze do srodka pola nowym transferem jest wracajacy po kontuzji tolisso...

19.05.2020 10:23

Elvedi w tamtym sezonie wygladal bardzo dobrze, razem z ginterem stanowili bardzo dobra pare... mowilo sie nawet ze liverpool go chce, w tym sezonie duza obnizka formy, mniej sie o nim mowi, a to co zrobil z nim werner... mnie troche do niego zrazilo. Natomiast gosc ma warunki na granie i nie wykluczone ze jesli trafi na dobrego trenera to sie odbuduje... u nas bylby pewnie 3 wyborem, bo jesli wroci sule ( do formy) + alaba, to naprawde moze byc dobry srodek... prawda jest ze jesli odejdzie javi i boa to bayern musi kogis kupic na so, patrzac na podatność na kontuzje naszych obroncow... upamecano romagnoli skriniar to sa takie nazwiska z wysokiej półki ale tez za duza kase... elvedi stark tah to sa takie nazwiska ktore byly by dobra opcja na lawke... natomiast patrzac na poczynania boatenga to on juz nawet opcja na lawke nie jest, a jesli wygrywa rywalizacje z lucasem to az sie boja jaka francuz forme prezentuje...

19.05.2020 10:17

Havertz 2 bramki... dzis gra jako 9...

18.05.2020 21:06

@Pir5 dlatego napisalem ze mecz z eintrachtem pokaze gdzie jestesmy... bvb tez nie grali ze soba 2 miesiace a wygladali duzo lepiej, to samo gladbach...

17.05.2020 20:09

Cieszy wynik i trzy punkty... natomiast gra fatalna, dwa gole po stalych fragmentach... za flicka to chyba najgorszy mecz... zobaczymy co pokaza za tydzien z eintrachtem...

17.05.2020 19:58

Ten mecz wyglada jak polska b klasa...

17.05.2020 19:22

Bardzo slaby mecz, slaby Bayern... dobrze ze subotic juz nie ten i bledow sporo popełnia to sie udal ten karny... kompletnie brak pomyslu na gre ( jak za kovaca) beznadziejne rozegranie zarowno przez stoperow jak i srodek pola... muller na boku probuje grac kombinacyjnie wiec obroncy unionu z tamtej str moga isc na piwo... goretzka oprocz zrobienia karnego kompletnie niewidoczny... jedyny ktory cos ciagnie to davies... a co najgorsze nie widze nikogo do zmiany... chyba najlepsza opcja to perisic za goretzke, gnabry na prawa a muller na 10. W obronie zostawilbym boa bo lucas moze zagrac jeszcze gorzej, a stracimy centymerty...

17.05.2020 18:56

On nie żałuję, ale Bayern juz tak... transfer na alibi, zeby bylo ze Bayern kupil nowa 6...

16.05.2020 14:15

Duet coman& gnabry. Pytanie czy coman zejdzie do szatni o wlasnych silach czy go wyniosa na noszach i w ktorej minucie...

16.05.2020 14:12

Dembele za 60mln hahahahaha, bylibysmy frajerami roku... po co on mial by do nas przyjsc, chyba zeby comanowi lucasowi i tolisso bylo razniej w przychodni... za doplata bym go nie chcial!!! Ale ten Willian na free brzmi bardzo dobrze!!! Skrzydla sane gnabry w obwodzie perisic i Willian !!! Byloby mega!!! Sprzedac comana toliiso boa i javiego, kupic desta upamecano i kogos do pomocy ( moze wlaczymy sie w walke o kdb... chociaz male szanse... ale takiego van de beeka mozna by bylo wyciagnac... ) bo jednak havertza w tym okienku bym odpuscil, bayer i tak z ceny nie zejdzie, a niech udowodni ze jest wart tych gry dla nas, i wtedy mozna go wyciagnac za free po zakonczeniu kontraktu!

15.05.2020 09:27

@DarthSmd oczywiscie ze tak, dlatwgo napisalem ze i tak pewnie sie uciesze jak do nas trafi i zycze mu zdrowia i formy! Natomiast z tym arjenem to od poczatku nie bylo tak rozowo jak pewnie pamietasz... w 2012 wiekszosc kibicow to powiesilaby go za jaja... w 2013 przez wiekszosc sezonu byl rezerwowym, dopiero kontuzja kroosa sprawila ze muller przeszedl na 10 a arjen wskoczyl na prawa str. nie wiem jak wtedy Jupp to zrobil ale Robben ktorego wszyscy nazywali egoista stal sie altruista... no i oczywiscie pozniej final lm i wszyscy pamietamy... co do okienka transferowego chcialbym zarowno sane jak i wernera do tego upamecano i desta a jakby sie dalo wypozyczyc kdb na dwa lata to juz w ogole marzenie... no ale z tego wszystkiego to najwiekszy nacisk mozna polozyc na slowo marzenie...

13.05.2020 20:42

@DarthSmd ok, to Twoje zdanie, ja mam troche inne...
Juz kiedys to pisalem ale napisze jeszcze raz... kibice Bayernu zachlysneli sie Sane, bo po odejściu robbery potrzebuja duzego nazwiska na skrzydlo, za duze pieniadze ( ja tez pewnie sie uciesze kiedy go oglosza i oby byl zdrowy i w formie grajac w naszych barwach). Natomiast gosc jest po powaznej kontuzji, nie wiadomo jak jego organizm bedzie dawal sobie rade przy duzych obciazeniach.
Po drugie jest z jakichś powodow tylko rezerwowym w man city ( albo pepowi nie odpowiada jak gra, albo jego podejscie do treningow albo jego zachowanie i charakter... a przypomne ze jest to bliski przyjaciel goretzki, ktory u nas bardziej gwiazdorzy niz gra i ktoremu zdarza sie robic awantury w szatni...), po za tym przed transferem do city byl okrzykniety wielkim talentem, a od tamtej pory az tak bardzo to znowu nie zablysnal, wiec nie uwazam go za top topow...
Kolejna sprawa jest taka, ze Bayern szuka na skrzydlo zawodnikow w typie magika ( coman, cou, james, costa czasami gnabry odoi ktorego hasan tak chcial), wszyscy z porcelany... wedlug mnie Bayernowi bardziej przydalby sie gosc ktory bedzie na boisku tyral i gryzl trawe, ok moze nie zachwyci swiata swoimi dryblingami ale dobrze wrzuci, strzeli, wygra jeden na jeden( werner tez to potrafi, tylko w prosty sposob, bez machania nogami nad pilka)...
To jest oczywiscie moje zdanie...

13.05.2020 20:23

@DarthSmd skad wiesz ze timo nie poradziłby sobie na skrzydle??? Od zawsze wystawiany jest na ataku i wszyscy chca z niego zrobic super 9... jak obserwuje go w rb to widze ze jako drugi napastnik czesto schodzi do skrzydel i tam szuka sobie miejsca, tam potrafi sie rozpedzic, zejsc do srodka ze strzałem... oczywiscie to jest gdybanie, ale mlim zdaniem werner na lewe skrzydlo w Bayernie pasowalby idealnie!!! A to ze hasan musial przekonywac Flicka do sane, bo ten nie widzial go za bardzo w swojej ukladance ( a przeciez go zna z reprezentacji) to tez niczego dobrego nie wróży, bo hasan oprocz daviesa( fart) zadnego dobrego transferu nie przeprowadzil...

13.05.2020 19:50

@DarthSmd nie mow hop... czy to jest dobra decyzja to sie jeszcze okaże... werner nie jest typem magika, ale nie schodzi ponizej pewnego poziomu bo nadrabia zaangazowaniem i raczej kontuzje go omijaja... natomiast sane jak bedzie mial forme to moze dac Bayernowi bardzo duzo, a jak formy mial nie bedzie to bedziemy grali w 10... po za tym jest po powaznej kontuzji i zobaczymy jak przy duzych obciazeniach jego organizm sie bedzie zachowywal...

13.05.2020 19:19

@weres1 za sane + de bruyne to nawet 100mln + coman+ javi !!!

13.05.2020 17:26

Havertz mial tamten sezon swietny, ten ma slaby... niech pogra jeszcze rok w bayerze i sie zobaczy co pokaze, czy faktycznie jest sens go sprowadzac... mamy juz zawodnika jednego sezonu- goretzke... jesli city nie bd w lm to mowi sie ze kdb bedzie chcial odejść i tu Bayern powinien zaatakować!!! ( havertza zawsze mozna przytrzymac do konca kontraktu, zaplacic mu dobrze za podpis i wziac za free)

13.05.2020 10:10

Tylko Dest! jesli nie wezmiemy Upamecano to trzeba kogos kto wskoczy na prawa obrone od strzala, bo pewnie pavart bedzie wystawiany na so dopoki sule nie wroci...

13.05.2020 10:01

Tolisso, sanches, wagner kto jest odpowiedzialny za te transfery??? Pieniadze wywalone w błoto... a teraz zydzenie kasy na potrzebne, duze transfery... Tolisso sprzedac za jakiekolwiek pieniadze, zejsc z kontraktu i zrobic miejsce w kadrze dla jakiegos klasowego srodkowego pomocnika ( moze kdb jesli city nie bd gralo w lm)

13.05.2020 09:59

@TomiiiFCB w Świętego Mikołaja tez wierzysz?

13.05.2020 09:51

Oby to byla prawda!!! Wziac za niego 40 i out!!!

12.05.2020 17:54

I slusznie, obaj duzo zrobili dla tego klubu i nalezy im sie godne pożegnanie! Natomiast sa co raz starsi i obaj sa bardzo podatni na kontuzje... mysle ze nadszedl ich czas, oby tylko Bayern sciagnal w ich miejsce jakichs dobrych grajkow, bo patrzac na poczynania hasana to po pozbyciu sie ich, w nastepnym sezonie w naszej obronie moze grac mai a w pomocy fein...

07.05.2020 13:13

Mowicie ze kwota 40mln to jest odpowiednia kwota z roznych wzgledow, wezcie tylko poprawke ze sane city kosztowal ponad 50mln, wiec sprzedaz za 40 to bedzie dla nich kompromitacja wizerunkowa... zwlaszcza ze oni sa na takim poziomie finansowym, ze stac ich na pozostawienie go do konca kontraktu i wypuszczeniu za free, a przez ten rok moze sie bardzo duzo wydarzyć... jesli city nie bd w lm to odejsc moze np sterling, mahrez, kdb, czy bernardo silva... real barca psg czy Liverpool nie beda za nich zydzic kasy... i jesli pep zacznie stawiac na sane, ten zlapie forme i stanie sie podstawowym zawodnikiem to i nowy lepszy kontrakt podpisze... nie łudzmy sie ze sane tak kocha Bayern ze za wszelka cene chce do nas przyjsc... teraz jest moment na to zeby go wykupic, ale zaczelismy od duzej wtopy, bo nie zawsze da sie cos kupic krakowskim targiem, a hasan myslal ze jak zacznie od 40 city powie 100, to spotkaja sie przy ok 70... co nie znaczy ze wszystko przepadlo, bo mysle ze jesli bayern zlozy poważna oferte to city moze sie skusic, chociaz ja nie jestem fanem tego transferu i jak juz wczeniej pisalem wolalbym u nas Wernera, ale tu juz jest chyba pozamiatane na amen...

07.05.2020 13:05

I tak to wlasnie hasan zamknal drzwi zarowno wernerowi jak i prawdopodobnie sane... przechwalki w mediach, niewypazony jezyk a w dzialaniu amator...

07.05.2020 12:09

Phahahahahahhaha hasan i wszystko jasne... hahahahaha tak ze szykujcie sie ze najwieksza gwiazda jaka Bayern pozyska w tym okienku bedzie perisic hahaha z tego juz mozna sie tylko smiac, bo poziom irytacji u mnie zostal juz przekroczony...

07.05.2020 11:59

@zabson79 mowilem ze wernera mogli sciagnac za grosze. @FanGraczyBayern pewnie masz racje, po wystapieniu naszego przeinteligentnego dyr sportowego, gdzie powiedzial ze Bayern wernera nie potrzebuje, to on tu raczej nie zawita...
@zabson79 pozwolisz ze sie z Toba nie zgodze, wymienilem wczesniej atuty wernera ktore sprawiaja ze bylby bardzo dobrym lewo skrzydlowym/ lewym napastnikiem. Na typowej 9 on sie marnuje, z reszta w rb on gra jako 2 napastnik, ktory bardzo czesto schodzi do boku, bo tam ma wiecej miejsca, raczej poulsen jest takim typowym lisem pola karnego...

06.05.2020 20:22

Moze mnie skrytykujecie ale ja nie jestem fanem tego transferu... gosc jest 4 wyborem na skrzydlo w mc, po powaznej kontuzji i chca za niego duzo za duzo, a Bayern umyslal zrobic z niego swoja nowa gwiazde... ja rozumiem ze kibice Bayernu potrzebuja jak kania dzdzu duzego nazwiska za duza kase na skrzydlo, zeby zapelnic luke po robbery, ale Bayern ciagle szuka typu magika, ktory na treningu zrobi milion kapek jajkami, a na meczu 10razy bedzie przekladal noge nad pillka zeby podac do przeciwnika albo wrzucic do chlopa w 30 rzedzie... takimi zawodnikami sa coman, cou, byl james costa, odoi ktorego hasan tak strasznie chcial czy nawet gnabry ktory teraz sie co raz bardziej rozwija i sane to tez ten typ( a wszyscy z porcelany) ... moim zdaniem idealny na lewy atak/lewe skrzydlo bylby werner, dobry w 1 na 1 dobre odejscie, szybkosc ( ale w odroznieniu od comana myśli...) wrzutki, swietne zejscie do srodka i strzaly do tego ma charakter, taki typowy zadzior ktory bedzie gryzl trawe, nie bojacy sie powalczyc cialem, nie odstawiajacy nogi... i to ze Bayern nie sciagnal go jak mial okazje za "grosze" to byl wielki błąd, dzis pierwsza linia wygladalaby: Werner Lewy Gnabry, i na sane moznaby bylo poczekac do konca kontraktu i sciagnac, zeby zwiekszyc rywalizacje albo probowac roznych ustawień... a i tak pewnie okienko skonczy sie na kupnie perisicia i wypozyczeniu balea...

06.05.2020 19:40

@Globin23 w punkt!!!

06.05.2020 19:02

@Pir5 jesli uwazasz ze Lucas to dobry ruch za 80mln... ok, masz takie prawo. Ja od poczatku mowilem ze to bedzie niewypal i swoje stanowisko podtrzymuje... czas pokaze kto mial racje... co do lm, chcialem pokazac tendencje, 2012 final 2013 wygrana lm pozniej polfinaly, tamten sezon 1/8, ok ten sezon zapowiadal sie obiecujaco, w ostatnich meczach Bayern gral bdb, ale to glownie za przyczyna Flicka i tego ze potrafil odbudowac m.in mullera gnabrego czy dal szanse daviesowi. Natomiast pytanie jaka forme mialaby druzyna dzis gdyby sezon byl normalnie, gralismy glownie jednym skladem z malymi rotacjami, lawka uboga duzo zawodnikow z kontuzjami albo po kotuzjach... ale to jest gdybanie..

06.05.2020 18:45

@Prezes42 a przypomnij mi kiedy ostatnio wygralismy lm... no dobra kiedy ostatnio gralismy w finale... nie no dobra w jakiej fazie odpadlismy w tamtym sezonie... te twoje rankingi to sobie mozna wsadzic wiesz gdzie... kto sciagnal i za jakie pieniadze sanchesa tolisso lucasa... kto sprzedawal zawodnikow za smieszne pieniadze, kroosa coste mandzukicia itd, kto nie zabezpieczyl skrzydel Bayernu na fakt odejscia robbery... ja rozumiem ze Uli to legenda i wiem ze bardzo duzo dobra zrobil dla klubu, ale w ostatnich latach bardzo zle decyzje na rynku transferowym oraz na stanowiskach w klubie... i teraz mamy to co mamy... flick to dobry trener ale uwazam ze jesli nie dostanie takich transferow jakich bedzie chcial to nie osiagnie zbyt wiele...

06.05.2020 18:03

Przykro patrzec na to wszystko, kiedys zawodnicy zabijali sie zeby tylko trafic do Bayernu, mowiono ze jesli Bayern sie po Ciebie zglasza to nie mozna odmowic... nie bylo takich telenoweli( sane werner upamecano havertz)... jak jakis zawodnik wybijal sie w bl to do nas trafial i zazwyczaj wchodzil na najwyzszy poziom... teraz zamiast dalej isc ta droga to robimy eksperymenty z francji, hiszpani, portugalii, wloch, i to mega w tym wszystkim przeplacamy...
W zlym kierunku to wszystko zmierza,nie mozna oczywiscie wszytskiego zwalac na hasana bo uli w ostatnich latach mocno pociagnal Bayern w dol, ale nasz dyr sportowy to nie jest odpowiedni czlowiek na to miejsce... nie chce byc zlym prorokiem ale podejrzewam ze kolejne okienko transferowe nie bedzie dla nas udane... na skrzydlo przyjdzie perisic do obrony zostanie boateng a w pomocy nowy zawodnik tolisso i moze wypozyczymy jakas spadajaca gwiazde, np balea jesli sie okaze ze coman w pierwszym meczu zerwal wiezadla...

06.05.2020 17:43

@FanGraczyBayern zgadzam sie z Toba ze prawdopodobnie bylby lepszy od wszystkich innych naszych skrzydlowych, a od comana to nawet gdyby sie mu kontuzja odnowila to bylby lepszy... ale nie jest jedynym skrzydlowym na swiecie...
Owszem Ribery strzelal sie i obrazal, oraz robil rozne inne glupie rzeczy, ale on juz mial status gwiazdy Bayernu bo sobie na nia zapracowal swoja dobra gra w naszych barwach, a Sane przyjdzie za sume ok 100mln okrzykniety swiatowa gwiazda, 10 na plecy i bedzie gwiazdorzyl... obawiam sie jeszcze, że ze swoja osobowością bedzie rozwalal szatnie, tak jak podobno teraz robi to goretzka ( z reszta podobno sa przyjaciółmi...) oczywiscie obym sie mylil, najlepiej jakby go kupili za 50mln i gosc odpalil i faktycznie wskoczyl na najwyzszy poziom, natomiast wracajac do sedna sprawy i wypowiedzi Juppa, gosc w tym momencie nie jest na najwyzszym swiatowym poziomie i kupowanie go za sume ok 100mln to moze byc dla Bayernu strzal w kolano ( przyklad lucasa)

04.05.2020 16:15

@FanGraczyBayern zobacz jak gosc sie zachowuje podczas meczu gdy cos mu nie pojdzie, albo strzela fochy kiedy cos mu nie pasuje, jak zachowuje sie w stosunku do trenera ktory go sciaga... taki typowy gwiazdorek... jak to bylo przy jego transferze za kulisami to nie wiem ( mysle ze Ty tez nie), ale pamietam, ze byly glosy ze Bayern bardzo go chce, z reszta suma transferu na tamten moment tez byla mega duza bo ponad 50mln, wiec jakas walka o niego chyba byla... wszyscy sie na niego zafiksowali, i chca z niego zrobic super skrzydlowego, a ja poprostu nie jestem przekonany do tego goscia i boje sie ze moze to byc mega niewypał... transfer do 50mln ok, ale wszystko co powyzej to juz jest za dużo...

04.05.2020 14:05

Uwielbiam Go, Jupp to niesamowicie madry człowiek i Wielki trener!!!
Havertza powinien Bayern zaklepac i sciagnac za free po wygasnieciu jego kontraktu z bayerem!!!
Co do sane, uwazam ze Bayern napalil sie jak szczerbaty na suchary i chce go sciagnac za wszelka cene nie patrzac realistycznie... gosc jest po poważnej kontuzji, do tego jest rezerwowym w city ( powiedzmy to szczerze jest 4 wyborem pepa na skrzydlo, przegrywa rywalizacje ze sterlingiem, mahrezem i silva) a Bayern chce z niego zrobic swoja super gwiazde.... poza tym nie lubie go, jest arogancki i straszny cwaniak, po jednym meczu z realem w barwach s04 obwolano go super talentem i chcialy go wielkie kluby, m.in. Bayern a ten dzieciak wybral City, polecial na kase, to pokazuje co ma w glowie... nie bez przyczyny Flick nie byl do niego pozytywnke nastawiony( bo go zna)

04.05.2020 13:33

@Piter1985 hehehe jak to wczoraj przeczytalem, pomyslalem ze chetnie bym go u nas przywitał... z dwojki kdb vs havertz w takich samych pieniadzach nawet nie ma sie co zastanawiac...

03.05.2020 12:31

Nie tak dawno mowil jaki ten Bayern jest super, a teraz ze chce za granice, po nowe wyzwania... a jakie sukcesy osiagnal w niemczech, ze chce nowe wyzwania... no ale coz, pewnie gadal z kloopem i ten mu przedstawil wizje, jak to bedzie waznym elementem w jego zespole i jak to moga siegnac po LM... Bayern z Flickiem za sterami to bylaby dla wszystkich najepsza opcja, bo od dawna sie mowi ze Flick bedzie chcial grac 2 napastnikami... w Liverpoolu moze nie wygrac rywalizacji z mane czy firminho i bedzie grzal lawe... no coz jego sprawa, u nas by sie mogl rozwinac a tam zobaczymy... podejrzewam ze za 2, 3 sezony bedzie wracal do niemiec z podkulonym ogonem...

02.05.2020 19:49

1. Juz jeden talen z lyonu mamy... teraz nie ma co z nim zrobic, nikt go nie chce kupic za tyle zeby na nim nie stracic...
2. Pavart na srodek obrony... jesli to prawda to mysle ze zagra jeden albo dwa mecze i juz wiecej tam nie wyjdzie... on sie tam nie nadaje... jesli chodzi o transfery do obrony to dest i upamecano byli by idealni, ale patrzac na poczynania hasana to ani jeden ani drugi nke przyjdzie...
3. Czy Thomas jest nam potrzebny za 50mln? Jesli kimmich ma grac na 6 i byc moze sprowadzimy feina, a mowi sie tez o tym ze javi jeszcze rok zostanie, to mysle ze to kaczka dziennikarska...

02.05.2020 17:22

@tapczan dokladnie! Jakby tak teraz pomyśleć, kazdy kto przyszedl i zostal okrzykniety nowym KIMS ( w sensie innym zawodnikiem) do niczego nie doszedł mimo iz mial podobny styl czy warunki... hehe pamietacie Breno ktory mial byc nowym Lucio, okazal sie kryminalista, wczesniej wspomniani evina, kurt. Teraz goretzka,ktory mial byc nowym ballackiem... dobrze ze kimmich poszedl na 6 bo na prawej obronie moglby do lahma nie doskoczyc... ciekawe jak bd z nubelem... tak samo szukamy teraz skrzydlowych ( nowych robbery) a takich nie znajdziemy, trzeba szukac dobrych skrzydlowych ktorzy maja swoj styl i dadza Bayernowi nowy wiatr w zagle, a nie beda myslec ze maja komus dorownac... taki lewy jest soba i nie przychodzil tu bo mial stac sie nowym mandzukiciem... albo gnabry ktory jest soba i fajnie sie rozwija na prawej str a robbena wcale nie przypomina...

30.04.2020 17:24

@hoven a pamietasz takiego Sinan Kurt? Kolejny okrzykniety zlotym dzieckiem niemieckiej pilki... drugi Robben mial byc... w fifie mi dochodzil do 85 hahaha i gdzie on teraz jest??? Gdyby Bayern ich w odpowiednim momencie dobrze wypozyczyl, pograliby sezon albo dwa i gdyby wypalili to dzis moze graliby dla nas, a jak nie to by sie ich sprzedalo i mogliby grac np w takim augsburgu... przypominam ze zanim do pierwszego zespolu weszli np Lahm czy alaba albo kroos tez byli wypożyczeni...

30.04.2020 17:06