DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: tapczan Strona 310

@matiibal1998 nie o pieniądze tylko nie chciał zgodzić się rolę tymczasowego trenera do końca sezonu zresztą tak jak podejrzewałem. Tak więc im szybciej zrozumiecie, że mamy środek sezonu i nie ma na rynku dostępnych poważnych trenerów to dojdziecie do wniosku, że nie ma wyboru i musi być Flick.

08.11.2019 09:29

Rozstanie bez dramatów czy robienia jakiś szopek i syfu. Dobrze i dla Bayernu i Kovaca.

08.11.2019 06:49

To prawda, ten mecz może mieć duże znaczenie dla całego sezonu. Myśle, że sami zawodnicy zdają sobie z tego sprawę i będzie dobrze.

08.11.2019 06:47

Idealne byłoby takie rozwiązanie i mam nadzieje, ze ten serial tak się zakończy. Fajnie jakby dogadali i ogłosili ten Haga jak najszybciej, bo inaczej media zwariują na pół roku ;)

08.11.2019 06:45

Ludzie jest środek sezonu wszyscy poważni trenerzy maja prace i nie przyjdą do nas na kolanach porzucając swoje aktualne kluby. Nie wiem czego wy nie rozumiecie, ze musimy dograć ten sezon kimkolwiek i brać trenera z prawdziwego zdarzenia na nowy sezon. A jak ktoś by chciał żeby Flick w 2 dni cuda zrobił to w ogóle nie ma o czym dyskutować.

07.11.2019 23:05

Jak za chwile będzie oficjalka, ze Wenger trenerem to wcale się nie zdziwię. Śmieszne te źródła i media.

07.11.2019 19:30

@hoodykr chorągiewka na wietrze

07.11.2019 14:10

@Marienplatz przed meczem z BVB ten zabieg nawet nie wchodzi w rachubę.

07.11.2019 14:07

@Hourdeau Nie, nie stał w miejscu tylko zaliczał zjazd w dół. Jeśli przy kandydaturze na trenera jego sukcesów trzeba szukać w kilkanaście lat temu to sporo mówi.

07.11.2019 14:05

W naszej aktualnej sytuacji to raczej dobra informacja.

07.11.2019 14:00

Dopóki nie będzie żadnego oficjalnego stanowiska to co 5 minut będziemy mieli nowe rewelacje.
Kovac też wg mediów czy 'true/not true' Falka na 100% nie miał zrezygnować albo zostać zwolnionym ;)

07.11.2019 13:55

Bergkamp, Henry, mistrzostwo w 2003 - wszystko fajnie, ale jest taki mały problem, że nie jesteśmy w 2003 roku. Świat poszedł do przodu, piłka poszła do przodu, a Wenger raczej nie.

07.11.2019 12:15

@hoven dokładnie, powinien otrzymać zakaz stadionowy na wszystkie piłkarskie obiekty :)

07.11.2019 10:33

Będą z niego ludzie. Widać, że ma poukładane w głowie i to mu tylko pomoże wskoczyć na wysoki poziom. Zdecydowanie jeden z lepszych transferów w ostatnim czasie.

07.11.2019 10:31

Jeśli nie będzie żadnej furtki żebyśmy udupili z nim się na dłużej to do końca sezonu może być, ale tylko jako opcja tymczasowa.

07.11.2019 09:26

Sporo osób źle życzy Bayernowi chcąc Mourinho czy Wengera ;)

07.11.2019 09:05

@Marienplatz czyli klubową legendą ?

07.11.2019 08:38

Niech się trzyma jak najdalej od Monachium

07.11.2019 06:51

@diablo obstawiam, że do końca sezonu, ale będą jakieś dodatkowe zapisy, ze w przypaku osiągnięcia jakiś postawionych celów z automatu kontrakt o 1,2 lata zostaje przedłużony.

07.11.2019 06:49

@diablo Zwolnienie Kovaca nie spowoduje, że z dnia na dzień zaczniemy grać wspaniałą piłkę. Sezon przejściowy 2.0

06.11.2019 22:43

@hoven czlowieku jako opcja tymczasowa do końca sezonu. A później wyciągamy poważnego trenera.

06.11.2019 21:35

@dzojko i myślisz, ze Werner nie wywalczy jakieś furtki dla siebie w postaci np. automatycznego przedłużenia kontraktu jeśli wypełni jakieś cele postawione przed nim ? Po prostu zgodzi się na stanowisko jakieś zapchaj dziurę na kilka miesięcy ? Wątpię.

06.11.2019 21:18

Byle nie Mourinho czy Wenger.

06.11.2019 21:15

I żadnego ten Haga nie będzie. Skończymy z emerytem niestety.

06.11.2019 21:14

Gorzej niż za Kovaca nie było i na 0 z tyłu ;). Ja nie miałem żadnego oczekiwania na cudowna przemianę, bo to jest niemożliwe. Oby Wenger do nas nie przyszedł.

06.11.2019 21:09

Co wy byście chcieli żeby zmieniło się w 48h ? Przecież to jest efekt przygotowania drużyny i nie da się z dnia na dzień naprawić wszystkiego. Jakby dzisiaj na ławce siedział Kloop to gra wyglądałaby tak samo.

06.11.2019 19:39

Słusznie, skoro powoli wycofuje się z podejmowania kluczowych decyzji to dobrze, że już będzie odstawiony od wyboru nowego szkoleniowca.

Edytowano : 2019-11-06 14:25:12

Tylko nie Mourinho ani Wenger ;)

06.11.2019 14:21

@predator Raczej to nie kwestia z związana z cyrkiem Kovaca tylko z tym, że mamy środek sezonu i żaden profesjonalny trener nie porzuci z dnia na dzień prowadzonej przez siebie drużyny. Bo nie chce mi się w wierzyć żeby Bayern miał interesować się na poważnie Wengerem czy broń boże Mourinho. Dlatego trzeba rozważyć dokończyć sezon z Flickiem, a teraz dogadywać kogoś kto nas przejmie o nowego sezonu - ten Hag.

06.11.2019 12:13

W środku sezonu ciężko o ręce w górze, bo te należą do trenerów którzy nie należą do czołówki i są odstawieni od poważnej piłki. Do końca sezonu opcja tymczasowa z Flickiem, a później wyciągamy ten Haga z Ajaxu.

06.11.2019 12:09

@vaterland Wszystkie drzwi otwarte, chyba wypowiedz miała mieć takie zadanie.

06.11.2019 11:31

'Not true' Falk już dawno przestał być wiarygodnym źródłem.
Rangnick moim zdaniem też do nas nie pasuje ze względu na charakter i potrzebę dużej kontroli i swobody, której w Bayernie nie otrzyma.

06.11.2019 11:21

@FanGraczyBayern nie wierzę, że zgodzi się na stanowisko jakiegoś juniora, który będzie miał być tymczasowym rozwiązaniem bez żaden furtki dla siebie. Czyli jeśli osiągnie jakieś cele to kontrakt np. z automatu przedłużany jest na rok albo coś w tym stylu.

06.11.2019 11:18

Udupimy się z tym emerytem :/.

06.11.2019 11:15

Zagranie Muellera w meczu z Ajaxem było nieszczęśliwym przypadkiem, a nie brutalnym faulem.

06.11.2019 11:11

@DieRoten Niestety czuje, że przejedziemy się na tym. Takie proste i oczywiste rozwiązania są za proste jak na Bayern :).
Przyjdzie Werner jako tymczasowy, drużyna wygra 5 potkań pod rząd i pewnie pójdzie umowa na 3 lata w tym czasie zamienimy się w Arsenal.

06.11.2019 11:08

Rzeczywiście sporo i będzie to ciężka decyzja co zrobić. Kupić czy nie kupić. Można kupić i żałować wywalonej kasy, ale tak samo można nie kupić i żałować jak rozwinie się na mega zawodnika.

06.11.2019 09:59

Też uważam, że przesadzona kara. Jeden mecz zawieszania byłby bardziej odpowiedni, ale skoro sam Bayern ją zaakceptował to nie ma tematu.

06.11.2019 09:16

Dziękuje bardzo za Mourinho - to on byłby pierwszym awanturnikiem, który zostawiłby rozbitą drużynę po jednym sezonie po którym by wyleciał. Sam fakt, że już nikt poważny nie chce go zatrudnić sporo mówi. Gdzie nie był tam pokłócił się z każdym. Jego czas się skończył, a metody przestały być skuteczne. Nie potrafi nic zmienić, dostosować się aktualnej rzeczywistości piłkarskiej. Czas autobusu dawno się skończył, a Mou nic więcej nie potrafi.

05.11.2019 23:11

@josh1982 też mam takie przeczucie, ze odżyje, bo Kovac zupełnie nie widział jak go wykorzystać.

05.11.2019 23:05

Nie każdy 70 latek to Juup :). Obstawiam, że nadal byłby świetnym trenerem.
Mam nadzieje, że jednak Wegner do nas nie trafi i to nawet jako opcja tymczasowa.

05.11.2019 23:01

Brawo BVB i Lipsk! Kolejne punkty dla BL.

05.11.2019 22:56

@Snive no tak 2003 rok...już teraz mnie zatkało. aha i nie jako jedyny, bo takim sukcesem może pochwalić się Preston North End w sezonie... 1890

05.11.2019 15:43

@Matilegolas Już nie róbmy z piłkarzy takich demonów. Nie oni rządzą, zatrudniają czy zwalniają trenerów. Oczywiście nie mam zielonego pojęcia jak Flick sobie poradzi, ale trener nie może obawiać się zawodników bo wtedy właśnie mu wejdą na głowę.

05.11.2019 14:49

Czy gdzie zostało powiedziane, że Flick jest tylko na 2 spotkania ? Ściągają Gerlanda po to by asystentem na 2 mecze ? Mi się wydaje, że Flick będzie do końca sezonu, a poźniej wchodzi ten Haag.

05.11.2019 13:12

No i fajnie, oby wypaliło i drużyna miała z tego korzyści. Nie grali, a Bayern grał piach - przypadek? ;)

05.11.2019 13:06

No to może zwolennicy Wengera niech wskażą najświeższe jego sukcesy na arenie międzynarodowej oraz w lidze, bo może coś mnie ominęło. Tylko darujcie sobie jakieś puchary księcia Williama czy Jasia Fasoli. Kasy na transfery to nie dostaje trener Mainz.

05.11.2019 12:36

Nie za dużo naszych w 11 kolejki ;). A Werner jak najbardziej zasłużenie, póki co dobry sezon w jego wykonaniu.

05.11.2019 11:58

@hoodykr heh, ten Hag dogada już się z Bayernem, Bayern z Ajaxem, a tu Flick robi psikusa i wygrywa CL ;)

05.11.2019 11:56

No ciekawe wyglądałoby takie zestawienie 'środkowych obrońców'. Jednak bardziej realne jest Pavard, Martinez.

05.11.2019 11:53

Powodzenia w klubie gdzie jego metody i styl się sprawdzą, ale na ten moment to żaden klub z czołówki, później kto wie. Dzięki.

05.11.2019 11:50

Dogra sezon do końca, a od przyszłego powrót do Monachium. A My dogramy z Flickiem.

05.11.2019 11:48

Nie, nie i jeszcze raz nie. To jest trener, który już wypadł z gry. Wiekowy, wypalony i łatką wiecznego przegranego.

05.11.2019 11:46

Wenger ? 70 latek wypalony wieczny przegrany ma tchnąć nowego ducha i zarażać pasja czy mieć jakieś innowacyjne pomysły na współczesne czasy ? No jakiś nie widzę tego.

04.11.2019 19:50

Nie miał zaufania i poparcia, bo został wybrany na trenera jako 4 opcja rezerwowa. Tak wyszło z braku leku, a później...nie wyszło.

04.11.2019 19:47

@FanGraczyBayern chyba wszystko na to wskazuje. Flick dogra sezon, a od nowego sezonu ktoś poważny.

04.11.2019 17:33

Tyle, że aktualnie ten Hag jest niedostępny.

04.11.2019 17:25

Z tych kandydatów to Allegri chyba najbardziej realną i rozsądną opcją się wydaje. Jak tam z jego niemieckim ? Czy nie będzie to już brane jako kluczowy czynnik ?

04.11.2019 15:49

@zabson79 Niektóre braki (jak na przykład brak bycia wybitnym piłkarzem) trener może nadrobić charyzmą, trenerem, czy posiadając to coś za tym piłkarze idę w dym za trenerem.
Bycie wybitnym graczem nie równa się bycie genialnym trenerem i tak samo działa to w drugą stronę. To, że ktoś nie był wybitnym piłkarzem (np. Klopp) nie wyklucza sukcesu na ławce trenerskiej.

04.11.2019 15:47

@zielo151 Jaki kryzys miałby przyjść w Ajaxie ? :). Liga bananowa, a w CL pewnie cel to pewnie był awans do fazy grupowej i wszystko ponad to jest wyżej od oczekiwań.

04.11.2019 14:21

Jak dobrze, że już koniec tej męki i pokazuje, że było to jedyne słuszne rozwiązanie.

04.11.2019 13:41

Nie wiem gdzie Eintracht za Kovaca grał fajnie. Obrona Częstochowy, długa laga i kontra. Piłkarze walczyli przez 90 minut, grali agresywnie, czyli tak jak powinna grać drużyna która jest średnia. Na Frankfurt wystarczyło, ale nie w Monachium.

04.11.2019 12:48

Jako rezerwowy i zmiennik jak najbardziej. Dobrze wspominam jego pierwszą przygodę w FCB.

04.11.2019 12:44

Grunt, że nie Marciniak

04.11.2019 12:29

Ciężko będzie go wyrwać w trakcie trwania sezonu. Flick, Klose albo ktoś inny dogra sezon pewnie. Na własne życzenie Bayern marnuje sezon.

04.11.2019 11:53

Taa jasne, zaskoczenie - nikt w to nie uwierzy.

04.11.2019 10:36

Hurra ! :)

03.11.2019 21:08

W wypowiedzi jego czuć jakby coś już wiedział, ale wiadomo że nie może powiedzieć.

03.11.2019 16:03

Mou to spalony i wypalony trener. Pozostał kilka lat temu w tyle i współczesnej piłki nie rozumie w taki sposób żeby sukces odnosić. W BL to może Mainz trenerować.

03.11.2019 16:02

Wtedy Bayern w ogóle by bramek nie zdobywał.

03.11.2019 15:58

Tak jak przypuszczałem niestety. Zawodnicy muszą jeszcze trochę popracować nad zwolnieniem Kovaca. Odkładanie tego co i tak nastąpi czy szukanie następcy ? Pewnie jedno z drugim związane.

03.11.2019 15:57

Uczcili te jubileusze zwalniając Kovaca :)

03.11.2019 11:56

A czy Kimmich sam nie chciał grać wyżej ? Tak czy siak musi popracować nad defensywą.

03.11.2019 02:09

Powinien Effe sprostowanie napisać ;)

03.11.2019 02:07

Nie ma czego oceniać, każdy po takim blamażu zasługuje na najniższe noty. Chyba zawodnicy mieli jakiś inny plan na ten mecz...

03.11.2019 02:05

Cóż może Kovac wyłoży się na swojej byłej drużynie, ale czuje że to jeszcze nie nastąpi. Pętla coraz bardziej się zaciska.

03.11.2019 02:02

Nie przyjadą do nas przestraszeni i to sporo mówi skoro przyjeżdża drużyna z Grecji i nie ma pełnych gaci.

03.11.2019 01:58

Cudowne oceny :O. Coś czuje, że za dużo naszych w 11 kolejce nie będzie.

03.11.2019 01:56

Ciekaw jestem co wydarzy się po tym spotkaniu :). Boa dzięki ;)

02.11.2019 17:07

Nie spodziewam się niczego dobrego, bo nie da się tak nagle grać inaczej. Tak drużyna jest przygotowana i tak gra. Będą męczarnie, ale oby zwycięskie.

02.11.2019 08:40

Póki co jest wielką niewiadomą, ale sezon póki co ma kapitalny.

02.11.2019 08:01

Lewy trzyma Kovaca na powierzchni. Nico po każdym spotkaniu powinien jakiś kosz upominkowy wysyłać Lewemu.

02.11.2019 07:59

Rzadko zdarza mi się zgadzać z tym co zazwyczaj mówi Effe, ale tym razem mówi jak najbardziej rozsądnie. Pełna zgoda.

01.11.2019 14:05

Bulter, Quaison albo Sabiri

01.11.2019 11:03

Uli mamy 2019 rok, a nie 2005

01.11.2019 10:58

Jeśli trener zaczyna na zewnątrz bronić się zrzucając winę na zawodników to nie wróży to nic dobrego dla Kovaca. Czego oczekuje po takich słowach ? Zawodnicy będą za niego umierać na boisku, raczej wątpię.

31.10.2019 14:14

Jacy piłkarze ? Maja oni imiona i nazwiska czy kicker powołuje się na anonimowe źródła ? :)

31.10.2019 12:15

Żywa legenda! Liczę, ze Kovac da mu zagrać od pierwszych minut w Jego jubileuszu, a Mueller oczywiście spotkanie okrasi bramką albo asystą i dobrą grą.

31.10.2019 12:02

Mieć marzeń nikt mu zabierać nie będzie, a co będzie będzie. Fajnie jakby za parę lat kilku wychowanków jak i złapanych do campusu zawodników było w kadrze pierwszej drużyny.

31.10.2019 11:21

Prawie... robi wielką różnicę.

31.10.2019 10:37

Z każdym stoczymy wyrównany pojedynek.

31.10.2019 10:36

Też nie zgodzę się, że był beznadziejny. Sporo zawodników zagrało gorzej od Daviesa.

31.10.2019 09:41

Temat zwolnienia Kovaca nie istnieje i te wszystkie kandydatury można włożyć między bajki.

30.10.2019 18:43

A Bayern w przeciwieństwie do Bochum pokazał jak wygląda gra drużyny grającej bez pasji.

30.10.2019 12:57

Nie warto nawet oceniać tego spotkania. Jak różnica kto zasłużył na 6 czy 5.

30.10.2019 11:15

Kahn to kumpel Brazzo jest z boiska więc Hasan u Kahna będzie miał jak pączek w maśle.

30.10.2019 11:13

@Marienplatz może nie do końca, bo na parę kolejek stracimy szanse na tytuł, kto wie. Niestety wyrównanie ligi nie świadczy o podniesieniu poziomu tylko jego obniżeniu przez Bayern.

30.10.2019 11:12

No dzięki Bogu za 3 dni znowu będziemy mogli męczyć się z kolejnym przeciwnikiem i drżeć do końcowego gwizdka o pozytywny wynik.

30.10.2019 10:40

Trochę dziwne żeby kapitan mówił o tym, że drużyna grała tak jakby nie chciała awansować.

30.10.2019 10:37

Ciężko nie zgodzić się z tym, że awans najważniejszy, bo o grze to nawet nie warto wspominać.

30.10.2019 09:58

Styl poniżej krytyki, naprawdę nie przystoi.

29.10.2019 22:11