DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: seco555 Strona 22

@zielo151 - ranking rankingiem ale trochę pokazuje naszą degradację - wszyscy jakby przestali się z nami liczyć.

Bardzo ciekawy jestem MU - ciekawe ile im faktycznie zmiana trenera pomogła, ponieważ personalnie MU wygląda bardzo mocno.

@Prezes42 - też mi się stary system rozgrywek bardziej podobał ...

12.02.2019 21:01

@Janson - tak lepiej, może jakimś cudem ukończysz szkołę. Na moje to przeczytałeś jakąś statystykę i na siłę chcesz ją zainteresować innych. Z tego co zauważyłem to każdy tutaj narzeka na jego zwrotność i przyśpieszenie. Co więcej bramki tracimy nie przez tą "szybkość" tylko przez indywidualne błędy tego nowoczesnego stopera i jego kolegów "weteranów".

10.02.2019 21:23

@Janson ręce opadają ... nawet nie warto komentować. Jakie statystyki, że jest najszybszy ? i to wg Ciebie jest najważniejsze w przypadku stopera ? Proszę zacznij używać znaków interpunkcyjnych, a jedno ogromne zdanie dziel na mniejsze... Kolejne pytanie, czy napisałem weteran=obraza ?

10.02.2019 14:20

Też się zgadzam, że BVB czuje presje. Kiedy jak nie w tym sezonie gdy Bayern jest pod formą?!

10.02.2019 12:46

@Prezes42 a Sule na skrzydle bo przecież taki szybki

10.02.2019 12:14

@Janson posiadasz jakieś statystyki zwrotności i przyśpieszenia ... ? To było pytanie retoryczne- wiadomo, że nie. Sule często gubi się na pierwszych metrach, polecam zacząć oglądać mecze. Porównanie Sule, który kiedyś pobiegł bez piłki z Gnabrym i Comanem, którzy swoje sprinty wykonują razem z piłką są co najmniej śmieszne.

10.02.2019 10:59

@AdiFantasti dodatkowo jeszcze dochodzi, że Coman gra u nas czwarty czy już nawet piąty sezon, pogubiłem się już i nic się nie rozwinął przez ten czasu. Gdyby nie jego szybkość to nie ma kompletnie nic do zaoferowania ... fajnie jakby nam się rozwinął ale jakoś to nie rokuje dobrze.

09.02.2019 13:53

@XYZ skąd takie info, że przychodzi Hernandez ?

09.02.2019 12:39

Z jednej strony nie dziwie się Franckowi bo widząc bezproduktywnego Comana krew zalewa i na pewno dałby dużo więcej Bayernowi, ale pod żadnym pozorem nie powinien się tak zachowywać ...

09.02.2019 12:36

@tapczan dziwi Cię to ? mnie jakoś nie ... to tylko Bayer, który skończył się wraz z era Krzynówka.

05.02.2019 22:00

@BayernWygra bo wszystkie drużyny poczuły krew

05.02.2019 20:50

@DieRoten czego się dziwisz to tylko Bayer ... Do Monachium teraz to 4 ligowcy przyjeżdżają jak po swoje, nie wspominając już o juniorce z Amsterdamu.

05.02.2019 20:40

@predator a wyjdzie z tego plan "C" w postaci Vogta. W końcu Niemiec i może mu się umowa kończy : )

05.02.2019 20:36

@DonJupp4ever jeżeli piszemy o nowoczesnej piłce jaką chociażby prezentowała reprezentacji Francji to przy dobrze grającej defensywnie środkowej strefie byśmy tak głupio i tyle bramek nie tracili problemem wg mnie leży w tym, że te nasze grajki są słabe w defensywie i za bardzo nie potrafią rozegrać piłki. Może to wina trenera nie wiem ale potencjału też im trochę brak...

04.02.2019 18:06

A potrafimy ją odbierać w środkowej strefie bądź jakiejkolwiek innej ? Nowoczesnej piłki za bardzo to nie przypomina ...

04.02.2019 17:48

@DonJupp4ever zgodzisz się, że przy aktualnej konfiguracji nasz środek pola wygląda nędznie ? czy uważasz, że w każdym meczu dominujemy przeciwników w środkowej strefie ?

04.02.2019 17:34

@vaterland gwoli ścisłości za wszystko co złe bądź dobre odpowiada zarząd. To, że ktoś nie potrafi trenować czy grać nie jest winą tych osób tylko zarządu, że pewne osoby dostały się do naszego klubu.

Edytowano : 2019-02-04 17:30:17

Tak... np Kruse i do tego został by Wagner bo nikogo innego by nie ściągnęli ... Kiedyś Bayern ściągał najlepszych grajków z BL teraz natomiast polityka wygląda tak: byle Niemiec i za darmo.

04.02.2019 17:27

@Prezes42 należy dołożyć jeszcze sprawę, którą opisał ktoś niżej. Nie mamy środka pola Goretzka niby strzela bramki i chwała mu za to, ale kompletnie nie bierze udziału w rozgrywaniu akcji, bądź w rozbijaniu akcji przeciwnika, jeżeli brakuje Thiago w środku to już kompletnie leżymy... Ostatnimi czasy każda ogórkowa drużyna nas dominuje w środku pola.

04.02.2019 17:22

@JazGod a my ? Mia San Mia ...

03.02.2019 21:15

Taki trochę prztyczek w nos w kierunku naszego trenera.

03.02.2019 11:59

Tak, tak przez sędziów przegraliśmy z przeciętnym Bayerem 3:1 ... Szkoda, że nic nie wspomniał o ręce Hummelsa ...

03.02.2019 11:10

Z polemiki pomiędzy profesorami, doktorami, a sądząc po inwektywach niziną społeczną nie ma prawa wyjść nic dobrego...

03.02.2019 11:00

@Hourdeau - gościu skończ już też... przynajmniej on w przeciwieństwie do Ciebie nie obraża ludzi na lewo i prawo w dziecinny sposób, a swoje poglądy wyraża w sposób kulturalny.

03.02.2019 00:12

@DieRoten jak to w życiu, prawda zawsze leży po środku

02.02.2019 22:51

@Hourdeau "xD :D :P =P"

02.02.2019 22:38

Piszcie co chcecie ale Leon jest mega słaby, owszem ma niesamowitego nosa do bramek, ale jako środkowy pomocnik, w ogolę piłki nie rozgrywa, ucieka od gry, oprócz dzisiejszego jednego fajnego przejęcia po którym padła bramka na 1:0 absolutnie nic nie pokazuje... Zawsze Bayern potrafił dominować przeciwnika w środkowej strefie, a teraz wygląda to żałośnie, może to wina trenera sam już nie wiem....

02.02.2019 20:16

@hoven pamiętam jak oglądałem mecze PSV tylko ze względu na Robbena, on był magiczny, a miał tylko 18. Owszem chłopaki mają talent, ale chyba pewnego poziomu nie przeskoczą (obym się mylił), a najmłodsi też już nie są.

02.02.2019 17:57

Ogólnie nie przekonuje mnie gra Leona, ma mega nosa do bramek, ale od rozgrywającego/środkowego pomocnika trzeba trochę więcej wymagać. Kolejny mecz, który przegrywamy wg mnie przez to, że nie potrafimy zdominować własnie środka pola.

02.02.2019 17:53

@hoven - Robben był już kocurem w PSV gdy miał 18 lat, natomiast co do Ribery to on późno wskoczył na wysoki poziom raczej ze względu na ciężkie życie, a nie umiejętności...

02.02.2019 17:50

@Gladius - widocznie niezbyt jasno się wyraziłem, chciałem subtelnie ale nie do każdego dociera. Trochę prościej - nie mam zamiaru marnować swojego cennego czasu, na głowę bym musiał upaść żeby szperać po artykułach. Wystarczy sobie spojrzeć na komentarze poniżej - chłopaki zawiązały bardzo ciekawą merytoryczną rozmowę nt. Jamesa popartą argumentami i kontrargumentami, a Twoje stwierdzenie "takich piłkarzy mamy pełno" świadczy tylko o jednym i jest co najmniej irracjonalne.

29.01.2019 21:06

@Gladius - szanowny Panie, nie mam czasu na Pana marnować czasu, w tym czasie wole pobawić się z synem. Jak pisałem może mam pecha :)

29.01.2019 17:15

@Gladius - fakt-jesteś zacięty. Albo mam pecha, że w takim momencie czytam komentarze na stronie, albo faktycznie w co drugim komentarzu zachwycasz się nad niesamowitymi umiejętnościami gry bez piłki i zostawianiu miejsca innym przez Boga Mullera i jego syna Leona, świadczy to o Twojej niesamowitej zaciętości.

29.01.2019 17:07

@DarthSmd - to jest nie do pomyślenia co u nas ostatnio się dzieje ... swoją drogą Kovac widzę preferuje przeciętniaków na swój wzór... ogólnie mam wrażenie, że cały nasz Zarząd złapał zadyszkę, brak im koncepcji na prowadzenie naszego kochanego klubu. Tak czasem się zdarza- w dużych firmach co jakiś czas wymienia się ludzi na szczycie, żeby złapać świeżość.

28.01.2019 21:04

Nie każdy młody to Dembele czy Sancho. Za 30 mln więcej można by składać ofertę za Hazarda, który w pojedynkę wygrywałby nam mecze...

27.01.2019 12:10

@dzordan - bo przecież nie są prawdziwymi Niemcami i Bawarczykami ... źle się ostatnio dzieje w naszym klubie i to bardzo...

27.01.2019 12:00

Już dużo bardziej rozsądnym transferem był Dembele, który rozegrał przynajmniej jeden sezon w poważnej piłce niż ten trampkarz... Nie odbieram mu telnetu ale to co robi nasz Zarząd woła o pomstę do nieba...

Edytowano : 2019-01-27 11:53:43

typowy przykład psucia rynku, robimy własnie to samo co szejki...

27.01.2019 11:52

@Janson- tylko albo aż tylu. Piłka nożna jest zbyt prosta, tutaj nie potrzeba żadnego lingwisty, dla chcącego nic trudnego. Ja natomiast dla przykładu nie jestem żadnym lingwistą, a moja znajomość angielskiego jest na poziomie tylko dobrym, a wystarcza mi to żeby zarządzać kilkudziesięcioma inżynierami rozsianymi po całej Europie...

Zresztą ten temat jak pisał tapczan jest już nudny. Pożyjemy zobaczymy, mecz z Liverpoolem coraz bliżej :)

25.01.2019 22:46

@XYZ - aktualnie nie ma żadnych przesłanek, że to wygramy, ale jesteśmy kibicami, a nadzieje umiera ostatnia : ) zgadzam się również z tym, że nawet jak przegramy to nic to nie zmieni.

Janson i co z tego, że Coman potrafi mówić po niemiecku skoro nie był praktycznie żadnym zagrożeniem dla niekomunikatywnego Riberiego. Argument języka jest wg mnie chybiony z racji tego, że mamy dość dużo hiszpańskojęzycznych piłkarzy...

25.01.2019 21:41

@DieRoten - przecież argumenty, które podał Janson są co najmniej śmieszne.

Edytowano : 2019-01-25 21:14:17

Zresztą dla Leona czy Kovaca prawdziwą chwilą prawdy będzie mecz z Liverpoolem...

25.01.2019 21:09

@Szymson - powiadasz, że na mundialu dobrze wyglądał ? nie ma to jak dobra ironia

23.01.2019 23:03

@Rufus87 - taki kontr komentarz mi się nasunął "widzisz drzazgę w oku brata swego... a belki w oku własnym nie dostrzegasz"

23.01.2019 21:39

@Prezes42 - o klapkach na oczach to Ty lepiej nic nie pisz...

20.01.2019 23:00

@Prezes42 - widzę dalej z uporem maniaka ... naprawdę zaczyna się to robić niezdrowe.

20.01.2019 21:46

@Prezes42 - po co dzieciaczku piszesz w moim kierunku takie pierdoły w stylu "mój mentor" ?

Macie racje zasztyletujcie GraueEminenza, a później zbanujcie i będzie spokój.

20.01.2019 14:27

Chytry traci dwa razy, tyczy się to tego młodego jak i naszego Zarządu

20.01.2019 13:26

@misza - to, że ktoś nie widzi Mullera w podstawowym składzie nie oznacza brak szacunku. Wydawało mi się to raczej oczywiste...

20.01.2019 13:22

@dzordan - jeżeli to prawda to mają poczucie humoru z tym Ozilem

20.01.2019 13:05

@tapczan - typowa mowa nienawiści : )

20.01.2019 13:01

@misza odpowiem tylko tak "..." bo to już nawet śmieszne nie jest

20.01.2019 12:59

@Prezes42 - kolejny przykład kultu jednostki.

20.01.2019 12:29

@Prezes42 - nie pisz nic o kulcie jednostki ponieważ jest szczególnie widoczny u Ciebie w co drugim komentarzu ...

20.01.2019 11:07

@Matilegolas - tak między wódką, a zakąską pod względem emocjonalnym bardziej Ty się
w komentarzach podniecasz/podpalasz niż GraueEminenz ...

18.01.2019 23:09

@Marton - nie ośmieszaj się ...

18.01.2019 22:31

od Lewego i Jamesa powinno zaczynać się ustalać skład... takie piłki jak chłopak nagrywa to głowa mała

18.01.2019 22:26

Nasza defensywa wygląda naprawdę bardzo fajnie, pytanie tyko czy to dlatego, że Javi jest w formie niczym z 2013 czy po prostu Kovac ich ogarnął.

18.01.2019 21:20

@Matilegolas - i co w związku z tym, że stawia go głębiej ?

18.01.2019 21:14

Javi odwala genialną robotę w defensywie

18.01.2019 21:09

ładnie 1:0 : ) i to najsłabszy chłop

18.01.2019 21:07

Ehh moje oczy krwawią patrząc na Leona ... ludzie tutaj narzekali, że Renato holuje piłkę, a ten koleś robi to samo tylko dużo słabiej ...

18.01.2019 21:00

Wg mnie Timo idealnie by pasował tylko i wyłączenie w miejsce Tomka.

14.01.2019 17:16

@DarthSmd - napiszę z przekąsem w Twoim kierunku "No są tutaj userzy, którzy bardzo usilnie starają się nie dostrzegać pozytywów w grze Comana i Gnabry'ego. Teraz nawet występy angielskiego juniora są pretekstem do tego, aby uderzyć w kierunku tej dwójki ;)" : )

08.01.2019 23:15

@seco555 - zgadza się, Robben należy też zauważyć po licznych i długich kontuzjach potrafił wrócić jak gdyby nigdy nic i grał na tym samym równym cholernie wysokim poziomie... dryblingi Comana czy to Gnabrego polegają na głównej mierze na szybkości, natomiast Odoi potrafi z tego co widziałem w miejscu zgubić przeciwników.

Edytowano : 2019-01-08 23:04:00

w głównej mierze*

08.01.2019 23:02

@Hourdeau - zgadzam się z Tobą być może inaczej by się potoczyła jego kariera gdyby nie kontuzje... ale fakty są jakie są... mieliśmy kogoś podobnego nazywał się Sebastian Daisler.

08.01.2019 22:49

@admin - alfa i omega : )

08.01.2019 22:41

@Matilegolas - niby ta ale to zawsze mecz z Totkami, a nie jakimiś bobkami z BL

08.01.2019 22:38

@Hourdeau - czemu uznajesz za żart ? dla mnie Odoi, który jest ledwie co juniorem prezentuje się dużo lepiej pod tym względem niż Coman. Coman gra u nas 4 sezon i tak uczciwie, rozwinął on się ? wg mnie jest const.

08.01.2019 22:33

@josh1982 - też byłem sceptycznie do tego chłopaczka nastawiony ale trzeba przyznać chłopak talent ma, wg mnie dużo większy niż chociażby Coman, który gra u nas 4 sezon, a żadnego progresu większego nie zaliczył.

W przypadku transferu Odoia będziemy mieć 6 skrzydłowych.... Wiadomo, że po sezonie odchodzą RR ale wg mnie ktoś z dwójki Gnabry bądź Coman powinien być zastąpiony przez chociażby gracza klasy Sane...

Edytowano : 2019-01-08 22:28:25

@DarthSmd - 100% racji, idealny zawodnik do stylu jaki prezentujemy od lat...

08.01.2019 22:25

@DamianFcb99 - Bayern zawsze był znany z niszczenia młodych talentów ...

07.01.2019 20:55

@camo - nie twierdze, że ten chłopak nie ma talentu, być może ma.. Ale na chwilę obecną mamy trzech takich "Mbappe". Może klub musiałby się zastanowić nad sprzedażą np Comana, chłopak gra czwarty sezon i wg mnie nic się nie rozwinął, a w zamian sprowadzić jednego topowego skrzydłowego, przy którym nasze talenty mogłyby się ogrywać.

07.01.2019 18:02

@RideTheWildWind - tak z ciekawości, masz 15 lat ? burza hormonów, bunt itp ?

06.01.2019 22:47

Z tym Odojem coś jest nie tak, skoro jest on taki dobry i na tyle go Chelsea ceni to po co im Pulisic ?
Niby angielskie kluby lubią marnować talenty, ale aż tak ?

05.01.2019 10:14

@zielo151 - kupujemy zawodników po promocyjnych cenach z Biedronki to tak mamy :) Alex Ferguson podobno potrafił wychwycić zawodników mniej lub bardziej kontuzjogennych poprzez analizę sposobu poruszania się ... więc prawdopodobnie wnikliwa analiza oraz nauka by pomogła ... podejrzewam, że nasz sztab dokładnie zna detale i nie jest to jakaś zakazana wiedza.... no ale promocja !

04.01.2019 23:01

@Tiger - za mało pokazał, ponieważ dziwnym trafem nie wychodził w wyjściowym składzie ? a gdy już grał to w każdym grał dobrze albo bardzo dobrze ? nawet w jednym z meczy gdzie pełnił rolę defensywnego pomocnika zagrał świetnie ... taki Leon np w żadnym swoim meczu nie zbliżył się nawet poziomem do najgorszych występów Jamesa ... Zresztą obojętne mi to, kolejny grajek odejdzie niczym Kroos i poprowadzi swój zespół do wygrania LM, a my będziemy portkami trząść przed drużynami typu Ajax....

04.01.2019 16:50

@Marienplatz - James akurat jak grał- to grał dobrze albo bardzo dobrze...

04.01.2019 14:40

@karl1985 - najlepsza taktyka nie pomoże, jeżeli masz słabych zawodników ... Mamy szybkiego Comana i Gnabrego wg mnie będą musieli się zamurować i liczyć na jakiś błąd LFC, przy otwartej grze mogą nas wypunktować...

04.01.2019 13:15

@Sopariev - przedłuży się kontrakt z Robbenem bądz Ribery i takim oto sposobem dalej będziemy mieć jakiegoś zawodnika na skrzydle, który potrafi pociągnąć zespół : )

04.01.2019 13:06

Na pewno jego szczytem ambicji jest bycie zmiennikiem dla Mullera ...

03.01.2019 20:39

na yt on też świetnie wyglądał można powiedzieć wirtuoz piłki nożnej :)

https://www.youtube.com/watch?v=i5B1cBrGtE4

03.01.2019 14:41

@adisb - z tego co widzę nikt nie narzeka, że chcemy ściągać talenty typu Odoi tylko każdy narzeka na to, że będziemy mieć czterech skrzydłowych którzy może się rozwiną, a może i nie. Na dzień dzisiejszy brak nam klasowych piłkarzy na skrzydłach . Wg mnie przekład z Riberym trochę pechowy ponieważ rozegrał dwa fajne sezony w Marsylii i do tego został objawieniem mistrzostw świata... to mało ? gdy przychodził do nas z miejsca stał się czołowym graczem ciągnącym cały nasz wózek i nikt nie mówił/pisał o czasie aklimatyzacji, poznawania języka itp Ribery przyszedł i grał... teraz natomiast chcemy takiego geniusza zastąpić chłopczykiem, który ma na koncie parę minut w profesjonalnej piłce ?

Edytowano : 2019-01-03 12:29:30

Na dzień dzisiejszy bardziej perspektywiczne i przemyślane transfery robi MC ... stara zasada - chytry dwa razy traci

03.01.2019 12:26

@makalega - znajdzie się parę młodych, a już naprawdę doświadczonych zawodników... ale nie wiedząc czemu Zarząd wymyślił nową strategię pod tytułem "ściągajmy wynalazki". Zamiast tuziny zawodników po 30-40 mln kupmy kilku zawodników na poziomie...

02.01.2019 23:17

@Janson - albo się ma talent, albo się go nie ma :) jest wielu zawodników w Bayernie, którzy żyją jak asceci, a pewnego poziomu nigdy nie przeskoczą.

02.01.2019 23:13

@Janson - Baslera

02.01.2019 22:30

@makalega - może wypali może nie... tym oto sposobem prawdopodobnie będziemy mieć czterech skrzydłowych którzy może wypalą, a może i nie ... Przydałby się przynajmniej jeden skrzydłowy który wzniesie Bayern znowu na szczyty ...

02.01.2019 22:26

@Pawlszon - kiedy wypalił ? chyba mnie zahibernowali ... ileś lat mnie ominęło ? Coman nas doprowadził przynajmniej do półfinałow LM ?

02.01.2019 22:14

@Danie1 - zgadzam się, ale nie można bazować na samych noname jeżeli ma się jakieś ambicje ...

02.01.2019 22:11

@Janson - napisałeś " Vidal przy jego trybie życia długo nie pociągnie a i sportowo spada dlatego dobra decyzja by go sprzedać", ja natomiast uważam, że to była kolejna głupia decyzja naszego Zarządu, podając kontrargument na jego rzekome "prowadzenie się", super Mario o ile wiesz kto to był pił i pali, a grał na niesamowitym poziomie...

Edytowano : 2019-01-02 22:09:13

@dzordan - widocznie nie mamy nikogo ciekawego w naszej akademii...

02.01.2019 22:07

Do mało doświadczonego porcelanowego Comana i szklanego Gnabrego ściągają juniora Davidsa i noname Odoia, którzy w poważnej piłce nawet sobie jeszcze nie pograli ... strach się bać tym bardziej, że Bayern zawsze słynął z niszczenia młodych graczy.

02.01.2019 21:38

@Janson - proszę nie pisz nic o Vidalu... Vidal w wieku 23 lat czyli tyle ile ma teraz Leon był charyzmatycznym liderem środka pola ze świetnymi umiejętnościami piłkarskimi, mimo tego jego "złego prowadzenia się" . Leon póki co może pomarzyć tylko o takiej karierze (życzę mu jak najlepiej jak i każdemu naszemu zawodnikowi ) ...

Bayern owszem był chwalony za politykę transferową, teraz natomiast całkowicie od niej odeszliśmy. Kiedyś potrafiliśmy ściągnąć najlepszych zawodników BL, teraz natomiast ściągamy zawodników drugiego kalibru i się modlimy, żeby kiedyś odpalili ... Coraz częściej możemy usłyszeć raczej słowa krytyki niż pochwał i zgadzam się w 100% z Lewym - ściągamy zbyt dużo przeciętniaków !

02.01.2019 21:22

@Szymson - co z tego, że na nim zarobimy ? będziemy coś z tego mieli ? Sprzedaż takiego zawodnika to dla mnie cofanie się w rozwoju... Zarząd za kogoś podobnego musiałby zapłacić pewnie 100-150 mln ...

02.01.2019 13:28

Lewy, Noyer, Thiago i własnie James to w sumie największe nasze asy i szkoda byłoby go sprzedawać..

02.01.2019 12:50

Nie ma co żałować Pulisica jakiś super grajek to nie był i raczej nie będzie. Sane świetnie się prezentował nim odszedł z BL i jego należało żałować.

02.01.2019 12:47

@Janson - Werner może będzie lepszy, może nie, nikt tego nie wie. Na dzień dzisiejszy Lewandowski jest lepszym napastnikiem bardziej pasuje do naszego stylu gry niż Werner... Werner bardziej nadaje się na grę z kontry, a my od lat gramy pozycyjne ... Nie uważam żeby tymi słowami działał na szkodę klubu.

01.01.2019 15:32

I dobrze, niech dadzą sobie spokój z tym chłopaczkiem... Pulisic można powiedzieć ukształtowany zawodnik za 50 mln euro, a ten młodzik 40 mln funtów ... w takim przypadku Hummels mimo gorszej formy spowodowanej wg mnie brakiem skupienia przez foszki jest wart 70-80mln...

31.12.2018 20:07

@RedMistrzuPL - przy grupie młodych zawodników musi być kilku doświadczonych klasowych graczy...

31.12.2018 14:24

@Reeken89 - potrafi tak samo jak i Muller, RR i Boa... Wg mnie najlepiej byłoby wywalić towarzystwo wzajemnej adoracji bo nic nie daje, a zostawić tylko Hummelsa może przestanie strzelać foszki i zacznie znowu grać, bo umiejętności to on ma...

31.12.2018 12:29

@dzordan - jako środkowy obrońca ile jest w stanie grać ? 5-6 lat spokojnie...

31.12.2018 00:12

Czy to funty czy euro-brzmi śmiesznie ... ale faktem jest, że nic mnie nie zdziwi ...

30.12.2018 22:11

32mln szykuje się kolejna promocja : )

Edytowano : 2018-12-30 21:33:35

"taniej niż w biedronce"

30.12.2018 21:33

Lepiej żeby Boa odszedł koleś od kilku lat jest bez formy takie babole jak on potrafi robić to chyba nikt, co do strzelania fochów to akurat co rusz słyszeliśmy jego żale ... Kolejną sprawą jest to, że od dawna piłka nożna mu nie w głowie tylko bycie celebrytą, taka chodząca karykatura Rodmana...

Edytowano : 2018-12-30 11:17:46

Jeżeli wierzyć doniesieniom to wychodzi na to, że nikt go nie chciał przed sezonem... Może Hummels by się wreszcie ogarnął gdyby zobaczył jak zarząd wyrzuca Jeroma ... Ale w to chyba nikt nie uwierzy :)

30.12.2018 11:14

@CreeN - własnie chyba po to była ta gierka : ) żeby zmniejszyć koszt ewentualnego transferu. Jeżeli to prawda to zarząd pierwszy raz od iluś tam lat znowu mi zaimponował...

26.12.2018 23:30