DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 1

4

@Reeken89 ale opierajmy się na faktach, a nie twoich wyobrażeniach. Bayern zaczął rozmawiać z Daviesa na ponad 2 lata(!) od terminu, w którym wygasa jego kontrakt (tak wynika ze slownEberla). Ponad 2 lata! To ma byc na ostatnia chwile?

20.03.2024 09:12

3

Otóż to. Z perspektywy kibica Bayernu nie ma najmniejszego znaczenia, czy ktoś jest z Tanzanii czy z Polski.

Ja kibicuję temu, żeby ten rekord był pobijany co rok. I to samo powinien robić każdy kibic Bayernu.

01.05.2024 20:24

3

Niesamowite to jest to, że powstają takie „listy wstydu”, jak równie dobrze może się okazać, że żaden z nich nie miał nawet konkretnej oferty Bayernu na stole.

No ale…odmówili xD

Równie dobrze można do tej listy dopisać Franka Smudę.

22.04.2024 11:31

3

@bawaria42 ustalmy zatem fakty. Jaki przedział kwot to półdarmo? A jaki nie?

Sami to sobie zrobiliśmy czyli…? Trzeba go było sprzedać na 2 lata przed końcem umowy? To dopiero by się działo xD Te komentarze jak to wypychamy biednego zawodnika kochającego Monachium xD

20.03.2024 09:00

3

Duma? Wszytsko może opaść czytając tego typu wynurzenia. Duma z Leverkusen… na stronie fanów Bayernu xD

Doceniam ich klasę, ale duma? Zaraz wręcz niektórzy zaczną świętować, że (rzekomo) ich klub poległ. Dziwne czasy!

17.03.2024 21:43

3

Nie ogarniam tego mentalu. „Lepiej nie wygrać, bo potem możemy dostać wpierdol”. Ludzie! Gdyby tak wszyscy podchodzili do meczów to niespodzianek by nie było.

Futbol to sport jak każdy inny. Wszystko niekiedy może się zmienić bardzo szybko. Były takie zespoły, którym żarło i zdawałoby się, że muszą wygrać wszytsko i ostatecznie w decydującym momencie przegrywały. Były takie skazywany na pożarcie, ale w decydującym momencie pokazujące pazur.

Dlatego powtarzam. Zawsze lepiej jest wygrać i grać dalej. Zawsze. Bez wyjątku. Nowy mecz to nowa historia. Wszytsko się może zdarzyć.

Dzisiaj - jak zawsze - za Bayernem.

05.03.2024 15:04

3

@Gacek420 koeljne troll konto, gdzie będziemy czytali kpiny z klubu i umniejszanie wielkości klubu?

Bo to że Bayern jest obecnie w dołku to widzi tutaj każdy. Nikt tutaj nie twierdzi, że Bayern jest w stanie ściągnąć każdego i nikt nam nie odmówi. Wprost przeciwnie.

Nie zmienia to jednak faktu, że wygadywane przez ciebie absurdy są trudne do ogarnięcia i brakuje w nich konsekwencji.

Ps w Championship? Ahahahah. Człowieku, idź pan skądś pan przyszedł.

27.02.2024 10:25

2

@Marienplatz twoje ble ble to już nie da się czytać.

A city nie cisnęło realu? A PSG dortmundu? Oglądasz w ogóle inne mecze czy wciąż myślisz, że w piłce wygrywają tylko ci co cisną rywali? xD

@karolina96 on by narzekał. Albo by siedział cicho. A jak nie poszło to z radością tutaj się płodzi mówiąc jak to wiedział. Zero taktu, zero jakiejkolwiek empatii, zero wiedzy o tym co tonznaczy kibicowanie.

09.05.2024 08:11

2

Dziwaczne są nastroje tutaj. Stypa jakbyśmy obrywali 0-5, a jeszcze niedawno nie brakowało tutaj komentarzy, że nie ma się co pchać do półfinału bo oberwiemy od takiego Realu mocno w czapkę :|

08.05.2024 21:47

2

@Simon89 chyba że dotyczy to Lewego xD

08.05.2024 21:04

2

Franek Smuda nie dał Bayernu!

23.04.2024 13:19

2

Kibic Bayernu, a jedyne to potrafi napisać o jednej z najważniejszych postaci w historii klubu to „przestępca i oszust”. I to tylko dlatego, że rzekomo nie chce Flicka.

Patologia.

Teraz już wszyscy będą źli bo rzekomo nie chcą fenomenalnego, skompromitowanego w reprezie Hansiego.

Jak tam, zakupy w fan shopie zrobione na jaką kwotę? Dawaj kwotę bo nie wiem czy masz prawo cokolwiek narzekać.

xD

20.04.2024 07:44

2

Jeszcze zwrócę uwagę na jedną rzecz.

Jak łatwo jest tutaj niektórym przypinać łatki parodystow takim zawodnikom jak Laimer, Mazraoui czy Guerreiro, a tymczasem to zawodnicy, którzy odpowiednio wykorzystani mogę dużo dać na najwyższym poziomie.

18.04.2024 08:43

2

Jak to słabe z ich strony? To mają dawać na 2 lata od końca kontraktu ultimatum? Pytam konrketnie co mają robić, żeby nie pojawiały się te bzdurne komentarze. Jak gadają na ponad 2 lata od końca kontraktu to mało? Jak Davies nie jest zdecydowany to mają go siłą wypychać na 2 lata od końca umowy? Czego konkretnie oczekujesz?

Ja nie bronię zarządu. Bronię zdrowego rozsądku.

20.03.2024 09:25

2

Są jeszcze drużyny z Anglii, które mogą wejść do gry w razie w. Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

20.03.2024 09:23

2

@Reeken89 ale jakie są efekty? O czym ty gadasz? Nikt nie odszedł, nie mówiąc już nawet onkwocie odstępnego, a ty rzucasz osądami.

Zadałem konkretne pytania. Ty jak zawsze wolisz spychać dyskusje na dziwaczne tory, ale na proste pytania odpowiedzieć nie potrafisz.

20.03.2024 09:16

2

To jest podstawowy problem pewnych kibiców. Wychodzą z założenia, że jak zawodnik A gra dobrze w klubie X, to będzie prezentował ten sam poziom w klubie Y. W zupełnie innym środowisku.

Nie. To że Pavard czy Sommer prezentują się obecnie dobrze wcale nie oznacza, że radzilibyście tak samo w Monachium. Byli zresztą u nas i wtedy też wielu na nich narzekało.

21.02.2024 07:13

2

Nie byłem i nie jestem fanem Tuchela, ale to co się tutaj ostatnio odwala…

Kibicowanie rywalom ? Zawszze za Bayernem, zawsze. Na dobre i na złe. A niektórzy niech się zastanowią…nad sobą.

15.02.2024 11:26

2

Nie lubię znęcać się nad trenerem, ale to już trwa niemal rok. Rok bezbarwnej gry, gdzie nie widać żadnego progresu. Pomysł? Poza dograniem do skrzydła i wrzutki coś widzimy?

Nie wiem, ale najgorsze jest to, że Bayern w tej postaci nie zachęca do oglądania meczów. Po prostu trudno się na to patrzy. Trzymam kciuki i wciąż wierzę, że przecież wszystko co najważniejsze jeszcze przed nami, ale z tygodnia na tydzień moja wiara topnieje.

Pomimo wszystko na obecną chwilę dałbym szansę Tuchelowi dograć do końca sezonu i wtedy zastanowić się co dalej.

25.01.2024 09:40

1

No nic nie musi robić. Nic. Chłop poświęca swoje zdrowie, żeby pomoc drużynie, ale dla coniektorych to wciąż mało xd

13.05.2024 21:33

1

@BavarianDude to jest wręcz nieprawdopodobne, że gość od wczoraj spłodził dziesiątki takich wysrywow .

Na fanowskiej stronie gość uznaje się za lepszego bo…trzeźwo stąpa po ziemii xD wszystko to się kłóci z ideą kibicowania. Bo kibicujesz swoim zawsze, wierzysz, nawet jak racjonalnie na sukces szanse niekoniecznie są największe. Cały sens w tym. Ale gość tego nie kuma i woli ciągle nawijać jak to fajnie ma bo nie wierzył. No ludzie kochani…

09.05.2024 06:49

1

@arturito odradzam dyskusje. Bardzo niezabezpieczony typ. Mix fana Flicka z hejterem Hoenessa. Trudno o merytoryczną dyskusję jeśli niempodzielasz tych sympatii ;)

08.05.2024 10:02

1

Odwrotnie.

Niech Flick przeprosi za dezercję i wszyscy będą zadowoleni z jego powrotu :)

07.05.2024 12:16

1

@BAYERNod1995 daj spokój. Przecież jak w jakikolwiek sposób chociaż wyrazić zwątpienie w rzekomą wszedhwielkksc Lewego, to Simon nie popuści xD

Jego wyskakiwanie z kapelusza przy okazji wszelakich dyskusji nt Lewego to już niema tutaj. Wiesz, że chłopa nie ma ma, ale jak pojawi się temat hiszpańskiej piłki czy lewego to Simon się objawi. Ot, taki rzekomy fan Bayernu xD

01.05.2024 20:02

1

@Alistair a jak szło Flixkowi przed tym jak Bayern mu rękę podał? Jak szło mu również wtedy kiedy tą rękę odrzucił?

23.04.2024 18:57

1

@hoodykr no zaraz to dojdziemy do tego, że nikt nie jest godzien.

A Flick tym asystentem to był raptem kilka miesięcy. I chyba jednak tak dobrze nie poznał struktur, jak potem obraził sie za to, czego wcześniej chociażby nie dostał Kovac (jego ówczesny szef).

Z wielu względów kandydatura Flicka była w ogóle dużo bardziej absurdalna niż Rangnicka, który jakby nie patrzeć, cały czas jest w poważnej piłce. A Flick nigdy nie był w poważnej piłce pierwszym trenerem. Dopiero Bayern dał mu szansę (w wieku 54 lat!).

Gdyby to było takie oczywiste jak niektórzy tutaj piszą, to Habsienu nie miało prawa wyjść w Bayernie. Jeśli de zerbi czy rangnick są niegodni, to tym bardziej (a nawet po stokroć) nie był nim Flick.

Konkludując. Zamykanie się na takich trenerów jak de Zerbi, czy Rangnjck, a jednocześnie popieranie Flicka, jest absurdalnie nielogiczne.

23.04.2024 11:00

1

Dla mnie idealny kandydat do gry w trzyosobowym bloku obronnym, jako ten „pół-prawy” środkowy obrońca.

23.04.2024 07:45

1

Klose? W czym on ma być lepszy jak się skompromitował w Austrii?

22.04.2024 10:01

1

@Alistair ja nie mam wątpliwości, że Truchel otrzymał wystarczająco czasu na to, żeby zbudować coś więcej, więc absolutnie nawet nie pomyślałem przez chwilę, żeby apelować o jego pozostanie na dłużej ;)

Bardziej chodzi o samą decyzję o zwolnieniu Nagelsmana i zatrudnieniu Tuchela, która jeszcze do niedawna wydawała się przecież koszmarnym błędem, ale jeśli dałaby niecały rok później LM to… ;) To Bardziej luźne rozważanie i gdybanie:)

18.04.2024 15:22

1

Umniejszanie Bayernowi tutaj? Nowe, nie znałem xD

Czy jesteśmy faworytem z Realem? No pewnie nie. A z Arsenałem byliśmy?

Może to brzmi śmiesznie, ale w fazie pucharowej mając Tuchela nie stoisz na straconej pozycji. Trudno się na to patrzy, szczególnie nam, można mu sporo zarzucić, ale potrafi zespół prowadzić w fazie pucharowej

18.04.2024 10:19

1

Zastanawiam się nad pozycją Kimmicha. Imo jako ten przyklejony do prawej obrony to jednak trochę ograniczanie jego potencjału. Nieraz się zastanawiam, czy czasem rola odwróconego bocznego obrońcy nie byłaby dla niego najlepsza. Oczywiście, wymaga to zbalansowania pod to całej drużyny ale po odejściu Daviesa rozważyłbym bardzo dogłębnie taką ewentualność.

18.04.2024 09:13

1

Czytam komentarze i w sumie dochodzę do wniosku, że…jak się ma takich kibiców to wrogów już w sumie nie potrzebujesz xD

Gnabey i Goretzka mogą być bardzo dobrymi grajkami w pewnych systemach. Nie we wszystkich, bo nie nie wybitni grajkowie.

A zastąpić tak liczby jakie gwarantował Gnaneg łatwo nie będzie. Ale tak to już jest. Jak coman liczb nie ma to wypomina się liczby, jak gnabry ma to są „tylko liczby” :)

17.04.2024 09:51

1

Czekam na simona89. Na pewno wymyśli coś ciekawego :)

Brawa dla psa i bvb

16.04.2024 22:57

1

Zawsze łatwo jest wjechać na czyjś mental. To najprostsze wytłumaczenie.

A tutaj podawane jest na tacy coś zupełnie innego. Sane mógłby zgłaszać urazy, nie grać, ale zaciska zęby i gra, pomimo dolegliwości. I to przede wszystkim trzeba docenić. Zewsząd dochodzą sygnały, że w zawodniku zaszły pozytywne zmiany, ale jak doskonale widać nawet po tutejszych komentarzach, zła opinia potrafienie jeszcze długo ciągnąć :)

Robben wielkim piłkarzem był, ale i jemu zarzucano w pewnym okresie brak mentalu, a ilość opuszczonych meczów też coś mówi.

05.04.2024 09:08

1

Powiem, że dziwi mnie to przekonanie niektórych, że trener A, czy B będzie na pewno złym wyborem.

W tym fachu nic nie jest pewne. Był pewny Guardiola, był Ancelotti, był Nagelsmann. Byli trenerzy z olbrzymim doświadczeniem, byli tacy uznawani za trenerski geniusz młodego pokolenia.

A ligę mistrzów wygrał Flick, który wcześniej nie prowadził poważnego klubu i przychodził jako opcja tymczasowa.

Także…Spokojnie.

De Zerbi to na pewno nie przypadkowy trener. Świetnie się patrzy na Brighton i na pewno z nim nie byłoby nudów. Ale jakby nie patrzeć kwota odstępnego wydaje się mocno odpychająca. Powrót Nagelsmanna chętnie bym widział, ale czy aż tak szybko? Nie wiem…Szkoda tego Xabiego, bo wydawał się pod wieloma względami świetnie skrojony.

30.03.2024 11:34

1

Sprawa jest prosta. Zawsze najlepiej jest trafić na najsłabszego rywala. Zawsze. Gadanie, że jak chce się wygrać LM to i tak musisz pokonać wszytskich to frazes. Łatwiej jest pokonać z pozycji teoretycznego słabszego w jednym meczu, czy w dwumeczu? No właśnie. Chociażby dlatego zawsze jest grac z lepszymi na końcu. Nie ma się conoszuiwac, Bayern tym razem z pewnością nie należy do głównych faworytów całych rozgrywek…

I koniec końców lepiej dla klubu (chociazbybpodnwxgledem finansowym) jest odpaść w półfinale niż w ćwierćfinale.

Dlatego trzymam kciuki za słabszego rywala, bo to zwiększa prawdopodobieństwo przejścia dalej. Proste.

14.03.2024 16:07

1

Pytanie czy Bayern, albo kogokolwiek inny nie będący „pod ścianą”, będzie chciał trenera, który w klubowej hierarchii widzi siebie ponad dyrektorem sportowym xD

Bayern wyciągnął do Flicka rękę. Bez tego Hansi nigdy nie byłby w takim miejscu.

Jeśli Hansi miałby odrobinę przyzwoitości i Bayernu zwróciłby się z prośbą o pomoc, to ostatnie o czym powinien myśleć to rzekoma krzywda ze strony klubu xD Bo powtórzę - to oni jako pierwsi dali mu szansę i zaufali.

15.02.2024 15:37

1

Wiem, że w dzisiejszym świecie opinie skrajne najlepiej się „klikają”, ale zachowajmy odrobinę umiaru.

Dlatego ani Tuchel nie jest nieudacznikiem, ani ci zawodnicy, którzy jeszcze niedawno zachwycali, nie są drugorzędni.

Wydaje się oczywiste po takim czasie, że trener nie pasuje do tej grupy zawodników. Być może z inną poszłoby mu lepiej, udałoby mu się do niej dotrzeć. Tego pewnie się nie dowiemy. Bo czy ktokolwiek zaufałby teraz Tuchelowi i pozwolił mu na ułożenie całej kadry pod siebie? Poważnie ktoś by mu da do ręki miliony wypracowane przez lata i postawił całą przyszłość klubu na jego barkach? Wątpię.

Zawodnicy nie są bez winy, ale naprawdę trudno nie zauważyć, że od miesięcy niemal wszyscy są pod formą. Niemal wszyscy grają poniżej swojego potencjału. Nie możemy być ślepi. Tylko naprawdę najwybitniejsze jednostki potrafią grać nawet wtedy, kiedy koledzy niczego nie ogarniają. Choć i tak nie zawsze…

W Bayernie Tuchela nic się nie klei, ale to nie znaczy że każdy z tych zawodników nie będzie przydatny przy kolejnym trenerze, który zaproponuje inny podejście i inny model gry.

15.02.2024 15:29

1

@makaay to będę mu kibicował…bo na tym polega rola kibica. Wiem że dla Ciebie to może być dziwne, ale poważnie. Można kogoś nie lubić, ale jak pracuje dla twojego klubu to kibicujesz mu z całych sił.

13.02.2024 20:44

1

Przecież to kwestia faktów. Flick opuścił Bayern na własne życzenie.

13.02.2024 19:45

1

@kibicod2007 Flick miał kogo chciał w kadrze Niemiec i wszyscy wiemy czym się to skończyło. Podobnie jak w przypadku jego „Dantasa”.

Hansi idealnie był skrojony pod tamtą grupę piłkarzy i wycisnął z niej najwięcej jak mógł. Chciała mi za to. Jednak fakty są takie, że jego nieomylność w kwestiach kadrowych nigdy nie została potwierdzona.

29.01.2024 14:57

@makaay trudno nawet zrozumieć ten bełkot. Może byłoby łatwiej, gdybyś potrafił poprawnie pisać po polsku :)

16.05.2024 11:07

Ty te skutki już widzisz xx lat, prawisz jak to świetnie są zarządzane Chelsea, juve czy Atletico. Wszyscy są daleko w tyle za nami.

Już dawno meklismy upaść a od tego momentu zdobyliśmy LM i regularnie jesteśmy w europejskiej czolowce. W tym sezonie w półfinale LM. Jak tak ma wyglądać upadek to 99.9% klubowych sportowych chce upaść xD

16.05.2024 10:43

Oczywiście, standardowo za dużo histerii.

Nie byłem i nie jestem fanem piłki jaką gramy za Tuchela. Ale w obliczu tego co się dzieje, głupotą byłoby szukanie zmiany…dla samej zmiany. Byle kto, byle nie Tuchel? Najgorsze co można zrobić.

Jeśli kluczowi zawodnicy chcą kontynuować pracę to już sporo mówi. Tuchel i jego sztab zna tą kadrę, możliwe że dobrze zdiagnozuje jej problemy.

Przede wszystkim trzeba zrozumieć jedną rzecz. O rozstaniu z Tuchelem nie zdecydował Eberl, a to on jest odpowiedzialny za ten projekt. Jeśli on wierzy, że Tuchel to teraz najlepsze wyjście to trzeba mu zaufać. Z dużą ostrożnością, ale wypada dać szansę.

Wcale bym się jednak nie zdziwił gdyby media i tym razem strzelały na oślep xD

Tak czy inaczej, czekam w końcu na wiążące decyzje. Trzeba rozpocząć już zmiany kadrowe.

16.05.2024 10:40

A przeczytałeś to co na górze? Właśnie że póki co nie chce przyjść. Jak będzie nowy trener to „może”, ale niekoniecznie.

15.05.2024 11:35

@Head2007 a to gola w Monachium w półfinale LM to zdobył zapewne duch święty.

To jest doskonały przykład na to, jak nie warto dla niektórych się poświęcać bo i tak znajdą argument na nie.

13.05.2024 21:41

Sane może i dziewczyna, ale w obecnym świecie to i dziewczyny potrafią mieć więcej charakteru niż niektórzy pozujący na macho faceci xD

Sane gra z kontuzją, poświęca się dla drużyny, gra na środkach przeciwbólowych, a niektórzy jeszczvze mają czelność w niego uderzać i wytykać mu brak charakteru.

Zresztą, te oskarżenia o mental to zawsze najłatwiejszy cel ataków. Przypomnę, że taki Schweini też był swojego czasu jechany za to, że jednak nie jest oddany klubowi (były nawet gwizdy na trybunach pod jego adresem, bo wydawało się że odchodzi). Ribery też chciał swojego czasu odejść. Także nie przesadzajmy z tym oddaniem życia za klub. To fajne hasła, ale często rzucane wtedy kiedy pasuje do narracji.

12.05.2024 12:50

@seco555 to oczywiste. Jakkolwiek to śmiesznie zabrzmi, to Sane jest ofiarą swojego…poświęcenia. Oddał zdrowie drużynie, bo naprawdę nie było komu grać, a ludzie potrafią mu jeszcze wytykać brak charakteru i woli walki.

A dlaczego? Bo wygląda jakby mu nie zależało. Co z tego, że fakty temu przeczą…

10.05.2024 10:17

@Marton szkoda mojego i każdego czasu na czytanie tych farmazonów o amatorach. To prawda. Zmarnowane bajty i czas.

09.05.2024 11:53

Mocno niesprawiedliwe.

Coman czy Goretzka wczoraj nawet nie zagrali. Gnabry tylko chwilkę.

Niby wyglądają jak amatorzy, a wielki Real musiał się tak męczyć? A w Monachium z tymi amatorami taka padalce grali?

Jak mamy rozmawiam poważnie to przestańmy zaczynam dyskusję od takich absurdalnych tekstów.

Tak, potrzeba zmian. W każdej formacji.

09.05.2024 11:22

@zyzio przecież nikt tutaj nie kwestionuje że mamy swoje problemy. Ba, zdecydowana większość narzeka od lat. Kolejna maruda mile widziana? Hahah. Przecież to chleb powszedni tutaj. Nic nowego. Nowością jest jak pojawia się tutaj ktoś, kto widzi szklankę do połowy pełna, a nie ciągle pustą.

09.05.2024 09:04

Ale co to za kolejne farmazony? I po kiego mnienoznaczasz?

Ja nigdy nie twierdziłem, że szczęściu nie trzeba pomóc. Ba, słowem nie pisałem nawet o szczęściu.

Skończ jednak to bajdurzenie, bo za dużo w piłce widziałem, żeby czytać te bzdury jak to zawsze ci lepsi, ci z lepszym mentalem wygrywają. Jak to nie ma znaczenia błąd bo gdyby była dogrywka to i tak w palnik. Ble ble. Sam się burzysz, że ktoś gdyba a potem robisz jeszcze gorsze fikołki.

W piłce nigdy niczego nie można być pewnym. Niejeden dziwny zwrot akcji mógłby być.

Jestem ciekaw jak na obraz meczu wpłyną ta sytuacja viniego w pierwszej połowie kiedy na boisku były dwie piłki. Gol byłby wtedy uznany?

Bekowe z twojej strony jest to, że nie masz choć odrobinę taktu. Nic. Płodzić się tutaj raz za razem, wrecz triumfujesz…po porażce (niby) swojej drużyny. Zero klasy. Zero taktu. Zero. Po prostu zero.

09.05.2024 08:59

@Marienplatz a ty dalej nie kumasz. Wróć tutaj jak zrozumiesz co napisałem.

Nabywa napiszę prawdę. Dupa pan jest a nie kibic. Ot taka chwila prawdy.

09.05.2024 07:43

Ale co to za głupie gadanie? Od dzisiaj interesujesz się futbolem, żeby wiedzieć, że gole zmieniają obraz meczu? Że potrafią być szalone mecze?

Do czego próbujesz nas przekonać? Że wielbłąd decydujący o wyniku w sumie nieistotny, bo Real wyglądał lepiej? No ludzie!

09.05.2024 00:02

Dopiero co bredzisz o tym, żeby nie tworzyć legend, nie gdybać, a zaraz sam gdybasz…jakby było gorzej.

Zdecyduj się człowieku co chcesz przekazać.

Ja uważam, że gdyby Manu nie popełnił bledu to byś siedział schowany w norze przez cały wieczór. Ale taka jest właśnie piłka. Często decydują detale i można dopisywać do tego wielką filozofię, ale fakt pozostaje faktem

08.05.2024 23:52

To nie twórz legend i nie bajdurz co by było gdyby.

Ktoś sprawdził tą sytuację? Jak tak i wyszło ze spalonego nie było to co cię boli ?

08.05.2024 23:44

A ja niemkoge tego czytać. Jaki fart? Że Real miał swoją setkę wtedy kiedy na boisku były dwie piłki? 2-0? Co to za bajki?

Tak, Real był lepszy, ale koniec końców to był bardzo wyrównany dwumecz i porażka w takich okolicznościach musi boleć każdego kibica. Kibica.

08.05.2024 23:25

Niestety, ale ten mecz przejdzie do tych, które pewnie jeszcze w kolejnych latach będziemy wspominali „co by było gdyby”.

Fatalny błąd Manu to jedno. Dwa to bardzo słabe zarządzanie meczem Tuchela. Trzy to wręcz niewiarygodne ile mieliśmy problemów zdrowotnych. Koszmar.

Szkoda, wielka szkoda. Smutno kończymy ten mega smutny sezon.

08.05.2024 22:57

Manu… ;(

08.05.2024 22:45

Dziesiątki komentarzy spłodzonych dzisiaj i niemal wszystkie krytyczne. Komentarz po golu Bayernu „gol”

Ahahaha, słodkie!

08.05.2024 22:26

Ahahahahah


In your face!!!

Jak tam maruderzy? Teraz trzymacie kciuki za wyrównanie ? xD

08.05.2024 22:24

Rudiger dalej bez kartki. Lol

08.05.2024 22:18

Kane i Manu top.

08.05.2024 22:13

Nie wygląda to źle, ale potrzebujemy Sane w zdecydowanie lepszej dyspozycji. Wygląda póki co bardzo niemrawo, a na dobrą sprawę nikogo innego nie mamy.

08.05.2024 21:42

Jakie znowu małostkowe?

Ludzie… :|

@Beckenbauer90 ni tak, człowiek który stworzył potęgę, dzięki któremu prawdopodobnie kibicujesz temu klubowi, to szkodnik numer 1.

Ludzkość zmierza do zagłady.

08.05.2024 20:59

@Pir5 a co ma jedno wspólnego z drugim? Borussia ma więcej pucharów, żeby już gadać, że są lepszym klubem? xD

Będzie mega trudno z Realem, są faworytem. Ale kto ma wierzyć w awans jak nie kibice? Przecież nikt nie każe ci tu pisać, że awans pewny, ale daruj sobie ciągłe sianie defetyzmu. Ile można? Na tym polega kibicowanie?

08.05.2024 10:44

Co ty tam jurgen wiesz. Uli to zło - koniec, kropka. Tak twierdzą specjaliści na dieroten, więc klamka zapadła.

xD

08.05.2024 10:39

@Pir5 ludzie się nie obrażają tylko wytykają ewidentne bzdury. BVB lepsze bo awansowali, a przecież Bayern też ma szanse. Przy takim farcie jak oni to jestem spokojny xd

Lepszy klub? No zaraz się okaże że BVB najlepsze w Europie.

Człowieku, odpocznij. Dobrze ci to zrobi :) nie ma nic złego w pesymizmie, ale ciągłe pisanie o tym na stronie fanów? Polecam zapoznać się z definicją kibica. To w ramach odpoczynku od strony :)

08.05.2024 10:28

No cóż…nie jestem w szoku. Wprost przeciwnie. Ego niczym Cristiano xd

Chciałem jego powrotu, ale pod jednym warunkiem. Liczyłem że nabrał trochę pokory po kompromitacji w reprezentacji, ale widocznie nie wyciągnął wniosków. Szkoda.

07.05.2024 22:54

@Alistair trudno. Jeśli chcemy powrotu do twardych rządów to nie można robić wyjątków i chodzić na kolanach.

07.05.2024 12:20

xd

No tak, lepiej w ogóle niech się nie odzywają xD kibice przecież tego oczekują xD

01.05.2024 08:38

@Barthyren z naddatkiem solacil zaufanie według Ciebie. Ktoś inny uzna, że otrzymał olbrzymią szanse, na którą na dobrą sprawę nie zasłużył i powinien do końca swoich dni za nią dziękować, bo przedtem nic nie znaczył. Nic. On się nawet nie umywał wtedy do obecnego Rangnicka. Nie można tak myśleć? Można i są ku temu logiczne podstawy.

25.04.2024 21:51

@Alistair nie do końca. Historia pokazuje, że Hansi jak ma pole manewru to zawodzi.

Mogło być również tak, że by posłuchano, przeinwestowano, pozyskani zawodnicy by zawiedli i bylibyśmy teraz w jeszcze gorszej sytuacji.

25.04.2024 08:58

@Alistair nie chcieli wygrywać? Aha. No to wszystko wyjaśnia.

No i w reprezentacji mógł wszystko poukładać po swojemu i…wyszło szydło z worka.

Jedyne co udowodnił do tej pory w swojej karierze to, że fenomenalnie potrafił wykorzystać grunt, który…przygotował mu Bayern. Kiedy po prostu działał na zastanym materiale.

Oczywiście zrobi się tu ze mnie przeciwnika Flicka, choć ja bym go bardzo tutaj chciał w obecnym stanie rzeczy. Tyle że jestem w stanie zrozumieć, dlaczego są wobec niego spore wątpliwości, ale tutaj jest grono, które go zbytnio idealizuje i obwinia za wszystko innych.

25.04.2024 08:43

Jeśli chciał kolejnych Tiago Dantasow to chyba lepiej, że ich nie dostał xD

25.04.2024 08:06

@Barthyren ale ja jestem w stanie nawet zrozumieć Flicka. Co nie znaczy, że popieram tego typu zachowanie w obliczu tego, gdzie on był przed tym jak dano mu szansę. A potem miało zaważyć to, z czym przecież mierzył się jego szef (Kovac), który też nie dostał tych co chciał? No dla mnie to co najmniej dziwaczne.

Tu nie chodzi o mściwość, a o zaufanie, które bardzo łatwo stracić, a odbudować już nie. Dlatego przypuszczam (!), że o to może chodzić i jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem skąd przekonanie, że brakuje refleksji. Może byli blizej i widzieli więcej niz nieustannie pudłujący dziennikarze? Może właśnie u Hansiego brakuje refleksji i stąd jego zjazd ?

25.04.2024 08:05

@Barthyren

Abstrahuj już od rzeczy, które tutaj były wałkowane wielokrotnie, do których nie ma najmniejszego sensu wracać…

rozumiesz Flickr, a nie jesteś w stanie zrozumieć, że ludzie, którzy dali mu rękę mogli sienootem na nim zawiesić? Tak po ludzku, nie rozumiesz?

@hoven zdradzę ci życiowy sekret. Nieraz po prostu lepiej milczeć, nawet udawać głupa niż odezwać się i rozwiać wątpliwości. Wybrałeś tą drugą opcję, ale następnym razem polecam zastosować inną strategię.

25.04.2024 06:22

@Barthyren no widzisz. W przypadku Juliana jakoś nie bylo problemu z przyznaniem się do win.

Z Flickiem może jest inaczej dlatego, że…on zachował się inaczej ?

24.04.2024 22:20

@Jurgen1982 żadna pewność. Tyle tylko, że nikt przez tak długi okres czasu nawet słowem nie pisnął, że poważnie rozpatrują jego kandydaturę. Nie było nawet sugestii, żeby on sam nie chciał.

A skąd pewność, że wszystko co złe było dziełem Brazzo i Hansi byl czysty jak łza?

24.04.2024 21:52

@Barthyren gdyby sytuacja była tak jednoznaczna, to raczej podejście obecnych władz Bayernu byłoby inne. W klubie nie ma już przecież Brazzo.

Sprobuj się postawić w skórze ludzi, którzy wyciągają z niebytu człowieka, dają mu szansę, a potem przy pierwszej okazji otrzymują plaskacza.

Tylko że tutaj większość jest i była napalona tylko na jedyną najprawdziwszą prawdę i trudno teraz konusnprzyznac, że niekoniecznie wszystko było takie czarno-białe :)

24.04.2024 21:49

@kibicod2007 patrzysz tylko z jednej perspektywy i nie potrafisz, albo po prostu nie chcesz, zobaczyć że niekoniecznie wszystko tutaj jest takie czarno-białe. I to tłumaczyć może teraz taki stosunek do Flicka władz.

Tak potraktowali go jak śmiecia, że podano mu rękę i dzięki nim zrobił karierę w tym biznesie. Wcześniej to co najwyżej prowadził drużynę w lidze regionalnej. Także skończmy z tą dziecinadą, mówieniem o traktowaniu jak śmieć etc bongo niepoważne.

I jak popatrzysz na to z boku, na chłodno, to nie będziesz się dziwić.

24.04.2024 21:42

Nie ma w tym dla mnie przypadku.

Można połączyć kropki i wtedy wychodzi dlaczego o Flicku nikt poważnie nie mówił.

Jak dajesz pracownikowi z trzeciego szeregu kierownicze stanowisko, on wprawdzie wykorzystuje szansę, ale szybko okazuje ci „wdzięcznośc” odchodząc, to jak reagujesz?

24.04.2024 21:36

@hoven tutaj można zastosować podobne argumenty jak z Rangnickiem.

No bo jak jest tak dobry to czemu nikt wcześniej w poważnej piłce nie dał mu klubu? Jak jest tak dobry to czemu wyszło tak dramatycznie źle w kadrze?

Prawda zazwyczaj leży po środku. Fakt faktem otrzymał świetny zespół.

24.04.2024 21:33

Nienawidzę żeby to miało większe znaczenie.

Stawiam, że Flick jest daleko na liście życzeń indlatego nikt na poważnie nie wymieniał jego kandydatury, bo po prostu ludzie w klubie się na nim zawiedli. Przygwiazdorzyl, nie okazał wdzięczności za otrzymaną szansę i trudno miesiącach ponownie.

Szkoda, ale niespecjalnie się dziwię.

24.04.2024 21:31

Jeśli kierować się tymi samymi argumentami to Flock nigdy nie powinien objąć Bayernu i nigdy nie powinno nic dobrego z tego wyjść.

Bayern nie da się nabrać na Rangnicka. Bayern doskonale wie z kim ma doczynienia. Pytanie czy jeśli się na niego zdecydują to wypali. Ja nie mam przekonania, ale też bym tego nie przekreślał. Jak mówiłem, u nas akurat w ostatnich latach ci co byli hajpowani zawodzili, a ten w którego najbardziej wątpiono (Flick) spisał się świetnie. I to pomimo tego, że - w porównaniu dobRangnicka - nie przemawiało za nim absolutnie nic. Nic. Zero.

24.04.2024 14:07

„ Chciałbym też zobaczyć Zidane'a i asystujących Sagnol, Ribery, Demichelis (nierealne). To byłby Dream Team.”

Może jeszcze Wenger ? Bo przecież im więcej tym lepiej, nie ? xD

Tyle pierwszych trenerów na ławce…brzmi jak idealna recepta na wykolejenie.

24.04.2024 13:21

@Alistair z tymi zasługami Felicja jako asystent i przypisywanie mu złota to jakiś żart? Bo myślałem, że rozmawiamy poważnie…

24.04.2024 08:06

@Alistair no tak, Hansik pokazał kto ma rację kompromitując się z kadra. No tak, pokazał jak to jest nieomylny :)

Z drugiej strony to trochę zabawne jak jednowymiarowo postrzegasz tą całą historię i niebptorqfisz na to spojrzeć szerzej.

23.04.2024 19:42

@Alistair przecież gdyby nie ten zarząd to Flick by nie miał szans zaistnieć w poważnym futbolu jako pierwszy trene.lr. To Bayern go stworzył i to on to wszystko zaprzepaścił. Bądźmy uczciwi.

Flick przed szansą w Bayernie miał 54 lata i nie istniał (!!!!) w poważnej piłce jako pierwszy trener. Nic, a nic nie wskazywało, że ma jakiekolwiek kompetencje do prowadzenia drużyny tej klasy, ale te „uparciuchy” jakoś mu dały szansę (inna sprawa, że on przy pierwszej okazji pokazał gdzie ma te zaufanie i prawdopodobnie właśnie dlatego teraz mało kto go chce z powrotem ). Trzynajmybsie faktów i bądźmy uczciwi.

23.04.2024 19:01

Jak tam te błyskotliwe posunięcia Bayeru w ostatnich latach? Jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek ich chwalił, a obecnie ni stąd ni zowąd grają jedną z najlepszych piłek w eyropie. Jaki misterny plan za tym stał? Jacy to fantastyczni decydenci kryją się za tą strategią?

23.04.2024 13:31

Będzie jeszcze ciekawie xD Zaraz tym złym zostanie Kalle, a Uli wyjdzie z cienia xD

23.04.2024 13:27

@hoven i stąd twój błyskotliwy wniosek, że należy rozłożyć ręce?

Pisałem jedynie ile warte są plany. A najłatwiej je oceniać nie mając tak naprawdę…żadnej wiedzy. Bo jak jest źle, to nie było planu. Albo był kiepski. A sukces to z pewnością efekt wybitnych strategii. He he he

23.04.2024 13:22

@hoven miesiące mijają a ty dalej „rozmawiasz” sam ze sobą i swoimi demonami. Ja mogę tylko odpowiadać za to co sam napisałem, a nie ty co ja rzekomo twierdzę.

Nie rozmawiam już na tym poziomie.

23.04.2024 12:33

5 bramek w słabym Forrest to jest „nie radzi sobie”?

23.04.2024 12:32

Bo to piłka nożna. Ile było planów, a ile z nich się sprawiło? Ile razy mówiło się, że gwiazda będzie zawodnik x y czy z, a potem nic z tego nie wychodziło.

Rzeczą wybitnie trudna jest zastąpienie…wybitnych jednostek. Dlatego niemal w każdym klubie po odejściu największych gwiazd pojawiała się duża luka. Można było mieć plan, ale życie to nie algorytm, który zawsze policzy tak samo.

23.04.2024 12:04

Jak godnie stało że Barcelona musi szukać trenera? Manchester United?

No tak, jak Bayern brał Klinsmanna, van Gaala czy Magatha to były najgorętsze nazwiska na swiexie.

Zejdźmy na ziemię i przestańmy szukać okazji do samobiczowania.

W sprawie Hoenessa nikt nawet nie potwierdził, że była oferta. Z Alonsi chyba też do tego etapu nie doszło.

23.04.2024 11:53

@Alistair ale pytałem się o konkrety. Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że jakby zatrudnili teraz Flicka to nagle nie byłoby już „uparciuchami”? Tego samego Flicka, który przecież według tutejszych standardów, nie miał prawa otrzymać posady po Kovacu i był dużo bardziej niedorzecznym wyborem niż teraz Rangnick?

23.04.2024 11:21

@Alistair jest na pewno dużo bardziej logiczny niż zatrudnienie Flicka po Kovacu. O tym pisze.

@Pavelak proponuje trzymać się tego conpisalem. O Tuchelu nienpisalem ani słowa. Dla mnie jego temat jest już zamknięty.

23.04.2024 11:17

Dokładnie.

Przecież na Flicka to narzekał tu każdy, albo niemal każdy, a teraz dla niemal każdego trener doskonały.

Nie ma tutaj niczego pewnego. Powiem tyle - Rangnick czy de Zerbi to kandydatury dużo bardziej logiczne niż szansa dla Flicka po Kovacu.

23.04.2024 11:08

@Alistair jakie działanie mieliby podjąć, żeby nie spotkali się z odwiecznym oskarżeniem pt „uparciuch”? :)

23.04.2024 11:06