@alien666 nie nudzi już Cię te ciągłe gadanie o Sane?czy zawsze tutaj musimy szukać wroga wśród swoich?jak nie Brazzo to Eberl, jak nei Goretzka to Sane…..Kozioł ofiarny ciągle poszukiwany.
To nei kwestia zdrowych zmysłów. Gnabry ostatnio dobrze grał z ławki i sam chętnie zobaczyłbym go od początku.potrafie jednak zrozumieć że trener może mieć inny plan na mecz. Może wlasnie upatrywać klucza do sukcesu w tej zmianie niż pozbywać się takiego przysłowiowego asa z rękawa.kurcze,czy tutaj zawsze musimy podchodzić tak zero jedynkowo?kto nie znami ten głupi?ludzie…..
Na komentarz hovena nie odpowiem bo po pierwsze :dawno ustaliliśmy że nie gadamy,więc nie kumam czemu ponownie zmienia zdanie.zeby potem znowu cancelowac z dyskusji jak mu się coś nie spodoba xD?
@DarthSmd ale przecież Upamecano był odciążany w tej rundzie. Już mówiłem o tym.zobacz sobie jego występy do momentu kontuzji. Musiała?przecież miał kilka tygodni wolnego.o tym mogą pomarzyć w Anglii.
Za bardzo myślę sfiksowlaismy się na punkcie rzekomego przeciążenia.
Błędy transferowe są wszędzie.mozna co roku wymieniać ludzi odpowiedzialnych i potęgować ten chaos, bo był błąd.
Tak,są błędy,jak wszędzie.ale nawoływanie do ciągłych zmian nie spowoduje tego,że nagle wszystko się unormuje. Tak,ostatnio mamy chaos spowodowany ciągłymi zmianami i zamiast zejść tego szlaku to są tutaj tacy,którzy najchętniej wcisnęliby jeszcze pedal gazu.i o tym mowie.
18.04.2025 14:58
2
A w tamtym sezonie była hiper extra?czyli rok sprawił że standard ligi tak spadł? XD
18.04.2025 11:53
6
Luźna piątkowa refleksja…..
Ciekawe to jest jak często tutaj panuje obawa odnośnie wpadnięcia na szlak Manchesteru United.jednoczesnie chce się właśnie tego co ten klub doprowadziło do takiego stanu.
Chaos,ściąganie raz po raz „gwiazd”,nowych trenerów i tworzenie jednego wielkiego toksycznego środowiska.bo albo jesteś wielki albo jesteś nikim. Bo trzeba szybkie sie odbudować. Trzeba rewolucji. Każdy ma receptę na sukces na już a mało kto jest cierpliwy.To właśnie doprowadziło do tego,że ktokolwiek przechodzi do tego klubu najczęściej zawodzi.olbrzymia presja i kompletny brak zaufania.bo mają być „wysokie standardy”….
Sami twórzmy te toksyczne środowisko importem róbmy wielkienoczy,że poszło coś nie tak…
18.04.2025 11:52
@DarthSmd wiem o co Ci chodzi ale w moim komentarzu chodziło stricte o budowanie zespołu przez trenera.nie przez klub. Już wyjaśniam.chodzi o zaznajamiania zawodników z nową filozofią gry,schematami, pracowaniem nad zrozumieniem w parach, czy trójkątach.to wszystko wymaga czasu i zawodnicy z różną szyjkoscia chłoną wiedzę dlatego mówiłem o budowaniu w pierwszej części sezonu przede wszystkim pierwszej jedenastki.
17.04.2025 16:36
@Gwzd44 ja też jestem za tym,że trener też musi się wykazać.tylko że moim zdaniem Kompany własnej to udowodnią.do pełnego obrazka brakuje zwycięstwa w BL i w razie dowiezienia tego to zaufanie powinien zdobyć.
Nie lubisz eksperymentów?no ok,ale czy czasem największy eksperyment w ostatnich latach nie dał nam najwięcej ?;) nie ci planowani od lat, na długie lata.a ten nieplanowany,z myślą o krótkiej przygodzie :)
17.04.2025 14:57
@BreitnerPaul to dobrze że w końcu tak krytycznie oceniasz swoje zachowanie. Jeszcze tylko przyznaj że odrobiłeś pracę domową i w końcu zapoznałeś się z terminem kibic i będziemy mogli wszyscy się rozejść w poczuciu,że ta rozmowa,która chciałeś sprowadzić do poziomu rynsztoka, czemuś się przysłużyła….
17.04.2025 13:40
Tak, i wydajmy 5 razy tyle na zawodnika,który nie da nam nawet tego czyli ok 20 bramek w sezonie
17.04.2025 13:25
@Gwzd44 a moim zdaniem trzeba najpierw zbudować trzon zespołu a potem można się zabrać za budowanie rezerw.
To pierwszy sezon Wicka u nas,wdraża nową filozofię,która nie należy do tych najprostszych. Cala drużyna musi być bardzo zsynchronizowana i rozumieć ten koncept żeby to miało ręce i nogi.
Kumam że wielu kibiców w ogóle na to nie patrzy i chcą mieć efekt na już na teraz.zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi.
17.04.2025 13:23
@BreitnerPaul próbuj dalej obrażać xd to doskonale pokazuje poziom xd do bruku nawet brakuje xD
17.04.2025 13:19
@BreitnerPaul twój komentarz został usunięty i masz tupet mówić coś o kulturze czy „pewnym poziomie”?xDdddd
Radzisz więcej książek?to taka rada jak ta ze słownikiem z którym ewidentnie nie miałeś do czynienia?pycha absolutna.delikatnie rzecz ujmując,żeby nie zniżyć się dompoziomu tych,których komentarze musiały zostać usunięte xD
xD
17.04.2025 13:12
Jeszcze jedno.od sezonu 18-19 tylko 2 razy doszliśmy w LM dalej.wszyscy się na pewno zgadzamy że składu z pewnością nie mamy lepszego niż w ostatnich 7 latach.wprost przeciwnie.
I nie odpadliśmy w jakimś kompromitującym stylu jak z Villareal tylko graliśmy jak równy z równym,i to bez kilku mega kluczowych zawodników.
Jeszcze skumałbym retorykę tych wierzących w olbrzymią jakość kadry,nawet tych rezerwowych i na tym budowaliby swoje przeświadczenie o błędzie w wyborze Wicka…
A ta jedenastka która grała w dwumeczu przed sezonem byłaby przecież tutaj wyśmiewana i każdy spodziewałby się solidnego eurowpierdolu
17.04.2025 12:59
No to chwila.jest deficyt jakości, jak sam uznałaś,a Kompany wykręcił czołową ósemkę i to w komendzie kiedy wypadło mu kilku kluczowych zawodników.
Jest na dobrej drodze mimo wszystko do zdobycia majstra.
I to ma sprawić że z całą pewnością można uznać jego zatrudnienie za błąd?trochę brakuje tu konsekwencji.bo albo wierzymy że jakości mamy dużo i trener tego nie wydobył,albo nie i doceniamy to co się wydarzyło, w takich a nie innych okolicznościach……
17.04.2025 12:41
@BreitnerPaul ale to jest kabaret.i jescze prawisz cos na temat pychy?najpierw odsyłasz do słownika a potem nienpotrafisz nawet sam do niego zajrzeć?i na deser obrażasz jeszcze ludzi?to jakaś komedia i byłoby śmiesznie gdybyś tylko nie robił tego na poważnie xD
Niepokojące jest również to urojenia na temat jakiegoś zgloszenia.chociaz absolutnie nie mam nic przeciwko zgłoszeniom…..chociaż powiem ze zabawnie sie to także czyta bo troche przypomina mi to te urywki z tych pataologicznych walk celebrytów oskarżających się non stop o donosy xD
17.04.2025 12:38
@BreitnerPaul płaczesz to ty ciągle w komentarzach i nie mam pojęcia o co ci chodzi z tą administracją.widze że nie tylko nie robisz użyteczność ze słownika jaki rzekomo masz (doszedłeś w końcu do „k”?!) ale ciśnienia też nie trzymasz.dojdz do k bo tam nie tylko „kibic” ale również „kultura” xd
17.04.2025 08:10
@BreitnerPaul Czesiu, a przeczytałeś już ten słownik czy może wyrwałeś stronę z terminem kibic?to nie ja wymyśliłem definicję tego słowa,tak dla przypomnienia xD
16.04.2025 23:51
@BreitnerPaul masz słownik? Super.to dobry początek.znajdz więc termin „kibic” przeczytaj ze 100 razy i wróć na stronę kibiców (!!!!!) Bayernu, czyli tutaj
16.04.2025 23:41
@BreitnerPaul piętnowałem i będę piętnował ciągle marudy,siejących defetyzm i hejterow którzy ubzdurali sobie że na tym polega kibicowanie.tak, to moja misja tutaj xD
16.04.2025 23:36
Bo tutaj ludzie nie kibicują tylko ubzdurali sobie że mają receptę na sukces i jak klub nie podąża tą drogą to chcą triumfować, bo przecież wyszło na ich xD i nie ma nic innego znaczenia, ważne że wejdą i ogłoszą jakimi są specami xD
16.04.2025 23:34
1
Nie no,jebmy cały czas że z dużymi brakami walczyliśmy do końca o półfinał.
Bo na ciągłym marudzenie i krytykowaniu polega przecież kibicowanie.o to w tym chodzi, trzeba dać po mordzie, z troski
16.04.2025 23:31
@alien666 czytasz siebie? Na pewno nie.tak pisze kibic?xDdddd
Ja jestem kibicem Bayernu dla którego każdy mecz tej drużyny to pewnego rodzaju święto a mistrzostwo to wisienka na torcie.jesli gardzisz innymi meczami niż LM to powinieneś przede wszytskim zadać sobienlytajie czy nie marnujesz tutaj czasu.bo to miejsce dla kibiców Bayernu, a nie fanów LM
16.04.2025 23:26
2
@alien666 to jak masz w d to co tutaj jeszcze robisz?żegnamy się i kropka.daj ludziom się bawić.jak nie jesteś fanem muzyki poważnej to idziesz do filharmonii i gadasz do ludzi, że ta muza jest do d?ogarnij się
16.04.2025 23:16
1
To nie psychofani tylko kibice.w tym pokręconym świecie jednak z hejterow próbuje zrobić się kibiców troszczących o dobro klubu, a z kibiców „psycjofanow”. Nie dziwne jak z patocelebrytow robi się sportowców czy z patoraperow muzyków.
16.04.2025 23:03
Walczyliśmy do końca.nie mogę mieć pretensji wobec takich okoliczności.
Dzięki za walkę 🫡
16.04.2025 22:57
1
W Anglii o takiej postawie mówi się glory hunters xd niby każdy mądry jak idzie to wtedy na sztandarach „na dobre i złe” ale jak jest odrobinę gorzej (co i tak nieosiągalne dla 99,9% klubów na świecie) to wieczny lament i oglądanie od święta xD
16.04.2025 22:39
1
Zajebiscie xd nie ma to jak kibic xD
16.04.2025 22:37
Dawać dawać
Pokazać tym niedowiarkom że kibicuje się do końca !!!
16.04.2025 22:35
1
@Lothar.Matthaus 😎😎😎
16.04.2025 22:12
1
O tym mówiłem Harryyyyyy👌😎
16.04.2025 22:11
1
nie będę skupiał się na aktorach drugoplanowych tylko podkreślę swój zawód postacią tego,kto miał i powinien odgrywać pierwszoplanową rolę. Kane,bo o nim mowa,wygląda przecież najgorzej z wszytskich napastników na boisku w tym dwumeczu.niestety ale jeśli się nie ogarnięci nie zatrze tego złego wrażenie w drugiejnpolowie to ta ewentualna porażka będzie mi się już chyba zawsze kojarzyła z nieporadnością Kane’a.pora pokazać klasę Harry!
Nie gramy źle,rozpoczęliśmy nawet bardzondobrze,ale z biegiem minut Inter odzyskał kontrolę i musimy pokazać coś extra.ja bym nie czekał długo i wpuścił Sergea
16.04.2025 21:58
@tapczan jemu nie przetłumaczysz bo to fanatyk lewego.ja jeszcze kumam takie nastawienie na jakiś fanpejdzach rl9,ale niezbyt kumam co ten człowieku robi tutaj.nie komentuje tego co w bayernie tylko aktywizuje się wtedy kiedy jest temat Lewego i barcy. O co kaman?:O
16.04.2025 11:02
@bawaria42 ale o czym mamy rozmawiać za półtora miesiąca?mija prawie rok a ciebie szlag trafia i znowu zaczynasz to samo xD to ile jeszcze to będzie się kręciło? Kolejny rok, czy może 5, a może 15?można zawsze gdybać co by było……tylko nie wiem czy jest to coś z czego może wyjść jakaś konstruktywna rozmowa xD
15.04.2025 17:51
1
@bawaria42 jakie to ma znaczenie?zadne.w piłce tydzień to szmat czasu.czy faktycznie tak sam sobie sabotujesz przyjemność z kibicowania zastanawianiem się czy po ewentualnym awansie mamy większe szanse?smutne to, mega smutne.faktycznie niektórzy to chyba szukają powodów dla których kibicowanie nie przynosi pozyyywnych emocji xD
15.04.2025 14:04
4
Oho
Same old shit
15.04.2025 14:02
1
Przecież o jego problemach zdrowotnych mówi się przynajmniej od końca poprzedniego roku xD
Tylko że tutaj narazie swojego zdrowia wcale nikomu nie imponuje.baaaaa,lepiej byłoby żeby odpuścił xD
15.04.2025 13:11
4
Jeśli taki mental mieliby wszyscy kibice to małe kluby nie miałaby swoich fanów xd bo po co, przecież „wiecie co dalej” xD
15.04.2025 13:06
To być może kolejną z ofiar swojego oddania i grze pomimo urazów.widocznie u nas lepiej chyba zgłosić niedyspozycję(kontuzje) i wtedy masz spokój……
To nie jest zły grajek ale jak ciągle grasz z kontuzją to czego się spodziewasz?
15.04.2025 11:51
1
A ja przypomnę że mowa tutaj o konkretnym meczu a nie ocenie zawodnika na dystansie całego sezonu.gnabry wygląda ostatnio bardzo świeżo i to chyba logiczne że dla każdego kto życzy nam dobrze,jego występ może dawać jakąś nadzieję.oczywiscie można ciągle zakładać że wszyscy są do bani,my bez szans i w ogóle nie ma co siadać przed tv,ale…..czy o to chodzi w kibicowaniu?
15.04.2025 11:22
1
@hoodykr no tak, wygląda fatalnie.chodzmy płakać i nie wychodźmy na boisko.
O taki mental chodzi!!!!!
Przepraszam że zbłądziłem jako kibic xD
15.04.2025 11:11
1
Najlepsze co może być tonkfensywne trio Gnabry-Sane-Olise,gdzie dwóch ostatnich wymienia się pozycjami.
Na ławce Mueller i Coman i nie wygląda to źle.
15.04.2025 09:38
Może chodzi w tym o coś więcej?:)
14.04.2025 10:31
2
Zawsze można obwiniać trenera.tylko który konkretny przypadek?Davies który wcale nie grał dużo na przestrzeni całego sezonu i kontuzje złapał na reprezentacji? A może Upamecano,który przed kontuzją (na reprezentacji!) z czterech meczów w lidze zagrał tylko w jednym? czy musiała który zagrał w tym roku tylko 3 razy pełne 90 minut w lidze i nie dość że miał kilka tygodni odpoczynku po rundzie jesiennej, to wiosenną rozpoczął od odpoczynku i dwoma epizodami? W nogach jakieś 2.9 k minut. Salah sie smieje xD
14.04.2025 10:18
1
@Skobry w ostatniej wypowiedzi oddałem istotę moich komentarzy. Nic tutaj nie ma do dodania więcej. Prościej już nie potrafię.
13.04.2025 10:31
1
@Skobry nie.zacznijny zatem odnpoczatku. Niewłaściwym to jest założenie,że Kane jest zaorany,przemęczony i to ma negatywny wpływ na jego forme. A faktem jest to, że jest wielu piłkarzy grających więcej.
13.04.2025 10:00
1
Pytanie na ile jest to przemyślana strategia a na ile jakieś wewnętrzne gierki
13.04.2025 09:40
1
@Skobry czyli wiemy że nic nie wiemy? Mogę się zgodzić :)to byłby dobry krok na rozpoczęcie dyskusji a nie ciągłe komentarze jak to jeden z drugim jest zajechany i kropka ;) Wiemy natomiast że są przykłady zawodników i to wcale niemało,którzy grają wiecej.
13.04.2025 09:27
1
@Edmund jeden topowy napastnik jest z pewnością lepszy niż trzech średniaków/slabych.
Liczenie ze ilością nadrobi się jakość to myślenie życzeniowe i nic więcej.
Choć zaznaczę raz jeszcze że jeden dodatkowy napastnik na pewno by się przydał.
13.04.2025 09:13
2
Noooo,dziesiątki kibiców tutaj nawołuje do tego xDdddddd
13.04.2025 08:27
1
@Skobry ale ja właśnie o tym mówię.nie ma co zawsze gadać że zmęczenie jest wszystkiemu winne.ze ktoś jest zaorany.inni grają więcej, problemów nie mają,ale to nie znaczy że mają formę przez cały sezon najwyższą.a tutaj czytam że kontuzje są przez częstą grę,słaba forma przez częstą grę.wszystko co złe to przez grę,chociaż nasi wcale nie grają więcej niż inni
13.04.2025 08:27
1
@Edmund tylko że nie masz żadnych gwarancji że 3 czy nawet 6 słabszych da tyle bramek ile jeden topowy.popatrz sobie na United i ich problemy a przecież to w teorii nie było napastnicy słabi.
U nas model z jednymnapastnikiem się sprawdzał bo taki napastnik miał pewność gry,pewność sytuacji. I dawał bramki.
Topowy napastnik w drużynie która chce grać o coś więcej to mus.oczywisxie, nie musi być to typowa 9,ale mówienie że trzech słabszych da finalnie tyle albo więcej niż jeden topowy to proszenie się o kłopot.
Być może dopiero jak będziemy musieli się użerać z napastnikami,którzy kopią się nirorycznienpo czołach,nie mają pewności siebie, to dopiero zrozumiesz o czym mówię.choc oczywiście mam nadzieje,że nigdy do tego nie dojdzie u nas
13.04.2025 08:21
1
Bardzo dobra zmiana.zamiast się z tego cieszyć to jakieś podśmiechujki tutaj xD
Serge może być bardzo ważny w związku z brakiem Musiali i łamliwością Comana. Szczególnie że Sane traci dużo na lewej stronie
13.04.2025 06:17
2
@alien666 a może nie? Tu niektórzy za bardzo już zaczynają temat przeciążeń.kane ma 3200 minut w sezonie.popattzcie na tych co mają blisko 4k.taki Salah gra w lidze od dechy do dechy,więcej jeszcze niż Kane. W sezonie już prawie 3.9k minut
13.04.2025 06:07
1
Coman niejeden raz w tym sezonie wszedł i zrobił różnicę.teraz dopiero co wraca po kontuzji więc nie ma się co spodziewać cudów.
13.04.2025 05:47
@Edmund piszesz o trzech napastnikach czego nie było u nas.ale nie pamiętasz że mieliśmy dwóch napastników?
Model z jednym głównym napastnikiem przez lata u nas się sprawdzał.dawal mu pewność a ten odwdzięczał się bramkami.zmiennicy też byli ale w tym sezonie ale to nie jest tak że to patologia trwająca od lat.
Możliwe że tel miał załatać tę dziurę ale nie podołał…
13.04.2025 05:46
1
@Zerafaelo przyjmuje że chłopak nie miał prawie urlopu,ale rozegrał w tym sezonie njespielna 3000 minut. Są tacy co dobijają już do 4K.
Nie przesadzałbym z tym ryzykiem urazu.to sprawa mocno indywidualna.sa tacy co łamią się grając od święta,a inni co 3 dni śmigają i są okazem zdrowia
13.04.2025 05:40
@BreitnerPaul ale poszło mi w Pięty. Oho xD
A teraz coś na temat?czy dalej nie jesteś w stanie zrozumieć,że linia defensywy straciła swoje najbardziej solidne punkty, a w bramce stoi nowicjusz?tego na wykładach dla piłkarskich ekspertów nie mówią?xD
13.04.2025 05:36
@BreitnerPaul dalej to możemy co najwyżej marudzić,bo niczego innego tutaj się przecież nie robi.
Jesli nie widzisz ile pewności tej defensywie dają tacy zawodnicy jak phonzie,ups czy Neuer to o czym tu dyskutować?co najwyżej o hodowli jedwabników.
Kto powiedział że pavlo tomorrow napędowy? Jego brak to kolejny element walącej się ukladanki
12.04.2025 22:22
1
Co to za patologie?
12.04.2025 22:19
@BreitnerPaul drużyna jest budowana od defensywy i jeśli tam nie ma pewności to cierpią inne formacje.dlatwgo tez teraz cierpi ofensywa,która na dodatek została pozbawiona swojego najbardziej kreatywnego zawodnika.nie wspominając jeszcze o problemach Pavlo.mamy szereg problemów,które niefortunnie się zbiegły w tym samym czasie
12.04.2025 22:10
1
@Zerafaelo bardzo dobry post.tutaj niektórzy myślę że można zrobić jedną zmianę w oderwaniu od innych.to system naczyń połączonych.
12.04.2025 22:08
@Sopariev tja.ja myślę że wiara niektórych tutaj w pastylki jest większa niż ich kibiców którzy oglądają i widzą,zd tam są niemniejsze problemy niż u nas xD
12.04.2025 22:02
1
Spróbowałbym z interem po lewej Gnabryego, a po prawej/w środku Sane i Olise.
Będziemy mieli tedy jescze opcje na rezerwie w postaci Tomka i Kinga.
12.04.2025 21:59
1
Od czasu Lewandowskiego nie mamy 3 dobrych napastników .spales przez te lata czy co?
12.04.2025 21:57
@BreitnerPaul no tak.kazda drużyna moze sobie przecież pozwolić na kadrę 30 zawodników światowej klasy.pora się obudzić.
Nie masz szans przygotować się na kontuzje kilku kluczowych zawodników jednocześnie.nie i kropka.oczywisxie, tutaj narracja jest zawsze ta sama - ten i tamten popełnił błąd i na stos z nim.
Tyle tylko że w drużynie zawsze masz kilku kluczowych zawodników,nie 30.i jak oni wypadają to zawsze są problemy.zawsze
12.04.2025 21:56
2
Ponoć to leverkusen miało wygrać wszytsko o końca.tak tutaj czytałem
12.04.2025 21:05
2
No niesamowite prawda?plaga kontuzji i wyglądamy słabiej?niesamowity zbieg okoliczności xD
12.04.2025 21:04
1
Jak tennponysl dam majsterka to chyba nie taki głupi.
Potrzebne są na pewno gruntowne zmiany w kadrze ale majster dałby wszystkim wodę pewności siebie następnym sezonem
12.04.2025 20:31
Paradoksalnie w pierwszej połowie wyglądaliśmy lepiej.w drugiej już nie było ko teoli i mogło zakończyć się to w dwie strony.
Cieszy dobra zmiana Gnabry’ego bo każdy zdrowy zawodnik w formie może być kluczem do sukcesu.
W obliczu remisu pastylek to biorę ten remis bez grymasu
Ps martwi pavlo.moze to za wcześnie dla niego?
12.04.2025 20:24
Przypomnę że leganes wygrało z barca.wnioski oczywiste xd
12.04.2025 20:14
1
Na lewej stronie Sane nie przekonuje. Widziałbym go bardziej na 10, albo tam Olise a na prawej Sane
12.04.2025 19:56
1
A na ile wycenia się 20-30 bramek co sezon?pomijając już to że media nie mają kompletnie pojęcia na temat płac i często strzelają slepakami
12.04.2025 19:21
Taka połowa na 1;0 dla nas.szkoda że nic nie wpadło ale mogę się tylko powtórzyć.grac tak konsekwentnie i wygramy.
Kovac ustawił BVB jak nas na Anfield xD
12.04.2025 19:18
@MS7 nikt nie daje w sumie gwarancji.a na pewno nie taki nowy grajek sprowadzony za kilkadziesiąt milionów.
Historia pokazuje że Sane dowozi liczby.nawet jak pół roku gra z kontuzją.
Jeśli nawet jego udział się zmniejszy do 15-20 to wciąż jest to zexydownaie(!) lepsza opcja niż wydawanie milionów na niewiadomą.
11.04.2025 15:31
@MS7 nie jestem zwolennikiem zmiany dla samej zmiany.fakty są takie że za zawodnika dającego 20-30 bramek trzeba zapłacić kilkadziesiąt milionów.
Dla mnie bez sensu wydatek w związku z tym,jaka jest sytuacja finansowa i potrzeby wzmocnień na innych pozycjach.
Sane jako trzeci skrzydłowy i zmiennik na 10 tonswietna opcja.szczegolnie ze alternatywą jest oddanie gonza bezcen
11.04.2025 13:06
2
Jak najbardziej się zgadzam.to nie wymarzone wyjście z sytuacji,ale na pewno najbardziej racjonalne.
11.04.2025 10:29
Wystarczy że będzie wciąż zapewniał 20-30 bramek (bramki +asusty).jest to z pewnością bardziej racjonalne niż pozbycie się go za darmo i wydatek kilkudziesięciu mln na zawodnika podobnej klasy
11.04.2025 10:22
Nic nie robi a 20-30 bramek co sezonu daje.truchta a jest w czołówce w drużynie pod względem ilości sprintów.dziwny przypadek leroya sane ;)
11.04.2025 08:25
Jedyna możliwa rozsądna decyzja.
10.04.2025 21:57
2
Świetne świadectwa kibica Bayernu. Jeden prawi jak to dobrze że możemy odpaść,a inny,w wątku poniżej zastanawia się czy w ogóle będzie trzymał kciuki za nas xD
Fantastyczne uniwersum.niby kibicowskie ale…..nie o kibicowaniu xD
09.04.2025 23:33
@Spajkowy nienprobuje być tutaj adwokatem Goretzki.jak dla mnie to dobry piłkarz,ale niekoniecznie na system wicka.wciaz myślę, że i tak dobrze mieć go w zespole i nie uważam,żebyśmy wczoraj mecz przegrali przez duet Jo-Leon.a taki jest imo wydźwięk Twojego komentarza.jesli się mylę to przepraszam.
09.04.2025 17:24
Nie że lamentuje ale……w sumie nic innego nie robię.co komentarz to lament xD
09.04.2025 17:10
A to Julek to nagle jakaś wyrocznia że jak on coś zrobi to musi być to jedyne rozwiązanie? On w ogóle coś wygrał czy zawsze kiedy ma to znaczenie to dostawał w czapkę????? Tuchel poprawnie zdiagnozował problemy i dlatego nie dało się patrzeć na jego futbol i został słusznie pogoniony???
09.04.2025 17:07
@Gwzd44 nie definiuje ale pokazuje że z całą pewnością nie grają dużo bardziej bezpośrednio.
Dla mnie ich problemy kadrowe były nuepoworwnuwalne do tego z czym my się teraz spotykamy. To tak jakby porównywać Katarek do zapalenia płuc.
Wiek nie ma znaczenia. Liczy się talent,umiejętności, gotowość do gry na tym poziomie(mental). Żaden z tych młodych zawodników,który miał być już gotowy (według kibiców)do gry niempokazuje tego w zupełności w klubie w którym gra na wypożyczeniu.czesc w ogóle prawie nie gra.mozna oczywiście zawsze mówić że trzeba było dać szansę ale Flick u nas nawet ze swojego Dantasa nie wyciągnął wiele i niezbyt pokazał wtedy umiejętności do seryjnego wyciągania grajków z akademii.moze po prostu w Barcelonie robią to lepiej?co chyba nie jest kontrowersyjną opinią bo szkółka barcy słynie z tego od lat i wielu się jej przygląda
09.04.2025 11:01
@Gwzd44 mają posiadania piłki prawie 62% więc z pewnością nie grają znacznie bardziej bezpośrednio.
Ta wymieniona przez Ciebie lista zawodników ma być chociażby w połowie porównywalna do ostatnich naszych problemów gdzie wypadają absolutnie kluczowi gracze?no przecież to jest żart.
Wiek nie ma znaczenia.u nas jak musiała miał talent i był gotowy to dostał szansę.kazdy na świecie chciałby mieć taki talent jak yamal(i chciał również przed Flickiem) wiec jakie to ma znaczenie ile ma lat?
09.04.2025 10:36
@Gwzd44 przecież wczoraj miał najlepsze okazje spośród wszystkich zawodników na boisku więc o jakim głębszym problemie mówimy?
09.04.2025 10:16
@Gwzd44 chcesz powiedzieć że barca nie ryzykuje?chcesz powiedzieć że oni mają podobny problem z urazami tylu kluczowych zawodników?
09.04.2025 10:12
Miało być *co pokazują statsy.
09.04.2025 07:49
1
Otóż to.dla mnie zagraliśmy nawet zaskakująco dobrze,biorąc pod uwagę sytuacje kadrową.zasluzylismy na znacznej więcej conookazuja starzy,ale w takich meczach trzeba grać dużo skuteczniej.i przede wszystkim tego brakło.nie pomysłu,jak zawsze prawią „eksperci” kiedy się przegrywa (ot takie słowo wytrych,żeby wyjść na eksperta a w zasadzie nic konkretnego nie mówisz).
Biorąc pod uwagę sytuacje kadrową to był całkiem dobry mecz,a najbardziej zawiódł niestety Kane.co jednak nie znaczy że już trzeba urządzać polowanie na czarownice i wywalać połowie składu xD
Wciąż jest szansa.a jeśli nie wierzycie to nie włączajcie tv w środę tylko dajcie kibicom wykonywać swoją robotę - wierzyć w swoją drużynę do samego końca 💪
09.04.2025 07:32
2
Wszyscy out.na pierwszy miejscu „kibice” xD
08.04.2025 23:18
1
@Sopariev a wmiedzyczaise tej milanizaxji,ktora hejterki wieszczą od x lat byl tryplet i inne sukcesy.no moze w koncu trafia. Tak jak ci co rok w rok przewidują bessę na rynkach.oni tez czasem trafiają.
08.04.2025 23:17
1
Gratulacje dla Interu.sa dobrze ułożeni taktycznie, to trudny rywal.
Mógłbym powtórzyć komentarz z meczu z bayerem, o momentach bo to ponownie one zdecydowały.inter zdecydowanie był skuteczniejszy w swoich i to dało wygraną.
U nas zawiódł mimo wszystko Kane. Wypadło tylu kluczowych graczy że ci co zostali muszą być bezbledbibake dzisiaj tego nie widzieliśmy. Do tego słabsza postawa Goretzki, Jo czy Sane.
Na temat diera to już nie chce mi się mówić i mam nadzieje,że zawita szybko tam gdzie jego miejsce - na ławce.
Jeszcze nie wszystko stracone i kibic powinien wierzyć.cjociaz biorąc pod uwagę okoliczności będzie pieruńsko trudno.
08.04.2025 23:03
1
A ja myślę że trzeba po prostu patrzeć racjonalnie,a nie przez pryzmat zawiedzionych/niespelnionych nadziei.a leroy daje co sezon 20-30 bramek.czy jest to materiał na lidera?czy to zawodnik światowego topu na co niektórzy liczyli?no nie,ale w zespole nie możesz mieć samych takich zawodników.jesli zatem jego zarobki mają odzwierciedlać jego pozycję w zespole to gdzie jest problem?rezygnować z 20-30 bramek jakie daje (gole+asysty) bo nie nie spełnił pokładanych w nim nadziei? I wydajmy miliony na zawodnika,który będzie musiał zapełnić tą lukę?
08.04.2025 08:12
1
@Zerafaelo Goretzka nie ma talentu? xD i gra tylko przez wolę walki?xD
Odrobina powagi.no chyba że wychodzimy z założenia,że talent to mają tylko messi i Ronaldo xD
06.04.2025 16:45
@Simon89 nie wiem,trudna decyzja.chyba 51:49 na zwycięstwo w LM ;) ale pewnie jutro rano mógłbym wstać i powiedzieć że jednak BL ;)
06.04.2025 13:16
1
@FCB4ever2014 ale Tel nie chciał.to dalej taka sama sytuacja.
06.04.2025 13:14
1
Przecież jeśli zawodnik nie zgadza się na wypożyczenie do klubu x to nic z tym nie zrobisz. Co z tego że możesz myśleć, że w klubie y będzie lepiej a klub z daje lepsze warunki.To zawodnik ma ostateczną decyzję
06.04.2025 09:48
1
Spójrzmy prawdzie w oczy.gdyby Bayern grał to co pastylki,odpadł z trzecioligowcem i wygrał w koszmarnym stylu z beniaminkiem to tutaj prędzej czytalibyśmy nawoływania do zwolnienia wincenta niż wpisy jak to powinniśmy wierzyć że odrobimy tak naprawdę 7 punktów w 6 meczów.
Pomimo tych wpisów jak to leverkusen jest w gazie bo odrobili ze Stuttgartem to absolutnie w ich grze tego nie widać.mecza się jeszcze bardziej niż my.
Oczywiście,tutaj trzeba im oddać że potrafią w lidze ostatnio pomimo wszytsko wygrywać ale wątpię że w tej dyspozycji wygrają wszytsko do końca.
Czy jestem pewien misia?mało czego jestem pewien we futbolu :)mamy mega trudną sytuacją kadrową i potrzeba zrywu tych,którzy w tym sezonie niejeden raz zawodzili.o same jestem mimo wszytsko spokojny, ale on jeden to mało. Coman i Gnabry,w którego nawet ja przestałem wierzyć, są potrzebni i od ich dyspozycji może finalnie zależeć to w jakich nastrojach skończymy całą zabawę.
Jesli kibice nie będą wierzyć to co nam zostaje ?;)
05.04.2025 19:36
1
Tja,to Musiała też zajechany? 2800 minu na koncie w tym sezonie. Taki Salah np 3700.no ale to Jamal zajechany xD
05.04.2025 08:26
@alien666 chyba właśnie nie każdy widział,a już na pewno nie ty.udzial przybywszy bramkach a Ty widzisz same negatywy xD kolejny raz miał swój duży udzial a ty piszesz o nim tylko źle.
05.04.2025 07:22
@alien666 po pierwsze to nie ma oficjalnie danych ile zarabia.po drugie - nie oceniam zawodników przez pryzmat zarobków.po trzecie-mówi się że ma zarabiać dużo mniej niż obecnie.po czwarte- to nie głaskanie a stwierdzenie faktu.liczby pokazują że ostatnio daje dużo.
04.04.2025 23:45
@alien666 on już się ogarnął.jak dobrze liczę to w tym roku w 13 meczach 10 punktów w kanadyjce.malo?
@alien666 nie nudzi już Cię te ciągłe gadanie o Sane?czy zawsze tutaj musimy szukać wroga wśród swoich?jak nie Brazzo to Eberl, jak nei Goretzka to Sane…..Kozioł ofiarny ciągle poszukiwany.
To nei kwestia zdrowych zmysłów. Gnabry ostatnio dobrze grał z ławki i sam chętnie zobaczyłbym go od początku.potrafie jednak zrozumieć że trener może mieć inny plan na mecz. Może wlasnie upatrywać klucza do sukcesu w tej zmianie niż pozbywać się takiego przysłowiowego asa z rękawa.kurcze,czy tutaj zawsze musimy podchodzić tak zero jedynkowo?kto nie znami ten głupi?ludzie…..
Na komentarz hovena nie odpowiem bo po pierwsze :dawno ustaliliśmy że nie gadamy,więc nie kumam czemu ponownie zmienia zdanie.zeby potem znowu cancelowac z dyskusji jak mu się coś nie spodoba xD?
@DarthSmd ale przecież Upamecano był odciążany w tej rundzie. Już mówiłem o tym.zobacz sobie jego występy do momentu kontuzji. Musiała?przecież miał kilka tygodni wolnego.o tym mogą pomarzyć w Anglii.
Za bardzo myślę sfiksowlaismy się na punkcie rzekomego przeciążenia.
Błędy transferowe są wszędzie.mozna co roku wymieniać ludzi odpowiedzialnych i potęgować ten chaos, bo był błąd.
Tak,są błędy,jak wszędzie.ale nawoływanie do ciągłych zmian nie spowoduje tego,że nagle wszystko się unormuje. Tak,ostatnio mamy chaos spowodowany ciągłymi zmianami i zamiast zejść tego szlaku to są tutaj tacy,którzy najchętniej wcisnęliby jeszcze pedal gazu.i o tym mowie.
18.04.2025 14:58
A w tamtym sezonie była hiper extra?czyli rok sprawił że standard ligi tak spadł? XD
18.04.2025 11:53
Luźna piątkowa refleksja…..
Ciekawe to jest jak często tutaj panuje obawa odnośnie wpadnięcia na szlak Manchesteru United.jednoczesnie chce się właśnie tego co ten klub doprowadziło do takiego stanu.
Chaos,ściąganie raz po raz „gwiazd”,nowych trenerów i tworzenie jednego wielkiego toksycznego środowiska.bo albo jesteś wielki albo jesteś nikim. Bo trzeba szybkie sie odbudować. Trzeba rewolucji. Każdy ma receptę na sukces na już a mało kto jest cierpliwy.To właśnie doprowadziło do tego,że ktokolwiek przechodzi do tego klubu najczęściej zawodzi.olbrzymia presja i kompletny brak zaufania.bo mają być „wysokie standardy”….
Sami twórzmy te toksyczne środowisko importem róbmy wielkienoczy,że poszło coś nie tak…
18.04.2025 11:52
@DarthSmd wiem o co Ci chodzi ale w moim komentarzu chodziło stricte o budowanie zespołu przez trenera.nie przez klub. Już wyjaśniam.chodzi o zaznajamiania zawodników z nową filozofią gry,schematami, pracowaniem nad zrozumieniem w parach, czy trójkątach.to wszystko wymaga czasu i zawodnicy z różną szyjkoscia chłoną wiedzę dlatego mówiłem o budowaniu w pierwszej części sezonu przede wszystkim pierwszej jedenastki.
17.04.2025 16:36
@Gwzd44 ja też jestem za tym,że trener też musi się wykazać.tylko że moim zdaniem Kompany własnej to udowodnią.do pełnego obrazka brakuje zwycięstwa w BL i w razie dowiezienia tego to zaufanie powinien zdobyć.
Nie lubisz eksperymentów?no ok,ale czy czasem największy eksperyment w ostatnich latach nie dał nam najwięcej ?;) nie ci planowani od lat, na długie lata.a ten nieplanowany,z myślą o krótkiej przygodzie :)
17.04.2025 14:57
@BreitnerPaul to dobrze że w końcu tak krytycznie oceniasz swoje zachowanie. Jeszcze tylko przyznaj że odrobiłeś pracę domową i w końcu zapoznałeś się z terminem kibic i będziemy mogli wszyscy się rozejść w poczuciu,że ta rozmowa,która chciałeś sprowadzić do poziomu rynsztoka, czemuś się przysłużyła….
17.04.2025 13:40
Tak, i wydajmy 5 razy tyle na zawodnika,który nie da nam nawet tego czyli ok 20 bramek w sezonie
17.04.2025 13:25
@Gwzd44 a moim zdaniem trzeba najpierw zbudować trzon zespołu a potem można się zabrać za budowanie rezerw.
To pierwszy sezon Wicka u nas,wdraża nową filozofię,która nie należy do tych najprostszych. Cala drużyna musi być bardzo zsynchronizowana i rozumieć ten koncept żeby to miało ręce i nogi.
Kumam że wielu kibiców w ogóle na to nie patrzy i chcą mieć efekt na już na teraz.zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi.
17.04.2025 13:23
@BreitnerPaul próbuj dalej obrażać xd to doskonale pokazuje poziom xd do bruku nawet brakuje xD
17.04.2025 13:19
@BreitnerPaul twój komentarz został usunięty i masz tupet mówić coś o kulturze czy „pewnym poziomie”?xDdddd
Radzisz więcej książek?to taka rada jak ta ze słownikiem z którym ewidentnie nie miałeś do czynienia?pycha absolutna.delikatnie rzecz ujmując,żeby nie zniżyć się dompoziomu tych,których komentarze musiały zostać usunięte xD
xD
17.04.2025 13:12
Jeszcze jedno.od sezonu 18-19 tylko 2 razy doszliśmy w LM dalej.wszyscy się na pewno zgadzamy że składu z pewnością nie mamy lepszego niż w ostatnich 7 latach.wprost przeciwnie.
I nie odpadliśmy w jakimś kompromitującym stylu jak z Villareal tylko graliśmy jak równy z równym,i to bez kilku mega kluczowych zawodników.
Jeszcze skumałbym retorykę tych wierzących w olbrzymią jakość kadry,nawet tych rezerwowych i na tym budowaliby swoje przeświadczenie o błędzie w wyborze Wicka…
A ta jedenastka która grała w dwumeczu przed sezonem byłaby przecież tutaj wyśmiewana i każdy spodziewałby się solidnego eurowpierdolu
17.04.2025 12:59
No to chwila.jest deficyt jakości, jak sam uznałaś,a Kompany wykręcił czołową ósemkę i to w komendzie kiedy wypadło mu kilku kluczowych zawodników.
Jest na dobrej drodze mimo wszystko do zdobycia majstra.
I to ma sprawić że z całą pewnością można uznać jego zatrudnienie za błąd?trochę brakuje tu konsekwencji.bo albo wierzymy że jakości mamy dużo i trener tego nie wydobył,albo nie i doceniamy to co się wydarzyło, w takich a nie innych okolicznościach……
17.04.2025 12:41
@BreitnerPaul ale to jest kabaret.i jescze prawisz cos na temat pychy?najpierw odsyłasz do słownika a potem nienpotrafisz nawet sam do niego zajrzeć?i na deser obrażasz jeszcze ludzi?to jakaś komedia i byłoby śmiesznie gdybyś tylko nie robił tego na poważnie xD
Niepokojące jest również to urojenia na temat jakiegoś zgloszenia.chociaz absolutnie nie mam nic przeciwko zgłoszeniom…..chociaż powiem ze zabawnie sie to także czyta bo troche przypomina mi to te urywki z tych pataologicznych walk celebrytów oskarżających się non stop o donosy xD
17.04.2025 12:38
@BreitnerPaul płaczesz to ty ciągle w komentarzach i nie mam pojęcia o co ci chodzi z tą administracją.widze że nie tylko nie robisz użyteczność ze słownika jaki rzekomo masz (doszedłeś w końcu do „k”?!) ale ciśnienia też nie trzymasz.dojdz do k bo tam nie tylko „kibic” ale również „kultura” xd
17.04.2025 08:10
@BreitnerPaul Czesiu, a przeczytałeś już ten słownik czy może wyrwałeś stronę z terminem kibic?to nie ja wymyśliłem definicję tego słowa,tak dla przypomnienia xD
16.04.2025 23:51
@BreitnerPaul masz słownik? Super.to dobry początek.znajdz więc termin „kibic” przeczytaj ze 100 razy i wróć na stronę kibiców (!!!!!) Bayernu, czyli tutaj
16.04.2025 23:41
@BreitnerPaul piętnowałem i będę piętnował ciągle marudy,siejących defetyzm i hejterow którzy ubzdurali sobie że na tym polega kibicowanie.tak, to moja misja tutaj xD
16.04.2025 23:36
Bo tutaj ludzie nie kibicują tylko ubzdurali sobie że mają receptę na sukces i jak klub nie podąża tą drogą to chcą triumfować, bo przecież wyszło na ich xD i nie ma nic innego znaczenia, ważne że wejdą i ogłoszą jakimi są specami xD
16.04.2025 23:34
Nie no,jebmy cały czas że z dużymi brakami walczyliśmy do końca o półfinał.
Bo na ciągłym marudzenie i krytykowaniu polega przecież kibicowanie.o to w tym chodzi, trzeba dać po mordzie, z troski
16.04.2025 23:31
@alien666 czytasz siebie? Na pewno nie.tak pisze kibic?xDdddd
Ja jestem kibicem Bayernu dla którego każdy mecz tej drużyny to pewnego rodzaju święto a mistrzostwo to wisienka na torcie.jesli gardzisz innymi meczami niż LM to powinieneś przede wszytskim zadać sobienlytajie czy nie marnujesz tutaj czasu.bo to miejsce dla kibiców Bayernu, a nie fanów LM
16.04.2025 23:26
@alien666 to jak masz w d to co tutaj jeszcze robisz?żegnamy się i kropka.daj ludziom się bawić.jak nie jesteś fanem muzyki poważnej to idziesz do filharmonii i gadasz do ludzi, że ta muza jest do d?ogarnij się
16.04.2025 23:16
To nie psychofani tylko kibice.w tym pokręconym świecie jednak z hejterow próbuje zrobić się kibiców troszczących o dobro klubu, a z kibiców „psycjofanow”. Nie dziwne jak z patocelebrytow robi się sportowców czy z patoraperow muzyków.
16.04.2025 23:03
Walczyliśmy do końca.nie mogę mieć pretensji wobec takich okoliczności.
Dzięki za walkę 🫡
16.04.2025 22:57
W Anglii o takiej postawie mówi się glory hunters xd niby każdy mądry jak idzie to wtedy na sztandarach „na dobre i złe” ale jak jest odrobinę gorzej (co i tak nieosiągalne dla 99,9% klubów na świecie) to wieczny lament i oglądanie od święta xD
16.04.2025 22:39
Zajebiscie xd nie ma to jak kibic xD
16.04.2025 22:37
Dawać dawać
Pokazać tym niedowiarkom że kibicuje się do końca !!!
16.04.2025 22:35
@Lothar.Matthaus 😎😎😎
16.04.2025 22:12
O tym mówiłem Harryyyyyy👌😎
16.04.2025 22:11
nie będę skupiał się na aktorach drugoplanowych tylko podkreślę swój zawód postacią tego,kto miał i powinien odgrywać pierwszoplanową rolę. Kane,bo o nim mowa,wygląda przecież najgorzej z wszytskich napastników na boisku w tym dwumeczu.niestety ale jeśli się nie ogarnięci nie zatrze tego złego wrażenie w drugiejnpolowie to ta ewentualna porażka będzie mi się już chyba zawsze kojarzyła z nieporadnością Kane’a.pora pokazać klasę Harry!
Nie gramy źle,rozpoczęliśmy nawet bardzondobrze,ale z biegiem minut Inter odzyskał kontrolę i musimy pokazać coś extra.ja bym nie czekał długo i wpuścił Sergea
16.04.2025 21:58
@tapczan jemu nie przetłumaczysz bo to fanatyk lewego.ja jeszcze kumam takie nastawienie na jakiś fanpejdzach rl9,ale niezbyt kumam co ten człowieku robi tutaj.nie komentuje tego co w bayernie tylko aktywizuje się wtedy kiedy jest temat Lewego i barcy. O co kaman?:O
16.04.2025 11:02
@bawaria42 ale o czym mamy rozmawiać za półtora miesiąca?mija prawie rok a ciebie szlag trafia i znowu zaczynasz to samo xD to ile jeszcze to będzie się kręciło? Kolejny rok, czy może 5, a może 15?można zawsze gdybać co by było……tylko nie wiem czy jest to coś z czego może wyjść jakaś konstruktywna rozmowa xD
15.04.2025 17:51
@bawaria42 jakie to ma znaczenie?zadne.w piłce tydzień to szmat czasu.czy faktycznie tak sam sobie sabotujesz przyjemność z kibicowania zastanawianiem się czy po ewentualnym awansie mamy większe szanse?smutne to, mega smutne.faktycznie niektórzy to chyba szukają powodów dla których kibicowanie nie przynosi pozyyywnych emocji xD
15.04.2025 14:04
Oho
Same old shit
15.04.2025 14:02
Przecież o jego problemach zdrowotnych mówi się przynajmniej od końca poprzedniego roku xD
Tylko że tutaj narazie swojego zdrowia wcale nikomu nie imponuje.baaaaa,lepiej byłoby żeby odpuścił xD
15.04.2025 13:11
Jeśli taki mental mieliby wszyscy kibice to małe kluby nie miałaby swoich fanów xd bo po co, przecież „wiecie co dalej” xD
15.04.2025 13:06
To być może kolejną z ofiar swojego oddania i grze pomimo urazów.widocznie u nas lepiej chyba zgłosić niedyspozycję(kontuzje) i wtedy masz spokój……
To nie jest zły grajek ale jak ciągle grasz z kontuzją to czego się spodziewasz?
15.04.2025 11:51
A ja przypomnę że mowa tutaj o konkretnym meczu a nie ocenie zawodnika na dystansie całego sezonu.gnabry wygląda ostatnio bardzo świeżo i to chyba logiczne że dla każdego kto życzy nam dobrze,jego występ może dawać jakąś nadzieję.oczywiscie można ciągle zakładać że wszyscy są do bani,my bez szans i w ogóle nie ma co siadać przed tv,ale…..czy o to chodzi w kibicowaniu?
15.04.2025 11:22
@hoodykr no tak, wygląda fatalnie.chodzmy płakać i nie wychodźmy na boisko.
O taki mental chodzi!!!!!
Przepraszam że zbłądziłem jako kibic xD
15.04.2025 11:11
Najlepsze co może być tonkfensywne trio Gnabry-Sane-Olise,gdzie dwóch ostatnich wymienia się pozycjami.
Na ławce Mueller i Coman i nie wygląda to źle.
15.04.2025 09:38
Może chodzi w tym o coś więcej?:)
14.04.2025 10:31
Zawsze można obwiniać trenera.tylko który konkretny przypadek?Davies który wcale nie grał dużo na przestrzeni całego sezonu i kontuzje złapał na reprezentacji? A może Upamecano,który przed kontuzją (na reprezentacji!) z czterech meczów w lidze zagrał tylko w jednym? czy musiała który zagrał w tym roku tylko 3 razy pełne 90 minut w lidze i nie dość że miał kilka tygodni odpoczynku po rundzie jesiennej, to wiosenną rozpoczął od odpoczynku i dwoma epizodami? W nogach jakieś 2.9 k minut. Salah sie smieje xD
14.04.2025 10:18
@Skobry w ostatniej wypowiedzi oddałem istotę moich komentarzy. Nic tutaj nie ma do dodania więcej. Prościej już nie potrafię.
13.04.2025 10:31
@Skobry nie.zacznijny zatem odnpoczatku. Niewłaściwym to jest założenie,że Kane jest zaorany,przemęczony i to ma negatywny wpływ na jego forme. A faktem jest to, że jest wielu piłkarzy grających więcej.
13.04.2025 10:00
Pytanie na ile jest to przemyślana strategia a na ile jakieś wewnętrzne gierki
13.04.2025 09:40
@Skobry czyli wiemy że nic nie wiemy? Mogę się zgodzić :)to byłby dobry krok na rozpoczęcie dyskusji a nie ciągłe komentarze jak to jeden z drugim jest zajechany i kropka ;) Wiemy natomiast że są przykłady zawodników i to wcale niemało,którzy grają wiecej.
13.04.2025 09:27
@Edmund jeden topowy napastnik jest z pewnością lepszy niż trzech średniaków/slabych.
Liczenie ze ilością nadrobi się jakość to myślenie życzeniowe i nic więcej.
Choć zaznaczę raz jeszcze że jeden dodatkowy napastnik na pewno by się przydał.
13.04.2025 09:13
Noooo,dziesiątki kibiców tutaj nawołuje do tego xDdddddd
13.04.2025 08:27
@Skobry ale ja właśnie o tym mówię.nie ma co zawsze gadać że zmęczenie jest wszystkiemu winne.ze ktoś jest zaorany.inni grają więcej, problemów nie mają,ale to nie znaczy że mają formę przez cały sezon najwyższą.a tutaj czytam że kontuzje są przez częstą grę,słaba forma przez częstą grę.wszystko co złe to przez grę,chociaż nasi wcale nie grają więcej niż inni
13.04.2025 08:27
@Edmund tylko że nie masz żadnych gwarancji że 3 czy nawet 6 słabszych da tyle bramek ile jeden topowy.popatrz sobie na United i ich problemy a przecież to w teorii nie było napastnicy słabi.
U nas model z jednymnapastnikiem się sprawdzał bo taki napastnik miał pewność gry,pewność sytuacji. I dawał bramki.
Topowy napastnik w drużynie która chce grać o coś więcej to mus.oczywisxie, nie musi być to typowa 9,ale mówienie że trzech słabszych da finalnie tyle albo więcej niż jeden topowy to proszenie się o kłopot.
Być może dopiero jak będziemy musieli się użerać z napastnikami,którzy kopią się nirorycznienpo czołach,nie mają pewności siebie, to dopiero zrozumiesz o czym mówię.choc oczywiście mam nadzieje,że nigdy do tego nie dojdzie u nas
13.04.2025 08:21
Bardzo dobra zmiana.zamiast się z tego cieszyć to jakieś podśmiechujki tutaj xD
Serge może być bardzo ważny w związku z brakiem Musiali i łamliwością Comana. Szczególnie że Sane traci dużo na lewej stronie
13.04.2025 06:17
@alien666 a może nie? Tu niektórzy za bardzo już zaczynają temat przeciążeń.kane ma 3200 minut w sezonie.popattzcie na tych co mają blisko 4k.taki Salah gra w lidze od dechy do dechy,więcej jeszcze niż Kane. W sezonie już prawie 3.9k minut
13.04.2025 06:07
Coman niejeden raz w tym sezonie wszedł i zrobił różnicę.teraz dopiero co wraca po kontuzji więc nie ma się co spodziewać cudów.
13.04.2025 05:47
@Edmund piszesz o trzech napastnikach czego nie było u nas.ale nie pamiętasz że mieliśmy dwóch napastników?
Model z jednym głównym napastnikiem przez lata u nas się sprawdzał.dawal mu pewność a ten odwdzięczał się bramkami.zmiennicy też byli ale w tym sezonie ale to nie jest tak że to patologia trwająca od lat.
Możliwe że tel miał załatać tę dziurę ale nie podołał…
13.04.2025 05:46
@Zerafaelo przyjmuje że chłopak nie miał prawie urlopu,ale rozegrał w tym sezonie njespielna 3000 minut. Są tacy co dobijają już do 4K.
Nie przesadzałbym z tym ryzykiem urazu.to sprawa mocno indywidualna.sa tacy co łamią się grając od święta,a inni co 3 dni śmigają i są okazem zdrowia
13.04.2025 05:40
@BreitnerPaul ale poszło mi w Pięty. Oho xD
A teraz coś na temat?czy dalej nie jesteś w stanie zrozumieć,że linia defensywy straciła swoje najbardziej solidne punkty, a w bramce stoi nowicjusz?tego na wykładach dla piłkarskich ekspertów nie mówią?xD
13.04.2025 05:36
@BreitnerPaul dalej to możemy co najwyżej marudzić,bo niczego innego tutaj się przecież nie robi.
Jesli nie widzisz ile pewności tej defensywie dają tacy zawodnicy jak phonzie,ups czy Neuer to o czym tu dyskutować?co najwyżej o hodowli jedwabników.
Kto powiedział że pavlo tomorrow napędowy? Jego brak to kolejny element walącej się ukladanki
12.04.2025 22:22
Co to za patologie?
12.04.2025 22:19
@BreitnerPaul drużyna jest budowana od defensywy i jeśli tam nie ma pewności to cierpią inne formacje.dlatwgo tez teraz cierpi ofensywa,która na dodatek została pozbawiona swojego najbardziej kreatywnego zawodnika.nie wspominając jeszcze o problemach Pavlo.mamy szereg problemów,które niefortunnie się zbiegły w tym samym czasie
12.04.2025 22:10
@Zerafaelo bardzo dobry post.tutaj niektórzy myślę że można zrobić jedną zmianę w oderwaniu od innych.to system naczyń połączonych.
12.04.2025 22:08
@Sopariev tja.ja myślę że wiara niektórych tutaj w pastylki jest większa niż ich kibiców którzy oglądają i widzą,zd tam są niemniejsze problemy niż u nas xD
12.04.2025 22:02
Spróbowałbym z interem po lewej Gnabryego, a po prawej/w środku Sane i Olise.
Będziemy mieli tedy jescze opcje na rezerwie w postaci Tomka i Kinga.
12.04.2025 21:59
Od czasu Lewandowskiego nie mamy 3 dobrych napastników .spales przez te lata czy co?
12.04.2025 21:57
@BreitnerPaul no tak.kazda drużyna moze sobie przecież pozwolić na kadrę 30 zawodników światowej klasy.pora się obudzić.
Nie masz szans przygotować się na kontuzje kilku kluczowych zawodników jednocześnie.nie i kropka.oczywisxie, tutaj narracja jest zawsze ta sama - ten i tamten popełnił błąd i na stos z nim.
Tyle tylko że w drużynie zawsze masz kilku kluczowych zawodników,nie 30.i jak oni wypadają to zawsze są problemy.zawsze
12.04.2025 21:56
Ponoć to leverkusen miało wygrać wszytsko o końca.tak tutaj czytałem
12.04.2025 21:05
No niesamowite prawda?plaga kontuzji i wyglądamy słabiej?niesamowity zbieg okoliczności xD
12.04.2025 21:04
Jak tennponysl dam majsterka to chyba nie taki głupi.
Potrzebne są na pewno gruntowne zmiany w kadrze ale majster dałby wszystkim wodę pewności siebie następnym sezonem
12.04.2025 20:31
Paradoksalnie w pierwszej połowie wyglądaliśmy lepiej.w drugiej już nie było ko teoli i mogło zakończyć się to w dwie strony.
Cieszy dobra zmiana Gnabry’ego bo każdy zdrowy zawodnik w formie może być kluczem do sukcesu.
W obliczu remisu pastylek to biorę ten remis bez grymasu
Ps martwi pavlo.moze to za wcześnie dla niego?
12.04.2025 20:24
Przypomnę że leganes wygrało z barca.wnioski oczywiste xd
12.04.2025 20:14
Na lewej stronie Sane nie przekonuje. Widziałbym go bardziej na 10, albo tam Olise a na prawej Sane
12.04.2025 19:56
A na ile wycenia się 20-30 bramek co sezon?pomijając już to że media nie mają kompletnie pojęcia na temat płac i często strzelają slepakami
12.04.2025 19:21
Taka połowa na 1;0 dla nas.szkoda że nic nie wpadło ale mogę się tylko powtórzyć.grac tak konsekwentnie i wygramy.
Kovac ustawił BVB jak nas na Anfield xD
12.04.2025 19:18
@MS7 nikt nie daje w sumie gwarancji.a na pewno nie taki nowy grajek sprowadzony za kilkadziesiąt milionów.
Historia pokazuje że Sane dowozi liczby.nawet jak pół roku gra z kontuzją.
Jeśli nawet jego udział się zmniejszy do 15-20 to wciąż jest to zexydownaie(!) lepsza opcja niż wydawanie milionów na niewiadomą.
11.04.2025 15:31
@MS7 nie jestem zwolennikiem zmiany dla samej zmiany.fakty są takie że za zawodnika dającego 20-30 bramek trzeba zapłacić kilkadziesiąt milionów.
Dla mnie bez sensu wydatek w związku z tym,jaka jest sytuacja finansowa i potrzeby wzmocnień na innych pozycjach.
Sane jako trzeci skrzydłowy i zmiennik na 10 tonswietna opcja.szczegolnie ze alternatywą jest oddanie gonza bezcen
11.04.2025 13:06
Jak najbardziej się zgadzam.to nie wymarzone wyjście z sytuacji,ale na pewno najbardziej racjonalne.
11.04.2025 10:29
Wystarczy że będzie wciąż zapewniał 20-30 bramek (bramki +asusty).jest to z pewnością bardziej racjonalne niż pozbycie się go za darmo i wydatek kilkudziesięciu mln na zawodnika podobnej klasy
11.04.2025 10:22
Nic nie robi a 20-30 bramek co sezonu daje.truchta a jest w czołówce w drużynie pod względem ilości sprintów.dziwny przypadek leroya sane ;)
11.04.2025 08:25
Jedyna możliwa rozsądna decyzja.
10.04.2025 21:57
Świetne świadectwa kibica Bayernu. Jeden prawi jak to dobrze że możemy odpaść,a inny,w wątku poniżej zastanawia się czy w ogóle będzie trzymał kciuki za nas xD
Fantastyczne uniwersum.niby kibicowskie ale…..nie o kibicowaniu xD
09.04.2025 23:33
@Spajkowy nienprobuje być tutaj adwokatem Goretzki.jak dla mnie to dobry piłkarz,ale niekoniecznie na system wicka.wciaz myślę, że i tak dobrze mieć go w zespole i nie uważam,żebyśmy wczoraj mecz przegrali przez duet Jo-Leon.a taki jest imo wydźwięk Twojego komentarza.jesli się mylę to przepraszam.
09.04.2025 17:24
Nie że lamentuje ale……w sumie nic innego nie robię.co komentarz to lament xD
09.04.2025 17:10
A to Julek to nagle jakaś wyrocznia że jak on coś zrobi to musi być to jedyne rozwiązanie? On w ogóle coś wygrał czy zawsze kiedy ma to znaczenie to dostawał w czapkę????? Tuchel poprawnie zdiagnozował problemy i dlatego nie dało się patrzeć na jego futbol i został słusznie pogoniony???
09.04.2025 17:07
@Gwzd44 nie definiuje ale pokazuje że z całą pewnością nie grają dużo bardziej bezpośrednio.
Dla mnie ich problemy kadrowe były nuepoworwnuwalne do tego z czym my się teraz spotykamy. To tak jakby porównywać Katarek do zapalenia płuc.
Wiek nie ma znaczenia. Liczy się talent,umiejętności, gotowość do gry na tym poziomie(mental). Żaden z tych młodych zawodników,który miał być już gotowy (według kibiców)do gry niempokazuje tego w zupełności w klubie w którym gra na wypożyczeniu.czesc w ogóle prawie nie gra.mozna oczywiście zawsze mówić że trzeba było dać szansę ale Flick u nas nawet ze swojego Dantasa nie wyciągnął wiele i niezbyt pokazał wtedy umiejętności do seryjnego wyciągania grajków z akademii.moze po prostu w Barcelonie robią to lepiej?co chyba nie jest kontrowersyjną opinią bo szkółka barcy słynie z tego od lat i wielu się jej przygląda
09.04.2025 11:01
@Gwzd44 mają posiadania piłki prawie 62% więc z pewnością nie grają znacznie bardziej bezpośrednio.
Ta wymieniona przez Ciebie lista zawodników ma być chociażby w połowie porównywalna do ostatnich naszych problemów gdzie wypadają absolutnie kluczowi gracze?no przecież to jest żart.
Wiek nie ma znaczenia.u nas jak musiała miał talent i był gotowy to dostał szansę.kazdy na świecie chciałby mieć taki talent jak yamal(i chciał również przed Flickiem) wiec jakie to ma znaczenie ile ma lat?
09.04.2025 10:36
@Gwzd44 przecież wczoraj miał najlepsze okazje spośród wszystkich zawodników na boisku więc o jakim głębszym problemie mówimy?
09.04.2025 10:16
@Gwzd44 chcesz powiedzieć że barca nie ryzykuje?chcesz powiedzieć że oni mają podobny problem z urazami tylu kluczowych zawodników?
09.04.2025 10:12
Miało być *co pokazują statsy.
09.04.2025 07:49
Otóż to.dla mnie zagraliśmy nawet zaskakująco dobrze,biorąc pod uwagę sytuacje kadrową.zasluzylismy na znacznej więcej conookazuja starzy,ale w takich meczach trzeba grać dużo skuteczniej.i przede wszystkim tego brakło.nie pomysłu,jak zawsze prawią „eksperci” kiedy się przegrywa (ot takie słowo wytrych,żeby wyjść na eksperta a w zasadzie nic konkretnego nie mówisz).
Biorąc pod uwagę sytuacje kadrową to był całkiem dobry mecz,a najbardziej zawiódł niestety Kane.co jednak nie znaczy że już trzeba urządzać polowanie na czarownice i wywalać połowie składu xD
Wciąż jest szansa.a jeśli nie wierzycie to nie włączajcie tv w środę tylko dajcie kibicom wykonywać swoją robotę - wierzyć w swoją drużynę do samego końca 💪
09.04.2025 07:32
Wszyscy out.na pierwszy miejscu „kibice” xD
08.04.2025 23:18
@Sopariev a wmiedzyczaise tej milanizaxji,ktora hejterki wieszczą od x lat byl tryplet i inne sukcesy.no moze w koncu trafia. Tak jak ci co rok w rok przewidują bessę na rynkach.oni tez czasem trafiają.
08.04.2025 23:17
Gratulacje dla Interu.sa dobrze ułożeni taktycznie, to trudny rywal.
Mógłbym powtórzyć komentarz z meczu z bayerem, o momentach bo to ponownie one zdecydowały.inter zdecydowanie był skuteczniejszy w swoich i to dało wygraną.
U nas zawiódł mimo wszystko Kane. Wypadło tylu kluczowych graczy że ci co zostali muszą być bezbledbibake dzisiaj tego nie widzieliśmy. Do tego słabsza postawa Goretzki, Jo czy Sane.
Na temat diera to już nie chce mi się mówić i mam nadzieje,że zawita szybko tam gdzie jego miejsce - na ławce.
Jeszcze nie wszystko stracone i kibic powinien wierzyć.cjociaz biorąc pod uwagę okoliczności będzie pieruńsko trudno.
08.04.2025 23:03
A ja myślę że trzeba po prostu patrzeć racjonalnie,a nie przez pryzmat zawiedzionych/niespelnionych nadziei.a leroy daje co sezon 20-30 bramek.czy jest to materiał na lidera?czy to zawodnik światowego topu na co niektórzy liczyli?no nie,ale w zespole nie możesz mieć samych takich zawodników.jesli zatem jego zarobki mają odzwierciedlać jego pozycję w zespole to gdzie jest problem?rezygnować z 20-30 bramek jakie daje (gole+asysty) bo nie nie spełnił pokładanych w nim nadziei? I wydajmy miliony na zawodnika,który będzie musiał zapełnić tą lukę?
08.04.2025 08:12
@Zerafaelo Goretzka nie ma talentu? xD i gra tylko przez wolę walki?xD
Odrobina powagi.no chyba że wychodzimy z założenia,że talent to mają tylko messi i Ronaldo xD
06.04.2025 16:45
@Simon89 nie wiem,trudna decyzja.chyba 51:49 na zwycięstwo w LM ;) ale pewnie jutro rano mógłbym wstać i powiedzieć że jednak BL ;)
06.04.2025 13:16
@FCB4ever2014 ale Tel nie chciał.to dalej taka sama sytuacja.
06.04.2025 13:14
Przecież jeśli zawodnik nie zgadza się na wypożyczenie do klubu x to nic z tym nie zrobisz. Co z tego że możesz myśleć, że w klubie y będzie lepiej a klub z daje lepsze warunki.To zawodnik ma ostateczną decyzję
06.04.2025 09:48
Spójrzmy prawdzie w oczy.gdyby Bayern grał to co pastylki,odpadł z trzecioligowcem i wygrał w koszmarnym stylu z beniaminkiem to tutaj prędzej czytalibyśmy nawoływania do zwolnienia wincenta niż wpisy jak to powinniśmy wierzyć że odrobimy tak naprawdę 7 punktów w 6 meczów.
Pomimo tych wpisów jak to leverkusen jest w gazie bo odrobili ze Stuttgartem to absolutnie w ich grze tego nie widać.mecza się jeszcze bardziej niż my.
Oczywiście,tutaj trzeba im oddać że potrafią w lidze ostatnio pomimo wszytsko wygrywać ale wątpię że w tej dyspozycji wygrają wszytsko do końca.
Czy jestem pewien misia?mało czego jestem pewien we futbolu :)mamy mega trudną sytuacją kadrową i potrzeba zrywu tych,którzy w tym sezonie niejeden raz zawodzili.o same jestem mimo wszytsko spokojny, ale on jeden to mało. Coman i Gnabry,w którego nawet ja przestałem wierzyć, są potrzebni i od ich dyspozycji może finalnie zależeć to w jakich nastrojach skończymy całą zabawę.
Jesli kibice nie będą wierzyć to co nam zostaje ?;)
05.04.2025 19:36
Tja,to Musiała też zajechany? 2800 minu na koncie w tym sezonie. Taki Salah np 3700.no ale to Jamal zajechany xD
05.04.2025 08:26
@alien666 chyba właśnie nie każdy widział,a już na pewno nie ty.udzial przybywszy bramkach a Ty widzisz same negatywy xD kolejny raz miał swój duży udzial a ty piszesz o nim tylko źle.
05.04.2025 07:22
@alien666 po pierwsze to nie ma oficjalnie danych ile zarabia.po drugie - nie oceniam zawodników przez pryzmat zarobków.po trzecie-mówi się że ma zarabiać dużo mniej niż obecnie.po czwarte- to nie głaskanie a stwierdzenie faktu.liczby pokazują że ostatnio daje dużo.
04.04.2025 23:45
@alien666 on już się ogarnął.jak dobrze liczę to w tym roku w 13 meczach 10 punktów w kanadyjce.malo?
04.04.2025 23:28