DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Zapewnić sobie awans! Bayern podejmuje Salzburg

fot. dieroten.pl

Sezon 2020/21 rozkręcił się na dobre. Jeśli mowa o Bayernie Monachium, to klub ze stolicy Bawarii ma za sobą póki co czternaście oficjalnych spotkań o stawkę w nowej kampanii.

Klub ze stolicy Bawarii ma już za sobą kilkanaście spotkań zarówno na krajowym podwórku (Bundesliga, Puchar i Superpuchar Niemiec), jak i również na arenie międzynarodowej (Superpuchar Europy oraz Liga Mistrzów).

REKLAMA

W przypadku ekipy rekordowego mistrza Niemiec, podopieczni Hansiego Flicka na regenerację, przygotowania i wyciągnięcie odpowiednich wniosków po ostatniej wpadce z Werderem Bremą mieli bardzo niewiele czasu, albowiem już jutro „Bawarczycy” wkraczają do akcji w rozgrywkach Champions League.

Podobnie jak trzy tygodnie temu, tak i tym razem Manuela Neuera i spółkę czeka bój o punkty z RB Salzburg (w pierwszym meczu monachijczycy rozbili RBS aż 6:2). Miejscem tego pojedynku będzie Allianz Arena (początek dokładnie o 21:00), która nigdy wcześniej nie gościła salzburczyków.

Dla zawodników „Gwiazdy Południa” będzie to bardzo ważny wieczór, ponieważ w przypadku zwycięstwa Bayern może zapewnić sobie już bezpośredni awans do fazy pucharowej. Niemniej jednak zadanie nie będzie najłatwiejsze, zwłaszcza że podopieczni Marscha w poprzednim starciu pokazali się z bardzo dobrej strony i napsuli mistrzom Niemiec sporo krwi.

Jubileusz Flicka w cieniu remisu

Co prawda monachijczycy otrząsnęli się po wrześniowej porażce z Hoffenheim, ale biorąc pod uwagę kilka ostatnich spotkań w Bundeslidze i Lidze Mistrzów, podopieczni Hansiego Flicka wciąż miewają spore problemy, czy to z grą w obronie, czy skutecznością w ataku. Przekonać mogliśmy się o tym w ubiegłą sobotę.

REKLAMA

Bayern podejmował na własnym podwórku Werder Bremę i choć od samego początku „Bawarczycy” przejęli kontrolę i dominowali swoich rywali, to nie potrafili wykorzystać tej przewagi. Na domiar wszystkiego pod koniec pierwszej części boju na Allianz Arenie bramkę do szatni FCB strzelił Maxi Eggestein.

Po zmianie stron mistrzowie Niemiec prezentowali się lepiej, ale w dalszym ciągu nie potrafili przebić się przez zasieki obronne bremeńczyków. Dopiero w 62. minucie na 1:1 strzelił Kingsley Coman. Co prawda gospodarze dwoili i trolli się, aby strzelić kolejną bramkę i zdobyć 3 punkty, ale bez większych efektów…

W końcówce po raz kolejny swoim geniuszem popisał się Manuel Neuer, który w sytuacji sam na sam z Sargentem uchronił kolegów przed porażką. Warto jednak podkreślić, że dla Hansiego Flicka był to jubileuszowy 50. mecz jako trener. Jeśli weźmiemy pod uwagę rekordowe liczby 55-latka jako szkoleniowca „Dumy Bawarii”, to robią one przeogromne wrażenie:

− 45 zwycięstw, 2 remisy i 3 porażki
− Bilans bramkowy 164:44
− Mistrz Niemiec, Liga Mistrzów, Puchar Niemiec, Superpuchar Europy i Niemiec
− Średnio 2,74 pkt na mecz
− Średnio 3,28 bramek na mecz

REKLAMA

− Werder spisał się bardzo dobrze, zostawiając nam niewiele wolnego miejsca. Nie byliśmy w stanie wykorzystać naszych okazji bramkowych z tego powodu. Po prostu musimy się zadowolić dzisiejszym remisem – powiedział po meczu Hansi Flick.

Jeśli mowa o rodzimej pierwszej Bundeslidze, to po rozegraniu ośmiu kolejek w ramach nowego sezonu ligowego, klub ze stolicy Bawarii zajmuje pierwsze miejsce w tabeli z dorobkiem 19 punktów i bilansem bramkowym 28:12.

Wpadka Salzburga w lidze

Jeśli mowa o jutrzejszych rywalach Bayernu w Lidze Mistrzów, to trzeba przyznać, że RB Salzburg zanotował bardzo dobry początek sezonu 2020/21. Mając na uwadze wszystkie rozgrywki, to salzburczycy wygrali 10 z 15 spotkań (2 remisy i 3 porażki).

W ostatnią sobotę, mistrzowie Austrii rozegrali kolejne spotkanie w ramach rodzimej Bundesligi. Rywalem podopiecznych Jesse'go Marscha była ekipa SK Sturm Graz. Wbrew oczekiwaniom kibiców i przewidywaniom bukmacherów, ekipa „Byków” nie sprostała tym razem zadaniu i poniosła swoją pierwszą porażkę w tym sezonie ligowym.

Choć pierwsza część spotkania na Red Bull Arenie w Salzburgu zakończyła się bezbramkowym remisem, to w drugiej połowie padły aż 4 bramki! Tuż po zmianie stron na 1:0 dla przyjezdnych strzelił Ljubic (48'), zaś raptem cztery minuty później na 2:0 podwyższył Jantscher. Goście nie zamierzali jednak składać broni i idąc za ciosem, dobili swoich rywali w 59. minucie − po raz drugi na listę strzelców wpisał się wspomniany wyżej Jantscher. Kiedy wydawało się, że drużyna z Grazu wygra gładko 3:0, to w samej końcówce honorowe trafienie dla salzburczyków zanotował utalentowany Berisha.

− To oczywiste, że jestem rozczarowany. Gratulacje dla Sturm Graz, zagrali bardzo dobrze. Mieli większą wolę walki, wygrali więcej pojedynków. To dla nas ważna lekcja. Zwłaszcza u siebie nie możemy tak grać. Jestem bardzo zawiedziony − powiedział po meczu trener Marsch.

Po rozegraniu ośmiu kolejek w ramach nowego sezonu austriackiej Bundesligi, RB Salzburg póki co ugrał 19 punktów, co daje im pierwsze miejsce w tabeli ligowej − na wynik ten przełożyło się 6 zwycięstw, remis, porażka oraz bilans bramkowy 26:8.

Drugi mecz o stawkę w historii

Jeśli prześledzimy historię spotkań obu ekip na międzynarodowej arenie, to Bayern Monachium spotka się dziś wieczorem z RB Salzburg dopiero po raz drugi w historii (bez uwzględniania sparingów).

Pierwszy bój o stawkę miał miejsce trzy tygodnie temu, kiedy to monachijczycy dosłownie rozbili swoich przeciwników aż 6:2. Na uwagę zasługuje jednak fakt, że wynik ten może być bardzo mylący, albowiem „Bawarczycy” przez niemalże 75 minut mieli ogromne problemy z grą i przebiciem się przez dobrze ustawioną obronę salzburczyków.

Do 79. minuty na tablicy wyników widniało 2:2, ale w samej końcówce podopieczni Flicka wzięli się mocno w garść, wykorzystali zmęczenie rywali i wypunktowali ekipę „Byków” strzelając im 4 bramki w zaledwie 11 minut. Na listę strzelców wpisywali się kolejno Lewandowski, Kristensen (samobójcze trafienie), BoatengSane, ponownie „Lewy” oraz Hernandez.

REKLAMA

Jeśli natomiast weźmiemy pod uwagę pojedynki o stawkę ze wszystkimi austriackimi zespołami, to ze statystyk portalu „Worldfootball.net” wynika, że doszło do 10 potyczek, zaś ogólny bilans sprzyja na korzyść FCB, którzy zwyciężyli 6-krotnie, 2 razy remisowali i tyle samo raz schodzili z boiska jako pokonani. Co więcej na korzyść mistrzów Niemiec sprzyja też bilans bramkowy 23:10.

Po raz pierwszy Bayern spotkał się z drużyną z Austrii na początku lat 40', kiedy to w ramach pierwszej rundy Pucharu Niemiec Wiener Sport-Club pokonał „Gwiazdę Południa” 1:0 za sprawą trafienia Josefa Eppa. Wiele lat później „Bawarczycy” rywalizowali z kolei z Rapidem i Austrią Wiedeń na arenie europejskiej.

Bilans FCB z austriackimi zespołami:

W przypadku RB Salzburg mówimy o nieco bogatszej historii pojedynków z niemieckimi zespołami. Ogółem drużyna „Byków” ma na swoim koncie 14 spotkań z klubami z Niemiec. Jeśli mowa o bilansie, to jest on wyrównany, albowiem mówimy o 6 zwycięstwach, 4 remisach i 6 porażkach. Nieco gorzej sytuacja prezentuje się z bramkami, gdyż salzburczycy zdobyli 19 oraz stracili 28 gole.

Po raz pierwszy ekipa z zachodniej Austrii miała okazję zmierzyć z reprezentantem Bundesligi w sezonie 1980/81, kiedy to SV Austria Salzburg (przed przejęciem przez koncern Red Bulla) poległa w dwumeczu z Fortuną Duesseldorf 8:0 w ramach pierwszej rundy rozgrywek Pucharu Zdobywców Pucharów.

Bilans RB Salzburg z niemieckimi zespołami:

 

Lucas na ławce?

Sytuacja kadrowa klubu ze stolicy Bawarii wydaje się być w miarę przejrzysta. Pewnym jest, że Hansi Flick będzie zmuszony radzić sobie co najmniej bez pięciu zawodników, a mianowicie bez takich graczy jak Bouna Sarr, Niklas Suele (zaległości treningowe), Corentin Tolisso (problemy mięśniowe), Alphonso Davies (kontuzja kostki), Joshua Kimmich (kontuzja kolana).

Mimo trudnej kilku osłabień, podczas dzisiejszej konferencji prasowej szkoleniowiec bawarskiego klubu wyraził nadzieję, że na ławce rezerwowych znajdzie się Lucas Hernandez, który przypomnijmy w meczu ligowym z Werderem Bremą doznał stłuczenia miednicy.

− Corentin Tolisso oraz Bouna Sarr nie zagrają jutro. W przypadku Lucasa Hernandeza mamy nadzieję, że będzie mógł on znaleźć się na ławce rezerwowych – powiedział dziś Flick.

REKLAMA

− Niklas przebywał na kwarantannie przez 8 dni, potem dopiero zaczął trenować z kadrą narodową Niemiec. Obecnie ma zaległości treningowe, które musi nadrobić. Dlatego jutro też nie będzie dostępny. Mamy nadzieję, że w sobotę już zagra. Pracujemy nad tym mówił dalej.

  

Niewykluczone również, że w najbliższych tygodniach do pierwszego zespołu zostaną wprowadzeni kolejni młodzi i utalentowani piłkarze. Flick podkreślił, że jest bardzo zadowolony z poziomu treningów oraz występów juniorów FCB.

Nasi gracze z FCB II też mają mecze. Jamal poradził sobie dobrze z Werderem, ale mógł też w pewnych sytuacjach zagrać lepiej. To ważne jak zespół trenuje. Cieszymy się, że mamy taką zdolną młodzież! Niebawem 1-2 juniorów może też zostać włączonych do gry – podsumował Hansi Flick.

Eksperci typują

Każdy z nas chciałby pewnie efektywnego i widowiskowego zwycięstwa Bayernu nad drużyną z zachodniej Austrii, ale co myślą osoby z zewnątrz? Poniżej znajdziecie kilka typów piłkarskich ekspertów, dla których futbol to chleb powszedni.

Julia Kramek (Borussia.com.pl): 3:1 dla Bayernu.

Marcin Borzęcki (TVP Sport): 3:1 dla Bayernu.

Maciej Kruk (Eleven Sports): 2:1 dla Bayernu.

Mateusz Majak (Eleven Sports): 3:1 dla Bayernu.

Michał Serafin (1. FC Kaiserslautern): 3:0 dla Bayernu.

Michał Jeziorny (Die Roten): 3:1 dla Bayernu.

Tomasz Urban (Eleven Sports): 2:0 dla Bayernu.

Martin Huć (BayerLeverkusen.pl): 2:1 dla Bayernu.

Garść ciekawostek

− Bayern w minionym sezonie zdobył potrójną koronę po raz drugi w historii klubu!
− Bayern jest niepokonany w 23 z 24 ostatnich meczach Ligi Mistrzów.
− Bayern w ostatnim sezonie LM pokonał w finale Ligi Mistrzów ekipę PSG 1:0.
− Bayern w swojej wieloletniej historii 19-krotnie grał już w 1/2 finału LM (10 razy awans do finału).
− Bayern w swojej wieloletniej historii 6-krotnie sięgał po trofeum Ligi Mistrzów.
− Bayern wygrał 14 ostatnich spotkań z rzędu w Lidze Mistrzów (absolutny rekord).
− Bayern póki co ugrał 19 punktów po ośmiu kolejkach i zajmuje 1. miejsce w tabeli.
− Bayern od momentu rozpoczęcia sezonu 2020/21 wygrał 12 z 14 spotkań (porażka i remis).
− Bayern w tej edycji LM zdobył 9/9 pkt oraz może pochwalić się bilansem bramkowym 12:3.
− Bayern strzelił co najmniej 3 bramki w 8 z 10 ostatnich spotkań Ligi Mistrzów.
− Bayern w swojej wieloletniej historii mierzył się z zespołami z Austrii 10 razy.
− Bilans Bayernu z austriackimi zespołami to 6 zwycięstw, 2 remisy oraz 2 porażki.
− W tym okresie monachijczycy zdobyli 23 bramki oraz stracili ich 10.
− Salzburg w swojej historii ani razu nie sięgnął po Puchar Ligi Mistrzów.
− Salzburg w ostatnim sezonie LM odpadł na etapie fazy grupowej Ligi Mistrzów.
− Salzburg póki co ugrał 19 punktów w Bundeslidze i zajmuje 1. miejsce w tabeli.
− Salzburg od rozpoczęcia sezonu 2020/21 wygrał 10 z 15 spotkań (2 remisy i 3 porażki).
− Salzburg stracił co najmniej 2 bramki w 3 ostatnich meczach Ligi Mistrzów.
− Salzburg zdobył co najmniej 2 bramki w ostatnich meczach Ligi Mistrzów.
− Salzburg w swojej wieloletniej historii mierzył się z zespołami z Niemiec 16 razy.
− Bilans Salzburga z niemieckimi zespołami to 6 zwycięstw, 4 remisy oraz 6 porażek.
− W tym okresie piłkarze Salzburga zdobyli 19 bramek oraz stracili ich 28.
− Po raz ostatni obie ekipy grały ze sobą 3 listopada 2020 roku (Bayern zwyciężył 6:2).
− Faworytem bukmacherów jest Bayern, zaś średni kurs na ich zwycięstwo wynosi obecnie 1,22.
− W rankingu wszech czasów europejskich rozgrywek Bayern zajmuje 2. miejsce (683 punktów).
− W rankingu wszech czasów europejskich rozgrywek Salzburg zajmuje 145. miejsce (14 punktów).
− Kadrę Bayernu Monachium wycenia się obecnie na sumę 881,20 milionów euro.
− Kadrę Salzburga wycenia się obecnie na sumę 144,00 milionów euro.
− Najbardziej wartościowym zawodnikiem w kadrze Bayernu jest Gnabry (90 mln €).
− Najbardziej wartościowym zawodnikiem w kadrze Salzburga jest Szoboszlai (25 mln €).
− Hansi Flick będzie musiał radzić sobie jutro przede wszystkim bez Kimmicha oraz Daviesa.
− Hansi Flick jako trener tylko raz miał okazję rywalizować z Salzburgiem (zwycięstwo).
− Hansi Flick jako trener tylko raz miał okazję rywalizować z Jesse Marschem.
− Jesse Marsch musi ra  dzić sobie bez Bernede, Daki, Diakite, Diarry oraz Okugawy.
− Jesse Marsch jako trener tylko raz miał okazję rywalizować z Bayernem (porażka).
− Najlepszym strzelcem Bayernu we wszystkich rozgrywkach jest Lewandowski (13 bramek).
− Najlepszym strzelcem Salzburga we wszystkich rozgrywkach jest Daka (12 bramek).
‒ Thomas Mueller jest rekordzistą Bayernu pod względem występów w LM (118 spotkań).
− W rankingu wszech czasów Robert Lewandowski ma już 70 bramek w LM, co daje mu 4. miejsce.
− Bayern zajmuje pierwsze miejsce w rankingu klubowym UEFA.
− Bayern pod wodzą Flicka może pochwalić się średnią bramek rzędu 3,28 (wszystkie rozgrywki).
− Bayern pod wodzą Flicka może pochwalić się średnią punktów rzędu 2,74 (wszystkie rozgrywki).
− Flick wygrał 45 z 50 spotkań jako trener Bayernu, co jest absolutnym rekordem klubu.
− Flick do tej pory jako trener Bayernu poniósł tylko porażki z Bayerem 04, Gladbach i Hoffenheim.
− Do tej pory w rozgrywkach Ligi Mistrzów padło 156 bramek, zaś średnia wynosi 3,25 na mecz.
− Obecnymi królami strzelców tej edycji LM są Jota, Morata, Haaland i Rashford (po 4 bramki).
− Najwięcej asyst w tym sezonie Ligi Mistrzów ma De Bruyne (4).
− Thomas Mueller może jutro rozegrać 550. mecz w karierze jako zawodnik Bayernu.
− Serge Gnabry może jutro rozegrać 100. mecz w karierze jako zawodnik Bayernu.
− Bayern posiada najlepszą ofensywę w tej edycji Ligi Mistrzów (12).
− Bilans Flicka w LM to 11 zwycięstw oraz bilans bramkowy 42:7.
− Lewandowski (70) traci tylko bramkę do Raula (71) w klasyfikacji strzeleckiej LM.
− Jesse Marsch w przeszłości był asystentem Ralfa Rangnicka w RB Lipsk.

 Stach Gabriel

Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

FanGraczyBayern https://www.uefa.com/uefachampionsleague/match/2029423--bayern-vs-salzburg/

Oficjalne stanowisko UEFA.

25-11-2020, 23:24:04

GuteSpiele
Ja kolego jakoś nie widzę Comana na liście strzelców

25-11-2020, 23:21:47

JazGod Spalony Lewandowskiego był pokazany bardzo czytelnie, za to właśnie dzisiaj brak linii itd. Widocznie był na czystej pozycji skoro uznali bramkę. Przecież przy spalonym Lewandowskiego były dwie linie jedna oznaczająca bark obrońcy BVB, a druga jego kolano od której odchodziły przerwane linie, żeby to zauważyć.

25-11-2020, 23:11:15

@ ForzaFCB - "... A no i trzeba wspomnieć, że po raz kolejny VAR nas opluwa. Ja się pytam jakie są obecnie przepisy w piłce nożnej. Kolano Lewandowskiego niedawno wysunięte o 1mm było spalonym, a dzisiejszy gol Salzburga nie? - trzeba zmienić zasady spalonego, albo coś ustalić z działaniem VARu bo to jest śmieszne ... "

Chciałbyś zabrać wpływ sędziów na wynik meczu - nigdzie nie pokazano czytelnie tego wysuniętego kolana Lewego - po za tym pełna zgoda - tylko na naszej stronie tego typu wpisy są niemile widziane.

Dlaczego tak jest ? - niestety nie wiem

25-11-2020, 23:08:47

Daro
Wiem ze tutaj lubią narzekac :) przez to tak napisałem ;D nawet po meczu z barca jakieś zaczepki się znalazły ;)

25-11-2020, 23:05:27

Hehe. Widzę humor dopisuje. Czerwona kartka Roca wina Comana, Kontuzja Kimmicha przez Sarra i Lewandowski gra dobrze tylko mu nie podają :)
Tak całkiem serio to mecz był dość wolny i ogólnie słaby. Szkoda tak dziurawej obrony przy geniuszu Neuera, który w takiej formie śmiało mógłby brać się za rekord czystych kont.
Coman słabo, ale bramka i asysta jest więc chyba MVP. W tym sezonie 4 gole i 3 asysty w 9 spotkaniach więc dajcie mu już spokój, bo traktujecie go jak sezon temu gdzie zdaje się po 9 meczach miał 1 bramkę tylko :)
Neuer klasa światowa.
Obrona dno.
Roca i Goretzka zaczęli się co raz lepiej rozumieć, a nasz środek pola zaczął wyglądać coraz lepiej jednak niestety spóźnił swoją interwencje.
Lewandowski i Müller zrobili to co trzeba, ale gra dzisiaj słaba. Lewandowski bardzo wolno podejmował decyzje, był trochę niezdecydowany.

Koniec końców wygrywamy i cieszymy się, bo nie tylko awansowaliśmy, ale wygraliśmy grupę, dwa mecze do końca 7 pts przewagi.

25-11-2020, 23:05:08

A no i trzeba wspomnieć, że po raz kolejny VAR nas opluwa. Ja się pytam jakie są obecnie przepisy w piłce nożnej. Kolano Lewandowskiego niedawno wysunięte o 1mm było spalonym, a dzisiejszy gol Salzburga nie?
trzeba zmienić zasady spalonego, albo coś ustalić z działaniem VARu bo to jest śmieszne

25-11-2020, 23:02:28

FanGraczyBayern
Całkiem niedawno pisałem ze dla mnie nasi stoperzy to totalne dno. I to od conajmniej 2-3 lat. Obojętnie czy to boateng czy teraz pan alab, czy Suele. Cała trójka robi błędy i są bardzo wolni. I mam nadzieje ze nianzou odpali.

25-11-2020, 23:02:24

@ Prezes42 - " ... Liverpool nie oddał żadnego
celnego strzału na bramkę w meczu z Atalantą haha ... "

brak Van Dijka widoczny

A z Iliciciem Atalanta może wygrać z każdym.\
Akcent reprezntacyjny Niemiec
Gosens tez golem

25-11-2020, 23:02:13

Alaba i Goretzka najgorsi na boisku plus Gnabry tyle strat zę by 4 mecze obdzielił

25-11-2020, 23:01:46

Gdzie jest fan Alaby GUTESPELE sie pytam!!!1

25-11-2020, 23:00:56

Gdybym był Hasanem, to nr 1 na liście do sprowadzenia byłby bez wątpienia Szoboszlai.
Ten chłopak jest niesamowity, idealny wonderkid na środek pola

25-11-2020, 23:00:17

wasser ja pamiętam, że tu nawet było narzekanie po wygranym finale LM w sierpniu... nie dogodzi co poniektórym za cholerę...

25-11-2020, 23:00:04

Nie patrzmy na liverpool dziś gdyby Atalanta przyjechała do Bayernu tez by wygrała taka jest prawda tu piłka na pusta bramke się toczyła.

25-11-2020, 23:00:03

Podobają mi się debiutanci w Lidze Mistrzów, Roca i Richards ciągle pod grą, szukają piłki, okazji, dobrzy jak narazie w neutralizowaniu akcji.

PS. Gdybym był Hasanem to Szoboszlai byłby u mnie nr 1 na liście do kupienia
Ten chłopak jest przekocurem, idealny do środka pola

25-11-2020, 23:00:02

Nie ma co narzekać, wynik jest, cel osiągnięty, będziemy mogli wypoczywać w 5 i 6 kolejce, a trzeba pamiętać ze nazbierało się kontuzji i skład był jaki był.

25-11-2020, 22:59:48

Dopóki strzelamy więcej od przeciwnika to możemy nawet 7:6 mecze wygrywać. Wolę wygrany mecz z błędami w obronie niż taktyczne szachy z dobrą defensywną grą ale wymęczonym 1:0 z przodu.

25-11-2020, 22:59:39

Szkoda tej czerwonej kartki bo zespół musiał ponad 20 minut gonić. Dobrze, że na Stuttgart wrócą Sarr, Tolisso i Suele.

25-11-2020, 22:59:01

wasser
Gdyby nie Neuer to byłoby 3:4-3:5 więc nie ma się z czego cieszyć. Obrona do wymiany. Może Nianzou powinien zacząć grać ?

25-11-2020, 22:58:10

Niech Mönchengladbach za tydzień ogra Inter, a też awansuje.

25-11-2020, 22:57:16

Liverpool nie oddał żadnego celnego strzału na bramkę w meczu z Atalantą haha

25-11-2020, 22:56:52

Gra bez polotu, ale punkty nabijamy, niestety obrona potrzebuje przemeblowania i prawdziwego następcy Thiago w środku pola. Roca chciał naprawić błąd Comana w stylu Tolisso do tego Sane nie wygląda lepiej na skrzydle po prostu przemęczenie kadry wali światłem w oczy...

25-11-2020, 22:56:51

I znowu narzekanie :D 3:1 do przodu a tu lament jakbyśmy przegrali.

25-11-2020, 22:56:45

Brawo pierwsze miejsce zapewnione Neuer to jest dzik. Można teraz będzie nieco bardziej porotowac w LM. Druga połowa już lepsza. Głupia czerwona kartka Roci.

25-11-2020, 22:55:55

Ponownie wynik nie oddający do końca gry. Jednakże pierwsze miejsce grupie! Martwią te kontuzje i nasza gra w obronie.
Chyba w nadchodzącej kolejce bundesligi szykuje nam się debiut Kouassi.

25-11-2020, 22:55:47

tapczan
Niby tak, ale śrubowanie rekordu zwycięstw z rzędu w LM też byłoby wyczynem.

25-11-2020, 22:55:42

Dziwny to był mecz, kolejne 3pkt w LM, zapominam jak po meczu z Lokomotivem.

25-11-2020, 22:55:29

Gdyby nie Manu to co mecz tracilibyśmy po pięć bramek i nie ma w tym przesadyzmu.

25-11-2020, 22:55:00

Neuer kolejny raz ratuje nas przed stratą gola, kolejny jego świetny mecz.

25-11-2020, 22:55:00

Gratulacje dla drużyny... czasem trzeba i szczęściem, fuksem :-) nie zawsze nam ono sprzyja.. 1 miejsce w grupie... można odpoczywać dwie ostatnie kolejki

25-11-2020, 22:54:57

Miał być awans i jest, i to z pierwszego miejsca na 100%!

Mia San Mia!

25-11-2020, 22:54:47

Komplet punktów, pierwsze miejsce w grupie. Teraz w CL można będzie odpoczywać i rzucić wszystkie siły na BL.

25-11-2020, 22:51:54

Nie wiem o co chodzi z tą obroną, są osoby, które uwazaja, że każdy w tej formacji gra świetnie, a w meczu wygląda to fatalnie.

25-11-2020, 22:49:50

po 4 kolejkach to chyba nigdy nie mieliśmy jeszcze zapewnionego 1 miejsca w grupie LM

25-11-2020, 22:48:51

Murphy123 za mocne słowa.

25-11-2020, 22:47:34

Muller gra słabo coś ostatnio

25-11-2020, 22:45:01

Sane utyka, chyba kontuzja.

25-11-2020, 22:44:59

Ta nasza obrona serio wymaga przemaglowania, nie możemy tak grać. To wygląda tragicznie.

25-11-2020, 22:42:59

Brakowało czerwa Neuera z tego tylko.

25-11-2020, 22:42:28

Mam nadzieję na szybki powrót Sule i debiut Kouasiego

25-11-2020, 22:42:08

Ale teraz mamy szczęście...

25-11-2020, 22:42:06

To jest przegina co my robimy

25-11-2020, 22:41:43

Ale fartt

25-11-2020, 22:41:38

Obrona Bayernu to jest dno.

25-11-2020, 22:41:36

Najlepszy wolny w historii....

25-11-2020, 22:40:36

Leroy znów strata...

25-11-2020, 22:38:24

Goretzka chyba teraz na LO

25-11-2020, 22:38:08

FanGraczyBayern
Faktycha, zapomniałem o tym :p

25-11-2020, 22:37:39

Będzie 4-2 ^^

25-11-2020, 22:37:28

MateuszFCB
Nie zgłoszony do LM

25-11-2020, 22:37:06

No Costa jak nie teraz to kiedy? Na kontrę !

25-11-2020, 22:35:57

Spalony czy nie, Leroyowi nie pierwszy raz w taki sposób odskakuje futbolówka...

25-11-2020, 22:35:54

Spokojnie, jeżeli to Bayern strzeliłby taką bramkę to by nie uznali.

25-11-2020, 22:35:35

hmmmm.... to zalcburga przepisy nie obowiązują?

25-11-2020, 22:35:33

A czemu nie Kouasi?

25-11-2020, 22:35:29

Wichniarek co Ty pier po raz kolejny. Poziom komentarza na Polsacie katastrofalny.

25-11-2020, 22:35:23

Wchodzi Javi i Costa

25-11-2020, 22:35:13

Var to jednak loteria, czasem takie uznają, a czasem nie...

25-11-2020, 22:35:13

Przypominają się ostatnie bramki lewego, gdzie przy podobnych milimetrach gole nie były zaliczane.

25-11-2020, 22:34:49

Teraz szanować piłkę, panowie.

25-11-2020, 22:34:22

Lewemu z BVB w identycznej sytuacji nie uznali.

25-11-2020, 22:33:59

No to się zacznie

25-11-2020, 22:33:35

Trzeba utrzymać koncentrację

25-11-2020, 22:33:09

Tracimy bramkę po stracie Leroya, jeszcze mogą być emocje w tym meczu.

25-11-2020, 22:32:12

MateuszFCB - nawet Messi w debiucie na MŚ 2006 (chodzi o debiut na turnieju) nawet minuta nie minęła i zarobił czerwo :D Kto wie może będzie coś z niego ;>

25-11-2020, 22:32:08

Spalony ewidentny

25-11-2020, 22:31:53

Coś ucieka piłka Leroyowi.

25-11-2020, 22:31:14

oby w Madrycie tak zostało jak aktualnie... wtedy ostatnie 2 kolejki LM możemy grać totalnymi rezerwami... kluczowi by odpoczęli...

25-11-2020, 22:31:09

Dawać Nianzou

25-11-2020, 22:31:07

Nie ma co oceniać i skreślać Rocy po jednym meczu, ta pierwsza kartka to taka bardziej z przypadku.

No niestety, tracimy bramkę.

25-11-2020, 22:31:06

Costę dawać, niech biega po cholerą był ściągany, na kontrę.

25-11-2020, 22:31:03

Coman ładnie wsadził Roce na mine

25-11-2020, 22:31:02

Robi się ciekawie

25-11-2020, 22:31:01

Gdzię są Kur... obrońcy?!!

25-11-2020, 22:30:54

W sobotę Roca powinien dostać szanse skoro z Atletico nie zagra.

25-11-2020, 22:29:54

Wchodzi Adeyemi, wychowanek Bayernu. Ponoć wielki talent.

25-11-2020, 22:29:53

Bądźmy szczerzy. Prócz kartki Roca dobry mecz - szkoda takiego debiutu no ale trudno. Widać potencjał u niego.

25-11-2020, 22:29:06

diablo - czasem tak jest, że drużyna która gra w osłabieniu potrafi grać lepiej.

A ja z Rocy może nie jestem zadowolony przez to czerwo, ale uważam że z tej mąki może być chleb i należy dać mu szansę.

25-11-2020, 22:28:41

O Jezu Sane Comana w najgorszej dyspozycji zrobił

25-11-2020, 22:28:38

Raczej już nie powinniśmy zwycięstwa wypuścić.

Roca do momentu czerwonej kartki nie grał źle. Niestety jednak to wydarzenie zostanie zapamiętane.

25-11-2020, 22:28:31

Neuer klasa światowa!

25-11-2020, 22:28:24

Noja mistrz!

25-11-2020, 22:28:23

Roca szkoda kartki ;) da radę chlopak

25-11-2020, 22:28:19

Neuer

25-11-2020, 22:28:18

Neuer król, najlepszy bramkarz świata.

25-11-2020, 22:28:11

Więcej niż szczęście

25-11-2020, 22:28:10

Manu Ty mistrzu!!!

25-11-2020, 22:27:54

Neuer!!!!

25-11-2020, 22:27:46

Sane sztos

25-11-2020, 22:27:16

Kartki Roci głupie, ale mecz dobry. Wyciągnąć wnioski i oby więcej szans.

25-11-2020, 22:26:59

Sane robi różnicę po każdym wejściu z ławki.

25-11-2020, 22:26:44

Coman asysta, a Sane jak zawsze jako joker sprawdza się idealnie.

25-11-2020, 22:26:42

No i Leroy kolejna bramka po wejściu z ławki. Brawo.

25-11-2020, 22:26:28

Albo nie xD

25-11-2020, 22:26:14

Zaraz się okaże, że w 10 będziemy bardziej skuteczni, haha
Brawo Sane!

25-11-2020, 22:26:05

COMAN - SANE!!! Po meczu!!!

25-11-2020, 22:26:01

Brawo Roca. Pokazałeś klasę.

25-11-2020, 22:25:52

Zszedł Roca i gra od razu ruszyła, przypadek?

25-11-2020, 22:25:45

Liverpool już 0:2 dostaje

25-11-2020, 22:25:40

Leroy!

Edytowano : 2020-11-25 22:26:11

Po dzisiejszym meczu mam nadzieję, że Roca jednak częściej będzie grał i wyciągnie wnioski z tej kartki

25-11-2020, 22:25:39

Matilegolas
Obecnie są najgorsi, a Alaba zwlaszcza

25-11-2020, 22:25:29

Sane!!!

25-11-2020, 22:25:29

Martinez za Lewego albo Comana

25-11-2020, 22:25:25

Sane!!!!

25-11-2020, 22:25:19

No to sobie Roca nie pogra za długo...

25-11-2020, 22:25:10

Dobry mecz miał i czerwo...

25-11-2020, 22:24:57

No to 23min pogramy w 10, ciekawy trening,

25-11-2020, 22:24:56

Będzie nerwowa końcówka. To nie poziom Roci jednak.

25-11-2020, 22:24:55

No tak weźcie wy jeszcze tego Roce ukrzyżujcie.

25-11-2020, 22:24:46

To Roca odpalił...

25-11-2020, 22:24:29

No to Roca fatalnie zaczyna poważną przygodę z Bayernem.

Edytowano : 2020-11-25 22:24:52

Mimo, że grał nawet całkiem nieźle, ale niestety ta czerwona kartka dużo zmienia.

25-11-2020, 22:24:13

Coman złaź już z tego boiska.

25-11-2020, 22:24:10

Już wiadomo dlaczego nie gra

25-11-2020, 22:24:09

A kto spierdo**ł? COMAN

25-11-2020, 22:24:01

Amator

25-11-2020, 22:23:54

FanGraczyBayern Tylko ciągle Alaba, Coman, Alaba, Coman, Alaba, Coman. To już obsesja.

25-11-2020, 22:23:51

Roca ratuje wielbłąd Comana i czerwo pfff

25-11-2020, 22:23:46

No bez jaj

25-11-2020, 22:23:41

Brawo Roca...

Edytowano : 2020-11-25 22:24:08

Oczywiście po błędzie Comana...Szkoda bo dobrze grał

25-11-2020, 22:23:32

Pavard Sule Lucas Davies hm ?

25-11-2020, 22:23:02

Matilegolas
Słabo gra to dostaje krytykę...

25-11-2020, 22:22:27

Dobrze, że Hernandez może już grać. Nasz najpewniejszy obrońca w tym sezonie.

25-11-2020, 22:21:08

FanGraczyBayern Skończ już z tym hejtem. Nudne to. Niedługo spadnie deszcz i Ci się to nie spodoba i też stwierdzisz, że to wina Comana.

25-11-2020, 22:20:43

Wchodzi Leroy

25-11-2020, 22:20:17

Lucas wchodzi

25-11-2020, 22:19:44

I Coman zj...bal

25-11-2020, 22:18:53

Roca ładne piły do przodu daje

25-11-2020, 22:18:10

No i pięknie, teraz 3 żeby już zamknąć mecz

25-11-2020, 22:17:53

Wichniarek co Ty pier

25-11-2020, 22:17:10

Leroy wchodzi

25-11-2020, 22:17:02

Elessar
I słusznie, bo Coman nie zrobił tego wystarczająco dobrze by to była jego bramka.

25-11-2020, 22:16:05

Panowie, ale to samoboj, a nie bramka Comana

Edytowano : 2020-11-25 22:12:42

Wober M. (Bramka samobójcza)

25-11-2020, 22:12:03

Teraz już będzie grało się łatwiej

25-11-2020, 22:11:50

Coman więcej szczęścia niż rozumu, ale Gute odnotuje to jako wspaniały strzał

25-11-2020, 22:11:32

Ależ mamy szczęście... Bramkarz ten "strzał" złapałby w zęby...

25-11-2020, 22:11:31

Ale to co Leon wyłuskał to jego.

25-11-2020, 22:11:14

A wcześniej Leon świetnie powalczył.

25-11-2020, 22:10:56

Coman z bramką, ale trochę na farcie to wpadło...

25-11-2020, 22:10:56

W głównej mierze bramka wynikająca z wywalczenia piłki rzeź Goretzke :ll

Edytowano : 2020-11-25 22:11:10

:))*

25-11-2020, 22:10:51

KINGsley!!!

25-11-2020, 22:10:33

Nie wiem jak my to robimy, RB mieli takie okazje a my z niczego :p

25-11-2020, 22:10:31

Wolny + Szoboslai...

25-11-2020, 22:06:54

Ależ będzie niebezpiecznie

25-11-2020, 22:06:25

I jeszcze jedno.

Ciekawe, czy Alaba wystawiony w ataku byłby równie groźny?

25-11-2020, 22:05:47

Moe - spokojnie, niedługo Inter może sprowokuje kolejne Calciopoli, Juventus Lazio itp. spadną z ligi to znów może odzyskają mistrza :)

25-11-2020, 22:05:14

Co do Interu to dziś ich nie oglądam, ale oglądałem ich niedzielny mecz z Torino. Po pierwszej połowie wydłubałem sobie oczy, a ich gra (pomimo zwycięstwa) wyglądała jak sabotaż, jakby grali przeciwko trenerowi. Masa niecelnych podań, brak zaangażowania, zero biegania, wsparcia, asekuracji. Coś złego się z nimi dzieje. Może ekipa imprezowa ma się za dobrze?

25-11-2020, 22:02:59

W tworzeniu zagrożenia pod własną bramką, to Alaba jest topem xd

25-11-2020, 22:01:46

Kurła, ale jak to? Przecież Alaba to klasa światowa.

25-11-2020, 21:58:40

Alaba jest tak tragiczny że postawić tam za niego Choupo-Motinga i efekt byłby ten sam a może nawet i lepszy.

25-11-2020, 21:58:20

Ja już mam nadzieję, że Hansi przestanie być zapatrzony w Alabę, i powie mu, że się nadaje do grzania ławy, a Nianzou zacznie dostawać szanse.

25-11-2020, 21:57:44

Kimas Ale ja mam całą Europę w piździ3, patrzę na Bayern, na nasze osłabienia, brak Kimmicha i formy u kilku zawodników. Najbliższy miesiąc może być kluczowym w walce o mistrzostwo, jest się czego obawiać, lekko nie będzie.

25-11-2020, 21:57:23

Brakuje odbioru, brakuje rozegrania, brakuje kontroli środka pola, brakuje precyzyjnych dośrodkowań, brakuje dobrze wykonanych stałych fragmentów gry, brakuje lidera - czyli w skrócie brakuje Kimmicha. Bayern z nim a bez niego to dwa zupełnie inne zespoły. Oby wracał jak najszybciej.

Alaba jest beznadziejny, tragiczny. Każdy nieco silniejszy rywal bezlitośnie obnaża jego rażące braki w defensywie. Na środku obrony to grajek na poziomie Freiburga. W kontekście jego postawy na boisku te absurdalne żądania finansowe brzmią jak fatalny żart.

Chciałbym zobaczyć na murawie Sane. Uważam, iż trzeba stopniowo nakładać na niego coraz większą odpowiedzialność za poczynania ofensywne. Ma być liderem i ciągnąć zespół - dysponuje wystarczającymi ku temu umiejętnościami. Powinien pracować nad współpracą z Lewandowskim, Mullerem, Gnabry'm, ponieważ to od nich w głównej mierze będzie zależał końcowy rezultat w obecnym sezonie.

25-11-2020, 21:57:14

Inter to coraz większy synonim frajerstwa :P
Kolejny sezon gdzie mimo mocnego składu nie wyjdą z grupy LM, pewnie znowu nic nie ugrają w Serie A.

25-11-2020, 21:56:09

Bez kimmicha to srodka pola nie mamy i moze niektorzy sie ze mna nie zgodza ale ja ciagle nie moge sie przekonac do goretzki ze to swiatowy top! Jak dla mnie jest to zwykly odgrywajacy i jak tylko moze to oddaje pilke. Zero kreatywnosci i jego najwiekszym plusem jest to ze sie odnajduje pod bramka rywala i strzela duzo goli

25-11-2020, 21:55:39

Wichniarek to może buty czyścić Lewemu... Obrona zwłaszcza stoperzy od kilki miesięcy grają na ZP dla Neuera xd

25-11-2020, 21:55:00

Mowcie co chcecie ale na razie Roca najlepszym graczem, pokazuje sie do gry, pieknie podaje, stylem poruszania sie przypomina troche Thiago ktory tez sie cofal miedzy obroncow. Richards drewno na boku obrony

25-11-2020, 21:53:24

@ kamdi - " ... A wichniarek że Lewy się odblokował po kryzysie ... "

Jeżeli Lewy może na kogoś liczyć to tylko na Mullera.
Bo przecież nie na Comana czy Gnabry

25-11-2020, 21:52:46

Atletico nam nie pomaga. Remis z Lokomotivem?

25-11-2020, 21:52:31

andrzej1980 Wchodź na boisko i pokaż tym jak to ich nazwałeś "pajacom" i "debilom" jak się gra...
Cała obrona gra słabo dzisiaj i popełnia błędy. Bayern zbytnio nie forsuje tempa. Jeszcze trochę się wybiegają i ich rozłożymy

25-11-2020, 21:52:28

Moe już przestanmy przytaczać co chwilę terminarz, bo taki ma cała Europa.

25-11-2020, 21:52:15

Chciało by się więcej ale patrzmy realnie, jesteśmy zajechani fizycznie.
Alaba przeraża.
Richards błędów się nie ustrzegł, gra mega asekuracjnie ale i tak lepej niż Sarr
Roca - na razie zaskakuje pozytywnie.
Robert i Muller wciaz bez top formy...ale wciąż mają tą chemię. I dzięki temu mam 1:0

25-11-2020, 21:51:40

Patrząc na nasze braki kadrowe, to znośny mecz z naszej strony. Całkiem nieźle Goretzka, podoba mi się też Roca. Richards według mnie nieźle, jak na swój wiek. Dużo lepiej idzie mu w odbiorze piłki, defensywie, niż w ofensywie gdzie zaliczył kilka strat. Dobrze, że odblokował się Lewy, bo był mini-kryzys. Poza tym gramy trochę bez skrzydeł, a nasza obrona jak zawsze musi robić jakieś babole. Jak ten Alaba jest ciągle szefem obrony to ja nie wiem. Ostatnio gra jak junior, popełnia proste błędy i m. innymi dzięki niemu tracimy tyle bramek.

25-11-2020, 21:51:20

Ewidentny brak świeżości, co długo się nie zmieni, gdyż trzeba łapać wszystkie sroki (nawet te niepotrzebne - sparingi reprezentacji, Liga Narodów) za ogon co trzy dni.

W drugiej połowie przydałoby się szybko strzelić drugiego gola i dograć mecz.

Richards chce się pokazać -brawo - ale widać, że to nie lewy obrońca, a tym bardziej skrzydłowy.

25-11-2020, 21:51:14

No to Real ma ułatwione zadanie. Vidal może i jest/był świetnym piłkarzem gryzącym trawę, ale prąd to mu potrafi odciąć.

Może i Lewy kryzys zażegnał/zażegna ale i tak nie przekona swoich "fanów" ;)

25-11-2020, 21:51:03

andrzej1980 Andrzeju nie denerwuj się

25-11-2020, 21:50:43

Alaba dramat, Richards do zmiany - to nie ten etap. Środek nie istnieje :( i mam nadzieje, ze Flick coś powie na temat tych niecelnych podań pod nogi rywala, bo to woła o pomstę.

25-11-2020, 21:50:27

Roca jednak aż tak słabej dyspozycji nie ma. Spokojnie w meczach przeciwko Werderom można go wystawiać :).

Lewy do pewnego momentu jakby same złe decyzje. A to nie strzelał gdy powinien, a to niepotrzebnie dryblował... Teraz po bramce powinno być łatwiej. Jedziemy po kolejne zwycięstwo i śrubowanie rekordu.

25-11-2020, 21:50:27

Nie można być zdziwionym naszą grą. Mamy zdemolowany środek pola, bez lidera, kreatora, nie ma kto uspokoić, rozegrać, i tak to właśnie wygląda. Do tego intensywność spotkań, zmęczenie, brak formy, kontuzje, słabsi zmiennicy, i takie są efekty polityki „zbyt dobry skład, nie jest czymś dobrym”. Niestety musimy się przyzwyczaić, zacisnąć zęby, gdyż terminarz nie jest sprzyjający, najbliższy miesiąc będzie mordęgą. Musimy to wytrwać, byle do przodu, w obecnej sytuacji styl nie jest istotny.
Już za trzy dni Stuttgart, kolejne trzy i Atletico, Lipsk, Loko, groźny Union, Wolfsburg, Bayern, 4 tygodnie jazdy bez trzymanki.

25-11-2020, 21:50:07

Gdzie jest eksper Gute ??? do wója pana!!!

25-11-2020, 21:49:55

Richards trochę błędów. Póki co nasze skrzydła słabo w drugiej widziałbym Sane.

25-11-2020, 21:49:52

Słaba, chaotyczna gra. Młodziki oraz obrona mnóstwo popełnionych błedów. Czyżby zadyszka?

25-11-2020, 21:49:51

Nie ma co narzekać, daleko do ideału, strzelić szybko 2 i spokój.

25-11-2020, 21:49:14

Uff słaba pierwsza połowa. Fart,że prowadzimy.

25-11-2020, 21:48:43

SebQ Tak, tak, wygląda to bardzo tragicznie. O obronie tytułów możemy zapomnieć, pozostaje nam się bić o ligę europy bo o TOP 4 w bundeslidze będzie bardzo ciężko.

25-11-2020, 21:48:26

Chwila przerwy i jedziemy dalej

25-11-2020, 21:48:23

Pir5 a ty jesteś optymistą?

25-11-2020, 21:48:23

A wichniarek że Lewy się odblokował po kryzysie

25-11-2020, 21:46:05

Teraz powinno być z górki, brawo Lewy.

25-11-2020, 21:45:58

SebQ ty trollem jesteś?

25-11-2020, 21:45:49

Brawo!

25-11-2020, 21:45:28

Ładna akcja szybkie przejście pod pole karne rywala. A kto zaczął akcję ? Nasz tutaj skreślany Roca.

25-11-2020, 21:44:58

Sane za Comana od 46'

25-11-2020, 21:44:52

Taaak Lewy!

25-11-2020, 21:44:47

No Robercik ładnie

25-11-2020, 21:44:44

Możliwe, że cały zapas powietrza RB zużyje w pierwszej połowie, a później powtórka z rozrywki.

25-11-2020, 21:44:36

Ale mnie rozpier**la Goretzka, Boateng nie ma komu podać a ten sobie spacerkiem idzie.

25-11-2020, 21:44:25

LEWY!!!

25-11-2020, 21:44:04

LEWY!!!

25-11-2020, 21:43:59

Brawo kolejna poproszę :)

25-11-2020, 21:43:59

Lewy brameczka

25-11-2020, 21:43:36

Niby człowiek wiedział iż po tych stratach zawodników i tragicznych wzmocnieniach będzie to tak źle wyglądało, ale nie że tak bardzo źle

25-11-2020, 21:42:54

Dla mnie ten mecz może taki nudny być. Oby nie było kontuzji oraz oby nasi się nie zajechali bo są ważniejsze mecze w przyszłości.

25-11-2020, 21:42:43

RB się wybiega i będzie sieczka znowu. Tak jak w ostatnim meczu. Widać ze nasi za bardzo się nie męczą

25-11-2020, 21:40:33

Marienplatz
Zgadzam się. Solidnie gra Richards

25-11-2020, 21:40:08

Roca na plus jak na razie. Nie odstaje od reszty.

25-11-2020, 21:39:57

Dla.mmie mimo wszystko Richards wyglada pewniej od Sarra.

25-11-2020, 21:39:06

Mecz ciekawy jak za Kovaca

25-11-2020, 21:38:26

Alaba się wybrał na wycieczkę do.przodu i prawie gol z tego wyszedl

25-11-2020, 21:37:22

Mieli DWIE szanse u nas. A My???

25-11-2020, 21:37:12

Widzę TVP 100% skuteczność w typowaniu meczy w studio, to co oni stawiają idzie w drugą stronę.

25-11-2020, 21:36:32

Alaba na wakacjach myśli o podwyżce chyba

25-11-2020, 21:36:26

Uff tragicznie gramy na razie

25-11-2020, 21:36:26

Fart...

25-11-2020, 21:36:12

Co do chu... Alaba robi jeszcze na boisku?

25-11-2020, 21:36:03

Hańba co my gramy

25-11-2020, 21:36:01

Ależ mamy szczęście ale gdzie jest obrona ?

25-11-2020, 21:35:44

Alaba......

25-11-2020, 21:35:38

O panie ale plama

25-11-2020, 21:35:31

Lata mijają a Vidal dalej taki sam

25-11-2020, 21:35:09

Ale piłka od Roci :O

25-11-2020, 21:34:34

Zółta za dyskuje, 2 żółta za wyzwanie sędziego :p

25-11-2020, 21:34:31

Od kiedy Bayern pozbywa się piłki :(

25-11-2020, 21:34:24

Co ten Alaba gra to dramat

25-11-2020, 21:33:58

Alaba niczym amator dzisiaj :/

Edytowano : 2020-11-25 21:34:01

Co Vidal zrobił? XD

25-11-2020, 21:33:41

Vidal był idiotom, jest i zawsze będzie.

25-11-2020, 21:33:40

Vidal xD

25-11-2020, 21:33:39

Vidal ty baranie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

25-11-2020, 21:33:36

KUWA AĆ Zdejmijcie Comana z boiska.

25-11-2020, 21:33:36

Ten richards to jest dramat w ofensywie

25-11-2020, 21:33:34

Alaba do ch... pana co ty robisz

25-11-2020, 21:33:10

Cieszmy się że Kimmich wypadł teraz a nie w marcu

25-11-2020, 21:32:07

Muszę pochwalić Goretzke - świetnie dziś gra

25-11-2020, 21:31:05

Sane trzeba wpuścić

25-11-2020, 21:30:46

Jakby wszystkie drużyny dzisiaj za karę grały.

25-11-2020, 21:30:39

Roca wygląda lepiej niż Javi

25-11-2020, 21:30:33

FanGraczyBayern
Nie zgodzę się. Richards póki co bez większych wtop, solidnie gra.

25-11-2020, 21:27:04

FanGraczyBayern to prawda, niestety blado wyglada i wydaje sue wolny.

25-11-2020, 21:26:44

Co za gówniany mecz, Hansi zrób coś z tym.

25-11-2020, 21:26:39

Słabo to na razie wygląda..

25-11-2020, 21:26:07

Richards nie podoba mi się dzisiaj

25-11-2020, 21:25:50

Ale Manu teraz zaimponował

25-11-2020, 21:25:47

Neuer heheh

25-11-2020, 21:24:47

Z Alaby stoper nie będzie. Flick chce z niego go zrobić ale gość się na tą pozycję nie nadaje.

25-11-2020, 21:24:14

Trzeba zacząć stawiać na Nianzou, a Alaba ławka.

25-11-2020, 21:21:46

niestety tez inter ogladam...żal patrzec co oni graja...

25-11-2020, 21:20:54

Ta obrona płacze :(

25-11-2020, 21:20:13

Inter jak dzieci we mgle po 20min.

25-11-2020, 21:19:56

Roca pod grą

25-11-2020, 21:19:22

ufir serio uważasz że nasz mecz jest ciekawszy niż spotkanie real vs Inter? Tam się ważą losy awansu

25-11-2020, 21:19:15

Alaba jak widać dalej walczy o kontrakt hahaha, mam nadzieję że za rok go u nas nie będzie... boa znowu wolny, mało zwrotny, nie ma dla niego miejsca w następnym sezonie...

25-11-2020, 21:18:14

Znowu błąd Alaby...

25-11-2020, 21:17:49

Masakra

25-11-2020, 21:17:26

Ależ brak zrozumienia.

25-11-2020, 21:17:26

SPRZEDAĆ ALABĘ DO ZAGŁĘBIA LUBIN!

25-11-2020, 21:17:24

Kryminał i dożywocie

25-11-2020, 21:17:19

księciunio w formie

25-11-2020, 21:17:17

Alaba myślami w Realu

25-11-2020, 21:17:03

Co za Alaba wrrr

25-11-2020, 21:16:24

Alaba weź ty już....

25-11-2020, 21:16:15

Coman w topowej formie xd

Edytowano : 2020-11-25 21:16:18

Brawo Alaba...

25-11-2020, 21:15:30

Na razie Richards całkiem spoko wygląda.

25-11-2020, 21:11:58

A w tv oczywiście Real bo jakże by inaczej. Mogli naszych pościć.

25-11-2020, 21:10:41

Ładne podanie Comana, szkoda, że strzał nie był mocniejszy.

25-11-2020, 21:09:12

Roca od tyłu jakoś strasznie mi lewego przypomina ;p

25-11-2020, 21:08:48

Jedziemy!

25-11-2020, 21:06:15

Jakie ciasne łby w tym Interze.

25-11-2020, 21:06:11

Richards lewa. Niezłe zaufanie od Flicka w sumie, skoro to nie jego noga.

25-11-2020, 21:06:01

Nie najłatwiejszy początek spotkania.

Edytowano : 2020-11-25 21:05:31

Nienajłatwiejszy*

Edytowano : 2020-11-25 21:06:09

Nie najłatwiejszy * kur... xD

25-11-2020, 21:05:18

buuuU - w Argentynie gość ma taki status, że nigdy Messi go nie przewyższy, może być co najwyżej drugi (choć nie wiem jak to jest z kultem choćby Kempesa).

Ktoś wspominał o najbardziej spektakularnym indywidualnym występie na mundialu w wykonaniu Maradony. Ciężko stwierdzić, aczkolwiek dużo się mówiło że to był pierwszy tak spektakularny występ od MŚ 1962 i występu Garrinchy. Według mnie do Maradony później tylko Ronaldo na MŚ 2002 w Korei i Japonii mógł się zbliżyć.

25-11-2020, 21:03:07

Co dzisiaj gotowali na ekranie? Xd

25-11-2020, 21:02:20

Wczoraj na yt w tle na meczu Barcy słyszałem chyba Engela...

25-11-2020, 20:57:59

Lach komentarz, ale będzie się ciężko oglądać

25-11-2020, 20:57:39

dzojko
A oni mają jakiegoś dobrego komentatora ?

25-11-2020, 20:56:43

Ło mój Jezu, jaki gówniany komentarz na polsacie.

25-11-2020, 20:56:06

Moe Dlaczego nie będzie, słabo zagrał czy co?

25-11-2020, 20:53:48

Young na skrzydle i asekuracja Vidala czyli czerwo nie będzie zaskoczeniem :D

Edytowano : 2020-11-25 20:54:09

Idę na streama xd

25-11-2020, 20:53:04

@ FanGraczyBayern - " ... Sane ciągle nie może wywalczyć
miejsca w składzie to jest wart uwagi ... "

I na lewym skrzydle będzie grał piłkarz prawonożnym.
I lewą nogą centry a'la Rebić do Ibry dzisiaj nie będzie.

25-11-2020, 20:51:11

Ja tam jestem za Interem dzisiaj, bo niby remis lepszy, ale Real jak trzeba to wygra wszystko, a Inter nie zrobi 6pkt w ostatnich 2 meczach.

25-11-2020, 20:47:33

Ja tu przygotowany na mecz Bayernu, a tu inter real w TV xd

25-11-2020, 20:45:32

Odeszła legenda futbolu. Wielka strata dla świata piłki nożnej. Żegnaj Diego.

25-11-2020, 20:32:41

Jakiś link do stima na priv?? :)

25-11-2020, 20:27:22

Posypią się dzisiaj pewnie hołdy i celebracje dla Boskiego Diego. I tak długo udawało mu się oszukiwać przeznaczenie i walczyć ze swoimi demonami.

25-11-2020, 20:27:14

Maradona! Legenda. Gdy myślisz o piłce nożnej jego nazwisko przewija się jako jedno z pierwszych(oczywiście u normalnego Kowalskiego kibica). Wspaniały piłkarz. Choć zawsze ojciec mi powtarza że w 78' MŚ to Mario Kempes mocniej wymiatał.
Mia san Mia!!!

Edytowano : 2020-11-25 20:23:54

82'*

25-11-2020, 20:18:32

Kuźwa człowiek w robocie to tak z doskoku z wszystkim jestem i szok za szokiem... Diego... Zenon Plech...

dosyć szokowania na dzisiaj proszę, także Bayernie za 3 punkty!
szczególnie trzymam kciuki za Richardsa.
i Roca niech się pokaże,że jednak jest wart jakiejś nadziei...

do boju Panowie!

25-11-2020, 20:18:17

Coman może mieć mecz jak z Atletico i będzie kocur dziś. Salzburg bez swojego najlepszego strzelca Daki. Musimy wygrać i fajnie jak by do zera.

Gladbach już 3:0.

25-11-2020, 20:06:34

panowi poratuje ktos linkiem na PRIV? dziekuje z góry gdyby ktoś miał...dzisiaj tylko 3 pkt,....:)

25-11-2020, 20:04:49

FanGraczyBayern Wydaje mi się że Flick nie chce żeby znowu doznał kontuzji.

25-11-2020, 20:03:27

Rozpoczyna się faza LM, której nie cierpię, 3 mecze o pietruszkę.

25-11-2020, 20:02:35

Sane ciągle nie może wywalczyć miejsca w składzie to jest wart uwagi

25-11-2020, 20:02:29

Marek Roca debiutuje w podstawowej 11! Fajnie.

Edytowano : 2020-11-25 20:02:40

Tylko ten Coman kłuje w oczy.

25-11-2020, 20:01:19

W końcu mamy okazję obejrzeć Roce. Co do składu to bez zaskoczeń widzę Flick stale i konsekwentnie stawia na sprawdzonych skrzydłowych.

25-11-2020, 20:00:44

Dobra decyzja z tym, że Roca i Richards od poczatku zagraja, bo jak nie teraz to kiedy :) ? FCBM!

25-11-2020, 20:00:09

JazGod On ma w tym sezonie 6 bramek i 8 asyst.

25-11-2020, 19:59:28

@ GuteSpiele - " ... Taki składzik dzisiaj. Bierzemy 3 pts ... "

O ile Gnabry i Coman nie będą strzelać na wiwat.
Muller pod forma to Lewy musi sobie sam podać lub wywalczyć karnego.

Gdyby nie ręka Diego - to miałby tyle samo tytułów Mistrza Świata co Messi.
Ale od wieków wiadomo że nieuczciwość
i fakty dokonane nie zgodnie z prawem - Popłacają

25-11-2020, 19:58:15

Neuer
Pavard, Boateng, Richards, Alaba
Goretzka, Roca
Gnabry, Müller, Coman
Lewandowski

Edytowano : 2020-11-25 19:52:49

Taki składzik dzisiaj. Bierzemy 3 pts=

Edytowano : 2020-11-25 19:54:26

Twitter Bayernu

25-11-2020, 19:52:30

@ ForzaFCB - " ... Ale Gladbach kosi w LM, może będą czarnym koniem w fazie pucharowej ... ... "

wygląda na to że to nie Havertz
ale Florian Neuhaus będzie kiedyś brylował w reprezentacji Niemiec.

Okazuje się że Zarząd sprzedał za grosze piłkarza nominowanego do 11 sezonu.
Tylko nasz Zarząd to potrafi

25-11-2020, 19:51:22

Może to dziwnie zabrzmi, ale przy stylu jego życia i tak długo żył ..

25-11-2020, 19:47:24

Pięknie jak na razie w Mönchengladbach.

25-11-2020, 19:47:22

Smutne ...

25-11-2020, 19:44:45

Ale Gladbach kosi w LM, może będą czarnym koniem w fazie pucharowej

25-11-2020, 19:44:44

3-0 :)

25-11-2020, 19:43:52

Diego w latach 80 grał w najlepszej lidze świata. Wiadomo jak został ściągnięty do Neapolu (przez kogo), ale dał temu klubowi dużo. Milan miał trio z Holandii, Juve też było mocne.

Edytowano : 2020-11-25 19:45:18

Borussia M. jest naprawdę mocna drużyna. I jest trochę niedoceniana. My z nimi mamy problem prawie co roku.

25-11-2020, 19:37:44

Kimas Ja tam bym chciał ten Real z drugiego miejsca w 1/8 trafić :)

25-11-2020, 19:36:09

Diego, wielki piłkarz, który zmarnował sobie życie...

Smutna wiadomość.

25-11-2020, 19:33:41

Jak Inter wygra z Realem a Gladbach dowiezie 3 pkt to Real może mieć problem z wyjściem z grupy a jest to całkiem mozliwe biorąc pod uwagę osłabienia Realu. Była by to mega sensacja.

Gladbach póki co 2:0 świetnie reprezentują Bundeslige.

25-11-2020, 19:32:44

M'gladbach na te chwilę ma 8 punktów i ma pierwsze miejsce w grupie, mało tego niezależnie od wyniku meczu Inter (2 pts) - Real (4pts) je utrzyma. Dodatni bilans bramkowy ma tylko M'gladbach +7.
Real ma 0, Inter -1, Szachtar -6. Dla nich najlepiej dzisiaj wygrać i żeby Inter Real zakończył się remisem wtedy tabela po 4/6 będzie następująca:
1. B.M'gladbach 8 pts +7+x
2. Real 5 pts 0
3. Szachtar 4 pts -6-x
3. Inter 3 pts -1

W takiej sytuacji mają prawie pewny awans. Brakuje 1 pkt.

Edytowano : 2020-11-25 19:29:14

Oczywiście zakładając, że Inter bierze Szachtarowi 3 punkty co jest prawdopodobne.

25-11-2020, 19:27:22

No nie wiem, czy z Dantasa będą ludzie... Gdyby ktoś miał wywalone na BMG i City to akurat leci mecz Bayern II z Ingolstadt


https://www.youtube.com/watch?v=f1DvW0IwCvg&ab_channel=GermanFootball

25-11-2020, 19:24:47

Gladbach póki co wygrywa jak by im.sue udało wygrać z Szachtarem to mają ogromne szanse na wyjście z tej grupy.

Co do Diego szkoda jeden z najwybitniejszych w historii futbolu chodz jako człowieka nigdy wysoko go nie ceniłem. Pewnie ten zawał był pochodnią jego stylu życia.

25-11-2020, 19:15:54

Mistrzostwa Świata w Meksyku w 1986 roku w wykonaniu Diego Maradony, to zdecydowanie najlepszy indywidualny występ na dużej reprezentacyjnej imprezie w historii.

vs Korea Południowa, 3:1 (3 asysty),
vs Włochy 1:1 (1 gol),
vs Bułgaria (1 asysta),
vs Urugwaj -
vs Anglia (2 gole),
vs Belgia (2 gole),
vs RFN (1 asysta),

7 meczów, 5 goli i 5 asyst. Oprócz meczu z Urugwajem w 1/8 finału, to w każdym spotkaniu brał udział przy przynajmniej 1 golu. Sam zaprowadził Argentynę do najważniejszego trofeum w historii piłki nożnej. Jeszcze ten gol w ćwierćfinale z Anglią, gdzie przebiega z piłką jakoś 45 metrów, mijając piłkarzy jak tyczki, a końcu mijając bramkarza i strzelając gola do pustej bramki. GOAT mode wtedy włączył. Spoczywaj w pokoju.

25-11-2020, 19:11:17

Zdrzemnąłem się, wstałem, i pojawia się taka szokująca informacja :(.

25-11-2020, 19:09:16

Michello - tak sprawdzałem i Best również był w podobnym wieku do Diego.

Nie wiem czy ten sam nie zwracałem na to uwagi gdzie to było :)

Pir5 - dawno temu czytałem artykuł w jednym magazynie piłkarskim, była tam mowa np. O tym że Diego już raz został uśmiercony za życia i jego serce miało funkcjonować tylko w 30-40 procentach bo już był na krawędzi.

A co do dzisiejszego odejścia to po tym co było widać na MŚ 2018, nie jestem przekonany że zmienił swój tryb życia

25-11-2020, 19:07:01

Arkady142 Również czytałem artykuł o Beście.... pewnie to samo źródło :) Maradona zaistniał w futbolu, świeć Panie nad jego duszą.

25-11-2020, 18:42:30

Nie chce krakać ale Gerd Muller też nie jest w dobrym stanie. Maradona jakby lepiej się prowadził to może żyłby dłużej. Trudno.

25-11-2020, 18:38:51

Strasznie smutno mi się zrobiło

25-11-2020, 18:36:21

Cholera piłkarz ikona... A dzisiaj czytałem artykuł na temat Besta, innego piłkarza którego wykończyli używki i dokładnie dzisiaj mija 15 lat odkąd odszedł.

25-11-2020, 18:25:53

Wszyscy umrzemy. Żyjmy więc, pomagajmy, cieszmy się małymi rzeczami.

Dziś wygramy.

25-11-2020, 18:05:25

:///
Rok zaczął się od śmierci Kobiego, a kończy się na śmierci Diego, przykre

25-11-2020, 18:03:38

Maradona i Plech nie żyją, gwiazdy piłki i PL żużla...

25-11-2020, 17:38:16

MARADONA NIE ŻYJE.

25-11-2020, 17:37:38

Maradona Rip, Polecam film o nim Diego, kto jeszcze nie widział, tak wczuwając się w jego buty, po tym filmie, połowa z nas była ćpała jak On ^^. Presja niesamowita.

25-11-2020, 17:29:53

Diego Maradona nie żyje.. dziś pewnie minuta ciszy na każdym meczu

25-11-2020, 17:29:41

Jednak przydaje sie szeroki skład zarządzie.. Młodzi ogrywani to najważniejsze. Choć i tak ciekaw jestem czy w tym sezonie ujrze według mnie najsilniejsza 11stke w skład którą wchodzą
Neuer
Pavard Boateng Lucas Davies
Kimmich Goretzka
Gnabry Muller Sane
Lewandowski
Mia san Mia!

25-11-2020, 17:11:32

Messi miewał sezony gdzie strzelał po 50 bramek w samej la liga podobnie Ronaldo.

25-11-2020, 17:01:34

Dzisiaj podobno od samego początku mają zagrać Roca i Richards

25-11-2020, 16:58:50

Obstawiam dziś 3:1 dla nas.

25-11-2020, 16:50:48

Jak Salzburg Na Nas ruszy to będzie wesoły mecz.

25-11-2020, 16:12:05

Za mną od rana chodzi wynik 3:0, 3:1 dla nas. Jednak Salzburg u siebie a na wyjeździe to trochę inne zespoły. Warto nadmienić, że ich defensywa jest dziurawa jak ser. Nie wierzę, aby aż tak odważnie zagrali z nami jak w pierwszym meczu. Taki wynik dziś stawiam.

25-11-2020, 15:24:13

Okej ale oglądałem końcówkę La Ligi po pandemii i jakoś ten Messi aż tak nie zachwycał pomimo statystyk. Np. w meczu z Sevillą dwoił się i troił i nic, odbijał się jak od ściany.

25-11-2020, 14:40:44

GuteSpiele Dlatego to pokazuje wielkość Messiego, czy Ronaldo, że siedzą na ogonie Lewandowskiemu w swoim prime, gdzie tamta dwójka najlepsze lata ma za sobą.

Chyba tylko Suarez siedział przez jeden sezon na tym poziomie, chociaż z tego co wiem, to El PIstolero miał lepsze staty w najlepszym sezonie od CR7 - w jego najlepszym.

25-11-2020, 13:59:14

Arkady142 Taki sobie sezon :)
Messi 2019/20: 44 mecze, 31 bramek, 27 asyst.

Edytowano : 2020-11-25 13:33:02

3810 minut zagrał co daje udział przy bramce co 65,69 minuty.
Lewandowski 4133 minuty co daje mu udział przy bramce co 63,59 minuty.

Zbliżony poziom.

25-11-2020, 13:29:16

Pir5 - z całym szacunkiem, ale ironia Ci nie wychodzi.

Na jednym z portali pojawił się wywiad z Augenthalerem, na pytanie na kogo oddałby głos w plebiscycie FIFA wymienił Messiego u Lewego. No naprawdę nie wiem co by Leo musiał zrobic aby przestali na niego głosować. Miał taki sobie rok a i tak wymieniany jako jeden z faworytów

25-11-2020, 13:26:57

GwiazdaPoludnia Kouassi nie jest zgłoszony na fazę grupową LM i nie może zagrać.

25-11-2020, 13:09:02

AdiFantasti Ja wolałbym jednak jak już dać szansę Kouassiemu.

25-11-2020, 13:04:27

Pir5 a ja myślałem,że Ty sobie jaja cały czas robisz przez duże J i szydzisz tak tylko tymi zachwytami i czarnowidztwem pod naszym kierunkiem ;-)

nie oglądałem nic wczoraj (poza kilkoma urywkami z bramkami) przez pracę jak i dzisiaj nie zobaczę ale sam wynik Juve nie rzuca mnie na kolana a raczej ze śmiechu po ścianach chodzę;-)

25-11-2020, 12:55:42

Bright Arrey-Mbi czyli utalentowany stoper drugiej drużyny Bayernu także jest brany przez Flicka jako opcja na dzisiejszy mecz.

25-11-2020, 12:50:53

Piter1985 otóż to. Zarząd doprowadził że będziemy grać na szczeblu LE. Wczoraj zachwyciłem się Juventusem oraz Barcelona. Dzisiaj Salzburg może wygrać.

25-11-2020, 12:30:22

Wygramy.

25-11-2020, 12:25:34

Kombinuj Hansi kombinuj z dzisiejszym składem byle lepiej niż ostatnio z Werderem:-) coś czuję,że może być hokejowy wynik ale czy z happy endem to naprawdę nie wiem... po cichu jednak liczę,że będzie jak z Barceloną wczoraj - sporo osłabień a wynik jak marzenie:-)

jeśli dzisiaj nie zagra Roca to każdy który przyczynił się do jego transferu podczas kolejnego meczu powinien przez 90 minut z gołą dupą biegać wokół AA:-/

ps. czy mi się wydaje czy karny wczoraj dla PSG to jakiś ponury żart?!

25-11-2020, 12:11:19

Ja bym bez Mullera dzisiaj zagrał :) ostatnio moim zdaniem słabo wyglada, ale Flick go nie usadzi, bo bedzie dym.

25-11-2020, 12:03:11

Eliksir Też tak uważam, Haalandem to można się zainteresować za sezon lub dwa, albo kiedy Robert obniży loty i nie będzie już dawał tak dużo jak to daje teraz.

25-11-2020, 11:55:32

Gute Muller zajechany poprzednim sezonem, gra piach ostatnio, jeszcze gorzej od Lewandowskiego.

25-11-2020, 11:50:20

GuteSpiele
Te, co tam się podziało w waszej reprezentacji w skokach?

25-11-2020, 11:47:44

DonJupp4ever Müller zajechany? Oglądaniem przez dwa tygodnie kadry w TV? :)
Lewandowski też nie grał cały czas w kadrze więc był czas na odpoczynek, a to nie jest mecz w którym kluczem do zwycięstwa będzie obrona.

25-11-2020, 11:44:39

Dobra, coś wytłumaczę, bo widzę, że niektórzy nie kumają.

Czemu wyzywacie (niektórzy) na zarząd, że nie sprowadził Haalanda? Norweg siedziałby tutaj na ławie i się nie rozwijał, dostając ogony. Mamy Lewandowskiego w świetnej formie, więc tutaj jest miejsce dla takiego Choupo-Motinga, który już swoje w karierze pograł i zgodzi się na funkcje rezerwowego. Haaland po pierwsze by się nie zgodził, a po drugie zbrodnią byłoby trzymać na ławce napastnika o większym potencjale od Lewandowskiego. Niefart w farcie w tym wszystkim jest taki, że mamy gościa na tej pozycji w świetnej formie. Gdyby tak nie było, to już dawno grałby u nas. Moim zdaniem na razie jego kariera jest bardzo dobrze ułożona, bez hop-siup z dnia na dzień. Chociaż uważam, że jak strzeli w tym sezonie z 50/60 goli (co jest możliwe, bo on już ma 19 bramek...), to na pewno go wyciągnie jakiś klub...

Także w skrócie - głupotą w teorii byłoby sprowadzenie Haalanda, mając Lewego. Oczywiście, że Robert młodszy nie będzie, a Erling to napastnik na lata, ale tak jak mówię, jeden z nich musiałby grzać ławę, co byłoby zbrodnią.

25-11-2020, 11:44:15

A ja nie jestem taki pewien łatwego spotkania, nie zagra Lucas który prezentował się ostatnio najlepiej z obrońców, w dodatku Pavard ostatnio mocno obniżył loty i być może będzie musiał grać na środku z konieczności bo Alaba na lewą obronę, nie ma Sarra tak więc raczej młody Richards.
Bayern ma problemy w ofensywie, Lewandowski z Mullerem jakby są zajechani z deczka, brakuje świeżości bo brakuje zmienników dla tej dwójki.

25-11-2020, 11:37:03

Myślę, że na Allianz Arena RB Salzburg nie będzie sprawiał szczególnych problemów. Bayern jest podrażniony, a dzisiaj nie zagramy skrajnie rezerwowym składem jak ostatnio i będzie sporo reprezentantów Niemiec, którzy na pewno mają ochotę po kadrze się wyładować.
Myślę, że wyjdziemy mocnym składem np.
Neuer
Pavard, Boateng, Martinez/Richards, Alaba
Goretzka, Martinez/Roca
Sane, Müller, Coman
Lewandowski.

Nie wiem tylko komu Flick bardziej zaufa Richardsowi, czy Roca. :)

Jedziemy z nimi i wygrywamy wysoko.

Edytowano : 2020-11-25 11:04:46

W sumie w tym składzie dałem całych dwóch tych podrażnionych Niemców, ale na kluczowych pozycjach, stąd wystarczy zmotywowanie reszty.

25-11-2020, 11:03:39

Jestem ciekaw jak dziś Flick zestawi drużynę, szczególnie obronę. Salzburg pewnie znowu się postawi więc będzie to dobry sprawdzian dla tych co dostaną szansę (z tych co mało grają) na pokazanie się z dobrej strony (oby z dobrej strony :P).

Całym sercem z Bayernem !!

25-11-2020, 10:53:27

Haaland może jeszcze tutaj trafić, choć mogli go kupić i wypożyczyć na 2 lata gdzieś:p ale to już takiego gadanie, jego nastepny kierunek to Real albo Anglia raczej :) ... na ten moment tylko też się obawiam Liverpoolu, mam nadzieję, że ich nie trafimy.

25-11-2020, 10:50:21

Ktoś naprawdę nie wie czemu nie ma u nas Haalanda ? Może dlatego, że nie jest nam on niepotrzebny mając Lewego w składzie i nie byłby zainteresowany noszeniem piłek za Lewandowskim na treningach. Norweg jest dobrze kierowany i poszedł do bvb gdzie ma gwarancję pierwszego składu, dostał klauzulę jaką chciał i za rok czy 2 pójdzie do piłkarskiej pierwszej ligi.

25-11-2020, 10:42:53

Spokojnie, nie ma co nastawiać się już teraz na obronę trofeum.

25-11-2020, 10:42:51

Tak w ogóle to strasznie spadł poziom czołowych europejskich drużyn w Europie.

Kilka lat temu przecież, mocna Barcelona, Real Madryt, Juventus na pewno też o wiele mocniejszy + kilka, angielskich klubów, Bayern...

Teraz? Nieskromnie powiem, że jesteśmy jednym z największych faworytów do zdobycia uszatego trofeum. Jedyna ekipa, której się obawiam to Liverpool. Mają braki, ale do fazy pucharowej już Klopp będzie miał do dyspozycji większa liczbę zawodników. Chociaż... Nawet zmiennikami sobie bije Leicester 3:0. Także jakoś nie boję się żadnej drużyny, Liverpoolu też nie, ale zdecydowanie jest to najgroźniejsza ekipa w Europie obecnie, razem z nami. Reszta bardzo słabo. City to w ogóle nie przekonuje, Juventus słaby, PSG też, Real, Barcelona gorsze niż kilka lat temu. No, a takich ekip jak Chelsea czy Manchester United się nie boję, bo wiem, że spokojnie ich oklepiemy.

25-11-2020, 10:14:27

Przy wygranej Atletico z Lokomotivem to Bayernowi tak naprawdę wystarczy remis do awansu, ale wiadomo lepiej liczyć na siebie i wygrać dla pewności dzisiejszy mecz :) FCBM!

25-11-2020, 09:14:50

JazGod Co niby zarząd ma do złotego buta? :)
Co niby Carlo takiego zrobił Lewandowskiemu, że nie był królem strzelców? Przecież Aubameyang wtedy zagrał mecz mniej niż Lewandowski i łącznie lekko ponad 100 minut mniej :) Po prostu był lepszy i tyle.
Liczą się puchary, a nie indywidualne nagrody z dziwnymi przelicznikami.

25-11-2020, 08:55:07

Za potrójną korone, też ma podziękować zarzadowi? I niech sobie strzela ten Sraland razem z CR7, my zgarniemy puchary, moze znowu znajdziemy się w finale, gdzie BVB może tylko marzyć, fajnie, że graja ofensywna pilke, ale co roku dostaja oklep od Bayernu, nic mu po tych golach jak gablota pusta :/ ...a Juve z CR7 odpadaja po wyjsciu z grupy, bo to co oni graja, to nawet nie jest dramat czy komedia, pierwszy sredniak ich wyjaśnia:)

25-11-2020, 08:50:47

@ Eliksir - " ... Najlepsi strzelcy w 2020 roku. ... "

1. Lewandowski - 40 goli w 39 meczach,
2. Haaland - 39 goli w 36 meczach,
3. Ronaldo - 37 goli w 38 meczach,

Walka będzie do ostatniego meczu w 2020 roku tak naprawdę.
Chociaż kilka wniosków można wyciągnąć z tych statystyk. ... "

Do ostatniego meczu ?

Lewy już przegrał i może podziękować za to Zarzadowi
- tak jak kiedyś Carlo w walce z Auba o armatę.

O takich podaniach jak na przykład Rebicia i innych kolegów
- na jakie może liczyć Ibra w Mlanie - tak jak w ostatnim meczu z Napoli.

To Lewy może pomarzyć.

25-11-2020, 04:13:20

@ FanGraczyBayern - " ... Wygramy, ale nie będzie łatwo. ... "
jak Flick wyjdzie starymi to u siebie nie powinno byc problemu.
Ale jak na murawie będą młodzi typu Roca - Musiała czy Sarr
To możesz mieć rację

@ GuteSpiele - " ... Pir5 Tak na pewno będzie Bayern jest w ogromnym kryzysie po zremisował jeden mecz ... "

Nie w kryzysie tylko w ostatnich meczach mamy niepokojące symptomy - które pokazują ze może nie być tak różowo jak poprzednim sezonie.
I to nie będzie wina Flicka tylko dziwnym decyzja Zarządu po opieprzeniu ich przez Uli który zamiast w domu siedzieć to dalej chce rządzić.

odmłodzenie kadry trzeba robić z głową - a nie jak Loew w reprezentacji.
Flick jest zmuszony grac młodymi bo Zarząd osłabił mu totalnie kadrę oczekując cudów
I Flick nie na własne życzenie - tak jak Loew może pójść w jego ślady.

Oczywiście pojawi się natychmiast śpiewka że nie można co rok wygrywać wszystkiego.
Ale boli że Zarząd robi to na własne życzenie i takim działaniem zmusi Flicka rezygnacji i objęcia reprezentacji.

Gdzie to on będzie decydował czy młodych czy starych powołać i wystawić w pierwszej 11

Edytowano : 2020-11-25 01:57:08

@ Eliksir - " ... Najlepsi strzelcy w 2020 roku. ... "

1. Lewandowski - 40 goli w 39 meczach,
2. Haaland - 39 goli w 36 meczach,
3. Ronaldo - 37 goli w 38 meczach,

Walka będzie do ostatniego meczu w 2020 roku tak naprawdę. Chociaż kilka wniosków można wyciągnąć z tych statystyk.

Do ostatniego meczu ?

Lewy już przegrał i może podziękować za to Zarzadowi - tak jak kiedyś Carlo w walce z Auba.

Takich podań jak na przykład Rebicia
- na jakie może liczyć Ibra w Mlanie - tak jak w ostatnim meczu z Napoli.
To Lewy może pomżyć.

Edytowano : 2020-11-25 01:58:06

To Lewy może pomażyć.

25-11-2020, 01:43:16

Najlepsi strzelcy w 2020 roku.

1. Lewandowski - 40 goli w 39 meczach,
2. Haaland - 39 goli w 36 meczach,
3. Ronaldo - 37 goli w 38 meczach,

Walka będzie do ostatniego meczu w 2020 roku tak naprawdę. Chociaż kilka wniosków można wyciągnąć z tych statystyk.

Haaland na ten moment to najbardziej kliniczny napastnik... No i co się jeszcze rzuca w oczy? Lewandowski ma swoje prime, Haaland niesamowita forma, a 35 letni Ronaldo już dawno po najlepszych latach w swojej karierze siedzi tej dwójce na ogonie. To jest gość. Nie wiem, ale jakoś bardziej go cenię od Messiego, ale nie chcę tego tematu zaczynać. Gość może mieć jeszcze pod koniec roku więcej goli od Lewego czy Haalanda (chociaż uważam, że nie będzie miał, ale szanse ma). No, ale generalnie - nawet jeśli ich nie wyprzedzi, to statystyka naprawdę godna podziwu.

25-11-2020, 01:41:47

@ Eliksir - " ... Dwie sprawy. - Pierwsza. Myślałem, że Immobile to słabszy napastnik, a tu w 4 meczach Ligi Mistrzów 3 gole, 1 asysta i drugi raz wybrany piłkarzem meczu (pierwszy raz w spotkaniu z Dortmundem wygranym 3:1, wtedy strzelił gola i zanotował asystę, drugi raz dzisiaj, w wygranym meczu z Zenitem również 3:1, gdzie strzelił dwa gole).

W całej karierze, mimo 30 lat na karku, zagrał tylko 12 meczów w Lidze Mistrzów, ale ma 7 goli i 2 asysty w tych rozgrywkach, więc liczby ładne. Oczywiście mało meczów, bo większość kariery w Lazio, które z tym awansem do Champions League miało problem, ale na razie obiecująco to wygląda.

Druga sprawa.- Haaland... 16 goli w 12 meczach Ligi Mistrzów. Przecież gość ma "fundament", żeby pod koniec kariery mieć ze 125 goli - oczywiście, jak pozwoli forma i zdrowie. Jednak wydaje się być naprawdę ogarniętym pod kątem sportowym gościem. To będzie dzik, już jest dzik. Niech się chłop nie zatrzymuje, to może w Lidze Mistrzów będziemy mieli trzeciego wielkiego po Ronaldo i Messim. \

Przecież jeszcze nie dawno nikt go nie chciał z Wielkich Klubów mimo 8 bramek strzelonych w fazie Grupowej - a kosztował tylko 20 mln tyle co zarząd Bayernu sprzedaje po promocyjnej cenie nasze gwiazdy - a naszej stronie były apele by go kupić.

Wytłumacz mi dlaczego mamy takich ślepych podobno największych fachowców od piłki ?
i co gorsza nie można ich skrytykować - nawet na naszej stronie
- bo to chyba "Święte Krowy" są.

25-11-2020, 01:19:12

A więc jutro Richards czy Roca? Bardziej bym obstawiał Richardsa. 3:2 po zaciętym boju

24-11-2020, 23:53:25

O wynik jestem raczej spokojny i zapewnienie sobie awansu i pierwszego miejsca w grupie. To co mnie bardziej jutro będzie ciekawiło to wybór pierwszej 11 przez Flicka, a szczególnie linia obrony i środek pomocy.

24-11-2020, 23:52:40

Dwie sprawy.

Pierwsza. Myślałem, że Immobile to słabszy napastnik, a tu w 4 meczach Ligi Mistrzów 3 gole, 1 asysta i drugi raz wybrany piłkarzem meczu (pierwszy raz w spotkaniu z Dortmundem wygranym 3:1, wtedy strzelił gola i zanotował asystę, drugi raz dzisiaj, w wygranym meczu z Zenitem również 3:1, gdzie strzelił dwa gole).

W całej karierze, mimo 30 lat na karku, zagrał tylko 12 meczów w Lidze Mistrzów, ale ma 7 goli i 2 asysty w tych rozgrywkach, więc liczby ładne. Oczywiście mało meczów, bo większość kariery w Lazio, które z tym awansem do Champions League miało problem, ale na razie obiecująco to wygląda.

Druga sprawa.

Haaland... 16 goli w 12 meczach Ligi Mistrzów. Przecież gość ma "fundament", żeby pod koniec kariery mieć ze 125 goli - oczywiście, jak pozwoli forma i zdrowie. Jednak wydaje się być naprawdę ogarniętym pod kątem sportowym gościem. To będzie dzik, już jest dzik. Niech się chłop nie zatrzymuje, to może w Lidze Mistrzów będziemy mieli trzeciego wielkiego po Ronaldo i Messim.

24-11-2020, 23:41:41

Ja myślę że wygramy wysoko!!

24-11-2020, 23:14:14

Wygramy, ale nie będzie łatwo.

24-11-2020, 22:57:11

Pir5 Tak na pewno będzie Bayern jest w ogromnym kryzysie po zremisował jeden mecz...

24-11-2020, 22:55:30

3:1 dla Salzburga, później porażka z Atletico i blisko LE.

Edytowano : 2020-11-24 23:00:43

Ja już straciłem nadzieję. Mocarne Juve nas zniszczy. Ktoś widział jak pokonali zespół z Węgier?!

Edytowano : 2020-11-24 23:03:14

Nie ma już nic. Musi być rewolucja.

24-11-2020, 22:51:44