DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: BAYERNod1995 Strona 1

5

Od czasu przyjścia Nagelsmanna cały czas tylko płacimy trenerom oraz ich byłym klubom/federacjom odszkodowania i odprawy. Naprawdę nie wiem co się stało z Bayernem.

27.04.2024 12:47

4

Wstyd, że Bayern ma takich "kibiców". Taki z ciebie kibic jak że Szmidta Polak.

07.05.2024 23:34

4

Wielkie, wielkie gratulacje dla BVB ! Ja przypomnę, że w 2013 roku też wszyscy byli pewni finału Barcelona - Real, a jak było, wiemy. Oby ten dzisiejszy mecz był dla nas inspiracją na jutrzejszy wieczór, bo Real - choć jest faworytem - absolutnie jest do przejścia.

07.05.2024 23:26

3

@misza

Dokładnie. Poza tym wynik drużyny jest zawsze ważniejszy od indywidualnych rekordów.

01.05.2024 20:46

3

@Simon89

No chyba można, skoro sam z takim porównaniem wystartowałeś... Lewandowski był bez wątpienia największym indywidualnym beneficjentem Bayernu w czasach w których grał. Ale w ciągu tej "jego" ośmiolatki tylko raz zaliczyliśmy finał LM (i to w covidowym roku), podczas gdy przez wcześniejsze 8 lat (bez Lewandowskiego, a z napastnikami typu Olić czy Gomez) meldowaliśmy się w finale 3 razy. No faktycznie ciągnął tak jak kadrę w jej najważniejszym turnieju, czyli Euro'16. W 5 występach jedyną bramkę strzelił w meczu w którym odpadliśmy, a do tego meczu drużynę dociągnęli Fabiański, Pazdan i Błaszczykowski (który do dziś stara się o Lewandowskim nie wypowiadać). Lewandowski miał szczęście że trafił na Bayern i miał szczęście że włodarze klubu tak długo poddawali się jego sabotażom by nie sprowadzać innego napastnika. Nie dziwota że wpadł w panikę, gdy dowiedział się że Bayern sonduje Halanda.

01.05.2024 19:54

3

Na pakę Arsenalu też miało nie wystarczyć.

18.04.2024 14:34

3

Dawno żaden trener tak nas nie uwstecznił jak Tuchel. W rok swojej pracy zmrnował nam dwa sezony. Dziwi mnie pobłażliwość zarządu wobec takich nieudaczników jak Tuchel, Kovać czy Klinsmann bo trenerów typu Flick czy na Gaal potrafili pozbywać się bez żalu.

19.02.2024 07:51

2

A skąd ty to wiesz ? Ty też z tej dzieciarni co wróżyła niemal dwucyfrówkę z Arsenalem ?

16.04.2024 21:50

2

Tuchel dokonał rzeczy w Bayernie trudnej, mianowicie zamiast zlikwidować to uwypuklił nasze słabe strony i zamiast rowijać zlikwidował nasze atuty. Nie ukrywam że w tym sezonie od jakiegoś czasu patrzę już tylko na LM (bo mistrz Niemiec jest znany od jakiegoś czasu), ale o ile w tabeli od dawna nie patrzę już w górę to coraz częściej zerkam w dół na Stuttgart.

30.03.2024 20:21

2

Mecz dobiega końca... Ja dzisiaj zobaczyłem Niemcy takie, jaki widziałem Bayern Nagelsmanna z Barceloną i PSG.

23.03.2024 22:51

2

Chciałbym zobaczyć nagranie (choćby z kamery przemysłowej i bez dźwięku) kiedy Hoeness zwalnia Kahna :).

23.03.2024 21:30

2

Kiedyś Mourinho był moim marzeniem w Bayernie, ale w ostatnich latach mocno się obrązowił. Poza tym sam kiedyś mówił, że nie mógłby pracować w lidze w której jest jeden hegemon. Pracujmy nad Kloppem, bo to powinien być nasz cel nr 1.

11.02.2024 15:44

2

Dałbym łapkę w dół, ale się nie da.

10.02.2024 21:25

1

@bawaria42

Powaga.

18.05.2024 18:30

1

Bardzo się cieszę że ten sezon się skończył. Strasznie mnie umęczył, choć trzeba przyznać że 1/2 LM to jest jednak sukces. Cieszę się że Tuchel odchodzi, ale jak patrzę na przewijające się w mediach nazwiska to naprawdę aż mi włos się jerzy na plecach. Zawsze po takim sezonie jak ten wracaliśmy DUŻO silniejsi i z przytupem odzyskiwaliśmy mistrzostwo. Tym razem może tak nie być.

18.05.2024 17:54

1

Zgadzam się, z tym że ja w moim prywatnym rankingu mam odwrotną kolejność owych zacnych panów.

09.05.2024 11:46

1

To wylatuj na Białoruś, bo taki z ciebie "kibic" jak że Szmidta Polak.

07.05.2024 23:37

1

Real to się może przejechać na nas.

07.05.2024 23:35

1

Komu i za ile. Zdaje się ma kontrakt do 2028 r.

01.05.2024 23:18

1

Robert generalnie w każdym sezonie BL z karnych 6-9 bramek.

01.05.2024 23:17

1

Gratulacje dla BVB, chociaż uważam że w rewanżu będą mieli trudniej niż my. Tymczasem skupiajmy się na sobie, bo za tydzień o tej porze będziemy już pewnie wiedzeć, a uważam że mamy szansę. Oczekiwania Realu nie mają potwierdzenia w ich ostatnich meczach. Naprawdę finał jest możliwy i wszystko, absolutnie wszystko aktualnie powinniśmy podporządkować meczowi na Bernabeu.

01.05.2024 23:15

1

@ovadinho

Bo ?

01.05.2024 22:23

1

Obaj są bardzo dobrymi napastnikami. Za Lewandowskim zawsze będzie się ciągnać to że znika w ważnych meczach i jest królem bramek nieważnych. Tak było nawet w jego primie. Wielcy błyszczą w wielkich meczach, on gaśnie. Żeby było jasne z Harrym tu wcale nie jest jakoś strasznie lepiej, ale uważam go za napastnika bardziej kompletnego i wszechstronnego.

01.05.2024 19:06

1

A myślisz, że pozostałch 21 piłkarzy będących na boisku nie może ? Co za głupie pytanie.

01.05.2024 18:58

1

@BavarianDude

Tego typu historii jest sporo. Trudno uwierzyć w to, że ci wszyscy ludzie zmyślali czy zazdrościli. Po prostu to mętny typ i tyle.

01.05.2024 18:57

1

@Daykun

Ja akurat cieszę się że odszedł, tak jak smuciłem się gdy przyszedł (tylko tyle że za darmo). Lewandowski to zawsze była śliska postać i nie dziwota, że praktycznie wszyscy z którymi miał po drodze go nie lubią. Co ciekawe praktycznie wszyscy moim kumple, kibice różnych dróżyn od Zagłębia Lubin począwszy a na Realu czy City kończąc mają podobne zdanie.

01.05.2024 17:55

1

Badstuber miał wszystko by być nowym Jurgenem Kohlerem ! Gdy razem z Mullerem pojawili się w pierwszym zespole obstawiałem że to właśnie Holger zrobi większą karierę. Niestety tak jak piszesz, kontuzje a potem to już nie był ten sam Holger.

01.05.2024 17:21

1

Dokładnie, trochę Leverkusen zakłamało tu obraz naszego zespołu.

01.05.2024 17:19

1

Raczej z Sergami, Mathijsami i Harry'ami. Poza tym co masz do Leona ? Jak cię czytam to mam poczucie że jak najszybciej powinieneś wytransferować się na stronę Realu.

30.04.2024 23:51

1

Nie awansują !

30.04.2024 23:48

1

Gratulacje dla drużyny, bo zagraliśmy bardzo dobry mecz, szczególnie biorąc pod uwagę szpital jaki mamy. Nie było katastrofy (a wielu taką tu wieszczyło, tak jak w meczach z Arsenalem). Sam mecz pokazał, że Real jest absolutnie do przejścia. W rewanżu zapewne zagra i de Light i Gnabry, a to piłkarze którzy potrafią zrobić różnicę. W Madrycie musimy być bardziej cyniczni i zimnokrwiści, myślę że Sane i Gnabry na skrzydłach będą kluczowi,bo spodziewam się tam naszej gry z kontry. No i mam nadzieję, że to był stratni mecz Koreańczyka w Bayernie i że będzie to ostateczna nauczka dla włodarzy by nie ściągać więcej takich wynalazków. Pozdrawiam.

30.04.2024 23:27

1

Tak jak pisałem wcześniej, gdybyśmy wybudowali 100-tysięcznik to prawdopodobnie mielibyśmy najlepszą średnią frekwencję na świecie i to nie tylko w LM ale wogóle. Tylko kto mógł wiedzieć...

29.04.2024 20:12

1

@BavarianDude

Ale wyprowadzenie piłki to nie wszystko. Bramkarz lizy się w krytycznych momentach i tu dla mnie Kahn > Nauer. A tak w ogóle to w mojej drużynie nr. 1 byłby Maier.

29.04.2024 19:56

1

@Kimas

Problem polega na tym, że my coraz częściej jesteśmy nawet po szkodzie jesteśmy nadal głupi.

29.04.2024 18:30

1

No i tu się z Tuchelem zgadzam, bo też chcę nas widzieć na Wembley. De Light moim zdaniem zagra, nie jestem lekarzem ale mam takie przeczucie. Natomiast niedowiarkom chcę przypomnieć sezon 2006/07, gdzie w bundeslidze zajęliśmy dopiero 4 miejsce (zdobywając raptem 60 pkt i mając 10 pkt straty do ówczesnego mistrza czyli VfB), ale nie przeszkodziło nam to w wyeliminowaniu Realu w 1/8 LM. W lidze przegraliśmy 10 meczów w sezonie, ale Real po zaciętym meczu wyeliminowaliśmy. Tak jak wtedy tak i dziś Real jest faworytem, ale ja jestem umiarkowanym optymistą. Bayern to Bayern.

29.04.2024 18:07

1

Też tak ostatnio macie, że mecze Leverkusen zaczynacie oglądać od 90 minuty ?

27.04.2024 22:50

1

No to czekamy na badania. Samo w sobie to nic nie znaczy. Ja czuję że będzie z nimi dobrze .

27.04.2024 22:39

1

Jestem pewien że na wtorek będą do gry.

27.04.2024 18:00

1

Nagelsmann nie musi się z niczego tłumaczyć. Jeśli już to Bayern.

25.04.2024 23:18

1

To jest taki same info jak wszystkie poprzednie w tym temacie, jedynie zmieniło się po raz kolejny nazwisko trenera.

22.04.2024 22:46

1

Nie lubię Tuchela, ale miejmy nadzieję że tym razem będzie podobnie.

22.04.2024 13:09

1

Powinien odejść nawet jak zdobędzie LM.

21.04.2024 13:45

1

@Barthyren

Sorry, ale to co piszesz wogóle nie trzyma się kupy. Powołujesz się na jakieś pudło Milika (które dało awans LFC - śmieszne, bo takich pudeł czy interwencji bramkarzy w każdym klubie można by znaleźć setki i się czegoś w nich doszukiwać), piszesz z uznaniem o 5 MA Guardioli (przy "tylko" 1 MA Kloppa), ale już zapominasz o tym, że 2 z tych 5 MA City zdobyło wyprzedzając LFC o 1(!) pkt. I to w skali 40 meczów w sezonie. Równie dobrze ja mógłbym wtedy napisać, że to przypadek i wówczas bilans City Guardioli kontra LFC Kloppa nie wyglądałby w tym względzie 5:1, tylko 3:3. A jeżeli dołożymy LM, gdzie City Guardioli ma 1 wygraną i 1 finał, a LFC Kloppa 1 wygraną i 2 finały (+ 1 finał LE) to sorry, ale to tylko potwierdza, że Klopp > Guardiola.

20.04.2024 23:17

1

@Barthyren

Można też napisać, że rozgrywki PL są specyficzne i też będzie to prawdą. Wszak wielu wygranie PL ceni wyżej niż wygranie LM. A bilans Kloppa w LFC wypada jak najbardziej korzystnie i nie ma co tu złośliwie przywoływać tego jednego mistrzostwa Anglii. Bo chociażby bilans Guardioli w City też byłby mizerny, gdyby nie to że w ub. roku w końcu wygrał LM. Też było by mówienie, że tyle pieniędzy i mistrzostw nie przekłada na wynik w Europie. A Klopp jedno mistrzostwo Anglii przełożył na aż 3 finały LM (1 wygrany/2 przegrane). To więcej niż City w całej swej historii. A dorzucić można też finał Pucharu UEFA (zwany dziś Ligą Europy) na dzień dobry. I nie znam w moim otoczeniu nikogo, kto miałby złe zdanie o Kloppie. Wszyscy twierdzą, że jak wróci do trenerki to będzie najbardziej gorącym nazwiskiem na rynku. Dla mnie zdecydowanie Klopp > Guardiola.

20.04.2024 22:50

1

Dokładnie. To jest o tyle dobre, że być może pod koniec tego sezonu wytwarza się fajna atmosfera w drużynie, pewnie najlepsza od co najmniej 1,5 roku. Oby !

20.04.2024 21:01

1

@dickinosn85

W sezonie 2006/07 byliśmy na 4 miejscu a to obecne stulecie.

20.04.2024 18:50

1

@karczochy

Przecież to był trener rezerwowy, który miał być na chwilę.

19.04.2024 23:50

1

Dla mnie sezon nie skończył się tylko w Lidze Mistrzów. I mam nadzieję że właśnie to Tuchel ma na myśli. Te trzy najważniejsze mecze w jego przygodzie z Bayernem.

19.04.2024 20:16

1

Bądź poważny. Guardiola u nas już były i poza statystykami niczym się nie wyróżnił. Miał bardzo mocny sład i nigdy nawet nie wszedł do finału LM, dwa razy odpadając z istnym hukiem. Temu panu już dziękujemy.

19.04.2024 11:57

1

Ten wieczór ułożył się wprost idealnie ! Najpierw awans Bayernu (co ciekawe postronni kibice na forach mają o nim lepsze zdanie niż sami fani Bayernu) a teraz Real. Bo choć Real będzie faworytem to nie takim jak City. No i wraca klasyk. Mam nadzieję, że sędzia nie będzie 12 zawodnikiem Realu, jak to często bywa.

17.04.2024 23:51

1

To strefa medalowa LM !

17.04.2024 22:57

1

Ależ wy daleko patrzycie. Widzicie horyzont, ale ile widzicie mostu po którym trzeba na niego przejść.

17.04.2024 00:52

1

Moim zdaniem nie jest nam potrzebny. To świetny przykład na to, że nie należy podniecać się piłkarzem po jednym dobry sezonie, szczególnie piłkarzem egzotycznym.

16.04.2024 23:24

1

Na spektakl to nie wiem, ale na awans jak najbardziej.

16.04.2024 23:16

1

Świat nie składa się tylko z ciebie.

16.04.2024 22:59

1

Jedni są przywiązani do klubu, inni do trenera, jeszcze inni do pieniędzy.

16.04.2024 20:18

1

Szkoda Badstubera. To mógł być nowy Jurgen Kohler.

16.04.2024 20:17

1

Ale kompromitacja. Jedna z największych w historii Bayernu, moim zdaniem. I żeby było jasne, wcale nie jestem przeciwnikiem Juliana (choć wolałbym powrót Hansiego), ale wiecie, najpierw zwalniasz gościa właściwie bez powodu, dajesz mu k... w d.... jak jakiejś szmacie, a po niespełna 1,5 roku spowrotem go zatrudniasz. Naprawdę w wielu sprawach Bayernowi blisko jest do statusu klubu-memu.

16.04.2024 07:11

1

@Pir5

Dodajmy Bayern Hitzfelda przełomu wieków, który w latach 1999-2001 trzykrotnie powinien wygrać LM.

14.04.2024 20:36

1

@Barthyren

Popieram (choć nie wiem czy za wszelką cenę).

11.04.2024 22:56

1

Pomysł nie głupi, ryzyko niewielkie, ale wątpię by Mourinho zgodził się pracować tylko do końca sezonu. To by było poniżej jego godności i ego by mu na to nie pozwoliło.

07.04.2024 13:23

1

Mnie najbardziej dziwi, że cały czas pojawiają się spekulacje że Tuchelem interesują się poważne kluby. Naprawdę ja bym go za darmo nie chciał i nie oddał w jego ręce nawet Cisowianki Cisówek (o ile w ogóle coś takiego istnieje)

06.04.2024 20:45

1

Drużyna wyraźnie odżyła odkąd wiadomo, że Tuchel odejdzie i nie chodzi tylko o wyniki ale o swobodę gry. Wiadomo, w Niemczech cele są już "zabezpieczone", czyli w PN nas nie ma a w BL na 95 % będziemy drudzy. Dlatego warto rzucić wszystkie siły i środki na LM, wiem że jest kilka mocniejszych od nas ekip, ale w obecnej sytuacji wierzę, że przy odrobinie szczęścia możemy zakręcić się w okolicach finału. Nie ma nic do stracenia, a do zyskania sporo, bo wygląda na to że wraca entuzjazm.

10.03.2024 00:12

1

No jeżeli po tym meczu nie będzie oczekiwanego przez nas wszystkich komunikatu to ja nie wiem co się musi stać. Tuchel przez jeden rok pracy przegrał nam dwa sezony ! To naprawdę trzeba umieć. Uważam, że z nim na ławce awans z Lazio jest zagrożony, a wcześniej byłem pewien że to będzie o prostu kolejny dzień w biurze. Swoją drogą mecz w Bochum przypomniał mi stare czasy końcówki Kovaca i Klinsmanna, gdy kibicowałem naszym rywalom w nadziei że zarząd w końcu otworzy oczy i zobaczy to co widzą kibice.

18.02.2024 20:18

1

Żeby wygrać, trzeba grać ! Przez rok w Bayernie Tuchel zaliczył nam solidny regres, i to względem też wcale nie rewelacyjnego Nagelsmanna. Nic nie wygrał, NIC ! 2 x odpadł z PN (i to wstydliwie), odpadł z LM (i to z hukiem), przegrał SPN... Mistrzostwa też nie zdobył, bo dostał je w prezencie od BVB. Naprawdę nie wiem co się stało z tym wspaniałym klubem, który kiedyś potrafił mądrze planować wszystko na kilka kroków w przód niczym wytrawny szachista. Gratulacje dla BL.

10.02.2024 21:24

Mi się on już od kilku sezonów podoba. Za 15-18 mln można brać.

19.05.2024 16:53

Gratuluję. Gdyby Bayern nie był w tym sezonie tak chimeryczny to rekord Lewandowskiego już by się nie utrzymał.

19.05.2024 11:26

@BreitnerPaul

Moim zdaniem to właśnie Usyk go wczoraj na tą drugą stronę rzeki przeprowadził.

19.05.2024 11:23

@fiidoo

Casillas generalnie był przereklamowany, był bardzo przeciętny na przedpolu. Buffon z kolei niczego poza MŚ'2006 nie wygrał. O Neuerze już pisałem.Byli lepsi niż ta trójka...

19.05.2024 03:53

Bądźmy poważni...

19.05.2024 03:06

Bayern to nie jest niemiecki Juventus, praktycznie zawsze jesteśmy półkę wyżej.

19.05.2024 03:05

Gratulacje dla Kinsleya !

19.05.2024 03:04

Obawiam się, że "zainteresowanych" kulek nie ma.

19.05.2024 03:03

Początek też był beznadziejny...

19.05.2024 03:02

@hoven

Zasłużone zwycięstwo. W 9 rundzie sędzia uratował Furyego (co to za liczenie z kapelusza ?).

19.05.2024 03:01

FENOMENALNA walka ! Usyk zawsze był pięściarsko lepszy od Furego, ale ten drugi wyższy o 15 cm i zasięg ramion większy o 20 cm. Do tego pajac i błazen, nieobliczalny. Usyk zaś to tancerz i technicznie lepszy bokser. Życzłem mu zwycięstwa, choć moim zdaniem delikatnym faworytem był Fury i bałem się czy przy wyrównanej walce sędziowie tego nie zwałkują dla Furego. Gratulacje dla Oleksandra, bo zasłużył i to bardzo ! No i w tle ostatni Czempion, czyli mój idol Lennox Lewis, teraz po 20 latach ma mam nadzieję godnego następcę. Usyk !!!

19.05.2024 01:56

@Dzidzia83

Po prostu dla nich sezon skończył się już przed tym meczem. Swoją drogą ma ktoś jakiś link do Fury-Usyk ?

19.05.2024 00:39

@hoodykr

Nie tylko ostatnio. Neuer nawet w swoich najlepszych czasach, kiedy reguralnie bronił genialnie i puszczał bardzo niewiele bramek, to wśród tych niewielu puszczonych było stosunkowo dużo baboli. Moim zdaniem on po prostu jest zbyt odważny, zbyt zuchwały i często się przelicza.

19.05.2024 00:38

Moim zdaniem w obecnej trudnej sytuacji Flick lub ten Haag byli by najrozsądniejszymi kandydatami. Nie idealnymi, ale sami widzimy że realnie nie ma w kim wybierać.

19.05.2024 00:00

Jest gorące, bo tu jest specyficznie. Z jednej strony jesteś trenerem, z drugiej zarząd czy dyrektor sportowy co chwilę ci się wcina i naciska. Mamy w Bayernie specyficzny podział ról, przez co wielu trenerów wypowiada się o nas dobrze, ale pracować tu nie chcą.

18.05.2024 23:59

@Daro

Jak najbardziej, ale szacunek nie powinien przesłaniać rzeczywistości a tu powoli trzeba się rozglądać (nawet nie tak powoli).

18.05.2024 23:56

Coraz częściej mam wrażenie że jesteśmy w 2009 roku i drużyna znów musi pójść w mocne ręce.

18.05.2024 23:54

Bayernu, Bayernie, Bayernem.

18.05.2024 23:53

Niestety pole wyboru odpowiedniego kandydata bardzo się zawęziło, no chyba że będziemy schodzić kolejne piętra niżej.

18.05.2024 23:51

Neuer to dla mnie trzeci najlepszy bramkarz Bayernu w historii (po Maierze i Kahnie).

18.05.2024 23:50

@bawaria42

Bez wątpienia byli tacy. Choćby Robben, Muller, a nawet Ribery cze nielubiany przeze mnie Lewandowski. No i Kahn czy Effenberg (2001 rok to również XXI wiek). Ja myślę że nikt nie podważa klasy Neuera, co nie zmienia faktu, że Bayern powinien już pozyskać i wprowadzać kolejnego bramkarza na lata.

18.05.2024 23:48

Akurat na początku XXI wieku to byliśmy potęgą i zdobyliśmy PM. Użycie zwrotu "pierwsza połowa XXI w." było by właściwsze.

18.05.2024 21:40

@Gwzd44

Rozumiem.

18.05.2024 21:38

Nie macie wrażenia że odkąd przyszedł Eberl to mamy więcej problemów i jeszcze większy galimatias niż wcześniej ?

18.05.2024 21:36

Reakcje po porażce po raz pierwszy i ostatni w tym sezonie nie mają znaczenia.

18.05.2024 21:35

@miloszsc

Nie wiesz o czym piszesz. Aż trudno komentować.

18.05.2024 19:44

Wypluj pierwsze zdanie !

18.05.2024 18:48

Tą zaletę to mają wszyscy inni trenerzy świata, więc żadna to zaleta.

18.05.2024 18:47

@miloszsc

Nie pamiętasz kiedy, ale pamiętasz kto był wtedy tragiczny... Otóż trener nie był wtedy tragiczny i miał wówczas nieporównywalnie słabszy skład niż mamy w tym sezonie.

18.05.2024 18:29

To już bardziej wolę ten Haaga.

18.05.2024 18:27

No bez przesady, na pewno nie every.

18.05.2024 18:13

@Daro

A w Ekstraklapie Widzew (chociaż wtedy to chyba jeszcze nie była Ekstraklapa).

18.05.2024 18:10

Tak, bo MU jest tak głupi żeby brać bezproduktywnych piłkarzy.

18.05.2024 18:07

@FabianMrozek

Patrykowi chodzi zapewne tylko o BL.

18.05.2024 18:05

Nie strasz. Modlę się żeby to była kolejna plotka.

18.05.2024 18:04