DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: GuteSpiele Strona 18

@WayeThe Najmocniejszy rywal Bayernu to BVB. Na topowe drużyny jeszcze przyjdzie pora, ale proszę nie zaliczajmy do nich United...

31.10.2021 19:35

Pierwszy trener to nie jest przereklamowane stanowisko... To jest osoba decyzyjna. Jak by nie było trenera gówno wam dadzą te "komputerowe" analiy - tu każdy elemeny jest bardzo ważny, ale sztab trenerski jest najważniejsze, bo to ludzie łączący fakty i reagujący na to co widzą. Zgadzam się że z ławki trenerskiej gówno widać, dlatego członkowie sztabu są również na trybunach, bo oni widzą lepiej i wiecej. Trener ma ogromne znaczenie w psychologii.

31.10.2021 07:38

Müller wczoraj najlepszy - dawno już takiego meczu nie zagrał

31.10.2021 07:25

Toppmöller w pierwszych dwóch meczach nie stracił bramki, dwie wygrane po 4-0. Jedna porażka 5-0 i dzisiaj wygrana 5-2. To co się wydarzyło z B.M'gladbach nie miało prawa się wydarzyć, natomiast strata dwóch bramek z Unionem raz na jakiś czas nie jest nicznym dziwnym

30.10.2021 19:58

@WayeThe Leszcze o widzę, że już nie ma ukłonów przed każdym rywalem. Toż to krok do przodu. Co do wygrywania obroną to gówno prawda, jak nie będziesz zdobywać bramek to obrona Ci nic nie da.

30.10.2021 18:24

@MarcinoFCB z kiksu...
Wy chorzy jesteście.

30.10.2021 17:27

Hoven i jego kompleksy. Z tym Comanem to z dywanu na głowę chyba upadles. Gość dziś zagrał bardzo dobrze, zdobył piękna bramkę, ale i tak był słaby w Twoim mniemaniu. Zmień płytę, bo te teksty są nieaktualne od dawna.

30.10.2021 17:23

Coman jest zajebisty.

30.10.2021 17:12

zluzujcie wory. Pavard grał całkiem nieźle ostatnimi czasy. Z Barcelona zagrał bardzo dobrze. Dziś po prostu jest rotacja i gra młody zawodnik, który jest dopiero wprowadzany na ten poziom i takie błędy mogą się mu przydarzyć

30.10.2021 16:28

Nagelsmann ma asystentów. Jego asystenci do ludzie z tymi samymi uprawnieniami trenerskimi i ludzie, którzy mają takie samo spojrzenie na piłkę. To ludzie, którzy mają ogromny udział w taktyce i wyborach Nagelsmanna, więc naprawdę brak Julka przez dwa mecze nie może spowodować sam z siebie takiej słabej gry.

30.10.2021 12:34

Konsekwencje muszą być. Ostrzeżenie dla sztabu trenerskiego i baczna obserwacja, żeby Julek nie okazał się van Bommelem. Liczę, że się nim nie okaże

30.10.2021 12:20

Nagelsmann jednak nie wróci na Benfice

Nagelsmann wróci na Freiburg?

Nagelsmann....

29.10.2021 11:37

Oby został.

28.10.2021 10:27

Najlepsze po takich meczach są tony komentarzy, że tak naprawdę jesteśmy słabi tylko dopiero wczoraj obnażono nasze słabości. Prawda taka, ze to ktos musi ponieść konsekwencje. Sztab trenerski pewnie otrzyma drobne upomnienie.

@bayernthebest no jednak w tamtych meczach (poza Frankfurtem) pokazaliśmy na boisku znacznie więcej.

Edytowano : 2021-10-28 08:06:08

Wracając do 1 części. Prawda taką, że to wczoraj nic nie działało, a jesteśmy typową ekipą i maszynką do zdobywania bramek.

Edytowano : 2021-10-28 08:06:09

Wracając do 1 części. Prawda taką, że to wczoraj nic nie działało, a jesteśmy typową ekipą i maszynką do zdobywania bramek.

28.10.2021 08:04

@WayeThe Nikogo to nie interesuje. Fakt, że w twoim mniemaniu on zawsze gra dobrze tylko mu nie podają jest absurdem. Wczoraj w pełni zasłużył na 6 w sumie jak cała reszta poza Neuerem i nie ma tu co dyskutować. Może Sane było trochę widać czy srodek, więc może z 4 piłkarzy na 5.5 zasluzylo.

28.10.2021 06:21

@WayeThe Bo go nawet widać ni było? W jakim Ty świecie żyjesz. Poza Neuerem co parę sytuacji wybronił wszyscy 6 powinni mieć.

28.10.2021 06:07

zmieniło się dużo w obronie - to tylko jeden mecz był.

@WayeThe Tak Liverpool sobie zmiecie jakieś Brighton i Salah najlepszy będzie....

27.10.2021 22:44

blisko było - dawać jedną przed przerwą

27.10.2021 21:31

@WayeThe Do spania!

Edytowano : 2021-10-27 21:29:05

Do mycia najpierw

27.10.2021 21:28

@WayeThe Idź spać, bo tylko płakać umiesz.
Na [wycięte] tacy udawani kibice marionetki

27.10.2021 21:15

jeszcze do zrobienia 2012/13 sie klania

27.10.2021 21:08

@Prezes42 Ten jak to mówisz "pismak" jest najlepszym piłkarskim pismem w Europie i niejednokrotnie to prezes UEFY się dowiaduje z Bilda o tym co się wydarzy :D

27.10.2021 20:40

Coman musi zostać i trzeba z nim przedłużyć umowę. Jest świetny, mamy niesamowite skrzydla.

27.10.2021 16:12

@Piter1985 Polecam taktykę z brakiem cierpliwości władzą BVB

24.10.2021 20:12

@Daro To jest też ekonomia. Jak prowadzisz 5-0 do przerwy jak Niemcy z Brazylią to po co masz się starać? Lepiej odpocząć grając spokojnie cofniętym i kontrować. Prawda na temat tamtego meczu jest taka, że Niemcy byli bardzo nieskuteczni, byli zbyt rozluźnieni, bo sytuacji na wynik dwucyfrowy mieli dużo. Oszczędność gry przy wysokim prowadzeniu to poczucie pewności co do wyniku - wtedy już nie trzeba się tak starać, a szacunek do rywala to tylko wymówka.

24.10.2021 19:23

Real ma dużo słabszą kadrę od Bayernu. Oni mają braki w pierwszym składzie, a co dopiero na ławce.
Ciasna czaszka i mózg uciska.

Edytowano : 2021-10-24 18:52:53

To niezłe Unitted co rzekomo dobre ruchy na rynku robi i wraca na top XD

24.10.2021 18:51

Po Kovacu to nie były żadne zgliszcza. Kadra na sezon 18/19 i 19/20 to dwie zupełne inne sprawy. Kovac pokazał choćby z Tottenhamem, że ten zespół stać na bardzo, bardzo dużo. Flick oczywiście ułożył to wszystko lepiej, ale teraz po przyjściu Nagelsmanna widać, że to nie cud Flicka, tylko potencjał zespołu.

23.10.2021 20:12

i ciągle tylko o Alabie gadają co za wodogłowie totalne :D

23.10.2021 19:46

Rewelacjynie z Benfica. Musi zostać - nasze skrzydła absolutny top

23.10.2021 09:04

A który obrońca nie popełnia błędów i nie kiksuje? Każdy i to nie jeden raz w meczu.

21.10.2021 18:15

@Arkady142 Nie - błędem Flicka było zbyt duże przywiązywanie uwagi do ataku. Alaba grał u nas w pierwszym i w Realu gra. Tu co chwile jakiś mądraliński pisze, że Alaba babola zrobił, a na stronie Realu cisza na ten temat. Tak samo teraz z Comanem - wczoraj święty mecz, a tu bzdetów masa, że Coman cieniutki. Was 20 milionów boli.

21.10.2021 12:46

2 tyg bez trenera xD praca zdalna

21.10.2021 10:44

Sane był lepszy, bo jednak miał fajne liczby, ale Coman też świetnie.

21.10.2021 08:55

Najlepszym transferem w naszej obronie było odejście Flicka. Alaba gra w Realu w pierwszym składzie i wielkie kluby się o niego biły, ale w przekonaniu płaczków z dieroten będzie słaby, bo chciał 20 milionów.

21.10.2021 08:38

Coman dziś bardzo dobrze - mamy trzech topowych skrzydłowych.

20.10.2021 23:06

Rewelacyjnie w I połowie. W II już gorzej, zwłaszcza ten gol dla Leverkusen

17.10.2021 18:26

Dziś trzeba wygrac.

17.10.2021 00:40

Tam nikogo nie ma już

12.10.2021 14:14

@dzojko Stanisic ma 21 lat i jest w pierwszym zespole od niedawna...

Ciekawe na kim ma się wzorować? Na Lahmie, czy Sagnolu, którzy nie grają w piłkę już? Czy może na innym piłkarzu z którym nie ma żadnego kontaktu?
Logiczne jest to, że uczy się od Pavarda, bo grają razem. Pavard jest dużo bardziej doświadczony i ma wiedze od przekazania.

09.10.2021 16:46

Rüdiger lepszy - oby ta "wymiana" się udała.

06.10.2021 14:59

Pytanie nie powinno brzmieć na jak długo, tylko czy w ogóle. Do 23 października wiele czasu i niestety wiele się może zmienić :(

05.10.2021 19:57

Tego się nie spodziewałem, ale na na jak długo i czy w ogóle?

05.10.2021 05:35

Tego się nie spodziewałem, ale na na jak długo i czy w ogóle?

05.10.2021 05:35

To dobrze, ale niewiele wskazuje, żeby miało tak być na długo...

04.10.2021 13:47

@Reeken89
1. Co ma do tego jego zgoda.
2. Lewy ma więcej bramek niż spotkań.
3. Cały zespół strzela więcej.

Jest dobrze i tak ma być.

04.10.2021 13:37

Po co takie głupoty opowiadać o marnotrawieniu potencjału Lewego. Gość ma najwięcej strzałów na bramkę w lidze i do tego ma 13 bramek i 1 asystę w 10 meczach. Nie wiem czego niektórzy po nim jeszcze oczekują? Gramy lepiej jako zespół. Zdobywamy więcej bramek, mam skrzydła w kapitalnej formie. Jest dobrze.

04.10.2021 09:55

@WayeThe M'gladbach i Frankfurt w tym sezonie na razie zawodzą. Kolejno 10 i 13 miejsce. Już naprawdę pomijam to 12-0 z DFB Pokal - gramy bardzo fajnie. Z M'gladbach też Lewy wbiegał w pole karne jak ''10'' i miał ze dwie fajne okazje z tego.
Dziś to raczej błędy indywidualne. Przy pierwszej bramce zawiódł Upa, a przy drugiej nie popisał się Neuer.
Trapp wywijał cuda. Eintracht gra inaczej niż wcześniej - całkowicie się zamurowali i ciężko było.

03.10.2021 20:21

@WayeThe Lewy nie strzelił głową, stojąc samemu metr przed bramką. Lewy jak Lewy, ale Upamecano dziś to nieporozumienie. Gramy lepiej niż za Flicka, zdobywamy więcej bramek i nie ma znaczenia fakt, że Lewy gra na ''9''/''10'' - daje drużynie więcej miejsca, ale nie musisz przesadzać i wyzywać od polaczków itd. bo ktoś go skrytykował... Zagrał słabo, ale nie widzę, żeby największa kryrtyka była na niego. Najgorzej Upamecano.

Edytowano : 2021-10-03 19:40:35

Spalony jak spalony, ale ta sytuacja z początku meczu też była setką. Gnabry z tym słupkiem kolejna 100%.
Dziś nic nie działało.

03.10.2021 19:39

Lewemu nic nie wpada, Upa kompromitacja, Goretzka ładuje nie wiadomo gdzie.

03.10.2021 19:35

Ostatnie 4 mecze ligowe z nimi na AA to 5 bramek dla Bayernu.
5-1, 5-1, 5-2, 5-0

03.10.2021 08:23

Sane w nowej roli gra świetnie. Jego nominalną pozycją jest lewe skrzydło, ale on gra jako lewa ''8''/''10''.
Gra świetnie z przodu, dużo walczy w obronie i generalnie z taką grą można powiedzieć, że to zawodnik na poziomie Robbery. Liczby, mijanie rywali jak tyczki, dynamika, zmiana pozycji - wszystko.

Edytowano : 2021-10-02 19:14:53

Eintracht na AA lubi dostać 5 bramek :D

02.10.2021 19:14

Sane w takiej dyspozycji to poziom Robbery.
I wcale nie chodzi mi o same liczby, a o swobodę gry i to co daje drużynie

30.09.2021 09:07

@Arkady142 Ciekawe podsumowanie.

Dziś wygramy - jesteśmy faworytem.

29.09.2021 17:02

@WayeThe Patrząc w statystyki tego nie czuc

28.09.2021 22:52

BVB do boju! Tylko bez czerwonej dzisiaj

28.09.2021 20:42

Moim zdaniem zasłużył - wprawdzie był jeszcze jeden obrońca do asekuracji, ale groźna okazja i brutalny wślizg.

@Yakub93 Niestety pojutrze :D

27.09.2021 22:13

Jaki jest rekord mistrzostw kraju pod rząd w pierwszych ligach w Europie?

Edytowano : 2021-09-27 12:40:32

znalazłem tabelę według której łotewskie Sconto i Lincoln z Gibraltaru byli mistrzami 14 razy z rzędu - do pobicia :D

27.09.2021 12:27

B.M'gladbach - BVB niestety się popsuło już przed meczem gdzie z kadry BVB wypadli: Haaland, Reus i Reyna i do tego jeszcze ta czerwona kartka. Szkoda widowiska.

27.09.2021 12:26

Dość logiczne, bo drugiego bramkarza mają jeszcze słabszego :D

27.09.2021 12:09

@josh1982 XD
Rüdiger ruszyl ostatnio do przodu. To najlepsze stoper z Niemiec. Jeden z najlepszych CB w PL za zeszły sezon.

26.09.2021 14:30

Taki typowy Real - niby nic nie grają, a wygrywają.

25.09.2021 21:24

Absurdalne wnioski. Ten mecz pokazał ile znaczy strata jednego zawodnika w meczu na szczycie ligi.

Edytowano : 2021-09-25 20:45:24

Jakby jakiś ignorant nie zauważył kontuzjowany był również Reus, więc BVB grała bez dwóch topowych zawodników. Do tego wypadł również Reyna - kolejny bardzo ważny zawodnik.

Edytowano : 2021-09-25 20:48:45

Strata zawodnika w kontekście gry w ''10''

25.09.2021 20:42

@AdiFantasti Nie pamiętam dobrego meczu trojką z tyłu :D
Ten wczorajszy, ten z Köln, ten z Padeborn w 19/20 - wszystkie mecze w tej formacji w wykonaniu Bayernu to totalne dno.
4-2-3-1 to nasza tożsamość, ale drobne modyfikacje jak nowa rola Lewego, czy Sane, który gra bardziej jako lewa "10"/" 8" są świetnie i dają nam wiele jakosci, czego efektem jest liczba zdobytych bramek przez zespół.

Jeszcze raz powtórzę: Lewy w nowej roli jest wielka korzyścią dla zespołu, a dodatkowo sam wcale mniej nie strzela.

Edytowano : 2021-09-25 11:44:12

Sądzę, że wczoraj po prostu powinien zagrać Sabitzer, Roca, Nianzou od początku

25.09.2021 11:43

@AdiFantasti Była mowa o nowej pozycji Lewego.

@Arkady142 To nie przez Alabe xD On gra w pierwszym składzie Realu, grał w pierwszym składzie Bayernu. Oferowały mu się inne wielkie kluby dając hajs tak duży iż wiadomo, że myślą o pierwszym składzie.
Flick nie potrafił po prostu ustawić obrony jak trzeba - graliśmy zbyt ofensywnie. Zbyt mało przestrzeni pomiędzy formacjami i od razu po drobnym błędzie kogokolwiek była stracona bramka.

Nie na podstawie sparingów. Po sparingach to były żarty, że najgorszy początek, ale Klinsi v2 to dopiero po 3 pierwszych meczach oficjalnych.

25.09.2021 09:02

@Arkady142 Nie na podstawie towarzyskich, a pierwszych 3 spotkań. Pomyliłem się co do niego. To właściwy człowiek na właściwym miejscu.

I co rozumiesz przez stary sty? Lewego obracającego się tyłkiem na połowie boiska, czy tracenie bramek seriami, bo trener skupia swoją taktykę prawie wyłącznie na ataku?

Bayern zalicza najlepszy start sezonu od wielu, wielu lat i to pokazuje, że nowy system jest dużo lepszy. Lewy strzela równie dużo co więcej, a wykorzystanie irytującego zastawiania się tyłem zastąpiono korzystną pomocą kolegą, przez co oni strzelają więcej bramek.

Edytowano : 2021-09-24 23:50:14

Lewy zagrał 2 słabe mecze pod rząd, ale nie przeginajmy, że to wina rozegrania. O ile tydzień temu słabo zagrał on, tak dziś słabo zagrali wszyscy.

24.09.2021 23:49

@Arkady142 Zyskuje, ale Lewy je dalej strzela. Jak już wspomniałem ma ich więcej niż spotkań, a dodatkowo pomaga innym z przodu ściągając na siebie obrońców. W końcu uczestniczy w rozegraniu i został usunięty z jego gry bardzo irytujący element - czyli odwracanie się tyłkiem do rywala na połowie boiska i czekanie, aż ten go sfauluje. To nic nie wnosiło, w końcu Nagelsmann wpadł na pomysł jak to wykorzystać.

Edytowano : 2021-09-24 23:42:54

To nie był najgorszy mecz w tym sezonie. Było jeszcze Köln, czyli całkowita bezradność. Bayern nie jest stworzony do gry w 3-x-y

24.09.2021 23:41

@Arkady142 Zespół zyskuje i tak ma być. Zresztą co niby Lewy traci? Ma więcej bramek niż meczy

24.09.2021 23:36

@WayeThe Tak, tak on zawsze gra dobrze, tylko mu nie podają... Już kiedyś o tym pisałeś XD Zagrał drugi słaby mecz pod rząd i tyle.

24.09.2021 23:10

@Daro Frankfurt na AA dostanie 5 bramek - to norma ostatnimi czasy

24.09.2021 22:29

Nagelsmann przestań kombinować z trójką z tyłu, bo znowu jak Klinsi wyglądasz.

24.09.2021 21:31

Dobrze - dawać go tutaj. TOP 1 stoper z DE

24.09.2021 12:17

Może i jest lepszy niż był rok temu, ale Rüdiger jest ciekawszą opcją. TOP1 stoper z DE

23.09.2021 20:05

Süle przy Hummelsie też wyglądał dobrze hehe.

23.09.2021 19:43

@szczebelek Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Coman w tym sezonie jeszcze nie pograł więc nie wiesz w jakiej jest formie, a w zeszłym sezonie był w bardzo dobrej.

22.09.2021 14:34

Prezentuje się bardzo dobrze. Jeszcze będzie zawodnikiem na poziomie Robbery

22.09.2021 09:38

TAK! Najlepszy stoper z DE na ten moment.

22.09.2021 09:36

W piątek może być kolejne 0-7 :D Rywal chyba słabszy niż Bochum

22.09.2021 00:19

@FanGraczyBayern Jest najlepszym napastnikiem na świecie. Tak nie ma żadnych kontrowersji

21.09.2021 20:12

@bayern1987dwa Może tak: Coman trafia do Bayernu w 15/16 - ma 19 lat i jak na taki wiek zaliczył wtedy całkiem udany sezon.

16/17 to dno w jego wykonaniu

17/18 zmiana diety i nawyków o czym sam mówił i też prezentował bardzo fajną grę do kontuzji kostki

18/19 zagrał raptem z 45 minut i przetrącili mu drugą kostkę, ale w tej pierwszej połowie z Hoffenheim był świetny i ciągnął grę skrzydeł.

19/20 wiemy, że przeciętny generalnie poza jednym wydarzeniem - bramka na wagę zwycięstwa w finale CL.

20/21 bardzo dobry w jego wykonaniu - w zasadzie w całości, a nie tylko w jesieni.

21/22 ?????? Ale wiele wskazuje na to, że może być jeszcze lepszy niż rok temu.

21.09.2021 11:14

Coman nie potrafi ominąć dwóch rywali... nie trolujcie.

Edytowano : 2021-09-21 10:54:49

Gość był w zeszłym sezonie jednym z najlepszych skrzydłowych w Europie, ale zawsze będzie słaby.
Zachowujecie się jak głupie papugi. Raz coś zobaczycie i nie akceptujecie możliwości, że może być inaczej, tylko non stop powtarzanie tych samych sloganów.

21.09.2021 10:51

Coman ma bardzo dobre wrzutki. W zeszłym sezonie znacząco polepszyl ten elment gry i cały sezon miał bardzo dobry, a nie tylko kawałek.

@hoven Traore, Saint-Maxim xD w porównaniu do Comana...

Wszyscy w tym klubie są słabi przecież w każdej lidze co najmniej 10 ciekawszych zaowndijow na każda pozycję mają..

21.09.2021 08:09

@Sven Fajny wyjściowy skład ma Barcelona. Taki średniak typowy :D

20.09.2021 21:07

@FanGraczyBayern Nie. Był jednym z najlepszych skrzydłowych w Europie pod względem liczb jak i gry. Drybling itd.

20.09.2021 21:00

Zeszły sezon Comana mówi, że on musi zostać.

20.09.2021 20:54

Nübel jest za słaby na AS Monaco. Nawet jakby za darmo był Niko by pewnie go nie chciał

20.09.2021 16:30

Cuisance inteligent jak i James. Obu się języka uczyć nie chce. Rozumiem, że kazali by się im uczyć chińskiego, ale niemiecki to prosty język, a obu panom się nie chce. Chyba był gdzieś artykuł nawet jak James mówił, że to najtrudniejszy język XD

20.09.2021 16:26

@misza 17/18 miał bardzo dobry u nas. Wcale się nie zdziwię jak pójdzie z powrotem do Carlo :D

20.09.2021 14:22

@Fari To jego 6 bardzo dobry mecz z rzędu. Lewe skrzydło mu służy, tak samo jak prawe Gnabryemu

19.09.2021 10:11

@bayernthebest Z tą Barcelona MSN trochę przesadziłeś :D Oni mieli jeden udany sezon - reszta to wielkie rozczarowania.

Edytowano : 2021-09-18 22:28:55

Sarr dziś zagrał dobrze. Nikt go nie objeżdżał jak Arminia i w ofensywie się pokazał. Z raz, czy dwa źle był ustawiony, ale przestańcie na tym memie, bo to już nudne.

18.09.2021 22:27

Nie no bez przesady. Nie wiem, czy na ten moment ktoś oprócz City stanowi dla nas realne zagrożenie.

18.09.2021 20:49

Fajnie JN rotuje składem. Szkoda, że kilku zawodników nie zaczęło od początku.

18.09.2021 18:50

Tryb Klinsi znowu włączony.

18.09.2021 15:44

Czemu nie gramy w domowych strojach? Co to za pomysł durnt.

18.09.2021 15:35

@Panczo Takie zaburzenia rytmu serca są dość powszechne, tylko dużo osób o tym nawet nie wie, że ma. Ty coś o tym wiesz chyba - kiedyś wydaje mi się coś pisałeś.

Edytowano : 2021-09-17 23:07:36

Hertha ładnie sobie radzi z beniaminkami :D

17.09.2021 23:06

Za Julka zdobywamy 4,42 gola na mecz, więc dobrze by było jutro podtrzymać wynik i nastukać co najmniej 5 :D Jest to bardzo możliwe jutro i do powtórzenia za tydzień. W sumie zaczynamy grać coraz lepiej i widać znaczące postępy. Imponuje płynność w przechodzeniu pomiędzy poszczególnymi formacjami dzięki czemu tracimy dużo mniej bramek.

17.09.2021 12:54

@WayeThe A potem już tylko PSG i inne Intery, bo nie warto w Bayern inwestować

17.09.2021 08:21

@WayeThe Od kiedy to Lipsk świadczy o sile naszej ligi? Do spania idź, bo praca jutro.

Edytowano : 2021-09-15 23:26:00

Może i w dzisiejszych czasach dostęp do edukacji jest powszechny, ale dysonans społeczny jest wciąż przeogromny. Dziwne poglądy, których wyjaśnić się nie da. Jak można logicznie wytłumaczyć nurt użalania się nad tym co się lubi. To jest użalanie się nad samym sobą i chory brak akceptacji dla własnych poglądów.
Niby komuś kibicują, ale nie przyjmują do wiadomości, że ta opcja jest najlepsza. Kompletny brak pewności siebie i przekonania co do własnych wartości.

15.09.2021 23:20

@WayeThe Nie pij, bo alko Ci nie służy.

15.09.2021 21:59

@WayeThe XD

15.09.2021 21:45

O nie. BVB na wyjazdach sprawia nam spore kłopoty i często tam tracimy punkty. W pucharach ciężko z nimi nam się gra niezależnie od obiektu. Ostatni mecz ligowy też nie był już żadnym pogromem.

Edytowano : 2021-09-15 21:34:54

I jak ktoś patrzy na taką grę Realu, czy Atletico i Barcelona wczoraj to nie powinien twierdzić, że liga hiszpańska jest lepsza od DE.

15.09.2021 21:34