Szkoda, wielka szkoda, ale doskonale wiedział ma co się pisze. To tak jakby wybrać sobie żonę i po roku mieć do niej pretensje, ze się diametralnie nie zmieniła.
Każdy doskonale wie jaka jest polityka w Monachium. Można jej nie lubić, ale fakty są takie, ze rzadko jak klub na świecie można się pochwalić takimi sukcesami na arenie sportowej i finansowej.
Nie chce złe mówić o Hansim, bo niezwykle cenie to czego dokonał po objęciu stanowiska, ale nikt nie może się czuć wiekszy niż klub.
Kuriozalne jest dla mnie natomiast to, ze poszło rzekomo o transfery, a kolejna przystania ma być reprezentacja? No tam to na pewno sobie grajków nakupuje :D
W każdym razie po odejściu Kovaca nikt na zero nie brał Flicka pod uwagę jako opcja długoterminowa. Teraz z jego odejscia robi się niewiarygodna tragedie. Klub i z tym sobie poradzi i to dzięki tym, na których tylu z Was wiesza psy. Show must go on.
Edytowano : 2021-04-17 19:40:28
Tutaj nikt nie wybierał pomiędzy Hasanem, a Hansim. To Flick nagle zdecydował, ze mu zasady w Bayernie nie pasują.
17.04.2021 19:38
Z Perisicem i Coutinho nie byłoby z pewnością tyle szans dla Musiali. Chłopak mega urósł przez ten sezon. Warto było.
17.04.2021 16:26
Jak to jest ze wielu tyle razy podało jakim fatalnym transferem jest Saar, a nikt (?) nie podkreśla jak fantastyczna robota została wykonana przy ściągnięciu Musiali ?
Fenomenalny chłopak. Mega transfer.
17.04.2021 16:13
Co za świetny transfer ten Musiala :) szacun chłopcze!
17.04.2021 15:45
Co to za kolejne bzdury @FanGraczyBayern ? Który trener sra do własnego gniazda? Nawet Mourinho nie odważył się na bezpośredni i bezpardonowy atak swoich zwierzchników po tym jak nie kupiono jego celów po kilku wcześniejszych wpadkach na rynku.
Zejdź na ziemie. To dorosłe życie i otwarta krytyka swoich szefów, czy współpracowników rzadko kiedy wyszła komis na dobre. Takie życie. Pogódź się z tym.
16.04.2021 11:10
Chętnie poczytam te opinie „niektórych” twierdzących, ze jest idealnie. Może podesłać ich wypowiedzi @Sopariev ?
14.04.2021 18:34
Wierze, że innym razem nasi sternicy podejmą dobra decyzje.
Już 2-3 lata temu tez sporo osób mówiło jak to rzekomo odjeżdża nam Europa i jak to musi przyjść wielka reforma w klubie. I czas pokazał jak bardzo się mylili.
Edytowano : 2021-04-14 16:33:40
*wierze, że i tym razem
14.04.2021 16:33
Kazdy popełnia błędy co okienko.
A kto najbardziej zawiódł w tym dwumeczu? Nie Saar, nie Czupo. Skrzydła, które grały przeciwko rezerwowym bocznym obrońcom psg. A wśród nich Sane, który jeszcze rok temu był tutaj postrzegany jako zbawiciel, lepszy Niklas od Gnabry’ego...A teraz niektórzy już go wywożą na taczkach.
14.04.2021 10:02
Od miesięcy nie było tajemnica, że Sternicy Bayernu nie widzą przyszłości Boatenga w klubie. Od miesięcy.
W każdym razie wciaz nie widzę tutaj przykładu na złe traktowanie trenera, a co najwyżej na różnice zdan w kwestii przydatności jednego z zawodników.
Edytowano : 2021-04-14 09:55:56
Który z poprzednich trenerów Bayernu nie miał tego typu problemu? Tylko, ze wtedy winy upatrywałes w kimś innym.
Niektórzy maja obrzydliwa wrecz potrzebę zrzucania winy na jednostkę. Zawsze musi być jakiś wróg, z którym trzeba walczyć. Kozioł ofiarny.
14.04.2021 09:53
Nie zmieniaj tematu @Reeken89 . Pytam się konkretnie o to, co świadczy o złym traktowaniu Flicka?
Edytowano : 2021-04-14 09:48:10
Cieszę się fangraczy, ze wyliczyłeś ile osób jak myśli. Gadanie kto la racje nie mając podstawowych danych jest dla mnie śmieszne.
Ja nie przyznaje nikomu racji, nie o tym ta dyskusja.
14.04.2021 09:46
Tzn jak się nie traktuje? Co takiego klub zrobił, ze w ogole możemy zaczynać dyskusje nt złego traktowania ? Co konkretnie? Fakty proszę.
Edytowano : 2021-04-14 09:42:09
Klub dał mu szanse pomimo tego, ze zdecydowana większość chciała szybko zatrudniać większe nazwisko.
14.04.2021 09:41
@FanGraczyBayern wrost przeciwnie. Coraz więcej klubu dochodzi do wniosku, ze oddanie pełni władzy szkoleniowcom bardzo często sprowadza do katastrofy. Stad zmiana formy np w Manxhestrze United, kiedy pracował tam Mourinho i po dwóch nieudanych oknach powiedziano „stop”. Czy Klopp dostaje tych co chce? No oczywiście, ze jego marzeniem nie byli stoperzy z chamoionship i spadkowicza Bundesligi.
Znowu masz problem @Reeken89 ze zrozumieniem podstaw. To nie jest wona Hasan Vs Flick. Ten pierwszy wypełnia wole zarządu, a to nie jest jednoosobowy byt.
Edytowano : 2021-04-14 09:39:11
Ja nie pisze o winie trenera. Ja pisze o tym, zr Flick bez żadnego przymusu zgodził się wejść w środowisku, w którym panują jasne określone zasady od lat. Żalenie się na to jest trochę słabe.
Edytowano : 2021-04-14 09:40:42
A kto obrywa? Flick? Gdzie i od kogo? To on chce zmian w klubie, który swoją polityka wypracował od lat. A jedynemu komu się obrywa to człowiekowi, który realizuje wyznaczona odgórnie politykę.
14.04.2021 09:36
Dokładnie @Reeken89 , chodzi o elementarne zasady. Pisząc się na prace w Bayernke musisz się liczyć, że nie masz wolnej ręki w przypadku transferów. To żadna nowość i Flick doskonale sobie zdawał z tego sprawę chociażby podczas współpracy w sztabie Kovaca, który otwarcie mówi, ze nie on decydował o wzmocnieniach.
Taka polityka od lat (co obiektywnie dało wiele sukcesów, o których mogą tylko pomarzyć kluby oddające pełnie władzy trenerom) i trochę to teraz słabe, że nagle dla Flicka miałaby być kwestia życia i śmierci? Nie, to się nie klei.
Dozgonna wdzięczność dla Hansiego, ale nikt bie powinien się czuć wiekszy niż klub.
14.04.2021 09:30
@miroslawBayern Ty ciagle jesteś na nie, wiec takie zdanie mnie nie dziwi.
Od napastnika wymaga się tego, żeby właśnie w takich sytuacjach się znajdować.
Wątpienie w przydatność Czupo w obliczu faktu, ze strzelił już dwie bramki czołowej drużynie na kontynencie, jest mocno nie fair.
13.04.2021 21:51
Sane :|
13.04.2021 21:47
No tak @Arkady142 , zawsze można by napsioczyc coś na Alabe albo Brazzo. Wtedy to ci nie przeszkadza :)
13.04.2021 21:45
Czupo 2 bramki w ćwierćfinale LM a niektórzy i tak będą twierdzić, ze to mizerny transfer.
13.04.2021 21:42
Ty w ogole rzadko kiedy zdajesz się mieć czas bo w 99% przypadkach hejt albo jednozdaniowe ataki na wypowiadających się bez jakiejkolwiek merytoryki, tudzież chęci poważnej dyskusji.
12.04.2021 11:13
Dzięki za super treściwy komentarz. Jestem pod dużym wrażeniem.
12.04.2021 10:57
Jedno jest pewne. Jeśli Kahn nie będzie podzielał zdania krytykantów Hasana, którzy nie maja zielonego pojęcia o jego zadaniach i kompetencjach a są pierwsi do ich krytykowania, będzie postrzegany również jako ten zły. Takie tutaj dziwaczne nastroje mamy. Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny :) I wszyscy, którzy nie podzielają jedynej „słusznej” opcji są „be”.
12.04.2021 10:46
@Abzyrl no właśnie. Tutaj nie ma pola na sensowną dyskusje. Jeśli bowiem Upamecano to nie transfer Hasana, to czemu zakładamy ze Costa czy Sarr to jego wyboru? To wyglada tak jakbyś usilnie starał się dopasować rzeczywistość pod z góry przyjęta tezę - każdy nieudany transfer to wina Brazzo.
11.04.2021 11:57
Jak pisałem, te gadki nt „nagrody” w postaci transferów pojawiają się raz po raz i są one co najmniej zabawne.
Jeśli ktoś się spodziewa zmiany polityki o 180 stopni w nadchodzącym okienku transferowym (niezależnie czy będzie Brazzo, czy ktoś inny) jest naiwny. Sytuacja finansowa jest jaka jest i nikt w klubie nie posunie się do zmiany strategii, która przez lata dawała efekt tylko dlatego, ze niektórzy kibice tego chcą.
Edytowano : 2021-04-11 11:18:53
Jakakolwiek nie byłaby kadra to do ugrania jest jeszcze sporo i tego typu deklaracje w tym momencie sezonu świadczą niestety nie najlepiej o Flicku. Przede wszytskim świadczą o tym, ze myśli głównie o swoim interesie. To z pewnością nie działa dobrze na drużynę.
Edytowano : 2021-04-11 11:20:45
Czy trudno było przewidzieć, ze w kontekście ostatniego pandemicznego i krótkiego okresu przygotowawczego trudniej będzie zbudować drużynę. No nie trudno. Takie są realia. Wszyscy sobie musza z tym radzić, ale jedni sraja do swojego gniazda a inni nie.
11.04.2021 11:11
Niestety, ale wciaz to wyglada tak jakby Hansi chciał ugrać coś dla siebie kosztem spokoju w drużynie w najważniejszej części sezonu.
Rozumiem, czemu Flick może być sfrustrowany. Pytanie tylko, który klub na świecie spelnia obecnie wszytskie zachcianki swojego szkoleniowca? Żaden. A kadrze narodowej to będzie sobie mógł tylko pomarzyć o jakimś „nabytku” ;)
11.04.2021 07:53
Dokładnie @nyy32 , masz prawo do swojego zdania i tego nawet nie próbuje Ci odbierać. Nie w tym rzecz. Jedna sprawa to krytyka postaw, które są widoczne gołym okiem (np postawa zawodników), a inna skrajna ocena postawy ludzi, którzy tym wszytskim sterują. Niestety, ale nie potrafię zrozumieć jak można ciagle jeździć po kimś mając de facto tak mało obiektywnych czynników mogących w miarę racjonalnie ocenić daną jednostkę. Dlatego mnie absolutnie nie przeszkadza krytyka Brazzo, zarządu, czy jakiegokolwiek trenera(i tak samo broniłem np Kovaca), a skala tego zjawiska - tj wyzywanie od nieudaczników, najgorszych na świecie etc. Wiem, to walka z wiatrakami, ale im jestem starszy tym bardziej irytuje mnie ten wszechobecny hejt w necie.
Doceniam jednak, że choć nie zgadzamy się, to jesteś tutaj z wyraźna wolą dyskusji, a nie jak wielu tutaj tylko atakujesz i wmawiasz rozmówcy słowa, których nigdy nie wypowiedział:) pozdrawiam
10.04.2021 11:40
Stawiam, że zagra. Być może nawet od początku.
10.04.2021 09:53
Widzis @nyy32 , problem jest tylko w tym, że druga strona wcale nic nikomu nie wmawia. Nikt tutaj nie twierdzi, ze Hasan wielki dyrektorem jest, bo...nikt z nas nie wie jakie przed nim stawia się zadania. Dlatego tez racjonalnym wydaje się wstrzymanie od kategorycznych osadów, przynajmniej ja tak podchodzę do życia. Nie wiem to nie oceniam, nie równań z ziemia ludzi na podstawie tego co mi się wydaje.
Powtarzam. Jedynymi osobami wiedzącymi jak z powierzonych obozowisko wywiązuje się Brazzo są ludzie z zarządu, którzy niedawno awansowali go. Nie klei mi się zatem teza jakoby tak zle sobie radził z powierzonymi zadaniami. Bo powtarzam, to był awans, nie utrzymanie statusu quo.
Edytowano : 2021-04-10 09:41:12
I są złe decyzje podejmowane na rynku, ale czytając niektórych tutaj to można dojść do wniosku, ze to tylko u nas, a całe reszta wokół nie ma ich na koncie. Nie! Wszyscy je popełniają. Bayern na tym tle, i w okolicznościach z jakimi się boryka (mniej medialna liga, zasada 50+1), radzi sobie moim zdaniem wybornie.
10.04.2021 09:38
Nie rozumiesz, bo nie pasuje do twojej tezy. Proste jak budowa cepa.
To nierządem płaszczyk ochronny. Bośniak egzekwuje politykę nakreśloną przez zarzad. I tak samo można godzinami prawic jak to „dao się zrobić więcej”, ale skąd ta pewność jak nie ma się podstawowych danych pozwalających na dojście do takiego wniosku? Jaki był budżet transferowy? Czy wszystkie nieudane transfery to były autorskie pomysły Brazzo? Bo kibicom i prasie zawsze najłatwiej uderzyć w Brazzo, ale nikt poza zarządem, który dał Bośniakowi awans, nie ma tak naprawdę pojęcia jak ze swojej roli wywiązuje się dyrektor sportowy.
10.04.2021 07:19
Zapewne Ty wiesz lepiej jak wyglada proces decyzyjny, który prowadził do zatrudnienia Sarra, a może po prostu znowu opowiadasz bajki, które chociażby wcześniej ładnie wypunktował @Piotrek89r.
Gdzie jest podane, ze zarzad nie wiedział kogo sprowadzamy? I musimy w końcu ustalić, czy w końcu ten Brazzo odpowiada za wszytskie wtopy, czy jednak wierzymy medialnym doniesieniom, bo zaczynam się gubić :)
09.04.2021 23:23
@Edmund jeśli będzie w złych słowach wypowiadał się na temat Sarra to na pewno zdobędzie poklask tutaj ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:56:47
I czego ma dowodzić ten artykuł? Przecież to niemożliwe, ze Sarr nie był wyborem Brazzo, prawda? Przecież już ustaliliśmy, ze wszytskie transferowe niewypały to wina Brazzo, a pozostałe to zasługa Kalle i reszty. Można się rozejść :)
09.04.2021 22:54
No tak. Ja tez dzwoniłem lat temu do znajomego z Legii Warszawa, który mówił, ze z tego Lewandowskiego będzie kawał piłkarza. Ba! Mam tez znajomego w Arsenału, który ładnych kilka lat temu mówił, ze Gnabry będzie mega kozakiem. Ach ci znajomi!
Edytowano : 2021-04-09 22:49:32
Pisałem wyraźnie, ze szukałem opinii na temat jego gry, wiec chyba każdy chociażby z niewielka umiejętnością czytania zrozumie, ze „nikt” odnosi się do tych publicznie głoszonych opinii, a nie rzekomych znajomych, których wiadomo, ze mamy wielu w wielu europejskich klubach ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:51:24
Ba dodam jeszcze, ze mam znajomego w Realu, który mówił przed transferem Jovica, ze to pionek. No cóż, nie mylił się. Znaczy się Jovic to pionek i koniec kropka :)
09.04.2021 22:46
Nikt z regularnie oglądających ligue 1 nie przekreślał definitywnie jego szans w FCB. Miał być materiałem na zmiennika i jak wieść niesie miał na to papiery.
Tylko ze transfer do nowego klubu to inna para kaloszy i niejeden duzo bardziej utalentowany grajek się odbijał od ściany. No ale tutaj wszytsko zero-jedynkowe, wiec cóż...Jak się nie sprawdził to znaczy, ze amator.
Edytowano : 2021-04-09 22:39:02
Ja nie oglądałem regularnie Francji, ale wziąłem sporo na jego temat i nie znalazłem absolutnie żadnej skrajnie negatywnej opinii na jego temat. Darujmy sobie zatem jakieś śmieszne historyjki o znajomych, bo znowu wybuchnę śmiechem.
09.04.2021 22:37
I znowu panie, który mnie ignorujesz wciskasz słowa, których nie powiedziałem.
Nie robię z niego „tak dobrego”, tylko nie robię z niego pół-amatora. To właśnie jest cholernie zabawne jak się rozmawiasz tobą, bo czasami czuje się jakbym rozmawial z moim kilkuletnim siostrzeńcem, który jeszcze nie zrozumiał, ze są różne odcienie świata, a nie tylko biało-czarny. Albo ze mna, albo przeciwko mnie.
Naucz się w końcu dyskutować na poziomie nie wciskając ludziom raz po raz czegoś, czego nigdy nie powiedzieli. Nie wiem gdzie posiadłeś tą paskudna sztukę, ale wypada wierzyć, ze z biegiem czasu zrozumiesz, ze taka postawa do niczego sensownego nie prowadzi.
09.04.2021 22:29
A ja pisze, ze tylko obrońca? Przez ostatnie 2 sezony rozegrał więcej meczów na prawej obronie.
09.04.2021 22:18
@hoven to ignoruj człowieku dalej, a nie gadaj o tym.
Ja dziwacznych, głupich albo po prostu hejterskich i szkodliwych wypowiedzi nie ignoruje. Szczególnie jeśli ich autor raz po raz nas nimi raczy.
Edytowano : 2021-04-09 22:14:02
Oczywiście Sarr grał również na prawej obronie, ale to nie psuje do tezy, wiec hoven w swoim stylu pomija.
09.04.2021 22:11
@hoven od miesięcy nie jest w stanie pojąć fundamentalnej kwestii. To nie jest różnica zdan pomiędzy Brazzo, a Flickiem. To jest różnica zdan pomiędzy zarządem, a trenerem na pewne kwestie. Nikt tutaj nie zbywa Flicka kosztem Brazzo bo to nie jest istotą problemu.
Wciaz widzę, ze wielu ma problem z dystansem spojrzeć na sprawę, bez dziwacznych uprzedzeń (bo przecież tak łatwiej „wyjdzie wtedy na moje”), a przede wszytskim najwidoczniej nie rozumie na czym polega funkcja dyrektora sportowego w tym klubie. Wiem ze nie pasuje do tych dziwacznych teorii...
Edytowano : 2021-04-09 21:48:57
Oczywiście Piotrek. To nie był wcale taki zły wybór i nawet był tutaj na stronkę wywiad z osobami, które regularnie oglądały Sarra i nikt nie wróżył takiego dramatu.
Ale jak Szewa w Chelsea gra jak amator to pewnie był amatorem i kropka.
09.04.2021 21:47
@Edmund nie ma sensu, żebyś się tłumaczył.
Są tutaj tacy, którzy zrywają w dziwacznym świecie, gdzie musisz w co drugim komentarzu obrażać Brazzo, bo w przeciwnym wypadku z pewnością masz jego plakat nad łóżkiem i co wieczór klękasz przed nim.
Taka prosta zależność w tym mało skomplikowanym świecie.
09.04.2021 19:52
Nie będę się przecież powtarzał za każdym razem.
Flick pokazał się z kapitalnej strony i chwała mu za to. Nagroda w postaci transferów? Nie do końca rozumiem, bo w ogole rzadko gdzie transfery rozpatruje się w kategoriach „nagrody”.
Faktem nest jednak to, ze w porównaniu do europejskiej czołówki, która gra w bogatszych i bardziej medialnych ligach, wydaliśmy w tym trudnym okresie sporo i już przyklepalismy kolejny niemały transfer. W idealnym świecie byłoby więcej wzmocnień i tyle powinno być, ale z drugiej strony potrafię tez zrozumieć zarzad (bo to jego decyzja a nie Brazzo), że w tym trudnym okresie chcieli maksymalnie tnąc koszta.
09.04.2021 17:15
Sytuacja MU doskonale pokazuje jak rzadko oddanie niemal pełnej władzy jednemu człowieku się sprawdza. Co więcej, przecież ten sam Ferguson namaścił właśnie Moyesa, którego śmieszkujesz. I takie są fakty - nawet najwięksi w tym fachu popełniają koszmarne błędy. Tutaj często o tym się zapomina wypominając nawet najmniejszy błąd na rynku Bayernu. I mega błędy popełniał właśnie również Ferguson, nie wspominając nawet o jego następcach.
Polityka jaka prowadzi Bayern w moim mniemaniu zmniejsza prawdopodobieństwo (ale nie wyklucza) popełnienia bledu i gwarantuje stabilizację.
Nie wiem również co ma na celu psioczenie na „tabelki finansowe”. Psioczymy zatem na cała Bundeslige, która ze swoimi przepisami nie pozwala na to, aby kluby były wykupowane przez szejków?
09.04.2021 15:24
@Alfik91 moge jedynie odnieść się do rzeczy, które napisałem, a nie tych, które sobie (blednie) zaprojektowales.
09.04.2021 14:46
Jaki to był geniusz w tej taktyce psg? Gdyby postawili autobus i kompletnie zabetonowali bramkę nie dopuszczając do sytuacji to można by o tym mówić. Tymczasem jak pokazują suche liczby (współczynnik xG) było zupełnie inaczej.
Raz jeszcze muszę natomiast wyrazić zdumienie jak to niektórym imponuje model budowania drużyny po wyspiarsku. Obiektywnie trudno zrozumieć uwielbienie dla modelu, który w ostatnich latach przyniósł tyle patologii i są kluby, które od tego odchodzą. Ot chociażby Manchester United w pewnym momencie zobaczył, ze oddanie pełnej władzy Mourinho może skończyć się katastrofą. W Liverpoolu Kloppo musi radzić sobie z mocno ograniczonym budżetem.
Tutaj natomiast buduje się jakiś nierealny świat, w którym trenerze w innych klubach dostają co chcą. Nie, nie i jeszcze raz...Nie! Zdaje sobie sprawę, ze dla niektórych ludzi trawa zawsze jest bardziej zielona u sąsiada.
09.04.2021 06:43
Czepianie się Czupo po wczorajszym meczu jest co najmniej śmieszne, ale wiem z czego to wynika. Ludzie, którzy prawili od miesięcy jak to nie mamy rezerwowego napastnika nie przyznają się przecież do bledu. To ostatnie co mogliby zrobić.
Tymczasem Czupo nie dość, ze ustrzelił bramkę wcale z niełatwej pozycji, to przecież wystawił świetna piłkę Alabie, co powinno skończyć się asystą. Kto był obiektywnie lepszy w barwach Bayernu? Tylko Postawę Muellera można rozpatrywać w tej kategorii. I tym samym ma to oznaczać, ze Bayern nie ma środka pola i skrzydeł? Wolne żarty.
Edytowano : 2021-04-08 07:42:02
Jeśli cokolwiek miały udowodnić 2 ostatnie spotkanie to fakt, że pozyskanie Czupo to była bardzo dobra decyzja.
08.04.2021 07:39
Nie wierze po prostu. Kibic Bayernu przekonuje resztę, ze nie można wierzyć. Ze nie ma szans. Kibic Bayernu?! Wtf?!
Wynik koszmarny jeśli wziąć pod uwagę przebieg spotkania, gdzie Bayern był wyraźnie lepszy. I to musi dawać nadzieje kibiców FCB. Szczególnie, ze psg nie marz w przeszłości w rewanżach potrafiło stracić wydaje się pewny awans w dosyć absurdalnych okolicznościach.
Kibice wierzą, choćby nawet była minimalna szansa. Reszta na stronę psg, o ile maja... :D
Edytowano : 2021-04-07 23:11:37
Radzę adi przetrzeć oczy jak nie dostrzegasz ze są tu tacy, którzy skreślają Bayern.
07.04.2021 23:10
@Danie1 ale mówisz o „kolejnym” odpadzie. Kolejnym. Bayern tymczasem na przestrzeni roku sprowadził dwóch świetnych piłkarzy za blisko 100 mln euro. W sytuacji kiedy wiele europejskich potęg musi gorączkowo szukać oszczędności. Kadrę trzeba jednak uzupełnić i stad próba szukania również tańszych rozwiązań.
Śmieszy mnie niezmiernie jak ktoś przywołuje przykład Sarra w kontekście „dowodu” jak tonoszczedzanie wychodzi bokiem. No jeśli by kierować się podobna logiką to równie do rze przykłady Lucasa, Tolisso czy Sanchesa pokazują, że nie warto wydawać milionów.
Bzdura! Świt nie jest czarno-biały. Nie ma uniwersalnej recepty na sukces, na udany transfer.
25.03.2021 07:14
Halo @Danie1, przespałeś transfer Upamecano czy Sane?
24.03.2021 21:49
@Danie1 czy aby na pewno ? Przecież w Anglii pompuje się olbrzymie pieniądze i pomyłek transferowych tam cała masa.
Co więcej. W tego typu filozofii (tj manager ma pełnie władzy ws transferów) po zmianie managera robi się kwas i następca może chcieć już zupełnie innych zawodników.
Model Bayernu nie jest idealny, ale ten „angielski” podobnie.
24.03.2021 13:28
O, „niespodzianka”.
Same potwierdza dokładnie to o czyn pisze od miesięcy. A i tak pewnie wielu będzie miało to w poważaniu i wciaz będą głosili swoje (pseudo)teorie.
24.03.2021 12:02
@hoven ale się uśmiałem! Ty żalisz się na stosowanie hiperboli? Ty?! Wolne żarty.
Strasznie się żalisz również na rzekomą jakaś grupę osób (proszę o nicki, bo coś mi się wydaje, że ta rzekoma grupa i jej liczebność to wytwór tylko i wyłącznie twojej wyobraźni), która miała rzekomo jechać(tzn w jaki sposób?!) po każdym mającym inne zdane? To czasami nie kolejna hiperbola w twoim wykonaniu?
W ogole zarzut o to, ze ktoś nie brał za pewnik doniesień sensacyjnych doniesień mediów jest po prostu co najmniej zabawny, żeby nie powiedzieć dosadniej...Czepianie się dla czepiania(to tak jakby czepić się miesiącami tych, którzy spłodzili dziesiątki postów wątpiących w transfer Upamecano), tak aby odejść od istoty problemu. Ja tutaj widziałem osoby twierdzące,, ze różnica zdan pomiędzy trenerem i dyr sportowym to chleb powszedni w niejednym topowym klubie.
Nie rozumiem naprawdę co ma na celu te ciagle pieprzenie o tym, że jakaś grupa (wtf?) nie chciała wierzyć w te sensacje. Chciała, nie chciała...ma to naprawdę jakiekolwiek znaczenie dla istoty toczących się tutaj dyskusji? Przez ile kolejnych dni/tygodni/miesięcy będziesz jeszcze wypominał, że rzekoma grupa nie chciała wierzyć plotkom?
Ręce nieraz opadają.
Edytowano : 2021-03-20 05:53:28
@tapczan generalnie sporo osób chce tutaj dyskutować na wiele tematów, ale również są tacy jak hoven, czy maakay, którzy uporczywie walczą o to, żeby niemal wszystko kręciło się wokół Brazzo
Edytowano : 2021-03-20 06:03:12
I widzę ze maskay wykazał się kolejnym dziwacznym, oderwanym od realiów poglądem jakoby dyrektor sportowy w Bayernie był od tego, żeby spełniać zachcianki transferowe trenera. W jakim ty świecie żyjesz? Takie cuda nie w tym klubie.
20.03.2021 05:49
Już to kiedyś tłumaczyłem.
Rozmowy na temat występu zawodników, poglądów na temat budowy drużyny, ustawienia etc - jest masa tematów, które można omawiać na stronach fanowskich. Masa!
Nie trzeba naprawdę szukać w każdym sezonie kozła ofiarnego i raz po raz przekonywać resztę - bazując na strzępiącym informacji - do swojego zdania.
I przede wszystkim - ja staram się stronić od odpadów, od skrajnych opinii. A szczególnie w takich sytuacjach, gdzie jest szereg zmiennych, których nie można z danego punktu widzenia nijak zweryfikować. A ubliżanie, ciagle jątrzenie na kogokolwiek z rzekomo swojego klubu jest dla mnie ciężkie do zrozumienia. Ciężko mi bowiem zrozumieć jak kibicowanie może się wiązać z tyloma negatywnymi emocjami.
Edytowano : 2021-03-19 21:49:23
* od osądów (nie odpadów) ;)
19.03.2021 21:48
Opowiadanie jak to „zasłużenie” Hansi odezwał się tak do Brazzo i gdybanie, ze to na pewno Brazzo był sobie winien, nie zasługuje na nic innego niż kpiny. Czy tak mogło być? Tak. Czy mogła być to wina drugiej strony? Tak. I możemy gdybać bez końca wzajemnie się tylko nakręcając. A dziennikarze tylko zacierają ręce :)
Za grosz obiektywizmu i dystansu. Nikt z nas nie ma pojęcia kto jest winien tego konfliktu, ale już sam fakt, że publicznie to Flick przeprasza powinien jednak dać do zrozumienia, że ma pewne poczucie winy albo...pozycja Hasana jest jeszcze mocniejsza niż niektórym się wydaje. Przecież Flick mógł nawet nie komentować tych doniesień. Mógł to zbyć, zmienić temat.
I jak pisałem najgorsze jest to, ze cokolwiek by się nie stało to i tak ci wszyscy co psioczyli na Brazzo będą psioczyc bardziej. Tutaj nawet potwierdzenie transferu Upamecano spotkało się z krytyką. Przecież dobrze wiemy, ze jakby Bośniak wypalił do Flicka ze „stul pysk” to te same osoby, które teraz nie widzę złego w tym, ze trener odnosi się tak do dyrektora sportowego(!!!!), płakaliby w co drugim komentarzy, ze to skandal.
Każdy ma swoje sympatie, ale niektórzy tutaj maja dziwaczne tendencje do szukania kozłów ofiarnych co jest mega słabe i...smutne.
19.03.2021 21:36
@makaay tak, tak. Tak samo jak przez lata tutaj czytaliśmy „poczekajmy aż Guardiola odejdzie i wszyscy zaczną gadać jaki to on był zły”. Takie teksty padają tutaj non stop.
19.03.2021 18:13
Na koniec sezonu już cię tu nie będzie podobnie jak tych co rok temu twierdzili jak to dostaniemy po tyłku.
Edytowano : 2021-03-19 16:57:26
I znowu pudło. Ja nie mówiłem ze nie ma tylko nie ma co brać tych rewelacji za pewnik.
Jeśli ty bierzesz za pewnik każda tego typu plotkę to...najwidoczniej jeszcze nie dorosłeś.
Edytowano : 2021-03-19 16:58:53
Tym bardziej nigdy nienpwoiedzialem, ze Jasan jest wspaniały. Tylko ty masz tak ściśnięty światopogląd, ze nie dopuszczasz do siebie, ze istnieją inne barwy niż czarno-biała
19.03.2021 16:54
O i jest nasza nadworna maruda.
Jak tam @makaay z tą fortuną na transfery? bo zdaje się, że mocno wybiórczo sięgasz po te medialne rewelacje. A przypomnę ze wieść niesie ze w kasie pustki wbrew temu co mówiłeś.
19.03.2021 16:48
@tapczan szkoda Twojego czasu. @Reeken89 to przykład człowieka, który dopasowuje rzeczywistość pod z góry założoną tezę.
Ja niewiem jak było, wiec trudno tutaj coś więcej mówić choć jak powiedziałem wcześniej - trener do dyrektora sportowego nie powinien się w ten sposób zwracać.
Edytowano : 2021-03-19 14:57:50
I fakt, że Flick przeprasza za te słowa powinien coś uzmysłowić pewnym osobom. Tyle tylko, ze jestem pewien, że i tak dopasują to pod swoją teorie :)
19.03.2021 14:56
@FanGraczyBayern jak to? Jakby zjebal szefa przy 20stu współpracownikach to nie jest publika? Tzn trzeba stanąć przed kamerami albo na mównicy, żeby można było mówić o „publicznej” zjebce? :O
18.03.2021 15:41
Jeśli to prawda to trochę się mimo wszytsko zawiodłem...na Flicku.
Jakby nie patrzeć do Hasan jest jego przełożonym i można mieć naprawdę różne zdanie o swoim szefie, ale publicznie trzeba zachować profesjonalizm, a nie pozwalać sobie na tego typu odżywki.
Oczywiście mam jednak nadzieje, ze media wyolbrzymiają jak to maja w zwyczaju.
18.03.2021 15:05
Oczywiście @tapczan i jest tutaj niejeden taki, który nie chce iść ślepo i zwalać całej winy na jednostkę. Taką grupę hoveny próbują jednak zdyskredytować przypisując im słowa, których nigdy nie wypowiedzieli i zabawa trwa w najlepsze.
I to się dzieje tutaj nie od dziś. Nie zapalasz wszytskiegonco złe na Kovaca - uważasz go za najlepszego. Nie zwalasz wszystkiego na Brazzo - masz jego plakaty na ścianie i modlisz się do jego obrazka.
Po prostu musisz myśleć to co reszta i na pewno musisz łykać wszystko co rzucają szukające sensacji media.
16.03.2021 16:08
Tak, Hansi musi uciekać bo w innych klubach to będzie miał rajską współpracę z zarządem. Ot chociażby w Liverpoolu, gdzie na środku obrony grywali pomocnicy, a w roli strażaka sprowadzono obrońcę...z Championship i spadkowicza z Bundesligi. To dopiero luksus.
Albo jak w Manchesterze gdzie od lat nie potrafiono sprowadzić sensownego napastnika, prawoskrzydłowego czy stopera. Inni to mają bajeczne transfery, trafiają za każdym razem w punkt. Nie to co Bayern, gdzie transfery są do kitu i tylko dzięki niesamowitemu fuksowi bylo zwycięstwo w LM.
Aj, a mogło być tak pięknie!
16.03.2021 11:16
Klopp ma taka „wybotna” kadrę, ze na stoperze musiał grać pomocnikami, a w ramach ratunku przyszedł obrońca z...drugiej ligi. Za takie transfery Brazzo by był tutaj równiny z ziemią.
14.03.2021 19:38
Ja nawet słowem nie wspomniałem co sadze nt ewentualnej możliwości pracy tutaj Kloppa tylko odniosłem sie do bredni jakoby działacze Liverpoolu spełniali każda zachciankę Kloppo co jest taką bzdurą, że pytanie jest tylko, czy wierzysz w to co piszesz, czy po prostu trollujesz.
11.03.2021 22:35
Ty na pewno żyjesz w innym świecie jeśli twierdzisz, że to co robi na transferowym rynku Liverpool to jest spełnianie marzeń Kloppa.
Zrób 2 głębsze oddechy i zastanów się przed napisaniem kolejnego niskich lotów komentarza.
11.03.2021 21:54
Tak, tak. Kloppo ma decydujący głos w sprawie transferów o dlatego zdecydował się ratować sezon takimi tuzami jak Kabak czy Phillips z Chanpionship.
#fuckLogic
11.03.2021 19:48
Wydaje się mało realne, ale jakby trafiła się dobra okazja i nie trzeba by tworzyć kominów płacowych to nikt by chyba nie kręcił nosem :)
03.03.2021 10:43
Urocze podsumowanie dyskusji i...swojej wartości.
Wpada @hoven i wszem i wobec przyznaje rację...samemu sobie. Kończyny zatem dyskusje, gasimy światło...odmaszerować!
02.03.2021 21:31
Nie, w takim klubie nikt nie powie, ze sezon jest odpuszczony. Nawet jeśli wybrano wariant oszczędny/ ryzykowny to nikt na starcie nie odpuści.
02.03.2021 11:21
Sprawa jest banalna i to właśnie staram się wytłumaczyć. Trudno, żeby rada nie była bliżej Hasana...jak on wykonuje jej polecenia! Taka jego rola w tym całym zamieszaniu. A że Flick chciałby mieć do dyspozycji lepszą kadrę - ha! To samo w kuluarach powie każdy trener. I Klopp, i Zidane, i Conte, i Solskjaer.
02.03.2021 10:57
Ty piszesz ciagle to samo. Można byc pewnym, że w każdym newsie nt transferów i Hasana znajdziemy te same Twoje wypowiedzi. Te same. Już to czytałem, że kończysz a tymczasem pod kolejnym newsem czytam to samo.
Jeśli Bayern jest teraz w kryzysie to nawet nie wiem co powiedzieć o takim Liverpoolu, o którym dopiero co pisałeś, że powinnismy się ich bać.
Nie jest tak, że mam daleko w poważaniu zdajie dziennikarzy. Tyle tylko, że biorę ich opinie z dużym dystansem, szczególnie jeśli tyczy się to rzeczy, o których nie maja zielonego pojęcia jak np obliczanie budżetu na transfery.
Wielu dziennikarzy natomiast zachwycało się pozyskaniem Upamecano i mówili wrecz, ze to wyborny ruch. Podobnie teraz jak w przypadku Richardsa. Tu tymczasem czytam tylko i wyłącznie o rzekomych błędach i o lecie. Jak długo będzie pisane w kółko to samo? 5 kolejnych lat?
Edytowano : 2021-03-02 10:06:55
Co do stosunków Hansa - Flick. Nie wiem jak jest, być może jest w tych plotkach Teoche prawdy, być może trochę przesady. Jakby na to nie patrzeć to dziennikarze szukają sensacji i co do tego chyba wszyscy się zgodzimy.
Prawda jest jednak taka, że trener ma pełne prawo chcieć super kadry, najlepszej na świecie. Takie jego prawo. Dyrektor sportowy musi jednak działać na warunkach przedstawionych przez górę.
02.03.2021 10:03
Oczywiście, że taka jest gadka bo ja bazuje na faktach, a nie dziennikarskich plotkach. Ty mówisz o rzekomo rekordowych zarobkach za poprzedni sezon, a ja mówię sprawdzam i wychodzi, że raport finansowy mówi o niecałych 10 mln euro zysku na czysto po opodatkowaniu.
Tak jak mówiłem w jednej z poprzednich dyskusji, ale widzę, ze w ogole nad tym się nie pochyliłes. Nawet zakładając taki scenariusz, ze teraz okazało się, że przez okres pandemii poradziliśmy sobie zaskakująco dobrze, nie oznacza, ze w letnim okienku transferowym popełniono błąd. Wprost przeciwnie, zachowano się racjonalnie nie wydając wszytskich „zaskórniaków” aby zobaczyć co przyniosą kolejne miesiące, które wtedy niosły sporą niewiadomą.
02.03.2021 09:43
Czyli te wszytskie komentarze, które wysmażyłes opierają się tylko na dziennikarskich plotkach nt rzekomej zdolności finansowej Bayernu?! Kurtyna...
Jak słusznie zauwazyl Edmund, taka sytuacja Bayernu (a tak naprawdę to wynik działania zarządu, który tak ci nie pasuje)właśnie pozwoliła kupić Sane i Upamecano jak większość liczy straty.
02.03.2021 09:22
Tzn ile to jest w porównaniu do lat ubiegłych? Bo chyba zapominasz, że już rok gramy bez kibiców i straty są potężne.
Za cały sezon 2019/2020, jak głosi raport finansowy, Bayern po opodatkowaniu zarobił na czysto...niecałe 10 mln euro.
Edytowano : 2021-03-02 09:11:38
Proszę zatem o źródło wypwoiedzi nt 200 mln bo jestem przekonany, ze mowa była o takim budżecie przed tym okienkiem co przyszedł Lucas.
Edytowano : 2021-03-02 09:14:04
@ikki mam nadzieje, ze miałeś chociaż ta 4 z matematyki i choć liznales tematy marketingu oraz finansów i przynajmniej skalkulejesz jaka wartość do klubu wniosły wypożyczenia Coutinho czy Jamesa. Czekam z niecierpliwością.
02.03.2021 09:07
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale raport finansowy za zeszły rok nie został jeszcze opublikowany.
Skąd info o rekordowych zarobkach za zeszły sezon?
Edytowano : 2021-03-02 08:57:24
Z tych rzekomych 200 mln, o których mówił bodaj Uli, już 140 mln poszło wtedy kiedy kupowaliśmy Pavarda, czy Lucasa. I zostało na Sane. Jeśli już mamy tak się czepiać tych liczb...
02.03.2021 08:54
Z Tobą @makaay wybitnie trudno się dyskutuje. Postrzegasz świat mega skrajnie, okopujesz się i absolutnie nie dopuszczasz do siebie innego zdania, na które zreszta reagujesz agresywnie. Albo białe, albo czarne.
Nie mam absolutnie zamiaru tłumaczyć się na każdym kroku z tego, że czegoś nie napisałem - ot chociażby nie napisałem w żadnym momencie, że Bayern jest biedny. Biedny klub nie kupuje Dane czy Upamecano. Z czegoś jednak wynika fakt, że tego typu nie pojawiają się w wielkich ilościach. Z czego? Analiza sprawozdań finansowych daje jakaś podpowiedz. Drugą daje podejście do finansów zarządu i można powoli układać puzzle.
Edytowano : 2021-03-02 07:48:15
Ps
I jak masz moje zdanie „w...” to nie ma niczego prostszego niż nie odpisywanie.
02.03.2021 07:46
Nie @hoven . Powszechnym nie jest łączenie kwot za wynagrodzenie oraz kwoty wypożyczenia. To ty tak robisz bo to dobrze pasuje do Twoich tez.
Ja tez nie wiem ile razy można tłumaczyć, że takie a nie inne transfery były wypadkową czasów. Środków nie było wiele, wiec zdecydowano się na takie ruchy.
I jeśli takie Roca się odbuduje i za sezon, czy 2 będzie wartościowym zawodnikiem to te Twoje setki wylanych postów na jego temat będą g warte. Bo ci którzy w piłce siedzą trochę dłużej doskonale wiedza ze transferów nie ocenianie po pół roku.
@makaay który raz już to napisałeś w ciągu ostatnich dni? Kręcisz się w kółko i jedynie co robisz to jątrzysz na rzekomo swoj klub.
02.03.2021 06:32
Bzdura. Jeśli chcesz tak kalkulować to musisz brać pod uwagę szereg zmiennych m.in. To o czym pisa @GuteSpiele . I na domiar wszystkiego transfer można by oceniać dopiero po tym jak dany zawodnik opuści klub - bo dopiero wtedy wszak wiadomo ile i czy w ogole klub na nim zarobił. A ty tymczasem już teraz, po kilku miesiącach, prawisz jakim to kompletnym niewypałem jest Roca.
I znowu te brednie o tym jak to mamy nic z Coutinho czy James. Nic, a swoje dołożyli i sportowo i marketingowo.
Ile razy można czytać te same dyrdymały? Ok, masz swoje zdanie, ale trzeba je na każdym kroku narzucać? A potem płacz, ze ktoś ma dość.
Edytowano : 2021-03-01 22:38:16
Ps jakbym czytał @maakaya ;D
Edytowano : 2021-03-01 22:39:21
Ze niby Perisic by kosztował 15 mln biorąc pod uwagę jego pensje? Skąd te wyliczenia? Jakiś kalkulator Beniteza?
01.03.2021 22:34
Fein to nawet w psv nie potrafi miejsca wywalczyć. W przypadku Roci karta się może jeszcze odwrócić - mało było zawodników, którzy mieli kompletnie nieudany debiutancki sezon?
I te dziwaczne kalkulacje gdzie z jednej strony wliczane są do wypożyczeń wynagrodzenia, ale przy ewentualnych transferach już nie. Wszytsko po to żeby pasowało pod z góry założona tezę.
Edytowano : 2021-03-01 22:20:43
Ile razy można pisać to samo?
01.03.2021 22:19
Ty dalej @makaay nie skończyłeś ?
Robisz z ludzi, którzy ten klub zbudowali idiotów. Nie, oni nimi nie są. Doskonale wiedza, że trzeba inwestować, ale robią to racjonalnie, bez szaleństw. Nic na kredyt, a za zarobione wcześniej środki. Stad na transfery za większe kwoty pozwalamy sobie nie co okienko, a rzadziej.
01.03.2021 14:23
@makaay to Ciebie ponosi fantazja albo...nerwy.
Ja nigdzie nie napisałem, ze któraś z topowych drużyn nest słaba. Nie. Oprócz jednak City nie możemy się absolutnie niczego wstydzić patrząc na tegoroczne dokonania. Co więcej, taki np Liverpool prezentuje się obiektywnie duzo gorzej, a tutaj czytam jak to powinnismy się bać starcia z nimi?
Ja wcale nie twierdze, ze jesteśmy bitym faworytem w starciach z wymienionymi poniżej drużynami. Nie, to dziwny sezon w którym może się jeszcze wiele wydarzyć. Tym bardziej bym się wstrzymał z wszelakimi osądami.
01.03.2021 10:08
Trochę mi to przypomina dyskusje z użytkownikiem bayern22, który rok temu również przekonywał jak to Bayern jest klubem drugiej kategorii. Nie rozumiem jak rzekomo kibic może na sile umniejszać swojemu klubowi.
Cóż. Bać się można imo jedynie City, które aktualnie jest w wybornej dyspozycji. Tyle tylko, ze dopiero przed nami najważniejsze mecze i wtedy nadejdzie pora na weryfikację. Trudno natomiast zrozumieć jak można się bać Liverpoolu. Tak, szacunek trzeba mieć, ale ta drużyna w tym sezonie absolutnie nie pokazał niczego co kazałoby przed nią klękać.
Liverpool jest jednak dobrym przykładem pod innym względem. Gra w najbogatszej lidze świata, a ma mega problemy z budową kadry i musi sie posiłkować transferami, które tutaj byłaby ocenianie w formie co najwyżej żartu. Najbogatsza liga świata, gdzie nawet ostatnia drużyna w tabeli dostaje od telewizji kosmiczne wynagrodzenie. Jakieś wnioski?
01.03.2021 09:40
No widzisz @makaay , Ty już zakładasz pewien scenariusz i uprzedzają fakty. Trudno z takim nastawianiem o choćby namiastkę sensownej dyskusji jesi druga strona okopuje się.
I tak. Dopuszczalny jest scenariusz, ze pół roku temu się nie dało, a po niemal roku już tak. A jak to możliwe? Jestem przekonany, ze jak spróbujesz obiektywnie podejść do tematu, bez z góry założonej tezy, to dojdziesz do kosntruktywnyxh wniosków.
Edytowano : 2021-03-01 08:44:30
Ps plotki są co sezon. Ostatnie co bym robił to budował swoje tezy bazując na nich.
01.03.2021 08:43
@makaay co to za głupawe teksty z tymi modłami? No ludzie.
Nie wiem również skąd założenie, że Bayern jednak wyda te 100-200 mln (nawiasem mówiąc mega rozstrzał). Może jednak poczekajmy, a nie budujmy tezę na bazie tylko i wyłącznie szklanej kuli?
Osobiście myślę, że bez wpływu ze sprzedaży nie ma szans aby Bayern wyłożył w obecnych czasach więcej niż 100 mln na wzmocnienia.
Poczekajmy jednak na wyniki finansowe z ubiegłego roku, a może będzie wiadomo więcej.
01.03.2021 07:57
@makaay nie znudziliście pisanie w kółko tego samego? Ja rozumiem ze można mieć swoje zdanie ale niektóre osoby tutaj wydają się prowadzić dziwaczna krucjatę pt „przekonajmy resztę do swojego zdania bo ono jest swojsze”. Nie da się czytać w kółko tych samych narzekań.
28.02.2021 21:43
Wcale nie uważam, ze trzeba zastąpić duet RR 1:1. Można grać inny futbol i odnosić również spektakularne sukcesy.
Nie rozumiem czemu niektórzy tak usilnie chca dążyć do tego co było i jechać na tych samych schematach. Naprawdę nie ma takiej potrzeby. Trzeba się dopasować, wykorzystać swoje silne punkty i na tym bazować. A to Flick robił w ostatnim roku świetnie.
Edytowano : 2021-02-19 12:39:04
Sane go niewątpliwie krok naprzód w porównaniu do Perisica czy Coutinho i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej. Zastąpić Thigo szybko się nie uda, ale tez dałbym jeszcze szanse Roce. To z pewnością inna skala talentu ale wciaz może być bardzo przydatny.
19.02.2021 12:37
@makaay Bayern zarobił, ale na pandemii tez sporo stracił. Bawarczycy nie mogą także liczyć na zastrzyk gotówki z zewnątrz, wiec musza sobie radzić ze środków, które sami wypracowali.
Polecam naprawdę zapoznać się z zeznaniami finansowymi na przestrzeni ost 10 lat i wtedy wiele rzeczy będzie bardziej zrozumiałych. Może się to niektórym nie podobać sposób podchodzenia do finansow (tzn na maxa racjonalne i bezpieczne) ale fakty są takie, ze taka polityka dała temu klubowi pewną pozycje w europejskiej piłce.
19.02.2021 12:26
A Ty hoven znów hejtujesz i nie możesz się pogodzic z tym jak Brazzo i spolka fajnie ogarnęło transfer Upamecano za co są słusznie chwaleni ? Widzę duży ból tylnej części ciała.
Co do dyrektorów sportowych. To byli tez tacy, którzy byli świetnymi biznesmenami, a popełniali fatalne błędy i duże kluby maja poważny problem już wiele lat (ot Manchester United). Ja wiem ze tutaj uparcie będziesz szuka przykładów na poparcie swoich tez i jednocześnie dziwisz pomijał te, które do nich nie pasują, ale są gdzieś granice...
Edytowano : 2021-02-17 20:39:14
Barca jest tam gdzie jest bo płaci za to co sam chwaliłeś - ściąganie dużych nazwisk i nie patrzenie na koszta. Bayern idzie inna droga, co wybitnej ci nie pasuje.
17.02.2021 20:35
@hoven nie ma, tylko miał. W obecnym sezonie pod względem odbiorow jest 10ty w lidze, a pod względem przechwytów daleko w tyle.
Statystyki w ofensywie niezbyt imponujące. Generalnie jak porównałem sobie jego liczby z tymi, które wykręcał w tamtym sezonie...Bouna Sarr to różnice są bardzo niewielkie. Wiem, ze różne pozycje, ale przecież Sarr to rzekomo pokraka...
16.02.2021 14:23
No i tak jak pisałem wczoraj. Lepiej nie wychodzić przed szereg i nie robić z siebie błazna bredząc o amatorce Hasana. Racje mieli ci, którzy twierdzili, że osoba na takim stanowisku musiała mieć absolutną pewność odnośnie podpisanego kontraktu.
A ujadaczy będą ujadać dalej, taka ich natura.
Edytowano : 2021-02-14 19:24:29
Wróć! Ale Nagelsman nic nie wiedział...Biedaczek :(
14.02.2021 19:21
@Moe na podstawie jakich not? Bo chyba nie masz na myśli whoscored etc, który bazuje tylko na algorytmach?
Dziurawy w defensywie? Przecież ma najwiecej odbiorow w lidze.
Nie wiem skąd bierzesz te dryblingi, ale Richards ma ich 1.4 na mecz.
Ja generalnie nie widziałem gościa w akcji, wiec trudno abym tutaj się dłużej rozwodził na jego temat. Dziwi mnie jednak, ze tyle ludzi skreśla zawodników, których nawet nie widzieli na boisku.
14.02.2021 12:48
Witaj !
Ze specjalnym pozdrowieniem dla tych psioczący ma Brazzo, ze nie ma oficjalki :)
Edytowano : 2021-02-14 12:19:36
Ps absolutnie tutaj od początku było wiadome, ze to sytuacja zupełnie inna niż z Odoiem. Wtedy nikt nie mówił, ze on będzie nasz tylko, ze go chcemy.
14.02.2021 12:18
@Moe a skąd info, ze się nie wyróżnia ? Zainteresowany był nim Everton.
Z tego co patrzę to statystycznie wyglada co najmniej obiecująco. Największa średni udanych odbiorow w lidze, a do tego czołówka udanych dryblingów wśród obrońców.
Oglądałeś gościa w akcji, że masz o nim takie zdanie?
14.02.2021 09:42
Trudno żeby docierało coś czego nie można sprawdzić.
Hasanowi zdarzały się wtopy na początku, ale nawet wtedy nie było mowy o potwierdzeniu transferu. Później sam mówił, ze wyciągnął wnioski, wiec trudno uwierzyć, ze nagle zaliczyłby taka gafę. Dodatkowo wiele poważnych źródle to potwierdza, wiec wypada to powiedzieć Ze smutkiem, ale te ujadanie to myślenie życzeniowe. Tak, niektórzy by wrecz chcieli aby się to posypało. A przynajmniej tak to wyglada.
Transfery są ogłaszane oficjalnie w różnych terminach z różnych względów. Ludzie zarządzający tym klubem doskonale wiedza co robią.
13.02.2021 19:57
Już to pisałeś, ze pożyjemy zobaczymy, bo potem spłodzić kolejnych 15 komentarzy krytykujących Brazzo. Trzymaj się w końcu swoich słów, bo to jest coraz mniej poważne.
13.02.2021 19:43
A jak transfer zostanie oficjalnie potwierdzony to co powiesz? No właśnie. Wyjdziesz na niepoważnego, zupełnie tak jak Brazzo jeśli do transferu nie dojdzie. Tyle ze żadne poważne źródło nie donosi jakoby transfer miał się wysypać, wiec wszytsko wskazuje na to, ze sprawa jest dogadana. Co nie znaczy że wszytskim stronom musi zależeć na tym, aby oficjalnie o tym powiadomić świat.
13.02.2021 19:38
No i widzisz @Reeken89 . Kolejny przykład na to jak mówisz jedno, a robisz drugie. Mówisz, ze trzeba poczekać, ale z drugiej strony raz po raz ujadasz. Nie widziałem również nikogo kto by mówił, ze tem czy tamten to najlepszy dyrektor sportowy. Ty pewnie wiesz lepiej.
Jak niebawem zostanie oficjalnie ogłoszony transfer to tego typu wypowiedziami zrobisz z siebie idiotę. Zreszta, jak tam wolisz :)
Edytowano : 2021-02-13 19:28:04
Przypomnę jeszcze ze Brazzo słowem nie powiedział kiedy transfer zostanie oficjalnie ogłoszony.
13.02.2021 19:25
Fakty są takie, że trenerzy niejednokrotnie w tej sposób się wypowiadali o czym wcześniej wspominałem.
Dlatego się pytam - co jeśli transfer zostanie oficjalnie potwierdzony? Znajdziesz sobie jakiś inny powód do krytyki, czy dasz się ludziom cieszyć z finalizowania transferu, o którym wielu marzyło ?:)
13.02.2021 17:31
Już nie rób z siebie ofiary @Arkady142 bo sam ewidentnie szukałeś raz po raz zaczepki. Być może zakładasz, ze robisz to subtelnie, ale muszę Cię wyprowadzić z bledu - bardzo nieumiejętnie. W każdym razie ja tutaj nie przychodzę aby się przekrzykiwać bo nie mam w tym doświadczenia i mieć nie chce.
13.02.2021 16:04
@Arkady142 i chcesz się licytować czy przywiązanie fana United za dziecka (Henderson) jest większe niż Deana Hendersona, , , Mctominaya, Rashforda czy Greenwooda, którzy w United są od dziecka?
Pokrętna próba argumentacji bzdurnej tezy. Lepiej się wycofać niż brnąc w zaparte.
Edytowano : 2021-02-13 15:49:23
A kto mówił o krytyce? Ja mówię ze jak pojawiają się wyzwiska pod adresem Brazzo, czego tutaj nie brakuje, to jakoś nie pamietam żebyś choć raz napisał, ze ci to nie pasuje. Tutaj wystarczyło kilka chwil abyś zareagował na looserpool :D
Edytowano : 2021-02-13 15:51:30
Ps inna sprawa, ze nie zrozumiesz niczego z powyższego. Ot taka natura.
13.02.2021 15:47
Ile razy już przerabialiśmy, że trenerzy danego zespołu nie a do ostatniej chwili zaprzeczali, że zawodnik X odchodzi?
Jeśli faktycznie transfer nie wypali to przyznam racje. Jeśli jednak wypali to dalej będziesz prawił o bakach, amatorach i innych żalach ?:) czy znajdziesz się znowu jakiś inny wydumany powód żeby dojebac się do Brazzo?
Edytowano : 2021-02-13 15:35:05
No tak arkady :D
W United regularnie gra więcej wychowanków niż w LFC, ale z pewnością oni się utozszamiaja z klubem mniej niż Salahy i spolka ;D
Edytowano : 2021-02-13 15:39:42
I jeszcze bardziej zabawne jest to, ze kogoś jednocześnie boli nazywanie looserpoolem, ale już obrażanie ludzi Bayernu nie :)
13.02.2021 15:33
@Reeken89 no to czekaj, a nie produkuj wiele mało wartościowych komentarzy, które maja na celu jedynie uderzenie w Brazzo.
Co do mediów to...radzę trzymać się swoich słów. Dziennikarze raz po raz szukają sensacji, wiec jak uderzają w Brazzo to również bierz takowe doniesienia z duża rezerwa, a nie leć czym prędzej na dieroten aby sobie ulżyć :) Sytuacje Upamecano różni jednak od tych plotek jedna podstawowa rzecz - nie tylko media o tym donoszą, ale również ważna osoba w klubie. Zatem bardzo wątpliwe wydaje się, aby wszystko mogło się posypać, choć wnioskując po Twoich komentarzach, pewnie byś się ucieszył gdyby do tego doszło ;)
13.02.2021 14:09
@Reeken89 Ty już nie ma do czego się przypieprzyć, prawda? W jakimkolwiek newsie, którym chociażby pada w jakimkolwiek kontekście Brazzo, musisz znaleźć chociażby najmniejszy powód do psioczenia na niego, nie?
Jesi ktokolwiek w tym klubie powinien się wypowiadać w kwestii transferów to właśnie Brazzo. I trudno podejrzewać, żeby po kilku nauczkach, które otrzymał, nie konsultował tego ruchu z nikim.
Edytowano : 2021-02-13 12:32:13
Niemal Wszyscy bardziej wiarygodni dziennikarze potwierdzają te doniesienia.
13.02.2021 12:31
LoL
Widzę ze nawet pod takim newsem nie brakuje pojazdów po Brazzo. No ludzie...
12.02.2021 21:45
Ty jak zawsze @FanGraczyBayern z merytoryka nie masz nic wspólnego. Ja swoje argumenty przestawiłem, prosiłem o dowody na to, ze ktoś z tych rzekomych niewypałów to pomysł Brazzo, ze 1/10 transferów to niewypały również. Jedyne co się doczekałem to wojna, czy jeden(!!!!)z dobrych transferów, które wymieniłem to zasługa Brazzo czy nie (a tego z nas nie wie nikt). Tak jakby to było najważniejsze dla całego kontekstu...
Nie mam problemu z tym, że ktoś wywołuje mnie do tablicy do merytorycznej rozmowy, ale jak mój nick wymienia się w kontekście oszustów to niżej upaść się nie da.
Szkoda, wielka szkoda, ale doskonale wiedział ma co się pisze. To tak jakby wybrać sobie żonę i po roku mieć do niej pretensje, ze się diametralnie nie zmieniła.
Każdy doskonale wie jaka jest polityka w Monachium. Można jej nie lubić, ale fakty są takie, ze rzadko jak klub na świecie można się pochwalić takimi sukcesami na arenie sportowej i finansowej.
Nie chce złe mówić o Hansim, bo niezwykle cenie to czego dokonał po objęciu stanowiska, ale nikt nie może się czuć wiekszy niż klub.
Kuriozalne jest dla mnie natomiast to, ze poszło rzekomo o transfery, a kolejna przystania ma być reprezentacja? No tam to na pewno sobie grajków nakupuje :D
W każdym razie po odejściu Kovaca nikt na zero nie brał Flicka pod uwagę jako opcja długoterminowa. Teraz z jego odejscia robi się niewiarygodna tragedie. Klub i z tym sobie poradzi i to dzięki tym, na których tylu z Was wiesza psy. Show must go on.
Edytowano : 2021-04-17 19:40:28
Tutaj nikt nie wybierał pomiędzy Hasanem, a Hansim. To Flick nagle zdecydował, ze mu zasady w Bayernie nie pasują.
17.04.2021 19:38
Z Perisicem i Coutinho nie byłoby z pewnością tyle szans dla Musiali. Chłopak mega urósł przez ten sezon. Warto było.
17.04.2021 16:26
Jak to jest ze wielu tyle razy podało jakim fatalnym transferem jest Saar, a nikt (?) nie podkreśla jak fantastyczna robota została wykonana przy ściągnięciu Musiali ?
Fenomenalny chłopak. Mega transfer.
17.04.2021 16:13
Co za świetny transfer ten Musiala :) szacun chłopcze!
17.04.2021 15:45
Co to za kolejne bzdury @FanGraczyBayern ? Który trener sra do własnego gniazda? Nawet Mourinho nie odważył się na bezpośredni i bezpardonowy atak swoich zwierzchników po tym jak nie kupiono jego celów po kilku wcześniejszych wpadkach na rynku.
Zejdź na ziemie. To dorosłe życie i otwarta krytyka swoich szefów, czy współpracowników rzadko kiedy wyszła komis na dobre. Takie życie. Pogódź się z tym.
16.04.2021 11:10
Chętnie poczytam te opinie „niektórych” twierdzących, ze jest idealnie. Może podesłać ich wypowiedzi @Sopariev ?
14.04.2021 18:34
Wierze, że innym razem nasi sternicy podejmą dobra decyzje.
Już 2-3 lata temu tez sporo osób mówiło jak to rzekomo odjeżdża nam Europa i jak to musi przyjść wielka reforma w klubie. I czas pokazał jak bardzo się mylili.
Edytowano : 2021-04-14 16:33:40
*wierze, że i tym razem
14.04.2021 16:33
Kazdy popełnia błędy co okienko.
A kto najbardziej zawiódł w tym dwumeczu? Nie Saar, nie Czupo. Skrzydła, które grały przeciwko rezerwowym bocznym obrońcom psg. A wśród nich Sane, który jeszcze rok temu był tutaj postrzegany jako zbawiciel, lepszy Niklas od Gnabry’ego...A teraz niektórzy już go wywożą na taczkach.
14.04.2021 10:02
Od miesięcy nie było tajemnica, że Sternicy Bayernu nie widzą przyszłości Boatenga w klubie. Od miesięcy.
W każdym razie wciaz nie widzę tutaj przykładu na złe traktowanie trenera, a co najwyżej na różnice zdan w kwestii przydatności jednego z zawodników.
Edytowano : 2021-04-14 09:55:56
Który z poprzednich trenerów Bayernu nie miał tego typu problemu? Tylko, ze wtedy winy upatrywałes w kimś innym.
Niektórzy maja obrzydliwa wrecz potrzebę zrzucania winy na jednostkę. Zawsze musi być jakiś wróg, z którym trzeba walczyć. Kozioł ofiarny.
14.04.2021 09:53
Nie zmieniaj tematu @Reeken89 . Pytam się konkretnie o to, co świadczy o złym traktowaniu Flicka?
Edytowano : 2021-04-14 09:48:10
Cieszę się fangraczy, ze wyliczyłeś ile osób jak myśli. Gadanie kto la racje nie mając podstawowych danych jest dla mnie śmieszne.
Ja nie przyznaje nikomu racji, nie o tym ta dyskusja.
14.04.2021 09:46
Tzn jak się nie traktuje? Co takiego klub zrobił, ze w ogole możemy zaczynać dyskusje nt złego traktowania ? Co konkretnie? Fakty proszę.
Edytowano : 2021-04-14 09:42:09
Klub dał mu szanse pomimo tego, ze zdecydowana większość chciała szybko zatrudniać większe nazwisko.
14.04.2021 09:41
@FanGraczyBayern wrost przeciwnie. Coraz więcej klubu dochodzi do wniosku, ze oddanie pełni władzy szkoleniowcom bardzo często sprowadza do katastrofy. Stad zmiana formy np w Manxhestrze United, kiedy pracował tam Mourinho i po dwóch nieudanych oknach powiedziano „stop”. Czy Klopp dostaje tych co chce? No oczywiście, ze jego marzeniem nie byli stoperzy z chamoionship i spadkowicza Bundesligi.
Znowu masz problem @Reeken89 ze zrozumieniem podstaw. To nie jest wona Hasan Vs Flick. Ten pierwszy wypełnia wole zarządu, a to nie jest jednoosobowy byt.
Edytowano : 2021-04-14 09:39:11
Ja nie pisze o winie trenera. Ja pisze o tym, zr Flick bez żadnego przymusu zgodził się wejść w środowisku, w którym panują jasne określone zasady od lat. Żalenie się na to jest trochę słabe.
Edytowano : 2021-04-14 09:40:42
A kto obrywa? Flick? Gdzie i od kogo? To on chce zmian w klubie, który swoją polityka wypracował od lat. A jedynemu komu się obrywa to człowiekowi, który realizuje wyznaczona odgórnie politykę.
14.04.2021 09:36
Dokładnie @Reeken89 , chodzi o elementarne zasady. Pisząc się na prace w Bayernke musisz się liczyć, że nie masz wolnej ręki w przypadku transferów. To żadna nowość i Flick doskonale sobie zdawał z tego sprawę chociażby podczas współpracy w sztabie Kovaca, który otwarcie mówi, ze nie on decydował o wzmocnieniach.
Taka polityka od lat (co obiektywnie dało wiele sukcesów, o których mogą tylko pomarzyć kluby oddające pełnie władzy trenerom) i trochę to teraz słabe, że nagle dla Flicka miałaby być kwestia życia i śmierci? Nie, to się nie klei.
Dozgonna wdzięczność dla Hansiego, ale nikt bie powinien się czuć wiekszy niż klub.
14.04.2021 09:30
@miroslawBayern Ty ciagle jesteś na nie, wiec takie zdanie mnie nie dziwi.
Od napastnika wymaga się tego, żeby właśnie w takich sytuacjach się znajdować.
Wątpienie w przydatność Czupo w obliczu faktu, ze strzelił już dwie bramki czołowej drużynie na kontynencie, jest mocno nie fair.
13.04.2021 21:51
Sane :|
13.04.2021 21:47
No tak @Arkady142 , zawsze można by napsioczyc coś na Alabe albo Brazzo. Wtedy to ci nie przeszkadza :)
13.04.2021 21:45
Czupo 2 bramki w ćwierćfinale LM a niektórzy i tak będą twierdzić, ze to mizerny transfer.
13.04.2021 21:42
Ty w ogole rzadko kiedy zdajesz się mieć czas bo w 99% przypadkach hejt albo jednozdaniowe ataki na wypowiadających się bez jakiejkolwiek merytoryki, tudzież chęci poważnej dyskusji.
12.04.2021 11:13
Dzięki za super treściwy komentarz. Jestem pod dużym wrażeniem.
12.04.2021 10:57
Jedno jest pewne. Jeśli Kahn nie będzie podzielał zdania krytykantów Hasana, którzy nie maja zielonego pojęcia o jego zadaniach i kompetencjach a są pierwsi do ich krytykowania, będzie postrzegany również jako ten zły. Takie tutaj dziwaczne nastroje mamy. Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny :) I wszyscy, którzy nie podzielają jedynej „słusznej” opcji są „be”.
12.04.2021 10:46
@Abzyrl no właśnie. Tutaj nie ma pola na sensowną dyskusje. Jeśli bowiem Upamecano to nie transfer Hasana, to czemu zakładamy ze Costa czy Sarr to jego wyboru? To wyglada tak jakbyś usilnie starał się dopasować rzeczywistość pod z góry przyjęta tezę - każdy nieudany transfer to wina Brazzo.
11.04.2021 11:57
Jak pisałem, te gadki nt „nagrody” w postaci transferów pojawiają się raz po raz i są one co najmniej zabawne.
Jeśli ktoś się spodziewa zmiany polityki o 180 stopni w nadchodzącym okienku transferowym (niezależnie czy będzie Brazzo, czy ktoś inny) jest naiwny. Sytuacja finansowa jest jaka jest i nikt w klubie nie posunie się do zmiany strategii, która przez lata dawała efekt tylko dlatego, ze niektórzy kibice tego chcą.
Edytowano : 2021-04-11 11:18:53
Jakakolwiek nie byłaby kadra to do ugrania jest jeszcze sporo i tego typu deklaracje w tym momencie sezonu świadczą niestety nie najlepiej o Flicku. Przede wszytskim świadczą o tym, ze myśli głównie o swoim interesie. To z pewnością nie działa dobrze na drużynę.
Edytowano : 2021-04-11 11:20:45
Czy trudno było przewidzieć, ze w kontekście ostatniego pandemicznego i krótkiego okresu przygotowawczego trudniej będzie zbudować drużynę. No nie trudno. Takie są realia. Wszyscy sobie musza z tym radzić, ale jedni sraja do swojego gniazda a inni nie.
11.04.2021 11:11
Niestety, ale wciaz to wyglada tak jakby Hansi chciał ugrać coś dla siebie kosztem spokoju w drużynie w najważniejszej części sezonu.
Rozumiem, czemu Flick może być sfrustrowany. Pytanie tylko, który klub na świecie spelnia obecnie wszytskie zachcianki swojego szkoleniowca? Żaden. A kadrze narodowej to będzie sobie mógł tylko pomarzyć o jakimś „nabytku” ;)
11.04.2021 07:53
Dokładnie @nyy32 , masz prawo do swojego zdania i tego nawet nie próbuje Ci odbierać. Nie w tym rzecz. Jedna sprawa to krytyka postaw, które są widoczne gołym okiem (np postawa zawodników), a inna skrajna ocena postawy ludzi, którzy tym wszytskim sterują. Niestety, ale nie potrafię zrozumieć jak można ciagle jeździć po kimś mając de facto tak mało obiektywnych czynników mogących w miarę racjonalnie ocenić daną jednostkę. Dlatego mnie absolutnie nie przeszkadza krytyka Brazzo, zarządu, czy jakiegokolwiek trenera(i tak samo broniłem np Kovaca), a skala tego zjawiska - tj wyzywanie od nieudaczników, najgorszych na świecie etc. Wiem, to walka z wiatrakami, ale im jestem starszy tym bardziej irytuje mnie ten wszechobecny hejt w necie.
Doceniam jednak, że choć nie zgadzamy się, to jesteś tutaj z wyraźna wolą dyskusji, a nie jak wielu tutaj tylko atakujesz i wmawiasz rozmówcy słowa, których nigdy nie wypowiedział:) pozdrawiam
10.04.2021 11:40
Stawiam, że zagra. Być może nawet od początku.
10.04.2021 09:53
Widzis @nyy32 , problem jest tylko w tym, że druga strona wcale nic nikomu nie wmawia. Nikt tutaj nie twierdzi, ze Hasan wielki dyrektorem jest, bo...nikt z nas nie wie jakie przed nim stawia się zadania. Dlatego tez racjonalnym wydaje się wstrzymanie od kategorycznych osadów, przynajmniej ja tak podchodzę do życia. Nie wiem to nie oceniam, nie równań z ziemia ludzi na podstawie tego co mi się wydaje.
Powtarzam. Jedynymi osobami wiedzącymi jak z powierzonych obozowisko wywiązuje się Brazzo są ludzie z zarządu, którzy niedawno awansowali go. Nie klei mi się zatem teza jakoby tak zle sobie radził z powierzonymi zadaniami. Bo powtarzam, to był awans, nie utrzymanie statusu quo.
Edytowano : 2021-04-10 09:41:12
I są złe decyzje podejmowane na rynku, ale czytając niektórych tutaj to można dojść do wniosku, ze to tylko u nas, a całe reszta wokół nie ma ich na koncie. Nie! Wszyscy je popełniają. Bayern na tym tle, i w okolicznościach z jakimi się boryka (mniej medialna liga, zasada 50+1), radzi sobie moim zdaniem wybornie.
10.04.2021 09:38
Nie rozumiesz, bo nie pasuje do twojej tezy. Proste jak budowa cepa.
To nierządem płaszczyk ochronny. Bośniak egzekwuje politykę nakreśloną przez zarzad. I tak samo można godzinami prawic jak to „dao się zrobić więcej”, ale skąd ta pewność jak nie ma się podstawowych danych pozwalających na dojście do takiego wniosku? Jaki był budżet transferowy? Czy wszystkie nieudane transfery to były autorskie pomysły Brazzo? Bo kibicom i prasie zawsze najłatwiej uderzyć w Brazzo, ale nikt poza zarządem, który dał Bośniakowi awans, nie ma tak naprawdę pojęcia jak ze swojej roli wywiązuje się dyrektor sportowy.
10.04.2021 07:19
Zapewne Ty wiesz lepiej jak wyglada proces decyzyjny, który prowadził do zatrudnienia Sarra, a może po prostu znowu opowiadasz bajki, które chociażby wcześniej ładnie wypunktował @Piotrek89r.
Gdzie jest podane, ze zarzad nie wiedział kogo sprowadzamy? I musimy w końcu ustalić, czy w końcu ten Brazzo odpowiada za wszytskie wtopy, czy jednak wierzymy medialnym doniesieniom, bo zaczynam się gubić :)
09.04.2021 23:23
@Edmund jeśli będzie w złych słowach wypowiadał się na temat Sarra to na pewno zdobędzie poklask tutaj ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:56:47
I czego ma dowodzić ten artykuł? Przecież to niemożliwe, ze Sarr nie był wyborem Brazzo, prawda? Przecież już ustaliliśmy, ze wszytskie transferowe niewypały to wina Brazzo, a pozostałe to zasługa Kalle i reszty. Można się rozejść :)
09.04.2021 22:54
No tak. Ja tez dzwoniłem lat temu do znajomego z Legii Warszawa, który mówił, ze z tego Lewandowskiego będzie kawał piłkarza. Ba! Mam tez znajomego w Arsenału, który ładnych kilka lat temu mówił, ze Gnabry będzie mega kozakiem. Ach ci znajomi!
Edytowano : 2021-04-09 22:49:32
Pisałem wyraźnie, ze szukałem opinii na temat jego gry, wiec chyba każdy chociażby z niewielka umiejętnością czytania zrozumie, ze „nikt” odnosi się do tych publicznie głoszonych opinii, a nie rzekomych znajomych, których wiadomo, ze mamy wielu w wielu europejskich klubach ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:51:24
Ba dodam jeszcze, ze mam znajomego w Realu, który mówił przed transferem Jovica, ze to pionek. No cóż, nie mylił się. Znaczy się Jovic to pionek i koniec kropka :)
09.04.2021 22:46
Nikt z regularnie oglądających ligue 1 nie przekreślał definitywnie jego szans w FCB. Miał być materiałem na zmiennika i jak wieść niesie miał na to papiery.
Tylko ze transfer do nowego klubu to inna para kaloszy i niejeden duzo bardziej utalentowany grajek się odbijał od ściany. No ale tutaj wszytsko zero-jedynkowe, wiec cóż...Jak się nie sprawdził to znaczy, ze amator.
Edytowano : 2021-04-09 22:39:02
Ja nie oglądałem regularnie Francji, ale wziąłem sporo na jego temat i nie znalazłem absolutnie żadnej skrajnie negatywnej opinii na jego temat. Darujmy sobie zatem jakieś śmieszne historyjki o znajomych, bo znowu wybuchnę śmiechem.
09.04.2021 22:37
I znowu panie, który mnie ignorujesz wciskasz słowa, których nie powiedziałem.
Nie robię z niego „tak dobrego”, tylko nie robię z niego pół-amatora. To właśnie jest cholernie zabawne jak się rozmawiasz tobą, bo czasami czuje się jakbym rozmawial z moim kilkuletnim siostrzeńcem, który jeszcze nie zrozumiał, ze są różne odcienie świata, a nie tylko biało-czarny. Albo ze mna, albo przeciwko mnie.
Naucz się w końcu dyskutować na poziomie nie wciskając ludziom raz po raz czegoś, czego nigdy nie powiedzieli. Nie wiem gdzie posiadłeś tą paskudna sztukę, ale wypada wierzyć, ze z biegiem czasu zrozumiesz, ze taka postawa do niczego sensownego nie prowadzi.
09.04.2021 22:29
A ja pisze, ze tylko obrońca? Przez ostatnie 2 sezony rozegrał więcej meczów na prawej obronie.
09.04.2021 22:18
@hoven to ignoruj człowieku dalej, a nie gadaj o tym.
Ja dziwacznych, głupich albo po prostu hejterskich i szkodliwych wypowiedzi nie ignoruje. Szczególnie jeśli ich autor raz po raz nas nimi raczy.
Edytowano : 2021-04-09 22:14:02
Oczywiście Sarr grał również na prawej obronie, ale to nie psuje do tezy, wiec hoven w swoim stylu pomija.
09.04.2021 22:11
@hoven od miesięcy nie jest w stanie pojąć fundamentalnej kwestii. To nie jest różnica zdan pomiędzy Brazzo, a Flickiem. To jest różnica zdan pomiędzy zarządem, a trenerem na pewne kwestie. Nikt tutaj nie zbywa Flicka kosztem Brazzo bo to nie jest istotą problemu.
Wciaz widzę, ze wielu ma problem z dystansem spojrzeć na sprawę, bez dziwacznych uprzedzeń (bo przecież tak łatwiej „wyjdzie wtedy na moje”), a przede wszytskim najwidoczniej nie rozumie na czym polega funkcja dyrektora sportowego w tym klubie. Wiem ze nie pasuje do tych dziwacznych teorii...
Edytowano : 2021-04-09 21:48:57
Oczywiście Piotrek. To nie był wcale taki zły wybór i nawet był tutaj na stronkę wywiad z osobami, które regularnie oglądały Sarra i nikt nie wróżył takiego dramatu.
Ale jak Szewa w Chelsea gra jak amator to pewnie był amatorem i kropka.
09.04.2021 21:47
@Edmund nie ma sensu, żebyś się tłumaczył.
Są tutaj tacy, którzy zrywają w dziwacznym świecie, gdzie musisz w co drugim komentarzu obrażać Brazzo, bo w przeciwnym wypadku z pewnością masz jego plakat nad łóżkiem i co wieczór klękasz przed nim.
Taka prosta zależność w tym mało skomplikowanym świecie.
09.04.2021 19:52
Nie będę się przecież powtarzał za każdym razem.
Flick pokazał się z kapitalnej strony i chwała mu za to. Nagroda w postaci transferów? Nie do końca rozumiem, bo w ogole rzadko gdzie transfery rozpatruje się w kategoriach „nagrody”.
Faktem nest jednak to, ze w porównaniu do europejskiej czołówki, która gra w bogatszych i bardziej medialnych ligach, wydaliśmy w tym trudnym okresie sporo i już przyklepalismy kolejny niemały transfer. W idealnym świecie byłoby więcej wzmocnień i tyle powinno być, ale z drugiej strony potrafię tez zrozumieć zarzad (bo to jego decyzja a nie Brazzo), że w tym trudnym okresie chcieli maksymalnie tnąc koszta.
09.04.2021 17:15
Sytuacja MU doskonale pokazuje jak rzadko oddanie niemal pełnej władzy jednemu człowieku się sprawdza. Co więcej, przecież ten sam Ferguson namaścił właśnie Moyesa, którego śmieszkujesz. I takie są fakty - nawet najwięksi w tym fachu popełniają koszmarne błędy. Tutaj często o tym się zapomina wypominając nawet najmniejszy błąd na rynku Bayernu. I mega błędy popełniał właśnie również Ferguson, nie wspominając nawet o jego następcach.
Polityka jaka prowadzi Bayern w moim mniemaniu zmniejsza prawdopodobieństwo (ale nie wyklucza) popełnienia bledu i gwarantuje stabilizację.
Nie wiem również co ma na celu psioczenie na „tabelki finansowe”. Psioczymy zatem na cała Bundeslige, która ze swoimi przepisami nie pozwala na to, aby kluby były wykupowane przez szejków?
09.04.2021 15:24
@Alfik91 moge jedynie odnieść się do rzeczy, które napisałem, a nie tych, które sobie (blednie) zaprojektowales.
09.04.2021 14:46
Jaki to był geniusz w tej taktyce psg? Gdyby postawili autobus i kompletnie zabetonowali bramkę nie dopuszczając do sytuacji to można by o tym mówić. Tymczasem jak pokazują suche liczby (współczynnik xG) było zupełnie inaczej.
Raz jeszcze muszę natomiast wyrazić zdumienie jak to niektórym imponuje model budowania drużyny po wyspiarsku. Obiektywnie trudno zrozumieć uwielbienie dla modelu, który w ostatnich latach przyniósł tyle patologii i są kluby, które od tego odchodzą. Ot chociażby Manchester United w pewnym momencie zobaczył, ze oddanie pełnej władzy Mourinho może skończyć się katastrofą. W Liverpoolu Kloppo musi radzić sobie z mocno ograniczonym budżetem.
Tutaj natomiast buduje się jakiś nierealny świat, w którym trenerze w innych klubach dostają co chcą. Nie, nie i jeszcze raz...Nie! Zdaje sobie sprawę, ze dla niektórych ludzi trawa zawsze jest bardziej zielona u sąsiada.
09.04.2021 06:43
Czepianie się Czupo po wczorajszym meczu jest co najmniej śmieszne, ale wiem z czego to wynika. Ludzie, którzy prawili od miesięcy jak to nie mamy rezerwowego napastnika nie przyznają się przecież do bledu. To ostatnie co mogliby zrobić.
Tymczasem Czupo nie dość, ze ustrzelił bramkę wcale z niełatwej pozycji, to przecież wystawił świetna piłkę Alabie, co powinno skończyć się asystą. Kto był obiektywnie lepszy w barwach Bayernu? Tylko Postawę Muellera można rozpatrywać w tej kategorii. I tym samym ma to oznaczać, ze Bayern nie ma środka pola i skrzydeł? Wolne żarty.
Edytowano : 2021-04-08 07:42:02
Jeśli cokolwiek miały udowodnić 2 ostatnie spotkanie to fakt, że pozyskanie Czupo to była bardzo dobra decyzja.
08.04.2021 07:39
Nie wierze po prostu. Kibic Bayernu przekonuje resztę, ze nie można wierzyć. Ze nie ma szans. Kibic Bayernu?! Wtf?!
Wynik koszmarny jeśli wziąć pod uwagę przebieg spotkania, gdzie Bayern był wyraźnie lepszy. I to musi dawać nadzieje kibiców FCB. Szczególnie, ze psg nie marz w przeszłości w rewanżach potrafiło stracić wydaje się pewny awans w dosyć absurdalnych okolicznościach.
Kibice wierzą, choćby nawet była minimalna szansa. Reszta na stronę psg, o ile maja... :D
Edytowano : 2021-04-07 23:11:37
Radzę adi przetrzeć oczy jak nie dostrzegasz ze są tu tacy, którzy skreślają Bayern.
07.04.2021 23:10
@Danie1 ale mówisz o „kolejnym” odpadzie. Kolejnym. Bayern tymczasem na przestrzeni roku sprowadził dwóch świetnych piłkarzy za blisko 100 mln euro. W sytuacji kiedy wiele europejskich potęg musi gorączkowo szukać oszczędności. Kadrę trzeba jednak uzupełnić i stad próba szukania również tańszych rozwiązań.
Śmieszy mnie niezmiernie jak ktoś przywołuje przykład Sarra w kontekście „dowodu” jak tonoszczedzanie wychodzi bokiem. No jeśli by kierować się podobna logiką to równie do rze przykłady Lucasa, Tolisso czy Sanchesa pokazują, że nie warto wydawać milionów.
Bzdura! Świt nie jest czarno-biały. Nie ma uniwersalnej recepty na sukces, na udany transfer.
25.03.2021 07:14
Halo @Danie1, przespałeś transfer Upamecano czy Sane?
24.03.2021 21:49
@Danie1 czy aby na pewno ? Przecież w Anglii pompuje się olbrzymie pieniądze i pomyłek transferowych tam cała masa.
Co więcej. W tego typu filozofii (tj manager ma pełnie władzy ws transferów) po zmianie managera robi się kwas i następca może chcieć już zupełnie innych zawodników.
Model Bayernu nie jest idealny, ale ten „angielski” podobnie.
24.03.2021 13:28
O, „niespodzianka”.
Same potwierdza dokładnie to o czyn pisze od miesięcy. A i tak pewnie wielu będzie miało to w poważaniu i wciaz będą głosili swoje (pseudo)teorie.
24.03.2021 12:02
@hoven ale się uśmiałem! Ty żalisz się na stosowanie hiperboli? Ty?! Wolne żarty.
Strasznie się żalisz również na rzekomą jakaś grupę osób (proszę o nicki, bo coś mi się wydaje, że ta rzekoma grupa i jej liczebność to wytwór tylko i wyłącznie twojej wyobraźni), która miała rzekomo jechać(tzn w jaki sposób?!) po każdym mającym inne zdane? To czasami nie kolejna hiperbola w twoim wykonaniu?
W ogole zarzut o to, ze ktoś nie brał za pewnik doniesień sensacyjnych doniesień mediów jest po prostu co najmniej zabawny, żeby nie powiedzieć dosadniej...Czepianie się dla czepiania(to tak jakby czepić się miesiącami tych, którzy spłodzili dziesiątki postów wątpiących w transfer Upamecano), tak aby odejść od istoty problemu. Ja tutaj widziałem osoby twierdzące,, ze różnica zdan pomiędzy trenerem i dyr sportowym to chleb powszedni w niejednym topowym klubie.
Nie rozumiem naprawdę co ma na celu te ciagle pieprzenie o tym, że jakaś grupa (wtf?) nie chciała wierzyć w te sensacje. Chciała, nie chciała...ma to naprawdę jakiekolwiek znaczenie dla istoty toczących się tutaj dyskusji? Przez ile kolejnych dni/tygodni/miesięcy będziesz jeszcze wypominał, że rzekoma grupa nie chciała wierzyć plotkom?
Ręce nieraz opadają.
Edytowano : 2021-03-20 05:53:28
@tapczan generalnie sporo osób chce tutaj dyskutować na wiele tematów, ale również są tacy jak hoven, czy maakay, którzy uporczywie walczą o to, żeby niemal wszystko kręciło się wokół Brazzo
Edytowano : 2021-03-20 06:03:12
I widzę ze maskay wykazał się kolejnym dziwacznym, oderwanym od realiów poglądem jakoby dyrektor sportowy w Bayernie był od tego, żeby spełniać zachcianki transferowe trenera. W jakim ty świecie żyjesz? Takie cuda nie w tym klubie.
20.03.2021 05:49
Już to kiedyś tłumaczyłem.
Rozmowy na temat występu zawodników, poglądów na temat budowy drużyny, ustawienia etc - jest masa tematów, które można omawiać na stronach fanowskich. Masa!
Nie trzeba naprawdę szukać w każdym sezonie kozła ofiarnego i raz po raz przekonywać resztę - bazując na strzępiącym informacji - do swojego zdania.
I przede wszystkim - ja staram się stronić od odpadów, od skrajnych opinii. A szczególnie w takich sytuacjach, gdzie jest szereg zmiennych, których nie można z danego punktu widzenia nijak zweryfikować. A ubliżanie, ciagle jątrzenie na kogokolwiek z rzekomo swojego klubu jest dla mnie ciężkie do zrozumienia. Ciężko mi bowiem zrozumieć jak kibicowanie może się wiązać z tyloma negatywnymi emocjami.
Edytowano : 2021-03-19 21:49:23
* od osądów (nie odpadów) ;)
19.03.2021 21:48
Opowiadanie jak to „zasłużenie” Hansi odezwał się tak do Brazzo i gdybanie, ze to na pewno Brazzo był sobie winien, nie zasługuje na nic innego niż kpiny. Czy tak mogło być? Tak. Czy mogła być to wina drugiej strony? Tak. I możemy gdybać bez końca wzajemnie się tylko nakręcając. A dziennikarze tylko zacierają ręce :)
Za grosz obiektywizmu i dystansu. Nikt z nas nie ma pojęcia kto jest winien tego konfliktu, ale już sam fakt, że publicznie to Flick przeprasza powinien jednak dać do zrozumienia, że ma pewne poczucie winy albo...pozycja Hasana jest jeszcze mocniejsza niż niektórym się wydaje. Przecież Flick mógł nawet nie komentować tych doniesień. Mógł to zbyć, zmienić temat.
I jak pisałem najgorsze jest to, ze cokolwiek by się nie stało to i tak ci wszyscy co psioczyli na Brazzo będą psioczyc bardziej. Tutaj nawet potwierdzenie transferu Upamecano spotkało się z krytyką. Przecież dobrze wiemy, ze jakby Bośniak wypalił do Flicka ze „stul pysk” to te same osoby, które teraz nie widzę złego w tym, ze trener odnosi się tak do dyrektora sportowego(!!!!), płakaliby w co drugim komentarzy, ze to skandal.
Każdy ma swoje sympatie, ale niektórzy tutaj maja dziwaczne tendencje do szukania kozłów ofiarnych co jest mega słabe i...smutne.
19.03.2021 21:36
@makaay tak, tak. Tak samo jak przez lata tutaj czytaliśmy „poczekajmy aż Guardiola odejdzie i wszyscy zaczną gadać jaki to on był zły”. Takie teksty padają tutaj non stop.
19.03.2021 18:13
Na koniec sezonu już cię tu nie będzie podobnie jak tych co rok temu twierdzili jak to dostaniemy po tyłku.
Edytowano : 2021-03-19 16:57:26
I znowu pudło. Ja nie mówiłem ze nie ma tylko nie ma co brać tych rewelacji za pewnik.
Jeśli ty bierzesz za pewnik każda tego typu plotkę to...najwidoczniej jeszcze nie dorosłeś.
Edytowano : 2021-03-19 16:58:53
Tym bardziej nigdy nienpwoiedzialem, ze Jasan jest wspaniały. Tylko ty masz tak ściśnięty światopogląd, ze nie dopuszczasz do siebie, ze istnieją inne barwy niż czarno-biała
19.03.2021 16:54
O i jest nasza nadworna maruda.
Jak tam @makaay z tą fortuną na transfery? bo zdaje się, że mocno wybiórczo sięgasz po te medialne rewelacje. A przypomnę ze wieść niesie ze w kasie pustki wbrew temu co mówiłeś.
19.03.2021 16:48
@tapczan szkoda Twojego czasu. @Reeken89 to przykład człowieka, który dopasowuje rzeczywistość pod z góry założoną tezę.
Ja niewiem jak było, wiec trudno tutaj coś więcej mówić choć jak powiedziałem wcześniej - trener do dyrektora sportowego nie powinien się w ten sposób zwracać.
Edytowano : 2021-03-19 14:57:50
I fakt, że Flick przeprasza za te słowa powinien coś uzmysłowić pewnym osobom. Tyle tylko, ze jestem pewien, że i tak dopasują to pod swoją teorie :)
19.03.2021 14:56
@FanGraczyBayern jak to? Jakby zjebal szefa przy 20stu współpracownikach to nie jest publika? Tzn trzeba stanąć przed kamerami albo na mównicy, żeby można było mówić o „publicznej” zjebce? :O
18.03.2021 15:41
Jeśli to prawda to trochę się mimo wszytsko zawiodłem...na Flicku.
Jakby nie patrzeć do Hasan jest jego przełożonym i można mieć naprawdę różne zdanie o swoim szefie, ale publicznie trzeba zachować profesjonalizm, a nie pozwalać sobie na tego typu odżywki.
Oczywiście mam jednak nadzieje, ze media wyolbrzymiają jak to maja w zwyczaju.
18.03.2021 15:05
Oczywiście @tapczan i jest tutaj niejeden taki, który nie chce iść ślepo i zwalać całej winy na jednostkę. Taką grupę hoveny próbują jednak zdyskredytować przypisując im słowa, których nigdy nie wypowiedzieli i zabawa trwa w najlepsze.
I to się dzieje tutaj nie od dziś. Nie zapalasz wszytskiegonco złe na Kovaca - uważasz go za najlepszego. Nie zwalasz wszystkiego na Brazzo - masz jego plakaty na ścianie i modlisz się do jego obrazka.
Po prostu musisz myśleć to co reszta i na pewno musisz łykać wszystko co rzucają szukające sensacji media.
16.03.2021 16:08
Tak, Hansi musi uciekać bo w innych klubach to będzie miał rajską współpracę z zarządem. Ot chociażby w Liverpoolu, gdzie na środku obrony grywali pomocnicy, a w roli strażaka sprowadzono obrońcę...z Championship i spadkowicza z Bundesligi. To dopiero luksus.
Albo jak w Manchesterze gdzie od lat nie potrafiono sprowadzić sensownego napastnika, prawoskrzydłowego czy stopera. Inni to mają bajeczne transfery, trafiają za każdym razem w punkt. Nie to co Bayern, gdzie transfery są do kitu i tylko dzięki niesamowitemu fuksowi bylo zwycięstwo w LM.
Aj, a mogło być tak pięknie!
16.03.2021 11:16
Klopp ma taka „wybotna” kadrę, ze na stoperze musiał grać pomocnikami, a w ramach ratunku przyszedł obrońca z...drugiej ligi. Za takie transfery Brazzo by był tutaj równiny z ziemią.
14.03.2021 19:38
Ja nawet słowem nie wspomniałem co sadze nt ewentualnej możliwości pracy tutaj Kloppa tylko odniosłem sie do bredni jakoby działacze Liverpoolu spełniali każda zachciankę Kloppo co jest taką bzdurą, że pytanie jest tylko, czy wierzysz w to co piszesz, czy po prostu trollujesz.
11.03.2021 22:35
Ty na pewno żyjesz w innym świecie jeśli twierdzisz, że to co robi na transferowym rynku Liverpool to jest spełnianie marzeń Kloppa.
Zrób 2 głębsze oddechy i zastanów się przed napisaniem kolejnego niskich lotów komentarza.
11.03.2021 21:54
Tak, tak. Kloppo ma decydujący głos w sprawie transferów o dlatego zdecydował się ratować sezon takimi tuzami jak Kabak czy Phillips z Chanpionship.
#fuckLogic
11.03.2021 19:48
Wydaje się mało realne, ale jakby trafiła się dobra okazja i nie trzeba by tworzyć kominów płacowych to nikt by chyba nie kręcił nosem :)
03.03.2021 10:43
Urocze podsumowanie dyskusji i...swojej wartości.
Wpada @hoven i wszem i wobec przyznaje rację...samemu sobie. Kończyny zatem dyskusje, gasimy światło...odmaszerować!
02.03.2021 21:31
Nie, w takim klubie nikt nie powie, ze sezon jest odpuszczony. Nawet jeśli wybrano wariant oszczędny/ ryzykowny to nikt na starcie nie odpuści.
02.03.2021 11:21
Sprawa jest banalna i to właśnie staram się wytłumaczyć. Trudno, żeby rada nie była bliżej Hasana...jak on wykonuje jej polecenia! Taka jego rola w tym całym zamieszaniu. A że Flick chciałby mieć do dyspozycji lepszą kadrę - ha! To samo w kuluarach powie każdy trener. I Klopp, i Zidane, i Conte, i Solskjaer.
02.03.2021 10:57
Ty piszesz ciagle to samo. Można byc pewnym, że w każdym newsie nt transferów i Hasana znajdziemy te same Twoje wypowiedzi. Te same. Już to czytałem, że kończysz a tymczasem pod kolejnym newsem czytam to samo.
Jeśli Bayern jest teraz w kryzysie to nawet nie wiem co powiedzieć o takim Liverpoolu, o którym dopiero co pisałeś, że powinnismy się ich bać.
Nie jest tak, że mam daleko w poważaniu zdajie dziennikarzy. Tyle tylko, że biorę ich opinie z dużym dystansem, szczególnie jeśli tyczy się to rzeczy, o których nie maja zielonego pojęcia jak np obliczanie budżetu na transfery.
Wielu dziennikarzy natomiast zachwycało się pozyskaniem Upamecano i mówili wrecz, ze to wyborny ruch. Podobnie teraz jak w przypadku Richardsa. Tu tymczasem czytam tylko i wyłącznie o rzekomych błędach i o lecie. Jak długo będzie pisane w kółko to samo? 5 kolejnych lat?
Edytowano : 2021-03-02 10:06:55
Co do stosunków Hansa - Flick. Nie wiem jak jest, być może jest w tych plotkach Teoche prawdy, być może trochę przesady. Jakby na to nie patrzeć to dziennikarze szukają sensacji i co do tego chyba wszyscy się zgodzimy.
Prawda jest jednak taka, że trener ma pełne prawo chcieć super kadry, najlepszej na świecie. Takie jego prawo. Dyrektor sportowy musi jednak działać na warunkach przedstawionych przez górę.
02.03.2021 10:03
Oczywiście, że taka jest gadka bo ja bazuje na faktach, a nie dziennikarskich plotkach. Ty mówisz o rzekomo rekordowych zarobkach za poprzedni sezon, a ja mówię sprawdzam i wychodzi, że raport finansowy mówi o niecałych 10 mln euro zysku na czysto po opodatkowaniu.
Tak jak mówiłem w jednej z poprzednich dyskusji, ale widzę, ze w ogole nad tym się nie pochyliłes. Nawet zakładając taki scenariusz, ze teraz okazało się, że przez okres pandemii poradziliśmy sobie zaskakująco dobrze, nie oznacza, ze w letnim okienku transferowym popełniono błąd. Wprost przeciwnie, zachowano się racjonalnie nie wydając wszytskich „zaskórniaków” aby zobaczyć co przyniosą kolejne miesiące, które wtedy niosły sporą niewiadomą.
02.03.2021 09:43
Czyli te wszytskie komentarze, które wysmażyłes opierają się tylko na dziennikarskich plotkach nt rzekomej zdolności finansowej Bayernu?! Kurtyna...
Jak słusznie zauwazyl Edmund, taka sytuacja Bayernu (a tak naprawdę to wynik działania zarządu, który tak ci nie pasuje)właśnie pozwoliła kupić Sane i Upamecano jak większość liczy straty.
02.03.2021 09:22
Tzn ile to jest w porównaniu do lat ubiegłych? Bo chyba zapominasz, że już rok gramy bez kibiców i straty są potężne.
Za cały sezon 2019/2020, jak głosi raport finansowy, Bayern po opodatkowaniu zarobił na czysto...niecałe 10 mln euro.
Edytowano : 2021-03-02 09:11:38
Proszę zatem o źródło wypwoiedzi nt 200 mln bo jestem przekonany, ze mowa była o takim budżecie przed tym okienkiem co przyszedł Lucas.
Edytowano : 2021-03-02 09:14:04
@ikki mam nadzieje, ze miałeś chociaż ta 4 z matematyki i choć liznales tematy marketingu oraz finansów i przynajmniej skalkulejesz jaka wartość do klubu wniosły wypożyczenia Coutinho czy Jamesa. Czekam z niecierpliwością.
02.03.2021 09:07
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale raport finansowy za zeszły rok nie został jeszcze opublikowany.
Skąd info o rekordowych zarobkach za zeszły sezon?
Edytowano : 2021-03-02 08:57:24
Z tych rzekomych 200 mln, o których mówił bodaj Uli, już 140 mln poszło wtedy kiedy kupowaliśmy Pavarda, czy Lucasa. I zostało na Sane. Jeśli już mamy tak się czepiać tych liczb...
02.03.2021 08:54
Z Tobą @makaay wybitnie trudno się dyskutuje. Postrzegasz świat mega skrajnie, okopujesz się i absolutnie nie dopuszczasz do siebie innego zdania, na które zreszta reagujesz agresywnie. Albo białe, albo czarne.
Nie mam absolutnie zamiaru tłumaczyć się na każdym kroku z tego, że czegoś nie napisałem - ot chociażby nie napisałem w żadnym momencie, że Bayern jest biedny. Biedny klub nie kupuje Dane czy Upamecano. Z czegoś jednak wynika fakt, że tego typu nie pojawiają się w wielkich ilościach. Z czego? Analiza sprawozdań finansowych daje jakaś podpowiedz. Drugą daje podejście do finansów zarządu i można powoli układać puzzle.
Edytowano : 2021-03-02 07:48:15
Ps
I jak masz moje zdanie „w...” to nie ma niczego prostszego niż nie odpisywanie.
02.03.2021 07:46
Nie @hoven . Powszechnym nie jest łączenie kwot za wynagrodzenie oraz kwoty wypożyczenia. To ty tak robisz bo to dobrze pasuje do Twoich tez.
Ja tez nie wiem ile razy można tłumaczyć, że takie a nie inne transfery były wypadkową czasów. Środków nie było wiele, wiec zdecydowano się na takie ruchy.
I jeśli takie Roca się odbuduje i za sezon, czy 2 będzie wartościowym zawodnikiem to te Twoje setki wylanych postów na jego temat będą g warte. Bo ci którzy w piłce siedzą trochę dłużej doskonale wiedza ze transferów nie ocenianie po pół roku.
@makaay który raz już to napisałeś w ciągu ostatnich dni? Kręcisz się w kółko i jedynie co robisz to jątrzysz na rzekomo swoj klub.
02.03.2021 06:32
Bzdura. Jeśli chcesz tak kalkulować to musisz brać pod uwagę szereg zmiennych m.in. To o czym pisa @GuteSpiele . I na domiar wszystkiego transfer można by oceniać dopiero po tym jak dany zawodnik opuści klub - bo dopiero wtedy wszak wiadomo ile i czy w ogole klub na nim zarobił. A ty tymczasem już teraz, po kilku miesiącach, prawisz jakim to kompletnym niewypałem jest Roca.
I znowu te brednie o tym jak to mamy nic z Coutinho czy James. Nic, a swoje dołożyli i sportowo i marketingowo.
Ile razy można czytać te same dyrdymały? Ok, masz swoje zdanie, ale trzeba je na każdym kroku narzucać? A potem płacz, ze ktoś ma dość.
Edytowano : 2021-03-01 22:38:16
Ps jakbym czytał @maakaya ;D
Edytowano : 2021-03-01 22:39:21
Ze niby Perisic by kosztował 15 mln biorąc pod uwagę jego pensje? Skąd te wyliczenia? Jakiś kalkulator Beniteza?
01.03.2021 22:34
Fein to nawet w psv nie potrafi miejsca wywalczyć. W przypadku Roci karta się może jeszcze odwrócić - mało było zawodników, którzy mieli kompletnie nieudany debiutancki sezon?
I te dziwaczne kalkulacje gdzie z jednej strony wliczane są do wypożyczeń wynagrodzenia, ale przy ewentualnych transferach już nie. Wszytsko po to żeby pasowało pod z góry założona tezę.
Edytowano : 2021-03-01 22:20:43
Ile razy można pisać to samo?
01.03.2021 22:19
Ty dalej @makaay nie skończyłeś ?
Robisz z ludzi, którzy ten klub zbudowali idiotów. Nie, oni nimi nie są. Doskonale wiedza, że trzeba inwestować, ale robią to racjonalnie, bez szaleństw. Nic na kredyt, a za zarobione wcześniej środki. Stad na transfery za większe kwoty pozwalamy sobie nie co okienko, a rzadziej.
01.03.2021 14:23
@makaay to Ciebie ponosi fantazja albo...nerwy.
Ja nigdzie nie napisałem, ze któraś z topowych drużyn nest słaba. Nie. Oprócz jednak City nie możemy się absolutnie niczego wstydzić patrząc na tegoroczne dokonania. Co więcej, taki np Liverpool prezentuje się obiektywnie duzo gorzej, a tutaj czytam jak to powinnismy się bać starcia z nimi?
Ja wcale nie twierdze, ze jesteśmy bitym faworytem w starciach z wymienionymi poniżej drużynami. Nie, to dziwny sezon w którym może się jeszcze wiele wydarzyć. Tym bardziej bym się wstrzymał z wszelakimi osądami.
01.03.2021 10:08
Trochę mi to przypomina dyskusje z użytkownikiem bayern22, który rok temu również przekonywał jak to Bayern jest klubem drugiej kategorii. Nie rozumiem jak rzekomo kibic może na sile umniejszać swojemu klubowi.
Cóż. Bać się można imo jedynie City, które aktualnie jest w wybornej dyspozycji. Tyle tylko, ze dopiero przed nami najważniejsze mecze i wtedy nadejdzie pora na weryfikację. Trudno natomiast zrozumieć jak można się bać Liverpoolu. Tak, szacunek trzeba mieć, ale ta drużyna w tym sezonie absolutnie nie pokazał niczego co kazałoby przed nią klękać.
Liverpool jest jednak dobrym przykładem pod innym względem. Gra w najbogatszej lidze świata, a ma mega problemy z budową kadry i musi sie posiłkować transferami, które tutaj byłaby ocenianie w formie co najwyżej żartu. Najbogatsza liga świata, gdzie nawet ostatnia drużyna w tabeli dostaje od telewizji kosmiczne wynagrodzenie. Jakieś wnioski?
01.03.2021 09:40
No widzisz @makaay , Ty już zakładasz pewien scenariusz i uprzedzają fakty. Trudno z takim nastawianiem o choćby namiastkę sensownej dyskusji jesi druga strona okopuje się.
I tak. Dopuszczalny jest scenariusz, ze pół roku temu się nie dało, a po niemal roku już tak. A jak to możliwe? Jestem przekonany, ze jak spróbujesz obiektywnie podejść do tematu, bez z góry założonej tezy, to dojdziesz do kosntruktywnyxh wniosków.
Edytowano : 2021-03-01 08:44:30
Ps plotki są co sezon. Ostatnie co bym robił to budował swoje tezy bazując na nich.
01.03.2021 08:43
@makaay co to za głupawe teksty z tymi modłami? No ludzie.
Nie wiem również skąd założenie, że Bayern jednak wyda te 100-200 mln (nawiasem mówiąc mega rozstrzał). Może jednak poczekajmy, a nie budujmy tezę na bazie tylko i wyłącznie szklanej kuli?
Osobiście myślę, że bez wpływu ze sprzedaży nie ma szans aby Bayern wyłożył w obecnych czasach więcej niż 100 mln na wzmocnienia.
Poczekajmy jednak na wyniki finansowe z ubiegłego roku, a może będzie wiadomo więcej.
01.03.2021 07:57
@makaay nie znudziliście pisanie w kółko tego samego? Ja rozumiem ze można mieć swoje zdanie ale niektóre osoby tutaj wydają się prowadzić dziwaczna krucjatę pt „przekonajmy resztę do swojego zdania bo ono jest swojsze”. Nie da się czytać w kółko tych samych narzekań.
28.02.2021 21:43
Wcale nie uważam, ze trzeba zastąpić duet RR 1:1. Można grać inny futbol i odnosić również spektakularne sukcesy.
Nie rozumiem czemu niektórzy tak usilnie chca dążyć do tego co było i jechać na tych samych schematach. Naprawdę nie ma takiej potrzeby. Trzeba się dopasować, wykorzystać swoje silne punkty i na tym bazować. A to Flick robił w ostatnim roku świetnie.
Edytowano : 2021-02-19 12:39:04
Sane go niewątpliwie krok naprzód w porównaniu do Perisica czy Coutinho i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej. Zastąpić Thigo szybko się nie uda, ale tez dałbym jeszcze szanse Roce. To z pewnością inna skala talentu ale wciaz może być bardzo przydatny.
19.02.2021 12:37
@makaay Bayern zarobił, ale na pandemii tez sporo stracił. Bawarczycy nie mogą także liczyć na zastrzyk gotówki z zewnątrz, wiec musza sobie radzić ze środków, które sami wypracowali.
Polecam naprawdę zapoznać się z zeznaniami finansowymi na przestrzeni ost 10 lat i wtedy wiele rzeczy będzie bardziej zrozumiałych. Może się to niektórym nie podobać sposób podchodzenia do finansow (tzn na maxa racjonalne i bezpieczne) ale fakty są takie, ze taka polityka dała temu klubowi pewną pozycje w europejskiej piłce.
19.02.2021 12:26
A Ty hoven znów hejtujesz i nie możesz się pogodzic z tym jak Brazzo i spolka fajnie ogarnęło transfer Upamecano za co są słusznie chwaleni ? Widzę duży ból tylnej części ciała.
Co do dyrektorów sportowych. To byli tez tacy, którzy byli świetnymi biznesmenami, a popełniali fatalne błędy i duże kluby maja poważny problem już wiele lat (ot Manchester United). Ja wiem ze tutaj uparcie będziesz szuka przykładów na poparcie swoich tez i jednocześnie dziwisz pomijał te, które do nich nie pasują, ale są gdzieś granice...
Edytowano : 2021-02-17 20:39:14
Barca jest tam gdzie jest bo płaci za to co sam chwaliłeś - ściąganie dużych nazwisk i nie patrzenie na koszta. Bayern idzie inna droga, co wybitnej ci nie pasuje.
17.02.2021 20:35
@hoven nie ma, tylko miał. W obecnym sezonie pod względem odbiorow jest 10ty w lidze, a pod względem przechwytów daleko w tyle.
Statystyki w ofensywie niezbyt imponujące. Generalnie jak porównałem sobie jego liczby z tymi, które wykręcał w tamtym sezonie...Bouna Sarr to różnice są bardzo niewielkie. Wiem, ze różne pozycje, ale przecież Sarr to rzekomo pokraka...
16.02.2021 14:23
No i tak jak pisałem wczoraj. Lepiej nie wychodzić przed szereg i nie robić z siebie błazna bredząc o amatorce Hasana. Racje mieli ci, którzy twierdzili, że osoba na takim stanowisku musiała mieć absolutną pewność odnośnie podpisanego kontraktu.
A ujadaczy będą ujadać dalej, taka ich natura.
Edytowano : 2021-02-14 19:24:29
Wróć! Ale Nagelsman nic nie wiedział...Biedaczek :(
14.02.2021 19:21
@Moe na podstawie jakich not? Bo chyba nie masz na myśli whoscored etc, który bazuje tylko na algorytmach?
Dziurawy w defensywie? Przecież ma najwiecej odbiorow w lidze.
Nie wiem skąd bierzesz te dryblingi, ale Richards ma ich 1.4 na mecz.
Ja generalnie nie widziałem gościa w akcji, wiec trudno abym tutaj się dłużej rozwodził na jego temat. Dziwi mnie jednak, ze tyle ludzi skreśla zawodników, których nawet nie widzieli na boisku.
14.02.2021 12:48
Witaj !
Ze specjalnym pozdrowieniem dla tych psioczący ma Brazzo, ze nie ma oficjalki :)
Edytowano : 2021-02-14 12:19:36
Ps absolutnie tutaj od początku było wiadome, ze to sytuacja zupełnie inna niż z Odoiem. Wtedy nikt nie mówił, ze on będzie nasz tylko, ze go chcemy.
14.02.2021 12:18
@Moe a skąd info, ze się nie wyróżnia ? Zainteresowany był nim Everton.
Z tego co patrzę to statystycznie wyglada co najmniej obiecująco. Największa średni udanych odbiorow w lidze, a do tego czołówka udanych dryblingów wśród obrońców.
Oglądałeś gościa w akcji, że masz o nim takie zdanie?
14.02.2021 09:42
Trudno żeby docierało coś czego nie można sprawdzić.
Hasanowi zdarzały się wtopy na początku, ale nawet wtedy nie było mowy o potwierdzeniu transferu. Później sam mówił, ze wyciągnął wnioski, wiec trudno uwierzyć, ze nagle zaliczyłby taka gafę. Dodatkowo wiele poważnych źródle to potwierdza, wiec wypada to powiedzieć Ze smutkiem, ale te ujadanie to myślenie życzeniowe. Tak, niektórzy by wrecz chcieli aby się to posypało. A przynajmniej tak to wyglada.
Transfery są ogłaszane oficjalnie w różnych terminach z różnych względów. Ludzie zarządzający tym klubem doskonale wiedza co robią.
13.02.2021 19:57
Już to pisałeś, ze pożyjemy zobaczymy, bo potem spłodzić kolejnych 15 komentarzy krytykujących Brazzo. Trzymaj się w końcu swoich słów, bo to jest coraz mniej poważne.
13.02.2021 19:43
A jak transfer zostanie oficjalnie potwierdzony to co powiesz? No właśnie. Wyjdziesz na niepoważnego, zupełnie tak jak Brazzo jeśli do transferu nie dojdzie. Tyle ze żadne poważne źródło nie donosi jakoby transfer miał się wysypać, wiec wszytsko wskazuje na to, ze sprawa jest dogadana. Co nie znaczy że wszytskim stronom musi zależeć na tym, aby oficjalnie o tym powiadomić świat.
13.02.2021 19:38
No i widzisz @Reeken89 . Kolejny przykład na to jak mówisz jedno, a robisz drugie. Mówisz, ze trzeba poczekać, ale z drugiej strony raz po raz ujadasz. Nie widziałem również nikogo kto by mówił, ze tem czy tamten to najlepszy dyrektor sportowy. Ty pewnie wiesz lepiej.
Jak niebawem zostanie oficjalnie ogłoszony transfer to tego typu wypowiedziami zrobisz z siebie idiotę. Zreszta, jak tam wolisz :)
Edytowano : 2021-02-13 19:28:04
Przypomnę jeszcze ze Brazzo słowem nie powiedział kiedy transfer zostanie oficjalnie ogłoszony.
13.02.2021 19:25
Fakty są takie, że trenerzy niejednokrotnie w tej sposób się wypowiadali o czym wcześniej wspominałem.
Dlatego się pytam - co jeśli transfer zostanie oficjalnie potwierdzony? Znajdziesz sobie jakiś inny powód do krytyki, czy dasz się ludziom cieszyć z finalizowania transferu, o którym wielu marzyło ?:)
13.02.2021 17:31
Już nie rób z siebie ofiary @Arkady142 bo sam ewidentnie szukałeś raz po raz zaczepki. Być może zakładasz, ze robisz to subtelnie, ale muszę Cię wyprowadzić z bledu - bardzo nieumiejętnie. W każdym razie ja tutaj nie przychodzę aby się przekrzykiwać bo nie mam w tym doświadczenia i mieć nie chce.
13.02.2021 16:04
@Arkady142 i chcesz się licytować czy przywiązanie fana United za dziecka (Henderson) jest większe niż Deana Hendersona, , , Mctominaya, Rashforda czy Greenwooda, którzy w United są od dziecka?
Pokrętna próba argumentacji bzdurnej tezy. Lepiej się wycofać niż brnąc w zaparte.
Edytowano : 2021-02-13 15:49:23
A kto mówił o krytyce? Ja mówię ze jak pojawiają się wyzwiska pod adresem Brazzo, czego tutaj nie brakuje, to jakoś nie pamietam żebyś choć raz napisał, ze ci to nie pasuje. Tutaj wystarczyło kilka chwil abyś zareagował na looserpool :D
Edytowano : 2021-02-13 15:51:30
Ps inna sprawa, ze nie zrozumiesz niczego z powyższego. Ot taka natura.
13.02.2021 15:47
Ile razy już przerabialiśmy, że trenerzy danego zespołu nie a do ostatniej chwili zaprzeczali, że zawodnik X odchodzi?
Jeśli faktycznie transfer nie wypali to przyznam racje. Jeśli jednak wypali to dalej będziesz prawił o bakach, amatorach i innych żalach ?:) czy znajdziesz się znowu jakiś inny wydumany powód żeby dojebac się do Brazzo?
Edytowano : 2021-02-13 15:35:05
No tak arkady :D
W United regularnie gra więcej wychowanków niż w LFC, ale z pewnością oni się utozszamiaja z klubem mniej niż Salahy i spolka ;D
Edytowano : 2021-02-13 15:39:42
I jeszcze bardziej zabawne jest to, ze kogoś jednocześnie boli nazywanie looserpoolem, ale już obrażanie ludzi Bayernu nie :)
13.02.2021 15:33
@Reeken89 no to czekaj, a nie produkuj wiele mało wartościowych komentarzy, które maja na celu jedynie uderzenie w Brazzo.
Co do mediów to...radzę trzymać się swoich słów. Dziennikarze raz po raz szukają sensacji, wiec jak uderzają w Brazzo to również bierz takowe doniesienia z duża rezerwa, a nie leć czym prędzej na dieroten aby sobie ulżyć :) Sytuacje Upamecano różni jednak od tych plotek jedna podstawowa rzecz - nie tylko media o tym donoszą, ale również ważna osoba w klubie. Zatem bardzo wątpliwe wydaje się, aby wszystko mogło się posypać, choć wnioskując po Twoich komentarzach, pewnie byś się ucieszył gdyby do tego doszło ;)
13.02.2021 14:09
@Reeken89 Ty już nie ma do czego się przypieprzyć, prawda? W jakimkolwiek newsie, którym chociażby pada w jakimkolwiek kontekście Brazzo, musisz znaleźć chociażby najmniejszy powód do psioczenia na niego, nie?
Jesi ktokolwiek w tym klubie powinien się wypowiadać w kwestii transferów to właśnie Brazzo. I trudno podejrzewać, żeby po kilku nauczkach, które otrzymał, nie konsultował tego ruchu z nikim.
Edytowano : 2021-02-13 12:32:13
Niemal Wszyscy bardziej wiarygodni dziennikarze potwierdzają te doniesienia.
13.02.2021 12:31
LoL
Widzę ze nawet pod takim newsem nie brakuje pojazdów po Brazzo. No ludzie...
12.02.2021 21:45
Ty jak zawsze @FanGraczyBayern z merytoryka nie masz nic wspólnego. Ja swoje argumenty przestawiłem, prosiłem o dowody na to, ze ktoś z tych rzekomych niewypałów to pomysł Brazzo, ze 1/10 transferów to niewypały również. Jedyne co się doczekałem to wojna, czy jeden(!!!!)z dobrych transferów, które wymieniłem to zasługa Brazzo czy nie (a tego z nas nie wie nikt). Tak jakby to było najważniejsze dla całego kontekstu...
Nie mam problemu z tym, że ktoś wywołuje mnie do tablicy do merytorycznej rozmowy, ale jak mój nick wymienia się w kontekście oszustów to niżej upaść się nie da.
29.01.2021 10:57