DieRoten.pl

Od jakiegoś czasu jednym z głównych tematów związanych z Bayernem Monachium jest przyszłość kilku zawodników, z którymi monachijczycy pragną przedłużyć kontrakty.

Podczas gdy przedłużenie umowy z Leonem Goretzką jest już niemalże pewne, to w przypadku Kingsleya Comana pojawia się coraz więcej wątpliwości, zwłaszcza jeśli pod uwagę weźmie się absurdalne wyobrażenia finansowe Francuza.

Według najnowszych informacji „Sport Bilda”, na ten moment rozmowy ze skrzydłowym są wstrzymane. Obecna umowa 24-latka obowiązuje do końca czerwca 2023 roku, ale mistrzowie Niemiec pragną na dłużej związać się z pomocnikiem. Niemniej jednak sprawa jest bardzo utrudniona…

Nawet 20 mln € na rok!?

Dziennikarze donoszą, że kilka tygodni temu doszło do nagłego wstrzymania negocjacji Bayernu z Comanem. W trakcie rozmów Marco Neppe, który zajmuje się także planowaniem kadry, wyraził swoje niezadowolenie z racji ogromnych żądań finansowych Kingsleya.

Christian Coman (ojciec i agent Francuza) był nieobecny podczas ostatnich rozmów. Przyszły dyrektor techniczny poczuł się więc zlekceważony, dlatego też w pewnym stopniu wyraził swoje niezadowolenie. W przypadku warunków finansowych, obie strony są bardzo oddalone od siebie.

Obecnie skrzydłowy inkasuje rocznie około 12 mln € (brutto) w Bayernie. Mimo kryzysu, mistrzowie Niemiec zaproponowali swojemu zawodnikowi podwyżkę, dzięki której zarabiałby 13 mln € rocznie (brutto). Jednakże reprezentant francuskiej reprezentacji narodowej podobno ma jednak żądać 12 mln € rocznie, lecz netto...

Obóz Comana argumentuje swoje żądania chęcią zarabiania zbliżonej kwoty co Leroy Sane. Ponadto strona Francuza dostrzega, że klub stać było ostatnio na transfery Upamecano i Nagelsmanna. Problemem dla FCB może okazać się zatrudnienie przez Kingsleya Pini Zahaviego, który został uprawniony do szukania nowego klubu w Premier League.

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (44)

reklama



13.06.2021 12:07
Zwariował :)
Widać że patrzy tylko na szmal, że nie czuje się związany z zespołem.
10.06.2021 07:56
Nie wart tej kasy. Siedział więcej w gabinecie niż na boisku. Sprzedać i zapomnieć
10.06.2021 00:04
Jak zatrudnił tą żydowską piranię, to pewnie się skończy podobnie jak z Alabą (tzn. nie tak samo, bo jak nie przedłuży, to go pewnie Bayern za rok sprzeda za 30-40 mln.) W każdym razie marnie to widzę, jeśli chodzi o przedłużenie kontraktu. Zahavi jest chciwy i jeśli ktoś go zatrudnia, to albo żeby wymusić transfer i jak najlepsze warunki umowy (najważniejsza jest oczywiście premia dla agenta, znacznie bystrzejszym niż Coman taki Zahavi jest w stanie namieszać w głowie...), albo żeby zaszantażować obecny klub i zmusić ów klub do przedłużenia umowy na abstrakcyjnych wręcz warunkach. Koleś ma prawie 80 lat na karku, a rzuca się na każdego srebrnika jak wygłodzony pies na kiełbasę, trochę to żałosne.
09.06.2021 23:17
Nie ma szans, lepiej sprzedać!!
09.06.2021 22:37
Sprzedać gościa jak najszybciej.
09.06.2021 22:26
09.06.2021 22:10
Przy tak zaporowej kwocie szykuje się chyba ostatni sezon Francuza w Bayernie.
09.06.2021 21:25
Coman chyba nie zauważył jednej podstawowej rzeczy...że jest w Bayernie a nie w jakimś United, City czy Chelsea gdzie pieniędzy mają od cholery i jeszcze więcej.....
W FCB panują troszeczkę inne realia przy pensji i jeżeli nie ugnie się z kontraktem to zapewne zarząd wkrótce pokaże mu drzwi...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-09 21:29:23

Jak istnieje opcja odsprzedania go komuś z PL (za sensowny $$$) to moim zdaniem nie ma się nawet nad czym zastanawiać...
Za kasę ze sprzedaży "dryblera" możemy znaleźć kogoś znacznie, znacznie solidniejszego. Nie tylko w grze ale też mającego mniej kontuzji. Osobiście wolałbym żeby więcej szans otrzymywał Musiala bo w przeciwieństwie do Comana on zasłużył na miejsce w podstawie...
09.06.2021 21:20
Żądania Comana zasadne, bo Sane zagrał słabszy sezon a zarabia więcej? Nie bardzo. Sane przychodził jako gwiazda ligi angielskiej, przed pandemią. Nie zasłużył na razie na taką pensję, ale podpisał kontrakt w innych okolicznościach. Gdyby teraz, po takim sezonie miał go przedłużać i zawołałby 20 mln, to zarząd jemu też pokazałby drzwi. Coman powinien patrzeć na siebie, a w jego grze (poza drobnymi przebłyskami) nie ma nic co usprawiedliwiałoby tak absurdalne żądania.
09.06.2021 20:28
Sprzedac Comana po Euro i sprowadzic kogos z Bundesligi: Nkunku/ Bailey/ Diaby/ Wamangituka.
Wyrwy nie bedzie a jest jeszcze Musiala i Davies ktorzy moga zagrac na skrzydle.
09.06.2021 20:10
Z tym Sane w ogóle Bayern trochę nagiął filozofię. Zawsze było tak, że dopiero po tym jak piłkarz coś dał Bayernowi, wtedy otrzymywał nowy kontrakt. Leroy trafił za duże pieniądze z miejsca dostał potężny kontrakt, ale na razie nie zasługuje nawet na połowę tej pensji. Presja na nim będzie wielka w przyszłym sezonie.
09.06.2021 18:23
Dla Bayernu idealny będzie finał Niemcy vs Francja i wygrana tych drugich zawsze łatwiej sprzedać mistrzów i wicemistrzów Europy xd Comana można zrozumieć, że chce więcej, ale nie aż tyle ile żąda. Sane trzeba było dać wysoki kontrakt, bo w Anglii takowe są dużo wyższe, a za połowę mniej by tutaj nie przyszedł. Jak Kingsley chce niebotycznych zarobków to 65 mln euro i wyjazd. Tolisso prędzej czy później pójdzie pod nóż to sprzedać go zanim tam trafi. Suele podobnie jak Coman. Najlepiej sprzedać wszystkich do Albionu to trochę zarobimy wręcz takiemu United wcisnąłbym Suele i Comana za tyle ile chcą dać za Sancho znajdzie się kasa na dwóch zawodników, za Tolisso przyjdzie trzeci.
09.06.2021 17:58
Sane jest jednym z najlepiej zarabiających piłkarzy u nas, więc się nie dziwię, że agenci żądają podobnego kontraktu dla Comana, który jednak przez ogół całego sezonu grał i tak lepiej od Leroya. Pomimo tego, że też sprzeciwiam się stanowczo takiej pensji dla niego to jednak po części można go zrozumieć, skoro gość grający jeszcze słabszy sezon dostaje zdecydowanie więcej.
09.06.2021 17:47
Jak niżej , Sane dostał gwiazdorski kontrakt na który swoją grą narazie nie zasługuje , nie jestem zwolennikiem Comana, ale obiektywnie nie gra tak źle w porównaniu z Sane , żeby zarabiać o połowę mniej
09.06.2021 17:43
@tapczan tyle ze e komentarzach nie ma tego o czym piszesz i nie 1 raz narzekasz na coś czego nie ma prowokując dyskusje której rzekomo nie chcesz ;)
09.06.2021 15:25
No trochę się nie dziwie Comanowi...Sane od którego w tym sezonie ma lepsze staty zarabia ok 20 brutto to i on chce podwyżkę. Jeśli ma kontrakt do lata 2023r to niech udowodni w nadchodzącym sezonie że jest wart tych pieniędzy a jak nie to sprzedać. Bayern ma czas.
09.06.2021 15:17
Phahaha, sprzedać, póki coś się za niego wezmie, bo zrobi nas tak jak alaba... jeśli Julek będzie gral 3 z tyl, to skrzydłowi nam nie potrzebni, tylko wahadlowi.... lewa str jest ogarnięta, na prawa ściągnąć Baku i będzie dobrze! Jeśli sprzedają sule, to trzeba będzie kupic kogoś do obrony... I jeśli odejdzie tolisso ( oby) to pasowałoby kogoś do środka pola ( zakaria???) . Reasumując środkowy obrońca, środek pola i prawe wahadlo!!! Te trzy pozycje pasuje wzmocnić, pozbywając się comana tolisso I sule, Bayern moze jeszcze przy tej wymianie zarobić $.
09.06.2021 15:12
Tak, najlepiej pozbyć się wszystkich ;p
09.06.2021 14:59
Zeszłoroczne okienko to odgrzewany kotlet ? Może tak, może nie, jedno jest pewne że zeszłoroczne okienko ma wpływ także jak ta kadra dziś wygląda i gdzie znowu trzeba szukać wzmocnień a miały być przeprowadzone rok wcześniej.
09.06.2021 14:22
Nikt mu nie da 20mln euro. Jak dla mnie to może odchodzić nawet dziś, byle oferta była dobra.
09.06.2021 13:56
@Skobry pełna zgoda i też mam niestety podobne odczucia jeśli chodzi o tutejszą 'dyskusje'. Brak szacunku dla innego zdania i opinii tylko usilna próba przekonania do swojej najmojszej racji, a jak ktoś ma inną ten trąba. Mylenie opinii z faktami, manipulacje, itd. Do tego w kółko te same dyskusje jak jakiś dzień świstaka. Taki urok :)
09.06.2021 13:43
@tapczan
Ależ niech będzie porównywany - jeśli ktoś tego chce. Już Bayern był tutaj gorzej zarządzany od Juventusu, już była słynna "przepaść" między Nami a innym klubem z BL, już było pisanie o wyższości BVB nad Nami... Pytanie, czy usilnie będziesz starał się komuś tłumaczyć że jest inaczej (przy świadomości, że dyskutant jest pozbawiony racjonalnych argumentów), czy jednak będziesz starał się dyskutować normalnie. O piłce. O faktach. Ja np. przestaję czytać tego typu wypociny po pierwszych dwóch, trzech zdaniach. Wolę się skupić na rzeczywistości.

I żeby nie było - niekiedy porównania do innych jak najbardziej mają sens. Dyskusja jest wówczas bardziej kompleksowa. Ale na totalne absurdy raczej nie warto odpowiadać. Szczerze mówiąc wchodząc tutaj już 12 rok z rzędu po raz pierwszy widzę tak zażartą walkę o udowodnienie swojej racji. Cytując klasyk (trochę go parafrazując) "Moja racja jest mojsza niż twojsza". :) Ale tak chyba - niestety - zostanie. :)
09.06.2021 13:42
Dokładnie @tapczan .

Przecież tutaj były komentarze nawet po plotkach (!) transferowych PSG typu : „patrzcie jak oni się zbroją, tak powinien działać klub, a nie to co Bayern” xD
09.06.2021 13:23
Przecież tutaj Bayern wiecznie jest porównywany do innych klubów żeby przedstawić klub w negatywnym świetle, ale jak działa to w druga stronę tj. pokazywanie czegoś co Bayern stawia w lepszym świetle to przeważnie te osoby które porównują Bayern to innych w tej pierwszej opcji to krzyczą, że inne kluby ich nie interesują i żeby nie porównywać :)
09.06.2021 13:15
@misza
Wybacz, zmyliło mnie Twoje "Nie zapominajmy, że Bayern ma na swoim koncie już teraz 2 wzmocnienia. Ile poważnych klubów dokonało na obecną chwile więcej ruchów?". Odniosłem wrażenie, że kierujesz się m.in. ruchami innych, którzy nie zawsze muszą koniecznie poszczególne pozycje wzmacniać/uzupełniać. :)
09.06.2021 13:14
Dziwne porównanie na powoływanie się, że inne kluby nie robią jeszcze jako takich wzmocnień to Bayern ślepo jest za nimi może niech się skupią na sobie, bo inne klubu sobie poradzą i nie wiem czy będą czekać na ostatnią chwilę...FCBM!
09.06.2021 13:06
O zeszłorocznym okienku było tutaj setki razy, wiec nie będę odgrzewal kotleta.

Co do tych osłabień to ja wolę jednak jednego Upamecano niż Alabę i Boatenga, a do tego jest Richards, którego jestem niezwykle ciekaw :)

Edytowano : 2021-06-09 13:11:35

@skobry

Nie, nie chodzi o to, żebyśmy nic nie robili bo jak mówiłem liczę na dalsze wzmocnienia. Tyle tylko, że niektórzy robią tutaj z Bayernu tych, którzy czekają aż ceny wystrzelą. Przecież jest jakiś powód, że do tej pory tak mało się dzieje na rynku. A tu wszytsko przestawia się w formie antyBayern :)
09.06.2021 13:06
@misza
A z którego klubu odeszło dwóch podstawowych środkowych obrońców?

Owszem, mało który klub jest w stanie sobie teraz pozwolić na wydanie z własnych środków takich pieniędzy jak Bayern (i tutaj wielki ukłon w stronę - bezsensownie mieszanego tutaj z błotem - zarządzania środkami). Ale czy nie uważasz, że transfer Upamecano (albo po prostu nowego stopera) przy zaistniałej sytuacji kadrowej był bardziej koniecznością, aniżeli jakimś pokazem siły? W dodatku nie rozumiem tych ciągłych porównań do innych. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - "inni nic nie zrobili, to My też nie musimy", czy co konkretnie masz na myśli?
09.06.2021 12:58
A jeszcze większe Bayern ma osłabienia + nieudane zeszłoroczne okienko. Zobaczymy czy Omar będzie jako "wzmocnienie" czy być może okazać się klapą (oby nie).
09.06.2021 12:56
„ ceny na pewno wystrzelą w górę”

No tak, a klubu sprzedające są na tyle głupie, że tej oczywistości nie widza i wolą zarobić mniej :)

Nie zapominajmy, że Bayern ma na swoim koncie już teraz 2 wzmocnienia. Ile poważnych klubów dokonało na obecną chwile więcej ruchów?
09.06.2021 12:43
Czemu nagle wszyscy zawodnicy Bayernu są reprezentowani przez Zahaviego?
09.06.2021 12:41
tapczan-> Co do przyszłych zakupów co z tego, że okienko jeszcze nie ruszyło ? Nikt nie każe im czekać, aż do tego momentu, a EURO tuż, tuż i nagle Bayern będzie stać na zakup zawodników po turnieju ? Hmm wątpię, bo ceny na pewno wystrzelą w górę i albo kupujesz albo kupi ktoś inny...FCBM!
09.06.2021 12:37
@Reeken89 mowa jest o odejściach zawodników za friko, a nie kupnie nowych graczy. Czy trudno ? Chyba nie, jest już Upamecano, a okienko nawet jeszcze nie otwarte. Poza tym przecież wyraźnie napisałem żeby postawić ultimatum i następnie sprzedać żeby nie powtórzyć błędów.
09.06.2021 12:34
09.06.2021 12:32
tapczan-> Jeśli tak trudno idzie im zakup graczy przez rzekomy brak kasy to chyba dobrze jak na nim coś zarobią, a nie jak odejdzie za darmo chyba nie ? FCBM!
09.06.2021 12:28
@Reeken89 przed Alabą poprzednim ważnym/podstawowym/wartościowym zawodnikiem, który odszedł za friko był Ballack więc na szczęście nie jest to częste zjawisko w Bayernie.
09.06.2021 12:28
z punktu widzenia Comana oczywiście wszystko się zgadza, nie ma co się dziwić...
mam nadzieję, że klub poszedł po rozum do głowy nauczony ostatnimi sytuacjami i już sonduje kto i ile jest wstanie dać za niego. działać szybko zanim się chłopak - tfu tfu - połamie.
09.06.2021 12:24
Sprzedać, bo chyba nie stać Bayern by kolejny zawodnik odszedł za friko...FCBM!
09.06.2021 12:22
Ultimatum i jeśli nie będzie w stanie zaakceptować warunków klubu to sprzedać jeszcze w tym okienku żeby nie dopuścić do błędów z przeszłości, tj. Alaba i Thiago i teraźniejszości - Goretzka i Sule.
09.06.2021 12:16
Jeśli faktycznie ma takie oczekiwania to sprzedać i coś zarobić, tylko pod warunkiem że przyjdzie ktoś konkretny na te skrzydło w zamian, bo Nasi mogą wpaść ta pomysł taki że sprzedadzą Comana a na jego miejsce przyjdzie Odoi (na rok/dwa wypożyczenia) albo inny słabszy "Mietek" i tyle bo po co nam "dobry" skrzydłowy jak mamy Sane, Gnabrego i Musiala wchodzi na wyższy pomysł.
09.06.2021 12:08
Jeśli aż tak mu faktycznie odbiło, to ultimatum jeszcze w tym okienku wydaje się być jedynym rozsądnym wyjściem.
09.06.2021 11:52
Panie Coman, panu już po dziękujemy. Za duże oczekiwania względem grania. Sprzedać jak najszybciej!! Zgarnąć od angoli sporą kase i kupić Dobrego przez duże "D" skrzydłowego co potrafi dryblować a w szczególności dośrodkować
09.06.2021 11:52
Jestem ciekaw czy przedstawiciele KC zdają sobie sprawę że większość kibiców będzie stało murem za zarządem bo żeby żądać takiej kwoty trzeba mieć argumenty, a sorry KC ich nie ma. Życzę powodzenia w Anglii. Tylko fajnie by było oprócz zejścia z 12 mln rocznie coś jeszcze zarobić przy tym.
09.06.2021 11:49
Przy takich żądaniach to wysłuchać ofert i sprzedać za jak najwyższą kwotę. Takich pieniędzy jakich żąda nie jest wart. Ale pewnie znajdą się tacy którzy dadzą mu i więcej.