DieRoten.pl

Potwierdziły się doniesienia niemieckiej prasy z kilku ostatnich dni i tygodni. Eric Maxim Choupo-Moting zostanie w Monachium na znacznie dłużej!

Bayern Monachium za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu potwierdził, że osiągnął pełne porozumienie z Choupo-Motingiem, który na Allianz Arenę trafił latem zeszłego roku na zasadzie wolnego transferu z Paris Saint-Germain.

Eric Maxim związał się z mistrzami Niemiec kontraktem, który będzie obowiązywać przez dwa najbliższe lata, czyli do końca czerwca 2023 roku.

Hasan Salihamidzic:

− Jesteśmy szczęśliwi, że Maxim zostanie z nami na kolejne dwa lata. On jest dla nas bardzo ważnym zawodnikiem, w zeszłym sezonie zaliczył solidne występy i strzelił wiele bramek. Maxim może występować na kilku pozycjach i ma bardzo dobrą technikę. Choupo posiada duże doświadczenie i wie jak zdobywać bramki. Oprócz jego atletycznej jakości, Maxim jest również ważny dla naszej drużyny jako charakter. Pomoże nam osiągnąć nasze cele w ciągu najbliższych dwóch lat.

Eric Maxim Choupo-Moting:

− Jestem dumny, że tu jestem. Bayern to wyjątkowy klub, numer jeden w Niemczech, a także jeden z absolutnie najlepszych klubów na świecie. Mój pierwszy rok tutaj był wspaniały - na boisku, ale także poza nim, dobrze się wspólnie bawiliśmy. Chcę nadal odnosić sukcesy z drużyną - chciałbym dojść do finału Pucharu Niemiec w Berlinie, a najlepiej wygrać Ligę Mistrzów. Cieszę się, że będę mógł jeszcze lepiej poznać Monachium i jeszcze bardziej zadomowić się, bo to piękne miasto.

Jeśli pod uwagę weźmiemy wszystkie rozgrywki w sezonie 2020/21, to mowa o 32 występach Choupo-Motinga (spędził na boiskach 1313 minut), w których to 10-krotnie miał udział przy bramce (9 goli i 1 asysta).

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (271)

reklama



09.06.2021 13:14
@hoven
Przed odejściem RR w kadrze już byli Coman i Gnabry (obaj 2 sezony w BL już rozegrali a gdy odchodzili RR to już 3 sezony w BL). Następcy byli.
Potem doszli Sane i Musiala (który może także grać na skrzydle). (potem oznacza nie od razu w późniejszym terminie - tak żebyś zrozumiał).

Widzę że ciężko u ciebie z myśleniem ostatnio skoro Coman + Gnabry to nie 2 skrzydłowi w miejsce odchodzących 2 Ribery + Robben. Tak samo jak 3 pełne sezony w BL (nie licząc innych rozgrywek) to dla ciebie mało meczy w dorosłej piłce.
09.06.2021 12:39
@Edmund a ile lat miał musiała i ile meczów e dorosłej piłce Gnabry?:D
09.06.2021 09:28
@hoven
Pytanie pomocnicze.
W jakim zespole grali w sezonie 2018/2019 Ribery, Robben, Coman, Gnabry?
Dla ułatwienia bo to bardzo ciężkie pytanie. Zespół z Monachium na literę B. Prezydentem tego klubu był wtedy Uli Hoeness.
08.06.2021 18:12
@Edmund nie muszę sprawdzać bo nie o tym gdzie grał sezon temu granty jest rozmowa tylko kogo Uli zostawił w kadrze na następców Robery.

Ty sobie możesz pisać nawet o obwodzie ciał niebieskich i prosić o takie dane
08.06.2021 18:00
@hoven
Nie podasz na jakich pozycjach ile grał Gnabry w Bayernie? Sprawdziłeś i średnio sie zgadza z twoją opinią że to napastnik albo 10.

A co do następców RR to zastąpienie ich 1 do 1 może nastąpić po takim czasie jak pobicie rekordu Mullera bo to byli fenomenalni skrzydłowi.
Coman i Gnabry trafili do Bayernu przed odejściem Uliego.
Musiala i Sane to z koleji czas gdy Hasan był już dyrektorem sportowym a to przecież "5 kolumna Uliego" w Bayernie.

Wiec halo Ziemia do @hoven Uli zostawił zastępców duetu RR a Hasan dokupił kolejnych 2.
Wiecej mie odpowiadam już ci na to pytanie bo albo nie jesteś w stanie tego zrozumieć albo specjalnie udajesz żeby mnie zdenerwować, nie pierwszy raz zresztą.

Edytowano : 2021-06-08 18:04:19

*następców nie zastępców
08.06.2021 17:25
@Edmund haaalo! Edmund! Ziemia! Uli nie zostawił następców Robery a Ty podajesz 15 latka z rezerw i piłkarza bez sezonu w dorosłej piłce

Zacznij myśleć nad tym co piszesz
08.06.2021 14:13
@hoven
Podaj w takim razie ile Gnabry rozegrał meczy jako napastnik bądź 10 a ile na skrzydłach odkąd przyszedł do nas.
Poza tym pytałeś o zastępstwo RR więc podałem. To że te zastępstwa przychodziły nie w jednym sezonie a przez kilka lat to już zupełnie inna sprawa.

A teraz czekam żebyś podał dane odnośnie Gnabriego w Bayernie na jakich pozycjach ile grał panie ekspercie.
08.06.2021 12:48
Dziennikarz BBC, Constantin Eckner za pośrednictwem twittera potwierdził, że Bayern w nadchodzącym okienku transferowym ponownie postara się o pozyskanie Calluma-Hudsona Odoia.
08.06.2021 12:03
@DonJupp4ever może sam włącz myślenie zanim powiesz to innemu? O Alexisie mówiło się gdy był jeszcze graczem Arsenalu. A jako gracz Arsenalu był jednym z najlepszych piłkarzy w lidze angielskiej i jednym z niewielu graczy, którymi Arsenal mógł się pochwalić. Później poszedł do Mu do którego poszło dużo dobrych graczy i w którym dużo graczy nie grało na miarę swoich możliwości także tego...
08.06.2021 11:11
@Edmund inna sprawa ze podajesz staty za zeszly sezon a podales ich jako pilkarzy przychodzacych na zastepstwo robbery xd zacznij sie logicznie wypowiadac, rzucasz rzeczy tak oderwane od siebie ze sie w glowie nie miesci, jakis tekst o Hawkingu

wszystko u Ciebie ok?

Edytowano : 2021-06-08 11:13:18

Sterling szmaciarz xddddd to Coman jest wtedy?
08.06.2021 11:02
Bayern interesował się Alexisem gdy kończył mu się kontrakt ale życzył sobie zbyt wiele i stało się super że do nas nie przyszedł.
To że Robbery grali tyle w Bayernie to dobrze bo nie było widać i teraz też nie widać zawodników godnych zastąpienia ich. Sterling to szmaciarz a Sane narazie słabo wygląda.
08.06.2021 10:56
Perisic może wrócić do Bayernu

Bayern wkrótce ma złożyć ofertę za Odoia wg Angielskich mediów
08.06.2021 10:56
@DonJupp4ever Bayern sie Alexisem interesowal gdy gral we wloszech. Byl jeszcze Sterling i Sane. Nie chodzilo nawet o to ze byli za drodzy tylko za drodzy na rezerwe bo Uli publicznie przeciez mowil ze Robbery musza grac zawsze
08.06.2021 10:47
Alexis ? Masz na myśli tego grajka którego MUN chciało się pozbyć za wszelką cenę bo miał jedną z najwyższych gaży w Anglii a typ nie łapał się do podstawowej jedenastki?
Włącz myślenie - jedynie czego można żałować to dwójki z Liverpoolu (Mane i Salah) Ten pierwszy był na celowniku Guardioli ale oczywiście był za drogi dla Bayernu.
08.06.2021 10:46
@Edmund

"a, i jeszcze Uli i Hasan sprowadzajacy Comana z wiezienia za plecami Sammera"
Równie dobrze mógłbyś napisać że Howking jest idiotą a nie geniuszem bo nie odkrył że to ziemia krąży wokół słońca a nie na odwrót. Skoro coś już było to ciężko to po raz kolejny na nowo robić, bo i po co.


???? :DDDD
08.06.2021 08:53
Zabawne jak jakiś reken który jedynie co potrafi napisać to oczywistość którą każdy wie mówi co powinien zrobić Uli xD
08.06.2021 00:44
@Edmund nie z prostego powodu. Bayern nie grał zbyt często skrzydławi.

W latach 70 podstawowa formacja była taka że na czele ataku był Bomber a wspomagał go Uli Hoeness który był takim... fałszywym napastnikiem czy nawet bocznym (niektórzy nawet powiedzą że skrzydłowym). Następnie wchodził KHR, który grał niby u boku Gerda ale nie miał tej skutecznośći bo gra się opierała na Bomberze, obaj wspomagani przez Hoenessa. W pomocy Bayern grał raczej środkowymi pomocnikami, którzy dzielili się najwyżej na lewego pomocnika i prawego pomocnika. To ma niedużo wspolnego ze skrzydłowymi. Wtedy atakujące trio składało się z KHR, UH i GM. Jak Gerd odszedł to KHR przejął pałeczkę i już chyba w ostatnim sezonie Gerda, który zdobył tlyko 9 bramek w BL, KHR miał lepszy bilans, później kilka armatek dla króla strzelców, plus ZP (A KHR był graczem który nie był typowym napastnikiem jak Gerd tylko potrafił grać w innych konfiguracjach i niekoniecznie jako ten najbardziej wysunięty). W tamtych latach też Bayern grał czwórką w obronie z czego libero (czy nawet ponieką LŚO) był Franz, który zostawiał kolegów jak ruszał do przodu. W latach 80 zaczęła wchodzić formacja z trójką ŚO z czego jeden był libero (Augenthaler) czyli ta która była trzonem Bayernu i w latach 90, kiedy wrócił Lothar Matthaus i zrobili z niego libero, obok siebie miał np. Helmera a na LO miał Lizarazu. To też nie była formacja z typowymi skrzydłowymi. Jeżeli miałbym wskazać wielkiego poprzednika, to wskazałbym np. Baslera. Później trochę się "pieprzyło" z skrzydłowymi bo Deisler był ciągle kontuzjowany i z boku boiska grał Basti który dzięki Van Gaalowi poszedł do środka pola aby wykorzystać jego atuty.

Także historia wielkich skrzydłowych w Bayernie nie jest jakaś wybitna bo Bayern przez styl jaki miał na przestrzeni lat, nie był zbyt sprzyjający dla wybitnych jednostek w tym aspekcie. Jest ich po prostu zbyt mało.
Zresztą wystarczy spojrzeć na ustawienia z poprzednich lat jak Bayern grał i kto tam występował aby to zweryfikować. Jeżeli pominiemy kilka aspektów, to jedyni gracze którzy równaliby się z RR i mogliby grać na skrzydle, to dla mnie Basler i Hoeness i długo długo nic.


A i jeszcze coś. Nadal jestem zdania że już w 2017 roku za jednego z duetu RR powinien przyjść klasowy skrzydłowy. I szczerze... żałuję że nie doszło do transferu Alexisa. Bo on chciał 18 mln EU, był sprawdzony w Anglii. Podonie dostaje Sane i co mamy? No właśnie a Chilijczyk chociaż na 4-5 lat mógłby nam dać trochę czasu aby szukać kolejnych nastepców RR.
08.06.2021 00:33
@Arkady142
Oczywiście że nie jest to zastępstwo 1 do 1 bo na drugą taką parę skrzydłowych możemy czekać tyle ile na pobicie rekordu Mullera. To byli fenomenalni skrzydłowi.
Ja w tej chwili nie jestem w stanie podać wcześniejszej pary skrzydłowych w Bayernie którzy mogli by się równać z duetem RR. Czy ty jesteś w stanie?
08.06.2021 00:27
@Edmund zastąpili oczywiście że zastąpili. Tylko pytanie czy chociaż zbliżają się do piłkarskiej jakości prezentowanej przez duet RR.

Ja wiele Uliemu zawdzięczam. Ale uważam że cierpi na przypadłość człowieka w słusznym wieku który się gubi, pewnych rzeczy nie rozumie. Uli za rok końćzy 70 lat to nie jest młodzieniaszek i pewne rzeczy do zrozumienia przychodzą mu trudniej, a jak jeszcze dodamy jego charakter to już w ogóle mieszanka wybuchowa.

Edytowano : 2021-06-08 00:28:01

I w tym wypadku KHR bije go na głowę bo pewnie zdaje sobie sprawę że jego czas się skończył i opuszcza wszystkie funkcje jakie pełnił w Bayernie i oddaje pałeczkę innym.
08.06.2021 00:23
@hoven
"nie sa nominalnymi skrzydlowymi a obaj 10-tkami"
Jak zwykle masz rację ale uściślijmy za Transfermarkt, zeszły sezon:
Gnabry: skrzydła : 33 mecze - środek 5 meczy
Musiała: skrzydła 20 meczy - środek 18 meczy (tutaj rzeczywiście na razie Musiała może zostać poprowadzony albo jako skrzydłowy albo jako środkowy pomocnik, zobaczymy).

"a, i jeszcze Uli i Hasan sprowadzajacy Comana z wiezienia za plecami Sammera"
Równie dobrze mógłbyś napisać że Howking jest idiotą a nie geniuszem bo nie odkrył że to ziemia krąży wokół słońca a nie na odwrót. Skoro coś już było to ciężko to po raz kolejny na nowo robić, bo i po co.
07.06.2021 23:59
@Edmund musze Cie zmartwic :D pomijajac juz ze Musiala - ktory w momencie odejscia Robbery mial ile? 15 lat? oraz Gnabry - ktory wtedy nie zagral jeszcze pelnego sezonu w doroslej pilsce zostali podani przez Ciebie jako nastepcy Robbery (beda sie smialy z tego pokolenia na tej stronie) nie sa nominalnymi skrzydlowymi a obaj 10-tkami (Gnabry nawet bardziej napastnikiem). Jedynym skrzydlowym z prawdziwego zdazenia jest wlasnie Coman.

Bede czekal az napiszesz co nt Uliego wymyslilem :) obstawiam ze sie nie doczekam:D
07.06.2021 23:48
@hoven
Tak masz rację, jak zawsze oczywiście, Gnabry i Musiała wcale nie grają na skrzydłach.
I po raz kolejny masz rację , jak zawsze oczywiście, Uli jako prezydent Bayernu jest odpowiedzialny tylko za wymyślone przez ciebie "złe" rzeczy z tymi dobrymi faktycznymi w tym świetnym stanem finansów klubu nie ma nic wspólnego.

"Ciekawe czego dowiem sie jutro! "
Może że ziemia nie jest płaska i nie ma co wierzyć w teorie spiskowe bo w większości to bujdy wymyślane przez tych którzy nie mogą się pogodzić z faktem że nie są nadzwyczajni i nie żyją w nadzwyczajnych czasach dla tych którzy także nie mogą się pogodzić z faktem że nie są wyjątkowo.
07.06.2021 23:29
@Edmund wysmiewany przeze mnie Kovac, Gnabry i Musiala nastepcy Robbery, Uli odpowiedzialny za finanse. Ciekawe czego dowiem sie jutro! :D

Edytowano : 2021-06-07 23:35:10

a, i jeszcze Uli i Hasan sprowadzajacy Comana z wiezienia za plecami Sammera
07.06.2021 23:07
@hoven
"zostawienie klubu bez nastepcow owego Robbery"
Roman i Gnabry mówią ci coś te nazwiska (to nie ten kaliber ale takich drugich że "świeczka szukać")

"przepchniecie Hasana i Kovaca"
Kovac wygrał mistrzostwo BL i puchar a w LM doszedł do ćwierćfinału. Nienajgorzej. A jak zaczęło się "sypać" jak za Ancelotiego (tak dla przypomnienia to trener który wygrał LM 3 razy a u nas poradził sobie jak wyśmiewany przez ciebie, i nie tylko ciebie, Kovac) to został szybko porzegnany (i tu zaskoczenie, jak to się dzieje w innych klubach? Czy nie tak samo?).
Hasan sprowadził późno ale jednak 3 i 4 skrzydłowego (o których tak się upominasz) Sane, Musiała.

Pogardzany przez ciebie Uli zostawił klub w wyśmienitej sytuacji finansowej. Dzięki której nawet pomimo pandemii i ogromnych strat notowanych przez inne kluby my nadal notujemy zyski.
Pogardzany przez ciebie Uli zostawił klub z kadrą która po niewielkich korektach wygrała 6 tytułów.
Pogardzany przez ciebie Uli doprowadził do rozwoju sekcji koszykówki (tak mówimy o piłce ale Bayern to nie tylko piłka).

"Wiec uwazaj na spacerze bo mozesz spasc"
Jak na razie to ty i inni narzekacze co sezon "spadacie" (bo wasze przepowiednie o popadaniu w niebyt się nie sprawdzają). Ale spokojnie kiedyś przyjdzie sezon kiedy będziecie mogli odtrąbić "sukces". Co prawda nie będzie to wasz sukces a po prostu normalny cykl życia klubu sportowego gdzie po sukcesach przychodzi także słabszy okres ale dla was to i tak nie będzie miało większego znaczenia wy będziecie się chlubić że wszystko przewidzieliście.

Edytowano : 2021-06-07 23:22:10

*Coman nie Roman
07.06.2021 22:37
"Schweinsteiger 2.0 " !? Dorsch rozwiązaniem problemów Bayernu w środku pola ?

Dziennikarze już zaczynają dyskusję nad tym czy Bayern faktycznie postara się o Dorscha
07.06.2021 22:20
Eh Can i Süle popsuli jubileusz Manu.
Jamal na ostatni kwadrans:-)
07.06.2021 21:58
Rywal nie za mocny ale zawsze wynik będzie budujący :]
07.06.2021 21:57
Super sprawa, że Mueller już trafia i oby na euro w końcu udało mu się.
07.06.2021 21:42
@miroslawBayern ,, lepiej byśmy wyszli gdyby został w tej pace'' no przesadzasz tutaj. Owszem po wyjściu z więzienia zasługi Uliego są na minus ale jednak życzmy mu wszystkiego najlepszego w życiu osobistym by nie trafił znowu do tego miejsca
Tak widzę że Niemcy leją Łotyszy, ale w grupie nie będzie łatwo. Może Sane rzeczywiście z ławki będzie idealny. Gnabry gdyby nie kontuzję to ten sezon skończyłby z wieloma golami i asystami.
07.06.2021 21:31
@hoven
W pełni się z tobą zgadzam.
Swojego czasu Uli chciał Dobrze dla Bayernu, angażując najlepszych trenerów.. ściągać świetnych zawodników.. dałem wiarę jego działaniom. I jak wyszło to wszystko. Było mi mega przykro i smutno. Bo nasz największy wizjoner szedł do paki...
Tak sobie myślałem kurde teraz to będzie mega ciężko...
Jak usłyszałem z kolei że wraca wielki Uli,to się cieszyłem jak dziecko. Niestety jego wizja i pomysł na klub się zmienił.
Z chłopa który chciał nas wprowadzić na szczyt.
Zrobił się stary głupiec, wmawiający kibicom że bundesliga która zdominowaliśmy jest szczytem i że to jest najważniejsze.. a co z poprzednimi zapowiedziami.. skąd ta zmiana?.
Ok może przesadzam, ale wychodzi na to że lepiej byśmy wyszli gdyby został w tej pace.
Wsadzenie na rower Hasana tez jest strzałem w stopę... Serio dziękuję mu za wszystko, jednocześnie marząc o tym żeby został w domu przy ciepłej herbacie. Z nim u sterów gówno zdziałamy.

Edytowano : 2021-06-07 21:34:39

I to nie jest tak że jestem chorągiewka.
Działania uliego dzisiaj nie przypominUs zupełnie nic dobrego dla Bayernu.
Jakaś walka w gabinetach dyrektorskich nic więcej. Im szybciej się to skończy tym lepiej... Dla wszystkich
07.06.2021 21:15
Cieszy jego bramka!
07.06.2021 21:13
07.06.2021 21:07
Gosens ładnie zapakował teraz :]
07.06.2021 20:45
@Edmund o ile mirek przesadza z jezykiem mocno i niepotrzebne to akurat odnosnie ostatniego etapu Uliego w Bayernie ma racje i charakteryzowal sie on ciaglymi gafami w mediach, obrazaniem bylych pilkarzy, obrazaniem sie na media, obrazaniem sie na legendy klubu, zwolywaniem absurdalnych konferencji, sprzeczka na walnym, blokowaniem potencjalnych wzmocniem do obrony w imie niemieckiego Bayernu, blokowaniem jakichkolwiek pomyslow na skrzydla w imie grania do emerytury Robbery a na koniec zostawienie klubu bez nastepcow owego Robbery i przepchniecie Hasana i Kovaca (a mogl byc dalej Sammer, Reschke czy nawet Eberl oraz Tuchel).

Wiec uwazaj na spacerze bo mozesz spasc ;)
07.06.2021 20:35
@miroslawBayern
Tak myślałem.

Uli siedział za podatki i nie było to nic związane z Bayernem.

"Odkąd Uli wyszedł z więzienia. Nie zrobił nic dobrego dla klubu.."
A ziemia jest płaska. Amen
07.06.2021 19:55
Ja tam Niemcom za kadencji Loewa nie wróżę sukcesu, trafią na mocniejszą ekipę i będzie powrót do domu.
Gość jest wypalony i już od pewnego czasu nie powinien być selekcjonerem.
07.06.2021 19:39
Niemcy wychodzą i z Kroosem i Gundoganem i Kimmichem. ciekawe jak to będzie wyglądać, może Josh na wahadle?
chyba,że ustawią się na 4-3-3, z Jogim to im dłużej to tym więcej zagadek.
07.06.2021 18:51
@Skobry od zawsze tak było jest i będzie, że w futbolu młodzieżowym najważniejsze jest wychowanie jak najlepszych piłkarzy nawet kosztem jakichś tytułów. Co oczywiście nie znaczy, że zebranie kilku fajnych młodych chłopaków i zdobycie medalu z nimi powinno zostać odpuszczone jeśli pojawia się taka szansa (a tak było właśnie z Niemcami na tych mistrzostwach) Dla mnie osobiście graczem turnieju poza Wirtzem oczywiście był właśnie Raum, który nie ukrywam brzmi podobnie jak nasz były wielki kapitan i też gra na lewej obronie na początku kariery :) A podobno mieliśmy czekać na nowego Filipa co najmniej pół wieku :D
07.06.2021 18:38
Uli po wyjściu z pierdla i w chwili zaproponowania powrotu powinien odmówić jeśli miałby trochę pokory, ale tego nie zrobił i to tylko świadczy o nim...FCBM!
07.06.2021 18:33
https://www.instagram.com/p/CP0rmMql0Uk/?utm_medium=copy_link
07.06.2021 18:23
@Edmund
Uli pisał swoją historię do chwili oszustwa jakiego się dopuścił. Na ulicy szanuje ludzi którzy siedzieli w więzieniu.. ale niestety Bayern Monachium nie może sobie pozwolić na taką słabe. Że za sterami klubu siedzi recydywa. Sorry dzisiaj już go nie szanuje.
Powinien był się zachować honorowo. I odejść z klubu. Ok Bayern wyciągną rękę jak odsiadywał wyrok, pozwolili pracować z młodzieżą itd. i na tym powinien być koniec.
Siadam husain też robił kiedyś coś dobrego dla Iraku.. co nie zmienia faktu że gdzieś tam się pogubił. Każdy kibic powinien doceniać to co dobre zrobił Uli.. ale też wiedzieć co zrobił złego.... Takie jest życie niestety.
Taki cytat.
" Cały życie pracujesz na szacunek, w sekundę możesz stracić swój dobry wizerunek"..
Samo życie niestety.

Edytowano : 2021-06-07 18:26:31

Odkąd Uli wyszedł z więzienia. Nie zrobił nic dobrego dla klubu.. szkoda że tam nie został
07.06.2021 18:06
@miroslawBayern
A Uli Hoeness jest "godny" twojego szacunku? Czy także zrobił za mało dobrego dla Bayernu?
07.06.2021 17:47
@Edmund
Akurat w sprawie maghata jestem neutralny. To tyran którego metody pracy polegają na wykonczeniu fizycznym zawodników. Bayern za jego kadencji wygrywał nie dlatego że treningi w stylu wbieganie z plecakiem wypełnionym kamieniami po schodach były skuteczne. Kadra była wystarczająco silna.
Prowadził jeszcze kilka klubów. Czy jest jakaś wielka historią.. z pewnością nie.
A z brakiem szacunku miałem na myśli to że, nie wystarczy dostać pracy w Bayernie i już kibice muszą się nad tym spuszczac...
Trzeba też cię zrobić by zyskać szacunek.. póki co Hasan robi wszystko by go znienawidzić..
Niestety taka prawda.. przyja ciężkue wyzwanie.. pełnić funkcję dyrektora sportowego w Bayernie nie jest łatwo..
Powinien wiedzieć na co się porywa.. mały budżet.. skompstwo klubu.. a on musi stanąć na przeciw wymaganiom kibiców. Hehehe gdzie zbamy oczekiwania.. ma pecha..
Ja nie mam współczucia. I za samo to ... Ooooo pracuje dla Bayernu.. nie będę gościa szanował

Edytowano : 2021-06-07 17:48:52

Ty z misza możecie. Sobie wieszać plakaty. Tabelek. Matematyków. Może nawet Marylę Rodowicz. Zlewam to..
Mnie nie obchodzi chwalenie się wynikami finansowymi jeśli się to nie przekłada na jakość składu..
To jak ktoś mówił w piaskownicy w domu mam złotego słonia...
07.06.2021 16:48
@miroslawBayern
"Zawsze się będę wypowiadał bez szacunku do osób które działają na niekorzyść klubu"
Mylisz "działanie na niekorzyść klubu" z działaniem zgodnie z wypracowanym przez lata modelem w Bayernie który jak widać całkowicie różni sie od twojego myślenia.

Kiedy to Magath zasłużył sobie na brak szacunku od ciebie? Gdy powiedział prawdę jak działa Bayern a co tobie ewidentnie nie pasuje?
07.06.2021 16:01
Magath pomimo zwyciestw wyleciał z klubu..
20 lat wszystko było inne...
Trzeba iść z duchem czasu, nie wolno się zatrzymać.. bo się zostaje w tyle.
Zawsze się będę wypowiadał bez szacunku do osób które działają na niekorzyść klubu. I nie ważne czy to kibice czy dzialacze tacy jak hassanek. Nie mam za co go szanować.
Niestety..
07.06.2021 16:01
Hahahaha Hahahaha Hahahaha
07.06.2021 15:55
@miroslawBayern
"bzdury maghata"
Bo Magath powiedział prawdę jak od lat działa Bayern. Co calkowicie odbiega od twojej wizji klubu.
Może trochę wiecej szacunku dla trenera który pracował w Bayernie, odnosił sukcesy i który w odróżnieniu od ciebie z szacunkiem wypowiada się o klubie i osobach tam pracujących.
07.06.2021 15:53
Nie „gówno”, ale przecież nie chciałeś dopiero rozmawiać, a teraz nagle zaczepiasz? Zdecyduj się wiec czego chcesz, bo twój nastrój jest wybitnie zmienny.

Kpiny.
07.06.2021 15:41
@misza
Zaraz zaraz...
Przecież, mówiłes że dyrektor sportowy ma gówno do gadania. Powołując się na bzdury maghata. Teraz coś prawisz o swobodzie.. kpiny
07.06.2021 15:37
Z tobą @hoven taka dyskusja jak wczoraj. Przyłapany na kolejnym przekręcaniu, czy tez po prostu zmyślania wypwoiedzi rozmówcy, robisz z tego kpiny.

Podobnie teraz. Ja mówię o większej swobodzie pracy bez dyrektora, a ty na to bredzisz coś o „pełnej swobodzie”.

xD x5k
Pokaż więcej