@nyy32 porównanie jest dla mnie jak najbardziej adekwatne. Bo Mundial jara cały świat dlatego, ze nie jest tak powszedni. Również dlatego, ze szanse spotkania się z najlepszymi dostają z góry skazane na pożarcie drużyny. Za to sporo ludzi pokochało futbol.
Można patrzeć tylko na słupki, tylko na to co chce „większość”, ale powinnismy sobie zdawać sprawę, że ta droga może prowadzić w rejony, o których nawet teraz wielu zwolenników tego towaru zdaje się nie myśleć. I to chce przekazać od wczoraj.
20.04.2021 10:28
@nyy32 skad nagle te pokłady humanitaryzmu? :) Myślałem, ze patrzymy tylko an cyferki ;)
Można zatem zmniejszyć jeszcze liczebność corocznego Mundialu. Chodzi przecież o to, żeby lud miał jak najczęściej do oglądania mecze na najwyższym poziomie, prawda?
Edytowano : 2021-04-20 10:05:54
Tak doprawdy to ludzie chcą oglądać bramek. To zmienmy zasady w tym kierunku np powiększając bramki, rezygnując ze spalonych etc.
Jeśli chcemy otwierać puszkę pandory to liczmy się z dalszymi konsekwencjami.
20.04.2021 09:59
@nyy32 idac tym tokiem rozumowania to Mundial powinien być rozgrywany co roku i nie powinny w nim uczestniczyć drużyny, które są skazane ma pożarcie. Najlepiej bierzmy tylko 10 topowych reprezentacji wg rankingu.
Z pewnością wszyscy będą tak świętowali taka coroczna imprezę...Yhy.
20.04.2021 09:42
Im dłużej słucham Pereza tym bardziej mnie mdli. Drużyny straciły furę kasy przez pandemie to jedynym wyjściem w jego głowie jest nie próba optymalizacji wydatków, cięcie absurdalnych kosztów, tylko sprawienie, żeby status quo się utrzymał. Dalej musza być chore pieniądze w piłce, a nawet bardziej chore i kropka.
Rzygac się chce.
Jedyne co w tym całym syfie cieszy to reakcja środowiska piłkarskiego, zjednoczenie kibiców, No i oczywiście reakcja Bayernu ;)
20.04.2021 06:31
No widocznie tacy ludzie jak Ferguson czy van Gaal nie powąchali futbolu an tym poziomie co @ikki . Cóż, ich strata.
19.04.2021 14:04
A skąd to przypuszczenie @ikki ?
19.04.2021 13:13
Tutaj nie chodzi o to, czy i kiedy mecze będą w Azji. Chodzi o to, ze takie gadanie o tym, że liczy się tylko kasa do tego właśnie może doprowadzić w niedługiej perspektywie. I wtedy tez będzie wszystko dobrze? Tez będzie mowa o tym, ze przecież liczą się pieniądze i co tam zdanie garstki Europejczyków?
Trzeba się liczyć z konsekwencjach pewnych działań. W dłuższej perspektywie również.
19.04.2021 13:04
Ja wiem @ikki . Ty natomiast wydaje się nie masz kompletnie pojęcia co to znaczy mecz na żywo. Co to znaczy pasja kibiców jeżdżących na swoim klubem tysiące kilometrów.
Powtarzam - mnie nie interesuje na dłużej żaden amerykański sport chociaż miałem momentu kiedy z uwaga śledziłem NBA. Tyle tylko, ze to jest za sztuczne, żebym mógł się w to na dłużej zaanagażowac. I podobnie będzie w Europie z superligą jeśli pozostanie w tym kształcie.
19.04.2021 13:01
Brawo @ikki . Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat na mecze Bayernu polecisz sobie do Pekinu :) wszystko w imię pieniądza. I potem się dziwić czemu ten świat zmierza w takim, a nie innym kierunku.
19.04.2021 12:36
Oczywiście @Elessar , ale mnie już znudziło tłumaczenie tak oczywistych rzeczy :)
19.04.2021 12:30
Ja potrafię wyobrazić sobie konsekwencje takiego ruchu, Ty najwyraźniej nie. Mundial nie smakowałaby tak gdyby był rozgrywany co rok. Nawet dziecko wie, ze ulubiony słodycz jedzony codziennie szybko się nudzi.
19.04.2021 12:23
@nyy32 w takim razie dziwi mnie w ogole, ze jesteś aktywnym użytkownikiem fanowskiej strony. Twoja postawa bardziej mi przypomina fana sportu, nie drużyny. Wtedy taka perspektywę byłby w stanie zrozumieć.
Panie największy pieniaczy na portalu. Tak, wspieram lokalny klub i chodzę na mecze od wielu lat (do niedawna 3 liga, obecnie 2).
A to klub z Londynu nie latał do tej pory do Madrytu? Jakieś zakazy mieli.
Niech najlepiej założą bazę w Chinach i tłuką się tam przez pół roku. Potem chwila przerwy i Mundial w Katarze. Większość świata będzie zadowolona, prawda?
19.04.2021 12:18
Ok @nyy32 , w takim razie nie mam więcej pytań. Dla mnie piłka nożna to coś więcej niż biznes. Może dlatego nigdy nie imponował mi amerykański sport.
19.04.2021 12:12
@nyy32 czyli jak największe kluby dogadają się, ze bardziej opłaca im rozgrywać mecze w Azji to tez temu wypada przyklasnąć?
19.04.2021 12:07
Mistrzem w bredzenie jesteś ty @hoven z ta swoją głupawa manią do wmawiania ludziom tego, czego nigdy nie powiedzieli i stad te głupawe gadki nt „bastionu honoru piłki”. Żenada.
19.04.2021 12:05
Czekaj @nyy32 . Czy tutaj ktoś dyskutuje ze tak wyglada świat? Ktokolwiek?
Pytanie tylko, czy iść ślepo za tym trendem przyklaskując temu, czy jednak nie.
Bo każdy tutaj wypwoida się ze swojej perspektywy, a nie perspektywy globalnych Marek chcących się bogacić.
19.04.2021 12:03
@nyy32 czyli w pełni popierasz wizje przeniesienia meczów do Azji? Przecież tam zapełnia się stadiony dwukrotnie większe niż te europejskie. Przychody będą również większe. Czyli?
19.04.2021 11:52
Co to za marne prowo @hoven ? To ze Legia czy inne kluby maja mizerne szanse w starciu z tytanami nie oznacza, ze te szanse należy im odbierać. W układzie superligi Legia(czy nawet sporo lepsze zespoły tego rejonu europy)nie ma możliwości grać z Realem, czy innymi wielkimi. Nie ma choćby niewiadomo jaka klasę prezentowała.
To nie ma nic wpsolnego ze sportem. I powtarzam, to ze w sporcie jest coraz więcej biznesu nie oznacza, ze sport ma być tylko dodatkiem. Bo te twoje ostatnie gadki do tego się sprowadzają. Liczy się skala zjawiska.
Edytowano : 2021-04-19 11:49:53
Tutaj znowu wychodzi teoje zero-jedynkowe postrzeganie świata. Albo zły, abo dobry. Albo z nami, albo przeciwko. Człowieku...
19.04.2021 11:48
Krótkowzroczność niektórych jest przerażająca.
Jeśli motywacją ma być tylko pieniądz to zmienmy zatem przepisy w Bundeslidze, sprzedajmy kluby szejkom. Wtedy superliga będzie wewnętrzną sprawą szejków, a mecze rozgrywane będą na nowo zbudowanych stadionach w Katarze, czy Chinach i będzie kilkaset tysięcy super zadowolonych Azjatów mogących piszczeć bo zobaczyli na żywo swoich idoli.
Do tego zaraz doprowadzi patrzenie tylko i wyłącznie na hajs.
19.04.2021 11:42
Ta żądza pieniądza niektórych doprowadzi do tego, że minie kilka lat i sami zobaczą, że na dłuższą metę taki format wcale nie jest bez wad.
Koniec końców to sport. Tak, sport wokół którego robi się biznes, ale to wciaz sport. Niektorzy chcą, aby to był biznes a sport był tylko dodatkiem. O ile nie dziwie się tym, którzy napychają sobie tym kieszenie (jaka to różnica dla kibica czy napychają sobie kieszeni agenci i klubowi działacze, czy tez działacze uefa?), ale ze znajdują się takie rodzynki wśród kibiców piłkarskich, którzy temu jescze przyklaskujący...Minie kilka lat i zatęsknią za tym co sprawiło, ze w ogole zainteresowali się futbolem.
Edytowano : 2021-04-19 11:07:33
Najlepiej róbmy również mundial co roku. Tyle kady można zarobić...
19.04.2021 11:06
No tak, kapitalny tok rozumowania. Są wielkie dysproporcje to...zróbmy żeby były jeszcze większe. Przecież i tak są duże.
Logika poziom hard ;D
19.04.2021 10:48
Porównywanie USA i tamtejszych sportów do Europy? Naprawdę? Ręce opadają...
Wprowadzmy jeszcze draft :)
19.04.2021 10:38
Wątpię bardzo, ze KHR poparłby tą farsę w takim kształcie.
19.04.2021 09:05
Bayern będzie się bronił póki co przed tym, ale wcale się nie zdziwię jeśli po odejściu „starszyzny” (co jest mokrym snem wielu tutejszych użytkowników) polityka się zmieni. Kibice może i przez chwile będą protestowac, ale jak kluby dzięki temu będą mogły sobie pozwolić na zakupy coraz to lepszych i bardziej medialnych to szybko zmienia front. Tak to jest w obecnym futbolu. Kibice chcą coraz więcej i więcej i zupełnie nie interesuje ich skąd to ma być finansowane. A potem płacz, ze klubu chcą być bogatsze...
19.04.2021 09:01
Niestety, ale do tego prowadzi te nowoczesne zarządzanie, o które tylu tutaj apelowało.
To zniszczy futbol w obecnym kształcie. W 100% zgadzam się z opinią Nevillea. To obrzydliwe.
19.04.2021 06:52
Tak, są tacy którzy tak postępują (co wyraźnie podkreśliłem), ale bywają tez tacy, dla których zaspokojenie wlasnych ambicji nie stoi na pierwszym miejscu. Zależy od sytuacji. Tutaj ponownie jednak można przeczytać, ze istnieje tylko jedna możliwość. Bzdura! Dorośnij.
18.04.2021 15:42
Czekam na wyjaśnienia z drugiej strony, bo póki co wyglada to słabo. Tyle tylko, ze wydaje mnie się, ze na wydawanie wyroków jeszcze za wcześnie.
18.04.2021 15:35
Znowu dziwaczna narracja - jak ktoś ma ambicje to rzuci papierami. Wszystko zero-jedynkowe, wszystko ocierające się o jakieś dramatyczne tony.
W życiu jednak rzadko kiedy tak jest. To znaczy są tacy, który kierują się tylko potrzeba zaspokojenia własnych ambicji, ale wcale nie gorsi są ci co myślą o innych wartościach. To zależy.
I naprawdę zaskakujące jest dla mnie, ze tylu kibiców twierdzi, ze opsuciloby na jego miejscu ten klub. Tzn kibicom Flicka się może bym nie dziwił, ale to chyba nie o to chodzi...
18.04.2021 15:24
Dokładnie @seco555 , mówię o tym tutaj od lat. Jest wiele barw, a czytają tutejsze komentarze można odnieść wrażenie, ze dominuje tylko biel i czerń :)
18.04.2021 13:28
Nie, nie szydziłem. Zawsze jednak biorę rewelacje mediów z duża rezerwą.
18.04.2021 12:10
@FanGraczyBayern i właśnie na tym polega rynek transferowy. Ściągasz Sarra, który wcale złe nie rokuje, ale chłopak zupełnie nie odnajduje się w grze dla wielkiego klubu. Podobnie póki co jest z Sane, a jeszcze rok temu wszyscy tutaj mówili o nim jak o zbawicieli. Podobnie zreszta jak o zapomnianych już Pepe czy Malcomie.
Generalnie transfery najlepiej oceniać z kilkuletniej perspektywy, ale mnie chodzi jedynie o ta kłamliwa retorykę odnośnie ściągania samych nieudaczników.
18.04.2021 12:01
@Pietruszek ale przecież w kadrze nie masz transferów i jesteś niejako skazany na dany materiał ludzki.
Żenujące są natomiast ta ciągła paplanina o Sarach. Z obiektywną ocena sytuacji nie ma to nic wspólnego. Bo czytając wypowiedzi niektórych tutaj można by odnieść wrażenie, ze Brazzo sprowadzał samych nieudaczników. A Lucas, Pavard, Davies, Sane, Musiała czy Upamecano? Do tego Nianzou, czyli kolejny wysoko ceniony w europejskiej piłce talent. Krytyka krytyką, ale niektórzy chyba chcą pobić polska telewizja publiczna w kreowaniu alternatywnej rzeczywistości.
18.04.2021 11:56
@nyy32 zupelnie się nie zgadzam z fatalna oceną transferów Bayernu za kadencji Brazzo. Były świetne strzały, średnie transfery, jak i wtopy. Nie twierdze oczywiście, że ma fantastyczne dokonania, ale ta zmasowana krytyka jest mocno przesadzona i po prostu nie fair. To moje zdanie.
@Sopariev taki pechowy moment sezonu. Liverpool musiał grać przez kilka tygodni środkowymi pomocnikami w drugiej linii, a Manchester United orze kulejącego Rashforda. Ten sezon jest mega specyficzny. Jakby Bayern kupił w lecie kolejnego napastnika i ten tez byłby kontuzjowany to dalej byś mówił o skandalu.
@AdiFantasti i dochodzimy do najważniejszego. Możemy tylko gdybać, przypuszczać i spekulować. Tylko tyle. Dlatego tez mając tak mało danych racjonalnym wydaje się nie wyzywanie na lewo i prawo, a raczej wstrzymanie się z daleko idącymi wnioskami.
18.04.2021 00:14
I Ty faktycznie myślisz @AdiFantasti , ze Brazzo w pojedynke zadecydował o nieprzydatności Wenera? Naprawdę to w to wierzysz?
@Sopariev kazdy zespół i każdy dyrektor ma na swoim koncie wtopy. Rzuca się tym sarrem na lewo i prawo jakby w ogole to była pierwsza tego typu wpadka nie tylko w tym klubie, ale na transferowym rynku.
17.04.2021 23:40
Dostał bo była to bardzo rozsądna opcja w oczach zarządu tj stosunek jakosci do ceny. Podobnie jak teraz w przypadku Sane czy Upamecano.
Edytowano : 2021-04-17 23:34:27
I jeszcze teraz tr gadanie o Kalle - kłamcy...Dkad mia facet wiedzieć, ze Flick wywinie taki numer? Można znać człowieka, ale jak widać może tez się niemile na kimś zaskoczyć...
17.04.2021 23:33
Tyle tylko, że @nyy32 dla mnie błędem jest sprowadzanie wszystkiego do osoby Brazzo, a raczej chodzi o różnice zdan na temat filozofii klubu pomiędzy trenerem a zarządem. No chyba ze zakładasz, ze Brazzo ma taka pozycje w klubie, ze w pojedynke ustala politykę transferowa i nie tylko.
17.04.2021 23:31
@AdiFantasti transfery nigdy nie były i nie będą forma podziękowania za cokolwiek. Nie wiem skąd tutaj się bierze taka retoryka.
17.04.2021 23:24
Ślad informacja @AdiFantasti , ze pozwalamy komuś łatwo odejść?
17.04.2021 23:16
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Jeśli nawet założymy, że zwolnienie Brazzo oznaczałoby pozostanie Flicka na stanowisku (w co nawiasem wątpię, żeby to chodziło o samego Brazzo, a raczej o cała klubowa strategie). Załóżmy jednak...
Doszłoby zatem do ciekawej sytuacji, ze trener może „zwolnić” człowieka, który jest jakby nie patrzeć w hierarchii wyżej. Gdzie jest granica zatem? Od teraz trenerzy w Bayernie będą zatrudniali i zwalniali dyrektorow i zarzad?
Edytowano : 2021-04-17 23:12:33
Co to za bzdurne argumenty ze cały świat się śmieje? Cały świat ogląda ściek w telewizji. Co to za bzdurny argument?
17.04.2021 23:11
@hoven ja nie robię z siebie wszechwiedzącego i ufam, ze ludzie, którzy siedzą w tym biznesie od dekad znają się jednak lepiej na tej robocie (tj ocenie kompetencji) niż hoveny. To racjonalne i kolejne twoje wydumane listy nie zmienia tego faktu.
17.04.2021 23:02
@Edmund wciaz nie mogę zrozumieć jak można mieć takie klapki na oczach i nie widzieć, że świat wcale nie jest czarno-biały.
Ale tak jak wielu zwalalo tutaj cała winę na Guardiole, później Kovaca, tak teraz całe zło uosabia Brazzo. Pytanie tylko kto następny :)
17.04.2021 22:54
Ja wiem. Wszyscy ci co wyszli na dobre transfery to dzieło innych, a wszyscy ci co wyszli na wtopy to autorskie pomysły Brazzo. Już to dawno ustaliliśmy przecież.
17.04.2021 22:47
@hoven no i Musiala, zapomniałeś wspomnieć o kolejnej wtopie. Oh, wait...
17.04.2021 22:43
Ale na czym ma polega ten rzekomy brak zaufania ? To ze klub nie zmienia (!) swojej polityki? Taka sama historia była za poprzedników, którzy zreszta byli duzo bardziej utytułowani przed zatrudnieniem w Bayernie.
Bayern ufał i cenił Flicka. To Flick najwyraźniej nie ufał wartościom, które na przestrzeni lat wypracował klub.
17.04.2021 20:59
Miał być, ale nie został. Bo...bingo! Bo mu zaufoano, uwierzono w niego.
17.04.2021 20:54
@DarthSmd no tak, dajesz największy klub w Niemczech pod stery człowieka, który nic wielkiego w klubowej piłce nie osiągnął, i to nie jest dowód zaufania? To czego?
17.04.2021 20:54
@DarthSmd mocna przesada.
Dostał mega wielkie zaufanie otrzymując propozycje pracy jako pierwszy trener Bayern. To ponad wszystko.
Cała reszta to spekulacje, których nie masz jak potwierdzić. Możesz jedynie spekulować. Fakty są takie, ze w rok Bayern ściągnął dwóch zawodników, których chciała cała piłkarska Europa.
Bayern ani razu nie okazał Ano braku szacunku, ani braku zaufania. Jeśli już to prędzej Flick pokazał brak wdzięczności i brak szacunku wobec polityki klubowej prowadzonej od lat. Jak to mu się nie podobało to po co w ogole brał się za ta robotę? Przecież był w sztabie Kovaca, wiedział jak jest.
17.04.2021 20:47
@DarthSmd ja nie wiem, Ty tez nie.
Co więcej. Powiem, ze każdy trener na świecie chciałby mieć takie transfery jak Sane czy Upamecano. Kloppo pewnie zżera zazdrość.
17.04.2021 20:37
A to może jednak dla Flicka ważniejsze jest jego ego niż dobro klubu? Uli przez lata dowiódł tego, ze Bayern jest dla niego numerem 1. Flick natomiast przy pierwszym konflikcie zabiera obrażony manatki, bo klub nie chce grać według jego zasad.
17.04.2021 20:20
Nie, nie poleci Hasan. Z tego samego względu dlaczego nie poleciał pół, czy rok temu.
Bo on realizuje politykę zarządu! On jej nie skarbówki. On realizuje linie programową, której sprzeciwił się Flick. To Hansi chciał zmian.
Edytowano : 2021-04-17 20:11:34
* on jej nie ustanowił.
17.04.2021 20:11
Szkoda, wielka szkoda, ale doskonale wiedział ma co się pisze. To tak jakby wybrać sobie żonę i po roku mieć do niej pretensje, ze się diametralnie nie zmieniła.
Każdy doskonale wie jaka jest polityka w Monachium. Można jej nie lubić, ale fakty są takie, ze rzadko jak klub na świecie można się pochwalić takimi sukcesami na arenie sportowej i finansowej.
Nie chce złe mówić o Hansim, bo niezwykle cenie to czego dokonał po objęciu stanowiska, ale nikt nie może się czuć wiekszy niż klub.
Kuriozalne jest dla mnie natomiast to, ze poszło rzekomo o transfery, a kolejna przystania ma być reprezentacja? No tam to na pewno sobie grajków nakupuje :D
W każdym razie po odejściu Kovaca nikt na zero nie brał Flicka pod uwagę jako opcja długoterminowa. Teraz z jego odejscia robi się niewiarygodna tragedie. Klub i z tym sobie poradzi i to dzięki tym, na których tylu z Was wiesza psy. Show must go on.
Edytowano : 2021-04-17 19:40:28
Tutaj nikt nie wybierał pomiędzy Hasanem, a Hansim. To Flick nagle zdecydował, ze mu zasady w Bayernie nie pasują.
17.04.2021 19:38
Z Perisicem i Coutinho nie byłoby z pewnością tyle szans dla Musiali. Chłopak mega urósł przez ten sezon. Warto było.
17.04.2021 16:26
Jak to jest ze wielu tyle razy podało jakim fatalnym transferem jest Saar, a nikt (?) nie podkreśla jak fantastyczna robota została wykonana przy ściągnięciu Musiali ?
Fenomenalny chłopak. Mega transfer.
17.04.2021 16:13
Co za świetny transfer ten Musiala :) szacun chłopcze!
17.04.2021 15:45
Co to za kolejne bzdury @FanGraczyBayern ? Który trener sra do własnego gniazda? Nawet Mourinho nie odważył się na bezpośredni i bezpardonowy atak swoich zwierzchników po tym jak nie kupiono jego celów po kilku wcześniejszych wpadkach na rynku.
Zejdź na ziemie. To dorosłe życie i otwarta krytyka swoich szefów, czy współpracowników rzadko kiedy wyszła komis na dobre. Takie życie. Pogódź się z tym.
16.04.2021 11:10
Chętnie poczytam te opinie „niektórych” twierdzących, ze jest idealnie. Może podesłać ich wypowiedzi @Sopariev ?
14.04.2021 18:34
Wierze, że innym razem nasi sternicy podejmą dobra decyzje.
Już 2-3 lata temu tez sporo osób mówiło jak to rzekomo odjeżdża nam Europa i jak to musi przyjść wielka reforma w klubie. I czas pokazał jak bardzo się mylili.
Edytowano : 2021-04-14 16:33:40
*wierze, że i tym razem
14.04.2021 16:33
Kazdy popełnia błędy co okienko.
A kto najbardziej zawiódł w tym dwumeczu? Nie Saar, nie Czupo. Skrzydła, które grały przeciwko rezerwowym bocznym obrońcom psg. A wśród nich Sane, który jeszcze rok temu był tutaj postrzegany jako zbawiciel, lepszy Niklas od Gnabry’ego...A teraz niektórzy już go wywożą na taczkach.
14.04.2021 10:02
Od miesięcy nie było tajemnica, że Sternicy Bayernu nie widzą przyszłości Boatenga w klubie. Od miesięcy.
W każdym razie wciaz nie widzę tutaj przykładu na złe traktowanie trenera, a co najwyżej na różnice zdan w kwestii przydatności jednego z zawodników.
Edytowano : 2021-04-14 09:55:56
Który z poprzednich trenerów Bayernu nie miał tego typu problemu? Tylko, ze wtedy winy upatrywałes w kimś innym.
Niektórzy maja obrzydliwa wrecz potrzebę zrzucania winy na jednostkę. Zawsze musi być jakiś wróg, z którym trzeba walczyć. Kozioł ofiarny.
14.04.2021 09:53
Nie zmieniaj tematu @Reeken89 . Pytam się konkretnie o to, co świadczy o złym traktowaniu Flicka?
Edytowano : 2021-04-14 09:48:10
Cieszę się fangraczy, ze wyliczyłeś ile osób jak myśli. Gadanie kto la racje nie mając podstawowych danych jest dla mnie śmieszne.
Ja nie przyznaje nikomu racji, nie o tym ta dyskusja.
14.04.2021 09:46
Tzn jak się nie traktuje? Co takiego klub zrobił, ze w ogole możemy zaczynać dyskusje nt złego traktowania ? Co konkretnie? Fakty proszę.
Edytowano : 2021-04-14 09:42:09
Klub dał mu szanse pomimo tego, ze zdecydowana większość chciała szybko zatrudniać większe nazwisko.
14.04.2021 09:41
@FanGraczyBayern wrost przeciwnie. Coraz więcej klubu dochodzi do wniosku, ze oddanie pełni władzy szkoleniowcom bardzo często sprowadza do katastrofy. Stad zmiana formy np w Manxhestrze United, kiedy pracował tam Mourinho i po dwóch nieudanych oknach powiedziano „stop”. Czy Klopp dostaje tych co chce? No oczywiście, ze jego marzeniem nie byli stoperzy z chamoionship i spadkowicza Bundesligi.
Znowu masz problem @Reeken89 ze zrozumieniem podstaw. To nie jest wona Hasan Vs Flick. Ten pierwszy wypełnia wole zarządu, a to nie jest jednoosobowy byt.
Edytowano : 2021-04-14 09:39:11
Ja nie pisze o winie trenera. Ja pisze o tym, zr Flick bez żadnego przymusu zgodził się wejść w środowisku, w którym panują jasne określone zasady od lat. Żalenie się na to jest trochę słabe.
Edytowano : 2021-04-14 09:40:42
A kto obrywa? Flick? Gdzie i od kogo? To on chce zmian w klubie, który swoją polityka wypracował od lat. A jedynemu komu się obrywa to człowiekowi, który realizuje wyznaczona odgórnie politykę.
14.04.2021 09:36
Dokładnie @Reeken89 , chodzi o elementarne zasady. Pisząc się na prace w Bayernke musisz się liczyć, że nie masz wolnej ręki w przypadku transferów. To żadna nowość i Flick doskonale sobie zdawał z tego sprawę chociażby podczas współpracy w sztabie Kovaca, który otwarcie mówi, ze nie on decydował o wzmocnieniach.
Taka polityka od lat (co obiektywnie dało wiele sukcesów, o których mogą tylko pomarzyć kluby oddające pełnie władzy trenerom) i trochę to teraz słabe, że nagle dla Flicka miałaby być kwestia życia i śmierci? Nie, to się nie klei.
Dozgonna wdzięczność dla Hansiego, ale nikt bie powinien się czuć wiekszy niż klub.
14.04.2021 09:30
@miroslawBayern Ty ciagle jesteś na nie, wiec takie zdanie mnie nie dziwi.
Od napastnika wymaga się tego, żeby właśnie w takich sytuacjach się znajdować.
Wątpienie w przydatność Czupo w obliczu faktu, ze strzelił już dwie bramki czołowej drużynie na kontynencie, jest mocno nie fair.
13.04.2021 21:51
Sane :|
13.04.2021 21:47
No tak @Arkady142 , zawsze można by napsioczyc coś na Alabe albo Brazzo. Wtedy to ci nie przeszkadza :)
13.04.2021 21:45
Czupo 2 bramki w ćwierćfinale LM a niektórzy i tak będą twierdzić, ze to mizerny transfer.
13.04.2021 21:42
Ty w ogole rzadko kiedy zdajesz się mieć czas bo w 99% przypadkach hejt albo jednozdaniowe ataki na wypowiadających się bez jakiejkolwiek merytoryki, tudzież chęci poważnej dyskusji.
12.04.2021 11:13
Dzięki za super treściwy komentarz. Jestem pod dużym wrażeniem.
12.04.2021 10:57
Jedno jest pewne. Jeśli Kahn nie będzie podzielał zdania krytykantów Hasana, którzy nie maja zielonego pojęcia o jego zadaniach i kompetencjach a są pierwsi do ich krytykowania, będzie postrzegany również jako ten zły. Takie tutaj dziwaczne nastroje mamy. Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny :) I wszyscy, którzy nie podzielają jedynej „słusznej” opcji są „be”.
12.04.2021 10:46
@Abzyrl no właśnie. Tutaj nie ma pola na sensowną dyskusje. Jeśli bowiem Upamecano to nie transfer Hasana, to czemu zakładamy ze Costa czy Sarr to jego wyboru? To wyglada tak jakbyś usilnie starał się dopasować rzeczywistość pod z góry przyjęta tezę - każdy nieudany transfer to wina Brazzo.
11.04.2021 11:57
Jak pisałem, te gadki nt „nagrody” w postaci transferów pojawiają się raz po raz i są one co najmniej zabawne.
Jeśli ktoś się spodziewa zmiany polityki o 180 stopni w nadchodzącym okienku transferowym (niezależnie czy będzie Brazzo, czy ktoś inny) jest naiwny. Sytuacja finansowa jest jaka jest i nikt w klubie nie posunie się do zmiany strategii, która przez lata dawała efekt tylko dlatego, ze niektórzy kibice tego chcą.
Edytowano : 2021-04-11 11:18:53
Jakakolwiek nie byłaby kadra to do ugrania jest jeszcze sporo i tego typu deklaracje w tym momencie sezonu świadczą niestety nie najlepiej o Flicku. Przede wszytskim świadczą o tym, ze myśli głównie o swoim interesie. To z pewnością nie działa dobrze na drużynę.
Edytowano : 2021-04-11 11:20:45
Czy trudno było przewidzieć, ze w kontekście ostatniego pandemicznego i krótkiego okresu przygotowawczego trudniej będzie zbudować drużynę. No nie trudno. Takie są realia. Wszyscy sobie musza z tym radzić, ale jedni sraja do swojego gniazda a inni nie.
11.04.2021 11:11
Niestety, ale wciaz to wyglada tak jakby Hansi chciał ugrać coś dla siebie kosztem spokoju w drużynie w najważniejszej części sezonu.
Rozumiem, czemu Flick może być sfrustrowany. Pytanie tylko, który klub na świecie spelnia obecnie wszytskie zachcianki swojego szkoleniowca? Żaden. A kadrze narodowej to będzie sobie mógł tylko pomarzyć o jakimś „nabytku” ;)
11.04.2021 07:53
Dokładnie @nyy32 , masz prawo do swojego zdania i tego nawet nie próbuje Ci odbierać. Nie w tym rzecz. Jedna sprawa to krytyka postaw, które są widoczne gołym okiem (np postawa zawodników), a inna skrajna ocena postawy ludzi, którzy tym wszytskim sterują. Niestety, ale nie potrafię zrozumieć jak można ciagle jeździć po kimś mając de facto tak mało obiektywnych czynników mogących w miarę racjonalnie ocenić daną jednostkę. Dlatego mnie absolutnie nie przeszkadza krytyka Brazzo, zarządu, czy jakiegokolwiek trenera(i tak samo broniłem np Kovaca), a skala tego zjawiska - tj wyzywanie od nieudaczników, najgorszych na świecie etc. Wiem, to walka z wiatrakami, ale im jestem starszy tym bardziej irytuje mnie ten wszechobecny hejt w necie.
Doceniam jednak, że choć nie zgadzamy się, to jesteś tutaj z wyraźna wolą dyskusji, a nie jak wielu tutaj tylko atakujesz i wmawiasz rozmówcy słowa, których nigdy nie wypowiedział:) pozdrawiam
10.04.2021 11:40
Stawiam, że zagra. Być może nawet od początku.
10.04.2021 09:53
Widzis @nyy32 , problem jest tylko w tym, że druga strona wcale nic nikomu nie wmawia. Nikt tutaj nie twierdzi, ze Hasan wielki dyrektorem jest, bo...nikt z nas nie wie jakie przed nim stawia się zadania. Dlatego tez racjonalnym wydaje się wstrzymanie od kategorycznych osadów, przynajmniej ja tak podchodzę do życia. Nie wiem to nie oceniam, nie równań z ziemia ludzi na podstawie tego co mi się wydaje.
Powtarzam. Jedynymi osobami wiedzącymi jak z powierzonych obozowisko wywiązuje się Brazzo są ludzie z zarządu, którzy niedawno awansowali go. Nie klei mi się zatem teza jakoby tak zle sobie radził z powierzonymi zadaniami. Bo powtarzam, to był awans, nie utrzymanie statusu quo.
Edytowano : 2021-04-10 09:41:12
I są złe decyzje podejmowane na rynku, ale czytając niektórych tutaj to można dojść do wniosku, ze to tylko u nas, a całe reszta wokół nie ma ich na koncie. Nie! Wszyscy je popełniają. Bayern na tym tle, i w okolicznościach z jakimi się boryka (mniej medialna liga, zasada 50+1), radzi sobie moim zdaniem wybornie.
10.04.2021 09:38
Nie rozumiesz, bo nie pasuje do twojej tezy. Proste jak budowa cepa.
To nierządem płaszczyk ochronny. Bośniak egzekwuje politykę nakreśloną przez zarzad. I tak samo można godzinami prawic jak to „dao się zrobić więcej”, ale skąd ta pewność jak nie ma się podstawowych danych pozwalających na dojście do takiego wniosku? Jaki był budżet transferowy? Czy wszystkie nieudane transfery to były autorskie pomysły Brazzo? Bo kibicom i prasie zawsze najłatwiej uderzyć w Brazzo, ale nikt poza zarządem, który dał Bośniakowi awans, nie ma tak naprawdę pojęcia jak ze swojej roli wywiązuje się dyrektor sportowy.
10.04.2021 07:19
Zapewne Ty wiesz lepiej jak wyglada proces decyzyjny, który prowadził do zatrudnienia Sarra, a może po prostu znowu opowiadasz bajki, które chociażby wcześniej ładnie wypunktował @Piotrek89r.
Gdzie jest podane, ze zarzad nie wiedział kogo sprowadzamy? I musimy w końcu ustalić, czy w końcu ten Brazzo odpowiada za wszytskie wtopy, czy jednak wierzymy medialnym doniesieniom, bo zaczynam się gubić :)
09.04.2021 23:23
@Edmund jeśli będzie w złych słowach wypowiadał się na temat Sarra to na pewno zdobędzie poklask tutaj ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:56:47
I czego ma dowodzić ten artykuł? Przecież to niemożliwe, ze Sarr nie był wyborem Brazzo, prawda? Przecież już ustaliliśmy, ze wszytskie transferowe niewypały to wina Brazzo, a pozostałe to zasługa Kalle i reszty. Można się rozejść :)
09.04.2021 22:54
No tak. Ja tez dzwoniłem lat temu do znajomego z Legii Warszawa, który mówił, ze z tego Lewandowskiego będzie kawał piłkarza. Ba! Mam tez znajomego w Arsenału, który ładnych kilka lat temu mówił, ze Gnabry będzie mega kozakiem. Ach ci znajomi!
Edytowano : 2021-04-09 22:49:32
Pisałem wyraźnie, ze szukałem opinii na temat jego gry, wiec chyba każdy chociażby z niewielka umiejętnością czytania zrozumie, ze „nikt” odnosi się do tych publicznie głoszonych opinii, a nie rzekomych znajomych, których wiadomo, ze mamy wielu w wielu europejskich klubach ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:51:24
Ba dodam jeszcze, ze mam znajomego w Realu, który mówił przed transferem Jovica, ze to pionek. No cóż, nie mylił się. Znaczy się Jovic to pionek i koniec kropka :)
09.04.2021 22:46
Nikt z regularnie oglądających ligue 1 nie przekreślał definitywnie jego szans w FCB. Miał być materiałem na zmiennika i jak wieść niesie miał na to papiery.
Tylko ze transfer do nowego klubu to inna para kaloszy i niejeden duzo bardziej utalentowany grajek się odbijał od ściany. No ale tutaj wszytsko zero-jedynkowe, wiec cóż...Jak się nie sprawdził to znaczy, ze amator.
Edytowano : 2021-04-09 22:39:02
Ja nie oglądałem regularnie Francji, ale wziąłem sporo na jego temat i nie znalazłem absolutnie żadnej skrajnie negatywnej opinii na jego temat. Darujmy sobie zatem jakieś śmieszne historyjki o znajomych, bo znowu wybuchnę śmiechem.
09.04.2021 22:37
I znowu panie, który mnie ignorujesz wciskasz słowa, których nie powiedziałem.
Nie robię z niego „tak dobrego”, tylko nie robię z niego pół-amatora. To właśnie jest cholernie zabawne jak się rozmawiasz tobą, bo czasami czuje się jakbym rozmawial z moim kilkuletnim siostrzeńcem, który jeszcze nie zrozumiał, ze są różne odcienie świata, a nie tylko biało-czarny. Albo ze mna, albo przeciwko mnie.
Naucz się w końcu dyskutować na poziomie nie wciskając ludziom raz po raz czegoś, czego nigdy nie powiedzieli. Nie wiem gdzie posiadłeś tą paskudna sztukę, ale wypada wierzyć, ze z biegiem czasu zrozumiesz, ze taka postawa do niczego sensownego nie prowadzi.
09.04.2021 22:29
A ja pisze, ze tylko obrońca? Przez ostatnie 2 sezony rozegrał więcej meczów na prawej obronie.
09.04.2021 22:18
@hoven to ignoruj człowieku dalej, a nie gadaj o tym.
Ja dziwacznych, głupich albo po prostu hejterskich i szkodliwych wypowiedzi nie ignoruje. Szczególnie jeśli ich autor raz po raz nas nimi raczy.
Edytowano : 2021-04-09 22:14:02
Oczywiście Sarr grał również na prawej obronie, ale to nie psuje do tezy, wiec hoven w swoim stylu pomija.
09.04.2021 22:11
@hoven od miesięcy nie jest w stanie pojąć fundamentalnej kwestii. To nie jest różnica zdan pomiędzy Brazzo, a Flickiem. To jest różnica zdan pomiędzy zarządem, a trenerem na pewne kwestie. Nikt tutaj nie zbywa Flicka kosztem Brazzo bo to nie jest istotą problemu.
Wciaz widzę, ze wielu ma problem z dystansem spojrzeć na sprawę, bez dziwacznych uprzedzeń (bo przecież tak łatwiej „wyjdzie wtedy na moje”), a przede wszytskim najwidoczniej nie rozumie na czym polega funkcja dyrektora sportowego w tym klubie. Wiem ze nie pasuje do tych dziwacznych teorii...
Edytowano : 2021-04-09 21:48:57
Oczywiście Piotrek. To nie był wcale taki zły wybór i nawet był tutaj na stronkę wywiad z osobami, które regularnie oglądały Sarra i nikt nie wróżył takiego dramatu.
Ale jak Szewa w Chelsea gra jak amator to pewnie był amatorem i kropka.
09.04.2021 21:47
@Edmund nie ma sensu, żebyś się tłumaczył.
Są tutaj tacy, którzy zrywają w dziwacznym świecie, gdzie musisz w co drugim komentarzu obrażać Brazzo, bo w przeciwnym wypadku z pewnością masz jego plakat nad łóżkiem i co wieczór klękasz przed nim.
Taka prosta zależność w tym mało skomplikowanym świecie.
09.04.2021 19:52
Nie będę się przecież powtarzał za każdym razem.
Flick pokazał się z kapitalnej strony i chwała mu za to. Nagroda w postaci transferów? Nie do końca rozumiem, bo w ogole rzadko gdzie transfery rozpatruje się w kategoriach „nagrody”.
Faktem nest jednak to, ze w porównaniu do europejskiej czołówki, która gra w bogatszych i bardziej medialnych ligach, wydaliśmy w tym trudnym okresie sporo i już przyklepalismy kolejny niemały transfer. W idealnym świecie byłoby więcej wzmocnień i tyle powinno być, ale z drugiej strony potrafię tez zrozumieć zarzad (bo to jego decyzja a nie Brazzo), że w tym trudnym okresie chcieli maksymalnie tnąc koszta.
09.04.2021 17:15
Sytuacja MU doskonale pokazuje jak rzadko oddanie niemal pełnej władzy jednemu człowieku się sprawdza. Co więcej, przecież ten sam Ferguson namaścił właśnie Moyesa, którego śmieszkujesz. I takie są fakty - nawet najwięksi w tym fachu popełniają koszmarne błędy. Tutaj często o tym się zapomina wypominając nawet najmniejszy błąd na rynku Bayernu. I mega błędy popełniał właśnie również Ferguson, nie wspominając nawet o jego następcach.
Polityka jaka prowadzi Bayern w moim mniemaniu zmniejsza prawdopodobieństwo (ale nie wyklucza) popełnienia bledu i gwarantuje stabilizację.
Nie wiem również co ma na celu psioczenie na „tabelki finansowe”. Psioczymy zatem na cała Bundeslige, która ze swoimi przepisami nie pozwala na to, aby kluby były wykupowane przez szejków?
09.04.2021 15:24
@Alfik91 moge jedynie odnieść się do rzeczy, które napisałem, a nie tych, które sobie (blednie) zaprojektowales.
09.04.2021 14:46
Jaki to był geniusz w tej taktyce psg? Gdyby postawili autobus i kompletnie zabetonowali bramkę nie dopuszczając do sytuacji to można by o tym mówić. Tymczasem jak pokazują suche liczby (współczynnik xG) było zupełnie inaczej.
Raz jeszcze muszę natomiast wyrazić zdumienie jak to niektórym imponuje model budowania drużyny po wyspiarsku. Obiektywnie trudno zrozumieć uwielbienie dla modelu, który w ostatnich latach przyniósł tyle patologii i są kluby, które od tego odchodzą. Ot chociażby Manchester United w pewnym momencie zobaczył, ze oddanie pełnej władzy Mourinho może skończyć się katastrofą. W Liverpoolu Kloppo musi radzić sobie z mocno ograniczonym budżetem.
Tutaj natomiast buduje się jakiś nierealny świat, w którym trenerze w innych klubach dostają co chcą. Nie, nie i jeszcze raz...Nie! Zdaje sobie sprawę, ze dla niektórych ludzi trawa zawsze jest bardziej zielona u sąsiada.
09.04.2021 06:43
Czepianie się Czupo po wczorajszym meczu jest co najmniej śmieszne, ale wiem z czego to wynika. Ludzie, którzy prawili od miesięcy jak to nie mamy rezerwowego napastnika nie przyznają się przecież do bledu. To ostatnie co mogliby zrobić.
Tymczasem Czupo nie dość, ze ustrzelił bramkę wcale z niełatwej pozycji, to przecież wystawił świetna piłkę Alabie, co powinno skończyć się asystą. Kto był obiektywnie lepszy w barwach Bayernu? Tylko Postawę Muellera można rozpatrywać w tej kategorii. I tym samym ma to oznaczać, ze Bayern nie ma środka pola i skrzydeł? Wolne żarty.
Edytowano : 2021-04-08 07:42:02
Jeśli cokolwiek miały udowodnić 2 ostatnie spotkanie to fakt, że pozyskanie Czupo to była bardzo dobra decyzja.
08.04.2021 07:39
Nie wierze po prostu. Kibic Bayernu przekonuje resztę, ze nie można wierzyć. Ze nie ma szans. Kibic Bayernu?! Wtf?!
Wynik koszmarny jeśli wziąć pod uwagę przebieg spotkania, gdzie Bayern był wyraźnie lepszy. I to musi dawać nadzieje kibiców FCB. Szczególnie, ze psg nie marz w przeszłości w rewanżach potrafiło stracić wydaje się pewny awans w dosyć absurdalnych okolicznościach.
Kibice wierzą, choćby nawet była minimalna szansa. Reszta na stronę psg, o ile maja... :D
Edytowano : 2021-04-07 23:11:37
Radzę adi przetrzeć oczy jak nie dostrzegasz ze są tu tacy, którzy skreślają Bayern.
07.04.2021 23:10
@Danie1 ale mówisz o „kolejnym” odpadzie. Kolejnym. Bayern tymczasem na przestrzeni roku sprowadził dwóch świetnych piłkarzy za blisko 100 mln euro. W sytuacji kiedy wiele europejskich potęg musi gorączkowo szukać oszczędności. Kadrę trzeba jednak uzupełnić i stad próba szukania również tańszych rozwiązań.
Śmieszy mnie niezmiernie jak ktoś przywołuje przykład Sarra w kontekście „dowodu” jak tonoszczedzanie wychodzi bokiem. No jeśli by kierować się podobna logiką to równie do rze przykłady Lucasa, Tolisso czy Sanchesa pokazują, że nie warto wydawać milionów.
Bzdura! Świt nie jest czarno-biały. Nie ma uniwersalnej recepty na sukces, na udany transfer.
25.03.2021 07:14
Halo @Danie1, przespałeś transfer Upamecano czy Sane?
24.03.2021 21:49
@Danie1 czy aby na pewno ? Przecież w Anglii pompuje się olbrzymie pieniądze i pomyłek transferowych tam cała masa.
Co więcej. W tego typu filozofii (tj manager ma pełnie władzy ws transferów) po zmianie managera robi się kwas i następca może chcieć już zupełnie innych zawodników.
Model Bayernu nie jest idealny, ale ten „angielski” podobnie.
24.03.2021 13:28
O, „niespodzianka”.
Same potwierdza dokładnie to o czyn pisze od miesięcy. A i tak pewnie wielu będzie miało to w poważaniu i wciaz będą głosili swoje (pseudo)teorie.
24.03.2021 12:02
@hoven ale się uśmiałem! Ty żalisz się na stosowanie hiperboli? Ty?! Wolne żarty.
Strasznie się żalisz również na rzekomą jakaś grupę osób (proszę o nicki, bo coś mi się wydaje, że ta rzekoma grupa i jej liczebność to wytwór tylko i wyłącznie twojej wyobraźni), która miała rzekomo jechać(tzn w jaki sposób?!) po każdym mającym inne zdane? To czasami nie kolejna hiperbola w twoim wykonaniu?
W ogole zarzut o to, ze ktoś nie brał za pewnik doniesień sensacyjnych doniesień mediów jest po prostu co najmniej zabawny, żeby nie powiedzieć dosadniej...Czepianie się dla czepiania(to tak jakby czepić się miesiącami tych, którzy spłodzili dziesiątki postów wątpiących w transfer Upamecano), tak aby odejść od istoty problemu. Ja tutaj widziałem osoby twierdzące,, ze różnica zdan pomiędzy trenerem i dyr sportowym to chleb powszedni w niejednym topowym klubie.
Nie rozumiem naprawdę co ma na celu te ciagle pieprzenie o tym, że jakaś grupa (wtf?) nie chciała wierzyć w te sensacje. Chciała, nie chciała...ma to naprawdę jakiekolwiek znaczenie dla istoty toczących się tutaj dyskusji? Przez ile kolejnych dni/tygodni/miesięcy będziesz jeszcze wypominał, że rzekoma grupa nie chciała wierzyć plotkom?
Ręce nieraz opadają.
Edytowano : 2021-03-20 05:53:28
@tapczan generalnie sporo osób chce tutaj dyskutować na wiele tematów, ale również są tacy jak hoven, czy maakay, którzy uporczywie walczą o to, żeby niemal wszystko kręciło się wokół Brazzo
Edytowano : 2021-03-20 06:03:12
I widzę ze maskay wykazał się kolejnym dziwacznym, oderwanym od realiów poglądem jakoby dyrektor sportowy w Bayernie był od tego, żeby spełniać zachcianki transferowe trenera. W jakim ty świecie żyjesz? Takie cuda nie w tym klubie.
20.03.2021 05:49
Już to kiedyś tłumaczyłem.
Rozmowy na temat występu zawodników, poglądów na temat budowy drużyny, ustawienia etc - jest masa tematów, które można omawiać na stronach fanowskich. Masa!
Nie trzeba naprawdę szukać w każdym sezonie kozła ofiarnego i raz po raz przekonywać resztę - bazując na strzępiącym informacji - do swojego zdania.
I przede wszystkim - ja staram się stronić od odpadów, od skrajnych opinii. A szczególnie w takich sytuacjach, gdzie jest szereg zmiennych, których nie można z danego punktu widzenia nijak zweryfikować. A ubliżanie, ciagle jątrzenie na kogokolwiek z rzekomo swojego klubu jest dla mnie ciężkie do zrozumienia. Ciężko mi bowiem zrozumieć jak kibicowanie może się wiązać z tyloma negatywnymi emocjami.
Edytowano : 2021-03-19 21:49:23
* od osądów (nie odpadów) ;)
19.03.2021 21:48
Opowiadanie jak to „zasłużenie” Hansi odezwał się tak do Brazzo i gdybanie, ze to na pewno Brazzo był sobie winien, nie zasługuje na nic innego niż kpiny. Czy tak mogło być? Tak. Czy mogła być to wina drugiej strony? Tak. I możemy gdybać bez końca wzajemnie się tylko nakręcając. A dziennikarze tylko zacierają ręce :)
Za grosz obiektywizmu i dystansu. Nikt z nas nie ma pojęcia kto jest winien tego konfliktu, ale już sam fakt, że publicznie to Flick przeprasza powinien jednak dać do zrozumienia, że ma pewne poczucie winy albo...pozycja Hasana jest jeszcze mocniejsza niż niektórym się wydaje. Przecież Flick mógł nawet nie komentować tych doniesień. Mógł to zbyć, zmienić temat.
I jak pisałem najgorsze jest to, ze cokolwiek by się nie stało to i tak ci wszyscy co psioczyli na Brazzo będą psioczyc bardziej. Tutaj nawet potwierdzenie transferu Upamecano spotkało się z krytyką. Przecież dobrze wiemy, ze jakby Bośniak wypalił do Flicka ze „stul pysk” to te same osoby, które teraz nie widzę złego w tym, ze trener odnosi się tak do dyrektora sportowego(!!!!), płakaliby w co drugim komentarzy, ze to skandal.
Każdy ma swoje sympatie, ale niektórzy tutaj maja dziwaczne tendencje do szukania kozłów ofiarnych co jest mega słabe i...smutne.
19.03.2021 21:36
@makaay tak, tak. Tak samo jak przez lata tutaj czytaliśmy „poczekajmy aż Guardiola odejdzie i wszyscy zaczną gadać jaki to on był zły”. Takie teksty padają tutaj non stop.
@nyy32 porównanie jest dla mnie jak najbardziej adekwatne. Bo Mundial jara cały świat dlatego, ze nie jest tak powszedni. Również dlatego, ze szanse spotkania się z najlepszymi dostają z góry skazane na pożarcie drużyny. Za to sporo ludzi pokochało futbol.
Można patrzeć tylko na słupki, tylko na to co chce „większość”, ale powinnismy sobie zdawać sprawę, że ta droga może prowadzić w rejony, o których nawet teraz wielu zwolenników tego towaru zdaje się nie myśleć. I to chce przekazać od wczoraj.
20.04.2021 10:28
@nyy32 skad nagle te pokłady humanitaryzmu? :) Myślałem, ze patrzymy tylko an cyferki ;)
Można zatem zmniejszyć jeszcze liczebność corocznego Mundialu. Chodzi przecież o to, żeby lud miał jak najczęściej do oglądania mecze na najwyższym poziomie, prawda?
Edytowano : 2021-04-20 10:05:54
Tak doprawdy to ludzie chcą oglądać bramek. To zmienmy zasady w tym kierunku np powiększając bramki, rezygnując ze spalonych etc.
Jeśli chcemy otwierać puszkę pandory to liczmy się z dalszymi konsekwencjami.
20.04.2021 09:59
@nyy32 idac tym tokiem rozumowania to Mundial powinien być rozgrywany co roku i nie powinny w nim uczestniczyć drużyny, które są skazane ma pożarcie. Najlepiej bierzmy tylko 10 topowych reprezentacji wg rankingu.
Z pewnością wszyscy będą tak świętowali taka coroczna imprezę...Yhy.
20.04.2021 09:42
Im dłużej słucham Pereza tym bardziej mnie mdli. Drużyny straciły furę kasy przez pandemie to jedynym wyjściem w jego głowie jest nie próba optymalizacji wydatków, cięcie absurdalnych kosztów, tylko sprawienie, żeby status quo się utrzymał. Dalej musza być chore pieniądze w piłce, a nawet bardziej chore i kropka.
Rzygac się chce.
Jedyne co w tym całym syfie cieszy to reakcja środowiska piłkarskiego, zjednoczenie kibiców, No i oczywiście reakcja Bayernu ;)
20.04.2021 06:31
No widocznie tacy ludzie jak Ferguson czy van Gaal nie powąchali futbolu an tym poziomie co @ikki . Cóż, ich strata.
19.04.2021 14:04
A skąd to przypuszczenie @ikki ?
19.04.2021 13:13
Tutaj nie chodzi o to, czy i kiedy mecze będą w Azji. Chodzi o to, ze takie gadanie o tym, że liczy się tylko kasa do tego właśnie może doprowadzić w niedługiej perspektywie. I wtedy tez będzie wszystko dobrze? Tez będzie mowa o tym, ze przecież liczą się pieniądze i co tam zdanie garstki Europejczyków?
Trzeba się liczyć z konsekwencjach pewnych działań. W dłuższej perspektywie również.
19.04.2021 13:04
Ja wiem @ikki . Ty natomiast wydaje się nie masz kompletnie pojęcia co to znaczy mecz na żywo. Co to znaczy pasja kibiców jeżdżących na swoim klubem tysiące kilometrów.
Powtarzam - mnie nie interesuje na dłużej żaden amerykański sport chociaż miałem momentu kiedy z uwaga śledziłem NBA. Tyle tylko, ze to jest za sztuczne, żebym mógł się w to na dłużej zaanagażowac. I podobnie będzie w Europie z superligą jeśli pozostanie w tym kształcie.
19.04.2021 13:01
Brawo @ikki . Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat na mecze Bayernu polecisz sobie do Pekinu :) wszystko w imię pieniądza. I potem się dziwić czemu ten świat zmierza w takim, a nie innym kierunku.
19.04.2021 12:36
Oczywiście @Elessar , ale mnie już znudziło tłumaczenie tak oczywistych rzeczy :)
19.04.2021 12:30
Ja potrafię wyobrazić sobie konsekwencje takiego ruchu, Ty najwyraźniej nie. Mundial nie smakowałaby tak gdyby był rozgrywany co rok. Nawet dziecko wie, ze ulubiony słodycz jedzony codziennie szybko się nudzi.
19.04.2021 12:23
@nyy32 w takim razie dziwi mnie w ogole, ze jesteś aktywnym użytkownikiem fanowskiej strony. Twoja postawa bardziej mi przypomina fana sportu, nie drużyny. Wtedy taka perspektywę byłby w stanie zrozumieć.
Panie największy pieniaczy na portalu. Tak, wspieram lokalny klub i chodzę na mecze od wielu lat (do niedawna 3 liga, obecnie 2).
A to klub z Londynu nie latał do tej pory do Madrytu? Jakieś zakazy mieli.
Niech najlepiej założą bazę w Chinach i tłuką się tam przez pół roku. Potem chwila przerwy i Mundial w Katarze. Większość świata będzie zadowolona, prawda?
19.04.2021 12:18
Ok @nyy32 , w takim razie nie mam więcej pytań. Dla mnie piłka nożna to coś więcej niż biznes. Może dlatego nigdy nie imponował mi amerykański sport.
19.04.2021 12:12
@nyy32 czyli jak największe kluby dogadają się, ze bardziej opłaca im rozgrywać mecze w Azji to tez temu wypada przyklasnąć?
19.04.2021 12:07
Mistrzem w bredzenie jesteś ty @hoven z ta swoją głupawa manią do wmawiania ludziom tego, czego nigdy nie powiedzieli i stad te głupawe gadki nt „bastionu honoru piłki”. Żenada.
19.04.2021 12:05
Czekaj @nyy32 . Czy tutaj ktoś dyskutuje ze tak wyglada świat? Ktokolwiek?
Pytanie tylko, czy iść ślepo za tym trendem przyklaskując temu, czy jednak nie.
Bo każdy tutaj wypwoida się ze swojej perspektywy, a nie perspektywy globalnych Marek chcących się bogacić.
19.04.2021 12:03
@nyy32 czyli w pełni popierasz wizje przeniesienia meczów do Azji? Przecież tam zapełnia się stadiony dwukrotnie większe niż te europejskie. Przychody będą również większe. Czyli?
19.04.2021 11:52
Co to za marne prowo @hoven ? To ze Legia czy inne kluby maja mizerne szanse w starciu z tytanami nie oznacza, ze te szanse należy im odbierać. W układzie superligi Legia(czy nawet sporo lepsze zespoły tego rejonu europy)nie ma możliwości grać z Realem, czy innymi wielkimi. Nie ma choćby niewiadomo jaka klasę prezentowała.
To nie ma nic wpsolnego ze sportem. I powtarzam, to ze w sporcie jest coraz więcej biznesu nie oznacza, ze sport ma być tylko dodatkiem. Bo te twoje ostatnie gadki do tego się sprowadzają. Liczy się skala zjawiska.
Edytowano : 2021-04-19 11:49:53
Tutaj znowu wychodzi teoje zero-jedynkowe postrzeganie świata. Albo zły, abo dobry. Albo z nami, albo przeciwko. Człowieku...
19.04.2021 11:48
Krótkowzroczność niektórych jest przerażająca.
Jeśli motywacją ma być tylko pieniądz to zmienmy zatem przepisy w Bundeslidze, sprzedajmy kluby szejkom. Wtedy superliga będzie wewnętrzną sprawą szejków, a mecze rozgrywane będą na nowo zbudowanych stadionach w Katarze, czy Chinach i będzie kilkaset tysięcy super zadowolonych Azjatów mogących piszczeć bo zobaczyli na żywo swoich idoli.
Do tego zaraz doprowadzi patrzenie tylko i wyłącznie na hajs.
19.04.2021 11:42
Ta żądza pieniądza niektórych doprowadzi do tego, że minie kilka lat i sami zobaczą, że na dłuższą metę taki format wcale nie jest bez wad.
Koniec końców to sport. Tak, sport wokół którego robi się biznes, ale to wciaz sport. Niektorzy chcą, aby to był biznes a sport był tylko dodatkiem. O ile nie dziwie się tym, którzy napychają sobie tym kieszenie (jaka to różnica dla kibica czy napychają sobie kieszeni agenci i klubowi działacze, czy tez działacze uefa?), ale ze znajdują się takie rodzynki wśród kibiców piłkarskich, którzy temu jescze przyklaskujący...Minie kilka lat i zatęsknią za tym co sprawiło, ze w ogole zainteresowali się futbolem.
Edytowano : 2021-04-19 11:07:33
Najlepiej róbmy również mundial co roku. Tyle kady można zarobić...
19.04.2021 11:06
No tak, kapitalny tok rozumowania. Są wielkie dysproporcje to...zróbmy żeby były jeszcze większe. Przecież i tak są duże.
Logika poziom hard ;D
19.04.2021 10:48
Porównywanie USA i tamtejszych sportów do Europy? Naprawdę? Ręce opadają...
Wprowadzmy jeszcze draft :)
19.04.2021 10:38
Wątpię bardzo, ze KHR poparłby tą farsę w takim kształcie.
19.04.2021 09:05
Bayern będzie się bronił póki co przed tym, ale wcale się nie zdziwię jeśli po odejściu „starszyzny” (co jest mokrym snem wielu tutejszych użytkowników) polityka się zmieni. Kibice może i przez chwile będą protestowac, ale jak kluby dzięki temu będą mogły sobie pozwolić na zakupy coraz to lepszych i bardziej medialnych to szybko zmienia front. Tak to jest w obecnym futbolu. Kibice chcą coraz więcej i więcej i zupełnie nie interesuje ich skąd to ma być finansowane. A potem płacz, ze klubu chcą być bogatsze...
19.04.2021 09:01
Niestety, ale do tego prowadzi te nowoczesne zarządzanie, o które tylu tutaj apelowało.
To zniszczy futbol w obecnym kształcie. W 100% zgadzam się z opinią Nevillea. To obrzydliwe.
19.04.2021 06:52
Tak, są tacy którzy tak postępują (co wyraźnie podkreśliłem), ale bywają tez tacy, dla których zaspokojenie wlasnych ambicji nie stoi na pierwszym miejscu. Zależy od sytuacji. Tutaj ponownie jednak można przeczytać, ze istnieje tylko jedna możliwość. Bzdura! Dorośnij.
18.04.2021 15:42
Czekam na wyjaśnienia z drugiej strony, bo póki co wyglada to słabo. Tyle tylko, ze wydaje mnie się, ze na wydawanie wyroków jeszcze za wcześnie.
18.04.2021 15:35
Znowu dziwaczna narracja - jak ktoś ma ambicje to rzuci papierami. Wszystko zero-jedynkowe, wszystko ocierające się o jakieś dramatyczne tony.
W życiu jednak rzadko kiedy tak jest. To znaczy są tacy, który kierują się tylko potrzeba zaspokojenia własnych ambicji, ale wcale nie gorsi są ci co myślą o innych wartościach. To zależy.
I naprawdę zaskakujące jest dla mnie, ze tylu kibiców twierdzi, ze opsuciloby na jego miejscu ten klub. Tzn kibicom Flicka się może bym nie dziwił, ale to chyba nie o to chodzi...
18.04.2021 15:24
Dokładnie @seco555 , mówię o tym tutaj od lat. Jest wiele barw, a czytają tutejsze komentarze można odnieść wrażenie, ze dominuje tylko biel i czerń :)
18.04.2021 13:28
Nie, nie szydziłem. Zawsze jednak biorę rewelacje mediów z duża rezerwą.
18.04.2021 12:10
@FanGraczyBayern i właśnie na tym polega rynek transferowy. Ściągasz Sarra, który wcale złe nie rokuje, ale chłopak zupełnie nie odnajduje się w grze dla wielkiego klubu. Podobnie póki co jest z Sane, a jeszcze rok temu wszyscy tutaj mówili o nim jak o zbawicieli. Podobnie zreszta jak o zapomnianych już Pepe czy Malcomie.
Generalnie transfery najlepiej oceniać z kilkuletniej perspektywy, ale mnie chodzi jedynie o ta kłamliwa retorykę odnośnie ściągania samych nieudaczników.
18.04.2021 12:01
@Pietruszek ale przecież w kadrze nie masz transferów i jesteś niejako skazany na dany materiał ludzki.
Żenujące są natomiast ta ciągła paplanina o Sarach. Z obiektywną ocena sytuacji nie ma to nic wspólnego. Bo czytając wypowiedzi niektórych tutaj można by odnieść wrażenie, ze Brazzo sprowadzał samych nieudaczników. A Lucas, Pavard, Davies, Sane, Musiała czy Upamecano? Do tego Nianzou, czyli kolejny wysoko ceniony w europejskiej piłce talent. Krytyka krytyką, ale niektórzy chyba chcą pobić polska telewizja publiczna w kreowaniu alternatywnej rzeczywistości.
18.04.2021 11:56
@nyy32 zupelnie się nie zgadzam z fatalna oceną transferów Bayernu za kadencji Brazzo. Były świetne strzały, średnie transfery, jak i wtopy. Nie twierdze oczywiście, że ma fantastyczne dokonania, ale ta zmasowana krytyka jest mocno przesadzona i po prostu nie fair. To moje zdanie.
@Sopariev taki pechowy moment sezonu. Liverpool musiał grać przez kilka tygodni środkowymi pomocnikami w drugiej linii, a Manchester United orze kulejącego Rashforda. Ten sezon jest mega specyficzny. Jakby Bayern kupił w lecie kolejnego napastnika i ten tez byłby kontuzjowany to dalej byś mówił o skandalu.
@AdiFantasti i dochodzimy do najważniejszego. Możemy tylko gdybać, przypuszczać i spekulować. Tylko tyle. Dlatego tez mając tak mało danych racjonalnym wydaje się nie wyzywanie na lewo i prawo, a raczej wstrzymanie się z daleko idącymi wnioskami.
18.04.2021 00:14
I Ty faktycznie myślisz @AdiFantasti , ze Brazzo w pojedynke zadecydował o nieprzydatności Wenera? Naprawdę to w to wierzysz?
@Sopariev kazdy zespół i każdy dyrektor ma na swoim koncie wtopy. Rzuca się tym sarrem na lewo i prawo jakby w ogole to była pierwsza tego typu wpadka nie tylko w tym klubie, ale na transferowym rynku.
17.04.2021 23:40
Dostał bo była to bardzo rozsądna opcja w oczach zarządu tj stosunek jakosci do ceny. Podobnie jak teraz w przypadku Sane czy Upamecano.
Edytowano : 2021-04-17 23:34:27
I jeszcze teraz tr gadanie o Kalle - kłamcy...Dkad mia facet wiedzieć, ze Flick wywinie taki numer? Można znać człowieka, ale jak widać może tez się niemile na kimś zaskoczyć...
17.04.2021 23:33
Tyle tylko, że @nyy32 dla mnie błędem jest sprowadzanie wszystkiego do osoby Brazzo, a raczej chodzi o różnice zdan na temat filozofii klubu pomiędzy trenerem a zarządem. No chyba ze zakładasz, ze Brazzo ma taka pozycje w klubie, ze w pojedynke ustala politykę transferowa i nie tylko.
17.04.2021 23:31
@AdiFantasti transfery nigdy nie były i nie będą forma podziękowania za cokolwiek. Nie wiem skąd tutaj się bierze taka retoryka.
17.04.2021 23:24
Ślad informacja @AdiFantasti , ze pozwalamy komuś łatwo odejść?
17.04.2021 23:16
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Jeśli nawet założymy, że zwolnienie Brazzo oznaczałoby pozostanie Flicka na stanowisku (w co nawiasem wątpię, żeby to chodziło o samego Brazzo, a raczej o cała klubowa strategie). Załóżmy jednak...
Doszłoby zatem do ciekawej sytuacji, ze trener może „zwolnić” człowieka, który jest jakby nie patrzeć w hierarchii wyżej. Gdzie jest granica zatem? Od teraz trenerzy w Bayernie będą zatrudniali i zwalniali dyrektorow i zarzad?
Edytowano : 2021-04-17 23:12:33
Co to za bzdurne argumenty ze cały świat się śmieje? Cały świat ogląda ściek w telewizji. Co to za bzdurny argument?
17.04.2021 23:11
@hoven ja nie robię z siebie wszechwiedzącego i ufam, ze ludzie, którzy siedzą w tym biznesie od dekad znają się jednak lepiej na tej robocie (tj ocenie kompetencji) niż hoveny. To racjonalne i kolejne twoje wydumane listy nie zmienia tego faktu.
17.04.2021 23:02
@Edmund wciaz nie mogę zrozumieć jak można mieć takie klapki na oczach i nie widzieć, że świat wcale nie jest czarno-biały.
Ale tak jak wielu zwalalo tutaj cała winę na Guardiole, później Kovaca, tak teraz całe zło uosabia Brazzo. Pytanie tylko kto następny :)
17.04.2021 22:54
Ja wiem. Wszyscy ci co wyszli na dobre transfery to dzieło innych, a wszyscy ci co wyszli na wtopy to autorskie pomysły Brazzo. Już to dawno ustaliliśmy przecież.
17.04.2021 22:47
@hoven no i Musiala, zapomniałeś wspomnieć o kolejnej wtopie. Oh, wait...
17.04.2021 22:43
Ale na czym ma polega ten rzekomy brak zaufania ? To ze klub nie zmienia (!) swojej polityki? Taka sama historia była za poprzedników, którzy zreszta byli duzo bardziej utytułowani przed zatrudnieniem w Bayernie.
Bayern ufał i cenił Flicka. To Flick najwyraźniej nie ufał wartościom, które na przestrzeni lat wypracował klub.
17.04.2021 20:59
Miał być, ale nie został. Bo...bingo! Bo mu zaufoano, uwierzono w niego.
17.04.2021 20:54
@DarthSmd no tak, dajesz największy klub w Niemczech pod stery człowieka, który nic wielkiego w klubowej piłce nie osiągnął, i to nie jest dowód zaufania? To czego?
17.04.2021 20:54
@DarthSmd mocna przesada.
Dostał mega wielkie zaufanie otrzymując propozycje pracy jako pierwszy trener Bayern. To ponad wszystko.
Cała reszta to spekulacje, których nie masz jak potwierdzić. Możesz jedynie spekulować. Fakty są takie, ze w rok Bayern ściągnął dwóch zawodników, których chciała cała piłkarska Europa.
Bayern ani razu nie okazał Ano braku szacunku, ani braku zaufania. Jeśli już to prędzej Flick pokazał brak wdzięczności i brak szacunku wobec polityki klubowej prowadzonej od lat. Jak to mu się nie podobało to po co w ogole brał się za ta robotę? Przecież był w sztabie Kovaca, wiedział jak jest.
17.04.2021 20:47
@DarthSmd ja nie wiem, Ty tez nie.
Co więcej. Powiem, ze każdy trener na świecie chciałby mieć takie transfery jak Sane czy Upamecano. Kloppo pewnie zżera zazdrość.
17.04.2021 20:37
A to może jednak dla Flicka ważniejsze jest jego ego niż dobro klubu? Uli przez lata dowiódł tego, ze Bayern jest dla niego numerem 1. Flick natomiast przy pierwszym konflikcie zabiera obrażony manatki, bo klub nie chce grać według jego zasad.
17.04.2021 20:20
Nie, nie poleci Hasan. Z tego samego względu dlaczego nie poleciał pół, czy rok temu.
Bo on realizuje politykę zarządu! On jej nie skarbówki. On realizuje linie programową, której sprzeciwił się Flick. To Hansi chciał zmian.
Edytowano : 2021-04-17 20:11:34
* on jej nie ustanowił.
17.04.2021 20:11
Szkoda, wielka szkoda, ale doskonale wiedział ma co się pisze. To tak jakby wybrać sobie żonę i po roku mieć do niej pretensje, ze się diametralnie nie zmieniła.
Każdy doskonale wie jaka jest polityka w Monachium. Można jej nie lubić, ale fakty są takie, ze rzadko jak klub na świecie można się pochwalić takimi sukcesami na arenie sportowej i finansowej.
Nie chce złe mówić o Hansim, bo niezwykle cenie to czego dokonał po objęciu stanowiska, ale nikt nie może się czuć wiekszy niż klub.
Kuriozalne jest dla mnie natomiast to, ze poszło rzekomo o transfery, a kolejna przystania ma być reprezentacja? No tam to na pewno sobie grajków nakupuje :D
W każdym razie po odejściu Kovaca nikt na zero nie brał Flicka pod uwagę jako opcja długoterminowa. Teraz z jego odejscia robi się niewiarygodna tragedie. Klub i z tym sobie poradzi i to dzięki tym, na których tylu z Was wiesza psy. Show must go on.
Edytowano : 2021-04-17 19:40:28
Tutaj nikt nie wybierał pomiędzy Hasanem, a Hansim. To Flick nagle zdecydował, ze mu zasady w Bayernie nie pasują.
17.04.2021 19:38
Z Perisicem i Coutinho nie byłoby z pewnością tyle szans dla Musiali. Chłopak mega urósł przez ten sezon. Warto było.
17.04.2021 16:26
Jak to jest ze wielu tyle razy podało jakim fatalnym transferem jest Saar, a nikt (?) nie podkreśla jak fantastyczna robota została wykonana przy ściągnięciu Musiali ?
Fenomenalny chłopak. Mega transfer.
17.04.2021 16:13
Co za świetny transfer ten Musiala :) szacun chłopcze!
17.04.2021 15:45
Co to za kolejne bzdury @FanGraczyBayern ? Który trener sra do własnego gniazda? Nawet Mourinho nie odważył się na bezpośredni i bezpardonowy atak swoich zwierzchników po tym jak nie kupiono jego celów po kilku wcześniejszych wpadkach na rynku.
Zejdź na ziemie. To dorosłe życie i otwarta krytyka swoich szefów, czy współpracowników rzadko kiedy wyszła komis na dobre. Takie życie. Pogódź się z tym.
16.04.2021 11:10
Chętnie poczytam te opinie „niektórych” twierdzących, ze jest idealnie. Może podesłać ich wypowiedzi @Sopariev ?
14.04.2021 18:34
Wierze, że innym razem nasi sternicy podejmą dobra decyzje.
Już 2-3 lata temu tez sporo osób mówiło jak to rzekomo odjeżdża nam Europa i jak to musi przyjść wielka reforma w klubie. I czas pokazał jak bardzo się mylili.
Edytowano : 2021-04-14 16:33:40
*wierze, że i tym razem
14.04.2021 16:33
Kazdy popełnia błędy co okienko.
A kto najbardziej zawiódł w tym dwumeczu? Nie Saar, nie Czupo. Skrzydła, które grały przeciwko rezerwowym bocznym obrońcom psg. A wśród nich Sane, który jeszcze rok temu był tutaj postrzegany jako zbawiciel, lepszy Niklas od Gnabry’ego...A teraz niektórzy już go wywożą na taczkach.
14.04.2021 10:02
Od miesięcy nie było tajemnica, że Sternicy Bayernu nie widzą przyszłości Boatenga w klubie. Od miesięcy.
W każdym razie wciaz nie widzę tutaj przykładu na złe traktowanie trenera, a co najwyżej na różnice zdan w kwestii przydatności jednego z zawodników.
Edytowano : 2021-04-14 09:55:56
Który z poprzednich trenerów Bayernu nie miał tego typu problemu? Tylko, ze wtedy winy upatrywałes w kimś innym.
Niektórzy maja obrzydliwa wrecz potrzebę zrzucania winy na jednostkę. Zawsze musi być jakiś wróg, z którym trzeba walczyć. Kozioł ofiarny.
14.04.2021 09:53
Nie zmieniaj tematu @Reeken89 . Pytam się konkretnie o to, co świadczy o złym traktowaniu Flicka?
Edytowano : 2021-04-14 09:48:10
Cieszę się fangraczy, ze wyliczyłeś ile osób jak myśli. Gadanie kto la racje nie mając podstawowych danych jest dla mnie śmieszne.
Ja nie przyznaje nikomu racji, nie o tym ta dyskusja.
14.04.2021 09:46
Tzn jak się nie traktuje? Co takiego klub zrobił, ze w ogole możemy zaczynać dyskusje nt złego traktowania ? Co konkretnie? Fakty proszę.
Edytowano : 2021-04-14 09:42:09
Klub dał mu szanse pomimo tego, ze zdecydowana większość chciała szybko zatrudniać większe nazwisko.
14.04.2021 09:41
@FanGraczyBayern wrost przeciwnie. Coraz więcej klubu dochodzi do wniosku, ze oddanie pełni władzy szkoleniowcom bardzo często sprowadza do katastrofy. Stad zmiana formy np w Manxhestrze United, kiedy pracował tam Mourinho i po dwóch nieudanych oknach powiedziano „stop”. Czy Klopp dostaje tych co chce? No oczywiście, ze jego marzeniem nie byli stoperzy z chamoionship i spadkowicza Bundesligi.
Znowu masz problem @Reeken89 ze zrozumieniem podstaw. To nie jest wona Hasan Vs Flick. Ten pierwszy wypełnia wole zarządu, a to nie jest jednoosobowy byt.
Edytowano : 2021-04-14 09:39:11
Ja nie pisze o winie trenera. Ja pisze o tym, zr Flick bez żadnego przymusu zgodził się wejść w środowisku, w którym panują jasne określone zasady od lat. Żalenie się na to jest trochę słabe.
Edytowano : 2021-04-14 09:40:42
A kto obrywa? Flick? Gdzie i od kogo? To on chce zmian w klubie, który swoją polityka wypracował od lat. A jedynemu komu się obrywa to człowiekowi, który realizuje wyznaczona odgórnie politykę.
14.04.2021 09:36
Dokładnie @Reeken89 , chodzi o elementarne zasady. Pisząc się na prace w Bayernke musisz się liczyć, że nie masz wolnej ręki w przypadku transferów. To żadna nowość i Flick doskonale sobie zdawał z tego sprawę chociażby podczas współpracy w sztabie Kovaca, który otwarcie mówi, ze nie on decydował o wzmocnieniach.
Taka polityka od lat (co obiektywnie dało wiele sukcesów, o których mogą tylko pomarzyć kluby oddające pełnie władzy trenerom) i trochę to teraz słabe, że nagle dla Flicka miałaby być kwestia życia i śmierci? Nie, to się nie klei.
Dozgonna wdzięczność dla Hansiego, ale nikt bie powinien się czuć wiekszy niż klub.
14.04.2021 09:30
@miroslawBayern Ty ciagle jesteś na nie, wiec takie zdanie mnie nie dziwi.
Od napastnika wymaga się tego, żeby właśnie w takich sytuacjach się znajdować.
Wątpienie w przydatność Czupo w obliczu faktu, ze strzelił już dwie bramki czołowej drużynie na kontynencie, jest mocno nie fair.
13.04.2021 21:51
Sane :|
13.04.2021 21:47
No tak @Arkady142 , zawsze można by napsioczyc coś na Alabe albo Brazzo. Wtedy to ci nie przeszkadza :)
13.04.2021 21:45
Czupo 2 bramki w ćwierćfinale LM a niektórzy i tak będą twierdzić, ze to mizerny transfer.
13.04.2021 21:42
Ty w ogole rzadko kiedy zdajesz się mieć czas bo w 99% przypadkach hejt albo jednozdaniowe ataki na wypowiadających się bez jakiejkolwiek merytoryki, tudzież chęci poważnej dyskusji.
12.04.2021 11:13
Dzięki za super treściwy komentarz. Jestem pod dużym wrażeniem.
12.04.2021 10:57
Jedno jest pewne. Jeśli Kahn nie będzie podzielał zdania krytykantów Hasana, którzy nie maja zielonego pojęcia o jego zadaniach i kompetencjach a są pierwsi do ich krytykowania, będzie postrzegany również jako ten zły. Takie tutaj dziwaczne nastroje mamy. Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny :) I wszyscy, którzy nie podzielają jedynej „słusznej” opcji są „be”.
12.04.2021 10:46
@Abzyrl no właśnie. Tutaj nie ma pola na sensowną dyskusje. Jeśli bowiem Upamecano to nie transfer Hasana, to czemu zakładamy ze Costa czy Sarr to jego wyboru? To wyglada tak jakbyś usilnie starał się dopasować rzeczywistość pod z góry przyjęta tezę - każdy nieudany transfer to wina Brazzo.
11.04.2021 11:57
Jak pisałem, te gadki nt „nagrody” w postaci transferów pojawiają się raz po raz i są one co najmniej zabawne.
Jeśli ktoś się spodziewa zmiany polityki o 180 stopni w nadchodzącym okienku transferowym (niezależnie czy będzie Brazzo, czy ktoś inny) jest naiwny. Sytuacja finansowa jest jaka jest i nikt w klubie nie posunie się do zmiany strategii, która przez lata dawała efekt tylko dlatego, ze niektórzy kibice tego chcą.
Edytowano : 2021-04-11 11:18:53
Jakakolwiek nie byłaby kadra to do ugrania jest jeszcze sporo i tego typu deklaracje w tym momencie sezonu świadczą niestety nie najlepiej o Flicku. Przede wszytskim świadczą o tym, ze myśli głównie o swoim interesie. To z pewnością nie działa dobrze na drużynę.
Edytowano : 2021-04-11 11:20:45
Czy trudno było przewidzieć, ze w kontekście ostatniego pandemicznego i krótkiego okresu przygotowawczego trudniej będzie zbudować drużynę. No nie trudno. Takie są realia. Wszyscy sobie musza z tym radzić, ale jedni sraja do swojego gniazda a inni nie.
11.04.2021 11:11
Niestety, ale wciaz to wyglada tak jakby Hansi chciał ugrać coś dla siebie kosztem spokoju w drużynie w najważniejszej części sezonu.
Rozumiem, czemu Flick może być sfrustrowany. Pytanie tylko, który klub na świecie spelnia obecnie wszytskie zachcianki swojego szkoleniowca? Żaden. A kadrze narodowej to będzie sobie mógł tylko pomarzyć o jakimś „nabytku” ;)
11.04.2021 07:53
Dokładnie @nyy32 , masz prawo do swojego zdania i tego nawet nie próbuje Ci odbierać. Nie w tym rzecz. Jedna sprawa to krytyka postaw, które są widoczne gołym okiem (np postawa zawodników), a inna skrajna ocena postawy ludzi, którzy tym wszytskim sterują. Niestety, ale nie potrafię zrozumieć jak można ciagle jeździć po kimś mając de facto tak mało obiektywnych czynników mogących w miarę racjonalnie ocenić daną jednostkę. Dlatego mnie absolutnie nie przeszkadza krytyka Brazzo, zarządu, czy jakiegokolwiek trenera(i tak samo broniłem np Kovaca), a skala tego zjawiska - tj wyzywanie od nieudaczników, najgorszych na świecie etc. Wiem, to walka z wiatrakami, ale im jestem starszy tym bardziej irytuje mnie ten wszechobecny hejt w necie.
Doceniam jednak, że choć nie zgadzamy się, to jesteś tutaj z wyraźna wolą dyskusji, a nie jak wielu tutaj tylko atakujesz i wmawiasz rozmówcy słowa, których nigdy nie wypowiedział:) pozdrawiam
10.04.2021 11:40
Stawiam, że zagra. Być może nawet od początku.
10.04.2021 09:53
Widzis @nyy32 , problem jest tylko w tym, że druga strona wcale nic nikomu nie wmawia. Nikt tutaj nie twierdzi, ze Hasan wielki dyrektorem jest, bo...nikt z nas nie wie jakie przed nim stawia się zadania. Dlatego tez racjonalnym wydaje się wstrzymanie od kategorycznych osadów, przynajmniej ja tak podchodzę do życia. Nie wiem to nie oceniam, nie równań z ziemia ludzi na podstawie tego co mi się wydaje.
Powtarzam. Jedynymi osobami wiedzącymi jak z powierzonych obozowisko wywiązuje się Brazzo są ludzie z zarządu, którzy niedawno awansowali go. Nie klei mi się zatem teza jakoby tak zle sobie radził z powierzonymi zadaniami. Bo powtarzam, to był awans, nie utrzymanie statusu quo.
Edytowano : 2021-04-10 09:41:12
I są złe decyzje podejmowane na rynku, ale czytając niektórych tutaj to można dojść do wniosku, ze to tylko u nas, a całe reszta wokół nie ma ich na koncie. Nie! Wszyscy je popełniają. Bayern na tym tle, i w okolicznościach z jakimi się boryka (mniej medialna liga, zasada 50+1), radzi sobie moim zdaniem wybornie.
10.04.2021 09:38
Nie rozumiesz, bo nie pasuje do twojej tezy. Proste jak budowa cepa.
To nierządem płaszczyk ochronny. Bośniak egzekwuje politykę nakreśloną przez zarzad. I tak samo można godzinami prawic jak to „dao się zrobić więcej”, ale skąd ta pewność jak nie ma się podstawowych danych pozwalających na dojście do takiego wniosku? Jaki był budżet transferowy? Czy wszystkie nieudane transfery to były autorskie pomysły Brazzo? Bo kibicom i prasie zawsze najłatwiej uderzyć w Brazzo, ale nikt poza zarządem, który dał Bośniakowi awans, nie ma tak naprawdę pojęcia jak ze swojej roli wywiązuje się dyrektor sportowy.
10.04.2021 07:19
Zapewne Ty wiesz lepiej jak wyglada proces decyzyjny, który prowadził do zatrudnienia Sarra, a może po prostu znowu opowiadasz bajki, które chociażby wcześniej ładnie wypunktował @Piotrek89r.
Gdzie jest podane, ze zarzad nie wiedział kogo sprowadzamy? I musimy w końcu ustalić, czy w końcu ten Brazzo odpowiada za wszytskie wtopy, czy jednak wierzymy medialnym doniesieniom, bo zaczynam się gubić :)
09.04.2021 23:23
@Edmund jeśli będzie w złych słowach wypowiadał się na temat Sarra to na pewno zdobędzie poklask tutaj ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:56:47
I czego ma dowodzić ten artykuł? Przecież to niemożliwe, ze Sarr nie był wyborem Brazzo, prawda? Przecież już ustaliliśmy, ze wszytskie transferowe niewypały to wina Brazzo, a pozostałe to zasługa Kalle i reszty. Można się rozejść :)
09.04.2021 22:54
No tak. Ja tez dzwoniłem lat temu do znajomego z Legii Warszawa, który mówił, ze z tego Lewandowskiego będzie kawał piłkarza. Ba! Mam tez znajomego w Arsenału, który ładnych kilka lat temu mówił, ze Gnabry będzie mega kozakiem. Ach ci znajomi!
Edytowano : 2021-04-09 22:49:32
Pisałem wyraźnie, ze szukałem opinii na temat jego gry, wiec chyba każdy chociażby z niewielka umiejętnością czytania zrozumie, ze „nikt” odnosi się do tych publicznie głoszonych opinii, a nie rzekomych znajomych, których wiadomo, ze mamy wielu w wielu europejskich klubach ;)
Edytowano : 2021-04-09 22:51:24
Ba dodam jeszcze, ze mam znajomego w Realu, który mówił przed transferem Jovica, ze to pionek. No cóż, nie mylił się. Znaczy się Jovic to pionek i koniec kropka :)
09.04.2021 22:46
Nikt z regularnie oglądających ligue 1 nie przekreślał definitywnie jego szans w FCB. Miał być materiałem na zmiennika i jak wieść niesie miał na to papiery.
Tylko ze transfer do nowego klubu to inna para kaloszy i niejeden duzo bardziej utalentowany grajek się odbijał od ściany. No ale tutaj wszytsko zero-jedynkowe, wiec cóż...Jak się nie sprawdził to znaczy, ze amator.
Edytowano : 2021-04-09 22:39:02
Ja nie oglądałem regularnie Francji, ale wziąłem sporo na jego temat i nie znalazłem absolutnie żadnej skrajnie negatywnej opinii na jego temat. Darujmy sobie zatem jakieś śmieszne historyjki o znajomych, bo znowu wybuchnę śmiechem.
09.04.2021 22:37
I znowu panie, który mnie ignorujesz wciskasz słowa, których nie powiedziałem.
Nie robię z niego „tak dobrego”, tylko nie robię z niego pół-amatora. To właśnie jest cholernie zabawne jak się rozmawiasz tobą, bo czasami czuje się jakbym rozmawial z moim kilkuletnim siostrzeńcem, który jeszcze nie zrozumiał, ze są różne odcienie świata, a nie tylko biało-czarny. Albo ze mna, albo przeciwko mnie.
Naucz się w końcu dyskutować na poziomie nie wciskając ludziom raz po raz czegoś, czego nigdy nie powiedzieli. Nie wiem gdzie posiadłeś tą paskudna sztukę, ale wypada wierzyć, ze z biegiem czasu zrozumiesz, ze taka postawa do niczego sensownego nie prowadzi.
09.04.2021 22:29
A ja pisze, ze tylko obrońca? Przez ostatnie 2 sezony rozegrał więcej meczów na prawej obronie.
09.04.2021 22:18
@hoven to ignoruj człowieku dalej, a nie gadaj o tym.
Ja dziwacznych, głupich albo po prostu hejterskich i szkodliwych wypowiedzi nie ignoruje. Szczególnie jeśli ich autor raz po raz nas nimi raczy.
Edytowano : 2021-04-09 22:14:02
Oczywiście Sarr grał również na prawej obronie, ale to nie psuje do tezy, wiec hoven w swoim stylu pomija.
09.04.2021 22:11
@hoven od miesięcy nie jest w stanie pojąć fundamentalnej kwestii. To nie jest różnica zdan pomiędzy Brazzo, a Flickiem. To jest różnica zdan pomiędzy zarządem, a trenerem na pewne kwestie. Nikt tutaj nie zbywa Flicka kosztem Brazzo bo to nie jest istotą problemu.
Wciaz widzę, ze wielu ma problem z dystansem spojrzeć na sprawę, bez dziwacznych uprzedzeń (bo przecież tak łatwiej „wyjdzie wtedy na moje”), a przede wszytskim najwidoczniej nie rozumie na czym polega funkcja dyrektora sportowego w tym klubie. Wiem ze nie pasuje do tych dziwacznych teorii...
Edytowano : 2021-04-09 21:48:57
Oczywiście Piotrek. To nie był wcale taki zły wybór i nawet był tutaj na stronkę wywiad z osobami, które regularnie oglądały Sarra i nikt nie wróżył takiego dramatu.
Ale jak Szewa w Chelsea gra jak amator to pewnie był amatorem i kropka.
09.04.2021 21:47
@Edmund nie ma sensu, żebyś się tłumaczył.
Są tutaj tacy, którzy zrywają w dziwacznym świecie, gdzie musisz w co drugim komentarzu obrażać Brazzo, bo w przeciwnym wypadku z pewnością masz jego plakat nad łóżkiem i co wieczór klękasz przed nim.
Taka prosta zależność w tym mało skomplikowanym świecie.
09.04.2021 19:52
Nie będę się przecież powtarzał za każdym razem.
Flick pokazał się z kapitalnej strony i chwała mu za to. Nagroda w postaci transferów? Nie do końca rozumiem, bo w ogole rzadko gdzie transfery rozpatruje się w kategoriach „nagrody”.
Faktem nest jednak to, ze w porównaniu do europejskiej czołówki, która gra w bogatszych i bardziej medialnych ligach, wydaliśmy w tym trudnym okresie sporo i już przyklepalismy kolejny niemały transfer. W idealnym świecie byłoby więcej wzmocnień i tyle powinno być, ale z drugiej strony potrafię tez zrozumieć zarzad (bo to jego decyzja a nie Brazzo), że w tym trudnym okresie chcieli maksymalnie tnąc koszta.
09.04.2021 17:15
Sytuacja MU doskonale pokazuje jak rzadko oddanie niemal pełnej władzy jednemu człowieku się sprawdza. Co więcej, przecież ten sam Ferguson namaścił właśnie Moyesa, którego śmieszkujesz. I takie są fakty - nawet najwięksi w tym fachu popełniają koszmarne błędy. Tutaj często o tym się zapomina wypominając nawet najmniejszy błąd na rynku Bayernu. I mega błędy popełniał właśnie również Ferguson, nie wspominając nawet o jego następcach.
Polityka jaka prowadzi Bayern w moim mniemaniu zmniejsza prawdopodobieństwo (ale nie wyklucza) popełnienia bledu i gwarantuje stabilizację.
Nie wiem również co ma na celu psioczenie na „tabelki finansowe”. Psioczymy zatem na cała Bundeslige, która ze swoimi przepisami nie pozwala na to, aby kluby były wykupowane przez szejków?
09.04.2021 15:24
@Alfik91 moge jedynie odnieść się do rzeczy, które napisałem, a nie tych, które sobie (blednie) zaprojektowales.
09.04.2021 14:46
Jaki to był geniusz w tej taktyce psg? Gdyby postawili autobus i kompletnie zabetonowali bramkę nie dopuszczając do sytuacji to można by o tym mówić. Tymczasem jak pokazują suche liczby (współczynnik xG) było zupełnie inaczej.
Raz jeszcze muszę natomiast wyrazić zdumienie jak to niektórym imponuje model budowania drużyny po wyspiarsku. Obiektywnie trudno zrozumieć uwielbienie dla modelu, który w ostatnich latach przyniósł tyle patologii i są kluby, które od tego odchodzą. Ot chociażby Manchester United w pewnym momencie zobaczył, ze oddanie pełnej władzy Mourinho może skończyć się katastrofą. W Liverpoolu Kloppo musi radzić sobie z mocno ograniczonym budżetem.
Tutaj natomiast buduje się jakiś nierealny świat, w którym trenerze w innych klubach dostają co chcą. Nie, nie i jeszcze raz...Nie! Zdaje sobie sprawę, ze dla niektórych ludzi trawa zawsze jest bardziej zielona u sąsiada.
09.04.2021 06:43
Czepianie się Czupo po wczorajszym meczu jest co najmniej śmieszne, ale wiem z czego to wynika. Ludzie, którzy prawili od miesięcy jak to nie mamy rezerwowego napastnika nie przyznają się przecież do bledu. To ostatnie co mogliby zrobić.
Tymczasem Czupo nie dość, ze ustrzelił bramkę wcale z niełatwej pozycji, to przecież wystawił świetna piłkę Alabie, co powinno skończyć się asystą. Kto był obiektywnie lepszy w barwach Bayernu? Tylko Postawę Muellera można rozpatrywać w tej kategorii. I tym samym ma to oznaczać, ze Bayern nie ma środka pola i skrzydeł? Wolne żarty.
Edytowano : 2021-04-08 07:42:02
Jeśli cokolwiek miały udowodnić 2 ostatnie spotkanie to fakt, że pozyskanie Czupo to była bardzo dobra decyzja.
08.04.2021 07:39
Nie wierze po prostu. Kibic Bayernu przekonuje resztę, ze nie można wierzyć. Ze nie ma szans. Kibic Bayernu?! Wtf?!
Wynik koszmarny jeśli wziąć pod uwagę przebieg spotkania, gdzie Bayern był wyraźnie lepszy. I to musi dawać nadzieje kibiców FCB. Szczególnie, ze psg nie marz w przeszłości w rewanżach potrafiło stracić wydaje się pewny awans w dosyć absurdalnych okolicznościach.
Kibice wierzą, choćby nawet była minimalna szansa. Reszta na stronę psg, o ile maja... :D
Edytowano : 2021-04-07 23:11:37
Radzę adi przetrzeć oczy jak nie dostrzegasz ze są tu tacy, którzy skreślają Bayern.
07.04.2021 23:10
@Danie1 ale mówisz o „kolejnym” odpadzie. Kolejnym. Bayern tymczasem na przestrzeni roku sprowadził dwóch świetnych piłkarzy za blisko 100 mln euro. W sytuacji kiedy wiele europejskich potęg musi gorączkowo szukać oszczędności. Kadrę trzeba jednak uzupełnić i stad próba szukania również tańszych rozwiązań.
Śmieszy mnie niezmiernie jak ktoś przywołuje przykład Sarra w kontekście „dowodu” jak tonoszczedzanie wychodzi bokiem. No jeśli by kierować się podobna logiką to równie do rze przykłady Lucasa, Tolisso czy Sanchesa pokazują, że nie warto wydawać milionów.
Bzdura! Świt nie jest czarno-biały. Nie ma uniwersalnej recepty na sukces, na udany transfer.
25.03.2021 07:14
Halo @Danie1, przespałeś transfer Upamecano czy Sane?
24.03.2021 21:49
@Danie1 czy aby na pewno ? Przecież w Anglii pompuje się olbrzymie pieniądze i pomyłek transferowych tam cała masa.
Co więcej. W tego typu filozofii (tj manager ma pełnie władzy ws transferów) po zmianie managera robi się kwas i następca może chcieć już zupełnie innych zawodników.
Model Bayernu nie jest idealny, ale ten „angielski” podobnie.
24.03.2021 13:28
O, „niespodzianka”.
Same potwierdza dokładnie to o czyn pisze od miesięcy. A i tak pewnie wielu będzie miało to w poważaniu i wciaz będą głosili swoje (pseudo)teorie.
24.03.2021 12:02
@hoven ale się uśmiałem! Ty żalisz się na stosowanie hiperboli? Ty?! Wolne żarty.
Strasznie się żalisz również na rzekomą jakaś grupę osób (proszę o nicki, bo coś mi się wydaje, że ta rzekoma grupa i jej liczebność to wytwór tylko i wyłącznie twojej wyobraźni), która miała rzekomo jechać(tzn w jaki sposób?!) po każdym mającym inne zdane? To czasami nie kolejna hiperbola w twoim wykonaniu?
W ogole zarzut o to, ze ktoś nie brał za pewnik doniesień sensacyjnych doniesień mediów jest po prostu co najmniej zabawny, żeby nie powiedzieć dosadniej...Czepianie się dla czepiania(to tak jakby czepić się miesiącami tych, którzy spłodzili dziesiątki postów wątpiących w transfer Upamecano), tak aby odejść od istoty problemu. Ja tutaj widziałem osoby twierdzące,, ze różnica zdan pomiędzy trenerem i dyr sportowym to chleb powszedni w niejednym topowym klubie.
Nie rozumiem naprawdę co ma na celu te ciagle pieprzenie o tym, że jakaś grupa (wtf?) nie chciała wierzyć w te sensacje. Chciała, nie chciała...ma to naprawdę jakiekolwiek znaczenie dla istoty toczących się tutaj dyskusji? Przez ile kolejnych dni/tygodni/miesięcy będziesz jeszcze wypominał, że rzekoma grupa nie chciała wierzyć plotkom?
Ręce nieraz opadają.
Edytowano : 2021-03-20 05:53:28
@tapczan generalnie sporo osób chce tutaj dyskutować na wiele tematów, ale również są tacy jak hoven, czy maakay, którzy uporczywie walczą o to, żeby niemal wszystko kręciło się wokół Brazzo
Edytowano : 2021-03-20 06:03:12
I widzę ze maskay wykazał się kolejnym dziwacznym, oderwanym od realiów poglądem jakoby dyrektor sportowy w Bayernie był od tego, żeby spełniać zachcianki transferowe trenera. W jakim ty świecie żyjesz? Takie cuda nie w tym klubie.
20.03.2021 05:49
Już to kiedyś tłumaczyłem.
Rozmowy na temat występu zawodników, poglądów na temat budowy drużyny, ustawienia etc - jest masa tematów, które można omawiać na stronach fanowskich. Masa!
Nie trzeba naprawdę szukać w każdym sezonie kozła ofiarnego i raz po raz przekonywać resztę - bazując na strzępiącym informacji - do swojego zdania.
I przede wszystkim - ja staram się stronić od odpadów, od skrajnych opinii. A szczególnie w takich sytuacjach, gdzie jest szereg zmiennych, których nie można z danego punktu widzenia nijak zweryfikować. A ubliżanie, ciagle jątrzenie na kogokolwiek z rzekomo swojego klubu jest dla mnie ciężkie do zrozumienia. Ciężko mi bowiem zrozumieć jak kibicowanie może się wiązać z tyloma negatywnymi emocjami.
Edytowano : 2021-03-19 21:49:23
* od osądów (nie odpadów) ;)
19.03.2021 21:48
Opowiadanie jak to „zasłużenie” Hansi odezwał się tak do Brazzo i gdybanie, ze to na pewno Brazzo był sobie winien, nie zasługuje na nic innego niż kpiny. Czy tak mogło być? Tak. Czy mogła być to wina drugiej strony? Tak. I możemy gdybać bez końca wzajemnie się tylko nakręcając. A dziennikarze tylko zacierają ręce :)
Za grosz obiektywizmu i dystansu. Nikt z nas nie ma pojęcia kto jest winien tego konfliktu, ale już sam fakt, że publicznie to Flick przeprasza powinien jednak dać do zrozumienia, że ma pewne poczucie winy albo...pozycja Hasana jest jeszcze mocniejsza niż niektórym się wydaje. Przecież Flick mógł nawet nie komentować tych doniesień. Mógł to zbyć, zmienić temat.
I jak pisałem najgorsze jest to, ze cokolwiek by się nie stało to i tak ci wszyscy co psioczyli na Brazzo będą psioczyc bardziej. Tutaj nawet potwierdzenie transferu Upamecano spotkało się z krytyką. Przecież dobrze wiemy, ze jakby Bośniak wypalił do Flicka ze „stul pysk” to te same osoby, które teraz nie widzę złego w tym, ze trener odnosi się tak do dyrektora sportowego(!!!!), płakaliby w co drugim komentarzy, ze to skandal.
Każdy ma swoje sympatie, ale niektórzy tutaj maja dziwaczne tendencje do szukania kozłów ofiarnych co jest mega słabe i...smutne.
19.03.2021 21:36
@makaay tak, tak. Tak samo jak przez lata tutaj czytaliśmy „poczekajmy aż Guardiola odejdzie i wszyscy zaczną gadać jaki to on był zły”. Takie teksty padają tutaj non stop.
19.03.2021 18:13