DieRoten.pl

W ostatnich miesiącach wielokrotnie głównymi tematami związanymi z Bayernem Monachium były kontrakty zawodników, które wygasały latem 2021 roku.

Koniec końców monachijczykom udało się przedłużyć umowy z takimi zawodnikami jak Manuel Neuer oraz Thomas Mueller, podczas gdy Thiago został sprzedany do Liverpoolu za 30 milionów euro, zaś kontrakt Davida Alaby w dalszym ciągu pozostaje nieprzedłużony.

Na ten moment nie wiadomo jak dalej potoczy się sprawa z Austriakiem, ale jak donosi „Sport Bild”, bossowie bawarskiego klubu wyciągnęli wnioski z ostatnich lekcji i będą chcieli teraz znacznie szybciej rozwiązać temat przyszłości piłkarzy, którzy są związani z FCB do końca czerwca 2022 roku.

Hasan Salihamidzic i sternicy „Gwiazdy Południa” nie chcą powtórzyć błędu, dlatego też będą chcieli tak szybko jak to tylko możliwe − dojść do porozumienia z Leonem Goretzką. Co więcej jeszcze w tym roku ma odbyć się pierwsze spotkanie działaczy „Dumy Bawarii” z przedstawicielami 25-latka.

Choć sytuacja finansowa jest bardzo napięta z powodu pandemii koronawirusa, to mistrzowie Niemiec pragną w „umiarkowany sposób podnieść pensję” środkowego pomocnika. Na ten moment Niemiec zarabia około 8 milionów euro rocznie.

Dla samego Leona odejście nie jest również brane pod uwagę, zwłaszcza że traktuje on Bayern jako najlepsze miejsce do gry. Niedawno zawodnik podkreślił także w jednym z wywiadów, że mieszanka młodych i doświadczonych piłkarzy w zespole jest bardzo dobra i nie powinno to ulegać żadnej zmianie. 25-latek poczynił w ostatnich miesiącach wielki rozwój i staje się powoli jednym z liderów, dlatego też „Bawarczycy” pragną jak najszybciej dojść z nim do porozumienia.

To nie koniec, albowiem wewnątrz FCB mówi się, że kluczową rolę w przyszłości klubu mają też odegrać Niklas Suele (umowa do 2022 roku) oraz Joshua Kimmich (umowa do 2023 roku). Podobnie jak w przypadku Goretzki, władze „Die Roten” pragną działać z wyprzedzaniem i w miarę możliwości szybko osiągnąć porozumienie ws. nowego kontraktu.

W przypadku wspomnianej dwójki rozmowy z agnatami mają odbyć się w trakcie bieżącego sezonu 2020/21.

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (67)

reklama



12.11.2020 14:02
@Arkady142 ale Bayern odmladza skład. Już te nasycone koty jak Alaba czy Boateng którzy już wiele wygrali Rummenige pewnie się z nimi pożegna i kupi młodszych piłkarzy. Chociaż Alabe bym jeszcze chcial z 2 sezony. Barca natomiast po fatalnym sezonie zostawiła Sergio i Pique którzy również powinni być zamienieni. W Realu Marcelo, Modric czy Isco również.
12.11.2020 13:02
@Pir5 - ale z drugiej strony naprawdę ciężko się dziwić @hoven niby coś w tym jest aby się cieszyć chwilą. Ale z drugiej strony... Po wygranej w LM 2001 popadlismy w prawdziwą susze na podwórku międzynarodowym. Ba, Hitzfeld naprawdę zrobił świetna robotę wygrywając LM 2001 coś jak Flick teraz. Bo śmiem twierdzić ze skład z 2001 był gorszy (może nieznacznie ale jednak) od tego z 1999 roku. Lecz niestety po wygranej przyszła posucha i trwała aż do 2010 roku, wtedy jeśli dobrze pamiętam to był pierwszy półfinał dla Bayernu od 2001 roku. A w międzyczasie raz przerżnęliśmy sezon zajmując 4 pozycje i grając w ówczesnym Pucharze UEFA więc logiczne jest ze chciałoby się w tej czołówce utrzymać. Ba, jestem zdania że powinniśmy wykorzystać to, że reszta drużyn popadła może nie tyle w przeciętność co prawdziwy dołek. Barca przez jakiś czas jest znokautowana, Real jest mocno niepewny. Juve ma dołek i brak szczęścia co do trenerów, a właściwie to nawet kolos na glinianych nogach, zbyt dużo wiekowych zawodników. Także sytuacja naprawdę jest wyborna aby powalczyć o małą dominację w Europie.

Edytowano : 2020-11-12 13:04:03

@ikki - wiem o czym mówisz. Sam mam znajomych, gdzie ogromna przewaga jest drużyn hiszpańskich (wiadomo o którą dwójkę mi chodzi) i najniższy stopień podium to... Manchester United który od lat niż znaczącego nie wygrał.
12.11.2020 09:16
@ikki przecież widzimy ale nie chcemy by zaśmiecano stronę komentarzami że za kilka lat możemy mało wygrywać albo coś. Jak widać nawet na tej stronie, to wielokrotnie wróżono Bayernowi porażki czy w Bl czy w tamtym sezonie w LM (oczywiście nie wszyscy,ale były przypadki które mówiły że z Barcelona odpadniemy).
12.11.2020 08:21
@hoven zgadzam się z tobą w 100% bo to oczywiste że nasza kadra jest osłabiana od kilku lat i ci "kibice" którzy tego nie widzą (bo widzą tylko tryplet i inne różowe okulary) nie mają pojęcia o tzw, zjawisku konsumpcji sukcesu. O jednej rzeczy tylko zapomniałeś w swoim bilansie ekonomicznym - jest coś takiego też jak prestiż a wierzcie mi czasami to jest ważniejsze od kasy. Mam wielu kolegów którzy kibicują innym mistrzom piłkarskim (Juve, Manchester, Real itd) i mówią do mnie wprost - Ikki ten twój bayern niby jest zarządzany najlepiej na świecie, a po wygraniu Lm kupujecie kolesi z drugiej ligi hiszpańskiej jak to jest możliwe? Odpowiadam z bolącym sercem jako kibic Die roten że tak to jest jak się zatrudnia kogoś po znajomości a nie patrzy na kompetencje. No ale ten temat już też był wałkowany wielokrotnie w innych postach więc zakończmy dyskusje o przyszłości Bayernu i cieszmy się tym co jest teraz jak admini :P
11.11.2020 22:58
FC BAYERN z Monachium jest niedoścignionym na poziomie sportowym, jak i ekonomicznym klubem piłkarskim na świecie. Ksiązę, jak deszcz nie ma na ten stan wpływu. Jak ma grać Sarr, to ma, bo taka jest decyzja najlepszej ekipy sportowej w "piłce nożnej", Jak uznają, że na prawej obrobie ma zagrać monika olejnik, a wygramy Ligę Mistrzów, to tylko otworzę piwo.
11.11.2020 22:37
Na pana ze zdjęcia nie ma co żałować $
11.11.2020 22:21
@hoven
Ja komentuje to co piszesz a nie pisze do ciebie.
To ty mnie zablokowałeś a i tak mnie tagujesz co chwilę nawet dziś parę komentarzy poniżej.
Ja nie mam ciebie zablokowanego.

Edytowano : 2020-11-11 22:27:37

"to ja krytykuje fetysz asystentów bo pamietam jak chciano tu na 1 trenera Petera Hermanna co bylo komiczne. Flick narazie jest ogrywany w drugich polowach i w jedynym meczu z silnym przeciwnikiem zremisowal 0-0 nie proponujac zadnych rozwiazan taktycznych. Udalo mu sie narazie dzieki dobrej atmosferze zmusisz graczy do biegania i wiekszej koncentracji. To sukces bo za Kovaca bylo tyktyczne ogrywanie rywali w BL ale porazka w LM i atmosfera baboli i strachu :)

Badzmy jednak powazni; Flick narazie ogral ogorki i skoro w przypadku Kovaca nawet po 5-0 z BVB pisano 'zweryfikuje nas LM' to cyba mozna oczekiwac tego samego od Hansiego?"

To jest cały twój komentarz o fetyszu dla mnie sprawa jasna. Wystarczy wpisać w Google" dieroten fetysz asystenta" i wyskoczy na pierwszym miejscu.
Możesz się tłumaczyć i wycofywać rakiem ale ślad został.
11.11.2020 22:15
kliknalem w Twoj profil i jak zwykle mnie tagujesz i do mnie piszesz :D (nie czytam tak jak kiedys obiecalem)

PROFIL
Edmund
Komentarz ukryty

skoncz sie chlopie blaznic z tym pisaniem do mnie

Edytowano : 2020-11-11 22:17:07

o co chodzilo z fetyszem asystenta tlumaczylem Ci juz 3 razy... to jest niesamowite jak bardzo jestes odporny na klarowne tlumaczenia
11.11.2020 22:11
@hoven
"o tryplecie zdecydowal przede wszystkim Lewy, Neuer Kimmich i Flick"
Rozumie że to ten Flick o którym gdy został wybrany na trenera pisałeś szyderczo "fetysz asystenta".
I znowu naginasz rzeczywistość żeby pasowała do twoich teorii bo sprytnie pominąłeś to że w kadrze byli Goretzka, Davies, Pavard których sprowadził Hasan a którzy dołożyli sporo do sukcesu.
"Chupo Motingiem za 2 lata"
Za dwa lata a może za rok to pewnie już go w kadrze nie będzie.

Edytowano : 2020-11-11 22:15:37

Roca nie ma historii a Thiago jak przychodził do nas to miał? Nie mieścił się w składzie Barcy nie miał szans na grę więc przyszedł do nas. Jedyna różnica jest wiek Thiago był trochę młodszy ale osiągnięcia obu są tak samo marne.

Edytowano : 2020-11-11 22:16:54

Chodzi oczywiście o osiągnięcia indywidualne przed przyjściem do nas.
11.11.2020 22:03
@admin wiesz jesli przyjac 'opinie na stronie' to nie bylo racji co do zadnego transfery - wiec nie do konca rozumiem co ten argument ma pokazac?

Jeszcze odnosnie Twojego porownania przyjscia Kimmicha i Roci - Kimmich przychodzil jako mega utalentowany 18 latek do kadry w ktorej na srodku byli: Martinez, Hojbjerg, Xabi, Vidal, Thiago, Rode

zaczal grac na prawej bo nie miescil sie w srodku

Roca - 23 lata przychodzi jako JEDYNA '6' majaca zastapic w kadrze Thiago, dodajmy ze to chlopak ktory 2 sezony temu zaliczyl przecietny sezon a rok temu zaliczyl slaby (na tyle ze cala druzyna spadla)

Podobne sytuacje byly z Schlaudrauffem, Rode, i Rudym - przychodzili po w miare dobrych sezonach jako pilkarze do uzupelnienia skladu (nawet nie na lawke). I terz znowu; taki Sarr przychodzi jako jedyny nominalny prawy obronca i 1 do wejscia.

Blagam powiedz ze widzisz roznice :)
11.11.2020 21:59
11.11.2020 21:54
Najlepsze jest to, że na tym jak Bayern jest prowadzony wzorują się albo chcą się wzorować kluby z czołówki europejskiej piłki. Dziwne, że tyle osób znających się na piłce i mająca poważne stanowiska w najlepszych klubach chcą wzorować się na klubie, który tak ładnie potrafi ukryć swoją amatorszczyznę i upadek, który jest tak bliski.
11.11.2020 21:49
DOBRA!! MOŻNA BYŁOBY ITD. ALE!!! JESTEŚMY NAJLEPSZYM KLUBEM ŚWIATA. A WY ZAJMIJCIE SIĘ RODZINĄ!!!
11.11.2020 21:47
Wniosek jest taki że musi wierzyć swoim piłkarzom, bo w Gorezke, Lucasa wyrzucano ale na szczęście swoją gra zamknęli ryjki krytykom.
11.11.2020 21:44
Nie @Globin23 . Mówię o opiniach na tej stronie. Czy to w przypadku Kimmicha, Gnabry'ego, czy ostatnio Lucasa - byli to zawodnicy skreślani.

Co do Roci to trudno, żeby silił się tutaj na jakąś dłuższą dyskusję przede wszystkim z jednego powodu - nie widziałem go wiele razy w akcji. Z doświadczenia jednak wiem, że w przypadku środkowych pomocników doświadczenie ma kolosalne znaczenie i częstokroć zawodnicy na tej pozycji stosunkowo późno potrafili pokazać pełnie swoich możliwości.
11.11.2020 21:40
Rozumiem, że Starzy wyciągnęli Go spod mostu. Puknijta się filozofy.
11.11.2020 21:39
@hoven Roca i Sarr to rezerwowi a w ciągu kolejnych okienek możemy kupić też innych piłkarzy jak Upamecano czy może jakiegoś środkowego pomocnika.

Edytowano : 2020-11-11 21:45:13

@tapczan otóż to. Hovenowi chodzi by mieć trochę lepszych zmiennikow.
11.11.2020 21:37
No tak bo Sarr czy Moting to transfery, które mają decydować o przyszłości drużyny i tworzyć jej kręgosłup, tym bardziej, że ten drugi ma kontrakt tylko do końca tego sezonu wiec niestety nie przekonamy się co z nimi wszystkimi wygramy za 2 lata.
Za to gdybam, że w tym czasie zostanie przeprowadzonych jeszcze kilka transferów kiedy będzie taka potrzeba.
11.11.2020 21:37
@admin
Z Kimmicha to głównie kpił Hajto i inni pseudofachowcy. Od początku swojego pobytu dostawał szansę i z każdym następnym meczem grał lepiej. Kto ratował tyłki nam i Pepowi jak nie mieliśmy stoperów?
Poza tym porównywanie Kimmicha a zwłaszcza Gnabryego do Roci jest cokolwiek nie na miejscu.
Gnabry przychodził do nas jako 21 latek po super igrzyskach i bardzo solidnym sezonie w Werderze (11 bramek). Kupiono go za śmieszne pieniądze - 8 mln i od razu wypożyczono do Hoffenheim (tam 10 bramek i 8 asyst). Jednak w w kadrze nadal mieliśmy Robbena, Riberyego, Comana, Jamesa.
Tymczasem Roca ma już 24 lata, żaden z niego talent, po fatalnym sezonie zarówno indywidualnie jak i całej drużyny. Już sam fakt, że Espanyol rok temu żądał za niego całej klauzuli (30 mln) a po roku sprzedał go za 9 pokazuje jaki zjazd zaliczył ten zawodnik. Poza tym to on miał zastąpić Thiago a przez kilka tygodni nie zagrał meczu...
11.11.2020 21:28
@Edmund na nieszczescie mam problemy z logowaniem ale na szczescie nie tak duze jak ty z mysleniem abstrakcyjnych i najwyrazniej czyms bardziej skomplikowanym niz sklad na najblizszy mecz; czytac te tylko potrafisz wybiorczo i znow Ci musze powtarzac; o tryplecie zdecydowal przede wszystkim Lewy, Neuer Kimmich i Flick - swoje dorzucal Gnabry i Coman

a teraz UWAGA UWAGA: zaden z nich nie byl transferem Hasana

zobaczymy ile wygramy z Coutinho (oh wait, 30mln zniknelo), Roca, Sarrem i Chupo Motingiem za 2 lata

Edytowano : 2020-11-11 21:36:44

@Admin ale ja Ci niczego nie narzucam, to Ty za kazdy razem jak widzisz ze napisze nie mozesz sie powstrzymac od przytykow

- gdybiesz ze bez Alaby i Thiago bysmy nic nie wygrali, poem zarzucasz mi gdybanie (od tego sie zaczelo)
- ignorujesz fakt ze oddajemy zamiast sprzedac i inwestowac (piszac ze i tak bysmy oddali)
- przypisujesz tryplet Hasanowi chociaz to nie jego transfery (ani nawet nie jego trener) daly nam puchary
- podajesz przyklady transferow (Kimmich i Gnabry) jako podobne do Roci i Sarra w momencie gdy kadra do ktorej wchodzil Kimmich byla znacnzie bogatsza
- twierdzisz ze to nic stracic potencjalnie 100mln bo wygralismy LM wiec w sumie na ch*** kasa

i widze ze dryfujesz juz w strone Kimmicha i prawej strony - swojego ulubionego tematu ktory nie ma nic z dyskusja wspolnego...
11.11.2020 21:26
Po pierwsze - @hoven jeśli ktoś z nas dwóch zmyśla to z pewnością nie ja. Zresztą nie po raz pierwszy.

Po drugie - z Kimmicha kpiono jako następcy Lahma. To fakt, nie opinia. Gnabry'ego w ogóle nie brano na poważnie, podobnie jak w chwili obecnej...Rocę.

Po trzecie - nas różni przede wszystkim to, że ja nic nie próbuje udowodnić. Ja wcale nie twierdze, że coś jest super, to tylko twoja projekcja rzeczywistości. To Ty raz po raz próbujesz narzucić swoją wizję i bardzo Ci się nie podoba jak ktoś postrzega to w inny tj mniej fatalistyczny sposób. I dlatego ja np. nigdy nie twierdziłem, że zarząd robi wszystko bezbłędnie, ale jeśli miałbym się kierować tylko tym, co tutaj niektórzy wypisują, to nie byłbym w stanie uwierzyć, że klub właśnie co sięgnął po tryplet. Przecież jest tak źle...Tu chodzi o równowagę, nic więcej. Rozumiem, że jak ktoś jest w centrum to osoby ze skrajnym podejściem do tematu lubią resztą szufladkować, ale to nie znaczy, że ma mi się to podobać.
11.11.2020 21:19
"w ciagu 3 lat poza Sane kadra zostala osłabiona" to jest dopiero złota myśl. Co tam wygranie 5 trofeów według niektórych jesteśmy słabsi niż gdy wygrywaliśmy tylko ligę.
11.11.2020 21:18
Zmyslasz. Kimmich przychodzil w czasach kiedy kadra nie wymagala wzmocnien i nie przypominam sboie zeby ktokolwiek narzekal na ten transfer bo po prostu malo kto go znal i nie bylo presji ze sie musi sprawdzic. Gnabry przychodzil jako mlodzik i troche niespelniony talent ale tez bez oczekiwan bo za male pieniadze. I tez nie bylo na nim zadnej presji. A przypmne jeszze ze jako jeden z niewielu wierzylem w niego i prosilem zeby dac mu czas :)

Nie bardzo rozumiem jaka jest Twoja agenda w chwaleniu wszystkiego kiedy nawet Karl, Flick a nawet Hasan i druzyna ktorej rada ponoc poszla do zarzadu przyznawali:

a) ze kadra jest za waska - co bylo mowione juz za Kovaca a od tego czasu jakosc i szerokosc.... tylko sie pogorszyla(!)
b) ze odejscie Thiago to strata sportowa (zastapiony Roca....)
c) ze odejscie Alaby za darmo to porazka

nawet ludzie w klubie to przyznaja, Ty probujesz udowadniac ze jest super, hmmm

Edytowano : 2020-11-11 21:22:16

jeszcze tak a propos argumenty Sane i wielkiego sukcesu trgo transferu; oczywiscie klasy sportowej mu nie odbieram ale przypominam ze to jedyny powazny skrzydlowy ktory zostal sprowadzony aby zastapic Robbery ktorego nie ma od 2 sezonow a ktore majac na uwadze wiek i pozycje tych pilkarzy zastepstwo powinno byc juz 3 temu
11.11.2020 21:17
Zgadzam się z @hoven w jednym. Kadra od 2-3 sezonów jest notorycznie osłabiana. I niestety @admin tryplet nie może tego przysłonić. Bo jaki udziałw tym tryplecie ma geniusz Flicka? Chyba decydujący. Bo z Kovacem to pewnie byśmy znowu odpadli w 1/8 bo nie można "słabym autem jeździć 200 km/h" jak to kiedyś już się ośmieszył. I pewnie i Pep i Carlo którzy mieli o wiele mocniejsze kadry nawet nie zbliżyli się do sukcesów Flicka. Pewnie pomogły też problemy największych jak Real, Barca, Liverpool ale trypletu nam nikt nie odbierze. Bo to nie przypadek że nagle za Hansa Boa, Muller grają jak za dawnych lat, że Goretzka nagle zrobił krok a nawet dwa do przodu etc.
A co do kadry. W tym roku Thiago a więc kluczowego gracza zastępujemy Rocą, który nie podnosi się nawet z ławki. Przychodzi przeciętny Sarr, wypalony Costa, Choupo-Moting, zbyteczny Nubel. To są wzmocnienia? Oprócz Sane nie widzęwzmocnień. A pomijam fakt, że Niemiec jest po ciężkiej kontuzji, niedawno złapał kolejną i przez 2 miesiące wykazał się jedynie jako joker.
Rok temu legendy jak Ribery, Robben, solidnego zmiennika zastępujemy Perisiciem i Coutinho, których już de facto w klubie nie ma. Wzmocnienie czy osłabienie? Hummelsa a wieć nadal jednego z lepszych stoperów wymieniamy na kontuzjowanego Lucasa, który dopiero po ponad roku zagrał dobre spotkanie. Jedynie przyjście Pavarda i Daviesa można uznać za wzmocnienie.
Niedługo odejdzie Alaba a widząc kryzys, wypowiedzi Hasana to nie kupimy nikogo wartościowego i znowu sprawdzimy "szrot" jak Roca czy Sarr by uzupełnić kadrę a nie realnie utrzymać jej poziom czy nawet ją wzmocnić
11.11.2020 21:14
@tapczan no na to wychodzi, że moje gdybanie jest lepsze niż Twoje ;)
11.11.2020 21:11
Czyli jesteśmy w miejscu, że jest kilka opcji gdybania, ale jedna z nich jest prawdziwsza od innych ? To bardzo ciekawe i trochę niepokojące jeśli ktoś przyjmuje swoje gdybanie prawie jak fakty.
W kwestii transferów jest zawsze mnóstwo niejasności i sprzecznych doniesień.
Każdy może sobie wybrać i gdybać.
11.11.2020 21:09
Już czytałem jak to kadra zostaje osłabiona takimi przeciętniakami jak Kimmich, czy Gnabry to pozwól, że i tym razem swoim starym zwyczajem (nauczony wieloletnim doświadczeniem) wstrzymam się z osądami na temat dopiero co sprowadzonych zawodników.

Edytowano : 2020-11-11 21:12:25

Co więcej, jeśli staram się popatrzeć jak najbardziej obiektywnie na transfery pod dowództwem Brazzo, to przy zdecydowanej większości można postawić +.
11.11.2020 21:02
@admin to nie rozumiem po co wchodzisz w dyskusje ktorej celu nie widzisz :)

co do ostatniego zdania sie nie zgodze o jak nizej; obecnie osoba odpowiedzialna za budowanie kadry dokonuje przerazajacych rzeczy a Twoj argument o zaliczaniu Hasanowi trypletu jest absurdalny bo jak nizej; to Neuer, Lewy i Kimmich stanowili trzon zespolu

jesli chodzisz pijany po zwyciestwie i nie widzisz ze w ciagu 3 lat poza Sane kadra zostala oslabiona (i nie mam na mysli pierwszej jedenastki tylko KADRY pierwszego zespolu) pod wzgledem jakosci (Roca za Thiago :)) jak i ilosci no to Twoja sprawa - ja bym chcial zebysmy nie musieli czekac 7 czy 10 lat na kolejna LM
11.11.2020 20:58
@admin
Oczywiście że na konto Hasana zalicza się tylko to co nie wyszło najlepiej (przynajmniej według @hoven ) zresztą kiedyś udowadniał ze Goretzka źle grał robiąc analizę meczu i wypisując tylko złe zagrania a te dobre pomijając bo nie pasowały do jego teorii.
Tak samo według tego użytkownika nie należy się cieszyć bo przecież według niego klub już się stacza w niebyt i za 2 lata Liga Europy to będzie sukces. Takie zakłamywanie rzeczywistości byle tylko nie przyznać się że błędem było krytykowanie zarządu.
11.11.2020 20:53
@hoven ja jeszcze rok, czy 2 lata temu tutaj czytałem jak to wszyscy nam odjeżdżają i trzeba będzie czekać na lepsze czasy. I co? Nadeszły, ale minęło od zwycięstwa niecałe 3 miesiące i wracają czarne wizje. Nie, dziękuję.

Warto było zbudować taki zespół, który sięgnął po tryplet. W A R T O!

Co do reszty - można gdybać, pisać różne scenariusze...tylko po co?! Koniec końców tak budowany zespół doprowadził do fantastycznego triumfu i według postronnych obserwatorów Bayern i w tym sezonie jest głównym faworytem do zwycięstwa w LM.

Fakty pokazują, że wbrew temu co niektórzy twierdzą, w tym klubie jednak ludzie na wysokich stanowiskach wiedzą co robią.
11.11.2020 20:42
@admin co to znaczy warto? warto stracic 100mln?

Tez gdybasz ; gdybasz ze gdybysmy ich sprzedali i zastapili innymi graczami nie byloby typletu. Wiec albo bawisz sie gdybanie albo sie nie baw. Bo ja gdybam ze jednak zastapienie Alaby nominalnym srodkowym obronca ktorego bysmy kupili sportowo nie wyszloby nam zle bo Alaba zwyczajnie w tej LM wyroznil sie jedynie tym ze probowal nam przegrac final.

Byc moze gorzje byloby z Thiago - ale tu sobie gdybiemy ze tendencja byla nie 'sprzedaz' tylko jednak przedluzenie umowy.

Edytowano : 2020-11-11 20:45:44

No ale jednak na LM czekales 7 lat - troche dlugo co? Arsenal tez sie w pewnym momencie nie przejmowal kontraktami a taki Liverpool przez kiepskiego dyrektora sportowego i transfery czekal ile lat?

ile lat czekac bedzie Man Utd na LM?

ja tez sie ciesze ale nie chodze upojony jednym LM przez 10 lat - zaczelismy kolejny sezon, czas zdjac rozowe okulary
11.11.2020 20:37
@DarthSmd
A dlaczego Bayern miałby wcześniej sprzedawac Thiago i Alabę swoich podstawowych i bardzo waznych zawodników? "Można było wyciągnąć 60mln, można było 50..." Bla bla bla.
Nikt w w klubie nie myślał o ich sprzedazy bo oboje byli ważnymi zawodnikami a wiemy, że Bayern takich nie sprzedaje. Bayern przystąpił do negocjacji, czy za późno? Nie wiadomo. Jakoś z Neuerem czy Mullerem się udało. Sam piszesz, że Thiago "w ostatniej chwili" zmienił zdanie. Chciał spróbować czegoś nowego i tyle. 25-30 mln za 29 letniego pomocnika, z rocznym kontraktem, po kilku ciężkich kontuzjach i w dobie pandemii to spoko suma.
Alabie jeśli chodzi o kontrakt to odbiło totalnie. Tutaj stracimy finansowo, fakt, ale przynajmniej przez rok mamy nadal super gracza u siebie. Bo jeśli odejdzie to znowu sprowadzimy graczy pokroju Sarra czy Roci...
11.11.2020 20:36
@hoven ale nie widzisz, że to tylko Twoje GDYBANIE? Nic więcej? Możemy gdybać, snuć scenariusze, ale jedno jest pewne - tak zbudowana drużyną W TYM, a NIE INNYM składzie zgarnęła wszystko co najważniejsze w klubowej piłce. Jakakolwiek była za to cena, było WARTO. Zgodzi się ze mną 10/10 obiektywnych ossberwatorów.

Edytowano : 2020-11-11 20:38:44

Ja nie muszę czekać2,3,5, czy 10 lat. Pozwól, że będę się cieszył tu i teraz z sukcesów, których większość kibiców innych zespołów w całym swoim życiu nie doświadczą.
11.11.2020 20:33
@admin no wlasnie nie 'oddali' tak jak robimy to teraz; jednego za grosze w dogodnej ratce a drugiego za darmo tylko sprzedali za rozsadne pieniadze UNIKAJAC oddawania

Malujesz obraz gdy sprzedajemy i jestesmy w takiej samej dupie jak teraz a przeciez wlasnie o to chodzi ze bylyby srodki na wzmocnienia.

No i blagam - wklad Alaby? gral na srodku bo gosc za 80mln dochodzil do siebie, ale gdybysmy mieli te 50 baniek to jakis obronca by przyszedl. Z wkladu Alaby zapamietam probe oddania finalu - trudno uwierzyc zeby NOMINALNY srodkowy obronca gral gorzej od Austriaka.

Thiago? Dopiero co byla kampania umniejszajaca jego roli w sukcesie - nie zabierales glosu w obronie Hiszpana:-) ponoc to wszystko Goretzka (i Kimmich). Zabierales za to glos w dyskusjach strojac po stornie nieomylnosci zarzadu wiec jestem szczerze zdziwiony obawa ze Rekin niedalby rady zastapic goscia ktorego wygryzl Leon

Edytowano : 2020-11-11 20:36:54

@Admin nie wiedzialem ze to Hasan sciagal Lewego, Kimmicha, Goretzke, Thiago, Neuera, Comana i Alabe (ostatnich dwoch bym nie liczyl:)) ktorzy wraz z Flickiem (trenerem wybranym przez Karla nie Uliego i Hasana) zdecydowali o tryplecie

zobaczymy co wygramy za 2 - 3 lata z Pavardem, Roca, Sarrem ok?

Edytowano : 2020-11-11 20:38:32

przypisanie trypletu jako zaslugi Hasana przypomina mi konferencje politykow PiS ktorzy 6 miesiecy po wprowadzeniu 500+ wzieli statystyke przysrostu urodzen i pochwalili sie ze program dziala :))))
11.11.2020 20:33
@admin oczywiście, że w ten bilans wpisują się tylko te niekorzystne, bo tak jest wygodniej, ale zupełnie nieobiektywnie.
11.11.2020 20:25
Można gdybać i gdybać, ale naprawdę jestem niezmiernie ciekaw, czy wszyscy ci, którzy z taką łatwością oddaliby rok wcześniej Thiago, czy Alabę, oddaliby równie łatwo Puchar Mistrzów. Bo zarówno jeden, jak i drugi, mieli swój niemały wkład w sukcesy w zeszłym sezonie.

Może by się dało ich zastąpić, może nie. I tutaj możemy znowu gdybać...

Edytowano : 2020-11-11 20:26:58

W bilans dyrektora sportowego wlicza się ten tryplet, czy tylko wliczamy wpadki, a sukcesy to zasługa innych ?
11.11.2020 20:22
@DarthSmd odpusc, Edmund z Tapczanem pod kazdym postem pisza to samo; ze skad wiadomo ze Thiago by przedluzyl - mimo ze od pol roku im wszyscy tlumacza ze Karl i Hasan powiedzieli ze zmienil zdanie W OSTATNIEJ CHWILI - czyli pewnie rok temu w wakacje by z przyjemnoscia podpisal

pol rok tez im ludzie tlumacza ze jak sie otwiera rozmowy z pilkarzem to inna jest jego pozycja i mozna go po prostu probowac sprzedac lub dluzej naciskac (sytuacja Alaby)
11.11.2020 20:06
@Edmund

A kto mowil o 60 mln za Thiago? Mozna bylo spokojnie za niego wyciagnac więcej niż w lato bo a) mial dłuższy kontrakt o rok b)nie bylo pandemii. A ile by to było dokladnie, to już gdybanie. To raz. Dw, akurat z Thiago mozna bylo spokojnie przedłużyć umowę rok temu, bo sam Thiago byl wtedy bardzo chętny. Poszukaj zrodel jak nie wierzysz. Mowili o tym nawet dzialacze Bayernu, ze Thiago w ostatniej chwili zmienił zdanie. Mogli sprawę załatwić dużo lepiej, wiec proszę nie mow mi, ze w przypadku Thaigo zarzad się poprawnie zachował.

Jeśli chodzi o Alabe, to ewentualna kwota to znow gdybanie, ale w mojej opinii akurat w jego przypadku spokojnie można było za niego wyciagnac min. 50 mln. Juz nie róbmy z piłkarzy Bayernu nie wiadomo jakich slabiakow po 20-30 mln.
11.11.2020 19:59
bilans dziadowskiej pracy dyrektora sportowego:
- strata sportowa: Thiago i Alaby
- strata finansowa zapewne powyzej 50mln euro na odejsciu Thiago za grosze i Alaby za darmo
- wyrzucenie 90mln na wypozyczenia pilkarzy kotrzy sportowo nic nie dali

ciekawe czy jak licznik dobije do 200 to bedziemy mieli kogos na chociaz poziomie - za skala kickera - 'w polu widzenia'
11.11.2020 19:51
I z całego serca wierzę, że Chłopaki je przedłużą, bo łączy ich z Bayernem coś więcej niż tylko comiesięczne przelewy.
11.11.2020 19:04
@DarthSmd
Przez 7 lat nie było oficjalnej oferty w sprawie kupna Thiago co więcej nie było nawet zainteresowania kupnem więc czy znalazł by się klub który rok temu rzucił by 60 mln za niego? Ja wątpię. Thiago był tylko rezerwowym w reprezentacji a u nas grał bo nie było konkurencji ale na 10 męczy jeden był wybitny, 1 słaby a reszta przeciętne. Nawet w tym roku gdzie cena była "promocyjna" to chętny był tylko Liverpool.
Z Alaba jest tak samo czy byłby chętny żeby rok temu dać za niego 60 mln raczej nie. Powody podobne jak z Thiago z tym że na 10 męczy Alaba miał 9 przeciętnych a 1 słaby.
11.11.2020 17:34
Aha i nie róbmy ze słów dziennikarza o tym, że sternicy klubu nie chcą powtórzyć błędu jakiegoś oficjalnego stanowiska klubu czy wypowiedzi kogoś z klubu. To jest tylko twórczość gazety/portalu.
11.11.2020 17:29
@Edmund

Bo proponowali mu wymianę do City, a nie do jego kierunku marzen czyli Hiszpanii. Gdyby ktoś rzucił temat przenosin do Hiszpanii w tamtym roku, to Alaby juz dawno nie byłoby w Bayernie.

Skąd wiadomo jesli chodzi o Thiago? Bo mialby rok dłużej do konca kontraktu, a to jest istotna kwestia jesli chodzi o wysokosc kwoty transferowej. Tak Bayern byl pod ścianą i musial zgodzić się na warunki Liverpoolu. Juz pomijam kwestie koronawirusa, ktora generalnie obniżyła kwoty transferowe. W 2019 kluby były dużo bardziej skłonne wydawać większe sumy.
11.11.2020 17:10
Cała 3 to przyszłość Bayernu i trzeba jak najszybciej klepnąć przedłużenie kontraktów czyli tak jak Bayern to zawsze robi i sytuacja z Alabą czy Thiago nie przekłamią rzeczywistości. Z liderami i ważnymi zawodnikami Bayern zawsze wzorowo od dekad przedłuża kontrakty. Nie musieli wyciągać żadnych wniosków tylko być bardziej czujni, bo zawodnicy są mniej szczerzy i bardziej pazerni i może to Bayern zgubiło zarówno przy Thiago jak i Alabie.
11.11.2020 16:45
@Oknoliz
Po kilku dobrych meczach dajesz go do TOP 3? A od lutego 2019 do wrzesnia 2020 nie zagrał ani jednego dobrego spotkania... Litości...
11.11.2020 16:20
@DarthSmd
"Więc tym bardziej Alabe powinni w 2019 wystawić na listę transferowa. Kupcy by się znaleźli, Alaba tez znając go zbytnio by nie oponowa"
Skąd taka pewność skoro nie chciał się zgodzić by być częścią wymiany o czy sam Alaba niedawno wspomniał a co więcej poczuł się z tego powodu urażony.

Oczywiście fajnie jak klub sprzedaje i zarabia a potem wykorzystuje te środki do kolejnych zakupów. Ale to że Bayern nie zarabia na sprzedaży to nie jest żadna nowinka.
Natomiast sytuacja z Alaba to jest coś wyjątkowego a nie reguła. Wcześniej stało się tak w 2006 roku.
Sprzedano Thiago za nieduże pieniądze a skąd pewność że rok temu ktoś dałby więcej?
11.11.2020 16:06
Ale Lucas jes w top 3 . obrońców świata. To jak ma się nie spłacić, panie gluba.
11.11.2020 15:53
Niech najpierw Lucas zagra kilka sezonów na naprawdę bardzo wysokim poziomie i wtedy można powiedzieć, że się spłacił. Bo jest to obrońca za 80 mln, zagrał kilka fajnych spotkań w tym roku i już wszyscy się nim "podniecają".
A co do Alaby. Jeśli żądał pensji w granicach 20 mln to trzeba mu podziękować. Fakt jest to zawodnik świetny, zabezpieczający kilka pozycji, szanowany przez wszystkich naszych trenerów. Czysto sportowo na pewno odczujemy jego stratę bo w dobie kryzysu na pewno nie kupimy klasowego obrońcy tylko będziemy łatać braki kadrowe jakimiś Sarrami czy Rocami. I jesli ktoś pisze że jest to zawodnik zbędny (bo mamy obronę Davies Lucas Sule Pavard) to chyba nie ma sensu dyskutować. Znowu wychodzi krótkozwroczność i osłabianie drużyny. Bo jaki poziom Alaba prezentuje każdy wie a tymczasem Davies po pierwszym świetnym sezonie w tym grał po prostu bardzo słabo, w dodatku doznał kontuzji. Lucas też tylko ma dobre 2 miesiące w naszym klubie. W tym roku odszedł Thiago a ww jego miejsce przyszedł bezużyteczny Roca. Następsto Alaby pewnie będzie podobne, zapomnijcie o Upamecano.
Czysto sportowo odejście Alaby ogromna strata, finansowo również. Jednak jeśli naprawdę żada kosmicznych pieniędzy, wymaga gry w środku pola (?) i przez to nie przedłuży kontraktu to raczej nie ma dla niego miejsca.
11.11.2020 15:46
Ale przecież Książę po prostu wypełni swoją umowę o pracę. A że nie zarobimy na nim? Ło jeny. No trudno. Jak mówię, to dla Bayernu akurat nie jest najważniejsze. My mamy piniążek. Po prostu wypełni Książę UMOWĘ O PRACĘ. Bayern nie zrobił żadnego błędu, Pykął tryplet.Książę się do tego przyczynił i po to był zatrudniany. Nie po to, żeby wyciągać z niego kasę przy odejściu, choć gdyby to było przy okazji, to też okej. A jak nie, umowa się kończy, zrobiliśmy najlepszy klub świata i cześć! To wszystko przecież proste. A niektórzy tu myslą, że to jakaś filozofia. :)
11.11.2020 15:14
@DarthSmd nie ja nie wieszalem psów na Lucasa. Zawsze w niego wierzyłem.
Pokaż więcej