DieRoten.pl

Bayern wraca z 3 punktami: Arminia pokonana 3:0

17.04.2022, 17:29:13
FotoOlimpik

Bayern Monachium ma już za sobą czterdziesty trzeci oficjalny mecz o stawkę w sezonie 2021/22. Tym razem drużynie prowadzonej przez Juliana Nagelsmanna przyszło mierzyć się w Bundeslidze.

Nie tak dawno temu dobiegło końca kolejne spotkanie z udziałem zawodników ekipy rekordowego mistrza Niemiec, gdzie obowiązki trenera pełni 34-letni Julian Nagelsmann. Tym razem monachijczycy mierzyli się na wyjeździe w ramach 30. kolejki Bundesligi z Arminią Bielefeld. Dla FCB był to zarazem 43. mecz o stawkę w sezonie 2021/22.

Koniec końców pojedynek na SchuecoArenie w Bielefeld zakończył się wynikiem 3:0 na korzyść klubu ze stolicy Bawarii. Jeśli mowa o bramkach, to na listę strzelców wpisywali się kolejno Jacob Laursen (samobójcze trafienie), Serge Gnabry oraz Jamal Musiala.

Dzięki dzisiejszej wygranej nad bielefeldczykami, „Bawarczycy” utrzymali swoją dziewięciopunktową przewagę nad dortmundczykami. Warto przy okazji nadmienić, iż w pierwszym zespole „Die Roten” zadebiutował dziś utalentowany Gabriel Vidović.

Mistrzowie Niemiec na przygotowania do kolejnego wyzwania na krajowym podwórku będą mieli tym razem nieco więcej czasu niż ostatnio, albowiem w najbliższą sobotę monachijczycy w ramach 31. kolejki Bundesligi, podejmą na własnym podwórku Borussię Dortmund. Początek „Der Klassikera” o 15:30.

Sabitzer otrzymuje szansę

Mając na uwadze spotkanie sprzed kilku dni, kiedy to monachijczycy w rewanżowym pojedynku ćwierćfinału Ligi Mistrzów zremisowali z Villarreal 1:1 i odpadli z Champions League (jedynego gola dla FCB zdobył niezawodny Robert Lewandowski), trener Nagelsmann zdecydował się na 4 zmiany.

Poza szeroką kadrą na dzisiejsze zawody w Nadrenii Północnej-Westfalii znalazło się dokładnie 4 graczy pierwszego zespołu Bayernu Monachium. Wśród nich należy wymienić przede wszystkim nieobecnego od dłuższego czasu Corentina Tolisso, który doznał ponownie urazu naderwania włókna mięśniowego w udzie.

Ponadto listę nieobecnych uzupełniają jeszcze Niklas Suele (grypa), Kingsley Coman (problemy mięśniowe) oraz Lucas Hernandez (uraz uda). Warto nadmienić, iż na ławce znalazł się między innymi młody i jakże utalentowany Gabriel Vidovic.

Biorąc pod uwagę taką, a nie inną sytuację kadrową, mistrzowie Niemiec pojedynek na SchuecoArenie w Bielefeld rozpoczęli w następującym ustawieniu: Manuel Neuer w bramce, Benjamin Pavard, Dayot Upamecano oraz Tanguy Nianzou w obronie. W środku pomocy wystąpił duet Joshua Kimmich oraz Leon Goretzka.

Jeśli mowa o dalszej linii pomocy, to Nagelsmann postawił na takich graczy jak Alphonso DaviesMarcel Sabitzer, Serge Gnabry oraz Thomas Mueller. Funkcję napastnika pełnił tradycyjnie Robert Lewandowski. Na ławce znaleźli się: Sven UlreichJosip StanisicMarc RocaMalik Tillman, Jamal Musiala, Omar RichardsGabriel Vidovic, Leroy Sane oraz Eric Maxim Choupo-Moting.

Zasłużone prowadzenie Bayernu

Piłkarze Bayernu od pierwszej minuty próbowali napocząć swoich rywali – szczęścia próbował między innymi Benjamin Pavard. Chwilę później składną akcję przeprowadził Kimmich z Gnabrym, ale nikt z zespołu nie wykończył sytuacji. W 8. minucie powinno być 1:0 dla Bayernu, ale piłka po uderzeniu Lewandowskiego nie minęła pełnym obwodem linii bramkowej…

W 10. minucie Ortega musiał skapitulować po świetnej akcji Daviesa i Lewandowskiego. Jacob Laursen interweniował jednak w ostatniej chwili i zmylił swojego golkipera, strzelając samobójczą bramkę. Pięć minut później gospodarze mogli odpowiedzieć wyrównaniem, ale Okugawa strzelił tuż nad poprzeczką.

Około siedemnastej minuty Bayern mógł prowadzić 2:0, ale Goretzka strzelił z kilku metrów prosto w bramkarza. Monachijczycy nie zrażali się jednak i raz za razem przeprowadzali kolejne ataki. W 31. minucie groźny strzał z dystansu oddał Lewandowski, ale Polak nieco się pomylił.

Na siedem minut przed końcem regulaminowego czasu gry, na uderzenie zza pola karnego zdecydował się Gnabry, który jednak nie trafił w światło bramki. Jeśli mowa o końcówce pierwszej połowy, to podopieczni Franka Kramera podkręcili tempo i prezentowali się coraz odważniej.

Dokładnie w 43. minucie Neuera pokonał Okugawa, ale Japończyk znalazł się na pozycji spalonej i gol nie został uznany. Z racji na kilka długich przerw, pierwsza część meczu trwała dodatkowe 9 minut – w 51. minucie powinno być 1:1, ale świetnie interweniował Manuel Neuer. W 53. minucie genialnym podaniem popisał się Kimmich – do piłki dopadł Gnabry, który podwyższył na 2:0. Ostatecznie wynik nie uległ zmianie i obie strony udały się na przerwę do swoich szatni.

Musiala podwyższa

Po zmianie stron, na boisku zameldował się Josip Stanisic, który zastąpił Tanguya Nianzou. W 47. minucie wprowadzony po przerwie Chorwat zatrzymał groźną akcję Wimmera i wybił piłkę na rzut rożny. W kolejnych minutach nie wydarzyło się zbyt wiele, zaś monachijczycy podobnie jak w pierwszej połowie, kontrolowali przebieg spotkania.

W 60. minucie na murawie zameldowali się z kolei Sane oraz Musiala, którzy zastąpili Muellera i Sabitzera. Trzy minuty później gospodarze mogli zaskoczyć golem kontaktowym, ale Neuer stanął na wysokości zadania i zażegnał niebezpieczeństwu. Kilkadziesiąt sekund później doskonałą okazję zmarnował Okugawa.

Po kilkunastu minutach zastoju, Bayern w końcu wziął się w garść i przeprowadził groźną akcję w 71. minucie, ale uderzenie Gnabry’ego przeleciało tuż obok słupka. Kilka minut później bliski szczęścia był Musiala, ale Ortega skutecznie obronił strzał młodego Niemca. Na osiem minut przed końcem regulaminowego czasu gry na 3:0 mógł podwyższyć Davies, ale piłka przeleciała nad spojeniem.

Pod koniec spotkania, Neuera przetestował Vasiliadis, ale 36-latek genialnie interweniował. Odpowiedź monachijczyków była błyskawiczna – w 85. minucie na listę strzelców wpisał się Musiala, któremu dograł Lewandowski. Na minutę przed końcem szansę gry otrzymali Choupo-Moting oraz Vidovic, dla którego był to debiut w I zespole. Ostatecznie wynik nie uległ zmianie i „Bawarczycy” zasłużenie pokonali swoich rywali 3:0.

Zawodnicy rekordowego mistrza Niemiec wracają do akcji dopiero w przyszłą sobotę, kiedy to w arcyważnym spotkaniu z Borussią Dortmund powalczą o tytuł mistrza Niemiec. Początek „Der Klassikera” na Allianz Arenie w Monachium już o 18:30.

 

 

Arminia Bielefeld - FC Bayern

SchücoArena 17-04-2022, 15:30
Bundesliga, Kolejka - 30

(0-3)
(0-2)
źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (66)



19.04.2022 08:49
Brawo. Są 3 pkt. Mistrza już nam nikt nie odbierze. Plan minimum wykonany.
18.04.2022 21:36
Lewy jest ustawiany z lewej strony? Może kiedyś za Guardioli ale nie teraz, może ktoś nie rozumie że Lewy lubi się cofnąć i wyciągnąć w ten sposób obrońcę żeby zrobiło się więcej miejsca z przodu, jak wyjdzie na klepę głębiej to co źle od razu?
18.04.2022 20:52
Chore jest @hoven, że ty nie rozumiesz kim jest kibic i próbujesz przekonywać tutaj, że ta choroba jest normalnością. Że normalnością kibica jest ciągła krytyka swojego klubu i jednoczesne „wybielanie” reszty.

To jest chore.
18.04.2022 19:48
To nie jest problem z Lewandowski tylko problem jest z taktyką, jak widzi się lewego jak jest i na lewym skrzydle i w kole środkowym to jak ma strzelać? Wszyscy chcą atakować i strzelać a nikt bronić, nawet Upa się zirytował wczoraj jak zostawia się autostradę z tyłu.
18.04.2022 19:44
Wy macie jakies strazliwe kompleksy, napisanie czegokolwiek o innym klubie odbieracie jako umniejszanie, stawianie ponad Bayernem, itp. To nie jest zdrowe...
18.04.2022 19:22
@misza pełna zgoda, tutaj jest spore grono, które ma cudze kluby przed Bayernem.
18.04.2022 18:10
Lewandowski też miał przejść - z wielu źródeł i co Bayern miał go niby puścić za 30mln bo Barca więcej nie chciała dać? Kto przy normalnych zmysłach pozwoliłby odejść Lewemu za 30mln???
Największym błędem Bayernu będzie pozostawienie Nagelsa na następny sezon. On tego nie sklei, nie w Bayernie, nic z tego nie będzie, stracił zaufanie piłkarzy, robią na boisku co chcą, nie ma żadnej strategii tylko jak nie idzie to wrzutki ze skrzydła. Nie ma nawet prostej gry ty do mnie ja do ciebie bo po podaniu nie wyjdzie na pozycje. Widzieliście ostatnio żeby Bayern zrobił taką akcję? jak piłkarz ma piłkę to nikt do niego nie wychodzi, gra bez piłki kuleje, nie ma 2 czy 3 opcji tylko cofnij do tyłu i przerzut na drugą stronę boiska i tak w kółko.
18.04.2022 12:31
@Pir5 dostali od nas lupnia, skompromitowali się ze średniakiem Bundesligi, prawdopodobnie nic nie wygrają w tym sezonie…ale plotki mówią o tym, ze ma do nich przejść Mbappe! Czego tutaj nie rozumiesz? Plotki mówią, że się odradzają, że pozyskają zaraz siper gwiazdy. Nieważny wynik sportowy, ważne że są plotki ;D Pa-ra-no-ja

Edytowano : 2022-04-18 12:32:42

Przecież toniesz niepojęte, ze niektórzy rzekomi kibice Bayernu prędzej będą bronić innego klubu niż rzekomo swojego. Kpina z logik, ze zdrowego rozsądku i z ludzi, którzy chcą tutaj poważniej dyskutować.
18.04.2022 12:22
@Pir5
Był kiedyś taki piłkarz, nazywał się Arda Turan który jak sam przyznał, pomylił nas z Barcą może ten użytkownik ma tak samo?
18.04.2022 11:14
Ani Haaland, ani Mbappe do Barcelony nie przyjdą. Xavi to jak na razie tylko małe światełko w tunelu
18.04.2022 11:04
@hoven pomyśl trochę bo ja już nie wytrzymuje. Jaki Mbappe i Haaland w Barcy. To są plotki bo na 100 procent tam nie trafią. Doprawdy Barca się kompromituje a tu jeszcze się ją broni i przegrali z drużyna ze środka tabeli Bundesligi xddd
Z przerażeniem tego się czyta i nie pozwolę na umniejszanie Bayernowi na rzecz Barcy.
18.04.2022 10:47
Ja się nie czepiam lewego, stwierdzam fakty.
18.04.2022 10:01
@WayeThe czego ty nie rozumiesz lewy nie musi ciągle strzelać goli ma też asysty czy kluczowe podania. A Benzema tylko strzela tyle goli od kilku tygodni, a lewy od lat więc XD. Nie można porównać Benzemy do lewego. Lewy przecież strzelał gole z Villreal czy innymi zespołami ostanio nie musi strzelać ciągle Hat-trick. Przecież i tak już wiele udowodnił i każdy sporo co to chwalił.

Edytowano : 2022-04-18 10:03:42

Nie wiem czepiasz się lewego i jeszcze jakaś jedna osoba tyko wasza dwójka. A lewy przecież niedawno strzelał hat tricki i był najlepszy i też teraz Great dobrze zaledwie kilka gorszych meczy. W lidze mistrzów błyszczał.
18.04.2022 09:15
@WayeThe obwiniac druzyne mozna za wpadki jak ta, tak chetnie wypomina Flickowi w pucharze, a nie kiedy druzyna notuje systematyczny zjazd w zasadzie od dobrego poczatku do tego co gra teraz. Wiec sorry - ale jest to w 100% wina trenera. A ze Lewy strzela mniej goli - kto pod Julianiem poprawil swoja gre? Sane mial chwilowa zwyzke. To tyle. Nawet Upamecano czy jego kluczowy pilkarz - Sabitzer nie graja dobrze. Wiec albo doslownie WSZYSCY pilkarze w klubie zachorowali na jakas dziwna chorobe albo jednak wina lezy w trenerze
18.04.2022 08:59
Jak dla mnie problemem jest to , że nie jesteśmy "zespołem" jak za Hansiego . Coś się popsuło w drużynie , zawodnicy grają bardziej pod siebie jak Gnabry czy Sane , którzy walą na pałę z nieprzygotowanych pozycji i tracą dużo piłek po zabawach , zamiast grac do lepiej ustawionych kolegów . Brak takiego ducha walki i zadziorności , pewności siebie . Straciliśmy nasze dna , dzięki któremu wszyscy nas się bali i nas podziwiali . Teraz jesteśmy zlepkiem indywidualności i to co raz bardziej widać
18.04.2022 08:47
@DonJupp4ever co do złotej piłki sprawa oczywista mnie tylko chodzi o złotego buta lewy miał taką przewagę że spokojnie by to wygrał a dziś jest to mało realne. Zajazd formy lewego jest tak duży że w normalnym klubie gdzie jest rywalizacja na tej pozycji lewy poprostu usiadły wczoraj na ławce, ale nie usiadł bo niema nikogo lepszego.
18.04.2022 08:34
Najlepszym piłkarzem po wejściu na murawę był Sane:((
Beznadziejny typ, jego podania i dryblingi można podsumować jednym słowem: podwórkowe.
Jest może ktoś kto policzył ile miał strat piłki? W następnym meczu Bayernu postaram się wyliczyć dokładnie podać dane bo aż koli w oczy. Mam wrażenie jak widzę jak się porusza że on cały czas jest na orliku z kolegami i próbuje zaimponować laskom dookoła, dzieciak który nie dorósł do dorosłej piłki, zero myślenia i odpowiedzialności.
18.04.2022 08:33
Nie da się czytać tych hovenizmow.

Same plotki o transferach w kontekście rzekomo odradzającej się potęgi maja o czymkolwiek dobrym świadczyć? No jakaś paranoja. Można na koniec sezonu zostać z niczym, mieć niemałe problemy z ogarnięciem budżetu płacowego, ale - uwaga, uwaga! - media łączą z wielkimi nazwiskami, wiec mamy powód do świętowania ;D Kon by się uśmiał.

Edytowano : 2022-04-18 08:38:31

Zgadzam się, że wyglada to na mega kompleks albo kompletne zagubienie w otaczającej rzeczywistości.
18.04.2022 08:26
Zasłużone zwycięstwo. Jednak podobnie jak w derbowym meczu z Augsburgiem, brakuje skuteczności. Jednak dominacja na boisku była. Zwykle brakowało "ostatniego podania". To może martwić przed El Classicer, w sumie można to poprawić.
18.04.2022 08:26
Wygrana cieszy ale ten mecz nazywac jakas wielka reakcja po odpadnieciu z Villareal to chyba lekka przesada. Reakcji i dobrej gry oczekuje za tydzien z Borussia bo jak wyjdziemy w takiej formie jak ostatnio to moze byc ciezko.
Co do lewandowskiego to juz na poczatku sezonu bylo slychac ze nie moze sie odnalesc w tej taktyce ze ma wchodzic z glebi pola itd. Jak sie patrzy na jego gre w niektorych meczach i brak podan do niego w polu karnym wychodzenie na skrzydla cofanie sie to az dziw bierze ze ma w tym sezonie tyle bramek. W meczu z Villareal bylo to dobrze widac ze robil miejsce kolegom z druzyny i to na papierze moze i fajnie wyglada ale w praktyce on nie mial prawie zadnych szans bramkowych. Troche tak jakby trener wymyslil badzmy super nieprzewidywalni niech najlepsza 9 swiata gra jak falszywa 9 a ktos gola i tak strzeli tylko ze zawodnicy chyba nie do konca sie w tym odnajduja. Dodatkowo jak slysze ze ma byc super hiper ofensywnie i dlatego takie ustawienie a wydaje sie ze mniej bedziemy mieli strzelonych goli niz przez dwa ostatnie sezony heheeh
Co do Nagelsmana ciekawy jestem czy to nie jest narazie trener jednego ustawienia w Lipsku cala druzyna byla budowana pod 3 5 1 zreszta widac bylo jak przyszedl nowy trener zmienil ustawienie wyniki zniknely. Prawdopodobnie to jest swietny trener taktyk bo ciagle slychac takie glosy osob ktore z nim pracowaly tylko troche mi to przypomina Guardiole ktory tez uwielbia taktycznie wymyslic cos co wszystkich zaskakuje a najbardziej pilkarzy ktorzy sie pozniej w tym nie odnajduja. heh I male slowo do tych co winia tylko pilkarzy a nie trenera pamietajcie gralismy podobnie za Kovaca i przyszedl magik ktory w moment zrobil maszyne do wygrywania i okazalo sie ze pilkarze byli w dobrej formie wystarczylo kilka korekt zrobic. Dla mnie przyszly sezon pokaze czy Nagelsman jest tak swietnym trenerem i czy potrafi wyciagac wnioski.
A jesli chodzi zarzad mam male pytanie kto byl odpowiedzialny za wypozycznia Perisica , Coutinho, Odriozoli, Costy transfery Hernandeza , Cuisance , Nianzu , Sarr, Roca , Sane.
18.04.2022 08:22
Ważne zwycięstwo przed Der klassikerem ;)
18.04.2022 08:20
@WayeThe ja rozumiem że obaj kibicujemy Bayernowi i że Lewy jest najlepszy, jednak ja jestem bardziej wyrozumiały i Złota Piłka należy się Benzemie, to co teraz wyprawia ten gość i Real to uczta dla oczu.
Nie jestem fanem Realu, wręcz nienawidzę ten klub ale to jak grają i potrafią odrabiać straty i polegać na wielkości Benzemy jest godne nagrodzenia.
18.04.2022 07:47
Lewandowskiemu bardziej odpowiada armata w BL 7 A jak się uda zgarnąć złoty but to ok
18.04.2022 07:31
Obwinianie jedynie Julka za porażkę z Villarreal i za obecną grę to spora przesada na boisku są piłkarze, którzy grają fatalnie. Lewandowski w 5 ostatnich meczach strzelił 2 bramki. Jak tak dalej będzie a nie zanosi się na nic lepszego będziemy mieli do czynienia z frajerstwem roku w wykonaniu lewego: nie dość że Benzema przegoni go w LM to jeszcze przegra z nim złotego buta, 7 bramek i dwa mecze więcej to jest do zrobienia.
18.04.2022 03:01
@hoven Zniszczył to lekkie nadużycie, po prostu wygrał. Nie, nie uważam. Ale uważam, że z tamtą kadrą przeszlibyśmy ich na luzie.

Edytowano : 2022-04-18 03:14:56

Oczywiście, że Nagelsmann przyczynił się do porażki, ale narracja jest taka, jakby to była tylko jego wina.
18.04.2022 01:54
@siudrak0 uwazasz ze Bayern jest slabszy kadrowo od Villareal i przegralismy przez pilkarzy nie fakt ze Emery zniszczyl Juliana "geniusza niemieckiej trenerki za 25mln" Naglesmanna?
18.04.2022 01:16
Bayern jest kadrowo 2 półeczki niżej od City i Liverpoolu.

Edytowano : 2022-04-18 01:26:45

Ja pokuszę się o takie stwierdzenie: jeśli obecnie mielibyśmy kadrę z 2020 roku, teraz bylibyśmy w półfinale LM, a o zwalnianiu Nagelsmanna nikt by nawet nie burknął.
18.04.2022 01:15
Ale niektórzy mają "kompleks" Barcy. Jak ta Barca jest "super" nie to co "dziadowski" Bayern.
Nie ma jak pluć na swoich. Co?

A co do Nagelsmanna to on odpadł bo przegrał z Emerym czyli trenerem który w pucharach od lat robi świetną robotę i wygrywa. A Flick został ograny prze Pochetino trenera który nic nie wygrał. Ale to Nagelsmann jest wyzywany od "uczniaków" i zarzuca mu się że zniszczył dzieło Flicka. Jeśli wygramy BL to Nagelsmann powtórzy to co zrobił Flick rok temu. (a podobno co sezon jesteśmy słabsi? więc mając mniej zrobi to samo?)
17.04.2022 22:57
Krok do majstra bliżej
17.04.2022 22:49
@GuteSpiele tak, 8arcelona sie skompromitowala na wielu plaszczyznach, ostatnie lada sa zdecydowanie lepsze dla kibica Bayernu, ale tam dzis sie mowi o Halaandzie, Pogbie, Mbappe i gwiazdach oraz ***odbudowie potegi***. U nas sie mowi ze na nic nie ma kasy i zamiast powrocie do finalow LM Kahn wychodzi i mowi ze trzeba przemyslec sprawy ;)

no i tam przyszedl po Koemanie Xavi i odmienil druzyne, u nas tez Julian po Flicku odmienil druzyne...
17.04.2022 22:34
@GuteSpiele jest 12 pkt ale ma dwa mecze zalegle jakładam że je wygra to bedzie 6 pkt. a poz atym jaka wiekszosc wg ciebie jest słabsza od Bayernu Jak i Raal i City drugi rok z rzedu są w pófinale LM a Bayern 1/4 nie może pokonać w dodatku z przecietnym rywalem.
17.04.2022 22:23
@WayeThe Uwierz mi, że nikt nie będzie się oszczędzał przed Mundialem, ani grzał ławy do listopada z tego powodu. Przestań opowiadać farmazony o tym, że Bayern jest słaby, albo że ma przeciętnych piłkarzy. Kadrowo nasza XI jest lepsza niż większość ekip które wymieniłeś. Jedyne czym na ten moment odstajemy od nich to trener. Tylko i aż.

BVB jest 9 punktów od Bayernu i też wciąż walczy o mistrza - może do BVB niech Lewy wróci?
Jaki Puchar w tym sezonie powącha Villareal poza wielkim sukcesem w CL jakim jest 1/2?
Barcelona się SKOMPROMITOWŁA jeszcze bardziej niż Bayern.

Edytowano : 2022-04-17 22:29:53

Kłamczuszku Barcelona jest 12 punktów za Realem, te 6 punktów z zaległych meczy to z urzędu?
17.04.2022 22:19
Mecz bez historii, raczej przeciwnik słabszy niż my mocniejsi.
17.04.2022 22:02
Smichy odstawialiście że Bacelona odadła z Frankfurtem tylko ze Barcelona jest o 6 pkt od Realu i walczy nadal o mistrza a napewno o LM a Franfurt na dzis jak nie wygra LE to żadnego pucharu Europy nie zobaczy. ale co nie którzy szydza z Barcelony co jest druga w La liga.

Edytowano : 2022-04-17 22:04:56

Co raz artykuły ze lewy nie dogaduje się z Julkiem coś jest na rzeczy
17.04.2022 21:53
@WayeThe oraz @EustachyMotyka do was mam odpowiedź lewy gwarantuje gole bo potrafi asystawac oraz dogrywać potrafi grać na każdej pozycji zobaczcie sobie ba yt bo to śmieszne co ty mówisz Eustachy.

Edytowano : 2022-04-17 21:54:02

Masz,link nawet do tego filmu https://youtu.be/bcLnFGHBJl4
17.04.2022 21:49
@GuteSpiele to z tego ze zawodnicy będa oszcżędzali siły w lidze i w LM. bo sytuacja bedzie wyjątkowa. Pwoiem ci tak pisałem to na poczatku seoznu to sam jechałeś po mnie, że Bayern jest obecnie słaby i jest słaby to zespół wyjątkowo słaby z tego topu. Zawodnicy jakich ma julek do dyspozycji nie dają żadnej nadziei na sukces w LM obecnie Licerpool czy Rela Czy City odjechały Bayernowi w siną dal nawet chelsea zareagowała po blamażu na stanford pojechali po świetyhc 6:0 a w rewanżu prowadzili z realem 3:0 na santiago *prowadzili 4:0 ale słusznie nie uznano bramki) Bayern jeśli nie wzmocni w najbliższych latafch ok 30 proc kadry to nie ma co szukać w LM bo konkurencja ich zjada. Obecnie Sane Gnabry Coman to średniaki w LM nie mówiąc o obronie,
17.04.2022 21:42
Ludzie wy głupi jesteście piszecie tylo coś po meczu, a przed meczami nawet nic nie piszecie. Co ma do tego wiek lewego skoro co chwila strzela goli, a także świetnie podaje czy kiwa. Będzie grał jeszcze z 5 lat przy takiej formie.

Edytowano : 2022-04-17 21:45:59

Co ty gadasz typie haha lewy to jest fałszywa 9 w tym meczu dużo podań i asysta od 2020 to najlepszy świata i co wam musi udowadniać jeszcze? Wszystko potrafi. Gdby był typowa 9 nie miałby astat czy kluczowych podań jak w każdym meczu prawie

Edytowano : 2022-04-17 21:47:30

Co tu gadasz lewy co chwila strzela gole z każdej pozycji przecież wiadomo, że w tym sezonie może jeszcze strzelić nawet 9 goli jeszcze 4 mecze. A jak widać cofa się wyłącznie mi gdzie wy tu widzicie typowa 9?

Edytowano : 2022-04-17 21:48:45

https://youtu.be/bcLnFGHBJl4 macie link do filmu jak lewy kiwa czy podaje. Przecież mimo tego, że bayern grał słabiutko to on gra świetnie.

Edytowano : 2022-04-17 21:49:34

A nkunku nikim wielkim nie jest.
17.04.2022 21:42
@WayeThe Czy ja gdzieś napisałem, że to jest pewne? Napisałem, że ma spore szanse oraz, że nigdy nie będzie miał gwarancji pobicia tego rekordu nawet jak na 10 lat przedłuży.
Napisałem też, że w tym sezonie zapewne jeszcze coś dożuci więc będzie miał mniej niż 28 bramek na sezon.
Teraz pytanie: Co z tego, że jest Mundial?
17.04.2022 21:36
Szlagier Bundesligi (Bayer - RB) oceniam na 7/10. Nkunku 45 minut w drugiej połowie, asysta. Do momentu jego wejścia Lipsk 0 strzałów na bramkę rywala, po jego wejściu zupełnie inny obraz gry RB Lipska w ataku. Zawodnik, który odmienił grę ofensywną swojej drużyny. Dawniej taki piłkarz byłby głównym kandydatem do gry w Bayernie, dziś niestety przypuszczalnie zbyt drogi dla Monachijczyków.
17.04.2022 21:31
Herbert Hainer - Z Mullerem i Manu wszystko układa się bardzo dobrze, rozmowy są zaawansowane i myslę że wkrótce będzie można ogłosić dobre wiadomości. Odbyła się również rozmowa z Lewandowskim i z tego co wiem odbędzie się druga. Rozmowy będą kontynuowane.
17.04.2022 21:31
@GuteSpiele 56 bramek na dwa sezony biroąc po duwage wiek lewego i to ze w nowym seoznie jest mundial w listopadzie to daje 28 bramek na sezon to dla ciebie takie pewne??/ gratuluje podejscia wg mnie przy obecnej koncepcji Julka nie ma szans że lewy pobiije rekord Gerda w dwa sezony i o to chodzi lewemu że chce przedłuzenia na conajmniej 3 lata inaczej nie ma to sensu ani sportowego ani finansowego. Lewy wg mnie jest pogodzony z tym że więcej LM nie wygra w Bayernie ale chce statytkami sie zapisać ale do tego musi mieć conajmnije 3 lata zapasu w razie kontuzji gorszej formy.
17.04.2022 21:19
@WayeThe Lewy ma umowę do 2023, przedłużenie o rok czyli do 2024?
Nawet jak w tym sezonie już nie strzeli co jest mało prawdopodobne 56 bramek na 2 sezony jest w jego zasięgu na spokojnie - ma szansę i to duże.
17.04.2022 21:17
@GuteSpiele z tego co wiadomo to Bayern ma zamiar przedłużyć o rok czyli pobicie rekordu jest mało realne. więc nie dziwię się że lewemu to nie pasuje,.
17.04.2022 21:13
Taktyka i ustawienie Bayernu to klapa, a Lewandowski to nie fałszywa 9 czy skrzydłowy.
17.04.2022 21:08
@WayeThe Gwarancji? Na pobicie tego rekordu nigdy nie dostanie gwarancji, ale aktualnie mimo słabego sezonu Bayernu jako ogółu ma 32 bramki, a do końca jeszcze 4 kolejki, a brakuje mu już "tylko" 56 bramek. Wydaje się, że to się powinno udać w sezonie 2023/24 i to być może jeszcze na jesień.
17.04.2022 20:55
Lewandowski jest na do tej drodze do odejścia z Bayernu. Obecna filozofia nie daje mi żadnej gwarancji że w kontrakcie Bayernu pobije rekord Mullera.

Edytowano : 2022-04-17 20:56:07

*dobrej
17.04.2022 20:31
@AdiFantasti Tak, Corentin też potrafi. Zresztą ja Tolisso lubię i nie uważam go słabego zawodnika. W ofensywie może dać sporo, aczkolwiek zdarzają mu się problemy w defensywie. Problemem jest tylko jego zdrowie i niestety trzeba go pożegnać. Mały z niego pożytek skoro zagra 3-4 mecze, a potem szpital.

Co do Gravenbercha, to on nie strzela aż tak dużo, ale jak już trafia, to są gole całkiem ładne :) On akurat jest nieco innym zawodnikiem niż Tolisso i myślę, że nam bardzo się przyda.
17.04.2022 20:14
@Yakub93

Tolisso zza pola karnego także umie strzelić :P
17.04.2022 20:00
Ludzie może życzmy sobie Wesołych świąt to po pierwsze, a po drugie wygrana to wygrana,jestem spokojny o Bayern w przyszłości, ogłaszać perełki z Ajaxu i Bremera i można iść nawet do finału LM. Jest dobrze!!

Edytowano : 2022-04-17 20:02:23

@Edmund mi się wydaje że niektórzy krytykują dla zasady bo zawsze krytykują,a Bayern nadal jest w Topie. Może liczą na brak mistrza by odtrąbić że mieli rację że się wali. Otóż nie w tym sezonie. Mistrz Top 4 to jednak mistrz.
17.04.2022 19:57
Jest wygrana po meczu w którym prowadziliśmy grę a Arminia tylko się broniła i liczyła na szybkie kontry. Tak to na ten moment wygląda, każdy tak z nami gra i dlatego nasza gra jest jaka jest.

A na strony jak zwykle nieważne czy zwyciestwo czy porażka to i tak niektórym nie dogodzi i wszystko źle.
To może albo nie oglądajcie BL (to dla niektórych jakieś drugorzędne czy nawet trzeciorzędne rozgrywki) albo w ogóle zmieńcie zespół do kibicowania skoro u nas wszystko jest złe zaczynając od zarządu przez trenera a kończąc na piłkarzach, a meczy z naszym udziałem nie da się oglądać (nie to co mecze prawdziwych potęg).

A zresztą szkoda czasu.
Pokaż więcej