DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: meisterspieler Strona 13

@Adi
To, że Lichsteiner czy Evra, albo Sagnol czy Lizarazu kiedyś dawali radę- nie znaczy, że Lahm będzie dawał- każdy ma inną fizjologię i w różnym czasie się starzeje- i nie zawsze da się to "przeskoczyć" dietą czy specyfikami. Taki np. Ozil, chociaż dość młody, prawie nigdy czy to w Realu, repre czy Arsenalu nie był w stanie dokończyć meczu na pełnych obrotach i w okolicach 60-70 minuty jest zmieniany albo gra do końca i "oddycha rękawami". Di Natale jest w stanie biegać, strzelać i dawać wiele Udinese, a z kolei Drogba w Chelsea już nie. Wydolność organizmu zmienia się z wiekiem (po 25 roku, niestety- na gorsze) u różnych osobników w różnym tempie.

21.05.2015 18:57

@Adi

Dzięki za odpowiedź.

Swoja drogą ciekawe jak to będzie wyglądać w przyszłym sezonie, może Guardiola jednak przywróci Martineza i Alabę na optymalne pozycje?? Chociaz Alaba z tego co pamiętam sam chciał mieć gwarancje gry na swojej ulubionej pozycji w środku, tak jak to ma miejsce w reprze Austrii. Ja tak czuje, że on z odpowiednią "obstawą" mógłby na tej pozycji dać radę, natomiast Lahm jest po prostu bardzo słaby jako środkowy pomocnik- i z tego Pep powinien zrezygnować. Od takiego Lahma w środku połowa Bundesligi ma lepszych graczy.

OFFTOP: Swoją drogą będą się cieszyć w Sport1- który ma prawa do LE, że "przejmą" od kolegów z Sky czy ARD/ZDF transmisje meczów popularnych Schalke i BVB.

21.05.2015 15:51

Wygrają (z Bremą) raczej na pewno nie ma co się łudzić, z "drugim życiem" w Berlinie to był taki trochę żart. Werder kompletnie stracił parę z początku rundy i w ostatnich meczach, nawet tych wygranych z Eintrachtem czy Hamburgiem grali jak ekipa z dołu tabeli. Także Dortmund w sobotę raczej czeka formalność, nie czarujmy się, zresztą choćby w ostatnim meczu z Gladbach Werder wyglądał na "pogodzony z losem" i chyba już tylko dogrywają sezon.

21.05.2015 01:54

@Thomas
Werder chyba nie da rady, ostatnio grają na prawdę słabo, BVB miała wprawdzie farta z Bayernem i z mocnym Vfl czy BMG zdecydowanie przegrała, ale ze słabymi przeciwnikami potrafią ostatnio grać solidnie i ich punktować. Dortmund będzie miał też "dwa życia" bo nawet jak to przegrają to jeszcze zostaje im Berlin. Realistycznie to raczej zapowiada się zwycięstwo BVB 1/2:0, Werder ostatnio nawet nie ma kim strzelać, a obronę mają słabiutką, jedną z najgorszych w lidze.

21.05.2015 01:44

@xxxz
Znakomicie i porywająco w rewanżu z Arsenalem za Juppa, tjaa... Np. runda grupowa i walka do końca o pierwsze miejsce z Valencią albo wtopa z BATE, to też było porywające, zwłaszcza jak się czytało komentarze o Juppie czy Robbenie pod njussami o tych meczach :).

21.05.2015 01:39

@Thomas
No ale jeszcze pewnie pokażą, jak Hamburg sobie popłacze z powodu (mam nadzieję) spadku :D i pewnie też trochę meczu BVB z Werderem bo tam jest walka o puchary.

21.05.2015 01:32

@Thomas
No dokładnie, mnie też to śmieszy to gadanie, że Jagiellonia na pewno się skompromituje, będzie "eurowpierdol" bo nie ma pieniędzy itd. A co, jak Legia nie umie bez pomocy sędziów wygrać tak cienkiej ligi to jak ma awansować do tej LM (swoją drogą ciekawe czy już zapoznali się z zasadami wykluczania zawodników za kartki :P)?? OK, trzeba przyznać, że na boisku z Celtikiem i w fazie grupowej LE spisali się ładnie, ale z zastrzeżeniem, że 1)Celtic był cieniutki, w kolejnej rudzie wyeliminował ich Maribor 2). Grupa Legii była słaba nawet jak na standardy LE- słabiutki Lokeren, rozsprzedany w wyniku wojny Metalist i toporny Trabzonspor (i tak w obydwu meczach Legia miała masę szczęścia). Z drużyn, na które Legia mogła trafić w 1/16 finału- zaledwie z 3-4 może by powalczyła, poza tym nawet taki Ajax, bez formy- w swojej lidze daleko za PSV- zlał ich jak ogóra z dołu tabeli Eredivisie. Z potencjalnych przeciwników Red Bull Salzburg, Sparta Praga, Steaua nawet Malmoe z paroma obiecującymi młodymi grajkami i doświadczonym Rosenbergiem- w optymalnej formie zjadają ich na śniadanie. Także moim zdaniem czy to będzie Lech, Jagiellonia, Lechia, Śląsk czy Legia to i tak szanse na awans do LM mają niewielkie.

A co do karnych- w przypadku Legii- oczywiście się zgadzam, natomiast z tym Frankowskim to prędzej, bo niby kontakt był ale ten jego upadek był mocno naciągany więc tam też bym nie dyktował. No ale mając w pamięci tamtą sytuacje i fakt, że Legia jednak dostała 11-stkę z dupy, fani, trener i piłkarze Jagi mają pełne prawo czuć się oszukani i rozgoryczeni.

21.05.2015 00:54

@Thomas
Oczywiście, zgadzam się, że Bonu do legend włoskiego futbolu startu nie ma.

"Mnie tylko zaszokowało stwierdzenie, że Boatenga można sprzedać z pocałowaniem ręki" naprawdę Cię aż tak zaszokowało- w wykonaniu tego konkretnego użytkownika, mając w pamięci jego poprzednią "twórczość" zarówno pod obecnym jak i wcześniejszym nickiem :)?

20.05.2015 23:38

@Thomas
Jeszcze dodałbym do tego "panteonu" Bonucciego i może Chielliniego (chociaż ostatnio trochę obniżył loty). Natomiast Luiz to jakiś żart, albo też kolejna prowokacja @mrtiktak.

20.05.2015 23:13

O tym, że przejście Algierii i Francuzów było w dużej mierze możliwe dzięki kontuzji Mustafiego i powrocie Lahma na swoją normalną pozycję pisałem już wcześniej wielokrotnie.

@Adi

Ale ty często masz żal do Guardioli o te kombinacje, ale jednak nie chcesz jego zwolnienia, prawda?? Jak się zapatrujesz na możliwe przedłużenie do 2018??

Niestety Bastian też pomału najlepsze lata ma za sobą i trzeba powoli myśleć o jego możliwej marginalizacji w niedalekiej przyszłości, może nie w przyszłym sezonie- ale za 2 lata?? Rode to jeden z takich obowiązkowych transferów dla niby- przyszłości klubu+reprezentacji, Bayern to czasem praktykuje, więc raczej nie przypisywałbym go Guardioli.

20.05.2015 22:51

@mrtiktak
Tak samo, to że Guardiola przegrał z Barcą w galowej jedenastce, i genialnej formie z absencjami na 3 kluczowych pozycjach nie czyni go słabym trenerem, na szczęście zarząd ma chociaż tyle oleju w głowach że widzi jego wartość dla klubu. To wielki wizjoner i na pewno nie warto się go pozbywać z powodu niepowodzeń z przyczyn losowych- nie ma co robić klęski z porażki z takim potężnym rywalem w 1/2 LM, w takich a nie innych warunkach. Warto docenić, że ostatecznie (przy-powtarzam- brakach które byłyby zabójcze dla Barcy (pamiętne 7up i legenda Juppa, też miały wiele przyczyn, również, a nawet przede wszystkim po stronie rywala) i Realu, więc są i dla Bayernu), nie było łomotu a nawet udało się wygrać rewanż, dobrze zagrać i strzelić w nim ładne bramki.

20.05.2015 20:21

@kubla
No ale właśnie o to mi chodzi- City na pewno wzięłoby Pepa na minimum 5 lat, poza tym to co mówisz jest oczywiście prawdą. Ba, moim zdaniem aktualny skład City poza tymi trzema graczami jest jakościowo nie lepszy od takiego Bayeru, Gladbach czy Wolfsburga, a może nawet słabszy. A to jak gra choćby w tym sezonie Kompany (fatalnie, sadzi gorsze babole niż Hummels) to już inna sprawa.

Gundogan po powrocie z rekonwalescencji nie pokazał nawet 1% tego co grał w sezonie 12/13, dlatego jeśli Bayern się uprze i przebije konkurentów to BVB pewnie nie będzie robić żadnych problemów, mimo, że to kolejny ich piłkarz, który przeszedłby do FCB. Inna kwestia, czy kiedykolwiek na ten poziom sprzed 2 lat wróci, bo to jest podstawowy warunek jego przydatności do składu Bayernu.

20.05.2015 18:17

Pirlo mówił, że odejdzie z Juve tylko w przypadku wygrania LM.

20.05.2015 17:20

@kubla
Nie zapominaj, że City już w tej chwili "w sposób naturalny" generuje przychody na top 5-8 w Europie, a dojdzie jeszcze ogromna kasa z tytułu nowego kontraktu na transmisje TV. Ponadto FFP to farsa i jest obchodzone w różny sposób przez tego typu kluby, np. jednym ze "sponsorów" PSG jest tajemnicza klinika katarska, która dziwnym trafem co roku dostaje potężne dotacje od katarskich szejków.

20.05.2015 17:18

Gdyby Ancelottiemu wypadła w pewnym momencie POŁOWA z dostępnego podstawowego składu, a mniejsze lub większe urazy w ciągu sezonu dotyczyły prawie każdego piłkarza z podstawowej XI to nawet w Realu patrzyliby na niego inaczej. Zrozumcie wreszcie, że ŻADEN klub czegoś takiego nie wytrzyma, że ŻADEN klub NIGDY nie miał czegoś takiego jak "dwie równorzędne jedenastki" !!! Strata jakiegokolwiek piłkarza podstawowego składu jest ZAWSZE dotkliwa i powoduje reperkusje na najwyższym poziomie rywalizacji jakim jest 1/2 LM z jedną z najmocniejszych drużyn świata w pełnym składzie i świetnej formie, a co dopiero 3-ech !!!

@mrtiktak
"Jak można budować zespół z trenerem któremu kończy się kontrakt w 2016r?" Sport Bild (ponoć wiarygodne źródło w sprawach Bayernu) podaje, że na pewno niedługo przedłuży do 2018.

"Najlepszym rozwiązaniem dla klubu (nie dla kibiców) byłoby podziękować Pepowi za współpracę, zatrudnienie nowego trenera, a kilka świetnych nazwisk będzie wolnych na rynku po tym sezonie"- żadne nazwisko nie jest w tym momencie bardziej znaczące od naszego trenera. Wylać Guardiolę po te, żeby za chwilę zatrudnić przed chwilą wylanego z Realu Ancelottiego??? Kretynizm. O Kloppie zapomnij, tłumaczyłem wielokrotnie dlaczego on tu nie przyjdzie.

Guardiola potrafi przeprowadzać rewolucję kadrową i udowodnił to w Barcelonie. Jeśli nie dojdzie do podpisu, bo "zarząd chciał mieć absolutną kontrolę" to będzie to świadczyło o zaściankowości, zadufaniu i głupocie Kallego, Sammera i spółki, a Pep pewnie odejdzie do City gdzie będzie odnosił sukcesy śmiejąc nam się w twarz.

20.05.2015 16:43

@mrtiktak
Dlatego, że uważam, że on- jeśli zarząd pójdzie po rozum do głowy i da mu wolna rękę w sprawie transferów i układaniu drużyny według swojego pomysłu (na co również składa się wyrzucanie niepasujących do jego filozofii ogniw)- po nieuniknionym odejściu Robberych, może w Bayernie zbudować coś na lata tak jak to mu się udało w Barcelonie. W 4 lata doszedł do półfinałów LM 4-krotnie z czego 2 razy odpadł w kuriozalnych okolicznościach (raz z Interem przez wulkan, a potem z Chelsea w 2012, która miała niesamowitego farta na całym tamtym turnieju). Niestety zarząd niejako stoi w rozkroku, bo z jednej strony chce przedłużyć z Pepem kontrakt a z drugiej- nie chce dać mu pełnej władzy w zakresie dobierania personaliów, zostawiając sobie furtkę do "uszczęśliwiania" go na siłę różnymi de Bruynami, Reusami, Bellarabimi czy Draxlerami- w ramach polityki plądrowania Bundesligi z teoretycznie najlepszych piłkarzy. Potem kibice FCB wymagają od takich zbieranin nie wiadomo czego, "bo to w końcu Bayern".

Ja tylko przypomnę- nigdy po takim sezonie gdzie "rozkupiliśmy" lokalnego, odnoszącego sukcesy rywala nie podniosło to poziomu naszego zespołu- no może poza nielicznymi wyjątkami, jak wtedy gdy sprowadziliśmy Manu z Schalke wypełniając lukę na pozycji gdzie wzmocnienie faktycznie było potrzebne.Choćby w 2001 wygraliśmy LM i cudem BL, a w 2002 z LM pechowo odpadliśmy po błędach Oliego, natomiast w Bundeslidze była kompromitacja na całej linii- w tym czasie Bayer wyprzedził nas w lidze i w LM dotarł do finału. Więc jak przywrócić Bayern na swoje miejsce?? A jakżeby inaczej, wykupując z Bayeru największe gwiazdy. Po czym aż do 2010 roku było pasmo mniejszych lub większych kompromitacji. Podobnie było kiedy rozkupiliśmy mistrzowski Stuttgart, po to żeby w PUEFA zebrać baty od Zenitu. Bo np. teraz ok, Lewy to świetny, światowej klasy napastnik, ale widać gołym okiem, że 1)nie pasuje do systemu Pepa, 2)jest podobnej klasy napastnikiem do Mandżukicia, tyle, że znacznie więcej zarabiającym- czy naprawdę sprowadzając go tu kosztem Mandżu, poza zwiększeniem liczby naszych fanów w Polsce i osłabieniem BVB realnie wzmocniliśmy siłę ataku Bayernu??? Jupp mógł poczynić wzmocnienia tam gdzie były one konieczne i ułożyć ekipę po swojemu- w środku pomocy (Martinez) i w ataku (Mandżukić) i miał to szczęście, że żadni must-buy-players od BVB nie byli mu za jego kadencji wciskani.

20.05.2015 14:29

Świetne wiadomości dla FCB, oby Guardiola się zgodził.

20.05.2015 01:03

@mrtiktak
Robbery pomału odejdą na emeryturę, albo będą grać znacznie mniej- jeśli nie w przyszłym sezonie to już w następnym. A to już zwiastuje bankową rewolucję i to pełną gębą. Tylko Guardiola może odpowiednio przeprowadzić Bayern przez ten trudny czas.

20.05.2015 01:02

@rafalfcbm
Hoffenheim Hertha raczej dałbym X, bo Hoffe już o nic nie gra, a punkt pozwoli Hercie na spokojne utrzymanie.

20.05.2015 00:07

Mecz z Mainz nie ma większego znaczenia dla żadnej z drużyn, więc raczej zakończy się nieznacznym zwycięstwem Bayernu, ewentualnie remisem. Koszykarski Bayern za to walczy o obronę tytułu BBL- pierwszy mecz półfinałowy fazy play-off do 3 zwycięstw, z zespołem Alba Berlin w niedzielę 24.05 o godz.17:00.

19.05.2015 01:55

@Android
Dlatego jeśli ten cytat z Sammera co Adi przytoczył jest prawdziwy, to zarząd podjął bardzo dziwną i niekonsekwentną decyzję zatrudniając Guardiolę- dlatego, że ten trener potrzebuje zbudować sobie drużynę w 100% wg swojego pomysłu. Dlatego należało nie robić żadnych przedwczesnych dealów z Lewym czy Gotzem (z których bazowo żaden do koncepcji Pepa nie pasuje), zatrudnić Guardiolę i dać mu wolną rękę w sprawie transferów, albo po prostu porzucić pomysł tego projektu. Chyba, że zarząd chciał zatrudniając gwiazdę na ławkę chciał zebrać przede wszystkim większe zainteresowanie mediów Bayernem, odpowiedzieć np. na transfer Neymara do Barcy itd. Kiepskie podejście, podobnie jak pierwotny cel pozyskania RL i MG (1.osłabienie rywala 2.(może) poprawić jakość kadry)

Ktoś tu kiedyś pisał, że Guardiola powinien zamiast tych eksperymentów "polerować styl stworzony za Juppa a wcześniej van Gaala". Fajnie, tylko, że czas nie stoi w miejscu, Robbery są coraz starsi- a to wyjątkowi piłkarze, których de facto nie da się zastąpić, stanowiący niemal w 100% o sile naszej ofensywy- więc ich odejście= koniec dawnego stylu i konieczność całkowitej przebudowy od podstaw. Akurat pod tym względem nie wolno czynić Guardioli żadnych wyrzutów. Barca też wygląda zupełnie inaczej niż kiedyś, Enrique przeprowadził tam totalną rewolucje stylu gry i podejścia, w rewanżu z nami wybiegło tylko 4 wychowanków, gdzie jeszcze 2-3 lata temu nieraz wszyscy oprócz Alvesa byli wychowankami.

Ogólnie pracę Guardioli oceniam bardzo dobrze tylko pomysł zarządu na ten projekt jest moim zdaniem kiepski i hamuje tego trenera przed rozwinięciem skrzydeł. Jestem przekonany, że jak w końcu odejdzie do City, to wtedy ten klub zacznie odnosić sukcesy w Europie- i wielu tutaj zmieni pogląd na jego temat.

18.05.2015 17:43

@Android
Ani "zasługa" ani wina. Pep nie dostał od zarządu/Sammera wolnej ręki w sprawie transferów. Lewy, Rode, Gotze- to wszystko suwerenne decyzje zarządu, z co najwyżej wymuszoną i bierną akceptacją Pepa.

@Adi
Moim zdaniem Gotze nie jest zbyt podobny do Neymara- gdyby patrzeć tymi kategoriami to jest podobny do prawie każdego grajka o niezłej szybkości i dobrej technice. Gotze najlepiej sobie radził w systemie BVB z 12/13, gdzie razem z Reusem tworzyli taki "ruchomy" atak operujący na bardzo dużej przestrzenie, zamieniając się często pozycjami, to schodzący na skrzydła (zasilane dodatkowo Schemlzerem z lewej i Piszczkiem z nominalnym prawoskrzydłowym Błaszczykowskim), do środka- podłączając od czasu do czasu RL- wokół "sztywnej tarczy" złożonej z Khela/Bendera i Gundogana. W ofensywie to był zupełnie inny system od tego co w Bayernie grali Jupp z van Gaalem, a tym bardziej od tego co gra Pep czy Loew w reprezentacji. Przecież w reprezentacji bez Reusa, na mundialu to też była cienizna (jedynie z Schurlee jako tako się rozumiał i stąd gol w finale)- a ostatni mecz z Gruzją był zdecydowanie lepszy dzięki współpracy Gotze i Reusa.

18.05.2015 15:51

@aries
Ale "nieoficjalnie" Lewandowski i Gotze byli już "kaperowani" w 2012, co m. in. skłoniło Gotzego do prolongacji umowy z klauzulą odstępnego- tyle ile Bayern był gotowy zapłacić. Tak mówił Kołtoń.

18.05.2015 15:00

@aries
"Transfery Goetze i Lewego były uzgodnione z Guardiolą. Zresztą Guardiola wolał Neymara, co mu Uli wybił z głowy"
To właśnie widać na jakiej zasadzie były "uzgadniane". W obydwu przypadkach rozmowy były przeprowadzane jeszcze w 2012 roku kiedy Pep był jeszcze w Barcelonie. Guardiola wiedział, że Neymar bardziej pasowałby do jego wizji futbolu, tymczasem zarząd "uszczęśliwił" go piłkarzami, których nie chciał. To Ty piszesz bzdury a nie @Android.

18.05.2015 11:00

@wittelsbach
Liga hiszpańska jeśli chodzi o przychody doszła właśnie do ściany. Centralizacja nie pomogła i kluby po raz pierwszy dostaną mniej niż sezon wcześniej- stąd ta niedawna groźba strajku.

@Byakuyaa
Akurat to gadanie o "zwracaniu się transferów z koszulek" to takie bałamucenie ciemniaków typowe niestety dla świata piłki, gdzie nie ma żadnej transparencji:
1) Nikt, poza zarządami klubów nie wie ile z tego zysku ze sprzedaży idzie do klubu, a ile bierze np. firma "szyjąca" koszulki
2)nie wiadomo, czy dana koszulka została kupiona dlatego, że jest na niej wyszyte konkretne nazwisko, czy dlatego, że to po prostu ich ulubiony klub
3)nie wiadomo, czy kibice Realu- którzy kupili nową koszulkę dajmy na to z Rodriguezem, zrobili to dlatego, że jest na niej nazwisko tego piłkarza, czy i tak by to zrobili, żeby mieć nowy komplet obowiązujący w nowym sezonie

Podobne ściemy wali UEFA przy okazji finałów LM pieprząc o jakichś 300 mln widzów.

17.05.2015 14:16

@pele
Menedżer Hannoveru niech lepiej najpierw popatrzy na swojego ostatniego przeciwnika z Augsburga- który w rundzie wiosennej całemu dołowi tabeli, oprócz Stuttgartu rozdał po 3 punkty. Ja akurat Freiburg najbardziej lubię z tych walczących o utrzymanie drużyn i ostatnia porażka nie martwi mnie jakoś szczególnie. Oni przy niewielkich środkach od kilku lat nieprzerwanie są w lidze, a raz nawet weszli do LE. Taki Hamburg na transfery w 4 lata wydał 100 mln euro, a ich gra i wyniki to po prostu kpina. Mam nadzieję, że tym razem się nie uratują.

17.05.2015 13:50

@Android
Co do BS, jeśli ma być z niego jakiś pożytek na poziomie Bayernu, to musi mieć długi odpoczynek. Ten sezon miał bardzo trudny, na mundialu był ostro kasowany przez Argentyńczyków- grali do lipca i po tygodniu czy dwóch praktycznie od razu rozpoczynał się okres przygotowawczy w FCB. Weźmy pod uwagę, że gościu w latach 2012-2015:
-grał po kilkadziesiąt meczów w Bayernie, za każdym razem niemal do końca LM+ reprezentacja (Euro 2012 i Mundial)
-zaliczył 2 ciężkie kontuzje
-przekroczył 30-stkę, a organizm wtedy regeneruje się znacznie wolniej niż u 23-27 latka

Dłuższy, porządny odpoczynek to jedyna sensowna opcja jeśli ma być częścią składu FCB na przyszły sezon ze wszystkimi wynikającymi z tego konsekwencjami.

17.05.2015 13:29

@Android
Trochę szacunku dla naszych legend. Faktycznie BS miał ten sezon bardzo słaby, ale zarówno na mundialu jak i w sezonie 12/13 był jednym z najważniejszych elementów zapewniających Bayernowi/Niemcom historyczne sukcesy. A czego ty oczekujesz, że całe wakacje będzie chodził na czarno bo przegrali półfinały LM i DFB?? Bądźmy poważni, życie to nie tylko futbol.

17.05.2015 13:08

@Android
Akurat z Beenhakerem to słaby wyjazd. Przypomnij sobie jak te same osoby, które wywalały wtedy Beeenhakera (Piechniczek, Lato, Engel) brandzlowały się nic nie znaczącym remisem z Niemcami i kompromitacji Smudy na Euro 2012 nie wzięły na siebie (powinni odejść w cholerę razem ze swoim wynalazkiem). Tymczasem oni "sprytnie" tuż przed końcem swoich kadencji zatrudnili kolejny wynalazek- Fornalika, który spier.dolił kolejne eliminacje.

17.05.2015 12:31

Plusem tej porażki jest przybliżenie spadku tragicznego Hamburga.

17.05.2015 02:28

Jak Wolfsburg mówi, że za KdB chce 80 mln to za mniejszą kwotę na pewno go nie sprzeda zwłaszcza- z wiadomych względów- Bayernowi, jak nie znajdą kupca to de Bruyne w FCB może stać się tematem.ale najwcześniej za 2-3 lata- bo kontrakt bez klauzuli ma do 2019- i w sytuacji "bez wyjścia" jak BVB z Lewym będzie Wolfsburg dopiero ewentualnie po mistrzostwach w Rosji. A do tego czasu KdB może się rozwinąć, albo złapać kontuzję i zostać drugim Marinem. Przypominam: Wolfsburg rozdaje tu karty, to bogaty klub, który nie świeci oczami na widok jakichś nędznych 30-40 mln za tej klasy gracza- tym bardziej, że wzorem BVB mogą z powodzeniem postawić de Bruyne "tamę" na Bayern (co byłoby zresztą zrozumiałe i logiczne) no i mają w perspektywie zyski z LM.

A Griezmann to świetny wybór, dodatkowo bardzo dobry technicznie, ma zadatki, żeby sprawdzić się w systemie Guardioli. Zresztą Francuzi w Bayernie dobrze się kojarzą (Franck, Sagnol, Lizarazu).

17.05.2015 00:28

Zgadzam się z Rode w 100%

16.05.2015 23:55

@RL69
Niesmak pozostawiają durne komentarze jak Twój z analogiami i puentą na poziomie rozumowania dzieciaków oglądających kreskówki z bohaterem z Twojego avatara.

16.05.2015 23:52

@DieRoten
No właśnie nie trzeba wcale "gdybać" bo masz jak na dłoni co się działo jak Real/Barca z brakami w kadrze bądź świeżymi rekonwalescentami stawały do walki z drużynami z topu- 7up z Bayernem- mimo mistrzostwa w lidze z teoretycznie silniejszą konkurencją, i Real wypunktowany przez teoretycznie słabszy Juventus.

@jastrzab123
To jest tylko dogrywanie sezonu, bez emocji, bo nie ma w perspektywie żadnego finału pozwalającego trzymać "moc" do końca- z profesjonalnymi drużynami walczącymi o, ogromnie ważne dla siebie cele. To, że bardziej chcą niż Bayern- jest jak najbardziej normalne, jak i to, że Bayernowi nie starcza determinacji by tych umotywowanych przeciwników gonić/pokonywać.

16.05.2015 23:21

Ogólnie ton wypowiedzi większości użytkowników na tej stronie to jakaś kpina. Obrona mistrzostwa, pechowa porażka w DFB i 4-ty z rzędu półfinał LM- przegrany z będącą w fantastycznej formie Barsą, potwierdzający nasze miejsce w światowym topie- w momencie kiedy połowa składu w jakimś momencie sezonu borykała się z poważną kontuzją i z podstawy chyba tylko Boateng i Neuer nie zaliczyli poważnego urazu i przerwy, a tutaj samozwańcze kanapowe yksperty piszą, że to "kompromitacja". Nawet Real nie dał rady utracie Modricia i prawom fizjologii (nawet nie chcę sobie wyobrażać coby tu się działo gdybyśmy to my odpadli z Juve), mityczny pogrom Barcy za Juppa był możliwy w dużej mierze przez kontuzję Messiego i ogólne rozbicie psychiczne drużyny przez chorobę Vilanovy i Abidala.

16.05.2015 22:56

@DawnyKminek
Dowodów nie ma bo i być nie może, dlatego, że rzekome "kaperowanie" Lewego mogło się odbywać tylko i wyłącznie na drodze nieoficjalnej, ponieważ był wtedy jeszcze związany kontraktem z BVB- bez żadnych klauzul itd. Ale nawet, zakładając, że wielki znaffca bajdurzył i wszystko zostało uzgodnione dopiero w 2013- czyli wtedy kiedy Pep też był dogadany, naprawdę sądzisz, że on mógł sprzeciwić się transferowi Lewego czy Gotzego, wpisujących się w "wieloletnią tradycję" i "filozofię Mia san Mia"?? A to, że to gość nie w jego typie to wiadomo było od początku, kto oglądał Barcę i znał historię z Ibrą czy Etoo ten wie.

16.05.2015 22:22

@DawnyKminek
No i na początku nie wierzyłem. Ale Kołtoń- już właśnie od 2012, zaciekle twierdził powołując się na "przyjaciół z Kickera", że Lewy już jest po słowie z Bayernem i zostały tylko 'kosmetyczne" kwestie dot. zarobków i opór Wacków jeśli chodzi o sprzedaż. Przecież gdyby się okazało, że jest inaczej to gościu wyszedłby na totalnego idiotę, więc nie ryzykowałby takiej kompromitacji i ośmieszenia.

16.05.2015 21:44

@DawnyKminek
Jest to oczywisty ruch. Guardiola jest naszą jedyną prawdziwą supergwiazdą od strony marketingowej- tym czym CR dla Realu i Messi dla Barcy. Podobno Ronaldo ma odejść z Realu- zobaczysz jak ich akcje spadną na łeb na szyję.

16.05.2015 21:25

@DieRoten
Ciekawe, jak Lewy w Bayernie był ponoć nieoficjalnie zaklepany już w 2012 roku kiedy Guardiola był jeszcze w Barsie, a w okresie jak u nas podniecali się "sagą' to wszystko było już dawno dogadane. To niby rozmawianie przez telefon było już dawno po fakcie, co więc Guardiola mógł niby powiedzieć poza grzecznościową formułką??

16.05.2015 21:17

@RL69
1) Guardiola z początku próbował MG na pozycji fałszywej dziewiątki, ale to nie wypaliło
2)Gotze nie był transferem Guardioli
3)Kto miał grać za Lewego w takim razie, Pizza?? Guardiola został postawiony przez zarząd przed faktem dokonanym: "kupilimyse Gotzego i Lewego coby osłabić BVB, a ty się teraz martw jak oni ci przypasują do zespołu"- taki był mniej więcej przekaz władz Bayernu. Guardiola nie dostał środków na swojego wymarzonego napastnika (ktoby to mógł być, może Aguero, Suarez zanim pojawił się temat Barcy) zamiast tego został "uszczęśliwiony" dwoma światowej klasy zawodnikami, z ogromnymi pensjami (więc nie wchodziło w grę ich posadzenie na ławie na dłużej) z założenia nie pasującymi do jego koncepcji. A o tym, że nie jest elastyczny nie gadaj, bo jak wypadli RR zmienił koncepcje na tyle, że przynajmniej atak RL-Tomek wyglądał znośnie.

16.05.2015 20:48

@Matilegolas
Tyle, że transfer Martineza czy Mandzu to nie było "dobrze se gra w Bilbao/Wolfsburgu to se go kupmy" tylko pasowali do koncepcji Juppowi, a zarząd miał kasę więc ich kupił!!! Tu nie jest kwestia tego kto jest ważniejszy, tylko żeby robić takie transfery które drużynie grającej w określonym stylu- mogą dodać jakości, a o tym najlepiej wie trener. A nie "puste transfery"- kupowanie gości przede wszystkim po to, żeby osłabić konkurencję, a dopiero potem zastanawianie się czy faktycznie dla klubu w danych warunkach są przydatni.

@RL69
Niegłupi pomysł

16.05.2015 19:14

@Android
Na to pytanie Zarząd musi już odpowiedzieć sobie sam, tak jak i na pytanie jaki był- według nich, sens "projektu Guardiola" od samego początku. Bo- na moje oko nie miał żadnego, jeśli od początku do końca kontraktu Pep miałby nie dostać szansy budowania zespołu po swojemu. Przecież Jupp kupił sobie Martineza i Mandzukicia- zmarginalizował Gomeza, pozbył się Olicia czy Breno, a Pep nie mógł robić tego kalibru transferów, zamiast tego dostał "w bonusie" Gotzego i Lewego- o których, gdyby był u sterów na pewno by nie zabiegał, bo to ludzie nie z jego bajki. Uważam, że warto dać Guardioli taka szansę, bo myślę, że wtedy obroni się wynikami i może będzie chciał pracować w FCB dłużej???

16.05.2015 18:55

@Matilegolas
Guardiola ma określona wizję futbolu i zatrudnianie akurat tego konkretnego trenera- do tego, żeby trenował "to co jest" nie ma najmniejszego sensu bo Guardiola nie jest tego typu trenerem. Zawsze byłem przeciwnikiem transferów takich jak Gotze czy Lewandowski (chodzi mi o sama otoczkę i cel transferu, bo uważam RL za świetnego piłkarza, żeby było jasne), których podstawowym celem było osłabienie rywala, a gdzie już oni będą grać, to Ty trenerze już martw się o to sam, hehe- fatalna praktyka typowa dla np. Realu (my kupujemy gościa, bo jest Galaktyczny, strzelił 6 goli na mundialu i ty chłoptasiu masz się martwić jak on się wkomponuje do pierwszej XI). On musi mieć odpowiednich wykonawców, takich- których sam wybierze, tymczasem w Bayernie takiej swobody wyboru nigdy nie miał. 3 nasze największe transfery zrobiono/zaklepano już przed jego przyjściem (Lewy, Javi, MG)- Xabi przychodził awaryjnie, a jedynym właściwym transferem Pepa jest Thiago- ale to też tylko dlatego się udało, że to była taniość i okazja (klauzula). Dodatkowo te kontuzje...

16.05.2015 18:38

@Patryk233
Dokładnie. Te mecze są mniej ważne niż Audi Cup i nie ma co się frustrować. A Pepa zarząd na pewno zostawi go na przyszły sezon, tylko mam nadzieję, że ze wszystkimi konsekwencjami, czyli, że wreszcie dostanie wolną rękę w sprawie transferów, a nie że zarząd se umyśli np. osłabianie Wolfsburga wbrew Pepowi albo skupowanie Gundoganów czy innych Khedir. Pep musi mieć pełną swobodę co do kupowania graczy w tym oknie i ustawiania druzyny według swojej filozofii.

16.05.2015 18:13

No właśnie przecież z naszego punktu widzenia to były tylko mecze towarzyskie, a Bayer, Augsburg czy Freiburg walczyły o konkretne cele w lidze i wielkie pieniądze (Bayer-LM, Freiburg-utrzymanie, Augsburg-LE) więc nic dziwnego, że grały bardziej ambitnie. Dziecinne lamenty po dobrym sezonie (półfinał DFB po pechowej porażce, mistrzostwo, 4 z rzędu półfinał LM przy ogromnej wręcz ilości kontuzji) są nie na miejscu.

16.05.2015 17:57

Hehe
Freiburg-Bayern 2:1
Augsburg-Hannover 1:2
Stuttgart-HSV 2:1

Hamburg praktycznie pogrążony przez Południe :)))

16.05.2015 17:31

A może niech już ten Freiburg sobie wygra, ambitni są, z Streich to fajny gość, szkoda by było mi jakby spadli.

16.05.2015 16:27

@Ivan
Czy zawiodły?? Na przestrzeni ostatnich 5 lat wynik z tego sezonu był słabszy tylko od tego z niemieckim finale więc nie powiedziałbym, że zawiodły. Hiszpanie są bezkonkurencyjni i też Schalke, Bayer i Gladbach mieli pecha na nich od razu trafić- zresztą, każda z tych drużyn przegrała niewiele i po walce do końca.

16.05.2015 02:44

Koszykarze Bayernu bronią w tym sezonie tytułu i w ćwierćfinale play-off do trzech zwycięstw prowadzą 2:1. Kolejna szansa na mistrzostwo Niemiec po piłkarzach i piłkarkach :). W niedzielę o 17:00 być może decydujący o awansie do półfinału mecz z Skyliners Frankfurt.

15.05.2015 23:26

OFFTOP: Jak w mistrzostwach świata można organizować terminarz tak, że mecze w ĆWERĆFINAŁACH nachodzą na siebie?? Hokej to jednak niepoważny sport.

15.05.2015 12:13

Coś na... rozluźnienie :)))

http://tnij.org/b9uebrk

15.05.2015 01:09

@mrtiktak
Fakt, też oglądałem ten mecz i gościu sprawiał bardzo dobre wrażenie, trzeba jednak też przyznać, że gospodarzom pomagały warunki, które uniemożliwiały przeprowadzanie szybkich akcji przez Napoli no a w całym dwumeczu fatalna skuteczność Higuaina- ale dziś miał tylko jedną okazję, a Ukraińcy byli dużo lepsi i awansowali zasłużenie, mimo gola ze spalonego w pierwszym meczu.

Ogólnie, oglądałem obydwa mecze i myślę, że gdyby Vfl zagrało rozważniej to spokojnie mogłoby Włochów wyeliminować. Ale z drugiej strony, oni już jadą od jakiegoś czasu na oparach i 2 dodatkowe mecze w sezonie mogłyby ich nawet zepchnąć na 4-te miejsce w BL.

Mecz też nie powalał poziomem, na moje oko to było tak na 2/3 miejsce w grupie LM. Poza tym "kariera" Mikhtaryana w BVB czy de Joonga w Gladbach mocno nadszarpnęła moja wiarę w "wymiataczy" ze słabych/przeciętnych lig. Tutaj zawsze trzeba być ostrożnym, gość jak Lewy zdarza się 1/1000000.

15.05.2015 01:04

@Android
Zgoda co do Gundo. Nie uwierzę, w jakiś priorytet dla jego ewentualnego transferu ze strony FCB- gościu od powrotu po kontuzji, nie wyróżnia się jakoś szczególnie w BVB, które przecież jest w kryzysie. Do reprezentacji też ma w tym momencie baaardzo długą drogę.

14.05.2015 22:08

Piłka jest po stronie Wilków bo kontrakt Kevina- bez klauzuli, obowiązuje aż do 2019 roku. Teraz pewnie 8 dych nikt nie da, ale jeśli KdB zostanie i utrzyma poziom to w przyszłym oknie jego cena jeszcze wzrośnie- i jeśli weźmie go na celownik wiadomy klub to wtedy nawet większa cena jest Realna :).

14.05.2015 20:45

BBC=Bye Bye Champions.Obecny Kroos lepszy o klasę od obecnego Xabiego?? Żart roku.

14.05.2015 00:08

@Android
Raczej nikt nie mówi, że "ogralibyśmy Barcelonę", ale że ewentualnie moglibyśmy skuteczniej powalczyć- bo przypominam, że to nie tylko Arjen, David i Frank- po długiej przerwie dopiero co wrócił Thiago, wcześniej problemy miał Bastian. Nigdy nie ma gwarancji zwycięstwa z ekipą pokroju Barcelony.

13.05.2015 23:50

No faktycznie na realmadryt.pl ch..j to najłagodniejsze określenie dla Ancelottiego.

13.05.2015 23:16

@achim, Android
No dokładnie, zwłaszcza, że porażki to naturalna część tego sportu, bo na szczycie jest ciągły ruch. Najpierw Bayern rozbija Barcę, potem jest gromiony przez Real, który w kolejnym roku w fatalnym stylu odpada z Juve będąc faworytem. Najbezpieczniej to kibicować reprezentacji USA w koszykówce :)).

13.05.2015 22:59

Ale zwróćcie uwagę, że jednak kibice Madrytu na stadionie to żenada, 0 wsparcia dla drużyny jak wynik jest niekorzystny.

13.05.2015 22:50

A niektórzy tu chcieli Bejla, hehe. Real jednak był zdecydowanie słabszy niż Barca, więc nie ma co w ogóle tego odnosić do naszego dwumeczu.

13.05.2015 22:47

Toni w swoim stylu w 80-tych minutach :)). Strzał z siłą babci.

13.05.2015 22:27

@mrtiktak
Ale już o okolicznościach tego "0:7 zgłoś się"- za Juppa, oczywiście nie wspominasz. Nie wspominasz- w jakim stanie psychofizycznym była ówczesna Barca- mistrz zdobyty tylko dzięki nieudolności Realu (2 porażki w meczach bezpośrednich!!), że kontuzjowany był Messi, że trener Vilanova co tydzień jeździł na chemioterapię, co zbiegło się jeszcze w czasie z chorobą Abidala. Nie wspominasz tez, że w zwycięskim finale długimi okresami inicjatywę miał Dortmund i przy odrobinie szczęścia, mógł przechylić szale na swoją korzyść bez większych sensacji. Bayern Juppa- grał na ogromnej intensywności i w końcu za to też trzeba było gorzko zapłacić- tyle, że nie zrobił tego Jupp, który odszedł w chwale jako "legenda" tylko jego następca. Szkoda, że nie został, wtedy po przyjściu nowego trenera niektórzy ludzie przestaliby odwoływać się do mitów i pomników. Dodatkowo- Guardiola przyszedł w momencie kiedy obydwa kluczowe "gwiazdorskie" transfery były już dopięte, więc pole manewru w porównaniu z Heynckesem miał ograniczone- nie mógł tak naprawdę w pełni zbudować drużyny po swojemu. Do utrzymywania takiego tempa nie jest obecnie zdolna żadna drużyna- ani Bayern, ani Barca po fenomenalnym 2011 roku. Za to wg Ciebie teraz ekipa Enrique wykonała po prostu obowiązek, bo pokonała tylko "beznadziejny Bayern Guardioli", za to 7:0 za Heynckesa z rozbita drużyną bez trenera, z kontuzjowaną największą gwiazdą nazywasz wielkim osiągnięciem i "wzorem" i na tej podstawie sądzisz, że Bayyern z 2013 roku pokonałby obecną Blaugranę?? Obiektywizm level pro.

"detale, łut szczęścia i piłka z najwyższej półki". Heynckes wzorowo ośmieszył taktyczną sztywność i schematyczność Mourinho- to fakt. Ale 2:5 z Dortmundem w Berlinie to na pewno nie wielka piłka. Wtedy gra Bayernu od ideału była znacznie dalej niż teraz.

13.05.2015 15:52

@karl
No dokładnie, teraz to tylko gdybanie, ale moim zdaniem Barcelona to zdecydowanie najsilniejszy uczestnik tej edycji LM i potwierdzi to w finale- ani Juve, ani Real nie prezentują na ten moment wyższego poziomu niż Bayern (mimo kontuzji) i myślę, że gdybyśmy (wiadomo, że to tylko gdybanie) na nich trafili zamiast Barcy to mielibyśmy spokojne szanse na awans (nie mówię, że na pewno).

13.05.2015 14:30

@RL69
Co tam Chałaśkiewicz, ostatni "wynalazek" Grajewski to dopiero wymiata :DDD.

13.05.2015 12:19

@wittelsbach
100% racji. Guardiola jest dla nas pod względem marketingowym tym czym Messi lub Ronaldo dla Realu czy Barcelony. Favry, Tuchele czy inne Kloppy niech sobie trenują kluby Bundesligi czy tam Premier League, ale nie Bayern który potrzebuje kogoś kto wywinduje nas na najwyższy poziom pod każdym względem, nie tylko sportowym, a takim kimś na ten moment jest tylko i wyłącznie Guardiola. I chciałbym aby Pep został u nas dłużej niż tylko na kolejny sezon- tylko teraz musi faktycznie mieć wolną rękę w sprawie transferów i układania drużyny wg swojej filozofii. I bzdurne jest narzekanie na awans do 2 półfinałów z rzędu.

13.05.2015 01:59

No błagam, jak można pisać, że to Boateng "zawalił nam dwumecz"- za to, że poślizgał się na doopie w pierwszym meczu (utrata tamtej bramki to bardziej kunszt Messiego niż partactwo Jerome'a)?? Wcześniej cały mecz grał bez zarzutu, a dziś i tak nie było żadnych szans na awans.Zresztą- zdarza się nawet najlepszym- wspomnijcie choćby Pique sprzed 2 lat podwyższającego na 7up :)).

13.05.2015 01:40

@UKU
Sezon z porażkami i "prawdziwy Bayern"?? A ten obecny, to co "fałszywy"?? Przegapiłem jakaś fuzję typu Disco-Polo jak to mieli niedawno w zwyczaju robić w naszej ekstraklasie??

12.05.2015 23:09

Hmm w sumie to strasznie szkoda zwłaszcza tej ostatniej kontry na 0:3 z pierwszego meczu, bo tak to być może po golu Mehmeda Barca miałaby pełne gacie, no a tak to dalej mogli grać na spokojnie i punktować nas z kontr.

12.05.2015 22:56

Na AA jednak same zwycięstwa :)))

12.05.2015 22:42

No i ładnie przynajmniej nie będzie 7upu. 3:5 w dwumeczu to normalny wynik.

12.05.2015 22:33

Hehe 6:2 teraz :PPP

12.05.2015 22:18

@fuckthesystem
Po co w ogóle w takim razie wchodzisz na stronę Bayernu skoro im nie kibicujesz??

12.05.2015 21:51

No i co z tego może być nawet 9:1 to i tak nie ma żadnego znaczenia w tym momencie.

12.05.2015 21:16

I po meczu

12.05.2015 21:01

No ciekawe z Lahmem w pomocy to na pewno zszokujemy świat, nie ma bata xD

12.05.2015 20:24

@Android
"Chyba mi nie powiecie, że kłótnie z Wohlfhartem, Sammerem oraz Mullerem nie były winą Pepa?" Pytanie retoryczne, sugerujące jednoznacznie odpowiedź TAK, ale przecież nie siedzisz wewnątrz klubu, wiec nie znasz dokładnie faktów, prawda?? Nie wiesz też dokładnie jakie są relacje na linii Pep-piłkarze, a to co napisałeś to tylko domysły- wysnute w taki sposób, żeby poprzeć z góry założona tezę o nieprzystawaniu Pepa do Bayernu.

12.05.2015 17:17

http://ligamistrzow.sport.tvp.pl/20025101/ronaldo-i-casillas-na-pewno-odejda-z-realu

!!!!!!!!!!! Podobno Berlusconi ma dać 100 mln na transfery, może Ronaldo pójdzie do Milanu???

12.05.2015 17:03

@Android
Komentarz jednego z użytkowników goal.pl pod którym, w ramach dyskusji Pep vs niePep podpisuje się rękami i nogami.

"Policzmy na spokojnie ile spotkań w obecnym sezonie Bundes rozegrali...Benatia,Badstuber, Lahm, Alaba, Martinez, Schweini, Thiago, Robben i Ribery ....Ile i w jakim wymiarze czasowym. Do tego dodajmy nierówną formę ( lub częściowe wypalenie ) takich piłkarzy jak - Dante, Boateng, Xabi ....Przeglądam sobie kadry innych wielkich klubów i nie widzę żadnego który nie miałby poważnych problemów w podobnej sytuacji...Nie widzę również trenera który miałby jakiekolwiek szanse...
Czasami naprawdę żałuję że nie zostawiono Juppa na kolejny sezon. Być może wtedy przekonalibyśmy się ile tak naprawdę kosztuje tak intensywna pika jak ta z 2012/2013 ...Przekonalibyśmy się że cudów nie ma, że równie potężne drużyny nie potrafiły powtórzyć tak znakomitego sezonu...itd,itp...Szkoda , bardziej cenionym i bardziej uzdolnionym trenerom niż Heynckes ta sztuka się nie udawała...

Nic to, wszystkim życzę jeszcze lepszego ...kolejnego sezonu...i Bawarczykom ...i Pepowi - niezależnie od tego gdzie będzie pracował.


Pozdro - cich cich"

12.05.2015 16:55

@kubla
Daj spokój z "pseudodziennikarzami" z Niemiec- akurat w zdecydowanej większości Lewy był- kiedy na to zasługiwał zawsze oceniany pozytywnie- a w pierwszym sezonie ksywka LewanDOOFski nie wzięła się jednak znikąd- spytaj fanów Dortmundu (tych prawdziwych- nie kibiców-fanbojów "Polonii Dortmund"). Po 2 sezonie Dortmund- nadal spłacał zadłużenie i wciąż ich zarząd musiał obracać każde euro po pięć razy- zwłaszcza mając w perspektywie dogadany transfer Reusa i konieczność przedłużenia kontraktu z kilkoma piłkarzami w celu zapobieżenia rozpadowi drużyny (Błaszczykowski, Piszczek, Hummels). Nie wiedzieli też czy Lewandowski utrzyma niesamowity poziom, który prezentował w tamtym sezonie- nie udało się to parę lat wcześniej choćby Grafite w Wolfsburgu. Podejrzewam też, że negatywny stosunek do podwyżki wynikał tez z arogancji i wypowiedzi medialnych Pana POsła.

A takich pseudodziennikarzy jak w Niemczech to tutaj w PL widziałbym z pocałowaniem ręki.Nie ma u nas pisma nt. piłki nożnej o poziomie choćby 1/4 Kickera czy nawet działu sportowego Bilda. Zamiast tego jest dogorywająca "Piłka nożna", coraz słabszy "PS" i żenujący portal weszło+ dziennikarzyny rozdmuchujące każde dotknięcie piłki przez Lewego do rangi rozgrywek Mistrzostw Świata- dlatego nie dziwię się, że jakakolwiek krytyka urasta w oczach niektórych do rozmiarów "nagonki".

12.05.2015 15:57

@RL69
Wiesz, akurat Mandzukić chciał odejść bo bał się że zostanie rezerwowym, to i Bayern nie robił mu problemów. Mimo, że Pep często chwali Lewego i ogólnie docenia jego klasę, to nie da się ukryć, że nie jest to jego wymarzony profil napastnika. Nie nazwał bym tego "tłumaczeniem ze swojej nieudolności" z jego wypowiedzi po prostu bije żal z powodu niewykorzystania tamtej sytuacji, który przecież w pewnym sensie odczuwał każdy kibic Bayernu- żaden "hejt" czy wymówka. 2-go atakujacego nie kupował, bo wydawało mu się, że te role może w razie potrzeby spełnić Tomek lub Gotze. Życie pokazało, że jest inaczej- pomylił się.

@Android
Tak, Suarez zepsuł dwie setki- i gdyby nie strata Bernata w 77 min zostałby w Katalonii prawdopodobnie okrzyknięty głównym winnym braku zwycięstwa Barcy.

12.05.2015 14:04

Lewy to świetny napastnik, natomiast faktem jest, że zatracił dawną skuteczność z Borussii. Walka, tworzenie miejsca kolegom, asystowanie- to zawsze plus, ale napastnik zawsze rozliczany jest z goli- niezależnie od tego czy pochodzi z Niemiec, Polski, Ugandy czy Laosu i- jeśli ich nie ma, albo sporo okazji marnuje, to wówczas jest krytykowany. Tak jest w każdym klubie/reprezentacji, a zwłaszcza tych uznawanych za faworyta różnych rozgrywek. Benzema w Realu też robi świetna robotę, podaje, rozgrywa z Cristiano, ale kiedy się czasem "zatnie" i nie ma bramek, albo marnuje setki to jest krytykowany i nikt nie narzeka, że to nagonka na niego. Myślicie, że nie byłby zjechany, za zmarnowanie jedynej setki z dominującą przez cały mecz Barceloną, takiej jaką miał w zeszłą środę Lewy??

12.05.2015 13:37

Jeśli Wolfsburg nie dostanie za niego zadowalającej kwoty, to nie ma opcji żeby go sprzedali, a na pewno nie za 45-50 mln jak tu niektórzy piszą poniżej. Pamiętajmy, że klauzuli nie ma, mogą go spokojnie trzymać do 2018- a i Vfl to klub o specyficznej sytuacji finansowej, który na transferach absolutnie nie musi zarabiać.

@Nookie
80 mln za de Bruyne nikt nie da

Agent Belga powiedział coś w stylu, że de Bruyne to minimum 50-60 mln i kluby, które chcą płacić około 30 są oderwane od rzeczywistości, więc Bayern na pewno musiałby się bardziej się wykosztować niż wspomniane przez Ciebie 35-40 mln. Tym bardziej, że z uwagi na brak klauzuli, długi czas pozostały do końca kontraktu- ze zrozumiałych względów Bayern będzie przez władze Vfl traktowany jako ostatni z możliwych kierunków i aby pozyskać Belga, będzie musiał zdecydowanie przebić resztę. Moim zdaniem de Bruyne w Bayernie jeszcze tego lata to minimum cena którą podał Wolfsburg, ewentualnie można próbować nakłonić Wilków na wymianę za Gotze i tylko tutaj widzę szansę na niższą cenę.

12.05.2015 13:14

Przewidywania na jutro:

Scenariusz optymistyczny: Barca podchodzi do meczu na luzie i od razu w 2 minucie z pierwszego naszego, powiedzmy, rogu dostaje gola. Potem za paręnaście minut pada kolejna bramka i przed końcem pierwszej połowy udaje się podwyższyć na 3:0. Potem w drugiej połowie Barca wychodzi odmieniona i jest coraz groźniejsza, tworzy kilka setek, ale udaje się dotrwać do dogrywki i potem karnych, które wygrywamy :DD.

Scenariusz pesymistyczny: dostajemy szybko gola, który de facto "zabija" dwumecz. Zrezygnowani nasi cofają się ze strachu przed pogromem, a Barca zwalnia tempo mają w świadomości czekający ja mecz z Atletico gdzie mogą sobie już zapewnić mistrza. Potem Barca robi zmiany dając odpocząć swoim największym asom- w końcówce Bayern ciśnie i strzela jedną bramkę bądź dwie ratując honor.

Scenariusz bardzo pesymistyczny: Barca szybko strzela gola i Bayern próbuje od razu odpowiedzieć ofensywą z Lahmem w środku, który nie ogarnia. Szybko dostajemy kolejne bramki. 7up lub więcej staje się faktem.

12.05.2015 00:15

@xxxz
Chodzi o to, że takich pomysłów z "nowymi Pepami" było już mnóstwo tylko, że w zdecydowanej większości kończyło to się fatalnie. Że tylko wymienię: Inzaghi i Seedorf w Milanie, Stramacchioni w Interze, Fink w Hamburgu, Ferrara w Juventusie.

12.05.2015 00:03

@xxxz
Tylko pytanie, po co tu wymieniać Kloppa skoro wiadomo na 100%, że do nas nie przyjdzie. A, i jego styl wcale nie był taki podobny do Juppa, ani tym bardziej van Gaala. Poza tym wątpię czy Jupp/Klopp w tych warunkach osiągnęliby lepsze rezultaty od Guardioli.

11.05.2015 20:13

@Sopariev
W porządku, źle odczytałem Twój post. Natomiast warto jednak docenić, że wielu Polaków nie dało się nabrać na hasła, że każdy głos na kogoś z poza ww dwójki jest "zmarnowany". BK nie ma wstydu, teraz mówi, że "zawsze był za JOWami" i chce robić referendum, z drugiej strony Jaro zapewnia, że I turę marionetka wygrała dzięki "trwaniu przy prawdzie od początku do końca". Kabaret, jakby to powiedział Kołtoń :DD.

11.05.2015 18:06

@Sopariev
No błagam ty też z tych lamentujących, że "BOOL" przegrał?? Dudi to też cienias, i nie moja bajka, no ale pamiętajmy, że w 2007 roku PO, Tusku, BK i spółka szli do wyborów pod szyldem PARTII LIBERALNEJ, która obniży podatki i nie będzie klęczeć przed biszkoptami z epidiaskopu, górnikami etc- zreformuje kraj i ułatwi młodym ludziom sytuację na rynku pracy. Zamiast tego wystarczy spalić parę opon i Kopaczowa rzuca górnikom 400 mln złotych, nie ruszając w ogóle ich niesprawiedliwych przywilejów. Zamiast tego "liberalny" BK, przed podpisaniem kluczowych dla wielu ludzi konwencji o przemocy i ustawy in vitro na klęczkach wysłuchuje opinii, wątpliwych autorytetów, znanych głównie z krycia pedofilów. Spokojni-Jaruś ze swoją marionetką- Dudim porządzą sobie jedną kadencję po czym wylecą z hukiem jak za chwilę PO :D i cały ten POPiS zasłużenie wylądują na politycznym śmietniku. Poparcie dla Kukiza, Korwina (ani jeden ani drugi (zwłaszcza JKM) nie z mojej bajki- żeby było jasne), czy 4 lata temu nawet Palikota, pokazują, że Polacy mają dość tej klasy politycznej, którą interesują tylko ciepłe posadki dla pociotków i stołki w rządzie.

11.05.2015 16:33

@JazGod

Kalendarz DFB Pokal na przyszły sezon już został zmieniony: http://tnij.org/7iuosxw

Teraz będą 3 rundy na jesieni zamiast 2 i ćwierćfinały rozgrywane już w lutym. Nie będzie teraz takiego maratonu, że Bayern i Wolfsburg grały bodaj 8 meczów w 21 dni.

11.05.2015 11:05

@Adi
To jeszcze nic, najlepiej to było jak z Włochami wygonił Kroosa na skrzydło :). Moim zdaniem mundial w dużej mierze uratowała kontuzja Mustafiego i przesunięcie Lahma z konieczności na jego nominalną pozycję. Od tamtej pory gra obronna Niemców wyglądała znacznie lepiej, wcześniej, zwłaszcza z Ghaną i Algierią było bardzo niebezpiecznie (zwłaszcza z Algierią prawie wszystkie zagrożenia szły stroną Mustafiego, który nie ogarniał za bardzo gry na boku, bo jest w sumie stoperem). Obydwie afrykańskie drużyny ze względu na dużą liczbę graczy z Ligue 1 grały taki "francuski" futbol, bardzo nieprzyjemny oparty na niesamowitym wręcz przygotowaniu fizycznym, szybkości i niezłej technice i zabójczych kontrach- bardzo nieprzyjemny dla każdego rywala, a zwłaszcza dla chcącego grać "tiki-taką". Strach pomyśleć coby było gdyby to samej Francji, udało się "wciągnąć" Niemców w taką grę z Mustafim na boku i Lahmem w środku :DD,

11.05.2015 02:03

Nie przesadzajmy z tymi zmarnowanymi latami z Pepem. Może zakończenie naszej przygody na 1/2 finału LM to dla was rozczarowanie, no ale nie przesadzajmy- kiedyś było o wiele gorzej- nawet w sezonie 00/01 (to do pana @kamiltian, który coś wspominał o genie zwycięstwa który miała tamta drużyna, a którego ponoć nie ma Bayern Pepa- po nicku wydaje mi się że zaczął kibicować Bayernowi właśnie wtedy)- wtedy w bundeslidze o wiele słabszej niż teraz walczyliśmy o mistrza do końca z przeciętnym Schalke, a w Pucharze Niemiec odpadliśmy z Magdeburgiem.

10.05.2015 23:05

@RL69
Wydaje mi się, że mieliby, może nie tak jak w przypadku Gotze, ale jednak. Po tym co mówił, prostu nie wierzę (i sam nie chcę) w Kloppa w Bayernie, to tak jakby Mourinho przechodził do Barcy. Myślę, że odejdzie do Anglii.

10.05.2015 22:55

@RL69

No i właśnie o to mi chodzi. Gotze jest w BVB uważany za człowieka bez honoru i Klopp na pewno nie bd chciał podzielić jego losu, jestem o tym przekonany.

10.05.2015 22:29

@Luka
Loew?? To zależy, weź pod uwagę, że jednak reprezentacja, a klub to 2 zupełnie różne rodzaje pracy, niejaki Klinnsman się o tym już (niestety dla nas :P) miał okazję przekonać.

Klopp?? Na bank nie przyjmie oferty Bayernu, kiedyś powiedział, że "Bayern na pewno nie będzie mnie miał" przy okazji odejścia Goetze i myślę, że nie zrobiłby tego BVB, poza tym to jednak szczery człowiek, mówi to co myśli i trudno mi sobie wyobrazić, żeby mógł znaleźć w sobie motywację do pracy w naszym Klubie do którego polityki stosunek ma raczej negatywny.

Natomiast absolutnie nie zgadzam się z teoriami, że Pep "zniszczył Bayern Juppa". Przecież, oprócz kontuzji, weźcie pod uwagę też fakt, że wszyscy nasi postarzeli się od czasu triumfu w LM o 2 lata, Schweisteiger ma za sobą groźną kontuzje, a Arjen i Frąk nie będą też już lepsi, Kapitan tak samo- każdy z nich przekroczył już 30-tkę a w 2013 byli w najlepszych- fizjologicznie momentach swoich karier. Wexcie pod uwagę, że aktualnie mamy do dyspozycji tylko 3 realnie ofensywnych piłkarzy (Muller, Gotze- słaba forma, Lewy), a czwarty Thiago jest po groźnej kontuzji. Np. taka Chelsea w lidze ang. ma większą przewagę niż my, a w LM w kiepskim stylu odpadła już w 1/8 z PSG- my osiagnęiśmy półfinał, po raz 5-ty w ostatnich 6 latach- warto to docenić.

10.05.2015 22:12

@fuckthesystem
Co ty chrzanisz, chyba nie mówisz o sytuacji z Higuainem kiedy spadł na niego długo po złapaniu piłki- to NIE jest faul. "wynik powinien być zgoła odmienny" co to wgl za pier..lenie, masz na to jakieś dowody??

08.05.2015 14:27

@Ziginho
Fakt, z tym mieszaniem pozycji Guardiola przesadza. Ja rozumiem, w meczach o nic popróbować czasem jakieś nowe warianty, ewentualnie przyuczać piłkarzy do nowych pozycji- w razie jakiejś awaryjnej sytuacji. Kłopot w tym, że Pep jest dosyć uparty w swoich poczynaniach i nie widzi, że Lahm ani Alaba na tym środku pomocy nie robią od roku żadnych postępów, a jest wręcz gorzej, ba w samej lidze jest na oko 10 piłkarzy w średniej cenie nawet począwszy od 10-12 mln radzących sobie znacznie lepiej na tych pozycjach niż Kapitan i Austriak- łącznie z Luisem Gustavo, którego oddaliśmy do Wolfsburga. Powiedzmy sobie szczerze, Kroos grający swoje najgorsze "ciche" występy (oj potrafił wtedy irytować) był i tak o wiele lepszy niż Lahm czy Alaba, Dante sadzący babola za babolem i tak więcej daje w obronie niż JMartinez. Oczywiście, porażka z Barcą w takich warunkach kadrowych nie może być zapisana na konto Pepa, ale obawiam się, że hipotetycznie, w pełnym składzie- i tak zobaczylibyśmy Alabe, Lahma i Javiego na nieswoich pozycjach :/.

Co do Alonso i Bernata- nie zapominaj, że oni raczej przyszli jako uzupełnienie składu- rozszerzenie kadry- Alonso to już wgl awaryjnie wobec kontuzji Javiego po oddaniu Gustavo i odejściu Kroosa (fakt dobrze grali zazwyczaj kiedy przeciwnik grał słabo, ale takie mecze też trzeba wygrywać i nie zawsze jest to łatwe) i jako takie myślę, że się sprawdzili.

A Gomez zaraz po odejściu od nas dostał kontuzji i od tamtego czasu to trzy poziomy niżej. W tym roku Fiorentina raczej się z nim rozstanie, ponieważ zupełnie zatracił instynkt strzelecki, marnuje sytuację za sytuacją i m. in. jemu mogą podziękować, że wczoraj przegrali z Sevillą 0:3 i żegnają się z szansami na LM, a być może nawet nie będą mieć LE (potracili sporo punktów w lidze, bo trener wystawiał rezerwy przed czwartkowymi starciami). O wiele lepszym wyborem na tego drugiego napastnika byłby wg mnie Kiessling, który w Bayerze pomału będzie oddawać pola młodym Sonowi i Drmiciowi.

08.05.2015 13:51

@neo
Na Astrze jest o tyle lepiej, że dają też ZDF HD, natomiast na Hot Birdzie tylko w tej gorszej jakości. Poza tym na Astrze jest też RTL który transmituje mecze eliminacji ME co jest przydatne jeśli ktoś nie ma Cyfrowego Polsatu, który ma prawa do transmisji eliminacji i samych ME.

Ojtam przesadzacie z tymi kłótniami, nie pamiętacie jakie cyrki robił czasem Arjen za van Gaala jak ten go zmieniał?? Albo bójka w szatni z Frąkiem??

08.05.2015 13:09

Prawda jest taka, że nikt nigdy nie zatrzymał Messiego w formie.

08.05.2015 11:13

@Ziginho
Po prostu pierwszą połowę musimy wygrać 1:0, na to się nastawmy na razie :D.

08.05.2015 11:10

@mrtiktak
Mam nadzieję, że mi teraz nie utnie komentarza :D. Ja mam pomysł na Gotze- wymiana z Wolfsburgiem
Gotze

08.05.2015 00:32

@mrtiktak
Ja mam pomysł na Gotze- wymiana z Wolfsburgiem Gotze

08.05.2015 00:06