DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Cebula Strona 3

Ktoś sie orientuje ile meczy na CL bedzie pauzował boa? Jesli 3 to szkoda rewanżu z MC

02.10.2013 23:20

Chyba poraz pierwszy sie zgadzam w 100%. Cieszy postawa defensywy.

01.10.2013 09:50

@BlackCat szkoda, ze ludzie tak robią, a mówiąc brud mam na myśli bezcelowe dyskusje jak ta, co nie znaczy, ze sie z tobą nie zgadam, jesteśmy faworytem (w zasadzie w każdym meczu nie zależnie od przeciwnika, chyba, ze kontuzje by nas jakos mocno zasypały), ale to nie znaczy, ze każdy mecz wygramy. Ale kibicować trzeba, jak nie my, to kto?

29.09.2013 19:25

Kolejny cwaniak z obcego klubu wchodzi robić brud na naszym portalu, z reszta przywykłem, najgorzej jest z barcy i żółtkami, ci jak dostaną bat to ordynarni sa jeszcze... Ja sie zastanawiam, wy tez wchodzicie na ich strony i cos piszecie? Jesli tak to tego nie róbcie, wykażmy sie szacunkiem i emocje trzymajmy miedzy sobą.

Wygra kto wygra, rożnie moze byc, rok temu z BATE przegraliśmy. Napewno City nie ma doświadczenia w LM, to ich pewnie zgubi. Jak bedzie to zobaczymy.ich najlepsi piłkarze sa jakości naszych, ale nie maja wartościowej 11 szczególnie w obronie, tam tylko Kompany daje rade, reszta to pachołki jak na warunki Europy.

28.09.2013 21:54

Wie ktoś kiedy losowanie pucharu?

28.09.2013 18:10

Nie zapominajmy, ze w B04 broni Boenish, juz widzę, jak próbuje dogonić Arjena :)

28.09.2013 17:56

Ja podzielam zdanie Varajina, dobrze, ze troche mniej beda mowić o BVB, a troche wiecej o FCB.

Poza tym jeden napastnik to mało, dlatego dobrym bedzie wzmocnienie klasowym napastnikiem. W przyszłym sezonie chciałbym zobaczyć jeszcze dodatkowego ŚO, ale to jeszcze dużo czasu, nie ma co o tym mowić teraz.

28.09.2013 17:50

@jastrzab jak dla mnie to jest cieżko przewidzieć, nasza forma jest niestabilna, ważne, ze w gorszych momentach nie przegrywamy...

28.09.2013 17:46

Po 7 kolejkach mamy 2 pkt mniej niż ostatnio, jak wygramy w 8 to bd punkt wiecej. Zważywszy na to, ze borussia ma łatwy początek, a my dość trudny, to przed runda wiosenna jesli utrzymamy taka ge powinnismy miec jakies 5-6 pkt przewagi.

28.09.2013 17:42

City właśnie przegrywa z Aston Vila, mecz na c+sport.

Przy okazji wracając do meczu, to koszmarna dyspozycja Riberego, aż biła po oczach...

28.09.2013 17:33

Ostatnia zmiana b.dobra, po co Pizarro w 85+ minucie! gdzie trzeba bronić rezultatu...

Mecz meczem, powinno byc 2:0, wygrany, zapomniany, tyle powiem.

28.09.2013 17:30

To Hajto? Nie poznałem, ale juz wiadomo o co chodzi...

28.09.2013 16:53

Słuchacie tego wspolkomentatora na ESP2? Typ taki merytoryczny ściek z siebie wypuszcza....

28.09.2013 16:53

Olicia jako napastnika nie trawie, jak strzelał karnego przeciwko Chelsea to widać było, ze zepsuje. Dobrze, ze odszedł...

28.09.2013 12:43

To sa oceny jakby conajmniej było 4:3.... Były momenty, ze defensywa nie dawała rady, ale bez przesady...

27.09.2013 09:37

TZ chyba mocno zajeb*lo, ze dali 4 bastianowi, nie grał tak zle 3 conajmniej imo.

25.09.2013 23:19

Jest dobrze, ale wbrew temu co mówił komentator dla mnie najbardziej zawodził Contento, Van Buyten tez strasznie niepewnie... Jak dla mnie z Boatengiem i Alaba od początku byłoby conajmniej 4:0, jak nie lepiej...

Bardzo sie bałem, żebyśmy nie zlekceważyli przeciwnika z tym składem, ale okazało sie to dobrym ruchem z perspektywy bardzo trudnych meczy z wolfsburgiem i city...

Ponadto drugi mecz. 2 defensywnie usposobionymi pomocnikami, jak tylko martinez zastąpi lahma bedzie super, czekam tez na powrót Götzego, serce mi sie kraja jak siedzi na trybunach przez zachowanie tych zwierząt z Chelsea.

25.09.2013 22:36

Ja tam sie cieszę, b.dobry gracz, zna ligę, przychodzi za darmo, a brakuje napastnika do rotowania z mandzu, pizarro jest juz za stary. Na dodatek troche szumu wokół borussi opadnie, a w Polsce tak czy siak Bayernu sie nie lubi, wiec sezonowcow nie przybędzie wielu.

Ja widzę dużo wiecej + tego transferu niż -

25.09.2013 13:46

Nie bedzie żadnego Lahma na def. pom. jak wszyscy wyzdrowieja, teraz tak to działało, bo były problemy w pomocy, do tego Rafinha niezłe sie spisywał. Tyle.

24.09.2013 08:26

Zdecydowanie brakuje, żeby Toniemu wszedł jeden z tych atomowych strzałów do których nas przyzwyczaił :)

23.09.2013 14:45

Wczoraj wreszcie to fajnie wyglądało, tym bardziej, ze widać było ze niby 4-1-4-1, ale zarówno Bastian jak i Philipp pojawiali sie w defensywie, mam nadzieje, ze w takiej konfiguracji jak dzisiaj kiedyś pokaże sie Martinez ze Schweinsteigerem. Poza tym to lahm wczoraj lubił sobie zgubić piłkę, prawa obrona mu bardziej służy :)

22.09.2013 10:22

@Ulv sytuacja jest znacznie inna, wtedy zamyslem Gomeza był faul na spowolnienie, tutaj mieliśmy faul na kontuzje, taki był zamysl pary Luiz-Ramires, nie spowolnienie żadne.

01.09.2013 14:12

@cayman co racja to racja oni obydwoje zasługują na ostra karę od UEFA, bo co to za zachowanie, jak moze byc jakkolwiek dopuszczalne :/

Swoją droga dzis na trzeźwo obejrzałem powtórkę ze spotkania i co przeoczylem za pierwszym razem, to zachowanie Mourinho po tym faulu - on ewidentnie na takie cos przystaje. Bandziory z Chelsea wiedziały, ze sa gorsi, to wzięli sie za nieczystości. Paskudny futbol Chelsea, barbarzyński, zwierzęcy...

Na szczęście teraz przerwa reprezentacyna chłopaki wylecza kontuzje, szkoda treningów straconych przez Mario, zaczynał juz łapać formę po malu, a tu dopiero za miesiąc będzie mógł zagrać. Trudno, początki bywają trudne, mam nadzieje, ze będzie juz tylko lepiej. Pozdrawiam.

01.09.2013 13:48

Ten Ramires to jest jeb*ne zwierze, do klatki z takimi. Całe szczęście ten londyński syf przegrał, ale UEFA powinna cos z tym zrobić, kara na dobrych pare meczy sie należy... Kompromitacja Mourinho po całości, nie wieże, ze on nie miał z tym nic wspólnego.

01.09.2013 12:41

Ja tez byłbym zainteresowany wyjazdem do pilzna, jakby ktoś jechał z Wrocławia/przez Wrocław

30.08.2013 07:36

Ja sie cieszę z dzisiejszej gry - brakuje jednej rzeczy - skutecznosci, wykorzystywania setek, naprawimy ten element, będzie super, ważne, ze defensywa nie była dziurawa, a z groźnych akcji norymbergii był tylko ten strzał z nikad. Szkoda ze nie było 3:0, odzyskalibysmy prowadzenie w lidze. A póki co to chciałbym zauważyć ze w rundzie jesiennej poprzedniego sezonu było 1:1 z norymberga i gladbach, i 1:0 z frankfurtem, więc jest lepiej. Pozdrawiam

24.08.2013 17:58

@heat

Ja Mandzukic-owi umiejętności nie ujmuję, ale jak dla mnie przy takim stylu gry nie zawsze sie sprawdza, to przy grze górą on jest najlepsym wyborem i chociaż uwielbiam jego prace w defensywie, to od 60 minuty mógł byc zmieniony.

Co do poprzedniego sezonu i sezonu 11/12, to główna różnica był właśnie Mandzukic. Po finale z Chelsea nie mogłem patrzeć na Gomeza, po za tym jak dla mnie brak Badstubera w defensywie tez był "+" bo dante i Boa stworzyli świetny duet, a Holger lubi sie pomylić, tak czy siak życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam

18.08.2013 16:40

Za chwile nikt nie będzie pamiętał stylu - każdy zapamięta punkty.

Dla specjalistów którzy wrozyli 10:0 "bo przegrali z herta 6:1" to tłumaczę co sie stało w poprzednim meczu: Eintracht grał 4-1-2-2-1 z 1 defensywnym pomocnikiem, dlatego przegrali tak dotkliwie.

Diament (4-1-4-1) to formacja która działa w momencie gdy drużyna jest o klasę wyższa w defensywie niż przeciwnik. 4-2-3-1 to system dla drużyn z gorsza defensywa niż przeciwnik. Ja jestem za terenem i za klubem całym sobą, tylko szkoda, ze gotze nic nie zagrał, bo mandzu od strzelonej bramki grał piach.

Myśle, ze jesteśmy na dobrej drodze, a mecze repy zrobiły swoje. Pozdrawiam.

18.08.2013 00:11

Takich to ze świeca szukać.

14.08.2013 17:38

Przepraszam za double posty momentami, zdąża mi sie przypadkiem przy odswiezeniu wysłać ponownie formularz. Mały błąd projektantów strony.

11.08.2013 17:40

Mario super, widać, ze odnajduje sie na tej pozycji znacznie lepiej niż tomek

11.08.2013 17:37

Kirchoff gra super, mógłby zagrać z eintrachtem w parze z Boa na środku obronu

11.08.2013 17:36

Kirchoff gra super, mógłby zagrać z eintrachtem w parze z Boa na środku obronu

11.08.2013 16:51

Kirchoff gra super, mógłby zagrać z eintrachtem w parze z Boa na środku obronu

11.08.2013 16:45

@heat
Nie, nie, kierowałem to do donblekini, zapomniałem dodać @.

Nie wiem, czemu ludzie tu tak sie gotują na jakies prowokacje, wystarczy zignorować i można fajnie pogadać :)

11.08.2013 15:42

Przepraszam wcisnalem przypadkiem dodaj komentarz więc poprawie

Nie bierzesz oczywiście pod uwagę tego, ze niektórzy nie interesowali sie wcześniej takimi "fansite"-ami. Jest pare trolli i ten zdf często prowokuje, ale regulaminu raczej nie łamie.

A chyba najgłupsza możliwa mentalnością jest taka jaka posiada donblekini.

Ten użytkownik myśli, ze prawo do kibicowania i wypowiadania sie rośnie wraz z czasem jaki spędzisz na tej stronie. Tak więc ja panu powiem, osobiście kibicuje drużynie od kilku dobrych lat i raczej uczeszczalem na strony niemieckie, bądź tez inna zaprzyjazniona Polska stronę. A to czy ktoś kibicuje od dzis czy od 20 lat to nie ma ŻADNEJ roznicy. Jako kibice wszyscy sa równi, takie wywyzszanie sie jest oznaka jakis idiotycznych kompleksów z Twojej strony. Pozdrawiam.

11.08.2013 15:36

Ja osobiście nie rozumiem tego bana dla zdf, czy tam baslera. Raczej nikogo nie obraza, po prostu mówi często prowokacyjne teksty i często walnie głupota, ale jak oddzielić ziarno od plew to pare trafnych spostrzeżeń dał, a większość tutaj jest twardoglowa i na zaś wszystko krytykuje. Pozdrawiam.

11.08.2013 15:24

Swoją droga dobre wrażenie wywarł na mnie Kirchoff. Chciałbym zobaczyć jego w duecie z Boa na środku obrony od pierwszej minuty. Sa to szybcy zawodnicy, dobrze radzacych sobie z kontrami.

O której dzisiaj ten mecz, dostępny gdzies na nc+?

11.08.2013 10:48

@ pele
Właśnie miałem to pisać - ta dwojeczka z Schalke ma naprawdę duży potencjał.

@donblekini
Myślę, ze pierwszego składu nie będzie, a jedynie zawodnicy w najlepszej formie beda wybierani do składu, a po przyjściu nowego trenera wszyscy mieli czyste konto.
Drugiej części wypowiedzi nie skomentuje.

11.08.2013 10:21

@heat Murowali nas bardziej na wiosnę niż na jesień, a to na jesień mandzu bramek nastrzelal, na wiosnę było gorzej. Nie mówię, żeby wgl nie grał, bo robi super robotę w defensywie i bardzo to szanuje, ale myśle, ze fałszywa 9 to cos do czego powinnismy dążyć grając diamentem.

@pele zgadzam sie w 100% reus gra super co sezon, jeszcze w gladbach robił super robotę, ja chciałbym go zobaczyć w fcb za jakies 3 lata jak juz frank i arjen beda mieli za sobą lata świetności, wtedy reus i shaqiri byliby marzeniem. A Özil owszem - nie grał nic, jak cały Real z reszta i szczerze nie widzę dla niego miejsca w reprezentacji Niemiec jesli zaliczy kolejny sezon na takim poziomie. To samo tyczy sie khediry, on powinien ustąpić miejsca gundoganowi.

Pozdrawiam.

11.08.2013 09:55

Mój post skopiowany z zaprzyjaźnionej strony, bo widzę, ze tu tez dużo ludzi uważa, ze Mandzukic, a nie Götze, czy muller, albo, ze gomez powinien zostac, także zapraszam


Nie mówię tego złośliwie, ale pewnie większość z was nie grala w piłkę na niepodworkowym poziomie i moze nie wiecie jak cieżko jest poruszać sie w ofensywie jesli ustawiony zostanie "autobus" i w tej sytuacji, a w tym meczu była ona nagminna Mandzukic sie nie odnajdzie, nigdy. To jedyny powód wykorystwania fałszywego napastnika. Więc stwierdzenie, ze to nasz najlepszy napastnik jest maksymalnie nietrafione, ze względu na to, ze w 90% meczów w tym sezonie Bayern będzie musiał przebijać sie przez super-defensywne drużyny, które szansy beda szukały w kontratakach. Dlatego wg mnie w tym wypadku klasyfikacja napastników to Götze (w formie jaka prezentował w BVB) (z reszta uważam, ze to najbardziej utalentowany niemiecki piłkarz od '98 roku, czyli odkąd obserwuje bundesligę) następnie muller, który lepiej sprawdza sie w pomocy, ale umiejętności w ataku mu nie brakuje, a dopiero wtedy Mandzu.

Mam nadzieje, ze przekalkulujecie to na chłodno. Pozdrawiam.

11.08.2013 01:04

Zgadzam sie, ze Gomez by sobie nie poradził. Mandzu będzie w niektórych meczach potrzebny. A co do lewandowskiego, to jest to piłkarz pokroju mandzukicia bardziej nizeli Gomeza (o stylu gry mówię), w dodatku skuteczniejszy niż Mandzu. Za rok będzie wzmocnieniem napewno, tym bardziej, ze za darmo :) przy okazji jego odejście osłabi borussie, która nie zobaczy za niego ani grosza, ale to perspektywa przyszłoroczna. Narazie skupmy sie na roku bieżącym, jak dla mnie wszystko wygląda OK. Wpadka w superpucharze jeszcze o niczym nie świadczy, dajmy Guardioli chwile czasu. Pozdrawiam.

07.08.2013 10:46

Martinez ze Schweinsteigerem nie byli gotowi do gry w SuperPucharze, dlatego grał Thiago, nie dlatego, ze na sile robił z niego DP, ale dlatego, ze nie było zmiennikow.

04.08.2013 21:28

Fatalny tytuł. To Robbena wyciągnięte z kontekstu, a Pizza po prostu stwierdził fakt.

04.08.2013 11:54

Co jak co, ale bayern dużo lepiej radzi sobie, ze słabszymi przeciwnikami, niż dortmund. Patery nie powąchają, co najwyżej puchar.

03.08.2013 13:13

Dajcie juz spokój z tymi pozycjami - Lahm nie będzie grał na ofensywnej pomocy, ani on ani Dante, ani Mandzukic, ani Bastian. Te sparingi miały na celu zobaczyć predyspozycje danych piłkarzy na rożnych pozycjach. SuperPuchar przegraliśmy przez kontuzje - taka prawda - tak jak mówiłem przed meczem Tom Starke był problemem, do tego Van Buyten miał bardzo słaby dzień - ale to jest dopiero nasz 4-5 obrońca nie 1, ani 2gi. Thiago grał na 6, bo Bastian nie był gotowy i tyle.

Co do formacji 4-1-4-1 i ukochanej 4-2-3-1, to każda ma swoje zalety i wady, ale jak dla mnie 4-1-4-1 jest zbyt ofensywna i ciekawym wyjściem byłaby trochę bardziej defensywna niż 1wsza i bardziej ofensywna niż druga: chodzi tu o pewien wariant formacji 4-3-3 (można było go zaobserwować momentami w meczu z gladbach) z 4 obrońcami 1 defensywnym pomocnikiem 2 środkówymi pomocnikami (nie ofensywnymi i nie defensywnymi, po prostu środkówymi) myśle, ze jest to idealna pozycja dla kroosa i thiago, następnie 2 bardzo wysunietych skrzydlowych, i wreszcie fałszywy napastnik, lub szpica, wtedy mielibyśmy wariant z gotze/mullerem lub z mandzu/pizza.

No cóż, ale trenerem nie jestem i ufam, ze guardiola zna sie na tym znacznie lepiej i drużyna będzie dobrze funkcjonować. Czekam na rezultaty.

02.08.2013 12:13

Myśle, ze nie ma co sie obawiać - Thiago będzie grał na ofensywie, ewentualnie jako sporadyczny zmiennik dla bastiana

02.08.2013 10:49

W pamięci tylko zmarnowany karny w finale lm

02.08.2013 10:47

Mandzukic > Gomez i tyle.

02.08.2013 10:46

A jak dla mnie akurat tegoroczny superpuchar jest bardzo ważny. Konieczny jest to wyrównania rekordu 6 trofeow w roku kalendarzowym, a dodatkowo otwiera drogę do walki o rekordowa liczbę 6 trofeow w sezonie, czego jeszcze nikt nie dokonał.

Dlatego przegrana dzisiaj jest nieakceptowalna!!

27.07.2013 12:31

Ja sie boje Starke na bramce :/ Obrona musi pracować podwójnie dobrze i mam nadzieje na dwóch defensywnych pomocników w tym spotkaniu. Ogólnie jakoś złe przeczucie mam przez te kontuzje :/

Obysmy tylko wygrali....

26.07.2013 16:55

Btw, ktoś wie gdzie beda transmitowac mecz z Barceloną?

21.07.2013 10:35

No trzeba przyznac, ze Götze jest papierowy, ale nie tak jak Robben, a jak widać i ten gra już dłuższy czas bez kontuzji, także myśle, ze nasz sztab medyczny porządnie sie wszystkim zajmuje - stad tez tak długie leczenie kontuzji Mario - zółtki chciały go już 2 miesiące temu na boisko wpuszczać, a tutaj upewniają się, że wszystko będzie na cacy.

21.07.2013 09:49

@zdf

Musisz zrozumieć drugie dno tego wszystkiego, jak możesz wyczytać w starszych wypowiedziach/książce Guardioli w Barcelonie były gwiazdeczki, które musiały grać w każdym meczu, byleby nie było kwasu w szatni, a to właśnie o atmosferę Pep dba najbardziej, nie jest to gbur typu przereklamowany Mourinho. A w bayernie jest inna mentalność - tu najważniejsza jest drużyna i zawodnicy to wiedza.

20.07.2013 22:52

Ludzie, granie zawsze 6 zawodnikami defensywnymi nie jest dobre, wszystko zależy od meczu, niekiedy 5 jest znacznie lepsza, nie zapominajmy, ze trener i zarząd to nie sa debile, tylko kompetentni ludzie, beda wiedzieć jak kiedy zagrać :)

20.07.2013 22:45

Przepraszam ponownie za powielone wiadomości. Piwko robi swoje i sprzęt elektroniczny potrafi wyciąć numer.

@zdf

Napewno, Bayern Juppa potrafił dużo, ale pamiętajmy, ze piłkarze nie zapominają umiejętności nabytych wcześniej, co było widać dzisiaj. Guardiola nie zrobił wielkiej rewolucji i myśle, ze czasami będzie grać dwoma defensywnymi pomocnikami, czasami jednym. Proponuje poczekać trochę i sceptycznie sie nie nastawiac (sam nigdy fanem przyjścia guardioli nie byłem) ale widzę, ze jak narazie drużyna na tym zyskuje. W wypowiedziach dobra atmosferę da sie wyczuć, także dajmy mu kredyt zaufania i poczekajmy na to co sie stanie w przyszłym sezonie. J raczej widzę to na różowo, nizeli na czarno.

20.07.2013 22:43

A ja myśle, ze kluczowym w powtórzeniu trypletu jest zmiana trenera, nikt po wygranej w tym stylu nie zmieniał trenera, a po jakimś czasie styl gry ktoś w końcu dobrze rozpracuje, dlatego jestem pozytywnie nastawiony co do zmiany, mimo iż Jupp odwalił kawał dobrej roboty i pewnie dublet by w tym roku zdobył. Ale zmiana została wdrozona, do odważnych świat należy i nowego trenera trzeba wspierać.

20.07.2013 22:35

A ja myśle, ze kluczowym w powtórzeniu trypletu jest zmiana trenera, nikt po wygranej w tym stylu nie zmieniał trenera, a po jakimś czasie styl gry ktoś w końcu dobrze rozpracuje, dlatego jestem pozytywnie nastawiony co do zmiany, mimo iż Jupp odwalił kawał dobrej roboty i pewnie dublet by w tym roku zdobył. Ale zmiana została wdrozona, do odważnych świat należy i nowego trenera trzeba wspierać.

20.07.2013 22:34

A ja myśle, ze kluczowym w powtórzeniu trypletu jest zmiana trenera, nikt po wygranej w tym stylu nie zmieniał trenera, a po jakimś czasie styl gry ktoś w końcu dobrze rozpracuje, dlatego jestem pozytywnie nastawiony co do zmiany, mimo iż Jupp odwalił kawał dobrej roboty i pewnie dublet by w tym roku zdobył. Ale zmiana została wdrozona, do odważnych świat należy i nowego trenera trzeba wspierać.

20.07.2013 22:33

+ zgadzam sie z MMandzu, frank nie jest aż tak widoczny na 10 jak na skrzydle i widać, ze często uciekał do boku, oby wrócił na lewa pomoc :)

20.07.2013 22:27

Jak dla mnie powtórzenie trypletu jest w zasięgu ręki, ale jeszcze wszystko sie moze zdazyc.

Byle tylko Götze szybko wyzdrowial i został do końca kariery w FCB, bo moim zdaniem to jest kandydat na najlepszego zawodnika swiata, za jakies 2-3 lata, jeszcze jak był w BVB byłem pod wrażeniem jego talentu i sprowadzenie właśnie tego zawodnika ucieszyło mnie najbardziej w świecie, aż kupiłem koszulkę z jego nazwiskiem :).

Jeżeli zaliczy debiut w stylu Alcantary to będzie super :)

20.07.2013 22:24

No i kto oglądał ten wie, ze gra Bayernu aż tak sie nie zmieniła i wszystkie obawy pomału sie rozwiewaja. Pizarro straszny, ribery trochę niewidoczny jak na siebie, Thiago wspaniale.

20.07.2013 20:05

Przepraszam, za podwójnie wysłana wiadomość, ipad mi zeswirowal.

@zdf
Te zmiany aż tak wielkie nie sa 4-1-4-1 i 4-2-3-1 jak wcześniej mówiłem różnią sie tylko jednym zawodnikiem, przejście z jednej na druga w trakcie meczu jest bardzo łatwe i praktycznie niezauważalne. Także zmiany sa najwyżej o 45 stopni jak dla mnie. Guardiola już na wejściu powiedział o ofensywnej koncepcji. A piłkarzy jak Thiago i przede wszystkim Götze nigdy za mało. Wystarczy popatrzeć jaki wpływ miał na żółtkow (od kontuzji z realem nie wygrali żadnego meczu o punkty). Narazie dajmy Guardioli kredyt zaufania i poczekajmy do superpucharu. Mecz z Barcelona jest o nic.

19.07.2013 13:33

@zdf

Należy pamiętać, ze piłkarze nie stracą umiejętności z poprzedniego sezonu i chcąc nie chcąc niektóre z elementów pozostaną w ich grze niezależnie od trenera.

O formacji 4-1-4-1 można powiedzieć tylko, ze jest to ofensywna wersja 4-2-3-1, nie wszystkie mecze należy grać 6-ma graczami w defensywie, także dobrze, ze ofensywny wariant tez jest trenowany. To, ze trenują akurat to ustawienie, znaczy, ze maja je opanowane gorzej, niż 4-2-3-1 i należy nad nim popracować, nie znaczy, ze co mecz tak bedą grać.

Co do zwycięskiego składu sie nie zmienia - bzdura - nie można przez 2 lata grać tak samo i wszystko wygrywać, dlatego zmiany sa potrzebne, aby powtórzyć tryplet.

A -bez urazy- metafora z bokserami jest najgorsza. Piłka tak nie działa, duży ma być środkowy obrońca (chociaż coraz częściej i tutaj pojawiają sie wyjątki) i ewentualnie środkowy napastnik. W przypadku skrzydlowych i graczy środka liczy sie szybkość i zwinność zdecydowanie bardziej niż "wielkość".

A z pierwszymi ocenami wstrzymajmy sie chociaż do superpucharu.

19.07.2013 12:58

@zdf

Należy pamiętać, ze piłkarze nie stracą umiejętności z poprzedniego sezonu i chcąc nie chcąc niektóre z elementów pozostaną w ich grze niezależnie od trenera.

O formacji 4-1-4-1 można powiedzieć tylko, ze jest to ofensywna wersja 4-2-3-1, nie wszystkie mecze należy grać 6-ma graczami w defensywie, także dobrze, ze ofensywny wariant tez jest trenowany. To, ze trenują akurat to ustawienie, znaczy, ze maja je opanowane gorzej, niż 4-2-3-1 i należy nad nim popracować, nie znaczy, ze co mecz tak bedą grać.

Co do zwycięskiego składu sie nie zmienia - bzdura - nie można przez 2 lata grać tak samo i wszystko wygrywać, dlatego zmiany sa potrzebne, aby powtórzyć tryplet.

A -bez urazy- metafora z bokserami jest najgorsza. Piłka tak nie działa, duży ma być środkowy obrońca (chociaż coraz częściej i tutaj pojawiają sie wyjątki) i ewentualnie środkowy napastnik. W przypadku skrzydlowych i graczy środka liczy sie szybkość i zwinność zdecydowanie bardziej niż "wielkość".

A z pierwszymi ocenami wstrzymajmy sie chociaż do superpucharu.

19.07.2013 11:49

Jak dla mnie też nie będzie podstawowej 11, raczej dużo duzo rotacji, a na najważniejsze mecze zostaną wybrani zawodnicy w najlepszej formie. myśle, że z każdym meczem jakaś inna czwórka pomocników/napastników usiądzie na ławce, w zależności od dyspozycji i motywacji. Myślę, że obędzie się bez większych kwasów. Przypominam: TO SĄ ZAWODOWCY, nie dzieci obrażone, że ktoś ich na WFie nie wybrał - wszyscy wiedzą jaka jest sytuacja i każdy zaakceptuje rotacje. Bayern to zawsze był zespół gdzie liczyła się przede wszystkim drużyna - nie własne aspiracje, ci którzy się bali rotacji (jak Gomez) już wybrali inną drogę.

Czekajmy na początek sezonu zanim wydamy osądy. Pozdrawiam!

16.07.2013 13:56

Ja sie cieszę z tego transferu - i mam nadzieje, ze guardiola będzie mocne rotacje robić w trakcie sezonu - 9-10 pomocników/napastników na 6 pozycji w pomocy/ataku. Mam nadzieje, ze nikogo niemzfrustruje mniejsza o ~30% liczba występów.

A skoro Thiago ma być następca Xaviego, to chyba dobrze, ze gra u nas :)

15.07.2013 11:23

@FCB1992, Hubertus82 nie jestem fanem Roberta, jest kilku lepszych na jego pozycji, niestety Gomez nie jest jednym z nich. Ale żałośni jesteście wy, taka prawda, mądrzejsi niż zarząd, trener i zawodnicy, takie alfy i omegi. Ale niestety jakbyscie usiedi w zarządzie klub by upadł. Bo za grosz sie na tym nie znacie, z reszta ja pewnie tez, ale ja nie bawie sie w specjalistę. Wierze, ze Jupp sie nie mylił stawiając mandzukicia nad gomezem. Placzecie jakby gomez był conajmniej wychowankiem.

@FCB1992 wolałbym, żebyś nie wypowiadał sie na temat mojego wieku, bądź tego od kiedy kibicuje, bo (wnioskujac po nicku) biegales gdzieś w gimnazjum jak ja studia konczylem, ale nie to jest ważne, wiek nie gra roli, kibicować moze każdy, dziecko i dorosły, byle dojrzale sie wypowiadać. Tego dzis ci zabrakło.

A więc powtórzę - zwolnilo sie miejsce, moze bayern o kogoś powalczy, ale raczej nie ma o kogo (Cavani zaklepany, Falcao sprzedany, Ibrahimovic spełniony w PSG), także miejsce dla Roberta najprawdopodobniej. A dużo kibiców FCB nie lubi Roberta bo jest Polakiem, ja osobiście kocham i Polske i Niemcy i Bawarie i FCB, dlatego takie połączenie mi pasuje, a klub napewno na tym nie straci :)

08.07.2013 20:02

@FCB1992 oczywiście, ze aktualnie jest lepszy, znacznie bardziej wszechstronny, przede wszystkim dużo szybszy i lepiej wywiązuje sie z zadań defensywnych. Dodaj do tego wiek i możliwości rozwoju, to gomez który najlepsze sezony ma już za sobą nie umywa sie do niego. Trzeba być obiektywnym i oglądać mecze nie tylko FCB.


Fakt faktem trzeba oddać gomezowi, ze bramek nastrzelal.

Ale nigdy nie byłem fanem jego talentu, przyjście Mandzu było dla nas zbawienne w tym roku, ale Mandzu już swoje lata niestety ma.

Gomez był fajnym zawodnikiem na mniej ważne mecze, tyle.

Dzięki Mario, dobrze, ze klub nie trzymał go na sile jak debile z BVB Roberta.

08.07.2013 19:13

A ja sie cieszę, Gomez był tylko mistrzem wykończenia, ale przede wszystkim był drewniany i bardzo bardzo zle radził sobie z presją, także cieszę sie, ze nie zagrał w finale LM w tym roku na przykład. Fajny zmiennik, lepiej mu będzie we Włoszech, a my mamy Mandzu, Mullera i za rok (a w tym przypadku nie zdziwilbym sie jakby nawet w tym) Roberta, aktualnie znacznie lepszego napastnika niż gomez. Tyle w tym temacie, nie ma co płakać.

08.07.2013 18:50

Już niedługo najlepszy niemiecki piłkarz, u nas sie rozwinie, jak dla mnie najlepszy możliwy transfer, jestem super fanem jego talentu, jego jedyna wada była gra dla BVB. Daj Boże, żeby nie był taki "papierowy" i nie łapał co chwile kontuzji, bo to moze zablokować jego pełny rozwój jak u Robbena. Teraz czekamy na Roberta za rok, chociaż szkoda, ze bayern nie zainteresował sie Cavanim, jak dla mnie najlepszy snajper. Mam tez nadzieje na transfer Reusa ale dopiero za 2-3 lata, jak ribery będzie już w takim wieku, ze będzie potrzebował zmiennika, ale przecież jest shaqiri.

Pozdrawiam Mario, już zamówiłem tyrkot z jego nazwiskiem na plecach, nie moge sie doczekać pierwszego meczu w jego wykonaniu w barwach FCB.

02.07.2013 11:06

Dlaczego usuneliscie ocenianie komentarzy :(?

06.06.2013 14:56