DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: vaterland Strona 3

@Reeken89 może nie zło ale to jeden z najbardziej przereklamowanych zawodników tej generacji. Zrozum frustrację, bo jeszcze miesiąc temu była nadzieja, że nie będziemy musieli go oglądać. Gość od 20 zrobił tylko kilka kroków wstecz, nie rozwijał się na żadnym polu

07.06.2024 00:26

@Sielber9 to nie są dobre informacje. Nasz najbardziej przereklamowany zawodnik zostaje, jako obrońca osiągnął swój maks, chyba że ktoś wierzy że zrobią z niego skrzydłowego (Daj Boże aby się udało). Co nie zmienia faktu ze defensor taki jak Hernandez by się przydał bardziej niż Kanadyjczyk.

04.06.2024 00:15

Słuszny wybór chociaż wątpię żeby był zbawieniem defensywy. On nie był wiodącą postacią w B04

04.06.2024 00:12

Boli ten marazm. Nie dlatego że ten mecz cokolwiek znaczy ale wygląda to jak ostatnie mecze Nationalelf na wielkich turniejach… oby na euro nie było tak samo

04.06.2024 00:10

2

Widzę że niekorzy lubią kompleksy. My kiedy wygrywaliśmy w 13 i 20 nie było nikogo nawet na poziomie naszych pięt. My mamy najwięcej trofeów w XXI wieku. Ale lepiej wielbić Real- to zapraszam na ich stronę. Idź do wnuków i swojego smutnego zespołu muzycznego. A jeśli ktoś ma wątpliwości co do klasy city- to oni rok temu mieli potrójną koronę, to oni mają serię mistrzostw w ludzie która trudniej wygrać niż ligę mistrzów. Wystarczy porównać statystyki ich meczu z prześcieradłami. Kompleksy to ja mogę mieć względem właśnie city a nie pożal się Boże prześcieradeł

01.06.2024 23:10

3

Real wygrywa brzydziej niż wiele zespołów przegrywa. Kurtyzany z Madrytu znowu będą mówić jak to są najlepszym zespołem na świecie XD zapominając o tym że obecnie city jest od wszystkich lata świetlne

01.06.2024 22:44

Jako wierzący też to robię (obyśmy byli skuteczni)

29.05.2024 18:33

2

Najbardziej bezsensowny komentarz od dawna. Brawo, konkurencja była duża

29.05.2024 18:33

Wszystko ok ale dlaczego tak długa umowa? To Bayern daje mu szansę i to on powinien ryzykować. A my gdyby coś poszło nie tak narażamy się na wydatek albo utratę szansy na angaż kogoś sensownego typu Pep.

Co nie znaczy że go skreślam, jak wypali to będzie super. Życzę mu dekady w Monachium! A

29.05.2024 16:12

Tak, zatrudniliśmy Flicka

25.05.2024 13:34

@hoven tonący brzytwy się chwyta, trzeba szukac pozytywów, a tak serio nie ma ich mało. Można krytykować Pepa ale to on kojarzy się z totalną dominacją w lidze i regularnym docieraniem do półfinałów ligi mistrzów. Dla mnie dopiero przyjście Carlo gdzieś ten etos bawarskiego walca zatraciło. Oby belgijski uczeń przerósł katalońskiego mistrza. City to dzisiaj bez dużych wątpliwości najlepszy klub na świecie, Bayern też może nim być. Jak nie pro to chociaż memy Pep :)

24.05.2024 03:31

I tak i nie. Pep niby nie miał doświadczenia, Zidane też ale objęli kluby z którymi w przeszłości byli mocno związani. Klopp też osadzony był w niemieckiej piłce. Nie zrozumcie mnie źle, nie uważam że to Belga skreśla ale musi budzić obawy wśród kibiców. On wchodzi do ligi gdzie rozegrał bodaj jeden czy dwa sezony lata temu. Oby, jeśli faktycznie zacznie nas trenować, szybko spłacił kredyt zaufania. Wychowanek Pepa brzmi jak przepis na dominację i totalną ofensywę. Śnijmy snem o takiej bawarskiej maszynie

24.05.2024 03:27

2

Bez beki mam podobne przeczucia jak @hoven ! I patrząc jak krytyczny był choćby w stosunku do Hansiego kiedy obejmował Bayern (nie wypominam tylko traktuję jako pewien probierz) to jego słowa uspokajają. Eberl też nie jest żółtodziobem, każdy wie że finał na Alianz to nie czas na eksperymenty. Jak będzie? Gorzej niż za Tuchela się nie da. Oby był to powiew świeżości i ofensywny huragan. Obawy są dwie- poza Pepem (który niemieckiego zresztą się uczył) lepiej sprawdzali się niemieccy trenerzy. Dwa- długość umowy. Sporo ryzykujemy samą opłatą transferową za niedoświadczonego trenera. Umowa na dłużej niż rok to znowu ryzyko gdyby coś poszło nie tak. No i zamykamy sobie drogę gdyby pojawiła się trenerska petarda pokroju pepa czy Alonso (chociaż musi go zweryfikować kolejny sezon).

Idealną opcją byłby Hansi ale być może jest coś o czym nie wiemy. Jeśli trafi do tego zgniłego katalońskiego klubu to będzie zdumiewające

24.05.2024 01:41

1

Ciekawe na ile dostanie lat umowę- jeśli na rok to wszystko jasne

23.05.2024 09:38

Zakładam że Flick kiedy pojawiły się inne opcje nie był zainteresowany powrotem do Bayernu- stąd nie było tematu.

23.05.2024 09:37

1

Stary, ale ja nie miałem wątpliwość ,że Twoja krytyka jest słuszna. Być może uważałem, że przesadzasz i zbyt wcześnie oceniasz ale z perspektywy czasu, twoje wypowiedzi, choć zabarwione emocjonalnie na temat Bośniaka w znakomitej części popieram. Nie wiem jak reszta ale Hasan nie był tutaj zbyt lubiany

20.05.2024 00:16

Mnie zastanawia jedno. Co jest nie tak z Flickiem, że nikt go nie chce… Ani zarząd nie płakał po nim ani piłkarze. A oni mają lepszy odkąd sytuacji bo pracowali z nim w dfb. Coś musi być na rzeczy. Kiedy padały inne kandydatury to nie forsowano opcji pozostania Tuchela, kiedy pojawia się Flick to nagle zawodnicy wolą jego. Przeczekanie rok to nie jest genialny pomysł. Bayern Tuchela to Bayern wykastrowany, nie da się tego oglądać. Miejmy nadzieję że faktycznie mają kandydata który przyjdzie po roku i stąd odmowy- bo nikt nie chce być tymczasowy. Szkoda że Jupp nie jest o dekadę młodszy…

15.05.2024 10:23

Mam nadzieję, że nie oddamy realowi Wirtza, miejsce najlepszych Niemców jest w Bayernie.

10.05.2024 15:00

@Sopariev potem też graliśmy dobrze. Poza wpadką w pucharze. Z PSG odpadliśmy w meczu na styku, przez chorą zasadę bramek na wyjeździe. Mimo, że w drugim sezonie Hansi dostał gorszy skład niż w 2020 to trzymaliśmy poziom. On nie zmarnowałby okazji z tak pogubionym realem wczoraj...

10.05.2024 01:22

EA Sports - Its in the Game

Kolega przedawkował Fife

10.05.2024 01:20

Davies będzie wywierał presję na podwyżkę, na którą w żadnym stopniu nie zasługuje. Szkoda, że nie przetestowaliśmy go jako skrzydłowego, może powrót do korzeni sprawi, że odnajdzie się wreszcie na boisku

10.05.2024 01:17

W rewanżu Bayern był słabszy-tak, w pierwszym meczu natomiast nie. Ja nie mam problemu, że przegraliśmy w dwumeczu na styku- półfinał to duży sukces dla każdego zespołu. Ale to nie pierwszy raz kiedy pojawiają się kontrowersje. W 2018 delikatnie mówiąc gorsi nie byliśmy, a po każdym spotkaniu z nimi zawsze pojawia się niejasna sytuacja, która zawsze jest na naszą niekorzyść. Co nie zmienia faktu, że już w Monachium powinniśmy mieć sporą zaliczkę, a Tuchel roztrwonił wszystko do spółki z Kimem.

10.05.2024 01:15

1

Dobra wiadomość :) dla nas półfinał to nie wstyd, oby jednak te kontrowersje załamały karierę Marciniaka.

09.05.2024 19:11

Pewnie tak! Sam widziałem plusy z defensywnej postawy- straciliśmy przecież 0 bramek i wydawało się że jesteśmy na prostej drodze. Niestety potem wszystko legło w gruzach

09.05.2024 08:02

1

Mało decyzji cieszyło mnie tak jak zwolnienie Carlo. Wielkie ego- mało organicznej pracy (przynajmniej u nas). Ale jeszcze bardziej będzie cieszyć mnie jeśli BVB jakimś cudem zabierze mu pucharek.

09.05.2024 08:00

No właśnie Bayern Flicka, Jula, Guardioli czy Juliana by cisnął, a nie się bronił. Nawet jak przytarliśmy to była piłka totalna. Tuchel chciał zrobić Bayern klubem z odmiennym DNA. Najbardziej boli że wystarczyło wsiąść na Real, to jak gubili się w obronie aż do tego zachęcało…

09.05.2024 07:55

@Alistair moje serce bije dla niemieckiej piłki. Pragnę sukcesu BVB więc chciałbym w to wierzyć. Ale to prześlizgiwanie się to dalekie od mentalu. Mental to miał Bayern Juppa czy Barcelona Pepa. Tuchel spętał nam taktyką nogi i to fakt. A co do city? W tym i zeszłym roku byli najlepsi, to nie wstyd z nimi odpaść. Real pokonał ich wbrew argumentom sportowym. Wierzę że BVB chociaż spróbuję ale po końcówce zeszłego roku straciłem w nich jakąkolwiek wiarę

09.05.2024 07:53

@ironmaidenpl przestań już smęcić. Między to i nic nie wnosi. Ten zarząd zbudował drużynę która ma najwięcej trofeów w XXI stuleciu. Zawsze musi przyjść ten zły sezon. Popełnili błędy ale Bayern to sportowa i finansowa potęga. Bez długów i dźwigni

09.05.2024 07:50

Błędy się zdarzają każdemu, nie każdy ponosi ich konsekwencje. A o mentalny BVB to możesz mówić jak pokonają wcale nie potężny Real. Rok temu tego nentalu zabrakło im z Mainz. Więc o czym my tu rozbawiamy. Choć teraz będę za nich trzymał kciuki

09.05.2024 07:47

Nie zgadzam się z dużym fragmentem komentarza (lajk niechcący). To my ten dwumecz przegraliśmy, a nie Real go wygrał

09.05.2024 07:45

1

Trzeba było nie gadać głupot o słabiutkim bayernie który zostanie rozjechany przez
Real, grając najgorszy sezon od 12 lat przegraliśmy o włos. Grając wyrównany dwumecz- w Monachium to my byliśmy lepsi a widzę że o tym zapomnieliście. Może wtedy twoje komentarze ktokolwiek by czytał z ułudą że mogą wnieść choć szczyptę merytoryki.

09.05.2024 07:43

1

W 2018 my byliśmy lepsi- i co z tego? Tydzień temu też. W ćwierćfinale city wgniatało Real. Oni wygrywają nawet kiedy nie zasługują. Jak odpadaliśmy z city biłem
Się w pierś i ściągałem czapkę z szacunku do ich gry. Sukcesów realu jakoś nie sposób szanować. To że dziś byliśmy gorsi to fakt ale nic nie zmienia w skali dłuższej czy nawet w skali dwumeczu, bo my zaliczkę powinniśmy wyciągnąć już z Monachium. I nie to żadne „gen” ligi mistrzów. Ich szczęściu pomaga wiele czynników . Oby na BVB fart się skończył

09.05.2024 03:07

Real też nie zasługiwał i co z tego?

08.05.2024 23:59

@Barthyren niestety wszystko na to wskazuje

08.05.2024 23:56

w 1 meczu potrafiliśmy się otworzyć. Bzdury gadasz. Gdybyśmy grali tak jak wtedy, walka o finał byłaby realna

08.05.2024 23:55

@Zerafaelo to trener który w bayernie nic nie pokazał, potem tułał się po średniakach, gdzie nie zagrzał miejsca. Ten człowiek kolejny raz ma więcej szczęścia niż rozumu. Jego zwolnienie było konieczne, marnotrawil potencjał drużyny.

08.05.2024 23:54

@Daro Real to też nie wybitna drużyna. Tuchel sam im się podłożył. City przewyższało ich o klasę. Gdyby grała drużyna pepa to byłaby masakra. Teraz? Są ogromnym faworytem ale piłka jest w grze

08.05.2024 23:49

1

Złe podejście. Real przez większość sezonów w ostatnich latach nie zasługiwał na nic. W meczu z city nie zasługiwał na nic, a oni sięgali po tytuły. W finale patrząc po grze powinno być city. Jednak Madryt świętuje, może i my powinniśmy liczyć na takiego farta. Dziś byli lepsi. Ale w pierwszym meczu? Zdecydowanie nie

08.05.2024 23:48

Zgadzam się, po tych zmianach nie było już jak grać. Ale gdyby były one sensowne, to w dogrywce miałby kto ciągnąć grę. Czy nawet przy odrabianiu wyniku

08.05.2024 23:46

1

Z optymistycznych akcentów- Barcelony nie ma w finale i mamy niemiecki klub za który można trzymać kciuki. Marna pociecha ale chociaż to.

08.05.2024 23:45

@dudikov nie trzeba się budować. 2 słabsze sezony nie odbierają nam ponad dekady sukcesów, w europejskiej piłce bezprecedensowych

08.05.2024 23:29

@misza racja. W poprzednim spotkaniu cud ich uratował. Gdybyśmy mieli chociaż ułamek ich szczęścia to po 1 meczu wyszlibyśmy zwycięscy.

08.05.2024 23:27

W zasadzie to dwóch, dwóch które padły po niewybaczalnych błędach

08.05.2024 23:26

Manu utrzymał nas w meczu, jedne błąd nie przekreśla tego ile razy nas dzisiaj ratował.

08.05.2024 23:25

Ten mecz zakończył się jak wiele przegranych w Bundeslidze. Kolejny raz pokonuje nas zespół który wiele nie pokazał

08.05.2024 23:25

Dzisiaj może i my mieliśmy trochę farta ale tydzień temu miał go Real. O awansie nie zdecydował mecz, tylko dwumecz.

08.05.2024 23:24

Dzisiaj Real był o klasę lepszy. Tydzień temu my. Ale to my oddaliśmy dwukrotne prowadzenie w dwumeczu. Kryminał.

08.05.2024 23:23

Dokładnie to sobie przypomniałem. 2012 i ściągnięcie Thomasa, a za niego defensywny van Buyten. To nie może się udać. Tylko różnica jest taka że Jupp uczył się na błędach, wyciągał z nich wnioski. A Tuchel? XD

08.05.2024 23:22

Ten mecz kończy erę Tuchela. I dobrze. Dużo błędów, mimo nich byliśmy blisko. Szkoda 1 meczu- tradycyjnie, gramy z farciarzami i nie możemy sobie pozwalać na takie błędy. A to że Tuchel jak polscy politycy myśli tylko 5 minut do przodu i nie zakłada że Real może wyrównać… to kryminał. Serio. Pavlovic oddychał pachami a Leon był gotowy na ławce. Kane w Bundeslidze gdzie gramy o ch…. Gra pełne mecze, a partacz ściąga go w kluczowym momencie sezonu. Z nim była szansa gonić wynik. Musi przyjść ktoś kto poukłada kadrę, bo potencjał jest. Może strażak Flick?

nie lubię BVB od czasów polskiego tria ale w finale murem za nimi. Niech Real wywali się o jeszcze większych farciarzy. Boli ale trudno. Nie powiem nawet że nie zasluzylismy na taki koniec bo Tuchel ciężko na niego zapracował. Grając z naprawdę przeciętnym realem. Z city rok temu człowiek rozumiał porażkę- to był i dalej jest najlepszy zespół na świecie. Ale oddać dwumecz w którym prowadziliśmy 2 razy…

08.05.2024 23:21

Przy takiej nawale nie trudno o błąd, sami oddaliśmy im pole

08.05.2024 22:53

Chyba kure wski, kolejny półfinał do dupy

Tydzień temu powinniśmy zapewnic sobie zwycięstwo, w dwumeczu nie zasłużyliśmy na taki koniec

08.05.2024 22:48

Lamus z Polsatu już orgazm bo bramka realu

08.05.2024 22:47

Japa, kibicujemy do końca

08.05.2024 22:44

Jak teraz mamy grać bez Kane?

08.05.2024 22:44

Kto zdejmuje Kane?

08.05.2024 22:43

Tydzień temu prześcieradła miały, nam się też on czasem należy

08.05.2024 22:13

Pewnie gdybyśmy my tak faulowali to byłby karny ale z drugiej strony zbyt ważny mecz żeby podejmować takie decyzje na styku

08.05.2024 22:12

Niekoniecznie, przejedliśmy inicjatywę, tydzień temu też przegrywaliśmy.

08.05.2024 22:11

+1

08.05.2024 22:09

1

O ile dobrze pamiętam to Davies przychodził jako skrzydłowy, wskoczył na lewą obronę do składu przez braki kadrowe

08.05.2024 22:08

Role w meczu się odwróciły. Obyśmy się za bardzo nie odsłonili!

08.05.2024 22:07

Zdominowaliśmy tydzień temu Real, też płakali że słaba obrona. Nie dogodzisz im

08.05.2024 21:56

Z jednej spreju zgadzam się ale wtedy straciliśmy 2 bramki, schodziliśmy przegrani, a teraz na 0 z tyłu.

08.05.2024 21:47

XD głupszego komentarza dawno nie czytałem, Legia bazowała na farcie i zlekceważeniu ich przez Real. Tydzień temu też Real grał gorzej niż Legia XD? Bo był słabszy niż my dzisiaj

08.05.2024 21:46

Real jest do dziabnięcia, tylko musimy spróbować to zrobić.

08.05.2024 21:33

1

Davies sabotaż

Oczywiście pół żartem pół serio :P

08.05.2024 21:33

W realu tydzień temu grał tylko Vini, więc to wciąż 3 razy lepiej. Spokojnie!

08.05.2024 21:32

@Patryk233 a w drugim graliśmy lepiej? Do czasu aż strzeliliśmy arsenał dominował Bayernem niż dzisiaj real

08.05.2024 21:31

Będzie dobrze! Naprawdę do złudzenia przypomina to drugi mecz z Arsenałem. Do brami wyglądaliśmy słabo, potem ich zdominowaliśmy

08.05.2024 21:29

Duża przesada ale zbyt dużo inicjatywy oddajemy prześcieradłom

08.05.2024 21:16

Popełniłem błąd i 2 raz w tym roku oglądam mecz a Polsacie. To spuszczanie się nad realem aż bawi XD

08.05.2024 21:15

I najlepszy bramkarz na świecie!

08.05.2024 21:13

Manu goat!

08.05.2024 21:13

Mimo wyrównanych statystyk bezpośrednich spotkań, wyniki budziły kontrowersje, błędy sędziowskie itp
Stąd trauma

08.05.2024 21:13

Dużo bardziej wyrównany mecz niż ten w Monachium ale bezpieczniej z tyłu gramy, niemniej powoli przejmujemy inicjatywę

08.05.2024 21:10

Aj tak blisko

08.05.2024 21:08

1

Takie próby się podobają. Nie gramy ładnie ale właśnie takich podań brakowało w ostatnich latach, wykorzystujmy szybkość!

08.05.2024 21:07

Gramy zbyt defensywnie… jak z arsenałem w rewanżu do strzelenia bramki. Oby taktyka się udała!

08.05.2024 21:06

1

@BAYERNod1995 przecież to żaden kibic tylko tani prowokator. Jak ktoś po meczu z realem uważa, że byliśmy gorsi to albo jest złośliwy albo nie ma pojęcia o piłce. Przed rewanżem takich drużyn nie da się typować jednoznacznego faworyta. Real miał lepszy sezon ligowy ale w meczach z Lipskiem, City czy Bayernem wypadał gorzej od swoich rywali. Przy wyeliminowania błędów- powrocie de Ligta do defensywy nie jesteśmy na straconej pozycji. Jutro możliwe są różne scenariusze, zdecyduje forma dnia i szczęście. W 2012 nie byliśmy od nich lepsi, a awansowaliśmy, za to w ostatnich latach to my pokazywaliśmy się z lepszej strony, a to im przypadał laur zwycięstwa.

Z pozytywnych akcentów to Barcelony nie ma w finale :) więc da się przeżyć każde rozstrzygnięcie, no i fani niemieckiej piłki i tak będą mieli za kogo trzymać kciuki. Ale wierzę, że Londyn będzie znowu czerwony!

07.05.2024 23:56

fart BVB to przy farcie Realu nic

07.05.2024 23:44

hoven jest spoko ale czasem chce być zbyt wyrazisty (przez formę swoich wypowiedzi), bo do treści (choć często się z nim nie zgadzam) nie mam zastrzeżeń

05.05.2024 12:14

@Yakub93 w 2012 mierzyliśmy się z serio serio silniejszym od nas realem. A to my triumfowaliśmy w Madrycie (właśnie w karnych). A tamtego realu już dawno nie ma, na szczęściu do prześlizgiwania się z lepszymi rywalami można jechać ale to się kończy, zbyt dużo razy im się upiekło. Miejmy nadzieję że wyzerowali limit szczęścia z city i w Monachium

05.05.2024 12:12

1

Gdybyśmy chcieli piłkarsko zbliżyć się poziomem do Romy to byłby logiczny wybór xd

05.05.2024 12:05

Arsenal też był faworytem wg. bukmacherów i co z tego? Real gdybyśmy patrzyli tylko przez pryzmat pierwszego półfinału i starcia ich antypiłki z piękna grą city faworytem nie mógłby być. Ale przez patrząc przez pryzmat całego sezonu, to oni grali równiej, są mistrzem i kurs nie powinien zaskakiwać.

05.05.2024 12:03

@Pavelak znam te wypowiedzi ale wiekowo to nie emeryt. Kiedy ogłaszał odejście zrozumiałem to bardziej jako wypalenie w roli trenera Freiburga. Nic dziwnego, bo razem z pracą z młodzieżą i jako asystent to kilka dekad. Niemniej całkowite odejście z piłki to duża strata dla niemieckiego footballu

05.05.2024 12:00

Nie jest, to destruktor, facet z innej epoki, w żadnym klubie nie utrzymał się długo. moze na pół roku jako strażak w ramach desperackiego ryzyka kiedy wszyscy domagali się zwolnienia Tuchela ale nie z perspektywą roku budowania składu. Wolę jakiegoś przypadkowego trenera niż tego człowieka.

05.05.2024 11:52

Co do trenera:

Czemu nie Streich? We Freiburgu odwalił kawał dobrej roboty, w Niemczech uchodzi za trenerską legendę, łatwo byłoby mu poukładać zespół i zaskarbić sobie szacunek zawodników, a po tym sezonie odchodzi z dotychczasowej drużyny. Uli wiele razy go komplementował, wiem, że doświadczenie w tej największej piłce ma nie tak duże jak wielu innych ale Bundesligę poznał od podszewki. Stara szkoła, która przypomina dobre czasy z niemieckimi trenerami. Pytanie skąd powód, że jego kandydatura nigdy nie była przedstawiana (chyba że kończy karierę ale to wciąż niestary trener).

05.05.2024 11:39

@Pir5 ja wolę wygrywać ligę mistrzów w stylu city, Barcelony z prime czy Bayernu z 13 i 20. A nie Chelsea z 12 czy realu przepychającego wyniki mimo złej gry. Możemy robić dobrą minę do złej gry ale ten sezon jest i będzie słaby, liga mistrzów go trochę poprawi.

04.05.2024 17:56

Uczciwie trzeba przyznać że grają z kim grają, a my graliśmy z rewelacja sezonu, która w normalnym sezonie bez leverkusen w kosmicznej formie, biłaby się z nami o majstra

04.05.2024 17:55

Moim zdaniem nawet liga mistrzów nie naprawi w pełni sezonu. W 2013 i 20 podobnie jak city rok temu czy Barcelona w swoim prime byliśmy niekwestionowanie najlepszym zespołem na świecie.

W 13 i 20 potęgę pokazywał tryplet, a bez niego dostaniemy złotą koronę z wydłubanymi kamieniami szlachetnymi. Tak- wciąż to będzie cieszyć ale będzie to połowiczne zwycięstwo. Ale tylko to już zostało. Wciąż to będzie duży sukces. Ale wolę wygrywać jak Bayern czy city, a nie jak Chelsea czy Real, bo w tym sezonie tak jak oni mamy więcej szczęścia niż rozumu

04.05.2024 17:53

Co by się nie stało to zapamiętamy go na długo

04.05.2024 17:50

@Reeken89 żeby się nie okazało że tak odpuścimy Bundesligę, że po przejściu realu z przyzwyczajenia podłożymy się BVB w finale (może Tuchel wyrobił w naszych piłkarzach już takie automatyzmy- bo o zgrozo działają)

04.05.2024 17:49

Najbardziej przeraża mnie to w kontekście zawrotnych kwot jakie wydaliśmy na przebudowę linii obrony

04.05.2024 17:44

Za guardioli też odpuszczaliśmy ligę (już po jej wygraniu), co odbijało się na wynikach w lidze mistrzów. Kiedy straciliśmy już mistrzostwo liga nie jest już ważna ale forma tego zespołu to tykająca bomba i nie buduje to pewności siebie przed półfinałem

04.05.2024 17:43

@Pir5 to Uli też średnio się orientuje, bo wiele razy wskazywał jako priorytet ligowe rozgrywki. Liga to regularność, pokaz sili siły, puchar natomiast to dodatek gdzie decyduje też w dużo większym stopniu szczęście. Ligę mistrzów potrafiła w 2012 wygrywać Chelsea dostająca baty w lidze, jeśli my wygramy w tym roku to i tak nie uratuje tego sezonu. No ale lepiej jarać się jak dziecko z YouTube wynikami bez podbudowy. Niech ten sezon się kończy, bo nie ma tu happy endu

04.05.2024 17:40

Pytanie kto, czynników wpływających na wyniki jest jak widać sporo

04.05.2024 17:36

I cokolwiek byście nie pisali. Wiem, że to tutaj niemodne ale dla mnie (tak jak mówił kiedyś Uli) najważniejsza jest Bundesliga, to liga pokazuje regularność. Nawet zwycięstwo w lidze mistrzów (choć szalenie ważne), nie zmieni tego, ze w najważniejszych rozgrywkach zawiedliśmy i sezon jest słaby. Trzeba radykalnych zmian

04.05.2024 17:35

1

Piłkarze chyba chcą zabezpieczyć się żeby Tuchel nie został XD ale niezbyt mobilizujące to przed liga mistrzów. Jak to jest że dominujemy Real, na niemal każdym polu dyktujemy warunki w meczu sezonu, a dajemy się rozjechać w lidze, kiedy sytuacja wydawała się ustabilizowana. Ta niepewność tego zespołu jest zagadką nie do odgadnięcia. A nie grał przecież najgorszy możliwy skład

04.05.2024 17:34

1

@hoven no ratował, zdobyli wiele wspaniałych bramek ale Kane też na nie raz ratuje. To ze jeszcze o coś gramy to w dużej mierze jego zasługa. I to Bez Thomasa w topowej formie, a to był wtedy ważny czynnik. Anglik dodatkowo nie zakłada peleryny niewidki w meczach fazy pucharowej CL.

04.05.2024 17:32

1

XD to byłby już nieśmieszny żart, do takiego klubu (i kadry) jak bayern powinna stać kolejka trenerów. A jest… jak każdy z nas widzi

04.05.2024 17:30