@MateuszFCB Delikatne wyolbrzymienie . Tolisso i Goretzka to są świetni piłkarze z ogromnym potencjałem i jak ich rozwoju nie zatrzymają kontuzje to na pewno będą zawodnikami klasy światowej . Muller ma ten tytuł tylko i wyłącznie ze względu na przeszłość .
Edytowano : 2019-08-27 17:21:58
Dembele ? To nie jest dobry pomysł . Sane to już gotowy piłkarz klasy światowej i takich nam trzeba ,a nie kolejnych talentów .
27.08.2019 17:20
Nie rozumiem co Wy chcecie od Goretzki ?
Leon jest świetnym piłkarzem z wielkim talentem . W zeszłym sezonie miał bardzo dobre liczby .
27.08.2019 15:26
Dobrze , że Goretzka wrócił , bo się przyda.
27.08.2019 13:17
Ty Renato cały czas nie jesteś gotowy na ten poziom :)
27.08.2019 13:08
Trofeów nie zdobywa się ławką tylko mocną drużyną. Do tego jest potrzebne góra 15 bardzo mocnych piłkarzy . Obronę mamy bardzo uniwersalną : Hernandez ( środek i lewa obrona ) , Boateng i Süle (czysto środkowi obrońcy ) , Alaba ( lewa obrona , środek obrony i zasadniczo wszystkie pozycje środka pola ) , Kimmich (lewa obrona i "6") , Pavard (prawa obrona i środkowa ) daje nam to bardzo dużo możliwych ustawień . Środek pola : Thiago , Tolisso , Goretzka , Coutinho i Muller ,a więc pięciu zawodników klasy światowej ,a do środka pola wystarczy trzech. W linii ofensywnej nie mamy zmienników ,ale Coman i Gnabry wyglądają bardzo dobrze i są zdrowi . Niby City i Juventus mają lepsze drużyny ,a w ostatnich latach to my prezentujemy się lepiej i zachodzimy dalej w Lidze Mistrzów . Kovac to świetny trener skoro zarząd go wybrał to znaczy ,że jest odpowiednim kandydatem .
Edytowano : 2019-08-27 13:12:11
A tym 15 jest oczywiście Manuel Neuer - najlepszy bramkarz na świecie .
27.08.2019 13:07
Bayern jest dobrym klubem i może wygrać .
27.08.2019 12:46
@FanGraczyBayern Jestem pewny naszych ,bo posiadamy skład który posiada wiele jakości i w niczym nie jesteśmy gorsi od Realu , Barcelony , Liverpoolu i Manchesterowi City .
27.08.2019 12:44
Ja bym chciał w grupie : Real , Inter i Lille . Fajna grupa która pokaże nasz wysoki poziom i skończą się narzekania na Kovaca , Comana , Alabe , Thiago i zasadniczo wszystkich innych .
27.08.2019 12:34
Coutinho z Mullerem w tym sezonie będą grać bardzo podobną ilość minut ,bo wymiennosc w zespole jest ważna .
27.08.2019 12:32
Nieważne ile za niego trzeba dać ,ale trzeba go kupić .
27.08.2019 12:29
I bardzo dobrze ,bo to nie jest piłkarz na poziom Bayernu .
27.08.2019 12:28
On musi zostać ,bo jest w formie . Pokazał to w okresie przygotowawczym . W tym momencie to on zasługuje na wyjściowy skład w duecie z Hernandezem ,a Süle na ławkę ,bo jest w fatalnej dyspozycji .
27.08.2019 12:25
@Matilegolas Mam nadzieję ,bo inaczej będzie problem . Taki miał James i Ancelotti .
27.08.2019 12:23
Wcale to nikogo nie dziwi .
27.08.2019 10:26
Coman moim zdaniem na 2 zasłużył .
27.08.2019 10:11
@buuuU I właśnie o to chodzi ,żeby kibicować niezależnie od tego jak gra drużyna . Trzeba zawsze wieżyc do ostatniej chwili w sukces ,czy to w Lidze Mistrzów , czy na krajowym podwórku .
27.08.2019 10:09
No i po co nam Rebic ? Nie za dużo tych pomocników ofensywnych będziemy mieć ?
27.08.2019 09:26
@Danie1 Ja przedstawiłem taktykę w jaki sposób można zagrać w środku pola,mało tego tej taktyki używał wielki Heynckes,a ja zostałem za to skrytykowany ,że nie znam się na piłce i nadal jestem .
26.08.2019 23:05
Miał być wielki talent ,ale nie wyszło mu w Bayernie. Może został za wcześnie wypuszczony na tak głęboką wodę?
26.08.2019 22:42
@karl1985 To nie jest kontrowersyjna teza tylko szczegółowa obserwacja i analiza ustawienia zespołu ,które miało już miejsce w przeszłości .
26.08.2019 22:40
Oby nie odszedł ,bo w aktualnej sytuacji zasługuje na wyjściowy skład.
26.08.2019 22:36
@karl1985 Była by to bardzo dziwna decyzja ,bo patrząc na grę Sule w tym sezonie to Boateng powinien mieć wyjściowy skład .
26.08.2019 22:33
@Arkady142 Ancelotti w sezonie 2017/18 wystawił w pierwszym meczu ligi mistrzów z Anderlechtem środek pola : Tolisso , Thiago i James . Wielki Heynckes w tym samym sezonie w meczu rewanżowym z Realem wystawił środek pola w ten sam sposób i były to dwa świetne mecze . W tym meczu z Realem na ''6'' grał raz Thiago ,a raz Tolisso ,a w obronie też graliśmy w pięciu ,bo przy Kimmichu pojawiał się Muller . Czy Ty i wszyscy inni Użytkownicy chcecie powiedzieć ,że taktyka wielkiego Heynckesa jest słaba ,albo że ma zerowe pojęcie o piłce ? Bo chyba nie.
26.08.2019 22:27
@eryk To nie komentuj i nie oburzaj się ,że ktoś ma inną opinię od Ciebie .
Po pierwsze typowa szóstka wcale nie jest konieczna ,bo wystarczy zmienić ustawienie po stracie piłki ,a Thiago wprawdzie jest ''8'' ,ale jak radzić sobie na ''6'' wie bardzo dobrze i Goretzka też . Jedynym który z tej trójki nie brał by udziału w grze z tyłu był by Coutinho ,bo on się tam na pewno nie sprawi.
26.08.2019 22:00
@FanGraczyBayern
Można to załatwić inaczej np. Coman,czy Gnabry nie grają najgorzej w obronie. W sytuacji kiedy my tracimy piłkę to ustawić się piątką w obronie. Alaba ,by zszedł do środka obrony , a ten grający na lewym skrzydle zmieniałby pozycję na lewą obronę . W takiej sytuacji w przypadku odbioru wystarczy ,że z tyłu będą stali Goretzka i Thiago ,a Coutinho czekał na skrzydle w którym chwilo jest luka i czekał na piłkę . Nie ma sytuacji na którą nie da się czegoś zaradzić .
Dla przypomnienia .
Guardiola często wystawiał Alabe na środku obrony i prezentował się tam bardzo dobrze .
26.08.2019 21:54
Jak to kto zespół . Przez bardziej szalone ustawienie przeciwnik nie będzie wiedział jak ma grać ,bo nigdy nie będą wiedzieć kto będzie na ''6'' ,a kto za chwilę wbiegnie im w pole karne . Taka gry nie byłaby schematyczna i bardzo przyjemna dla oka .
26.08.2019 21:45
@predator Trzy ''8'' na papierze . Jak środek pola by wyglądał tak : Thiago , Goretzka , Coutinho to posiadalibyśmy na boisku dwóch wspaniałych dryblerów - Thiago i Couinho oraz mniej technicznego ,ale umiejącego dobrze odnaleźć się w polu karnym Goretzkę . To ustawienie daje swobodę w środku pola . Za ''6'' robi ten co ma po prostu bliżej ,a na ''10'' może wbiec każdy z tych zawodników przez co nasza gra stała by się mało przewidywalna i bardzo zaskakująca przez ciągłe zmiany pozycji .
26.08.2019 21:38
@FanGraczyBayern , @AdiFantasti Chciałem zobaczyć Alabe na ''6'' i dostałem to co chciałem . Jednak stwierdzam ,że to nie był wcale dobry pomysł ,ale wcale nam nie potrzeba ''6'' . Ciekawiej by to wyglądało na trzy ''8''.
26.08.2019 21:23
@FanGraczyBayern Uwziąłeś się na te ''6''. Przecież dalej jest Martinez który jest świetny ,albo tak jak z Schalke : Kimmich i Alaba. Trener ma do dyspozycji to co ma i musi mu to wystarczyć .
Poza tym wcale ''6'' jest nie potrzebna . Można grać na trzy ''8'' : Thiago , Coutinho i Goretzka .
26.08.2019 21:15
Świetny artykuł . Zawsze mnie śmieszy jak ktoś twierdzi ,że przydały by się jakieś transfery ,a kadra jest kompletna . Nie transferami żyje klub tylko grą ,a narzekanie ludzi ,że przydały by się jakieś transfery po zwycięstwie drużyny w Lidze Mistrzów jest komiczne ,bo skoro coś działa perfekcyjnie to nie trzeba tego zmieniać . Jeżeli chodzi o Guardiolę to zawsze go lubiłem ,ale ciesze się ,że Hoeneß nie oddał mu praktycznie całej kontroli nad transferami ,bo to jest trochę dziwne. Hoeneß to wielka legenda która zrobiła z Bayernu jedną wielką rodzinę i potęgę na skale światową. Smutno będzie jak Hoeneß odejdzie :(
26.08.2019 20:58
Co powiecie o naszym "neue Torhymne" . Bo mnie ten "Cancan" Offenbacha osobiście lepiej podoba się niż ten stary.
26.08.2019 20:34
@predator Nie nazwałbym tego realizmem .
Wielokrotnie w finale Ligi Mistrzów grają drużyny których nikt się tam nie spodziewał ,bo piłka nożna jest nieprzewidywalna i nikt nigdy nie może być pewny zwycięstwa . Trzeba wierzyć w sukces w Lidze Mistrzów ,bo jest on realny .
26.08.2019 19:44
Nasza drużyna jest świetna i powoli się rozkręca . Gdy się rozkręci to już jej nikt nie dogoni i może wygrać Ligę Mistrzów , bo czemu nie ?
Bayern na pewno o tym myśli ,a my jako kibice powinniśmy wieżyc ,że to się uda ,a nie pisać rzeczy typu : Jaki ten Coman i Alaba jest słaby ,a najlepiej to wszystkich sprzedać i Kovac out ,bo to nie o to chodzi .
Edytowano : 2019-08-26 19:41:10
@Lucas87 właśnie o tym mówię . W cale nie jesteśmy gorsi od tych klubów .
26.08.2019 19:39
Jeżeli chodzi o nasz skład i o innowacje prasy według których w zimie pozyskamy Sane ,a w lato Havertza . W tym momencie transfery nam są już nie potrzebne ,bo w przyszłym sezonie będziemy mieć kompletną kadrę dzięki której będziemy jednym z faworytów do zdobycia Ligi Mistrzów .
26.08.2019 18:26
Jesteśmy zdecydowanymi faworytami do zdobycia Bundesligi .
BVB , Lipsk i Leverkusen są mocne ,ale do Bayernu im sporo brakuje.
Jak na razie gramy dobrze mimo remisu z Herthą . W tamtym meczu brakowało nam szczęście ,ale nie da się wygrać wszystkich meczów .
Po Bundeslige , Puchar Niemiec i Ligę Mistrzów .
26.08.2019 18:21
Wcale to nie dziwne ,że jesteśmy faworytami . Liczę na wysokie zwycięstwo i przekonywującą grę .
26.08.2019 18:18
@hoven Coman jest świetnym piłkarzem z wielkim talentem . Jego gra jest zdecydowanie lepsza z prawej strony co było widać w meczu z Schalke czy choćby we wcześniejszych sezonach . Kluczem w jego rozwoju jest brak kontuzji czego mu życzę
Po za tym on nowym Riberym nie będzie ,bo jest piłkarzem o zupełnie innej charakterystyce .
W sumie w lidze "6" nie potrzebna ,bo w przypadku straty piłki można zmienić taktykę na 3 w obronie i dwie "6" .
26.08.2019 15:48
@FanGraczyBayern Chodzi mi o to ,że Lewy ma już swoje lata i wiecznie na takim poziomie grał nie będzie i w tej sytuacji lepiej rozejrzeć się za jakimś następcą niż rezerwowym .
26.08.2019 15:28
Niby nic u nas nie robił ,ale zawsze to było jakieś nazwisko na ławce .
26.08.2019 15:24
Ciężko im idzie .
26.08.2019 15:23
Liczę ,że w końcu dostanie szansę ,bo to co pokazał w sezonie przygotowawczym było przekonywujące .
26.08.2019 15:23
Roca nie potrzebny . Martinez jest dalej dużo lepszy .
26.08.2019 15:22
Jeżeli mielibyśmy go kupić za 30 mln to się nie opłaca . To nie jest poziom Bayernu my musimy wyciągnąć kogoś kto zastąpi Lewego ,a nie na ławce będzie siedział .
26.08.2019 15:20
Znowu wysoka wygrana .
26.08.2019 15:19
Wysoko wygrana powinna być .
26.08.2019 15:18
Jeżeli chodzi o pozycję Kimmicha jest to prawa obrona . Co z tego że zawsze wcześniej grał w środku pola jak grał średnio . Dopiero jak został ustawiony na prawej obronie wskoczył na wyższy poziom i dzisiaj jest najlepszym bocznym obrońcą . Alaba gra w sumie dobrze i w środku obrony i na lewej i na wszystkich pozycjach środka pola .
Jeżeli chodzi o Hernandeza to jako boczny obrońca nie wygląda tak dobrze jak środkowy . Więc tak naprawdę nominalną pozycją tych zawodników są pozycje na których grają najlepiej .
Jeżeli chodzi o Coutinho to jestem przekonany ,że będzie grał jak w Liverpoolu ,a nawet lepiej . Co do Eriksena jest świetny i tani , ale jeżeli ewentualnie sprowadzimy Havertza i wykupimy Coutinho nie za dużo będziemy mieli tych "10" ??
26.08.2019 15:17
Jak by miał przejść za darmo w przyszłym roku to można było by go wziąć , ale za tyle to nie. Bo po co nam Werner ? To nie jest piłkarz na naszym poziomie .Zgadzam się z @Silesi ,że to nie Bayern się ośmieszył .
26.08.2019 08:47
Na co stać naszą drużynę naprawdę zobaczymy w meczu z Lipskiem na wyjeździe za niedługo i w Lidze Mistrzów .
25.08.2019 22:42
@Jurgen1982 Nagelsman jest za młody na trenera Bayernu. Przecież u nas w klubie grają gwiazdy które mają swoje ja ,a nie młodzi piłkarze którzy zawsze słuchają trenera jak w Lipsku ,czy Hoffenheim. Ciężko by miał u nas z autorytetem ,byłby za bardzo rówieśnikiem . Jeżeli chodzi o mistrzostwo Niemiec to i tak zdecydowanym faworytem jest Bayern ,a BVB , Lipsk i Leverkusen będą walczyć raczej o drugie miejsce . W prawdzie Borussia się wzmocniła w letnim okienku ,ale my też i posiadamy zdecydowanie lepszy skład .
25.08.2019 22:12
Myślę ,że Leverkusen też włączy się do walki .
25.08.2019 21:51
@FanGraczyBayern Najważniejszym trofeum w piłce nożnej jest Liga Mistrzów i wątpię żeby zawodnik wolał grać w słabszym klubie w mocnej lidze . To ,że liga angielska jest najmocniejsza nie ulega wątpliwości ,ale nasza Bundesliga wcale nie jest słaba . Jest na bardzo podobnym poziomie do hiszpańskiej .
Jeżeli Bayern faktycznie sprowadziłby Coutinho , Havertza i Sane to pod względem walki o ligę mistrzów bylibyśmy faworytami . Jeżeli chodzi o aktualne składy też jesteśmy lepsi od Tottenhamu .
25.08.2019 21:35
Dlaczego krytykujecie Brazzo ? Skąd w ogóle wiecie ,że zajmował się transferem Wernera , albo że Bayern go w ogóle chce sprowadza ?
25.08.2019 21:31
@FanGraczyBayern To cena rynkowa. Myślę ,że 120 by wystarczyło . To był by napastnik na lata .
25.08.2019 21:29
@FanGraczyBayern Dlaczego ? Bo przecież chyba nie za drogi .
Edytowano : 2019-08-25 21:26:46
Jest wart 80 mln.
25.08.2019 21:25
Werner jest za słaby na Bayern . Coutinho jeżeli świetnie się zaprezentuje zostanie zapewne wykupiony . Jeżeli dokupimy jeszcze Havertza to mam środek na lata . W zimę ponoć Sane więc ofensywa też świetna . Na razie Lewandowski musi być naszym napastnikiem .
Zawsze możemy kupić Sona .
25.08.2019 21:22
Coutinho to świetny piłkarz .
25.08.2019 17:57
@luu1986
2015/16 - 51 spotkań , 42 bramki , 6 bramek
2018/19 - 47 spotkań , 40 bramek , 13 asyst
Statystyki co najmniej imponujące .
25.08.2019 17:54
Trochę zmęczeni są niektórzy .
25.08.2019 17:45
Thomas Muller 2015/16 . 32 bramki i 12 asyst w 49 występach dla Bayernu . Po prostu cudowny sezon . Wtedy najlepsza "10" na świecie. Zaczął się kolejny sezon i zaliczył zjazd . Bardzo mi go szkoda, ale powiedzmy sobie szczerze ,że z sezonu na sezon gra coraz gorzej . Jak trenerem był Heynckes w 2017/18 to trochę wrócił ,ale po za tym to już słabo .
25.08.2019 17:43
Ja nie wiem. Może go kupimy po sezonie .
25.08.2019 16:54
Chciałbym Mullera z 2015 . Te liczby lepsze miał od Havertza i Coutinho razem wziętych .
25.08.2019 16:53
Jeden z najlepszych na swojej pozycji .
25.08.2019 13:58
Wynikało by z tych wypowiedzi, że on faktycznie taki dobry .
25.08.2019 13:56
Będzie ciekawie .
25.08.2019 13:56
@DonJupp4ever Griezmann jest w stanie sam stworzyć sobie okazję .
25.08.2019 13:54
Świetny występ ,a będzie jeszcze lepiej . To jest szef defensywy .
25.08.2019 13:52
Jedziemy po tryplet !
25.08.2019 13:51
@DonJupp4ever Chcesz powiedzieć ,że Lewandowski jest zawodnikiem który opiera się na indywidualności ?
Lewandowski jest piłkarzem który sam sobie akcji nie wykreuje tylko trzeba mu dobrze podać żeby musiał oddać tylko strzał .
25.08.2019 13:31
Roca jest nam niepotrzebny. Grajmy na dwie "6" jak wczoraj ,ewentualnie na jedną Martinez i nie ma problemów .
25.08.2019 13:17
Ja was nie rozumiem . Nie wiem jak to wyglądało kiedyś,bo konto mam od niedawna ,ale czy jak w 2013 wygraliśmy w półfinale z Barceloną 7-0 to też pisaliście ,że Barcelona nas miażdżyła i graliśmy w obronie ,czy że mieliśmy bardzo małe posiadanie piłki ?
25.08.2019 13:15
Dobra decyzja ,bo aktualnie nie ma za bardzo kogo przyszłościowego wyciągnąć .
25.08.2019 11:43
Świetny mecz Lewego i Comana . Francuz na prawym skrzydle wygląda dużo lepiej .
25.08.2019 11:42
@FanGraczyBayern Zeszły sezon to historia.
Było ,nie ma . Te mecze towarzyskie właśnie są bardzo ważne ,bo pokazują czego możemy się spodziewać po danych zawodnikach .
Gnabry zagrał dobrze z Herthą ,a Comana nie było widać ,a wczoraj było na odwrót . Jak na razie ich statystki : zero bramek i po jednej asyście . Więc ciężko stwierdzić kto na razie jest lepszy ,ale za Comanem przemawiają mecze towarzyskie ,mecz o superpuchar ,czy pierwsza runda pucharu Niemiec . Wczoraj jak Coman grał na prawej wyglądał bardzo dobrze i na pewno grając tam da nam bardzo dużo jakości .
25.08.2019 11:39
@FanGraczyBayern Rotacja . Przecież nie gra się całego sezonu jednym składem . Gnabry nie jest zdecydowanie lepszy ,obaj aktualnie są na zbliżonym poziomie . A Gnabry tak naprawdę zagrał też jeden dobry mecz z Herthą i nic więcej , ani w Audi Cup , ani w meczach towarzyskich ,ani wczoraj.
25.08.2019 11:31
@Dziki79 Zgadzam się . Coman powinien grać na prawej , a Gnabry to brak różnicy ,czy lewa ,czy prawa więc mogliby się zamienić skrzydłami . Zapewne jak w zimie przyszedł by Sane to grałby na lewej ,a na prawej wymiennie Gnabry z Comanem.
25.08.2019 10:10
@MateuszFCB Przecież Kovac ma rację . Zagraliśmy świetne spotkanie i je kontrolowaliśmy . Czy za Heynckesa ,czy Guardioli nie mieliśmy kilku gorszych minut w których rywal atakował i oddawał strzaly ? Mieliśmy i to sporo nie można przez 90 minut grać tak samo ,kiedyś trzeba chwilę przystopować i odpocząć . Wczoraj Kovac zaimponował mi ustawieniem z trójką w obronie i dwiema "6" ,jak by w środku pola za Tolisso i Mullera byli Thiago i Coutinho to wyglądało by to pięknie.
Liczę ,że Kovac dalej będzie ustawiał zespół w taki sposób .Nasza gra wygląda nieźle ,jeszcze trochę czasu i będziemy na szczycie . W końcu dalej jesteśmy jedną z najlepszych drużyn na świecie i jednym z faworytów do zdobycia Ligi Mistrzów .
25.08.2019 10:06
@Marienplatz Jedyny ? Neuer , Kimmich ,czy Thiago to co nie jest klasa światowa ?
25.08.2019 08:46
Mówcie co chcecie ,ale Bayern Kovaca grywał też pięknie i skutecznie np. w meczu z BVB ,czy Benficą oraz Ajaxem . Patrząc na zeszły sezon to dwa remisy za Ajaxem były bardzo dobrym rezultatem . Kovac może nie jest taktykiem jak Guardiola ,czy Tuchel ,ale też jest świetnym trenerem .
24.08.2019 22:34
@JazGod Real i Inter w grupie z Bayernem to grupa śmierci tylko z nazwy . Real nic nie pokazuje i wszyscy lepsi raczej dają radę z nimi wygrać . Inter też w cale nie jest jakiś mocny.
Edytowano : 2019-08-24 22:24:02
dzięki.
24.08.2019 22:23
Kiedy losowanie Ligi Mistrzów ? Jak ja bardzo chcę w grupie Real .
24.08.2019 22:16
Bayern pokazał ,że też umie jak BVB w tym sezonie w lidze ,czyli nic nie grać ,a wygrać.
24.08.2019 22:13
Lewy i Coman najlepsi .
24.08.2019 22:10
Ja naprawdę nie rozumiem o co Wam chodzi ? Bayern jest jedną z najlepszych drużyn na świecie i posiada bardzo mocny skład : Neuer - jeden z najlepszych bramkarzy na świecie (dla mnie osobiście najlepszy).
Kimmich - najlepszy boczny obrońca na świecie . Alaba - jeden z lepszych na świecie i tu nie wiem dlaczego wszczyscy się go tak czepiają . Może wrzutek nie ma perfekcyjnych ,ale ma świetną technikę . Hernandez- to też zawodnik klasy światowej . Więc mamy jedną z najlepszych obron na świecie . Środek pola : Martinez ,Thiago,Coutinho -przecież to jest poezja . Dwóch wspaniałych technicznie zawodników i jeden świetny przecinak . Linia ofensywna Lewandowski , Coman , Gnabry czyli jeden z najlepszych napastników na świecie i dwójka przyszłościowych skrzydłowych . Przypominam ,że według prasy w zimę planujemy pozyskać Sane ,a w lecie Havertza . Jak na ten moment mamy jedną z najlepszych drużyn na świecie i jesteśmy jednym z faworytów do wygrania Ligi Mistrzów .
24.08.2019 22:07
Aktualnie nasza drużyna jest bardzo wybrakowana ,ale nic na to nie poradzimy ,albo mała ławka i w miarę dobre nazwiska ,albo klasyczna i rezerwy .
@hoven Sorry ,ale muszę . Bayern jest klubem z czołówki światowej więc transfer za 40 mln . to tak naprawdę mały wydatek . Za tę cenę nie oczekuje się niewiadomo jakich cudów . Inne kluby z topu kupują za tyle rezerwowych którzy się niczym nie wyróżniają ,więc nie uważam ,że to są stracone pieniądze . Wiadomo każdy by chciał ,żeby robić transfery do 40 mln i mieć z nich : Kroosów , Robbenów , Ribberich i Lahmow ,ale to się zawsze nie udaje .
24.08.2019 21:22
@hoven Nie przesadzaj . Nasz środek pola jest bardzo dobry pod warunkiem ,że Thiago i Martinez będą zdrowi . Do tego Coutinho i jest dominacja . Jeżeli chodzi o Tolisso to były bardzo dobrze wydane pieniądze . Tolisso w sezonie 2017/18 grał świetnie ,a nawet zaliczył dwa genialne występy i to nie przeciwko byle komu ,bo PSG na Allianz i Realem w rewanżu . Pamiętajmy ,że on jest po prawie cało sezonowej kontuzji i potrzebuje jeszcze sporo czasu do powrotu do formy .
@DonJupp4ever Coutinho jest świetnym zawodnikiem tak samo James . Szkoda ,że Kolumbijczyk grał świetnie w pierwszym sezonie ,a w drugim trochę przygasł . Jeżeli chodzi o Coutinho ma za sobą świetne lata w Liverpoolu i nie najgorszy czas w Barcelonie . Jest to jak najbardziej piłkarz klasy światowej .
24.08.2019 21:09
@dzojko Dziwi Cię to ?? Jest naszym zawodnikiem i zawsze jakieś szanse dostawać będzie ,ale osobiście wątpię ,że gdy zdrowy będzie Martinez , Thiago i Coutinho , a grać będziemy w półfinale Ligi Mistrzów z Barceloną żeby grał w wyjściowym . Wejść na pewno by wszedł ,ale w wyjściowym by nie dał
24.08.2019 20:59
@FanGraczyBayern Dzisiejsza gra w pierwszej połowie byla słaba ze względu na ustawienie środka pola .Oczywiście nie mówię o Alabie i Kimmichu na "6" tylko o Tolisso i Mullerze ,bo to nie są zawodnicy którzy mogą ciągnąć grę Bayernu do przodu . W piłce nożnej ważniejszy od ataku jest środek pola ,bo to na jakim poziomie technicznym on jest zależy czy drużyna dominuje ,czy gra szybko , czy wolno , czy z pomysłem . Jeżeli dziś zdrowy by był Thiago i od początku zagrał Coutinho wyglądało by to dużo dużo lepiej .
24.08.2019 20:37
Jeżeli mielibyśmy grać ważny mecz w lidze mistrzów to środek pola:
Martinez , Thiago , Coutinho jak najbardziej się sprawdzi do tego mocna obrona : Alaba , Hernandez , Süle , Kimmich ( Süle w końcu zagrał w miarę dobry mecz bez głupich strat i oby tak grał dalej ).
Trochę mniej groźny atak : Gnabry , Lewandowski , Coman ( Coman na prawym wygląda dużo lepiej niż na lewym skrzydle ,a Gnabry zmieniając pozycję wygląda tak samo ) . Trochę mniej groźny ,bo skrzydłowi to dalej nie zawodnicy klasy światowej tylko wielkie talenty ,ale jak w zimie przyjdzie Sane to nasz atak też będzie bardzo mocny . Za pewne Sane będzie grał zawsze na lewej ,a Coman z Gnabrym na zmianę . Z tym składem śmiało możemy wygrać Bundeslige ,Puchar Niemiec no i oczywiście Ligę Mistrzów .
24.08.2019 20:32
Kto miał asystę przy trzecim golu Lewego ??
Kto wywalczył karnego ??
Kto doznał niegroźnego urazu ??
KINGSLEY COMAN , drugi najlepszy na boisku ,oczywiście najlepszy Lewy . Coman wygląda lepiej na prawej stronie .
24.08.2019 20:25
Brawo Bayern ,brawo Lewy . Świetna drugą połowa : Perisic i Coutinho grają świetnie .
24.08.2019 20:22
Bramkarz się nie popisał ,a co do Lewego to z rzutów wolnych trafia za rzadko ,głównie kopie w mur ,albo nad bramką . Liczę ,że na prawą nogę będzie uderzał Coutinho ,a na lewą bez zmian Alaba .
24.08.2019 19:39
Dawać te piłkę Alabie
24.08.2019 19:37
Tolisso z PSG na Allianz i w rewanżu z Realem grał genialnie
Edytowano : 2019-08-24 19:34:59
Tak ogólnie w tym rewanżu to sam wielki Heynckes ustawił Thiago na "6".
24.08.2019 19:33
Za bardzo narzekacie . To zawsze wygląda tak samo : zawodnik gra świetnie i zdarza mu się słaby mecz ,a w komentarzach już wszyscy piszą żeby go sprzedać ,albo na ławkę dać ,albo jeszcze gorzej Kovac out ! Dajcie spokój z takim pisaniem ,bo tylko się nakręcacie i widzicie same negatywy . Kovac jest dobrym trenerem który jest w trudnej sytuacji ,bo nie ma za bardzo kogo użyć ,bo jak w ogóle wygląda nasza ławka ? Kovac mi dzisiaj zaoponował zmiana zestawienia. Alaba gra dobrze to ,że się nie jest problem ,bo jest świetnym pilkarzem .
Edytowano : 2019-08-24 19:31:30
*zaoponował
Edytowano : 2019-08-24 19:32:19
**zaimponował . Jak ja nie lubię czasami tej autokorekty :)
24.08.2019 19:30
@diablo ???
Jak na razie Kovac na plus za w końcu odważna zmianę ustawienia na trójkę obrońców i dwie "6". Tolisso i Muller słabo ,liczę że za któregoś z nich wejdzie Coutinho .
24.08.2019 19:17
Czy zauważyliście ,że w każdym meczu Kovac się kuci z sędzią technicznym ,chłop narwany
Edytowano : 2019-08-24 19:13:25
Brawo Coman znowu .
24.08.2019 19:12
Dobra to jest genialne
Neuer
Pavard,Hernandez , Süle ,
Kimmich , Alaba
Gnabry , Coutinho , Thiago , Coman
Lewandowski .
29 sierpnia .
27.08.2019 17:22
@MateuszFCB Delikatne wyolbrzymienie . Tolisso i Goretzka to są świetni piłkarze z ogromnym potencjałem i jak ich rozwoju nie zatrzymają kontuzje to na pewno będą zawodnikami klasy światowej . Muller ma ten tytuł tylko i wyłącznie ze względu na przeszłość .
Edytowano : 2019-08-27 17:21:58
Dembele ? To nie jest dobry pomysł . Sane to już gotowy piłkarz klasy światowej i takich nam trzeba ,a nie kolejnych talentów .
27.08.2019 17:20
Nie rozumiem co Wy chcecie od Goretzki ?
Leon jest świetnym piłkarzem z wielkim talentem . W zeszłym sezonie miał bardzo dobre liczby .
27.08.2019 15:26
Dobrze , że Goretzka wrócił , bo się przyda.
27.08.2019 13:17
Ty Renato cały czas nie jesteś gotowy na ten poziom :)
27.08.2019 13:08
Trofeów nie zdobywa się ławką tylko mocną drużyną. Do tego jest potrzebne góra 15 bardzo mocnych piłkarzy . Obronę mamy bardzo uniwersalną : Hernandez ( środek i lewa obrona ) , Boateng i Süle (czysto środkowi obrońcy ) , Alaba ( lewa obrona , środek obrony i zasadniczo wszystkie pozycje środka pola ) , Kimmich (lewa obrona i "6") , Pavard (prawa obrona i środkowa ) daje nam to bardzo dużo możliwych ustawień . Środek pola : Thiago , Tolisso , Goretzka , Coutinho i Muller ,a więc pięciu zawodników klasy światowej ,a do środka pola wystarczy trzech. W linii ofensywnej nie mamy zmienników ,ale Coman i Gnabry wyglądają bardzo dobrze i są zdrowi . Niby City i Juventus mają lepsze drużyny ,a w ostatnich latach to my prezentujemy się lepiej i zachodzimy dalej w Lidze Mistrzów . Kovac to świetny trener skoro zarząd go wybrał to znaczy ,że jest odpowiednim kandydatem .
Edytowano : 2019-08-27 13:12:11
A tym 15 jest oczywiście Manuel Neuer - najlepszy bramkarz na świecie .
27.08.2019 13:07
Bayern jest dobrym klubem i może wygrać .
27.08.2019 12:46
@FanGraczyBayern Jestem pewny naszych ,bo posiadamy skład który posiada wiele jakości i w niczym nie jesteśmy gorsi od Realu , Barcelony , Liverpoolu i Manchesterowi City .
27.08.2019 12:44
Ja bym chciał w grupie : Real , Inter i Lille . Fajna grupa która pokaże nasz wysoki poziom i skończą się narzekania na Kovaca , Comana , Alabe , Thiago i zasadniczo wszystkich innych .
27.08.2019 12:34
Coutinho z Mullerem w tym sezonie będą grać bardzo podobną ilość minut ,bo wymiennosc w zespole jest ważna .
27.08.2019 12:32
Nieważne ile za niego trzeba dać ,ale trzeba go kupić .
27.08.2019 12:29
I bardzo dobrze ,bo to nie jest piłkarz na poziom Bayernu .
27.08.2019 12:28
On musi zostać ,bo jest w formie . Pokazał to w okresie przygotowawczym . W tym momencie to on zasługuje na wyjściowy skład w duecie z Hernandezem ,a Süle na ławkę ,bo jest w fatalnej dyspozycji .
27.08.2019 12:25
@Matilegolas Mam nadzieję ,bo inaczej będzie problem . Taki miał James i Ancelotti .
27.08.2019 12:23
Wcale to nikogo nie dziwi .
27.08.2019 10:26
Coman moim zdaniem na 2 zasłużył .
27.08.2019 10:11
@buuuU I właśnie o to chodzi ,żeby kibicować niezależnie od tego jak gra drużyna . Trzeba zawsze wieżyc do ostatniej chwili w sukces ,czy to w Lidze Mistrzów , czy na krajowym podwórku .
27.08.2019 10:09
No i po co nam Rebic ? Nie za dużo tych pomocników ofensywnych będziemy mieć ?
27.08.2019 09:26
@Danie1 Ja przedstawiłem taktykę w jaki sposób można zagrać w środku pola,mało tego tej taktyki używał wielki Heynckes,a ja zostałem za to skrytykowany ,że nie znam się na piłce i nadal jestem .
26.08.2019 23:05
Miał być wielki talent ,ale nie wyszło mu w Bayernie. Może został za wcześnie wypuszczony na tak głęboką wodę?
26.08.2019 22:42
@karl1985 To nie jest kontrowersyjna teza tylko szczegółowa obserwacja i analiza ustawienia zespołu ,które miało już miejsce w przeszłości .
26.08.2019 22:40
Oby nie odszedł ,bo w aktualnej sytuacji zasługuje na wyjściowy skład.
26.08.2019 22:36
@karl1985 Była by to bardzo dziwna decyzja ,bo patrząc na grę Sule w tym sezonie to Boateng powinien mieć wyjściowy skład .
26.08.2019 22:33
@Arkady142 Ancelotti w sezonie 2017/18 wystawił w pierwszym meczu ligi mistrzów z Anderlechtem środek pola : Tolisso , Thiago i James . Wielki Heynckes w tym samym sezonie w meczu rewanżowym z Realem wystawił środek pola w ten sam sposób i były to dwa świetne mecze . W tym meczu z Realem na ''6'' grał raz Thiago ,a raz Tolisso ,a w obronie też graliśmy w pięciu ,bo przy Kimmichu pojawiał się Muller . Czy Ty i wszyscy inni Użytkownicy chcecie powiedzieć ,że taktyka wielkiego Heynckesa jest słaba ,albo że ma zerowe pojęcie o piłce ? Bo chyba nie.
26.08.2019 22:27
@eryk To nie komentuj i nie oburzaj się ,że ktoś ma inną opinię od Ciebie .
Po pierwsze typowa szóstka wcale nie jest konieczna ,bo wystarczy zmienić ustawienie po stracie piłki ,a Thiago wprawdzie jest ''8'' ,ale jak radzić sobie na ''6'' wie bardzo dobrze i Goretzka też . Jedynym który z tej trójki nie brał by udziału w grze z tyłu był by Coutinho ,bo on się tam na pewno nie sprawi.
26.08.2019 22:00
@FanGraczyBayern
Można to załatwić inaczej np. Coman,czy Gnabry nie grają najgorzej w obronie. W sytuacji kiedy my tracimy piłkę to ustawić się piątką w obronie. Alaba ,by zszedł do środka obrony , a ten grający na lewym skrzydle zmieniałby pozycję na lewą obronę . W takiej sytuacji w przypadku odbioru wystarczy ,że z tyłu będą stali Goretzka i Thiago ,a Coutinho czekał na skrzydle w którym chwilo jest luka i czekał na piłkę . Nie ma sytuacji na którą nie da się czegoś zaradzić .
Dla przypomnienia .
Guardiola często wystawiał Alabe na środku obrony i prezentował się tam bardzo dobrze .
26.08.2019 21:54
Jak to kto zespół . Przez bardziej szalone ustawienie przeciwnik nie będzie wiedział jak ma grać ,bo nigdy nie będą wiedzieć kto będzie na ''6'' ,a kto za chwilę wbiegnie im w pole karne . Taka gry nie byłaby schematyczna i bardzo przyjemna dla oka .
26.08.2019 21:45
@predator Trzy ''8'' na papierze . Jak środek pola by wyglądał tak : Thiago , Goretzka , Coutinho to posiadalibyśmy na boisku dwóch wspaniałych dryblerów - Thiago i Couinho oraz mniej technicznego ,ale umiejącego dobrze odnaleźć się w polu karnym Goretzkę . To ustawienie daje swobodę w środku pola . Za ''6'' robi ten co ma po prostu bliżej ,a na ''10'' może wbiec każdy z tych zawodników przez co nasza gra stała by się mało przewidywalna i bardzo zaskakująca przez ciągłe zmiany pozycji .
26.08.2019 21:38
@FanGraczyBayern , @AdiFantasti Chciałem zobaczyć Alabe na ''6'' i dostałem to co chciałem . Jednak stwierdzam ,że to nie był wcale dobry pomysł ,ale wcale nam nie potrzeba ''6'' . Ciekawiej by to wyglądało na trzy ''8''.
26.08.2019 21:23
@FanGraczyBayern Uwziąłeś się na te ''6''. Przecież dalej jest Martinez który jest świetny ,albo tak jak z Schalke : Kimmich i Alaba. Trener ma do dyspozycji to co ma i musi mu to wystarczyć .
Poza tym wcale ''6'' jest nie potrzebna . Można grać na trzy ''8'' : Thiago , Coutinho i Goretzka .
26.08.2019 21:15
Świetny artykuł . Zawsze mnie śmieszy jak ktoś twierdzi ,że przydały by się jakieś transfery ,a kadra jest kompletna . Nie transferami żyje klub tylko grą ,a narzekanie ludzi ,że przydały by się jakieś transfery po zwycięstwie drużyny w Lidze Mistrzów jest komiczne ,bo skoro coś działa perfekcyjnie to nie trzeba tego zmieniać . Jeżeli chodzi o Guardiolę to zawsze go lubiłem ,ale ciesze się ,że Hoeneß nie oddał mu praktycznie całej kontroli nad transferami ,bo to jest trochę dziwne. Hoeneß to wielka legenda która zrobiła z Bayernu jedną wielką rodzinę i potęgę na skale światową. Smutno będzie jak Hoeneß odejdzie :(
26.08.2019 20:58
Co powiecie o naszym "neue Torhymne" . Bo mnie ten "Cancan" Offenbacha osobiście lepiej podoba się niż ten stary.
26.08.2019 20:34
@predator Nie nazwałbym tego realizmem .
Wielokrotnie w finale Ligi Mistrzów grają drużyny których nikt się tam nie spodziewał ,bo piłka nożna jest nieprzewidywalna i nikt nigdy nie może być pewny zwycięstwa . Trzeba wierzyć w sukces w Lidze Mistrzów ,bo jest on realny .
26.08.2019 19:44
Nasza drużyna jest świetna i powoli się rozkręca . Gdy się rozkręci to już jej nikt nie dogoni i może wygrać Ligę Mistrzów , bo czemu nie ?
Bayern na pewno o tym myśli ,a my jako kibice powinniśmy wieżyc ,że to się uda ,a nie pisać rzeczy typu : Jaki ten Coman i Alaba jest słaby ,a najlepiej to wszystkich sprzedać i Kovac out ,bo to nie o to chodzi .
Edytowano : 2019-08-26 19:41:10
@Lucas87 właśnie o tym mówię . W cale nie jesteśmy gorsi od tych klubów .
26.08.2019 19:39
Jeżeli chodzi o nasz skład i o innowacje prasy według których w zimie pozyskamy Sane ,a w lato Havertza . W tym momencie transfery nam są już nie potrzebne ,bo w przyszłym sezonie będziemy mieć kompletną kadrę dzięki której będziemy jednym z faworytów do zdobycia Ligi Mistrzów .
26.08.2019 18:26
Jesteśmy zdecydowanymi faworytami do zdobycia Bundesligi .
BVB , Lipsk i Leverkusen są mocne ,ale do Bayernu im sporo brakuje.
Jak na razie gramy dobrze mimo remisu z Herthą . W tamtym meczu brakowało nam szczęście ,ale nie da się wygrać wszystkich meczów .
Po Bundeslige , Puchar Niemiec i Ligę Mistrzów .
26.08.2019 18:21
Wcale to nie dziwne ,że jesteśmy faworytami . Liczę na wysokie zwycięstwo i przekonywującą grę .
26.08.2019 18:18
@hoven Coman jest świetnym piłkarzem z wielkim talentem . Jego gra jest zdecydowanie lepsza z prawej strony co było widać w meczu z Schalke czy choćby we wcześniejszych sezonach . Kluczem w jego rozwoju jest brak kontuzji czego mu życzę
Po za tym on nowym Riberym nie będzie ,bo jest piłkarzem o zupełnie innej charakterystyce .
26.08.2019 18:16
Neuer
Kimmich , Boateng , Hernandez , Alaba
Muller , Thiago , Coutinho
Coman , Lewandowski , Gnabry
W sumie w lidze "6" nie potrzebna ,bo w przypadku straty piłki można zmienić taktykę na 3 w obronie i dwie "6" .
26.08.2019 15:48
@FanGraczyBayern Chodzi mi o to ,że Lewy ma już swoje lata i wiecznie na takim poziomie grał nie będzie i w tej sytuacji lepiej rozejrzeć się za jakimś następcą niż rezerwowym .
26.08.2019 15:28
Niby nic u nas nie robił ,ale zawsze to było jakieś nazwisko na ławce .
26.08.2019 15:24
Ciężko im idzie .
26.08.2019 15:23
Liczę ,że w końcu dostanie szansę ,bo to co pokazał w sezonie przygotowawczym było przekonywujące .
26.08.2019 15:23
Roca nie potrzebny . Martinez jest dalej dużo lepszy .
26.08.2019 15:22
Jeżeli mielibyśmy go kupić za 30 mln to się nie opłaca . To nie jest poziom Bayernu my musimy wyciągnąć kogoś kto zastąpi Lewego ,a nie na ławce będzie siedział .
26.08.2019 15:20
Znowu wysoka wygrana .
26.08.2019 15:19
Wysoko wygrana powinna być .
26.08.2019 15:18
Jeżeli chodzi o pozycję Kimmicha jest to prawa obrona . Co z tego że zawsze wcześniej grał w środku pola jak grał średnio . Dopiero jak został ustawiony na prawej obronie wskoczył na wyższy poziom i dzisiaj jest najlepszym bocznym obrońcą . Alaba gra w sumie dobrze i w środku obrony i na lewej i na wszystkich pozycjach środka pola .
Jeżeli chodzi o Hernandeza to jako boczny obrońca nie wygląda tak dobrze jak środkowy . Więc tak naprawdę nominalną pozycją tych zawodników są pozycje na których grają najlepiej .
Jeżeli chodzi o Coutinho to jestem przekonany ,że będzie grał jak w Liverpoolu ,a nawet lepiej . Co do Eriksena jest świetny i tani , ale jeżeli ewentualnie sprowadzimy Havertza i wykupimy Coutinho nie za dużo będziemy mieli tych "10" ??
26.08.2019 15:17
Jak by miał przejść za darmo w przyszłym roku to można było by go wziąć , ale za tyle to nie. Bo po co nam Werner ? To nie jest piłkarz na naszym poziomie .Zgadzam się z @Silesi ,że to nie Bayern się ośmieszył .
26.08.2019 08:47
Na co stać naszą drużynę naprawdę zobaczymy w meczu z Lipskiem na wyjeździe za niedługo i w Lidze Mistrzów .
25.08.2019 22:42
@Jurgen1982 Nagelsman jest za młody na trenera Bayernu. Przecież u nas w klubie grają gwiazdy które mają swoje ja ,a nie młodzi piłkarze którzy zawsze słuchają trenera jak w Lipsku ,czy Hoffenheim. Ciężko by miał u nas z autorytetem ,byłby za bardzo rówieśnikiem . Jeżeli chodzi o mistrzostwo Niemiec to i tak zdecydowanym faworytem jest Bayern ,a BVB , Lipsk i Leverkusen będą walczyć raczej o drugie miejsce . W prawdzie Borussia się wzmocniła w letnim okienku ,ale my też i posiadamy zdecydowanie lepszy skład .
25.08.2019 22:12
Myślę ,że Leverkusen też włączy się do walki .
25.08.2019 21:51
@FanGraczyBayern Najważniejszym trofeum w piłce nożnej jest Liga Mistrzów i wątpię żeby zawodnik wolał grać w słabszym klubie w mocnej lidze . To ,że liga angielska jest najmocniejsza nie ulega wątpliwości ,ale nasza Bundesliga wcale nie jest słaba . Jest na bardzo podobnym poziomie do hiszpańskiej .
Jeżeli Bayern faktycznie sprowadziłby Coutinho , Havertza i Sane to pod względem walki o ligę mistrzów bylibyśmy faworytami . Jeżeli chodzi o aktualne składy też jesteśmy lepsi od Tottenhamu .
25.08.2019 21:35
Dlaczego krytykujecie Brazzo ? Skąd w ogóle wiecie ,że zajmował się transferem Wernera , albo że Bayern go w ogóle chce sprowadza ?
25.08.2019 21:31
@FanGraczyBayern To cena rynkowa. Myślę ,że 120 by wystarczyło . To był by napastnik na lata .
25.08.2019 21:29
@FanGraczyBayern Dlaczego ? Bo przecież chyba nie za drogi .
Edytowano : 2019-08-25 21:26:46
Jest wart 80 mln.
25.08.2019 21:25
Werner jest za słaby na Bayern . Coutinho jeżeli świetnie się zaprezentuje zostanie zapewne wykupiony . Jeżeli dokupimy jeszcze Havertza to mam środek na lata . W zimę ponoć Sane więc ofensywa też świetna . Na razie Lewandowski musi być naszym napastnikiem .
Zawsze możemy kupić Sona .
25.08.2019 21:22
Coutinho to świetny piłkarz .
25.08.2019 17:57
@luu1986
2015/16 - 51 spotkań , 42 bramki , 6 bramek
2018/19 - 47 spotkań , 40 bramek , 13 asyst
Statystyki co najmniej imponujące .
25.08.2019 17:54
Trochę zmęczeni są niektórzy .
25.08.2019 17:45
Thomas Muller 2015/16 . 32 bramki i 12 asyst w 49 występach dla Bayernu . Po prostu cudowny sezon . Wtedy najlepsza "10" na świecie. Zaczął się kolejny sezon i zaliczył zjazd . Bardzo mi go szkoda, ale powiedzmy sobie szczerze ,że z sezonu na sezon gra coraz gorzej . Jak trenerem był Heynckes w 2017/18 to trochę wrócił ,ale po za tym to już słabo .
25.08.2019 17:43
Ja nie wiem. Może go kupimy po sezonie .
25.08.2019 16:54
Chciałbym Mullera z 2015 . Te liczby lepsze miał od Havertza i Coutinho razem wziętych .
25.08.2019 16:53
Jeden z najlepszych na swojej pozycji .
25.08.2019 13:58
Wynikało by z tych wypowiedzi, że on faktycznie taki dobry .
25.08.2019 13:56
Będzie ciekawie .
25.08.2019 13:56
@DonJupp4ever Griezmann jest w stanie sam stworzyć sobie okazję .
25.08.2019 13:54
Świetny występ ,a będzie jeszcze lepiej . To jest szef defensywy .
25.08.2019 13:52
Jedziemy po tryplet !
25.08.2019 13:51
@DonJupp4ever Chcesz powiedzieć ,że Lewandowski jest zawodnikiem który opiera się na indywidualności ?
Lewandowski jest piłkarzem który sam sobie akcji nie wykreuje tylko trzeba mu dobrze podać żeby musiał oddać tylko strzał .
25.08.2019 13:31
Roca jest nam niepotrzebny. Grajmy na dwie "6" jak wczoraj ,ewentualnie na jedną Martinez i nie ma problemów .
25.08.2019 13:17
Ja was nie rozumiem . Nie wiem jak to wyglądało kiedyś,bo konto mam od niedawna ,ale czy jak w 2013 wygraliśmy w półfinale z Barceloną 7-0 to też pisaliście ,że Barcelona nas miażdżyła i graliśmy w obronie ,czy że mieliśmy bardzo małe posiadanie piłki ?
25.08.2019 13:15
Dobra decyzja ,bo aktualnie nie ma za bardzo kogo przyszłościowego wyciągnąć .
25.08.2019 11:43
Świetny mecz Lewego i Comana . Francuz na prawym skrzydle wygląda dużo lepiej .
25.08.2019 11:42
@FanGraczyBayern Zeszły sezon to historia.
Było ,nie ma . Te mecze towarzyskie właśnie są bardzo ważne ,bo pokazują czego możemy się spodziewać po danych zawodnikach .
Gnabry zagrał dobrze z Herthą ,a Comana nie było widać ,a wczoraj było na odwrót . Jak na razie ich statystki : zero bramek i po jednej asyście . Więc ciężko stwierdzić kto na razie jest lepszy ,ale za Comanem przemawiają mecze towarzyskie ,mecz o superpuchar ,czy pierwsza runda pucharu Niemiec . Wczoraj jak Coman grał na prawej wyglądał bardzo dobrze i na pewno grając tam da nam bardzo dużo jakości .
25.08.2019 11:39
@FanGraczyBayern Rotacja . Przecież nie gra się całego sezonu jednym składem . Gnabry nie jest zdecydowanie lepszy ,obaj aktualnie są na zbliżonym poziomie . A Gnabry tak naprawdę zagrał też jeden dobry mecz z Herthą i nic więcej , ani w Audi Cup , ani w meczach towarzyskich ,ani wczoraj.
25.08.2019 11:31
@Dziki79 Zgadzam się . Coman powinien grać na prawej , a Gnabry to brak różnicy ,czy lewa ,czy prawa więc mogliby się zamienić skrzydłami . Zapewne jak w zimie przyszedł by Sane to grałby na lewej ,a na prawej wymiennie Gnabry z Comanem.
25.08.2019 10:10
@MateuszFCB Przecież Kovac ma rację . Zagraliśmy świetne spotkanie i je kontrolowaliśmy . Czy za Heynckesa ,czy Guardioli nie mieliśmy kilku gorszych minut w których rywal atakował i oddawał strzaly ? Mieliśmy i to sporo nie można przez 90 minut grać tak samo ,kiedyś trzeba chwilę przystopować i odpocząć . Wczoraj Kovac zaimponował mi ustawieniem z trójką w obronie i dwiema "6" ,jak by w środku pola za Tolisso i Mullera byli Thiago i Coutinho to wyglądało by to pięknie.
Liczę ,że Kovac dalej będzie ustawiał zespół w taki sposób .Nasza gra wygląda nieźle ,jeszcze trochę czasu i będziemy na szczycie . W końcu dalej jesteśmy jedną z najlepszych drużyn na świecie i jednym z faworytów do zdobycia Ligi Mistrzów .
25.08.2019 10:06
@Marienplatz Jedyny ? Neuer , Kimmich ,czy Thiago to co nie jest klasa światowa ?
25.08.2019 08:46
Mówcie co chcecie ,ale Bayern Kovaca grywał też pięknie i skutecznie np. w meczu z BVB ,czy Benficą oraz Ajaxem . Patrząc na zeszły sezon to dwa remisy za Ajaxem były bardzo dobrym rezultatem . Kovac może nie jest taktykiem jak Guardiola ,czy Tuchel ,ale też jest świetnym trenerem .
24.08.2019 22:34
@JazGod Real i Inter w grupie z Bayernem to grupa śmierci tylko z nazwy . Real nic nie pokazuje i wszyscy lepsi raczej dają radę z nimi wygrać . Inter też w cale nie jest jakiś mocny.
Edytowano : 2019-08-24 22:24:02
dzięki.
24.08.2019 22:23
Kiedy losowanie Ligi Mistrzów ? Jak ja bardzo chcę w grupie Real .
24.08.2019 22:16
Bayern pokazał ,że też umie jak BVB w tym sezonie w lidze ,czyli nic nie grać ,a wygrać.
24.08.2019 22:13
Lewy i Coman najlepsi .
24.08.2019 22:10
Ja naprawdę nie rozumiem o co Wam chodzi ? Bayern jest jedną z najlepszych drużyn na świecie i posiada bardzo mocny skład : Neuer - jeden z najlepszych bramkarzy na świecie (dla mnie osobiście najlepszy).
Kimmich - najlepszy boczny obrońca na świecie . Alaba - jeden z lepszych na świecie i tu nie wiem dlaczego wszczyscy się go tak czepiają . Może wrzutek nie ma perfekcyjnych ,ale ma świetną technikę . Hernandez- to też zawodnik klasy światowej . Więc mamy jedną z najlepszych obron na świecie . Środek pola : Martinez ,Thiago,Coutinho -przecież to jest poezja . Dwóch wspaniałych technicznie zawodników i jeden świetny przecinak . Linia ofensywna Lewandowski , Coman , Gnabry czyli jeden z najlepszych napastników na świecie i dwójka przyszłościowych skrzydłowych . Przypominam ,że według prasy w zimę planujemy pozyskać Sane ,a w lecie Havertza . Jak na ten moment mamy jedną z najlepszych drużyn na świecie i jesteśmy jednym z faworytów do wygrania Ligi Mistrzów .
24.08.2019 22:07
Aktualnie nasza drużyna jest bardzo wybrakowana ,ale nic na to nie poradzimy ,albo mała ławka i w miarę dobre nazwiska ,albo klasyczna i rezerwy .
@hoven Sorry ,ale muszę . Bayern jest klubem z czołówki światowej więc transfer za 40 mln . to tak naprawdę mały wydatek . Za tę cenę nie oczekuje się niewiadomo jakich cudów . Inne kluby z topu kupują za tyle rezerwowych którzy się niczym nie wyróżniają ,więc nie uważam ,że to są stracone pieniądze . Wiadomo każdy by chciał ,żeby robić transfery do 40 mln i mieć z nich : Kroosów , Robbenów , Ribberich i Lahmow ,ale to się zawsze nie udaje .
24.08.2019 21:22
@hoven Nie przesadzaj . Nasz środek pola jest bardzo dobry pod warunkiem ,że Thiago i Martinez będą zdrowi . Do tego Coutinho i jest dominacja . Jeżeli chodzi o Tolisso to były bardzo dobrze wydane pieniądze . Tolisso w sezonie 2017/18 grał świetnie ,a nawet zaliczył dwa genialne występy i to nie przeciwko byle komu ,bo PSG na Allianz i Realem w rewanżu . Pamiętajmy ,że on jest po prawie cało sezonowej kontuzji i potrzebuje jeszcze sporo czasu do powrotu do formy .
@DonJupp4ever Coutinho jest świetnym zawodnikiem tak samo James . Szkoda ,że Kolumbijczyk grał świetnie w pierwszym sezonie ,a w drugim trochę przygasł . Jeżeli chodzi o Coutinho ma za sobą świetne lata w Liverpoolu i nie najgorszy czas w Barcelonie . Jest to jak najbardziej piłkarz klasy światowej .
24.08.2019 21:09
@dzojko Dziwi Cię to ?? Jest naszym zawodnikiem i zawsze jakieś szanse dostawać będzie ,ale osobiście wątpię ,że gdy zdrowy będzie Martinez , Thiago i Coutinho , a grać będziemy w półfinale Ligi Mistrzów z Barceloną żeby grał w wyjściowym . Wejść na pewno by wszedł ,ale w wyjściowym by nie dał
24.08.2019 20:59
@FanGraczyBayern Dzisiejsza gra w pierwszej połowie byla słaba ze względu na ustawienie środka pola .Oczywiście nie mówię o Alabie i Kimmichu na "6" tylko o Tolisso i Mullerze ,bo to nie są zawodnicy którzy mogą ciągnąć grę Bayernu do przodu . W piłce nożnej ważniejszy od ataku jest środek pola ,bo to na jakim poziomie technicznym on jest zależy czy drużyna dominuje ,czy gra szybko , czy wolno , czy z pomysłem . Jeżeli dziś zdrowy by był Thiago i od początku zagrał Coutinho wyglądało by to dużo dużo lepiej .
24.08.2019 20:37
Jeżeli mielibyśmy grać ważny mecz w lidze mistrzów to środek pola:
Martinez , Thiago , Coutinho jak najbardziej się sprawdzi do tego mocna obrona : Alaba , Hernandez , Süle , Kimmich ( Süle w końcu zagrał w miarę dobry mecz bez głupich strat i oby tak grał dalej ).
Trochę mniej groźny atak : Gnabry , Lewandowski , Coman ( Coman na prawym wygląda dużo lepiej niż na lewym skrzydle ,a Gnabry zmieniając pozycję wygląda tak samo ) . Trochę mniej groźny ,bo skrzydłowi to dalej nie zawodnicy klasy światowej tylko wielkie talenty ,ale jak w zimie przyjdzie Sane to nasz atak też będzie bardzo mocny . Za pewne Sane będzie grał zawsze na lewej ,a Coman z Gnabrym na zmianę . Z tym składem śmiało możemy wygrać Bundeslige ,Puchar Niemiec no i oczywiście Ligę Mistrzów .
24.08.2019 20:32
Kto miał asystę przy trzecim golu Lewego ??
Kto wywalczył karnego ??
Kto doznał niegroźnego urazu ??
KINGSLEY COMAN , drugi najlepszy na boisku ,oczywiście najlepszy Lewy . Coman wygląda lepiej na prawej stronie .
24.08.2019 20:25
Brawo Bayern ,brawo Lewy . Świetna drugą połowa : Perisic i Coutinho grają świetnie .
24.08.2019 20:22
Bramkarz się nie popisał ,a co do Lewego to z rzutów wolnych trafia za rzadko ,głównie kopie w mur ,albo nad bramką . Liczę ,że na prawą nogę będzie uderzał Coutinho ,a na lewą bez zmian Alaba .
24.08.2019 19:39
Dawać te piłkę Alabie
24.08.2019 19:37
Tolisso z PSG na Allianz i w rewanżu z Realem grał genialnie
Edytowano : 2019-08-24 19:34:59
Tak ogólnie w tym rewanżu to sam wielki Heynckes ustawił Thiago na "6".
24.08.2019 19:33
Za bardzo narzekacie . To zawsze wygląda tak samo : zawodnik gra świetnie i zdarza mu się słaby mecz ,a w komentarzach już wszyscy piszą żeby go sprzedać ,albo na ławkę dać ,albo jeszcze gorzej Kovac out ! Dajcie spokój z takim pisaniem ,bo tylko się nakręcacie i widzicie same negatywy . Kovac jest dobrym trenerem który jest w trudnej sytuacji ,bo nie ma za bardzo kogo użyć ,bo jak w ogóle wygląda nasza ławka ? Kovac mi dzisiaj zaoponował zmiana zestawienia. Alaba gra dobrze to ,że się nie jest problem ,bo jest świetnym pilkarzem .
Edytowano : 2019-08-24 19:31:30
*zaoponował
Edytowano : 2019-08-24 19:32:19
**zaimponował . Jak ja nie lubię czasami tej autokorekty :)
24.08.2019 19:30
@diablo ???
Jak na razie Kovac na plus za w końcu odważna zmianę ustawienia na trójkę obrońców i dwie "6". Tolisso i Muller słabo ,liczę że za któregoś z nich wejdzie Coutinho .
24.08.2019 19:17
Czy zauważyliście ,że w każdym meczu Kovac się kuci z sędzią technicznym ,chłop narwany
Edytowano : 2019-08-24 19:13:25
Brawo Coman znowu .
24.08.2019 19:12
Dobra to jest genialne
Neuer
Pavard,Hernandez , Süle ,
Kimmich , Alaba
Gnabry , Coutinho , Thiago , Coman
Lewandowski .
24.08.2019 19:09
Co ten Coutinho robi jeszcze na ławce ?
24.08.2019 19:06