DieRoten.pl

Od wielu miesięcy spekuluje się, że klub ze stolicy Bawarii jest mocno zainteresowany pozyskaniem atakującego RB Lipsk, a będąc dokładniejszym Timo Wernera.

reklama

Jeszcze pod koniec sezonu 2018/19 wiele wskazywało na to, że Werner zawita na Allianz Arenę w letnim okienku transferowym, ale do tej pory snajper RB Lipsk nie zmienił otoczenia klubowego i więcej niż pewne nie nastąpi to tego lata.

Do niedawna spekulowano, że Timo pozostaje nieugięty w kwestii przedłużenia kontraktu z "Bykami" i bardzo możliwe, że przeniesie się do bawarskiego klubu w 2020 roku na zasadzie wolnego transferu. Ostatnie informacje sugerują jednak zupełnie coś innego.

Z najnowszych doniesień dziennika "Bild" możemy dowiedzieć się, że reprezentant niemieckiej kadry narodowej jest bliski zawarcia porozumienia z RBL i niebawem powinien złożyć podpis pod nową umową.

23-latek w trwającym obecnie sezonie rozegrał w sumie 2 spotkania dla klubu z Saksonii (licząc wszystkie rozgrywki). Niemiec spędził na boiskach dokładnie 149 minut, strzelił bramkę oraz zanotował asystę.

14:25

"Kicker" informuje, że Werner podpisał nową umowę, która będzie obowiązywała do 2023 roku. Ogłoszenie ma nastąpić jeszcze dziś. Kontrakt ma zawierać klauzulę odejścia, która powinna wynieść około 30 mln euro.

16:20

RB Lipsk poinformował oficjalnie, że Timo Werner związał się z klubem nowym kontraktem, który będzie obowiązywał do końca czerwca 2023 roku.

źródło: Bild.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (46)

reklama



01.09.2019 19:17
Czyli pewnie będziemy szukać kogoś innego na zmiennika Lewego.
26.08.2019 11:46
Kolejna sprawa to glowa. Lewemu okey moze i zarzuca sie ze w tych mega waznych meczach nie trafia ale zawsze jest najwiekszym zagrozeniem i ostro walczy z obroncami, gdzie Wernera potrafila wykonczyc wrzawa na trybunach. Taka jest prawda ze poki Robert jest w FCB to nikt go nie wygryzie
26.08.2019 10:19
Ja już myślałem, że Werner jest już dogadany z FCB. Ale jak widzę ruchy transferowe Bayernu to się nie dziwie, że Werner przedłużył kontakt z RB Lipsk.
26.08.2019 09:22
Kolejny spory błąd po Brandtcie. Dziś trzeba zatrudniać Perisicow. Przecież to chore. Zarząd pokazuje, że nowoczesny świat dawno mu odjechał.
26.08.2019 09:17
To był nasz obowiązek podpisać z nim kontrakt. Jeżeli była szansa żeby mieć go za darmo to trzeba było to wykorzystać.
Może nie był by to następca Lewandowskiego ale na pewno jest solidnym napastnikiem może też grać na skrzydle albo za napastnikiem. Można się śmiać też z idei niemieckiego Bayernu ale uważam że w kadrze powinni być najlepsi Niemcy a Werner w tym momencie jest najlepszym Niemieckim napastnikiem.
26.08.2019 09:09
47 to jednak nie 30. Chyba już po transferze. Pewnie nie był pierwszym wyborem dla Bayernu.
26.08.2019 08:59
Na to wychodzi że Bayern go nie chciał i dlatego podpisał nowy kontrakt bo jak by było inaczej to przyszedł za rok na zasadzie wolnego transferu.
26.08.2019 08:47
Jak by miał przejść za darmo w przyszłym roku to można było by go wziąć , ale za tyle to nie. Bo po co nam Werner ? To nie jest piłkarz na naszym poziomie .Zgadzam się z @Silesi ,że to nie Bayern się ośmieszył .
26.08.2019 08:43
@Silesi
Przede wszystkim Lewy jak odchodził z BVB to mógł sobie wybierać klub do którego chce iść, bo praktycznie każdy topowy klub poza barceloną jego chciał. Co potwierdzał po czasie sam kucharski u Wernera najprawdopodobniej wygląda to tak że bardziej jego chcą kluby pokroju BVB niż kluby z samego topu danej ligi, a do Bayernu bardziej chce sam Werner, niż Bayern samego Wernera. tak ja to widzę.
26.08.2019 08:11
W zimie Sane za 120 mln
W lecie Kai za ponad 100 mln
Werner za 30-47 mln
Czyli w sumie może nas to kosztować prawie 300mln
Prawda jest taka że Bayern ma na to pieniądze i myślę że po zmianie zarządu będą chcieli się popisać skoro wybory są w listopadzie to jeżeli sprowadzą w zimie Sane to już będą mieli ogromne poparcie kibiców na start więc uważam te transfery za bardzo możliwe
26.08.2019 08:05
Skoro nikt sie z nim nie kontaktowal to widocznie go nie chcieli. Jak byla sutuacja z Robertem to juz na dlugo przed ogloszeniem transferu byly konkretne rozmowy i Robert wiedzial ze ma kontraktu nie przedluzac. Werner sie przeliczyl a nie Bayern osmieszyl.
26.08.2019 07:59
imo to nie jest transfer na Bayern. Gośc jest szybki i...w sumie nic po za tym. Nie jestem fanem jego talentu :)
26.08.2019 06:48
To chyba przekreśla jego transfer do nas. Ale skoro tak załatwia się sprawę to wychodzi właśnie tak. Zamiast kupić go już w tym okienku to kombinacje.
Może i Brazzo nie ma nic do powiedzenia na temat transferów ale nawet jak tak jest to co on w ogóle robi? Za coś pieniądze bierze. Dla mnie to jego porażka i powinien za to polecieć ze stanowiska zresztą za całe okienko to najgorszy dyrektor sportowy w całej Bundeslidze.
26.08.2019 04:19
@vaterland Werner nie jest i nie był must have , to jest napastnik , Lewego nie wygryzłby przez nast. 4 lata patrząc jak Lewy się prowadzi. ok może grac na skrzydle czy na 10, jednak i na skrzydło i na 10 byłby słabszy od ehhh powiem to Comana i Gnabrego, na 10 Bayern co roku ma zawsze gracza z topu czy byłby to James czy Cou. Jedyne co dla wernera by zostawało to gra dwójką z przodu, a to nie jest styl FCBM aktualnie. Więc czekałaby go ława i mniej ważne mecze, co jak wiemy nie usatyskakcjonowało by go, a po 6 i ostanie czy Werner to taki klasowy piłkarz na Bayern?
26.08.2019 00:34
Ośmieszany się, najpierw przeszedł nam koło nosa Brandt (z którego BVB zrobi gwiazdę), Ziyech a teraz must have w postaci Wernera. Nie rozumiem jak mogliśmy do tego dopuścić
25.08.2019 23:20
Dzieci fify wiedz lepiej
25.08.2019 21:44
Niektórzy dalej nie rozumieją że Kovać i Brazzo mają tyle do gadania w kwestii transferow co żyd na gestapo.

Tutaj rządzi wszechwladny Uli z Kalle który sam ogarnął transfer Coutinio.A jak ta dwójka coś zjebie wina spada na Brazzo. Czemu każdy odmówił tej pracy he he
25.08.2019 21:31
Dlaczego krytykujecie Brazzo ? Skąd w ogóle wiecie ,że zajmował się transferem Wernera , albo że Bayern go w ogóle chce sprowadza ?
25.08.2019 20:43
Fajnie gdybyśmy go kupili za 47 mln za rok
25.08.2019 20:41
@Moe
U nas i 10mln by namieszało.
25.08.2019 20:39
Naprawdę myślisz, że Brazzo może sobie od tak sprowadzać zawodników? Decyzja o niesprowadzaniu Wernera tego lata poszła pewnie z samej góry. Brazzo to sobie może co najwyżej samolotem polatać i to też nie za wiele.

Jeśli te 47 mln jest faktem, ale nawet i przy tych 30 mln może to bardzo namieszać przy potencjalnych transferach przyszłego lata.
25.08.2019 20:06
Kolejny sukces Brazzo oklaski dla nieudacznika...
25.08.2019 20:03
Chce do Bayernu, ale ma dość ich zachowania, jak oni przez kilka tygodni sie z nim nie kontaktowali..
25.08.2019 20:01
Ciężko powiedzieć jak wyglądała cała ta sprawa. Czy Timo zdenerwował się że Bayern go tak traktuje i przedłużył kontrakt? czy może Bayern nigdy tak naprawdę nie był nim zainteresowany? a może za rok wyłożymy 30 baniek i kupimy go? Bo prawda jest taka że oprócz prasy nikt poważnie nie wypowiedział się w jego sprawie.
25.08.2019 19:05
47 ale co rok malejąca
25.08.2019 19:03
Bild poprawia 47 mln nie 30
25.08.2019 19:01
Prędzej czy później będą musieli kupić kogoś jako zastępstwo dla Lewego, tudzież jego następce, a 30 mln za Wernera to jak promocja. Ale faktycznie, może być to swego rodzaju pstryczek w nos dla naszego zarządu. Ciekawe gdzie powędruje Niemiec, osobiście mam nadzieję, że zarząd pokusi się o jego ściągnięcie.
25.08.2019 18:39
Ciężko mi uwierzyć, że zapłacimy 30mln. Zarząd ma problem by dać 10mln więcej za Rokę, to na pewno wydadzą 30mln na jakiegoś gościa. Uniosą się honorem, bo myśleli, że za darmo będzie.
25.08.2019 18:33
Dokładnie, pstryczek w nos zarządu. Werner pewnie mniej zadowolony, ale trzeba znać swoją wartość.
25.08.2019 18:27
Wyobrażam sobie teraz miny zarządu, bo zakładam, że chcieli się połakomić na Wernera za darmoche w przyszłym roku. W tym wypadku wątpie, że Werner do nas dołączy, bo pieniądze zarząd będzie potrzebował na inne cele typu Havertz i Sane. No chyba, że Sane do nas nie przyjdzie, ale to będzie oznaczało, że również w przyszłym sezonie nie będziemi mieli naprawdę dobrego skrzydłowego w drużynie.
25.08.2019 16:57
Jak wpłacimy 30mln to będzie u nas z pewnością grał, ale pytanie czy wpłacimy. Te okienko pokazuje, że każdy grosz dla nas ważny i przed wydaniem 25 razy oglądamy.
25.08.2019 16:54
Ja nie wiem. Może go kupimy po sezonie .
25.08.2019 16:46
Sam Timo chce u nas grać i będzie grał. 30 milionów za takiego zawodnika, reprezentanta Niemiec, to dla nas grosze i na pewno po sezonie je wpłacimy.
25.08.2019 16:42
Miły ukłon w stronę klubu, bądź co bądź zainwestowali w jego rozwój i stracić takiego piłkarza ot tak za darmo, trochę słabo, a tak choć trochę zarobią. A te 30 mln to w sumie i tak nie dużo za takiego grajka, jak jeszcze nie tak dawno media mówiły o kwotach rzędu ponad 40 mln. Z pewnością ustawi się po niego długa kolejka.
25.08.2019 16:28
I tak pewnie zagra u nas. Tylko teraz trzeba będzie zapłacić.
25.08.2019 15:21
Dla niego świetna decyzja i popieram w 100%
25.08.2019 15:08
dlaczego fajnie byloby miec Wernera?

bo moze i nie pasuje w oczywity sposob ale to nie znaczy ze by sie nie odnalazl, potrafi podac, jest waleczny, dynamiczny, OBUNOZNY, potrafi strzelic i z bliska i z daleka, i wyraznie mial ambicje trafic do Bayernu

w przypadku transfery za 20-30mln raczej bysmy tez na nim nie stracili
25.08.2019 15:07
@Marienplatz
Ta klauzula to chyba wejdzie w życie po sezonie, co za sens miałoby przedłużenie z klauzulą co od razu wchodzi w życie. Przecież gościa za kilka dni by nie było.
25.08.2019 15:04
Zabezpieczyli się. W pierwszej chwili myślałem, że Werner jest po prostu mało ambitny ale 30 baniek to akurat w sam raz ile można za niego zapłacić żeby nie przepłacać. Dla mnie powinni go brać już teraz. Co za różnica. Na skrzydłach brakuje jakości a i za Lewego uda się czasem zagrać na rotacji. Tak jak jako drugi napastnik czy za Lewym nawet.
25.08.2019 14:55
I Dobrze, zwykły średniak z Bundesligi, nie rozumiem dlaczego tak dużo z was chciałaby go widzieć u nas
25.08.2019 14:39
Jezeli klauzula ma byc 30mln to dlaczego mamy go nie wykupic? RB chce sie zabezpieczyc zeby za rok nie oddac go za free, to ich najwieksza gwiazda, wiec.nie chca zostac frajerami... na dzisiejsze warunki to znowu nie tak duzo, chociaz nie jestem przekonany czy to dobry wybor dla Bayernu...
Jezeli cou sie w tym.sezonie wykaze to fajnie byloby go zostawic, plus musi przyjsc havertz na 8 i sane na skrzydlo. Timo moglby przyjsc jako wszechstronny rezerwowy, bo moglby zagrac na skrzydlach 10 i 9. Osobiscie w takiej roli bardziej widzialbym zyiecha, bo ma super lewa noge...
25.08.2019 14:35
No i po raz kolejny czekając nie wiadomo na co dalismy się wykiwać sami....Jeżeli chcieli na nim zaoszczędzić to dali ciała - pod warunkiem, że w ogóle go chcieli....
25.08.2019 14:34
Ciekawe czy zarząd nadal będzie chciał go ściągnąć, bo klauzula w sumie nie duża. Choć w sumie to i tak 30 mln, a mógł być 'za darmo'.
25.08.2019 14:33
Przypominam, że Lipsk do tej pory chciał za Wernera 45 mln euro... Mnie interesuje czy ta opcja wejdzie w chwili złożenia podpisu czy po zakończeniu obecnego sezonu...
25.08.2019 14:14
No to teraz go szybko nie kupimy bo jak podpisze kontrakt to RB zaśpiewa za niego co najmniej 50 mln.
25.08.2019 14:10
Trudno. Jeden zawodnik na przyszły sezon odpada. Szkoda, bo dobry zmiennik z niego by był.

Edytowano : 2019-08-25 14:21:43

Według Kickera to umowa ma mieć klauzulę odejścia 30mln euro

reklama