DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ipiotrw Strona 2

Kimmich wydaje się najrozsądniejszym wyborem ale jak na prawego obrońce, szczególnie w porównaniu do Lahma jest trochę toporny z piłką przy nodze. Jego głównym atutem są dobre podania więc tutaj trudno się dziwić Carlo, że wystawia go w pomocy.

Według mnie o ile prawego obrońcę znajdziemy ot tyle szanse na zastąpienie kapitana 1 do 1 są praktycznie zerowe.

10.02.2017 23:45

@Adi

I Joao Cancelo z Valencii. Podobno wielki talent, ale ja się nie wypowiem bo nie jestem masochistą, żeby oglądać Valencię...

10.02.2017 22:06

Carvajal jest praktycznie ciągle kontuzjowany więc mimo, że jest teraz chyba najlepszy na świecie nie ma sensu go kupować. Muszę przyznać, że kompletnie nie wiem kto byłby dobry na prawą obronę, Barcelona też nie może znaleźć prawego obrońcy więc widocznie straszna posucha na rynku.

Techniki na poziomie w tej chwili nie ma nikt! Szczerze mówiąc to jeżeli Rudy miałby być naszym zastępcą Lahma oznaczałoby to, że zarząd gasi światło....

ZIELIŃSKI jak brama!!!!!!

10.02.2017 21:57

Mam nadzieję, że Carlo ogląda Serie A i Napoli!
Co tam gra pewien młody Polak to głowa mała... Brać i się nie pytać!

10.02.2017 21:26

@JazGod

Nie.

10.02.2017 20:35

@JazGod

Ile razy jeszcze przeczytamy, że jeżeli Bayern gra pierwszą jedenastką wygrywa a jeżeli Carlo "kombinuje" to przegrywamy albo remisujemy?

Wyjdźmy pierwszym składem jutro na jakąś Barcelonę, Chelsea czy Atletico, pewnie 2 z tych 3 drużyn zrobią nam z dupy jesień średniowiecza i nawet najpierwszejszy z pierwszych składów tego nie zmieni.
Tutaj trzeba poprawić ustawienie, być bardziej "kompaktowym", grać szybciej, pewnie dokonać też wzmocnień na skrzydle, prawej obronie czy na "6". Bayern musi poprawić wiele aspektów a ja tutaj codziennie po kilka razy czytam o "kombinowaniu" Carlo ze składem.

10.02.2017 19:03

Komentarz klasyka do wypowiedzi Hummelsa o poprawie gry na mecz z Arsenalem, pasuje jak ulał!

https://youtu.be/jJbqPQH0hUo?t=22s

10.02.2017 00:32

Seria rzutów karnych bez karnego strzelonego "Ramosem" nigdy nie jest taka piękna!!!

08.02.2017 23:31

Grę Dortmundu ciągną dzieciaki, Dembele, Guerreiro, Pulisic czy Weigl którzy kosztowali grosze.
A "upadłe gwiazdy" Schürrle i Götze kupione za grube miliony nie dają temu zespołowi nic!

08.02.2017 23:03

@Twardy

Problem z tymi nazwiskami jest taki, że jedynie Digne(słabszy od Bernata) jest tutaj rezerwowym. Więc dalej pytam jaki REZERWOWY lewy obrońca jest lepszy od Bernata?

08.02.2017 21:38

" A Bayern ma konkurować z Barceloną, Realem, PSG czy Chelsea. Tutaj powinno być 18 topowych zawodników z których każdy potrafi zrobić różnicę, a nie Bernat, Rafinha czy Alonso."

Nie zdziwię się jak ten tragiczny Bernat będzie za rok podstawowym zawodnikiem Manchesteru City i szybko pojawią się komentarze; "Trzeba było dać mu szansę", "Zarząd go sprzedał za grosze a teraz jest o wiele lepszy od Alaby"

Mam też takie pytanie! W jakim klubie na świecie zmiennik lewego obrońcy jest lepszy od Bernata?
Coentrao z tego wielkiego Realu? Czy może zmiennik 35 letniego Maxwella z PSG?
A jeżeli już mamy znaleźć lepszego zmiennika to kogo? Marcelo czy Albę?

08.02.2017 20:55

Problem w tym, że Lahm nie ma zamiaru zostać dyrektorem sportowym, przynajmniej w najbliższym czasie.

08.02.2017 18:18

Z racji jego młodego wieku, można zaryzykować, szanse są!
Mi ostatnio na prawej obronie bardzo podoba się Moses z Chelsea.

A co do filozofii Bayernu, wiadomo, że lepiej kupić Niemca z racji znajomości języka, kultury i klimatu, ale w zarządzie nie pracują sabotażyści którzy mając do wyboru Brandta i Hazarda wybiorą tego pierwszego, bo jest Niemcem o aryjskim wyglądzie....
To jest piłka nożna a nie rzesza, tutaj na pierwszym miejscu zawsze powinny być umiejętności!

08.02.2017 17:59

@hoven

Z szacunku dla inteligentnych użytkowników tej strony, nie wypowiadaj się w liczbie mnogiej.

08.02.2017 11:36

Jeżeli Rudy ma zastąpić Lahma to z szacunku dla tego drugiego... grajmy w dziesięciu.

08.02.2017 00:08

Dzisiejszym meczem pokazał, że nawet za 200 mln lepszego nie znajdziemy!!!!

07.02.2017 23:34

33 letni Lahm ciągnie naszą grę, pytam się zarządu i trenera:
https://youtu.be/6QhZTfNaiHA?t=11s

07.02.2017 23:02

Na ten moment jest inaczej... Dobrze...

07.02.2017 21:08

Sane był do wyjęcia za "normalne" jak na te czasy pieniądze, Carrasco na 100% będzie o wiele droższy a jest starszy i nie jest typowym skrzydłowym. I jeszcze jedna, najważniejsza kwestia, musi być jakiś powód tego, że często siedzi na ławie.

Nie oglądam Atletico, bo nie warto.... Pamiętam jednak ostatni finał LM w którym nie wyszedł w pierwszym składzie ale po wejściu był najlepszy na boisku i na tle snujących się Kroosów wyglądał jak turbo piłkarz.

07.02.2017 19:14

@DonJupp4ever

"Thiago najlepszy pomocnik w Europie? ha śmieszne, kto wymyśla takie wpisy?"

Już spieszę z pomocą! Martial1998 wymyśla takie wpisy!
Mam nadzieję, że rozjaśniłem ci nieco sytuację.

07.02.2017 00:06

@marioashford

Tak! A w finale LM pokonamy United 3-0...

06.02.2017 18:45

Akurat Bayernowi Superliga jest na rękę. Jakoś trzeba zrównoważyć potęgę Premier Legue, szczególnie finansową.

06.02.2017 18:07

Costa z racji wieku i braku szczególnej boiskowej inteligencji raczej pewnego poziomu nie przeskoczy. Sane i Jesus wyglądają o wiele lepiej, przykro to przyznać bo obydwaj nie byli tak drodzy, żeby Bayernu nie było na nich stać. Coman z racji wieku ma większe szanse ale u niego w przeciwieństwie do ww dwójki z City rażą piłki posyłane w 90% na oślep.
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia dlaczego Pep nie wybrał Sane zamiast Comana skoro do City wziął go od razu i mocno na niego postawił mimo wieku.

06.02.2017 17:58

Nie wiadomo czy nie miał nosa. W City dostaje to co chce, w Bayernie dostawał to co tańsze.

06.02.2017 17:39

Ja rozumiem wypowiedzi na konferencjach, dotyczące klubu ale takie rzeczy?

http://www.meczyki.pl/newsy/ancelotti-ramos-moglby-byc-napastnikiem/44350-n

http://www.meczyki.pl/newsy/ancelotti-ronaldo-i-messi-beda-najlepsi-jeszcze-przez-kilka-lat/44358-n

http://www.meczyki.pl/newsy/ancelotti-ac-milan-musi-uwazac-na-inter/42245-n

http://www.meczyki.pl/newsy/ancelotti-nigdy-nie-moglbym-prowadzic-interu-mediolan/42062-n

http://www.meczyki.pl/newsy/ancelotti-nie-jestem-zaskoczony-ze-guardiola-jest-krytykowany/45782-n

Jeżeli pytają go o to na konferencjach przed meczami Bayernu to ok, rozumiem. Ale jeżeli nie to po co ciągłe wypowiedzi o Ramosach, Milanach, City czy Ronaldo. Oznaczałoby to tylko zbyt dużą ilość wolnego czasu a patrząc na grę FCB to Carlo powinien pracować od 8 do 22...

06.02.2017 16:17

Ktoś wie może ile dziennie wywiadów udziela Ancelotti? Prawie codziennie na meczykach i dieroten jakaś jego wypowiedź a Bayern jak grał shit tak gra.

06.02.2017 15:52

Po ostatnich "popisach" Bayernu nie mam kompletnie ochoty tego oglądać, ale znając życie ciekawość i matka głupich wygra...

06.02.2017 15:49

W sumie to ciekawie się to ułożyło, że w tej chwili mamy dwóch młodych, genialnych lewych obrońców i praktyczne brak prawej obrony. Z całym szacunkiem dla ukochanego Lahme ale gość jest ostatnio objeżdżany jak Brzyski...

A pamiętacie to?
https://www.youtube.com/watch?v=uH_BKja0kOk
Poezja!

Może niech Kimmich gra na tej prawej obronie bo ja środek pola nie ma szans a być może swoją młodością i dynamiką da nam więcej od Philippa.
Niestety ale mamy w tej chwili ten problem co Barcelona, wychowankowie i legendy kończą kariery ale Bayern w przeciwieństwie do Blaugrany nie kupuje gwiazd...

06.02.2017 14:11

Czy Sanches nic nie pokazał? Na pewno grał 90 minut w najlepszym według mnie meczu Bayernu za kadencji Carlo, rewanżu z Atletico! Jednak jeżeli mowa o tym meczu, to mam poważne wątpliwości czy jest on w ogóle jakkolwiek miarodajny bo było to praktycznie spotkanie towarzyskie...

05.02.2017 21:07

Problem w tym, że Bayern wcale nie robi jakiś super rozsądnych transferów za małe pieniądze.
Ostatnia tak sytuacja była z Lewandowskim i może Vidalem, ale już transfery Goetze czy Benatii to kompletne niewypały za duże pieniądze! Costa, Coman czy kupiony za duże pieniądze Sanches wiele nie pokazali. Hummels jak na swój wiek i pozycję był jednym z najdroższych ŚO w Europie.

Według mnie, to, że ktoś nie przekroczył granicy 40 mln nie oznacza rozsądnych transferów. Według mnie kupienie Ronaldo za 94 mln było o wiele bardziej rozsądne niż transfery Bayernu oprócz Lewandowskiego w ostatnich latach! Zawsze ostatecznie liczy się zysk, niezależnie od zainwestowanej kwoty!

05.02.2017 20:16

Niestety ale zarząd igra z losem i raczej nie boi się przykładu Milanu. O ile jeszcze odpuszczenie Hazarda da się zrozumieć bo Ribery był w sile wieku, Neymara bo był drogi, o tyle puszczenie Sane i De Bruyne to kryminał i krótkowzroczność.

Doszło do tego, że Pep sadza sobie na ławce takiego geniusza jak Aguero, żeby postawić go do pionu czy coś w tym stylu a w Bayernie co mecz gra tragiczny Mueller i delikatnie mówiąc niezbyt przyszłościowy Alonso. W sumie, żeby utrzymać się na topie musielibyśmy w jednym okienku zastąpić Xabiego, Ribery'ego, wypalonego już Lahma i Robbena. O ile z jednym skrzydłowym moglibyśmy poczekać do następnego okienka, o tyle reszta to mus!
Tak BTW śmieszy mnie też grający ciągle Mueller i Sanches grzejący ławę, może się nie znam ale widząc technikę Renato, wydaje mi się, że jeżeli dostanie szansę i Ancelotti ogarnie go taktycznie to może niedługo być wielkim piłkarzem, więc skoro gramy już takie gówno to postawmy chociaż na młodych w lidze i pucharze!

05.02.2017 19:37

50 milionów z Chin i DO WIDZENIA!

05.02.2017 16:36

Guardiola jednego Neymara nie dostał, drugiego już tak. szkoda, że w City...
I brawo dla zarządu za odpuszczenie Sane! Tak się buduje "Niemecki" Bayern!

Może i City nie jest jeszcze wielkie, ale patrząc na ich skład, atak złożony z utalentowanych młodzików to za 3 lata zjedzą Bayern na śniadanie jeżeli my dalej będziemy polegać na dziadkach i skąpić na transfery....

Kompletnie nie rozumiem jak zarząd mógł wydać 30 mln na Brazylijczyka z Ukraińskiego klubu a na sprawdzonego w Bundeslidze, młodszego i świetnie zapowiadającego się reprezentanta Niemiec nie mógł wyłożyć 50? Na pierwszym miejscu powinien być sukces sportowy a nie jakiś wirtualny limit transferowy.

05.02.2017 16:33

DonJupp

A ty gdy wyrażasz swoją opinię o grze zespołu i swoje wrażenia co do trenera to dzwonisz do niego, jego żony, piłkarzy których prowadzi i włodarzy klubu w którym pracuje? Ta strona jest po to, żeby wyrażać swoje opinie na temat ulubionego klubu a nie żeby siedzieć cicho bo przecież nikt z nas na tej stronie nie jest człowiekiem z wewnątrz Bayernu.

Zastanów się co piszesz bo przypisujesz komuś brak znajomości tego co się dzieje w klubie, żeby następnie wyrazić idiotyczną i niepopartą niczym opinię, że "Pep Guardiola zniszczył Muellera".
Niektórzy nazwaliby to wprost hipokryzją, ja nie mam ochoty na oceny kolego....

04.02.2017 22:59

Może skoro gramy takie gówno to karma odda nam finał LM przegrany z grającą jeszcze większe gówno Chelsea ?
Sprawiedliwość musi być!!!! :D Moglibyśmy też za 3 półfinały z rzędu dostać chociaż jeden finał podany na srebrnej tacy jak Real w poprzednim sezonie!

04.02.2017 22:36

Zmieniło się tak bardzo bo Pep ciągle gonił piłkarzy do roboty, zmuszał ich do wykonywania swoich zaleceń, sadzał na ławce jak ktoś podskoczył. Carlo to dobry wujek, który mówi "Chłopaki, jakoś to będzie" i sadza na ławie młodzików, żeby się nie narazić starszyźnie.

04.02.2017 21:26

Tutaj jednak nie chodzi o brak formy czy przygotowywanie zespołu na LM. Bayern jest żałośnie ustawiony taktycznie, ostatni raz takie gówno widziałem w Realu Beniteza. Piłkarze i formacje są strasznie oddalone a pressing żałosny, nieprzemyślany i w końcowym rozrachunku bezsensowny.

Tak jak wcześniej mówiłem, Carlo przypomina mi gościa któremu się mało chce, nic praktycznie nie robi a na każdy trening, każdy mecz i cokolwiek innego wychodzi ze znamiennym "Jakoś to będzie!".
Pewnie każdy miał w klasie takiego gościa. Nic nie robił, kombinował ale dawał radę, właśnie na takiego mi wygląda nasz trener.

Kolejna sprawa to Mueller... O ile na Xabiego i jego obecność w składzie wylewany jest tutaj wszechobecny hejt to o Thomasie jest niewiele a patrząc na grę obu panów powinno być odwrotnie.
Oczywiście Alonso nie powinien tak często grać ale Thomas z tym co sobą prezentuje powinien pójść na wypożyczenie do Lechii! Może jeżeli jest w takiej słabej formie vide fart zniknął to niech chociaż tak jak Lewandowski u Guardioli poprawi swoją technikę i jakość z piłką przy nodze? Robert według mnie stał się w Bayernie piłkarzem technicznie nienagannym i kompletnym, Mueller jak się potykał o własne czoło, tak się potyka.

Mam wielką nadzieję, że się mylę bo pamiętam mecz Realu z Barceloną na Bernabeu wygrany przez ekipę Carlo 3-1 w świetnym stylu czy inne ich genialne mecze, ale u nas niestety wszystkie mecze za kadencji Carletto to tragedia. Jeżeli jednak nie daj Boże odpadniemy z LM to liczę na Lipsk, może jeżeli przegramy mistrzostwo pojawi się impuls do prawdziwych wzmocnień i zarząd się weźmie w garść bo nasz regres niestety zataja słaba Bundesliga, gdyby Bayern grał w BPL to taka Chelsea czy Tottenham w formie zrobiłyby by nam z dupy jajecznicę po angielsku.

04.02.2017 21:17

Z takim graniem to Bayern by Pucharu Narodów Afryki nie wygrał a gdzie tu mowa o Lidze Mistrzów.
Taktyka jest jasna już od dawna i brzmi "jakoś to będzie", pozostaje czekać do końca sezonu.

28.01.2017 17:53

Patrząc na grę Bayernu to będą 3 niespodzianki....

28.01.2017 17:36

Klepią w tej Bundeslidze jak w Ekstraklasie, oczy krwawią....

27.01.2017 22:18

@JazGod

O ile z tym, że Carlo nic nie pokazuje się zgodzę, o tyle twój ciągły płacz o to, że Ancelotti jest odpowiedzialny za słabą grę Muellera zaczyna mnie denerwować. Otóż powtarzam po raz ostatni! Thomas grał kompletną kupę przed przyjściem Carlo i żadne trzy asysty z ogórkami u siebie tego nie zmienią.

Kolejna sprawa jest taka, że nie zauważyłeś Thiago który wskoczył na kosmiczny poziom i godnie zastępuje Muellera. Idąc twoim tokiem rozumowania to Carlo "zniszczył" Muellera ale "stworzył" Thiago więc wychodzimy na zero. To jak? Dobrze grający na pozycji ofensywnego pomocnika Thomas jest super a już Thiago be?
Próbujesz zrobić z logiki pannę lekkich obyczajów i tyle. Przypomnij sobie "geniuszy" którzy tutaj przekonywali cały świat, że Guardiola zniszczył Goetze! Jak to jest? Guardiola odszedł, Mario też uciekł do słabszego klubu i nie "naprawił" się? Jak to? Czyżby to jednak była wina nic niegrającego zawodnika a nie trenera? Niemożliwe!!!

26.01.2017 22:39

100 milionów i niech idzie! Ani centa ku*wa mniej!

24.01.2017 00:34

http://www.meczyki.pl/obrazki,56595

Przyszłość mamy zapewnioną!

24.01.2017 00:11

JazGod

"A Boa podobnie jak Muller nagle przestali prezentować swoją normalną dyspozycję."

Niestety ale kłamiesz, nikt tutaj nie przestał prezentować normalnej dyspozycji. Muller zaczął grać padakę za kadencji Guardioli a na mistrzostwach Europy to już grał jak słaby piłkarz Ekstraklasy. Boatenga trapią kontuzje, nawet nie miał okazji porządnie wejść w drużynę.

A co do Ancelottiego, to był moment w gdy marzyłem o nim jako o trenerze Bayernu. Dostaliśmy od nich 5-0, Real grał świetnie, seria 22 zwycięstw z rzędu, zabranie nam Kroosa. Ale teraz mam duże wątpliwości, czuję, że to jest jeden z tych ludzi którzy niezbyt ciężko pracują, nie zostają długo w pracy i mówią "Jakoś to będzie!".

Wierzyłem też w zapewnienia o przygotowywaniu formy na najważniejszą część sezonu ale styl jest ciągle ten sam i ciężko wierzyć na słowo. Gdybyśmy z Arsenalem zagrali tak jak w ostatnim meczu to by nas pewnie bez problemu pokonali, chociaż oni też wygrali ostatni mecz w podobnym stylu.

Jednak czas na wydawanie wyroków będzie po sezonie a "mityczne" szczęście Ancelottiego i nam może pomóc. Oby duch czerwonego Ramosa 90+ wstąpił w kogoś z naszej drużyny i pomógł w trudnych chwilach. Zalążki było już widać w ostatnim meczu u Lewandowskiego i Hummelsa w meczu z Leverkusen.

23.01.2017 21:50

City brakuje słabej Bundesligi zamiast BPL.

23.01.2017 00:55

Premier Legue to w tej chwili najmniej wyrównana z największych lig :D

22.01.2017 20:00

Ciężko grać gorzej... Cały sezon słyszę takie wypowiedzi i cały sezon padlina jakich mało.

22.01.2017 17:12

Nie stać nas na Griezmanna? Nie chce mi się szukać czy i na ile rat są rozłożone ostatnie transfery ale na chłopski rozum, bez zagłębiania się w szczegóły 54+38 za Hummelas i 35 za Sanchesa=127, odjąć jakieś 30 ze sprzedaży zawodników daje ok 100 mln. Więc na jedną wielką gwiazdę rocznie chyba nas stać, a jeżeli będziemy sprzedawać to nawet na więcej.

22.01.2017 17:09

Tylko, że to co napisałeś działa na korzyść Bayernu który ma niższe wydatki.

22.01.2017 01:02

@Rizzitelli

Nie wiem jak jest z podatkami i finansami(może wrócimy do tematu jak się merytorycznie przygotuję) ale tak, Real i Barca należą do socios, mają też pomoc rządu. Bayern ma swoich udziałowców więc musi być na giełdzie ale kluby piłkarskie chyba też mają w Niemczech jakiś specjalny status prawny... Za późno na szukanie a nie chcę robić z siebie kretyna udając wszechwiedzącego więc jak się ogarnę to chętnie o tym pogadam bo temat ciekawy.

A co do przychodów to z tego co widziałem, w ostatnim roku Real i Barcelona po 620 mln, Bayern 590, bardzo blisko. Pierwsze United coś około 680.

22.01.2017 00:58

Lewego przyciągnął tryplet wygrany wcześniej.

A co do pisania, że jakiś transfer jest nierealny/drogi Bayern miał w ostatnim roku przychody na poziomie Realu i Barcelony a od lat wydaje ułamek z tego co te dwa kluby. Więc albo mamy odłożone wielkie pieniądze i możemy kupić praktycznie każdego bo jak wiadomo money talks, albo pieniądze klubu gdzieś znikają i zarząd jest do wywalenia.

Odczuwam dziwny dysonans widząc przychody Bayernu i przypominając sobie wypowiedzi Rommenigge, że po mistrzostwach nie było by nas stać na Sanchesa. Ale może Bayern ma podobne cele jak Apple które na wszystkim oszczędza a ma już odłożone sto kilkadziesiąt miliardów dolarów.

22.01.2017 00:33

Nie przesadzaj już z tym Messim, wystarczyło kupić kogoś takiego jak Hazard w odpowiednim momencie, był też Griezmann, Dybala a już taki Neymar by przewyższył Robbery. Każdy z tych piłkarzy był go wyjęcia za rozsądne pieniądze, jedynie w przypadku Neymara wielkie ale i tak by się opłaciło.

21.01.2017 23:36

Ja też mam nadzieję, że Uli zrobi porządek. Jeżeli pojawi się jakiś młody, genialny piłkarz który podniesie poziom sportowy Bayernu to wierzę, że Uliemu nie zadrży ręka pod czekiem na 80 mln bo w klubach które są największymi rywalami Dumy Bawarii nikt się nie waha.

21.01.2017 23:08

Bayern022

I brak odmłodzenia to tylko wina Guardioli? Gość który chciał Neymara a dostał jakiegoś pulpeta jest tutaj w 100% winny? Zobaczysz co będzie z City za 2-3 lata! Po Sane i Jesusie widać, że będą wielkimi gwiazdami a z wolną ręką do transferów Pep sobie poradzi. Możesz krytykować jego wyniki w LM ale nie żartuj sobie, że w obliczu tak skąpego zarządu brak wymiany pokoleniowej to jego wina. Przecież podobno działacze nie chcieli wydać nawet 30 mln na Costę bo to za dużo i Guardiola musiał się z nimi użerać bo chcieli jakiegoś Herrmanna(nie dam głowy).

21.01.2017 22:49

Bayern gra taką padlinę, że aż żal na to patrzeć. Oglądałem dzisiaj mecze City i United, powiem szczerze obydwa te zespoły grały o wiele ładniejszą piłkę i miały od groma sytuacji, Manchesterom zabrakło szczęścia czy jak kto woli wykończenia, United miało sytuacje w których taki Mata czy Mikita nie potrafili trafić na pustą bramkę(Mata z 2 metrów) a okazji mieli od groma, City trochę mniej ale to z racji lepszego przeciwnika którego i tak mocno przyparli do muru! Do tego nieodgwizdany ewidentny karny dla City po którym Tottenham szybko strzelił bramkę po spalonym....

Wiadomo liczy się wynik! Ale po takich meczach nigdy nie stwierdzę, że Guardiola czy Mourinho to słabi trenerzy bo widziałem co się działo! A Guardiola może i jest nieskuteczny ale jego zespoły ogląda się z przyjemnością. Tylko tyle i aż tyle.

21.01.2017 22:34

Bardziej polecam City-Tottenham! Do tego komentarz Twarowskiego. Bajka!

21.01.2017 18:28

A może to i lepiej? Może zarząd dzięki temu weźmie się za prawdziwe wzmocnienia zamiast przedłużania umów w nieskończoność. Może lepiej odpaść wcześniej jak Barcelona w sezonie 2013/14 i przerżnąć jeszcze mistrzostwo żeby dokonać odważnych zmian i wygrać potrójną koronę za rok? Lepsza 1/8 i wygrana niż ciągłe tkwienie w ciepłym i dającym wymówki półfinale!

21.01.2017 18:06

Niestety, wydaje mi się, że jeżeli Bayern będzie chciał utrzymać się w wielkiej trójce to 40 milionowy rekord transferowy musi zostać pobity.... kilka razy w ciągu 2 okienek...

21.01.2017 16:06

@luu1986

W imię zasad sku... :D

Chciało mu się, to prawda ale pod innymi względami się nie wyróżniał, wyróżniał się jednak na tle drużyny bo jej poziom był słaby! Zrozumiałem w 100%. Kończę dyskusję.

21.01.2017 15:37

@Ribery007
"Naucz się czytać ze zrozumieniem kolego. Napisałem, że nie wyróżniał się POD INNYMI WZGLĘDAMI niż strzelone bramki. Czyli nie kreował sytuacji, wygrał mało pojedynków itp. Natomiast wyróżniał się na tle całej drużyny OGÓLNIE bo poziom drużyny był wczoraj kiepski."

ORYGINALNA wypowiedź;
"Dla mnie Robert zagrał dobry mecz bo zdobył bramki, które zapewniły nam trzy punkty i to się ceni ale pod innymi względami w ogóle się nie wyróżniał. Dużo strat, mało wygranych pojedynków tak jak pisałem. Na tle drużyny się wyróżniał ale poziom drużynowy był dziś niziutki."

Niezależnie jak się będziesz tłumaczył to twoja wypowiedź jest śmieszna i bezsensowna, ale doceniam, że wreszcie zacząłeś odpisywać bo wielokrotnie już wytykałem dziecinną zawartość merytoryczną twoich wypowiedzi i jakoś nigdy nie było mi pisane uzyskanie odpowiedzi! A tu w 2017 taka zmiana!

A tak nawiasem mówiąc, gdybyś widział mecz to zauważyłbyś, że w pierwszej połowie "POD INNYMI WZGLĘDAMI" też się wyróżniał.

21.01.2017 14:53

To leszcz z tego Lewego, dostał podanie górą stojąc pomiędzy pięcioma przeciwnikami i stracił piłkę!!
Bardzo przepraszam! To jednak Ribery007 ma rację! Lewandowski zagrał dobry mecz bo strzelił bramki, ale się nie wyróżniał, jednak na tle drużyny się wyróżniał!!! Tak było! Nie kłamię!

20.01.2017 23:53

@Ribery007

"Dla mnie Robert zagrał dobry mecz bo zdobył bramki, które zapewniły nam trzy punkty i to się ceni ale pod innymi względami w ogóle się nie wyróżniał. Dużo strat, mało wygranych pojedynków tak jak pisałem. Na tle drużyny się wyróżniał ale poziom drużynowy był dziś niziutki."

Wszystko jasne! Nie wyróżniał się, ale jednak na tle drużyny się wyróżniał! Leżę i nie wstaję :D

20.01.2017 23:20

Chodzi ci o Ronaldinho i Ronaldo czy Robbena i Ribery'ego? Jeżeli o ten drugi duet to byli oni największymi gwiazdami Bayernu ale kilka lat temu teraz rządzi Lewandowski który ma nad nimi jedną przewagę, jest też wielkim produktem marketingowym znanym na całym świecie i szkoda, że nie mamy ostatnio szans w LM bo mógłby realnie powalczyć o złotą piłkę którą niegdyś chamsko zabrano Ribery'emu właśnie za brak popularności.

20.01.2017 23:12

A ktoś się bardziej od niego wyróżniał? Bo nie zauważyłem. W pierwszej połowie nawet na rozegraniu był najlepszy a przypominam, że jest NAPASTNIKIEM! Miał jeszcze zatańczyć? Zakładać siatki jak Messi?
Wygrał mecz i tyle....

A pisanie, że nie jest wielką gwiazdą jest przykre dla kibiców Bayernu bo skoro największa gwiazda naszego klubu nie jest wielką gwiazdą to chyba mamy słaby skład....

20.01.2017 22:56

Super! Teraz tylko przedłużyć kontrakty z Xabim, Riberym, Robbenem, Lahmem i Badstuberem do 2038 i czekać na drugiego takiego jak Lewandowski, który zamiast do Realu przyjdzie za darmo do Bayernu! A zarząd niech oszczędza! Bo masa pieniędzy poszła na transfer naszej nowej wielkiej gwiazdy, Sebastiana Rudego odpowiedzi na Neymara i Bale'a!

No i gratulację dla Barcelony za wygraną w LM!

20.01.2017 22:41

http://www.przegladsportowy.pl/magazyn-przegladu-sportowego,pep-guardiola-w-manchesterze-city-mial-stworzyc-druga-barcelona-lub-bayern,artykul,748036,1,13283.html

20.01.2017 01:06

No niestety ale od kilku lat prawdziwe trofeum to dla Bayernu Puchar LM, mamy dwukrotnie wyższy budżet od drugiego Dortmundu i zrównywanie tych pucharów to jak cieszenie się tak samo mocno z z pokonania mistrza świata w szachach i pokonania 4 letniej córki w warcaby.

I jeszcze jedno, piłka nożna to sport w którym liczą się trofea, nikt za 20 lat nie będzie pamiętał, że ktoś "utrzymywał się na topie". Real mimo ciągłego niegdyś odpadania w 1/8 nie jest z tego pamiętany a wszyscy wiedzą jednak, że to najbardziej utytułowany klub świata a ciągle mówi się o la decimach, undecimach i 11 pucharach LM.

Bayern ma budżet na poziomie Realu i Barcelony i aspiracie też powinny być zbliżone!

19.01.2017 23:24

Gdyby Perez przeczytał twoje wypociny o byciu na topie to padłby ze śmiechu. I na 100% zazdrości teraz Bayernowi taniego "bycia na topie" po wygraniu Ligi Mistrzów 2 razy w ciągu 3 lat. Na 100% żałuje teraz przepłacenia za Bale'a i Ronaldo haha

Cieszenie się, że klub zamiast trofeów wybiera oszczędności to trochę masochizm. Rozumiem, że można mieć jakieś ideały ale nie wyobrażam sobie, żeby widząc jak jedzie nowe Bugatti za kilka mln pomyśleć "ale głupek, autobusem taniej!".

19.01.2017 21:51

@Rizzitelli

Nic dodać, nic ująć.

18.01.2017 23:59

http://psgfc.pl/news/show/ancelotti-zdeterminowany-aby-pozyskac-verrattiego

"To właśnie Ancelotti dostrzegł Verrattiego w barwach włoskiej Pescary i pozyskał go do Paryża, umożliwiając mu wejście na poziom, czyniący go jednym z najlepszych pomocników na świecie."

Te słowa bardzo wiele zmieniają w kontekście tego transferu.

18.01.2017 20:51

Alexis jest już trochę za stary, powinnyśmy kupić kogoś kto pogra u nas wiele lat.

18.01.2017 20:46

80 mln za Verrattiego to jest zakup z rozsądkiem!

18.01.2017 18:59

Ostatnie 5 meczów w BL Costa 2 bramki i asysta, Ribery nic. Gdybyś spojrzał przeciw jakim drużynom są te statystki to beż byłbym wdzięczny.

W sumie w moim komentarzu pojawiło się słowo "OSTATNIO" więc nie wiem po co ci to tłumaczę.

18.01.2017 00:47

Ratował, nie ratował, gra praktycznie tyle samo co Costa więc pisanie, że Brazylijczyk jest o wiele gorszy jest głupie bo trener raczej nie wystawia ich praktycznie po połowie dla jaj tylko dlatego, żeby Douglasowi nie było przykro, że jest taki słaby w porównaniu do Ribery'ego.

17.01.2017 22:45

Już nie przesadzajcie z tym mitycznym Robbery, bo o ile Robben jest ostatnio w genialnej formie i to głównie od niego zależą nasze wyniki to jednak Ribery wcale nie gra świetnie a już taki mecz z Lipskiem w wykonaniu Costy pokazuje, że jeżeli Brazylijczyk ma swój dzień to potrafi pokazać o wiele więcej gazu i błysku niż Franck.

Według mnie w przypadku Ribery'ego wcale nie jest powiedziane, że jest piłkarzem pierwszego składu a Costa rezerwowego. Robben to jednak inna historia i jego miejsce jest niezagrożone.

17.01.2017 20:00

Ja sobie to wyobrażam tak, że Alonso odchodzi a grają najlepsi jak w każdym klubie. Jakoś w Realu nikt nie mówi "a co z Jamesem? Isco? Asensio? Lucasem?" grają najlepsi i tyle... A jak się nie podoba to na zawodników Bayernu jest zawsze wielu chętnych.

Według mnie jeżeli jednak Alonso zostaje(o czym się mówi z dużym prawdopodobieństwem) to o tym transferze możemy zapomnieć. Ale gdyby się jednak udało to pomoc widzę tak Vidal(którego mam nadzieję zastąpi niedługo Sanches), Verratti i Thiago zmieniający się z Thomasem na 10. A w 4-3-3 Vidal/Sanches, Verratti, Thiago, a Kimmich na środek pola w Bayernie jest za słaby niech gra na PO tam ma większą szansę.

16.01.2017 22:00

Jeżeli Alonso przedłuża to nie ma tematu niestety. Według mnie Verratti na swojej pozycji jest najlepszy na świecie, taka lepsza wersja Kroosa dająca więcej i w ataku i obronie + technika podobna do Messiego.

16.01.2017 18:53

Miłość między Juve a PSG jest tak wielka, że ten transfer może wyglądać identycznie jak ten Matuidiego. A i wątpię, żeby Juventus mógł choćby wyrównać jego zarobki w PSG. A co do Sanchesa, może niedługo zastąpić Vidala który najmłodszy nie jest a i odejść może bo chętnych jest wielu.

16.01.2017 16:39

Powiedzmy sobie szczerze, ten kto ogląda mecze Bayernu widzi, że Robben jest naszym koniem pociągowym.
Jego problemami są jednak wiek i kontuzje co nie pozwala na niego liczyć, więc dobrze, że przedłużył ale Bayern powinien już myśleć o przyszłości.

16.01.2017 15:26

Myślę, że gdyby nie osoba Ancelottiego to nie byłoby tematu, w dodatku takie transfery jak Hummelsa i Vidala pokazują, że jeżeli Bayern naprawdę kogoś chce to zabawa się kończy i jeżeli sam piłkarz chce przejść to to transfer staje się faktem. Więc jeżeli te plotki to prawda a Carlo udało się przekonać swojego rodaka to Verratti będzie naszym graczem po letnim okienku.

W dodatku Uli który po powrocie ewidentnie chce pokazać kto tu rządzi zwiększa prawdopodobieństwo takiego transferu.

16.01.2017 15:21

Brawo Carlo! Oby się udało! Bayern musi pokazać wreszcie moc jeżeli chodzi o transfery.

16.01.2017 14:42

Ja bardzo lubię Zielińskiego, jego technikę, drybling, elegancję i według mnie naprawdę przypomina Iniestę więc jeżeli za rok będzie ważnym zawodnikiem pierwszego składu to na 100% pójdzie do wielkiego klubu a w Bayernie już kolegę ma :D A co do City, to pewnie tam już tęsknią za Pellegrinim ale ja Pepa nie przekreślam, 150 milionów co okienko i obecny skład Man City to tak znacząca przewaga, że tylko głąb przez 3 lata nic nie wygra, a o bycie nim Guardioli nie podejrzewam.

15.01.2017 19:42

Sule to będzie kozak jakich mało! Jeszcze tylko Verratti, skrzydłowy klasy światowej(przykładowo Carrasco) i kadra kompletna na dobrych kilka lat!

15.01.2017 15:32

3 obrońców na 2 pozycje to nie jest dobry wynik bo w 90% sezonu jest dwóch, w Realu na każdą pozycję jest 2 a nawet więcej piłkarzy i to nie emerytów jak w Bayernie. Mają tak szeroką kadrę, że nawet kontuzja Bale'a nie robi im krzywdy, u nas dłuższa kontuzja Hummelsa czy Robbena kończy przygodę Bayernu w LM i oznacza praktycznie koniec sezonu.

11.01.2017 18:07

Zarząd się ośmiesza kweskią środkowych obrońców bo pewnie nikogo nie kupią a Carlo jak zwykle pomyślał "jakoś to będzie". Może nasz trener zapomniał, że w Bayernie nie gra Ramos i nikt mu tyłka nie uratuje?
Skoro zarząd jest taki skąpy co do kupowania piłkarzy to niech nie płaci Badstuberowi 4,5 mln za nic, to jest.klub piłkarski a nie fundacja. Jak czytam, że to Niemiec i wychowanek więc nie można się go pozbyć trzeba mu pomóc to mi się słabo robi, pierwsze słyszę o pomaganiu człowiekowi płaceniem 4,5 mln€ i nowym Audi Q7 co roku.

11.01.2017 14:33

@Riberyy007

"Nadchodzące pół roku Badstuber będzie grał, potem wróci przepracuje CAŁY okres przygotowawczy i od nowego sezonu będzie nam w stanie pomóc. Oby tylko zdrowie dopisywało co jak wiadomo w jego przypadku jest zagadką."

Nadzieja jest matką i kocha swoje dzieci...

10.01.2017 21:17

Bosteng wypada do początku marca. Z Arsenałem nie zagra.

09.01.2017 18:25

Nikt nie pisze, że nowi skrzydłowi są niepotrzebni. Brandt jest po prostu za słaby na Bayern, jak na skrzydłowego jest strasznie powolny i ociężały, do Costy to mu wiele brakuje a i Coman u szczytu formy lepiej się prezentował.

08.01.2017 22:48

Gdzie ta łamaga a gdzie Ribery?

08.01.2017 20:03

Poprawa jest i gadanie, że jest tak samo nie jest mądre, bo Lewandowski nie jest głupkiem który sobie coś wymyśla.
A, że bardziej mu się podoba gospodarowanie siłami i treningi Carlo? Ma prawo to zaznaczyć i myśleć, że jest lepiej niż w ostatnich latach. A Rizzitelli w połowie swoich ostatnich komentarzy wypisuje, że jeżeli Carlo nie wygra więcej niż Guardiola to będzie to "rozczarowanie", tragedia i ogólnie koniec świata. Ostatnio używa też do tego wypowiedzi Lewandowskiego.

Broniłem Pepa kiedy kiedy głąby pisały, że zniszczył Bayern i sprowadza Hiszpański szrot itp. teraz będę bronił Carlo skoro jeden użytkownik nakłada niepotrzebną presję na jego misję w Monachium a jednocześnie zdejmuje ją z Pepa któremu obecnie nie idzie, vide komentarze o "budowaniu" Man City.

08.01.2017 00:26

@Rizzitelli

Nie obśmiewaj jak dziecko, to, że jest lepiej nie oznacza, że kontuzje znikną całkowicie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

07.01.2017 22:15

Jak komuś się nudzi to do poduszki wywiad z Pepem:

https://www.youtube.com/watch?v=9eajVUNs_Wo&t=4s

W miarę świeży, głównie o tym co się dzieje w City i o lidze Angielskiej.

07.01.2017 22:08

Pep chce Badstubera tylko po to, żeby na treningach pokazywał tym tumanom jak się ustawiać czy coś w tym stylu, innego wytłumaczenia nie widzę.

06.01.2017 20:17

Wartość Thiago na Transfermarkcie 22 mln euro? Dla porównania takie tuzy jak:
-Depay 25 mln
-Jack Wilshere 25 mln ?????
- Granit Xaka 35 mln
-Ivan Rakitic 50 mln ??
I wielu innych...

06.01.2017 17:07

Nie mam zamiaru się kłócić o rzeczy które tutaj wymieniłeś bo to zależy od interpretacji, odniosę się jednak do tego co mnie naprawdę poraziło a ty praktycznie się do tego odniosłeś.

Otóż trener który ma kadrę o wartości 582 mln euro powinien zdobyć mistrzostwo, puchar i przynajmniej półfinał LM. A już trener który dysponuje kadrą o wartości 540 mln euro może sobie spokojnie budować potęgę zespołu. Rozumiesz tę abstrakcję?
Dodatkowo ten drugi pan może sobie kupować piłkarzy jak chce kiedy chce i za ile chce a jego klub niestety ale jest o wiele bogatszy, i filozofia ma z tym niewiele wspólnego, zamiast filozofii jest rozwaga i w przeciwieństwie do włodarzy City gilotyna nad głową, bo jeżeli Bayern przesadzi z wydatkami to wpadnie w kłopoty finansowe.
W City sprawa wygląda inaczej, tam trzeba się zajmować tym jak wepchnąć w klub jak najwięcej arabskich pieniędzy nie łamiąc przepisów .

A na wynik punktowy City miał duży wpływ sam Pep i włodarze City ogłaszając, że obecny trener wyleci za pół roku niezależnie od wyników.

06.01.2017 16:45

Rizzitelli

Słowo ostatecznie nie oznacza "po jednym sezonie".

A tak już na serio. Co ty mi tu za stronnicze bzdury wypisujesz? Carlo musi wygrać trofea krajowe i dojść przynajmniej do półfinału LM ale już nasz ukochany Pep może sobie odbudowywać "City w ruinie"?

Otóż w ostatnim sezonie obydwa te zespoły doszły do półfinału LM, jakie możesz mieć obiektywniejsze porównanie sytuacji obu zespołów w danym momencie?
I o jakim my tu budowaniu mówimy? Klub o wiele bogatszy od Bayernu, wygrywający mistrzostwa w silniejszej lidze, mający w składzie chyba nawet więcej gwiazd w ofensywie niż obecny Bayern, wydający co roku pieniądze niewyobrażalne dla Bawarskiego klubu i do tego Pep który wydał sobie 150 mln i w przeciwieństwie do Carlo nikogo ważnego nie sprzedał, nie mówiąc już o wygraniu bitwy z naszym klubem o De Bruyne.
Gdzie tutaj jest miejsce na jakąś budowę? Wystarczy dobrze poukładać zespół taktycznie i z najlepszym składem w lidze można się bić o 1 miejsce.

A co do Mourinho, on też wydał wielkie pieniądze tylko, że w United to się zaczęło niedawno, od ich kryzysu i nie jest to codzienność tak jak w City.

06.01.2017 01:01

Głównym problemem jest to, że nie gra w Realu.

05.01.2017 23:09

Na ten moment jedyny sukces De Bruyne to to, że dużo kosztował. Kante miał dobry sezon ale gdzie mu tam do jakości Iniesty?

05.01.2017 23:00

Czarno-czerwona jest super, kupię jak wygramy LM :D

A co do Iniesty, o żadnych wtykach od UEFY nie ma mowy. Wtyki były jedynie u Bozi jak talenty rozdawali.

05.01.2017 22:40

Stronę tz.de i ich galerie zdjęć programują chyba uchodźcy, żeby galeria się normalnie załadowała trzeba ją ładować 8 razy a 1/3 zdjęć musi być oczywiście biała.

05.01.2017 21:35