300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 18

@SammyKufour bez przesady, on ma problem z celnym przerzutem na drugą stronę boiska (choć ostatnio i tak wygląda lepiej w tym aspekcie) więc o jakim sombrero tu mówimy? To, że ma dobrą fizyczność nie znaczy, że potrafi ją w umiejętny sposób wykorzystywać. Jeśli ktoś zamiast powalczyć o piłkę z rywalem, to idzie na łatwiznę i popycha rywala całej siły, a potem jest rzut wolny dla rywali- to nie wiem, czy takimi zachowaniami wygrywa się mecze; nawet na odwrót. Każdy może dublować pozycję napastnika czy oddać strzał z dystansu, z tym, że nie każdy zrobi to dobrze. Nawet jeśli wchodzi w drugie tempo (co się rzadko zdarza u innych naszych asów) to i tak nikt tego zazwyczaj nie wykorzystuje, więc marne wsparcie. Jedynie się zgadzam w kwestii odbiorów, gdyż ostatnio TT ustawia go idealnie pod właśnie wykręcanie statystyk w tym aspekcie. Nie zmienia to faktu, że nowoczesna "6" powinna umieć- nawet przede wszystkim- szybko myśleć i bardzo ładnie podawać/przerzucać piłki. Goretzka to ani nie "6" ani nie box-to-box (chyba, że przyjmiemy że jest to określenie zawodnika, który w gruncie rzeczy jest niepotrzebny).

11.04.2024 15:47

Oprócz psychofanów nikt nie będzie tęsknił za grą Goretzki na alibi czy "dograniami" w pole karne Comana. Tak przynajmniej myślę ;)

11.04.2024 14:19

1

Edycja na pewno ciekawa, ale tylko dlatego, że żaden z zespołów nie gra na swoim najwyższym poziomie. Nikt się właściwie bardzo nie wyróżnia i jedyny duet faworytów gra ze sobą w ćwierćfinale (Real, City).

11.04.2024 11:00

Aktualnie nawet nie ma co porównywać tych dwóch Panów- Kane jedną z najlepszych "9" w tym sezonie, a czy Lewandowski jest chociaż w TOP10?
W ujęciu całej kariery- na pewno Lewandowski grał w klubie, w którym trofea były na porządku dziennym, a z Barcą też już coś wygrał. Za to Harry... no cóż, przynajmniej jest profesjonalistą z krwi i kości (czyli nie tylko w kwestiach piłkarskich, ale także w osobowości).

11.04.2024 10:56

Jakoś nie wierzę, że dadzą radę, ale obym się mylił...

11.04.2024 09:59

Długo już u nas gra ;)

11.04.2024 09:58

Nie no BVB tragicznie (a pamiętajmy że właściwie z taką samą XI pokonali nas, dodatkowo nie było Kobela). Barca za to póki co zaskakuje w Paryżu, ale pewnie w drugiej połowie się wycofają i jeszcze przegrają ten mecz ;)

10.04.2024 21:52

Ogarnie ktoś w końcu ten problem z problemami mięśniowymi? Bo coś jest kompletnie nie tak...

10.04.2024 20:27

Odegaard grał pięknie. To jego czucie piłki i gry, znakomita współpraca z Saką... u nas ze świecą takiego zawodnika szukać...

10.04.2024 20:24

1

Tuchel stylem dał jasno do zrozumienia wszystkim, że we wszystkich pozostałych meczach, które będą miały dla klubu duże znaczenie (tj. mecz(e) w LM) będzie gra brzydka i bardzo defensywna, gdyż nie mamy wystarczającej jakości, by grać na równi z najlepszymi zespołami, a nasz zespół jest zbliżony poziomem do Crveny Zvezdy Belgrad zamiast do Man. City...

10.04.2024 20:22

@admin Tak, ale załóżmy, że zespół oddałby 40-50 takich strzałów, to wtedy pewnie xG wyglądałoby całkiem nieźle. Zgadzam się z tezą, że xG jest najlepszym z dostępnych statystyk, ale nic nie zmienia faktu, że Arsenal był po prostu lepszy, jeśli chodzi o operowanie piłką, organizację gry. My graliśmy chaotycznie, a te kontry wcale nie były przeprowadzane na wysokim poziomie i coś z nich byliśmy w stanie wykrzesać dzięki indywidualnościom.

10.04.2024 20:16

@admin źle to ująłem. Miałem na myśli oddanie strzału, który nie będzie miał szans na powodzenie (z racji na fakt, że- w tym hipotetycznym przykładzie- cały zespół broniący jest ustawiony w świetle własnej bramki).

10.04.2024 18:45

@admin Jeśli strzały to nie jest istotna statystyka to właściwie tak samo można powiedzieć o xG, gdyż trener danego zespołu może postawić jedenastu piłkarzy w polu karnym i wtedy każde wejście atakującego blisko bramki będzie zaliczane do xG, a przecież i tak niczego tam nie zrobią, bo cały zespół brani dostępu do bramki.
Taka hipotetyczna sytuacja, ale trafną ;)

10.04.2024 18:07

@Pir5 No widzisz, na POPiS głosuje masa społeczeństwa od lat, ale dobrym wyborem tego nazwać nie można...

10.04.2024 17:08

@FCB4ever2014 Raczej kontrolę nie jest gra na aferę, podania na oślep i liczenie na farta. Jeśli wierzymy, że Tuchel wykorzystuje fizykę kwantową i dzięki wytworzeniu pewnej energii pod bramką Arsenalu jesteśmy w stanie doprowadzić rywali do błędów to tak- Tuchel odrobił zadanie.

10.04.2024 17:05

@admin Teza, że nie zasłużyliśmy na remis może jest trochę na wyrost, jednak nie zmienia to faktu, że u nas grały indywidualności, a w Arsenalu zespół. I temu nie zaprzeczy żadna statystyka.

10.04.2024 17:00

@admin Zatem można założyć, że w naszym niedawnym meczu z Mainz (8-1) wcale nie byliśmy lepszą drużyną, gdyż sposób, w jaki klub gra zależy od pomysłu trenera i jedynym aspektem, w którym byliśmy rzeczywiście lepsi (a nasza przewaga nie była na podstawie podejścia) to wynik.

10.04.2024 16:58

W sprawie gry Harry'ego to bardzo przykro się to ogląda. Gość dostaje piłkę, mając co najmniej jednego rywala na plecach, stara się rozegrać, ale nie ma nawet do kogo, bo nikogo nie ma obok...

10.04.2024 16:29

1

@Jurgen1982 dokładnie, najbardziej wymowne było wysyłanie dalekich piłek przez Manu, który praktycznie zawsze stara się rozgrywać od bramki.

10.04.2024 16:25

@hoven zgadza się, takim stylem można wygrać LM, ale trzeba robić to sprawnie. Jeśli to nie jest nasz styl, to po co w ogóle tak grać? Przecież jakość naszych piłkarzy jest- przynajmniej w teorii- na tym samym poziomie co graczy Arsenalu.
@Pir5 Jeśli zagralibyśmy jak z Heidenheim, to byłaby kompromitacja, dlatego były to słuszne obawy. Zagraliśmy jednak lepiej w defensywie- co nie znaczy, że dobrze, gdyż w ofensywie po prostu nie istnieliśmy.

10.04.2024 16:24

@admin na to 2.1 złożyły się: rzut karny, gol Gnabry'ego (oba te zdarzenia dziełem przypadku i indywidualnych umiejętności poszczególnych graczy) i może jeszcze słupek na sam koniec meczu. Przytocz teraz ile strzałów oddały oba zespoły, to mamy już znaczną różnicę na korzyść Kanonierów. Dodatkowo wymienili więcej podań (nie wspominając ile my wymieniliśmy na ich połowie). Czekam na jeszcze jakieś statystyki.

10.04.2024 16:15

@Pir5 co ty piszesz, człowieku? ;)
Cieszę się, że wyciągnęliśmy remis, ale- będąc obiektywnym- nie zasłużyliśmy na niego. Ale taka jest piłka.

10.04.2024 15:27

Umniejszanie Arsenalowi po tym meczu jest śmieszne. Nie byliśmy w stanie choćby na chwilę wejść w kontrolowane posiadanie na połowę Londyńczyków. Gdy już próbowaliśny grać piłką, to dzięki pressingowi od razu nas wypychali (bo my- jak zwykle- gramy po obwodzie). Druga połowa nie była świetna w ich wykonaniu, ale nawet wtedy nie było momentów, które możnaby jednoznacznie uznać za lepsze w naszym wykonaniu. W defensywie graliśmy solidnie, ale w rewanżu to może być za mało.

10.04.2024 15:17

Musiali brakuje takiej wizji gry jaką ma Wirtz. Właśnie w tych stykowych sytuacjach Jamal radzi sobie dosyć dobrze, mając na uwadze jego fizyczność.

10.04.2024 09:47

Rzygać się chce tymi kontuzjami...

10.04.2024 09:09

1

Z takim stylem to nieważne czy TT będzie trenował Bayern czy Mainz, wyniki będą podobne. Graliśmy w pierwszej połowie jak jakiś outsider z fazy grupowej LM, gdyby Arsenal zagrał spokojniej i nie dał nam impulsu, to pewnie byłaby kompromitacja. A tak to mamy szansę dostać się dalej (chociaż gra jest brzydka jak cholera).
W drugiej połowie to Arsenal grał znacznie gorzej, a nie my lepiej.

10.04.2024 09:08

Nie zauważyłem nawet tej sytuacji xD

10.04.2024 09:03

1

Teraz znów Gnabry wypada... Może dobry powrót zaliczył, ale na podstawie kilku meczy postulowanie o zostawienie go na kolejny sezon (mając na uwadze pensję) nie jest chyba trafną reakcją.

10.04.2024 09:02

To trochę przerażające, że właściwie nie potrafiliśmy z gry stworzyć żadnej sytuacji. Myślałem mimo wszystko, że czasem będziemy tworzyć akcje, a gole padły jedynie dzięki szybkim wyjściu, a drugi dzięki indywidualnemu błyskowi. Nie wróży to dobrze przed rewanżem :/

10.04.2024 07:43

1

Wywalczony remis w dziadowskim stylu, ale Arsenal w drugiej połowie też nie był wyśmienity. Zobaczymy co przyniesie rewanż.

09.04.2024 22:55

Jest tragicznie i to bardzo. Wyglądamy jak jakaś Kopenhaga, a prowadzimy dzięki temu, że sprzyja nam szczęście i indywidualnym przebłyskom. I tak to przegramy :/

09.04.2024 21:50

Tylko się nie skompromitować. Wszystko inne będzie nienajgorsze.

09.04.2024 20:32

Pięknie nie będzie, ale może nie będzie tragicznie. To już będzie piękne ;)

09.04.2024 20:29

Bez niespodzianek. Szkoda, se Tel na ławce.

09.04.2024 19:56

@tapczan ano, to na pewno. Nie zmienia to faktu, że ten sezon mają bardzo dobry.

09.04.2024 18:33

Świetny ruch. Potrzebujemy go jak O2.

09.04.2024 18:25

Odejdź, jeśli sami nie chcą cię wywalić ;)

09.04.2024 18:19

Zobaczymy jak będzie, ale przewiduję, że będzie nas wodził za nos ku uciesze użytkowników dieroten ;)

09.04.2024 17:00

@tapczan ale teraz mogą nas ograć :/

09.04.2024 15:18

Porażka jedną bramką będzie bardzo dobrym wyjściem :)

09.04.2024 15:13

Kiedy tak źle było? Nie przypominam sobie...

09.04.2024 15:12

Dobry ruch.

09.04.2024 14:11

@Jurgen1982 To lepiej, żeby grał cały czas kosztem kogoś, kto jest wartością dodaną?

09.04.2024 14:11

@AdiFantasti Nie rozumiem po co kisić Tela podczas takiego meczu. Wierzy ktoś, że Sané jest jeszcze w stanie w tym sezonie dać coś ekstra?
A Manu zdąży jednak wrócić? Byłaby to świetna wiadomość.

09.04.2024 12:50

Ajax też był kiedyś topowy ;)

09.04.2024 12:48

1

Pełna zgoda. TT jedynie pogłębił problem, który już wcześniej istniał. To nie jest tak, że za Nagelsmanna brak zaangażowania czy chimeryczność nie były widoczne- otóż były i już wtedy trwały na ten temat dyskusje. Teraz tylko widzimy wzmożenie tego podejścia na nieosiągalną wcześniej skalę.

09.04.2024 12:47

Przykro mi to pisać, ale pomimo mej sympatii do Thomasa Müllera, to naprawdę jego rola powinna się zawierać jedynie w utrzymywaniu dobrej atmosfery, dyrygowaniu drużyną w postaci asystenta trenera i służeniem jako joker w talii, który ma być wprowadzany na ostatni kwadrans, aby stworzyć chaos pod bramką rywala i coś z niego wycisnąć ;)
Dlatego uważam, że optymalny skład brzmiałby (mając na uwadze nieprzygotowanie Pavlovica i Neuera):
Sven- Joshua, Matthijs, Eric, Alphonso- Leon, Konrad- Mathys, Jamal, Serge- Harry.
Na ławeczkę Thomas z tragicznym ostatnio Leroyem, a jeśli Davies będzie grał jak ostatnio, to w przerwie wprowadzić Raphaela. No i oczywiście wola walki, której brakuje naszym asom.

09.04.2024 12:41

Wszystkiego dobrego i zwycięstwa ulubionego klubu ;)

09.04.2024 12:36

1

Zbyt dużo tych ostatnich sprawdzianów dajemy niektórym. Musimy przestać traktować piłkarzy z sentymentem, jeśli nie są wartością dodaną na boisku.

09.04.2024 10:35

Dzisiaj Gnabry w 5. minucie pięknym strzałem pod poprzeczkę daje prowadzenie, Leon Goretzka zagrywa piękna zawiesinkę do Kane'a, który bez zahamowań dokonuje egzekucji na Arsenalu, a w Monachium to będzie tylko formalność :)

09.04.2024 10:32

@SammyKufour No to się dowiemy w jakiej jest w formie po kontuzji, ale przed kontuzją był w formie. To miałem na myśli ;)

08.04.2024 14:24

To oczywiste. Pavlo nie dość, że jest w formie, to znakomicie rozprowadza piłki i współpraca na linii Pavlo-Kimmich może być decydująca. Ale z Laimerem w środku nadal będzie gra po obwodzie i brak pomysłu

08.04.2024 12:45

Z Gnabrym jest taki problem, że ma dobre momenty praktycznie w każdym sezonie, ale oprócz tego ma masę meczów, gdzie daje ciała. W tym sezonie nie było takich występów, ponieważ w ogóle nie grał ;)

08.04.2024 11:44

@fiidoo Phonzie nie gra teraz dobrze, ale nie widzę innego gracza, który mógłby go godnie zastąpić za zdrowe pieniądze. Jego pięta Achillesa jest ustawianie się, ale to jest element, który można poprawić.

08.04.2024 11:35

No właśnie, skoro wpadli na taki pomysł (i- co ważniejsze- nie niesie on ryzyka utraty dużych pieniędzy) to dlaczego nie zrobili tego miesiąc temu? Teraz już za późno na uratowanie stylu gry i wyników, a nawet jeśli się uda, to nie mamy już szans na BL, a w LM we wtorek kompromitacja się szykuje, więc w rewanżu raczej nie zdołamy tego odrobić.

08.04.2024 11:30

Dobra wiadomość. Zbawienna.

06.04.2024 19:52

1

@Jurgen1982 z tym się zgadzam.

06.04.2024 18:44

Ta, Goretzka z Laimerem będą wymiatać, tylko przyjdzie ktoś kto ogarnia ;)

06.04.2024 18:26

Posypią się głowy po sezonie. Mam przynajmniej taką nadzieję ;)

06.04.2024 18:25

1

Panienki z Arsenałem?

06.04.2024 18:23

@Barthyren no mam nadzieję, może on coś uratuje. Honor przynajmniej.

06.04.2024 18:08

I to jest info. Będzie się działo, już dzisiaj Tuchel nerwowo nie wytrzymywał ;)

06.04.2024 18:06

Pavlovic wróci na Arsenal? Bo jeśli nie, to gramy znakomitym duetem Laimer-Goretzka. Już widzę tą kontrolę...

06.04.2024 18:05

1

Po sezonie mamy prawo i obowiązek domagać się dużego przemeblowania w zespole. Inaczej nic się nie zmieni...

06.04.2024 17:57

Już ci wierzę ;)

06.04.2024 17:49

Ich ostro powaliło już. Śmieszne, że niektórzy winą obarczają tylko trenejro, bo przy takim podejściu cały zespół supergwiazd powinien pozostać nienaruszony...

06.04.2024 17:48

Coman słabo punktuje (jeśli mówimy o kanadyjce). Za to potrafi dać sygnał w momencie, gdy zespołowi nie idzie (przynajmniej kilka razy już tak było). I wcale go nie bronię, ale zobaczymy jak Gnabry zagra z Arsenalem. Wtedy będzie można go obiektywnie oceniać m

06.04.2024 16:30

Gnabry punktuje, tylko że z przeciwnikami z niskiej półki. Było tak rok temu na końcu sezonu i jest tak teraz. A oprócz tego tragiczny mecz :/

06.04.2024 16:21

No to we wtorek ze Svenem na bramce... Znakomicie.

06.04.2024 10:29

Nie w kompetencji kibiców leży zdiagnozowanie tego problemu i wyeliminowanie go. Zająć się tym musi klub. I to jak najszybciej.

06.04.2024 10:28

Tak, Sané ma urazy od czterech lat...

06.04.2024 10:26

Z całym szacunkiem, ale Tuchelowi już podziękujemy. Może pokaże w innym klubie, że był to wypadek przy pracy, ale-w mojej opinii- TT bardziej pasuje do klubów ze średnim/dobrym potencjałem piłkarskim, które potrafią się bronić. U nas jest średnio w tym aspekcie ;)

04.04.2024 20:11

Tu nie ma dużej filozofii. Jeśli ktoś od kilku lat nie dojeżdża, to powinien zostać z klubu wywieziony na taczkach. To nie może być tak, że kilku dobrych trenerów pod rząd ma takie problemy (z wyjątkiem jednego sezonu Flicka, gdyż w tym drugim już były pierwsze oznaki tej beznadziejności, zakładając oczywiście, że sezon 18/19 był słaby z powodu watpliwych umiejętności Kovaca).

04.04.2024 15:10

@BaltazarGabka
Rozumiem, ale z taką grą, to nie ma większego znaczenia, kogo wystawimy ;)
Żartuję oczywiście.

04.04.2024 12:36

Kto jest za tym, żeby wystawić juniorów z Heidenheimem? Pokazać kilku personom, co o nich klub i kibice sądzą?

04.04.2024 11:39

Ma rację brat. Nie ma sensu się przemęczać.

04.04.2024 11:38

Szkoda, że naszym się genialne mecze nie zdarzają :/

04.04.2024 11:37

Bardzo dobre informacje. Wierzę w Eberla.

03.04.2024 18:11

Dobrze, Coman. Nie ma co się gimnastykować.

03.04.2024 18:10

Przynajmniej przez jakiś czas nie marudzi na pozycję...

03.04.2024 18:09

@Pir5 Gnabry też w formie robi różnicę. Davies tak samo. Tylko kiedy oni mają formę? Sané miał na początku sezonu, ale nie wytrzymał z nią do końca...

03.04.2024 18:04

Sprzedać. Sané nie zgodzi się na obniżkę, nie ma o czym nawet gadać...

03.04.2024 08:31

@kibicod2007 z całym szacunkiem, ale mam wątpliwości czy to ścisła topka. Akurat Haartman mi się podoba w grze, ale już widzieliśmy wielokrotnie jak kończą dobrzy zawodnicy z Eredivisie, gdy przejdą "wyżej".

03.04.2024 08:28

Te ultimatum Bayernu staje się powoli memem. Pamiętam jak dali deadline łysemu ;)

03.04.2024 08:26

Zbankrutujemy z tymi trenerami...

03.04.2024 08:15

Ciekawe jakby się Führich u nas prezentował. Na pewno ciekawy zawodnik.

03.04.2024 08:13

Dobra, tylko kto za Kanadyjczyka? Już mamy wystarczająco dużo znaków zapytania na poszczególnych pozycjach na to okienko ..

02.04.2024 19:12

Zastanawiam się, jaką krzywdę księciu tu wyrządzili w Monachium... Wypromowali go?

02.04.2024 16:06

Rzeczywiście mamy takie pole manewru? Jest Nagelsmann i... De Zerbi (z poważniejszych kandydatów).
Jest problem, ale to nic nowego u nas...

02.04.2024 16:05

Ja pieprzę... Amerykę odkryli...

02.04.2024 08:46

Wincyj wolnego! WINCYJ

01.04.2024 15:53

Dajcie żyć...

31.03.2024 10:27

Ten też...

31.03.2024 10:22

Niech Eberl to ogarnie w lecie i ruszamy z nową energią, bo w tym sezonie już nic się nie zmieni. Od Arsenalu dostaniemy na łeb, a jeśli nie, to City nas zrobi gorzej niż rok temu...

31.03.2024 10:21

Idealnie Eberl to podsumował. Przed nami bardzo ciężki bój z Heidenheim xD

31.03.2024 10:19

Już czytałem złożone analizy na tle psychologicznym ekspertów z dieroten, mówiące, że zaangażowanie wróciło z powodu informacji o odejściu Tuchela. Okazały się one jednak... NIETRAFNE ;)

31.03.2024 10:17

Ciekawy jestem, kiedy coś się zmieni. Bo w tym sezonie raczej nie...

30.03.2024 20:32

Może już tego wystarczy? Co nie?

30.03.2024 20:28

Co my robimy? xG kilka razy większe od BVB a oni prowadzą. Tragedia jak zwykle...

30.03.2024 19:22

Nie zdziwilbym się. Powrót zamachów w Europie jest niezwykle prawdopodobny. Pytanie tylko kto za tymi zamachami będzie stał (gdyż niewątpliwie będzie to istotny element w konflikcie NATO-Rosja).

30.03.2024 17:48