DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: GuteSpiele Strona 31

@DonJupp4ever Dobrym znajomym Flicka - szopka medialna na transfery i jeszcze Kovac się dołączył :D

Myślę, że nikogo nie trzeb przekonywać - obaj zostaną i będą musieli się pogodzić. Jeżeli ktoś uzna, że musi odejść to na pewno nie będzie to Brazzo, bo takiego stanowiiska nigdzie nie dostanie, a Flick się może zaczepić w zasadzie w każdym topowym klubie jak trenerom skończy się umowa.

14.04.2021 13:17

@Legend567 Pierwsza wcale nie lepsza. Gość nie ma szans wygrać szatni.
Numer dwa jest ok. Na liście powinien być też Joachim Löw, który będzie wolny.

Prawda taka, że ta lista jest wymysłem i taką analizą kogo można by wziąć, a nie jakimś oficjalnym info.

14.04.2021 13:12

Bez kitu. Żadnych Nagelsmannów. Chude lata się szykują z takim trenerem.
Choć i tak wiadomo, że to szopka medialna, żeby transfery były.

14.04.2021 12:59

@hoodykr Ławki nie ma, ale pierwszy skład wciąż kapitalny.
Szkoda, że (według prasy) odpuszczamy takie perełki jak Wijnaldum, bo chcemy kupić Neuhausa.
W naszej sytuacji wskazane by było wziąć i tego i tego. Jeden świetny piłkarz, doświadczony i co najważniejsze za darmo. Mówi się, że duże zarobki, a guzik prawda, bo widziałem tabele według której w Liverpoolu nie zarabia się więcej niż 10 milionów funtów. Byłoby to niezłe wzmocnienie i wcale nie dużo droższe niż Coco, który również kosztował 40+ milionów.

Napastnik jest jeden. Choupo wszedł na wyżyny swoich umiejętności z PSG i taka prawda jednak poza tym jest słaby - to piłkarz na 3 wybór, a nie drugi.
Kupmy Aubameyanga - nie powinien być drogi - wiek + słabszy sezon i jakieś spiny z trenerem.
Będzie świetny ST i gość co może też zagrać na skrzydle jak będzie trzeba.

14.04.2021 12:15

Kimmich powinien przejść środkiem :D

Edytowano : 2021-04-14 12:00:56

Ciekawe co by zrobili jakby się tak przepchnął pomiędzy nimi

14.04.2021 12:00

Wąska kadra w Bayernie.
Odchodzą: Boateng, Alaba, Costa, Choupo?, Tolisso?, Süle?
Przychodzą: Upamecno i jakieś talenty xD

Mówią, że nie ma pieniędzy, a tu trzeba będzie wydać bardzo dużo.

Edytowano : 2021-04-14 11:39:03

Martinez jeszcze odchodzi i mamy nowy sezon.

Neuer
Pavard, Upamecano, Lucas, Davies
Kimmich, Goretkza
Sane, Müller, Coman
Lewandowski :O

Ławka: Nübel, Roca, Sarr, Dantas??

Hahaha

14.04.2021 11:36

A Hoeneß nie jest przypadkiem w radzie nadzorczej? Jemu nie potrzeba Brazzo, żeby wiedzieć co się w klubie dzieje. Wystarczy jego funkcja + nazwisko, aby zarządzać.

14.04.2021 11:27

@bayern1987dwa Nagelsmann jest młodszy niż Neuer i jest w zasadzie w wieku Lewego. On szatni tu nie wygra, bo już Kovac bardziej charakterny nie dał rady.
W zeszłym sezonie spalił się w CL w półfinale i był tego świadom, a w tym roku to powtórzył. Bayern to za wysokie progi na niego. Chyba, że walka o mistrzostwo Niemiec to dla nas szczyt.

Kimmich by nim rządził, a nie on zespołem :D

Edytowano : 2021-04-14 11:26:22

@Kimas Dokładnie - zwłaszcza, że Kimmich ostatnio trochę pod formą, a Leon w wybornej. Gnabry ostatnio wrócił do całkiem wysokiej formy.

14.04.2021 11:25

@Elessar No wiesz kibic kibicowi nierówny - zbyt duża grupa, aby wrzucać ich do jednego wora. Mam wielu przyjaciół którzy są kibicami BVB, czy nawet Schalke i żadnych problemów to nie wywołuje. Watzke - Kalle to zupełnie inna relacja i poziom szacunku niż część kibiców Bayernu o Watzke.

W zeszłym sezonie widzieliśmy "kibiców" vs Hopp i relacje Hopp - Kalle. Różnica ogromna.

Jako fan niemieckiej piłki będę wspierał BVB, bo wiem, że jednak większość kibiców jest normalna, a ultrasi często robią cyrki - to oni krzyczą najgłośniej, ale jest ich mało.

14.04.2021 10:57

@Elessar Kibicuje się klubowi, czy kibicom? :D

14.04.2021 10:50

@miroslawBayern Przestań już umniejszać Bayernowi. Wszyscy rywale są dla Ciebie mocni, a Bayern słabszy - jak Bayern wygrywa to Bayern ma szczęście. Jak rywal traci 2 bramki po 31 strzałach to już nie jest szczęście.
Bundesliga wcale nie jest taka słaba - La Lige też byśmy wygrali w tym sezonie.

14.04.2021 10:44

@miroslawBayern Byliśmy lepszym zespołem i to jest fakt. Możliwe, że Bóg nas wczoraj ratował, ale jednak PSG miało więcej szczęścia w pierwszym meczu i nie ulega to żadnej wątpliwości.

14.04.2021 10:28

Szopka medialna trwa dalej :D
Może to i dobrze, bo coś się ruszy.

14.04.2021 10:24

@Reeken89 Jak na razie to zarząd jest za Flickiem, a z Brazzo miał kilka sprzeczek.

14.04.2021 09:43

@Reeken89 U nas nikt nie jest nad klubem. Jak Flick powie, żeby zwolnili Brazzo to podziękują za współpracę, ale Flickowi.

Jak Flick serio odejdzie przez konflikt z Brazzo to znaczy, że psycha słaba.

14.04.2021 09:28

Zwykła szopka medialna. Flick wie jak ważny jest dla zespołu i zarządu i wie, że zarząd może wiele zrobić, aby go zatrzymać. Godne transfery na nowy sezon w 100% w grach.

14.04.2021 09:11

Flick i Brazzo zostaną, a po sezonie się pogodzą.

Jestem zrelaksowany.

14.04.2021 00:32

@Arkady142 No nie wiem, bo jednak Alaba na CB to jest wymysł Guardioli. Całą masę spotkań w 2015/16 zagrał na tej pozycji.

W sumie pisał ktoś niedawno o meczu z Wolffsburgiem w 2015 roku - Alaba grał tam na CB :)
Pomijając to wtedy też mieliśmy "potężną" ławkę: D

Edytowano : 2021-04-14 00:25:56

@Pir5 Pilnuj się, abyś z Leweym nie odszedł od Bayernu :D

14.04.2021 00:25

@FanGraczyBayern Obaj zostaną.

14.04.2021 00:20

@Arkady142 Nie tyko mój, ale Fliick również.

Edytowano : 2021-04-14 00:19:55

@Flicka również.

14.04.2021 00:18

@FanGraczyBayern Nie tylko jego, ale w dużej mierze. Nie można stracić piłki zaraz po odbiorze na swojej połowie.

Nic nie twierdzę, ale jednak to nie jest to samo, bo ktoś odebrał i padło kilka podań + genialny zwód z uderzeniem Mbappe jak nie widzisz różnicy pomiędzy tym, a stratą piłki w momencie kiedy zespół zmienia ustawienie z defensywnego na ofensywne co powoduje podaniie z pierwszej piłki i sytuacje sam na sam to już twój problem.

Błąd to błąd, ale jednak inna kategoria.

14.04.2021 00:17

@FanGraczyBayern Nie bronie go, ale bez przesady. I co to drewniak w ogóle w polskiej analogii? Mi zawsze to stwierdzenie kojarzyło się z sztywnym zawodnikiem, który nie wykonuje elastycznych ruchów :D

14.04.2021 00:11

Ale on tylko nazwał Lewego drewniakiem xD A jaki rynsztok był jak się na meczu ludzie wypowiadali o Sane.

14.04.2021 00:08

@Elessar Porażka Bayernu to wina piłkarza Andory, kontuzja Kimmicha to wina Sarra, czerwona kartka Roca to wina Comana - oj były kilika perełek w tym sezonie :D

14.04.2021 00:06

@Arkady142 Przeczytaj to co napisałem jeszcze raz i sam się nie kompromituj :D

13.04.2021 23:53

jak Pep nic nie zepsuje z BVB to wygra CL. Z mocnymi sobie radzi, bo tam jest więcej miejsca.

13.04.2021 23:50

Julian? Mistrzostwo będzie wyzwaniem...

13.04.2021 23:47

@seba No i co z tego. To on zbudował Bayern jako potęgę.

13.04.2021 23:46

@seba Jaki rynsztok - szkoda słów, Brazzo jak Brazzo, ale jazdy po Hoeneßie to nieporozumienie.

13.04.2021 23:43

@Elessar Gość był świetnym trenerem przed reprezentacją więc w piłkę klubową też potrafi, a poza tym był najlepszym selekcjonerem XXI wieku. W kadrze się już wypalił więc odchodzi.

Zresztą po co o tym gadamy ja k Flicka mamy,.

13.04.2021 23:34

@Elessar nie.

13.04.2021 23:31

Nie wierze w odejście Flicka, ale jak odejdzie to bierzmy Löwa

13.04.2021 23:29

@dzojko To będzie cud wygrać Bundeslige...

13.04.2021 23:15

@Arkady142 Ale tylko środek. Lucas i Boateng nie mieli żadnych problemów z Mbappe i Neymarem, ale Di Maria kręcił Daviesem jak chciał. Pavard też nie do końca dobrze.

13.04.2021 23:09

Nie jedźcie Brazzo za brak napastnika drugiego, bo to Lewy pierwszy płakał jak chcieli kupić Lukaku...
Prawda jest taka, że jeżeli mamy mieć zabezpieczenie w takich sytuacjach to musimy kupić kogoś porządnego. Lewy będzie niezadowolony, ale innego rozwiązania nie ma.

13.04.2021 23:07

Panowie jesteście wielcy! Wszyscy bez wyjątku daliście z siebie maksa. Zabrakło nam trochę szczęścia.

13.04.2021 23:01

Przestańcie majaczyć z tym wyrzuceniem Sane.

13.04.2021 22:57

Boli jak w 2012, 2016 i 2018 - cholera to my byliśmy lepsi. :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Edytowano : 2021-04-13 22:55:55

Boateng i Lucas czyścili jak chcieli Mbappe i Neymara, Neuer kapitalny mecz w bramce, ale zabrakło milimetra.

13.04.2021 22:55

@miroslawBayern 130 nawet było mówione :D

13.04.2021 21:58

@TomiiiFCB Tego już nie ugasisz - nie ma szans :D

13.04.2021 21:57

@FanGraczyBayern W CL dobrze gra - nie ma co.

13.04.2021 21:56

Boa to dzisiaj czyści Mbappe jak chce!!!

13.04.2021 21:53

@Matilegolas Kahn zawsze może na chwilę zejść :D

13.04.2021 21:52

Ale to my mamy więcej strzałów i posiadania piłki :D

13.04.2021 21:50

@Elessar Niech się poczują jak Bayern w pierwszym meczu, ale Neuer dzisiaj klasa.

13.04.2021 21:49

Szkoda, ale kurcze to jest do zrobienia. Pokuszę się o stwierdzenie, że jesteśmy faworytem do awansu.

13.04.2021 21:48

@Marienplatz Patrz na obronę PSG - to jest komedia dopiero. Nasza przy tamtej to wzór.

13.04.2021 20:37

@jastrzab123 W straconych bramkach chyba :D

13.04.2021 20:03

@jastrzab123 Co Ty gadasz za głupoty. Tym samym składem w pierwszym meczu oddaliiśmy 31 strzałów i tylko dzięki szczęściu PSG straciło tylko 2 bramki.

13.04.2021 20:00

Do boju!! Awans jest do wzięcia. PSG wcale lepszej obrony od naszej nie ma - w sumie to ma słabszą w tym momencie - co to za boki w ogóle są i środek. Poza Kimpembe to biede mają.

13.04.2021 19:57

@jastrzab123 Damy radę odrobić straty mimo braku Lewego i Gnabry. Liverpool w 2019 odrobił 3 bramki straty z Barcelona i też nie mieli dwóch ważnych piłkarzy: Firmino, Salah.

@Yakub93 Dopiero teraz go zauważyłem :D Za pierwszym razem widziałem tylko Jogiego :D

@hoven Nie :D

13.04.2021 19:48

@Pir5 Schnaps i wódka to jednak coś innego :D
Zdobyłem trochę wiedzy przez rok.

13.04.2021 19:13

@jastrzab123 Kiedyś musi być ten pierwszy raz - dlaczego nie dzisiaj?

@FanGraczyBayern Nie.

@miroslawBayern Na 18-stce :D

Edytowano : 2021-04-13 19:07:15

@jastrzab123 Łap https://www.youtube.com/watch?v=ujbOF1NgHU8
Jak masz 11 minut - warto, trochę wiary przed takim meczem nabrać :D

13.04.2021 19:06

@FanGraczyBayern Właśnie wtedy go piłem :D

Edytowano : 2021-04-13 18:56:35

@jasatrzab123 Juventus, Atletico x2, AS Roma - trochę przeterminowana ta statysyka.

Edytowano : 2021-04-13 18:57:15

*@jastrzab123 Juventus, Atletico x2, AS Roma - trochę przeterminowana ta statystyka.

13.04.2021 18:54

@miroslawBayern Szczerze mówiąc to nie znam się na tych rodzajach zbytnio. Jedyna whisky jaką piłem to Grant's i nie mam pojęcia jaka to jest :D

@FanGraczyBayern To będziemy pić 29.05 późnym wieczorem (oby) :D


@hoven To było rok temu jakoś miesiąc po moich 18 urodzinach :D Trochę "doświadczenia" nabrałem :D

Edytowano : 2021-04-13 18:50:27

Panczo +1

13.04.2021 18:50

@TomiiiFCB Dziś taka presja, że chyba też się czegoś napije :D

13.04.2021 18:31

Polecam filmik o naszych najlepszych powrotach

https://www.youtube.com/watch?v=ujbOF1NgHU8

13.04.2021 17:03

@hoven Przedstawiłeś Brazzo jako kogoś niekompetentnego. Gdyby Hoeneß wyszedł na ulicę i spytał losową osobę, czy chce być dyrektorem sportowym i ją zatrudnił lista minusów wyglądała by podobnie. Brazzo musi coś dawać, albo po prostu jest dyrektorem idealnym dla naszego zarządu - nie wymaga drogich transferów, nie będzie protestował jak dostanie 40 milionów i będzie miał za to kupić kilku piłkarzy.


@Arkady142 Jakiej manipulacji? Napisałeś, że w Hiszpanii podają kwoty w netto i to jeszcze użyłeś trybu przypuszczającego. Ja natomiast powiedziałem, że to pisał Bild.

13.04.2021 16:01

@hoven Skutek: Po trzech latach pracy na stanowisku dyrektorskim w klubie Brazzo zostaje włączony do zarządu - dużo się tutaj nie klei.

Edytowano : 2021-04-13 15:45:39

PS To było przekazanie informacji MEDIOM dzień przed meczem z PSG, a nie piłkarzowi.

13.04.2021 15:40

Spokojnie kogoś kupimy jeszcze na pewno. Neuhaus może. Zresztą lista zawodników do wzięcia za darmo po tym sezonie jest również dość ciekawa + jakieś wypożyczenia i kolejny sezon w normalnych warunkach bez tylu spotkań w tak krótkim czasie.

13.04.2021 11:21

@AdiFantasti Warto dodać, że Bayern w ostatnim czasie lubi pobijać wszelkie rekordy :D

13.04.2021 11:18

@FanGraczyBayern To nie to. To skuteczność, zresztą mówił o tym Hainer.

@Chary1988 No i lecimy z nimi. Pokażemy im kto tu rządzi.

@FanGraczyBayern Jak można w ogóle coś osiągnąć akceptując porażkę?

13.04.2021 11:15

Oglądam właśnie skróty dwumeczów PSG-Barcelona 2017 i United - PSG 2019 i wierzę, że my też odrobimy straty tym bardziej, że od 2017 roku dzieje się tak co dwa lata - mamy 2021 więc właśnie przyszła na to pora.

13.04.2021 09:01

@FanGraczyBayern Z Realem w 2017 roku odrobiliśmy straty i była dogrywka.

13.04.2021 08:57

Niie wygracie, a Ty nam pomożesz jak Manchesterowi najwyżej jakiś karnym w ddoliczonym jak będdzie brakować :D

13.04.2021 08:11

@FanGraczyBayern Nie wiem nigdy nie próbowałem takiego podejścia z bardzo prostego powodu. Jak przygotowujesz się, że ten mecz jest ostatnim to w przypadku straty bramki przestajesz wierzyć, bo na to się przygotowałeś. Ja się przygotowałem, że się uda niezależnie od sytuacji. Nawet jak jest 0-3 dla Realu do przerwy mówiłem wtedy do domowników, że Ribery ich zaraz wyjaśni z Robbenem i będzie 5-3 :D Wierzyłem jak przegrywaliśmy z Liverpoolem 1-3 i zawsze będę wierzył taki typ już ze mnie.
W końcu tyle meczy widziałem i skróty archiwalnych i zawsze pojawia się z tyłu głowy, że to jest ten jeden mecz na 1000 kiedy odrabiasz ogromne straty w krótkim czasie.

12.04.2021 21:00

@jastrzab123 Najwyżej będzie boleć - takie życie kibica.
Ja jednak jestem przekonany, że jedziemy tam jutro wygrać i awansować.

12.04.2021 20:48

@jastrzab123 Idź spać.

12.04.2021 20:39

@Beckenbauer90 Ta jest szersza. Tamta miała 18 piłkarzy, a ta ma 19.

12.04.2021 20:25

@Murphy123 Wejdzie jak Wijnaldum z Barcelona w 2019 roku :D

12.04.2021 18:27

Kadra mocniejsza niż w pierwszym meczu :D

12.04.2021 18:22

@Reeken89 To już się zmieniło odkąd został włączony do zarządu. Teraz ma bardzo dużo do powiedzenie.
Choć z tymi pieniędzmi to zdaje się chodziło, że do jakiejś kwoty może robić transfery jakie chce i kupować kogo chce, a powyżej jakiejś musi uzgodnić to z wyżej postawionymi w klubie.

Edytowano : 2021-04-12 17:50:53

@dzojko I od tego momentu wszedł na wyższy poziom w swojej grze :D

12.04.2021 17:50

Oj Ci dziennikarze niektórzy. Myślą, że są nieomylni i wiedzą lepiej niż Kalle, Kahn, Hainer co należy do obowiązków Brazzo i z czego go rozliczać. :D

Największe jaja z tych wszystkich hejterów i krytykantów były jak Brazzo został włączony do zarządu :D

12.04.2021 17:43

Niezły spam w tych komentarzach na tej konferencji "Brazzo out" xD

12.04.2021 14:26

@Jurgen1982 DFB Pokal w tej przerwie jest - gdybyśmy nie odpadli byśmy mieli dopiero dopchany terminarz.

12.04.2021 13:36

@Legend567 No i dobrze - akurat na 1/2 się przyda, żeby strzelać bramki BVB :D

Scenariusz marzeń

12.04.2021 11:14

Dokładnie. A nie jak jakieś PSG "grajcie na Mbappe i Neymara".

12.04.2021 11:03

Po awans !!!

12.04.2021 10:49

Wijnaldum+Neuhaus zestaw idealny. Holender to świetny piłkarz, który umie sobie bardzo dobrze radzić na topowym poziomie, a Neuhaus to przyszłość.

12.04.2021 07:20

Przecież Boateng musiał wiedzieć, że z nim nie przedłużą wcześniej...

11.04.2021 21:27

@Arkady142 Odkąd odszedł Allegri to Juventus zaczął popadać w coraz większą przeciętność i kadrowo i jakościowo - on ich wniósł na wyższy poziom, ale potem znowu z niego spadli niczym Barcelona po odejściu Valverde.

Mecz PSG 1-3 United był bardzo ciekawy, bo PSG samo wyrzuciło się z CL tracąc trzy bramki po rażących błędach.
Pierwszy gol asysta Kehrera.
Drugi gol - Buffon wypluwa przed siebie prosty strzał w środek bramki i dobija Lukaku
Trzeci gol - ta piękna ręką bodajże Kimpembe i po analizie VAR karny.

Edytowano : 2021-04-11 13:47:50

@Fan Ile tych meczy było? Hehe
Bayern jest królem pobijania wszelkich rekordów.

BVB też było mistrzem jak miało 9 punktów przewagi, bo nikt takiej przewagi nie odrobił.

11.04.2021 13:46

@miroslawBayern Coman to nie jego pozycja. W ostatnim czasie to on był pierwszym wyborem, a nie Gnabry.
Ogar z tymi kontuzjami niszczącymi kariery, bo on ostatnio gra coraz lepiej. Przypomnę tylko, że ze względu na pandemię i na to, że nie pojechał z City do Lizbony gość w zasadzie nie grał w piłkę na meczu od 13 miesięcy. Trochę czasu potrzeba na wejście w rytm.

Edytowano : 2021-04-11 12:55:00

@Arkady Pamiętam ten mecz i życzę naszym bramki zdobytej w drugiej, czy tam trzecie minucie.

Tam chyba w ogóle Kehrer miał asystę :D

11.04.2021 12:53

@miroslawBayern To popatrz jakie liczby wykręcał w Manchesterze.
To nie jest zawodnik tylko bardziej medialny, ale i dużo lepszy.

@FanGraczyBayern Formalnie tak, praktycznie zobaczymy. Może to my strzelimy szybko bramkę i to my będziemy mogli bardziej grać pod kontry. Zobaczymy.

11.04.2021 12:36

@hoven Odriozola vs Sarr - obaj są fatalni, ale jednak Sarr jest szybszy, nie przepychają go tak łatwo i pozwolił sobie wykręcić 3x więcej asyst :D

Jak na razie Sane ma więcej minut od Perisicia i asystę więcej.
Sane 20/21 - 8 bramek, 11 asyst
Perisic 19/20- 8 bramek, 10 asyst

Ale chyba jednak znacząca różnica w technice i umiejętnościach jest widoczna.

Edytowano : 2021-04-11 12:06:38

@miroslaw A czemu Sane ma strzelić trzy? Jeden piłkarz na boisku jest?
Dla mnie może nawet Boateng strzelić dwie i Bayern wygrać 2-0.

11.04.2021 12:05

@hoven
Trochę Ci się nazwiska pomyliły. Za Perisicia dostałeś Sane, który jest o klasę lepszym piłkarzem. Masz na ławce napastnika a w zeszłym sezonie nie miałeś.
Odejście Thiago i Coutinho nie zostało zbytnio zastąpione, ale tamte transfery poprawiają sytuację w klubie.

I jeszcze ważna uwaga: Sarr jest lepszy niż Odriozola.

Edytowano : 2021-04-11 11:47:39

Kadra jest słabsza, ale twoje porównanie nazwisk nie odzwierciedla sytuacji.

11.04.2021 11:46

@hoven Mówi gościu co ocenił jeden mecz. Swoją drogą bezpiecznie, choć gdybyś oceniał wszystkie nota Goretzki wcale by lepsza niż to 5.0 nie była.

@KingWizard Ja wszystko rozumiem, że strata Lewego jest widoczna itd.
Nie mogę jednak zrozumieć jak winę za porażkę można zrzucić na jego brak w sytuacji gdzie oddajesz 31 strzałów i stwarzasz groźne sytuacje bramkowe. Lewy jest najskuteczniejszy, zdobył 40 bramek z 106 łącznie w Bundeslidze i CL w tym sezonie, ale inni strzelili ich łącznie 66 więc też potrafią strzelać i kończyć okazję bramkowe lepiej niż robili to z PSG.

Podsumowując winę za porażkę w największym stopniu ponosi skuteczność obecnych na boisku.

11.04.2021 10:43

@miroslawBayern Lewandowski nie wpływa na skuteczność wykończenia setek Müllera, Alaby, czy Pavarda :D

11.04.2021 00:01

@Elessar A ja wam chce przekazać, że jak oddaje się 31 strzałów i stwarza 100 procentowe okazje bramkowe to nie jego brak jest największym problemem, tylko skuteczność.

10.04.2021 23:57

To jest bezsensu mówienie, że zabrakło Lewego jak było 31 strzałów i 100% okazje bramkowe. To jest usprawiedliwianie porażki. Gdyby był, a gdyby nie było. W CL Bayern ma 26 bramek, a Lewy z tego zdobył 5.
CL to nie jest Bundesliga. Wcale dużo w tym sezonie nie ma, może by strzelił w środę, a może by ładował jak cała reszta.

Takie same głupoty tu był gadane jak Kimmich miał kontuzje, że brak dominacji w środku pola. Doprawdy ponad 60 procent posiadania piłki to brak kontroli. Było wtedy gadanie, że bez niego nie istniejemy. Wrócił i długo gra wyglądała podobnie, dopiero niedawno Bayern znowu jest w formie.

Gdyby oddano 1 strzał na naszą bramkę i padła jedna bramka to by zabrakło Neuera.

10.04.2021 23:54

@FanGraczyBayern No i co? Ja pokazałem, że nie zawsze strzela on, a dużo bramek Bayern strzela, bo jest skuteczność.

Edytowano : 2021-04-10 23:44:22

@Elesser Mamy wygrać dwiema bramkami, a nie dzisięcioma, żeby się martwić kto będzie strzelał. Nawet Boateng może dwie strzelić.

10.04.2021 23:41

@Elessar Jakie to ma znaczenie jak marnujesz kilka stuprocentowych sytuacji?

Edytowano : 2021-04-10 23:40:33

Poza tym Lewy skupia obrońców to taki argument na Mainz, czy Wolfsburg, a nie PSG, czy Barcelona, gdzie ewidentnie wszyscy ofensywni piłkarze mają więcej miejsca, bo te drużyny na ogół się nie pchają całym zespołem we własne pole karne,.

10.04.2021 23:38

Awansować dalej moglibyśmy nawet XI z dzisiejszego meczu xD
Dużo słabsi byli w stanie wygrać z PSG 2-0 :D

10.04.2021 23:35

@Elessar Wygraliśmy z Barcelona 8-2 Lewy zdobył jedną bramkę. Wygraliśmy 4-0 z Atletico nie zdobył ani jednej. Wygraliśmy 8-0 z Schalke zdobył jedną - cała masa takich spotkań była w których wygraliśmy bardzo wysoko, a Lewy nie był największym bohaterem. Inni w tamtych meczach jakoś te bramki zdobywali, a akurat z PSG wpaść nie chciało. Ten mecz z PSG to był wyjątek, bo zwykle ci piłkarze nie marnują takich okazji i pewnie je wykorzystują.

10.04.2021 23:34

W sytuacjach w których setki ma Goretzka, czy Müller nie brakuje Lewego tylko skuteczności u tych.
To jest naprawdę absurdalny argument przy tylu sytuacjach. Bayern sam sobie winny, bo mógł na luzie zdobyć kilka bramek więcej. Oczywiście gdyby był Lewy mógłby strzelić coś czego Choupo by nie strzelił i byłoby pewnie więcej okazji, ale wcale nie znaczy, że byłoby więcej bramek. Real w 2018, Atletico 2016 - tam nie szło wszystkim.

Gole na wyjeździe się liczą podwójnie? To co PSG ma 6 bramek ?:D

10.04.2021 23:19

@miroslawBayern Tak to jest mentalność przegrywa. Narzekanie na brak Lewego w meczu w którym oddaliśmy 31 strzałów i mieliśmy z 5,6 klarownych okazji do bramki. Ja rozumiem jakby wszystko wyglądało dobrze do momentu w którym trzeba oddać strzał, ale te strzały tu były i świetną okazje poza bramkami mieli zarówno Choupo jak i Müller, który miał okazje, czy Pavard, czy Alaba.

Z tymi kontrami to kolejna głupota, bo PSG zrobiło bardzo dużo kontr, a większość została zduszona w środku pola, bądź bardzo dobrze ustawioną linią obrony. PSG zdobyło bramki po dwóch kontrach jednak powiedzmy sobie szczerze to co się wydarzyło w 3 minucie nie powinno się wydarzyć. Prosty strzał Neuer wbija do własnej bramki... Pomijając to Mbappe zagrał jeden z najlepszych meczy w sezonie to samo Neymar i naprawdę mało prawdopodobne, aby zagrali drugi raz tak świetnie, tak samo mało prawdopodobne jest to, że Neuer wbije sobie piłkę do bramki.

Tobie do głowy przyszło, że piłkarze przed rewanżem mogą się poddać, a Ty mi tu o jakiś mikołajach będziesz pisać :D

Prawdopodobnie nie będzie żadnych czerwonych kartek, ale jak PSG straci szybko bramkę co jest bardzo możliwe patrząc na ilość okazji w pierwszy meczu to oni mają problem nie Bayern.

10.04.2021 23:03

@WayeThe To Ty pisałeś, że Atletico jest mocne przed meczem w którym zremisowaliśmy 1-1 grając rezerwami :D

Patrząc na ilość klarownych sytuacji gdyby była skuteczność to by mogło być 5-3, czy 6-3 nawet, ale nie było.

10.04.2021 22:47

@jastrzab123 Dzisiaj to graliśmy rezerwami jak nie zauważyłeś...

10.04.2021 22:44

@WayeThe Idź składać pokłony przed Wolfsburgiem, czy innym Mainz, ale ode mnie się odczep, grzecznie proszę.

10.04.2021 22:43

Myślę, że Leon będzie gotowy. Wejdzie na drugą połowę jak Wijnaldum z Baracelona w 2019 roku i zdobędzie dwie bramki w dwie minuty

10.04.2021 22:42

@miroslawBayern Dzieckiem to Ty jesteś które nie potrafi nawet prostego komentarza zrozumieć. Wygrali 2-0 i strzelili 2 bramki oddając 2 strzały - 100% skuteczność.
To jest to czego nam zabrakło.

Już wcześniej pisząc, że 3-2 to najmniejszy wymiar kary i pierdoły typu, że może się udać jak piłkarze się nie poddadzą pokazałeś, że masz mentalność przegrywa.

10.04.2021 22:38