DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 75

@Franek2015
Za Stary na Bayern kupimy jakiegoś 30latka.

Chciałeś chyba napisać "wypożyczymy jakiegoś 30 latka" może jego talent nagle eksploduje to go kupimy w końcu co chwile można przeczytać jak nagle jakiś 30 latek staje się klasowym graczem i objawieniem sezonu tak jak Sancho z BVB a nie sorry on ma 19 lat.

19.08.2019 14:44

@FanGraczyBayern

Ja nie mogę zrozumieć czemu po raz kolejny wypożyczamy takiego gracz?
Chodzi mi o to że wypożyczyć to można 18 albo 19 latka i dać mu szansę jak się rozwinie to kupić jak nie to nie traci się kasy za transfer.
A tu mamy gracz 27 letniego który już pokazał co umie i albo się go kupuje albo nie. Nie ma co liczyć że nagle jego talent eksploduje - to jest wręcz śmieszne.

19.08.2019 14:04

@FanGraczyBayern

Ok fakt nie wiedziałem o tym ale czy to nie potwierdza moich słów że wybrał nas bo to najmniejsze zło?

19.08.2019 13:51

@Okta88
W końcu zawodnik który jasno się określił ze chce dla nas grać. A nie jak ta cała szopka z Sane.

Serio tak uważasz?
W Barcelonie go nie chcieli i dali mu do wyboru Bayern albo PSG to wybrał nas. Gdyby mał do wyboru nas albo zostać w Barcelonie to też by się pewnie nie zastanawiał i został by.

Pogra sezon u nas i przy pierwszej okazji ucieknie. Po James też sobie wiele obiecywano a jak wyszło wiadomo.

19.08.2019 13:39

Liczyłem na transfer Wernera ale po wypożyczeniu Coutinho to chyba rzeczywiście nic z transferu Wernera teraz nie będzie. Szkoda bo za pieniądze wydane na wypożyczenie i pensje Coutinho można by przynajmniej spróbować ściągnąć Wernera, ewentualnie dołożyć ale ponad połowa już by była. A tak mamy gościa który przezimuje u nas a potem ucieknie.

19.08.2019 13:32

Niestety nie podzielam optymizmu niektórych co do Coutinho. Tak jak szybko przyszedł tak szybko odejdzie. Bayern nic dobrego z tego nie będzie miał. Na tym wypożyczeniu zyskała tylko Barcelona.

19.08.2019 12:14

@vaterland
Wypożyczenie to rozwiązanie doraźne. Zimą albo za rok jest duża szansa na zakup Sane, na Horyzoncie jest tez Havertz. Różnie może soe zdarzyć, jeśli Cou nie odpali to stracimy niewiele

Mi właśnie o to chodzi że znowu wydajemy może i drobne sumy ale jednak na wypożyczenia.
Chociaż czy takie drobne jeżeli zliczyć ile wydaliśmy na wypożyczenie: Jamesa, Perisica i Coutinho to już nie jest taka drobna suma a przecież trzeba jeszcze doliczyć ich pensje które raczej do najniższych nie należą a dostają je piłkarze którzy według mnie nie utożsamiają się za bardzo z klubem (bo przecież to tylko wypożyczenie i w to że zostaną po wypożyczeniu chyba żaden nie wierzy).

Za sumę tych wypożyczeń i pensji spokojnie można by kupić np. Wernera a tak to czekamy żeby go mieć za darmo tylko czy on będzie chciał czekać.

19.08.2019 08:36

Pierwszy raz od dłuższego czasu kupiliśmy gracza z BL którego prawie nie znam.
Czy to wzmocnienie jeżeli nawet w Gladbach nie był podstawowym graczem? Chyba kolejny Arp?
Sprawdziłem na stronie "Kicker" i jego statystyki z zeszłego sezonu powalają: 11 meczy, 0 bramek, 1 asysta i nota 4,75, tylko raz w pierwszym składzie (raz wszedł w pierwszej połowie) reszta to tylko ogony. To już Renato ma lepsze statystyki.
Taki transfer na poziomie naszego super dyrektora sportowego.

19.08.2019 08:12

Szkoda że Hoeness na zakończenie pracy zostawia zespół w takim stanie.
Oczywiście wielki szacunek za to że finansowo jesteśmy bardzo mocni ale sportowo to już duży zjazd w dół to okienko pokazuje to. Ile można wypożyczać graczy niechcianych w innym klubie?
Wypożyczenia też kosztują to raz, a dwa traci się czas potrzebny na budowę dobrego składu.

19.08.2019 07:59

Obym się mylił ale dla mnie wypożyczenie Coutinho skończy się tak samo jak Jamesa czyli nie odegra większej roli i odejdzie. Ja nie wieżę że wydamy 120 mln żeby go wykupić skoro nie wydaliśmy 40 na Jamesa. Zresztą uważam że Coutinho nie jest wart tyle, nie jest wart nawet połowy.
Nie rozumie w ogóle po co te wypożyczenia, wszyscy wiedzą że to tylko łatanie dziur i zarząd i piłkarz, a wiadomo jak piłkarz wie że jest tylko na chwilę to czy będzie się starał na 100%? Ja w to nie wierzę, przykład Jamesa to bardzo dobrze potwierdza.
Tracimy tylko kasę na tych wypożyczeniach i czas. Już lepiej kupić młodego gracza i spróbować czy się rozwinie albo dać szansę komuś z młodzieżowych drużyn.
Kolejny przejściowy sezon się szykuje. Ciekawe ile jeszcze przed nami?

19.08.2019 07:55

Chciałbym żeby 1 scenariusz się sprawdził i pomimo kontuzji Sane już w tym okienku został naszym zawodnikiem. Nie ma na co czekać.

14.08.2019 14:14

Od początku nie wiedziałem czemu akurat Brazzo został dyrektorem sportowym ale na pewno nie myślałem że będzie aż tak słaby.
Miał u mnie duży kredyt zaufania teraz to już chyba nic pozytywnego o nim nie napiszę. Jeżeli się mylę to przeproszę.

14.08.2019 14:11

Myślę że w przypadku Brazzo nawet Kahn nic nie zdziała on po prostu nie nadaje się na stanowisko dyrektora sportowego.

14.08.2019 14:06

Jeżeli nie będzie chciał przedłużyć kontraktu i rzeczywiście jest zdecydowany przyjść do nas to myślę że im bliżej końca okienka tym cena będzie niższa. Można spróbować go wyciągnąć jeszcze w tym okienku na pewno przydał by się, tym bardziej przy obecnej sytuacji z transferami.
Problem jest w tym że tak jak RB chciało by na nim zarobić dobre pieniądze tak my jesteśmy trochę zdesperowani żeby dokonać jakichś wzmocnień - według mnie taki pat i jedni i drudzy są na musie.

13.08.2019 13:51

A co mieli by powiedzieć że miały być prawdziwe wzmocnienia a są półśrodki i łatanie na szybko braków kadrowych.
Wiadomo że atmosfera w szatni jest ważna i nie ma co obrażać się na zawodnika za to że Brazzo nie nadaje się na dyrektora sportowego.

13.08.2019 13:45

Albo ja jestem takim pesymistą albo na stronie tak dużo optymistów. Transfer Sane nie doszedł do skutku (chociaż mam nadzieje że jeszcze go kupimy pomimo kontuzji). To co się stało jest winą naszej opieszałości a nie zawodnika, Pepa czy ogólnie MC. Pomimo to wiele osób ciągle pisze a za rok to kupimy Sane, Havertza i za darmo Wernera z tym dyrektorem sportowym to co najwyżej za 20 mln wykupimy Perisica po wypożyczeniu a nie kupimy wyżej wymienionych. Czas przestać bujać w obłokach to co teraz wyprawia Brazzo to działanie na szkodę FCB.

13.08.2019 13:40

Czyli to już chyba pewne. Do tej pory łudziłem się że to tylko wymysł prasy.
Teraz zupełnie innego znaczenia nabierają słowa Uliego "Gdybyście wiedzieli kogo ...." (tak wiem to nie dokładne słowa ale o to chodziło). Ja głupi myślałem że chodzi o zawodników którzy będą gwiazdami a tu chodziło o łatanie dziur kim się da na ostatnią chwilę byle tylko dało się wystawić meczową 18 bez ściągania graczy z FCBII.
Szkoda ale jak coś to do Uliego nie można mieć pretensji że źle się zrozumiało jego wypowiedź.

12.08.2019 13:45

Co on w ogóle mówi, gość stracił już 2 miesiące okienka i cały poprzedni sezon żeby znaleźć następców RR. Ja już nie wierzę że przyjdzie ktoś kogo można by nazwać następcą duetu RR.
Lubiłem Brazzo jako piłkarza teraz już tylko mnie denerwuje. W tym momencie nie czekam już na żaden transfer ale na informację że Salihamidzic nie jest już naszym dyrektorem sportowym.

10.08.2019 16:16

Jeżeli to prawda i ten transfer dojdzie do skutku to znaczy że cofamy się do czasu gdy do klubu przychodzili tak wybitni piłkarze jak Karimi, Hashemian, Pranjic, Braafheid. Jak wyglądała ich gra myślę że wielu na tej stronie pamięta. Teraz będzie pewnie tak samo.
Z Brazzo jako dyrektorem sportowym nie ma co liczyć na lepsze transfery.

10.08.2019 16:08

Nie dla Perisica nawet jako zapchaj dziury na rok. Taka polityka doprowadziła do tego że odeszli Ribery i Robben i nie ma następców.
Wypożyczenie na rok a potem 30 mln za wykupienie to chore. Nawet jak go nie wykupimy to zajmie miejsce i przebudowa która powinna zacząć się nawet nie w tym okienku a rok temu znowu poczeka rok do 2020 roku. A potem jak Brazzo nadal będzie dyrektorem sportowym poczeka jeszcze rok do 2021 a może jeszcze dłużej.

Ale jak już pisałem Perisic to jedyny transfer jaki Brazzo jest w stanie załątwić.

Mam nadzieje że to tylko plotka gazet które już chyba otwarcie zaczynają śmiać się z nas.

09.08.2019 14:10

Niestety ale dopóki naszym dyrektorem sportowym będzie Salihamidzic nie ma szans na żadem poważny transfer.
Po tym co się działo z Sane myślę że żaden normalny klub nie będzie nawet chciał rozmawiać z naszym dyrektorem sportowym. Do tej pory był traktowany chyba jako posłaniec Hoenessa i Kalle teraz to już nawet pewnie nie.
Oczywiście można obwiniać o to co się stało Sane, Guardiolę i MC ale wina leży tylko i wyłącznie po naszej stronie.
Plotki o Perisiciu to jakiś ponury żart on newet nie powinien być brany pod uwagę jako uzupełnienie ławki ale z drugiej strony to raczej jedyny transfer który jest w stanie załatwić Brazzo.
Ostatnia wypowiedz Brazzo o Sane to nawet nie ma co komentować lepiej jakby powiedział że odnowiła mu się jakaś kontuzja z czasów gdy grał i z tego powodu rezygnuje z funkcji dyrektora sportowego.

Na koniec jeżeli Brazzo nadal będzie po tym okienku transferowym naszym dyrektorem sportowym to możemy zapomnieć że Havertz przyjdzie do nas.
Przykre to wszystko.

09.08.2019 12:11

Też mam nadzieje że nie przyjdzie a już na pewno nie za taką kasę o jakiej piszą czyli 50 mln (to by było chore)

16.07.2019 14:14

Nie znam ale jest młody i na grę w drugim zespole w sam raz. Treningi z pierwszym też miejmy nadzieję że dużo mu dadzą może okaże się niezłym zawodnikiem.
Daj cie spokój chłopakowi przecież wyraźnie jest napisane że ma grać w drugiej drużynie a wy piszecie tak jakby ogłosili że właśnie kupili następce Robbery który z miejsca ich zastąpi.

16.07.2019 14:13

Nie wiem po co przedłużać umowę skoro Lewandowski ma umowę jeszcze przez 2 lata do 2021 (chyba że się mylę). Wtedy będzie miał 33 lata i albo dać mu wtedy umowę z dużo mniejszymi zarobkami albo do widzenia.
Albo transfer Sane jest na ostatniej prostej albo to zasłona dymna dla innych transferów, za dużo tych albo
Trudno już wytrzymać bez oficjalnej informacji o jakimś transferze.

16.07.2019 14:09

Mi się strona podoba i dlatego zaglądam często.
Jak się komuś nie podoba to nie musi wchodzić nikt tu nikogo na siłę nie trzyma.

Co do informacji że Falk komentuje transfer Sane to rzeczywiście nudne ale to nie wina redakcji że facet nic nowego nie mówi tylko powtarza w kółko to samo.

16.07.2019 14:04

Spokojnie nie ma co tak jechać po Sane (to uwaga do niektórych).
Tak naprawdę to skąd wiadomo czy nie dał odpowiedzi czy chce grać u nas czy nie?
To że nie biega od gazety do gazety i nie płacze że chce odejść z City i grać w Bayernie to tylko dobrze o nim świadczy. Ma przecież ważny kontrakt. Zachowuje się dużo lepiej niż Neymar, Dembele, Coutinho czy Griezmann którzy wymuszali/wymuszają transfer do Barcelony.
Cała ta sytuacja to raczej wina naszego dyrektora sportowego który chyba nie za bardzo nadaje się na to stanowisko (tak w tej chwili oceniam jego pracę może na koniec sierpnia zmienię zdanie).

15.07.2019 15:14

Skoro zostają to albo żeby finalizować transfery (podpis i prezentacja) albo negocjować. Mam nadzieję że ta pierwsza możliwość.

15.07.2019 13:29

Wzmocnienie to raczej nie jest. Chociaż nie śledzę ligi francuskiej może się rozwiną ale jak grał w Bayerze to w pewnym momencie staną a nawet zaczął grać coraz gorzej.
Mam nadzieje że to tylko plotka.

15.07.2019 13:25

Z obecną kadrą trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem ale jak będzie i jaką kadrę będziemy mieć na koniec okienka transferowego nie wiadomo.
W chwili obecnej na pewno BVB wzmocniło się na tyle że na papierze na pewno są bardzo mocni.
My w tym momencie nie mamy jeszcze kompletnej kadry (mam przynajmniej taką nadzieję) i będą jeszcze jakieś wzmocnienia.

15.07.2019 13:21

@gregor
Czyli na 95 procent Sane zostanie w City.

Może być tak jak piszesz ale może to też część negocjacji.
W tym momencie wiemy tyle że nic nie wiemy.

15.07.2019 13:17

To raczej wymysł prasy.
Osobiście nie widzę go w Bayernie. Po tym co robił w BVB żeby wymusić transfer do Barcelony szkoda psuć sobie nerwy z kimś takim w kadrze. Może świetny na boisku ale poza nim same kłopoty.

01.07.2019 14:13

Musi trafić do nas.
Oczywiście że już powinni zacząć rozmowy tak żeby przed otwarciem nowego okienka przed sezonem 2020/2021 wszystko było uzgodnione.
A jak będzie to zobaczymy.
Przed tym okienkiem też były huczne zapowiedzi i na razie poza tym co już dawno było wiadomo nie ma nic nowego.

01.07.2019 13:52

Z jednej strony fajne transfery bo uważam że Lucas i Pavard będą dużym wzmocnieniem obrony a z drugiej strony o nich już dawno było wiadomo a potrzeby jeżeli o nowych zawodników są duże i dalej trzeba czekać. Oby tylko było warto.

01.07.2019 13:36

@RedMistrzuPL
Zgadzam się zastąpienie RR 1 : 1 jest prawie niemożliwe ale pisząc komentarz miałem na myśli czy w ogóle Hasan ma pomysł kto miałby zastąpić RR i czy robił coś w tej sprawie przez ostatni rok czy jak niedawno powiedział ma czas więc nic nie robił do tej pory.

Zastanawia mnie sprawa Sane czy działali w tej sprawie wcześniej i w pewnym momencie coś wyciekło? Czy to totalny wymysł prasy? Czy może temat pojawił się niedawno ze względu na niezadowolenie Sane który chyba im bliżej końca sezonu tym grał mniej i był coraz niżej w hierarchii u Pepa? Jeżeli to ostatnie to by oznaczało że raczej nic nie było robione żeby zastąpić RR a jeżeli tak jest to pracę naszego dyrektora sportowego można określić tylko jako tragedię.
Mam nadzieję że się mylę

01.07.2019 13:03

Może był a może nie to tylko przypuszczenia.
Jak długo nie będzie ogłoszenia jakichś transferów do tego czasu co chwile będą się pojawiać takie newsy.

01.07.2019 11:55

To czy Hasan nadaję się na stanowisko czy nie będzie można ocenić na koniec okienka.
Chociaż o odejściu RR wiadomo było od roku więc czasu na znalezienie następców było bardzo dużo a wygląda na to że ciągle ich nie ma.
Chyba że się mylę i zaraz ogłoszą jakieś transfery. (ale to chyba bardziej moje marzenie a nie rzeczywistość).

01.07.2019 11:52

Niestety ale myślę że sukcesem będzie jeśli będzie grał regularnie w FCBII.
Swoją drogą 20 lat to już taki młody nie jest.

01.07.2019 11:47

@diablo
Tak właśnie napisałem że co do Brandta to popełniliśmy błąd bo za takie pieniądze powinniśmy go kupić.

01.07.2019 11:44

Niestety ale sami są sobie winni że ciągle ich pytają. Za dużo mówili wcześniej i teraz gdy potrzebna jest cisza i spokój to jest już za późno i każdy ciągnie ich za język.

01.07.2019 09:05

Na ten sezon nie ma sensu żeby przychodził na ławkę.
Oczywiście zawsze może być tak że Neuer znowu złapie poważną kontuzję i wypadnie jak w tym sezonie ale mam nadzieję że limit pecha już wyczerpał i w tym sezonie kontuzję go ominą.
Ale już na przyszłość Nuebel jest ciekawą opcją. Może kupić i od razu wypożyczyć żeby grał.

01.07.2019 09:01

Mam nadzieję że oznacza to że szansę dostanie Mai, zostanie przesunięty do pierwszego zespołu i zagra kilka (kilkanaście ) meczy w BL i PN.
Nie widzę innej możliwości dlaczego Kabak trafił do Schalke a nie do nas.

01.07.2019 08:53

I dobrze się stało że nie trafili do Bayernu.
Dla BVB to ciekawe i mocne transfery dla nas to tylko uzupełnienie.
Jedyna moja wątpliwość to Brandt on może być jeszcze bardzo dobry wydaje się że z roku na rok gra coraz lepiej i za taką kwotę mogliśmy go kupić.
Natomiast Shulz i Hazard to zdecydowanie nie zawodnicy dla nas.

01.07.2019 08:50

Jeżeli chodzi o transfery to także nie mogę doczekać się transferów do ofensywy. Nie rozumie też transferu Arpa tym bardziej z taką pensją. Ale uważam że narzekanie na transfery Lucasa i Pavarda to czepianie się. Kupiliśmy dwóch dobry i młodych zawodników a niektórzy narzekają, tym bardziej że rok temu było narzekanie że nie kupili Pavarda a teraz okazuje się że to nie jest gracz na Bayern. Co zmieniło się przez ten rok. Ktoś powie że dużo ale to też tak że grał w bardzo kiepskim zespole i to rzutuje na jego grę w ostatnim sezonie. U nas może a nawet powinien się odbudować. Ale najlepiej narzekać że za dużo na niego wydali. Lukas dużo kosztował i teraz ma kontuzję ale pisanie że to szklanka? To jego pierwsza poważna kontuzja powinien się wyleczyć i być dużym wzmocnieniem. Obaj zarówno Lukas jak i Pavard mogą również grać na dwóch pozycjach co zwiększa pole manewru i konkurencję. Kończąc transfery do defensywy to uważam że lepiej dać szansę Maiowi niż kupować Kabaka to ten sam rocznik i do tego wychowanek może być całkiem ciekawym zawodnikiem ale należy dać mu szansę.
Jeżeli chodzi o potencjalne transfery ofensywne to mam nadzieję że Sane przyjdzie do nas i chyba dużo na to wskazuje mimo wszystko. Jeżeli naprawdę kosztował by 90 mln to byłby to świetny transfer. Do tego uważam że Carasco gdyby udało się go zakontraktować za 20 mln a może nawet za darmo to była by to ciekawa opcja ale jako rezerwowy. Pozostaje jeszcze ofensywny pomocnik to na pewno należy postarać się i za rok sprowadzić Havertza a teraz może udało by się kupić van de Beeka z Ajaksu. Tylko ile by kosztował? Może udało by się go kupić tak do 60 mln a może 50 mln? Nie wiem co z Wernerem na pewno za 60 mln nie ma co go kupywać ale gdyby udało się go wyciągnąć z Lipska za 25 – 30 mln to należy go brać już teraz jeśli nie to zaczekać rok i w przyszłym sezonie brać go za darmo tym bardziej że chce dla nas grać. Na pewno byłby dobrym zmiennikiem Lewego i mógłby grać w niektórych meczach żeby odciążyć Lewego. To chora sytuacja w której mamy tylko jednego napastnika. Można też dać szansę młodemu Zirkzee.
Uważam że odejść powinien jeszcze Boateng i Sanches po pierwsze dlatego że potrzebne są pieniądze na transfery a po drugie dlatego że nie dają tyle ile powinni.
I na koniec może trochę kontrowersyjnie ale uważam że odejść powinien także Tiago. Jakoś nigdy mnie nie przekonywał i uważam że jest co najwyżej przeciętny. Większość meczy w jego wykonaniu to tylko podania albo do tyłu albo w poprzek boiska. Jeden przebłysk na kilkanaście meczy to za mało. A myślę że można by go sprzedać za niezłą kasę w granicach 50 mln a może więcej? Można by go bez problemu zastąpić gdyby na przykład jak pisałem wcześniej udało się kupić van de Beeka.
A i jeszcze zapomniałem o defensywnym pomocniku. Tutaj myślę że na Rodriego nie ma co liczyć. Pojawiła się informacja o tym młodym piłkarzu z RB Salzburg nie znam więc ciężko się wypowiadać. A może nie szukać daleko tylko wziąć Meiera z Herty? Młody i do tego Niemiec dlaczego nie. Przy Martinezie mógłby się dużo nauczyć.
Może na razie tyle i tak chyba za dużo.
Pozdrawiam wszystkich

28.06.2019 11:12

Witam
Cały czerwiec staram się czytać komentarze na stronie i zastanawiam się czy ja za spokojnie podchodzę do tematu czy może ci którzy piszą o staczaniu się w niebyt, wypadaniu z czołówki Europy mają rację?
Mimo wszystko ciężko mi zrozumieć zdania że Liverpool czy Juwentus bardzo odjechały nam. Dlaczego? Jeżeli chodzi o Liverpool to oczywiście mają świetnego trenera który zbudował ciekawy zespół ale bez przesady. To zespół który od 1990 roku nie wygrał ligi. To w jaki sposób w zeszłym sezonie przegrali mistrzostwo to niemal identyczna sytuacja co z Borusią. Pierwszy skład mają silny ale brak im ławki. Zgadza się w LM od dwóch sezonów są bardzo mocni ale znowu to tylko dwa sezony. My też nie tak dawno mieliśmy okres w którym w LM byliśmy wiodącym zespołem. (I tu moja uwaga tak już jest że na poziomie LM nie ma zespołu który sezon w sezon byłby co najmniej w półfinale. Cały czas jest rotacja i po paru dobrych sezonach zespół łapie zadyszkę w LM i ma parę słabszych sezonów.). Wracając do Liverpoolu jeżeli w tym sezonie się wzmocnią (tu znowu moja uwaga na razie czekają z transferami) i po raz kolejny nie wygrają ligi to będzie według mnie słabo nawet biorąc pod uwagę że PL to bardzo mocna liga ale nie wygrać jej przez 30 lat!!! I to ma być topowy zespół? Z którego jeszcze według niektórych powinniśmy brać przykład? Może się mylę ale myślę że zachwyt nad Liverpoolem jest przedwczesny. Daleko im jeszcze do bycia najlepszym zespołem Europy najpierw niech wygrają ligę (to że PL jest mocna nie jest żadną wymówką żeby nie wygrać mistrzostwa od 30 lat!!!)
Kolejna sprawa to Juwentus też czytałem komentarz (komentarze) że nam odjeżdżają. Według mnie nic bardziej mylnego. W LM nie mają lepszych wyników od nas. A liga włoska no cóż co z tego że po raz kolejny ją wygrają w tym roku jak nie mają w zasadzie żadnej konkurencji może poza Napoli ale tak to ani Inter, Milan, Roma czy Lazio w tej chwili nie jest dla nich żadną konkurencją. A przecież jeszcze nie tak dawno Inter dominował i w lidze i w LM byli bardzo mocni (ograli nas w finale niestety). I tu wracam do tego co napisałem wcześniej w LM każdy zespół z tak zwanego topu ma lepszy i następujący po nim trochę gorszy okres.
Podsumowując uważam że głosy jakoby Bayern popadał w przeciętność i wypadał z topu są przesadzone i przedwczesne. Nadal jesteśmy jednym z najlepszych klubów w Europie nawet jeśli teraz mamy trochę słabszy okres.
Oczywiście zgadzam się że musimy się wzmocnić ale skończył się pewien okres odeszli zawodnicy którzy stanowili o naszej sile w ostatnim czasie i teraz trzeba od nowa zbudować jak najmocniejszy zespół. Na to potrzeba czasu ale też trzeba to zrobić z głową nie jeden zespół przejechał się próbując za wszelką cenę utrzymać się na szczycie i teraz ma bardzo duże problemy. Wole żeby teraz było trochę gorzej ale nasza sytuacja finansowa była stabilna niż za wszelką cenę próbować utrzymać się na topie a potem mieć duże problemy finansowe i rzeczywiście spaść do roli średniaka walczącego o Ligę Europu (takich przykładów zespołów jest sporo w ostatnim czasie chociażby Inter, Milan, MU).

28.06.2019 10:56

Uważam że lepiej dać szansę Maiowi

24.06.2019 21:09

Uważam że skoro sprzedano Hummelsa i wiele na to wskazuje że odejdzie także Boateng to szanse powinien dostać Mai. Należy dać szansę młodemu chłopakowi z drugiej drużyny już dwa lata temu była mowa że to duży talent. Myślę że to dużo lepsze rozwiązanie niż kupno Kabaka.

20.06.2019 17:44

De Light to dobry zawodnik ale już wydaliśmy 80 mln na Lucasa i odeszło dwóch skrzydłowych więc tylu powinno przyjść no i cały czas mamy tylko jednego napastnika co w takim klubie jak Bayern który ma co roku grać o mistrzostwo i LM jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe. Dlatego teraz pieniądze powinny pójść na zawodników ofensywnych.
Mam nadzieje że szanse dostanie Mai myślę że to lepsza opcja niż Kabak lat mają tyle samo. Mai powinien dostać szansę już w tym sezonie no ale trudno. Teraz to już ostatnia szansa albo dać mu szanse i na stałe włączyć do pierwszego zespołu albo sprzedać.

20.06.2019 16:14

Wielka szkoda że lata mijają i Frank musi odejść.
Dziękuje za wszystko.
Dla mnie najlepszy obcokrajowiec w historii Bayernu.
Zawsze go lubiłem nie tylko za fantastyczną grę ale przede wszystkim za to że zawsze dawał z siebie wszystko na boisku,
Zaczął przygodę z Bayernem jako mistrz i zakończył jako mistrz.

19.05.2019 20:46

Nie ma się co za bardzo emocjonować taką wypowiedzią. Prosta sprawa że jeśli chcą jeszcze kogoś kupić to Uli nie powie tak damy za piłkarza ponad 100 mln bo od razu byłby na gorszej pozycji przy negocjacjach.
Tak samo jak pare dni temu ktoś z RBL mówił że Werner nie koniecznie chce przejść do nas wtedy pisaliście że to tylko jego życzenie a Werner napewno jest już po słowie z nami. Pewnie tak jest ale w trakcie negocjacji trzeba blefować.
Uważam że ta wypowiedz to właśnie takie blef Uliego żeby wynegocjować jak najniższe ceny za piłkarzy których jeszcze chcą kupić. A jak będzie trzeba to wyłożą i 100 mln.

19.05.2019 20:40

Może nie zasłużenie? Może w kiepskim stylu? Może dzięki pomocy innych?
Ale Mistrzostwo zdobyte!!!!!!!!!!!!!!!
Wspaniałe pożegnanie Riberiego i Robbena. Super że strzelili po golu. Kończy się pewna epoka i pomyśleć że minęło już tyle lat odkąd przyszli do FCB. Aż łza kręci się w oku. Tyle pięknych chwil, tyle tytułów i co najważniejsze walka, zawsze dawali z siebie wszystko.

19.05.2019 20:32

Szczerze powiedziawszy to liczę po cichu na ten transfer. Mam nadzieję że ta cisza to tylko dlatego że Eintracht ciągle gra w LE. moim zdaniem Rebic jest lepszy od Odoia (wątpię żeby Odoi kiedykolwiek osiągną poziom Sancho albo nawet zbliżył się do niego a wiele osób chyba na to liczy za bardzo).
Uważam że Rebic powinien do nas przejść. Myślę że spokojnie wywalczył by sobie miejsce w składzie. To typ walczaka a tacy piłkarze są bardzo potrzebni w zespole. Poza tym w tym sezonie gra dobrze nie tylko w BL ale także w LE czyli ma już jakieś doświadczenie w grze w pucharach (chociaż szkoda że to nie LM).

03.05.2019 17:15

Lewandowski jest dobry ale na pewno nie jest najlepszą 9 na świecie. Nie byłem zwolennikiem jego transferu i nadal nie przekonał mnie do siebie. Oczywiście strzela dużo goli ale zawsze w najważniejszych meczach zawodzi. Do tego uparte granie tylko 1 napastnikiem tylko osłabia nas w ważnych meczach.
Nie można należeć do top 5 w Europie mając tylko jednego napastnika w kadrze.

Edytowano : 2019-04-01 20:46:50

Lewandowski jest dobry ale na pewno nie jest najlepszą 9 na świecie. Nie byłem zwolennikiem jego transferu i nadal nie przekonał mnie do siebie. Oczywiście strzela dużo goli ale zawsze w najważniejszych meczach zawodzi. Do tego uparte granie tylko 1 napastnikiem tylko osłabia nas w ważnych meczach.
Nie można należeć do top 5 w Europie mając tylko jednego napastnika w kadrze.
W lecie musimy kpić 2 napastnika a najlepiej dwóch inaczej kolejny sezon skończymy tak jak w ostatnich 5 latach. Niby jesteśmy mocni ale i tak przegrywamy ważne mecze.

01.04.2019 20:43

Niestety rezerwy roztrwoniły całą przewagę, szkoda.
Mimo to mam nadzieję że uda się wywalczyć awans do 3 ligi. Było by to z korzyścią dla nas gdyby młodzi zawodnicy mogli się ogrywać w 3 lidze.

01.04.2019 19:10

Ten mecz trzeba wygrać i już. Na tym etapie rozgrywek ciężko trafić na tak łatwego przeciwnika. Nie ma się co oszukiwać i pisać o zespole z 2 bundesligi jak o równym rywalu.
Bayern nie może sobie pozwolić na porażkę z takim zespołem. Jeżeli przegramy to będzie to w dużej mierze nasza "zasługa" a nie Heidenheim.

01.04.2019 19:06

Ten sezon nie jest dla niego najlepszy ale cały Stuttgart gra źle i trudno winić tylko Pavarda. Przyszły sezon zweryfikuje jego umiejętności oby grał u nas tak jak w reprezentacji. Teraz w Stuttgarcie więcej gra na środku u nas myślę że więcej szans dostanie na prawej stronie.

01.04.2019 18:55

Oczywiście Lewandowski powinien zostać, no chyba ze pojawi się za niego jakaś super oferta (ale wątpię w to).
Problemem jest jednak to że z drużyny która miała w składzie nawet 4 prawie równorzędnych napastników (Elber, Jancker, Zickler, Santa Cruz) od kilku lat jesteśmy drużyną która ma tylko 1 napastnika.
Nie ma żadnej opcji na grę gdy Lewy ma słabszy dzień.
Uważam że nie można wygrać LM mając 1 napastnika, nie mamy szans na to dopóki nie będziemy mieć w kadrze ze 3 napastników i może nie zaczniemy grać 2 napastnikami w wyjściowej jedenastce.

31.03.2019 21:49

Jestem bardziej za kupnem Pepe niż za Odoi. Napewno skrzydłowi są potrzebni.
Może lepiej nie szukać daleko ale ściągnąć Rebicia?

31.03.2019 20:36

Kolejny ciężki mecz a może łatwy? W tym sezonie trudno cokolwiek przewidzieć w jednym meczu gramy super a za tydzień nic nam nie wychodzi. Z tego powodu nawet jeśli wygramy sprawa mistrzostwa może być otwarta do ostatniego gwizdka w sezonie.
Z reszto nie po raz pierwszy pamiętam gola Anderssona w meczu z Hamburgiem dającego nam remis i mistrzostwo.

31.03.2019 20:36

Kozja - nie chodzi o to żeby sprzedawać Lewandowskiego ale żeby w końcu kupić ze 2 nowych napastników żeby mieć więcej możliwości z przodu. W tej chwili jesteśmy "skazani na Lewego" nieważne czy gra świetnie czy przechodzi obok meczu nie ma partnera w ataku ani nawet nikogo żeby go zmienić.

31.03.2019 20:35

Dobrze pamiętam Bayern z Sagnolem i Lizarazu na bokach obrony w najlepszym okresie czyli gdy wygrywaliśmy z nimi w składzie LM. Ciężko będzie Pavardowi i Hernandezowi dorównać do ich poziomu z tamtego okresu ale mam nadzieje że dadzą radę.

31.03.2019 20:36

Zobaczymy jak będzie. Ja mam nadzieję że jeżeli nie przyjdzie do nas w letnim okienku to tylko dlatego ze zostanie w Leverkusen na wypożyczeniu na następny sezon. Czekam z niecierpliwością na potwierdzenie tego transferu.

31.03.2019 20:35

Mam nadzieję że kontuzja nie będzie się odnawiać i będzie gotowy na nowy sezon. 80 milionów to bardzo dużo ale jeżeli będzie dużym wzmocnieniem a wiele na to wskazuje to warto tyle wydać. Kupujemy jednego zawodnika i mamy obstawione dwie pozycje.

31.03.2019 20:35

Według mnie winną jest brak od kilku lat napastników w kadrze, poza Lewandowskim oczywiście. Ten mecz po raz kolejny to pokazał. Do tej pory nie wiem jak to się stało że z drużyny która potrafiła mieć 4 napastników (Elber, Jancker, Zickler, Santa Cruz czy Makaay, Pizzaro, Podolski, Santa Cruz) staliśmy się drużyną z jednym napastnikiem. Czy naprawdę nikt w klubie nie widzi tego że drużyna traci od kilku sezonów na braku co najmniej 3 napastników w kadrze?
Nie chodzi tu o konkurencję do skład dla Lewandowskiego ale o grę na 2 napastników

31.03.2019 20:35