Co do nagrody ZP to anulowanie jej w tej roku to zagrywka polityczna. Francuzi się ośmieszyli nawet nie próbując dokończyć sezonu tylko kończąc go. Jak ktoś dobrze napisał "Francuzi" lubią kapitulować. Jako że nagroda jest przyznawana przez France Football to słabo by wyglądało jej przyznanie zwłaszcza że gdy Francuzi podjęli decyzje że nie dokończą sezonu to Macron naciskał na inne kraje żeby poszli tą samą drogą i zakończyli rozgrywki. Na szczęście tylko Holendrzy z liczących się lig w Europie go posłuchali. Pandemia ok ale jakoś żyć trzeba. A Lewy na pewno nie jest z tego powodu szczęśliwy ale może to tylko wpłynie na jego ambicję i będzie jeszcze lepiej grać i pomoże nam w wygraniu LM.
@hoven
Pewnie znowu wypomnisz mi że się wtrącam ale sam zacząłeś temat.
Wytłumacz mi czemu niechcianego w Chelsea Bakayoko nazywasz odpadem a niechcianego w Barcie (i Bayernie) Coutinho nie uważasz za odpad? Ostatnio jak zacząłeś to wyjaśniać to jako powód podałeś że Coutinho nie jest winny że gra słabo tylko wszyscy inni zwłaszcza źli trenerzy którzy go źle ustawiają na boisku i nie podporządkowują gry całego zespołu pod niego. Tylko jak to jest powód to czemu on nie może mieć zastosowania do Bakayoko? Jeden i drugi po transferach grają słabo.
Zresztą jak sam napisałeś na razie to tylko plotki że go chcemy.
Edytowano : 2020-07-21 06:41:54
@bayern1987dwa
Nie zgodzę się do końca z tobą. Uważam że Real dobrze zrobił że sprzedał Ronaldo. Oni po prostu poszli inną drogą niż ?Barcelona która z Messiego zrobiła kogoś więcej niż piłkarza teraz Barca to Messi i co się stanie jak on odejdzie? Nie wygląda to dobrze dla nich. Co mnie osobiście za bardzo nie martwi. Natomiast Real nie chciał żeby Real równał się Ronaldo. Myślę że dla tego go sprzedali i jak widać dość szybko się pozbierali. W tej chwili nie widać aż tak bardzo jego braku. Wycisnęli z niego to co najlepsze. Wygrał dla nich 3 razy LM jest ich legendą ale życie toczy się dalej i nie jest wcale takie bezbarwne.
21.07.2020 06:35
@szczebelek
Najpierw trzeba wygrać LM.
Thiago już chyba zdecydował i już nic nie przekona go do zmiany decyzji.
Alaba to wielka niewiadoma co on tak naprawdę chce to wie na razie chyba tylko on.
Lewy gdyby chciał odejść to już dawno by odszedł teraz już raczej zostanie u nas do końca kontraktu a może i dłużej.
20.07.2020 13:10
@blaze26
Oby po tej przerwie zespół wyglądał jak po przerwie w rozgrywkach ze względu na Covid-19.
Jestem ciekawy jak będą radziły sobie zespoły w LM i kto wstrzeli się z formą. Jeden mecz to jednak nie to samo co mecz i rewanż.
O mecz z Chelsea raczej nie ma się co martwić bo zaliczka 3 bramek stawia nas w dużo lepszej pozycji do tego gramy u siebie ale potem to już wszystko może się wydarzyć.
20.07.2020 12:44
Zobaczymy gdzie odejdzie i jak tam sobie poradzi. Sam jestem tego ciekawy. Jeżeli miałbym już coś przewidywać to myślę że w Liverpoolu będzie raczej pierwszym zmiennikiem niż graczem podstawowego składu.
20.07.2020 06:36
@hoven
Jeżeli już ktoś "znowu na wyrywki i bez zrozumienia" to ty, chociaż pewnie ze zrozumieniem tylko celowo pomijasz i przekręcasz fakty.
Skoro napisałeś "Coutinho w zyciowym sezonie gdzie gral pod niego caly Liverpool" i o czym to świadczy?
Zarzucasz mi że nie znam przebiegu kariery ani Coutinho ani Bakayoko. A chyba sam masz z tym problem. Ich kariery są bardzo podobne obaj grali dobrze tylko w jednym klubie i po transferze po najlepszym sezonie w tym klubie zaliczyli zjazd z formą i nawet nie zbliżyli się do formy z tego najlepszego sezonu.
Możesz więc udowadniać mi że to ja się nie znam albo przeinaczam fakty ale to ty masz z tym problem. To co u jednego zawodnika widzisz u drugiego którego lubisz już nie zauważasz albo celowo pomijasz i na odwrót jak nie lubisz jakiegoś zawodnika to na siłę będziesz udowadniał że jest słaby. Wiele rzeczy można napisać w różny sposób i pomimo że będzie oznaczać to samo to brzmieć będzie zupełnie inaczej (przykład proszę bardzo: klub chce się pozbyć zawodnika; klub chce sprzedać zawodnika. Oznacza to samo a mimo to w pierwszym przypadku jest dużo bardziej negatywne.). Ty bardzo często grasz tak słowami a potem zarzucasz że ktoś źle interpretuje to co napisałeś.
Co do dyskusji na temat MU to jest to klub który pod wieloma względami przewyższa Bayern. Marketingowo na pewno są silniejsi, są bardziej rozpoznawalni na świecie. Nie zmienia to jednak faktu że ostatnio sportowo są dużo słabsi od nas.
20.07.2020 06:26
@hoven
Po raz kolejny zakładasz jakąś tezę i się jej trzymasz. Bo w przypadku Bakayoko piszesz "po transferze z klubu gdzie wygladal dobrze przy Fabinho" a w przypadku Coutinho piszesz "stanowil o sile klubu ale zaplacono zdecydowanie za duzo i ustawiano na pozycji na ktora nie ma warunkow". Czyli Bakayoko jest słaby a Coutinho dobry tylko wszyscy dookoła są winni że gra tak słabo. Coutinho też grał dobrze w Liverpoolu bo zespół go ciągnął, gdyby było inaczej to jego strata odbiła by się na grze Liverpoolu a tak nie było to odejście z Liverpoolu odbiło się na grze Coutinho. Więc to co napisałeś o Bakayoko w równym stopniu pasuje do Coutinho. Możesz zakłamywać rzeczywistość ale tak jest.
@Moe
Tylko że rozbiórkę tej drużyny zaczął już w 2013 roku Pep wprowadzając choćby niechcianego w Barcelonie Thiago o którego teraz niektórzy tak płaczą. Żeby stworzyć drużynę trzeba mieć przede wszystkim dobrego trenera pasującego do klubu i tak teraz jest z Flickiem. Dobrzy gracze byli i są u nas tylko trener musi z nich zrobić zespół który wygra.
Można narzekać na wszystko w Bayernie albo można patrzeć na chłodno i widzieć zarówno pozytywne jak i negatywne sprawy. To jest sport i kiedyś trzeba przegrać. Nawet najlepsze drużyny nigdy nie były, są na szczycie cały czas kiedyś przegrywają. Mówienie że jest źle bo nie wygrywasz co roku wszystkiego jest błędem.
19.07.2020 22:39
@hoven
I tu po raz kolejny widać twoja "bezstronność".
Jak Barca chce na siłę pozbyć się Coutinho to ty nie uważasz że jest "odpadem".
Ale jak Chelsea chce sprzedać Bakayoko to już "odpad" według ciebie.
Jeden i drugi jest na liście transferowej swoich klubów więc ich pozycja w klubie jest taka sama.
19.07.2020 19:58
@hoven
Teraz akurat dość mocno postawiono na pracę z młodymi u nas i efekty zaczynają być widoczne. Co do wypływania czegoś na powierzchnię to to coś już dawno wypłynęło a jak pisałem wyżej teraz już widać że wyciągnięto wnioski.
Bakayoko jest odpadem? To co można powiedzieć o Coutinho którym tak tu się większość użytkowników podniecała rok temu? Różnica jest taka że pierwszy kosztuje 20 mln a drugiemu płacimy 20 mln. Ja wolę kupować niż wypożyczać.
Zreszto co się podniecać jak jeszcze nie wiadomo czy to plotka czy prawda.
19.07.2020 18:47
@Moe
Piszeszo półśrodkach a z podanych przez ciebie zawodników tylko Upamecano i Wijnaldum (FCL i tak go nie puści) nie byli by półśrodkiem.
Tych których z "wiadomych względów pominąłeś" to tylko Pogba I Donnarumma są graczami na "lata" reszta to już gracze mocno po 30.
Bakayoko ma 26 lat i za 20 mln byłby dobrym graczem do rotacji. Sami 19 czy 20 latkowie nie mogą być na ławce.
19.07.2020 18:16
Tak tylko dla przypomnienia to już mamy wypożyczone odpady.
Co do Bakayoko to uważam że on w Chelsea nigdy nie dostał prawdziwej szansy. Jak przyjdzie to zobaczymy czy u nas zagra dobrze. Uważam że tak.
Wolę takiego Bakayoko jako transfer niż kolejne wypożyczenia.
19.07.2020 17:39
Powodzenia w nowym klubie. Kovac nie jest pierwszym trenerem który "nie poradził" sobie w Bayernie. Celowo dałem to w cudzysłowie bo przecież jakby porównać go z Guardiola to ten drugi nic więcej od Niko nie ugrał.
19.07.2020 16:35
@Moe
Już nie przesadzaj że tyle porażek już było. Na razie to do "porażek" można zaliczyć nie przedłużenie wcześniej kontraktów z Alaba i Thiago. Ale już odejście Thiago ja uznam za sukces bo już rok temu chciałem żeby odszedł a dlaczego to już parę razy pisałem.
Ty uznasz pozyskanie Bakayoko za porażkę ja jeżeli przyjdzie za nieduże pieniądze za dobry ruch. Co do okresu gdy grał w Milanie to wtedy nikt tam nie grał dobrze.
19.07.2020 16:32
A ja uważam że Bakayoko jako uzupełnienie byłby dobry. Gdyby przyszedł za 20 - 25 mln to za Javiego może być.
19.07.2020 15:06
Pożegnam go bez żalu. Nigdy nie był tym kim miał być jak ściągał go do nas Pep czyli liderem drużyny.
Skoro chce odejść to trzeba go sprzedać teraz. Lepsza by była kasa już a nie bonusy ale lepsze to niż nic. Tylko na ile to wiarygodne źródło?
Co do jego pozycji w Liverpoolu to uważam że raczej będzie walczył o skład a nie będzie pewnikiem.
18.07.2020 11:32
@hoven
Za to ja już za dużo razu widziałem jak Thiago " urywa ucieka spod pressingu przyjeciem pilki i koleczkiem a potem zagrywa pilka" DO TYŁU albo W BOK zależy gdzie bliżej.
Pisałem o tym rok temu, piszę teraz sprzedać i poszukać kogoś innego. Samą techniką się nie wygrywa. Thiago to nie jest zawodnik który pociągnie zespół, spowalnia każdą akcję. Zgoda że często gramy atakiem pozycyjnym ale wiele razy aż prosi się o szybki kontratak.
17.07.2020 11:01
@Pir5
Wręcz przeciwnie ze względu na to co zrobił Thiago trzeba mieć nadzieję że się z Liverpoolem dogadają i jeszcze coś się uda zarobić na jego sprzedaży. W tej chwili pozostawienie go na kolejny sezon i oddanie za darmo nie ma sensu. Chce odejść niech odchodzi.
Tutaj jakieś jechanie po Thiago nie ma sensu ale też robienie z niego kogoś niezastępowalnego jaki niektórzy piszą też jest dużym przegięciem.
17.07.2020 10:35
@[=10304]Zerafaelo[/user]
Powtórzę to co napisałeś "Swoją drogą ciekawe kto po odejściu Alcantary będzie dawał piłki z głebi pola Lewemu"
Zadałem ci pytanie ile asyst miał Thiago w tym sezonie nie odpisałeś więc ja ci powiem w BL "jedną" nie chce mi się już sprawdzać czy akurat do Lewego.
Więc może jak napisałeś "długą piłkę nieprzewidywalną z głębi pola u nas najlepiej zagrywa Alcantara" tylko co z tego jak robi to raz na sezon? Zawodnik który nie jest powtarzalny tylko raz na jakiś czas błyśnie nie jest zawodnikiem klasy światowej.
16.07.2020 21:15
@Zerafaelo
"Swoją drogą ciekawe kto po odejściu Alcantary będzie dawał piłki z głebi pola Lewemu"
To się uśmiałem. A czy wiesz ile w tym sezonie asyst miał Thiago? Lewandowski nawet nie zauważy że Thiago nie ma na boisku.
16.07.2020 20:56
@Skobry
Tylko czy problemem jest odejście Thiago czy szerokość kadry?
Ja nie widzę problemu w tym że Thiago odejdzie.
Inna sprawa to szerokość kadry tutaj zgadam się że potrzebne są wzmocnienia tak żeby do gry było gotowych więcej niż 2 zawodników plus juniorzy. Ale nie za bardzo wyobrażam sobie sytuację żeby "błagać" Thiago o zostanie. Uważam że ktoś w jego miejsce przyjdzie i niedługo będzie wiadomo kto.
16.07.2020 15:02
Mam nadzieję że ani Bale ani tym bardziej Dembele do nas nie trafią.
Bale bo za drogi w utrzymaniu i niewiadoma forma.
Dembele za to co robił gdy odchodził z BVB i to co teraz robi w Barcelonie a do tego za bardzo podatny na kontuzje.
16.07.2020 14:56
@MateuszFCB
Masz rację że nie ma co obrażać Thiago chce to niech odchodzi, piłkarz to zawód jak każdy inny. Kiedyś przyszedł do nas teraz odchodzi. Nie wiadomo ile jest prawdy w tym jak to się odbywa.
Inna sprawa to czy będziemy za nim płakać. Zostawię już sprawę czy to świetny piłkarz czy tylko dobry.
Ja mogę się z tobą założyć że nie będziemy po nim płakać.
16.07.2020 14:19
Chyba za droga opcja dla nas. Są pozycje które bardziej wymagają wzmocnienia. A na ŚO jeżeli już kogoś kupować to najlepiej postarać się o Upamecano.
16.07.2020 13:32
Szkoda że już na ten sezon nie został wypożyczony. Jeżeli tylko będą chętni to powinien iść na wypożyczenie i ogrywać się.
16.07.2020 13:31
Niestety ale kwota transferu nie będzie wysoka. Zgadzam się z @tapczan że jak odejdzie za 25 mln to będzie dobrze, może uda się wynegocjować coś więcej ale nie sądzę.
Można winić zarząd za to że nie przedłużyli z nim kontraktu ale czy winny jest do końca zarząd? Do pewnego momentu rozmowy w sprawie nowego kontraktu szły bez problemu. Wszystko miało być już gotowe do podpisu i wtedy Thiago zaczął się wycofywać. Wygląda na to że się rozmyślił bo dostał jakiś sygnał że ktoś inny go chce i wybrał tą drugą opcję.
Niech odchodzi.
16.07.2020 13:27
Za dużo odejść się szykuje więc lepiej żeby Boateng został. Z Flikiem dobrze mu się pracuje i widać tego efekty. Lepiej niech zostanie.
16.07.2020 11:25
Szkoda, mam nadzieję że nie będziemy żałować. Zobaczymy co pokaże w Chelsea. Szkoda że przez pandemię nie było nawet szans żeby o niego powalczyć. Może jeszcze kiedyś zagra u nas.
16.07.2020 11:21
@DieRoten
Wymiana Thiago na van de Beeka to by był bardzo dobry ruch.
@MateuszFCB
Zamiast Eriksena lepiej chyba postarać się o van de Beeka, młodszy a cena pewnie podobna jeżeli nie niższa może w sytuacji jaką mamy dało by się wynegocjować z Ajaxem dobrą cenę?
Rok temu denerwowałem się w trakcie okienka transferowego. W tym roku jestem dziwnie spokojny. Uważam że góra ogarnie co trzeba. Najważniejsze że mamy dobrego trenera który do nas pasuje. Ostatnio z tym był największy problem.
16.07.2020 11:01
@DonJupp4ever
Ja nigdy nie pisałem że Thiago nie jest dobry technicznie. Tylko że on nie jest liderem środka pola. Sama technika to za mało żeby poprowadzić zespół do zwycięstw (Coutinho też jest dobry technicznie i co z tego? Nie daje to za dużo drużynie dlatego odchodzi i nikt nawet nie myśli o tym żeby go kupić). W jakim meczu Thiago był liderem i pociągnął zespół? Może kiedyś się zdarzyło że krzyknął na kogoś ale zwykle jest tak że schodzi z boiska ze spuszczoną głową. Pogodzony z porażką.
Dlatego uważam że jeżeli odejdzie to trudno nie ma co płakać. Jest dobry technicznie ale nie jest liderem drużyny.
@FanGraczyBayern
Szkoda ale jeśli sam Havertz chce odejść za granicę to trzeba szukać gdzie indziej.
Diego Carlos? Tylko czy nie bardziej potrzebny jest ktoś na prawą obronę a nie na środek? Chyba że to przygotowanie na odejście Alaby i Boatenga? Ale nawet jeśli to chyba lepiej postarać się o Upamecano.
16.07.2020 07:59
@hoven
A co dokładnie cie tak zszokowało?
Czas pokaże kto miał rację odnośnie Thiago.
15.07.2020 20:03
@MateuszFCB
Moje uszczypliwości? A przepraszam jakie? To że piszę że jest tylko i aż dobry? Poniżej napisałem że ja nie mam do niego pretensji że odchodzi. Kiedyś przyszedł teraz odchodzi i już. Czy to że nie zalewam się łzami to źle?
A stwierdzenie że jaki "grajek" taka kasa za niego nie jest żadna uszczypliwoscia tylko stwierdzeniem faktu. Czy to moja wina że nie ma kolejki chętnych żeby go kupić za większą kasę? Chyba że chodzi Ci o określenie "grajek" ale to nie ja go pierwszy użyłem ją tylko odpisałem na komentarz w którym było to określenie.
15.07.2020 18:43
@MateuszFCB
Ani Thiago nie jest taki dobry. Ani Goretzka taki słaby. Co nie oznacza że Goretzka jest lepszy.
Czas pokarze jak będzie wyglądać nasza gra bez Thiago. Ja jego odejścia się nie boję.
15.07.2020 18:07
@DonJupp4ever
Jaki grajek taka kasa za niego. Plus roczny kontrakt.
15.07.2020 17:42
@AdiFantasti
Ja nigdzie nie napisałem że Thiago nic nie daje zespołowi. Jedyne co napisałem że jest tylko i aż dobry nic więcej.
Tym się różnimy ze ja uważam że właśnie dlatego KHR powiedział że nie chcą dopuścić do sytuacji w której gracze odchodzą za darmo po zakończeniu kontraktu bo chcą pozyskać choć część pieniędzy na transfery tych którzy przyjdą w ich miejsce.
15.07.2020 15:15
@dzordan
Zgadzam się. Ostatnio wiele się mówi o błędach zarządu ale już nikt nie wspomina o słabym zachowaniu samych zawodników. Co do Thiago to on kiedyś przyszedł teraz odchodzi i do niego nie mam aż takich pretensji to jego zawód ale Alaba to wychowanek klubu i zawdzięcza mu trochę i nawet bez podwyżki jego kontrakt to nie jakieś drobne w klubie też ma silną pozycję. Ale chyba tak jak napisałeś winny jest głównie jego agent Zahavi który wyczuł że może zarobić bardzo dużo jeżeli to dobrze rozegra.
15.07.2020 15:08
@AdiFantasti
A czy mam po raz kolejny przypomnieć przypadek Coutinho gdzie w oczach wielu miał być zbawcą, bogiem i nie wiem kim jeszcze a okazał się graczem przeciętnym. Gdy jak przychodził pisałem że jest tylko przeciętny to wielu pisało tak jak ty że go nie lubię i już.
Ja patrzę na Thiago obiektywnie. Nigdy nie pisałem że jest słaby. Zawszę piszę że jest dobry i tyle. Robienie z niego króla środka pola to przesada.
Barca może i nie robi dobrych transferów do klubu ale jeżeli chodzi o wychowanków to jeżeli ktoś jest bardzo dobry to zostaje u nich. Ile razy "wielki talent" odchodził po rozegraniu sezonu czy dwóch w Barcie i po czasie okazywało się że jednak to nie taki "wielki talent" i to Barca miała rację sprzedając go. Z Thiago jest dokładnie tak samo. Został sprzedany nie dlatego że wyłożyliśmy olbrzymie pieniądze tylko dlatego że był tylko i aż dobry.
Czy odczujemy brak Thiago? Odczujemy raczej brak odpowiedniej ilości graczy w kadrze jeżeli nie zrobimy jeszcze kilku transferów a ci o których teraz jest głośno że odchodzą, odejdą.
Zresztą sprawa odejścia Thiago wydaje się być przesądzona więc o co się spierać. On chce odejść i już.
15.07.2020 14:55
@FanGraczyBayern
Zgadzam się że takie przekwalifikowywanie na siłę nie jest rozwiązaniem na dłuższą metę. Davise wypalił i bardzo dobrze trzeba mieć tylko nadzieję że dalej będzie się rozwijał i że któregoś dnia nie przypomni sobie że to jednak nie jego pozycja. Kimmich też sobie poradził ale szybko upomniał się o swoje co w sumie ja uważam za duży plus dla niego. Teraz widać że dobrze że wrócił na swoją pozycję a na PO gra Pavard.
Zobaczymy czy uda się kogoś kupić jako zmiennika dla Pavarda a jeżeli nie to może Richards dostanie szansę?
A co ze Stillerem gość na wiosnę grał bardzo dobrze w drugim zespole może on też powinien iść na wypożyczenie żeby się ograć? Włączanie go do pierwszego zespołu to raczej zły pomysł ale ogranie na wypożyczeniu może być dobre?
15.07.2020 14:44
@Pir5
"dyrygent środka pola" bo u nas nie było innego piłkarza który wziął by na siebie ciężar gry. Teraz jest Kimmich który nie wygląda gorzej od Thiago i to on stanowi o sile nszej pomocy a nie Thiago.
Gdyby było tak jak piszesz to już dawno ustawiała by się po niego kolejka chętnych a tak nie jest. Czy uważasz że 40 mln za tak świetnego gracza to cena zaporowa? Ma 30 lat ale to nie jest wiek który dyskwalifikuje środkowego pomocnika wręcz przeciwnie.
W reprezentacji Hiszpanii także pomimo starty Xaviego i Iniesty zastąpiono ich innymi a Thiago jak był rezerwowy tak dale nim jest pomimo że konkurencja jest dużo słabsza.
15.07.2020 13:48
@szczebelek
Tak 50 mln za Sane było sensowne bo to gracz który był nam potrzebny od 2 a może i 3 lat. Czekanie kolejny rok to kolejna strata.
Błędem było czekanie na przedłużenie kontraktów z Alabą i Thiago do tego roku ale pewnie za bardzo uwierzono że są to gracze którzy chcą grać u nas.
Teraz jeżeli obaj chcą odejść to lepiej coś na nich zarobić niż oddać za darmo. Alaba to nasz wychowanek i zawodnik zasłużony dla klubu ale też zatrzymywanie go na siłę dając mu olbrzymi kontrakt nie jest dobrym rozwiązaniem wręcz przeciwnie od niego klub też może wymagać jakichś ustępstw. W końcu nie jest tak że zarabia tak mało że z trudem mu wystarcza do "pierwszego". Nie ma co iść w kierunku dajemy coraz wyższe kontrakty żeby tylko zatrzymać gracza bo szybko odbije się to czkawką.
15.07.2020 13:32
@szczebelek
Tylko że Thiago jest super zawodnikiem w oczach niektórych fanów Bayernu. Gdyby rzeczywiście był tak dobry jak niektórzy chcą żeby był to nie było by problemu żeby znaleźć klub który dał by za niego 40 a nawet więcej pomimo roku do końca kontraktu i 30 lat na karku. Ale problem jest taki że Thiago wcale taki dobry nie jest. Nikt za gracza który jest bardziej rozpatrywany jako wzmocnienie pomocy ale bardziej pod kątem silnego zmiennika a nie lidera pomocy nie chce dać za dużo. Za darmo jak najbardziej będą chętni albo za 20 czy 25 mln bo tyle daje się za dobrego zmiennika.
Teraz trzeba znaleźć kogoś kto da najwięcej ale 25 mln to będzie dobra kwota może 30 mln ale to już będzie ciężej. Ja już rok temu pisałem że Thiago powinien zostać sprzedany tylko chętnych nie było. Teraz też raczej długiej kolejki nie będzie chyba że za niską kwotę. Taki to super pomocnik "magik" o nietuzinkowej technice.
15.07.2020 13:23
W przypadku Alaby wiele osób pisze że jest ważny dla klubu i tu zgoda ale też wiele się pisze że jest zasłużony dla klubu i że to prawdziwy Bawarczyk. Ok też się z tym zgodzę. Ale jeżeli rzeczywiście tak jest to trzeba też od samego Alaby trochę wymagać. Niech też pokaże jak bardzo czuje się związany z klubem. Chce podwyżki no dobra ale czy te 15 mln które teraz dostaje to mało? Wystarcza tylko na przysłowiowe waciki? On też musi pójść na jakieś ustępstwa. Pokazać przywiązanie do klubu któremu wiele zawdzięcza. Od razu zaznaczam jeżeli to co pisze prasa jest prawdą bo równie dobrze może być tak jak z Neuerem gdzie prasa pisała co innego niż było w rzeczywistości.
Co do Thiago to moje zdanie jest jasne sprzedać i szukać kogoś innego na zastępstwo. Może van de Beek? Może Thomas który jest innym typem zawodnika ale dobra 6 też jest potrzebna, wtedy Kimmich mógłby grać na 8. Może ktoś jeszcze inny?
15.07.2020 11:45
Nie można każdemu dawać olbrzymich pieniędzy. Alaba jest ważnym zawodnikiem ale uważam że nie zasługuje na pensję równą Neuerowi, Lewemu czy Mullerowi. Alaba miał u nas już i dobre i słabsze okresy oczywiście nigdy nie zszedł poniżej pewnego poziomu ale też nigdy nie wszedł na ten najwyższy. Najbliżej był gdy zaczynał na lewej obronie i grał razem z Ribery. Ale potem zatrzymał się. Należy próbować go zatrzymać ale nie za wszelką cenę.
Z Thiago dla mnie sprawa jest jasna skoro KHR powiedział że w propozycji kontraktu dostał to co chciał a mimo to nie chce podpisać tylko chce odejść i poszukać nowych wyzwań to należy go sprzedać za możliwie najwyższą kwotę i poszukać kogoś na jego miejsce. Uważam że to wcale nie jest takie trudne i kosztowne żeby znaleźć kogoś kto zastąpi go tak że szybko się o nim zapomni.
Co do Bale to uważam że lepiej nie ryzykować już raz pozyskaliśmy na wypożyczenie gracza klasy światowej w osobie Cou i wyszło słabo. Nie wiem co Bale myśli i jak wygląda jego sytuacja w Realu ale ewidentnie w tej chwili naśmiewa się z Realu. Tylko czy naśmiewa się i olewa już grę w piłkę czy naśmiewa się z sytuacji w której Real go nie chce, trener go skreślił ale kontrakt podpisany i płacić trzeba.
15.07.2020 08:15
Plotki będą się pojawiać coraz częściej bo skoro ani Thiago ani Alaba nie podpisali umów to wiadomo że są łakomym kaskiem dla wielu klubów. Mam nadzieję że sprawa z jednym i drugim szybko się rozwiąże ale równie dobrze może się ciągnąć aż do zakończenia LM i rozwiązać się dopiero parę dni po finale.
Inna sprawa to jaki będzie finał. Z tej dwójki wolę żeby został Alaba.
14.07.2020 21:28
Alaba jest dobry ale nie uważam że zasługuje na pensję 20 mln. Jeżeli rzeczywiście chce odejść to na siłę nie ma go co zatrzymywać.
Wolałbym żeby został ale jak tak wszystkim zaczną dawać bardzo wysokie kontrakty to uważam to za zły pomysł.
14.07.2020 17:38
Dużo zależy od tego ilu graczy odejdzie i kto to będzie. Licząc wszystkie informacje jakie się pojawiały to może być duży wiatr w szatni i odejść 8 zawodników z pola. Bramkarzy nie liczę. Na razie z pola przyszło 3 zawodników więc braki mogą być spore. Samymi juniorami nie da się tego uzupełnić. Trzeba będzie kogoś kupić do grania na już.
14.07.2020 17:06
@Reeken89
Gdyby Szoboszlai miał wybór Bayern - Milan myślę że nie bylibyśmy na straconej pozycji. Moje pytanie to bardziej czy jest wart sprowadzenia?
14.07.2020 15:19
Co do Roca to czy nie lepiej dołożyć i postarać się o Thomasa z Atletico? Podobno w tym okienku można go kupić za 50 mln. Cena nie najniższa ale za to dostajemy gracza sprawdzonego i ogranego w meczach o najwyższą stawkę.
Jest jeszcze Szoboszlai z RB Salzburg rok temu też były plotki że go chcemy ale teraz cisza.
14.07.2020 14:47
Chyba lepiej i dla Bayernu i dla samego Tolisso żeby odszedł. Może w innym klubie kontuzje będą go omijać i w końcu zacznie grać regularnie.
Jeżeli będzie chętny i zaoferuje odpowiednią kwotę to myślę że nie ma się co zastanawiać i sprzedać.
14.07.2020 14:26
Od razu nie ma go co skreślać. Słusznie dostanie szansę, przynajmniej w przygotowaniach do sezonu powinien się pokazać trenerowi co potrafi. Jeżeli Flick uzna że może zostać to niech zostanie a jeżeli nie to zawsze go można znowu wypożyczyć lub sprzedać pod koniec okienka.
Co do Roca to nie wiem czy to dobry pomysł.
Jeżeli już kupować jakiegoś defensywnego pomocnika to może Thomasa z Atletico. Podobno w tym roku cena za niego to 50 mln, niby dużo ale zawodnik sprawdzony i ograny w meczach o stawkę a to bezcenne zwłaszcza na tak ciężkiej pozycji.
14.07.2020 14:21
Ciekawe czy KHR planuje jakiś interes z PSG czy to tylko takie uspokojenie po podebraniu Kouassiego? Nie ma co robić sobie wrogów szczególnie takich z nieograniczonym budżetem.
14.07.2020 14:13
@Piter1985
Z Dembele to mam nadzieje że nic nie wyjdzie. Wypożyczeń już wystarczy a poza tym po co pchać się w kłopoty bo on nie dość że nie grzeszy profesjonalizmem to jeszcze ciągle jest kontuzjowany.
A co do Balea to nawet jakby tak zdenerwował Real że ci chcieliby oddać go za darmo to i tak on musi zgodzić się na transfer kto go zmusi do podpisania kontraktu z innym klubem. Tym bardziej że takiej pensji jak ma w Realu to mu chyba nikt nie da.
Feinowi można dać szansę chociażby w sparingach przed nowym sezonem. Flick też jak zobaczy go na treningach to wyrobi sobie zdanie. Zespołu nie ma co na nim budować ale dać mu szansę jak najbardziej. Jak się nie sprawdzi przed sezonem to wtedy albo znowu wypożyczyć albo sprzedać.
14.07.2020 14:08
@DonJupp4ever
Na taką wymianę nie ma szans.
Musielibyśmy zapłacić pewnie ponad 100 mln i jeszcze dorzucić Thiago.
13.07.2020 21:13
Po tym jak City zostaje w LM szanse na transfer Thiago do nich na pewno wzrosły.
13.07.2020 20:14
@hoven
Nie masz racji. Nic takiego nie odpisze. Możesz mnie wysmiewac ale to ty wyjechałeś z chwaleniem się nie ja. Ja tylko cie zapytałem czy to prawda czy tylko tak sobie napisałeś żeby się podbudować.
Proszę więc więcej jak będziesz że mną dyskutował to nie używaj argumentu ze znasz się bo piszesz o piłce i współpracujesz z klubami.
A co z moim pytaniem.
"To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln."
Odpowiesz?
13.07.2020 18:27
@hoven
Jak coś Ci nie pasuje to po prostu nie odpowiadasz więc zadam Ci pytanie jeszcze raz.
"To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln."
Może tym razem odpowiesz i czekam z niecierpliwością jak zaczniesz się gimnastykować żeby wyszło na Twoje.
Ja cie nigdy nie pytałem czemu nie lubisz Goretzki. Jedyne co to dyskutowałem z tobą o tym że według ciebie on jest słaby a według mnie jest dobry.
A tak apropo tej dyskusji to w końcu wyjechałeś że się znasz bo zajmujesz się pisaniem o piłce i współpracujesz z jakimiś klubami. Zapytałem wtedy jak się nazywasz. Nie odpowiedziałeś. Może teraz się przedstawisz i udowodnisz ze to ty i napiszesz o czym piszesz i z jakimi klubami współpracujesz.
13.07.2020 18:11
@hoven
Może dla ciebie "wydaja wiecej na transfery" to co innego co "kupili pilkarzy za więcej" ale dla mnie to to samo i twoja gra słowami mnie nie przekona że tak nie jest.
Czyli potwierdziłeś moje słowa że nie robiłeś analizy jak próbowałeś mnie kiedyś przekonać a tylko szukałeś potwierdzenia dla swojej tezy ze Goretzka jest słaby. Na tej zasadzie można wytłumaczyć że CR jest słaby bo znajdziesz fragmenty meczu gdy coś mu nie wyszło.
Edytowano : 2020-07-13 17:27:11
A co do twojej sugestie ze zrobisz dla mnie pełna analizę to sorry ale ja oglądając mecze jestem w stanie sam wyciągnąć odpowiednie wnioski, dla swojego amatorskiego użytku, jak kto gra. Nie potrzebuje do tego analizy kogoś innego tym bardziej tak stronniczego jak ty.
13.07.2020 17:23
@hoven
Znowu na siłę mieszasz bilans transferowy z wydatkami na transfery.
To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln.
Bilans to co innego a wydatki to co innego. Wydatki są częścią bilansu ale nie tym samym.
Edytowano : 2020-07-13 16:17:25
Z Goretzka znowu ładnie ominąłeś sens mojego komentarza. Robienie analizy tylko że złymi zagraniami gracza jest nic nie warte. Taka analiza jest do wyrzucenia. Ty sam pisałeś że w trakcie jakiegoś meczu wypisywałeś minuty w których Goretzka źle zagrał. O tym że pisałeś też minuty w których zagrał dobrze nic mi nie wiadomo. Czyli nie robiłeś analizy gry gracza tylko szukałeś potwierdzenia dla swojej tezy.
13.07.2020 16:04
@hoven
Ok bilans BVB ma lepszy ale to nie zmienia faktu że wydali więcej na zakup nowych graczy.
To ty starasz się na siłę udowodnić że jak wydasz 100 mln to wydasz mniej niż ktoś kto wyda 50 mln.
Ta sama sytuacja jest z twoją analizą gry Goretzki. W trakcie meczu wypisujesz minuty w których według ciebie powinien zagrać lepiej ale jednocześnie pomijasz te minuty w których zagrał dobrze. Przy tak jednostronnej analizie żaden gracz nie wypadnie nawet poprawnie, każdy będzie beznadziejny. Jeżeli robisz analizę to rób ją dokładnie bo może wyjść że ma tyle dobrych co złych zagrań albo nawet więcej dobrych. Tylko że wtedy nie pasowało by ci to do z góry założonej tezy.
13.07.2020 15:07
@hoven
Ok zgoda wielkiej kariery nikt nie zrobił ale mimo wszystko Can zrobił "trochę" większą od Gaudino. A właśnie na tego drugiego postawił Pep. Cana pozbył się bez dania mu szansy.
Ja od trenera klasy Pepa wymagam trochę więcej. Inna sprawa to to że Pep na razie poza sukcesami w Barcelonie słabo udowadnia że jest świetnym trenerem. Z nami miał wygrać LM i klapa. Z City też na razie klapa a nawet jak w końcu wygra to będzie to bardziej zasługa kasy szejka niż "kunsztu" Pepa.
13.07.2020 14:49
@hoven
Nie chce mi się sprawdzać czy liczby podane przez ciebie i @GuteSpiele są prawdziwe ale....
Liczby które podałeś świadczą o tym że BVB więcej zarobiło na sprzedaży niż wydali na transfery od Bayernu. Natomiast nie udowodniłeś kłamstwa. Co innego bilans z transferów (zysk ze sprzedaży i suma wydana na transfery do klubu) a co innego suma wydana na zakup zawodników. Z liczb które podał @GuteSpiele wynika że BVB w ostatnich latach wydała więcej na zakup nowych graczy niż Bayern.
13.07.2020 14:39
@FanGraczyBayern
Ndombele jako zastępstwo Martineza czy Tolisso może być ale nie za taką kwotę za jaką przeszedł do Spurs. Skoro Morinho go nie widzi w składzie to trzeba negocjować dużo niższą kwotę.
Osobna kwestia to opcja wypożyczenia. Ile można wypożyczać graczy tylko po to żeby byli a potem oddawać i znowu to samo.
Jeżeli to prawda to francuski kierunek ostatnio bardzo popularny u nas. Liczba francuzów w kadrze coraz większa. Zobaczymy ile w tym prawdy.
Ja liczę że przyjdzie ktoś kto nie jest w ogóle na razie wymieniany przez prasę.
13.07.2020 14:06
Może Can nie jest jakimś super piłkarzem ale jego odejście to kolejna sprawa która według mnie negatywnie wpływa na ocenę pracy Guardioli u nas. Gdy przychodził były głosy że u nas tak jak w Barcelonie powinien dać szansę młodym ale nic takiego nie miało miejsca.
Zamiast dać szansę Canowi który coś tam potrafi to Pep przez 3 lata dał szansę tylko jednemu młodemu czyli Gaudino. Co jak się szybko okazało było totalną porażką.
13.07.2020 11:16
Bardzo dobra wiadomość. Niech Sane i Sule przygotowują się do nowego sezonu w spokoju.
13.07.2020 11:10
Tak naprawdę to z tego artykułu nic nowego nie wynika. Wszystkie plotki zebrane w jedno miejsce ale żadnych konkretów ani niespodzianek nie ma. Wszyscy wiedzą kto ewentualnie może odejść ale czy odejdzie? I jeszcze ciekawsze pytanie kto jeszcze dołączy? Oby tylko w tym okienku obyło się już bez wypożyczeń które nic na przyszłość nie dają.
13.07.2020 11:09
Dla tych młodych najlepsze były by wypożyczenia do średniaków z BL żeby się ogrywać. Jeżeli mają talent i są tak dobrzy jak się o nich pisze to nie powinni mieć problemów z wywalczeniem sobie miejsca w wyjściowych jedenastkach klubów z dolnej części BL.
Taki klub jak Bayern powinien mieć co sezon kilku juniorów na wypożyczeniu żeby ich sprawdzić czy nadają się do gry w pierwszym zespole.
13.07.2020 11:07
Ciężko było się podziewać innej decyzji. City w LM to pieniądze także dla UEFA więc ich nie wyrzucili. Szkoda bo jak już to mogli by im dać rok zawieszenia. A tak to dalej ci silni nie będą sobie za dużo robić z FFP bo co to za kara 10 mln dla City.
Można tylko spytać czemu inni dostają realne kary czyli wykluczenia lub zakaz transferów a City tylko kara pieniężna której nawet nie odczują?
13.07.2020 11:04
To jak winić jednookiego że dzieci mają parę oczu. Nie wina Bayernu że przez wiele lat wypracował sobie taką pozycje w BL i całej Europie.
@tapczan
Dobrze napisane to niech DFB się postara i znajdzie receptę.
12.07.2020 19:50
Jeżeli Flick chce mu dawać więcej szans na grę w przyszłym sezonie to niech zostanie. Ale jak ma zagrać tyle co w tym to najlepiej żeby poszedł na wypożyczenie gdzieś gdzie zagra te 30 męczy w sezonie w pełnym wymiarze czasu. Jeżeli chce się rozwijać to musi grać na poziomie BL lub ligi francuskiej.
12.07.2020 19:43
Czyli kolejny artykuł z rozmowy z dziennikarzem sportowym. Dobra robota @GabrielStach.
Co do samej rozmowy to mam nadzieję że Lucas w nowym sezonie odnajdzie swoje miejsce w Bayernie. Po cichu liczę że może już w sierpniu w LM będzie dobrze.
12.07.2020 19:33
Ten sezon miał słaby ale był po ciężkiej kontuzji a potem miał też drobniejsze urazy. Do tego brak zgrania z resztą zespołu, brak rytmu meczowego więc ciężko o dobre występy.
W nowym sezonie powinien dostać szanse i mam nadzieję że ja wykorzysta i udowodni niedowiarkom że grać w piłkę umie i przez kontuzje nie zapomniał.
12.07.2020 16:33
@hoven
Skoro już pochwaliłeś się że piszesz o piłce nożnej i współpracujesz z klubami to proszę przedstaw się bo to chyba żadna tajemnica.
Czytam twoje komentarze i nie brzmią one jak komentarze profesjonalisty. Ale to może tylko moja subiektywna ocena.
Zwłaszcza twoje komentarze o Coutinho brzmiały bardziej jak marzenia kibica a nie subiektywna ocena kogoś kto zajmuje się profesjonalnie piłką.
Więc sorry ale dalej nie kupuje twojej krytyki Goretzki.
12.07.2020 10:58
@Piter1985
Taki to genialny piłkarz że chętnych żeby go kupić za 35 mln a pewnie i taniej brak.
Za czym tak płakać że odchodzi? Jak tak dalej pójdzie to jeszcze będzie prosił żeby mu dali podpisać. Chociaż za rok za darmo pewnie ktoś się znajdzie żeby przygarnąć rezerwowego za darmo.
12.07.2020 03:46
@hoven
Czy ja napisałem że te 2 przykłady to jedyny moment w meczach gdzie przykładając linijkę jak od jakiegoś czasu przekonujesz Goretzka wychodzi do rozegrania. Nigdzie tak nie napisałem. Przykładów jest więcej ale nie mam czasu ani ochoty żeby Ci opisywać gdzie i kiedy. Obejrzyj dokładnie mecz bez z góry założonej tezy ze Goretzka jes "be". Ale oczywiście te przykłady pokazują jak niedorzeczna jest twoja teoria z "linijką" więc znowu przekręcasz fakty żeby tylko pasowały do twojej teorii.
@Bayern022
Uwagi odnośnie używania "linijki" należy kierować do @hoven on do tego nieustannie namawia. Ja oglądając mecz nie potrzebuje linijki żeby stwierdzić jak kto gra.
12.07.2020 03:38
@hoven
To w końcu jak używać tej linijki? Piszesz obejrzy 1 albo 2 mecze z linijką, to obejrzałem i podałem przykłady z każdego że to co mówisz to bzdura. Ale ty już napisałeś że źle przykładam linijkę czy co?
@AdiFantasti
Jeżeli o mnie chodzi to ja chciałem żeby Thiago odszedł już dawno. Pisałem o tym już podczas ostatniego okienka rok temu. To pozostałość po Pepie a ja osobiście nie najlepiej oceniam ten okres. Pisałem o tym już nie raz.
A wracając do Thiago to jego decyzja wcale nie wpłynęła na moją ocenę jego. Jest dobry ale nie bardzo dobry. Można go zastąpić i wiem że zostanie zastąpiony bez straty jakości drużyny.
11.07.2020 21:21
@FanGraczyBayern
Jak ktoś mówi o jakiejś linijce to ja na szybko podałem przykłady że to bzdura.
Wystarczy dobrze obejrzę jeden mecz z ostatniego miesiąca i takich przykładów będzie dużo więcej. Te są najbardziej spektakularne.
11.07.2020 18:54
@hoven
PrEstan już z tą linijka albo wyjaśni mi gdzie mam ją umieścić w tych dwóch przypadkach (tak na szybko podanych).
1. Mecz z Leverkusen. Goretzka odbiera piłkę na naszej połowie, rozpoczyna kontratak, strzela bramkę.
2. Mecz finałowy pucharu Niemiec. Goretzka przerywa akcje Leverkusen główkując do Mullera, ten podaje do Kimmicha, ten do Lewego i jest bramka.
Zaraz znowu oberwę ale w obu przypadkach uważam że Thiago nie wyprowadzał by szybkich kontr a zwolnił akcje podając do tyłu.
11.07.2020 18:48
@Bayern022
Ja nie jestem "największym kibicem" jak to ująłeś i nigdy nie wylewałem "pomyj" na Mullera.
Skoro Muller gra lepiej niż rok temu to czemu Goretzka nie może? Teraz jest oceniany z perspektywy tego jak grał a nie jak gra teraz.
Edytowano : 2020-07-11 18:40:45
Ja oceniam jak gra teraz. Jaka formę złapał. Jak dalej będzie tak grał to go będę chwalił. Jak zacznie grać jak rok temu to go będę go krytykował.
11.07.2020 18:36
@Bayern022
Nie? To wróć do newsa o tym że Cou zostaje wypożyczony i przeczytaj komentarze. Ja dobrze pamiętam co niektórzy za bzdury wypisywali. Teraz oczywiście nikt się nie chce do tego przyznać.
@MateuszFCB
Skoro Thiago daje 200% więcej od Goretzki to wytłumacz mi czemu pomimo że Thiago nie gra my wygrywamy i nie widać jego braku? Problemem jest krótka ławka a nie brak Thiago.
Edytowano : 2020-07-11 18:21:09
@hoven
Nie raz pisałem że ja chyba oglądam inne mecze bo widzę jak Leon przerywa akcje przeciwników. Walczy w obronie.
Wy piszecie ze tego nie robi a ja pisze ze robi. Ot całe wasze argumenty.
11.07.2020 18:17
Ja teraz czekam gdzie Thiago odejdzie. Jakie będzie nim rzeczywiste zainteresowanie. A co najważniejsze jak sobie poradzi w innej drużynie.
To zweryfikuje czy jest bardzo dobry, dobry czy tylko przeciętny.
11.07.2020 18:10
Po przerwie Goretzka gra wszystko więc jest pierwszym wyborem trenera.
Edytowano : 2020-07-11 18:07:17
Tak Leon jest be. Nic nie umie nic nie robi. Trener jest ślepy bo go wystawia. Dziennikarze wystawiający oceny po meczach biorą od Leona łapówki i dlatego go dobrze oceniają.
Coutinho według was to też klasa światowa a Muller na ławkę albo jeszcze lepiej sprzedać bo Cou pociągnie grę.
11.07.2020 18:00
@Bayern022
A ja nie kupuje fenomenu Thiago i uwielbienia co poniektórych dla niego.
W tym momencie Goretzka nie gra gorzej od Thiago i może dlatego taka nagonka bo jak to taki słaby a wygryzł ze składu ulubieńca?
11.07.2020 17:55
@hoven
"Ponoć" to Thiago jest gwiazdą ale tylko ponoć bo dowodów brak.
Edytowano : 2020-07-11 17:50:13
@TomiiiFCB
Ale jak on chce odejść to co przykuć go do kaloryfera?
Trzeba go sprzedać żeby coś zarobić a nie za rok oddać za darmo.
11.07.2020 17:47
@FanGraczyBayern
Napisze więcej portali odebrać piłkę przeciwnikowi pociągnąć akcje i strzelić gola (mecz z Leverkusen). Z tego co pamiętam to po pierwszych 10 minutach po nim jechałeś że słaby a on był wtym meczu jednym z najlepszych na boisku.
11.07.2020 17:42
@Pir5
Obawiam się że nawet gdybyśmy wygrali LM a Leon zagrał dobrze i strzelił zwycięskiego gola to i tak ci którzy go krytykują dalej by to robili bo nie potrafią przyznać się do błędu.
Edytowano : 2020-07-11 17:37:53
@Bayern22
Uczepiłeś się słabej gry Goretzki w defensywie tylko że to nie ma pokrycia w rzeczywistosci w ostatnim czasie Leon wraca i pracuje w defensywie. Trzeba być ślepym (chcieć dostosować rzeczywistość do swoich potrzeb) żeby tego nie zauważyć.
11.07.2020 17:33
Trochę śmieszna robi się ta cała sytuacja. Jeżeli to co pisze prasa jest prawdą.
Myślałem że Thiago zanim powiedział że chce odejść to miał już coś uzgodnione. A teraz wygląda to tak że Thiago powiedział że odchodzi tylko nikt za bardzo nie pali się żeby go wziąść.
11.07.2020 17:28
Oby był zdrowy i pokazał klasę w nowym sezonie. Ja ciągle w niego wierzę że będzie porządnym wzmocnieniem.
11.07.2020 15:05
Kiedyś była informacja ze oferujemy 18 mln i myślę że to max. Więcej nie ma co dawać za młodego i nie sprawdzonego poza 1 sezonem w Holandi gracza. Już 18 mln to dużo zwłaszcza teraz.
11.07.2020 15:01
@Bayern022
Nie przypadek. Wyraźnie napisałem "BVB które zagrało super sezon coś jak w latach 90 gdy wygrali LM". Tamten sezon wcale nie oznacza że wtedy BL była silniejsza niż jest teraz. O to chodziło w moim komentarzu.
"Ale kiedyś pomimo wszystko potrafiliśmy pokonać real Barce czy inne teoretycznie mocniejsze zespoły" Może jeszcze się nie zorientowałeś ale każdy zespół kiedyś przegrywa nie ma zespołu który co roku wygrywał by wszystko i wygrywał z każdym. Nawet tak chwalone przez ciebie Real czy Barca miały i pewnie będą mieć słabsze okresy (Barca to nawet teraz ma taki słabszy okres zwłaszcza w LM, ile to sezonów już nie wygrali? ile to sezonów nie grają nawet w finale?).
I żeby była jasność pisząc "słabsze okresy" mam na myśli odpadnięcie z LM przed finałem bo widzę że dla ciebie to jedyny wyznacznik świadczący o słabości Bayernu - brak gry w finale LM.
10.07.2020 16:34
@Bayern022
Też oglądam BL od wielu lat i nie widzę jakiegoś załamania w ostatnich latach. Jedyne co się stało to Bayern w pewnym momencie odjechał.
Patrzysz na ostatnie lata i co z tego? Piszesz Hiszpanie czy Liverpool nas rozjeżdżają. Ok tylko że co roku inna drużyna (nie jacyś mityczni Hiszpanie) i to zawsze drużyna zachodząca bardzo daleko w LM.
Niemiecki finał LM wcale nie zobrazował siły BL i tego że teraz jest jakieś załamanie. Ot fart BVB które zagrało super sezon coś jak w latach 90 gdy wygrali LM. Na dobrą sprawę w tym sezonie jest możliwość powtórki. Szanse małe ale są. Tylko że z góry wiadomo że gdyby tak się stało to wymyślisz że to przez pandemie i dziwny system rozgrywek. A BL jest słaba.
10.07.2020 15:58
@Bayern022
Tak BL jest ogórkowa za to La liga to potęga. Poza 3 zespołami La liga wcale nie ma lepszego poziomu niż BL. Jedyna różnica między tymi ligami jest taka że w La Liga są 3 mocne zespoły a w BL tylko 1 + 2 mające aspiracje.
Bayern wygrywa - Ty piszesz że gra słabo ale rywal jest tak słaby że nie można nie wygrać.
Barca przegrywa, remisuje, gra słabo, w kratkę - Ty piszesz ale większość meczy wygrali.
Ja nie kwestionuje jakości Realu, Barcy czy Atletico bo to bez dwóch zdań czołówka Europy. Ja nie zgadzam się z Twoim ciągłym narzekaniem na wszystko w Bayernie i wyrzucaniem nas z czołówki Europy. To że BL ma 4 miejsca w LM to w głównej mierze zasługa Bayernu.
Edytowano : 2020-07-10 14:55:21
Barca nie bez powodu straciła fotel lidera ligi.
Natomiast LM to oczywiście co innego i zwłaszcza w takiej formule jak w tym roku naprawdę każdy może wygrać z każdym zadecyduje dyspozycja dnia.
10.07.2020 14:48
@Bayern022
Nie widzisz nie konsekwencji w tym co piszesz? Zresztą nie po raz pierwszy?
Cały czas narzekasz że gramy słabo pomimo że wygrywamy bez problemów. Jednocześnie w odniesieniu do Barcy która gra słabo, przegrywa i remisuje a jak wygrywa to po słabej grze już tego nie widzisz. I jeszcze starasz się przekonać innych że gdyby Barca grała z takimi zespołami jak my to też by wysoko wygrywała. Tylko że zespoły ze środka i dołu tabeli z La Liga wcale nie są mocniejsze od zespołów z BL a właśnie grając z takimi zespołami Barca prezentuje się nie najlepiej.
10.07.2020 14:06
@Bayern022
Czyli Barca gra bardzo nie równo. I jeżeli tak będzie za miesiąc to może by tak że już Napoli wyrzuci ich z LM. W tej chwili to raczej można powiedzieć że Barca może przegrać czy zremisować z każdym niż powiedzieć że Barca może wygrać z każdym.
10.07.2020 13:34
@Bayern022
"Barca nawet bez formy by wygrała tak samo wysoko z takim Leverkusen"
Tak i dlatego po wznowieniu rozgrywek gra tak słabo że z przewagi nad Realem zrobiła się strata. Barca straciła dużo punktów z zespołami które nie są silniejsze od średniaków z BL a na pewno nie od Leverkusen. Barca grając tak jak gra teraz mogła by przegrać z Leverkusen.
10.07.2020 13:23
Może powtórka z 2013 roku? Tak po losowaniu mi się nasuwa porównanie wtedy też graliśmy z Barcą.
Ale najpierw my musimy dokończyć dzieła i pokonać Chelsea a i w meczu Napoli - Barca klub z Włoch wcale nie jest na całkowicie straconej pozycji.
Druga połowa drabinki wydaje się łatwiejsza.
Szkoda że trzeba czekać miesiąc na rozpoczęcie. Oby nasi byli dobrze przygotowani bo czeka nas ponad miesiąc bez meczu o stawkę.
10.07.2020 13:17
@bayern1987dwa
Spokojnie ci którzy ciągle narzekają jacy my jesteśmy słabi a zarząd źle działa znajdą całą listę wymówek że pomimo wygranej w LM to oni mają rację. Zawsze można zwalić winę "że wygraliśmy" na Covid-19.
10.07.2020 07:10
@FanGraczyBayern
Nie napisałem że Goretzka jest lepszy. Już nie raz to pisałem uważam że to Kimmich zastąpił Thiago jako lidera środka pola.
Co do Goretzki to piszcie co chcecie ale na wiosnę a zwłaszcza od restartu rozgrywek gra bardzo dobrze. Może oglądam inne mecze niż ci którzy go krytykują ale ja widzę że jest wartościowym graczem drużyny. Oczywiście nie jest to Schweinsteiger czy Martinez z 2013 roku w defensywie ale gra nie gorzej niż Thiago.
09.07.2020 23:29
@Kozja
Nie zgadzam się że odejście Thiago jakoś bardzo się odbije na nas. Wręcz przeciwnie myślę że możemy tylko na tym skorzystać.
Co do ceny za Thiago to duży wpływ ma to że za rok kończy mu się kontrakt. Ale ja uważam także że pomimo zakłamywania rzeczywistości przez niektórych i robienia z niego świetnego zawodnika on tak naprawdę nie ma tak mocnej pozycji w świecie piłki nożnej i żaden "wielki klub" za niego nie wyłoży jakiejś większej kasy bo nikt w nim nie widzi gracza który z miejsca wywalczy sobie miejsce w pierwszej jedenastki. Thiago jest dobry ale są dużo lepsi do tego nie utrzymuje formy przez długi okres, co jakiś czas zalicza słabe okresy.
09.07.2020 23:12
Tutaj zgadzam się z @Bayern022 że Thiago pewnie wie już gdzie odejdzie. Na razie do póki nie zakończymy sezonu, czyli do końca LM, nic nie zostanie ogłoszone. Dopiero po LM pewnie szybko sprawa się wyjaśni.
09.07.2020 14:07
Ciekawe zestawienie jak dla mnie to wszyscy wymienieni mogą odejść.
Gdyby wszyscy odeszli to nie mamy 7 zawodników. Do tej pory kadra powiększyła się o 4 zawodników więc ciągle brakuje do wyrównania stanu kadry z tego sezonu. A wcale nie jest powiedziane że odejść nie będzie więcej.
Ciekawe okienko się szykuje.
09.07.2020 14:05
@DonJupp4ever
"Dalej biadolenia że Havertz za drogi tak jakby z własnej kieszeni mieli zapłacić"
Super myślenie ale na szczęście w zarządzie wiedzą że co prawda nie wydają swoich ale jak wydadzą te "nie swoje" to klub czyli także ich miejsce pracy będzie miało kłopoty. To dzięki dobrej polityce zarządu jesteśmy najlepszą drużyną w Niemczech i jedną z najlepszych w Europie. Więc może zastanów się dlaczego tak jest i kto do tego doprowadził.
@bayern1987dwa
"jak szukają pomocnika, to może Beeka z Ajaksu?"
To powinno być duże wzmocnienie. Tylko czy on w ogóle jest brany pod uwagę przez Hasana?
09.07.2020 13:33
Ciekawe czy jest już jakiś plan na pozyskanie nowego pomocnika i kto to będzie?
Trzeba być cierpliwym.
Co do nagrody ZP to anulowanie jej w tej roku to zagrywka polityczna. Francuzi się ośmieszyli nawet nie próbując dokończyć sezonu tylko kończąc go. Jak ktoś dobrze napisał "Francuzi" lubią kapitulować. Jako że nagroda jest przyznawana przez France Football to słabo by wyglądało jej przyznanie zwłaszcza że gdy Francuzi podjęli decyzje że nie dokończą sezonu to Macron naciskał na inne kraje żeby poszli tą samą drogą i zakończyli rozgrywki. Na szczęście tylko Holendrzy z liczących się lig w Europie go posłuchali. Pandemia ok ale jakoś żyć trzeba. A Lewy na pewno nie jest z tego powodu szczęśliwy ale może to tylko wpłynie na jego ambicję i będzie jeszcze lepiej grać i pomoże nam w wygraniu LM.
@hoven
Pewnie znowu wypomnisz mi że się wtrącam ale sam zacząłeś temat.
Wytłumacz mi czemu niechcianego w Chelsea Bakayoko nazywasz odpadem a niechcianego w Barcie (i Bayernie) Coutinho nie uważasz za odpad? Ostatnio jak zacząłeś to wyjaśniać to jako powód podałeś że Coutinho nie jest winny że gra słabo tylko wszyscy inni zwłaszcza źli trenerzy którzy go źle ustawiają na boisku i nie podporządkowują gry całego zespołu pod niego. Tylko jak to jest powód to czemu on nie może mieć zastosowania do Bakayoko? Jeden i drugi po transferach grają słabo.
Zresztą jak sam napisałeś na razie to tylko plotki że go chcemy.
Edytowano : 2020-07-21 06:41:54
@bayern1987dwa
Nie zgodzę się do końca z tobą. Uważam że Real dobrze zrobił że sprzedał Ronaldo. Oni po prostu poszli inną drogą niż ?Barcelona która z Messiego zrobiła kogoś więcej niż piłkarza teraz Barca to Messi i co się stanie jak on odejdzie? Nie wygląda to dobrze dla nich. Co mnie osobiście za bardzo nie martwi. Natomiast Real nie chciał żeby Real równał się Ronaldo. Myślę że dla tego go sprzedali i jak widać dość szybko się pozbierali. W tej chwili nie widać aż tak bardzo jego braku. Wycisnęli z niego to co najlepsze. Wygrał dla nich 3 razy LM jest ich legendą ale życie toczy się dalej i nie jest wcale takie bezbarwne.
21.07.2020 06:35
@szczebelek
Najpierw trzeba wygrać LM.
Thiago już chyba zdecydował i już nic nie przekona go do zmiany decyzji.
Alaba to wielka niewiadoma co on tak naprawdę chce to wie na razie chyba tylko on.
Lewy gdyby chciał odejść to już dawno by odszedł teraz już raczej zostanie u nas do końca kontraktu a może i dłużej.
20.07.2020 13:10
@blaze26
Oby po tej przerwie zespół wyglądał jak po przerwie w rozgrywkach ze względu na Covid-19.
Jestem ciekawy jak będą radziły sobie zespoły w LM i kto wstrzeli się z formą. Jeden mecz to jednak nie to samo co mecz i rewanż.
O mecz z Chelsea raczej nie ma się co martwić bo zaliczka 3 bramek stawia nas w dużo lepszej pozycji do tego gramy u siebie ale potem to już wszystko może się wydarzyć.
20.07.2020 12:44
Zobaczymy gdzie odejdzie i jak tam sobie poradzi. Sam jestem tego ciekawy. Jeżeli miałbym już coś przewidywać to myślę że w Liverpoolu będzie raczej pierwszym zmiennikiem niż graczem podstawowego składu.
20.07.2020 06:36
@hoven
Jeżeli już ktoś "znowu na wyrywki i bez zrozumienia" to ty, chociaż pewnie ze zrozumieniem tylko celowo pomijasz i przekręcasz fakty.
Skoro napisałeś "Coutinho w zyciowym sezonie gdzie gral pod niego caly Liverpool" i o czym to świadczy?
Zarzucasz mi że nie znam przebiegu kariery ani Coutinho ani Bakayoko. A chyba sam masz z tym problem. Ich kariery są bardzo podobne obaj grali dobrze tylko w jednym klubie i po transferze po najlepszym sezonie w tym klubie zaliczyli zjazd z formą i nawet nie zbliżyli się do formy z tego najlepszego sezonu.
Możesz więc udowadniać mi że to ja się nie znam albo przeinaczam fakty ale to ty masz z tym problem. To co u jednego zawodnika widzisz u drugiego którego lubisz już nie zauważasz albo celowo pomijasz i na odwrót jak nie lubisz jakiegoś zawodnika to na siłę będziesz udowadniał że jest słaby. Wiele rzeczy można napisać w różny sposób i pomimo że będzie oznaczać to samo to brzmieć będzie zupełnie inaczej (przykład proszę bardzo: klub chce się pozbyć zawodnika; klub chce sprzedać zawodnika. Oznacza to samo a mimo to w pierwszym przypadku jest dużo bardziej negatywne.). Ty bardzo często grasz tak słowami a potem zarzucasz że ktoś źle interpretuje to co napisałeś.
Co do dyskusji na temat MU to jest to klub który pod wieloma względami przewyższa Bayern. Marketingowo na pewno są silniejsi, są bardziej rozpoznawalni na świecie. Nie zmienia to jednak faktu że ostatnio sportowo są dużo słabsi od nas.
20.07.2020 06:26
@hoven
Po raz kolejny zakładasz jakąś tezę i się jej trzymasz. Bo w przypadku Bakayoko piszesz "po transferze z klubu gdzie wygladal dobrze przy Fabinho" a w przypadku Coutinho piszesz "stanowil o sile klubu ale zaplacono zdecydowanie za duzo i ustawiano na pozycji na ktora nie ma warunkow". Czyli Bakayoko jest słaby a Coutinho dobry tylko wszyscy dookoła są winni że gra tak słabo. Coutinho też grał dobrze w Liverpoolu bo zespół go ciągnął, gdyby było inaczej to jego strata odbiła by się na grze Liverpoolu a tak nie było to odejście z Liverpoolu odbiło się na grze Coutinho. Więc to co napisałeś o Bakayoko w równym stopniu pasuje do Coutinho. Możesz zakłamywać rzeczywistość ale tak jest.
@Moe
Tylko że rozbiórkę tej drużyny zaczął już w 2013 roku Pep wprowadzając choćby niechcianego w Barcelonie Thiago o którego teraz niektórzy tak płaczą. Żeby stworzyć drużynę trzeba mieć przede wszystkim dobrego trenera pasującego do klubu i tak teraz jest z Flickiem. Dobrzy gracze byli i są u nas tylko trener musi z nich zrobić zespół który wygra.
Można narzekać na wszystko w Bayernie albo można patrzeć na chłodno i widzieć zarówno pozytywne jak i negatywne sprawy. To jest sport i kiedyś trzeba przegrać. Nawet najlepsze drużyny nigdy nie były, są na szczycie cały czas kiedyś przegrywają. Mówienie że jest źle bo nie wygrywasz co roku wszystkiego jest błędem.
19.07.2020 22:39
@hoven
I tu po raz kolejny widać twoja "bezstronność".
Jak Barca chce na siłę pozbyć się Coutinho to ty nie uważasz że jest "odpadem".
Ale jak Chelsea chce sprzedać Bakayoko to już "odpad" według ciebie.
Jeden i drugi jest na liście transferowej swoich klubów więc ich pozycja w klubie jest taka sama.
19.07.2020 19:58
@hoven
Teraz akurat dość mocno postawiono na pracę z młodymi u nas i efekty zaczynają być widoczne. Co do wypływania czegoś na powierzchnię to to coś już dawno wypłynęło a jak pisałem wyżej teraz już widać że wyciągnięto wnioski.
Bakayoko jest odpadem? To co można powiedzieć o Coutinho którym tak tu się większość użytkowników podniecała rok temu? Różnica jest taka że pierwszy kosztuje 20 mln a drugiemu płacimy 20 mln. Ja wolę kupować niż wypożyczać.
Zreszto co się podniecać jak jeszcze nie wiadomo czy to plotka czy prawda.
19.07.2020 18:47
@Moe
Piszeszo półśrodkach a z podanych przez ciebie zawodników tylko Upamecano i Wijnaldum (FCL i tak go nie puści) nie byli by półśrodkiem.
Tych których z "wiadomych względów pominąłeś" to tylko Pogba I Donnarumma są graczami na "lata" reszta to już gracze mocno po 30.
Bakayoko ma 26 lat i za 20 mln byłby dobrym graczem do rotacji. Sami 19 czy 20 latkowie nie mogą być na ławce.
19.07.2020 18:16
Tak tylko dla przypomnienia to już mamy wypożyczone odpady.
Co do Bakayoko to uważam że on w Chelsea nigdy nie dostał prawdziwej szansy. Jak przyjdzie to zobaczymy czy u nas zagra dobrze. Uważam że tak.
Wolę takiego Bakayoko jako transfer niż kolejne wypożyczenia.
19.07.2020 17:39
Powodzenia w nowym klubie. Kovac nie jest pierwszym trenerem który "nie poradził" sobie w Bayernie. Celowo dałem to w cudzysłowie bo przecież jakby porównać go z Guardiola to ten drugi nic więcej od Niko nie ugrał.
19.07.2020 16:35
@Moe
Już nie przesadzaj że tyle porażek już było. Na razie to do "porażek" można zaliczyć nie przedłużenie wcześniej kontraktów z Alaba i Thiago. Ale już odejście Thiago ja uznam za sukces bo już rok temu chciałem żeby odszedł a dlaczego to już parę razy pisałem.
Ty uznasz pozyskanie Bakayoko za porażkę ja jeżeli przyjdzie za nieduże pieniądze za dobry ruch. Co do okresu gdy grał w Milanie to wtedy nikt tam nie grał dobrze.
19.07.2020 16:32
A ja uważam że Bakayoko jako uzupełnienie byłby dobry. Gdyby przyszedł za 20 - 25 mln to za Javiego może być.
19.07.2020 15:06
Pożegnam go bez żalu. Nigdy nie był tym kim miał być jak ściągał go do nas Pep czyli liderem drużyny.
Skoro chce odejść to trzeba go sprzedać teraz. Lepsza by była kasa już a nie bonusy ale lepsze to niż nic. Tylko na ile to wiarygodne źródło?
Co do jego pozycji w Liverpoolu to uważam że raczej będzie walczył o skład a nie będzie pewnikiem.
18.07.2020 11:32
@hoven
Za to ja już za dużo razu widziałem jak Thiago " urywa ucieka spod pressingu przyjeciem pilki i koleczkiem a potem zagrywa pilka" DO TYŁU albo W BOK zależy gdzie bliżej.
Pisałem o tym rok temu, piszę teraz sprzedać i poszukać kogoś innego. Samą techniką się nie wygrywa. Thiago to nie jest zawodnik który pociągnie zespół, spowalnia każdą akcję. Zgoda że często gramy atakiem pozycyjnym ale wiele razy aż prosi się o szybki kontratak.
17.07.2020 11:01
@Pir5
Wręcz przeciwnie ze względu na to co zrobił Thiago trzeba mieć nadzieję że się z Liverpoolem dogadają i jeszcze coś się uda zarobić na jego sprzedaży. W tej chwili pozostawienie go na kolejny sezon i oddanie za darmo nie ma sensu. Chce odejść niech odchodzi.
Tutaj jakieś jechanie po Thiago nie ma sensu ale też robienie z niego kogoś niezastępowalnego jaki niektórzy piszą też jest dużym przegięciem.
17.07.2020 10:35
@[=10304]Zerafaelo[/user]
Powtórzę to co napisałeś "Swoją drogą ciekawe kto po odejściu Alcantary będzie dawał piłki z głebi pola Lewemu"
Zadałem ci pytanie ile asyst miał Thiago w tym sezonie nie odpisałeś więc ja ci powiem w BL "jedną" nie chce mi się już sprawdzać czy akurat do Lewego.
Więc może jak napisałeś "długą piłkę nieprzewidywalną z głębi pola u nas najlepiej zagrywa Alcantara" tylko co z tego jak robi to raz na sezon? Zawodnik który nie jest powtarzalny tylko raz na jakiś czas błyśnie nie jest zawodnikiem klasy światowej.
16.07.2020 21:15
@Zerafaelo
"Swoją drogą ciekawe kto po odejściu Alcantary będzie dawał piłki z głebi pola Lewemu"
To się uśmiałem. A czy wiesz ile w tym sezonie asyst miał Thiago? Lewandowski nawet nie zauważy że Thiago nie ma na boisku.
16.07.2020 20:56
@Skobry
Tylko czy problemem jest odejście Thiago czy szerokość kadry?
Ja nie widzę problemu w tym że Thiago odejdzie.
Inna sprawa to szerokość kadry tutaj zgadam się że potrzebne są wzmocnienia tak żeby do gry było gotowych więcej niż 2 zawodników plus juniorzy. Ale nie za bardzo wyobrażam sobie sytuację żeby "błagać" Thiago o zostanie. Uważam że ktoś w jego miejsce przyjdzie i niedługo będzie wiadomo kto.
16.07.2020 15:02
Mam nadzieję że ani Bale ani tym bardziej Dembele do nas nie trafią.
Bale bo za drogi w utrzymaniu i niewiadoma forma.
Dembele za to co robił gdy odchodził z BVB i to co teraz robi w Barcelonie a do tego za bardzo podatny na kontuzje.
16.07.2020 14:56
@MateuszFCB
Masz rację że nie ma co obrażać Thiago chce to niech odchodzi, piłkarz to zawód jak każdy inny. Kiedyś przyszedł do nas teraz odchodzi. Nie wiadomo ile jest prawdy w tym jak to się odbywa.
Inna sprawa to czy będziemy za nim płakać. Zostawię już sprawę czy to świetny piłkarz czy tylko dobry.
Ja mogę się z tobą założyć że nie będziemy po nim płakać.
16.07.2020 14:19
Chyba za droga opcja dla nas. Są pozycje które bardziej wymagają wzmocnienia. A na ŚO jeżeli już kogoś kupować to najlepiej postarać się o Upamecano.
16.07.2020 13:32
Szkoda że już na ten sezon nie został wypożyczony. Jeżeli tylko będą chętni to powinien iść na wypożyczenie i ogrywać się.
16.07.2020 13:31
Niestety ale kwota transferu nie będzie wysoka. Zgadzam się z @tapczan że jak odejdzie za 25 mln to będzie dobrze, może uda się wynegocjować coś więcej ale nie sądzę.
Można winić zarząd za to że nie przedłużyli z nim kontraktu ale czy winny jest do końca zarząd? Do pewnego momentu rozmowy w sprawie nowego kontraktu szły bez problemu. Wszystko miało być już gotowe do podpisu i wtedy Thiago zaczął się wycofywać. Wygląda na to że się rozmyślił bo dostał jakiś sygnał że ktoś inny go chce i wybrał tą drugą opcję.
Niech odchodzi.
16.07.2020 13:27
Za dużo odejść się szykuje więc lepiej żeby Boateng został. Z Flikiem dobrze mu się pracuje i widać tego efekty. Lepiej niech zostanie.
16.07.2020 11:25
Szkoda, mam nadzieję że nie będziemy żałować. Zobaczymy co pokaże w Chelsea. Szkoda że przez pandemię nie było nawet szans żeby o niego powalczyć. Może jeszcze kiedyś zagra u nas.
16.07.2020 11:21
@DieRoten
Wymiana Thiago na van de Beeka to by był bardzo dobry ruch.
@MateuszFCB
Zamiast Eriksena lepiej chyba postarać się o van de Beeka, młodszy a cena pewnie podobna jeżeli nie niższa może w sytuacji jaką mamy dało by się wynegocjować z Ajaxem dobrą cenę?
Rok temu denerwowałem się w trakcie okienka transferowego. W tym roku jestem dziwnie spokojny. Uważam że góra ogarnie co trzeba. Najważniejsze że mamy dobrego trenera który do nas pasuje. Ostatnio z tym był największy problem.
16.07.2020 11:01
@DonJupp4ever
Ja nigdy nie pisałem że Thiago nie jest dobry technicznie. Tylko że on nie jest liderem środka pola. Sama technika to za mało żeby poprowadzić zespół do zwycięstw (Coutinho też jest dobry technicznie i co z tego? Nie daje to za dużo drużynie dlatego odchodzi i nikt nawet nie myśli o tym żeby go kupić). W jakim meczu Thiago był liderem i pociągnął zespół? Może kiedyś się zdarzyło że krzyknął na kogoś ale zwykle jest tak że schodzi z boiska ze spuszczoną głową. Pogodzony z porażką.
Dlatego uważam że jeżeli odejdzie to trudno nie ma co płakać. Jest dobry technicznie ale nie jest liderem drużyny.
@FanGraczyBayern
Szkoda ale jeśli sam Havertz chce odejść za granicę to trzeba szukać gdzie indziej.
Diego Carlos? Tylko czy nie bardziej potrzebny jest ktoś na prawą obronę a nie na środek? Chyba że to przygotowanie na odejście Alaby i Boatenga? Ale nawet jeśli to chyba lepiej postarać się o Upamecano.
16.07.2020 07:59
@hoven
A co dokładnie cie tak zszokowało?
Czas pokaże kto miał rację odnośnie Thiago.
15.07.2020 20:03
@MateuszFCB
Moje uszczypliwości? A przepraszam jakie? To że piszę że jest tylko i aż dobry? Poniżej napisałem że ja nie mam do niego pretensji że odchodzi. Kiedyś przyszedł teraz odchodzi i już. Czy to że nie zalewam się łzami to źle?
A stwierdzenie że jaki "grajek" taka kasa za niego nie jest żadna uszczypliwoscia tylko stwierdzeniem faktu. Czy to moja wina że nie ma kolejki chętnych żeby go kupić za większą kasę? Chyba że chodzi Ci o określenie "grajek" ale to nie ja go pierwszy użyłem ją tylko odpisałem na komentarz w którym było to określenie.
15.07.2020 18:43
@MateuszFCB
Ani Thiago nie jest taki dobry. Ani Goretzka taki słaby. Co nie oznacza że Goretzka jest lepszy.
Czas pokarze jak będzie wyglądać nasza gra bez Thiago. Ja jego odejścia się nie boję.
15.07.2020 18:07
@DonJupp4ever
Jaki grajek taka kasa za niego. Plus roczny kontrakt.
15.07.2020 17:42
@AdiFantasti
Ja nigdzie nie napisałem że Thiago nic nie daje zespołowi. Jedyne co napisałem że jest tylko i aż dobry nic więcej.
Tym się różnimy ze ja uważam że właśnie dlatego KHR powiedział że nie chcą dopuścić do sytuacji w której gracze odchodzą za darmo po zakończeniu kontraktu bo chcą pozyskać choć część pieniędzy na transfery tych którzy przyjdą w ich miejsce.
15.07.2020 15:15
@dzordan
Zgadzam się. Ostatnio wiele się mówi o błędach zarządu ale już nikt nie wspomina o słabym zachowaniu samych zawodników. Co do Thiago to on kiedyś przyszedł teraz odchodzi i do niego nie mam aż takich pretensji to jego zawód ale Alaba to wychowanek klubu i zawdzięcza mu trochę i nawet bez podwyżki jego kontrakt to nie jakieś drobne w klubie też ma silną pozycję. Ale chyba tak jak napisałeś winny jest głównie jego agent Zahavi który wyczuł że może zarobić bardzo dużo jeżeli to dobrze rozegra.
15.07.2020 15:08
@AdiFantasti
A czy mam po raz kolejny przypomnieć przypadek Coutinho gdzie w oczach wielu miał być zbawcą, bogiem i nie wiem kim jeszcze a okazał się graczem przeciętnym. Gdy jak przychodził pisałem że jest tylko przeciętny to wielu pisało tak jak ty że go nie lubię i już.
Ja patrzę na Thiago obiektywnie. Nigdy nie pisałem że jest słaby. Zawszę piszę że jest dobry i tyle. Robienie z niego króla środka pola to przesada.
Barca może i nie robi dobrych transferów do klubu ale jeżeli chodzi o wychowanków to jeżeli ktoś jest bardzo dobry to zostaje u nich. Ile razy "wielki talent" odchodził po rozegraniu sezonu czy dwóch w Barcie i po czasie okazywało się że jednak to nie taki "wielki talent" i to Barca miała rację sprzedając go. Z Thiago jest dokładnie tak samo. Został sprzedany nie dlatego że wyłożyliśmy olbrzymie pieniądze tylko dlatego że był tylko i aż dobry.
Czy odczujemy brak Thiago? Odczujemy raczej brak odpowiedniej ilości graczy w kadrze jeżeli nie zrobimy jeszcze kilku transferów a ci o których teraz jest głośno że odchodzą, odejdą.
Zresztą sprawa odejścia Thiago wydaje się być przesądzona więc o co się spierać. On chce odejść i już.
15.07.2020 14:55
@FanGraczyBayern
Zgadzam się że takie przekwalifikowywanie na siłę nie jest rozwiązaniem na dłuższą metę. Davise wypalił i bardzo dobrze trzeba mieć tylko nadzieję że dalej będzie się rozwijał i że któregoś dnia nie przypomni sobie że to jednak nie jego pozycja. Kimmich też sobie poradził ale szybko upomniał się o swoje co w sumie ja uważam za duży plus dla niego. Teraz widać że dobrze że wrócił na swoją pozycję a na PO gra Pavard.
Zobaczymy czy uda się kogoś kupić jako zmiennika dla Pavarda a jeżeli nie to może Richards dostanie szansę?
A co ze Stillerem gość na wiosnę grał bardzo dobrze w drugim zespole może on też powinien iść na wypożyczenie żeby się ograć? Włączanie go do pierwszego zespołu to raczej zły pomysł ale ogranie na wypożyczeniu może być dobre?
15.07.2020 14:44
@Pir5
"dyrygent środka pola" bo u nas nie było innego piłkarza który wziął by na siebie ciężar gry. Teraz jest Kimmich który nie wygląda gorzej od Thiago i to on stanowi o sile nszej pomocy a nie Thiago.
Gdyby było tak jak piszesz to już dawno ustawiała by się po niego kolejka chętnych a tak nie jest. Czy uważasz że 40 mln za tak świetnego gracza to cena zaporowa? Ma 30 lat ale to nie jest wiek który dyskwalifikuje środkowego pomocnika wręcz przeciwnie.
W reprezentacji Hiszpanii także pomimo starty Xaviego i Iniesty zastąpiono ich innymi a Thiago jak był rezerwowy tak dale nim jest pomimo że konkurencja jest dużo słabsza.
15.07.2020 13:48
@szczebelek
Tak 50 mln za Sane było sensowne bo to gracz który był nam potrzebny od 2 a może i 3 lat. Czekanie kolejny rok to kolejna strata.
Błędem było czekanie na przedłużenie kontraktów z Alabą i Thiago do tego roku ale pewnie za bardzo uwierzono że są to gracze którzy chcą grać u nas.
Teraz jeżeli obaj chcą odejść to lepiej coś na nich zarobić niż oddać za darmo. Alaba to nasz wychowanek i zawodnik zasłużony dla klubu ale też zatrzymywanie go na siłę dając mu olbrzymi kontrakt nie jest dobrym rozwiązaniem wręcz przeciwnie od niego klub też może wymagać jakichś ustępstw. W końcu nie jest tak że zarabia tak mało że z trudem mu wystarcza do "pierwszego". Nie ma co iść w kierunku dajemy coraz wyższe kontrakty żeby tylko zatrzymać gracza bo szybko odbije się to czkawką.
15.07.2020 13:32
@szczebelek
Tylko że Thiago jest super zawodnikiem w oczach niektórych fanów Bayernu. Gdyby rzeczywiście był tak dobry jak niektórzy chcą żeby był to nie było by problemu żeby znaleźć klub który dał by za niego 40 a nawet więcej pomimo roku do końca kontraktu i 30 lat na karku. Ale problem jest taki że Thiago wcale taki dobry nie jest. Nikt za gracza który jest bardziej rozpatrywany jako wzmocnienie pomocy ale bardziej pod kątem silnego zmiennika a nie lidera pomocy nie chce dać za dużo. Za darmo jak najbardziej będą chętni albo za 20 czy 25 mln bo tyle daje się za dobrego zmiennika.
Teraz trzeba znaleźć kogoś kto da najwięcej ale 25 mln to będzie dobra kwota może 30 mln ale to już będzie ciężej. Ja już rok temu pisałem że Thiago powinien zostać sprzedany tylko chętnych nie było. Teraz też raczej długiej kolejki nie będzie chyba że za niską kwotę. Taki to super pomocnik "magik" o nietuzinkowej technice.
15.07.2020 13:23
W przypadku Alaby wiele osób pisze że jest ważny dla klubu i tu zgoda ale też wiele się pisze że jest zasłużony dla klubu i że to prawdziwy Bawarczyk. Ok też się z tym zgodzę. Ale jeżeli rzeczywiście tak jest to trzeba też od samego Alaby trochę wymagać. Niech też pokaże jak bardzo czuje się związany z klubem. Chce podwyżki no dobra ale czy te 15 mln które teraz dostaje to mało? Wystarcza tylko na przysłowiowe waciki? On też musi pójść na jakieś ustępstwa. Pokazać przywiązanie do klubu któremu wiele zawdzięcza. Od razu zaznaczam jeżeli to co pisze prasa jest prawdą bo równie dobrze może być tak jak z Neuerem gdzie prasa pisała co innego niż było w rzeczywistości.
Co do Thiago to moje zdanie jest jasne sprzedać i szukać kogoś innego na zastępstwo. Może van de Beek? Może Thomas który jest innym typem zawodnika ale dobra 6 też jest potrzebna, wtedy Kimmich mógłby grać na 8. Może ktoś jeszcze inny?
15.07.2020 11:45
Nie można każdemu dawać olbrzymich pieniędzy. Alaba jest ważnym zawodnikiem ale uważam że nie zasługuje na pensję równą Neuerowi, Lewemu czy Mullerowi. Alaba miał u nas już i dobre i słabsze okresy oczywiście nigdy nie zszedł poniżej pewnego poziomu ale też nigdy nie wszedł na ten najwyższy. Najbliżej był gdy zaczynał na lewej obronie i grał razem z Ribery. Ale potem zatrzymał się. Należy próbować go zatrzymać ale nie za wszelką cenę.
Z Thiago dla mnie sprawa jest jasna skoro KHR powiedział że w propozycji kontraktu dostał to co chciał a mimo to nie chce podpisać tylko chce odejść i poszukać nowych wyzwań to należy go sprzedać za możliwie najwyższą kwotę i poszukać kogoś na jego miejsce. Uważam że to wcale nie jest takie trudne i kosztowne żeby znaleźć kogoś kto zastąpi go tak że szybko się o nim zapomni.
Co do Bale to uważam że lepiej nie ryzykować już raz pozyskaliśmy na wypożyczenie gracza klasy światowej w osobie Cou i wyszło słabo. Nie wiem co Bale myśli i jak wygląda jego sytuacja w Realu ale ewidentnie w tej chwili naśmiewa się z Realu. Tylko czy naśmiewa się i olewa już grę w piłkę czy naśmiewa się z sytuacji w której Real go nie chce, trener go skreślił ale kontrakt podpisany i płacić trzeba.
15.07.2020 08:15
Plotki będą się pojawiać coraz częściej bo skoro ani Thiago ani Alaba nie podpisali umów to wiadomo że są łakomym kaskiem dla wielu klubów. Mam nadzieję że sprawa z jednym i drugim szybko się rozwiąże ale równie dobrze może się ciągnąć aż do zakończenia LM i rozwiązać się dopiero parę dni po finale.
Inna sprawa to jaki będzie finał. Z tej dwójki wolę żeby został Alaba.
14.07.2020 21:28
Alaba jest dobry ale nie uważam że zasługuje na pensję 20 mln. Jeżeli rzeczywiście chce odejść to na siłę nie ma go co zatrzymywać.
Wolałbym żeby został ale jak tak wszystkim zaczną dawać bardzo wysokie kontrakty to uważam to za zły pomysł.
14.07.2020 17:38
Dużo zależy od tego ilu graczy odejdzie i kto to będzie. Licząc wszystkie informacje jakie się pojawiały to może być duży wiatr w szatni i odejść 8 zawodników z pola. Bramkarzy nie liczę. Na razie z pola przyszło 3 zawodników więc braki mogą być spore. Samymi juniorami nie da się tego uzupełnić. Trzeba będzie kogoś kupić do grania na już.
14.07.2020 17:06
@Reeken89
Gdyby Szoboszlai miał wybór Bayern - Milan myślę że nie bylibyśmy na straconej pozycji. Moje pytanie to bardziej czy jest wart sprowadzenia?
14.07.2020 15:19
Co do Roca to czy nie lepiej dołożyć i postarać się o Thomasa z Atletico? Podobno w tym okienku można go kupić za 50 mln. Cena nie najniższa ale za to dostajemy gracza sprawdzonego i ogranego w meczach o najwyższą stawkę.
Jest jeszcze Szoboszlai z RB Salzburg rok temu też były plotki że go chcemy ale teraz cisza.
14.07.2020 14:47
Chyba lepiej i dla Bayernu i dla samego Tolisso żeby odszedł. Może w innym klubie kontuzje będą go omijać i w końcu zacznie grać regularnie.
Jeżeli będzie chętny i zaoferuje odpowiednią kwotę to myślę że nie ma się co zastanawiać i sprzedać.
14.07.2020 14:26
Od razu nie ma go co skreślać. Słusznie dostanie szansę, przynajmniej w przygotowaniach do sezonu powinien się pokazać trenerowi co potrafi. Jeżeli Flick uzna że może zostać to niech zostanie a jeżeli nie to zawsze go można znowu wypożyczyć lub sprzedać pod koniec okienka.
Co do Roca to nie wiem czy to dobry pomysł.
Jeżeli już kupować jakiegoś defensywnego pomocnika to może Thomasa z Atletico. Podobno w tym roku cena za niego to 50 mln, niby dużo ale zawodnik sprawdzony i ograny w meczach o stawkę a to bezcenne zwłaszcza na tak ciężkiej pozycji.
14.07.2020 14:21
Ciekawe czy KHR planuje jakiś interes z PSG czy to tylko takie uspokojenie po podebraniu Kouassiego? Nie ma co robić sobie wrogów szczególnie takich z nieograniczonym budżetem.
14.07.2020 14:13
@Piter1985
Z Dembele to mam nadzieje że nic nie wyjdzie. Wypożyczeń już wystarczy a poza tym po co pchać się w kłopoty bo on nie dość że nie grzeszy profesjonalizmem to jeszcze ciągle jest kontuzjowany.
A co do Balea to nawet jakby tak zdenerwował Real że ci chcieliby oddać go za darmo to i tak on musi zgodzić się na transfer kto go zmusi do podpisania kontraktu z innym klubem. Tym bardziej że takiej pensji jak ma w Realu to mu chyba nikt nie da.
Feinowi można dać szansę chociażby w sparingach przed nowym sezonem. Flick też jak zobaczy go na treningach to wyrobi sobie zdanie. Zespołu nie ma co na nim budować ale dać mu szansę jak najbardziej. Jak się nie sprawdzi przed sezonem to wtedy albo znowu wypożyczyć albo sprzedać.
14.07.2020 14:08
@DonJupp4ever
Na taką wymianę nie ma szans.
Musielibyśmy zapłacić pewnie ponad 100 mln i jeszcze dorzucić Thiago.
13.07.2020 21:13
Po tym jak City zostaje w LM szanse na transfer Thiago do nich na pewno wzrosły.
13.07.2020 20:14
@hoven
Nie masz racji. Nic takiego nie odpisze. Możesz mnie wysmiewac ale to ty wyjechałeś z chwaleniem się nie ja. Ja tylko cie zapytałem czy to prawda czy tylko tak sobie napisałeś żeby się podbudować.
Proszę więc więcej jak będziesz że mną dyskutował to nie używaj argumentu ze znasz się bo piszesz o piłce i współpracujesz z klubami.
A co z moim pytaniem.
"To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln."
Odpowiesz?
13.07.2020 18:27
@hoven
Jak coś Ci nie pasuje to po prostu nie odpowiadasz więc zadam Ci pytanie jeszcze raz.
"To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln."
Może tym razem odpowiesz i czekam z niecierpliwością jak zaczniesz się gimnastykować żeby wyszło na Twoje.
Ja cie nigdy nie pytałem czemu nie lubisz Goretzki. Jedyne co to dyskutowałem z tobą o tym że według ciebie on jest słaby a według mnie jest dobry.
A tak apropo tej dyskusji to w końcu wyjechałeś że się znasz bo zajmujesz się pisaniem o piłce i współpracujesz z jakimiś klubami. Zapytałem wtedy jak się nazywasz. Nie odpowiedziałeś. Może teraz się przedstawisz i udowodnisz ze to ty i napiszesz o czym piszesz i z jakimi klubami współpracujesz.
13.07.2020 18:11
@hoven
Może dla ciebie "wydaja wiecej na transfery" to co innego co "kupili pilkarzy za więcej" ale dla mnie to to samo i twoja gra słowami mnie nie przekona że tak nie jest.
Czyli potwierdziłeś moje słowa że nie robiłeś analizy jak próbowałeś mnie kiedyś przekonać a tylko szukałeś potwierdzenia dla swojej tezy ze Goretzka jest słaby. Na tej zasadzie można wytłumaczyć że CR jest słaby bo znajdziesz fragmenty meczu gdy coś mu nie wyszło.
Edytowano : 2020-07-13 17:27:11
A co do twojej sugestie ze zrobisz dla mnie pełna analizę to sorry ale ja oglądając mecze jestem w stanie sam wyciągnąć odpowiednie wnioski, dla swojego amatorskiego użytku, jak kto gra. Nie potrzebuje do tego analizy kogoś innego tym bardziej tak stronniczego jak ty.
13.07.2020 17:23
@hoven
Znowu na siłę mieszasz bilans transferowy z wydatkami na transfery.
To ty wyjaśni mi taki przykład. Czy jeżeli klub A pozyska zawodnika za darmo a klub B w tym samym okienku sprzeda zawodnika za 60 mln i kupi innego za 50 mln to czy według ciebie klub B wydał mniej za "zakupy"? Idąc twoim tokiem rozumowania to klub B nie tylko wydał mniej a wręcz zarobił na kupnie zawodnika 10 mln.
Bilans to co innego a wydatki to co innego. Wydatki są częścią bilansu ale nie tym samym.
Edytowano : 2020-07-13 16:17:25
Z Goretzka znowu ładnie ominąłeś sens mojego komentarza. Robienie analizy tylko że złymi zagraniami gracza jest nic nie warte. Taka analiza jest do wyrzucenia. Ty sam pisałeś że w trakcie jakiegoś meczu wypisywałeś minuty w których Goretzka źle zagrał. O tym że pisałeś też minuty w których zagrał dobrze nic mi nie wiadomo. Czyli nie robiłeś analizy gry gracza tylko szukałeś potwierdzenia dla swojej tezy.
13.07.2020 16:04
@hoven
Ok bilans BVB ma lepszy ale to nie zmienia faktu że wydali więcej na zakup nowych graczy.
To ty starasz się na siłę udowodnić że jak wydasz 100 mln to wydasz mniej niż ktoś kto wyda 50 mln.
Ta sama sytuacja jest z twoją analizą gry Goretzki. W trakcie meczu wypisujesz minuty w których według ciebie powinien zagrać lepiej ale jednocześnie pomijasz te minuty w których zagrał dobrze. Przy tak jednostronnej analizie żaden gracz nie wypadnie nawet poprawnie, każdy będzie beznadziejny. Jeżeli robisz analizę to rób ją dokładnie bo może wyjść że ma tyle dobrych co złych zagrań albo nawet więcej dobrych. Tylko że wtedy nie pasowało by ci to do z góry założonej tezy.
13.07.2020 15:07
@hoven
Ok zgoda wielkiej kariery nikt nie zrobił ale mimo wszystko Can zrobił "trochę" większą od Gaudino. A właśnie na tego drugiego postawił Pep. Cana pozbył się bez dania mu szansy.
Ja od trenera klasy Pepa wymagam trochę więcej. Inna sprawa to to że Pep na razie poza sukcesami w Barcelonie słabo udowadnia że jest świetnym trenerem. Z nami miał wygrać LM i klapa. Z City też na razie klapa a nawet jak w końcu wygra to będzie to bardziej zasługa kasy szejka niż "kunsztu" Pepa.
13.07.2020 14:49
@hoven
Nie chce mi się sprawdzać czy liczby podane przez ciebie i @GuteSpiele są prawdziwe ale....
Liczby które podałeś świadczą o tym że BVB więcej zarobiło na sprzedaży niż wydali na transfery od Bayernu. Natomiast nie udowodniłeś kłamstwa. Co innego bilans z transferów (zysk ze sprzedaży i suma wydana na transfery do klubu) a co innego suma wydana na zakup zawodników. Z liczb które podał @GuteSpiele wynika że BVB w ostatnich latach wydała więcej na zakup nowych graczy niż Bayern.
13.07.2020 14:39
@FanGraczyBayern
Ndombele jako zastępstwo Martineza czy Tolisso może być ale nie za taką kwotę za jaką przeszedł do Spurs. Skoro Morinho go nie widzi w składzie to trzeba negocjować dużo niższą kwotę.
Osobna kwestia to opcja wypożyczenia. Ile można wypożyczać graczy tylko po to żeby byli a potem oddawać i znowu to samo.
Jeżeli to prawda to francuski kierunek ostatnio bardzo popularny u nas. Liczba francuzów w kadrze coraz większa. Zobaczymy ile w tym prawdy.
Ja liczę że przyjdzie ktoś kto nie jest w ogóle na razie wymieniany przez prasę.
13.07.2020 14:06
Może Can nie jest jakimś super piłkarzem ale jego odejście to kolejna sprawa która według mnie negatywnie wpływa na ocenę pracy Guardioli u nas. Gdy przychodził były głosy że u nas tak jak w Barcelonie powinien dać szansę młodym ale nic takiego nie miało miejsca.
Zamiast dać szansę Canowi który coś tam potrafi to Pep przez 3 lata dał szansę tylko jednemu młodemu czyli Gaudino. Co jak się szybko okazało było totalną porażką.
13.07.2020 11:16
Bardzo dobra wiadomość. Niech Sane i Sule przygotowują się do nowego sezonu w spokoju.
13.07.2020 11:10
Tak naprawdę to z tego artykułu nic nowego nie wynika. Wszystkie plotki zebrane w jedno miejsce ale żadnych konkretów ani niespodzianek nie ma. Wszyscy wiedzą kto ewentualnie może odejść ale czy odejdzie? I jeszcze ciekawsze pytanie kto jeszcze dołączy? Oby tylko w tym okienku obyło się już bez wypożyczeń które nic na przyszłość nie dają.
13.07.2020 11:09
Dla tych młodych najlepsze były by wypożyczenia do średniaków z BL żeby się ogrywać. Jeżeli mają talent i są tak dobrzy jak się o nich pisze to nie powinni mieć problemów z wywalczeniem sobie miejsca w wyjściowych jedenastkach klubów z dolnej części BL.
Taki klub jak Bayern powinien mieć co sezon kilku juniorów na wypożyczeniu żeby ich sprawdzić czy nadają się do gry w pierwszym zespole.
13.07.2020 11:07
Ciężko było się podziewać innej decyzji. City w LM to pieniądze także dla UEFA więc ich nie wyrzucili. Szkoda bo jak już to mogli by im dać rok zawieszenia. A tak to dalej ci silni nie będą sobie za dużo robić z FFP bo co to za kara 10 mln dla City.
Można tylko spytać czemu inni dostają realne kary czyli wykluczenia lub zakaz transferów a City tylko kara pieniężna której nawet nie odczują?
13.07.2020 11:04
To jak winić jednookiego że dzieci mają parę oczu. Nie wina Bayernu że przez wiele lat wypracował sobie taką pozycje w BL i całej Europie.
@tapczan
Dobrze napisane to niech DFB się postara i znajdzie receptę.
12.07.2020 19:50
Jeżeli Flick chce mu dawać więcej szans na grę w przyszłym sezonie to niech zostanie. Ale jak ma zagrać tyle co w tym to najlepiej żeby poszedł na wypożyczenie gdzieś gdzie zagra te 30 męczy w sezonie w pełnym wymiarze czasu. Jeżeli chce się rozwijać to musi grać na poziomie BL lub ligi francuskiej.
12.07.2020 19:43
Czyli kolejny artykuł z rozmowy z dziennikarzem sportowym. Dobra robota @GabrielStach.
Co do samej rozmowy to mam nadzieję że Lucas w nowym sezonie odnajdzie swoje miejsce w Bayernie. Po cichu liczę że może już w sierpniu w LM będzie dobrze.
12.07.2020 19:33
Ten sezon miał słaby ale był po ciężkiej kontuzji a potem miał też drobniejsze urazy. Do tego brak zgrania z resztą zespołu, brak rytmu meczowego więc ciężko o dobre występy.
W nowym sezonie powinien dostać szanse i mam nadzieję że ja wykorzysta i udowodni niedowiarkom że grać w piłkę umie i przez kontuzje nie zapomniał.
12.07.2020 16:33
@hoven
Skoro już pochwaliłeś się że piszesz o piłce nożnej i współpracujesz z klubami to proszę przedstaw się bo to chyba żadna tajemnica.
Czytam twoje komentarze i nie brzmią one jak komentarze profesjonalisty. Ale to może tylko moja subiektywna ocena.
Zwłaszcza twoje komentarze o Coutinho brzmiały bardziej jak marzenia kibica a nie subiektywna ocena kogoś kto zajmuje się profesjonalnie piłką.
Więc sorry ale dalej nie kupuje twojej krytyki Goretzki.
12.07.2020 10:58
@Piter1985
Taki to genialny piłkarz że chętnych żeby go kupić za 35 mln a pewnie i taniej brak.
Za czym tak płakać że odchodzi? Jak tak dalej pójdzie to jeszcze będzie prosił żeby mu dali podpisać. Chociaż za rok za darmo pewnie ktoś się znajdzie żeby przygarnąć rezerwowego za darmo.
12.07.2020 03:46
@hoven
Czy ja napisałem że te 2 przykłady to jedyny moment w meczach gdzie przykładając linijkę jak od jakiegoś czasu przekonujesz Goretzka wychodzi do rozegrania. Nigdzie tak nie napisałem. Przykładów jest więcej ale nie mam czasu ani ochoty żeby Ci opisywać gdzie i kiedy. Obejrzyj dokładnie mecz bez z góry założonej tezy ze Goretzka jes "be". Ale oczywiście te przykłady pokazują jak niedorzeczna jest twoja teoria z "linijką" więc znowu przekręcasz fakty żeby tylko pasowały do twojej teorii.
@Bayern022
Uwagi odnośnie używania "linijki" należy kierować do @hoven on do tego nieustannie namawia. Ja oglądając mecz nie potrzebuje linijki żeby stwierdzić jak kto gra.
12.07.2020 03:38
@hoven
To w końcu jak używać tej linijki? Piszesz obejrzy 1 albo 2 mecze z linijką, to obejrzałem i podałem przykłady z każdego że to co mówisz to bzdura. Ale ty już napisałeś że źle przykładam linijkę czy co?
@AdiFantasti
Jeżeli o mnie chodzi to ja chciałem żeby Thiago odszedł już dawno. Pisałem o tym już podczas ostatniego okienka rok temu. To pozostałość po Pepie a ja osobiście nie najlepiej oceniam ten okres. Pisałem o tym już nie raz.
A wracając do Thiago to jego decyzja wcale nie wpłynęła na moją ocenę jego. Jest dobry ale nie bardzo dobry. Można go zastąpić i wiem że zostanie zastąpiony bez straty jakości drużyny.
11.07.2020 21:21
@FanGraczyBayern
Jak ktoś mówi o jakiejś linijce to ja na szybko podałem przykłady że to bzdura.
Wystarczy dobrze obejrzę jeden mecz z ostatniego miesiąca i takich przykładów będzie dużo więcej. Te są najbardziej spektakularne.
11.07.2020 18:54
@hoven
PrEstan już z tą linijka albo wyjaśni mi gdzie mam ją umieścić w tych dwóch przypadkach (tak na szybko podanych).
1. Mecz z Leverkusen. Goretzka odbiera piłkę na naszej połowie, rozpoczyna kontratak, strzela bramkę.
2. Mecz finałowy pucharu Niemiec. Goretzka przerywa akcje Leverkusen główkując do Mullera, ten podaje do Kimmicha, ten do Lewego i jest bramka.
Zaraz znowu oberwę ale w obu przypadkach uważam że Thiago nie wyprowadzał by szybkich kontr a zwolnił akcje podając do tyłu.
11.07.2020 18:48
@Bayern022
Ja nie jestem "największym kibicem" jak to ująłeś i nigdy nie wylewałem "pomyj" na Mullera.
Skoro Muller gra lepiej niż rok temu to czemu Goretzka nie może? Teraz jest oceniany z perspektywy tego jak grał a nie jak gra teraz.
Edytowano : 2020-07-11 18:40:45
Ja oceniam jak gra teraz. Jaka formę złapał. Jak dalej będzie tak grał to go będę chwalił. Jak zacznie grać jak rok temu to go będę go krytykował.
11.07.2020 18:36
@Bayern022
Nie? To wróć do newsa o tym że Cou zostaje wypożyczony i przeczytaj komentarze. Ja dobrze pamiętam co niektórzy za bzdury wypisywali. Teraz oczywiście nikt się nie chce do tego przyznać.
@MateuszFCB
Skoro Thiago daje 200% więcej od Goretzki to wytłumacz mi czemu pomimo że Thiago nie gra my wygrywamy i nie widać jego braku? Problemem jest krótka ławka a nie brak Thiago.
Edytowano : 2020-07-11 18:21:09
@hoven
Nie raz pisałem że ja chyba oglądam inne mecze bo widzę jak Leon przerywa akcje przeciwników. Walczy w obronie.
Wy piszecie ze tego nie robi a ja pisze ze robi. Ot całe wasze argumenty.
11.07.2020 18:17
Ja teraz czekam gdzie Thiago odejdzie. Jakie będzie nim rzeczywiste zainteresowanie. A co najważniejsze jak sobie poradzi w innej drużynie.
To zweryfikuje czy jest bardzo dobry, dobry czy tylko przeciętny.
11.07.2020 18:10
Po przerwie Goretzka gra wszystko więc jest pierwszym wyborem trenera.
Edytowano : 2020-07-11 18:07:17
Tak Leon jest be. Nic nie umie nic nie robi. Trener jest ślepy bo go wystawia. Dziennikarze wystawiający oceny po meczach biorą od Leona łapówki i dlatego go dobrze oceniają.
Coutinho według was to też klasa światowa a Muller na ławkę albo jeszcze lepiej sprzedać bo Cou pociągnie grę.
11.07.2020 18:00
@Bayern022
A ja nie kupuje fenomenu Thiago i uwielbienia co poniektórych dla niego.
W tym momencie Goretzka nie gra gorzej od Thiago i może dlatego taka nagonka bo jak to taki słaby a wygryzł ze składu ulubieńca?
11.07.2020 17:55
@hoven
"Ponoć" to Thiago jest gwiazdą ale tylko ponoć bo dowodów brak.
Edytowano : 2020-07-11 17:50:13
@TomiiiFCB
Ale jak on chce odejść to co przykuć go do kaloryfera?
Trzeba go sprzedać żeby coś zarobić a nie za rok oddać za darmo.
11.07.2020 17:47
@FanGraczyBayern
Napisze więcej portali odebrać piłkę przeciwnikowi pociągnąć akcje i strzelić gola (mecz z Leverkusen). Z tego co pamiętam to po pierwszych 10 minutach po nim jechałeś że słaby a on był wtym meczu jednym z najlepszych na boisku.
11.07.2020 17:42
@Pir5
Obawiam się że nawet gdybyśmy wygrali LM a Leon zagrał dobrze i strzelił zwycięskiego gola to i tak ci którzy go krytykują dalej by to robili bo nie potrafią przyznać się do błędu.
Edytowano : 2020-07-11 17:37:53
@Bayern22
Uczepiłeś się słabej gry Goretzki w defensywie tylko że to nie ma pokrycia w rzeczywistosci w ostatnim czasie Leon wraca i pracuje w defensywie. Trzeba być ślepym (chcieć dostosować rzeczywistość do swoich potrzeb) żeby tego nie zauważyć.
11.07.2020 17:33
Trochę śmieszna robi się ta cała sytuacja. Jeżeli to co pisze prasa jest prawdą.
Myślałem że Thiago zanim powiedział że chce odejść to miał już coś uzgodnione. A teraz wygląda to tak że Thiago powiedział że odchodzi tylko nikt za bardzo nie pali się żeby go wziąść.
11.07.2020 17:28
Oby był zdrowy i pokazał klasę w nowym sezonie. Ja ciągle w niego wierzę że będzie porządnym wzmocnieniem.
11.07.2020 15:05
Kiedyś była informacja ze oferujemy 18 mln i myślę że to max. Więcej nie ma co dawać za młodego i nie sprawdzonego poza 1 sezonem w Holandi gracza. Już 18 mln to dużo zwłaszcza teraz.
11.07.2020 15:01
@Bayern022
Nie przypadek. Wyraźnie napisałem "BVB które zagrało super sezon coś jak w latach 90 gdy wygrali LM". Tamten sezon wcale nie oznacza że wtedy BL była silniejsza niż jest teraz. O to chodziło w moim komentarzu.
"Ale kiedyś pomimo wszystko potrafiliśmy pokonać real Barce czy inne teoretycznie mocniejsze zespoły" Może jeszcze się nie zorientowałeś ale każdy zespół kiedyś przegrywa nie ma zespołu który co roku wygrywał by wszystko i wygrywał z każdym. Nawet tak chwalone przez ciebie Real czy Barca miały i pewnie będą mieć słabsze okresy (Barca to nawet teraz ma taki słabszy okres zwłaszcza w LM, ile to sezonów już nie wygrali? ile to sezonów nie grają nawet w finale?).
I żeby była jasność pisząc "słabsze okresy" mam na myśli odpadnięcie z LM przed finałem bo widzę że dla ciebie to jedyny wyznacznik świadczący o słabości Bayernu - brak gry w finale LM.
10.07.2020 16:34
@Bayern022
Też oglądam BL od wielu lat i nie widzę jakiegoś załamania w ostatnich latach. Jedyne co się stało to Bayern w pewnym momencie odjechał.
Patrzysz na ostatnie lata i co z tego? Piszesz Hiszpanie czy Liverpool nas rozjeżdżają. Ok tylko że co roku inna drużyna (nie jacyś mityczni Hiszpanie) i to zawsze drużyna zachodząca bardzo daleko w LM.
Niemiecki finał LM wcale nie zobrazował siły BL i tego że teraz jest jakieś załamanie. Ot fart BVB które zagrało super sezon coś jak w latach 90 gdy wygrali LM. Na dobrą sprawę w tym sezonie jest możliwość powtórki. Szanse małe ale są. Tylko że z góry wiadomo że gdyby tak się stało to wymyślisz że to przez pandemie i dziwny system rozgrywek. A BL jest słaba.
10.07.2020 15:58
@Bayern022
Tak BL jest ogórkowa za to La liga to potęga. Poza 3 zespołami La liga wcale nie ma lepszego poziomu niż BL. Jedyna różnica między tymi ligami jest taka że w La Liga są 3 mocne zespoły a w BL tylko 1 + 2 mające aspiracje.
Bayern wygrywa - Ty piszesz że gra słabo ale rywal jest tak słaby że nie można nie wygrać.
Barca przegrywa, remisuje, gra słabo, w kratkę - Ty piszesz ale większość meczy wygrali.
Ja nie kwestionuje jakości Realu, Barcy czy Atletico bo to bez dwóch zdań czołówka Europy. Ja nie zgadzam się z Twoim ciągłym narzekaniem na wszystko w Bayernie i wyrzucaniem nas z czołówki Europy. To że BL ma 4 miejsca w LM to w głównej mierze zasługa Bayernu.
Edytowano : 2020-07-10 14:55:21
Barca nie bez powodu straciła fotel lidera ligi.
Natomiast LM to oczywiście co innego i zwłaszcza w takiej formule jak w tym roku naprawdę każdy może wygrać z każdym zadecyduje dyspozycja dnia.
10.07.2020 14:48
@Bayern022
Nie widzisz nie konsekwencji w tym co piszesz? Zresztą nie po raz pierwszy?
Cały czas narzekasz że gramy słabo pomimo że wygrywamy bez problemów. Jednocześnie w odniesieniu do Barcy która gra słabo, przegrywa i remisuje a jak wygrywa to po słabej grze już tego nie widzisz. I jeszcze starasz się przekonać innych że gdyby Barca grała z takimi zespołami jak my to też by wysoko wygrywała. Tylko że zespoły ze środka i dołu tabeli z La Liga wcale nie są mocniejsze od zespołów z BL a właśnie grając z takimi zespołami Barca prezentuje się nie najlepiej.
10.07.2020 14:06
@Bayern022
Czyli Barca gra bardzo nie równo. I jeżeli tak będzie za miesiąc to może by tak że już Napoli wyrzuci ich z LM. W tej chwili to raczej można powiedzieć że Barca może przegrać czy zremisować z każdym niż powiedzieć że Barca może wygrać z każdym.
10.07.2020 13:34
@Bayern022
"Barca nawet bez formy by wygrała tak samo wysoko z takim Leverkusen"
Tak i dlatego po wznowieniu rozgrywek gra tak słabo że z przewagi nad Realem zrobiła się strata. Barca straciła dużo punktów z zespołami które nie są silniejsze od średniaków z BL a na pewno nie od Leverkusen. Barca grając tak jak gra teraz mogła by przegrać z Leverkusen.
10.07.2020 13:23
Może powtórka z 2013 roku? Tak po losowaniu mi się nasuwa porównanie wtedy też graliśmy z Barcą.
Ale najpierw my musimy dokończyć dzieła i pokonać Chelsea a i w meczu Napoli - Barca klub z Włoch wcale nie jest na całkowicie straconej pozycji.
Druga połowa drabinki wydaje się łatwiejsza.
Szkoda że trzeba czekać miesiąc na rozpoczęcie. Oby nasi byli dobrze przygotowani bo czeka nas ponad miesiąc bez meczu o stawkę.
10.07.2020 13:17
@bayern1987dwa
Spokojnie ci którzy ciągle narzekają jacy my jesteśmy słabi a zarząd źle działa znajdą całą listę wymówek że pomimo wygranej w LM to oni mają rację. Zawsze można zwalić winę "że wygraliśmy" na Covid-19.
10.07.2020 07:10
@FanGraczyBayern
Nie napisałem że Goretzka jest lepszy. Już nie raz to pisałem uważam że to Kimmich zastąpił Thiago jako lidera środka pola.
Co do Goretzki to piszcie co chcecie ale na wiosnę a zwłaszcza od restartu rozgrywek gra bardzo dobrze. Może oglądam inne mecze niż ci którzy go krytykują ale ja widzę że jest wartościowym graczem drużyny. Oczywiście nie jest to Schweinsteiger czy Martinez z 2013 roku w defensywie ale gra nie gorzej niż Thiago.
09.07.2020 23:29
@Kozja
Nie zgadzam się że odejście Thiago jakoś bardzo się odbije na nas. Wręcz przeciwnie myślę że możemy tylko na tym skorzystać.
Co do ceny za Thiago to duży wpływ ma to że za rok kończy mu się kontrakt. Ale ja uważam także że pomimo zakłamywania rzeczywistości przez niektórych i robienia z niego świetnego zawodnika on tak naprawdę nie ma tak mocnej pozycji w świecie piłki nożnej i żaden "wielki klub" za niego nie wyłoży jakiejś większej kasy bo nikt w nim nie widzi gracza który z miejsca wywalczy sobie miejsce w pierwszej jedenastki. Thiago jest dobry ale są dużo lepsi do tego nie utrzymuje formy przez długi okres, co jakiś czas zalicza słabe okresy.
09.07.2020 23:12
Tutaj zgadzam się z @Bayern022 że Thiago pewnie wie już gdzie odejdzie. Na razie do póki nie zakończymy sezonu, czyli do końca LM, nic nie zostanie ogłoszone. Dopiero po LM pewnie szybko sprawa się wyjaśni.
09.07.2020 14:07
Ciekawe zestawienie jak dla mnie to wszyscy wymienieni mogą odejść.
Gdyby wszyscy odeszli to nie mamy 7 zawodników. Do tej pory kadra powiększyła się o 4 zawodników więc ciągle brakuje do wyrównania stanu kadry z tego sezonu. A wcale nie jest powiedziane że odejść nie będzie więcej.
Ciekawe okienko się szykuje.
09.07.2020 14:05
@DonJupp4ever
"Dalej biadolenia że Havertz za drogi tak jakby z własnej kieszeni mieli zapłacić"
Super myślenie ale na szczęście w zarządzie wiedzą że co prawda nie wydają swoich ale jak wydadzą te "nie swoje" to klub czyli także ich miejsce pracy będzie miało kłopoty. To dzięki dobrej polityce zarządu jesteśmy najlepszą drużyną w Niemczech i jedną z najlepszych w Europie. Więc może zastanów się dlaczego tak jest i kto do tego doprowadził.
@bayern1987dwa
"jak szukają pomocnika, to może Beeka z Ajaksu?"
To powinno być duże wzmocnienie. Tylko czy on w ogóle jest brany pod uwagę przez Hasana?
09.07.2020 13:33
Ciekawe czy jest już jakiś plan na pozyskanie nowego pomocnika i kto to będzie?
Trzeba być cierpliwym.
09.07.2020 10:12