DieRoten.pl
Reklama

T-Com-Bundesliga ?

fot. J. Laskowski / G. Stach
Reklama

Niemiecka najwyższa klasa rozgrywkowa piłki nożnej od przyszłego sezonu prawdopodobnie dołączy do europejskich lig, które w nazwie mają sponsora. Od początku rozgrywek 2007/2008 będzie się prawdopodobnie nazywała "T-Com-Bundesliga".Negocjacje na ten temat prowadzą przedstawiciele władz Bundesligi oraz niemieckiego giganta telekomunikacyjnego, który w tej chwili jest jej głównym sponsorem, a jego logo znajduje się na koszulkach Bayernu Monachium. W przypadku pozytywnego zamknięcia rozmów niemieckie kluby i sam organizator rozgrywek powinny od tej firmy dostać 22 miliony euro.

Swoich sponsorów w ten sposób promują już m.in. ligi w: Anglii (bank Barclays, 28 milionów euro), Włoszech (telekom TIM, 12 milionów) i Francji (telekom Orange 12-15 milionów). Ostatnia z tych firm jest również od poprzedniego sezonu tytularnym sponsorem polskich rozgrywek.

Źródło:

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...