DieRoten.pl

Informacje ujawnione wczorajszego wieczoru przez Christiana Falka na temat Thomasa Tuchela i jego przyszłości wywołały niemałe zamieszanie w świecie mediów na całym świecie.

reklama

Przypomnijmy raz jeszcze – w ubiegły czwartek były trener Borussii Dortmund miał odmówić "Bawarczykom" poprowadzenia klubu po odejściu Juppa Heynckesa. Thomas Tuchel miał ponadto poinformować sterników Bayernu, że zdecydował się już na przyjęcie oferty topowego klubu zza granicy Niemiec.

Temat ten jest niezwykle żywy ostatnimi godzinami, dlatego też korzystając z okazji postanowiliśmy skontaktować się z jednym z najbardziej znanych i cenionych polskich dziennikarzy w świecie sportu – Romanem Kołtoniem, który Bundesligę zna jak własną kieszeń. Nie tak dawno temu mieliśmy okazję już przeczytać wywiad z udziałem Pana Kołtonia.

W rozmowie z Panem Romanem poruszyliśmy nie tylko temat odmowy Tuchela, ale i również pozostałych kandydatów, którzy znajdują się nadal na szerokiej liście trenerów mogących zastąpić Juppa po jego odejściu. Serdecznie zapraszamy Was do lektury!

Gabriel Stach: Jak skomentuje Pan temat rzekomej odmowy Tuchela i wyboru przez niego innego klubu?
Roman Kołtoń:
Być może to zaskakujące, albo i nie, ale osobiście uważam, iż dobrze się stało, że tak potoczyły się sprawy, zwłaszcza dla Bayernu. Dlaczego? Tutaj chodzi przede wszystkim o zderzenie osobowości i ego. Zazwyczaj jest tak, że dobry trener posiada swoje ego, które objawia się w różnoraki sposób. Czy Jupp Heynckes ma ego? Na pewno je ma. Potrafi je doskonale maskować, ale w przeciwieństwie do innych potrafi pójść na kompromis i mimo to dobrze zarządzać swoim zespołem. Są z kolei trenerzy, którzy poprzez swoje ego brną na zderzenie, albo z zespołem, albo z kierownictwem klubu. Muszę przyznać, że Tuchel przy swoim przeogromnym talencie (to niewątpliwe), przyjął jednak kurs konfrontacyjny w Dortmundzie.

Czy w Monachium mogłaby nastąpić powtórka sprzed miesięcy, kiedy Tuchel popadł w konflikt z władzami?
Być może w Monachium nie popełniłby tego błędu, ale wydaje mi się, że obie strony zadawały sobie z tego sprawę, że taki problem może się jednak pojawić. Tutaj także chodzi o politykę transferową. Tuchel w pewnym stopniu nie zgadzał się z Watzke i Zorciem, bo w niemieckich warunkach trener rzadko narzuca politykę transferową. Z reguły odpowiada za to prezes czy dyrektor sportowy. Oczywiście trener jest w to także zaangażowany, ale do pewnego stopnia. Dla przykładu Louis van Gaal sprowadził przed laty Arjena Robbena. Był to jego autorski pomysł, który spełnił się idealnie. W niemieckich realiach to dyrektor sportowy bardzo dużo może. W Bayernie mogłoby dojść do konfliktu, gdyż trener chciałby dyktować politykę transferową, zaś włodarze klubu chcieliby to robić na swój sposób, zwłaszcza mając na uwadze osobę Hoenessa.

Tuchel poradziłby sobie w Monachium z takim składem i takimi zawodnikami?
Tuchel też jest nieco trudnym trenerem, po doświadczeniach z Dortmundem. Z tego co czytałem i się dowiedziałem, to jest trudny w obcowaniu z zawodnikami, dyktuje im swoje warunki. W Bayernie mając na uwadze tych wielkich piłkarzy, o wielkiej karcie, niesamowitym doświadczeniu i licznych sukcesach, nie byłoby mu łatwo dyktować swoich wymogów i warunków. To niuanse, które mogłyby spowodować, że trener zwyczajnie mógłby wejść na kurs konfrontacyjny z zespołem. Jednak Thomas to typ warsztatowca, co jest jego wielkim atutem, dlatego tak wiele klubów się o niego bije.

Ancelotti na koniec swojej przygody też nie miał za łatwo…
Tak, nawet Ancelotti, który według mnie jest człowiekiem kompromisu, mającego ciekawe podejście do zawodników, zderzał się z piłkarzami Bayernu. Pod koniec jego przygody coś było nie tak… Nie dało się tego ukryć. Dlatego też dobrze się stało, że Tuchel nie przyszedł tu i teraz. Kto wie, być może kiedyś.

Zostawmy więc Tuchela w spokoju. Niko Kovac to godny następca?
Według mnie Niko Kovac jest bardzo ciekawym wyborem. Był przecież piłkarzem Bayernu, zna mechanizmy rządzące klubem i potrafi prowadzić zespół mimo różnych przeciwności. Ma zupełnie inne środki do dyspozycji i piłkarzy innego kalibru, a mimo wszystko daje sobie radę.

Ralph Hasenhuettl?
Jest w nim coś ciekawego, w końcu postawiono na niego w Lipsku. To człowiek i trener, który potrafił wywalczyć wicemistrzostwo Niemiec z beniaminkiem. Nawet tych nakładów finansowych jest to niesamowitą rzeczą, bo zrobił to ponadto z bardzo młodym zespołem.

Pozostaje jeszcze Lucien Favre, na którego swoje sieci zarzuciła też Borussia Dortmund.
Każdy z tych trenerów jest inny, jednak Favre to typ cwanego szkoleniowca. Posiada doświadczenie i doskonale zna Bundesligę. To warsztatowiec. Również może się sprawdzić.

Bayern poradzi sobie z problemem znalezienia nowego trenera?
Bayern zrobi to, co uzna za stosowne. W Monachium potrafią zaskoczyć − był tak na przykład w przypadku Trapattoniego. Podobnież było ostatnio, kiedy do klubu ponownie wrócił Jupp. Wszyscy byli zaskoczeni. Żeby jednak nie okazało się, że za rok znowu będą dzwonić do jeszcze starszego Heynckesa, aby prosić go o ratowanie klubu (śmiech).

Jak do tego wszystkiego ma się osoba Juppa i jego podejścia do zawodników?
Miałem okazję rozmawiać z Juppem i przyznam szczerze, że to bardzo inteligentny człowiek. Guardiola również taki był, ale różnią się oni charakterami. Guardiola może ma trudny charakter, podczas gdy Heynckes posiada bardziej ojcowskie podejście do swoich zawodników. Być może Juppa traktują inaczej ze względu na jego wiek czy podejście. Mimo wszystko Heynckes to typ trenera, który najpierw uprzedza piłkarza, więcej z nim rozmawia i lepiej do niego dociera. Guardiola z kolei jest trenerem trzymającym swoich zawodników bardziej na dystans. Wygląda to nieco tak, jakby traktował swoich piłkarzy jak pionki w grze, podobnie jak Mourinho. Każdy trener wie jednak, że więzi i dobre relacje z podopiecznymi są równie ważne.

Łatwo będzie zastąpić Juppa?
Wstąpić do szatni FCB po Heynckesie będzie bardzo ciężko. Wielu zawodników pamięta tam jeszcze przecież Van Gaala czy Klinsmanna. W drużynie dochodzi oczywiście do zmian personalnych, ale patrząc na tych wszystkich trenerów, to z całą pewnością poprowadzić taki klub jak Bayern nie będzie łatwo.

Kończąc już rozmowę. Jak współpraca nowego trenera będzie wyglądać z Ulim Hoenessem?
Dopóki Hoeness będzie w klubie, to będzie on osobowością, która narzuca pewne rzeczy. Trener ma pracować, nie może iść na bezpośrednie starcie z Ulim, na takie starcie nie może sobie nawet pozwolić ostatnio prezes klubu. Rummenigge jest także samcem alfa, ale to Hoeness decyduje.

Z Romanem Kołtoniem rozmawiał Gabriel Stach.

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (77)

reklama



27.03.2018 01:03
JazGog
Skoncz jazgotac bo piszesz bzdury jak donjupp kiedys. Leey zarsbia lm euro? Dostal 45% obnizke wynagrodzenia? Kiedy? Umtiti ile chce zarabiac
To spekulacje prasy. Barca
Wydaje na pensje wiecej niz City, my bodsjze tez i zawsze
Bylismy w czolowce jesli chodzi o place - u nas pilkarze zarabiali i nadal zarabiaja lepiej niz w Realu (poza top 1-3 geiazdami, dlatego Ramos robil jaja z przejsciem do manu)
26.03.2018 22:42
Nie Malcom, nie Lemar a jednak Y

Edytowano : 2018-03-26 22:44:10

Nie Malcom, nie Lemar a jednak Younes !? Bawarczycy ciągle monitorują sytuacje młodego skrzydłowego Ajaxu i są skłonni do rozmów w sprawie transferu do Bayernu
26.03.2018 22:41
Chyba, iż zobaczymy, że trenerem zostaje jego prawie rówieśnik : D
26.03.2018 21:52
Bayern022 - Ty akurat robisz z Bayernu sklep i myślisz, że każdy tylko czeka, aby uciec z tego klubu. Zarząd nie pozwolił kiedyś odejść Ribery'emu, nie pozbył się Müllera, gdy United rzucało 100 milionów, więc nie mam się czego obawiać. I wierzę Rummenigge. Skoro powiedział, że "Lewy" zostanie i wypełni kontrakt, to tak się właśnie stanie. Bayern się szanuje i nie potrzebuje kasy, nieraz też udowodnił, że najlepszych się nie pozbywa.
26.03.2018 20:27
Dajcie już spokój temu zarządowi. Obstawiam, że Uli i Rummenige już dawno wiedzą kto będzie prowadził Bayern w przyszłym sezonie, ale po co z tym iść do pseudo mediów które potem przekręcą to 5 razy. Najważniejsze w tej chwili jest granie o trzy trofea a nie jakieś zaprzątanie sobie głowy kto będzie trenerem w sierpniu. Dla zawodników lepiej, że nic nie wiedzą bo mogą się skupić na grze, a nie pierdołach medialnych
26.03.2018 20:23
@Matilegolas
ty za kazdym razem jak ktorys z zawodnikow twierdzi ze chce odejsc , albo wyobraza sobie gre w innym klubie twierdzisz ze nigdzie nigdy nie odejdzie .. tak bo Bayern to tyralnia i zawsze wszystkich bedzie trzymac na sile . z tym sie zgodze ze FCB nie musi nikogo sprzedawac. Ale zdaj sobie sprawe ze Bayern to nie Korea kima.
26.03.2018 20:19
Ostatnio czytałem, że Mou będzie chciał też wyciągnąć Varana i Kroosa z Realu. A City podobno idzie po Isco. Zobaczymy czy "magia" Realu i Barcy wystarczy czy jednak forsa wygra.
26.03.2018 20:16
Kluby Angielskie narzuciły takie tempo podwyżek płac - że ktokolwiek nie przyjdzie nie utrzyma w Bayernie naszych gwiazd bo nasz zarząd nie nadąża za takim tempem.
Kluby Angielskie rzadko wydaja więcej niż 60 mln funtów - ale przyciągają piłkarzy płacami na poziomie ponad 20 mln euro

Barcelona tez zaczyna mieć problem :

Już się wydawało że zacznie budować solidną defensywę to pojawił się MU.

Samuel Umtiti może latem zmienić klub. Francuz nie jest w stanie wypracować porozumienia z szefami Barcelony w sprawie warunków nowego kontraktu.

Obecna umowa Umtitiego obowiązuje do połowy 2021 roku. Zapisana w niej klauzula odstępnego wynosi jedynie 60 mln euro. Takie pieniądze za klasowego stopera może wyłożyć wiele klubów z czołowych europejskich lig.

Barcelona próbuje przekonać Umtitiego do podpisania nowego kontraktu, ale na razie negocjacje utknęły w martwym punkcie. Powód? Wymagania finansowe Francuza. Umtiti chciałby zarabiać 9 mln euro netto za sezon [ Tyle zarabia Lewy w Bayernie ] . Dla Barcelony to za dużo. W dodatku dziennik "Sport" twierdzi, że władzom hiszpańskiego klubu nie podoba się postawa piłkarza i reprezentującego go w rozmowach kontraktowych brata Yannicka.

Umtitim poważnie interesuje się Manchester United, który nie miałby problemu ze spełnieniem oczekiwań piłkarza i aktywowaniem jego klauzuli odstępnego. Jose Mourinho, który widzi w reprezentancie Francji cenne wzmocnienie swojej obrony, miał już namawiać go do przenosin na Old Trafford.
26.03.2018 19:50
Nie wierzę że Favre będzie trenerem FCB, to za mały kaliber na Bayern, wystarczy spojrzeć wcześniej jakie nazwiska zatrudniał zarząd...
26.03.2018 19:47
Faworytem ponoc favre:D koles ktory mimo 60 lat osiagnal mniej od Bosza:-)
26.03.2018 19:39
O Kloppie możemy zapomnieć, on świetnie się czuje na wyspach a cały Liverpool jest w nim wręcz zakochany.
26.03.2018 19:17
Klopp to by był idealny wybór jak Liverpool przegra z city to zarząd powinien naciskać na jego przyjście.
26.03.2018 19:16
Nie dość, że trenera porządnego nie ma to pewnie w lato będzie cyrk z transferami. Co ten zarząd wyprawia/
26.03.2018 18:37
Bardzo dobrze napisał, oby w październiku jeszcze starszy Jupp po raz kolejny nie przyszedł ratować Bayernu:)
26.03.2018 18:19
W tym sezonie było wyjątkowo dużo dziennikarskich niewypałów... sam w to nie wierzę, ale... chciałbym, by i teraz tak było, bo dla mnie właśnie Tuchel był wymarzonym transferem, bardziej niż jakikolwiek skrzydłowy czy ogólnie inny piłkarz... mega, mega, mega kiepsko...
26.03.2018 18:02
Ekspert od piłki się wypowiedział... który chrzanił, że Śląsk miał dużą szansę wygrać z Hannoverem, a wszyscy wiemy jak to się skończyło. Teraz wielki znawca, a jak Lewandowski odejdzie to nawet nie będzie wiedział kto Bayern trenuje. A najbardziej chciałbym, żeby Loew był trenerem, to byłoby spełnienie marzeń.
26.03.2018 16:52
Miał być już nowy trener a tak to znów trzeba czekać do początku maja. Wtedy będzie chyba wszystko wiadomo.
26.03.2018 16:46
www.meczyki.pl/newsy/rummenigge-chce-sie-zakladac-o-lewandowskiego-on-wie-jak-sie-skonczy-saga-transferowa-z-udzialem-polaka/76592-n
26.03.2018 16:31
Kołtoń teraz znawca FCB a gdy graliśmy z żółtkami w finale lm to mówił ze nawet Blaszczykoski jest lepszy od Robbena
26.03.2018 15:47
Arsenal dostał od nas 10:2

I w ich działaniach widać przemyślaną strategię :

Chronologia zdarzeń :

20 listopada 2017 roku
Borussia Dortmund straciła szefa skautów.

"Borussia Dortmund straciła na rzecz Arsenalu Svena Mislintata. 45-latek, nazywany w Niemczech "Człowiekiem o diamentowym oku", był w BVB szefem skautów
Sven Mislintat, który przez lata odpowiadał za sprowadzanie znakomitych piłkarzy w niskiej cenie do Borussii Dortmund, przejdzie do Arsenalu. Za tak nietypowy transfer Kanonierzy zapłacą 1-2 milionów euro. Wiele wskazuje jednak na to, że ta inwestycja zwróci im się błyskawicznie.

– Shinji Kagawa za darmo,

– Jakub Błaszczykowski za 3 mln euro,

– Mats Hummels za 4,2 mln,

– Robert Lewandowski za 4,75 mln,

– Ilkay Gundogan za 5,5 mln,

– Pierre-Emerick Aubameyang za 13 mln.

– Ousmane Dembele za 15 mln.

To tylko niektóre z wielu znakomitych transferów, jakie do Borussii Dortmund przeprowadził Sven Mislintat. Wszystko wskazuje na to, że nazywany „Diamentowym Okiem” szef skautów BVB odejdzie z klubu po blisko dziesięciu latach pracy. Ofertę złożył mu Arsenal, gdzie zaproponowano mu bardzo wysokie zarobki na poziomie 1,8 mln euro rocznie.


Okienko zimowe :

transfer – Pierre-Emerick Aubameyang i Mikiego byli piłkarze BVB

25 marca 2018 roku

Były trener BVB - Thomas Tuchel nie będzie trenował Bayernu Monachium

"Kicker": Tuchel odmówił Bayernowi i obejmie Arsenal

Media: Koniec ery Arsene’a Wengera w Arsenalu.
Thomas Tuchel nowym trenerem Kanonierów.

I za niewielka kasę mają doswiadczonych w LM.

I inaczej jak nasz Zarząd - nadążaja za wzrostem plac piłkarzy mimo mniejszego budżetu placowego - "dziwne" i za niedlugo nie bedzie nam do smiechu kiedy wylosujemy Arsenal.
26.03.2018 15:37
SZ | Our information says that FC Bayern will announce their new coach after 6 weeks at the start of the May.

Poważny klub, ze stycznia robi marzec, z marca robi maj. Przygotowania do sezonu 18/19 będzie prowadził Uli, bo trenera nie będzie w dalszym ciągu.
26.03.2018 15:23
@xere
Już myślałem, że tylko ja na niego krzywo patrzę :]
26.03.2018 15:21
Serio są tu ludzie co chcą pokracznego Nagelsmanna na trenera Bayernu?
Kolesia co ma 30 lat i jest młodszy od trzonu zespołu? Kolesia co nigdy nie był nawet zawodowym piłkarzem i nie osiągał żadnych sukcesów jako zawodnik?

To my mamy być dla niego przystankiem by się sprawdził czy coś z tej trenerki będzie czy nie? Koleś jak w wieku 30 lat przyjdzie do nas i mu nie wyjdzie to będzie miał po karierze, bo go żaden poważny klub już nie weźmie. Zastanówcie się co piszecie, bo jak widzę pierdoły by brać Nagelsmanna to aż mną skręca. Od niego to już Smuda czy Bosz byliby lepsi.

Edytowano : 2018-03-26 15:23:49

Jak my mamy do klubu przyciągać obiecujących piłkarzy jak zatrudnić chcecie typa co z zespołami z Białorusi czy z innego zadupia nie potrafił wygrać mając od nich dużo lepszą kadrę xD
26.03.2018 15:18
@admin
Akurat wielkiego nazwiska co będzie niewypałem nie trzeba szukać, wystarczy spojrzeć na nas :]

Ja byłem za TT lub Kloppem, który coś chociaż wygrał ale Live na pewno go nie puści.
26.03.2018 15:14
Jak przyjdzie trener ze slabym nazwiskiem to bedzie ciezko o transfery i po sezonie przyjdzie Jogi...

Edytowano : 2018-03-26 15:18:47

Zarzad przespal temat skrzydlowych i wyglada, ze tez trenera. Pomimo tego ich prace trzeba oceniac bardzo dobrze. Swietna decyzja o zmianie managera w trakcie sezonu. Kilka genialnych transferow za free i utrzymywanie nas na szczycie pomimo slabnacej w oczach BL.
26.03.2018 15:12
Tzn. za kim jesteśmy? Za United, które wydaje fortunę na transfery, zatrudnia na stanowisku managera "duże" nazwisko, i kompromituje się przegrywając z Sevillą?
26.03.2018 15:08
Ja już się nie mogę doczekać jak zarząd się zmieni i może polityka tego klubu pójdzie w troszkę innym kierunku. Nie mówię i nie narzekam, że jest źle, ale w kwestii podejścia do transferów, trenerów etc to my daleko za murzynami jesteśmy.
26.03.2018 14:58
Mówi, mówi gdyż wtedy nie przychodził do klubu który miał się bić o mistrza tylko pewnie zadomowić się na podium, bo poprzedni sezon przed przyjściem to była 13 lokata.

Do tego największą gwiazdą do "ujarzmienia" był Frei czy Valdez.
A to trochę inny kaliber niż Lewy, Vidal, Robben, James etc.

Tu Nagel młodszy od nich i od razu taka presja.
Jak w LE sobie poradził każdy widział i nie grał z przeciętnymi zespołami tylko Bragą, Basekhirem czy Ludogorcem. I zajął ostatnie miejsce.
26.03.2018 14:49
@Sven
A Nagelsmann jaki ma zespół? Naszpikowany gwiazdami, bijący się o tytuł w Bundeslidze? Z przeciętnego Hoffe zrobił bardzo solidny zespół który bije się o miejsce w LM, w tym sezonie również nie odstają pomimo tego, że latem stracili 2 bardzo ważnych zawodników a zimą podstawowego napastnika. Daje szanse grać młodym, przeciwko silnym zespołom nie murują bramki, grają ciekawą piłkę. Nie skreślajcie Juliana tylko ze względu na jego wiek.
26.03.2018 14:46
@ Sven - " ... @JazGod - Tylko Klopp przychodził do zespołu, który był 6 w lidze wtedy, bez gwiazd, nie walczący realnie o ligę mistrzów czy nawet mistrza kraju. ... "

Bayern wtedy nie osłabiał BVB jak ostatnio Hoffe - tylko kasą i Hummelsem ich wspierał i skończyły się kłopoty finansowe BVB i kupowali kogo chcieli i w BL zdobywali Mistrza i DFB Pokal - a LE i LM im nie szlo.

Jak Jupp przychodził w 2011 roku do Bayernu to Bayern był na 3 miejscu i zbudował Bayern praktycznie od nowa. Czyli to 6 miejsce BVB nic nie mówi.
26.03.2018 14:19
@JazGod
Tylko Klopp przychodził do zespołu, który był 6 w lidze wtedy, bez gwiazd, nie walczący realnie o ligę mistrzów czy nawet mistrza kraju.
26.03.2018 14:14
@ bayern1987dwa - T" ... niech zatrudnia znowu dziadka Carlo albo innego, to Jupp wróci znowu ratować dupe Uliemu...szkoda słów ... "

Dobre ?!!

Jestem za - jak nie lubię Carlo to powinni go zatrudnić w lipcu a w październiku Jupp nie będzie miał wyjścia i będzie musiał się zgodzić na akcje ratunkową z korzyścią dla Bayernu/
26.03.2018 14:07
Nie bylem w pelni przekonany do Tuchela, ale z dostepnych kandydatow wydawal sie oczywistym wyborem.
Na ten moment jedyny trener z ktorego bym sie ucieszyl to Pochettino, ale to raczej pomysl z gatunku fantasy.
26.03.2018 14:05
a czy wybór conte miałby sens ?

chyba jeszcze tylko trener totków by mógł nas uratować :)
26.03.2018 14:04
@ DieRoten - " ... Julian pokazał, że ma wizję prowadzenia drużyny, mimo tych 30 lat doświadczenie trenerskie ma już dosyć spore, w LE mu nie poszło, zgadzam się z tym, ale ciekawe jak by poszło najlepszym trenerom gdyby co roku odchodziło z ich zespołu kilku najlepszych zawodników. ... "

Wielu na stronie chciałoby Kloppa - a jego pierwsze doświadczenia z LE i LM nie były powalające.
W LM nie musiał walczyć jak Nagelsmann w Eliminacjach LM - bo moglu się skończyć podobnie.
Ale z Grupy nie wyszedł zajmując 4 miejsce za takimi potęgami jak Olympiakos i Marsylia.

W LE też nie zaszalał zajmując 3 miejsce w Grupie i nie awansując.

A wtedy BVB tylko się wzmacniał i Klopp nie tracił jak Hoffe podstawowych piłkarzy jak Rudy i Niklas Sule
26.03.2018 13:57
Tuchel super sprawa, koleś żyje piłką nożną i ma ikre, ale po zawodach niestety...niech zatrudnia znowu dziadka Carlo albo innego, to Jupp wróci znowu ratować dupe Uliemu...szkoda słów
26.03.2018 13:41
głównym problemem powoli staje się zarząd niczym w bvb ...
26.03.2018 13:12
Julian pokazał, że ma wizję prowadzenia drużyny, mimo tych 30 lat doświadczenie trenerskie ma już dosyć spore, w LE mu nie poszło, zgadzam się z tym, ale ciekawe jak by poszło najlepszym trenerom gdyby co roku odchodziło z ich zespołu kilku najlepszych zawodników.

Hasenhuttl już chyba mówił, że zostaje w Lipsku, więc nie wiem czy można go rozpatrywać w roli potencjalnego szkoleniowca Bayernu.

Moim zdaniem w tej chwili głównym kandydatem jest Favre z czego się cieszę.
26.03.2018 12:56
Jakiś ogórek będzie na ławce się znajdzie z bundesligi
26.03.2018 12:49
@Rizzitelli
Ale również większa odpowiedzzialność i presja na osiaganie wyników. Nie twierdzę też, ze Hasenhuttl to idealny człowiek na ławkę FCBM, ale wypada lepiej niż Julian.

Edytowano : 2018-03-26 12:57:15

RB bliżej jest do FCBM, a TSG do Getafe, dlatego Ralph to bardziej trener na miarę FCBM niż Julian.
26.03.2018 12:49
Problem ze skrzydłami, z trenerem... Troche sporo tych problemów mamy.
26.03.2018 12:44
Z tymi skrzydłami to sobie jaja robią. Powinien ktoś kosa przyjść a nie nawet na takiego Malcoma żałują. Jest tyle dobrych graczy do wyciągnięcia (typu Lemar, Martial etc) a my wiecznie z RR będziemy..
26.03.2018 12:42
@aniol, większy budżet to komfort pracy i możliwość utrzymania graczy w zespole, Hoffe straciło 3 kluczowych dla nich piłkarzy na rzecz Bayernu w tym sezonie.
Póki co ani jeden ani drugi nie pokazał, że jest w stanie poprowadzić zespół na dwóch frontach
26.03.2018 12:39
@Rizzitelli
Ale RB przynajmniej jako tako (jeszcze) gra w LE. A TSG skompromitowało się w LE.
W tym sezonie w meczach z FCBM raczej RB wypadało lepiej niż TSG.
Większy budżet = bardziej chimeryczni gracze, których trudniej podporządkować, wiec to raczej minus dla Juliana.
26.03.2018 12:36
Ja napisałem wcześniej, że żaden trener z BL to nie kaliber Bayernu i każdy będzie złą opcją.
26.03.2018 12:32
@Rizzitelli
Hasenhuttl ma chociaż te 50 lat, Julek ma 30 i będzie młodszy od części naszych zawodników. Nie ma na to szans by ujarzmił Bayern.
26.03.2018 12:29
@aniol, i w tej LM Lipsk się nie popisał niestety. Patrzmy też na budżet Lipska i Hoffe.
Broń boże nie mówię, że Julian jest lepszy od Ralpha, wg mnie są tak samo złe u ryzykowne kandydatury.
26.03.2018 12:27
@Rizzitelli
Tylko że BL to FCBM i potem długo, długo nic. Osiagniecia w LM/LE > BL.
26.03.2018 12:22
@Sven, tylko że Julian w BL jest 4 pkt za wychwalanym tutaj trenerem Lipska, która w zasadzie tez furory nie zrobił w tym sezonie, odpadnięcie z LM z takiej grupy to raczej chluby nie przynosi, w BL póki co poza LM, zobaczymy jak dalej z LE im pójdzie ale póki co to się prześlizgują niż pewnie przechodzą przez kolejne rundy.
26.03.2018 12:18
Nie będzie transferu Malcoma, Rummenigge powiedział "nie".

Czyli zanosi się na skrzydła Coman,Gnabry,Ribery,Arjen. Albo zamiast Robbena Brandt. Porażka.
Pokaż więcej

reklama

reklama