DieRoten.pl

Oficjalnie: Mueller i Kimmich z koronawirusem

01.10.2022, 18:11:25

Niestety, ale nie mamy dla Was zbyt dobrych wiadomości przed nadchodzącymi spotkaniami monachijczyków z Viktorią Pilzno oraz Borussią Dortmund.

Bayern Monachium potwierdził za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu, że dwóch kolejnych piłkarzy pierwszego zespołu otrzymało pozytywny wynik na obecność koronawirusa w swoich organizmach.

Zawodnikami, którzy zostali zakażeni są Joshua Kimmich oraz Thomas Mueller. Tym samym obaj reprezentanci Niemiec z całą pewnością opuszczą nadchodzący pojedynek w drugiej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów przeciwko Viktorii Pilzno.

Pod znakiem zapytania stoi z kolei ich występ w meczu z Borussią Dortmund, który zaplanowano na Signal Iduna Park w przyszłą sobotę o 18:30 (kwarantanna powinna potrwać do 5 dni, o ile żaden z piłkarzy nie wykaże żadnych objawów).

Przypominamy, że to kolejno trzeci i czwarty przypadek w ostatnim czasie (wcześniej zakażeni na zgrupowaniu kadry narodowej Niemiec zostali Manuel Neuer oraz Leon Goretzka).

źródło: FCB.de
Login

GabrielStach

Wspieraj twórczość autora:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (77)



03.10.2022 21:07
@admin pewnie Lewemu źle liczą i szyny też były złe ;)
03.10.2022 15:59
Nie. Haaland na dzień dzisiejszy więcej strzela, ale gra też w druzynie kreującej dużo więcej sytuacji

@Simon89 no i znowu rzucasz hasłami, które nie przechodzą weryfikacji kiedy się je zestawi z faktami.

xG w lidze:
- Lewy 7.38 (w tym 1.22 na 90 min) - 9 bramek [+1.62]
- Haaland 9.37 (średnio 1.24! na 90 min) - 14 brmek [+4.63!!!]

#Fakty

Edytowano : 2022-10-03 15:59:56

PS pierwszy akapit to oczywiście cytat, do którego się odnosiłem :)

Edytowano : 2022-10-03 16:01:02

Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości to wytłumaczę, że obiektywne dane pokazują, że Haaland oraz Lewy mogą liczyć niemal na identyczny "serwis" kolegów.
03.10.2022 15:22
@Panczo a gdzie Kovac w takim razie ? Na pewno więcej osiągną w trenerce od Xaviego na chwile obecną.
03.10.2022 15:13
Ciekaw jestem, czy ktoś może pochwalić się w CV że pracował z takimi trenerami jak Lewy. Pracował nie, że pierdział w ławkę. Klopp, Pep, Jupp (nie podał mu ręki, a to cham xD ) Ancelotti, Flick, teraz Xavi czy można będzie go stawiać na równi z Zidane? zobaczymy, ale swoje w życiu wygrał i może swoje mądrości mu przekazać.
03.10.2022 12:49
@bayern1987dwa
A gdzie zaczynał karierę Lewandowski? W Polsce, czyli piłkarskim grajdole. Miał znacznie trudniejszy start. Norwegowi bardzo ułatwiły start kontakty ojca. Poza tym cytując klasyka: "Nieważne jak się zaczyna. Ważne jak się kończy". Lewy jeszcze nie skończył. Rozpoczął w Hiszpanii nowy rozdział. Widać, że tego potrzebował. Nigdy wcześniej nie grał tak dobrze, z taką lekkością. Haaland może być jednym z największych historii mimo oczywistych ograniczeń z racji budowy ciała. Legendarny Gerd Mueller też był surowy technicznie, a został jednym z najlepszych strzelców w historii. Ja jednak wolę piłkarzy, którzy potrafią coś więcej niż tylko strzelanie goli. Z tego powodu wyżej cenię takich napastników jak Marco Van Basten, Zlatan Ibrahimovic, Thierry Henry, Luis Suarez czy Robert Lewandowski.
03.10.2022 12:31
@bayern1987dwa
Haaland prawie jak Inzaghi nie kiwał a wiedział gdzie ma być jak się ustawić żeby tylko strzelić gola. Jeśli nic się w głowie nie przestawi to Mbappe złotą piłkę może zobaczyć w rękach haalanda
03.10.2022 12:17
A kaj był Lewandowski w jego wieku ?? Robert też żył z podań w Bayernie, poprostu Norweg ma takie warunki, jest potężny, ciężko żeby jeszcze dołożył do tego kiwki i triki, jak posturowo to potwór... Haland może być jeszcze lepszy od niego, dopiero początek kariery, a już strzela jak karabin... Haland musi się mierzyć z twardymi obrońcami w PL, to napewno nie jest łatwa gra... w Hiszpańskiej raczej Lewy ma łatwiej, łatwiejsza liga wydaje mi się ... dla mnie osobiście, Hohland może być nawet 2x lepszy niż Lewy, zobaczymy co Polak pokaże w LM, czy będzie tak nawijał sobie obrońców jak w Hiszpanii.
03.10.2022 11:27
@Pir5
Nie. Haaland na dzień dzisiejszy więcej strzela, ale gra też w druzynie kreującej dużo więcej sytuacji . Natomiast to Lewy daje drużynie znacznie więcej. Haaland żyje z podań, Lewy potrafi sam sobie cos stworzyć, a ponadto angażuje się w grę zespołu. Jego zdolność utrzymywania się przy piłce jest fenomenalna. Haaland jest efektywny, a Lewandowki efektywny i efektowny. Lewandowski> Haaland
03.10.2022 10:48
W kwestii wątpliwości koronki podczas MŚ. Przecież biznes sam sobie krzywdy nie będzie wyrządzał, tam takich cyrków nie będzie.
03.10.2022 10:43
@Simon89 teraz Haaland nie chwyta chwilę bo jest na szczycie i wydaje się kompletnym zawodnikiem. Lewy też ale Haaland obecnie jest minimalnie lepszy od Lewego. A Premier league i tak jest najlepsza. To że Haaland strzela tak łatwo świadczy o jego talencie, a nie że w lidze hiszpańskiej jest trudniej niż w angielskiej.
03.10.2022 10:34
Czytam te komentarze fanów Premier League i trudno oprzeć się wrażeniu , że żyją w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Ponoć w PL nie drużyn pokroju Mallorca, Cadiz, Elche. Jakie są tam drużyny? Jest Manchester United zajmujący 6 miejsce w tabeli tej niby wyrównanej ligi. I co? Ten Manchester United dostaje od City 6 bramek. Ich gra w obronie to jakaś amatorszczyzna. Nawet ta wyśmiewana Mallorca w sobotę w defensywie pokazała dużo więcej od "potężnego" United. Lewandowski to sobie może pomarzyć, żeby mieć tyle hektarów wolnego miejsca w lidze hiszpańskiej. W City póki co jest sielanka, ale do czasu. Przyjdzie wiosna i skończy się jak zwykle, czyli porażką w LM. Co do Haalanda to muszę odszczekać to co wcześniej pisałem. Uważałem, że mu będzie cięzko w tej lidze i zakręci się koło 15-20 goli w sezonie, a okazało się, że może to zrobić już po rundzie jesiennej. Zaczął niewiarygodnie dobrze, ale dla mnie dla Robert jest znacznie lepszy. Haaland ma potencjał , żeby strzelić w karierze więcej goli od Roberta, ale nie będzie lepszym piłkarzem. To sęp pola karnego całkowicie uzależniony od podań.
Jak oglądam sobie po raz kolejny bramkę Roberta z Mallorcą to widać tę różnicę. Przecież to nie była nawet sytuacja bramkowa. To był kunszt Lewego. Kapitalnie "nawinął" obrońcę i wszystko zakończył cudownym, technicznym strzałem. Pokazał, że jest w stanie przepchnąć mecz kiedy drużynie nie idzie. Póki co Haaland nawet nie mkiał takiej okazji bo City dominuje absolutnie w meczach.
03.10.2022 10:13
Pewnie i tak w 1/4 albo w 1/2 Pep będzie chciał wszystkich zaskoczyć i wyjdzie bez Haalanda i zagra bez napastnika albo wystawi tam wahadłowego ;)
03.10.2022 10:01
Choć sezon jeszcze nie w pełni, to jednak Haaland okazał się być brakującym ogniwem u Guardioli. Ten norweski potwór jeszcze nie takie cuda może pokazać. Szacuneczek. Gdyby nie to, że City mnie kompletnie nie interesuje (plus parę innych składowych), to nawet zacząłbym tego transferu zazdrościć.
03.10.2022 09:02
Gdyby Ronaldo trafił do City, a Lewandowski wczesniej do Barcy, to myślę, że Haland by u nas grał :) ... Ładnie sklepali United, mam wrażenie, że gdyby chcieli, to by im 10 wsadzili :) ... City zrobiło super deal, praktycznie za małą kasę go wyrwali i kontrakt, też nie jest kosmiczny, w zasięgu Bayernu :) , można nie lubić Norwega, ale oglądanie go w akcji, to fajna sprawa :)
03.10.2022 08:40
@AdiFantasti i to wszystko robi w lidze angielskiej gdzie nie ma 15 drużyn pokroju: Elche, Mallorca czy inne Cadizy.
03.10.2022 08:17
Można Hallanda lubić lub nie. Natomiast gość zjada tą ligecwykrecsjsc rekordowe liczby praktycznie co kolejkę. Ktoś powie, że gra w City i mi łatwiej ok no to dlaczego nikt przed nim nie wykrecalyakich liczb?

Gość jest z kosmosu a razem z De Bruyne tworzą zabójczy duet. Trafił do dużo lepszego zespołu jak Dortmund i jego talent się jeszcze uwypuklił. W t momencie to on zjada samego Mbappe.
03.10.2022 07:24
Fani hiszpańskiej piłki żyją w jakiejś bance, w której rzekomo klubem docelowym dla każdego zawodnika są Real czy Barca. Nie potrafią i nie chcą zrozumieć, że są ludzie, i to całkiem niemale grono, które wychowało sie np na Premier League. I tak jest z Haalandem. Być może wyląduje kiedyś w Hiszpanii, bo wielu chce spróbować różnych lig, ale podobnie jest z niejedna gwiazda z Hiszpanii, która chętnie sprawdziłaby sie również np w Anglii.

Wyjdzcie w końcu z tej banki. To ze postrzegacie futbol w taki, a nie inny sposób, nie oznacza, ze taką perspektywę maja wszyscy. Hiszpania nie jest dla każdego miejscem docelowym.
03.10.2022 05:11
@tapczan obecnie w Barcelonie jest lewy a w Madrycie Benzema ja mówię o niedalekiej przyszłości. Barcelona wróci do poziomu zespołów walczących realnie o lm oraz mistrzostwo Hiszpanii. Ju widać że depcze Realowi po piętach po wczorajszym remisie jest liderem. Myślę że za dwa sezony Haland odejdzie. City realnie walczy o lim od dobrych paru lat i nic z tego. W Realu ma większe szanse na triumf.
02.10.2022 23:56
Haaland idealnie pasuje do City. Jego obecna forma to jest jakiś kosmos. Szkoda, że nie udało się go ściągnąć do Bayernu, byłaby 9 na lata za lewego.
02.10.2022 23:23
Póki co Haaland napewno chce grać w klubie, który realnie daje szanse na tytuły i puchary więc 8arcelona odpada.
02.10.2022 21:29
Dla Halanda City to okres przejściowy.. do celowo Real MAdryt lub Barcelona. City ma kasę piłkarzy ale to nie ta marka,
02.10.2022 20:50
@Panczo
Nawet jeśli zagra 30 z 50/60 spotkań w sezonie i strzeli dla nich 30-40 goli w tym czasie to jest to transfer idealny biorąc pod uwagę 60 mln euro.
02.10.2022 19:35
@Panczo
Zauważyłem że Haaland nie ma takich rajdów jak w borussi, bardziej porusza się przed polem karnym, a jak już ma startować to jest to mały odcinek
02.10.2022 19:26
Ciekawe czy da radę bez kontuzji zakończyć sezon.
02.10.2022 18:40
Haaland gra praktycznie to samo co w Bundeslidze plus zaczął strzelać bramki głowa, Robert też gra zupełnie inaczej niż w Bayernie, strza gole za pola karnego i też jest kreatorem akcji. Jeden i drugi pokazuje jaką klasę reprezentują sobą.
02.10.2022 17:49
Jak ktoś dał radę w BL to ogarnie jako-tako ligę angielską czy hiszpańską ;)
02.10.2022 17:35
No ciekawe kto bardziej "sfrajerzy się" w tym sezonie w LM PSG czy City.
Chociaż Hochland nie ma MŚ, to może być czynnik decydujący.

Edytowano : 2022-10-02 17:36:42

Acha no i jaka słaba ta Bundesliga, że z marszu najlepsi strzelcy wciągają nosem La Ligę i Premier League.
02.10.2022 17:33
Wydaje mi się, że Haaland to może być ten brakujący element układanki w City, który pozwoli Guardioli na wygranie Ligi Mistrzów.
02.10.2022 17:03
Co ten Haaland wyprawia, to jest masakra. Wielka szkoda, że nie w koszulce Bayernu.
02.10.2022 16:23
Haaland z hat trickiem. Bestia.
02.10.2022 16:23
No Haaland pokazuje, że faktycznie wartało postawić wszystko na jedną kartę i spróbować go wyrwać. Szkoda ze nie wyszło, wielka szkoda.
02.10.2022 15:49
Przy Kevinku, nawet Rasiak byłby chyba królem strzelców, co za gracz.
02.10.2022 15:47
Dwóch ważnych graczy. Oby byli gotowi na BvB.
02.10.2022 15:45
02.10.2022 15:45
7:0 United dostanie w du., jak nic
02.10.2022 15:45
Ładna bramka, ale to co gra KDB to też magia, szkoda mogliśmy mieć jego i Norwega :(
02.10.2022 15:44
Haaland to wykręci jakieś kosmiczne liczby, o ile mu oczywiście zdrowie dopisze. Idealnie pasuje do maszyny Pepcia
02.10.2022 15:41
Ledwie co napisałem, a Hohland druga bramka... szkoda, że nie trafił do Bayernu, prawdziwa bestia
02.10.2022 15:39
@Lampo @tapczan

Tutaj niektórzy maja tendencje do wyolbrzymiania każdego bledu zawodnika Bayernu (a niektórzy z jeszcze większa chęcią wypominają bledy zawodników ściągniętych przez Brazzo), a równocześnie nie chcą widzieć błędów innych.

Już tutaj wielokrotnie przytaczane były obiektywne dane, które pokazywały, ze obrona Bayernu nie jestvtak zła jak niektórzy chcieliby widzieć.
02.10.2022 15:39
02.10.2022 15:39
Haaland zaś buda, gość jest niesamowity :)
02.10.2022 14:43
@misza poczekają na jakiś jeden błąd De Ligta i wyjdą z piwnic :)
02.10.2022 14:21
@misza jeszcze parę tygodni temu pisano tu De Ligt = Sule, więc po co przepłaciliśmy 70 baniek. Jednak w meczach BVB z Werderem i Koln mocno uwydatniły się pewne braki, które pokazywał już u Nas. Na chwilę obecną wydaje się De Ligt > Sule+Schlotterbeck, brawa dla zarządu za dostrzeżenie tego. I oby tak się to utrzymało dalej :)
02.10.2022 14:15
Ake i Akanji, United przed szansą urwać im punkty, tak słabej defensywy może City już nie mieć :) , ciekawe czy to wykorzystają.
02.10.2022 12:59
Bez jaj! To jeszcze jest brane na poważnie? Myślałem że już jesteśmy na temacie wojny ..
02.10.2022 12:47
@BaltazarGabka , a gadali po meczu o tarcze wspólnoty, że Nunez będzie lepszy od Halanda, który zginie w Anglii przez kontuzje i brak dopasowania do taktyki Guardioli, a tutaj proszę, rolę się odwróciły :), ... coś chyba nie tak z tym Nunezem jest, skoro woli stawiać na Firminio... może nie tyle, że formuła się wyczerpała, tylko brak konkretnych transferów... linia pomocy wiecznie kontuzjowana, albo już podstarzała, ale żeby zaliczyć taki zjazd? za to Arsenal wystrzelił, to mnie cieszy, bardzo fajny zespół , lubię ich, brakuje mi tylko gdzieś tam Wengera, kompletnie odciął się od Arsenalu, a szkoda, fajnie jak mistrza zrobią :)
02.10.2022 12:35
Pilzno to zespół, który nie pasuje do LM i nawet drugim składem z nimi wygramy. Będzie to samo co z Neuer i Goretzka odpoczęli i zagrali w piątek. Będzie to dobra okazja by sprawdzić innych piłkarzy.

Co do Liverpool moim zdaniem forma się wyczerpała na linii pilkarze- Klopp.
02.10.2022 11:55
Od kąd pojawiła się PL na ViaPlay to oglądam LFC, i muszę przyznać że chyba dobrze Bayern zrobił nie kupując Nuneza, chłopak ma coś chyba nie tak pod pokrywką. Nawet Klopp się mega irytuje na jego dość dziwne zachowanie.
02.10.2022 11:41
@misza

Nikt nie mówi o Schloterbecku, bo nikt się nie spodziewał że taki zawodnik jak de Ligt zastąpi Sule :) Z początku mówiono że Sule ma zastąpić Benji, więc każdy by przyjął takiego Schloterbecka :P ale na szczęście przyszedł Holender :)
02.10.2022 11:27
Przede wszystkim Pep nie dość, że ma najsilniejszą kadrę w całej lidze to jeszcze w przeciwieństwie do Kloppa cały czas coś zmienia, i dokupuje nowych zawodników. Kloppowi wypadł Thiago, i miał problem żeby klasowego środkowego pomocnika kupić to że Pepowi sam KDB najbardziej uniwersalny pomocnik świata zagra i na 10, na środku, i na skrzydle i wszędzie sobie świetnie da radę, Klopp takiego zawodnika nie ma, dodatkowo Haaland przychodził tam z renomą gotowego produktu i oczywiste było, że mając obok siebie KDB będzie strzelał szybciej niż się wszystkim wydaje. Nunez to nie jest jeszcze gotowa maszyna do strzelania bramek, i na ten moment bardziej przypomina Wernera niż Haalanda, a Klopp pstryknięciem palca nie zrobi z niego drugiego Lewego.
Pokaż więcej