DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Arkady142 Strona 15

@hoven może gdyby w FCB grał Roland Linz to by to zaakceptował z wiadomych względów ;)

@Pir5 raczej nie zna, szybciej Opus ;)

11.04.2021 00:39

@Elessar była analiza gry Lewego z Barceloną jak tworzył przestrzenie dla innych graczy. Właśnie tak mówiono o Mandukiciu, może nie jest najskuteczniejszy ale gra pod drużynę. Lewy grał pod drużynę ale tutaj już zmieniamy kryteria i rozliczamy go tylko z bramek a że strzelił tylko jedną oznacza to że zagrał słabo ;)

10.04.2021 23:39

@FanGraczyBayern ale wydaje mi się że w sezonie 2016/17, kiedy Real zdobył mistrza, chyba ani razu nie pokonał Barcy chociaż mogę się mylić. I to były dwa zwycięstwa Barcelony. Na pewno pamiętam wygraną Barcy w tym meczu kiedy Messi zdjął koszulkę i pokazywał ją trybunom.

Edytowano : 2021-04-10 23:05:45

Zacytuję Footrolla "w tym meczu widoczny był brak Lewandowskiego i to jest głupie że takie rzeczy trzeba mówić (skoro jest to oczywiste)".

10.04.2021 23:04

Jeżeli chodzi o Hiszpanię to nic jeszcze nie jest przesądzone.

Jak Atletico jutro wygra z Betisem, to zachowają przewagę trzech punktów nad Realem i czterech nad Barceloną.

Real też się jeszcze potknie. W przedostatniej kolejce grają na piekielnie ciężkim terenie w Bilbao. Barcelona to... niby lepiej niż za Setiena ale Real był do ugryzienia.

A Atletico... do tej pory nie mogę się nadziwić jak można spaprać tak wielką przewagę ;D

10.04.2021 23:00

@GuteSpiele widząc jakie "wypociny" tutaj próbuje nam przekazać @jastrzab123 to aż mi głupio że kiedykolwiek Ciebie nazwałem trollem, bo jak to nazwać :D

10.04.2021 22:46

@jastrzab123 w takim razie nie tylko tutejsi userzy są oderwani od rzeczywistości ale także postronni kibice.

@GuteSpiele a nie było 2:1 dla Leeds?

Edytowano : 2021-04-10 22:28:28

@Prezes42 - właściwie to za co Tuchel poleciał? Thomas chociaż za samo to że po raz pierwszy (mimo słabej drabinki) wprowadził ich do finału, nie zasłużył na takie traktowanie.

10.04.2021 22:26

@Panczo ale z drugiej strony, my także przeszliśmy takową metamorfozę.

Naprawdę jeszcze nie wszystko stracone. Choć myślę że jakby Real wpadł na nas i pod warunkiem że mielibyśmy najsilniejszy skład, to wygralibyśmy. Oni po prostu dobrze trafili w losowaniu. Oczywiście nie ujmuję im, ale nie widziałbym ich z City np. Liverpool wymęczony kontuzjami i trudami sezonu i w perspektywie mecz z Chelsea po której... chyba nie wiadomo czego się można spodziewać.

Ale chyba to byłoby zestawienie jakiego chyba dawno nie było.

10.04.2021 22:05

@Pir5 a jak się spisuje Chelsea pod Tuchelem? Bo obawiam się że to może być za, mało...

Aczkolwiek jeżeli odpukać odpadniemy, to niech wygra ktokolwiek tylko nie Blancos ;)

Edytowano : 2021-04-10 21:48:49

W tym meczu można zaobserwować to co zawsze denerwuje jak oglądam Barce. Notoryczne pchanie się aż pod bramkę. Messi miał dwie fajne okazje obsłużyć kolegę podaniem to wolał sam się pchać i ją stracił

10.04.2021 21:47

@jastrzab123 to że nie wierzysz to nie oznacza że ktoś jest głupcem. Powiem tylko jeden argument z którym większośc się zgodzi, że ten argument może być przesądzający o awansie Bayernu. A nazywa się Hansi Flick.

W ogóle obczajałem dwa kanały na YouTube, które zajmują się futbolem i mówią, to samo co ja. Mecz Bayernu z PSG pomimo osłabien nie jest absolutnie przesądzony.

Za to widząc właśnie El Clasico, mimo że byłem sceptykiem tak chyba mysle że można powoli się oswoić z tym, że mecz Real vs Liverpool jest przesądzony. Choć mam nadzieję że LFC jakimś cudem się wybroni i to oni wejdą do 1/2.

10.04.2021 21:34

Nie spodziewałem się dzisiaj fajerwerków. Ba, nawet nie sądziłem że wygramy na pewno dlatego wynik mnie nie rusza.

Bardziej boję się o urazy. Aby lista kontuzjowanych się nie zwiększyła bo już chodzą słuchy że nie zagra Goretzka a Lucas walczy z czasem.

Jeżeli chodzi o Keylora Navasa to dla mnie to trochę dziwne. Z reguły trenerzy faktycznie zmieniają zawodników aby ich nie przeciążać i nie tylko. Tylko że nie pamiętam aby takie coś dotyczyło bramkarzy więc myślę że Keylor faktycznie mógł mieć jakiś uraz. Śmiem twierdzić że to nie Mbappe się przyczynił do zwycięstwa, ale Kostartykanin. Co by dały jego bramki gdyby nie te interwencje... Mega niedoceniany bramkarz. Wypchany wręcz na siłę z Realu Madryt. Oczywiście oficjalna wersja brzmi że miał niedostatki wzrostu. Tylko że niższy był Casillas i jakoś nie przeszkodził wzrost w tym aby zamurował bramkę Blancos na kilkanaście lat. Woleli "Tibo" który amatorem oczywiście nie jest, ale chyba głównie dlatego bo bardziej medialny i trzeba było kogoś kupić aby ludzie nie myśleli że nikogo nie kupują.

10.04.2021 20:51

@tapczan tylko obawiam się że nawet jakby nad tym siedziały największe głowy, to i tak szejkowie i inni podobni znaleźliby sposób na obejście tego tak jak FF.

Choć wolę wierzyć że jest możliwość stworzenia takiego dokumentu, który wykluczyłby wszelkie machlojki.

09.04.2021 23:38

@Edmund dlatego mimo że jestem za Flickiem, to uważam że za pomijanie Rocy (który faktycznie poza tym jednym meczem na ileś rozegranych) naprawdę nie grał źle. Widać było zaangażowanie, staranie się i nie tylko. Ale też nie tylko Roca... Uparczywe stawianie na Alabę kosztem Lucasa, to też rzecz którą można mu zarzucić.

Edytowano : 2021-04-09 23:23:12

...za pomijanie Rocy należy się minus

09.04.2021 23:20

@Pir5 akurat nie tylko tutaj. O Hasanie wypowiadali się również osoby na ogół zajmujące się futbolem. To był dość "gorący" temat.

Tak przyszło mi na myśl, na podstawie tego co tutaj jest napisane. Że Hasan chce odejść a Uli "Nie nie możesz mi tego zrobić! Jestem nieomylny, masz wytrwać na tym stanowisku" :D

09.04.2021 21:45

@FanGraczyBayern i jak zwykle jak jest konflikt, ktoś się pojawia ;)

@Edmund Racja. Myślę, że aby postawić pomnik Flickowi to nawet te pozostałe 2 lata kontraktu nie wystarczą. Chłop musiałby chyba zdobyć jeszcze jeden tryplet i do końca kadencji co roku Puchary Europy.

Bo jeżeli tak to gdzie pomnik dla Heynckesa? Dla Hitzfelda czy Lattka? A jak na razie to są osoby które zrobiły dla klubu więcej a i trenerami byli o wiele dłużej. Generał 7 lat, Jupp też jakieś 7, 6 pełnych i dwa sezony w których był strażakiem, za pierwszym razem to chyba były 2 msc a za drugim większa część sezonu. Lattek miał także dwie kadencje, 70-75 i 83-87. I każdy z nich ma na koncie Puchar Europy i po jednym przegranym finale tych rozgrywek. A jeden z nich też ma tryplet. Że o mistrzostwach BL nie wspomnę.

09.04.2021 20:01

@Matilegolas @tapczan a nie uważacie że można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu? Znieść tę regułę 50+1 albo i odpowiednio zmodyfikować, aby właśnie nie oddawać klubów w ręce obcego kapitału.

09.04.2021 19:19

Chyba każdy trzeźwo myślący człowiek weźmie stronę Flicka.

Ale obawiam się jeszcze czegoś. Jak trenerem był Kovać, to zawodnicy (których Jupp określił swoimi słowami) chodzili na skargi do zarządu że się nie nadaje. Teraz może być podobnie tylko że w obronie Flicka. Aby nie było buntu bo Flick w przeciwieństwie do Chorwata ma szatnię za sobą. A to że dawno nie było wycieczek zawodników do gabinetów prezesów, nie oznacza że zmienili całkowicie nastawienie.

Ja bym jeszcze nie przesądzał że Flick pójdzie na reprezentację. Myślę, że Hansi chce pokazać "halo mam bardzo interesującą posadkę na oku, albo usiądziemy i porozmawiamy jak ma wyglądać przyszłość a jak nie to się stąd zmywam". I mam nadzieję że z dwójki Flick/Salihamidzić, odejdzie ten drugi, jeżeli dojdzie do tego że trzeba będzie wybrać.

09.04.2021 19:13

W ogóle przed chwilą podali że odszedł Książę Filip, mąż Królowej Elżbiety II. Czyli w Wielkiej Brytanii zapewne będzie żałoba narodowa. Ciekawi jedno, czy przez to zrezygnują w końcu z tego klękania czy jakoś pogodzą minutę ciszy z klękaniem.

09.04.2021 14:30

W ogóle myślę że jeżeli odpadniemy z PSG to wtedy rzeczywiście może wybuchnąć konflikt, Flick vs. Hasan i chyba trzeba będzie wybrać jednego z nich.

Edytowano : 2021-04-09 14:25:01

Ale ktoś poniżej też napisał prawdę. Oczywiście nic nie jest przesądzone ale ta kadra... że po wielkich sukcesach, Bayern osiada na laurach. Mam tylko nadzieję że w tym okienku będzie zmiana nastawienia i zarząd znajdzie środki aby pozyskać Neuhausa bądź Zakarię, do tego solidnego zmiennika dla skrzydłowych i chyba w obliczu odejścia Boatenga, dochodzi potrzeba kupna nowego stopera. Że nie wspomnę o prawej obronie.

Jak było dobrze to było. A w najważniejszym momencie ważne ogniwa wypadają. Oby tylko nie zemściło to się na LM.

09.04.2021 14:22

@Pir5 że co? Przewaga w lidze i tak jest. Właśnie dlatego było potrzebne to zwycięstwo nad Lipskiem aby w takich chwilach jak ta, można "poluzować" zespół. W tej chwili liczy się tylko PSG i każdy Ci to powie.

My mamy tak naprawdę trudne jeszcze może ze dwa spotkania, z Gladbach i Leverkusen. A mógłbym się założyć że i Lipsk nie odniesie kompletu zwycięstw do końca ligi i z co najmniej 2 potknięcia (remisy lub porażki) zaliczą.

09.04.2021 13:40

@Rufus87 hehe miałem to samo napisać, nie gra, nagle wchodzi na boisko i dziwne że łapie urazy. Trzeba rozbiegać :D

09.04.2021 12:38

@FanGraczyBayern I się zaczyna :/

09.04.2021 11:41

Akurat tutaj @vaterland ma rację. Paryż to nie Juventus. Wczoraj pisałem że obrona Paryża jako całość nie może się równać z tą co miał kiedyś Juventus. Dlaczego ją przytaczam? Pamiętne jest to jak Juve mając korzystny wynik w meczach z Realem wprowadzało Barzagliego z pomocnika i całą ósemką parkowali autobus, a dwójka czekała na wybite piłki aby je przejąć.

Czy PSG ma takich obrońców? W żadnym wypadku. Nawet jeżeli Marquinhos zagra, to te boki obrony... przecież ich lewy obrońca w ogóle nie wiedział co się dzieje. Gdyby Sane w tamtym meczu miał swój dzień to by naprawdę fajnie to wyglądało tylko na nieszczęście dla nas, skrzydła nie potrafiły tego wykorzystać.

Aż chciałoby się aby ten mecz był już jutro.

A co do nas, to myślę że wyjdziemy bardziej zdyscyplinowani. Jedyne zmartwienia mam do tej nieszczęsnej ławki rezerwowych. A i jeszcze coś, mam nadzieję że Flick nie będzie się bał wystawić Jamala bo myślę że ten chłopak nie grałby wczoraj źle a może coś by wniósł swojego. Bo było parę razy tak że po wejściu na boisku strzelał.

Edytowano : 2021-04-08 23:57:15

PS. wiadomo coś czy Serge będzie miał ponowiony test czy raczej absencja już zaklepana i nic nie da rady zrobić?

08.04.2021 23:56

@Danie1, @dzojko ale tak oglądając materiały i czytając widzę jedno. Jak drużyna przegrywa to nikt nie ma pretensji (przynajmnej nie aż takich) do Neuera, do Mullera czy kogokolwiek. Cęgi w mediach za porażki zbiera Hasan. No i rykoszetem (bo jednak go wybrali) zarząd.

08.04.2021 19:47

@bayern1987dwa święte słowa. Atmosfera zapewne jest bojowa. Tylko ciekawe czy spotkane z Unionem traktujemy tylko tak aby je odbębnić czy również stawiamy najsilniejszy skład. Ja bym odpuścił, spotkanie z PSG jest o wiele ważniejsze. Naprawdę jest szansa nie tyle o zwycięstwo co o awans (wiadomo, dwie bramki przewagi pod warunkiem że wynik będzie mniejszy niż 3:2).

Przypomniało mi się. Real wygrał z Juventusem 3-0 i to chyba na Allianz (to ten mecz w którym Ronaldo strzelił przewrotką i dostał owację na stojąco) a w rewanżu Juve odrobiło 3-0. Tylko że Allegri szedł polską myślą szkoleniową, uznał ze swoimi graczami że to bezpieczny rezultat i byle do karnych, to miał karnego w końcówce...

Edytowano : 2021-04-08 19:14:35

Tak pół żartem pół serio, może Thiago jest jakąś klątwą którą zabrał z Bayernu i przekazał Liverpoolowi? Bo oni też w tym sezonie się nieźle wysypali :D

08.04.2021 19:02

@Daro tylko że pierwszą 11 "idzie" sklecić. Gorzej z tymi co by mieli wchodzić.

Edytowano : 2021-04-08 16:41:29

Jeśli chodzi o mecz z United to PSG wygrało na Old Trafford 2:0 a u siebie przegrali 3:1 tylko że tam chyba Paryż popełnił sporo błędów własnych na czele z tym nieudolnym zagraniem Meunira.

08.04.2021 16:38

Niemcy rozgrywały spotkania, aż do 1942 roku. Jeżeli dobrze pamiętam to nawet rozgrywki jeszcze trwały.

A Herberger nie został formalnie zwolniony, więc nawet w teorii był trenerem w tych latach czyli 36-64. Marco Van Basten bodajże też nie grał przez ostatnie 2 lata kontraktu w Milanie, ale jest wymieniany że był piłkarzem Milanu w latach 1987-1995, mimo że ostatni mecz dla tego klubu rozegrał w 1993 roku.

@AdiFantasti wyleciało mi, zwracam honor ;)

Obczajam właśnie ten trefny rewanż z Realem z 2018 roku i popatrzcie na składy

Bayern: Ulreich - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Tolisso, James, Thiago - Muller, Lewy, Ribery

Real: Navas - Lucas, Varane, Ramos, Marcelo - Kroos, Modrić, Kovacić, Asensio - Cristiano Ronaldo, Benzema

Niby skład nie najgorszy ale "najlepsza jest ławka".
Bayern: Starke, Dorsch, Mai, Javi, Rainha, Rudy, Wagner

Real: Casilla, Nacho, Mayoral, Ceballos, Theo Hernandez, Casemiro, Bale

I kontuzje, dla Realu tylko Carvajal i Isco a dla Bayernu... Boateng, Coman, Neuer, Robben, Vidal...

08.04.2021 15:36

@GuteSpiele to mało wiesz. Prawdopodobnie najdłużej selekcjonerem w historii był też Niemiec, ale Sepp Herberger. Od 1936 do 1964 jako pierwszy trener a od 1932 do 1936 jako asystent selekcjonera.

@AdiFantasti ale zbyt często to właśnie nas prześladuje. Jak przypomnę sobie np. ten finał z Chelsea. U nas problemy jak zwykle że w obronie musiał grać Tymoszczuk a w Chelsea? Chyba tylko dwie kluczowe absencje. John Terry i Raul Meireles i to nie z powodu kontuzji tylko z powodu kartek.

Powiem więcej. Patrząc jak często odnosimy kontuzje i to że kadra jest zbyt wąska to w dobie pandemii jeżeli nie mają kasy, nic by kredyt nie zaszkodził. Bo Bayern naprawdę ma dużo aby odnosić sukcesy, świetnego trenera, bardzo silną pierwszą 11 tylko że jak wspomniałeś słusznie, żaden z nich nie jest robotem.
Wydawało się że taki Goretzka to również jest niezniszczalny a tu proszę, ledwo pół godziny gry i kontuzja.

08.04.2021 15:16

@GuteSpiele tylko że prawdopodobnie Parede wraca do składu Paryża na rewanż. Może jeszcze Verratti.

No i zobaczymy jak u nas będzie z tymi urazami.

Nie wiem czy to taki niesamowity pech z tymi kontuzjami ma Bayern czy jakaś klątwa? Bez jaj to naprawdę nie jest śmieszne.

08.04.2021 15:02

@AdiFantasti właśnie! Niektórzy chyba tutaj myślą że budżet jest z gumy.

@bayern1987dwa sztuką jest przeprowadzić takie wzmocnienia aby faktycznie takowymi byli. Bo dla liczebności kadry to można sprowadzić byle kogo. Ale potrzebna jest piłkarska jakość. Będzie niesamowicie trudno kogoś na ławkę sprowadzić.

Ehh a pomyśleć że jak wypadł w 2012-13 Badstuber to bohaterem okazał się... Dante. Taki Dante by się dzisiaj przydał.

08.04.2021 14:52

@ikki oczywiście że to brzmi jak populizm. Bo oczekujesz że wystarcz pozbyć się podczas jednego okienka Alaby, Boatenga i Sule. Teraz pytanie, masz kogoś odpowiedniego? Za Alabę przychodzi Upamecano. A co z pozostałą dwójką? Kto niby przyjdzie na poziomie? Pazdan? Kabak? Rugani? Może Lovren? Naprawdę nie widzisz tego że pozbywamy się zawodników za darmo i nie ma szans aby uzupełnić te braki aby były na wystarczającym poziomie? Bo najłatwiej jest napisać "wywalić tych" tylko skąd wziąć następców. Choć to nie problem bo można tak naprawdę każdego wziąc, tylko pytanie co będzie ten ktoś sobą reprezentował.

I rozumiem że Ty się uważasz za inteligentnego ;))

08.04.2021 14:33

@Simon89 być może. Ale ja się domyślam o co chodzi tym użytkownikom. Może nie o to że Alaba był winowajcą, a o to że Alaba gra g***o a i tak wychodzi bez żadnych konsekwencji w pierwszym składzie.

@Alistair na razie jesteśmy w grze. Sytuacja jest trudna bo wypada nam kilku graczy. Ale u nich prawdopodobnie też zabraknie Marquinhosa więc też będą mieć utrudnioną sytuację.

A na stronie BVB święto że okropny Bayern przegrał ;)

To może taka śmiesznostka. Po meczu z Koln autokar który wracał do Dortmundu... nie zabrał ze sobą Hummelsa. Nawet nikt się nie zorientował że piłkarza nie ma w autokarze i musiał do Dortmundu wracać sam ;)

08.04.2021 14:18

@ares079 a co według Ciebie miał zrobić z Coutinho? Wydać ponad 100 mln na rezerwowego?

Niestety ale tutaj jak są nazwani "hejterzy Hasana" akurat mają rację. W tym właśnie momencie pętla zaczyna się zaciskać. Będzie trudno ale nie tragicznie.

Trzeba gorąco wierzyć w to że Gnabry zagra w rewanżu. I jakimś nadludzkim wysiłkiem uda się przejść Paryż bo to są zbyt poważne osłabienia. Jak Goretzka nie zagra to najprawdopodobniej w środku gramy Javim Martinezem i Kimmichem. Roca i Tolisso wykluczeni. Naprawdę swoiste Deja Vu z 2018 roku i meczu z Realem w którym Jupp nie miał kogo z ławki wporwadzać! Jedyne poważne nazwisko jakie wtedy miał to świeżo po urazie Martinez i... Rudy.

I oni jeszcze puszczają Boatenga... i kim go zastąpią? Jakimś Kabakiem? Pazdanem? Wolne żarty...

Edytowano : 2021-04-08 14:03:21

@ikki Twój post na temat obrony brzmi jak zwykły populizm nie poparty niczym.

08.04.2021 13:59

@Marienplatz dziwny jesteś. Jeszcze jakiś czas temu sam pisałeś na kibiców Bayernu jakieś głupoty jak "kwa kwa kwa" i inne takie a teraz jesteś pierwszy do opuszczenia statku. Niepojęte.

I także będę bronił Chupo. Nikt się nie spodziewał że zastąpi Lewego. Brak Lewego był widoczny. Ale nie zgodzę się nigdy z tym że Chupo był najsłabszym ogniwem, czy nawet słabym. Więc bardziej żartem choć ktoś to weźmie serio (na pewno wiadomo kto), Bayern z Chupo wygląda lepiej ;)))

My możemy mowić na Sousę i Lewego bo chcieli zagrać w tym meczu. A co zrobił Joachim Loew? Czy przypadkiem nasi też tam nie grali od deski do deski a zawodnicy innych drużyn mieli czas na regenerację?

@FanGraczyBayern, @dzojko ale przecież to wiadome że Alaba ma tutaj ołtarzyk :) W zeszłym sezonie biorąc pod uwagę tylko mecze kiedy Flick był trenerem, to rzeczywiście, gra Davida była w Bundeslidze dobra. Ale turniej w Lizbonie obnażył jego grę (w sumie na plus zagrał tylko w meczu z najsłabszym rywalem na papierze czyli z Lyonem). Ale w tym sezonie to jego dobre występy na pewno nie są bardziej liczne niż te słabe (zdziwiłbym się gdyby 30 procent rozegranych przez niego spotkań było in plus, bo nie przypominam sobie aby to były jakieś ogromne liczby).
Absurdalne są te teorie gdzie obrońcy Alaby mówią że jest jechany tylko za to że odchodzi. Nie nie tylko za to i nie tylko tutaj kbiice mówią co o nim myślą. Można zobaczyć na portale zagraniczne. Było mnóstwo piłkarzy którzy odchodzili i nie pamiętam szczerze mówiąc kogo odejście wywoływalo tak negatywne emocje (nie bez powodu). Chyba tylko Ballack mi przychodzi do głowy.


Co do rewanżu. Chłopaki mają lekcję do odrobienia. Mam nadzieję że cały tydzień przygotowań poświęcą właśnie temu meczowi z PSG. W obecnej sytuacji spotkanie z Unionem nie jest tak bardzo ważne. Zresztą przewaga punktowa jest i tak w miarę dobra i jedno potknięcie nam nie zaszkodzi (ale nie spodziewam sie abyśmy mieli stracić punkty z Berlinem). Chyba wiadome jest jaka będzie taktyka PSG. Podobna. Autobus i laga na Neymara lub Mbappe. To oni bronią wyniku. Szansy można upatrywać w tym, że ich obrona to nie jest w stanie podskoczyć do kwartetu złożonego z Patrice'a Evry, Chielliniego, Bonucciego i Liechsteinera (uzupełnianych Barzaglim). Ten bunkier można skruszyć.

08.04.2021 12:46

@Sven co racja to racja.

Ale nie oszukujmy się. Gdyby ludzie mogli wchodzić na mecze, to moglibyśmy bać się wyjazdy do nie wiem... na Anfield gdzie jest wspaniała publika, na Old Trafford czy nawet na Dortmund gdzie doping potrafi wiele zdziałać. Ale nie Paryż.

08.04.2021 00:21

Też jestem mega wkurzony po tym co widziałem ale jednak... 2:3 to nie tragedia. Wynik bardzo korzystny dla Paryżan ale nie zapominajmy że nie grają w ogóle jakiejś kosmicznej piłki. Pamiętacie ich drabinkę w poprzednim sezonie? Kogo eliminowali?

PSG głównie opiera się na czołowej dwójce. Przypomina mi to trochę ten mecz który zwolnił Ancelottiego. Trio Mbappe, Cavani, Neymar nawet się nie cofało do obrony. Reszta miała się bronić a pomoć tylko dawać im piłki a oni już czekali na połowie Bayernu aby sobie poklepać.

Podsumowując. Nawet na Parc de Princes, PSG jest jak najbardziej do ogrania. Jestesmy osłabieni, to jest fakt. Ale jednak nie skazywałbym już Bayernu na odpadnięcie z turnieju. Kto wie, może sane się w końcu ogarnie? Może jednak Gnabry zagra? Moze Coman coś z sobą zrobi? Nie organizujmy pogrzebu zanim poznamy diagnozę.

Edytowano : 2021-04-07 23:52:21

@Gwiazda południa - daj spokój ;) Każdy normalny widział tę akcję. Co miał zrobić sam Sule? Jak nacierał Neymar? Jakby poszedł w stronę Neymara, to ten wystawiłby patelnię Mbappe. Gdyby poszedł pod Mbappe, Neymar byłby sam na sam z Neuerem. Sytuacja patowa. Cokolwiek by nie zrobił Sule, tak czy siak zagrożenie bramkowe by było. Winiłbym tych co doprowadzili do tej akcji kilkanaście metrów wcześniej.

07.04.2021 23:49

@vaterland czytanie ze zrozumieniem to nie mój problem. Myślę że bardziej niezrozumienie tego przez kilka osób że ta drużyna w obecnym składzie, dużo traci gdy nie ma Lewego, Mullera i Neuera. Chociaż wróć. Muller i Neuer zawsze byli pod parasolem ochronnym przez pewną grupkę (bardzo nieliczną grupkę ale jednak).

Tak jeszcze apropos Alaby. Nie wiem kto będzie na tyle durny aby dać mu tak kosmiczną pensję. To kolejny mecz z rywalem z najwyższej półki w którym sobie nie radzi i dobra gra w Bundeslidze tylko przysłania to co jest faktem. Zresztą w tym sezonie nawet i w Bundeslidze nie za dobrze mu idzie.

@Dugi też to słyszałem. Żałosne to było ze strony Borka jak mówił z francuskim akcentem Mbappe i przy okazji Boateng.

Wiadomo w ogóle co z Goretzką i Sule? Jakieś urazy czy zmiany taktyczne?

07.04.2021 23:27

Widowisko na wysokim poziomie to fakt.

Ale niestety... wierzę nadal że w Parku Książąt uda się wyrwać awans, ale nie zmienia to faktu że na razie to PSG rozdaje karty. Wynik ich premiuje. Wiecie co boli? Ze to [wycięte] kolejna porażka na AA w LM! Kolejna!

Dla mnie śmieszni są Ci którzy nadal będą bronić się tym że "Lewandowski (albo inaczej, "Polak") nie strzela za często w fazie pucharowej". Ale gdy rywale widzą Lewego to inaczej się zachowają niż gdy widzą takiego Chupo. Nie zamierzam wieszać na nim psów, ale z Lewym byłoby więcej wariantów. Nie mówię że rozstrzelałby Navasa, ale na pewno inni mieliby więcej miejsca. Brak Lewego widoczny był i to bardzo tylko totalny ignorant i jego antyfan będzie twierdził inaczej.

Co do Chupo to niestety ale były ze dwie sytuacje w których fajnie się pokazywał tylko należało mu dobrze dograć prostopadłą piłkę.

Skrzydła. Niestety zbytnio się nie przysłużyły. Teraz chciałbym aby walnęli się w pierś Ci co pisali "lirojek kochany, z lirojem będziemy wygrywać, weźmie piłeczkę i sam wypracuje okazję" itp. Gdzie jest ten słynny Leroy Sane? No gdzie?

Coman to inna bajka.

Neuer też się nie popisał dzisiaj. Za tego trzeciego gola to go w sumie nie winię, bo wydaje mi się że to był zbyt zaskakujący strzał. Chyba że mógł bardziej pokryć ten słupek.

Alaba najsłabszy. Naprawdę będą jeszcze jacyś jego obrońcy?

Paradoksalnie, dzisiaj z obrońców najlepiej wyglądał Pavard.

No cóż. Jeszcze nie wszystko stracone. Może jednak Gnabry wróci na rewanż... szkoda że padł taki mecz już teraz. Przykre jest to że zespół który mało co grał w ataku wygrał. Ale proponuję aby PSG się nie bać we Francji. Nadal mają braki których mogą nie załatać. Prawdopodobnie może nie być Marquinhosa a to naprawdę da dużo. Ciekawe jak z Neymarem, nie pogniewałbym się gdyby wypadł na mecz z nami.

07.04.2021 23:14

jest! Mówiłem że II połowa będzie lepsza.

A Ci co już dawali dzisiaj victorię PSG niech idą w p***u!

na 3;2. dajesz Chupo

07.04.2021 22:21

Powiem tak. W II połowie wydaje mi się że może być tylko lepiej.

Ale mam niestety swoiste deja vu z tych przeklętych meczów z Realem...

Swoją drogą. Dla postronnego obserwatora to bardzo fajny mecz. Chyba najlepszy ze wszystkich do tej pory.

Ciekawe czy Chupo dublet zaliczy, mam nadzieję że tak ;)

07.04.2021 22:01

@vaterland nie tylko z Lewym ale i teraz głupoty pieprzysz. Rok temu? Rok temu tutaj był tylko jeden czy góra trzech użytkowników która pisała że nie mamy szans w finale z PSG.

07.04.2021 21:41

Chupo jeszcze jedna.

Jak Lucas mógł taką głupią kartkę zarobić...

07.04.2021 21:40

Dziwna ta zmiana przecież Leon źle nie grał.

Teraz co Alaba do środka.

07.04.2021 21:35

Czy to @GuteSpiele nie pisał dość niedawno że z takimi zespołami lepszymi od reszty w BL to Bayern nie dominuje tylko wyczekuje kontrataków?

No tak Lewego sprzedać.

Parodia co to to się dzieje. To wygląda jak Polska z Niemcami na Narodowym.

07.04.2021 21:32

@SystemaCombat i naprawdę jeszcze się dziwisz ze uważany jesteś tutaj za trolla?

Admin do dzieła.

Pomimo tej straconej bramki jestem dość spokojny. PSG nie wygląda na jakiegoś mocarza. Nadal są szanse. tylko trzeba być skutecznym bo okazje są.

07.04.2021 21:22

Co tam się do cholery dzieje. Masakra... PSG nie jest jakieś super ale cholera... jak można do takich sytuacji dopuszczać.

07.04.2021 21:14

Komuś się jakieś wspomagacze skończyły? 8-2? Dzisiaj? Błagam :D

PS. No tak Heynckes wyjaśnił emeryta... tylko że ten emeryt jest 14 lat młodszy od Heynckesa :D

Parodia.

07.04.2021 19:19

@FanGraczyBayern niech nawet dublet strzeli, aby tylko zwycięstwo było ;)

Edytowano : 2021-04-07 16:42:29

W ogóle niby Kucharski zlecił ekspertyzę nagrania jakiemuś biegłemu i ten biegły niby dopuszcza manipulację.

Ciężko cokolwiek stwierdzić. Ja jednak nadal będę się upierał że Kucharski robi wszystkich w bambuko. Nawet jeżeli wygra z Lewym to przyszłości z nim nie widzę. Za duży smród jest. Już samo to że dał temu dziennikarzowi jakieś papiery (chodzi o te wcześniejsze które miał wycenić na ileś mln) powinno dać do zrozumienia że Czarek to gość niegodny zaufania. Na razie to gul mu skacze bo stracił klienta.

07.04.2021 16:29

@obiektywizm jeżeli dobrze pamiętam to ta sytuacja finansowa, stała się taka w II połowie lat 70. Jakoś po ostatnim triumfie w Pucharze Europy, czyli w 1976. Chodziło o podatki, między innymi z tego powodu Beckenbauer przeprowadził się/uciekł do Stanów Zjednoczonych.

Ale tak to się zgodzę. Uli zaczął niedługo po zakończeniu kariery pracować w Bayernie i to on wylał te wszystkie fundamenty. Tego nikt mu nie odbierze. Ale jednak Uli pomimo że był świetny w przeszłości, tak trzeba przyznać że nie do końca orientuje się w dzisiejszych czasach.

Edytowano : 2021-04-07 16:28:29

W ogóle to niezły rynsztok tutaj się zrobił.

07.04.2021 16:27

@miroslawBayern Robben Lewy a nawet Coman mówią że to dzięki Pepowi stali się lepszymi piłkarzami i zaczęli inaczej patrzeć na piłkę. Robben który miał 30-31 lat, czyli był już ukształtowanym piłkarzem mówił takie słowa. Sterling może by się pod Kloppem rozwinął ale fakt na razie jest taki że jego trenerem jest Guardiola i to pod jego skrzydłami się rozwinął.

Było wiele drużyn które nie potrafiły wygrać Pucharu Europy a były to wyjątkowe generacje. W latach 50 Barca miała Kubalę, Czibora i Kocsisa. Tylko finał wywalczyli. Barca z Cruijffem i Neeskensem, Real Madryt lat 70 z Del Bosque i Santillaną, Real Madryt lat 80 ze słynną eskadrą sępa którą tworzyli między innymi Emilio Butragueno i Manuel Sanchis (i na dodatek mieli tego meksykańskiego super strzelca, Hugo Sancheza). Juventus lat 70 z Zoffem, Capello i Bettegą... można wymieniać i wymieniać. Nawet Bayern lat 80 też nie był najgorszy kiedy grał Augenthaler i młody Lothar Matthaus.

Puchary to są takie rozgrywki gdzie niekiedy szczęście decyduje o awansie. Sam do Pepa mam co nieco ale nie zamierzam mówić że jest słaby i inne tego typu rzeczy. Są wręcz idiotyczne patrząc choćby na to ile pucharów wygrał.

07.04.2021 13:12

@DonJupp4ever to było w pierwszej połowie? Ta sytuacja z Benzemą? Nie oglądałem tej połowy bo miałem City z BVB ale słyszałem że tam karnego nie było że Benzema sam te nogę wepchał i chciał sprowokować 11

07.04.2021 11:32

@bayern1987dwa a najlepsze jest to że jest taka "podnieta" tym Zidane'm, że ograł Liverpool który cieniuje w lidze. Oczywiście oststnio wygrał z Arsenalem 3-0 ale nie zmienia to faktu że ta drużyna ma ogromne problemy.

Ps. sir Alex Ferguson również zmonopolizował w pewien sposób ligę w erze Premier League i wygrał tylko dwa Puchary Europy. Idąc tokiem rozumowania to nieudacznik, a, przez większość uznawany jest za najwybitniejszego klubowego trenera.

07.04.2021 11:25

Ale trzeba niestety przyznać. Dzisiaj sędzia gwizdał pod City. Jak anulował rzut karny to dlaczego nie cofnął kartki Emre Canowi? Rodri za taką symulkę powinien ją dostać.

Że nie wspomnę o tej sytuacji z Edersonem. Kpina. Nawet jeżeli chciał jakoś nagiąć to że Ederson był ofiarą w tej sytuacji, to również to nie było takie oczywiste. A sytuacje sporne z reguły rozpatruje się chyba na korzyść atakującego, więc Bellingham powinien zostać puszczony z tą piłką a kara dla Edersona.

Edytowano : 2021-04-07 00:12:05

Nie wiem czy było ale wcale nie jest oczywiste odejście Boatenga. Sprawa ma się wyjaśnić w najbliższych tygodniach.

Poza tym mówi się ze Dublin ma się wycofać z organizacji EURO.

07.04.2021 00:07

@WayeThe widzisz? @Daro zrozumiał co chciałem przekazać ;)

A jeżeli nie widzisz róznicy klimatycznej no to sory. Oczywiście wiadomo Anglia i Niemcy to nie są Niemcy i Katar, ale jednak jakaś różnica jest. I jak @Daro mówił, swoje kąty to swoje kąty. To właśnie chciałem przekazać.



Tak jeszcze w temacie Borussi. Na ich miejscu byłbym wściekły na... Łukasza Piszczka. Nie wiem może na 100 procent jak to wygląda, ale w zeszłym sezonie nie grał źle. W tym sezonie jak grał to chyba również swoje robił. Mamy Meuniera który jest niemiłosiernie krytykowany i Piszczka. Ta sama pozycja. Może Łukasz motorycznie nie domagać, ale myślę ze mógłby być lepszym wyborem żeby zastąpić Meuniera lub np. na to aby być lepszym partnerem dla Hummelsa niż Can. Warunki ma nienajgorsze. A czemu nie gra? Bo "Piszczu" zamiast zająć się karierą to zwraca zanadto uwagę na ten klub który trenuje. Idea może wspaniała tylko że za wcześnie się za to zabrał a nadal jest aktywnym piłkarzem który może pomóc zespołowi. Tak jak według mnie nie powinien ustępować z hierarchii w zespole skoro widzieli go jako jednego z liderów. Dlaczego ustąpił? Myślę że trochę wiadomo. I moje zdanie jest takie że po prostu ma głowę zajętą czymś innym niż Borussia i dlatego może nie grać i gra np. ten Belg czy Can. Bo trener chce zawodnika który się skupia na meczach (z różnym skutkiem) aniżeli takiego który ma masę spraw na głowie.

06.04.2021 23:18

@Murphy123 być może frajerami nie są, ale zaliczka aż tak pokaźna nie jest, dwubramkowe zwycięstwo może dać awans. Oczywiście mniejsze niż dzisiejszy wynik. A co jak co ale LFC ma charakter tylko muszą się spiąć na rewanż.
A Real też dzisiaj jakoś wybitny raczej nie był z tego co widziałem w II połowie. A i w pierwszej z tego co mówiliście, były błędy defensywy LFC.

Edytowano : 2021-04-06 23:04:22

@Daro - ja myślę że mniejsze, ale jednak nadal ma. Np. załóżmy dzisiaj grasz w Monachium, a za tydzień rewanż w Katarze. Jest różnica? Oczywiście że jest.

06.04.2021 23:03

@Sven wynik niezły ale myślę że niestety to może być pierwszy półfinał Pepa jako trenera Man City. Z prostego względu. BVB nie ma za bardzo jakichkolwiek rezerw.

Jeżeli miałbym typować, to myślę że bardziej prawdopodobne będzie to, że Liverpool na Anfield odwróci wynik tego spotkania aniżeli BVB to zrobi.

06.04.2021 22:55

Oglądając oba mecze po jednej połowie myślę że sędziowie trochę skrzywdzić Liverpool jak i BVB. Teraz w meczu LFC było parę sytuacji gdzie powinien być rzut wolny dla nich, nie było. No i w, przypadku BVB faul i być może nawet czerwona kartka dla Edersona, za to co odwalił w pierwszej połowie.

Edytowano : 2021-04-06 22:51:29

@Daro - a dlaczego nie?

06.04.2021 22:50

@dzojko jeszcze Liverpool na 3:2 i to będą dobre rezultaty.

Brawo Reus w końcu. W I połowie również miał wyborną sytuację i strzał prosto w Edersona. Ale znakomicie, remis na wyjeździe to dobry wynik.

06.04.2021 22:43

@Elessar nie tyle chodzi mi o zmęczenie co o lekkie rozlegulowanie się.

Baysrn wygląda potężnie ale nie należy nikogo lekceważyć. Na, razie super wygląda na, to że środek pola wygląda bardzo mocno. Skrzydła nie najgorzej ale na pewno absencje Gnabry'ego i zwłaszcza Lewego trochę wpłyną.

06.04.2021 22:40

Oglądając dzisiejsze mecze, zaryzykuję stwierdzenie, że, biorąc pod uwagę jak Bayern grał przed przerwą na, reprezentacje, nie miałby problemu z żadną z dzisiejszych drużyn. Boję się tylko tego właśnie jak, ta przerwa na naszych wpłynęła. A okazja do przekonania się już jutro.

Edytowano : 2021-04-06 22:36:31

Wiem że nie należy dzielić skóry na, niedźwiedziu, ale nie widzę jakoś aby BVB u siebie bez wsparcia kibiców dała radę City. Pep zagra pewnie bezpiecznie.

06.04.2021 22:35

@Elessar dokładnie.

Szkoda że strzelili taka bramkę. Ale muszę pochwalić Modricia. 35 lat i nadal stanowi siłę. Szacunek.
A co do wyniku, 3:1 to zawsze lepiej niż 2:0. Ale widać że Liverpool jakby na, hamulcu gra. Trzeba liczyć że na Anfield się zepną.

06.04.2021 22:25

@Elessar nie byłoby nic złego w tym tylko to trochę dziwne, nowy użytkownik i najwięcej do powiedzenia ma w kontekście Innej drużyny niż Bayern :)

06.04.2021 22:22

@SystemaCombat nie pomyliłeś stron przypadkiem? Chyba tak.

Przeniosłem się na ten drugi i na razie pomaga, Liverpool odrabia ;)

Edytowano : 2021-04-06 22:12:33

I w sumie jakby tak się mecz zakończył to nienajgorszy rezultat.

06.04.2021 22:11

@Murphy123 - i to mi się podoba :) to już drugi taki przypadek po Lovrenie kilka sezonów temu kiedy zmienił go po 30 minutach pierwszej połowy :)

LFC musi chociaż strzelić tego gola aby mieć dość fajną zaliczkę. Bo potencjał ofensywny aby u siebie wskoczyć na wyższy poziom absolutnie jest.

06.04.2021 21:59

Co się stało z Keitą że zszedł?

06.04.2021 21:54

@Sven @UKU dzisiaj BVB ma ewidentnie pecha. Kreują więcej akcji, przegrywają przez jednego zawodnika (skąd to znamy?) i jeszcze sędzia kretyn uznał że Ederson był faulowany a tak naprawdę on faulował i to chyba nawet powinno być czerwo, bo poza polem karnym chyba że coś się zmieniło.

A co do Liverpoolu to nie oglądam i chyba dobrze :D ale szkoda LFC chyba że skupiają się na Premier League.

06.04.2021 21:50

W meczu BVB gdzie niby Ederson był faulowany... To przypadkiem nie powinno być jak już przewinienia bramkarza albo puszczenie akcji? Wydaje mi się że gracz BVB nie zawinił i powinien sędzia dać mu strzelić do pustej.

06.04.2021 21:41

@FanGraczyBayern mam to samo. Włączyłem na dwie minuty i przełączyłem na BVB z City.

06.04.2021 21:10

Jeszcze do meczu nieco ponad 24 godziny, ale oby zwycięstwo. 2-0 byłoby idealne w obliczu problemów. Oczywiście można wyżej, tylko aby na zero z tyłu.

06.04.2021 20:46

@FanGraczyBayern ale z drugiej strony, słyszałem że ta katastrofa się stała od momentu, kiedy chyba po pół godzinie gry Thiago Silva ujrzał czerwo i ta sytuacja miała ustawić mecz. Biorąc pod uwagę to że odkąd Brazylijczyk jest w Chelsea to obrona gra lepiej, trochę mnie to nie dziwi. Ale to też pokazuje że jak nie ma Brazylijczyka to obrona jest w rozsypce i nikt nie potrafi tego skleić.

Ale racja, zespół z TOP 4 ligi nie powinien przegrywać tak ogromną różnicą z zespołem drugim od końca.

Ja dzisiaj to chyba jak nigdy, będę za BVB.

Edytowano : 2021-04-06 20:25:52

Tak patrząc na składy przedmeczowe, Real też nie ma kosmicznego składu. Zwłaszcza jeżeli chodzi o obronę, pauzę mają Ramos, Varane i Carvajal. Na Środku Militao z Nacho. Boki na korzyść LFC tylko ten środek obrony, w Live Philips i Kabak będą na tej pozycji.

06.04.2021 20:17

@SystemaCombat jak na razie to odkąd VAR wszedł dziwnym trafem nie potrafią sobie poradzić czy to z Ajaxem czy z City. A z Ajaxem to była wręcz kompromitacja.

06.04.2021 20:13

@FanGraczyBayern Llicze że Smoki sprawią niespodziankę i awansują do półfinału :)

Ale też bym wolał Porto czułbym się pewniej w obliczu obecnych problemów kadrowych. Nie mam nic przeciwko PSG tylko że dwumecz z nimi wypadł w chyba najbardziej morderczym odcinku terminarza i to zaraz po przerwie reprezentacyjnej.


Właśnie zobaczyłem że w tym roku ma być Copa America. Zupełnie o tym zapomniałem. Niestety ten turniej jest organizowany ostatnimi laty zbyt często. Ale kto wie może to dlatego że chcą aby Messi miał jakieś trofeum z reprezentacją oprócz złotego medalu IO? ;D

06.04.2021 20:10

Jutro należy nie tyle wygrać, ale i zachować 0 z tyłu aby ten gol na wyjeździe strzelony przez Paryżan nie był później decydujący.

06.04.2021 18:35

Nie pamiętam dokładnie ale pamiętam że jakieś zamieszanie było.

06.04.2021 17:56

@Pir5 chyba w październiku miał.

@dzojko w sumie racja. Paryż chyba nigdy nie miał mocnych tych sektorów. Należy tam upatrywać swoich szans.

06.04.2021 17:46

Jak zwykle (no może prawie bo w zeszłym sezonie tak nie było) muszą się posypać Ci najważniejsi. Najpierw Lewy, teraz Gnabry... i to wtedy kiedy Lewy był w świetnej formie strzeleckiej a Gnabry po beznadziejnej pierwszej części sezonu zaczął grać coraz lepiej.

Edytowano : 2021-04-06 17:28:01

Ciekawe jak Flick to rozwiąże. Chyba najlepiej będzie wyjść Lucasem na LO i albo dać Daviesa na skrzydle od początku, albo na ławkę aby była jakaś możliwośc korekty w trakcie meczu która mogłaby coś wnieść.

06.04.2021 17:22

@Marienplatz w tym tygodniu ma zacząć rehabilitację. Lewy miał chyba wczoraj wrócić do Monachium. Ciekawe kiedy będą jakieś informacje jak z tymi wiązadłami. No i w tym tygodniu lekkie treningi miały się odbyć.

Jestem sceptykiem jeżeli chodzi o rewanż z Paryżem, ale mam nadzieję że w meczu z Wolfsburgiem będzie na tyle mocny aby przynajmniej wejść z ławki.

06.04.2021 16:19

@ikki może od razu wywalmy całą obronę.

Lukas Mai? Do tej pory nic się nie zmieniło chyba w jego sytuacji. chyba że się mylę, wie ktoś jak sobie radzi?

06.04.2021 12:39

Ale myślę że nikt celowo nie umniejsza Boatengowi, ale zgadzam się z @hoven. Często wspominałem że słowo legenda jest zdecydowanie nadużywane. Wiele osiągnął grając dla Bayernu ale myślę że z nim może być jak z Alabą, czyli zawodnik który grał w Bayernie największą część kariery ale za legendę klubu niekoniecznie będzie brany.

Spójrzmy na lata 70 i 80. Bernd Durnberger. 5x BL, do tego Hat-Trick (czyli 3 puchary europy z rzędu). Czy dzisiaj jest wymieniany w gronie legend? Jest jeszcze np. Jupp Kapellman który również był członkiem pierwszej 11 kiedy Bayern wygrywał trzykrotnie Puchar Europy i niestety nie jest za takową legendę brany. Na pewno Boateng dołożył swoją cegiełkę w sukcesy Bayernu która była ważna.

Edytowano : 2021-04-05 23:18:40

Aczkolwiek nadal mam nadzieję że zostanie.

05.04.2021 23:17

Jak dobrze pójdzie to padnie rekord Santosu i Realu (73 spotkania).

05.04.2021 19:59

@Sopariev niestety, kilka miesięcy temu pisałem że pomimo (na tamten moment) bodajże przewagi punktowej (10 pkt) nad drugim miejscem i dwoma meczami rozegranymi mniej, Atletico znając życie da tyłka w meczu z Realem (poniekąd to się sprawdziło, gol na 1:0, wyśmienite okazje a pod koniec Real wyrównał) i roztrwoni przewagę.

Dzisiaj Barca chyba kończy kolejkę i zobaczymy jaki będzie rozkład sił. Na razie jeżeli chodzi o samą ligę, Barca w tym roku 13 spotkań wygranych, remis i żadnej porażki. I przed sobą ma El Classico i mecz z Atletico.

Edytowano : 2021-04-05 17:53:37

Nie mniej trzeba przyznać, że końcówka ligi będzie niezmiernie ekscytująca. Kto wie, może Barca naprawi swój błąd i wygra ligę i nadrobi dystans, a błąd naprawi ten, który popełniła w zeszłym sezonie kiedy Real wygrywał spotkania tylko jedną bramką, a Barca notorycznie gubiła punkty (pretensje mogą mieć tylko i wyłącznie do siebie) a Real również nie był porywający.

05.04.2021 17:51

@FanGraczyBayern o tym samym mówiłem. To są kolosalne kwoty i dlatego Bayern mowi "pas" bo nie chce brać udziału w tym szaleństwie.

04.04.2021 23:56

@FanGraczyBayern właśnie mi też to słowo się kojarzy i chyba trzy kropeczki na końcu ostatniego :D

04.04.2021 14:17

Wesołych Świąt.

@FanGraczyBayern mi się wydaje że było jeszcze jedno słowo i na avku widniały 3, ale mogę się mylić. W każdym bądź razie niezły.

04.04.2021 13:51

@GuteSpiele jak dla mnie (i nie tylko dla mnie) bronisz po prostu swojego ulubionego (lub jednego z ulubionych zawodników) że to nie tak itp. I sory ale nie kupuję tego co mówisz. oczywiście niedługo się przekonamy kogo wybierze ale na pewno nie jest tak jak mówisz.

I masz naprawdę jeszcze tyle tupetu aby zarzucać komukolwiek kult jednostki jak sam to uprawiasz.

03.04.2021 23:53

@GuteSpiele na stronie Realu (a w przypadku tego jakie są płace w Realu są na pewno mądrzejsi niż Ty czy ja) kiedyś wyczytałem że Hiszpanie raczej podają pensje w netto. Wiesz jaką Ramos ma pensję? Jakieś 12-14 mln. Jest czołowym graczem Realu pod tym względem. Wejdź na ich stronę a zobaczysz że piszą, iż jego pensja brutto to dwadzieścia-kilka milionów EU.

I sorry ale jak dla mnie tutaj manipulujesz. To jest strona Bayernu tak? Każdy głupi wie że wszystkie pensje jakie są w Bayernie, to są oficjalne kwoty BRUTTO. Czyli jak swego czasu Lewy miał pensję 15 mln, to ta kwota była BRUTTO.

Myślisz że Alaba serio by grał za 12 mln brutto czyt. ok. 6 mln NETTO? Skoro taki Boateng ma podobną pensję? Naprawdę? Jeżeli taka byłaby oferta Realu to by ich odrzucił i zaoferował się np. City. A Pep chyba lubi Alabę i myślę że by go przywitał z radością. PSG tym bardziej. Więc sory ale to jest dla mnie nieudolna obrona Alaby przez Ciebie.

03.04.2021 23:44

@GuteSpiele Jeżeli dobrze pamiętam, to Hiszpanie podają sumy netto więc te 12 mln jest netto a w Niemczech kwoty są podawane brutto czyli te 17 mln z bonusami to pensja brutto. A netto ile będzie to sobie policz...

Biedakami nie są ale ich włodarze nie są skorzy do wzmocnień z prawdziwego zdarzenia...

03.04.2021 23:31

@Elessar na razie bardziej adekwatne pytanie powinno wyglądać, jak będzie wyglądał skład BVB w przyszłym sezonie?

To trudne czasy dla klubów z Zagłębia Ruhry. Niby cieszy to że Wolfsburg który ma potężne zaplecze (sponsor) ładnie walczy. Tylko że od czasu wygranej w lidze 2009 roku ich forma jest nie do pozazdroszczenia. Po tym sukcesie powinni się ładnie budować i przez cały ostatni okres dotrzymywać kroku Bayernowi. a tak raz miejsce w czołówce ligi, raz blisko spadku itp. Tak jest niestety z większością zespołów.
Frankfurt wydaje się dość ładnie budowany. Ale podkreślam, wydaje się. Nie wiem co w trawie piszczy, ale jedna z największych niemieckich metropolii zasługuje aby mieć klub na poziomie. A Frankfurt nad Menem do takich miast się zalicza.

Edytowano : 2021-04-03 22:53:01

Arsenal vs. Liverpool, już prawie koniec i 0:3. Ciekawe czy to jeden z niewielu wybryków graczy Kloppa czy zwiastun zwyżki formy i walki o miejsce gwarantujące LM.

03.04.2021 22:51

@Elessar - ale nie zapominaj o jednym. To jest gracz z Ameryki Południowej. A jeszcze konkretniej, z Brazylii. Wystarczy spojrzeć na Ronaldinho chociaż. Bardzo wcześnie się skończył, a gdyby przedłużył żywot piłkarskiej kariery, to myślę że spokojnie tak do lat 2010-12 by dotrwał na najwyższym poziomie. Ale nie chciało się pracować. Niestety ale większość Brazylijczyków tak ma.
Oczywiście masz rację że niekiedy tak jest że bez rodzica czy rodziców przyszłe gwiazdy piłki są poważniejsze, ale nie przykładajmy Lewego do Neymara czy Adriano. Zupełnie inna mentalność.
Tamci ludzie są główne nastawieni na dobrą zabawę i tyle.

No właśnie. Neymar jest dorosły tylko na papierze. Ma dziecko. To powinno wystarczyć aby w końcu wydorośleć.

Edytowano : 2021-04-03 22:13:54

Ten chłopak teraz ma chyba jakieś 10 lat. Więc bardzo wcześnie powinien wydorośleć.

03.04.2021 22:12

@FanGraczyBayern apropos Neymara, ciekawi mnie jedno. Te wszystkie słowa jego obrońców, typu fantastyczny wrażliwy i swojski chłopak. Zakladając że to jeszcze dziecko (wyrośnięte dziecko) to szkoda że nie ma kto go poprowadzić w tym dorosłym życiu.

Adriano się posypał jak stracił ojca. On wcześniej był profesjonalistą (albo przynajmniej dążył do tego, ale nie słyszałem aby miał jakieś ekscesy na wczesnym etapie tej wielkiej kariery), dopóki ojciec mu nie zmarł. Wtedy się załamał, zaczęły się używki i wylądował gdzie wylądował. I tu widać że ojciec Adriano był prawdziwym rodzicem który o niego dbał nawet w dorosłości. Neymar też ma ojca który dba o jego interesy. Tylko że woli sam zabawiać się z dz****mi (transfer do Barcy) i dlatego Ney jest jaki jest.

03.04.2021 22:02

W ogóle co to się stało w Anglii? Okupująca czwarte miejsce Chelsea, dostało bęcki (2-5) od West Brom które jest chyba przedostatnie w lidze :OO

03.04.2021 21:47

Gdybym był złośliwy, to też mógłbym dodać że bez Manuela, z Urleichem mogliśmy grać w finale LM 2018. I dużo osób nie tylko związanych z Bayernem mówiło że mega szkoda Svena bo zasłużył aby bronić w dość dobrym klubie i nikt nie mówił że bramka Bayernu ze Svenem była słabym punktem drużyny. Co prawda Urleich to nie ta sama klasa co Neuer, ale myślę że przykład podobny.

A to że są bardziej kluczowe pozycje od środkowego napastnika to przemilczę. Nie mówię że środkowy napastnik jest najbardziej kluczową pozycją, ale ex-aequo z paroma innymi.

Edytowano : 2021-04-03 20:52:41

Co do meczu, przeciętny. Ważne 3 pkt i w miarę komfortowa sytuacja w lidze.

Ale BVB to ma przewalone. Będzie im ekstremalnie trudno awansować do LM i szczerze mówiąc, za grosz nie zasłużyli aby się w niej znaleźć.

03.04.2021 20:51

Bayern dzisiaj chyba pobił swój rekord pod względem ilości meczy z rzędu ze strzeloną bramką.

03.04.2021 19:21

Pep mowił że raczej odpadają z wyścigu o Haalanda gdyż jest... za drogi i nawet City ma problemy z finansami. Poza tym ma napastników jak Gabriel Jesus, Ferran Torres i Sterling którzy mogą grać na środku ataku czy też jako fałszywe 9 więc nie ma presji na transfer Norwega.

Żeby tylko Borussia z Raiolą się nie przejechali na tych cenach z kosmosu. Zakładając że to co jest podawane to prawda, to najpewniej z wyścigu o Norwega odpada Bayern i Manchester City. Nie wiem jak jest z Manchesterem United, czy oni potrzebują Haalanda. Barcelona niby też ale całkowicie bym ich nie wykluczył. Zawsze mogą spróbować w transakcję wdrożyć np. Coutinho. Wydaje mi się że on głupi nie jest i wie że jego pozycja na światowym rynku tak świetna, jak za czasów Liverpoolu raczej nie jest. A dla Borussi byłby też świetny marketingowo, bo wiadomo jak z tym jest w Ameryce Południowej.

Więc chyba wygląda na to, że wszystko rozegra się między Realem, PSG i może Chelsea. Z Realem to jest arcyciekawa sprawa. Zaciskają pasa już od jakiegoś czasu, a ich kibice już wołają że w tym letnim okienku Mbappe za 150 mln, Haaland też (choć pewnie za mniejszą kwotę) i będzie git. Nie chce mi się w to wierzyć że jak przebudowują gruntownie Bernabeu, to będzie ich stać w tych pandemicznych czasach na tak drogie transfery.

02.04.2021 16:12

@tapczan to prawda. Jest zbyt wiele sprzeczności. Ale to też jest błędem gdy jeden użytkownik tutaj mówił że polscy lekarze czy lekarz reprezentacji to dno. Też musi mieć jakąś renomę skoro pracuje z reprezentacją.

Najrozsądniej będzie jak okaże się że polski i niemiecki się mylą i spotkają się w połowie drogi czyt. 2 tygodnie przerwy.

Mnie zastanawia jeszcze coś. Myślałem że jak są takie urazy to jednak piłkarz ma jakąś ochronę, a po tym co widziałem (tak mi się przynajmniej wydaje) to Robert jak wchodził do budynku to nic nie miał i najwyżej w klubie mogli mu coś dać aby nie przeciążać.

02.04.2021 13:41

https://twitter.com/BoniekZibi/status/1377625760140308494

Zibi nadal idzie w zaparte

https://www.onet.pl/sport/onetsport/kontuzja-roberta-lewandowskiego-moze-wrocic-wczesniej/9y729l5,d87b6cc4

02.04.2021 13:19

Widocznie coś w Robercie musi być, co widzą władze FCB. A nieczęsto tak się zdarza, żeby klub z Bawarii wychodził naprzeciw oczekiwaniom zawodnika i odrzucał wszystkie oferty jakie przychodziły i namawiał do pozostania. Naprawdę jest tu wiele podobieństw do historii z Franckiem Ribery'm.

02.04.2021 01:34

Boateng mógłby zostać. Nie należy zbytnio tasować zawodnikami. A pewnego Jerome'owi nikt nie odbierze. Doświadczenia. W dobie pandemii, kiedy kluby zaciskają nieco pasa, wręcz wskazane jest aby Boateng został bo to nie jest pierwszy lepszy Lovren.

A co do odejść to nie zgodzę się że Javi na 99 procent odejdzie. Ostatnio było tutaj na portalu że jest pogodzony ze swoją rolą. Chyba że coś mnie ominęło i był news że Javi Martinez odchodzi z Bayernu na pewno.

02.04.2021 01:21

@JazGod niby czemu pewne? Na razie ma kontrakt no i nie takie tuzy odmawiały prowadzenia reprezentacji. A w dobie obecnych problemów (cienka obrona) to jednak nie jest taki łakomy kąsek.

01.04.2021 22:24

@Prezes42 nie pamiętam jak dokładnie to było, ale wydaje mi się że Coutinho był droższy, a co do bonusów to jakieś były ale czy zostały spełnione?

@FanGraczyBayern niestety, Laporta będzie musiał sprzątać po tym co nawyrabiał Bartomeu. Prócz Umtitiego nikt się nie sprawdził. Choć stoper za krótko trzymał przyzwoity poziom.
Coutinho i Griezmann, gracze którzy kompletnie nie pasowali do systemu gry Barcelony (czy Messiego), kupieni chyba tylko aby się pochwalić że mogą sobie sprowadzić takich graczy. Pjanić to w ogóle coś tam gra?

01.04.2021 21:08

@Prezes42 Dembele nie kosztował przypadkiem ok. 120? Mi się wydaje że był tańszy od Coutnho który miał kosztować 145.

No wporządku. Ale zauważ że teraz jest inaczej. Przede wszystkim pandemia. Trudno mi uwierzyć że wydadzą 180 mln na Halaanda. Szybciej takiej kwoty spodziewałbym się po Mbappe a nie po Norwegu. Jeżeli kwota 180 mln jest prawdziwa to konia rzędem temu kto się pokusi o taki transfer. Wydaje mi się że w tym wypadku, odpada Real Madryt. Nawet oni nie przelicytują ani City a tym bardziej Paris Saint Germain.

A co do Barcy to cóż... gdyby nie było powodu, to myślę że ani Laporta, ani przedstawiciele Norwega by się nie spotkali (o ile faktycznie się spotkali) aby porozmawiać o transferze, bo Joan głupi nie jest. Wie że to byłaby cięzka operacja nawet wtedy, gdyby Barca miała jakieś środki. Ale może my o czymś nie wiemy?

01.04.2021 19:37