DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DawnyKminek Strona 2

Piotreczek, ktoś kto to wtedy napisał był conajmniej ignorantem i nie miał żadnych powodów by tak pisać. Mnie też Robben bardzo irytował w tamtym okresie, bo grał niezwykle egoistycznie, marnował karne w decydujących meczach (sic) chociaż wcale nie musiał ich strzelać itd. Ale jednak w tamtym czasie grał NIEPORÓWNYWALNIE lepiej niż Goetze. Szczerze mówią to marzy mi się Gotze grający tak "słabo" jak wtedy Robben.

16.05.2015 16:44

No panowie, zebrać się w sobie i do boju !!

16.05.2015 16:39

ThomasKonig wrzuca kamyczek do ogródka Guardioli. Moim zdaniem Guardiola nie ogarnia biznesu, przyszły sezon może być dla niego bezlitosny. Ja przynajmniej będę, bo w 3 sezonie swojej pracy trener tej klasy przy braku satysfakcjonujących wyników nie może liczyć na litość.

16.05.2015 16:32

Sweinsteiger zaniżony.

16.05.2015 16:29

RoyMakaay, ależ oczywiście że mieliśmy lepszych obrońców choćby za Hitzfelda. Obrona była wtedy dużo stabilniejsza, chociaż może traciła więcej bramek. Jednak jak wychodziliśmy na mecz z Barceloną czy Realem to ja nie drżałem o to czy stracimy 4 bramki. Ba... często graliśmy takie mecze na 0 z tyłu. Pisałem kiedyś w innym poście że statystyka to nie wszystko. Bramkarz puszczający w sezonie 50 bramek może być lepszy aniżeli ten puszczający 15. Co zaś do wypowiedzi Kallego to nikt z nas nie oczekuje zdobywania trypletu, a już na pewno nie co sezon. Po prostu niepokoi nas, że ponownie Bayern zaczyna coraz bardziej odstawać od tej najściślejszej elity Europy.

16.05.2015 16:28

Mówiłem, że to nie będzie łatwy mecz i nie jest. Postawa drużyny od jakiegoś czasu to jest jakaś prowokacja i mecz rewanżowy z Barcą tego wrażenia nie zmienia.

16.05.2015 16:24

W normalnie funkcjonującym Bayernie znaczenie takiego piłkarza jak Rode powinno rosnąć.

16.05.2015 12:28

Wbrew pozorom może to być niełatwy mecz. Tak czy siak zwycięstwo jest obowiązkiem.

16.05.2015 12:27

Ivan, to wbrew pozorom bardzo istotne pytanie i bardzo dobrze, że je zadałeś. Rummenigge jest dyplomatą, jest za miękki aby kierować takim klubem jak Bayern. Zawsze jak w Bayernie robi się za grzeczni to do niczego dobrego to nie prowadzi, że wspomnę choćby Klinsmanna czy Magatha. To niesamowite jak obecnym działaczom Bayernu ciężko jest uderzyć pięścią w stół. Guardiola jest u nas już 2 lata i przez ten czas praktycznie ZERO presji ze strony zarządu. Niezrozumiałe dla mnie.

16.05.2015 12:26

Dobra wiadomość, ale w sumie jeśli chodzi o ten sezon to już jałowa.

15.05.2015 21:49

Bayernowi przydał by się w miarę równorzędny rywal w lidze. Szkoda że BVB nie wykorzystała szansy by się nim na stałe stać.

15.05.2015 21:46

Zgadzam się z Olim ! W sumie powiedział to co wszyscy wiemy.

15.05.2015 21:45

Szanse raczej mniejsze niż większe. Ale miejmy nadzieję, że się uda.

15.05.2015 21:43

A więc Juve-Barca. Czyli OK. Dziś Juve pokazało Guardioli jak gra mądra i inteligentna drużyna. Drużyna, która teoretycznie jest słabsza od rywala. Czyli tak jak najczęściej wygrywał w latach swojej świetności Bayern. Dzięki temu awansowi Juve obejżę finał. I nie muszę chyba dodawać komu będę kibicował.

PS. Czy Juventus z tego sezonu nie przypomina Wam Bayernu z sezonu 2009/10 ? Oby w finale było lepiej.

Dobranoc.

13.05.2015 22:41

Należą się solidne noty. Ale solidne. Tyle.

13.05.2015 22:33

O to chodzi Reeken. Na wymioty mnie zbiera kiedy myślę o GranDerbi. Czy to w lidze, czy w Copa del Rey czy w LM. Kiedyś miałem ciarki, dziś wymioty.

13.05.2015 22:32

Coś czuję, że Juve wejdzie !!!

13.05.2015 22:28

Ważne, żeby wyciągnąć wniosku na przyszły sezon. Choć nie jestem pewien czy Josep to zrobi.

13.05.2015 22:27

Wygra, chyba że jakiś niesamowity koncert Lewego się trafi. Bardziej jednak to prawdopodobne w przypadku Dosta. Niechaj Bayern się zainteresuje. Jestem "za".

13.05.2015 22:26

Jak to nie ? Było nawet pięć...

13.05.2015 22:23

Nie spełnił się. Teraz trzeba się skupić na najbliższym meczu BL aby pozostawić po sobie choćby dobre wrażenie tak jak w rewanżu z Barcą. Niech kibice mają coś na otarcie łez na koniec.

13.05.2015 22:22

Okazało się to bez znaczenia.

13.05.2015 22:20

Juve trochę na ryzyku, ale ma absolutnie szanse na awans.

13.05.2015 22:18

Zero piłkarzy Bayernu. "Gratulacje".

13.05.2015 22:16

Ale Juve miało teraz piłkę meczową !!!!!!

13.05.2015 22:14

Ciekawa, ale chyba nie warta zachodu. Swoją drogą imponuje mi polityka transeforwa Porto.

13.05.2015 22:08

Dokładnie przemeQ !!!

13.05.2015 22:05

Hahahahha, w idealnym momencie to napisałem !!!!!!

13.05.2015 22:04

Mam nadzieję, że Juve zrobi swoje, to jest możliwe !

13.05.2015 22:01

Żałobę czas zacząć...

13.05.2015 22:00

Hahhahahaha

13.05.2015 21:59

Zgadzam się z xxxz. Ale - bądźmy szczerzy - Gotze dokłada swoje 3 grosze. Pozdrawiam.

13.05.2015 21:59

Przejście Lewandowskiego do Bayernu ma swoje plusy. M.in. TVP częściej pokazuje mecze naszej drużyny. Ale są i minusy. Polskie media każdy mecz Bayernu postrzegają przez pryzmat Lewandowskiego. Czy uczestniczył w akcji czy nie, czy przechodził obok czy nie, czy pierdnął czy nie... Śmieszne to jest i wychodzą polaczkowe kompleksy.

13.05.2015 21:58

xxxx, trochę przesadzasz. Odpadamy zasłużenie i najgorsze jest to że po tych dwóch sezonach cały piłkarski świat już wizi, że nie ma tu czego się bać jeśli chodzi o Bayern. To jest smutne. Absolutnie koniecznie muszą być wyciągnięte wnioski przed kolejnym sezonem. Mówcie co chcecie, ale ja DawnyKminek absolutnie nie akceptuję czegoś takiego że w przyszłym sezonie Bayern nie znajdzie się w finale LM. Jeśli ktoś myśli inaczej to najwyraźniej nie jest prawdziwym bawarczykiem.

13.05.2015 21:47

Moim zdaniem ma. Ten "geniusz" przez 2 lata nie osiągnął nic co można by nazwać "genialnym".

13.05.2015 21:28

Brak naszych skrzydłowych będzie coraz częstszy, bo mają już swoje lata a następców nie widać. I sam Bayern jakoś szczególnie się nie rozgląda. Uważam, że to wina Guardioli.

13.05.2015 21:27

Muller to piłkarz i człowiek Bayernu z krwi i kości. Ale nie takich Josep niszczył.

13.05.2015 21:24

Tak jak pisałem w innym wątku. Statystyki są OK, ale stają się elementem bez znaczenia jeśli nie idzie za nimi sukces. Sezon ostatniej szansy dla Josepa.

13.05.2015 21:23

Racja, miałem na myśli podstawowy skład.

13.05.2015 21:19

Gdyby...

13.05.2015 21:15

"Bezie" albo nie...

13.05.2015 21:14

Jest większy i niech będzie MĄDRZEJSZY niż jedna osoba. Szczególnie kiedy tą "jedną osobą" jest Guardiola.

13.05.2015 20:59

PeterKurten, co ma być smutny jak awansował ?!

13.05.2015 20:58

Tak czy siak nie spełnia oczekiwań. Widzę, w tym "rękę" Guardioli.

13.05.2015 20:57

wittelsbach, pewnie. Tylko pytanie brzmi: co do tej pory robił Guardiola. Bo co by nie mówić to nawet przy pladze kontuzji ma do dyspozycji - choćby wczoraj - 5 mistrzów świata + 1 byłego (Alonso) + aktualny król strzelców BL. Więc jak dla mnie problem jest w Guardioli. Lepiej niż najbliższy sezon wykorzysta, bo za rok już nikt nie zadowoli się Mistrzostwem Niemiec i 1/2 LM.

PS. Dziś nie pozostaje nic więcej jak kibicowanie Juventusowi. Już na samą myśl o GarnDerbi mam niestrawność.

13.05.2015 20:56

Bayern powinien dać Gurdioli konkretne cele na ten trzeci sezon (wnioskuję, że niestety zostanie). Żeby za rok o tej porze nie było jakiegoś mało zrozumiałego "pierdu pierdu" o tym, że "kolejny sukces". Ma być konkret: np. finał LM, a jak nie to wynocha. Bo przy takiej mętnej wodzie to nawet po ćwierćfinale będą mogli powiedzieć, że "odpadliśmy w dobrym stylu i wszystko jest OK".

13.05.2015 17:43

"Mimo wszystko dotarliśmy do półfinału i to czwarty z raz z rzędu, więc wszystko jest OK."

Niebezpieczne słowa Kallego. Najsensowniej wypowiedział się Muller.

13.05.2015 17:39

Dobra, ja się kładę.

Dobranoc wszystkim.

13.05.2015 00:11

Dziękujemy Panu Panie Guardiolo. Pana czas w Monachium dobiegł końca. Jeśli myśli Pan inaczej proszę zapukać do Lwów. Może tam Pana wezmą. Od Bayernu łapy z daleka !!!

13.05.2015 00:10

Gratulacje dla naszych Pań !

13.05.2015 00:08

1. W ciągu 20 lat.

2. Poza wymienionymi przeze mnie przyznasz, że pozostali nie wnieśli wiele (a często nic) do wartości zespołu.

13.05.2015 00:04

tcbmx2

"chcesz powiedziec, ze wygranie BL dwa razy z rzedu to nie jest namacalny sukces? Skoro wygrywa tytul, okraszajac to kolejnymi rekordami to oznacza, ze w kolejnych sezonach pewnie to powtorzy..."

Trudno wogóle to komentować. Znasz jakiś statystyczny algorytm, który gwarantuje że tak się stanie ? A mistrzostwo niemiec to zdobywali już dla Bayernu tacy trenerzy, że nawet byś nie uwierzył (z całym szcunkiem dla niech).

13.05.2015 00:01

tcbmx2, no to może powiesz kiedy był ten "duży zaciąg z Ameryki łacińskiej" ? Bo jak dla mnie od 1995 roku to dobrze zapisali się fantastyczny Elber i może Lucio. Ze Roberto najlepsze lata - moim zdaniem - spędził w Leverkusen. Demichelis ? Bez przesady. A to przecież 20 lat. Dla mnie to za mało aby uznać to za "duży zaciąg". Co nie zmienia faktu, że selektywnie takich piłkarzy należy dobierać. Co do Belgów to faktycznie poza Van Buytenem i jeszcze wcześniej Pfaffem trudno sobie ich przypomnieć, ale to nacja o podobnych sportowo i mentalnie usposobieniach co holendrzy i do tego ma obecnie fantastyczne pokolenie piłkarzy, z których - niestety - Bayern wogóle nie korzysta. Podobnie jak z holendrów (mówię o młodych). Natomiast skandynawowie jak dla mnie są OK, szczególnie w defensywie, choć obecnie nie mają dobrych i pasujących do Bayernu piłkarzy. Co nie zmienia faktu, że Bayern mógłby i powinien ich szukać.

12.05.2015 23:56

Globus, ja myśle że nikt nie traktuje finału jako obowiązek. Obowiązkiem jest Mistrzostwo Niemiec. Jeżeli chodzi o europę to bardziej chodzi o to, że jednak nieco odstajemy a Guardiola nie wydaje się mieć pomysłu jak to zmienić.

12.05.2015 23:47

txcbmx2, sukcesów nie odnosi się rekordami czy statystyką. Najlepsza nawet statystyka nie ma najmniejszego znaczenia jeśli przygrywasz ostatni, decydujący mecz. Bayern w 2001 roku nie miał najlepszych statystyk. Ani w bundeslidze ani w Lidze Mistrzów. A wygrał obie. Statystyka i rekordy mają sens tylko wtedy kiedy stoi za nimi namacalny sukces. Jak dla mnie to Guardiola może zdobyć mistrzostwo niemiec nawet po pierwszej kolejce. Tylko co z tego ? Hitzfeld zdobywał w 94 minucie w Hamburgu. I jest ono tak samo cenne jak to Guardioli z ub. roku z marca. A chyba nawet bardziej.

12.05.2015 23:42

Żebym się jasno wyraził: niemców, holendrów, belgów i skandynawów właśnie oczekujemy. Oni mentalnie pasują do Bayernu. Oczywiście nie każdy jeden, bo co osoba to inna osobowość, ale "generalnie". I to może być "okraszone" francuzem, włochem czy nawet hiszpanem. Ale jednym i dobrym. Baaardzo nie podoba mi się ta szeroko rozumiana "espaniolizacja" Bayernu.

12.05.2015 23:36

lokus, no ale na razie to nie udało mu sie zbytnio ściągnąć jakiegoś szczególnego hiszpana. No chyba że masz na myśli dorabianie do emerytury Alonso. Ale od tego są Emiraty Arabskie, a nie Bayern. Poza tym ja - oraz jak mniemam baaaardzo wielu kibiców Bayernu - nie oczekuje w klubie hiszpanów. Niemców, holendrów, belgów, skandynawów itd.

12.05.2015 23:32

Luka, Ty czepiasz się pojedyńczych meczów. Ludzie mądrzy i roztropni patrzą całościowo. A fakty są takie, że ogólnie rzecz ujmując Bayern Guardioli uwstecznia sie a nie idzie do przodu. Fascynuje Was dzisiejsze pyrrusowe zwycięstwo na Barcą ? Zobaczycie co Was czeka w przyszłym sezonie z Guardiolą. Rozważam nawet scenariusz walki do końca o mistrzostwo. Trzeba mieć pypcia na oku, żeby nie widzieć gdzie to zmierza. Co mniej bystrym podpowiem, że na pewno nie jest to Puchar Mistrzów.

12.05.2015 23:28

rafalcbm, zawsze można się do czegoś przyczepić. Gdybyśmy nie pokonali w 1982 roku Peru 5:1 to nie było by potem 3 miejsca na świecie ! Można by mnożyć przykłady w nieskończoność !

12.05.2015 23:26

Akurat "Sami" Kuffuor to był bardzo dobry defender i piłkarz !

12.05.2015 23:23

lokus, głupoty opowiadasz aż przykro.

1. Bramki w owej edycji LM strzelali i wyprocowali również inni piłkarze (choćby Olić w rewanżach z Lyonem i na Old Trafford).

2. Robbena ściągnął Van Gaal. Gdyby nie on prawdopodobnie nie było by go dziś w Bayernie, a tym samym - idąc Twoim tokiem rozumowania - prawdopodobnie nie było finału 2012 i triumfu 2013.

3. 3:3 z Interem (obrońcą LM) w 1/8 nazywasz blamażem ? Jak nazwiesz 3:5 z Barceloną lub 0:5 z Realem ?

4. Louis jednak był z Bayernem w finale. Dla Pepa ciągle to marzenie. Przez grzeczność już nie wymienię piłkarzy, których "wymyślił" Van Gaal, z których garściami czerpał Heynckes, a których koncertowo niszczy dzisiaj Josep.

12.05.2015 23:20

Zgadzam się UKU, myślimy podobnie ! Co do jutrzejszego meczu to obejrzę z zaciekawieniem. Dziś - niestety - awansu się nie spodziewałem.

12.05.2015 23:15

lokus, niemców nie tyle posprowadzał co wymyślił. Z Guardiolą duuuuuuuuuuużo ciężej to idzie. No i Louis jednak zameldował się w finale. A Pep będzie lizał loda przez szybę, że się tak wyrażę...

12.05.2015 23:12

Czemu nie napiszą, że Pep przez sentyment nie chciał wyeliminować klubu, który tyle dla niego znaczy...

12.05.2015 23:10

OK, zgoda. Małe nieporozumienie było. Ale ja będę jutro jednak kibicował Juve, chociaż szanse mają niewielkie. No ale znając Włochów, jak się zamurują...

12.05.2015 23:09

lokus, nie osłabiaj mnie...

12.05.2015 23:07

Floyd, napisałem że jeśli w finale będzie Real to on będzie faworytem. Tak uważam.

12.05.2015 23:06

Ludzie, warto się cieszyć z tego że drużyna pożegnała się z honorem, ale - nie czarujmy się - gdyby Barcelona potrzebowała tutaj do awansu zwycięstwa to było by zupełnie inne spotkanie. Po 1:2 mecz się zakończył i tyle dobrego że zdołaliśmy go wygrać. Awans Barcelony nie podlegał - niestety - dyskusji.

12.05.2015 23:02

Floyd, zależy z kim zagrają w finale. Jeśli z Juve (któremu teraz kibicuję) to będą faworytem. Jeśli z Realem to - moim zdaniem - nie.

12.05.2015 23:00

mariofcb, nie ździw się.

12.05.2015 22:59

UKU, Heynckes trzyma 3 sroki za ogon. Nie udało się niestety, był niedosyt ale i - mimo wszystko - satysfakcja. Wolę sezon bez trofeum jak pierwszy sezon Juppa niż taki sezon jak ten z mistrzostwem niemiec Guardioli.

12.05.2015 22:58

Jeśli chodzi o mnie i o PM to jeśli nie Bayern (a już wiemy że nie) to będę kibicował Juve. Powiem szczerze, że męczą mnie już te mecze między tercetem Bayern-Barcelona-Real. Gdyby nie to że jestem kibicem Bayernu wogóle bym ich nie oglądał. Natomiast mecz Real-Juventus zapowiada się ciekawie. I tak samo ciekawie by wyglądał mecz Barcelona-Juventus.

12.05.2015 22:53

Dokładnie Arturo ! Ja też. I to nie tyle "tylu porażek" co "tylu takich porażek" !

12.05.2015 22:49

Po strzeleniu drugiej brami Barca wiedziała, że jest już "po herbatce". Podniecacie się jak kibice jakiej polskiej pseudodrużyny, która strzeliła bramkę w końcówce i myśli, że napędziła trochę strachu rywalowi, który myślami był już przy następnym meczu.

12.05.2015 22:47

Zagłosowałem oczywiście na NIE!, ale dziwna trochę ta ankieta. Odpowiedzi jakoś tak dziwnie ułożone. Tak czy siak, Pep WON z Bayernu !

12.05.2015 22:44

Mam nadzieję, że Pep blefował nie chcą osłabiać morale drużyny przed rewanżem z Barcą...

12.05.2015 22:42

Nie broń go ThomasKonig. Drużyna pokazała walkę i to wszystko co na plus. Reszta jest milczeniem.

12.05.2015 22:41

Suchar: hahahahahhahha, tak powie na 99 % !!!!!!!!!!!!

12.05.2015 22:39

Suchar, pewnie przeżyjemy. Ale Magatha i Van Gaala zarząd jednak miał jaja, żeby zwolnić. Z Guardiolą się cackają jak z półbogiem. A ciągnie drużynę na dół.

12.05.2015 22:38

lokus, nie było. A teraz będzie jak cholera. Na własne jego życzenie.

PS. "Świetne" zmiany. Cóż za "nos"...

12.05.2015 22:36

Pep jest wielu rzeczom winny. Nie ulega to wątpliwości. Kroi drużynę wg. siebie i średnio na razie to wychodzi. Szczególnie że kasy szefowie nie żałują...

12.05.2015 22:35

Dziwne te linki...

12.05.2015 22:33

Suchar, tylko że on już rzeźbi na tyle długo że cierpliwość zaczyna być już mocno nadszarpnięta i to wśród najbardziej wytrwałych kibiców. Powtarzam, jeśli rzeczywiście zostanie na następny sezon to niech przygotuje się na GIGAPRESJĘ niemieckiej prasy i mediów !

12.05.2015 22:32

Dokładnie, josh. Nie mieliśmy wystarczających argumentów. Szkoda, może chociaż uda się wygrać i nie odpaść po 0:4 jak w ub. roku.

12.05.2015 22:30

Sędziowie zawsze lubili Barcę. Mourinho nie przesadzał.

12.05.2015 22:29

Kuffur, kiedyś czyli kiedy ? Bo ja nie pamiętam.

12.05.2015 22:28

Nie sądzę by Bayern tyle zapłacił. Co prawda pewnie nas stać, a i w ostatnich latach wydajemy więcej, ale to przesada. Żaden piłkarz nie jest wart takich pieniędzy jeśli chodzi o umiejętności. Patologia.

12.05.2015 22:27

JudasPriest, zgłoś do usunięcia.

12.05.2015 22:25

Bayern nie potrzebuje żadnych Aguerów. Wybijcie sobie z głowy tych całych latynosów, chyba że myślą po niemiecku !

12.05.2015 22:24

Fajnie, że motywował drużynę. To pokazuje jego charakter. Ale ważniejsze by skupił się dobrym przygotowaniu do następnego sezonu, bo bez niego aktualny Bayern to nie Bayern.

12.05.2015 22:23

Ach, pamiętam te 4:0...

12.05.2015 22:21

wittelsbach, a któż to jest Aguero ? Ja nie przepadając za Lewandowskim też bym się nie wymienił.

12.05.2015 22:20

lokus, nie powiedziałbym że Heynckes nic nie ulepszał.

12.05.2015 22:19

5 Mistrzów Świata w składzie, 1 były (Alonso) + aktualny król strzelców Bundesligi. Wcale nie tak słaby ten skład.

12.05.2015 22:17

Jeśli Guardiola nie blefował to trzeba się zastanawiać nad trenerem i wzmocnieniami na sezon 2016/17. Szkoda jednak następnego sezonu. Tak czy siak trzeba daleko widzieć. Wizjonerzy nie patrzą na drzewa zasłaniające horyzont, oni widzą to co za horyzontem.

12.05.2015 22:15

W tym sezonie już nam w niczym nie pomoże, ale niech dobrze przygotuje się do następnego. Już bez Guardioli.

10.05.2015 12:25

Ostrożnie Android.

10.05.2015 12:24

andreas, wiele osób tu tak mówi i to otwarcie. Co prawda są tacy co mają jeszcze klapki na oczach, ale i oni powoli na oczy przeglądają.

10.05.2015 12:24

AdiFantasti, na onecie pracują stażyści na śmieciówkach więc nie ma co oczekiwać rzetelności czy przenikliwości.

10.05.2015 12:21

Jak dla mnie żeby wogóle istniał temat pozostania Guardioli na następny sezon to musi on - ten genialny niby trener - tak rozegrać rewanż, aby chociaż otrzeć się o finał. Tak aby Barcelona w pewnym momencie zatraciła pewność, że jest już w finale. Innymi słowy, możemy odpaść ale musimy wrócić do gry. Swoją drogą spojżałem jeszcze raz na nasz skład z meczu na Camp Nou i nie był wcale taki tragiczny. 5 Mistrzów Świata (Neuer, Boateng, Muller, Lahm, Sweinsteiger) + szósty wchodzi z ławki (Gotze), do tego były Mistrz Świata (Alonso) i obecny król strzelców Bundesligi (Lewandowski). Ja wiem, że my przyzwyczailiśmy się, że jak nie ma Robbena i Riberryego to znaczy że gramy rezerwowym składem, ale ten z Camp Nou wcale taki słaby nie był.

10.05.2015 12:20