Było trochę tych zespołów w historii piłki. Barcelona w 2009, gdy wygrali 6 pucharów, była praktycznie nie do zatrzymania, podobnie my w poprzednim sezonie. Swojego czasu Milan miał kozacką ekipę, Real też. Myślę, że to my zostaniemy obwołani najlepszym zespołem w historii, jeśli obronimy LM.
28.03.2014 21:50
Ze względu na najszybciej zdobyte mistrzostwo w historii ligi cała nasza drużyna powinna znaleźć się w 11 kolejki :D
27.03.2014 18:07
BlaugranaVeB
Czyżbyś nawiązywał do pewnego portalu dla kibiców Realu? :) Kiepską pogodę tam mają, częste, gwałtowne wzrosty ciśnienia zaobserwowałem. Tak jak napisał cayman, jak nie robicie chlewu to z chęcią z Wami podyskutujemy :)
27.03.2014 06:49
cayman
A tak, pomerdało mi się.
27.03.2014 06:42
boro333
Iiii tam, myślę że Lahm nie ma mu tego za złe :D
26.03.2014 19:30
subolg
Za czasów Pepa to kojarzę głównie Adriano, Thiago no i Pedro, ale trzeba przyznać, że szkółka Barcelony wyprodukowała do tej pory nie małą ilość zdolnych piłkarzy. Jeśli oni mogą to i my :)
26.03.2014 17:55
Fajnie by było nie przegrać żadnego meczu w lidze do końca sezonu, podobnie jak kiedyś Arsenal w PL. Mam nadzieję, że się uda.
26.03.2014 05:46
Wspaniale! :D Jestem dumny, że mogę być częścią tego wszystkiego! Pozdrowienia dla wszystkich kibiców, nasz klub jest wielki!
26.03.2014 05:00
Beedie
Mówisz może o Barcelonie, która przez 2 kolejne lata przed przyjściem Guardioli nie wygrała żadnego pucharu, najadła się obciachu podczas El Clasico stawiając szpaler Realowi, w której Rijkaard zostawił w szatni chlew w postaci rozkapryszonych gwiazdeczek robiących co im się żywnie podoba? Faktycznie, gotowiec jak się patrzy.
25.03.2014 12:27
lascah
Eto zdobył z Interem potrójną koronę, superpuchar Włoch i klubowe mistrzostwo świata, a Zlatan Mistrzostwo Włoch, także superpuchar Włoch oraz mistrzostwo i superpuchar Francji, to mało? :P
25.03.2014 11:35
Hugo1982
Obiektywizm wśród kibiców piłki nożnej, dobre ;) Raz, nikt nie napisał, że Guardiola jest święty, raczej większość z nas stwierdziła, iż oczywistością jest że Katalończyk nie przepada za silnymi charakterami (zresztą co ma do tego jakaś świętość? Jego sprawa kogo darzy sympatią, a kogo nie, a nam guzik do tego), a dwa, niby dlaczego mielibyśmy nie stać murem za naszym trenerem? Dopóki nie zmarnuje nam zespołu, naszym zakichanym obowiązkiem jest go wspierać, zwłaszcza, jak zawodnik przeciwnej drużyny po nim ciśnie. No i na koniec tak jak napisał Rizzitelli, nie przypominam sobie jakichś wielkich sukcesów Mourinho w jego karierze piłkarskiej (a nie, czekaj.....), Ferguson też zdaje się nie zaliczył wszystkich pozycji na boisku za młodu, a jakoś wolno im (było) pouczać piłkarzy co powinni robić, a co nie. Tak więc.. Więcej obiektywizmu Panie Hugo ;)
25.03.2014 09:51
Eto zawsze miał wysokie mniemanie o sobie. Po części słusznie, bo jego kariery może pozazdrościć niejeden boiskowy grajek, ale z drugiej strony weź tu z takim wytrzymaj. Najbardziej rozwala mnie ostatnie zdanie. Nie szanuje? Ten człowiek jako jedyny w historii zdobył 6 pucharów w jednym roku, 2 razy wygrał ligę mistrzów, więc kogo to obchodzi co on szanuje, a co nie, skoro to jego spojrzenie na football przynosi efekty.
25.03.2014 06:00
Mogli by pocisnąć, jak już bić rekordy to tylko wysokimi wynikami :)
25.03.2014 05:55
E tam, Katalończyk potrafi się cieszyć z sukcesów ;) Zresztą, jak widać na powyższym zdjęciu, piwo mu niestraszne :D
25.03.2014 05:53
polaczekbasa
A czemu miało by nie być? ;) Nigdzie nie jest napisane, że trener w danym klubie musi akceptować wszystkich jak leci, jeden nie przepada za imprezowiczami, innemu nie pasują 'gwiazdorzy'. Między innymi to dlatego na początku jego działalności na ławce trenerskiej w Barcelonie polecieli Ronaldinho i Deco, Guardiola nie lubi niepokornych i tyle.
24.03.2014 20:09
Ulv
Jasne, po co wykazać się pewną dozą kultury i poszanowania przeciwnika, skoro można ulec powszechnemu zdziczeniu i cieszyć buźkę, gdy inni rzucają łajnem na lewo i prawo.
24.03.2014 20:02
Dobrze, że mecz jest wieczorem, zdążę wrócić z roboty i obejrzeć ewentualne świętowanie tytułu :)
24.03.2014 19:57
Franz
Przepraszam bardzo, jaka norma? Przez ostatnie sukcesy chyba się niektórym z nas system wartości poprzestawiał. Mistrzostwo Niemiec to duże osiągnięcie i chłopaki jak najbardziej mają prawo "wywijać fikołki" z tego powodu. A to, że każdego ucieszyło by powtórne zdobycie LM to inna para kaloszy. Więcej pokory na litość, bo zaczynamy się zachowywać jak niektórzy kibice Realu...
22.03.2014 19:00
Marnie to wygląda, ale mamy jeszcze 45 minut, więc myślę, że się chłopaki ogarną. 1:0 dla nas całkowicie by mnie satysfakcjonowało.
22.03.2014 16:26
Dobrze, że są świadomi że nie grają z ogórami ligi niemieckiej. Co by nie mówić o United w tym sezonie, to nadal drużyna z wysp, a oni grają do samego końca (żeby tutaj nie przypominać pewnego nieszczęsnego finału LM).
21.03.2014 17:13
Dobre losowanie. Szkoda, że Real nie trafił na Chelsea, zapewne obydwa kluby przejdą dalej. Co do United to wygramy o ile ich nie zlekceważymy. Co prawda na dzień dzisiejszy mają kiepską passę, ale kto ich tam wie.
21.03.2014 16:58
United jednak wymęczyło awans :) Może to i dobrze? Teraz Pep powinien prowadzić drużynę już tylko z myślą o LM, mistrza kraju i tak już mamy, a jak nie podbijemy rekordu wygranych spotkań w lidze to nic się nie stanie.
20.03.2014 05:57
Tja, koniec końców chyba większość trenerów bundesligi wolałaby, żeby to Bayern wygrał, jak by nie było, liga też zyskuje, jeśli gra w niej aktualny triumfator LM.
19.03.2014 12:12
doitsujin
Dwumecz z Chelsea byłby emocjonujący ze względu na rywalizację Guardioli z Mourinho. To drugi zespół którego się obawiam, bo jak by nie było parę meczów Panowie ze sobą już rozegrali i Portugalczyk wie sporo o naszym trenerze, a gramy podobną piłkę, jak Barcelona parę lat temu. W takim przypadku myślę że zadecydują indywidualne umiejętności poszczególnych piłkarzy, a w mniejszym stopniu taktyka.
19.03.2014 12:09
Van Gaal wie co mówi, w końcu sam otarł się o potrójną koronę. Ech... pamiętam jak oglądałem wtedy finał w złotych tarasach w Wawie, 3/4 sali kinowej fani Interu, tylko pojedyńcze jednostki z szalikiem Bayernu na szyi :) Tak czy inaczej mam szacunek do Holendra za to, co dla nas zrobił, oby jego słowa się sprawdziły.
19.03.2014 12:04
egzorcysta87
Podobnie jak wielu naszych kibiców w tym sezonie ;) Problem polega na tym, że Real JEST dobry, czy się to komuś podoba czy nie. Osobiście wolałbym, żebyśmy trafili na nich w samym finale. A jeszcze lepiej, gdyby nie dali rady gdzieś po drodze. Pojedynek Chelsea-Real byłby spełnieniem moich marzeń.
19.03.2014 07:52
Póki co idzie mu całkiem dobrze, więc nie widzę przeciwwskazań :) Nawet jak powtórnie nie wygramy LM to i tak ten sezon można zaliczyć do udanych.
18.03.2014 13:11
Biegan18
I dobrze że trafimy, nie musimy nic nikomu udowadniać, im łatwiej do finału, tym lepiej.
pele
Jakie nastroje panują na tej stronie, każdy wie. W godzinach szczytu nie da się tam spokojnie wejść i wyrazić swojego zdania, bo człowiek zostanie zatrolowany na śmierć. Ale tutaj, jak widać pojawiają się też głosy rozsądku.
16.03.2014 14:47
Co tu dużo pisać... Był by klops, gdyby jako pierwszy w historii wyleciał z HoF. Mam nadzieję że będzie ok.
16.03.2014 13:09
agata816
Zdań tyle, co kibiców poszczególnych lig. Od paru lat obserwuję przepychanki słowne pomiędzy kibicami ligi angielskiej i hiszpańskiej i jak to zazwyczaj bywa, prawda leży po środku. Ogólnie w społeczeństwie panuje przeświadczenie, że to PL jest silniejszą ligą, tylko co to zasadniczo oznacza? Najsilniejsza, czyli przepełniona silnymi drużynami, na których drodze obawia się stanąć praktycznie każdy w europejskich pucharach? Jak radzą sobie drużyny z wysp, wszyscy widzimy, nie tylko w LM, ale i Lidze Europy, w której nota bene europejskie średniaki mają okazję pokazać siłę swojej ligi. Najbardziej wyrównana? Od 2005 roku tylko raz się zdarzyło, żeby mistrzostwo wygrał ktoś spoza dwójki Chelsea-Manchester United, bardziej wyrównana jest choćby polska ekstraklapa. Mimo wszystko jest widowiskowa i przyjemnie się ją ogląda. Z kolei liga hiszpańska, do niedawna nudna jak flaki z olejem, przyciąga największe gwiazdy (także z wysp), powoli rośnie w siłę, a Real i Barcelona co roku typowane są na zwycięzcę ligi mistrzów. W LE słabsze drużyny też radzą sobie całkiem nieźle. Koniec końców trudno jest jednoznacznie stwierdzić, która z nich jest "silniejsza", ja tam wolę pozostać przy Bundeslidze, bo przyjemnie mi się ją ogląda. Aż tyle :)
16.03.2014 09:22
Ja go z jednej strony rozumiem, Bayern nigdy nie grał takiej piłki, część z nas podziela to zdanie, ale z drugiej strony Guardiola jako trener osiągnął więcej niż Beckenbauer i wierzę że wie co robi. Nasze aktualne wyniki bronią się same.
16.03.2014 07:01
No to luz :)
15.03.2014 19:41
Nie zawsze będziemy wygrywać 5 do jaja :) Jak na mój gust, jeszcze jedna bramka dla świętego spokoju i dociągnąć do końca.
15.03.2014 19:26
A dlaczego by nie? Przypominam, że mistrzostwo praktycznie mamy już w kieszeni, można poeksperymentować ze składem, jeśli to ma w czymś pomóc Guardioli. Szkoda tylko ewentualnego rekordu, ale zawsze można dokonać jeszcze zmian w trakcie meczu, prawda?
15.03.2014 17:53
Najszybciej zdobyte mistrzostwo w historii ligi zbliża się wielkimi krokami Panowie :)
15.03.2014 17:27
Velitaliano
Niech rzuci kamieniem ten, który jest bez winy, czy jakoś tak to szło. Rozumiem, że w swoim idealnym życiu nigdy nie ściągnąłeś nawet jednego utworu muzycznego na dysk twardy? :)
15.03.2014 07:33
Wypowiedź Guardioli jak zawsze pełna taktu i szacunku. Sytuacja jest jaka jest i wiele więcej na ten temat nie da się powiedzieć, Uli musi swoje odsiedzieć, Bayern musi grać swoje dalej. I chyba tyle.
14.03.2014 17:16
Wyjdzie po 2 latach za dobre sprawowanie. Szacunek dla Ciebie chłopie, nie wiem czy miałbym jaja, żeby nie walczyć dalej.
14.03.2014 15:00
Jak niżej, powinien sam złożyć rezygnację na ręce zarządu, to chyba jedyne logiczne wyjście. Z całym szacunkiem dla niego, chłop skroił państwo na niezły grosz i musi za to odpowiedzieć, a nasz klub nie może być w jakikolwiek sposób powiązany z podobnymi machlojami (osobiście śmiem twierdzić, że jeszcze zafundują nam parę wizyt smutnych panów ze skarbówki)
14.03.2014 08:14
Logiczne, że rekordy nie są najważniejsze, liczą się trofea, ale niech nie wciska kitu, że nikogo to nie interesuje :) Bijąc jakiś rekord przechodzi się do historii, śmiem twierdzić że to bardzo wzmacnia poczucie własnej wartości :)
14.03.2014 08:05
No to ma chłop pozamiatane.
13.03.2014 14:32
Najciekawsze z możliwych opcji to Real, albo Chelsea. Hiszpanie to obecnie najmocniejsza ekipa obok Bayernu, dwumecz z nimi to byłby kosmos, a Chelsea ze względu na rywalizację między Mou a Guardiolą. No i nie ukrywam, że miałbym małą satysfakcję, gdybyśmy dali prztyczka w nos kolejnej angielskiej drużynie :)
13.03.2014 07:57
Zawsze znajdzie się jakiś beton, który narobi siary ;)
13.03.2014 06:56
robbery170
Nie znam Twoich kolegów, ale śmiem twierdzić, że większość ludzi w naszym kraju, którzy kibicują zagranicznym drużynom mają skrzywione spojrzenie na football. Napatrzy się taki jeden z drugim na Bayern, Real czy Barcelonę, a potem każdy, kto nie zdobywa przynajmniej jednego trofeum w sezonie jest fe. Popatrz np. na ogóry ligi angielskiej, Stoke, Fulham czy inne WBA. Kibice ich drużyn dali by się pokroić, żeby ich zespoły tak "nicniepowygrywały" jak Arsenal. Podobnie jak kilkaset innych europejskich drużyn. Tak, Wenger jest dobrym trenerem, bo jak sam zauważyłeś wykształcił sporo talentów, a to że mu później pouciekali to szereg wielu różnych czynników, zdobył wiele trofeów w swojej karierze, o których większość trenerów może tylko pomarzyć ( weźmy takiego Moyes`a, żeby daleko nie szukać :) ). Nie chce mi się wyciągać kolejnych argumentów, po prostu spójrz na to z innej perspektywy.
12.03.2014 18:12
Jeśli chodzi o Atletico to nie powinni nam sprawić większych problemów, gorzej z Realem. Mają naprawdę kozacki atak, Ronaldo czy Bale jednym strzałem mogą zmienić losy meczu. Potyczka z nimi będzie jak finał, wcale nie jest powiedziane że to my przejdziemy dalej. Ale jak szaleć, to szaleć, dawać ich!
12.03.2014 13:43
robbery170
Beznadziejny trener? O_o Ten człowiek posiadając ograniczony budżet, od nastu lat z bandy podlotków tworzy drużynę walczącą o najwyższe cele, zdobył wiele trofeów. Może i nie jest 'orłem' zgarniającym co sezon po kilka pucharów, ale gość zna się na swoim fachu.
A to, że ostatnio ma niefajny nawyk krytykowania różnych rzeczy po przegranym meczu to inna bajka. Jego prawo zrzędzić, nasze olewać zrzędzenie.
12.03.2014 13:36
Wenger lubi polemizować w mediach po przegranym meczu, taki typ, ale Robben też nie jest święty, jeśli chodzi o symulkę. Ogólnie rzecz biorąc, po co wchodzić w polemikę? Było, minęło, jedziemy dalej.
12.03.2014 13:26
Alaba17
Nie Ty jeden.
Niestety dla zawodników gra w reprezentacji jest tak samo ważna (czasami ważniejsza) jak gra dla klubu, a i FIFA trzepie na tym niezły hajs, dlatego raczej nic się nie zmieni w tej kwestii.
08.09.2013 15:19
waniasquad1
O ile ma chociaż odrobinę taktu, to nie nawkładał. Na litość, to są dorośli ludzie, a nie 10-latki (z całym szacunkiem dla 10-latków) którzy zapewne szanują siebie nawzajem i swoją pracę włożoną w tą drużynę. Guardiola to szkoleniowiec światowej klasy i nie widzę powodu, dla którego miałby robić za uczniaka u Juppa.
08.09.2013 15:16
AdiFantasti
Lepiej chyba nie można tego ująć. Punkt dla Ciebie :)
04.09.2013 17:34
Florentino Perez ma dryg do finansów, a te rekordowe transfery bardzo szybko mu się zwracają. Miał też kilka wpadek, choćby z Kaką, który kosztując 65 mln, pobierał przez 4 lata po 9 mln euro za sezon i praktycznie nic Realowi nie dał. Patrząc na aspekty sportowe, przez wszystkie jego kadencje Real niewiele wygrał, przez niektórych ten klub stał się postrzegany bardziej jako instytucja do kręcenia pieniędzy niż klub sportowy, no ale w dzisiejszym świecie jedno ma z drugim wiele wspólnego. Co do transferu Bale`a to jest jak każdy widzi, za bardzo nie uszczuplił on kasy królewskich. No i... chyba tyle, koniec filozofowania.
04.09.2013 16:55
lascah
A daj im Boże! Po prostu jestem podobnego zdania co abcde, głupotą jest pisanie biografii zawodnika, który ma przed sobą jeszcze parę ładnych lat kariery. Nie mogą usiedzieć na tyłku i wytrzymać do piłkarskiej emerytury? ;)
04.09.2013 12:51
I dobrze. Cieszy fakt, że trofea został zdobyte bez większych wałków sędziowskich (jak np. w przypadku meczu Barcelony z Chelsea z 2009), nie było też wokół nas jakiegoś syfu medialnego (co często się przytrafia drużynom prowadzonym przez Mourinho). Po prostu klasa sama w sobie!
03.09.2013 18:53
Ibra, Ronaldo, Messi, Iniesta, Xavi, Van Persie, Roney, Guardiola, Mourinhio, Casillas a teraz ten. Co ich wszystkich wzięło z tymi książkami :P Chociaż Robben, nie powiem, wpadł na dosyć oryginalny pomysł :)
03.09.2013 18:22
Nie od dziś wiadomo że piłkarze Bayernu są ostoją reprezentacji Niemiec :) drugiej setki życzę co najmniej!
03.09.2013 06:25
Hilario
A wiesz dlaczego tak jest? Bo ludziom z tego wszystkiego się w głowach przewraca. Zaczyna tu panować mentalność rodem z Realu albo Chelsea, jak tylko pojawia się podejrzenie, że nowy trener może czegoś nie wygrać (przecież logiczne że nie będziemy co roku zdobywać potrójnej korony, na litość...) to już zaczyna się biadolenie.
Ja ze swojej strony nie będę miał pretensji, jeśli Guardiola nie wygra w tym sezonie LM czy nawet Bundesligi, dajmy człowiekowi popracować ze 2 sezony. Kochacie Bayern? Przestańcie narzekać, zacznijcie zachowywać się jak na kibiców Bayernu przystało, cieszcie się ze zwycięstw i wspierajcie zawodników i trenera po porażkach. Można za Guardiolą nie przepadać, ale jak by nie było, on jest w tej chwili "nasz" i powinniśmy stać za nim murem.
02.09.2013 21:10
Jeśli mają powtórzyć sukces z zeszłego sezonu to niech wygrywają i po 1-0, nie obrażę się. Co do zdjęcia to... chłopaki wbijają gwoździe. Swoją drogą, dlaczego mówi się że Niemki są brzydkie? :)
02.09.2013 20:20
Mądrość Pereza polega na tym, że sprowadzając jakiegoś piłkarza nabywa sobie część praw do jego wizerunku (różnie z tym bywa czasami 50% a czasami i 100%). Transfer Ronaldo już dawno im się zwrócił, Bale nie jest tak medialny, ale i tutaj na przestrzeni paru sezonów nikt nie będzie pamiętał o tych 100 mln (czy ile oni tam w końcu za niego dali, nadal nie ma jednoznacznej informacji). Mimo wszystko pozostaje niesmak, żaden piłkarz na świecie nie jest wart takiej sumy, no ale to już nie moja sprawa, kibice Realu z tego co widzę są zadowoleni. Ja tylko dziękuję Bogu, że ludzi z zarządu Bayernu jeszcze tak nie powaliło.
02.09.2013 08:24
wooboodoo
Nie pisz że ktoś nie zna się na piłce, to dziecinne. To że akurat w tej kwestii nie ma racji (z całym szacunkiem dla Ciebie checix69 ) nie znaczy, że nie zna się na footballu.
Co do reszty to się zgadzam. Jeśli ktoś przychodzi do zespołu któremu powodzi się raczej kiepsko, nikt nie będzie miał pretensji, jeśli nie uda mu się podnieść poziomu drużyny (no... powiedzmy że dużych pretensji). Natomiast jeśli nowy trener przychodzi do klubu po sukcesach na skalę międzynarodową, co możemy zobaczy na przykładzie Pepa, cóż... wystarczy spojrzeć co się tutaj działo po superpucharze Niemiec i ligowym starcie :)
01.09.2013 19:58
Coś w rodzaju dzisiejszego meczu TVN vs Politycy :D A tak na poważnie to fantastycznie, że pamiętamy o potrzebujących, właśnie takie rzeczy potwierdzają 'wielkość' tego klubu.
01.09.2013 19:51
Mourinho Mourinho... Wielki trener, beznadziejny charakter :) Jego problem jest taki, że w tym całym swoim " jestem The Special One" nie zna umiaru, a już zwłaszcza gdy gra przeciwko Barcelonie, albo Guardioli. Wiecznie tylko sędziowie źli, UEFA przeciw niemu, dziennikarze też bee, piłkarze przeciwnej drużyny bee, wszystko bee.
01.09.2013 14:40
checix69
Chodzi Ci o zespół Riijkarda, który przez dwa lata z rzędu przed przyjściem Guardioli nie zdobył żadnego trofeum, z którego Pep na dzień dobry wywalił największe gwiazdy i wprowadził do zespołu kilku nowych graczy? Litości, nie powielaj hejtujących teorii kibiców Realu. Stylu Guardiola też nie skopiował od Rijjkarda, bo sławną tiki-takę (w której nota bene piłkarze Barcy chyba już się pogubili, wymiana mozolnych podań na swojej połowie to przerost formy nad treścią) wprowadził do Barcy Cruyff. Stary, Pep Zdobył 6 pucharów w jednym sezonie, twierdzenie że to zasługa trenera, który opuścił klub na dobry rok przed tymi sukcesami i który zostawił drużynę w rozsypce, jest nie na miejscu.
01.09.2013 14:27
Czytałem autobiografię Ibry, dosyć dokładnie opisał w niej swój konflikt z Pepem i z tego co rozumiem nie chodzi o to, że Guardiola nie jest mężczyzną tylko po prostu ma odmienny charakter i podejście do życia niż Zlatan, jest mniej konfliktowy, woli bardziej 'grzecznych piłkarzy'. Ibrahimovic natomiast nie widzi nic złego w kopaniu własnych kolegów z drużyny, biciu się na treningach czy wydzieraniu gęby na boisku. W sumie nie ma co tego komentować, ich konflikt ich sprawa.
STOPBVB
A dlaczego miałby przejmować jakiś słaby zespół? Bo jakaś grupa jego przeciwników sobie tego życzy? To jest jego kariera i ma prawo robić z nią co chce, na szczęście jeszcze go na tyle nie powaliło, żeby sugerować się czyimś zdaniem na swój temat. Jest jednym z najbardziej utytułowanych trenerów w historii i ma prawo pracować dla najlepszych, poza tym wygrał dla nas superpuchar więc trochę szacunku.
01.09.2013 14:17
Najpierw wszyscy go tutaj chwalą za szacunek dla naszej drużyny, a teraz po nim jedziecie. Mou jaki jest każdy widzi, czasami ambicja przesłania mu zdrowy rozsądek. Jest wielkim trenerem, ale charakter ma paskudny, w dodatku nikt go chyba nie poinformował o aktualnych przepisach dotyczących fauli.
01.09.2013 13:50
A potem kibice znowu będą gadać, że Guardiola przychodzi na gotowe i sam nic nie potrafi zrobić :) Chociaż jak pokazuje przykład Barcelony to nie do końca prawda, bo byli w dołku przed jego przyjściem, są też po jego odejściu. Pep ma swój własny styl i na pewno coś pozmienia, w końcu to trener z zasługami, a nie asystent, który dostaje gotowca z poleceniem kontynuowania tej samej taktyki. Ma chłop u mnie spory kredyt zaufania :)
02.05.2013 13:09
Miło ze strony Franka że dał mu tą koszulkę :) Chociaż ciekawe czy ostatecznie mu jej nie zabrali, różne historie już się zdarzały.
02.05.2013 13:02
Wspaniały mecz, historyczny wynik :) Swoją drogą potwierdziło się, że Barcelona to jednak nie samograj jak wszyscy sądzili, bez Guardioli nie idzie im już tak dobrze :)
02.05.2013 07:56
Strona o tematyce sportowej, a Ci się będą o gramatykę kłócić...
01.05.2013 15:35
fcbmx2
"Klop - " Może się zdarzyć, że dostaniemy od Bayernu prawdziwe lanie, jednak będzie to najszczęśliwsza porażka w historii."
Oni już teraz nastawiają się na porazkę z nami i swiętowanie 2 miejsca - mamy puchar :)"
Mam podobne zdanie co Nacjonalizm, moim zdaniem Klop liczy na to, że do finału podejdziemy tak jak Real do pierwszego meczu z BVB. Liczę tylko, że nasi chłopcy mają dosyć oleju w głowie, żeby podejść do tego meczu z maksymalnym zaangażowaniem. Zresztą wierzę, że po ostatnich 2 finałach wiedzą już, że trzeba dać z siebie 200% bo inaczej kolejny raz raz uwalimy. Swoją drogą to ciekawe że wśród tuzów piłki nożnej wymienia się najczęściej Real, Barcelonę czy Manchester, podczas gdy nasz Bayern na przestrzeni ostatnich 4 sezonów już po raz 3 jest w finale LM co też jest niemałym osiągnięciem :)
01.05.2013 14:39
Z tradycją to jest niestety taka niefajna sprawa, że wystarczy nieodpowiednia osoba na wysokim stanowisku, żeby zniszczyć wieloletni dorobek klubu i kibiców. Wystarczy podać takiego Rosella, który w krótkim czasie rozwalił Barcelonie 100-letnią tradycję noszenia koszulek bez reklam, czy to co dzieje się w Realu Madryt, wartości prezentowane przez Santiago Bernabeu ostatnimi laty poszły spać do lamusa, albo zarządy klubów wyprzedające prawa własności szejkom i innym magnatom ze wschodu. Mam nadzieję, że nas to nigdy nie spotka, w końcu Niemcy są narodem konsekwentnym, ale kto wie, co może odbić naszemu zarządowi za np. 50 lat :) No ale póki co trzeba się cieszyć z tradycji jaką posiadamy, bo w dzisiejszych czasach, rządzących przez pieniądz to prawdziwy skarb.
01.05.2013 08:07
No i gitara, 2 zespoły z Niemiec w finale :) Chłopaki z Madrytu mimo wszystko pokazali klasę, mecz był naprawdę emocjonujący. Mam tylko nadzieję, że nie będziemy jutro narażeni na podobne emocje :]
30.04.2013 22:42
Ale jaja :D 2:0
30.04.2013 22:31
Michuuu
Rany, chłopie wyrażaj się, tu nie obora...
30.04.2013 22:28
Hubertus82
Jak to są 3 tiry to chyba nie pamiętasz gry Chelsea z zeszłego sezonu. Borussia gra bardzo dobrze, nie wiem jak można się czepiać ich gry.
30.04.2013 22:14
Makaj
Skandal to jest że Ramos jeszcze bez kartki po boisku chodzi...
30.04.2013 22:06
Po finale z 2005 r w footballu nic mnie już nie zdziwi, Real jak najbardziej może to jeszcze wygrać :]
30.04.2013 22:02
Bardzo ciekawy mecz mamy na SB :) Real powinien spokojnie prowadzić 2:0 nie wiem czemu tego nie trafili. Trzymam kciuki za Borussie, liczę na niemiecki finał, chociaż jeszcze wszystko może się zdarzyć, królewscy cisną
30.04.2013 21:48
A ja mam nadzieję (o ile to prawda), że nasz klub zachowa się z klasą i będą prowadzić rozmowy z BVB, a nie po świńsku ugadywać się z piłkarzem za ich plecami i wykorzystywać jakieś kruczki prawne.
26.04.2013 08:26
Fajny artykuł, ale mam taką uwagę. Chodzi o to nieszczęsne piwo, które z wiadomych powodów jest zabronione na stadionach w Anglii, każdy kto choć trochę zna historię footballu wie dlaczego. Więc zdanie "Czego Premiership może się nauczyć od Bundesligi?" jest tutaj akurat chybione, nie chcemy chyba powtórki z chlewu, jaki panował tam w latach 80? ;) Podobnie chyba ma się sprawa z miejscami stojącymi.
Co do stadionów to się zgadzam, aczkolwiek nie wiem, czemu autorowi nie podoba się Emirates Stadium, jak dla mnie jeden z najładniejszych w Europie. A jeśli chodzi o prawa własności to zgadzam się Makajem, mam nadzieję, że nigdy nie będzie takiej sytuacji w Bundeslidze, bo szejkowie, gdy przychodzą do klubu niszczą jego wizerunek i wartości.
Ogólnie liga angielska jest uważana za najsilniejszą z lig, chociaż ja się z tym nie zgadzam, jak na mój chłopski rozum o sile ligi decyduje to, jak ich zespołom powodzi się na arenie międzynarodowej, a jak pokazała tegoroczna LM i LE, nie idzie im za dobrze (no... poza Chelsea). Poza tym fani drużyn angielskich zawsze podają argument, że tak dużo drużyn walczy co roku o mistrza, tylko co z tego, skoro od 9 lat i tak zawsze wygrywa Manchester United albo Chelsea (z jednorazowym wypadkiem przy pracy, gdy rok temu wygrało City, a i to w 90 minucie ostatniej kolejki sezonu). Czy Bundesliga jest silniejsza od Premier League? Lada moment będzie :) Czy jest ciekawsza? Rzecz gustu, dla mnie już jest :)
26.04.2013 07:50
kolololo1985
Przecież widać że to ściema. Zwyczajny troll. Ale nawet jeśli naprawdę kibicuje od 1,5 roku to co z tego? A od kiedy niby miał kibicować? W necie panuje jakieś chore przekonanie, że tylko Ci którzy mają kilkuletni staż są prawdziwymi kibicami, reszta to sezonowcy. Kiedyś przecież trzeba zacząć prawda? A potem patrzymy na sytuację jak np. na stronie Realu czy Barcelony (zresztą ostatnio wszędzie), gdzie jeden przez drugiego przekrzykują się ile to już lat są fanami danej drużyny, można się pośmiać.
25.04.2013 20:27
blancom
Tak tak, Guardiola do niego zadzwonił i zasugerował, że powinien ugryźć jakiegoś typa na boisku... nie osiągajmy granic absurdu ;) I nie pisz wszystkiego dużą czcionką.
A jeśli chodzi o sam transfer to jestem na nie, Suarez zachowuje się na boisku jak dziki zwierz, pluje, gryzie, odwala symulantkę, a potem zdziwienie że ktoś ma do niego pretensje. Nie chcę, żeby jego wybryki wpłynęły na wizerunek naszego klubu.
25.04.2013 18:05
No i najważniejsze osiągnięcie ciągle przed nami, potrójna korona! To było by coś... A tak to pozostaje nam natracić jak najmniej bramek, zdobyć jeszcze kilka punktów w tabeli no i gole.
25.04.2013 14:56
Wydaje mi się, że problem może być inny, mianowicie Guardiola nie lubi indywidualistów (nie tyle nawet na boisku co poza nim). Wystarczy popatrzeć jak było z Ibrahimoviciem, Eto, Ronaldinho czy Deco. Ciekawe jak to się potoczy, chociaż wolałbym, żeby został.
25.04.2013 14:02
@Gomez333
Cieszyli się, a na drugi dzień sami dostali baty od BVB. Tak więc nie ma co się śmiać z porażki innych bo można samemu dostać po tyłku i jeszcze wyjść na idiotę :)
25.04.2013 12:47
Gomez333
"Bayern nie tylko zmiazdzyl Barcelone i ich filozofie. On zmiazdzyl ich epoke."
Nie tyle zmiażdżył co zakończył :) Barca zapisała się w historii piłki jako zespół, który w jednym sezonie zdobył 6 trofeów, szacunek im się należy, ale każda dobra passa kiedyś się kończy. Cieszy też wynik w bezpośrednim starciu z nimi, bo jesteśmy na remis jeśli chodzi o puchary europy i najwyższy czas znowu wyjść na prowadzenie :) Swoją drogą jak pamiętam tą całą tiki-takę Barcy z pierwszego sezonu Guardioli u nich (sezon 08/09, większość kibiców zresztą pamięta niesławne 4:0 w meczu z nimi) to wtedy grali naprawdę szybko, wymieniając podania pod polem karnym przeciwnika i rozkładając jego obronę na łopatki. A teraz tak zapatrzyli się w swoją filozofię, że klepią dla samego klepania, nawet na własnej połowie, chociaż nic im to nie daje poza statystyką.
25.04.2013 12:24
@Nacjonalizm
Myślę, że podobną postawę mają kibice Bayernu i Borussi, większość z nas chce niemieckiego finału :] Jakby nie było, to spory prestiż dla naszej ligi, więc trzeba odstawić wzajemne pretensje i wspierać piłkarzy z Dortmundu :)
Było trochę tych zespołów w historii piłki. Barcelona w 2009, gdy wygrali 6 pucharów, była praktycznie nie do zatrzymania, podobnie my w poprzednim sezonie. Swojego czasu Milan miał kozacką ekipę, Real też. Myślę, że to my zostaniemy obwołani najlepszym zespołem w historii, jeśli obronimy LM.
28.03.2014 21:50
Ze względu na najszybciej zdobyte mistrzostwo w historii ligi cała nasza drużyna powinna znaleźć się w 11 kolejki :D
27.03.2014 18:07
BlaugranaVeB
Czyżbyś nawiązywał do pewnego portalu dla kibiców Realu? :) Kiepską pogodę tam mają, częste, gwałtowne wzrosty ciśnienia zaobserwowałem. Tak jak napisał cayman, jak nie robicie chlewu to z chęcią z Wami podyskutujemy :)
27.03.2014 06:49
cayman
A tak, pomerdało mi się.
27.03.2014 06:42
boro333
Iiii tam, myślę że Lahm nie ma mu tego za złe :D
26.03.2014 19:30
subolg
Za czasów Pepa to kojarzę głównie Adriano, Thiago no i Pedro, ale trzeba przyznać, że szkółka Barcelony wyprodukowała do tej pory nie małą ilość zdolnych piłkarzy. Jeśli oni mogą to i my :)
26.03.2014 17:55
Fajnie by było nie przegrać żadnego meczu w lidze do końca sezonu, podobnie jak kiedyś Arsenal w PL. Mam nadzieję, że się uda.
26.03.2014 05:46
Wspaniale! :D Jestem dumny, że mogę być częścią tego wszystkiego! Pozdrowienia dla wszystkich kibiców, nasz klub jest wielki!
26.03.2014 05:00
Beedie
Mówisz może o Barcelonie, która przez 2 kolejne lata przed przyjściem Guardioli nie wygrała żadnego pucharu, najadła się obciachu podczas El Clasico stawiając szpaler Realowi, w której Rijkaard zostawił w szatni chlew w postaci rozkapryszonych gwiazdeczek robiących co im się żywnie podoba? Faktycznie, gotowiec jak się patrzy.
25.03.2014 12:27
lascah
Eto zdobył z Interem potrójną koronę, superpuchar Włoch i klubowe mistrzostwo świata, a Zlatan Mistrzostwo Włoch, także superpuchar Włoch oraz mistrzostwo i superpuchar Francji, to mało? :P
25.03.2014 11:35
Hugo1982
Obiektywizm wśród kibiców piłki nożnej, dobre ;) Raz, nikt nie napisał, że Guardiola jest święty, raczej większość z nas stwierdziła, iż oczywistością jest że Katalończyk nie przepada za silnymi charakterami (zresztą co ma do tego jakaś świętość? Jego sprawa kogo darzy sympatią, a kogo nie, a nam guzik do tego), a dwa, niby dlaczego mielibyśmy nie stać murem za naszym trenerem? Dopóki nie zmarnuje nam zespołu, naszym zakichanym obowiązkiem jest go wspierać, zwłaszcza, jak zawodnik przeciwnej drużyny po nim ciśnie. No i na koniec tak jak napisał Rizzitelli, nie przypominam sobie jakichś wielkich sukcesów Mourinho w jego karierze piłkarskiej (a nie, czekaj.....), Ferguson też zdaje się nie zaliczył wszystkich pozycji na boisku za młodu, a jakoś wolno im (było) pouczać piłkarzy co powinni robić, a co nie. Tak więc.. Więcej obiektywizmu Panie Hugo ;)
25.03.2014 09:51
Eto zawsze miał wysokie mniemanie o sobie. Po części słusznie, bo jego kariery może pozazdrościć niejeden boiskowy grajek, ale z drugiej strony weź tu z takim wytrzymaj. Najbardziej rozwala mnie ostatnie zdanie. Nie szanuje? Ten człowiek jako jedyny w historii zdobył 6 pucharów w jednym roku, 2 razy wygrał ligę mistrzów, więc kogo to obchodzi co on szanuje, a co nie, skoro to jego spojrzenie na football przynosi efekty.
25.03.2014 06:00
Mogli by pocisnąć, jak już bić rekordy to tylko wysokimi wynikami :)
25.03.2014 05:55
E tam, Katalończyk potrafi się cieszyć z sukcesów ;) Zresztą, jak widać na powyższym zdjęciu, piwo mu niestraszne :D
25.03.2014 05:53
polaczekbasa
A czemu miało by nie być? ;) Nigdzie nie jest napisane, że trener w danym klubie musi akceptować wszystkich jak leci, jeden nie przepada za imprezowiczami, innemu nie pasują 'gwiazdorzy'. Między innymi to dlatego na początku jego działalności na ławce trenerskiej w Barcelonie polecieli Ronaldinho i Deco, Guardiola nie lubi niepokornych i tyle.
24.03.2014 20:09
Ulv
Jasne, po co wykazać się pewną dozą kultury i poszanowania przeciwnika, skoro można ulec powszechnemu zdziczeniu i cieszyć buźkę, gdy inni rzucają łajnem na lewo i prawo.
24.03.2014 20:02
Dobrze, że mecz jest wieczorem, zdążę wrócić z roboty i obejrzeć ewentualne świętowanie tytułu :)
24.03.2014 19:57
Franz
Przepraszam bardzo, jaka norma? Przez ostatnie sukcesy chyba się niektórym z nas system wartości poprzestawiał. Mistrzostwo Niemiec to duże osiągnięcie i chłopaki jak najbardziej mają prawo "wywijać fikołki" z tego powodu. A to, że każdego ucieszyło by powtórne zdobycie LM to inna para kaloszy. Więcej pokory na litość, bo zaczynamy się zachowywać jak niektórzy kibice Realu...
22.03.2014 19:00
Marnie to wygląda, ale mamy jeszcze 45 minut, więc myślę, że się chłopaki ogarną. 1:0 dla nas całkowicie by mnie satysfakcjonowało.
22.03.2014 16:26
Dobrze, że są świadomi że nie grają z ogórami ligi niemieckiej. Co by nie mówić o United w tym sezonie, to nadal drużyna z wysp, a oni grają do samego końca (żeby tutaj nie przypominać pewnego nieszczęsnego finału LM).
21.03.2014 17:13
Dobre losowanie. Szkoda, że Real nie trafił na Chelsea, zapewne obydwa kluby przejdą dalej. Co do United to wygramy o ile ich nie zlekceważymy. Co prawda na dzień dzisiejszy mają kiepską passę, ale kto ich tam wie.
21.03.2014 16:58
United jednak wymęczyło awans :) Może to i dobrze? Teraz Pep powinien prowadzić drużynę już tylko z myślą o LM, mistrza kraju i tak już mamy, a jak nie podbijemy rekordu wygranych spotkań w lidze to nic się nie stanie.
20.03.2014 05:57
Tja, koniec końców chyba większość trenerów bundesligi wolałaby, żeby to Bayern wygrał, jak by nie było, liga też zyskuje, jeśli gra w niej aktualny triumfator LM.
19.03.2014 12:12
doitsujin
Dwumecz z Chelsea byłby emocjonujący ze względu na rywalizację Guardioli z Mourinho. To drugi zespół którego się obawiam, bo jak by nie było parę meczów Panowie ze sobą już rozegrali i Portugalczyk wie sporo o naszym trenerze, a gramy podobną piłkę, jak Barcelona parę lat temu. W takim przypadku myślę że zadecydują indywidualne umiejętności poszczególnych piłkarzy, a w mniejszym stopniu taktyka.
19.03.2014 12:09
Van Gaal wie co mówi, w końcu sam otarł się o potrójną koronę. Ech... pamiętam jak oglądałem wtedy finał w złotych tarasach w Wawie, 3/4 sali kinowej fani Interu, tylko pojedyńcze jednostki z szalikiem Bayernu na szyi :) Tak czy inaczej mam szacunek do Holendra za to, co dla nas zrobił, oby jego słowa się sprawdziły.
19.03.2014 12:04
egzorcysta87
Podobnie jak wielu naszych kibiców w tym sezonie ;) Problem polega na tym, że Real JEST dobry, czy się to komuś podoba czy nie. Osobiście wolałbym, żebyśmy trafili na nich w samym finale. A jeszcze lepiej, gdyby nie dali rady gdzieś po drodze. Pojedynek Chelsea-Real byłby spełnieniem moich marzeń.
19.03.2014 07:52
Póki co idzie mu całkiem dobrze, więc nie widzę przeciwwskazań :) Nawet jak powtórnie nie wygramy LM to i tak ten sezon można zaliczyć do udanych.
18.03.2014 13:11
Biegan18
I dobrze że trafimy, nie musimy nic nikomu udowadniać, im łatwiej do finału, tym lepiej.
pele
Jakie nastroje panują na tej stronie, każdy wie. W godzinach szczytu nie da się tam spokojnie wejść i wyrazić swojego zdania, bo człowiek zostanie zatrolowany na śmierć. Ale tutaj, jak widać pojawiają się też głosy rozsądku.
16.03.2014 14:47
Co tu dużo pisać... Był by klops, gdyby jako pierwszy w historii wyleciał z HoF. Mam nadzieję że będzie ok.
16.03.2014 13:09
agata816
Zdań tyle, co kibiców poszczególnych lig. Od paru lat obserwuję przepychanki słowne pomiędzy kibicami ligi angielskiej i hiszpańskiej i jak to zazwyczaj bywa, prawda leży po środku. Ogólnie w społeczeństwie panuje przeświadczenie, że to PL jest silniejszą ligą, tylko co to zasadniczo oznacza? Najsilniejsza, czyli przepełniona silnymi drużynami, na których drodze obawia się stanąć praktycznie każdy w europejskich pucharach? Jak radzą sobie drużyny z wysp, wszyscy widzimy, nie tylko w LM, ale i Lidze Europy, w której nota bene europejskie średniaki mają okazję pokazać siłę swojej ligi. Najbardziej wyrównana? Od 2005 roku tylko raz się zdarzyło, żeby mistrzostwo wygrał ktoś spoza dwójki Chelsea-Manchester United, bardziej wyrównana jest choćby polska ekstraklapa. Mimo wszystko jest widowiskowa i przyjemnie się ją ogląda. Z kolei liga hiszpańska, do niedawna nudna jak flaki z olejem, przyciąga największe gwiazdy (także z wysp), powoli rośnie w siłę, a Real i Barcelona co roku typowane są na zwycięzcę ligi mistrzów. W LE słabsze drużyny też radzą sobie całkiem nieźle. Koniec końców trudno jest jednoznacznie stwierdzić, która z nich jest "silniejsza", ja tam wolę pozostać przy Bundeslidze, bo przyjemnie mi się ją ogląda. Aż tyle :)
16.03.2014 09:22
Ja go z jednej strony rozumiem, Bayern nigdy nie grał takiej piłki, część z nas podziela to zdanie, ale z drugiej strony Guardiola jako trener osiągnął więcej niż Beckenbauer i wierzę że wie co robi. Nasze aktualne wyniki bronią się same.
16.03.2014 07:01
No to luz :)
15.03.2014 19:41
Nie zawsze będziemy wygrywać 5 do jaja :) Jak na mój gust, jeszcze jedna bramka dla świętego spokoju i dociągnąć do końca.
15.03.2014 19:26
A dlaczego by nie? Przypominam, że mistrzostwo praktycznie mamy już w kieszeni, można poeksperymentować ze składem, jeśli to ma w czymś pomóc Guardioli. Szkoda tylko ewentualnego rekordu, ale zawsze można dokonać jeszcze zmian w trakcie meczu, prawda?
15.03.2014 17:53
Najszybciej zdobyte mistrzostwo w historii ligi zbliża się wielkimi krokami Panowie :)
15.03.2014 17:27
Velitaliano
Niech rzuci kamieniem ten, który jest bez winy, czy jakoś tak to szło. Rozumiem, że w swoim idealnym życiu nigdy nie ściągnąłeś nawet jednego utworu muzycznego na dysk twardy? :)
15.03.2014 07:33
Wypowiedź Guardioli jak zawsze pełna taktu i szacunku. Sytuacja jest jaka jest i wiele więcej na ten temat nie da się powiedzieć, Uli musi swoje odsiedzieć, Bayern musi grać swoje dalej. I chyba tyle.
14.03.2014 17:16
Wyjdzie po 2 latach za dobre sprawowanie. Szacunek dla Ciebie chłopie, nie wiem czy miałbym jaja, żeby nie walczyć dalej.
14.03.2014 15:00
Jak niżej, powinien sam złożyć rezygnację na ręce zarządu, to chyba jedyne logiczne wyjście. Z całym szacunkiem dla niego, chłop skroił państwo na niezły grosz i musi za to odpowiedzieć, a nasz klub nie może być w jakikolwiek sposób powiązany z podobnymi machlojami (osobiście śmiem twierdzić, że jeszcze zafundują nam parę wizyt smutnych panów ze skarbówki)
14.03.2014 08:14
Logiczne, że rekordy nie są najważniejsze, liczą się trofea, ale niech nie wciska kitu, że nikogo to nie interesuje :) Bijąc jakiś rekord przechodzi się do historii, śmiem twierdzić że to bardzo wzmacnia poczucie własnej wartości :)
14.03.2014 08:05
No to ma chłop pozamiatane.
13.03.2014 14:32
Najciekawsze z możliwych opcji to Real, albo Chelsea. Hiszpanie to obecnie najmocniejsza ekipa obok Bayernu, dwumecz z nimi to byłby kosmos, a Chelsea ze względu na rywalizację między Mou a Guardiolą. No i nie ukrywam, że miałbym małą satysfakcję, gdybyśmy dali prztyczka w nos kolejnej angielskiej drużynie :)
13.03.2014 07:57
Zawsze znajdzie się jakiś beton, który narobi siary ;)
13.03.2014 06:56
robbery170
Nie znam Twoich kolegów, ale śmiem twierdzić, że większość ludzi w naszym kraju, którzy kibicują zagranicznym drużynom mają skrzywione spojrzenie na football. Napatrzy się taki jeden z drugim na Bayern, Real czy Barcelonę, a potem każdy, kto nie zdobywa przynajmniej jednego trofeum w sezonie jest fe. Popatrz np. na ogóry ligi angielskiej, Stoke, Fulham czy inne WBA. Kibice ich drużyn dali by się pokroić, żeby ich zespoły tak "nicniepowygrywały" jak Arsenal. Podobnie jak kilkaset innych europejskich drużyn. Tak, Wenger jest dobrym trenerem, bo jak sam zauważyłeś wykształcił sporo talentów, a to że mu później pouciekali to szereg wielu różnych czynników, zdobył wiele trofeów w swojej karierze, o których większość trenerów może tylko pomarzyć ( weźmy takiego Moyes`a, żeby daleko nie szukać :) ). Nie chce mi się wyciągać kolejnych argumentów, po prostu spójrz na to z innej perspektywy.
12.03.2014 18:12
Jeśli chodzi o Atletico to nie powinni nam sprawić większych problemów, gorzej z Realem. Mają naprawdę kozacki atak, Ronaldo czy Bale jednym strzałem mogą zmienić losy meczu. Potyczka z nimi będzie jak finał, wcale nie jest powiedziane że to my przejdziemy dalej. Ale jak szaleć, to szaleć, dawać ich!
12.03.2014 13:43
robbery170
Beznadziejny trener? O_o Ten człowiek posiadając ograniczony budżet, od nastu lat z bandy podlotków tworzy drużynę walczącą o najwyższe cele, zdobył wiele trofeów. Może i nie jest 'orłem' zgarniającym co sezon po kilka pucharów, ale gość zna się na swoim fachu.
A to, że ostatnio ma niefajny nawyk krytykowania różnych rzeczy po przegranym meczu to inna bajka. Jego prawo zrzędzić, nasze olewać zrzędzenie.
12.03.2014 13:36
Wenger lubi polemizować w mediach po przegranym meczu, taki typ, ale Robben też nie jest święty, jeśli chodzi o symulkę. Ogólnie rzecz biorąc, po co wchodzić w polemikę? Było, minęło, jedziemy dalej.
12.03.2014 13:26
Alaba17
Nie Ty jeden.
Niestety dla zawodników gra w reprezentacji jest tak samo ważna (czasami ważniejsza) jak gra dla klubu, a i FIFA trzepie na tym niezły hajs, dlatego raczej nic się nie zmieni w tej kwestii.
08.09.2013 15:19
waniasquad1
O ile ma chociaż odrobinę taktu, to nie nawkładał. Na litość, to są dorośli ludzie, a nie 10-latki (z całym szacunkiem dla 10-latków) którzy zapewne szanują siebie nawzajem i swoją pracę włożoną w tą drużynę. Guardiola to szkoleniowiec światowej klasy i nie widzę powodu, dla którego miałby robić za uczniaka u Juppa.
08.09.2013 15:16
AdiFantasti
Lepiej chyba nie można tego ująć. Punkt dla Ciebie :)
04.09.2013 17:34
Florentino Perez ma dryg do finansów, a te rekordowe transfery bardzo szybko mu się zwracają. Miał też kilka wpadek, choćby z Kaką, który kosztując 65 mln, pobierał przez 4 lata po 9 mln euro za sezon i praktycznie nic Realowi nie dał. Patrząc na aspekty sportowe, przez wszystkie jego kadencje Real niewiele wygrał, przez niektórych ten klub stał się postrzegany bardziej jako instytucja do kręcenia pieniędzy niż klub sportowy, no ale w dzisiejszym świecie jedno ma z drugim wiele wspólnego. Co do transferu Bale`a to jest jak każdy widzi, za bardzo nie uszczuplił on kasy królewskich. No i... chyba tyle, koniec filozofowania.
04.09.2013 16:55
lascah
A daj im Boże! Po prostu jestem podobnego zdania co abcde, głupotą jest pisanie biografii zawodnika, który ma przed sobą jeszcze parę ładnych lat kariery. Nie mogą usiedzieć na tyłku i wytrzymać do piłkarskiej emerytury? ;)
04.09.2013 12:51
I dobrze. Cieszy fakt, że trofea został zdobyte bez większych wałków sędziowskich (jak np. w przypadku meczu Barcelony z Chelsea z 2009), nie było też wokół nas jakiegoś syfu medialnego (co często się przytrafia drużynom prowadzonym przez Mourinho). Po prostu klasa sama w sobie!
03.09.2013 18:53
Ibra, Ronaldo, Messi, Iniesta, Xavi, Van Persie, Roney, Guardiola, Mourinhio, Casillas a teraz ten. Co ich wszystkich wzięło z tymi książkami :P Chociaż Robben, nie powiem, wpadł na dosyć oryginalny pomysł :)
03.09.2013 18:22
Nie od dziś wiadomo że piłkarze Bayernu są ostoją reprezentacji Niemiec :) drugiej setki życzę co najmniej!
03.09.2013 06:25
Hilario
A wiesz dlaczego tak jest? Bo ludziom z tego wszystkiego się w głowach przewraca. Zaczyna tu panować mentalność rodem z Realu albo Chelsea, jak tylko pojawia się podejrzenie, że nowy trener może czegoś nie wygrać (przecież logiczne że nie będziemy co roku zdobywać potrójnej korony, na litość...) to już zaczyna się biadolenie.
Ja ze swojej strony nie będę miał pretensji, jeśli Guardiola nie wygra w tym sezonie LM czy nawet Bundesligi, dajmy człowiekowi popracować ze 2 sezony. Kochacie Bayern? Przestańcie narzekać, zacznijcie zachowywać się jak na kibiców Bayernu przystało, cieszcie się ze zwycięstw i wspierajcie zawodników i trenera po porażkach. Można za Guardiolą nie przepadać, ale jak by nie było, on jest w tej chwili "nasz" i powinniśmy stać za nim murem.
02.09.2013 21:10
Jeśli mają powtórzyć sukces z zeszłego sezonu to niech wygrywają i po 1-0, nie obrażę się. Co do zdjęcia to... chłopaki wbijają gwoździe. Swoją drogą, dlaczego mówi się że Niemki są brzydkie? :)
02.09.2013 20:20
Mądrość Pereza polega na tym, że sprowadzając jakiegoś piłkarza nabywa sobie część praw do jego wizerunku (różnie z tym bywa czasami 50% a czasami i 100%). Transfer Ronaldo już dawno im się zwrócił, Bale nie jest tak medialny, ale i tutaj na przestrzeni paru sezonów nikt nie będzie pamiętał o tych 100 mln (czy ile oni tam w końcu za niego dali, nadal nie ma jednoznacznej informacji). Mimo wszystko pozostaje niesmak, żaden piłkarz na świecie nie jest wart takiej sumy, no ale to już nie moja sprawa, kibice Realu z tego co widzę są zadowoleni. Ja tylko dziękuję Bogu, że ludzi z zarządu Bayernu jeszcze tak nie powaliło.
02.09.2013 08:24
wooboodoo
Nie pisz że ktoś nie zna się na piłce, to dziecinne. To że akurat w tej kwestii nie ma racji (z całym szacunkiem dla Ciebie checix69 ) nie znaczy, że nie zna się na footballu.
Co do reszty to się zgadzam. Jeśli ktoś przychodzi do zespołu któremu powodzi się raczej kiepsko, nikt nie będzie miał pretensji, jeśli nie uda mu się podnieść poziomu drużyny (no... powiedzmy że dużych pretensji). Natomiast jeśli nowy trener przychodzi do klubu po sukcesach na skalę międzynarodową, co możemy zobaczy na przykładzie Pepa, cóż... wystarczy spojrzeć co się tutaj działo po superpucharze Niemiec i ligowym starcie :)
01.09.2013 19:58
Coś w rodzaju dzisiejszego meczu TVN vs Politycy :D A tak na poważnie to fantastycznie, że pamiętamy o potrzebujących, właśnie takie rzeczy potwierdzają 'wielkość' tego klubu.
01.09.2013 19:51
Mourinho Mourinho... Wielki trener, beznadziejny charakter :) Jego problem jest taki, że w tym całym swoim " jestem The Special One" nie zna umiaru, a już zwłaszcza gdy gra przeciwko Barcelonie, albo Guardioli. Wiecznie tylko sędziowie źli, UEFA przeciw niemu, dziennikarze też bee, piłkarze przeciwnej drużyny bee, wszystko bee.
01.09.2013 14:40
checix69
Chodzi Ci o zespół Riijkarda, który przez dwa lata z rzędu przed przyjściem Guardioli nie zdobył żadnego trofeum, z którego Pep na dzień dobry wywalił największe gwiazdy i wprowadził do zespołu kilku nowych graczy? Litości, nie powielaj hejtujących teorii kibiców Realu. Stylu Guardiola też nie skopiował od Rijjkarda, bo sławną tiki-takę (w której nota bene piłkarze Barcy chyba już się pogubili, wymiana mozolnych podań na swojej połowie to przerost formy nad treścią) wprowadził do Barcy Cruyff. Stary, Pep Zdobył 6 pucharów w jednym sezonie, twierdzenie że to zasługa trenera, który opuścił klub na dobry rok przed tymi sukcesami i który zostawił drużynę w rozsypce, jest nie na miejscu.
01.09.2013 14:27
Czytałem autobiografię Ibry, dosyć dokładnie opisał w niej swój konflikt z Pepem i z tego co rozumiem nie chodzi o to, że Guardiola nie jest mężczyzną tylko po prostu ma odmienny charakter i podejście do życia niż Zlatan, jest mniej konfliktowy, woli bardziej 'grzecznych piłkarzy'. Ibrahimovic natomiast nie widzi nic złego w kopaniu własnych kolegów z drużyny, biciu się na treningach czy wydzieraniu gęby na boisku. W sumie nie ma co tego komentować, ich konflikt ich sprawa.
STOPBVB
A dlaczego miałby przejmować jakiś słaby zespół? Bo jakaś grupa jego przeciwników sobie tego życzy? To jest jego kariera i ma prawo robić z nią co chce, na szczęście jeszcze go na tyle nie powaliło, żeby sugerować się czyimś zdaniem na swój temat. Jest jednym z najbardziej utytułowanych trenerów w historii i ma prawo pracować dla najlepszych, poza tym wygrał dla nas superpuchar więc trochę szacunku.
01.09.2013 14:17
Najpierw wszyscy go tutaj chwalą za szacunek dla naszej drużyny, a teraz po nim jedziecie. Mou jaki jest każdy widzi, czasami ambicja przesłania mu zdrowy rozsądek. Jest wielkim trenerem, ale charakter ma paskudny, w dodatku nikt go chyba nie poinformował o aktualnych przepisach dotyczących fauli.
01.09.2013 13:50
A potem kibice znowu będą gadać, że Guardiola przychodzi na gotowe i sam nic nie potrafi zrobić :) Chociaż jak pokazuje przykład Barcelony to nie do końca prawda, bo byli w dołku przed jego przyjściem, są też po jego odejściu. Pep ma swój własny styl i na pewno coś pozmienia, w końcu to trener z zasługami, a nie asystent, który dostaje gotowca z poleceniem kontynuowania tej samej taktyki. Ma chłop u mnie spory kredyt zaufania :)
02.05.2013 13:09
Miło ze strony Franka że dał mu tą koszulkę :) Chociaż ciekawe czy ostatecznie mu jej nie zabrali, różne historie już się zdarzały.
02.05.2013 13:02
Wspaniały mecz, historyczny wynik :) Swoją drogą potwierdziło się, że Barcelona to jednak nie samograj jak wszyscy sądzili, bez Guardioli nie idzie im już tak dobrze :)
02.05.2013 07:56
Strona o tematyce sportowej, a Ci się będą o gramatykę kłócić...
01.05.2013 15:35
fcbmx2
"Klop - " Może się zdarzyć, że dostaniemy od Bayernu prawdziwe lanie, jednak będzie to najszczęśliwsza porażka w historii."
Oni już teraz nastawiają się na porazkę z nami i swiętowanie 2 miejsca - mamy puchar :)"
Mam podobne zdanie co Nacjonalizm, moim zdaniem Klop liczy na to, że do finału podejdziemy tak jak Real do pierwszego meczu z BVB. Liczę tylko, że nasi chłopcy mają dosyć oleju w głowie, żeby podejść do tego meczu z maksymalnym zaangażowaniem. Zresztą wierzę, że po ostatnich 2 finałach wiedzą już, że trzeba dać z siebie 200% bo inaczej kolejny raz raz uwalimy. Swoją drogą to ciekawe że wśród tuzów piłki nożnej wymienia się najczęściej Real, Barcelonę czy Manchester, podczas gdy nasz Bayern na przestrzeni ostatnich 4 sezonów już po raz 3 jest w finale LM co też jest niemałym osiągnięciem :)
01.05.2013 14:39
Z tradycją to jest niestety taka niefajna sprawa, że wystarczy nieodpowiednia osoba na wysokim stanowisku, żeby zniszczyć wieloletni dorobek klubu i kibiców. Wystarczy podać takiego Rosella, który w krótkim czasie rozwalił Barcelonie 100-letnią tradycję noszenia koszulek bez reklam, czy to co dzieje się w Realu Madryt, wartości prezentowane przez Santiago Bernabeu ostatnimi laty poszły spać do lamusa, albo zarządy klubów wyprzedające prawa własności szejkom i innym magnatom ze wschodu. Mam nadzieję, że nas to nigdy nie spotka, w końcu Niemcy są narodem konsekwentnym, ale kto wie, co może odbić naszemu zarządowi za np. 50 lat :) No ale póki co trzeba się cieszyć z tradycji jaką posiadamy, bo w dzisiejszych czasach, rządzących przez pieniądz to prawdziwy skarb.
01.05.2013 08:07
No i gitara, 2 zespoły z Niemiec w finale :) Chłopaki z Madrytu mimo wszystko pokazali klasę, mecz był naprawdę emocjonujący. Mam tylko nadzieję, że nie będziemy jutro narażeni na podobne emocje :]
30.04.2013 22:42
Ale jaja :D 2:0
30.04.2013 22:31
Michuuu
Rany, chłopie wyrażaj się, tu nie obora...
30.04.2013 22:28
Hubertus82
Jak to są 3 tiry to chyba nie pamiętasz gry Chelsea z zeszłego sezonu. Borussia gra bardzo dobrze, nie wiem jak można się czepiać ich gry.
30.04.2013 22:14
Makaj
Skandal to jest że Ramos jeszcze bez kartki po boisku chodzi...
30.04.2013 22:06
Po finale z 2005 r w footballu nic mnie już nie zdziwi, Real jak najbardziej może to jeszcze wygrać :]
30.04.2013 22:02
Bardzo ciekawy mecz mamy na SB :) Real powinien spokojnie prowadzić 2:0 nie wiem czemu tego nie trafili. Trzymam kciuki za Borussie, liczę na niemiecki finał, chociaż jeszcze wszystko może się zdarzyć, królewscy cisną
30.04.2013 21:48
A ja mam nadzieję (o ile to prawda), że nasz klub zachowa się z klasą i będą prowadzić rozmowy z BVB, a nie po świńsku ugadywać się z piłkarzem za ich plecami i wykorzystywać jakieś kruczki prawne.
26.04.2013 08:26
Fajny artykuł, ale mam taką uwagę. Chodzi o to nieszczęsne piwo, które z wiadomych powodów jest zabronione na stadionach w Anglii, każdy kto choć trochę zna historię footballu wie dlaczego. Więc zdanie "Czego Premiership może się nauczyć od Bundesligi?" jest tutaj akurat chybione, nie chcemy chyba powtórki z chlewu, jaki panował tam w latach 80? ;) Podobnie chyba ma się sprawa z miejscami stojącymi.
Co do stadionów to się zgadzam, aczkolwiek nie wiem, czemu autorowi nie podoba się Emirates Stadium, jak dla mnie jeden z najładniejszych w Europie. A jeśli chodzi o prawa własności to zgadzam się Makajem, mam nadzieję, że nigdy nie będzie takiej sytuacji w Bundeslidze, bo szejkowie, gdy przychodzą do klubu niszczą jego wizerunek i wartości.
Ogólnie liga angielska jest uważana za najsilniejszą z lig, chociaż ja się z tym nie zgadzam, jak na mój chłopski rozum o sile ligi decyduje to, jak ich zespołom powodzi się na arenie międzynarodowej, a jak pokazała tegoroczna LM i LE, nie idzie im za dobrze (no... poza Chelsea). Poza tym fani drużyn angielskich zawsze podają argument, że tak dużo drużyn walczy co roku o mistrza, tylko co z tego, skoro od 9 lat i tak zawsze wygrywa Manchester United albo Chelsea (z jednorazowym wypadkiem przy pracy, gdy rok temu wygrało City, a i to w 90 minucie ostatniej kolejki sezonu). Czy Bundesliga jest silniejsza od Premier League? Lada moment będzie :) Czy jest ciekawsza? Rzecz gustu, dla mnie już jest :)
26.04.2013 07:50
kolololo1985
Przecież widać że to ściema. Zwyczajny troll. Ale nawet jeśli naprawdę kibicuje od 1,5 roku to co z tego? A od kiedy niby miał kibicować? W necie panuje jakieś chore przekonanie, że tylko Ci którzy mają kilkuletni staż są prawdziwymi kibicami, reszta to sezonowcy. Kiedyś przecież trzeba zacząć prawda? A potem patrzymy na sytuację jak np. na stronie Realu czy Barcelony (zresztą ostatnio wszędzie), gdzie jeden przez drugiego przekrzykują się ile to już lat są fanami danej drużyny, można się pośmiać.
25.04.2013 20:27
blancom
Tak tak, Guardiola do niego zadzwonił i zasugerował, że powinien ugryźć jakiegoś typa na boisku... nie osiągajmy granic absurdu ;) I nie pisz wszystkiego dużą czcionką.
A jeśli chodzi o sam transfer to jestem na nie, Suarez zachowuje się na boisku jak dziki zwierz, pluje, gryzie, odwala symulantkę, a potem zdziwienie że ktoś ma do niego pretensje. Nie chcę, żeby jego wybryki wpłynęły na wizerunek naszego klubu.
25.04.2013 18:05
No i najważniejsze osiągnięcie ciągle przed nami, potrójna korona! To było by coś... A tak to pozostaje nam natracić jak najmniej bramek, zdobyć jeszcze kilka punktów w tabeli no i gole.
25.04.2013 14:56
Wydaje mi się, że problem może być inny, mianowicie Guardiola nie lubi indywidualistów (nie tyle nawet na boisku co poza nim). Wystarczy popatrzeć jak było z Ibrahimoviciem, Eto, Ronaldinho czy Deco. Ciekawe jak to się potoczy, chociaż wolałbym, żeby został.
25.04.2013 14:02
@Gomez333
Cieszyli się, a na drugi dzień sami dostali baty od BVB. Tak więc nie ma co się śmiać z porażki innych bo można samemu dostać po tyłku i jeszcze wyjść na idiotę :)
25.04.2013 12:47
Gomez333
"Bayern nie tylko zmiazdzyl Barcelone i ich filozofie. On zmiazdzyl ich epoke."
Nie tyle zmiażdżył co zakończył :) Barca zapisała się w historii piłki jako zespół, który w jednym sezonie zdobył 6 trofeów, szacunek im się należy, ale każda dobra passa kiedyś się kończy. Cieszy też wynik w bezpośrednim starciu z nimi, bo jesteśmy na remis jeśli chodzi o puchary europy i najwyższy czas znowu wyjść na prowadzenie :) Swoją drogą jak pamiętam tą całą tiki-takę Barcy z pierwszego sezonu Guardioli u nich (sezon 08/09, większość kibiców zresztą pamięta niesławne 4:0 w meczu z nimi) to wtedy grali naprawdę szybko, wymieniając podania pod polem karnym przeciwnika i rozkładając jego obronę na łopatki. A teraz tak zapatrzyli się w swoją filozofię, że klepią dla samego klepania, nawet na własnej połowie, chociaż nic im to nie daje poza statystyką.
25.04.2013 12:24
@Nacjonalizm
Myślę, że podobną postawę mają kibice Bayernu i Borussi, większość z nas chce niemieckiego finału :] Jakby nie było, to spory prestiż dla naszej ligi, więc trzeba odstawić wzajemne pretensje i wspierać piłkarzy z Dortmundu :)
25.04.2013 11:49