Niekoniecznie z Van Buytenem. Przecież Martinez może grać w obronie.
05.12.2012 21:57
Muller, jak zawsze piach, piach, piach...... i gol
05.12.2012 21:54
Ciekawe co Rafinha powiedział sędziemu, że dostał żółtą.
05.12.2012 21:53
Spokojnie, na pewno nie bedziemy grać 3 obrońcami, pogrzało was? Pewnie ktoś wejdzie za kogoś z ofensywy.
05.12.2012 21:53
Ja pier.. to nie zasługiwało na czerwoną, nawet nie był to wślizg wyprostowaną nogą.
05.12.2012 21:52
Piechot, nie w każdym meczu grał poprawnie, wystarczy przypomnieć tragiczną końcówkę meczu z Interem w Lidze Mistrzów 2 lata temu. Można by spróbować podpisać z nim krótki kontrakt (do końca przyszłego sezonu), po czym wypożyczyć go do FCN, gdyby nie to jego kolano. Nie wiem czy w ogóle wróci do zawodowstwa z powodu tej kontuzji.
05.12.2012 16:18
Jakby ktoś nagrał i wrzucił do internetu (na przykład na youtube), to by się zasłużył jako kibic. Jak ktoś ma możliwość nagrać i udostępnić, to chyba wszyscy byli by wdzięczni.
04.12.2012 13:50
Bayern zainwestował najwięcej, ale to Dortmund zainwestował najlepiej. Z kolei 2 w zestawieniu Wolfsburg zainwestował dużo, ale trudno powiedzieć, żeby to były trafione inwestycje, podobnie można ująć politykę transferową Werderu Bremy.
03.12.2012 23:48
Co do Badstubera to kij z tym, żeby jak najszybciej wrócił do gry. Niech wróci jak już będzie w 100% gotowy, czyli choćby od następnego sezonu. Żeby tylko wrócił na swój poziom jaki do tej pory prezentował, już nie takich jak on eliminowały kontuzje z gry na najwyższym poziomie.
02.12.2012 13:18
Jeśli ktokolwiek miałby przyjść (a nie jestem o tym przekonany), to myślę,że dobrym wyborem byłby Jan Kirchhof z Mainz. Niezłą ma średnią w Kickerze w tym roku i jest jednym z bardziej obiecujących obrońców w Bundeslidze. Wiadomo, że nie kupią żadnego Howedesa, Papadopoulosa, a tym bardziej piłkarza z zagranicy bo nikt Bayernowi zimą nie sprzeda swojego czołowego piłkarza, (chyba że za 30 milionów).
02.12.2012 10:32
No własnie, Gazprom został nowym sponsorem Bayernu, a tutaj cisza, tylko jakieś dziecinne apele.
01.12.2012 03:28
Na transfermarkt pokazał sie ten news, to go skasowali. Prawdopodobnie nie chodziło o Altidore'a lecz o Adama Mahera, jeden z największych talentów holenderskich.
28.11.2012 14:38
Te ten cały Guardiola, chce zarabiac tyle co Ancelotti. Gdyby do nas przyszedł to mielibyśmy 2 lub 3 najlepiej zarabiającego trenera na świecie. Czy jest tego wart?
28.11.2012 14:33
Ja tam nie hejtuję, dla mnie to jest talent może nawet większy od Mesuta Ozila. Więc cieszy mnie taka informacja,
28.11.2012 14:32
Jeszcze nominacji napastników nie ogłosili, a już 9 piłkarzy Barcelony jest nominowanych. Ja myślę, że powinni wybrać całą 11. Barcelony przez aklamację. I od razu na 3 sezony w przód. Po co ta cała szopka. Z naszych to może ktoś załapie się najwyzej do rezerwowych, albo Franck do pierwszej 11.
26.11.2012 19:11
ozzy, człowieku, a gdzie ja napisałem, że Mandzukić jest lepszym piłkarzem od Gomeza???? Przeczytaj moja wypowiedź z newsa "Mario vs Mario". To, ze nie toleruję obrażania zawodników Bayernu i nie rozumiem krytyki najlepszego strzelca FCB obecnego sezonu (nazywanie go marnym, beznadziejnym) to nie znaczy, że uważam, że jest lepszym zawodnikiem od Gomeza. To pierwsza sprawa. A druga, to ze ja krytykuję grę Martineza, a nie zawodnika, ja wierzę w to, że może grać lepiej i się poprawić i licze na to, ale nie wyrażam się o nim pozytywnie bo i na jakiej podstawie? Póki co gra słabo i nie bardzo jest za co go chwalić.
26.11.2012 18:48
No my mamy nadzieję, że ty możesz grać jeszcze lepiej, a wręcz o wiele lepiej, bo na razie twoje dokonania w FC Bayernie nikogo na kolana nie rzuciły.
26.11.2012 14:22
Brawo, kolejny raz pokazałeś wszystkim jaki z ciebie mistrz błyskotliwej riposty. Teraz napisz jak Rafalindo coś całkiem innego, żeby wszyscy myśleli, że to nie twoje konto. Nara, jesli myślisz, że będę z tobą dyskutował na takim poziomie, to się przeliczyłes, nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji. Ale napisz coś jeszcze, ludzie się pośmieją.
26.11.2012 14:07
Lewandowski już 3. raz wśród najlepszych piłkarzy kolejki. Ribery zagrał dobrze, ale nie był to na pewno jego najlepszy występ w tym sezonie i chyba tak bardziej z braku konkurencji znalazł się w 11. kolejki.
26.11.2012 13:48
nacjonalido, świetnie że zaczniesz tu częściej zaglądać, znowu będziemy mogli się pośmiać.
26.11.2012 13:43
Jak już wkleiliście takie ładne herby drużyn pod newsem, to może zróbcie to samo w zakładce ostatni/następny mecz?
26.11.2012 13:37
Nie sądzę, żeby Mandzukić kiedykolwiek wygryzł Gomeza ze składu. Chyba musiałby się wzbić ponad swoje dotychczasowe umiejętności, dokonać czegoś niezwykłego. Gomez ma pewne wady, których nie trzeba nikomu przypominać i w wielu elementach mógłby być lepszy (a już się raczej nie poprawi), ale strzela więcej goli, wyrobił sobie pewną renomę nie tylko w Bayernie, ale w całej Europie i jeśli nie przejdziemy na system, w którym gra 2 napastników, to Mandzu raczej zawsze będzie nr.2. Dla mnie bez znaczenia kto strzela, najważniejsze są dla mnie zwycięstwa zespołu, a do tego potrzebujemy i Gomeza i Mandzu.
26.11.2012 13:36
Napisałem wcześniej: "Jedną z niewielu konstruktywnych wypowiedzi na temat Mandzukica, jaką z twoim udziałem znalazłem, jest moja dyskusja z tobą, która co trzeba wyraźnie zaznaczyć, też została sprowokowana twoim szyderczym komentarzem w stosunku do Mandzu, a która zakończyła się podsumowaniem użytkownika nyy39 jako "logiczny nokaut" z mojej strony."
Więc, nie, nie przeczę sobie. Tej dyskusji nie byłoby gdyby nie została wywołana przeze mnie, w odpowiedzi, na twoją kolejną inwektywę w kierunku mandzukica, dlatego to nie jest żadna konstruktywna krytyka, gdybym cię do tego nie zmusił, jedyne co byś pod tym tematem napisał, to: "Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza.". Nie napisałeś tego sam z siebie, jedyne co byłeś w stanie napisać nieprzymyszony to kolejny wjazd na najlepszego jak na razie snajpera Bayernu w tym sezonie.
26.11.2012 04:19
A kto zarzuca Gomezowi mała ilość asyst?
"FCBxxx2 | 2012-10-11 00:41:37
Gomez strzelił 8 bramek w BL + 5 w LM. łącznie 12, Mandzu 6 w BL i 0 w LM. Łącznie 6 czyli o połowe mniej niz tormachiner. To własnie jest niegrzeszenie skutecznością."
To jest właśnie cytat z mojej "logicznej egzekucji", którą przeprowadziłem na tobie, a którą każdy może sobie przeczytać pod poniższym linkiem:
http://www.bayern.munchen.pl/art/show/walcott-i-boateng-na-celowniku-bayernu/10969
Dyskusja zaczęła się właśnie od twojego tekstu:
"Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza."
Także jeden cytat w dodatku z kiepskim argumentem to raczej mało, żeby nazywać swoją krytykę konstruktywną.
26.11.2012 04:10
Nie nie starczy. To jest jedna wypowiedź, (z którą również można obszernie polemizować), na 4 szydercze. To trochę za mało, żeby wytłumaczyć, dlaczego okłamałeś wszysktkich śmiąc nazywać się konstruktywnym krytykiem. Jedziesz dalej, ale najlepiej z linkami, zamiast cytatów.
Trzeba zauważyć, ze twój argument z asystami Mandzukica jest dość słaby, ponieważ w zeszłym sezonie Mandzukić grał w Wolfsburgu, zespole grającym w ustawieniu 4-4-2, w którym obok Mandzu grał typowy lis pola karnego Patrick Helmes (napastnik pokroju Gomeza), który żył między innymi z podań dostarczanych przez Mandzukica i z dobitek po stzrałach Mandzu. W tym sezonie Mandzu gra na szpicy, dlatego zalicza drastycznie mniej asyst, za to zdobywa więcej bramek... wystarczy podstawowa wiedza taktyczna z piłki nożnej.
26.11.2012 03:49
"skrzetnie pomijajac wszystkie wypowiedzi, w których punktuje chorwata niczym Kliczko, Wacha"
Akurat świetnie się składa, że jeszcze jestem, to jedziesz, z tymi wypowiedziami.
26.11.2012 03:41
Żaden cytat nie jest wyrwany z kontekstu. Wszystkie są osobnymi komentarzami, jeden z nich poprzedzony jest niezwiązaną z nim wypowiedzą na temat K-P Boatenga.
Jako, że zaczynasz wtrącać inwektywy, z braku przekonującego wyłumaczenia, będę się zwijał. Następnym razem daruj sobie teksty typu "masz urojenia", "cierpisz na schodzenie", jak nie masz nic do napisania, to może po prostu zaprzestań dyskusji. I w przyszłosci nie wmawiaj nikomu, że prowadzisz konstruktywną krytykę, skoro jedyne co robisz to obrażasz. Jedną z niewielu konstruktywnych wypowiedzi na temat Mandzukica, jaką z twoim udziałem znalazłem, jest moja dyskusja z tobą, która co trzeba wyraźnie zaznaczyć, też została sprowokowana twoim szyderczym komentarzem w stosunku do Mandzu, a która zakończyła się podsumowaniem użytkownika nyy39 jako "logiczny nokaut" z mojej strony. Żadna z twoich wypowiedzi, które przytoczyłem, jest kompletnie niepotrzeba, tekstty typu "Tymoszczur i Mandzuszczur jednoczesnie na boisku. Nie jest dobrze :D" są żałosne i można sobie je darować, a mimo to postanowiłeś to napisać, podobnie jak "schodzi Mandzuszczur - o 74 minuty za poźno :D". Ponadto nazywanie najlepszego strzelca obecnego sezonu co i rusz "marnym", "beznadziejnym" nie tylko jest nie na miejscu, ale nie ma nic wspólnego z konstruktywną krytyką, a nawet i chociażby odrobiną szacunku dla zawodnika.
Na razie. Jak jeszcze będziesz chciał kiedyś wmówić komuś bajkę o swojej konstruktywnej krytyce, czy obronie Gomeza, ja tam będę, hehe.
26.11.2012 03:27
No to jeszcze raz:
"Po prostu za kazdym razem jak czytam głupoty wypisywane przez ludzi zblizonych pogladami do uzytkownika "abcde" w tym newsie czuje sie w obowiazku odpowiedziec"
"Ja porownuje dwóch piłkarzy grajacych na tej samej pozycji, przedstawiam fakty, wymianiam plusy i minusy kazdego"
Krótko i na temat proszę: który z tych komentaarzy zawiera to o czym piszesz?
26.11.2012 03:08
"jezeli ktos nie ma prawa do przyznawania banów, tym bardziej nie moze sprawdzic czy ktos go ma czy nie" - a no właśnie, więc jak miał cokolwiek potwierdzić? Dostałeś bana od Serka albo od haja, (prawdopodobnie od tego pierwszego, jako że pod jego newsem obrazałeś Mandzukica), a że ten gosciu o tym nie wiedział, to powiedział, że przypuszczalnie nie dostales bana. Z resztą dla mnie to bez znaczenia czy dostałes bana czy go nie dostałeś.
Chciałem tylko przypomnieć kazdemu, kto mógłby ewentualnie zapomnieć co wcześniej wypisywałeś i nabrać się na to, że jesteś wielkim konstruktywnym orendownikiem, tudziez męczennikiem broniącym cnoty Gomeza, którego dobre imię sfora sezonowców nazywających siebie bezprawnie kibicami próbuje zbezcześcić. Niestety tak nie jest. I ilekroć będziesz próbował wmawiac ludziom, ze jest inaczej, możesz na mnie liczyć. Będę ich konsekwentnie wyprowadzał z błędu :)
26.11.2012 02:58
Potwierdził to koleś, który na stronie jest kilka miesięcy i nie ma prawa do przyznawania banów. Pewnie konto samo się zbanowało, po tym jak zaczałeś dzień wcześniej wjeżdżać na Mandzukica. Spoko, ja tylko po raz kolejny wykazałem, ze jesteś hipokryta. Słowa (twoje słowa) mówią same za siebie, na drugi raz nie udawaj kogos kim nie jestes.
26.11.2012 02:41
"Po prostu za kazdym razem jak czytam głupoty wypisywane przez ludzi zblizonych pogladami do uzytkownika "abcde" w tym newsie czuje sie w obowiazku odpowiedziec"
"Ja porownuje dwóch piłkarzy grajacych na tej samej pozycji, przedstawiam fakty, wymianiam plusy i minusy kazdego"
Krótko i na temat proszę: który z tych komentaarzy zawiera to o czym piszesz?
26.11.2012 02:21
" ja w przeciwienstwie do innych nie mam bezsensowenej fazy na obrazanie gracza Bayernu"
czyżby?
FCBxxx2 | 2012-10-12 21:02:46
Oglądacie Chorwatów? Alez ten Mandzuszczur jest beznadziejny
FCBxxx2 | 2012-10-10 22:04:55
(...)Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza.
FCBxxx2 | 2012-10-02 22:16:32
schodzi Mandzuszczur - o 74 minuty za poźno :D
FCBxxx2 | 2012-09-25 21:29:49
Tymoszczur i Mandzuszczur jednoczesnie na boisku. Nie jest dobrze :D
Po co udajesz teraz jakiegoś konstruktywnego krytyka, skoro wszyscy doskonale wiedza jak jest..
26.11.2012 02:07
Gdyby w klubie grał Ronaldo (albo Rooney czy Messi), to też dla niektórych stałby się wrogiem numer 1, z racji bycia konkurencją dla Gomeza. I znalazłoby się mnóstwo "argumentów" przemawiających za wyższością Gomeza nad Ronaldo, który w każdym poście byłby mieszany z błotem i wyśmiewany, jaki jest on cienki. Tak, juz zawsze będzie, niektórzy żyją w świecie zero jedynkowym, i nie dopuszczają opcji, że 2 rzeczy mogą ze sobą współwystępować nie wykluczając się. Myślę, że na tej stronie powinno wprowadzić się system ostrzeżeń, za każdą bezpodstawną krytykę zawodnika (w stylu pojazd po najlepszym strzelcu zespołu w co drugim poście) powinno być przyznawane ostrzeżenie. 5 ostrzeżeń = ban. Z czasem tych osób, których głównym celem jest plucie nienawiścią , byłoby na tym portalu coraz mniej, byłyby one skutecznie stąd usuwane. fcbmx2, który jest takim żarliwym zwolennikiem zmian w moderacji na stronie, prawdopodobnie jako jeden z pierwszych stałby się ofiarą tych zmian.
26.11.2012 00:04
Ale to nie jest domeną wyłącznie polskich mediów. Słyszałem, że w Chile, po transferze Sancheza do Barcelony, na największym chilijskim portalu piłkarskim utworzono specjalną zakładkę "Barcelona", gdzie publikowane są wszystkie newsy o Blaugranie i jak nie trudno się domyślić, pewnie co drugi jest o Alexisie Sanchezie. Media po prostu piszą o tym, o czym chcą czytać internauci. Widocznie informacje o Lewandowskim i jego kolegach z BVB są dla przeciętnego Polaka bardziej interesujące niż newsy n.t innych klubów czy piłkarzy (co wydaje się logiczne), ale to nie jest jeszcze powód, żeby bez przerwy krytykować, czy wyśmiewać, bo ich jedynym "przewinieniem" jest to, że odnieśli sukces.
24.11.2012 20:37
pecz01, Martinez do tej pory nie pokazał niczego, co uzasadniałoby wydanie na niego tak wielkiej kwoty. Już pisałem niejednokrotnie, że czekam, że ten koleś w końcu odpali i życzę mu tego, bo jest zawodnikiem drużyny, której kibicuję. Ale na razie to ten jego transfer wypada bardzo bardzo blado. O ile można w ogóle porównywać def. pomocnika z napastnikiem, to Lewandowski jest w tej chwili, dla mnie, piłkarzem z wyższej półki niż Martinez.
ozzy, dlaczego przegiąłem? Ferguson od roku go obserwuje, mówiło się o tym, że Man City chce pozyskać Lewandowskiego, Mourinho publicznie pochwalił go na łamach prasy (jak często Mourinho chwali zawodników innych drużyn?). No i nie zapominajmy, że Bayern był zainteresowany nim w minionym okienku transferowym. Skoro 3 czy 4 czołowe kluby obserwują tego napastnika od pewnego czasu, to jak to inaczej nazwać?
seb455, wg mnie to co media wyprawiają jest o tyle żenujące, co również naturalne. Polskie media zachwycały się Żurawskim jak strzelał gole w Celticu, zachwycały się Borucem, jak brylował również w Celticu, prześcigały się w doniesieniach transferowych, o rzekomym zainteresowaniu Borucem ze strony Manchesteru, Arsenalu, Bayernu etc, a teraz zachwycają się trójką Polaków grającą w Borussii? A kim się mają zachwycać, Bayernem?
24.11.2012 20:22
Z Lewandowskim to jest tak, że cały świat piłkarski się nim zachwyca, tylko na tej stronie jest kilku ekspertów, którzy wiedzą lepiej, że Lewandowski to gówniany snajper, który nadaje się najwyżej do rezerw Bayernu. Nawet nie ma co dyskutować, na tym portalu od 4 lat jest grupa osób, która ustawicznie się ośmiesza, a że na początku jak Lewy grał w Lechu, to każdy (z drobnymi wyjątkami) po nim tutaj cisnął, to niektórzy czują się w swoim moralnym obowiązku trzymać się tej swojej opinii. I dlatego mogę się założyć, że jak Lewandowski znajdzie się w czołowym klubie Europy i będzie tam strzelał regularnie bramki, to dalej grono ekspertów z tej stronki będzie po nim cisnąć, jaka to z niego miernota.
24.11.2012 19:52
Tymi ankietowanymi to były chyba dzieci blałgrany i hali madryt.
23.11.2012 14:57
Podaj jakiś racjonalny powód, dla którego nie podoba ci się Jupp. I jakiegoś realnego kandydata. Klopp nie chce do Bayernu (i dobrze), Loew do 2014 ma kontrakt z DFB, Guardiola to też przypuszczalnie bujda stworzona przez media. Może wypowiedz wreszcie merytorycznie, bo na razie słabo ci to idzie.
22.11.2012 14:32
A co jest największym problemem tej strony?
22.11.2012 01:10
W zakładce Sztab Szkoleniowy jedna informacja jest przedawniona: Phillip Laux już nie pracuje jako psycholog sportowy w Bayernie. Jest teraz psychologiem w RB Salzburg.
22.11.2012 00:17
Potwierdzam, Stomil najlepszy; wkrótce znowu będziemy potęgą (tylko trzeba się utrzymać w pierwszej lidze, hehe). Nie mogę chodzić na mecze, bo nie mieszkam od 5 lat w Olsztynie, ale śledzę co tam słychać.
21.11.2012 23:01
Zobaczymy, może uda mu się odbudować swoją karierę, może ta sytuacja z więzieniem nauczyła go czegoś; talentu z pewnością nie można mu odmówić.
21.11.2012 21:47
Ja się zaczynam zastanawiać czy w dużej mierze nie jest tutaj winna ta olbrzymia (chyba tylko u nas spotykana na taką skalę) rotacja. Barcelona gra przeważnie jednym składem i ci goście rozumieją się ze sobą na pamięć, bez słów. A Bayern co drugi mecz gra w zmienionym składzie, to jak ci piłkarze mają się ze sobą zgrać do perfekcji. Później efektem tego jest stateczna, powolna gra, bez polotu, gry na jeden kontakt, bez ryzyka, prostopadłych podań. Ponadto u nas co któryś piłkarz zagra dobrze, to trzeba zrobić wszystko, żeby jego dobrą formę zdusić w zarodku. Thomas Muller zaczął sezon rewelacyjnie, trzeba było zastosować na nim rotację, żeby się zanadto nie rozbuchał. W tej chwili zaczyna grać coraz słabiej. Mandzukić zaczął sezon w dobrym stylu, trzeba było nim trochę po rotować, żeby nie zaczął czasem strzelać więcej. W tej chwili jego gra rówineż zaczyna wyglądać coraz przeciętniej. Myślę, że ta cała rotacja troszkę wychodzi zespołowi bokiem.
21.11.2012 02:07
Cayman, no i właśnie to to chodzi. W istocie jedynym realnym kandydatem, sprawdzonym, z którym nie wiąże się zbyt duże ryzyko jest Jupp Heynckes i to jest główny powód dla którego niewiele mówi się o jego ewentualnych następcach, a więcej o jego pozostaniu. Ja osobiście jestem zwolennikiem Juppa i chę żeby pozostał, co nie zmienia faktu, że nie ma w chwili obecnej trenera, będącego realną alternatywą dla Heynckesa, kogoś o kim można by powiedzieć, że warto dla niego zrezygnować z Juppa. Bo ten Guardiola to chyba bardziej wymysł prasy niż realna opcja.
19.11.2012 21:24
Aha, czyli ze Slomka i Favre mieszkasz i śpisz...
19.11.2012 19:12
A jakie doświadczenie miał Guardiola, żeby poradzić sobie w Barcelonie?
19.11.2012 18:44
Mainz cały czas gra na poziomie dużo wyższym niż wskazywałby na to ich budżet i piłkarze jakich posiadają w składzie. A Favre nakupował zawodników przez sezonem za 30 milionów i nie zdołał awansować nawet do fazy grupowej LM.
19.11.2012 17:44
No widzisz. Lucien Favre okazał się trenerem jednego sezonu. Kiedy miał w składzie geniusza Reusa, był w stanie walczyć o miejsce w pierwszej 5-ce. Kiedy Reusa zabrakło Gladbach z powrotem wróciła na swoje miejsce w szeregu. Wg mnie spośród trenerów Bundesligi do Bayernu nadawałby się Slomka, który z beznadziejnej drużyny walczącej o utrzymanie zrobił liczący się w lidze zespół. A prawdziwy diament pośród trenerów Bundesligi, który trzeba jeszcze tylko trochę oszlifować to jest trener Mainz, Thomas Tuchel, który z jednego z najbiedniejszych zespołów Bundesligi (właściwie zespół, który swoim poziomem był jeszcze do niedawna w 2.Bundeslidze) stworzył zespół, który coraz częściej myśli o awansie do Europejskich Pucharów niż o spadku. To są trenerzy godni uwagi, ponieważ potrafili stworzyć coś z niczego, nie potrzebowali Reusa jak Favre czy Dżeko jak Magath z Wolfsburgiem.
19.11.2012 17:11
Ja tam od początku jestem sceptycznie nastawiony do pomysłu zatrudnienia Guardioli w Bayernie. Zabawne, jak wszystkie kluby i reprezentacje biją się o niego jakby był jakimś bogiem trenerskim, a gościu sobie przebiera i jeszcze chce zarabiać 13 milionów euro rocznie. Chcę zobaczyć jak ten koleś osiąga sukcesy z innym klubem niż Barcelona.
19.11.2012 14:48
Ja wiem, że polskie media doznają ekstazy po każdym ciut lepszym od przeciętnej występie polaków z Dortmundu, ale myślę, że trzeba do tego przywyknąć, po prostu po xxx latach polscy piłkarze odnieśli sukces (chyba ostatni był Boniek przed nimi), 90% polaków - kobiet, mężczyzn - ludzi którzy na co dzień nie kibicują żadnej drużynie jara się tym ich sukcesem i wchodzi, czyta te newsy, śledzi na bieżąco każdy występ Lewandowskiego i Piszczka. Wyobraź sobie co to będzie się działo, jak ten Lewy w końcu trafi do jakiegoś czołowego klubu Realu czy któregoś z Manchesterów. To dopiero będą jajca. Ale my jako kibice Bayernu musimy nauczyć się do tego podchodzić obojętnie, albo i nawet ze zrozumieniem, bo 90% polaków, którym obojętny jest Bayern, podnieca się tym sukcesem Polaków z BVB :)
17.11.2012 22:39
Taka prawda, czy wam się to podoba czy nie, trójka Polaków obok Hummelsa, Reusa i Goetze decyduje o obliczu tego zespołu, który 2 razy z rzędu wyprzedził nas w walce o mistrzostwo Niemiec. O ile Błaszczykowski raczej wyżej się nie wzbije, o tyle kwestią czasu jest jak Lewy i Piszczek zasilą szeregi czołowych klubów Europy. Nie ma co hejtować, fakty mówią same za siebie.
17.11.2012 22:29
Przestań, to że mu dzisiaj nie wyszło, nie znaczy, że ma nie podpisywać nowego kontraktu. W tej chwili nie ma lepszego trenera na to stanowisko.
17.11.2012 22:19
Tak jak napisałeś, my się cieszymy, z tego że powiększyliśmy przewagę. A nie z tego, ze zyskaliśmy 1 punkt. Straciliśmy 2 puntky i to jest fakt, mimo tego powiększyliśmy naszą przewagę nad 2 zespołem w tabeli o 1 punkt, podczas gdy mogła się ona zmniejszyć o 2 punkty i to jest szczęście w nieszczęściu. Przecież nikt tu nie wygłasza peanów na cześć Bayernu i świetnego meczu rozegranego dzisiaj w Norymberdze.
17.11.2012 21:18
Z ideą rotacji jest wszystko w porządku, problem polega na tym, że nie można co mecz zmieniać 4-5 zawodników podstawowego składu. Piłkarze muszą się ze sobą zgrać, pewien trzon drużyny, jej charakter i naturalni przywódcy muszą się wykrystalizować (chodzi tu o osoby biorące ciężar gry na siebie, a nie o stricte przywódców grupy), a bezustanna rotacja ten proces uniemożliwia. Przypuszczalnie Heynckes myślał, że ten mecz wygramy samym zaangażowaniem jakie włożą w to spotkanie piłkarze rezerwowi, którym będzie zależało na wywarciu jak najlepszego wrażenia. Niestety okazało się, że zmiennicy nie dali z siebie 110% i ni jest to wina tych piłkarzy, ale trenera, który postawił na nich w tym spotkaniu. Jestem ciekaw, czy gdybyśmy w meczu z Schalke lub BVB wyszli takim składem, też byście bronili decyzji trenera...
17.11.2012 20:38
No i stało się. Schalke przerżnęło, co w ostatecznym rozrachunku daje nam dodatkowy punkt przewagi i najwyzej 2 puntky straty do Dortmundu. Nie wolno ich lekceważyć, jakby nie patrzył jest to zespół, który 2 razy z rzędu zdobył mistrzostwo Niemiec. Ale póki co BVB plasuje się na 4. miejscu ze stratą 9 punktów do nas. Morał z tego taki, że nie wolno żadnego, choćby najsłabszego na papierze rywala lekceważyć i po prostu wygrywać mecze w których jestesmy zdecydowanymi faworytami.
17.11.2012 20:31
Co ty.... ostro gra, ale to samo mozna powiedzieć o Jermaine Jones'ie, o Pogatetzu, a to nie zmienia faktu, że on jest jednym z największych talentów Bundesligi. A jeśli wg Ciebie to jest cham, to co w takim razie powiesz o takich piłkarzach jak Javier Pinola, Timo Gebhart, Maik Frantz, czy choćby o naszym Rafinhi? :)
17.11.2012 20:26
Papadopouplos nie doczekał ostatniego gwizdka :D Ale i tak obrońca moim zdaniem nieprzeciętny.
17.11.2012 20:10
KieBling zjebał rzut karny. Szkoda, 3:0 z Schalke to byłby już niezły pogrom.
17.11.2012 20:09
Karny. Schurrle dzisiaj kawał dobrej piłki pokazuje.
17.11.2012 20:08
Schalke juz 0:2 przegrywa. Zanosi się, na to, że ten remis ujdzie nam płazem.
17.11.2012 19:56
No nie wiem, widziałem tylko na powtórce w zwolnionym tempie, to wyglądało na niezbyt trudny strzał do obrony.
Jak Van Buyten wreszcie odejdzie, to Papadopoulos lub Howedes do Bayernu.
17.11.2012 19:36
Nie widziałem wcześniej bramki Feulnera, ale teraz jak na powtórce widzę, to Mandzu zawinił przy tym golu. To nie był jakiś strzał niemożliwy do obrony.
A Goetze jaką bramkę strzelił dla BVB. Najpierw skiwał bramkarza, później obrońcę i wtoczył piłkę do bramki.
17.11.2012 19:24
Nie, nie, 8
17.11.2012 19:21
Do szatni praktycznie. Bramka miesiąca, a może i sezonu.
17.11.2012 19:19
Ale Schurrle władował
17.11.2012 19:17
W gruncie rzeczy, jeśli Schalke dzisiaj przegra, to Bayern dzięki temu remisowi nie tylko nic nie straci, ale nawet zyska kolejny jeden punkt przewagi nad 2 w tabeli zespołem :D
17.11.2012 19:04
Nie no, bądźmy obiektywni, Martinez dzisiaj po prostu dreptał po boisku patrząc tylko, żeby nie przeszkadzać zawodnikom grającym w piłkę.
17.11.2012 19:01
Nie najeżdżaj aż tak na Tymoszczuka, bo choć rzeczywiście zagrał nie najlepiej (czyli na swoim zwyczajowym poziomie), to 40 milionów zagrało dzisiaj niestety jeszcze gorzej.
17.11.2012 18:58
Jaką reakcję Sammera? Przecież Sammer jest dyrektorem sportowym, jego krytyka byłaby nie na miejscu, przeciez już raz była o to awantura.
17.11.2012 18:46
Jupp powinien dzisiaj posypać głowę popiołem, po raz kolejny życie uczy, że żadnego rywala nie należy lekceważyć, a tym bardziej rywala zza miedzy, który jest 2-krotnie zmotywowany na mecze z nami.
17.11.2012 17:26
Nie moja wina, że sobie ustawił taki nick. Ja bym nigdy w życiu nie ustawił sobie nicku na przykład "Królewscy", albo "Aptekarze" etc.
17.11.2012 17:23
Od 97 chyba Barcelonie kibicujesz, a Bayernowi od 2 finałów LM
17.11.2012 17:20
Martinez dzisiaj kompletnie bezproduktywny - zarówno w destrukcji jak i w ataku.
17.11.2012 17:14
O Rafalindo wrócił
17.11.2012 17:10
Zamiast zagrać 2 napastnikami to on Mandzukica zdejmuje
17.11.2012 17:08
Gebhart raus.
17.11.2012 17:07
Ręka Dantego była
17.11.2012 17:07
Jeśli nie wygramy, to będzie to głównie wina Heynckesa, który zlekceważył rywala.
17.11.2012 17:06
Wydaje się, że Heynckes tym razem zlekceważył rywali. Przypuszczalnie podejrzewał, że zmiennicy będą chcieli się pokazać i zagrają z zębem i zaangażowaniem, a tym czasem zagrali na swoim standardowym poziomie. Miejmy nadzieję, że uda się coś wbić przed końcem meczu.
17.11.2012 16:59
Blaugrana wracaj na stronkę blaugrana.pl
17.11.2012 16:57
Kto strzelił dla Norymbergi, bo akurat nalewałem sobie wina w kuchni i robiłem tosty?
17.11.2012 16:46
To prawda, Kroos świetnie gra, jest coraz lepszy
17.11.2012 16:12
Shaqiri w strzelaniu setek chyba bierze lekcje od Robbena.
17.11.2012 16:08
O co chodzi z tym tekstem po angielsku?
17.11.2012 14:25
A ile Schweinsteiger notuje asyst? Po gościu który przyszedł za 40 baniek można spodziewać się, że będzie nawet lepszy. Już nie chce mi się powtarzać, tego co przewija się tu co chwile, ale chyba nie ma innego wyjścia: typowi defensywni pomocnicy, których zadaniem jest tylko bronić dostępu do własnej bramki już dawno odeszli do lamusa. Dzisiaj wymaga się od napastników żeby bronili, a od obrońców żeby atakowali (poza stoperami, którzy w ofensywie biorą udział jedynie przy stałych fragmentach gry). To jest futbol na najwyższym poziomie i tu nie ma mowy o zadowalaniu się półśrodkami. Gość, który gra na środku pomocy musi umieć nie tylko odbierać, ale i stwarzać sytuacje strzeleckie sobie i innym, a jeśli nie potrafi, to znaczy, że jest za słaby i powinien zwolnić miejsce komuś innemu, kto to potrafi.
17.11.2012 14:23
No piach, piach. Przyszedł po to, żeby w sezonie strzelać 5 bramek i przy kolejnych 10 asystować, i do tego czyścić każdą pojedynczą akcję idącą środkiem pola, a na razie nic z tego za specjalnie mu nie wychodzi.
17.11.2012 12:21
"Zanim podpisałem kontrakt, marzyłem o zdobywaniu tytułów. Przestałem jednak marzyć już pierwszego dnia po przyjściu do Bayernu."
17.11.2012 10:44
josh, co ty za przeproszeniem pieprzysz? Jaki Sammer go sprowadził? Może i Martinez został sprowadzony już ZA KADENCJI Sammera, ale znalazł się na celowniku FCB jeszcze przed tym zanim w ogóle mówiło się o zatrudnieniu Sammera i każdy kto orientuje się jak się sprawy mają w Bayernie ten doskonale zdaje sobie sprawę, że o transferach, przy których w grę wchodza tak wysokie kwoty decyduje nie pojedyncza osoba (a tym bardziej nie jest to dyrektor ds. sportowych), ale rada nadzorcza Bayernu! Także skończ wypisywać takie dyrdymały, jak nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz nic!
16.11.2012 22:17
Znowu kontuzja...
16.11.2012 12:33
Co sie stalo? Santana juz od dłuższego czasu chce odejść. Nie ma czym sie ekscytowac, wszystko będzie zależało od tego jakich kupią zastępców. W kręgu ich zainteresowań byli ostatnio m.in. Kirchhoff, Rode czy Isco. A więc 2 wybijających sie piłkarzy Bundesligi i jeden z najwiekszych talentow Hiszpanii. Gdyby im sie udało pozyskać przynajmniej 2 z nich to byliby nawet mocniejsi niż w chwili obecnej.
15.11.2012 15:15
Sammer ma okazję wykazać się tą swoją smykałką do interesów i wreszcie sprowadzić kogoś do Bayernu.
14.11.2012 13:42
Dobrze, że nie przyszedł. Ostatnie 2-3 lata nie były za dobre w jego wykonaniu.
14.11.2012 13:41
Statystyki Shaqiriego w Basel również nie powalały, a mimo to przyszedł do Bayernu za 13 milionów.
13.11.2012 22:15
Z jednej strony fajnie gdyby przyszedł (zimą, jeżeli Tymoszczuk odejdzie). Na pewno byłby większym wzmocnieniem od zaraz, bo Goretzka to piłkarz na chwilę obecną do rezerw.
13.11.2012 21:00
Trochę się boję, że jak wróci Gomez to znowu zaczniemy remisować z ogórkami.
13.11.2012 20:51
Ten Felipe Anderson uważany jest za wielki talent w Brazylii, ale chyba wolałbym, żeby przyszedł Goretzka.
13.11.2012 19:32
A nie, Bayern chce tylko Felipe Andersona, kolegę klubowego Neymara, nie doczytałem.
13.11.2012 19:29
TZ: Bayern chce Neymara
http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-geruecht-felipe-anderson-meta-2611032.html
13.11.2012 19:27
Adidas posiada 10% udziałów w Bayernie, dlatego można przypuszczać, że ta współpraca potrwa znacznie dłużej niż do 2020 roku.
13.11.2012 14:12
Bo to jest reklama, w końcu Adidas też musi mieć jakieś korzyści ze współpracy z Bayernem.
Niekoniecznie z Van Buytenem. Przecież Martinez może grać w obronie.
05.12.2012 21:57
Muller, jak zawsze piach, piach, piach...... i gol
05.12.2012 21:54
Ciekawe co Rafinha powiedział sędziemu, że dostał żółtą.
05.12.2012 21:53
Spokojnie, na pewno nie bedziemy grać 3 obrońcami, pogrzało was? Pewnie ktoś wejdzie za kogoś z ofensywy.
05.12.2012 21:53
Ja pier.. to nie zasługiwało na czerwoną, nawet nie był to wślizg wyprostowaną nogą.
05.12.2012 21:52
Piechot, nie w każdym meczu grał poprawnie, wystarczy przypomnieć tragiczną końcówkę meczu z Interem w Lidze Mistrzów 2 lata temu. Można by spróbować podpisać z nim krótki kontrakt (do końca przyszłego sezonu), po czym wypożyczyć go do FCN, gdyby nie to jego kolano. Nie wiem czy w ogóle wróci do zawodowstwa z powodu tej kontuzji.
05.12.2012 16:18
Jakby ktoś nagrał i wrzucił do internetu (na przykład na youtube), to by się zasłużył jako kibic. Jak ktoś ma możliwość nagrać i udostępnić, to chyba wszyscy byli by wdzięczni.
04.12.2012 13:50
Bayern zainwestował najwięcej, ale to Dortmund zainwestował najlepiej. Z kolei 2 w zestawieniu Wolfsburg zainwestował dużo, ale trudno powiedzieć, żeby to były trafione inwestycje, podobnie można ująć politykę transferową Werderu Bremy.
03.12.2012 23:48
Co do Badstubera to kij z tym, żeby jak najszybciej wrócił do gry. Niech wróci jak już będzie w 100% gotowy, czyli choćby od następnego sezonu. Żeby tylko wrócił na swój poziom jaki do tej pory prezentował, już nie takich jak on eliminowały kontuzje z gry na najwyższym poziomie.
02.12.2012 13:18
Jeśli ktokolwiek miałby przyjść (a nie jestem o tym przekonany), to myślę,że dobrym wyborem byłby Jan Kirchhof z Mainz. Niezłą ma średnią w Kickerze w tym roku i jest jednym z bardziej obiecujących obrońców w Bundeslidze. Wiadomo, że nie kupią żadnego Howedesa, Papadopoulosa, a tym bardziej piłkarza z zagranicy bo nikt Bayernowi zimą nie sprzeda swojego czołowego piłkarza, (chyba że za 30 milionów).
02.12.2012 10:32
No własnie, Gazprom został nowym sponsorem Bayernu, a tutaj cisza, tylko jakieś dziecinne apele.
01.12.2012 03:28
Na transfermarkt pokazał sie ten news, to go skasowali. Prawdopodobnie nie chodziło o Altidore'a lecz o Adama Mahera, jeden z największych talentów holenderskich.
28.11.2012 14:38
Te ten cały Guardiola, chce zarabiac tyle co Ancelotti. Gdyby do nas przyszedł to mielibyśmy 2 lub 3 najlepiej zarabiającego trenera na świecie. Czy jest tego wart?
28.11.2012 14:33
Ja tam nie hejtuję, dla mnie to jest talent może nawet większy od Mesuta Ozila. Więc cieszy mnie taka informacja,
28.11.2012 14:32
Jeszcze nominacji napastników nie ogłosili, a już 9 piłkarzy Barcelony jest nominowanych. Ja myślę, że powinni wybrać całą 11. Barcelony przez aklamację. I od razu na 3 sezony w przód. Po co ta cała szopka. Z naszych to może ktoś załapie się najwyzej do rezerwowych, albo Franck do pierwszej 11.
26.11.2012 19:11
ozzy, człowieku, a gdzie ja napisałem, że Mandzukić jest lepszym piłkarzem od Gomeza???? Przeczytaj moja wypowiedź z newsa "Mario vs Mario". To, ze nie toleruję obrażania zawodników Bayernu i nie rozumiem krytyki najlepszego strzelca FCB obecnego sezonu (nazywanie go marnym, beznadziejnym) to nie znaczy, że uważam, że jest lepszym zawodnikiem od Gomeza. To pierwsza sprawa. A druga, to ze ja krytykuję grę Martineza, a nie zawodnika, ja wierzę w to, że może grać lepiej i się poprawić i licze na to, ale nie wyrażam się o nim pozytywnie bo i na jakiej podstawie? Póki co gra słabo i nie bardzo jest za co go chwalić.
26.11.2012 18:48
No my mamy nadzieję, że ty możesz grać jeszcze lepiej, a wręcz o wiele lepiej, bo na razie twoje dokonania w FC Bayernie nikogo na kolana nie rzuciły.
26.11.2012 14:22
Brawo, kolejny raz pokazałeś wszystkim jaki z ciebie mistrz błyskotliwej riposty. Teraz napisz jak Rafalindo coś całkiem innego, żeby wszyscy myśleli, że to nie twoje konto. Nara, jesli myślisz, że będę z tobą dyskutował na takim poziomie, to się przeliczyłes, nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji. Ale napisz coś jeszcze, ludzie się pośmieją.
26.11.2012 14:07
Lewandowski już 3. raz wśród najlepszych piłkarzy kolejki. Ribery zagrał dobrze, ale nie był to na pewno jego najlepszy występ w tym sezonie i chyba tak bardziej z braku konkurencji znalazł się w 11. kolejki.
26.11.2012 13:48
nacjonalido, świetnie że zaczniesz tu częściej zaglądać, znowu będziemy mogli się pośmiać.
26.11.2012 13:43
Jak już wkleiliście takie ładne herby drużyn pod newsem, to może zróbcie to samo w zakładce ostatni/następny mecz?
26.11.2012 13:37
Nie sądzę, żeby Mandzukić kiedykolwiek wygryzł Gomeza ze składu. Chyba musiałby się wzbić ponad swoje dotychczasowe umiejętności, dokonać czegoś niezwykłego. Gomez ma pewne wady, których nie trzeba nikomu przypominać i w wielu elementach mógłby być lepszy (a już się raczej nie poprawi), ale strzela więcej goli, wyrobił sobie pewną renomę nie tylko w Bayernie, ale w całej Europie i jeśli nie przejdziemy na system, w którym gra 2 napastników, to Mandzu raczej zawsze będzie nr.2. Dla mnie bez znaczenia kto strzela, najważniejsze są dla mnie zwycięstwa zespołu, a do tego potrzebujemy i Gomeza i Mandzu.
26.11.2012 13:36
Napisałem wcześniej: "Jedną z niewielu konstruktywnych wypowiedzi na temat Mandzukica, jaką z twoim udziałem znalazłem, jest moja dyskusja z tobą, która co trzeba wyraźnie zaznaczyć, też została sprowokowana twoim szyderczym komentarzem w stosunku do Mandzu, a która zakończyła się podsumowaniem użytkownika nyy39 jako "logiczny nokaut" z mojej strony."
Więc, nie, nie przeczę sobie. Tej dyskusji nie byłoby gdyby nie została wywołana przeze mnie, w odpowiedzi, na twoją kolejną inwektywę w kierunku mandzukica, dlatego to nie jest żadna konstruktywna krytyka, gdybym cię do tego nie zmusił, jedyne co byś pod tym tematem napisał, to: "Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza.". Nie napisałeś tego sam z siebie, jedyne co byłeś w stanie napisać nieprzymyszony to kolejny wjazd na najlepszego jak na razie snajpera Bayernu w tym sezonie.
26.11.2012 04:19
A kto zarzuca Gomezowi mała ilość asyst?
"FCBxxx2 | 2012-10-11 00:41:37
Gomez strzelił 8 bramek w BL + 5 w LM. łącznie 12, Mandzu 6 w BL i 0 w LM. Łącznie 6 czyli o połowe mniej niz tormachiner. To własnie jest niegrzeszenie skutecznością."
To jest właśnie cytat z mojej "logicznej egzekucji", którą przeprowadziłem na tobie, a którą każdy może sobie przeczytać pod poniższym linkiem:
http://www.bayern.munchen.pl/art/show/walcott-i-boateng-na-celowniku-bayernu/10969
Dyskusja zaczęła się właśnie od twojego tekstu:
"Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza."
Także jeden cytat w dodatku z kiepskim argumentem to raczej mało, żeby nazywać swoją krytykę konstruktywną.
26.11.2012 04:10
Nie nie starczy. To jest jedna wypowiedź, (z którą również można obszernie polemizować), na 4 szydercze. To trochę za mało, żeby wytłumaczyć, dlaczego okłamałeś wszysktkich śmiąc nazywać się konstruktywnym krytykiem. Jedziesz dalej, ale najlepiej z linkami, zamiast cytatów.
Trzeba zauważyć, ze twój argument z asystami Mandzukica jest dość słaby, ponieważ w zeszłym sezonie Mandzukić grał w Wolfsburgu, zespole grającym w ustawieniu 4-4-2, w którym obok Mandzu grał typowy lis pola karnego Patrick Helmes (napastnik pokroju Gomeza), który żył między innymi z podań dostarczanych przez Mandzukica i z dobitek po stzrałach Mandzu. W tym sezonie Mandzu gra na szpicy, dlatego zalicza drastycznie mniej asyst, za to zdobywa więcej bramek... wystarczy podstawowa wiedza taktyczna z piłki nożnej.
26.11.2012 03:49
"skrzetnie pomijajac wszystkie wypowiedzi, w których punktuje chorwata niczym Kliczko, Wacha"
Akurat świetnie się składa, że jeszcze jestem, to jedziesz, z tymi wypowiedziami.
26.11.2012 03:41
Żaden cytat nie jest wyrwany z kontekstu. Wszystkie są osobnymi komentarzami, jeden z nich poprzedzony jest niezwiązaną z nim wypowiedzą na temat K-P Boatenga.
Jako, że zaczynasz wtrącać inwektywy, z braku przekonującego wyłumaczenia, będę się zwijał. Następnym razem daruj sobie teksty typu "masz urojenia", "cierpisz na schodzenie", jak nie masz nic do napisania, to może po prostu zaprzestań dyskusji. I w przyszłosci nie wmawiaj nikomu, że prowadzisz konstruktywną krytykę, skoro jedyne co robisz to obrażasz. Jedną z niewielu konstruktywnych wypowiedzi na temat Mandzukica, jaką z twoim udziałem znalazłem, jest moja dyskusja z tobą, która co trzeba wyraźnie zaznaczyć, też została sprowokowana twoim szyderczym komentarzem w stosunku do Mandzu, a która zakończyła się podsumowaniem użytkownika nyy39 jako "logiczny nokaut" z mojej strony. Żadna z twoich wypowiedzi, które przytoczyłem, jest kompletnie niepotrzeba, tekstty typu "Tymoszczur i Mandzuszczur jednoczesnie na boisku. Nie jest dobrze :D" są żałosne i można sobie je darować, a mimo to postanowiłeś to napisać, podobnie jak "schodzi Mandzuszczur - o 74 minuty za poźno :D". Ponadto nazywanie najlepszego strzelca obecnego sezonu co i rusz "marnym", "beznadziejnym" nie tylko jest nie na miejscu, ale nie ma nic wspólnego z konstruktywną krytyką, a nawet i chociażby odrobiną szacunku dla zawodnika.
Na razie. Jak jeszcze będziesz chciał kiedyś wmówić komuś bajkę o swojej konstruktywnej krytyce, czy obronie Gomeza, ja tam będę, hehe.
26.11.2012 03:27
No to jeszcze raz:
"Po prostu za kazdym razem jak czytam głupoty wypisywane przez ludzi zblizonych pogladami do uzytkownika "abcde" w tym newsie czuje sie w obowiazku odpowiedziec"
"Ja porownuje dwóch piłkarzy grajacych na tej samej pozycji, przedstawiam fakty, wymianiam plusy i minusy kazdego"
Krótko i na temat proszę: który z tych komentaarzy zawiera to o czym piszesz?
26.11.2012 03:08
"jezeli ktos nie ma prawa do przyznawania banów, tym bardziej nie moze sprawdzic czy ktos go ma czy nie" - a no właśnie, więc jak miał cokolwiek potwierdzić? Dostałeś bana od Serka albo od haja, (prawdopodobnie od tego pierwszego, jako że pod jego newsem obrazałeś Mandzukica), a że ten gosciu o tym nie wiedział, to powiedział, że przypuszczalnie nie dostales bana. Z resztą dla mnie to bez znaczenia czy dostałes bana czy go nie dostałeś.
Chciałem tylko przypomnieć kazdemu, kto mógłby ewentualnie zapomnieć co wcześniej wypisywałeś i nabrać się na to, że jesteś wielkim konstruktywnym orendownikiem, tudziez męczennikiem broniącym cnoty Gomeza, którego dobre imię sfora sezonowców nazywających siebie bezprawnie kibicami próbuje zbezcześcić. Niestety tak nie jest. I ilekroć będziesz próbował wmawiac ludziom, ze jest inaczej, możesz na mnie liczyć. Będę ich konsekwentnie wyprowadzał z błędu :)
26.11.2012 02:58
Potwierdził to koleś, który na stronie jest kilka miesięcy i nie ma prawa do przyznawania banów. Pewnie konto samo się zbanowało, po tym jak zaczałeś dzień wcześniej wjeżdżać na Mandzukica. Spoko, ja tylko po raz kolejny wykazałem, ze jesteś hipokryta. Słowa (twoje słowa) mówią same za siebie, na drugi raz nie udawaj kogos kim nie jestes.
26.11.2012 02:41
"Po prostu za kazdym razem jak czytam głupoty wypisywane przez ludzi zblizonych pogladami do uzytkownika "abcde" w tym newsie czuje sie w obowiazku odpowiedziec"
"Ja porownuje dwóch piłkarzy grajacych na tej samej pozycji, przedstawiam fakty, wymianiam plusy i minusy kazdego"
Krótko i na temat proszę: który z tych komentaarzy zawiera to o czym piszesz?
26.11.2012 02:21
" ja w przeciwienstwie do innych nie mam bezsensowenej fazy na obrazanie gracza Bayernu"
czyżby?
FCBxxx2 | 2012-10-12 21:02:46
Oglądacie Chorwatów? Alez ten Mandzuszczur jest beznadziejny
FCBxxx2 | 2012-10-10 22:04:55
(...)Ewentualnie pozbyć sie Pizzaro, z marnego Mandzuszczura zrobić napastnika nr. 3, a zakupić prawdziwego wyjadacza.
FCBxxx2 | 2012-10-02 22:16:32
schodzi Mandzuszczur - o 74 minuty za poźno :D
FCBxxx2 | 2012-09-25 21:29:49
Tymoszczur i Mandzuszczur jednoczesnie na boisku. Nie jest dobrze :D
Po co udajesz teraz jakiegoś konstruktywnego krytyka, skoro wszyscy doskonale wiedza jak jest..
26.11.2012 02:07
Gdyby w klubie grał Ronaldo (albo Rooney czy Messi), to też dla niektórych stałby się wrogiem numer 1, z racji bycia konkurencją dla Gomeza. I znalazłoby się mnóstwo "argumentów" przemawiających za wyższością Gomeza nad Ronaldo, który w każdym poście byłby mieszany z błotem i wyśmiewany, jaki jest on cienki. Tak, juz zawsze będzie, niektórzy żyją w świecie zero jedynkowym, i nie dopuszczają opcji, że 2 rzeczy mogą ze sobą współwystępować nie wykluczając się. Myślę, że na tej stronie powinno wprowadzić się system ostrzeżeń, za każdą bezpodstawną krytykę zawodnika (w stylu pojazd po najlepszym strzelcu zespołu w co drugim poście) powinno być przyznawane ostrzeżenie. 5 ostrzeżeń = ban. Z czasem tych osób, których głównym celem jest plucie nienawiścią , byłoby na tym portalu coraz mniej, byłyby one skutecznie stąd usuwane. fcbmx2, który jest takim żarliwym zwolennikiem zmian w moderacji na stronie, prawdopodobnie jako jeden z pierwszych stałby się ofiarą tych zmian.
26.11.2012 00:04
Ale to nie jest domeną wyłącznie polskich mediów. Słyszałem, że w Chile, po transferze Sancheza do Barcelony, na największym chilijskim portalu piłkarskim utworzono specjalną zakładkę "Barcelona", gdzie publikowane są wszystkie newsy o Blaugranie i jak nie trudno się domyślić, pewnie co drugi jest o Alexisie Sanchezie. Media po prostu piszą o tym, o czym chcą czytać internauci. Widocznie informacje o Lewandowskim i jego kolegach z BVB są dla przeciętnego Polaka bardziej interesujące niż newsy n.t innych klubów czy piłkarzy (co wydaje się logiczne), ale to nie jest jeszcze powód, żeby bez przerwy krytykować, czy wyśmiewać, bo ich jedynym "przewinieniem" jest to, że odnieśli sukces.
24.11.2012 20:37
pecz01, Martinez do tej pory nie pokazał niczego, co uzasadniałoby wydanie na niego tak wielkiej kwoty. Już pisałem niejednokrotnie, że czekam, że ten koleś w końcu odpali i życzę mu tego, bo jest zawodnikiem drużyny, której kibicuję. Ale na razie to ten jego transfer wypada bardzo bardzo blado. O ile można w ogóle porównywać def. pomocnika z napastnikiem, to Lewandowski jest w tej chwili, dla mnie, piłkarzem z wyższej półki niż Martinez.
ozzy, dlaczego przegiąłem? Ferguson od roku go obserwuje, mówiło się o tym, że Man City chce pozyskać Lewandowskiego, Mourinho publicznie pochwalił go na łamach prasy (jak często Mourinho chwali zawodników innych drużyn?). No i nie zapominajmy, że Bayern był zainteresowany nim w minionym okienku transferowym. Skoro 3 czy 4 czołowe kluby obserwują tego napastnika od pewnego czasu, to jak to inaczej nazwać?
seb455, wg mnie to co media wyprawiają jest o tyle żenujące, co również naturalne. Polskie media zachwycały się Żurawskim jak strzelał gole w Celticu, zachwycały się Borucem, jak brylował również w Celticu, prześcigały się w doniesieniach transferowych, o rzekomym zainteresowaniu Borucem ze strony Manchesteru, Arsenalu, Bayernu etc, a teraz zachwycają się trójką Polaków grającą w Borussii? A kim się mają zachwycać, Bayernem?
24.11.2012 20:22
Z Lewandowskim to jest tak, że cały świat piłkarski się nim zachwyca, tylko na tej stronie jest kilku ekspertów, którzy wiedzą lepiej, że Lewandowski to gówniany snajper, który nadaje się najwyżej do rezerw Bayernu. Nawet nie ma co dyskutować, na tym portalu od 4 lat jest grupa osób, która ustawicznie się ośmiesza, a że na początku jak Lewy grał w Lechu, to każdy (z drobnymi wyjątkami) po nim tutaj cisnął, to niektórzy czują się w swoim moralnym obowiązku trzymać się tej swojej opinii. I dlatego mogę się założyć, że jak Lewandowski znajdzie się w czołowym klubie Europy i będzie tam strzelał regularnie bramki, to dalej grono ekspertów z tej stronki będzie po nim cisnąć, jaka to z niego miernota.
24.11.2012 19:52
Tymi ankietowanymi to były chyba dzieci blałgrany i hali madryt.
23.11.2012 14:57
Podaj jakiś racjonalny powód, dla którego nie podoba ci się Jupp. I jakiegoś realnego kandydata. Klopp nie chce do Bayernu (i dobrze), Loew do 2014 ma kontrakt z DFB, Guardiola to też przypuszczalnie bujda stworzona przez media. Może wypowiedz wreszcie merytorycznie, bo na razie słabo ci to idzie.
22.11.2012 14:32
A co jest największym problemem tej strony?
22.11.2012 01:10
W zakładce Sztab Szkoleniowy jedna informacja jest przedawniona: Phillip Laux już nie pracuje jako psycholog sportowy w Bayernie. Jest teraz psychologiem w RB Salzburg.
22.11.2012 00:17
Potwierdzam, Stomil najlepszy; wkrótce znowu będziemy potęgą (tylko trzeba się utrzymać w pierwszej lidze, hehe). Nie mogę chodzić na mecze, bo nie mieszkam od 5 lat w Olsztynie, ale śledzę co tam słychać.
21.11.2012 23:01
Zobaczymy, może uda mu się odbudować swoją karierę, może ta sytuacja z więzieniem nauczyła go czegoś; talentu z pewnością nie można mu odmówić.
21.11.2012 21:47
Ja się zaczynam zastanawiać czy w dużej mierze nie jest tutaj winna ta olbrzymia (chyba tylko u nas spotykana na taką skalę) rotacja. Barcelona gra przeważnie jednym składem i ci goście rozumieją się ze sobą na pamięć, bez słów. A Bayern co drugi mecz gra w zmienionym składzie, to jak ci piłkarze mają się ze sobą zgrać do perfekcji. Później efektem tego jest stateczna, powolna gra, bez polotu, gry na jeden kontakt, bez ryzyka, prostopadłych podań. Ponadto u nas co któryś piłkarz zagra dobrze, to trzeba zrobić wszystko, żeby jego dobrą formę zdusić w zarodku. Thomas Muller zaczął sezon rewelacyjnie, trzeba było zastosować na nim rotację, żeby się zanadto nie rozbuchał. W tej chwili zaczyna grać coraz słabiej. Mandzukić zaczął sezon w dobrym stylu, trzeba było nim trochę po rotować, żeby nie zaczął czasem strzelać więcej. W tej chwili jego gra rówineż zaczyna wyglądać coraz przeciętniej. Myślę, że ta cała rotacja troszkę wychodzi zespołowi bokiem.
21.11.2012 02:07
Cayman, no i właśnie to to chodzi. W istocie jedynym realnym kandydatem, sprawdzonym, z którym nie wiąże się zbyt duże ryzyko jest Jupp Heynckes i to jest główny powód dla którego niewiele mówi się o jego ewentualnych następcach, a więcej o jego pozostaniu. Ja osobiście jestem zwolennikiem Juppa i chę żeby pozostał, co nie zmienia faktu, że nie ma w chwili obecnej trenera, będącego realną alternatywą dla Heynckesa, kogoś o kim można by powiedzieć, że warto dla niego zrezygnować z Juppa. Bo ten Guardiola to chyba bardziej wymysł prasy niż realna opcja.
19.11.2012 21:24
Aha, czyli ze Slomka i Favre mieszkasz i śpisz...
19.11.2012 19:12
A jakie doświadczenie miał Guardiola, żeby poradzić sobie w Barcelonie?
19.11.2012 18:44
Mainz cały czas gra na poziomie dużo wyższym niż wskazywałby na to ich budżet i piłkarze jakich posiadają w składzie. A Favre nakupował zawodników przez sezonem za 30 milionów i nie zdołał awansować nawet do fazy grupowej LM.
19.11.2012 17:44
No widzisz. Lucien Favre okazał się trenerem jednego sezonu. Kiedy miał w składzie geniusza Reusa, był w stanie walczyć o miejsce w pierwszej 5-ce. Kiedy Reusa zabrakło Gladbach z powrotem wróciła na swoje miejsce w szeregu. Wg mnie spośród trenerów Bundesligi do Bayernu nadawałby się Slomka, który z beznadziejnej drużyny walczącej o utrzymanie zrobił liczący się w lidze zespół. A prawdziwy diament pośród trenerów Bundesligi, który trzeba jeszcze tylko trochę oszlifować to jest trener Mainz, Thomas Tuchel, który z jednego z najbiedniejszych zespołów Bundesligi (właściwie zespół, który swoim poziomem był jeszcze do niedawna w 2.Bundeslidze) stworzył zespół, który coraz częściej myśli o awansie do Europejskich Pucharów niż o spadku. To są trenerzy godni uwagi, ponieważ potrafili stworzyć coś z niczego, nie potrzebowali Reusa jak Favre czy Dżeko jak Magath z Wolfsburgiem.
19.11.2012 17:11
Ja tam od początku jestem sceptycznie nastawiony do pomysłu zatrudnienia Guardioli w Bayernie. Zabawne, jak wszystkie kluby i reprezentacje biją się o niego jakby był jakimś bogiem trenerskim, a gościu sobie przebiera i jeszcze chce zarabiać 13 milionów euro rocznie. Chcę zobaczyć jak ten koleś osiąga sukcesy z innym klubem niż Barcelona.
19.11.2012 14:48
Ja wiem, że polskie media doznają ekstazy po każdym ciut lepszym od przeciętnej występie polaków z Dortmundu, ale myślę, że trzeba do tego przywyknąć, po prostu po xxx latach polscy piłkarze odnieśli sukces (chyba ostatni był Boniek przed nimi), 90% polaków - kobiet, mężczyzn - ludzi którzy na co dzień nie kibicują żadnej drużynie jara się tym ich sukcesem i wchodzi, czyta te newsy, śledzi na bieżąco każdy występ Lewandowskiego i Piszczka. Wyobraź sobie co to będzie się działo, jak ten Lewy w końcu trafi do jakiegoś czołowego klubu Realu czy któregoś z Manchesterów. To dopiero będą jajca. Ale my jako kibice Bayernu musimy nauczyć się do tego podchodzić obojętnie, albo i nawet ze zrozumieniem, bo 90% polaków, którym obojętny jest Bayern, podnieca się tym sukcesem Polaków z BVB :)
17.11.2012 22:39
Taka prawda, czy wam się to podoba czy nie, trójka Polaków obok Hummelsa, Reusa i Goetze decyduje o obliczu tego zespołu, który 2 razy z rzędu wyprzedził nas w walce o mistrzostwo Niemiec. O ile Błaszczykowski raczej wyżej się nie wzbije, o tyle kwestią czasu jest jak Lewy i Piszczek zasilą szeregi czołowych klubów Europy. Nie ma co hejtować, fakty mówią same za siebie.
17.11.2012 22:29
Przestań, to że mu dzisiaj nie wyszło, nie znaczy, że ma nie podpisywać nowego kontraktu. W tej chwili nie ma lepszego trenera na to stanowisko.
17.11.2012 22:19
Tak jak napisałeś, my się cieszymy, z tego że powiększyliśmy przewagę. A nie z tego, ze zyskaliśmy 1 punkt. Straciliśmy 2 puntky i to jest fakt, mimo tego powiększyliśmy naszą przewagę nad 2 zespołem w tabeli o 1 punkt, podczas gdy mogła się ona zmniejszyć o 2 punkty i to jest szczęście w nieszczęściu. Przecież nikt tu nie wygłasza peanów na cześć Bayernu i świetnego meczu rozegranego dzisiaj w Norymberdze.
17.11.2012 21:18
Z ideą rotacji jest wszystko w porządku, problem polega na tym, że nie można co mecz zmieniać 4-5 zawodników podstawowego składu. Piłkarze muszą się ze sobą zgrać, pewien trzon drużyny, jej charakter i naturalni przywódcy muszą się wykrystalizować (chodzi tu o osoby biorące ciężar gry na siebie, a nie o stricte przywódców grupy), a bezustanna rotacja ten proces uniemożliwia. Przypuszczalnie Heynckes myślał, że ten mecz wygramy samym zaangażowaniem jakie włożą w to spotkanie piłkarze rezerwowi, którym będzie zależało na wywarciu jak najlepszego wrażenia. Niestety okazało się, że zmiennicy nie dali z siebie 110% i ni jest to wina tych piłkarzy, ale trenera, który postawił na nich w tym spotkaniu. Jestem ciekaw, czy gdybyśmy w meczu z Schalke lub BVB wyszli takim składem, też byście bronili decyzji trenera...
17.11.2012 20:38
No i stało się. Schalke przerżnęło, co w ostatecznym rozrachunku daje nam dodatkowy punkt przewagi i najwyzej 2 puntky straty do Dortmundu. Nie wolno ich lekceważyć, jakby nie patrzył jest to zespół, który 2 razy z rzędu zdobył mistrzostwo Niemiec. Ale póki co BVB plasuje się na 4. miejscu ze stratą 9 punktów do nas. Morał z tego taki, że nie wolno żadnego, choćby najsłabszego na papierze rywala lekceważyć i po prostu wygrywać mecze w których jestesmy zdecydowanymi faworytami.
17.11.2012 20:31
Co ty.... ostro gra, ale to samo mozna powiedzieć o Jermaine Jones'ie, o Pogatetzu, a to nie zmienia faktu, że on jest jednym z największych talentów Bundesligi. A jeśli wg Ciebie to jest cham, to co w takim razie powiesz o takich piłkarzach jak Javier Pinola, Timo Gebhart, Maik Frantz, czy choćby o naszym Rafinhi? :)
17.11.2012 20:26
Papadopouplos nie doczekał ostatniego gwizdka :D Ale i tak obrońca moim zdaniem nieprzeciętny.
17.11.2012 20:10
KieBling zjebał rzut karny. Szkoda, 3:0 z Schalke to byłby już niezły pogrom.
17.11.2012 20:09
Karny. Schurrle dzisiaj kawał dobrej piłki pokazuje.
17.11.2012 20:08
Schalke juz 0:2 przegrywa. Zanosi się, na to, że ten remis ujdzie nam płazem.
17.11.2012 19:56
No nie wiem, widziałem tylko na powtórce w zwolnionym tempie, to wyglądało na niezbyt trudny strzał do obrony.
Jak Van Buyten wreszcie odejdzie, to Papadopoulos lub Howedes do Bayernu.
17.11.2012 19:36
Nie widziałem wcześniej bramki Feulnera, ale teraz jak na powtórce widzę, to Mandzu zawinił przy tym golu. To nie był jakiś strzał niemożliwy do obrony.
A Goetze jaką bramkę strzelił dla BVB. Najpierw skiwał bramkarza, później obrońcę i wtoczył piłkę do bramki.
17.11.2012 19:24
Nie, nie, 8
17.11.2012 19:21
Do szatni praktycznie. Bramka miesiąca, a może i sezonu.
17.11.2012 19:19
Ale Schurrle władował
17.11.2012 19:17
W gruncie rzeczy, jeśli Schalke dzisiaj przegra, to Bayern dzięki temu remisowi nie tylko nic nie straci, ale nawet zyska kolejny jeden punkt przewagi nad 2 w tabeli zespołem :D
17.11.2012 19:04
Nie no, bądźmy obiektywni, Martinez dzisiaj po prostu dreptał po boisku patrząc tylko, żeby nie przeszkadzać zawodnikom grającym w piłkę.
17.11.2012 19:01
Nie najeżdżaj aż tak na Tymoszczuka, bo choć rzeczywiście zagrał nie najlepiej (czyli na swoim zwyczajowym poziomie), to 40 milionów zagrało dzisiaj niestety jeszcze gorzej.
17.11.2012 18:58
Jaką reakcję Sammera? Przecież Sammer jest dyrektorem sportowym, jego krytyka byłaby nie na miejscu, przeciez już raz była o to awantura.
17.11.2012 18:46
Jupp powinien dzisiaj posypać głowę popiołem, po raz kolejny życie uczy, że żadnego rywala nie należy lekceważyć, a tym bardziej rywala zza miedzy, który jest 2-krotnie zmotywowany na mecze z nami.
17.11.2012 17:26
Nie moja wina, że sobie ustawił taki nick. Ja bym nigdy w życiu nie ustawił sobie nicku na przykład "Królewscy", albo "Aptekarze" etc.
17.11.2012 17:23
Od 97 chyba Barcelonie kibicujesz, a Bayernowi od 2 finałów LM
17.11.2012 17:20
Martinez dzisiaj kompletnie bezproduktywny - zarówno w destrukcji jak i w ataku.
17.11.2012 17:14
O Rafalindo wrócił
17.11.2012 17:10
Zamiast zagrać 2 napastnikami to on Mandzukica zdejmuje
17.11.2012 17:08
Gebhart raus.
17.11.2012 17:07
Ręka Dantego była
17.11.2012 17:07
Jeśli nie wygramy, to będzie to głównie wina Heynckesa, który zlekceważył rywala.
17.11.2012 17:06
Wydaje się, że Heynckes tym razem zlekceważył rywali. Przypuszczalnie podejrzewał, że zmiennicy będą chcieli się pokazać i zagrają z zębem i zaangażowaniem, a tym czasem zagrali na swoim standardowym poziomie. Miejmy nadzieję, że uda się coś wbić przed końcem meczu.
17.11.2012 16:59
Blaugrana wracaj na stronkę blaugrana.pl
17.11.2012 16:57
Kto strzelił dla Norymbergi, bo akurat nalewałem sobie wina w kuchni i robiłem tosty?
17.11.2012 16:46
To prawda, Kroos świetnie gra, jest coraz lepszy
17.11.2012 16:12
Shaqiri w strzelaniu setek chyba bierze lekcje od Robbena.
17.11.2012 16:08
O co chodzi z tym tekstem po angielsku?
17.11.2012 14:25
A ile Schweinsteiger notuje asyst? Po gościu który przyszedł za 40 baniek można spodziewać się, że będzie nawet lepszy. Już nie chce mi się powtarzać, tego co przewija się tu co chwile, ale chyba nie ma innego wyjścia: typowi defensywni pomocnicy, których zadaniem jest tylko bronić dostępu do własnej bramki już dawno odeszli do lamusa. Dzisiaj wymaga się od napastników żeby bronili, a od obrońców żeby atakowali (poza stoperami, którzy w ofensywie biorą udział jedynie przy stałych fragmentach gry). To jest futbol na najwyższym poziomie i tu nie ma mowy o zadowalaniu się półśrodkami. Gość, który gra na środku pomocy musi umieć nie tylko odbierać, ale i stwarzać sytuacje strzeleckie sobie i innym, a jeśli nie potrafi, to znaczy, że jest za słaby i powinien zwolnić miejsce komuś innemu, kto to potrafi.
17.11.2012 14:23
No piach, piach. Przyszedł po to, żeby w sezonie strzelać 5 bramek i przy kolejnych 10 asystować, i do tego czyścić każdą pojedynczą akcję idącą środkiem pola, a na razie nic z tego za specjalnie mu nie wychodzi.
17.11.2012 12:21
"Zanim podpisałem kontrakt, marzyłem o zdobywaniu tytułów. Przestałem jednak marzyć już pierwszego dnia po przyjściu do Bayernu."
17.11.2012 10:44
josh, co ty za przeproszeniem pieprzysz? Jaki Sammer go sprowadził? Może i Martinez został sprowadzony już ZA KADENCJI Sammera, ale znalazł się na celowniku FCB jeszcze przed tym zanim w ogóle mówiło się o zatrudnieniu Sammera i każdy kto orientuje się jak się sprawy mają w Bayernie ten doskonale zdaje sobie sprawę, że o transferach, przy których w grę wchodza tak wysokie kwoty decyduje nie pojedyncza osoba (a tym bardziej nie jest to dyrektor ds. sportowych), ale rada nadzorcza Bayernu! Także skończ wypisywać takie dyrdymały, jak nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz nic!
16.11.2012 22:17
Znowu kontuzja...
16.11.2012 12:33
Co sie stalo? Santana juz od dłuższego czasu chce odejść. Nie ma czym sie ekscytowac, wszystko będzie zależało od tego jakich kupią zastępców. W kręgu ich zainteresowań byli ostatnio m.in. Kirchhoff, Rode czy Isco. A więc 2 wybijających sie piłkarzy Bundesligi i jeden z najwiekszych talentow Hiszpanii. Gdyby im sie udało pozyskać przynajmniej 2 z nich to byliby nawet mocniejsi niż w chwili obecnej.
15.11.2012 15:15
Sammer ma okazję wykazać się tą swoją smykałką do interesów i wreszcie sprowadzić kogoś do Bayernu.
14.11.2012 13:42
Dobrze, że nie przyszedł. Ostatnie 2-3 lata nie były za dobre w jego wykonaniu.
14.11.2012 13:41
Statystyki Shaqiriego w Basel również nie powalały, a mimo to przyszedł do Bayernu za 13 milionów.
13.11.2012 22:15
Z jednej strony fajnie gdyby przyszedł (zimą, jeżeli Tymoszczuk odejdzie). Na pewno byłby większym wzmocnieniem od zaraz, bo Goretzka to piłkarz na chwilę obecną do rezerw.
13.11.2012 21:00
Trochę się boję, że jak wróci Gomez to znowu zaczniemy remisować z ogórkami.
13.11.2012 20:51
Ten Felipe Anderson uważany jest za wielki talent w Brazylii, ale chyba wolałbym, żeby przyszedł Goretzka.
13.11.2012 19:32
A nie, Bayern chce tylko Felipe Andersona, kolegę klubowego Neymara, nie doczytałem.
13.11.2012 19:29
TZ: Bayern chce Neymara
http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-geruecht-felipe-anderson-meta-2611032.html
13.11.2012 19:27
Adidas posiada 10% udziałów w Bayernie, dlatego można przypuszczać, że ta współpraca potrwa znacznie dłużej niż do 2020 roku.
13.11.2012 14:12
Bo to jest reklama, w końcu Adidas też musi mieć jakieś korzyści ze współpracy z Bayernem.
12.11.2012 19:33