Grupa w CL to będzie dla nas formalność, jeśli City obniży cenę to Sane wróci wtedy kiedy będzie najbardziej potrzebny, niższa cena spowoduje też że inne ruchy byłyby łatwiejsze do wykonania. Kto jak nie Bayern miałby skorzystać na takiej sytuacji? Jesteśmy mistrzami odnajdywania się w rynkowej grze
08.08.2019 17:38
@Janson taka opcja byłaby najlepsza (chociaż Bale mógłby sobie zarząd odpuścić)
Edytowano : 2019-08-08 17:36:23
Jeśli Sane zostanie w City to stracą na tym jeszcze więcej, będą opłacać jego pensje kiedy nie będzie grał do tego za rok jego cena będzie niższa no i raczej piłkarz który był na wylocie nie poprawi atmosfery w szatni
08.08.2019 17:34
Mówicie jakby to zależało od zarządu, Sane też zwlekał z decyzją. Kupmy go o ile mc albo on obniżą oczekiwania finansowe
08.08.2019 16:23
„Zwyrole z Arabii” XD jak głupim trzeba być żeby obrażać ludzi i przypisywać im jakieś cechy rodem z brunatnej propagandy
Edytowano : 2019-08-08 14:29:20
To nie rasizm to głupota
08.08.2019 14:29
Miło powitać kibica City, jędrnej drużyny w Anglii która budzi moja sympatie
Edytowano : 2019-08-08 14:24:35
Jedynej *
08.08.2019 14:11
Bo to prawda że do końca okienka dużo czasu, dla mnie może przyjść nawet na minute przed jego zamknięciem
Edytowano : 2019-08-08 14:10:34
Czyli któreś źródło się myli, albo to blisko Bayernu albo City. Druga sprawa że Angielskie media uchodzą za jedne z najmniej wiarygodnych
08.08.2019 14:09
To źle że Bayern wykorzystuje nieuczciwość City?
08.08.2019 13:47
Nie powielajcie nieprawdziwych informacji, dzisiaj kończą się zakupy na wyspach ale sprzedawać wciąż mogą
08.08.2019 13:09
Oby Rudi miał okazje oglądać go nie tylko przed ekranem ale i podczas starć między naszymi drużynami :)
08.08.2019 12:39
Neuer jest w świetnym dla bramkarza wieku, jeśli opuszczą go problemy to da nam dużo nawet przez 5 kat
08.08.2019 12:03
Liga jest słabsza ale nasz klub nie (porównajcie wyniki nawet nie z XXI w ale z ostatniej dekady czy 5 lat). KHR przewodniczy w polowaniu na czarownice (czyt nierzetelne kluby) i to komplikuje sprawę. Niemniej Sane zyskałby pozycje w reprezentacji przechodząc do nas. Ta saga jest wieloaspektowa, trudno krytykować zarząd.
08.08.2019 11:59
Też trudno mi uwierzyć że gdyby zawodnik faktycznie chciał dołączyć i gdyby wszystko z nim zostało ustalone to teraz byśmy się wycofali, to nie w stylu Bayernu, szczególnie że kluczowa jest druga część sezonu
Edytowano : 2019-08-08 11:48:32
Kupiliśmy Lucasa, transfer Sane jeśli kwota nie będzie zaporowa również może dojść do skutku
08.08.2019 11:47
Naderwanie to nie zerwanie, niewiele jeszcze wiemy
08.08.2019 11:39
Nawet połamany Sane to wzmocnienie, ciekaw jestem co powiecie jak Bayern ogłosi transfer. Nie ma co do tego pewności ale już teraz mówicie jakby to było przesadzone.
Edytowano : 2019-08-08 03:18:12
Przesądzone
08.08.2019 03:17
Całości nie przekopiuje ale najwiecej można wyczytać z jego komentarzy pod ostatnim postem na Bayern- Inside. Wszystko zdecyduje się jutro po diagnozie ale temat nie jest zamknięty, Bayern kupował już zawodników z kontuzją. Ja wciąż wierze w ten zakup
07.08.2019 21:57
słowa falka wskazują że wg niego transfer dojdzie do skutku. Pytanie tylko jaka to kontuzja szczególnie jeśli chodzi o czas rekonwalescencji, a druga sprawa to kwota. Jeśli City wciąż chce 150 milionów to nikt zdrowy na umyśle nie będzie miał pretensji do zarządu gdyby zarząd tyle nie chciał zapłacić
07.08.2019 21:37
Falk na swojej grupie wciąż twierdzi że transfer jest raczej przesądzony
07.08.2019 20:53
Problem z BVB był gdzie indziej, mamy piłkarzy ale nie mamy taktyki, trenera z pomysłem, Kovac musi się szybko tego nauczyć bo i Sane z Wernerem i Havertzem nic nie dadzą.
Edytowano : 2019-08-07 20:49:02
To że muszą być transfery wie każdy ale mamy czas i sporo różnych opcji, ws Sane nie zapadła decyzja więc wystarczy wstrzymać się kilka dni/ tygodni i wtedy na spokojnie ocenić
07.08.2019 20:41
Nie trzeba czytać przyszłości wystarczy słuchać to co mówi zarząd czy nawet Falk
07.08.2019 20:27
@Elessar takie rzeczy możesz pisać we wrześniu, jasne ze będą transfery, do tej pory jednak jestem zadowolony z okienka (poza sprzedażą Hummelsa). Mamy miesiąc, czekajcie a nie plujcie bo na oceny przyjdzie czas wtedy
07.08.2019 20:06
Kadra już teraz jest dobra i jest jasne że to nie koniec wzmocnień. Z BVB nie tragicznie, prowadziliśmy grę, przegraliśmy jeden mecz o pietruszkę
Edytowano : 2019-08-07 19:57:31
Wg Falka jutro dowiemy się czy i ewentualnie jaka operacja czeka Sane
Edytowano : 2019-08-07 19:59:16
*z BVB nie zagraliśmy tragicznie
07.08.2019 19:56
Ale płacz, zanim cokolwiek ustalono. Nawet Falk nie wie jak obecnie wyglądają negocjacje, a już osadzacie zarząd. Trochę opanowania, mamy miesiąc, kupiliśmy 3 zawodników kolejne wzmocnienia to kwestia czasu, wciąż wierze w zakup Sane
Edytowano : 2019-08-07 19:55:42
Uprawiają narodowy polski sport- narzekanie :) widocznie zawsze znajdzie się powód nawet w trakcie okienka kiedy pobiliśmy już raz rekord transferowy i zaraz pobijemy go po raz drugi.
07.08.2019 19:54
Nie podjęto decyzji paradoksalnie city ma większy problem, cena spada a koniec kontaktu się przybliża
07.08.2019 19:05
Wszystko zależy od ceny, jeśli czeka go pół roku przerwy to 105 milionów to cena zbyt wygórowana
07.08.2019 18:58
Nie spodziewałem się że ten transfer będzie trwał krócej, dziwi mnie bardziej że się na niego zdecydowaliśmy to pozytywne zaskoczenie, gdyby był nierealny to nie trwałoby tak długo
07.08.2019 18:52
Wydanie ćwierć miliarda euro to nie pójście do lidla na zakupy, to inwestycja wieloaspektowa, zrozumie to każdy kto pracuje w biznesie. Wymaga kompleksowej analizy tak aby się zwróciła i najlepiej przyniosła zysk. To nie fifa że negocjacje trwają 30 sekund.
07.08.2019 18:00
@TomiiiFCB w pełni popieram tą analizę, w punkt. Ale eksperci z naszej strony wiedza lepiej niż Falk XD (eksperci którzy nie potrafią sprawdzić jakie kluby odnosiły sukcesy w ostatnich latach)
Edytowano : 2019-08-07 17:34:58
A to przepraszam. Kilka sezonów temu czytałem w Bildzie że byliśmy po Barcelonie ale przez te 2-3 lata mieliśmy więcej trofeów, więc super że jesteśmy już nr 1. Dzięki za poprawienie :)
07.08.2019 17:33
3 drużyna wg rankingu uefa, prawie co roku w półfinałach. Jakie drużyny są na topie jeśli nie my? Jeden słabszy sezon nie przekreśla dekady pełnej sukcesów, tylko Barcelona w ostatnich latach ma więcej trofeów niż my.
07.08.2019 17:29
Zluzujcie, rozgłos nie sprzyja transferom teraz kiedy ustalane są konkrety nagle nastąpiła cisza przed burzą. Gdyby negocjacje się załamały to klub wydałby oświadczenie że transferu nie będzie, transakcja na taką kwotę to wielkie wyzwanie, pośpiech nie jest wskazany. Kontuzja nawet dłuższa nie spowoduje raczej załamania negocjacji, może wpłynąć na cenę. Jeśli nie sprzedadzą teraz Sane to za rok odejdzie za polowe tej ceny, chętnych będzie wielu, nawet gdyby Bayern odpuścił
Edytowano : 2019-08-07 17:22:16
Gdyby Bayern zrezygnował z tego transferu to dawno byśmy się od tego odcięli publicznie
07.08.2019 17:20
Jeśli wróci w tym roku to kontuzja nie powinna nas zniechęcać, grupa w CL to dla nas formalność co roku, a w Bundeslidze nie ma konkurencji, odrobimy i 9 punktów, on niezbędny jest dopiero w styczniu
07.08.2019 14:27
Jeśli kontuzja jest poważniejsza to obyśmy zbili cenę, kto jak nie Bayern potrafi robić interesy, a jeśli nie to za rok City będzie zdesperowane aby cokolwiek na nim zarobić
07.08.2019 14:12
Wszystko jest możliwe chociaż jeśli Sane faktycznie chce do nas przyjść to raczej nic nie zatrzyma transferu. Do jutra raczej zostanie ogłoszony. Zresztą wątpię żeby City miało parcie na wzmocnienia na tej pozycji, oni też musza wyplenić zobowiązania wynikające z FF co ten transfer im ułatwi
Edytowano : 2019-08-07 13:24:29
A co do wartych uwagi polskich drużyn to polska liga nigdy mnie szczególnie nie interesowała jeśli chodzi o teraźniejszość. W Warszawie jednak trudno kibicować komuś innemu niż Polonii, to jedna z drużyn z ciekawszą w Polsce historią i zawsze w myślach im sprzyjam
07.08.2019 13:22
Też mam nadzieje że zachowamy zdrowy rozsądek i nie zapłacimy 150 milionow, 120 to maksimum przy bonusach.
Nigdy nie wiemy czy by się przebił czy nie ale wiele talentów przy Robbery nie wytrzymało konkurencji
Edytowano : 2019-08-05 13:04:02
Z mesjaszem nie przesadzajmy. Niewątpliwie jednak ma to czego nam potrzeba: młody, szybki, jeden z najlepszych na swojej pozycji- gotowy produkt no i reprezentant Niemiec. Tym pokonuje innych kandydatów na skrzydła
05.08.2019 13:02
Wtedy nie miał szans wygryźć ze składu Robbery, nie wiadomo jak by się rozwinął przy mniejszej liczbie minut na boisku. Niektórzy będą zawsze niezadowoleni
05.08.2019 12:21
Po decyzji ws Sane będzie już z górki, inne ruchy są mniej obciążające finansowo
05.08.2019 12:12
Mamy miesiąc, nie zabraknie czasu bo jest go jeszcze sporo
05.08.2019 12:07
@RedMistrzuPL zgadzam się, mnie dziwi ze już tyle wydaliśmy, nie spodziewałem się tego. Zobaczymy, nasze ruchy będą planować eksperci, bilans zostanie zachowany. Jeśli uda się najbardziej szalony transfer czyli Sane to uwierzę i w Havertza i Wernera, w ciągu 2 lat oczywiście. Po 2013 popełniliśmy wiele błędów. Taki Sane i KdB mogli trafic do Bayernu nie za astronomiczne sumy. Do tego kilka lat graliśmy tylko jednym napastnikiem, zarząd popełnił błędy ale najważniejsze że wyciągnęliśmy z tego wnioski
05.08.2019 11:22
Też nie chce Odoia ale jeśli ma przyjść za darmo to za rok nie widzę problemu. Sane, Werner i Havertz to priorytety ale Ziyech nie ustępuje im, a do tego podobno bardzo chce dla nas grać
05.08.2019 10:54
Jasne że te transfery będą kosztowne i sam nie jestem zwolennikiem wydawania zawrotnych kwot na zawodników ale czasem trzeba... Przy wariancie który ja założyłem Werner i Odoi mogliby przyjść za darmo, Havertz jedynie by kosztował ale wg mediów zarząd jest już zdecydowany na niego. Pieniędzy z powietrza nie weźmiemy ale jesteśmy stabilni finansowo i raz na jakiś czas możemy sobie pozwolić na lekkie szaleństwo, mamy wielkie dochody i brak długów co jest ewenementem w skali światowej. Do tego medialne transfery też pozwolą nam generować większe zyski, sukcesy sportowe również Ze swojej strony mogę zaproponować tyle że zgodnie z moją obietnicą po zakupie Sane kupuje 2 koszulki których na ten sezon których jeszcze nie mam (2 i 3 komplet kupowałem co roku pod koniec sezonu) więc swoją cegiełkę przy najbliższej wizycie we wrześniu na Alianz dołożę ;) i Was zachęcam do tego
Edytowano : 2019-08-05 10:04:41
Roca to inwestycja w przyszłość, wolałbym w jego miejsce Wernera bo ofensywa potrzebuje więcej wsparcia ale nie pogardzę takim zawodnikiem. Pokazał ostatnio że ma nieprzeciętne umiejętności
05.08.2019 10:03
Sane, Roca i Ziyech, a za rok Havertz, Werner i ewentualnie Odoi to byłoby więcej niż idealny scenariusz
05.08.2019 08:23
Trochę się zapędziłeś z tą opaską bo jeszcze rok temu krytykował kolegów i chciał odchodzić, ciężko w rok uwierzyć że kocha ten klub jak swoich najbliższych. Na Manu nie ma co narzekać, a w przyszłości opaskę będzie miał zapewne Kimmich więc tych liderów tez u nas nie brakuje
05.08.2019 03:43
Żeby było jasne, nie winie za nic zarządu , robią ile mogą aby sfinalizować ten galaktyczny wręcz transfer ale wciąż uważam za prawdopodobną zmianę decyzji Sane, podejrzana jest sytuacja w której młody Niemiec wychodzi w podstawowym składzie. Jakiegoś powodu Jogi mu pomimo jego umiejętności nie potrafił zaufać, Pep poniekąd też bo jak nazwać odstawienie go w kluczowych meczach i bramie pod uwagę jego sprzedaż? W tej baryłce miodu musi być łyżka dziekciu inaczej taki piłkarz miałby podstawowe miejsce w każdej drużynie na świecie. Oby moje obawy się nie potwierdziły i oby Sane okazał się zrównoważonym człowiekiem
05.08.2019 02:56
Oceniajcie drużynę po pierwszym meczy o stawkę, a nie po superpucharze
03.08.2019 22:09
Niektórzy zaraz powiedzą że Sancho to geniusz bo w półtowarzyskim meczu strzela bramkę XD za guardioli nie wypruwaliśmy żył w takich spotkaniach
Edytowano : 2019-08-03 22:07:51
Josh w ważniejszym meczu by tak nie zrobił, widać nie tylko mnie młody Anglik potwornie irytuje, który zwija się jeszcze pół godziny
03.08.2019 22:06
Miejsca dla Thomasa na skrzydle nigdy nie powinno być, jego miejsce jest za napastnikiem. Dobrze że to mecz o nic, szkoda że gra Alaba który widać że po upadku nie czuje się najlepiej
Edytowano : 2019-08-03 21:59:36
Nie chwalilibym BVB, nasza nieskuteczność dała im szanse
03.08.2019 21:59
Goeretzka dzisiaj naprawdę imponuje, obrona wręcz odwrotnie. Manu bardzo pewny siebie co jest wielkim plusem
Edytowano : 2019-08-03 21:13:28
Goeretzka ogrywa BVB jak chce, brak skuteczności można mu zarzucać ale tylko tak samo jak reszcie ofensywy
03.08.2019 21:12
To zadziała z obopólną korzyścią, silny niemiecki Bayern to silna reprezentacja Niemiec ale i my zyskamy budując skład na Niemcach o podobnej mentalności i braku bariery językowej
03.08.2019 18:27
Jeśli przyjdzie sam Sane i Werner to już będzie najlepsze okienko w historii, za rok poczekamy na Havertza i Bayern będzie silny jak dawniej no i „niemiecki”. Oczywiście najlepiej ściągnąć 3 zawodników bo Roca czy Draxler jeszcze bardziej by wzmocnili konkurencyjność. Niemniej to Timo i Sane są przyszłością i cis czuje że Werner czeka tylko na ogłoszenie i wie ze prędzej czy później do nas dołączy
Edytowano : 2019-08-03 18:17:44
Werner jest bardzo młody, w jego wieku Lewandowski nie był na tym poziomie. To zawodnik doświadczony, szybki i potrafiący poruszać się z piłką, Polak ma inna charakterystykę i brakuje mu kilku cech Timo. Do tego lubi znikać w ważnych meczach. Nikt nie mówi że na 100% Werner przebije Polaka ale nie można gł skreślać, sezon jest długi i potrzeba więcej niż jednego (nie młodego już) napastnika, szczególnie że Bayern nie chce zaoferować Polakowi długoterminowego kontraktu
03.08.2019 18:14
Tu nie chodzi o bycie malkontentem czy entuzjasta. Ja zarządowi ufam i ufałem zawsze, nawet jeśli nie wypali transfer Sane to zrozumiem. Problem kolega na tym że jeśli jego koszt byłby zbyt wysoki to zwyczajne może nie starczyć pieniędzy na inne wzmocnienia, a to nie byłaby komfortowa sytuacja. Nie wyobrażam sobie nowego Bayernu bez Wernera
03.08.2019 17:43
Sam Sane to za mało na ligę mistrzów, głupio jeśli skończymy tylko z jednym ofensywnym transferem
02.08.2019 23:10
Robbery byli od niego lepsi w tamtym czasie, takie jest życie ale zgadzam się że powyżej kwoty 105 mln to absurd i rozważyłbym inne opcje jeśli City będzie rzucać kwoty z kosmosu. Werner i Sane to minimum w takim układzie, a na napastnika też musi starczyć, jeśli zapłacimy absurdalną kwotę za skrzydłowego to boje się ile krzyknie Leipzig za Wernera, a on jest idealnym uzupełnieniem na kilka pozycji.
02.08.2019 22:32
Jeśli to prawda że MC oczekuje ponad 150 milionów za Sane to mam nadzieje że Bayern zrezygnuje z tego transferu. Stracilibyśmy twarz, nie po to przez lata zarządzaliśmy finansami z głową. Żaden piłkarz nie jest tyle warty. Zresztą taki ruch zatamowałby inne konieczne zakupy min Wernera, zresztą na przyszłość dalibyśmy sygnał że można zrobić z nas zdesperowanych frajerów (kwoty za Wernera czy Havertza którzy muszą do nas trafic, wielokrotnie by wzrosły).
Edytowano : 2019-08-02 21:57:20
Tak jak napisał kolega niżej 130 z bonusami to kwota maksymalna, wszystko wyżej to koszmarny sen
02.08.2019 21:56
Jak już prowadzicie dyskusje to brakuje GraueEminez który tak lubi opowiadać osobie. Zresztą mi to nie przeszkadza :D co do Sane to ciekaw jestem czy faktycznie ten zakup zadziała jak lawina i kiedy pojawi się informacja o następnych wzmocnieniach. Obyśmy nie sfrajerzyli i nie odpuścili Wernera
Edytowano : 2019-08-02 11:58:51
Ps nie dajcie złapać się na prowo i hejt za to ze mówicie o sobie. Nie wiem dlaczego miałoby być niewłaściwe mówienie o pracy w biurze, dla większości biuro właśnie jest miejscem pracy i to naturalne że ktoś o tym pisze (podkreśla że nawet w pracy myśli o transferze co się chwali). Nie bądźcie nosaczami, jest XXI wiek, biuro to miejsce pracy większości z wyższym wykształceniem, nie musicie atakować z zazdrości. Ja już nic nie napisze o sobie bo strach :D
02.08.2019 11:55
Dokładnie, nie było obietnicy transferu, jeśli nie kupimy Sane to trudno, nikt nikogo nie okłamał, szczerze mówiąc koedy usłyszałem o dużym zakupie liczyłem na skrzydłowego który będzie kosztował 50-80 milionów, Sane jest hitem o którym nikomu się nie śniło. Jeśli się uda to ok, jeśli nie to wciąż do końca okienka jest szansa na dobrą kadrę, jeśli przyjdzie 2-3 zawodników to możemy być zadowoleni
Edytowano : 2019-08-02 02:22:58
Superpuchar to nie start sezonu, tak samo mecz pucharowy z klubem z niższej ligi, początkiem sezonu będzie 1 kolejka Bundesligi i do trgo czasu słowa o wzmocnieniach staną się ciałem. Niezależnie od decyzji Sane, deklaracja (bo w biznesie nie ma obietnic) wtedy się soekni
02.08.2019 02:20
Uli nie stracił twarzy, to wymysły, okienko jeszcze długie i na koniec nadejdzie czas na oceny. A Lewandowski niech zajmie się sobą, a nie menadżerką, jeśli czyje ze Bayern nie jest odpowiednio dobry to niech nie przedłuża kontraktu (to on prosi o dłuższy, a nie my), zobaczymy gdzie wtedy trafi
02.08.2019 01:04
Jak dopną Sane musem jest Werner ale myśle że jest dogadany bo to tez wpływa na krótszą umowę Polaka
02.08.2019 00:54
Jeśli ten transfer do 8 sierpnia dojdzie do skutku to nie powinnismy narzekać, sagi transferowe Neymara, Hazarda czy Griezmana trwały dłużej bo Bayern same zainteresował się stosunkowo niedawno
01.08.2019 23:35
Nie uważam że od razu powinien dostać 10 albo 7, do czasu meczu pożegnalnego powinny być zajęte
01.08.2019 23:05
Z tą najlepszą 9 się rozpędziłeś bo jest naprawdę wielu świetnych napastników. Działanie zarządu było do przewidzenia, bo tak działali przy wszystkich kontraktach starszych zawodników. Tak było przy Klose który w efekcie odszedł i w przypadku Robbery, Bayern nie ryzykuje z dłuższymi umowami dla piłkarzy w tym wieku
01.08.2019 17:11
Brak Brandta u nas to jeden z większych błędów zarządu ale trudno, tym bardziej szkoda że był dostępny za naprawdę atrakcyjną dla nas kwotę. Z tym faworytem BVB do mistrzostwa bym nie przesadzał
01.08.2019 09:38
Wczoraj młodzi wyglądali naprawdę ciekawie, Arp i Davies pokazują ze niepotrzebnie wielu w nich wątpi
01.08.2019 09:35
Pieniądze z tego trofeum są znikome, liczy się pierwsza kolejka ligi, Guardiola nigdy nie mobilizował naszych na Superpuchary
01.08.2019 09:17
Superpuchar możemy rozegrać rezerwami, nikogo to trofeum nie grzeje
01.08.2019 08:51
Kilka osób powinno dostać bana nie tylko za głupotę ale i niemerytoryczne obrażanie zasłużonych osób dla klubu
31.07.2019 12:20
Okno transferowe w Anglii kończy się szybciej, więc w tym tygodniu poznamy rozstrzygnięcia. Wole przegrać superpuchar i miec gorszy start niż zrobić takie „genialne” ruchy jak Real
31.07.2019 10:38
Sane, Werner i jeszcze jeden skrzydłowy to mus. Jeśli przyjdzie Rodri to nie potrzebujemy obrońcy (Javi będzie mógł częściej grywać w środku obrony), chyba że rozstaniemy się z Boa, wtedy przydałoby się przynajmniej uzupełnienie
Edytowano : 2019-07-31 09:27:30
Oczywiście to pierwszy etap rewolucji kadrowej, za rok musimy rozbićć bank dla Havertza
31.07.2019 09:26
Prawidłowo, tak działają profesjonaliści. Do czasu oficjalnego porozumienia między klubami zasady dobrych praktyk kontraktowych wymagają zachowanie dyskrecji i nie wydawania niepopartych porozumieniem oświadczeń.
31.07.2019 09:24
Mam nadzieję że w finale Arp, Pavard i Toliso zagrają jeszcze dłużej, podoba mi się ich gra w sparingach
31.07.2019 09:15
Miro to naturalny lider, wierzę że kiedyś zasiądzie na ławce trenerskiej w Bundeslidze, a potem kto wie, dla mnie to wymarzony selekcjoner DFB za kilka lat
31.07.2019 09:13
Uraz nie jest groźny więc szczęśliwie na prawdziwy początek sezonu będzie gotowy. Jedynym plusem tej absencji jest fakt że władze zyskują dodatkową motywację i ostrzeżenie, aby wzmocnić nasze skrzydła
31.07.2019 09:10
Franck na przestrzeni lat ewoluował jako piłkarz, początkowo był egoistą (mamy prawo mu pamiętać chęć odejścia) ale później stał się liderem i sercem zespołu, pokochał ten klub, miasto i kraj, dał z siebie wszystko. Oczywiście był bardzo ambitny ale to nie wada, a zaleta
31.07.2019 09:09
Kadra jest mocna, niestety wąska, co pewnie niedługo się zmieni. Co roku niszczyły nas kontuzje będące wypadkową również wieku naszych zawodników, 2-3 transfery sprawią że kadra będzie kompletna i stosunkowo młoda co pozwala wierzyć że wreszcie szczęście nam dopisze i w kluczowych momentach sezonu przełamiemy niemoc i osiągniemy w Europie to czego brakowało nam ostatnio. Martwi mnie tylko Kovac który jest wielką niewiadomą, a ma naprawdę ciężkie zadanie przed sobą
31.07.2019 09:07
Niektórzy będą zawsze niezadowoleni z działań zarządu. Cały sezon narzekaliście na naszą defensywę (Boa i Hummels byli oblewani pomyjami) teraz dfensywa została potężnie wzmocniona więc narzekacie na ofensywę i odejście starych wyjadaczy, a przez ostatnie miesiące modliliście się aby Robbery nie przedłużali umowy. Transfery i to duże jeszcze będą, wtedy kiedy nastąpi odpowiedni moment, sezon jeszcze się nie zaczął. Trochę wiary, Robben nasz najważniejszy zawodnik ostatnich lat pojawił się kiedy okienko było już zamykane :)
31.07.2019 09:02
Cytowanie troglodytów takich jak borek nie ma sensu, transferami zajmują się specjaliści, a nie przemądrzali irytujący komentatorzy sportowi. Mamy czas do pierwszego spieltagu, superpuchar to kolejny mecz towarzyski. Real spieszył się z transferami, wydał zawrotne sumy, a dzisiaj mało kto jest pod wrażeniem kiedy analizuje ich ruchy. Bayern najpoważniejszą zmianę kadrową od dekady musi przeprowadzać z głową, szczególnie że okno trwać będzie jeszcze bardzo długo, koniec końców jestem pewien że będziemy zadowoleni i bardzo wzmocnieni (pomimo mniejszych wydatków od niektórych klubów) na przekór "ekspertom" którzy w najlepszym wypadku zarządzali klubem w fifie.
Edytowano : 2019-07-31 08:56:38
Wiele wskazuje na transfer Sane, wszystkie wiarygodne źródła też zdają się przychylać do tej opinii, nie mówię o hiszpańskich czy brytyjskich szmatławcach których nie warto czytać
31.07.2019 08:55
Wyczuwam z tej wypowiedzi że szczęśliwie skończy się saga z Sane w roli głównej ale niestety z ulim pozytywnego zwrotu już nie będzie i zakończy swoją działalność :(
31.07.2019 07:58
Żaden z naszych niestety nie zasłużył na ten tytuł, a jeśli już to Kimmich
31.07.2019 06:58
Nie twierdze że nie odpali, Werner to jednak lepszy wybór od Milika czy piątka, młody Polak miał jeden dobry sezon i jest większą niewiadomą niż Jovic z którego zrezygnowaliśmy, dlatego mówię jeśli szukamy tylko kogoś pokroju Wagnera na ławkę to już kiedyś byłby milik który gra przez kilka lat na jakimś poziomie
30.07.2019 02:07
A co ten Pistek miałby robić? Z Polaków Milik byłby lepszy ale tylko jako opcja na ławkę
Edytowano : 2019-07-29 12:59:24
Piątek*
29.07.2019 12:51
Sane i Werner to mus, do tego przydałby się Roca i jeśli starczy funduszy to Zyiech
Edytowano : 2019-07-29 12:18:24
A przyszły sezon to Havertz, wtedy nasza ofensywa pokryje się z atakiem DFB, to mieszanka która musi dać sukces
29.07.2019 12:17
Tu nie chodzi o przekonania ale o to że jeden z użytkowników atakuje innego za to że ma na avatarze nomen omen stadion Bayernu podświetlony na dany kolor (tym razem tęczowy), co później? Komuś zacznie przeszkadzać podświetlanie alianz na barwami Unii Europejskiej?
25.07.2019 05:06
Homoseksualizm to nie choroba. Bayern szczęśliwie nie wyklucza nikogo niezależnie od orientacji, na trybunach często widać flagę z tęczą, do tego w narożnikach w którejś kolejce właśnie na Alianz zawisły takie chorągiewki. O takim podświetlaniu stadionu nawet nie trzeba wspominać. Jeśli komuś nie pasuje filozofia klubu to można kibicować legiom, lechom czy innym planktonom z niszowych lig, tam poziom „prawdziwych” kibiców jest inny niż w tolerancyjnym Monachium.
24.07.2019 18:14
@tapczan brawo za avatar, piękny stadion niosący pozytywne przesłanie
24.07.2019 14:42
Naciska nas na wyższy kontrakt ale robi to z city, chociaż tak naprawdę w tej chwili może się wydarzyć wszystko
23.07.2019 14:11
Gdyby VAR byl wcześnie, guardiola a potem jupp byłby z nami w finale i nie byłoby mowy o rzekomej dominacji realu
Edytowano : 2019-07-20 02:42:41
Więc thiago lekko odleciał
20.07.2019 02:42
Tylko on straci jeśli nie przedłuży umowy, żaden topowy klub nie weźmie piłkarza w tym wieku, który nie prezentuje równej formy już rok temu z zainteresowaniem był problem. Jasne ze potrzeba wzmocnień ale to nie kompetencje Manu czy tym bardziej Polaka żeby się o tym publicznie wypowiadać, zresztą transfer Lucasa to typowy topowy transfer. Będą kolejne
17.07.2019 18:40
Mistrzostwo kraju zawsze jest pierwszym i najważniejszym celem, dublet to wielki sukces, przez lata jesteśmy o krok pd zdobycia CL, przy odrobinie szczęścia wreszcie to się uda
14.07.2019 09:10
Mandzu potrafi rozegrać piłkę, dryblować, cofnąć się do obrony, jest bardziej uniwersalny przez co strzela mniej bramek ale za to te bardzo ważne, to inny typ napastnika i trudno ich porównywać
Edytowano : 2019-07-14 09:08:56
Niemniej od jego odejścia brakuje piłkarza z takimi umiejętnościami i mentalnością, w kwestii psychiki Polak jest daleko w tyle za Chorwatem
14.07.2019 09:08
Tak bo jakiś sezonowiec który jest tutaj od 2014 (ciekawe zresztą dlaczego) nazwie twórcę potęgi Bayernu pajacem to na pewno ta opinia jest cokolwiek warta. Sami się ośmieszacie pisząc takie głupoty.
Edytowano : 2019-07-12 07:00:37
Przykro mi że muszę używać takich słów w stosunku do kibiców Bayernu ale ktoś kto nie szanuje naszych legend nie zasługuje nawet na kurtuazyjny szacunek
12.07.2019 06:59
No i jasne lepiej dostać bez alternatywy dla napastnika który lubi zniknąć na kilka kluczowych meczy w sezonie i zaraz wiekowo będzie weteranem. Jedyną szansą dla antyfanów Wernera był transfer Jovicia, teras już nie ma zbytnio alternatywy w ataku którą możemy nabyć.
11.07.2019 15:38
Też tak myśle, poza zeszłym sezonem każdego roku mieliśmy jeden wielki transfer, dlaczego miałoby teraz być inaczej ;)?
11.07.2019 11:34
Przecież to było jasne że ma na myśli Lucasa już wtedy (plotki krążyły od dawna). Jeśli drugim zaklepany piłkarzem jest Werner to jestem więcej niż szczęśliwy. Ale oczywiście dla „kibiców” zakup jednego z najlepszych stoperów (mistrza świata) i najlepszego niemieckiego napastnika to mało XD zresztą kto powiedział że na tym koniec, Bayern sprowadzi skrzydłowego, Uli zwyczajnie powiedział o dwóch świetnych transferach które na świecie footballu zrobią wielkie wrażenie
Edytowano : 2019-07-11 10:30:10
A to nie wyklucza kolejnych ruchów
11.07.2019 10:29
Może z Riberym przesadziłeś bo to piłkarz z innej galaktyki ale spokojnie ma szanse zostać piłkarzem klasy światowej. Jak był zdrowy to naprawdę dużo pokazywał
11.07.2019 10:25
Ciężko będzie awansować szczególnie że w Bundeslidze rezerwy mogą grać najwyżej na 3 szczeblu rozgrywek ;)
10.07.2019 16:33
Barcelona być modę miała trochę lepszy skład ale Real to farciarz XXI w na 4 triumfy raz wygrali względnie dobrze grając i bez większych kontrowersji, reszta to dziwny zbieg okoliczności
07.07.2019 18:52
Nie rozumiem tylko jednej rzeczy, jeśli nie chcemy ulegac transferowemu szaleństwu to dlaczego odpuściliśmy piłkarza pokroju Brandta który idealnie pasował do naszego zespołu. Do tego byli jeszcze tacy piłkarze jak T Hazard i Ziyech dostępni za bardziej adekwatne sumy i wcale nie przeciętni. Nie rozumiem też dlaczego wydaliśmy 80 milionów za obrońcę (co jest kwotą przesadzaną) a podobne kwoty za piłkarzy ofensywnych są już problemem, wystarczyło zostawić Hummelsa który odbudowywał formę. Sporo widzę nieścisłości w naszych działaniach ale nie należy wysuwać pochopnych wniosków, do czasu zamknięcia tegorocznego okienka
07.07.2019 08:38
Manu nie był na topie bo nie grał, teraz kiedy znowu gra to przyćmił rzekomych geniuszy bramki
06.07.2019 19:39
Ciężko cokolwiek powiedzieć, jedynym słowem na miejscu jest „dziękuje”. Wielki piłkarz posiadający wielkie umiejętności i jeszcze większy charakter. dzisiaj już takich nie ma i długo poczekamy na kogoś takiego formatu. Dla mnie to najlepszy piłkarz Bayernu w XXI wieku
06.07.2019 05:10
Drewno? Może Werner nie jest idealny ale akurat jeśli chodzi o nazywanie go drewnem to argument zupełnie nietrafiony, to określenie pasuje do naszej ofensywy ostatnich lat bardziej niż do niego
03.07.2019 01:42
Culpa in contrahendo występuje wtedy kiedy jedna ze stron prowadzi celowe działania na szkodę swojego partnera biznesowego, tutaj działania BMW wydają się nakierowane celowo na stratę przez nas
01.07.2019 13:52
Tym którzy krytykują zarząd proponuje sprawdzić znaczenie pojęcia culpa in contrahendo, jeśli doszło do naruszenia dobrych praktyk w prawie zobowiązań to oczywiście Bayern jako strona poszkodowana może oczekiwać odszkodowania. No ale zamiast oprzeć swoje wypowiedzi na wiedzy to lepiej pośmiać się z hehe Uliego bo to teraz modne.
Grupa w CL to będzie dla nas formalność, jeśli City obniży cenę to Sane wróci wtedy kiedy będzie najbardziej potrzebny, niższa cena spowoduje też że inne ruchy byłyby łatwiejsze do wykonania. Kto jak nie Bayern miałby skorzystać na takiej sytuacji? Jesteśmy mistrzami odnajdywania się w rynkowej grze
08.08.2019 17:38
@Janson taka opcja byłaby najlepsza (chociaż Bale mógłby sobie zarząd odpuścić)
Edytowano : 2019-08-08 17:36:23
Jeśli Sane zostanie w City to stracą na tym jeszcze więcej, będą opłacać jego pensje kiedy nie będzie grał do tego za rok jego cena będzie niższa no i raczej piłkarz który był na wylocie nie poprawi atmosfery w szatni
08.08.2019 17:34
Mówicie jakby to zależało od zarządu, Sane też zwlekał z decyzją. Kupmy go o ile mc albo on obniżą oczekiwania finansowe
08.08.2019 16:23
„Zwyrole z Arabii” XD jak głupim trzeba być żeby obrażać ludzi i przypisywać im jakieś cechy rodem z brunatnej propagandy
Edytowano : 2019-08-08 14:29:20
To nie rasizm to głupota
08.08.2019 14:29
Miło powitać kibica City, jędrnej drużyny w Anglii która budzi moja sympatie
Edytowano : 2019-08-08 14:24:35
Jedynej *
08.08.2019 14:11
Bo to prawda że do końca okienka dużo czasu, dla mnie może przyjść nawet na minute przed jego zamknięciem
Edytowano : 2019-08-08 14:10:34
Czyli któreś źródło się myli, albo to blisko Bayernu albo City. Druga sprawa że Angielskie media uchodzą za jedne z najmniej wiarygodnych
08.08.2019 14:09
To źle że Bayern wykorzystuje nieuczciwość City?
08.08.2019 13:47
Nie powielajcie nieprawdziwych informacji, dzisiaj kończą się zakupy na wyspach ale sprzedawać wciąż mogą
08.08.2019 13:09
Oby Rudi miał okazje oglądać go nie tylko przed ekranem ale i podczas starć między naszymi drużynami :)
08.08.2019 12:39
Neuer jest w świetnym dla bramkarza wieku, jeśli opuszczą go problemy to da nam dużo nawet przez 5 kat
08.08.2019 12:03
Liga jest słabsza ale nasz klub nie (porównajcie wyniki nawet nie z XXI w ale z ostatniej dekady czy 5 lat). KHR przewodniczy w polowaniu na czarownice (czyt nierzetelne kluby) i to komplikuje sprawę. Niemniej Sane zyskałby pozycje w reprezentacji przechodząc do nas. Ta saga jest wieloaspektowa, trudno krytykować zarząd.
08.08.2019 11:59
Też trudno mi uwierzyć że gdyby zawodnik faktycznie chciał dołączyć i gdyby wszystko z nim zostało ustalone to teraz byśmy się wycofali, to nie w stylu Bayernu, szczególnie że kluczowa jest druga część sezonu
Edytowano : 2019-08-08 11:48:32
Kupiliśmy Lucasa, transfer Sane jeśli kwota nie będzie zaporowa również może dojść do skutku
08.08.2019 11:47
Naderwanie to nie zerwanie, niewiele jeszcze wiemy
08.08.2019 11:39
Nawet połamany Sane to wzmocnienie, ciekaw jestem co powiecie jak Bayern ogłosi transfer. Nie ma co do tego pewności ale już teraz mówicie jakby to było przesadzone.
Edytowano : 2019-08-08 03:18:12
Przesądzone
08.08.2019 03:17
Całości nie przekopiuje ale najwiecej można wyczytać z jego komentarzy pod ostatnim postem na Bayern- Inside. Wszystko zdecyduje się jutro po diagnozie ale temat nie jest zamknięty, Bayern kupował już zawodników z kontuzją. Ja wciąż wierze w ten zakup
07.08.2019 21:57
słowa falka wskazują że wg niego transfer dojdzie do skutku. Pytanie tylko jaka to kontuzja szczególnie jeśli chodzi o czas rekonwalescencji, a druga sprawa to kwota. Jeśli City wciąż chce 150 milionów to nikt zdrowy na umyśle nie będzie miał pretensji do zarządu gdyby zarząd tyle nie chciał zapłacić
07.08.2019 21:37
Falk na swojej grupie wciąż twierdzi że transfer jest raczej przesądzony
07.08.2019 20:53
Problem z BVB był gdzie indziej, mamy piłkarzy ale nie mamy taktyki, trenera z pomysłem, Kovac musi się szybko tego nauczyć bo i Sane z Wernerem i Havertzem nic nie dadzą.
Edytowano : 2019-08-07 20:49:02
To że muszą być transfery wie każdy ale mamy czas i sporo różnych opcji, ws Sane nie zapadła decyzja więc wystarczy wstrzymać się kilka dni/ tygodni i wtedy na spokojnie ocenić
07.08.2019 20:41
Nie trzeba czytać przyszłości wystarczy słuchać to co mówi zarząd czy nawet Falk
07.08.2019 20:27
@Elessar takie rzeczy możesz pisać we wrześniu, jasne ze będą transfery, do tej pory jednak jestem zadowolony z okienka (poza sprzedażą Hummelsa). Mamy miesiąc, czekajcie a nie plujcie bo na oceny przyjdzie czas wtedy
07.08.2019 20:06
Kadra już teraz jest dobra i jest jasne że to nie koniec wzmocnień. Z BVB nie tragicznie, prowadziliśmy grę, przegraliśmy jeden mecz o pietruszkę
Edytowano : 2019-08-07 19:57:31
Wg Falka jutro dowiemy się czy i ewentualnie jaka operacja czeka Sane
Edytowano : 2019-08-07 19:59:16
*z BVB nie zagraliśmy tragicznie
07.08.2019 19:56
Ale płacz, zanim cokolwiek ustalono. Nawet Falk nie wie jak obecnie wyglądają negocjacje, a już osadzacie zarząd. Trochę opanowania, mamy miesiąc, kupiliśmy 3 zawodników kolejne wzmocnienia to kwestia czasu, wciąż wierze w zakup Sane
Edytowano : 2019-08-07 19:55:42
Uprawiają narodowy polski sport- narzekanie :) widocznie zawsze znajdzie się powód nawet w trakcie okienka kiedy pobiliśmy już raz rekord transferowy i zaraz pobijemy go po raz drugi.
07.08.2019 19:54
Nie podjęto decyzji paradoksalnie city ma większy problem, cena spada a koniec kontaktu się przybliża
07.08.2019 19:05
Wszystko zależy od ceny, jeśli czeka go pół roku przerwy to 105 milionów to cena zbyt wygórowana
07.08.2019 18:58
Nie spodziewałem się że ten transfer będzie trwał krócej, dziwi mnie bardziej że się na niego zdecydowaliśmy to pozytywne zaskoczenie, gdyby był nierealny to nie trwałoby tak długo
07.08.2019 18:52
Wydanie ćwierć miliarda euro to nie pójście do lidla na zakupy, to inwestycja wieloaspektowa, zrozumie to każdy kto pracuje w biznesie. Wymaga kompleksowej analizy tak aby się zwróciła i najlepiej przyniosła zysk. To nie fifa że negocjacje trwają 30 sekund.
07.08.2019 18:00
@TomiiiFCB w pełni popieram tą analizę, w punkt. Ale eksperci z naszej strony wiedza lepiej niż Falk XD (eksperci którzy nie potrafią sprawdzić jakie kluby odnosiły sukcesy w ostatnich latach)
Edytowano : 2019-08-07 17:34:58
A to przepraszam. Kilka sezonów temu czytałem w Bildzie że byliśmy po Barcelonie ale przez te 2-3 lata mieliśmy więcej trofeów, więc super że jesteśmy już nr 1. Dzięki za poprawienie :)
07.08.2019 17:33
3 drużyna wg rankingu uefa, prawie co roku w półfinałach. Jakie drużyny są na topie jeśli nie my? Jeden słabszy sezon nie przekreśla dekady pełnej sukcesów, tylko Barcelona w ostatnich latach ma więcej trofeów niż my.
07.08.2019 17:29
Zluzujcie, rozgłos nie sprzyja transferom teraz kiedy ustalane są konkrety nagle nastąpiła cisza przed burzą. Gdyby negocjacje się załamały to klub wydałby oświadczenie że transferu nie będzie, transakcja na taką kwotę to wielkie wyzwanie, pośpiech nie jest wskazany. Kontuzja nawet dłuższa nie spowoduje raczej załamania negocjacji, może wpłynąć na cenę. Jeśli nie sprzedadzą teraz Sane to za rok odejdzie za polowe tej ceny, chętnych będzie wielu, nawet gdyby Bayern odpuścił
Edytowano : 2019-08-07 17:22:16
Gdyby Bayern zrezygnował z tego transferu to dawno byśmy się od tego odcięli publicznie
07.08.2019 17:20
Jeśli wróci w tym roku to kontuzja nie powinna nas zniechęcać, grupa w CL to dla nas formalność co roku, a w Bundeslidze nie ma konkurencji, odrobimy i 9 punktów, on niezbędny jest dopiero w styczniu
07.08.2019 14:27
Jeśli kontuzja jest poważniejsza to obyśmy zbili cenę, kto jak nie Bayern potrafi robić interesy, a jeśli nie to za rok City będzie zdesperowane aby cokolwiek na nim zarobić
07.08.2019 14:12
Wszystko jest możliwe chociaż jeśli Sane faktycznie chce do nas przyjść to raczej nic nie zatrzyma transferu. Do jutra raczej zostanie ogłoszony. Zresztą wątpię żeby City miało parcie na wzmocnienia na tej pozycji, oni też musza wyplenić zobowiązania wynikające z FF co ten transfer im ułatwi
Edytowano : 2019-08-07 13:24:29
A co do wartych uwagi polskich drużyn to polska liga nigdy mnie szczególnie nie interesowała jeśli chodzi o teraźniejszość. W Warszawie jednak trudno kibicować komuś innemu niż Polonii, to jedna z drużyn z ciekawszą w Polsce historią i zawsze w myślach im sprzyjam
07.08.2019 13:22
Też mam nadzieje że zachowamy zdrowy rozsądek i nie zapłacimy 150 milionow, 120 to maksimum przy bonusach.
Nigdy nie wiemy czy by się przebił czy nie ale wiele talentów przy Robbery nie wytrzymało konkurencji
Edytowano : 2019-08-05 13:04:02
Z mesjaszem nie przesadzajmy. Niewątpliwie jednak ma to czego nam potrzeba: młody, szybki, jeden z najlepszych na swojej pozycji- gotowy produkt no i reprezentant Niemiec. Tym pokonuje innych kandydatów na skrzydła
05.08.2019 13:02
Wtedy nie miał szans wygryźć ze składu Robbery, nie wiadomo jak by się rozwinął przy mniejszej liczbie minut na boisku. Niektórzy będą zawsze niezadowoleni
05.08.2019 12:21
Po decyzji ws Sane będzie już z górki, inne ruchy są mniej obciążające finansowo
05.08.2019 12:12
Mamy miesiąc, nie zabraknie czasu bo jest go jeszcze sporo
05.08.2019 12:07
@RedMistrzuPL zgadzam się, mnie dziwi ze już tyle wydaliśmy, nie spodziewałem się tego. Zobaczymy, nasze ruchy będą planować eksperci, bilans zostanie zachowany. Jeśli uda się najbardziej szalony transfer czyli Sane to uwierzę i w Havertza i Wernera, w ciągu 2 lat oczywiście. Po 2013 popełniliśmy wiele błędów. Taki Sane i KdB mogli trafic do Bayernu nie za astronomiczne sumy. Do tego kilka lat graliśmy tylko jednym napastnikiem, zarząd popełnił błędy ale najważniejsze że wyciągnęliśmy z tego wnioski
05.08.2019 11:22
Też nie chce Odoia ale jeśli ma przyjść za darmo to za rok nie widzę problemu. Sane, Werner i Havertz to priorytety ale Ziyech nie ustępuje im, a do tego podobno bardzo chce dla nas grać
05.08.2019 10:54
Jasne że te transfery będą kosztowne i sam nie jestem zwolennikiem wydawania zawrotnych kwot na zawodników ale czasem trzeba... Przy wariancie który ja założyłem Werner i Odoi mogliby przyjść za darmo, Havertz jedynie by kosztował ale wg mediów zarząd jest już zdecydowany na niego. Pieniędzy z powietrza nie weźmiemy ale jesteśmy stabilni finansowo i raz na jakiś czas możemy sobie pozwolić na lekkie szaleństwo, mamy wielkie dochody i brak długów co jest ewenementem w skali światowej. Do tego medialne transfery też pozwolą nam generować większe zyski, sukcesy sportowe również Ze swojej strony mogę zaproponować tyle że zgodnie z moją obietnicą po zakupie Sane kupuje 2 koszulki których na ten sezon których jeszcze nie mam (2 i 3 komplet kupowałem co roku pod koniec sezonu) więc swoją cegiełkę przy najbliższej wizycie we wrześniu na Alianz dołożę ;) i Was zachęcam do tego
Edytowano : 2019-08-05 10:04:41
Roca to inwestycja w przyszłość, wolałbym w jego miejsce Wernera bo ofensywa potrzebuje więcej wsparcia ale nie pogardzę takim zawodnikiem. Pokazał ostatnio że ma nieprzeciętne umiejętności
05.08.2019 10:03
Sane, Roca i Ziyech, a za rok Havertz, Werner i ewentualnie Odoi to byłoby więcej niż idealny scenariusz
05.08.2019 08:23
Trochę się zapędziłeś z tą opaską bo jeszcze rok temu krytykował kolegów i chciał odchodzić, ciężko w rok uwierzyć że kocha ten klub jak swoich najbliższych. Na Manu nie ma co narzekać, a w przyszłości opaskę będzie miał zapewne Kimmich więc tych liderów tez u nas nie brakuje
05.08.2019 03:43
Żeby było jasne, nie winie za nic zarządu , robią ile mogą aby sfinalizować ten galaktyczny wręcz transfer ale wciąż uważam za prawdopodobną zmianę decyzji Sane, podejrzana jest sytuacja w której młody Niemiec wychodzi w podstawowym składzie. Jakiegoś powodu Jogi mu pomimo jego umiejętności nie potrafił zaufać, Pep poniekąd też bo jak nazwać odstawienie go w kluczowych meczach i bramie pod uwagę jego sprzedaż? W tej baryłce miodu musi być łyżka dziekciu inaczej taki piłkarz miałby podstawowe miejsce w każdej drużynie na świecie. Oby moje obawy się nie potwierdziły i oby Sane okazał się zrównoważonym człowiekiem
05.08.2019 02:56
Oceniajcie drużynę po pierwszym meczy o stawkę, a nie po superpucharze
03.08.2019 22:09
Niektórzy zaraz powiedzą że Sancho to geniusz bo w półtowarzyskim meczu strzela bramkę XD za guardioli nie wypruwaliśmy żył w takich spotkaniach
Edytowano : 2019-08-03 22:07:51
Josh w ważniejszym meczu by tak nie zrobił, widać nie tylko mnie młody Anglik potwornie irytuje, który zwija się jeszcze pół godziny
03.08.2019 22:06
Miejsca dla Thomasa na skrzydle nigdy nie powinno być, jego miejsce jest za napastnikiem. Dobrze że to mecz o nic, szkoda że gra Alaba który widać że po upadku nie czuje się najlepiej
Edytowano : 2019-08-03 21:59:36
Nie chwalilibym BVB, nasza nieskuteczność dała im szanse
03.08.2019 21:59
Goeretzka dzisiaj naprawdę imponuje, obrona wręcz odwrotnie. Manu bardzo pewny siebie co jest wielkim plusem
Edytowano : 2019-08-03 21:13:28
Goeretzka ogrywa BVB jak chce, brak skuteczności można mu zarzucać ale tylko tak samo jak reszcie ofensywy
03.08.2019 21:12
To zadziała z obopólną korzyścią, silny niemiecki Bayern to silna reprezentacja Niemiec ale i my zyskamy budując skład na Niemcach o podobnej mentalności i braku bariery językowej
03.08.2019 18:27
Jeśli przyjdzie sam Sane i Werner to już będzie najlepsze okienko w historii, za rok poczekamy na Havertza i Bayern będzie silny jak dawniej no i „niemiecki”. Oczywiście najlepiej ściągnąć 3 zawodników bo Roca czy Draxler jeszcze bardziej by wzmocnili konkurencyjność. Niemniej to Timo i Sane są przyszłością i cis czuje że Werner czeka tylko na ogłoszenie i wie ze prędzej czy później do nas dołączy
Edytowano : 2019-08-03 18:17:44
Werner jest bardzo młody, w jego wieku Lewandowski nie był na tym poziomie. To zawodnik doświadczony, szybki i potrafiący poruszać się z piłką, Polak ma inna charakterystykę i brakuje mu kilku cech Timo. Do tego lubi znikać w ważnych meczach. Nikt nie mówi że na 100% Werner przebije Polaka ale nie można gł skreślać, sezon jest długi i potrzeba więcej niż jednego (nie młodego już) napastnika, szczególnie że Bayern nie chce zaoferować Polakowi długoterminowego kontraktu
03.08.2019 18:14
Tu nie chodzi o bycie malkontentem czy entuzjasta. Ja zarządowi ufam i ufałem zawsze, nawet jeśli nie wypali transfer Sane to zrozumiem. Problem kolega na tym że jeśli jego koszt byłby zbyt wysoki to zwyczajne może nie starczyć pieniędzy na inne wzmocnienia, a to nie byłaby komfortowa sytuacja. Nie wyobrażam sobie nowego Bayernu bez Wernera
03.08.2019 17:43
Sam Sane to za mało na ligę mistrzów, głupio jeśli skończymy tylko z jednym ofensywnym transferem
02.08.2019 23:10
Robbery byli od niego lepsi w tamtym czasie, takie jest życie ale zgadzam się że powyżej kwoty 105 mln to absurd i rozważyłbym inne opcje jeśli City będzie rzucać kwoty z kosmosu. Werner i Sane to minimum w takim układzie, a na napastnika też musi starczyć, jeśli zapłacimy absurdalną kwotę za skrzydłowego to boje się ile krzyknie Leipzig za Wernera, a on jest idealnym uzupełnieniem na kilka pozycji.
02.08.2019 22:32
Jeśli to prawda że MC oczekuje ponad 150 milionów za Sane to mam nadzieje że Bayern zrezygnuje z tego transferu. Stracilibyśmy twarz, nie po to przez lata zarządzaliśmy finansami z głową. Żaden piłkarz nie jest tyle warty. Zresztą taki ruch zatamowałby inne konieczne zakupy min Wernera, zresztą na przyszłość dalibyśmy sygnał że można zrobić z nas zdesperowanych frajerów (kwoty za Wernera czy Havertza którzy muszą do nas trafic, wielokrotnie by wzrosły).
Edytowano : 2019-08-02 21:57:20
Tak jak napisał kolega niżej 130 z bonusami to kwota maksymalna, wszystko wyżej to koszmarny sen
02.08.2019 21:56
Jak już prowadzicie dyskusje to brakuje GraueEminez który tak lubi opowiadać osobie. Zresztą mi to nie przeszkadza :D co do Sane to ciekaw jestem czy faktycznie ten zakup zadziała jak lawina i kiedy pojawi się informacja o następnych wzmocnieniach. Obyśmy nie sfrajerzyli i nie odpuścili Wernera
Edytowano : 2019-08-02 11:58:51
Ps nie dajcie złapać się na prowo i hejt za to ze mówicie o sobie. Nie wiem dlaczego miałoby być niewłaściwe mówienie o pracy w biurze, dla większości biuro właśnie jest miejscem pracy i to naturalne że ktoś o tym pisze (podkreśla że nawet w pracy myśli o transferze co się chwali). Nie bądźcie nosaczami, jest XXI wiek, biuro to miejsce pracy większości z wyższym wykształceniem, nie musicie atakować z zazdrości. Ja już nic nie napisze o sobie bo strach :D
02.08.2019 11:55
Dokładnie, nie było obietnicy transferu, jeśli nie kupimy Sane to trudno, nikt nikogo nie okłamał, szczerze mówiąc koedy usłyszałem o dużym zakupie liczyłem na skrzydłowego który będzie kosztował 50-80 milionów, Sane jest hitem o którym nikomu się nie śniło. Jeśli się uda to ok, jeśli nie to wciąż do końca okienka jest szansa na dobrą kadrę, jeśli przyjdzie 2-3 zawodników to możemy być zadowoleni
Edytowano : 2019-08-02 02:22:58
Superpuchar to nie start sezonu, tak samo mecz pucharowy z klubem z niższej ligi, początkiem sezonu będzie 1 kolejka Bundesligi i do trgo czasu słowa o wzmocnieniach staną się ciałem. Niezależnie od decyzji Sane, deklaracja (bo w biznesie nie ma obietnic) wtedy się soekni
02.08.2019 02:20
Uli nie stracił twarzy, to wymysły, okienko jeszcze długie i na koniec nadejdzie czas na oceny. A Lewandowski niech zajmie się sobą, a nie menadżerką, jeśli czyje ze Bayern nie jest odpowiednio dobry to niech nie przedłuża kontraktu (to on prosi o dłuższy, a nie my), zobaczymy gdzie wtedy trafi
02.08.2019 01:04
Jak dopną Sane musem jest Werner ale myśle że jest dogadany bo to tez wpływa na krótszą umowę Polaka
02.08.2019 00:54
Jeśli ten transfer do 8 sierpnia dojdzie do skutku to nie powinnismy narzekać, sagi transferowe Neymara, Hazarda czy Griezmana trwały dłużej bo Bayern same zainteresował się stosunkowo niedawno
01.08.2019 23:35
Nie uważam że od razu powinien dostać 10 albo 7, do czasu meczu pożegnalnego powinny być zajęte
01.08.2019 23:05
Z tą najlepszą 9 się rozpędziłeś bo jest naprawdę wielu świetnych napastników. Działanie zarządu było do przewidzenia, bo tak działali przy wszystkich kontraktach starszych zawodników. Tak było przy Klose który w efekcie odszedł i w przypadku Robbery, Bayern nie ryzykuje z dłuższymi umowami dla piłkarzy w tym wieku
01.08.2019 17:11
Brak Brandta u nas to jeden z większych błędów zarządu ale trudno, tym bardziej szkoda że był dostępny za naprawdę atrakcyjną dla nas kwotę. Z tym faworytem BVB do mistrzostwa bym nie przesadzał
01.08.2019 09:38
Wczoraj młodzi wyglądali naprawdę ciekawie, Arp i Davies pokazują ze niepotrzebnie wielu w nich wątpi
01.08.2019 09:35
Pieniądze z tego trofeum są znikome, liczy się pierwsza kolejka ligi, Guardiola nigdy nie mobilizował naszych na Superpuchary
01.08.2019 09:17
Superpuchar możemy rozegrać rezerwami, nikogo to trofeum nie grzeje
01.08.2019 08:51
Kilka osób powinno dostać bana nie tylko za głupotę ale i niemerytoryczne obrażanie zasłużonych osób dla klubu
31.07.2019 12:20
Okno transferowe w Anglii kończy się szybciej, więc w tym tygodniu poznamy rozstrzygnięcia. Wole przegrać superpuchar i miec gorszy start niż zrobić takie „genialne” ruchy jak Real
31.07.2019 10:38
Sane, Werner i jeszcze jeden skrzydłowy to mus. Jeśli przyjdzie Rodri to nie potrzebujemy obrońcy (Javi będzie mógł częściej grywać w środku obrony), chyba że rozstaniemy się z Boa, wtedy przydałoby się przynajmniej uzupełnienie
Edytowano : 2019-07-31 09:27:30
Oczywiście to pierwszy etap rewolucji kadrowej, za rok musimy rozbićć bank dla Havertza
31.07.2019 09:26
Prawidłowo, tak działają profesjonaliści. Do czasu oficjalnego porozumienia między klubami zasady dobrych praktyk kontraktowych wymagają zachowanie dyskrecji i nie wydawania niepopartych porozumieniem oświadczeń.
31.07.2019 09:24
Mam nadzieję że w finale Arp, Pavard i Toliso zagrają jeszcze dłużej, podoba mi się ich gra w sparingach
31.07.2019 09:15
Miro to naturalny lider, wierzę że kiedyś zasiądzie na ławce trenerskiej w Bundeslidze, a potem kto wie, dla mnie to wymarzony selekcjoner DFB za kilka lat
31.07.2019 09:13
Uraz nie jest groźny więc szczęśliwie na prawdziwy początek sezonu będzie gotowy. Jedynym plusem tej absencji jest fakt że władze zyskują dodatkową motywację i ostrzeżenie, aby wzmocnić nasze skrzydła
31.07.2019 09:10
Franck na przestrzeni lat ewoluował jako piłkarz, początkowo był egoistą (mamy prawo mu pamiętać chęć odejścia) ale później stał się liderem i sercem zespołu, pokochał ten klub, miasto i kraj, dał z siebie wszystko. Oczywiście był bardzo ambitny ale to nie wada, a zaleta
31.07.2019 09:09
Kadra jest mocna, niestety wąska, co pewnie niedługo się zmieni. Co roku niszczyły nas kontuzje będące wypadkową również wieku naszych zawodników, 2-3 transfery sprawią że kadra będzie kompletna i stosunkowo młoda co pozwala wierzyć że wreszcie szczęście nam dopisze i w kluczowych momentach sezonu przełamiemy niemoc i osiągniemy w Europie to czego brakowało nam ostatnio. Martwi mnie tylko Kovac który jest wielką niewiadomą, a ma naprawdę ciężkie zadanie przed sobą
31.07.2019 09:07
Niektórzy będą zawsze niezadowoleni z działań zarządu. Cały sezon narzekaliście na naszą defensywę (Boa i Hummels byli oblewani pomyjami) teraz dfensywa została potężnie wzmocniona więc narzekacie na ofensywę i odejście starych wyjadaczy, a przez ostatnie miesiące modliliście się aby Robbery nie przedłużali umowy. Transfery i to duże jeszcze będą, wtedy kiedy nastąpi odpowiedni moment, sezon jeszcze się nie zaczął. Trochę wiary, Robben nasz najważniejszy zawodnik ostatnich lat pojawił się kiedy okienko było już zamykane :)
31.07.2019 09:02
Cytowanie troglodytów takich jak borek nie ma sensu, transferami zajmują się specjaliści, a nie przemądrzali irytujący komentatorzy sportowi. Mamy czas do pierwszego spieltagu, superpuchar to kolejny mecz towarzyski. Real spieszył się z transferami, wydał zawrotne sumy, a dzisiaj mało kto jest pod wrażeniem kiedy analizuje ich ruchy. Bayern najpoważniejszą zmianę kadrową od dekady musi przeprowadzać z głową, szczególnie że okno trwać będzie jeszcze bardzo długo, koniec końców jestem pewien że będziemy zadowoleni i bardzo wzmocnieni (pomimo mniejszych wydatków od niektórych klubów) na przekór "ekspertom" którzy w najlepszym wypadku zarządzali klubem w fifie.
Edytowano : 2019-07-31 08:56:38
Wiele wskazuje na transfer Sane, wszystkie wiarygodne źródła też zdają się przychylać do tej opinii, nie mówię o hiszpańskich czy brytyjskich szmatławcach których nie warto czytać
31.07.2019 08:55
Wyczuwam z tej wypowiedzi że szczęśliwie skończy się saga z Sane w roli głównej ale niestety z ulim pozytywnego zwrotu już nie będzie i zakończy swoją działalność :(
31.07.2019 07:58
Żaden z naszych niestety nie zasłużył na ten tytuł, a jeśli już to Kimmich
31.07.2019 06:58
Nie twierdze że nie odpali, Werner to jednak lepszy wybór od Milika czy piątka, młody Polak miał jeden dobry sezon i jest większą niewiadomą niż Jovic z którego zrezygnowaliśmy, dlatego mówię jeśli szukamy tylko kogoś pokroju Wagnera na ławkę to już kiedyś byłby milik który gra przez kilka lat na jakimś poziomie
30.07.2019 02:07
A co ten Pistek miałby robić? Z Polaków Milik byłby lepszy ale tylko jako opcja na ławkę
Edytowano : 2019-07-29 12:59:24
Piątek*
29.07.2019 12:51
Sane i Werner to mus, do tego przydałby się Roca i jeśli starczy funduszy to Zyiech
Edytowano : 2019-07-29 12:18:24
A przyszły sezon to Havertz, wtedy nasza ofensywa pokryje się z atakiem DFB, to mieszanka która musi dać sukces
29.07.2019 12:17
Tu nie chodzi o przekonania ale o to że jeden z użytkowników atakuje innego za to że ma na avatarze nomen omen stadion Bayernu podświetlony na dany kolor (tym razem tęczowy), co później? Komuś zacznie przeszkadzać podświetlanie alianz na barwami Unii Europejskiej?
25.07.2019 05:06
Homoseksualizm to nie choroba. Bayern szczęśliwie nie wyklucza nikogo niezależnie od orientacji, na trybunach często widać flagę z tęczą, do tego w narożnikach w którejś kolejce właśnie na Alianz zawisły takie chorągiewki. O takim podświetlaniu stadionu nawet nie trzeba wspominać. Jeśli komuś nie pasuje filozofia klubu to można kibicować legiom, lechom czy innym planktonom z niszowych lig, tam poziom „prawdziwych” kibiców jest inny niż w tolerancyjnym Monachium.
24.07.2019 18:14
@tapczan brawo za avatar, piękny stadion niosący pozytywne przesłanie
24.07.2019 14:42
Naciska nas na wyższy kontrakt ale robi to z city, chociaż tak naprawdę w tej chwili może się wydarzyć wszystko
23.07.2019 14:11
Gdyby VAR byl wcześnie, guardiola a potem jupp byłby z nami w finale i nie byłoby mowy o rzekomej dominacji realu
Edytowano : 2019-07-20 02:42:41
Więc thiago lekko odleciał
20.07.2019 02:42
Tylko on straci jeśli nie przedłuży umowy, żaden topowy klub nie weźmie piłkarza w tym wieku, który nie prezentuje równej formy już rok temu z zainteresowaniem był problem. Jasne ze potrzeba wzmocnień ale to nie kompetencje Manu czy tym bardziej Polaka żeby się o tym publicznie wypowiadać, zresztą transfer Lucasa to typowy topowy transfer. Będą kolejne
17.07.2019 18:40
Mistrzostwo kraju zawsze jest pierwszym i najważniejszym celem, dublet to wielki sukces, przez lata jesteśmy o krok pd zdobycia CL, przy odrobinie szczęścia wreszcie to się uda
14.07.2019 09:10
Mandzu potrafi rozegrać piłkę, dryblować, cofnąć się do obrony, jest bardziej uniwersalny przez co strzela mniej bramek ale za to te bardzo ważne, to inny typ napastnika i trudno ich porównywać
Edytowano : 2019-07-14 09:08:56
Niemniej od jego odejścia brakuje piłkarza z takimi umiejętnościami i mentalnością, w kwestii psychiki Polak jest daleko w tyle za Chorwatem
14.07.2019 09:08
Tak bo jakiś sezonowiec który jest tutaj od 2014 (ciekawe zresztą dlaczego) nazwie twórcę potęgi Bayernu pajacem to na pewno ta opinia jest cokolwiek warta. Sami się ośmieszacie pisząc takie głupoty.
Edytowano : 2019-07-12 07:00:37
Przykro mi że muszę używać takich słów w stosunku do kibiców Bayernu ale ktoś kto nie szanuje naszych legend nie zasługuje nawet na kurtuazyjny szacunek
12.07.2019 06:59
No i jasne lepiej dostać bez alternatywy dla napastnika który lubi zniknąć na kilka kluczowych meczy w sezonie i zaraz wiekowo będzie weteranem. Jedyną szansą dla antyfanów Wernera był transfer Jovicia, teras już nie ma zbytnio alternatywy w ataku którą możemy nabyć.
11.07.2019 15:38
Też tak myśle, poza zeszłym sezonem każdego roku mieliśmy jeden wielki transfer, dlaczego miałoby teraz być inaczej ;)?
11.07.2019 11:34
Przecież to było jasne że ma na myśli Lucasa już wtedy (plotki krążyły od dawna). Jeśli drugim zaklepany piłkarzem jest Werner to jestem więcej niż szczęśliwy. Ale oczywiście dla „kibiców” zakup jednego z najlepszych stoperów (mistrza świata) i najlepszego niemieckiego napastnika to mało XD zresztą kto powiedział że na tym koniec, Bayern sprowadzi skrzydłowego, Uli zwyczajnie powiedział o dwóch świetnych transferach które na świecie footballu zrobią wielkie wrażenie
Edytowano : 2019-07-11 10:30:10
A to nie wyklucza kolejnych ruchów
11.07.2019 10:29
Może z Riberym przesadziłeś bo to piłkarz z innej galaktyki ale spokojnie ma szanse zostać piłkarzem klasy światowej. Jak był zdrowy to naprawdę dużo pokazywał
11.07.2019 10:25
Ciężko będzie awansować szczególnie że w Bundeslidze rezerwy mogą grać najwyżej na 3 szczeblu rozgrywek ;)
10.07.2019 16:33
Barcelona być modę miała trochę lepszy skład ale Real to farciarz XXI w na 4 triumfy raz wygrali względnie dobrze grając i bez większych kontrowersji, reszta to dziwny zbieg okoliczności
07.07.2019 18:52
Nie rozumiem tylko jednej rzeczy, jeśli nie chcemy ulegac transferowemu szaleństwu to dlaczego odpuściliśmy piłkarza pokroju Brandta który idealnie pasował do naszego zespołu. Do tego byli jeszcze tacy piłkarze jak T Hazard i Ziyech dostępni za bardziej adekwatne sumy i wcale nie przeciętni. Nie rozumiem też dlaczego wydaliśmy 80 milionów za obrońcę (co jest kwotą przesadzaną) a podobne kwoty za piłkarzy ofensywnych są już problemem, wystarczyło zostawić Hummelsa który odbudowywał formę. Sporo widzę nieścisłości w naszych działaniach ale nie należy wysuwać pochopnych wniosków, do czasu zamknięcia tegorocznego okienka
07.07.2019 08:38
Manu nie był na topie bo nie grał, teraz kiedy znowu gra to przyćmił rzekomych geniuszy bramki
06.07.2019 19:39
Ciężko cokolwiek powiedzieć, jedynym słowem na miejscu jest „dziękuje”. Wielki piłkarz posiadający wielkie umiejętności i jeszcze większy charakter. dzisiaj już takich nie ma i długo poczekamy na kogoś takiego formatu. Dla mnie to najlepszy piłkarz Bayernu w XXI wieku
06.07.2019 05:10
Drewno? Może Werner nie jest idealny ale akurat jeśli chodzi o nazywanie go drewnem to argument zupełnie nietrafiony, to określenie pasuje do naszej ofensywy ostatnich lat bardziej niż do niego
03.07.2019 01:42
Culpa in contrahendo występuje wtedy kiedy jedna ze stron prowadzi celowe działania na szkodę swojego partnera biznesowego, tutaj działania BMW wydają się nakierowane celowo na stratę przez nas
01.07.2019 13:52
Tym którzy krytykują zarząd proponuje sprawdzić znaczenie pojęcia culpa in contrahendo, jeśli doszło do naruszenia dobrych praktyk w prawie zobowiązań to oczywiście Bayern jako strona poszkodowana może oczekiwać odszkodowania. No ale zamiast oprzeć swoje wypowiedzi na wiedzy to lepiej pośmiać się z hehe Uliego bo to teraz modne.
30.06.2019 15:37