DieRoten.pl

Mueller i Neuer komentują decyzję Flicka

17.04.2021, 19:06:20
FotoOlimpik

Wszystko wskazuje na to, że po zakończeniu bieżącego sezonu 2020/21 z ekipą rekordowego mistrza Niemiec pożegna się obecny trener FCB, czyli Hansi Flick.

Jak już wiemy, tuż po zakończeniu spotkania z Wolfsburgiem, trener Hansi Flick zakomunikował, że latem tego roku będzie chciał rozwiązać swój kontrakt z ekipą rekordowego mistrza Niemiec.

Szkoleniowiec bawarskiego klubu ogłosił, że o swojej decyzji poinformował nie tylko klub, ale przede wszystkim swoich podopiecznych, którzy po meczu z „Wilkami” również zabrali głos w sprawie swojego opiekuna i chęci opuszczenia przez niego FCB.

‒ Powody nie są dla nas ważne, to była emocjonalna historia dla nas wszystkich, ponieważ mieliśmy wspólnie tak udany czas. Było to dla niego szczególnie ważne, aby powiedzieć nam to osobiście ‒ powiedział Manuel Neuer.

Nieco później o kilka słów na temat decyzji Hansiego Flicka poproszono również Thomasa Muellera, który z pewnością zawdzięcza 56-latkowi bardzo, ale to bardzo wiele ‒ podobnie zresztą jak cała drużyna „Gwiazdy Południa”.

‒ Trener ogłosił nam, że prawdopodobnie odejdzie po tym sezonie. Zostawił wiele energii w intensywnym półtorarocznym czasie. Aby być trenerem Bayernu, trzeba mieć grubą skórę. Dużo się od Ciebie wymaga i zawsze musisz stać po stronie swojego zespołu ‒ podsumował Thomas Mueller.

źródło: Sky

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (34)

reklama



18.04.2021 22:59
Odejdzie czy nie, za to co zrobił należy mu się wielki szacunek!!
18.04.2021 10:23
Ja również uważam że Flick nie ma jaj.. i ten cały konflikt to zwykła ściema. Wszystko się zaczeło po tym jak Löw powiedział że po ME odejdzie z kadry. Flick po prostu chce zostać trenerem repry o tyle. Moim zdaniem zrobił to bez klasy. Po wypowiedziach Manu i Tomka to też widać że nawet o niego nie walczą. Nie zawsze można wszystko wygrać a jeśli chodzi o słabą ławke to zawsze można było po sezonie usiąsć i dogadać transfery. Ale widać że Flickowi odpowiada bardziej ciepła posadka w reprze
18.04.2021 07:35
@Abzyrl ja wiem o co ci chodzi i zgadzam się z tobą że nasza młodzież powinna być dużo lepsza. Chodzi o to że Hasan pracuje praktycznie dwa lata i nawet jeśli zabrałby się sam za tą szkółkę to efektów jego pracy nie byłoby widac jeszcze przez kilka lat bo młodzież musi... Dojrzeć. Na nasze szczęście nasi bossowie też zauważyli ten probo kiepskiej młodzieży i niecałe 4 lata temu chyba nasz klub wpakował w rozbudowę naszej akademii piłkarskiej 70 milionów euro więc miejmy nadzieję że już za kilka lat albo i szybciej będą tego widoczne efekty! :)
18.04.2021 01:08
@elber09 nie powiedziałem że musimy mieć od razu kadrę juniorską na poziomie Chelsea/Barcy i wyciągać talenty pokroju Pedri/Ansu Fati/M. Greenwood bądź P. Foden ale naprawdę....każdy szanujący się w Europie klub ma znacznie lepszą szkółkę młodych zawodników od nas. Jako przykład podaj mi proszę jakiegoś uzdolnionego juniora "wyprodukowanego" przez Bayern...Musiala jest "produktem" szkółki Chelsea tak tylko dodam aaa Tomek Muller ma 30 lat, Alaba 28 albo 29. Więc ja nie chcę być niemiły/starać się wszelkimi spodoba i udowadniać ze się myślisz ale po prostu to jednak w obowiązku dyrektora sportowego (w znacznej części) leży takie zadanie. I to nie jest tak (może ja tak czasem brzmię po prostu) że ja zawsze wszystko zwalam na Hasana/Uliego bądź zarząd ale dużo naszych problemów jest spowodowanych tym, że nasz dyrektor sportowy delikatnie mówiąc nie nadaje się na to stanowisko. Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości...bo Hasan też zrobił kilka dobrych rzeczy dla klubu (głównie jeszcze jako piłkarz niestety). Ale na pewno w moich oczach wiele stracił przez nierozważnie postępowanie (jak choćby z Boatengiem). Mój komentarz nie ma na celu nikogo obrazić. Dziękuję
#MiaSanMia
18.04.2021 00:29
@elber09 Nie przesadzaj. Skrzydłowych liczba się zgadzała, choć idealnie byłoby z Perisicem, z Gnabrym pech no i Sane w decydujących meczach dał totalnie ciała, bo jego występy z PSG to śmiech na sali. Costa? Niestety spodziewałem się. Koń z klapkami na oczach, w dodatku z dużą pensją i pazerny na kasę. Już podczas pobytu pierwszego tu irytował niesamowicie. Wiadomo było, że lepszy nie będzie, bo siedział głównie na ławie w Juve. Robił wiatr i co z tego? Ivan miał to coś. Miał pomyślunek i chłodną głowę, czyli coś co często graczom z Ameryki Południowej jest nieosiągalne. jako czwarty czy nawet trzeci skrzydłowy, byłby idealny. No ale rozumiem, że był za drogi jak na taką rolę.

A środek? Może nie sześciu ale solidnych trzech, maks czterech. Czyli żeby Kimmich / Goretzka mieli jakikolwiek oddech, z pewnym Thiago i chimerycznym Coutinho, który - czasem, tylko czasem, tak wiem - potrafił zrobić różnicę. A przyszedł b.przeciętny Roca, Tolisso zaliczył taki regres, że nawet nie chce mi się gadać.

No i atak. No nie można liczyć na to, że Lewy jest cyborgiem. A jeśli Lewy pada i mamy tylko Czupona, to efekt jest jaki jest. Porównaj go do Neymara i Mbappe. Z pięć klas różnicy.
18.04.2021 00:17
@Abzyrl
Ogólnie moim zdaniem Hasan to tylko pionek w zespole i jest mi całkowicie obojętny (poza głupimi minami i daniem ciała z decyzją o informacji dla Boatenga...) ale czy Ty naprawdę właśnie powiedziałeś, że koleś który objął 3 lata temu stanowisko... i co podkreślano: pierwszy rok tylko się uczył... czyli miał dwa lata pracy... Jest odpowiedzialny za słaba szkółkę Bayernu?! Jeszcze podkreślasz "TYLKO JEGO" Miał w te dwa (trzy) lata wszczepiać dzieciakom w szkółce jakieś geny sprawiające że szybko dorosną? Zatrudnić specjalistów którzy w dwa lata z trampkarzy zrobią profesjonalnych piłkarzy rywalizujących e bundeslidze? Żeby nie było jestem pewien że Hasan by tego nie zrobił i w 15 lat, ale obsesja na punkcie słowa "HASAN" i kojarzenia z nim wszystkiego co złe przechodzi już w absurd :D
18.04.2021 00:17
Marienplatz
Co do kadry to jasne że chciałbym szerszą, ale i tak mieliśmy nieziemska pakę i odpadliśmy z PSG przez te kontuzje o których mówisz. Więc trenera można usprawiedliwić bo są kontuzje a zarządu nie? Bo mamy mieć 6 klasowych skrzydłowych w drużynie i 6 na środek? Wtedy na pewno by nie było konfliktów że niektórzy grają za mało - nie mówiąc już o budżecie. Costą miał być uzupełnieniem kadry i na papierze wyglądało to nieźle 3 klasowych skrzydłowych + Costą który może odpali i młody Musiala do sprawdzenia który od biedy też może tam grać i Davies który też był w planach gdyby było z przodu źle. Wszyscy spodziewali się też dużo więcej po Sane. Chupa czups na którego najezdzasz (też nie jestem jedno fanem) ale tak naprawdę to nasz najlepszy zmiennik od 2014 roku dla Lewego. Nie znajdziemy lepszego ktory przesiedzi cały sezon na ławce. W środku by się rzeczywiście ktoś przydał ale dopóki Tolisso nie poszedł na sprzedaż to rzeczywiście "pożydzili", ale tu znowu, środek miał stanowić Kimmich Goretzka i liczono na uniwersalność alaby i to że chce grać w środku + Roce że może odpali ale czy to był nieudany transfer? Nie wiem bo flick mu nie dał szansy. Nianzou według ekspertów miał być fenomenalny i mógł również grać w środku jak i obronie. Kto wiedział że straci cały sezon? Sarr to porażka i wie to każdy. Ale znowu liczono że się przyda tylko żeby Pavard odetchnął, ale nikt nie podejrzewał że będzie aż takim dramatem. Od biedy można było znowu Kimmicha dać na prawo bo uniwersalność tej drużyny to też duży plus.

Nikt się nie spodziewał że na ważny mecz sezonu odpadnie nam na raz 8 zawodników z których większość jest kluczowa lub zapowiadała się przed sezonem na ważne ogniwa.

Ja nie porównuje Flicka do innych trenerów (bo wyskakujesz z Pępem) tylko wedlug was zarząd gówno robi a wręcz niszczy klub a sukces to tylko zasługa Hansiego, a to nie prawda. Przytaczasz przykład Goretzka, Kimmich i Gnabry i ile za nich zapłaciliśmy? No mało i kogo to zasługa? Zajebistego zarządu o czym zapominacie. Flick pięknie z nich wyciska ale Kimmich i Gnabry grali już elegancko przed Flickiem.

Tak jak mówię wielki żal że Flick odchodzi i dla mnie to szok bo graliśmy piękna piłkę ale robi to w bardzo podejrzanym stylu i okropnym momencie, a wy od razu wyciągnęliście jedyny słuszny wniosek że ma jaja a zarząd jest 'be'. Kij ma zawsze dwa końce.

Nie mówię tego żeby się z tobą kłócić bo jak mówię aż się z nerwów zarejestrowałem ale tak naprawdę to na stronie zawsze czytałem komentarze głównie twoje i tapczana - tylko po pierwszym meczu strasznie się zrobiłeś stronniczy :)
18.04.2021 00:17
@Pir5 Nie pójdzie, bo chce pracować dalej :D
17.04.2021 23:58
@Marienplatz nic dodać, nic ująć. Tak jak wielu mówiło w przypadku Upamecano, Bayern to znacznie większy rozmiar kapelusza od Lipska. Zobaczymy czy Julian będzie miał wystarczająco dużą głowę pomysłów na grę żeby go ta rola nie przerosła. Jeżeli przyjdzie to naprawdę będę mu kibicował, bo będzie miał potwornie trudne zadanie.
Tak jak miał Koeman z Barceloną jeśli nie gorzej.
#MiaSanMia
17.04.2021 23:53
Nagelsmann chyba logiczny wybór na tę chwilę, ale to może być dobry trener a może Kovac bo jednak prowadzenie Lipska to nie to samo co Bayernu.

Jednak powtórzenie tego stylu gry Flicka byłoby bardzo trudne. To było jednak coś niepowtarzalnego, ta gra na pewne ryzyko i jeden kontakt, nacisk na szybkie prostopadłe podania, byle tylko nie przedłużać, by zaskoczyć przeciwnika. Widać było, że mają przez Hansiego wpojone przesuwanie się do przodu za wszelką cenę nawet z pewnym ryzykiem. I to jak my graliśmy w zeszłym sezonie.... przecież to była poezja. Widać to było czasem także w tym roku.

Dlatego szkoda wielka, bo myślałem, że Hansi będzie trenerem na długie lata. Myślałem, ze jeśli trafił tu jako skromny asystent, to wytrzyma wiele. Ale widać przerosło go to wszystko. Dla mnie pokazał jaja. Nie będzie mu jakiś Hasan złotousty piachu w tryby sypał. KorpoHasan zwyciężył, bo Flick chciał podważyć system, ale dla dobra Bayernu. I to jest najsmutniejsze.
17.04.2021 23:46
@Marienplatz doskonałe podsumowanie. Jedyne co by mogło poprawić obecną sytuację to jak najszybsze zapewnienie sobie Nagelsmanna i transfer Neuhausa + młodego PERSPEKTYWICZNEGO zmiennika dla Roberta. Aż się serce raduje gdy się widzi takiego zaledwie 18-letniego Musialę, który już teraz robi taką robotę. To jest właśnie nastawienie Barcelony, która znowuż idzie w odwrotną stronę gdyż za bardzo wręcz opiera się na młodych wychowankach (obecnie). Ale jak wygląda La Masia a jak nasze szkółki. Nie chcę wylewać już kolejnych wader wszystkiego co najgorsze na Hasanka ale to jest wina DYREKTORA SPORTOWEGO, nikogo innego tylko jego. Gdybyśmy mieli choć w połowie taką szkółkę jak Barca/Chelsea/Man United lub Real to byłoby rewelacyjnie. Szkoda gadać a i tak znajdą się nadal tacy, którzy bronią Hasana krytykując Flicka...to trzeba chyba nie mieć oczu i nie łączyć prostych faktów.
#MiaSanMia
17.04.2021 23:43
@GuteSpiele co ty masz z tym z Loewem? Bardziej Nagelsman bym widział. Loew w Bayernie, to dziwne może już na emeryture pójdzie.
17.04.2021 23:31
@Abzyrl ja do samego Czuponga nic nie mam, starał się, to było widać, ale wyżej czegoś tam nie podskoczy ;) Tu chodzi o podejście klubu długofalowe, że przez tę politykę transferową taki gość musiał być czołowym strzelcem zespołu z PSG. Czyli odpad, którego oni oddali za friko został pierwszym zastępcą Lewego.

No jeśli do tego prowadzi polityka Hasanów, to serio cud że mimo takiego podejścia z Flickiem wygraliśmy Champions League. Długo poczekamy na powtórkę.... jeśli z taką łatwością puszczamy takiego trenera mając w pamięci że nie wszystko złoto co się PEPI. ogólnie mocno żenująca sytuacja i wstyd na całą Europę.
17.04.2021 23:19
@Marienplatz szkoda słów...a jeszcze ostatnio wszyscy się śmiali z Lothara że oszalał, ale ja po prostu myślę, że on już wtedy wiedział...Flick przez najbliższe lata będzie miał spokój, prowadząc kadrę nie będzie się musiał użerać z Hasanami i innymi Ulimi...ale żal mi najbardziej tak naprawdę tego Kalle bo on liczył na to, że Flick zostanie a KHR będzie mógł spokojnie odejść w czasach świetności a tymczasem koleżka Uli ze swoim "niezastąpionym" przydupasem pieskiem Hasankiem zrujnowali wszystko. Przygotując się do obecnego sezonu skąpiono nawet na transfer Dest i przyszedł sam szrot (no może poza twoim "ulubieńcem" ostatnio czyli Czupasem) i skutki tego są wyraźnie widoczne. Skutki ich obecnych działań mogą być makabryczne i obym teraz nie krakał ale z takim podejściem to już wielkim, wręcz ogromnym sukcesem będzie Bundesliga. Mam nadzieję, że się mylę ale skutki ostatniego zimowego okna przewidziałem doskonale...to przygnębiające wiedząc że każdy klub w Europie dałby sobie zabrać dużo pieniędzy za takiego trenera...cóż wygrał wszystko i mimo to odejdzie, żenada zarządzie, żenada. Zawiodłem się srogo na was :((((
17.04.2021 23:12
@GuteSpiele

Hmm czy Ty przypadkiem nie twierdziłeś że Flick nie odejdzie z Bayernu i żaden poważny trener, z topowych drużyn nie myśli o objęciu posady reprezentacji ? Wszystko na to wskazuje że po tym co dzieje się wewnątrz klubu + decyzja Lowa o odejściu z reprezentacji pomogła Flickowi w rezygnacji ;]
17.04.2021 23:09
@Abzyrl podpisuję się w pełni pod tym, co piszesz. Jeśli te sknery stać na to, żeby w dobie pandemii tracić za friko jednego z najlepszych trenerów na świecie, który w dodatku pokazał w FCB ile jest warto, to... brak mi słów. Czemu te Hasany siedzą cicho i nic nie mówią?? To korpo jest czy co??
17.04.2021 23:08
@GuteSpiele ty na poważnie? Chyba Ci się pomyliła data...dziś nie 1 kwietnia....
Nawet z Nagelsmannem nie wygramy LM bo KADRA, tak KADRA jest tak dziurawa przez skąpstwo zarządu + dyrektora sportowego, który absolutnie się nie nadaje na to stanowisko...Ty chyba w cuda wierzysz....
Ach szkoda słów
17.04.2021 23:07
@GuteSpiele kto??? Litości, przecież nawet nie ma jakichkolwiek plotek, że obejmie Bayern. Stójmy twardo na ziemi :))
17.04.2021 23:04
@Abzyrl "Żegnaj dobry wyniku w przyszłorocznej lidze mistrzów" Jogi wygra CL
17.04.2021 23:00
No to żegnaj Hansi! Żegnaj dobry wyniku w przyszłorocznej lidze mistrzów. Żegnaj jeden z najlepszych okresów w historii FCB. Tak, czasy Flicka to już powoli historia bo taki piesek Hasanek i jego pan Uli teraz będą wszystkim rządzić a wszystkie trofea z taką ławką i skąpstwem pójdą w cholere z każdym innym trenerem. Żegnaj przyszłoroczna bezpieczna victorio w Bundeslidze. Żegnajcie piękne czasy zwycięstw FCB. Czyli jednak...dla zarządu nie liczą się wyniki tylko zaoszczędzone pieniądze. Smutno patrzeć jak odchodzi taki trener a właściwie Taki Trener...wkrótce też odchodzi razem z nim Kalle. Śpieszmy się kochać Bayern bo tak szybko odchodzi...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-17 23:06:43

@Marienplatz no to mamy koniec pewnej epoki razem z końcem tego sezonu. Odchodzi Flick, odchodzi Kalle, może jeszcze Hasan wpadnie ze swoim nieomylnym bogiem Ulim na pomysł sprzedaży Lewego...ach nie mam słów...tragedia na naszych oczach się dzieje. Nawet jak przyjdzie Nagelsmann (w co szczerze wątpię bo zarząd to takie skończone korporacyjne sknery, że będą nawet na tym chcieli zaoszczędzić) to nie będą już takie czasy. Kalle chciał odejść zostawiając klub w solidnej dyspozycji...no i co z tego wyszło....
17.04.2021 22:59
@FCBkibic zgadzam się z wieloma rzeczami, poza tym, że Jogi trafi do FCB. Myślę, że to jednak science fiction ;)
17.04.2021 22:53
Po decyzji Flicka narzuca mi się kilka spostrzeżeń:
1. Flick osiągnął z drużyną wiele, można powiedzieć że zapisał się w już w historii klubu i nic tego nie zmieni.
2. Jakie muszą panować stosunki w zarządzie klubu, jacy to muszą być ludzie, skoro nie potrafią lub nie chcą zatrzymać trenera, który jest autorem największych sukcesów klubu w ostatnich latach, który zjednoczył i zbudował drużynę - prawdopodobnie najlepszą w Europie
3. Decyzja Flicka została ogłoszona 3 dni po rozmowie z Kahnem przyszłym szefem klubu, która to rozmowa miała wiele wyjaśnić. No i jak widać wyjaśniła, że Kahn stanie (stoi) po stronie Hoenesa, więc Flick stojąc przed perspektywą niekończącej się wojny z Selihamidziczem, Hoenesem i Kahnem postanowił odejść.
4. Kto będzie nowym trenerem? Moim zdaniem Loew. Bo jest najlepszy? Nie, jako trener klubowy w ogóle jest niesprawdzony ale jest tani, a to ostatnio w FCB jest najważniejsze. W DFB wynagrodzenie Loewa wynosiło ok 4 mln rocznie, Flick zarabiał 8 mln. więc jak "leśne dziadki" dadzą Loewowi 5-6 to i tak będą ze dwie do przodu.
5. Cuda się zdarzają rzadko, a tak trzeba zakwalifikować osiągnięcia Flicka - w związku z czym, następne sukcesy na arenie międzynarodowej (jeśli w ogóle) odniesiemy nie wcześniej jak za kilka lat.
17.04.2021 22:43
Manu i Tomek komentują... a Leon i Josh pewnie do szuflady odłożyli wieczne pióra i nie będą się spieszyć z podpisaniem nowych kontraktów.
17.04.2021 21:42
Widać, że piłkarze nie są ani trochę zaskoczeni tą decyzją, a ich wypowiedzi nie mają żadnej treści.
Co do tego co napisał @elber09 to jest w tym dużo racji i zgadzam się z tą opinią.
17.04.2021 21:23
@Marienplatz

Zgadzam się. My praktycznie graliśmy dwa sezony "zlane" w jeden. Przecież finał LM był pod koniec sierpnia ! Do tego zemściła się wąska kadra oraz krótka i generalnie nie robiąca różnicy ławka. Całkowite przeciwieństwo czasów Hitzfelda i jego słynnej rotacji, gdy mieliśmy praktycznie 20 równorzędnych piłkarzy.
17.04.2021 21:19
Mam duży szacunek i sądzę że lepszego kandydata nie znajdziemy, ale sfrajerowal się strasznie tym odejściem. Wcale nie pokazał jaj. Jaja to by pokazał gdyby się wypowiedział że potrzebuje tych i tych piłkarzy a tego nie powiedział. Dostał ciepła posadkę w DFB gdzie będzie mógł spokojnie robić przynajmniej 8 lat nawet bez spektakularnych wyników a z wynikami spokojnie jak Loew i ponad 14. Jeśli odszedł po rzekomym konflikcie z Hassanem to tym większy wstyd. Do tego decyzja została podjęta już na bank wcześniej zanim odpadliśmy z PSG a może nawet i zanim zagraliśmy. Przekazanie tego drużynie na 6 kolejek przed końcem sezonu po opadnietym morale z PSG też jest dla mnie rozczarowujące. Oczywiście jeśli wyjdą na jaw jakieś inne fakty o których nie wiemy (a nie śmieszny konflikt z Hassanem to odszczekam swoje słowa). Na razie jaj żadnych nie pokazał, wygląda jedynie że leci w komfortowe miejsce.
17.04.2021 20:48
Odnoszę wrażenie, że brakuje Ci szacunku dla Flicka. Jako asystent wyciągnął zespół z niesamowitego kryzysu i poprowadził nas do sześciu trofeów, w tym Ligi Mistrzów po wygranej z Barcą 8:2, To za jego kadencji piłkarze tacy jak Leon, Kimmich ale nie tylko osiągnęli absolutny szczyt formy i klasę światową.

Ten niepowtarzalny i efektywny styl gry Bayernu brał się właśnie z ataku i pewnego ryzyka. Dopóki wszystko to działało, nie było na nas mocnych i też mało traciliśmy.


Dlatego nie nazywałbym problemów z obroną w tym sezonie frajerstwem. Dla mnie to też efekt widocznego zmęczenia zespołu po tamtym niesamowitym sezonie - były ledwie dwa tygodnie przerwy i braku ławki. Te wszystkie kontuzje zemściły się w kluczowym momencie sezonu. I to ten wyczerpujący styl gry był powodem tego, że zespół nie bronił juz tak jak przed rokiem. Bo broni cała drużyna a nie tylko Boateng z Alabą.

I to brak ławki rezerwowych oraz Lewego, Gnabry'rgo czy Goretzki jest powodem tego, że odpadliśmy o włos. W innym przypadku Paris pewnie ani by kwiknął, nawet gdyby miał Verattiego etc. Bo mielibyśmy na koncie w Monachium z trzy gole więcej. A może i mniej straconych.

Piszesz, że śmiać Ci sie chce, że Flick jest kompetentny, w przeciwieństwie do innych? To kiedy ostatnio tak graliśmy jak za jego kadencji? Może za magika Guardioli bueheheh? Nie no stary, chyba nie masz świadomości, jaki skarb właśnie po frajersku straciliśmy. Flick nie potrzebował ani nie chciał Neymarów jak geniusz Pep. Nie, jemu wystarczyli Gnabry, Kimmich i Goretzka. A ile łącznie za nich zapłaciliśm, hę???

To jak w takim razie oceniasz przygotowanie mu kadry na nowy sezon po tym wszystkim, co zrobił? To jest dopiero kompromitacja i tak należy patrzeć na finał tej całej sprawy. Stwierdził, że po co ma się z nimi użerać? Odbiło mu za bardzo? Ależ nie, wyciągnął Bayern na szczyt i ceni się. Prawidłowo, gdyby się nie cenił, byłby nienormalny. A że ma jaja to walnął pięścią w stół.

Brawo i Dzięki Panie Trenerze!
17.04.2021 20:31
Myślę że rada drużyny się tak aż nie boi bo nie było problemu by interweniować przy Carlo czy Kovacu. Wypowiedzi Neuera "myślę że Hansi jest odpowiednim trenerem" też nie są bóg wie jak pochwalne. Nie neguje jednak że Hansi jest świetnym trenerem bo graliśmy ładna piłkę jednak robienie z niego jedynego słusznego pracownika w klubie to żart. Tym bardziej że brak jakiejkolwiek poprawy obrony w jego wykonaniu wola pomste do nieba. Z PSG przegraliśmy przez braki kadrowe ale i frajerstwo + brak ogarnięcia obrony.
17.04.2021 20:20
Chemia jest niewątpliwa. A powalczyć o Flicka... wcale nie muszą, bo każdy wie, że to jego miejsce pracy i po co narażać się korpoludkom?
17.04.2021 20:04
Aż się musiałem zarejestrować bo mnie ten lament i nadawanie na cały zarząd niszczy. Pisanie o "jedynym" kompetentnym człowieku i zrzucanie winy na Hasana jakby on był święto krowa w klubie.
Typo odchodzi po 2 latach w klubie bo się nie zgadza z Hassanem? Dziwnym przypadkiem w momencie gdy się zwalnia miejsce w DFB? Ostatnio mówił o.komforcie pracy i rozmowie z rodziną i coś czuję że wizja pracy w kadrze i spokojne 12 lat na jednym stołku bardzo mu odpowiada.
Czy to Flick stworzył tę drużynę? Czy to on inwestuje w nią od lat i sprawił że od 10 lat jesteśmy na topie? Nie.
Ciekawi mnie reakcja drużyny bo na razie się nie wypowiadali - poprzednie wypowiedzi Neuera były dosyć lakoniczne. Jeśli między nimi jest taka chemia i flick jest takim wyjątkowym specjalista to rada drużyny na pewno o niego powalczy. Zobaczymy czy tak się stanie.

Edytowano : 2021-04-17 20:13:57

Aż się musiałem zarejestrować bo mnie ten lament i nadawanie na cały zarząd niszczy. Pisanie o "jedynym" kompetentnym człowieku i zrzucanie winy na Hasana jakby on był świętą krową w klubie a nie popychadłem.
Typo odchodzi po 2 latach w klubie bo się nie zgadza z Hassanem? Dziwnym przypadkiem w momencie gdy się zwalnia miejsce w DFB? Ostatnio mówił o komforcie pracy i rozmowie z rodziną i coś czuję, że wizja pracy w kadrze i spokojne 12 lat na jednym stołku bardzo mu odpowiada.
Czy to Flick stworzył tę drużynę? Czy to on inwestuje w nią od lat i sprawił, że od 10 lat jesteśmy na topie? Nie.
Ciekawi mnie reakcja drużyny bo na razie się nie wypowiadali - poprzednie wypowiedzi Neuera były dosyć lakoniczne. Jeśli między nimi jest taka chemia i Flick jest takim wyjątkowym specjalista to rada drużyny na pewno o niego powalczy. Zobaczymy czy tak się stanie.

I żeby nie było - bardzo mi szkoda bo drużyna ładnie grała. Mówienie jednak, że zarząd jest "be" a Flick jedyny wspaniały to nieporozumienie.
17.04.2021 19:49
17.04.2021 19:10
17.04.2021 19:09
Prawdopodobieństwo :D Ellesar choć i tu oblicz :D

Nie wiem, ale ogólnie to bardzo dziwnie wygląda. Zobaczymy co się wydarzy w najbliższych tygodniach.
17.04.2021 19:09
I tyle, najbardziej kompetentny pracownik klubu odchodzi, a Hasan zostaje. Bo korposystem jest ważniejszy.