DieRoten.pl

Sezon 2019/20 w niemieckiej pierwszej Bundeslidze rozkręca się z kolejki na kolejkę. Póki co jesteśmy świadkami niezwykle emocjonującej i zaciętej kampanii.

Po serii czterech zwycięstw z rzędu, wczorajszego wieczoru Bayern doznał pierwszej porażki pod wodzą nowego trenera, czyli Hansiego Flicka. Przypominamy raz jeszcze, że mistrzowie Niemiec polegli na własnym podwórku z Bayerem Leverkusen 2:1.

Po spotkaniu tradycyjnie już dziennikarze przeprowadzili liczne wywiady nie tylko z trenerami, ale i również z poszczególnymi piłkarzami. W dość ciekawej rozmowie bohater starcia 13. kolejki na Allianz Arenie − Lukas Hradecky − zdradził, że w pierwszej połowie stracił soczewkę i nie widział nic na jedno oko!

− W pierwszej połowie straciłem swoją soczewkę i nie widziałem nic na jedno oko przez 20 ostatnich minut. Spróbuj wtedy grać z jednym okiem przeciwko Bayernowi − powiedział Lukas Hradecky.

− Nigdy wcześniej nie byłem pod taką presją w bramce jak dziś. Prawie się rozpłakałem, kiedy sędzia doliczył 6 minut. Mieliśmy szczęście, ale to był heroiczny występ − stwierdził bramkarz "Aptekarzy".

Dumny z postawy swoich podopiecznych jest również trener Peter Bosz, który dał jasno do zrozumienia, że w trwającym obecnie sezonie żadna z ekip nie postawiła Leverkusen tak trudnych warunków jak Bayern Monachium.

Jestem zadowolony z tego wyniku rzecz jasna. Mieliśmy jednak wiele, ale to wiele szczęścia. Graliśmy już w tym sezonie z Juventusem i Atletico, ale nigdy nie zostaliśmy postawieni pod taką presją jak dziś w Monachium − podsumował Bosz.

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (4)

reklama



03.12.2019 11:08
Mieli farta. Będzie dobrze w następnych meczach.
01.12.2019 16:27
Mieliśmy dziś wyjątkowego pecha ale takie mecze niestety się zdarzają:(
01.12.2019 13:17
Nie musiał nic widzieć, bo i tak szło w aluminium
01.12.2019 11:53
Farta mieli niesamowitego. To aż niemożliwe.

Wierzę jednak w tryplet :D. Czy jest to realne?

reklama