DieRoten.pl

Hoeness: Dla Francka i Arjena jestem w stanie zaryzykować ligę

04.12.2018, 11:37:01
FotoOlimpik

Jedno jest już pewne − z końcem tego sezonu stolicę Bawarii opuści legendarny Arjen Robben. Jaka jednak przyszłość czeka drugiego z legendarnych skrzydłowych FCB, czyli Francka Ribery'ego?

reklama

Choć sam Francuz kilka dni temu wyraził chęć pozostania w Monachium na dłużej, to wszystko wskazuje, że dla obu zawodników duetu Robbery sezon 2018/19 będzie ostatnim w trykocie bawarskiego klubu.

Warto mieć na uwadze, że już rok temu mówiło się o odejściu skrzydłowych, ale koniec końców monachijczycy przedłużyli ze swoimi legendami kontrakty o kolejny rok. W niedawnym wywiadzie dla „Stuttgarter Nachrichten” na temat przedłużenia umów z Robbery w ostatnim sezonie wypowiedział się Uli Hoeness.

Dla Francka i Arjena raz na jakiś czas jestem gotów zaryzykować tytuł mistrzowski. Jestem wdzięczną osobą, zaś oni są i byli ikonami Bayernu Monachium. Nie pozbywam się tak po prostu takich zawodników – oznajmił Uli Hoeness.

W dalszej części swojego wywiadu prezydent bawarskiego klubu odniósł się także do piątkowego Corocznego Walnego Zgromadzenia FCB, gdzie kilku kibiców podczas swojego przemówienia otwarcie skrytykowało 66-latka (przede wszystkim Johannes Bachmayr). Hoeness przyznał wprost, iż ostatnimi tygodniami jest świadkiem kampanii skierowanej przeciwko jego osobie.

On (Johannes Bachmayr – przyp. red.) nie zadawał żadnych pytań. Cały czas spoglądał na laptopa. To była dobrze przygotowana przemowa. Być może była nawet kontrolowana z zewnątrz! – mówił dalej.

− Od kilku tygodni przeciwko mnie skierowana jest kampania. Podczas Świąt Bożego Narodzenia mam zamiar wraz z moją rodziną na spokojnie ocenić jak dalej będą układać się dla mnie różne sprawy – podsumował 66-letni Niemiec.

źródło: Stuttgarter Nachrichten

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (55)

reklama



07.12.2018 10:51
@Gladius - zgadzam się z dużą częścią wypowiedzi. Natomiast nie zgadzam się, że zespół nie jest osłabiany. Bernat faktycznie był do niczego w obronie, ale dlaczego wystartowaliśmy bez zmiennika na jego pozycję? Rok wcześniej zaczynaliśmy sezon z trzema skrzydłowymi: jednym szklanym i dwoma dziadkami. W rezultacie mieliśmy tylko jednego zdrowego na Real - Francka. Nieprzygotowanie pełnej obsady kadry na trudy sezonu to nie jest osłabianie zespołu?
07.12.2018 09:14
@Twardy
Nie dożyjemy czasów, w których jakąkolwiek drużyna dorówna osiągnięciom Realu. Na ich tytuły nie złożyły się tylko umiejętności ale i szczęście oraz błędy sędziowskie.
@Gladius świetnie opisał naszą sytuację kadrową. Wielu kibiców twierdzi, że Bayern ma starą kadrę, która wymaga rewolucji, a prawda jest taka, że potrzebujemy tylko dwóch skrzydłowych oraz prawego i dwóch środkowych obrońców. Jestem pewnien, że Coman wskoczy na najwyższy poziom, a i Gnabry ma na to wielkie szanse. Serge nie jest może skrzydłowym z dryblingiem, ale nadrabia za to świetnym strzałem oraz timingiem. W swojej grze przypomina Reusa.
06.12.2018 22:40
@admin
Ja z całego serca chciałbym, żeby Bayern był klubem jednym z wielu. Np takim jak Real, który w ciągu 5 lat zdobył 4 razy puchar Ligi Mistrzów. Piłka nożna tu puchary, historia, a nie pojedynczy piłkarze.
06.12.2018 10:54
No to ryzykuj ????????
05.12.2018 16:51
@Sopariev, oj Panie. Niejeden tu każe spadać Hoenesowi. Oczywiście w samym sensie wypowiedzi, bo czy akurat takich słów ktoś użył to nie chce mi się szukać. Łącząc te wypowiedzi często z niestosownymi epitetami typu "kiełbasiarz"(tu cytuję, bo to akurat zapadło mi w pamięć).

"Nikt tu nie bluzga na Uliego, że nie sprowadzi Neymara czy Hazarda, ale wytyka mu się, że jego ruchy na rynku transferowym osłabiły zespół, że kolejny rok z rzędu zostawia dziury w kadrze. Że czas przebudować zespół, iść do przodu. Poważnie to boli tutaj tylu ludzi? "
Boli? Nie sądzę. Może boleć jednak przesadzona nagonka. Warto zauważyć, młodych zastępców nie mamy na razie na dwóch pozycjach. Przy czym zawodnicy z tych pozycji, nie skończą kariery za rok, lub dwa. Te dwie pozycje to bramkarz i napastnik(tutaj może Zirkzee odpali za jakiś czas, bo zapowiada się ponoć bardzo dobrze). W obronie mamy jeszcze stosunkowo młodego Alabę, młodego (ponoć zaklepanego - ja wierzę) Pavarda, Suele i Kimmicha. W pomocy wymiana idzie też sprawnie. Okaże się jeszcze, czy wszyscy z tych wymienionych okażą się godni, ale jeśli nie, to korekty w składzie będą dalej dokonywane. Tymczasem mamy młodych Goretzkę, Tolisso, Sanchesa, Gnabrego i Comana. Różne mają wejścia w nasz zespół, ale każdy jest co najmniej w zasięgu swojej reprezentacji, i jest uznawany przez ekspertów za zawodnika z potencjałem. Dalsze transfery, są zapowiadane na lato. Można uważać, że transfery mogły by być agresywniejsze, ale pisanie, że nie robią nic, tylko osłabiają drużynę, jest nieprawdą. A jak już się czyta, o tym któryś rok z rzędu, że gdzie te transfery, gdzie te miliony, i że klub się stacza na samo dno, to robi się nudno, no i niesmacznie.
05.12.2018 16:12
Ale tu nikt nie każe "spadać Hoenessowi na drzewo", bo nie sprowadził Hazarda. Do tego piję - do przerysowywania wypowiedzi bardziej krytycznych użytkowników, którzy mają uzasadnione wątpliwości wobec decyzji zarządu. Nikt tu nie bluzga na Uliego, że nie sprowadzi Neymara czy Hazarda, ale wytyka mu się, że jego ruchy na rynku transferowym osłabiły zespół, że kolejny rok z rzędu zostawia dziury w kadrze. Że czas przebudować zespół, iść do przodu. Poważnie to boli tutaj tylu ludzi?
@tapczan - tu nie chodzi o to, żeby kogoś przekonać. Ale wysłuchać i zrozumieć opinie innych osób.
05.12.2018 15:05
@tapczan, "I uwaga, pewnie będzie to szok, ale każdy uważa, że jego racja jest jedyną słuszną :)" - na szczęście, nie każdy i nie jedyną :).
Inaczej, można by pozamykać wszelkie fora internetowe. W końcu skoro każdy jest jak wół, to nie ma co mitrężyć :).
05.12.2018 14:50
No i fajnie, jedną stronę śmieszy druga strona i w drugą stronę to samo. I uwaga, pewnie będzie to szok, ale każdy uważa, że jego racja jest jedyną słuszną :). Po 5000 komentarzach, w których każdy napisał swoje nikt nikogo nie przekonał i każdy obstaje przy swoim.
05.12.2018 14:18
@Sopariev, a kto ma te różowe okulary? Kto mówi, że jest idealnie? Lepiej być nie może i basta. Problemem jest przypieprzanie się do wszystkiego. Często bzdurne. Twierdzisz, że słaby argument pisać, pisać, że ktoś się nie zna na czymś, ale czytając niektóre tutejsze teorie, dotyczące ekonomii przedsiębiorstwa, zarządzania nim, zarządzania personelem, to idzie się zaśmiać. Co innego regulować rzeczywiste błędy, a co innego widzieć je prawie wszędzie. Problemem jest, że rośnie nam pokolenie krytyków. W pejoratywnym znaczeniu tego słowa. Ludzi, którzy zza monitora widzą i wiedzą wszytko i wszechobecne błędy (w ich mniemaniu oczywiście) głośno i często komentują. Tylko realnego działania u takich ludzi często jest mało, albo wcale. A jak już mało tych działań się pojawia, to weryfikują takiego ludka bardzo szybko. Oby to się zmieniało i tych zamonitorowych krytyków-teoretyków, ubywało, na rzecz postawy aktywnej. Ludzi, którzy właściwie coś robią. I wyniki będą ich weryfikować, i wyniki będą ich rozwijać i uczyć.
A pisać, że ten stary, ten koślawy, ten drawniany, tamten klocek, jeszcze inny bezproduktywny magik. A jako rozwiązanie proponując za grube pieniądze jakieś jednosezonowe objawienia ze słabej ligi, bo on to na pewno się sprawdzi, albo Hazarda za nie wiadomo ile, i będzie git. Tylko Uli ślepak tego nie widzi i w ogóle do tarcia chrzanu się nadaje, i niech spada na drzewo. Ot, co. Na szczęście pozostanie to jako mądrość zza monitora. Szkoda, że tej mądrości, bezrefleksyjnej mądrości ostatnio coraz więcej...
05.12.2018 13:39
A ja nie rozumiem, i trochę mnie to bawi, argumentacji osób, że gdyby RR nie dostali nowych umów, to potraktowano by ich jak zabawki. Przecież idąc tym tropem, to obaj mogą zażądać gry do 50tki, a zgodnie z takim podejściem to trzeba im pozwolić, bo inaczej "zostaną potraktowani jak szmaty". Wtf w ogóle? Co to za rozumowanie? "Mia san mia" to nie jest budowanie domu spokojnej starości dla legend. Akurat byłem za przedłużeniem umów dla RR (ale pod warunkiem sprowadzenia dodatkowego uniwersalnego skrzydłowego), ale najważniejszy jest Bayern, a nie to czy Franck z taką gra będzie zarabiał w Bayernie większy hajs, niż gdyby miał dostać mniejszy w Gladbach czy kto by tak go wziął.
No i "Mia san mia" to taki frazes powoli. Bo Francka, który zwalnia trenerów i tłucze dziennikarzy to trzeba szanować, ale jak ktoś poleci do prasy z czymś na Uliego, to traci miejsce na trybunach. Niezależnie od statusu.
Dalej - argument "to nie jest po prostu biznes i przedsiębiorstwo" jest bardzo wygodny, ale wtedy kiedy to nam pasuje - w kontekście trzymania wiekowych zawodników. Ale jak ktoś napisze, że potrzeba nam transferu w wysokości 25% wysokości wpływów do klubu, to zaraz pojawi się argument - "Uli dobrze robi, bo to po prostu biznes i przedsiębiorstwo". Wtf po raz wtóry.
I po trzecie - śmieszą mnie osoby, które nie mają tu nic do powiedzenia poza groteskowym najeżdżaniem na kibiców, którzy widzą w Bayernie mankamenty do poprawy. Gdyby jeszcze doszło do wymiany poglądów... Ale nie. Krytyczni wobec sytuacji w klubie użytkownicy przeczytają, że nie pamiętają Magatha (XDD), że nie znają się na zarządzaniu i nie powinny się wypowiadać (bardzo dojrzały argument, taki na poziomie 6 klasy, wobec tego sam nie wiem po co tacy ludzie piszą takie komentarze bez ukończenia psychologii, bo gówno znają się na ludziach) i że rzekomo wszystko, dosłownie wszystko, widzą w czarnych barwach. Dlatego, że zauważają błędy popełniane w zespole, jak wiele innych osób - od przeciętnych kibiców po ekspertów. To jest śmieszne. Czy kibicowanie polega na założeniu różowych okularów i udawaniu, że wszystko jest ok?
05.12.2018 12:30
Trochę zabawne jest to jak niektórzy mają tendencję do skreślania zawodników. Jeszcze niedawno czytaliśmy jak to Kimmich nie ma co marzyć o wskoczeniu na odpowiedni poziom...Teraz natomiast notorycznie skreśla się np. Gnabry'ego, który - podobnie jak w poprzednich klubach - rozkręca się z biegiem czasu. A patrząc po suchych faktach (liczbach), to wejście do zespołu nie ma gorszego niż w swoim czasie np. Franck Ribery.
05.12.2018 12:18
Robben i Ribery nie oddadzą miejsca w podstawowej 11, gdyby uczynić z nich etatowych rezerwowych to w drużynie byłby jeszcze większy smród niż jest teraz. Nikogo nowego też nie sprowadzą póki w składzie są Robbery. W przyszłym sezonie będziemy mieli wiecznie połamanego Comana, Serga który powinien być co najwyżej rezerwowym oraz kogoś nowego kto może być niewypałem, na gwiazdę światowego formatu nie ma co liczyć. Jest jeszcze ten Davies, ale żeby cokolwiek z niego było musi być ogrywany w Bundeslidze, ewentualnie wypożyczyć go na rok do któregoś ze słabszych klubów gdzie będzie miał okazję na regularną grę.
05.12.2018 11:22
@Gladius
Brawo, bardzo dobrze napisane!
Niektórzy nie potrafią przeczytać ze zrozumieniem tekstu i rozumieją to co chcą zrozumieć, czyli ogólny hejt teraz na Hoenessa.
@w3zauri
O korpo chyba masz mało pojęcia, ogólnie korporacje nastawione są na wielkie zyski i ich ludzie nie interesują. Wyzysk człowieka pracującego po 10-12h a jak już będzie mało wydajny to następny, który da radę zapieprzać. A klikać w excela do 100 lat to można w gminie pod Wąchockiem w godzinach 8-16.
05.12.2018 10:05
Gadacie o tej logice, a nawet przeczytać tekstu nie potraficie. Uli nie powiedział nigdzie, że może dla nich odpuścić mistrzostwo. Tylko, że zaryzykować. To ogromna różnica. No i nigdzie nie mówił, że mają grać za wszelką cenę w pierwszym składzie. Wypowiedź dotyczyła samego przedłużenia umów.
Mam wrażenie, że niektórzy wbili sobie do głowy kilka hasełek, typu Balcerowicz( tzn. Uli) musi odejść, i podobne rzeczy, i potem wszędzie to powtarzają, przekręcając, matacząc, frywolnie interpretując rzeczywistość oraz wypowiedzi, byle pasowało, i znowu można było pisać swoje. Słabe to wszystko.
05.12.2018 09:50
Różnica między korporacją, a Bayernem jest taka, że w korporacji możesz sobie klikać excela mając nawet 100 lat i wielkiej róźnicy nie będzie. Do tego zwykle masz umowę na czas nieokreślony. Nie rozumiem zdania o traktowaniu jak szmaty. Mieli podpisany kontrakt na określony czas, w jaki sposób nie przedłużenie tego kontraktu równa się traktowaniu ich jak szmaty? Można było im sprawić piękne mecze pożegnalne, nie rozumiem w czym tu jest problem. To nie oni powinni decydować do kiedy będą zatrudnieni przez danego pracodawce, tylko sam pracodawca. Tutaj tak chyba nie jest.
05.12.2018 08:05
Logika niektórych jest tutaj naprawdę powalająca. Jeśli Robben i Ribery będą chcieli być podstawowymi zawodnikami przez kolejne 2 lata to trzeba im na to pozwolić bo są legendami klubowymi i w przypadku odmowy zostaną potraktowani jak szmaty?
04.12.2018 22:47
@Misiek

Daj sobie spokój z nimi, bo ich nie przekonasz. Pisałem już w innym artykule i powtórze, żaden z nich nie dawałby się do zarządzania niczym więcej niż własnym ogniskiem domowym, a i z tym podejrzewam że większość ma problem. Banda ludzi, którzy niewiadomo jakie rozumy pozjadali.

Hoeness ma swój wypracowany styl zarządzania, który był i jest skuteczny. Tyczy się to ekonomii, podejścia do ludzi oraz wielu innych czynników, których długo by wymieniać. Spór z Breinterem? Łykacie wszystko co pisze prasa jak kaczki. Wysyłacie na emeryturę od lat masę zawodników, chcecie nowych i nowych najemników.

Prawda jest taka, że Robben i Ribery nie mają najlepszego sezonu, ale wcale nie mają gorszego niż cała reszta zawodników.

Przypomnę jeszcze tylko - Robben (1 LM, 3 razy finał LM, 8 razy 1/2 LM), Ribery (1/2 Puchar Uefa, 1 LM, 3 razy finał LM, 8 razy 1/2 LM), już nie wspomnę o krajowych pucharach.

Wiadomo, że Hoeness powiedział te słowa nie po to aby stwierdzić, że Bayern odpuścił mistrzostwo, ale po to by podkreślić ZASŁUGI ZAWODNIKÓW. Zasłużeni zawodnicy, którzy kończą powoli kariery mieli by zostać na koniec potraktowani jak szmaty? Fuck logic... Pracując przykładowo dla korporacji, gdzie mieliście duży wkład i nadszedł czas na pożegnanie firma miała by was wyp** na zbity ***? Gdzie tu logika, komu by to nie miało służyć?

W każdej instytucji, firmie, klubie zdarzają się słabsze momenty, ale wypieprzanie wszystkich to nie jest najlepsze rozwiązanie. Nawet świetnie prosperująca firma może natrafić na problemy związane ze znalezieniem odpowiedniego personelu, problemów administracyjnych i wielu innych. Hoeness to wie, Rummenige to wie, zarząd to wie, wielkie korporacje to wiedzą, nie wiedzą tylko ludzie, dla których świat biznesowy ogranicza się do przeczytania kilku artykułów na stronie internetowej...
04.12.2018 22:22
Czasami sami tu troglodyci. Jak mówicie swojej szkolnej miłości że jesteście tak w niej zakochani że wskoczycie dla niej w ogień to znaczy, że naprawdę skoczycie do gorącego piecyka ?

Jak za kogoś ręczycie to serio sobie ucinacie później ręce ?

Edytowano : 2018-12-04 22:24:58

Tylko czekać aż biedny Hoeness powie że ręczy za kogoś głową , bo później przyjdziecie z katem żeby ściąć mu łeb.
04.12.2018 21:30
Mógł powiedzieć, że zamierza poświęcić ten sezon na rzecz Ribery'iego i Robben'a Kovac'owi zanim ten przyszedł do klubu. Oszczędziłby sobie Chorwat wstydu. Przy okazji, skoro Hoeness decyduje o składzie, a nie trener, to czemu on nie zostanie trenerem? Jednak wydaje mi się, że w większości klubów to trenerzy układają listy życzeń. Może kibice, skoro już wiedzą, że sezon został spisany na straty też powinni przestać uczęszczać na mecze?
04.12.2018 20:48
To co sie teraz dzieje zostanie nam zrekompensowane w letnim okienku transferowym i tego sie trzymam. Ten sezon traktuje Jako przejsciowy.Ale powinniscie zauwazyc ze wlasnie taki byl plan Uliego... Czy dobry nie wiem ale widac ze sprzedajac zawodnikow w lato plus przychody ktore i tak byly to gotowka ktora zostanie wydana w letnim oknie transferowym. Postanowil ze ten sezon moze bedzie mniej udany, a moze nie ale na pewno letnia ofensywa transferowa bedzie bardzo ciekawa i nie jeden tutaj sie bedzie jaral. A my St ze spokojnie do wydania maja okolo 250baniek.
04.12.2018 19:48
Mam nieodparte wrażenie jakby Uli przyznał coś o czym od lat rozpisywaly sie tabloidy które odsadzal od czci i wiary.

Czyli że Robben i Ribery jako żywe pomniki klubu mają miejsce w składzie niezależnie od aktualnej formy. I trener ma mało do gadania. I przez wzgląd na "szacunek" dla nich mozna posiwecic mistrzostwo kraju. W ustach legendy klubu i prezesa brzmi to absurdalnie.
04.12.2018 18:43
@DieRoten

A ciekawe czy przyjmuje do firmy młokosów, którzy nie potrafią nawet porządnie obsłużyć linii produkcyjnej, są nieogarami i generalnie powinni pracować co najwyżej w osiedlowym warzywniaku (tak, pije tutaj do m.in. Gnabrego, Sanchesa czy Goretzki)
04.12.2018 18:37
Ciężko wypowiadać się w tej kwestii jeśli stoimy z boku. Z pewnością wina jak zawsze leży po obu stronach. Ja pozostawiam to bez komentarza. Było minęło i niech Uli już do tego nie wraca.
04.12.2018 18:19
@misiek dziubku całuski. Młodych kibiców poszukaj wokół siebie.

A co do meritum: Jeśli nawet najbardziej zasłużony człowiek twierdzi że jest w stanie poświęcić mistrzostwo kraju dla dwóch zawodników którzy kończą kariery to znaczy że zwyczajnie nie ma piątej klepki. A jak to świadczy o tobie że tego bronisz? Cóż musisz sobie sam odpowiedzieć. Jeśli chcesz oczywiście:))) hehehhebe

Edytowano : 2018-12-04 18:22:38

PS Bronisz Hoenessa a nawet nie potrafisz prawidłowo napisac jego nazwiska. No komedia hahahaha ty który wypominasz innym że są młodymi kibicami , dawno się tak nie uśmiałem:)
04.12.2018 17:38
Odnośnie fabryki to jest jego dzieci. A Breitner podobno czai się na fotel Hoenessa. I od momentu wyjścia z więzienia ciągle ma do Hoeness jakieś pretensje. Szczególnie w momencie kryzysu.
Troche nie rozumiem tych słów. Poświęcić mistrzostwo na lige mistrzów to moge zrozumieć. Ale mistrzostwo na rzecz piłkarzy żeby zostali czy odeszli. Coś wyrwanego z kontekstu albo Uli znów coś powiedział a apotem będzie wyjaśniał jak z Bernatem.

Edytowano : 2018-12-04 17:40:40

Ok już wiem chodzi o przedłużenie umów.
04.12.2018 17:05
Bardzo dobrze Uli postąpił z Breitnerem. Ten pomimo tego, że zawodnikiem był bardzo dobrym to już w późniejszych latach im częściej gdzieś był pokazywany w tv czy udzielał wywiadów tym większe kontrowersje wywoływał. Jak ktoś ma coś do Hoenessa to niech mu to powie prosto z mostu, a nie wali do pseudo mediów podsycać temat. Taki jeden pseudo wywiad powoduje potem, że to działa na szkodę całego klubu nie tylko na Hoenessa.
04.12.2018 16:13
Sprawuje władzę w Bayernie, on jest odpowiedzialny za działalność Bayernu i to on też decyduje komu przedsiębiorstwo przez niego zarządzane rozdaje darmowe wejściówki. Poza tym nie ma obowiązku się tłumaczyć przed całym światem ze stosunków między nimi.
A jak komuś jest tak żal Breitnera to może zrzutkę zrobić na loże vipowską ;-)
04.12.2018 15:56
Jego przedsiębiorstwo to fabryka kiełbasy i darmową kiełbasę niech daje komu chce, a właścicielem Bayernu to on nie jest. Ja Ulego uwielbiam i doskonale wiem co zrobił dla Bayernu, ale to zachowanie mi się nie podoba. Niech po prostu wytłumaczy o co chodzi w sporze z Breinterem i wszystko będzie jasne.
04.12.2018 15:47
A skąd wiesz że Breitner swoim jakimś działaniem nie działa, bądź miał zamiar działać na szkodę Bayernu? Poza tym, tak jak ktoś już napisał, Uli też ma wady i dopóki on rządzi w Bayernie i większość go popiera to ma prawo decydować komu jego przedsiębiorstwo daje darmowe wejściówki.
A Breitner też chyba nie jest w cale taki święty, bo Voller z Bayerem stanęli w obronie Uliego, a to już też coś znaczy.
Hoenessa można nie lubić ale jego sukcesów nikt mu nie odbierze: dominacja ligi, utrzymanie miejsca w topie Europy, wielki sukces ekonomiczny. A to, że przy tym jest ekscentryczny i nie wyrzuca piłkarzy?
04.12.2018 15:07
Ciekawe czy w swojej fabryce kiełbasy Uli z sentymentu trzyma 80 letnich pracowników których wydajność znacznie spadła i mogą przynosić firmie straty.
04.12.2018 14:47
DieRoten
Dokładnie Bayern to nie jest prywatna zabawka Uliego, a tak to wygląda przez ostatnie kilka lat bo on chce to RR będą w Bayernie 20 lat graj nie grają, ale będą on chce trenera jakiegoś Kovač to jest Kovač będzie chciał trenera z drugiej ligi Greckiej to będzie taki trener no czy takie coś pomaga klubowi czy to jest poważne sprowadzać do klubu multum talentów zamiast kupić jakiegoś topowego skrzydłowego co to jest Wielki FC Bayern czy Benfica Lizbona.
04.12.2018 14:43
@karl1985 nawet jeżeli jest jakiś konflikt między nimi to Uli nie ma prawa karać Breintera w ten sposób. Bayern nie jest jego własnością
04.12.2018 14:35
Tak jak już wspomniałem, krytukuję Uliego za to co robi w Bayernie od momentu wyjścia z więzienia, nie za poprzednie dziesięciolecia. Bayern to nie jest jego prywatna zabawka, stadion nie jest jego własnością. Tymczasem Hoeness zabiera bilety VIP komuś z kim wszedł w drobny konflikt, wypowiada sie, że jest w stanie zaryzykować puchary dla 2 zawodników, krytykuje inne kluby, ich działaczy, zawodników. Natomiast jego i Bayern skrytykować już nie można.
04.12.2018 14:27
@karolina96
Nie znam relacji pomiędzy Breitnerem i Ulim, może kłótnia o wejściówkę to tylko wierzchołek góry lodowej.
04.12.2018 14:22
No dobra, to podsumujmy nasz klub.
Prezydent- fatalny
Prezes - fatalny
Trener - fatalny
Piłkarze fatalni - Neuer, Hummels, Boa, Ribery, Robben, Mueller, Gnabry, Goretzka, itp.

Cud, że klub jeszcze funkcjonuje :)
04.12.2018 14:14
@karl1985 To go upoważnia do zabrania mu wejściówki? Dla mnie to sygnał dla innych legend, żeby siedzieli cicho
04.12.2018 14:13
DieRoten czytanie ze zrozumieniem, nigdzie nikomu nie wytknąłem młodego wieku. Młody kibic może mieć równie dobrze 60 lat. Ale co ja sie tam znam, wy sie znacie najlepiej i widać to w każdym komentarzu.
Odnośnie czytania ze zrozumieniem to jeszcze dodam że sukcesy Bayern świecił w Europie z Hoenessem jako piłkarzem i w dużej mierze dzieki niemu je wygrał po jego okresie jak sie orientujesz zapewne było prawie 30 lat posuchy. a teraz nie wygraliśmy LM od 7 lat? ale mamy 6 Majstrów co rok półfinał a wy kłapiecie dziubkami że bieda Hoeness zero pierdyriald na transfery bo jest dno i stagnacja. Ciesz sie bo wątpie byś pamietał czasy gdy biły na Werdery i Stutgarty pozycją w lidze. A Jeśli pamietasz to tym gorzej bo to znaczy że szybko zapominasz. Klub to nie firma to sport to coś wiecej niż kasa marketing Czy nawet jakiś Pucharek. To co powiedział Hoenes idealnie wpasowuje sie w "Mia san mia" widać tego nie rozumiesz. Ode mnie za te słowa ma najwyższy szacunek anie jestem idiotą i wiem że należy je traktować z przymrużeniem oka.

@ tapczan kope lat ;)

Edytowano : 2018-12-04 14:15:44

BayernWygra rozumiem , że Hoeness ma prowadzić klub tak jak Tobie się chce?
04.12.2018 14:12
karl1985
Też racja, ale Hoeness takimi wypowiedziami jak ta, że jest wstanie zaryzykować mistrzowski tytuł dla jakichkolwiek piłkarzy doprowadza człowieka do czerwonej gorączki. Przede wszystkim klub i trofea, tytuły, a w drugiej czy trzeciej kolejności można zrobić coś dla zasłużonych piłkarzy tego klubu, a tymi słowami udowadnia jak prowadzi klub i jakie są priorytet bo on tak sobie chce.
04.12.2018 14:05
A może to Bayern zawiódł się na Lewym, bo nie pomógł nam wygrać CL ? Co roku miał półfinał podany na tacy i zawodził.
04.12.2018 13:59
@karolina96
W ostatnim wywiadzie Uli miał pretensję o to, że Breitner poleciał z tym do prasy a nie do niego, stąd ten konflikt.
@BayernWygra
Gdyby to było takie łatwe i problemy Bayernu byłby tylko spowodowane "głupimi" pomysłami Uliego, to już dawno problemy były by rozwiązane. Nie można chyba nazwać złym okresem Bayernu wygrywanie co rok ligi, 1/2 lub 1/4 LM? Co ma powiedzieć Barcelona, która od kilku lat nie może awansować do półfinału?
Problem Bayernu jest złożony, w końcu dostrzegli problem starej kadry i w przyszłym roku nastąpi przewietrzenie szatni. Szkoda, że nie zrobili tego w tym roku, no ale trudno.
04.12.2018 13:59
Admin: Lewego założeniem była LM, wygrał co mógł w Niemczech, to co ma osiąść na laurach, po tym jak zarząd podcina skrzydła.
04.12.2018 13:42
Gołym okiem idzie zauważyć, że źle się dzieje w tym klubie od kilku lat przede wszystkim dzięki Hoeness i jego genialnym pomysłom, a i tak znajdą się osoby które będą go bronić mam czytać historie klubu :( brak słów.
04.12.2018 13:22
@Misiek
Zanim zaczniesz wypominać wiek niektórym osobom o którym nie masz zresztą najmniejszego pojęcia to tak jak sam poradziłeś, przeczytaj najpierw trochę o historii klubo a zrozumiesz, że już zanim Hoeness objął najwyższy stołek w zarządzie to Bayern odnosił sukcesy, i to całkiem duże sukcesy.

Następnie przeanalizuj wypowiedzi moje lub osób które obecnie krytykują Uliego, nikt nie umniejsza mu tego co zrobił dla Bayernu w przeszłości. Większości chodzi o to co robi od czasu kiedy wyszedł z więzienia.

Na koniec zorientuj się jakie nastroje panują wśród kibiców Bayernu w Niemczech, a szczególnie w Bawarii, przeczytaj wypowiedzi wielu legend Bayernu odnośnie obecnej sytuacji w klubie i działań Hoenessa. Jeśli potrafisz wyciągać logiczne wnioski to sam zrozumiesz jak postrzegany jest obecnie Uli.
04.12.2018 13:16
@Misiek
lista jest niestety dużo dłuższa :). Sami eksperto/trenero/menagero którzy co okienko transferowe robiliby zakupy wg oceny z fify. Do tego wybitni taktycy, łowcy młodych talentów, a i finanse czy marketing nie jest im obcy...
04.12.2018 13:14
A może właśnie zaimponuje mu to, że w tym klubie tak łatwo nie kopie się po dupie zasłużonych grajków?
04.12.2018 13:14
Spoko, że dla Breitnera już Uli szacunku nie ma, bo śmiał skrytykować działania klubu
04.12.2018 13:07
Już wiem że Lewy wszystko zrobi żeby odejść po sezonie do Juventusu, na jego miejscu też bym pakował manatki z takim podejściem.
04.12.2018 13:04
Wysyp młodych kibiców co szczerzą kły na Hoennesa. Dla mnie za to co powiedział najwyższe słowa uznania.

*DieRoten
*Marienplatz
*BayernWygra

Zamiast non stop kłapać dziubkami proponuje poczytać trochę o Historii klubu któremu kibicujecie . Zaden z was pewnie nie pamięta czasów gdy trenerem był Magath Bayern zawsze w całej swojej histori miał takie "kryzysy". Hoenens jest ojcem sukcesu i jak czytam te prztyczki chłystków przed komputerem, którzy przecież tak bardzo znają się na fachu .... że no włąśnie. że jedyne co mogą to kłapać dziubkiem na tak wybitną postać "na internetach"

Szkoda że z was tacy fachowcy i wszyscy sie marnujecie przed tymi komputerami.... Uli nie jest pozbawiony wad jak każdy człowiek, Bayern nie jest pozbawiony wad jak każdy klub. Ale kibice kochają ten klub właśnie takim jakim go stworzył Hoeness. Tak bardzo wam przeszkadza ? FCB Hiszpańskie wydaje wiecej na transfery Prezydent nie jest taki "gorący i wyszczekany" nie musicie robić nic tylko kupić ich koszulkę i mądrzyć sie na ich stronie w komentarzach.
04.12.2018 13:02
Ale w zeszłym sezonie Robbery obronili się grą, w tym sezonie Ribery gra zdecydowanie gorzej, Robben jeszcze jakieś statystyki wykręca.
Moim zdaniem, w zeszłym sezonie wraz Juppem powinni zostać pożegnani, albo chociaż jeden z nich. Był to idealny czas. Zarząd zdecydował inaczej, czyli Robbery mieli być zmiennikami. Szybko się okazało, że Coman dostał urazu, Gnabry to nie jest jeszcze Ribery i dziadkowie muszą dalej ciągnąć Bayern.
Ale z tej wypowiedzi brzmi, to jakby tylko ich wina była że Bayern tak słabo gra. Ale słabiej grają wszyscy, może oprócz Lewego, Thiago czy Sanchesa który poczynił postępy. Reszta gra słabo i niestety jest to wina trenera, który mimo zapewnień piłkarzy nie cieszy się wśród nich popularnością. Kovac może ten sezon dociągnie i chyba tylko zwycięstwo w LM pozwoli mu zachować posadę o ile wcześniej nie wyleci.
04.12.2018 12:50
@admin
Bayern przede wszystkim powinien być nastawiony na jak największy sukces sportowy. Taki sukces osiągnęliśmy w 2013 roku i od tego czasu stajemy się coraz słabsi, wciąż żyjemy przeszłością i rozpamiętujemy dni chwały które już przeminęły. Powinniśmy się skupić na przyszłości i dążyć do tego aby znowu stanąć na szczycie. Bayern to nie jest prywatna zabawka Uliego żeby mógł sobie ryzykować tytuł z sentymentu dla dwóch zawodników, Hoeness jako prezes Bayernu powinien dążyć do tego aby klub był na samym szczycie a nie kierować się emocjami i osłabiać zespół, za coś takiego powinien być natychmiast odwołany ze sprawowanej funkcji.

Nikt też nie chce aby Bayern traktował zawodników jak przedmioty i pozbywał się ich gdy się "zepsują", jest jednak różnica między traktowaniem legend klubowych z należytym im szacunkiem a faworyzowaniem ich ze względu na wcześniejsze zasługi.
Pokaż więcej

reklama