DieRoten.pl

AZ: Brazzo awansuje do zarządu FCB?

27.10.2019, 10:47:05
FotoOlimpik

Począwszy od 1 sierpnia 2019 roku dyrektorem sportowym Bayernu Monachium jest Hasan Salihamidzic, który w przeszłości miał już okazję grać dla Bayernu Monachium.

Obecna umowa Bośniaka z ekipą rekordowego mistrza Niemiec obowiązuje do końca czerwca 2020 roku. Jak dobrze wiemy jakiś czas temu mogliśmy się dowiedzieć, że sam Karl-Heinz Rummenigge jest otwarty na przedłużenie umowy z Hasanem Salihamidzicem.

Co więcej prezes bawarskiego klubu nie ma również nic przeciwko, aby pewnego dnia "Brazzo" został włączony do zarządu Bayernu Monachium. Ponad dwa tygodnie temu w wywiadzie dla "Welt am Sonntag" sternik FCB powiedział wprost:

− Hasan wykonuje swoją pracę dobrze. Mam nadzieję, że jego kontrakt, który wygasa latem przyszłego roku, zostanie przedłużony. W kwestii dołączenia do zarządu, zadecydować musi Rada Nadzorcza, ale jeśli chodzi o mnie, to jestem otwarty na taki scenariusz – powiedział Rummenigge.

Z najnowszych doniesień "Abendzeitung Muenchen" możemy dowiedzieć się, że Bośniak w przyszłości ma zostać mianowany na jednego z członków zarządu bawarskiego klubu.

Dziennikarze podkreślają, że Hasan Salihamidzic cieszy się poparciem i posiada wielu wielbicieli w zarządzie, którzy doceniają jego pracę i bliskość z zespołem. Jego zwolennikiem jest nie tylko Karl-Heinz Rummenigge, ale i również Oliver Kahn, który powróci do Bayernu na początku 2020 roku.

źródło: AZ

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (29)

reklama



29.10.2019 09:20
Za co? Miły i uśmiechnięty? Takich Uli lubi z Kalle. Przerażające.
28.10.2019 12:19
@Alfik91 Zastanawia mnie jedynie fakt, dlaczego zarząd tak pozytywnie wypowiada się o pracy Hasana i na każdym kroku podkreśla jak dobrą wykonuje robotę. Gdyby było odwrotnie to nie mówiliby nic. Niestety ale opinie kibiców są wyrażane na podstawie relacji prasy a ta niestety nie jest rzetelna w opisywaniu sytuacji, stąd też ta sławetna konferencja Uliego. Dziennikarze zrobili z Hasana kozła ofiarnego nieudanych transferów Sane czy Odoia a to teraz rzutuje na całokształt jego pracy. Podkreślam jeszcze raz, jestem daleki od jego obrony ale nie podoba mi się fakt, że jest oceniany przez większość z jednej perspektywy.
28.10.2019 11:18
@zabson79
W obecnej sytuacji przydałby się człowiek z doświadczeniem, pomysłem na trzymanie dobrych morale zespołu oraz świadomością, wyczuciem kiedy trzeba zespół odpowiednio zmotywować a także umiejętnością dobitnego przekonywania potencjalnych nowych graczy do wybrania właśnie Bayernu i także ogólnej prezencji w mediach. Wyszczególniłem post niżej oraz podkreślam to także w każdym innym komentarzu dotyczącym obecnego dyrektora sportowego - chodzi o całokształt pracy a nie tylko o te niezrealizowane transfery. Już nie będę jak większość przytaczać jak większość przykładu Sammera (który choć serce ma w kolorach BVB to na tym stanowisku sprawował się u nas bardzo dobrze), ale jest tyle możliwości na wybranie innej osobowości związanej z Bayernem lub osoby z poza klubowego kręgu, ale po prostu będącej już obeznanym w tym fachu, że trzymanie Hasana na tym stanowisku tylko szkodzi Bayernowi. I podkreślam jeszcze raz - zauważ ile osób oprócz mnie sądzi podobnie. Że przytoczę ponownie, wystarczy spojrzeć na wyniki sondy zrobionej przez, któreś źródło medialne w Niemczech na temat oceny pracy Brazzo. Gościa negatywnie oceniła większa liczba kibiców...
28.10.2019 09:37
@Alfik91 uwierz mi, że cukier mam na odpowiednim poziomie i potrafię czytać ze zrozumieniem więc raz w zupełności mi wystarczy. Nigdzie nie napisałem, że Hasan był piłkarzem światowego futbolu. Do Bayernu przychodził jako gwiazda HSV i szybko się wkomponował w zespół i stanowił o jego sile. Pisanie więc, że był co najwyżej przeciętny jest dużą niesprawiedliwością patrząc na jego dorobek i grę. Tylko nie chodzi już o to jakim był piłkarzem, bo to też kwestia indywidualna, masz do tego prawo. Porównywanie jego jako piłkarza i dyrektora sportowego jest już dużym nadużyciem i nie ma żadnego merytorycznego uzasadnienia. Hejt dla samego hejtu, nic więcej. Smutne jest to, że jego praca jest oceniana tylko z perspektywy transferów , szczególnie tych wymyślonych przez prasę. 90% nazwisk wymienianych przez dziennikarzy nie było w ogóle tematem w Bayernie a jedynie plotkami. Przede wszystkim to sztab szkoleniowy decyduje o pozyskaniu i przydatności danego zawodnika a nie dyrektor sportowy. Jego rola polega na negocjacjach i finalizacji a realia są takie, że negocjacje były prowadzone jedynie z Sane i Odiem. Nie jestem jakimś jego wielkim obrońcą ale smutne jest to, że kibice oceniają jego pracę jedynie na podstawie plotek prasowych, które nie mają wiele wspólnego z faktami.
27.10.2019 22:17
@zabson79 Przeczytaj trzy razy wypowiedź i się do niej odpowiednio ustosunkuj.
Tak, Salihamidzic był piłkarzem dobrym co najwyżej. Nie był i nigdy nie został gwiazdą światowej piłki z autorytetem i graczem zapamiętanym przez futbolowy świat. Był po prostu niezłym rzemieślnikiem, wyrobnikiem i to wszystko. Nie podnoś sobie sam cukru tak jakbym napisał, że był słaby bo takie słowa nie padły i wcale tak nie myślę.
Jednak jeśli chodzi o jego kompetencje jako dyrektora sportowego to uważam dokładnie tak jak to odebrałeś - jest słaby. Nie potrafi trzymać gęby na kłódkę. A już na pewno nie wtedy kiedy sytuacja tego wymaga. Brak mu jakiegokolwiek wyczucia, taktu. Pucował się na lewo i prawo, i tak jak już koledzy wspomnieli niżej - nie załatwił ŻADNEGO obiecanego transferu, żadnego. Odoi został w Chelsea, z Sané czekał tak długo, że ten się wysypał itd...
Wracając, to piję do tego, że choć nie był piłkarzem złym czy kompletnie nic nie znaczącym w historii klubu to jednak mieliśmy mnóstwo o wiele lepszych graczy, którzy spokojnie mogliby wejść w jego buty. Którzy na pewno nie robiliby durnych uśmiechów do kamery, afiszowali się na siłę z emocjami podczas meczu (to jest bardzo żałosne) oraz więcej robili jak mówili. Niestety taka jest prawda, i ten pan jest przykrym nieporozumieniem na piastowanej przez niego funkcji. I o ile moglibyśmy pozwolić sobie na takie eksperymenty w czasach względnego spokoju, gdzie mielibyśmy ustabilizowaną, zbalansowaną i doświadczoną drużynę. Tak w obecnej sytuacji gdy przechodzimy wymianę pokoleniową, mamy trenera bez reputacji, autorytatywności, a przede wszystkim bez niezbędnych kompetencji w postaci doświadczenia oraz zmysłu taktycznego. Oraz gdy w klubie z każdym kolejnym dniem zwiększa się ciśnienie na zdobycie tytułu Ligi Mistrzów, na zrobienie w końcu porządnego transferu na poczet Robbery i patrząc jak zachowuje się Hasan to mam prawo z całą śmiałością twierdzić, że jest on kompletnym niewypałem zarówno wizerunkowo jak i zawodowo. Procent kibiców z Niemiec myślących w podobny sposób tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to bardzo nieodpowiedni człowiek w jeszcze bardziej nieodpowiednim czasie. Pozdrawiam kolegę.
27.10.2019 21:11
Mam nadzieję że to tylko żart.
27.10.2019 20:40
@GuteSpiele

Brazzo miał załatwić Lucasa w styczniu ... tak go załatwił że to potem Branchini musioł przylatywać i negocjować jego transfer
Brazzo tak się "cackał" z Sane że na początku lipca pod Uli sam musioł się spotkać z agentami piłkarza i do Sane dzwonić czy jest zdecydowany na transfer ... i gdyby nie kontuzja to już byłby w Monachium
Brazzo tak załatwił Perisicia że musioł z nim lecieć Branchini i negocjować
Brazzo tak załatwiał Cou że stał i patrzył jak to Rummenigge robi ... a jak przyszła krytyka mediów i kibiców na Bośniaka że jest bezużyteczny to Rummenigge tłumaczył że to nie tak, że to także jego zasługa ... no ale wszyscy wiedzą że większe zasługa tutaj Kelle niż Brazzo.

Skoro jest to osoba pomiędzy trenerem a zarządem to trochę słaby kontakt mo z drużyną i trenerem skoro tuż po meczach reprezentacji, przeciwko Augsburgowi Brazzo godo że problemem były podróże zawodników jednych z Singapuru a drugich z Kanady (tak jakby Davies zagroł ... jakby nawet nie polecioł i tak by nie zagroł bo nie było jeszcze tylu kontuzji w obronie) a trener za to odpowiada że drużyna była wypoczęta i mecze kadr nie były problemem to widać dobrą komunikację między nimi. Sammer był idealnym dyrektorem sportowym, nie bał się, jak trzeba było krytykował drużynę, jak trzeba było to ją chwalił umiał także mobilizować, mioł posłuch wśród graczy ... a raczej wątpie by Brazzo taki był, szkoda że Sammer popadł w konflikt i odszedł (niby jeszcze choroba ale media spekulowały że to właśnie poprzez różnicę zdań między Pepem a nim)
27.10.2019 20:27
W sumie pozytywne jest to, że chyba nie będzie dyrektorem sportowym. Może wyżej się spisze lepiej hehehe.

@GuteSpiele
Dyrektor sportowy jest równiez od przekonania zawodnika do gry w klubie. Sane to już powinien być w Lipcu przekonany, a nie na początku sierpnia. Rodri zawalony. Odoi piep**nie w mediach i koniec. Gadanie o Sane i na razie nie ma nic w tym temacie. Gdyby był u nas Sammer...
27.10.2019 20:08
Oczywiście grono wszechwiedzących specjalistów wie, że Brazzo jest złym dyrektorem sportowym i nie wywiązuje się odpowiednio ze swoich obowiązków. Skoro myślicie, że rolą dyrektora sportowego są same transfery to jesteście w błędzie. Dyrektor sportowy to osoba pomiędzy trenerem, a prezesem zarządu która spędza sporo czasu z zespołem. Najczęściej jest to był piłkarz przez co posiada ogromną wiedzę na temat realiów w świecie piłki. Dyrektor sportowy bierze udział w określaniu kompletności kadry i ewentualnej przydatności zawodników. On załatwia transfery nie przez zadzwonienie i kupno jak tu się co niektórym wydaje tylko dzwoni i załatwia spotkanie z władzami klubu gdzie gry dany zawodnik, a za inne rzeczy dopowiada zarząd. Może więc winicie nie kogo trzeba za brak transferów. Wiem jedno nasz zarząd to bardzo mądrzy ludzie którzy wiedzą kto jest dobry dla klubu lepiej od was i skoro chcą go w zarządzie to znaczy, że się tam nadaje. Koniec, kropka.
27.10.2019 18:08
Jak to się mówi - ta krowa, która najwięcej ryczy najmniej mleka daje. Podobnie jest z Brazzo, sporo było mówione o jego wynalazkach jak np Odoi, a w większości przypadków spełzło na niczym.
Osobiście lubię Brazzo, ale wydaje mi się, że funkcja jaką aktualnie piastuje nie pasuje do niego, przez co nie może się do końca wykazać. Co więcej funkcja ta chyba go trochę przerasta. Niby ściągnął Daviesa, ale jak to powiedział Lewy jesteśmy Bayern Munich, my potrzebujemy talentów na dziś, a nie talentów, które dopiero będą ograne za kilka lat.
27.10.2019 14:41
Bayern robił transfery po cichu, nikt nigdy nie gadał że wkrótce złożą ofertę za danego zawodnika a Brazzo zaczoł gadać o Odoiu, Lucasie ... tak gadał że w lutym to Branchini musioł dopinać transfer który mioł być dopięty w styczniu (Lucas) ;]
Brazzo z reprymendą od Uliego i Rummenigge żeby tak nie gadał o transferach a ten nadal swoje i gadał ciągle o Sane i Odoiu gdzie było brak konkretów ... Uli musioł ruszyć sprawę z Sane by doszło do konkretów, kontuzja wstrzymała transfer ... Rummenigge leci do Barcelony załatwiać na szybko Cou a potem mediom powiedziano że to wszystko dzięki Bośniakowi ... tylko dlatego tak to zostało opisane bo kibice i media miały już dość Brazzo i jego ciągłego gadania o transferach i braku efektów by pokazać ze niby coś potrafi.
Pod koniec sierpnia była sonda o Brazzo wśród kibiców Bayernu na TZ przeprowadzona ... znaczna większość oceniała jego prace bardzo negatywnie i że nie jest potrzebny Bayernowi skoro "największe" transfery muszą załatwiać Uli, Rummenige czy też "negocjator" Branchini.
Ostatnio sam ten Haag opowiadał jak trenował rezerwy Bayernu to największą zaletą pierwszej drużyny był nie tylko trener (Guardiola) ale także dyrektor sportowy (Sammer) tutaj o Brazzo tego raczej nie można powiedzieć ... po działaniach (transferach) i jego wypowiedziach w mediach to raczej ten sam poziom co Nerlinger ... czyli nie na Bayern.
27.10.2019 14:33
Zastanawia mnie fakt, dlaczego w szeregi ludzi decyzyjnych, wchodzą ludzie, którzy nie mają kompetencji, ale mają nazwisko? Przecież to jest irracjonalne działanie Bayernu jako firmy
27.10.2019 14:07
Co do Hasana jako zawodnika Bayernu to na pewno nie można mu niczego zarzucić bo akurat grał u nas dobrze. Problem w tym, że zarząd rzucił go od razu na głęboką wodę i on bez większego doświadczenia w zawodzie musi od razu brać odpowiedzialność za transfery do topowego klubu europy, a z tym zadaniem sobie nie za bardzo poradził.
27.10.2019 13:41
@Kozja Nigdzie nie napisałem, że był gwiazdą europejskiej piłki. Pseudokibice na tej stronie już tak hejtują Hasana, że podważają jego grę jako piłkarza, co jest na prawdę słabe, a pewnie nawet nie widzieli jak grał, bo interesują się Bayernem od 2013r. Jeśli byłby przeciętnym piłkarzem to nie grałby 9 lat w Bayernie i 4 w Juventusie.
27.10.2019 13:28
@zabson79 Hasan byl pilkarzem co najwyzej dobrym, wiec juz nie wymyslaj. Gwiazda europejskiej pilki nigdy nie byl
27.10.2019 13:21
Przecież on się tyle nagadał na temat Idoi'a i Sane, że za przyjście Coutinho i Perisicia wziął się Rummenige. Nie zapominając o zabawach z Rodrim i Rocą, bo byli za drodzy, a skończyliśmy na rezerwowym ze średniaka Bundesligi. Profesjonalizm.
27.10.2019 13:16
@Alfik91 Jeśli piszesz, że Hasan był co najwyżej przeciętnym piłkarzem to już to samo stwierdzenie kompromituje Twoją wypowiedź.
Masz tutaj małą ściągawkę: https://www.transfermarkt.pl/hasan-salihamidzic/profil/spieler/214,
hmm..trochę "słabo" jak na przeciętnego piłkarza.
Warto czasami zapoznać się trochę z historią zanim się napisze jakąś bzdurę...
27.10.2019 12:53
Czym sobie tak zasłużył i zagrabił taką przychylność naszego zarządu ten Dyzma futbolowego świata?
Transfery - bardzo przeciętne
Prezencja w mediach, wypowiedzi - zupełnie nie na poziomie
Wiarygodność - bardzo niska
Poparcie wśród kibiców, piłkarzy - znikome.
Ten człowiek nigdy nie powinien się w Bayernie na takim stanowisku pojawić a tym bardziej jeszcze mieć perspektywę awansu na szczebel zarządowy. Potrafi tylko lać wodę i robić z siebie klauna przed kamerami. Bayern miał tylu wspaniałych i inteligentnych piłkarzy w historii. Mamy w czym wybierać więc nie rozumiem dlaczego akurat ten człowiek. Piłkarzem był co najwyżej niezłym, może dobrym. A tak poza tym? No właśnie...
Cała nadzieja w Kahnie, choć jeśli on też przesiąknie Hasanen i Ulim to za dużo się tu i tak nie zmieni. Skoro piłkarze z przeciwnych drużyn już oficjalnie zaczynają mówić, że przyjeżdżają do nas po punkty bo nie ma się za bardzo czego bać, i że pamiętają Bayern z całkiem innej strony to znaczy, że naprawdę źle się u nas dzieje. Jeszcze do tego cała reszta tej jugosłowiańskiej bandy i kataklizm gotowy. Zaprawdę powiadam Wam, że złe czasy nadchodzą dla nas...
27.10.2019 12:53
@FanGraczyBayern tylko okazało się, że to była gra ze strony zawodnika, żeby wynegocjować lepszy kontrakt. Częsta praktyka ze strony menagerów, żeby wzbudzić zainteresowanie. Angielska prasa pisała, że Bayern wysłał kolejną ofertę a Niemcy pisali , że żadnej oferty Bayern nie składał. Radzę brać te wypociny pismaków z przymrużeniem oka i opierać się na faktach.
27.10.2019 12:47
@zabson79
Przecież sam Brazzo w mediach mówił jakie to wielkie jest zainteresowanie Odoiem, I przez te pierd*lenie jego nie doszło do transferu, a chciałbym np Anglika zobaczyć za Comana jak sobie poradzi.
27.10.2019 12:43
@FanGraczyBayern oczywiście, wymyślonych przez prasę. Litości!

Edytowano : 2019-10-27 12:47:55

Jego praca jest postrzegana przez transfery wymyślone przez prasę, które nigdy nie były tematem w Bayernie. Smutne
27.10.2019 11:58
Prosze tylko nie to! Zwolnic tego dyletanta poki nie jest za pozno!
27.10.2019 11:55
27.10.2019 11:46
@zabson79
Gołym okiem widać ile zawalił transferów....
27.10.2019 11:45
Przynajmniej przyjdzie porządny dyrektor sportowy.
27.10.2019 11:39
@FanGraczyBayern na jakiej podstawie piszesz takie bzdury ? Pracowałeś z nim , miałeś z nim jakiś kontakt czy źródło twojej wiedzy to jedynie plotki prasowe ?
27.10.2019 11:19
Gość jest tragiczny, a jeszcze awanse mu dają. Żeby tak w normalnej pracy było...
27.10.2019 11:16
Taka kolej rzeczy. Byli koledzy z boiska w osobach Franza, Uliego i KHR, a teraz inni wchodzą.
27.10.2019 10:58
Zewnątrz ta jego "dobra praca" wygląda momentami żałośnie i aż trudno uwierzyć że ma dostać awans do zarządu :/ Straciłem już cierpliwość do Brazzo i jakoś nie umie sobie go wyobrazić że mo dalej pracować i to w zarządzie.

reklama