Promocja BETFAN
Promocja BETFAN
DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

International Champions Cup: Z Interem na koniec tournee

fot. Ł. Skwiot

Mistrzowie Niemiec kontynuują swoje tournee po Azji. W ramach trwającego "Audi Summer Tour 2017" podopieczni Carlo Ancelottiego rozegrają jeszcze jeden sparing.

Podopieczni Carlo Ancelottiego mają już za sobą trzy pojedynku w ramach „Audi Summer Tour”. Nie tak dawno temu, a dokładniej w ubiegły wtorek „Bawarczycy” pokonali 3:2 londyńską Chelsea 3:2.

REKLAMA

Jutrzejszy ostatni pojedynek Bayernu odbędzie się dokładnie o 13:35. Rywalem mistrzów Niemiec będzie tym razem włoska ekipa – Inter Mediolan. Spotkanie podobnie jak te z Chelsea odbędzie się na Stadionie Narodowym w Singapurze.

Dla Roberta Lewandowskiego i spółki będzie to ostatni mecz podczas tournée po Azji – w piątek klub wraca już do Monachium, gdzie będzie kontynuował przygotowania do nowego sezonu.

Drugi sparing Interu w ramach ICC

Inter Mediolan w przeciwieństwie do monachijczyków rozegrał jak na razie jeden sparing w ramach towarzyskiego turnieju ICC. Podczas swojej obecności w Chinach kilka dni temu, podopieczni Luciano Spallettiego pokonali 1:0 w swoim pierwszym meczu były klub Corentina Tolisso, czyli Olympique Lyon.

Zanim Włosi udali się w tournée, to mieli okazję rozegrać w Europie jeszcze dwa spotkania. Na początku swoich przygotowań Inter ograł 2:1 austriacki WSG Swarovski Wattens, zaś kilka dni później 15 lipca mediolańczycy zostali ograni 2:1 przez zespół 2. Bundesligi – FC Nuernberg.

REKLAMA

Okazję do gry z włoską ekipą mieli również zawodnicy Schalke 04 Gelsenkirchen. Pojedynek mający miejsce 21 lipca w Changzhou zakończył się remisem 1:1, zaś bramkę na wagę remisu zdobył Ivan Perisic, którego część kibiców może znać z występów chociażby w Dortmundzie czy Wolfsburgu.

„Bawarczycy” zmotywowani przed ostatnim meczem w Azji

We wspomnianym pojedynku z Chelsea gra Bayernu Monachium wyglądała już znacznie lepiej niż miało to miejsce w starciu z AC Milanem, który rozbił ekipę monachijczyków aż 4:0. Podopieczni Carlo Ancelottiego grali zdecydowanie uważniej, nie popełniając zbyt wielu błędów w obronie.

Ostatecznie starcie przeciwko Anglikom na Stadionie Narodowym w Singapurze zakończyło się zwycięstwem „Bawarczyków” 3:2. Na uwagę zasługuje fakt, iż po zaledwie 27 minutach gry FCB prowadziło już 3:0 po trzech przepięknych bramkach. Bramki dla klubu ze stolicy Bawarii zdobywali kolejno Rafinha oraz dwukrotnie Thomas Mueller.

– To kolejny ważny test dla nas. Nie możemy tracić czasu na zamartwianie się zmęczeniem spowodowanym ciężkim obciążeniem na treningach. Musimy zagrać jako drużyna i okazać nieco więcej dyscyplinypowiedział dziś na konferencji Carlo Ancelotti.

REKLAMA

Zadowolony z tournée po Azji jest między innymi Mats Hummels, który również towarzyszył Włochowi podczas konferencji prasowej. Niemiec odniósł się do porażki z Milanem, która jak sam podkreślił podziałała budująco na zespół i pozwoliła wyłapać błędy.

Wiele się nauczyliśmy z tego co tutaj doświadczyliśmy. Oceniam naszą podróż jako dobrą. Jesteśmy teraz w jeszcze lepszej formie, gdyż warunki na treningach oraz podczas spotkań były dosyć trudne. orażka z Milanem była ważną nauczką na przyszłość. Mogliśmy się przekonać nad czym musimy jeszcze popracować – podsumował Hummels.

Ulreich otrzyma szansę gry?

W zespole prowadzonym przez Carlo Ancelottiego zabraknie nie tylko Thiago Alcantary, ale i również Juana Bernata, który podobnie jak swój rodak był zmuszony przedwcześnie opuścić zgrupowanie zespołu w Azji i wrócić do Monachium z powodu urazu. Pod znakiem zapytania stoi również występ Davida Alaby.

Niewykluczone, że jutro po raz pierwszy od dłuższego czasu między słupkami FCB ujrzymy Svena Ulreicha, który nie tak dawno temu powrócił do pełnych treningów z zespołem.

Jeśli David Alaba wciąż nie będzie mógł grać od początku, to jego miejsce na lewej stronie obrony zajmie najpewniej Marco Friedl. Jako że w pojedynku z Chelsea Kingsley Coman rozpoczął spotkanie na ławce, to wielce prawdopodobne, że jutro zagra w wyjściowej XI.

Ancelotti w nadchodzącym pojedynku będzie miał do swojej dyspozycji takich zawodników jak: Alaba, Coman, Dorsch, Friedl, Fruechtl, Goetze, Hoffmann, Hummels, James, Lewandowski, Martínez, Mueller, Pantovic, Rafinha, Ribéry, Sanches, Starke, Tolisso, Ulreich oraz Wintzheimer.

Inter będzie szukał zemsty

Do tej pory obie ekipy miały okazję spotkać się ze sobą 7-krotnie. Po raz pierwszy klub ze stolicy Bawarii starł się z mediolańczykami 27 września 2009 roku w ramach pojedynku Ligi Mistrzów, w którym górą byli „Bawarczycy” pokonując Inter 2:0 po bramkach Claudio Pizarro oraz Lukasa Podolskiego.

Ogółem Bayern Monachium w pojedynkach z „Nerazzurri” może pochwalić się lepszym bilansem, albowiem mowa o 4 zwycięstwach, remisie oraz dwóch porażkach – z czego ta najbardziej pamiętna i bolesna miała miejsce 22 kwietnia 2010 roku w finale Ligi Mistrzów. Wówczas Inter ograł Bayern Louisa van Gaala 2:0.

Po raz ostatni mistrzowie Niemiec mierzyli się z włoską ekipą przed rokiem, również w ramach towarzyskiego turnieju „International Champions Cup”. Pojedynek mający miejsce 30 lipca 2016 roku w Charlotte, w Stanach Zjednoczonych zakończył się wysokim zwycięstwem FCB 4:1.

REKLAMA

Warto mieć na uwadze, że po 35 minutach gry podopieczni Carlo Ancelottiego prowadzili wtedy z Interem już 4:0. Bramki dla bawarskiego zespołu zdobywali kolejno Julian Green, Franck Ribery oraz dwukrotnie jeszcze Green. Jedyną bramkę dla "Nerazzurrich" zdobył Icardi w samej końcówce spotkania.

Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

DonJupp

"tobie brak rozumu bardziej niż lewoskrzydłowego Bayernowi, normalnie gimbaza opanowała tą stronę i podniecają się wynikami w Singapurze wysuwając daleko idące wnioski..."

Naprawdę piszę tylko dla twojego dobra. Może następnym razem zamiast produkować głupoty zajmiesz się czymś pożytecznym. I kolejna rada, żeby ludzie brali cię poważnie, dyskutuj z nimi jak dorosły człowiek, jeżeli napiszesz "gimbaza" albo obrazisz kogoś bez argumentacji, to przegrywasz dyskusję na starcie.

Czasami lepiej też przyznać się do błędu, przeprosić i zyskać szacunek zamiast wymyślać inwektywy.

27-07-2017, 19:03:38

wynik jak i gra do zapomnienia, może następne spotkanie będzie lepsze.

27-07-2017, 18:38:46

Nie wiem jak admini tolerują takiego jak EclassOw, chłop ciągle prowokuje i myśli że pozjadał wszystkie rozumy. Trochę kultury do innych użytkowników. Pisze o wyzywaniu a sam nie lepiej się zachowuje

27-07-2017, 17:26:11

Witam po dłuższej przerwie fanów Bayernu ;)
kilka takich przemyśleń po tym "tournee":
1) przychód na plus za sam turniej coś koło 20 mln a tyle za cztery mecze LM nawet nie otrzymamy, plus pewnie z 10 z marketingu na miejscu, plus może nowi fani w tej części świata.
2) na pkt 1) kończą się plusy tego tournee
3) jeśli chodzi o wyniki to nie zaprezentowaliśmy się za dobrze przed "nowymi fanami"
4) nie dziwcie się że taki Lewy chciałby się pokazać w Azji bo stamtąd też płyną głosy na ZP, a on ma większe ambicje niż LM,
5) czasami to bym wolał żeby o Bayernie było mniej w mediach, jak przeczytałem wypowiedzi naszych sterników, że nie wygramy LM bo nie będziemy kupować drogo piłkarzy itd. to mnie krew zalewa :/ nie no może nie startujmy w ogóle w LM bo po co... Czy nie lepiej było by usłyszeć coś w stylu "my nie oferujemy wielkich pieniędzy ale miejsce w wielkim zespole walczącym o każdy możliwy tytuł, nie bojący się nikogo! Ambitnym i stojącym za swoimi piłkarzami i kibicami! Zgranie zespołu to podstawa w piłce nożnej a my chcemy stawiać na te tradycyjne wartości a nie na wartości marketingowe"
6) nikt nie lubi przegrywać nawet w meczach towarzyskich ale jak znam ten klub to zawsze na przegraną jest pozytywna odpowiedź więc się nie martwię o sezon na ten moment martwi mnie to że skoro nie było totalnej kompromitacji to za rok znowu pojedziemy zagrać kilka meczów w innej strefie klimatycznej w najbardziej upalny i wilgotny miesiąc tylko po to aby przybyło hajsu... to ma coraz mniej wspólnego ze sportem :(
7) chciałbym żeby nasz Zarząd tak jak w kwestii polityki transferowej nie przypomina klubów z top 10 w Europie tak i w kwestii takich wyjazdów nie uczestniczył w tym "cyrku" - na prawdę szkoda już mówić jaki to ma sens do przygotowania nas do sezonu...
8) 4 mecze 3 kolejnych kontuzjowanych w tym dwóch z podstawowej 11 i Bernat który jest jednym z podstawowych zmienników TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE!!!!
9) jeżeli zarząd sprzedał Costę, wypożyczył Gnabrego i nie kupi nikogo na skrzydło to moim zdaniem to strzał w kolano dla drużyny
10) co do transferów to zakontraktowanie każdego z nowych piłkarzy mnie cieszy po kolei:
a) Corentin Tolisso - moim zdaniem od dwóch sezonów było trzech przerastających OL zawodników Lacazette, Fekir i właśnie Coco jak dla mnie to może być najlepszy transfer tego lata do nas! Dlaczego akurat on? Bo moim zdaniem zajmie miejsce Alonso który z roku na rok był coraz wolniejszy w odbiorach, podaniach, wyjściu z obrony do ataku, podaniu (po prostu grał zbyt schematycznie i zachowawczo jak na poziom LM to było już za mało) a teraz odwróć to co napisałem i mamy pełny obraz zalet Coco w skrócie młody szybki nieustępliwy i co mi się podoba już widać że czuje więź z klubem idę w zakład że on nie będzie potrzebował wiele czasu by się wkomponować w naszą grę. Od początku pokazuje to czego nam brakuje u Sanchesa czyli nie boi się grać włączyć do akcji ofensywnej wziąć ciężar gry na siebie przerzucić dokładnie i w przód a nie tylko kółeczko i w tył albo bok.
b) James wielu tutaj piszę żeby mu dać czas na odbudowanie formy itd. serio? przecież ten gość poniżej pewnego poziomu nie schodzi po prostu ZZ na niego nie stawiał i tyle ale jak na tak małą liczbę meczów staty miał dobre, obecnie za bardzo chce coś ustrzelić i przez to chyba trochę się blokuje a jest to gracz który przecież dużo widzi zobaczcie dzisiejsze podanie do Francka więcej takich zagrań Panie Rodriquez! Ten transfer dał nam więcej nowych kibiców po drugiej stronie oceanu niż to całe żałosne Tournee. Osobiście sprowadzenie Jamesa bardziej mi pasuje do polityki klubu niż sprowadzenie Sancheza, chociaż i tego Pana bym chętnie przywitał (tylko nie za taką kasę jak chciał zarabiać!)
c) Gnabry - z jednej strony spoko że go zakontraktowaliśmy i wysłaliśmy na wypożyczenie gość potrzebuje regularnej gry w takim wieku, chociaż z drugiej strony może jak by został to i tak by pograł? niestety kontuzje skrzydłowych i ŚO są od kilku lat naszym utrapieniem i coś wątpię żeby nagle się to odmieniło :(
d) Sule - i dlatego uważam że wyciągnięcie Sule to strzał w 10! gość zagrał bardzo dobry sezon i uważam że już ma papiery na b.dobrego obrońcę to na pewno lepszy zastępca Boa i Matsa niż Alaba bo David na SO zawsze jest źle ustawiony. Pamiętajmy że on ma dopiero 21 lat a już poziomem puka do kadry narodowej Niemiec.
e) Rudy - tu nie będę oryginalny transfer w stylu Rode czyli za darmo gość mogący w razie w kogoś zastąpić prezentuje pewien poziom więc jako zmiennik może być a nóż zagra lepiej niż się inni spodziewają, jeżeli coś może się stać to chyba tylko może nas pozytywnie zaskoczyć.
f) ogólnie politykę klubu jak chodzi o transfery oceniam na 4+ jak chodzi o kwoty to na 5! jeżeli kupimy skrzydłowego całe okienko uznam za mega dobre

tak na koniec napiszę że hiszpański trener nie radził sobie z hiszpańskimi klubami a włoski nie radzi sobie z włoskimi, to może już nigdy Niemiec nie poprowadzi Bayernu i będziemy zatrudniać szkoleniowców zza oceanu :P

A tak na serio to bądźcie bardziej ufni! To jest Bayern tu się myśli do przodu nawet jak czasami ktoś coś nie potrzebnie palnie... spójrzcie na to że jeszcze się jedno okienko nie zakończyło a już są słuchy że na następne za free bierzemy Leona z S04! jak dla mnie on i Colasinac to dwóch piłkarzy niebieskich, których chętnie w Bayernie bym zobaczył.
Co do Sanchesa bo o nim ostatnio najwięcej plotek to tu mam mieszane uczucia, niby widać po nim że chce ale jakby każdy słaby występ go jeszcze bardziej dobijał a nie mobilizował to walki ze słabościami, trochę nie pasuje do filozofii Bayernu (nie widać po nim takiego oddania dla klubu, gwiazdorzy zamiast wziąć się w garść i uczyć od najlepszych czyt. Vidala i jak dla mnie nie ma szans na to żeby wygryzł obecnie Vidala, Martineza, Thiago czy Tolisso ze składu). Z drugiej strony Bayern już nie raz pokazał że stoi za swoimi zawodnikami i nie po to wydali kupę kasy na młodzika żeby go po jednym sezonie oddawać byle gdzie więc jeżeli jakąkolwiek przyszłość z nim wiążemy to wypożyczmy go do BL najlepiej Hoffe i niech się uczy języka bo mam wrażenie że James już więcej po niemiecku powiedział niż Renato przez cały rok u nas :P

27-07-2017, 17:23:30

Dokładnie, ale 4-0 to już było za dużo ze względów wizerunkowych. 2-0 da się jeszcze przeżyć.

27-07-2017, 16:50:50

W miarę ważny był tylko mecz z Chelsea,bo Milan czy Inter to wiadomo ,tylko na takim turnee mogą mieć kontakt z europejskim topem .

27-07-2017, 16:44:51

No Panowie, musieliśmy czekać aż jeden dzień, żeby przekonać się kolejny raz, że DonJupp nie wie co mówi.

Zwyzywał mnie po tym jak napisałem, że brak kogoś na lewe skrzydło to strzał w stopę. Oczywiście tekst "kadra jest kompletna" sprawdził się do pierwszego meczu bo jak na ironię nasz jedyny gracz na lewe skrzydło doznał kontuzji. Kto by się spodziewał? Jak to się mogło w ogóle stać?
Oby tylko zarząd nie kupił skrzydłowego, bo będą musieli zacząć kibicować City albo PSG :D

A co do tej kontuzji, odpowiada za nią Ancelotti, nie wiem co on miał w głowie eksploatując niemiłosiernie piłkarza w takim wieku, w takich warunkach i średnio ważnych meczach. Inna sprawa, że mieliśmy tragicznie wąską kadrę na ten wyjazd.

27-07-2017, 16:41:24

Ej to prawda, że Ancelotti powiedział, że to był ich dobry występ?

Pytam się, bo mój niemiecki słaby

27-07-2017, 16:36:15

Fan tak, ponoć tylko 3-4 dni absencji.

27-07-2017, 16:34:08

Zastanawia mnie po co tam pojechali jeżeli się zbłaźnić to im się udało. 3 na 4 mecze przegrane i sobie wracają. Gra słaba, kupować nie zamierzają, szkolenie młodzieży na chwilę obecną nie działa, bo kiedy ostatnio jakiś młodzik przedarł się do składu. I jeszcze wyjdzie gość, który nie powinien mieć prawa zajmowania wysokiego stanowiska ze względu na przeszłość i mówi, że nie liczą sie w walce o LM. Odszedł skrzydłowy, to skrzydłowego trzeba kupić. Miał być drugi napastnik i go nie ma. Jeżeli to był turniej towarzyski to po co taki Lewandowski gra w każdym meczu. Co chwilę tylko słychać podpisali umowę z tymi z tamtymi, współpraca, ale jak to się przedkłada finansowo na transfery. Chyba na papierze. I w kółko o budowaniu marki. Marka jest bo były w ostatnich latach dobre wyniki w LM. Skończą się wyniki to i marka nie będzie tyle samo warta.. Nie mówię o przesadzaniu, ale jak Sanchez chciał wysokie zarobki i nie chcieli komina płacowego, to nie można było się z nim dogadać i dać mu kasę za podpis a zarobki na sensownym poziomie? Jeden sensowny transfer i zwiększamy szansę na zdobycie Ligi Mistrzów. To nie bo lepiej powiedzieć, że inni psują rynek To poprawcie skauting jak wam szkoda, bo kiedy ostatnio wyciągnęliście jakąś perełkę za małe pieniądze? A i wracając do gościa, który wyszedł z więzienia. Jeżeli tak powiedziałeś na temat wygrania LM to jesteś kretynem. Więcej takich wypowiedzi, a na pewno gracze z ambicją będą chcieli tu grać.

27-07-2017, 16:33:44

Była już wypowiedź naszych prezesów i trenera na temat kontuzji Francka?

Edytowano : 2017-07-27 16:33:36

Franck pauzuje podobno do 3-4dni. Ma ranę na kostce.

Ancelotti: *To był nasz dobry występ"

27-07-2017, 16:31:33

I jak tu teraz normalnie funkcjonowac jak czlowiek na wszystko zly jak widzi co sie dzieje w jego klubie pokloce sie z Zona moze mi przejdzie.

27-07-2017, 16:27:59

hajs, hajs, haj jest źródłem wszelkiego zła... tak można to tourne podsumować...
Bayern serce pokazał tylko w pierwszych 45 min. z Arsenalem i Chelsea. Reszta tylko, żeby pokopać piłke. Na plus postawa Tolisso.. w sezonie u boku Vidala może być kocur...

27-07-2017, 16:25:47

ale 20 baniek wpadło na konto z tournee

27-07-2017, 16:12:36

Cały ten wyjazd sportowo bez sensu, w meczach skład, który pierwszy i ostatni raz ze sobą zagrał. Sezon zaczyna się we wrześniu od pierwszych spotkań LM. Cel na jesień, pierwsze miejsce w grupie w LM, mistrzostwo jesieni w BL i nieodpadnięcie z PN, resztą nie ma co się niezdrowo podniecać. Niech w ostatnim swoim sezonie w Monachium Carlo pokaże, że jest fachowcem z najwyższej półki.

27-07-2017, 16:05:28

jakbym nie miał cię w ignorach to można by pogadać :P

melisa mi nie pomaga jak widzę regres klubu pod wodzą tego pana

27-07-2017, 15:58:54

byakuyaaa - zaparz sobie melisy, bo rzucanie słowami na literę "k" nie świadczy dobrze o Twoim spokoju.

a co do meczu - Inter bazował głównie na podstawowym składzie, Bayern raczej nie - więc siłą rzeczy zgranie, taktyka, przesuwanie itp było po stronie Interu, który dodatkowo lubi grać z kontry. Taktycznie naprawdę bardzo dobrze zagrali i widać, że Spaletti odżył we Włoszech.
Carlo dał szansę młodym, którzy pokazali, że nasze szkolenie w ostatnich latach mocno kuleje. Dosłownie kilku z nich ma zadatki na ligowych piłkarzy, nawet nie mówię o LM.
Zagraliśmy bez pomysłu, a trzymanie piłki na siłę pomagało tylko merdom z niebieskiej części Mediolanu na powrót i ustawienie dwóch linii obrony z dwoma biegającymi psami w środku. Dwa gole i włoska obrona, efekt widzimy.

27-07-2017, 15:57:35

Nookie na początku ostatniego sezonu też mieliśmy go podsumować na koniec haha
gówno było na początku i na końcu :)
zero pomysłu pan don wrzutka ancellotti :D

27-07-2017, 15:55:42

Może trzeba zachować spokój sam ja jaki wielu podchodzi do tego zbyt emocjonalnie, a sam mecz gówno warty bez kilku liczących się piłkarzy graliśmy nie wiadomo jak poważnie do tego meczu podeszli nasi powiem tak zaczekajmy do SPN z Borussią wtedy przekonamy się jak faktycznie wygląda na zespół.

27-07-2017, 15:55:16

Niech wracają już gracze z urlopów i zgrywają się z resztą. Oby nasi kontuzjowani również szybko wrócili. Zostały nam 3 tygodnie przygotowań, jak od tej pory wygląda to słabo. Pół drużyny ledwo w nich uczestniczy.

Dziwi mnie brak transferu skrzydłowego... przecież to obowiązkowy transfer. Skoro zarząd wiedział, że nikogo nie kupią, to po co sprzedano COstę? Chyba, że szykuje się jakaś bomba. Z drugiej strony, na rynku ciężko o świetnego skrzydłowego w dobrej cenie. Sanchez odpada, może Dembele z BVB? Ale za niego trzeba by zapłacić ogromne pieniądze i pytanie czy Borussia będzie chciała go sprzedać.

O pracy Carlo pogadamy za pół roku, a najlepiej za rok. Ja do dzisiaj i tak nie potrafię zrozumieć co podkusiło zarząd by go zatrudnić, ale póki jest naszym trenerem to trzymam kciuki żeby poprowadził nasz bawarski walec.

27-07-2017, 15:54:14

ostatni sezon za Carlo w Realu był podobny, nie dość że zajechał wszystkich, to jeszcze bazował głównie na indywidualnościach (Ronaldo, Modric, Isco, James, Ramos). Ja go bardzo lubię, ale on nie potrafi nadać żadnego stylu drużynie, jakby zawodnicy wychodzili grać bez żadnych założeń taktycznych. I ze słabszymi drużynami to się może sprawdzić i nawet z mocniejszymi o ile poszczególni gracze są w formie (no bo trudno będzie przegrywać wszystko z Robbenem, Lewym, Mullerem, Riberym, Jamesem, Thiago czy Vidalem, wiadomo oni prezentują pewną jakość, która się obroni nawet przy nieogarniętym trenerze), ale jak żaden zn ich nie ma dnia (tak jak dzisiaj, oczywiście wyłączając nieobecnych) to nic nie będzie. Brak jakichkolwiek wypracowanych schematów, jak mają dzień to poklepią, ale to jest wynikiem ich indywidualnej jakości, a nie tego co wpoi im trener. Zobaczcie dzisiaj (tak mecz towarzyski jasne, uważam że mimo słabej przygody w Chinach będzie lepiej), ale ja na boisku widziałem zlepek indywidalności, nie drużynę, wikłanie się w niepotrzebne dryblingi, głupie próby strzałów, nieporozumienia, jakby możliwość zrobienia czegoś innego z piłką, szybkiej klepki, posłanie jakiegoś niekonwencjonalnego podania w ogóle nie przychodziła im do głow, im bliżej pola karnego tym bardziej grali tylko dla siebie i dla własnej statystyki (i o to mam największe pretensje do Jamesa, nie odmówię mu chęci, ale co mnie w nim oczarowało to jego kreatywność, posyłanie niesamowitych piłek, ale też brak egoizmu, bo gole które strzelał były tylko dodatkiem do dobrej gry, on bardzo dużo asystował i tworzył wiele sytuacji kolegom, nie był łasy na gole, teraz nie wiem o co chodzi, może to ta presje i po prostu chce coś strzelić, ale uważam że im bardziej będzie się napalał na gola, tym gorzej dla niego. Niech robi to co umie najlepiej - tworzy sytuacje kolegom, a bramki przyjdą same. Nie on jeden grał dzisiaj egoistycznie, ale to z nim wiązę największę nadzieję i to od niego wymagam najwięcej, bo wiem jak potrafi grać. Może Carlo powinien z nim pogadać, ale nie ma co się łudzić, że tak będzie. Oczywiście jak już mówiłem, facet ma za sobą ciężki rok i nie skreślam go, daje mu szansę, bo wiem że może być dużym wzmocnieniem, aczkolwiek błagam, niech coś szybko strzeli i niech to z niego zejdzie). Jak dla mnie przygoda w Azji jest do szybkiego zapomnienia, nie skreślam nikogo, nie ma dla mnie wygranych czy przegranych, bo każdy grał raczej nierówno, czekam na pierwszy mecz o stawkę i liczę że Lewy i spółka zaprezentują się dobrze.

27-07-2017, 15:50:57

*Byakuyaaa - coś w tym jest ;_;

27-07-2017, 15:49:40

fakt znowu trzeba będzie pić do meczu :D

27-07-2017, 15:47:42

spoko zobaczymy co pokażą na Audi wtedy będzie można ocenić czy jest poprawa czy nie, bo jak narazie cieniutko...;)

27-07-2017, 15:46:16

Byakuyaaa - trzeba przyznać rację stylu to nie ma żadnego, setki tysięcy podań, zero piłek prostopadłych zero pomysłu na grę. Moim skromnym zdaniem trener jest zbyt spokojny ktoś z charakterem by się przydał.

27-07-2017, 15:45:58

Widzę że tu sami trenerzy, najlepsi z najlepszych, mistrzowie sparingów z FM. Więcej cierpliwości

27-07-2017, 15:45:30

Widać, że brakowało w środku Vidala i Thiago bo nie wiedzieliśmy co robić z piłką. Niektórzy narzekają na Lewego, no ale jak napastnik ma strzelać jak nie ma do niego piłek. W drugiej połowie trochę już lepiej to wyglądało, ale prawie żadnych groźnych akcji, nie mieli pomysłu na grę. Mam nadzieję, że z Frankiem wszystko ok.

27-07-2017, 15:40:18

potrzeba trenera z koncepcją, jajami i pasją :)
klopp nie do wyciągnięcia a zarządowi carlo pasuje bo nie ma żadnej z tych cech które wymieniłem taka miękka faja ... zarządowi bundesliga wystarczy bo przecież brak ligi mistrzów już okraszony i wytłumaczony tym, że w życiu nie zrobimy takich transferów które to umożliwią :D kurw... ale logika :D prezes jednego z największych i najbardziej utytułowanych klubów świata mówi, że nie wygra ligi mistrzów bo nie da się wciągnąć w cyrk takich ogromnych transferów za dużą kasę :D hahaha no kur.... joke :D jakoś realowi to nie przeszkadza kupują kogo chcą i tyle .... bayern też może kupić kogo chce ale po co :D NIEEEEEEEE TRIUMF W LIDZE MISTRZÓW TO ZŁO !!!!!!!!!! BOŻE NIE DAJ NAM TYLKO BUNDESLIGĘ BO KADRĘ MAMY KOMPLETNĄ A TRENERA BOSKIEGO :D

27-07-2017, 15:36:49

haha no tak miało być szybko i wściekle, a wielki C***, ale lepiej sobie wmawiać że przyjdzie forma na sezon, tak jak było z forma na druga cześć sezonu Ancelotti Don Jupp 2 podniesie zniszczony Bayen przez Guardiole buhahahah jest gorzej niż było.

27-07-2017, 15:36:08

Wszyscy widze ze sie z tym zgadzamy I to nie chodzi o te sparingi tylko my tak gralismy w tamtym sezonie wygralismy lige bo mamy wielkie idywidualnosci niestety na LM to nie wystarcza kibic oglada te mecze I sie nudzi zero polotu jakby za kare nie widze wogole reki trenera zeby cos wprowadzil swojego gramy do znudzenia to samo niestety Carlo to moje zdanie nie sprawdzi sie w Bayernie obym sie mylil ale uwarzam ze trzeba mlodego trenera z pasja zeby w naszych zawodnikach zaszczepil to co mieli zeby poprostu pilka nozna sprawiala im przyjemnosc bo narazie graja jak za kare.

27-07-2017, 15:32:47

coman naprawdę łapie wiatr w żagle a to cieszy :)

bayern1987 chłopie a nie pamiętasz tego buńczucznego artykułu carlo, że będzie zmiana stylu gry i będzie więcej szybkiej kombinacyjnej piłki niż przetrzymywanie i holowanie :D
nie widzisz tego progresu drużyny :D nie dostrzegasz głębi składu :D

27-07-2017, 15:30:26

Panowie czytam to wszystko i zgadzam się częściowo z wszystkim zarzutami sam mam swoje przemyślenia ale naprawdę poczekajmy do 2017 Audi Cup i na Superpuchar Niemiec po tych meczach będziemy mieć odpowiedzieć do czego nasza drużyna i trener dążą. Szkoda tych wszystkich pisanych żalów, przekleństw i narzekania.... pamiętajcie Mia San Mia!

27-07-2017, 15:29:00

Coman zdecydowanie graczem meczu (Bayern), Renato zagrał przyzwoicie na tle całego zespołu oczywiście każdy widział formę zespołu

27-07-2017, 15:28:51

BayernWygra
mam wrażenie, że nawet ten gówniarz z hoffe byłby lepszym trenerem :D
aczkolwiek moje marzenie klopp jurgen nr1
fakt tych półfinałów z hiszpanami się nie zapomni ... ale trudno

teraz gramy gówno bez pomysłu oparte na jednym schemacie plus pełnej kadrze :D

27-07-2017, 15:28:05

najgorsze jest to że te wrzutki są bardzo ****** jakości;/ jasne że na lige bedzie lepiej już , to wygladało, ale bedzie tak tylko dla tego że Robben załatwi robote, bo makaroniarz nie potrafi nic zdziałać...zero gry jeden na jeden...ten bramkarz Interu może zejść nasi i tak nie strzelaja.

27-07-2017, 15:27:25

Sanches coraz lepiej gra. Będa jeszcze radosci z niego

27-07-2017, 15:26:17

a, że sanchesa jeszcze nikt z naszych w dupę nie kopnął za ten dzisiejszy występ to się dziwie :D

27-07-2017, 15:25:41

Byakuyaaa
Mam te same odczucia za Guardioli było tysiąc podań i trzy półfinały LM tak ciężko przeżywane teraz mamy tysiąc nie wiadomo czego ni skrzydła ni środek pola w ogóle wszystko na NI jestem ostrożny i cały czas wierzę w Carlo chociaż nie byłem jego zwolennikiem w Bayernie, ale ok drugi sezon będzie decydujący.

27-07-2017, 15:25:10

Nasza gra wygląda tak jakby Carlo im powiedział "zagrajcie 90 minut i wracamy do domu". Cały sezon taki był. U Pepa były schematy, już nawet w jego pierwszym sezonie było widać, że ma pomysł. Owszem, zepsuł maszynkę Juppa ale wprowadził coś od siebie, odcisnąl piętno na drużynie. U Carlo nie ma niczego, nie widać nowości od jego przyjścia. Drużyna gra tak samo cały czas, Pep eksperymentowal. Carlo zagrał parę meczy 4-3-3 i wrócił do znanego 4-2-3-1, gramy przewidywalnie, nudno i bez chemii między zawodnikami. Krytykować Pepa można było za 1/2 z Hiszpanami czy nudną tiki-srake. Ale był pomysł na wszystko, graliśmy słabe 45 minut to dał wytyczne jak poprawić grę i wygrywalismy. Carlo nie ma pomysłu, nie widać tego przynajmniej. Liczy w każdym meczu na przebłysk indywidualny piłkarza i tyle. Tak to do skrzydła i wrzutka, coś wreszcie pod nogi/na głowę wpadnie. Nie zwalniam go, ale niech się ogarnie, bo nie widzę go w sercu kibiców fcb :)

27-07-2017, 15:22:52

jedynym mankamentem tego klubu to trener :)
jak to jest, że milan i inter sprowadziły tylu nowych piłkarzy i jakoś trenerzy nie mieli problemu w ustawieniu ich przeciwko nam ja tego nie rozumiem kur.... jak ten niby utytułowany koleś nie potrafi nawet taktyki efektywnej wymyślić ... nosz kur.... #joke

27-07-2017, 15:22:26

taki cieniasy graja na 1 kontakt i miaja naszych jak tyczki, a my [wycięte] jedno i to samo gra na Comana rura i wrzuta do nikogo...zero strzałow zero wszystkiego.

27-07-2017, 15:22:24

to tak jakby oni nic innego na treningach nie ćwiczyli tylko podania do boku i wrzutki XD jak dużo można wygrać z taką taktyką

27-07-2017, 15:20:19

Może jakiś progres nastąpi po powrocie do domu, bo jak na razie gra wygląda nie za ciekawie;|, czy Trener nie widzi tego ?

27-07-2017, 15:16:40

ej ej ej stylu to my nie mamy odkąd przyszedł włoch :D

27-07-2017, 15:16:12

dosyć dużo piłek dostaje Sanches wypożyczanie go bedzie super posunięciem:) bedzie kiedyś wymiatał.

27-07-2017, 15:14:44

Nie idzie na to patrzec juz pisalem pod ktoryms tekstem ze my jestesmy bez jakiego kolwiek stylu gry I po to sa sparingi zeby go wypracowywac a my nic ciagle to samo glowa w mur koronka pilka do skrzydlowego idywidualna akcja wrzutka I nic z tego caly czas to samo zero gry na jeden dwa kontakty wyjscie na pozycje nic meczarnie niech wracaja Vidal,Thiago,Robben,kimmich niech ribery sie kuruje bo nie widze bez nich gry takze to co w tamtym sezonie do gry mamy gola 11 nie mamy zminnikow.

27-07-2017, 15:14:16

makalega nie dostrzegasz poprostu głębi składu bayernu :P
nie zauważyłeś, że bayern poprostu daje fory :P

27-07-2017, 15:13:15

RemekHero jak napisał Riberyy007 Dla mnie to żaden argument, jak chcesz inny przykład, to zobacz jak BVB zagrało sparingi z mocniejszymi rywalami, mimo że ich kadra jakościowo stoi, poziom, jak nie dwa niżej od Bayernu, kluby które mają " kadry w budowie" nie zgrane, takie jak Milan czy Inter to klub tak doświadczony jak Bayern powinien pokonywać gładko po trzy cztery do zera nawet bez Thiago czy Neuera w bramce.

27-07-2017, 15:11:46

Wtf co to za koleś

27-07-2017, 15:11:33

jak to młodzież nasza przyszłość niedługo zapomnimy o transferach gdyż młodziki będą wymiatać :D

27-07-2017, 15:09:43

kto to [wycięte] jest

27-07-2017, 15:09:09

Co to za Hoffman

27-07-2017, 15:08:54

niedługo uli będzie mówić, że mistrzostwo bundesligi nie jest pewne przez wysoki poziom i nie jesteśmy faworytem :D niczym watzke co sezon do swoich ulubieńców :D

27-07-2017, 15:08:40

Ludzie, to tylko sparing. 5 sierpnia - o ile dobrze pamiętam - zaczyna się dla nas sezon. Od tego meczu zobaczymy większe zaangażowanie na boisku m.in. Lewandowskiego. Powinny Was jedynie obecnie martwić te kontuzje w meczach o nic! Ehh. Zobaczymy jak zareaguje zarząd, ale moim zdaniem dzisiejsza kontuzja Franka powinna być dla nas znakiem, że kadry nie mamy kompletnej. Martwi też stawianie BL o wiele wyżej niż walki w LM.

27-07-2017, 15:06:23

Co Dorsch chcial osiagnac tym strzalem

27-07-2017, 15:06:15

gorsze kur... od tego spektaklu jest tylko komentarz tych dwóch debili w tvp

27-07-2017, 15:04:57

Tomcio drewniak xD co gadacie

27-07-2017, 15:02:46

Poklepali by coś, spróbowali kombinacyjnie, a nie tylko do boku i wrzutka. Muller błyśnij, bo chyba tylko ty możesz nas uratować.

27-07-2017, 15:01:48

Boże Tomcio drewniaku zejdź z boiska

27-07-2017, 15:01:30

Zarząd po meczu "kontuzje się zdarzają, to część futbolu."

Zapomnijmy o transferach. Módlmy się by liga wyszła.

27-07-2017, 14:59:43

Nasi pilkarze maja za soba bardzo trudna noc

27-07-2017, 14:59:41

No i kontuzja Franka pokazuje, że jeżeli Bayern chce się liczyć w LM to po sprzedaży Costy musi kupić jeszcze jednego skrzydłowego, sam Coman i James gdzie ten drugi jest bardziej ofensywnym pomocnikiem, a nie skrzydłowym, dwóch starszych bardzo podatnych na kontuzje skrzydłowych plus jeden młody Coman to trochę za mało.

27-07-2017, 14:59:02

z jednym się zgodze, trenera można wyp***** nawet Spageti potrafił ustawić tych pionków na Bayern...jak grali sezon temu tak to wyglada do dzisiaj...czyli jednego wielkie gówno.

27-07-2017, 14:58:57

RemekHero

Tak tak hipokryto, jak Bayern przegrywa w sparingach to jest słaby, bez formy itd.
ale jak sreal dostał ostre baty od MC to nagle " mecz towarzyski bez znaczenia" " ciężki okres przygotowawczy"

27-07-2017, 14:58:52

RemekHero
A kto teraz nie jest w bardzo ciężkim treningu fizycznym? Halo, jest okres przygotowawczy! Ci, którzy trenowali kiedyś piłkę wiedzą coś na ten temat. By popracować nad kondycją, która spadła podczas urlopu to trzeba niesamowicie zapierdzielać na treningach. My też mamy ogromne obciążenia na treningach i wspominali już to czy zawodnicy czy zarząd. Więc żadne to usprawiedliwienie na wpierdziel od City, choć prawda, OGÓLNIE wyników w meczach towarzyskich nie ma co brać na serio.

27-07-2017, 14:57:58

Wow! Bayern przegrywa w sparingu! Sezon będzie całkowicie przegrany! W LM nic nie osiągniemy! Wywalić trenera i zarząd! W ogóle rozwiązać ten klub! ;p

(Oczywiście to sarkazm).

27-07-2017, 14:56:26

nie zgodzę się, że james był cieniutki w sparingach z tego co widzę i oglądałem to tylko ten mecz miał bez przebłysku

27-07-2017, 14:54:42

makalega

Real jest w bardzo ciężkim treningu fizycznym z Pintusem. Nie brał bym na poważnie ich wyników w sparingach i nie wyciągał daleko idących wniosków.

27-07-2017, 14:54:16

specjalnie wyszedłem z pracy aby zlukać naszych, a tu jak zwykle gówno...wszystkim się chce oprócz Bayernu głupie gadanie...może i lepiej że Franek kontuzja, to sprowadzą kogoś konkretnego!! James jest narazie cieniutki nawet w sparingach

Edytowano : 2017-07-27 14:54:48

nikt się nie cieszy z kontuzji Frąka, ale jak zobaczą że znowu w szpitalu, to sprowadzą kogoś...James jest za cienki na skrzydło

27-07-2017, 14:53:36

nie sądzę, aby jakiekolwiek transfery zostały przeprowadzone a de facto taki toljan za 5 baniek i skrzydłowy z prawdziwego zdarzenie by się przydali

27-07-2017, 14:53:14

Gregor tak, bo to jakby "wyższe dobro". Ribery tak czy inaczej się w końcu wyleczy a i jest szansa, że zarząd jednak kupi tego skrzydłowego. Jak nie, to przynajmniej mamy jasna sytuację co do tegorocznej lm.

27-07-2017, 14:52:16

niedługo będziemy tęsknić nawet za jeźdźcem bez głowy costą :D

27-07-2017, 14:51:44

w dupie mam tourneee
gra jest żenująca a obecna kadra potrzebuję wzmocnień na skrzydłach
nie pamiętam jakiegoś porywającego zajebistego meczu za kadencji włocha

27-07-2017, 14:50:24

Nie wierze co tutaj czytam. Cieszyć sie z powodu kontuzji naszego zawodnika? Kibice pełną gębą nie ma co...

27-07-2017, 14:50:08

Nie chce nic mówić, ale jeśli Bayern za Carlo ma tak grać, to lepiej niech się jego pozbędą już teraz. Ja wiem, że sparing itd, ale jeżeli Carlo nie potrafi taktycznie przeforsować obrony złożonej z siedmiu, ośmiu zawodników, to czarno widzę jego sukces w LM. a z taką grą to i w PN może się znowu potknąć, Pepa można nie lubić, ale on miał pomysł i taktykę na ustawionego bardzo defensywnie przeciwnika, a Carlo nic, no i jego City grając młodymi zawodnikami rozwaliło real 4:1 a obecny Bayern gra tak, że oglądając mecz ma się wrażenie, że każdy idzie swoją drogą, i widać brak atencji między zawodnikami, nawet tymi co grają ze sobą latami, coś jak ostatni sezon Kloppa w BVB

27-07-2017, 14:48:18

Lewy czemu tego nie umiesciles w siatce

27-07-2017, 14:47:57

kolego nie masz innego zajęcia tylko przeżywanie jak stonka wykopki tournee Bayernu które tak naprawdę nic nie daje nam kibicom poza aspektem popatrzenia na nowe twarze i młodziaków?

27-07-2017, 14:47:52

Meczu nie oglądam. Poważnie Ribery kontuzja? Cholera... Ale może teraz zarząd się ocknie i kogoś jeszcze na skrzydło kupimy.

27-07-2017, 14:47:46

a ja sądzę, że hmm ten sezon może się skończyć na bundes jak ostatni hmm
zaczynam powątpiewać w umiejętności taktyczne naszego szkoleniowca
wiem za chwilę wyleje się na mnie wiadro gówna bo sezon się nie zaczął ...
ale popatrzcie na to z tej strony my nawet nie mamy skrzydłowych :D
włoch mówi kadra kompletna ... brakuje kogoś z jajami
chociaż w sumie guardiola odszedł bo nie kupiono mu 3 gości których chciał a 2 z nich chciało grać u nas hmm
nie ma trenera idealnego ale ja myślę, że u nas klopp by pasował

27-07-2017, 14:46:11

W chwili obecnej z różnych powodów niezdolni do gry to Neuer Kimmich Boateng Sule Bernat Vidal Rudy Thiago Robben Ribery. Ładna paka. Moim zdaniem Carlo slabo robi ze forsuje tak graczy. Mats gra ciągle Ribery ma 34 lata a gra w każdym sparingu... Dać młodym pograć. Ale widać że treningi są mocne i bedziemy gotowi na marzec kwiecień maj...

27-07-2017, 14:45:08

Cieszę się, że Ribery złapał kontuzję. Może to da zarządowi kopa do jakiegoś poważnego transferu. Jeżeli nie to przynajmniej będzie wiadomo, że nie ma co się ekscytować lm tylko liczyć na max 1/4 i out.

27-07-2017, 14:44:46

to idąc tym trybem wolałbym wpuścić zawodnika, z którym wiążemy jakąś przyszłość a nie zawodnika, o którym dziś Rummenige stwierdził, że go wypożyczymy

27-07-2017, 14:43:39

Daro
By przykładowo dać odpocząć któremuś z podstawowych zawodników na przykład? Sezon jest bardzo długi a teraźniejszy jeszcze się nawet nie zaczął a już taki Hummels czy Tolisso grają w każdym meczu i później w kwietniu czy maju Mats mówi w mediach, że jest już zmęczony sezonem i w jakimś meczu grał z urazem.

Edytowano : 2017-07-27 14:38:06

Po to jest zawodnik na ławce by z niego korzystać. A Renato wciąż jest naszym zawodnikiem i nim pozostanie nawet jeśli pójdzie na roczne wypożyczenie to tutaj wróci.

27-07-2017, 14:37:07

Ribery007 - a po kiego wpuszczać Sanchesa i z nim ćwiczyć skoro za chwilę ma go (chwała Bogu) nie być?

27-07-2017, 14:33:58

W przerwie Fruchtl za Ulreicha, Wintzheimer za Roberta i Muller za Jamesa. Trzeba być cierpliwym w stosunku do Rodrigueza ale dziś 45 minut mu wystarczy. Gra egoistycznie, za każdym razem gdy ma piłkę na lewej nodze szuka oddania strzału a wszystkie jego próby są blokowane, ja rozumiem, że można mieć taki styl gry (Arjen Robben) ale jeżeli już się tak gra to ma to przynosić korzyść dla zespołu (chociaż jakiś strzał celny, nie wspominając już o bramce) jak na razie James tego nie potrafi.

Później jeszcze warto oszczędzić Alabe, który wraca po lekkim urazie i wstawić Friedla. Może także Renato, który tak czy siak odchodzi w tym sezonie na wypożyczenie.

27-07-2017, 14:32:12

co Wy tak zmieniacie Roberta za Mullera? wejdzie zaraz drewno na boisko, zacznie kaleczyć i też będziecie jęczeć... strzelił ostatnio dwie bramki i już zbawcę z niego robicie... gówno gra cały zespół i na cuda nie liczcie...

27-07-2017, 14:31:41

Ponoć Dorsch jest w pierwszym składzie? Bo go ani razu nie widziałem przy piłce.

27-07-2017, 14:30:45

I nie że go bronię, James gra słabo i jeśli się nie poprawi to wyląduje na ławie, ale ocenianie już teraz że się nie na da, bo samodzielnie nie potrafi pociągnąc drużyny której się ewidentnie nie chce, jest słabe.

Edytowano : 2017-07-27 14:31:16

A Rafinha powinien się ogarnąć, bo mu lekko odbija.

27-07-2017, 14:29:45

Rafinha za takie coś czerwo powinien dostać, biegł wkurwiony, było widać, że nie interesuje go piłka tylko nogi zawodnika.

27-07-2017, 14:28:02

za lewego dałbym mullera zapodał jeszcze haviego na środek zamiast daremnego dzieciaka którego nie widać hmm a fakt kadra kompletna franka zastąpi światowego formatu żart :)

27-07-2017, 14:26:54

James nie będzie tej różnicy robić po czterech spotkaniach, zwłaszcza że nie jest tak że wszyscy grają super, a on odstaje, cała drużyna gra słabo, więc jak można oczekiwać od nowego zawodnika że ją samodzielnie pociągnie.

27-07-2017, 14:26:34

Naszym się ewidentnie nie chce grać.

27-07-2017, 14:26:11

Lewy zejdź

27-07-2017, 14:24:56

Mateusz FCB o czym ty mowisz porownujesz sanchesa do Jamesa no to spoko mial przyjsc Granat ktory bedzie robil roznice a narazie kopie sie po czole same straty a jak ma sytuacje to przeklada na lewa noge I dalej nic a do tego slaby fizycznie I kazdy silny obronca go miazdzy dlatego nie lapal sie w Realu .

27-07-2017, 14:24:46

hahaha jak widzę ironia się rozprzestrzenia :D
miło zacząć taki łańcuszek :D

27-07-2017, 14:21:26

Ładne są te nasze stroje. Podobają mi się.

Jest plan by młodzież odgrywała większą rolę w takim klubie jak Bayern. Dlatego zostało między innymi wydane 10mln na to centrum młodzieżowe, dlatego wielu młodych dostaje szansę i mam nadzieję, że w meczach o punkty choć wiadomo w tych mniej ważnych także będą tą szansę dostawać. Przydałoby się w końcu by jakiś wychowanek zaistniał w świecie futbolu bo od czasu Mullera czy Alaby jest sucho a to już kilka ładnych lat minęło.

27-07-2017, 14:21:21

Tylko mnie ten drugi komentator wkurza? Wszystko "doskonale" "genialne" "świetnie" :o

27-07-2017, 14:21:13

To ta sama kostka z którą były już problemy? Jeśli tak to być może znowu pół roku przerwy:) No ale spokojnie, w naszej kompletnej kadrze są zawodnicy którzy zastąpią go.

27-07-2017, 14:20:50

nie ma to jak mieć włoskiego trenera który daje się dymać rodakom po fachu

27-07-2017, 14:20:35

James ma te pojedyncze przebłyski, gzie można zobaczyć jego jakość, ale to jest jednak za mało, czegoś brakuje. Musi pokazać więcej.

27-07-2017, 14:19:44

hurraaa będzie brandt :D
a tak serio to ja wiem czemu uli mówił abyśmy zapomnieli o lidze mistrzów :D
on widział mecz z interem we śnie:D

27-07-2017, 14:19:07

Póki co to jak z Milanem - Inter nas miażdży w każdym aspekcie gry i nie ma nas na boisku. Wiem że to sparing, ale oni póki co zagrali 1 dobry mecz (45 minut z Arsenalem, 45 minut z Chelsea).

27-07-2017, 14:18:36

Bedzie Brandt zobaczycie xD

27-07-2017, 14:18:01

ze spokojem kadra kompletna są młodzi hahahaha #jokewhoooj

27-07-2017, 14:17:30

Ale dośrodkowanie Jamesa

27-07-2017, 14:16:19

No to się wyj..ło. Omg zaczyna się.

27-07-2017, 14:16:10

za chwile gnabry wróci z wypożyczenia :D albo kupimy mega gościa brandta haha

27-07-2017, 14:16:03

Czyli Franek znowu problem z kostką, pewnie dłuższa przerwa, Robben też kontuzjowany, ze skrzydłowych został nam Coman. #kadrajestkompletna #niepotrzebujemywzmocnień

27-07-2017, 14:15:55

Szkoda tylko kontuzji w takim meczu. Tego nie cierpię w takich meczach. Ehh.. miejmy nadzieję, że to nic groźnego i zarówno on jak i Robben zdążą wrócić na początek sezonu.

27-07-2017, 14:15:16

Kadra kompletna spokojnie:)

27-07-2017, 14:15:16

Zajebisty pomysl z tym wyjazdem do Azji brawo zarzad super decyzje kolejna kontuzja ribery bez transferow bo po co masakra .

27-07-2017, 14:15:08

Komentarz został usunięty

27-07-2017, 14:14:32


I kolejna kontuzja, brawo...FCBM!

27-07-2017, 14:14:09

Będzie skrzydłowy ;)

27-07-2017, 14:14:09

Ribery out,no zajebisty interes z tym turnee

27-07-2017, 14:14:08

Ribery

Racja młodzi powinni latać. Ale trzeba hajs marketingowo zarobić. Wynik ma małe znaczenie.

27-07-2017, 14:13:53

Oby to nie było poważne ;/

27-07-2017, 14:13:39

Franek kontuzja. Ja nie wierze

27-07-2017, 14:13:34

frank uraz skrzydłowych brak kadra kompletna :)

27-07-2017, 14:13:20

Ribery kontuzja świetnie [wycięte]!!!

27-07-2017, 14:13:14

Ribery jaka szklana to brak mi słów

27-07-2017, 14:13:06

Frąk już do gabinetu ja p***le

27-07-2017, 14:13:00

Ribery kontuzja. Pantovic in!

27-07-2017, 14:13:00

Nie grają jak drużyna, kiedy Ribery czy Coman mają piłkę to od razu laga i drybling (najcześciej nieudany).

27-07-2017, 14:12:57

On zagrał 4 mecze dopiero człowieku..
Wymagasz od niego tego czego Sanches nie nauczył sie przez rok...
Jak dla mnie On i Ribery najlepiej jak narazie

27-07-2017, 14:12:25

Hummels też nie jest święty,nie dość, że spóźniony to jeszcze odpuścił

27-07-2017, 14:12:19

Wyluzujcie. Przecież tu każdy gra tempem spacerowym. "Lewy" grał słabo, jest niewidoczny ale nie ma co się wysilać w takim meczu. Cały sezon przed nami, spotkań mnóstwo, trzeba dobrze rozkładać swoje siły. Dla mnie w takich meczach to w większości powinni grać młodzi. Wiadomo, że zawodnicy pierwszego składu i ogólnie seniorzy także muszą grać by się zgrywać ale mimo wszystko mniej. Ten wynik można sobie włożyć między bajki, jest on tak ważny jak zeszłoroczny śnieg. Nie zmienia to jednak faktu, że obaj nasi środkowi obrońcy mają dziś po bramce na koncie. Pierwsza Gotze, druga Hummels.

27-07-2017, 14:11:33

ulreich kapitalny bramer ;)
rafinha plus goetze kapitalnie grają

27-07-2017, 14:11:23

Tak jak pisalem we wczesniejszych meczach James narazie strasznie sie glubi nic nie pokazuje a nasza obrona nieporozumienie.

27-07-2017, 14:11:20

Ulriech i Rafa co pograli xDD

27-07-2017, 14:11:18

Niech się wezmą za gre bo narazie to marnie wygląda

27-07-2017, 14:11:16

HAHAHAHAHAHAHAHAH

27-07-2017, 14:10:29

Haaha nie moge

27-07-2017, 14:10:27

Hahaha

27-07-2017, 14:10:21

Haha 2-0

27-07-2017, 14:10:02

Żałosne

27-07-2017, 14:10:00

Może Lewego na rozgrywajacego przesuniemy xD

27-07-2017, 14:09:22

Alaba z Lewym się chyba kłócili :D

27-07-2017, 14:09:08

Bez konkurencji dla lewego nasza gra nie ma sensu. Chłop zamiast robić za typową 9 to rozgrywa...to nie reprezentacja...

27-07-2017, 14:08:12

xereme
Nie gra :D jak reszta drużyny. Lewy Out Muller In :)

27-07-2017, 14:07:07

Ja zauważyłem że jak gramy ze sredniakami to gramy kiepsko, a jak z zespołem dobrym (chelsea, arsenal) to gramy świetnie :P

Edytowano : 2017-07-27 14:04:39

I takie pytanie - Lewandowski gra? :P

27-07-2017, 14:03:37

To boisko tak zaorane jest jak kartoflisko. Zauważyliście?

27-07-2017, 14:02:01

Bayern grę prowadzi, inter stwarza okazje póki co :P

27-07-2017, 14:00:00

ogólnie dupy nie urywa to zacne widowisko zaiste

27-07-2017, 13:59:53

Naszym ewidentnie się nie chce grać. A Felix musi nabrać masy..

27-07-2017, 13:59:01

Inter gra jak jeden mąż za to u nas cholerny chaos i robienie czegoś z niczego

27-07-2017, 13:58:17

Real też pięknie zagrał z City ;)

27-07-2017, 13:56:22

Mi się wydaje że Felix nie ma warunków na środkowego obrońcę.

27-07-2017, 13:56:16

wiem ale szydzić można zawsze :D

27-07-2017, 13:54:56

Zidane ;D

27-07-2017, 13:53:19

Luz to tylko sparing. Mecz o pietruszkę ;)

27-07-2017, 13:52:50

kurde oby był niemiec w postaci jurgena kloppa i była miazga wszystkich :D

27-07-2017, 13:52:36

Hiszpański szkoleniowiec - niemoc przeciwko druzynom hiszpańskim.

Włoski szkoleniowiec - niemoc przeciwko druzynom hiszpańskim i WŁOSKIM

Kto następny? :P

27-07-2017, 13:51:42

luu nie zdążyłeś jeszcze poznać mego sarkazmu :D

27-07-2017, 13:51:26

Szkoda. Oby teraz Felix się nie podłamał bo do tej pory prezentował się bezbłędnie. Prezentuje spokój w rozegraniu, nie panikuje gdy podbiega do niego napastnik. Mi podoba się jego gra. Nie upilnował swojego przy tym dośrodkowaniu, trudno, zdarza się. Od tego są mecze towarzyskie, nikt INTELIGENTNY nie będzie miał mu tego za złe. Człowiek się uczy na błędach a jak wiemy piłkarz też człowiek.

Edytowano : 2017-07-27 13:52:27

A Ulreich był bez szans.

27-07-2017, 13:51:06

Nasza młodzież nie ma siły przebicia. Bądźmy realistami...

27-07-2017, 13:50:20

nasza młodzież jest niesamowita :D
a ulreich palce lizać :)

27-07-2017, 13:49:55

Mhm. pięknie.. Młody zawinił.

27-07-2017, 13:49:37

Daremna ta nasza młodzież.

27-07-2017, 13:49:36

Znowu wpier... od druzyny z Mediolanu?

27-07-2017, 13:49:24

Brawo inter

27-07-2017, 13:49:15

No to się zapowiada oklep od Makaroniarzy vol.2

27-07-2017, 13:49:05

aha

27-07-2017, 13:48:59

Cooooman ma ogień w nogach.

27-07-2017, 13:48:52

Martwi mnie trochę gotze ale dajmy mu się wykazać

27-07-2017, 13:44:33

Gdzie Jest Muller ja się pytam! Mullerrroo dzisiaj dopelpack sieknie zobaczycie

27-07-2017, 13:42:32

WOW james za lewym no ciekawe ciekawe

27-07-2017, 13:33:06

No jestem ciekaw co się wydarzy dzisiaj:)

27-07-2017, 13:31:55

tylko wygrana i james za lewym

27-07-2017, 13:29:24

Wystarczy, że będzie tak jak kiedyś, że oboje dziurawili bramkę przeciwnika. Jak Muller i Lewy są w formie to mamy siłę rażenia.

27-07-2017, 13:25:41

Dokładnie, mam nadzieję że Tomek wróci do formy strzeleckiej i Robert nie będzie musiał grać co 3 dni meczów po 90 minut. Szczerze to w poprzednim sezonie dziwiłem się że Tomek tyle meczów z ogórkami oglądał z ławki, po to mamy 2 napastników żeby z nich korzystać.

27-07-2017, 13:16:59

"- To wszystko sprawia, że nie wygramy Ligi Mistrzów. Naszym celem jest zdobycie mistrzostwa Niemiec - dodał."

To jest prawdziwa wypowiedź, czy tłumacz google i głupota redaktora?
Stawiam, że to drugie bo jeżeli nie to Uli powinien już być na bezrobociu :D

27-07-2017, 13:16:55

Drugi napastnik nie jest potrzebny po to,żeby mobilizować Lewego,bo on tego nie potrzebuje.Odkąd jest w Bayernie wykręca co roku kosmiczne statystyki więc śmiesznie się czyta zarzuty,że rzekomo brakuje mu mobilizacji.

I tutaj dochodzimy do faktycznego powodu,dla którego potrzebny jest drugi napastnik-Robert w mniej znaczących meczach musi się oszczędzać,bo prawdopodobnie ma tą świadomość,że będzie musiał grać we wszystkich meczach w sezonie.

27-07-2017, 13:11:26

Ulreich - Rafinha, Gotze, Hummels, Alaba - Dorsch, Tolisso - Coman, Rodriguez, Ribery - Lewandowski

Cieszy powrót Svena po kontuzji. Zobaczymy jak zaprezentują się dziś młodzi - Gotze i Dorsch. Atak świetny, myślę, że na pewno coś wpadnie z przodu ;) Być może James w końcu się przełamie i będzie miał dziś nieco więcej szczęścia. Pożegnać się z turniejem wygraną zawsze fajnie. Choć to tylko mecz towarzyski i rezultat nie jest istotny.

W drugiej połowie ponownie liczę na wejście Fruchtla a także kilku innych młodych, których mamy na ławce jak chociażby Pantović, Friedl czy Wintzheimer. No i dobrze by było jeszcze Renato zobaczyć na boisku bo jego ostatnie występy były już lepsze i ważne by teraz dalej nabierał pewności siebie, wiary w swoje umiejętności, przyda mu się to na najbliższym wypożyczeniu by pokazać się jak z najlepszej strony i sprawić, że Bayern z niego nie zrezygnuje.

MIA SAN MIA!

27-07-2017, 13:07:57

Oby tylko obyło się bez kontuzji.

Mia san mia!

27-07-2017, 13:03:49

Nie ma spiny na LM, wygrana w BL to priorytet, być może nie ma odpowiednich zawodników na rynku aby sprowadzić ich do Monachium, jak wiemy Bayern nie kupi zawodnika za 70 czy 100mln taka jest filozofia tego klubu. Być może w zaczną się podchody na młodych skrzydłowych BVB - Dembele i Pulisić także w następnym sezonie któryś z nich trafi do Monachium, sztab scoutów napewno monitoruje rynek Niemiecki.
To jest dobre posunięcie - jeśli kupować to z głową bo już z Renato wtopiliśmy a ja jakoś kandydatów na następców Robbery na rynku nie widzę.

27-07-2017, 13:00:09

James na 10;p
No dzisiaj coś strzeli czuje

27-07-2017, 12:52:58

Dokładnie, już jak na prawdę im tak szkoda pieniędzy na tego skrzydłowego to niech go kupią za rok, ale napastnika potrzebujemy.
Po meczu z realem "Potrzebujemy drugiego napastnika, to nasz cel na lato"
Dwa miesiące później "Ciężko jest znaleźć napastnika który 30 z 34 meczy ligowych spędzi na ławce"
Dziś: "Nie potrzebujemy drugiego napastnika. Thomas zastąpi Roberta"

Ze skrzydłowymi jest podobnie:
Parę miesięcy temu "Rozglądamy się na rynku za zastępstwem Francka i Arjena. Obserwujemy bacznie rynek i będziemy reagować"
Miesiąc temu "Franck może grać na najwyższym poziomie jeszcze co najmniej jeden sezon!"
Dziś "Kadra jest kompletna"

Edytowano : 2017-07-27 12:31:53

Widzę skład na inter eksperymentalny z Dorschem w środku i Goetzem na obronie. Dobrze, trzeba sprawdzić różne warianty w meczach sparingowych.

27-07-2017, 12:29:49

Gdy Lewy miał rywalizację, na pewno zacząłby się przykładać do każdego meczu. Tak stwierdzam ostatecznie. Trzeba zakupić napadziora

Edytowano : 2017-07-27 12:27:46

Ulreich - Hummels, Ribery, Lewandowski, James, Rafinha, Gotze, Tolisso, Alaba, Coman, Dorsch - skład na mecz z Interem

Edytowano : 2017-07-27 12:28:21

James chyba na 10 oO :)

27-07-2017, 12:24:57

FanGraczyBayern
Podałem tylko przykład, nie zagłębiam się w napastników za bardzo i nie znam dobrych, topowych nazwisk. Lukaku nie wiem czy się nawet interesowaliśmy, zresztą ciężko do ligi niemieckiej sprowadzić jest gracza z ligi angielskiej. Po prostu Lewy musi poczuć oddech na plecach, Muller czy James mu nie zagrażają, bo to nie są typowe "9". Potrzebujemy drugiego napastnika, za Juppa mieliśmy Gomeza, Pizarro i Mandżukicia, teraz mamy tylko Lewego :P

27-07-2017, 12:17:14

Lewego obrońcy nie potrzebujemy, zgoda, ale gdzie jest jakiś skrzydłowy klasy światowej? Franek jest w stanie grać maksymalnie 60 minut na najwyższym poziomie, później już siada, mamy w składzie 3 skrzydłowych, Robben, Ribery i Coman często odnoszę kontuzję, bardzo prawdopodobne, że 2 może być wyłączonych z gry na kilka tygodni w tym samym czasie, co wtedy? James lub Tomek na skrzydło? To nie jest ich pozycja. Jeśli wiedzieliśmy, że sprzedamy Coste i nie kupimy nikogo na tą pozycję to po cholere Gnabry poszedł na wypożyczenie? Co ze zmiennikiem dla Lewego? Nie można liczyć, że Robert bedzie grał cały sezon bez spadku formy i kontuzji, a zastąpić go nie mamy kim. Trofea wygrywa się mając w kadrze minimum 18 zawodników na zbliżonym poziomie, w Bayernie czegoś takiego nie ma.

27-07-2017, 12:16:37

josh1982
Ale on ma bramkę na tym turnieju tylko z karnego :D

Edytowano : 2017-07-27 12:14:06

xeremeleque
Kogoś lepszego niż Werner czy Volland. Wątpię by go wygryźli. Szkoda, że Lukaku MU kupiło. Ale pewnie i tak by nas nie wybrał, bo Lewy. Czyli bał się rywalizacji

27-07-2017, 12:12:02

Rummenigge on Bernat's injury: "The coach and I agreed that we will not get a replacement. Marco Friedl can play there"
Pewne jest to, że LO nie zostanie kupione. Potwierdzone. I dobrze, trzeba wreszcie zaryzykować i postawić na wychowanków, aktualnie w składzie mamy tylko Mullera, Alabę i Hummelsa (choć ten trzeci to niby wychowanek, ale rozwinął się w BVB).

Edytowano : 2017-07-27 12:11:41

I przede wszystkim MUSIMY sprowadzić drugiego napastnika. I nie zapchaj dziurę typu Pizzarro, Gomez czy inni. Kogoś pokroju Wernera/Vollanda czy innego napadziora. Musi być to piłkarz, który jest gotów walczyć z Lewym o miejsce w 1 składzie, a nawet go wygryźć. Lewy czuje się nie zagrożony i po prostu obniża loty bo i tak wie, że ma murowany pierwszy skład. Zobaczcie co w tym momencie dzieje się z Mullerem jak sprowadziliśmy Jamesa. To samo może być w obronie na linii Mats-Boa jak przyszedł Sule, bo Niklas jest gotów jednego z nich wygryźć, więc wszyscy będą zapieprzać. Konkurencja w sporcie to podstawa, nie można przesadzić żeby nie było jak w Realu, ale napastnik to obowiązek większy niż skrzydłowy..

27-07-2017, 12:07:58

Fakt Ibra to narcyzm nad narcyzami on jest dla siebie naj, naj , naj ponad wszystko i wszystkich nie twierdzę, że jest złym piłkarzem, ale swoim charakterem może wprowadzić nie zdrową atmosferę w szatni.

27-07-2017, 12:06:54

FanGraczyBayern
"A może na konkurencje dla Lewego Ibre wziąść? Chociaż podobno ma Manchester dać mu nowy kontrakt. Więc odpada."

Może frytki do tego jeszcze?
Po pierwsze wziąć* a po drugie po co Ibra? Żeby rozwalił szatnię od środka swoim ego? Z resztą, nie ma nawet o czym mówić, on nie chce u nas grać (nie chce grać w Niemczech) a my nie chcemy go u siebie ze względu na tygodniówkę jakiej by zażądał. To są chore pieniądze.

27-07-2017, 11:52:41

Ja tam nie wierzę że nie chcą wygrać lm w takim razie po co sprowadzają trenerów i piłkarzy z górnej półki na samą bundeslige wystarczył by jaki trener mniej znany , zresztą sam Carlo nie raz mówił ze ich cel to lm

27-07-2017, 11:43:14

Stawiam na wynik 2:0 i liczę na bramkę Lewandowskiego, mam nadzieję że coś w tym turnieju strzeli.

27-07-2017, 11:36:30

Szkoda,że prezes nie wierzy w nasz zespół.Tylko co po tej wypowiedzi może pomyśleć Thiago,Vidal czy Hummels?

27-07-2017, 11:20:20

Taktyka naszego zarządu jest jasna jak słońce po pierwsze wygrać Bundesligę po 2 wygrać Bundesligę i po 3 wygrać Bundesligę puchar Niemiec mile widziany, ale bez przesady, a LM jak się uda wygrać raz na 10-15 lat to będzie git.

27-07-2017, 11:15:27

http://www.sport.pl/pilka/7,65081,22155654,bundesliga-bayern-przyznal-ze-nie-wygra-ligi-mistrzow-wszystko.html#BoxSportLinkZ42

Nie wiem ile w tym prawdy, ale jeśli Uli naprawdę tak powiedział to nie dziwię się, że niektórzy nazywają nas frajernem. Bez sensu jest wydawanie na jednego zawodnika 180mln z tym się zgadzam, ale można wydać na 2 graczy po 80 mln i wzmocnić zespół tak aby był w stanie wygrać Ligę Mistrzów. Stać nas na to, ale nie przeprowadzimy takiego transferu bo uparcie trzymamy się swoich idiotycznych zasad. Przyjdą takie czasy gdy transfery za 100 mln nie będą niczym specjalnym, nawet kluby z Bundesligi będą wydawały takie pieniądze a Bayern uparcie będzie trzymał się swojej polityki i w imię zasad będziemy grać w lidze Europejskiej bo o kwalifikację do Logi Mistrzów będzie ciężko.

27-07-2017, 11:03:07

Fan
Ibra jest bliski United, bo śledzę także ich drogę a w którymś z wywiadów powiedział, że w Niemczech nie zagra ale było to jakiś czas temu więc może ten argument już odpada.
Do tego w MU będzie miał okazję jednak częściej grać nawet po przyjściu Lukaku, bo mówimy o drugiej połowie sezonu prawdopodobnie a że w PL sobie dobrze radzi to już pokazał.

27-07-2017, 10:56:52

Fan
Muller pokazał, że potrafi grać. Skrzydeł brakuje a nie ładować XX osób w ataku.

27-07-2017, 10:42:43

A może na konkurencje dla Lewego Ibre wziąść? Chociaż podobno ma Manchester dać mu nowy kontrakt. Więc odpada.

27-07-2017, 10:26:41

Mecz o nic, jak wszystkie sparingi.

27-07-2017, 09:49:03

Panowie jeśli wam nie pasują czyjeś komentarze,to jest od tego funkcja "ignoruj" która ukrywa danego użytkownika,zamiast robić tu burdel

27-07-2017, 09:14:15

Ciekawostka - my przeżywamy 4:0 z Milanem. Tymczasem Man City ogrywa 4:1 Real :P
Wpadki się zdarzają, najlepszym.

27-07-2017, 08:29:41

Na tvp sport jest mecz.

27-07-2017, 08:01:48

Gdzie można obejrzeć ten mecz :) ?

27-07-2017, 07:42:27

Dzisiaj obstawiam nokaut na Interze;p
Mam nadzieję że Tolisso i James od początku

27-07-2017, 07:03:48

W ty meczu trzeba uwazac na kontuzje bo ten wyjazd okupujemy samymi stratami w zawodnikach pewnie marketingowo zyskujemy ale tracimy sportowo niech chlopaki spokojnie rozegraja ten mecz I wracaja do domu bo zblizaja sie te mecze w ktorych nie mozemy odpuszczac .

27-07-2017, 07:02:47

Ortografia to podstawa :)

27-07-2017, 06:52:49

Przed "że" zawsze przecinek!

27-07-2017, 00:39:18

Nie czytam twoich wypocin i żal mi jest takich gimbaz jak ty że są kibicami Bayernu lub udają że nimi są...

27-07-2017, 00:31:06

Ale najwieksza beke będę miał jak za rok kupią brandta haha

27-07-2017, 00:23:11

Oglądałem Manchester i mała nadzieja jest bo często grzeje ławę i wchodzi na ogony.
Ale racja, United to nie klub z którego się wyjmuje graczy.

Edytowano : 2017-07-27 00:23:30

Gdyby przyszedł Perisić to byłyby większe szanse, ale to raczej po ptakach, skoro były wypowiedzi o braku wzmocnień ofensywy.

27-07-2017, 00:20:22

Martial hmm średnio do wyciągnięcia chyba z manutd hmm jose chyba go lubi

27-07-2017, 00:17:49

Ależ przednia zabawa!
DonJupp, co ty tu o skrzydłowych jak kadra kompletna. Jak chcesz transferów za 80 mln to idź kibicować City albo PSG!

Hazard za 80 mln haha leżę :D

A tak serio Dembele albo Martial byliby ok ale może też być ktoś mniej znany, żeby Ribery nie został sam.

27-07-2017, 00:13:35

Conte ani abramowicz hazarda nie puszczą a kozak jest ale ciekawe jak będzie grał po tej poważnej kontuzji

27-07-2017, 00:09:38

i chyba byłoby go najłatwiej wyciągnąć, tzn nie za gigantyczne pieniądze typu 60-80 mln, jeśli sprzedamy Sanchesa za 40 mln + drugie 40 mln i mamy Hazarda z Chelsea.

27-07-2017, 00:07:44

Szczerze rufus najchętniej bym widział dembele

26-07-2017, 23:59:18

Tak szczerze,pomijając,że Uli nie chce sprowadzać graczy drogich i starych,to czy faktycznie Bale byłby takim wymarzonym wzmocnieniem?Kolejny gracz po Franku i Arjenie,który musi być kupowany z pakiecie ze swoim zmiennikiem.

26-07-2017, 23:54:26

Czyli jesteśmy w dupie

26-07-2017, 23:50:44

Dembele do nas nie przyjdzie, Lemar to nieporozumienie i strata pieniędzy w dodatku dużych, Bale raczej nie przejdzie do Niemiec bo jest to dla wyspiarzy mało atrakcyjna liga, poza tym Real nie chciałby podwójnie wzmocnić Bayernu swoimi graczami.

26-07-2017, 23:47:19

Tyle że bale jest główną układanka w składzie, nie jak James "odrzutkiem". Z setkę minimum by za niego wyłożyć, nie będzie takiego dealu jak w przypadku kolumbijczyka. ZZ bardzo sobie ceni usługi Bale'a także przez nas jest on nie do wyjęcia. W dodatku wg mnie on się u nas nie sprawdzi.

26-07-2017, 23:38:56

Lewe skrzydło hmm dembele albo lemar albo bale .... arjen w realu też był szklanką a tu ma renesans i drugą młodość bale mógłby śmigać jak za dawnych lat

26-07-2017, 23:23:37

i ty na szpicy pajacu

26-07-2017, 23:22:51

http://www.fangol.pl/view/219516/najlepszy-kumpel-jamesa?zbay

26-07-2017, 22:47:34

Mbappe na lewe i Rasiak na prawe, na 100% tak będzie, DonJupp przewidział, róbcie screeny.

26-07-2017, 22:35:59

transfery.info/103700,wasiljew-negocjujemy-przedluzenie-umowy-mbapp

26-07-2017, 22:34:27

Bayern gładko powienien wygrać tak ze 4-0 ,licze na kolejny świetny występ Tomka .

26-07-2017, 22:30:09

W pakiecie ze Swietym Mikolajem

26-07-2017, 22:29:28

Może Mbappe to prawdziwy granat Ulliego?

26-07-2017, 22:27:40

Milan CEO Marco Fassone says negotiations between the club and Bayern over Renato Sanches have stalled. [Sky Italia]

City obiecuje Mbappe pierwszy skład.a Real nie.Bale jest podatny na kontuzje meczy dużo.Ronaldo ma 32 lata pewnie dadzą mu kontrakt na 6 lat i będzie ich przyszłością

26-07-2017, 21:54:26

Renato coraz blizej Milanu. 40 baniek powinno wpasc, pewnie w ratach.

26-07-2017, 21:50:40

M.Bappe też czarny.nie chce mi się wierzyć że patrzą na kolor skóry.na stronie BVB już info że Real chce Dembele.ponoć negocjacje w sprawie Sanchesa utknęły w martwym punkcie

26-07-2017, 21:50:03

jeśli Mbappe przejdzie do Realu to bardzo wątpię aby został rezerwowym w sklepie...

26-07-2017, 21:48:40

Jaśniejszy od Eto czy Dembele :P

26-07-2017, 21:47:21

a Marcelo to biały?Makelele,Ze Roberto swego czasu.nie wierze że są rasistami:) a co do Dembele to nie jeden co kochał Barcelone gra w Realu( Isco)a ten co kochał BVB grał u nas

26-07-2017, 21:45:38

Dembele to bayern musi kupić z conanem mogili na pedzać ten wózek nie jestem przekonany do gnabriego ale z tego co wiem to dembele interuseje sie barca i bayern

26-07-2017, 21:43:38

Dembele nie chce grać w realu i grał nie będzie. Albo pójdzie do nas albo do Barcy. Barca BVB 100 milionów za niego da, my nie, więc odpowiedź jest prosta gdzie będzie grał ousmane w przyszłości. Zresztą, już widzę jak real sprowadza czarnego do składu.
Eto też miał być w realu, a go nie wzięli bo był czarny. To samo będzie z dembele.

Edytowano : 2017-07-26 21:45:08

Co do Bale - po co nam kolejna szklanka? Zamiast niego lepszy by był Reus, który Bale'a zjada na każdym skrzydle. Tyle że to taka sama szklanka jak walijczyk.

26-07-2017, 21:43:07

DonJupp4ever
Real chce sprzedać Bale za rok i w jego miejsce sprowadzić Dembele.sporo o tym na twiterze

26-07-2017, 21:34:46

aha propo lewego skrzydła to prawdopodobnie Bale z Madrytu ucieka bo Real kupuje Mbappe, zawodnik który mógłby grać na lewym jak i prawym skrzydle.

26-07-2017, 21:30:04

3:0 , Lewandowski 2x i jedną może James dołożyć na przełamanie i będzie git.

26-07-2017, 21:15:25

jeśli jutro przegramy to znowu będzie lament u gimbazy na tej stronie lub niektórzy najmądrzejsi rozpiszą się o braku skrzydłowego bo Bayern został z dziadkami na flankach...

26-07-2017, 21:02:40

Tak, bo zemsta najlepiej smakuje na zimno i w meczu o nic.
Jutrzejszy mecz mnie malo interesuje. Carlo ma waske kadre i bedziemy chcieli uniknac kontuzji. Z pewnoscia wyjdziemy znowu 4231. Osobiscie czekam juz na Audi Cup, ktory da odpowiedz czy Carlo rozwaza inna formacje.

26-07-2017, 20:50:31

Najsłabszy przeciwnik z czwórki.Obstawiam spokojne 2-0..Mają dziurawą obronę ,w ataku zbytnio nie mają czym straszyć..Męczyli się z rozsprzedanym Lyonem i zremisowali z przeciętnym Schalke.

26-07-2017, 20:48:28

Trzeba sie zemcic na interu z 2010 roki w finale w którym przegrali my 2 do 0 . Inter jutro praktycznie bez szans

26-07-2017, 20:47:42