DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Eroc Strona 1

Widzę, że zagorzałych fanów nie da się przekonać, bo nagle Kovac wymyślił, że 90 minut będą podawać do Neuera xD Szkoda gadać. Robben rulez przecież i te sprawy :D

20.02.2019 11:42

@tapczan
To nie jest uwielbienie LFC, tylko realne spojrzenie na sytuację. Co z tego, że szczęśliwie nie straciliśmy nawet jednej bramki, jak aspektów ofensywnych nie wytoczyliśmy absolutnie żadnych. Jeżeli nagle myślicie, że na AA Bayern zacznie grać ofensywniej, Lewy będzie miał sobie pełno przestrzeni to się mylicie. Albo szybko strzelimy i się zabunkrujemy, co raz wytaczając lekką kontrę, albo nie wróżę sukcesów, bo wielu przesłanek ku temu nie ma. Tak jak BVB w dużym stopniu uzależnione jest od Reusa, tak my od Lewego i są bardzo duże problemy obu klubów. Jeden wypada, albo jest dobrze pilnowany 1 na 1 i wiele możliwości ofensywnych odpada. A przypominam tylko, że jak z obu stron nic z kontuzjami nie wyskoczy, to u nich wraca VVD, a u nas wypada Kimmich. To też nie są dobre przesłanki.

20.02.2019 11:17

@Umberto
Zgadzam się w 100%. Fakt, że LFC też nie zagrało kosmosu jaki potrafią czasami pokazać, ale byli po prostu ewidentnie lepsi.
@karl1985
W tym meczu poza pierwszymi może 20 minutami kompletnie nie interesowała nas gra do przodu, ale żeby powiedzieć, że zagrali dobrze w defensywie to też duże wyolbrzymienie. Zagrali poprawnie, ale współczynnik xG o którym wcześniej wspomniałem pokazał do jakich sytuacji i tak dopuściliśmy i tylko fura szczęścia nas uratowała.

20.02.2019 10:56

@ryko @eryk @karl1985
Niestety, ale jeżeli była tutaj taktyka coś ala Mourinho, czyli autobus i kontra, to wywiązaliśmy się tylko i wyłącznie z autobusu, a i to szczęśliwie. Rozumiem, że taktyka była taka, żeby być cofniętemu i liczyć na błąd i kontrę, ale tu nawet kontr w zasadzie nie było. Autobus i pełna 11 na 35-40 metrze swojej połowy przez cały mecz właściwie. Niestety takiemu zespołowi kompletnie nie przystoi taka gra i nie ważne z kim by grali. Po wczorajszym meczu wielkiego optymizmu nie mam. Raz, że odcięcie Lewego, to kompletna impotencja naszego zespołu w ofensywie, dwa nasza obrona i tak pozostawia wiele do życzenia. Wczoraj mieliśmy furę szczęścia. Wróci normalny poziom obrony jak w Buli w ostatnim czasie i problem jest ogromny.

20.02.2019 10:45

@ryko
Gratuluję poczytności świetnych lektur :D Może jeszcze Mundo Deportivo czytasz? xD
To nie jest logika 9-latka, tylko logika wynikająca z faktu, że Liverpool w zasadzie tylko i wyłącznie mądrze się przesuwając odciął Lewego od czegokolwiek, skrzydła rzadko kiedy coś tam przepuścił, a środek pola właściwie wygrał i nasz środek ograniczał się jedynie do lagi, albo cofnięcia do tyłu. Liczysz, że w rewanżu nagle odpuszczą wszystko? Naiwność, jak Hasana z Dybalą, czy Odoiem dosłownie ;)

20.02.2019 10:38

@misza
Neuer się nie wysilił, bo chociażby Mane pajacował w najważniejszym momencie, gdzie wystarczyło w zasadzie trafić w światło bramki. Nie wiem jak trzeba być zapatrzonym, by nie widzieć tak ewidentnych rzeczy. Uchroniło nas tylko i wyłącznie szczęście, że nie straciliśmy choćby jednej bramki i taka jest prawda.
@jastrzab123
Zgadzam się. LFC było zespołem znacznie lepszym i nie ma co się dziwić frustracji Kloppa, bo stracili szansę, na znacznie prostszy rewanż.

20.02.2019 10:29

@misza
Tu nie chodzi o wiarę, a realnie to co widzę. Niestety my jakoś nie zachwycamy w Buli, a LFC jakoś nie zachwyca na wyjazdach, ale jestem w 100% pewien, że Klopp tak nastawi zespół, że wielkiego znacznia dla nich nie będzie miało to gdzie obecnie grają. Niestety Kovac, przy nim obecnie to właściwie amator, a do Kloppa dodatkowo dochodzą tutaj osobiste powódki.
Co do BVB i Ziyecha to podawały to bardzo wiarygodne źródła i jedyne na czym to się wysypało to to, że Ajax koniecznie nie chciał go puścić zimą, a dopiero latem i nadal uważam, że to bardzo dobry i prawdopodobny ruch. Sam żal wyrażałem wtedy tym jak nieudolnie Hasan podchodził wtedy do transferów i wysyłał filmiki, aby przekonać zawodnika do przejścia i oferując kosmiczne pieniądze, gdzie zawodnik właściwie nie dostał ani jednej poważnej szansy w dorosłej piłce.
Umiarkowany optymizm przy wyniku 0-0, niestety nigdy tego nie zrozumiem jednak. Kurde tracą jedną bramkę musisz strzelić dwie. Średnio optymistyczne mi to się wydawało zawsze.
Co do parametru xG, to choć stosunkowo rzadko na niego patrzę, to nie ulega wątpliwości, że ten parametr w 95% działa. Pojedyncze zespoły czasami go przekłamują, ale nadal działa. Powiem więcej. Jest tylko jedna zależność która działa w tym parametrze bezbłędnie od lat. Zespoły Favre zawsze przełamują schemat i są znacznie wyżej niż tego się oczekuje i teraz w BVB znowu to się sprawdza.
@tapczan
Patrz komentarz z tweetem niżej, ale może źle liczę xD

20.02.2019 10:21

@josh1982
A jak można być pozytywnie nastawionym po takim meczu gdzie poza wybijaniem, nie pokazaliśmy kompletnie nic? Niestety, ale mamy to szczęście, że wynik jest jaki jest, bo powinno zakończyć się to gładkim zwycięstwem Liverpoolu i każdy kto choć trochę zna się na piłce to powie. Nie dziwi fakt, że Klopp po meczu był tak wkurzony. LFC było zespołem o klasę lepszym i to nie ulega najmniejszej wątpliwości.
Załączam Tweeta i mam nadzieję, że chłopaki nieco ochłoniecie, bo to, że mecz wczoraj nie zakończył się wynikiem 2-3 do 0 zawdzięczamy jedynie fartowi i w końcu jako takim meczu Hummelsa.
https://twitter.com/Caley_graphics/status/1097982761996963843

20.02.2019 09:50

@KamiloKepky
Swój poziom i wiedzę już pokazałeś rzucając bezcelowymi wyzwiskami, zamiast prowadzić konstruktywną gadkę. Odważniej w ataku niż dzisiaj? To my zagraliśmy jakiś atak poza 2-3 przebojami Gnabriego? Niestety, ale środek pola i skrzydła przegraliśmy zdecydowanie i nie sądzę by wiele miało się zmienić pod tym względem na AA.
@Kozja
Kolejny od wyzwisk, a nie od rzeczowej rozmowy, ale mniejsza. Taki brak skuteczności Liverpoolu jak dzisiaj bardzo wątpliwe, że się zdarzy. Nie pokładałbym w tym dużych nadziei. Pamiętaj, że ich jedna bramka sprawia, że my musimy strzelić dwie, a dziś nasz zespół pokazał, że nie był blisko nawet połowy bramki. Do tego brak nominalnego PO, gdzie w rewanżu prawdopodobnie otworzy się gra i Salah będzie dymał na plecach z Rafinha. Wątpliwe, by jeden z naszych emerytów nadążył za nim cały mecz. Co do męczarni Liverpoolu na wyjazdach to swoją i nie tylko swoją opinię wyraziłem. Sami sobie skomplikowali wyjście z grupy. Jak zaczęło im się palić pod tyłkiem zagrali tak, że awans sobie na spokojnie przypieczętowali, a Napoli w zasadzie w meczu się nie liczyło. W Anglii rywalizacja jest znacznie większa niż w Buli i jedynym minusem Liverpoolu jest to, że mają jeszcze stosunkowo wąską kadrę, by z powodzeniem łapać wszystkie sroki za ogon, a ewidentnie próbują to zrobić, stąd też czasami gubią punkty, a przewaga do City stopniała. A skoro myślisz, że City już świętuje mistrzostwo to jesteś w duuużym błędzie. Niewiele ponad miesiąc temu wszyscy już mówili, że Liverpool wygrał ligę. Nie, nie wygrał. Tak jak Liverpool gubi czasami punkty, tak i City prędzej czy później coś pogubi i nie oszukujcie się, że nie.

20.02.2019 09:36

Myślisz, że ktokolwiek oficjalnie Ci powie takie słowa w mediach? Nie ma opcji nawet. Liverpool odbudowuje się po wielu latach posuchy i nie wiem czy potrzebnie chcą złapać wszystkie sroki za ogon. Mieli przewagę w PL i stosunkowo łatwą grupę w LM, więc siły rozkładali nieco inaczej niż my. To, że w Buli są może 4 zespoły z którymi Bayern może coś się pomęczyć to nie pół ligi gdzie w każdym meczu realna jest strata punktów, a Łysy coraz bliżej. Może to się odbić jeszcze im czkawką wszystko, ale oceniając aktualną grę obu zespołów po prostu stwierdzam, że Liverpool jest zespołem lepszym i tyle. W połowie pierwszej rundy powiedziałbym wręcz, że zespołem nieosiągalnym dla nas, ale teraz jest szansa ich ukłuć choć będzie to niesamowicie trudne co pokazał dzisiejszy mecz, a do tego prawdopodobnie nieco na skuteczności znowu przybierze 3 z przodu LFC i po jednej na pewno się nie zatrzymają, bo to nie w ich stylu. Mocno obawiam się po prostu tego, że jak nas napoczną na AA, to z tego się nie wykaraskamy, a tak po prawdzie wystarcza im jedna bramka, by skutecznie kontrować naszą nieudolność w ataku.

20.02.2019 01:36

Jak wspomniałem jestem realistą, a to nie wyklucza kibicowania ;) Realnie przed sezonem mówiłem wywalić Robberiego, bo będą cyrki, a jakości już niewiele i długo na nie w wykonaniu francuza nie czekaliśmy. Wiem, że moje zdanie z wieloma z Was się nie zgadza, ale patrzę na to trzeźwym okiem, a nie zapatrzeniem w wyblakłe legendy, czy to, że "Prawdziwy kibic zawsze będzie szukał choć odrobiny nadziei, nawet w fatalnej sytuacji, będzie się jej czepiał jak pijany płotu.". Niestety, ale nie jest tak i dawno wyrosłem z takiego kolorowego świata.

20.02.2019 01:03

Poza jedną sytuacją gdzie chyba Fabinho wybijał i trafił w Alissona, to była jedyna sytuacja gdzie Gnabry mógł podać do Lewego w niezłej sytuacji. Poza tym Lewy w zasadzie został wyłączony z gry i ograniczał się do przeszkadzania co też średnio mu szło i wiele nie dawało. Lewy w dzisiejszym meczu był widoczny w zasadzie raz, gdy przedłużył głową piłkę na skrzydło, ale nie wiedzieć czemu Coman zwolnił akcję do zera, zamiast pędzić mając przed sobą tyle miejsca. Hummels pierwszy mecz od baaardzo długiego czasu na naprawdę niezłym poziomie.

Co do gry Liverpoolu powiedziałem, że grali znacznie lepiej od nas, ale cudowali w najważniejszym momencie przez co nic nie strzelili. Najwięcej cudował Mane który mógł i powinien mieć 2-3 bramki.

Mimo "wygranego" remisu, nadal obstaje, że Liverpool nas wyeliminuje i na ten moment szanse rozpatruje mniej więcej 65-35 dla LFC.

20.02.2019 00:50

Tu nie ma co wymyślać i wmawiać, bo każdy logicznie myślący i znający się nieco na piłce to powie. Sorry, ale jestem cholernym realistą i nie ubóstwiam Lewego, czy Robbena jak niektórzy i widzę, że mamy ogromne problemy w obronie (łącznie, a może i głównie z bramką), brak pomysłu i kreatywności w środku. Lewy też nic sam nie zrobi. Czego Wy oczekujecie skoro on sam wykreować wiele nie potrafi, a żyje z podań, których w zasadzie dzisiaj kompletnie nie miał, bo był umiejętnie odcięty i jak coś się działo to taki Gnabry leciał na przebój, bo kompletnie nie było komu grać.

20.02.2019 00:36

Tak jak sami wspomnieliście to LM, a nie liga. My podchodzimy inaczej, Liverpool inaczej. Liverpool jak najmniejszym nakładem chciał awansować i sam sobie skomplikował życie i taka jest prawda. W lidze zdarza im się męczyć na wyjazdach gdzie grają słabiej, ale w LM zagrają u nas na maksa i tego się boję. Jak Liverpool przyspiesza, to obrona może stać i patrzeć w zasadzie, bo nikt za nimi nie nadąży. Skoro dziś Lewy był kompletnie odcięty od jakiejkolwiek gry, to nie chcę myśleć co będzie jak Dijk zagra. Niestety, ale wyczekamy w rewanżu, albo za wiele nie mamy co oczekiwać, bo Liverpool pokazał dzisiejszym ustawieniem jak nas kompletnie wyłączyć. Świadczy o tym ilość piłek wybijanych przez Neuera pod naporem. Do tego raz bardzo blisko głupiej straty.

20.02.2019 00:24

Widzę, że Wy za to się znacie :D Nie mamy kompletnie pomysłu na grę i to widać. Rozumiem wyrachowanie i LM, ale dzisiaj w naszym wykonaniu to była profanacja piłki. Nie oddaliśmy w zasadzie ani jednego w miarę groźnego strzału. Baaa, nie mieliśmy nawet okazji by taki oddać właściwie. Wiem, że Liverpool gra słabiej na wyjazdach, ale nie zapominajcie, że to jest Klopp i jedna z najlepszych ofensyw na świecie. Nie wierzę, po prostu w to, że drugi raz ta maszynka im się zatnie jak to miało miejsce dzisiaj i nie dziwię się, Kloppowi, że był wkurzony, bo mogli zakończyć ten mecz zdecydowanym zwycięstwem.
Btw. jeżeli Neuer się nie ogarnie to w lato musimy szukać bramkarza, bo to co on gra po kontuzji woła o pomstę. Jeden ze słabszych bramkarzy w Buli obecnie.

20.02.2019 00:15

Odważniej? Czy w ogóle zagrać w piłkę? Sorry, ale dzisiejszy mecz w naszym wykonaniu to dno kompletne. Poza tym, że zero z tyłu to nasza gra to piłka w najgorszym możliwym tylko wydaniu. Zero pomysłu. Piłka do środka pola i do Neuera i tak cały mecz. Kilka wyjazdów Gnabriego i to tyle jeśli chodziło o naszą ofensywę. Dno i metr mułu. Ciężko to nawet skomentować. Jeżeli na AA nie strzelimy w ciągu pierwszych 15 minut i się nie zabunkrujemy to nie ma w zasadzie opcji na awans. Dziś tercet Kloppa się zawiesił, ale to jednorazowy wybryk i nie ma co liczyć, że u nas nic nie wsadzą. Trochę czasu do meczu jeszcze jest, ale 3-1 dla Liverpoolu bym obstawiał. O ile z taką impotencją w środku i z przodu damy radę cokolwiek ukłuć.

19.02.2019 23:59

Niestety, ale mimo zera z tyłu nie wróżę sukcesu. Dziś sam Mane mógł zakończyć mecz. Szczęście, że ostatnie zagranie kompletnie partolił. Przykro to mówić, ale oglądając dzisiaj naszą grę chciało się rzygać. Do środka pola i powrót do bramki i tak w kółko. 2-3 długa piła na któreś skrzydło i niech się dzieje. Niestety, ale to dziś był ten lepszy mecz w naszym wykonaniu, bo na 0 z tyłu. W rewanżu wątpliwe by znów się trafił taki dzień konia, bo tempo rozgrywania akcji Liverpoolu jest w tym momencie chyba nieosiągalne dla nikogo. Czasami gorzej z dokładnością, ale jak mają swój dzień to są w stanie zniszczyć (nie pokonać) każdy zespół.

19.02.2019 23:38

Hermoso ok. 20, Werner ok. 60, Havertz ok. 100, Joao Felix ma chyba klauzulę 60 baniek. Czy Wy się łudzicie, że wydamy blisko 250 milionów na transfery? Do tego mega wysokie kontrakty. W jednego z tych piłkarzy byłbym w stanie uwierzyć. Dwóch to byłby wyczyn, ale nie oszukujcie się. Nie sprowadzimy takiej paczki na raz.

30.01.2019 10:17

Wow. Borussia ponoć ma walnąć bombę na koniec okienka i sprowadzą Zyiecha. Gracz kompletny, z absolutnego TOPu i dziwię się, że tyle czasu kurczowo trzymał się Ajaxu. A my dalej się kręcimy jak to gów... w przerębli.

30.01.2019 01:08

"...grać dla dobra całego zespołu" - te słowa w ustach Robbena brzmią jak niesmieszy żart

04.12.2018 13:40

Dembele zjada Comana na śniadanie i to nie ulega wątpliwości, ale ani jeden ani drugi świata nie zwojują. Dembele to cymbał ala Ribery czy Neymar, a Coman ma kartę stałego klienta w NFZ. Co do de Ligta, czy de Jonga nie napalałbym się możliwość ich przyjścia to może 10%. Szybciej jak o de Ligta można walczyć o Upamecano. Jovic jak będzie tak grał do końca sezonu, to nawet nie będzie myślał o Bayernie, bo Eintracht może grać w LM, gdzie mógłby jeszcze bardziej się wybić. A nawet jeśli to rok czy dwa lata ławki dla młodego zawodnika to bardzo dużo, więc opcja pod skrzydłami Lewego wątpliwa.

29.11.2018 18:25

Kovac jest dobrym trenerem i mówcie sobie co chcenie. Z gówna bata nie ukręcisz, ale kadrą którą przedstawił DieRoten niżej jest śmieszna. Radzę dobrze rozpędzić się przed ścianą i nie hamować skoro sądzisz, że Bayern może mieć taką kadrę. Pavard 35 tu się zgodzę. De Ligt? Sorry, jemu pisane jest może 4-5 klubów i nie jest to Bayern gdzie nie spojrzy nawet, a cena za tego młodziaka będzie 80+. Podobnie ma się sprawa z de Jongiem, który ponoć ugadany już jest z Barca. Lozano tu też się zgodzę, choć cena też do niskich należeć nie będzie. Dembele? Serio? Świetny piłkarz, ale krzywo pod sufitem. Kwestia czasu kiedy Riberiego prześcignie głupotą. Jovic i to na ławkę? ;p Jeżeli ktoś będzie go już ciągnął to 100% pewien jestem, że pójdzie gdzieś grać do 11, a nie walczyć z Lewym przez jeszcze rok czy dwa. Do tego cena 50+ za rezerwowego to kpina ;)

29.11.2018 15:00

Bramki emerytów... Najgorsze co mogło nas spotkać. Dawać im kontrakty do 2025 :D

28.11.2018 00:28

Ribery i Robben w 11.. Przecież Ribery powinien dyscyplinarnie mieć rozwiązany kontrakt... Pośmiewisko...

27.11.2018 20:04

Do momentu zmiany zarządu nie ma opcji na pełnię władzy w kwestiach sportowych. Przykład z Tuchelem pokazał to ewidentnie.

26.11.2018 22:26

Robben od w zasadzie 2 lat nie ma formy xD
A kto tu z wizją przyjdzie, jak ta wizja nie może być realizowana? Kovac nie jest złym trenerem, ale Tuchel który właśnie miał tą wizję nie został do niczego dopuszczony przez zarząd. Oni sami sobie przeczą i to jest najśmieszniejsze ;)

26.11.2018 20:45

Szefami jest dwójka z zarządu i dwójka z boiska, bo chodzą razem na obiadki ;) Śmiech na sali

26.11.2018 20:30

Jeszcze sprzątaczki trzeba zwolnić, bo papierek który został u Robbena w szafce ma teraz wpływ na jego formę. Serio? Nadal chcecie wierzyć, że to tylko i wyłącznie w Kovacu jest problem? Niestety problem leży zupełnie gdzie indziej.

26.11.2018 20:24

Bez sensu jest go zwalniać jak efekty które widzimy w najmniejszym stopniu akurat zależą obecnie od niego. Czy Cep, czy Jupp, czy ktokolwiek inny mieliby podobny problem jak teraz Kovac. Efekt stagnacji kadry, kilku "gwiazdeczek" które z gwiazdami mają tyle wspólnego, że na pudelku napiszą, że znowu śmieci nie wyniósł, a dziennikarza spoliczkował. Niestety, ale zmiana trenera wiele nie da. Tutaj potrzebna jest zmiana blisko 1/2 kadry, a taki Ribery dyscyplinarnie powinien mieć rozwiązany kontrakt. Kiedyś gwiazdy, dziś pośmiewisko kosztem klubu. Kwestia czasu była kiedy to się stanie, ale teraz jest to już nasilone do takiego stopnia, że trzeba drastycznych kroków. BVB niestety, ale wskoczyła na miejsce zdecydowanie najlepszej drużyny niemieckiej naszym kosztem. Genialnie tam rozwiązali wietrzenie i odmłodzenie kadry. Do tego świetnie trafili z trenerem. Teraz mają zarobić kolejne wielkie pieniądze za Pulisicia i w jego miejsce ściągną pewnie Thorgana Hazarda. A my? Albo kontuzjowane, albo emerytowane skrzydła. Młodziak który do tej pory nic nie pokazał a kosztował 35 baniek. Niestety, ale obudziliśmy się z ręką w nocniku, bo cały proces powinien się zacząć 2-3 lata temu.

26.11.2018 19:57

Nawet jak go za rok nie bedzie w co wątpię,bo chłopak wydaje się mieć poukładane w głowie to BVB dostanie za niego rekordową sumę w Bundes. Dawno nie było w tej lidze młodego piłkarza już o ogromnych umiejętnościach i z tak wielkimi perspektywami. Jak dla mnie to zawodnik który za 2-3 lata może z powodzeniem walczyć o złotą piłkę. Ma 18 lat, a w 90% przypadków gra jak w pełni ukształtowany piłkarz który nie leci na przebój, a gra z drużyną. Daleko czy Gnabriemu, czy Comanowi, czy nawet Dembele do niego.

17.11.2018 15:18

josh
Ale tych wyników nie ma i wiadomo było, że przy obecnej kadrze raczej nie będzie. To, że widać nasz ból, aż tak mocno sprawia, że i media mają więcej pożywki. Odmłodzenie składu nastąpi jakieś 2 lata za pózno

15.11.2018 19:28

Przeczytałem Twoje wypracowanie i w dużej części się z tym zgadzam, ale nie przekonasz całej bandy, że Bayern nie może sobie pozwolić na wydatek np. taki jak Hazard czy Griezmann. Dla 3/4 osób na stronie transfer równa się przelew do drugiego klubu co do złotówki, a w rzeczywistości dochodzi jeszcze masa wydatków. Do tego transfer za 100 mln, a transfer za 15 może skutkować podobnym efektem i ma na to wpływ wiele czynników. Większość kibiców nie rozumie jak można np. przegrać mecz w lidze ;p Toż to katastrofa ;) Bayern to czołówka światowa (z efektem dominacji trochę się zagalopowałeś, bo nawet o Realu który pod rząd ma LM nie można powiedzieć, by dominował. Moim zdaniem nie ma od kilku lat zespołu który zdominowałby wszystko w piłce), ale na skutek przesunięcia w czasie całego cyklu odmłodzenia kadry, ten i kolejny sezon w dużym stopniu mogą być pozbawione jakichkolwiek sukcesów.

15.11.2018 14:30

80+?
Kto przy zdrowych zmysłach tyle za niego zapłaci poza PSG? Szału nie robi wielkiego jak dotąd, a do tego często kontuzjowany. Nawet jeśli byśmy go wykupili, żeby zaraz sprzedać to nie sądzę by ktoś dał więcej niż 60-65

15.11.2018 13:12

A co ten Rudy pokazał czy w kadrze czy w klubie? Podobnie Rode ;) Choć ten czasami miał niezły mecz. Rudy to typowy wyrobnik i to też na niezbyt wysokim poziomie

15.11.2018 12:16

Wzmocnienia będą. Kwestia jak popisze się skauting, bo ostatnio to większość strzały w stopę. Sprowadzenie Sanchesa i Rudego to już kompletna pomyłka.

15.11.2018 11:23

Pepe to wydatek około 50 mln, ale stanowiłby spore wzmocnienie zespołu. Alder też tani nie będzie i ma spore zainteresowanie. Plea jak nadal tak będzie grał to BMG lekką ręką będzie mogło żądać za niego 50 mln, bo zwyczajnie tyle dostają. Bardzo dobry napastnik z wizją gry, niezłą techniką i dobrym wykończeniem. W perspektywie świetna alternatywa za coraz starszego Lewego.

Edytowano : 2018-11-15 10:41:25

Pepe to wydatek około 50 mln, ale stanowiłby spore wzmocnienie zespołu. Alder też tani nie będzie i ma spore zainteresowanie. Plea jak nadal tak będzie grał to BMG lekką ręką będzie mogło żądać za niego 50 mln, bo zwyczajnie tyle dostaną. Bardzo dobry napastnik z wizją gry, niezłą techniką i dobrym wykończeniem. W perspektywie świetna alternatywa za coraz starszego Lewego.

15.11.2018 10:40

Boateng, Hummels, Robbery, Muller, Rafinha. To minimum z którym powinniśmy się pożegnać. Absolutne must be do sprowadzenia to Pepe i Pavard. Co do innych nazwisk to trzeba poczekać co się wydarzy do końca sezonu.

15.11.2018 09:03

Jeżeli my mamy w tym sezonie silniejszą kadrę niż BVB to mnie możecie nazywać papieżem. Sorry, ale gwiazdkom w tyłkach się poprzewracało i nie znają swojego miejsca i aktualnej dysproporcji. Żeby to nie była Bundesliga to z taką grą jaką obecnie prezentuje kadra "najsilniejsza w lidze" nie wiem czy byśmy walczyli o kwalifikacje do Ligi Europy

15.11.2018 08:56

Bo autorytetem starają się teraz być zawodnicy. Pięścią w stół i pogonić 1/2 kadry. Od dawna wiedziałem, że opieszałość w odmłodzeniu kadry odbije się czkawką, ale tutaj powoli zamiast czkawki są wymioty niestety. Niech jeszcze wyjdzie, że świetny skauting klubu znowu pościąga zawodników pokroju Sanchesa za grube miliony i można wstać i bić brawo. O ironio

14.11.2018 09:34

Jak ma być pomysł na drużynę jak siedzą tutaj "gwiazdki" które od kilku lat niewiele już znaczą w światowej piłce, a do tego rządzą tym klubem od środka. Zarząd nic sobie z tego nie robi, bo to przecież Robbery ;p Śmiech na sali, by trener nie miał przez takie coś kompletnie nic do powiedzenia. Jak dla mnie zimowa sprzedaż Boatenga i rozwiązanie kontraktów z Robberym to absolutne minimum. Ribery już powinien mieć dyscyplinarnie rozwiązany kontrakt, bo aż śmiech bierze gdy się popatrzy na to co wyprawia.

14.11.2018 09:18

Zmiana trenera niewiele da. Tutaj trzeba odkurzyć kadrę, nie sztab. Niech zarząd się opamięta.

14.11.2018 08:54

Nie tłumacz mi takich rzeczy, bo doskonale wiem jaką rolę on pełni. Po prostu Muller jest takim zawodnikiem, że poza inteligencją i timingiem kiedy ma formę, nie ma kompletnie nic. Słaba technika, niewielka kreatywność przy rozegraniu, fizycznie bardzo słaby. Rozumiem żeby umiał z dystansu jeszcze uderzyć raz na jakiś czas, ale tego też nie ma. Poza formą to typowy średniak ligi i miałem dobrą bekę jak United rzucało za niego 100 baniek.

13.11.2018 23:16

A Muller to sam nie wiem czym jest. Nie rozumiem "fenomenu" tego piłkarza

13.11.2018 12:10

Żaden z nich nie jest typową 10

13.11.2018 11:50

Nadal nie wierze w tą wymianę, ale mniejsza z tym. Ramsey? Co to za wzmocnienie? ;p Pavard i może Vogt w razie odejścia Boatenga to max co na środku by się pojawiło. Zastępstw na boki obrony nie ma kompletnie. Thiago baaardzo zmiennie gra, a do tego niewykluczone, że odejdzie. Sanchesa nawet nie ma co oceniac bo zwyczajnie nie ma co i wielkich perspektyw nie widzę. Goretzka potrzebuje czasu, bo narazie słabo. Coman i Gnabry na skrzydła. Coman co chwile kontuzje, Gnabry jeszcze się nie odnalazł i sam tego nie pociągnie. Davies? Ogromna niewiadoma. Lewy i Wagner też młodzi nie są i perspektywa ich zastąpienia zbliża się także wielkimi krokami. Podobnie ma się sprawa z Neuerem który obecnie jest jednym ze słabszych bramkarzy w lidze.

13.11.2018 11:30

Światowa czołówka dostepna moim zdaniem dla Bayernu to górnolotnie licząc właśnie Fekir. Bardziej realnie Pepe, czy Thauvin :) Nie spodziewajmy się cudów :) Druga sprawa jak pokazuje BVB, Arsenal, czy Inter ta światowa czołówka nie jest aż tak potrzebna, by z biegiem czasu jednak coś pokazać. W Bayernie niestety, ale bardzo mocno kuleje scauting i szkółka. Klub nic nie produkuje, a liczy na prywatny folwark w postaci Niemieckiego rynku. Do tego skauting. Nie pamiętam kiedy Bayern ściągnął zawodnika pokroju np. Dembele, czy Sancho (który Hummelsa objechał jak dziecko). Fakt BVB ma zupełnie inną politykę transferową i mniejsze zasoby, ale to co oni wyłapują chłopaków to się w głowie nie mieści. Za śmieszne pieniądze kupują młodziaków którzy w krótkim czasie stanowią o sile zespołu. Część zostaje, część odchodzi, ale odchodzi za naprawdę duża kasę. Skauting Bayernu to tylko Sanches (olaboga...). Zapłacone ogromne pieniądze, a spłaty w jakimkolwiek stopniu zero i wielkich perspektyw na to nie widać.

13.11.2018 11:11

Od tego są komentarze, by ta polemika była ;) Jak dla mnie nierealne jest przyjście zawodnika pokroju Dybaly. W samego Fekira jeszcze byłbym w stanie uwierzyć, ale w pakiecie z Tellesem, Dybala i zmiennikami o których piszecie nie ma opcji. Pepe, czy Thauvin to zawodnicy jak najbardziej w zasięgu, a do tego realne wzmocnienie. Wyżej tyłka nie podskoczymy ostatnio kumpel powiedział i bardzo sprawiedliwie oddaje to też sytuację w klubie moim zdaniem. Jak dla mnie max jaki za kogoś klub wyłoży to 60-70 baniek, plus 2-3 zawodników dla poszerzenia kadry. No i Pavard prawdopodobnie, niezależnie od tego czy Boateng zostanie czy nie. Bayern potrzebuje wzmocnień na połowie pozycji tak prawdę mówiąc i wątpię, by tak duże roszady poczyniono w jednym oknie.

13.11.2018 10:53

Żebym czytał za dużo brukowców nadal jak Lewy wierzyłbym w Real :D To już kompletna abstrakcja od samego początku była ;p

13.11.2018 10:37

Mając jednocześnie zainteresowanie z Barcy, Realu, czy City? No nie bardzo chyba

13.11.2018 10:24

To co człowiek mówi, a co robi to kompletnie dwie różne rzeczy i tak moim zdaniem wygląda sprawa z Jamesem. Nie mówi tego wprost, ale dobitnie pokazuje co sądzi o obecnym stanie rzeczy i jego braku gry wobec tragicznie słabej kadry. Spóźnienia, czy wyjścia ze stadionu bez słowa chwilę po meczu z niczego się nie biorą.
Co do turyńskiego trolla to niestety, ale nie trafiłeś ;) Jeżeli miałbym powiedzieć, że z kimś sympatyzuję w Serie A to na pewno nie z nimi ;)

13.11.2018 10:19

Martial chciał odejść, ale był durny, że zgodził się już przy kontrakcie na taką wtopę. A szkoda, bo to zawodnik który w takiej np. Bundeslidze byłby gwiazdą, a tak przy Mourinho niestety, ale się trochę marnuje. James z tego co podane było do oficjalnej wiadomości ma tutaj jednak swoje słowo. To samo Dybala, którego procent zainteresowania przejściem do Bayernu prawdopodobnie oscylowałby w granicach może 15%.

13.11.2018 10:04

A co z tego wywiadu? Kalle może lubić nawet Erica Claptona i też go nie sprowadzi, jak ten nie będzie chciał, a prawdopodobieństwo, że argentyńczyk będzie chciał zrobić krok wstecz jest bliskie zeru.

13.11.2018 09:54

Sorry, mój błąd z Kondogbią. Nie wiedziałem, że Valencia go wykupiła. Nie zmienia to faktu, że podpis zawodnika jest konieczny, a jak wiemy James raczej w obecnej sytuacji mało skłonny byłby do podpisu, bo w Bayernie średnio wygląda jego współpraca z klubem i otwarcie się mówi o powrocie do Realu. Jak dla mnie to hipokryzja liczyć na wymianę zawodnika, który jest tylko i wyłącznie wypożyczony do klubu. Druga sprawa, że o ile James i Juve na takie coś może by poszli, to mało prawdopodobne, by Dybala na takie coś poszedł. Zwyczajnie obecnie jest już w lepszym klubie, a przynajmniej w teorii jeszcze silniejsze bardzo chętnie widziałyby go u siebie.

13.11.2018 09:44

Kondogbia chociażby ;) Bez podpisu samego zawodnika do niczego nie dojdzie, a James aż pali się do gry obecnie ;)

13.11.2018 09:26

To wskazuje, że nadal jest zawodnikiem Realu, a nie naszym a Wy mówicie o jakiejś wymianie ;) To coś jakbym ja od Ciebie chciał pożyczyć stówę, ale Ty tej stówy byś nie miał. Całkowicie analogiczna sytuacja. A co do tego jak wygląda to wypożyczenie i sprawa wykupu to bez podpisu samego zawodnika nic nie zrobią, James aż się pali do złożenia podpisu pod papierkiem Bawarskiej Machiny :D

Fekir licz 60 i wątpliwe, by poszedł do Bundes mając w perspektywie PL i znacznie lepsze zarobki. Telles to kwestia 40-50 mln, ale chce go La Liga i PL od dawna. Mało prawdopodobny transfer. Z Pavardem się zgodzę. A gdzie Dybala i ci zmiennicy? Bayernu nie stać na takie transfery i sama Bundesliga jest za mało medialna i atrakcyjna, by pod tym względem konkurować z La Ligą, PL, czy powoli już nawet z Serie A. A jeśli myślisz, że były więzień z kolegą wydadzą kwotę rzędu 150 mln, a do tego podniosą pensję z 15 do 25 które w przypadku Dybaly, czy Fekira byłoby wymagane to jesteś w ogromnym błędzie. Nie tylko Bayernu, ale i całej Bundesligi nie stać pod wieloma względami na to, by grało tutaj więcej zawodników pokroju Reusa, Robberiego z topu formy, czy zawodników podobnej klasy.

13.11.2018 09:17

Teraz doczytałem jeszcze wymarzony skład kolegi poniżej. Faktycznie marzenie ;)
Dybala, Fekir, Telles xD Chyba po weekendzie jeszcze coś trzyma :D

13.11.2018 08:42

O jakiej wy wymianie mówicie jak James nie jest nawet zawodnikiem klubu??? I mało prawdopodobne, by przy obecnym stanie rzeczy niedługo został. Zejdźcie na ziemię

13.11.2018 08:27

Szanse na transfer Dybaly są bardzo duże? xD Sufit na łeb czasami się nie spadł? ;p Juve aktualnie jest znacznie mocniejsze, gra w lepiej opakowanej lidze i ma większe szanse na LM. Kwota za niego to 150+, czyli nieosiągalna dla Bayernu. Nie ma opcji na taki transfer. Dybala jeżeli pójdzie gdziekolwiek to Real, albo Barca. Chyba, że PL mu się odwidzi i takie City np. na niego się rzuci.

12.11.2018 19:39

Jamesa? Na 100% nie skończy się w Monachium.

12.11.2018 18:45

Z Hiszpanii? A masz kogokolwiek poza Realem, czy Barca kto byłby realnym wzmocnieniem? Raczej nie bardzo. Francja? PSG i Draxler to max. Niestety, ale jak marzysz o wielkich nazwiskach to musisz jeszcze parę lat poczekać. Jak dotąd Bundesliga jako jedyna broni się przed kasą pompowaną z zewnątrz. Ma to swoje plusy i minusy, no ale Dybaly, Hazarda, czy Griezzmana w Bayernie bym się nie spodziewał ;) Chyba, że w Fifie ;)

12.11.2018 18:04

Półka zawodników o których piszesz dla Bayernu jest nieosiągalna. Taki Mane, czy Hazard nawet nie spojrzą w kierunku Monachium. Półka graczy nierealnych dla Bayernu. Po 1 Bayernu nie stać na sprowadzenie takich zawodników, po 2 Bayern nie da takiej pensji jaka byłaby oczekiwana, po 3 po co mają przechodzić do stosunkowo podobnego siłą zespołu za mniejszą kasę i znacznie mniejszą renomę niż PL. Bez sensu. Zejdz na ziemię.

12.11.2018 17:35

Hazard, Mane? xD Dawno większej durnoty nie widziałem xD

12.11.2018 15:17

Serio? Nadal liczysz, że ktoś Lewego kupi? Strzału w stopę nikt sobie nie będzie robił, a tak wyglądałby transfer 31 letniego zawodnika za kwotę 80+. To nie Ronaldo, by taki transfer miał rację bytu.

12.11.2018 15:14

Żółta maszynka mieli i nie wygląda, by nagle miała przestać. Oglądałem ich mecz z Atl, to perfidnie widać, że im się nie chciało i biegali może na 50%, bez zbędnego poświecenia. On w LM mają awans w zasadzie pewny. Katastrofa musiałby się wydarzyć, by nie wyszli mając przed sobą Brugie i Monaco na które żal patrzeć.

09.11.2018 15:58

Całe szczęście. Ktokolwiek byle nie emeryci

09.11.2018 14:48

Dynamice tak, ale nie szybkości. Do demonów szybkości to mu zdecydowanie daleko i teraz i 5 czy więcej lat temu

09.11.2018 13:30

Śmiechłem :D To kto jest w formie? ;)

09.11.2018 12:18

Ribery nigdy nie bazował na szybkości, bo jej zwyczajnie nie miał. Robben miał, ale już coraz szybciej traci. Jak klub który chce się liczyć w jakiejś walce może bazować na 35 letnich skrzydłach, gdzie powinno się zasuwać od pola karnego do pola karnego. Jak ma być pomysł na grę skoro oni wszyscy stoją i nic się nikomu nie chce. Bayern przyzwyczaił się do tego, że w Bundes 90% zespołów rozkładało przed nimi nogi. Teraz jednak w końcu przeciwnicy poczuli krew i zaczeli urywać punkty.

09.11.2018 11:41

Od wielu lat... to bardzo istotny czynnik. Zawodnicy tacy jak Robbery nadal uważają się za gwiazdy, a w rzeczywistości zeszli z poziomu międzynarodowego już dawno temu. Ciągłe podjudzanie i tworzenie koalicji przeciw trenerowi to w dużej mierze ich sprawka. Z 2 ognisk zapalnych nagle tworzy się kilka więcej, a problem się kumuluje. Tutaj potrzebny jest wstrząs w postaci odejścia 1/3 kadry, a nie trenera. Nie może być tak, że jakikolwiek zawodnik strzela fochy, albo ustawia zespół. Efekt byłby podobny jak z Argentyną na Mundialu. Innej opcji niestety nie ma, ale jak wiemy takich roszad nie robi się w zimowym oknie, tak więc czekamy do lata.

09.11.2018 10:25

Jeszcze raz powtarzam. Kovac nie jest problemem. Problemem są zawodnicy. A właściwie ich brak, bo taki Robbery, czy Rafinha od 2-3 lat nie powinni już tu grać. Do tego dochodzi chimeryczny Hummels, Boateng, czy James którego już chcemy wymieniać, a nie jest zawodnikiem klubu

09.11.2018 09:56

Zdarza się znacznie dłużej. Nie zmienia to faktu, że 90% stron nie ma czegoś takiego jak "zatwierdzanie komentarzy".

08.11.2018 10:15

Wyłączcie te zatwierdzanie komentarzy. Nawet wypowiedzieć się nie można na żaden temat, bo komentarz albo się nie pojawia, albo pojawia się po meega długim czasie.

08.11.2018 10:01

Muller to ogólnie parodia piłkarza i nie wiem co on robi tyle lat na tak wysokim poziomie piłki. Poza timingiem jak ma formę, nie ma kompletnie nic. Ani strzału, ani techniki, ani dryblingu, nawet fizycznie jest piekielnie słaby na dość wymagającą Bundesligę. Ot, potrafi czasami się znaleźć w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie.

08.11.2018 10:01

Choć BVB spuściło nieco z tonu, to niestety biorąc pod uwagę grę Bayernu ciężko myśleć o czymś więcej niż remisie przy dobrych wiatrach. Słabsze mecze BVB ostatnio to Hertha gdzie kompletnie nie mieli skuteczności (powinno być 2-3 do jaja) i mecz z Atletico, dla którego jak dotąd był to najlepszy mecz w sezonie, konieczność zmazania plamy po piekielnym 4-0 (od 6 lat nie stracili tylu bramek w meczu), a BVB mogło zagrać byleby zagrać, bo awans mają w zasadzie pewny (zostały dwa najprostsze mecze gdzie 1 pkt. daje im awans, a dodatkowo w razie kalkulowania miejsc mają większe pole manewru). Dla BVB sobotni mecz może być najważniejszym meczem sezonu, bo w razie wpadki przewaga topnieje do znikomego 1 punktu, a w razie wygranej rośnie aż do 7. Myślę, że maks to remis, ale obiektywnie patrząc obstawiam 2-3:1 dla BVB.

08.11.2018 10:01

Bayern nie był, nie jest i nie będzie półką Juve, a tym bardziej Realu, czy Barcelony. Ściągnięcie zawodnika pokroju Dybaly do Bundesligi, a właściwie do Bayernu jest nierealne. Druga sprawa, że Bayern nawet jak wyda większą kwotę, to będzie to max 80 baniek i to za nazwisko, które w światowym futbolu niewiele jeszcze znaczy. Dybala to wydatek +- 150 baniek. Wogle jakim hipokrytą trzeba być, by myśleć o wymianie zawodnika, który nie jest nawet oficjalnym zawodnikiem klubu xD

06.11.2018 08:56

Realne? Gdzie Bayern, a gdzie Juve czy inne kluby mogące sobie pozwolić na takiego zawodnika

05.11.2018 21:06

Co za barany piszą takie brednie xD Przecież Dybala nawet nie spojrzy w kierunku Monachium w razie jakiegokolwiek transferu xD Już wymieniacie Jamesa, tak naprawdę go nie mając nawet. Uwielbiam ten klub xD

05.11.2018 19:16

DieRoten
Śmiechłem przy tych nazwiskach xD Jeżeli myślisz, że taka trójka pojawi się w jedno okienko to jesteś w ogromnym błędzie

08.10.2018 19:38

Pod kątem czysto sportowym, to obaj są emerytami ledwo zdolnymi do gry. Grają jakiś czas i wypadają na długą kontuzję. Dziadkom podziękować i rozejrzeć się po rynku. Coś się znajdzie

31.01.2018 22:43

Bailey w lato będzie nieosiągalny dla nikogo z Bundesligi. Coman i Gnabry będą grać, ewentualnie może kogoś sprowadzą do 30-40 mln. Przy odejściu Bandyty będą musieli kogoś sprowadzić, bo będzie wyrwa w środku pola.

31.01.2018 21:54

Do Bayernu mają mimo wszystko przepaść, szczególnie finansową. Sportowo nieco mniejszą, biorąc pod uwagę to jak tragiczna jest w tym momencie Bundesliga. I to włącznie z Bayernem. Czołówka odjechała nawet Bayernowi w tym sezonie, nie wspominając już jaka przepaść jest za słabszymi.

31.01.2018 21:54

Laporte w Bundes to marzenie ściętej głowy. Odejście Auby paradoksalnie może mieć dobry wpływ na BVB. A skarpetowanie nadal trwa choć coraz to na mniejszą skalę. BVB była i jest finansowo daleko w tyle za Bayernem, tak jak Bayern za czołówką na świecie. Dystans między Bayernem, BVB i Lipskiem w jakimś stopniu nieco się zaciera, a reszta Bundes traci. Reszta jednak, z Anglią na czele odjeżdża niesamowicie szybko.

31.01.2018 20:03

Jeżeli wy myślicie, że Pulisic przyjdzie za 45 mln to chyba mocno w caban się trzasnęliście ;p A co do transferów to jak dotąd to Borussia wychodzi na nich znacznie lepiej niż Bayern. Kwoty wyciągnięte za Aubę i Dembele to majstersztyk. Szczególnie biorąc pod uwagę fakt za jak śmieszne pieniądze zostali sprowadzeni

31.01.2018 20:03