wykupienie Comana za te ponad 20 mln to dobra inwestycja, na pewno chłopak się będzie rozwijał bo jest bardzo młody a już teraz miewa przebłyski formy.
27.04.2017 15:07
Uważam zwyczajnie że Ancelotti powinien po sezonie wylecieć z Bayernu bo przed sezonem miał określone cele których nie sprostał. Więcej nie trzeba tutaj nic dodawać. Każdy trener ma cele przed sezonem, tak było też w Realu Madryt. Ancelotti miał zdobyć LaLiga oraz obronić tryumf w LM, nie udało mu się więc został zwolniony.
Jeśli pozostawimy Ancelottiego to będzie błąd zarządu, jeszcze raz powtórzę że Bayernowi potrzebny jest Niemiecki szkoleniowiec, który w tym momencie przebudowałby zespół wielkich indywidualistów.
27.04.2017 15:01
To proste Lewandowskiemu przydałby się napastnik, konkurencja w ataku i koniecznie trzeba wystawiać Tomka. Nie wiem dlaczego Ancelotti uparł się na Thiago na pozycji nr 10?
Thiago z Vidalem powinni grać w środku pola obok siebie a Tomek z Lewym w ataku, dlatego zakup napastnika jest konieczny.
27.04.2017 14:55
Lewandowskiemu przydałby się zmiennik a zarazem konkurencja w ataku. Po wczorajszym meczu wcale nie jestem taki pewny że zagrałby w sezonie 2-3 mecze.
27.04.2017 14:48
Thiago to super gość i świetnie że przedłużył kontrakt. Znakomity pomocnik z wielką jakością piłkarską.
27.04.2017 14:46
No proste, mieliśmy zdobyć tryplet a możemy nie wygrać nic w tym sezonie bo drużyna się sypnęła mentalnie.
Jak dla mnie Carlo po sezonie wylatuje i tyle w temacie.
Mieliśmy wygrać LM - nie udało się, mieliśmy wygrać PN - odpadamy u siebie z dziurawą w obronie BVB.
Jak dla mnie Carlo jest skończony w Monachium.
Niech wreszcie zarząd zrozumie że Bayernowi potrzebny jest Niemiecki trener a nie gwiazdorzy z zagranicy !
27.04.2017 08:34
jeśli Lewandowski będzie chciał odejść to niech idzie...nie ma zawodników niezastąpionych a tak szczerze przy całym szacunku dla Roberta to nie jest to zawodnik który zapewniłby nam zwycięstwo w LM. Gra w Bayernie już kilka sezonów i co pokazał w najważniejszych meczach? zawodził i tyle w temacie.
Jeśli mamy go sprzedać bo będzie chciał odejść to niech idzie ale za gigantyczne pieniądze.
26.04.2017 23:53
mamy taki styl, jednemu podoba się utrzymywanie piłki przez 70-80
26.04.2017 23:48
no był lepszym zespołem grając w przewadze...rzeczywiście.
Jestem pewien że poszedł wałek więc daruj sobie pisanie że Real był lepszy.
Zwyczajnie pomógł im sędzia, który był przekupiony i tyle w temacie.
26.04.2017 23:39
po tym meczu rzeczywiście trzeba się głęboko zastanowić nad obsadą Ancelottiego na następny sezon.
Przypomnę że sezon się jeszcze nie zakończył a Carlo miał wygrać z Bayernem 3 trofea.
Z LM i PN już odpadliśmy, co prawda z LM odpadliśmy po ewidentnych błędach sędziowskich ale już dziś to była kompromitacja niestety...a i w BL ostatnio mamy problemy z wygrywaniem.
26.04.2017 23:35
no i mamy powtórkę z finału LM w 2012r na AA gdzie byliśmy zdecydowanie lepsi a ostatecznie to rywal zgarnął puchar i zwycięstwo. To samo dziś do przerwy powinniśmy prowadzić dwoma bramkami a znowu jesteśmy jakoś mało skoncentrowani i nieskuteczni. Odpadamy z drużyną słabszą i tutaj nie możemy mieć pretensji do sędziów tylko sami do siebie. Lewandowski dwa razy sam na sam, Martinez w słupek, Robben z kilku metrów w obrońcę...
26.04.2017 23:22
jeśli zagramy na 100% mobilizacji to BVB jest bez szans i mogą sobie wystawiać kogo chcą, tym bardziej że mecz jest na AA, nie daje jakichkolwiek szans Borussi po tym co zobaczyłem w dwumeczu jesteśmy zdecydowanie mocniejszą drużyną nawet bez Neuera.
26.04.2017 16:22
130 mln za Mbappe to jest szaleństwo, Monaco ustawiło ceny zaporowe, zobaczymy jak po sezonie tym gwiazdeczkom poodbija sodówka i sami będą chcieli odejść do największych klubów.
26.04.2017 09:44
Z taką defensywą jaką mają w tym sezonie BVB to oni niczego nie wygrają.
25.04.2017 21:59
Hahaha Chelsea i jeden z faworytów? oglądam tą całą przereklamowaną Premierleague i nie widzę szczerze drużyn które mogłyby w dwumeczu zagrozić wielkiej 4 czyli Real, Bayern, Barca czy Juve.
Jeszcze muszą upłynąć lata świetlne aby te drużyny były na takim poziomie.
Piszesz Monaco, tak to wielkie zaskoczenie ale to koniec, Juve nie pokonają, półfinał to jest ich szczyt marzeń bo mieli szczęście w losowaniu że nie trafili na wielką czwórkę dopiero teraz zobczymy ile to Monaco jest warte.
MUN z Jose w roli głównej nic nie zdziałają, mają przereklamowanego trenera który już dawno się wypalił.
25.04.2017 20:45
MUN i faworyt do wygrania LM, weź się nie ośmieszaj chłopie.
Na ten moment jest tylko kilka klubów które mogą wygrać LM tj. Bayern, Real, Juve, Barcelona, Atletico.
Na ten moment i jeszcze przez kilka lat nikt nie ma i nie będzie miał szans na zwycięstwo.
Są to drużyny budowane latami, nie 2-3 sezony a 7-8 lat, MUN ma w składzie kilka perełek jednak jest to drużyna ze słabymi pkt.
25.04.2017 16:04
Też jestem zdania że byłby to idealny transfer ten Sanchez, pomimo tego że ma 28 lat to uważam że jest to pewniejszy zakup niż jakiś wielce utalentowany młokos.
Jeśli udałoby się go wykupić z Arsenalu za 30mln to byłaby to mega promocja ala Świąteczna.
25.04.2017 16:00
Walker byłby dobrym kandydatem ale on z Wysp się nie ruszy a kierunek Niemcy to pomysł raczej śmieszny.
No to jeśli Silva kosztuje 70mln no to możemy go już skreślić z listy. Nie wydamy tyle hajsu a z drugiej strony nie jest tyle wart. No to pozostaje Sanchez i też zapewne drogi Carasco.
24.04.2017 20:27
szczerze to chciałbym 2 transfery - Bernardo Silva i Alexis Sanchez, obaj świetni skrzydłowi gotowi na grę w podstawowym składzie, wtedy sprzedajemy Costę a Comana można wykupić i wypożyczyć.
Alexis byłby też świetnym zmiennikiem Lewandowskiego.
Bernardo Silva kosztowałby ok 45 mln a Alexis ok 60mln
2 transfery ok 100mln przy czym za Costę może udałoby się nam dostać te 40 mln. Zatem na zakup tych zawodników wydajemy ok 60 mln plus pensje.
24.04.2017 18:18
jeśli dostaniemy za niego 40mln to brać i nie pytać o więcej. Dołożyć te 20mln i kupimy Sancheza
24.04.2017 18:11
Masz zerowe pojęcie o piłce nożnej skoro porównujesz tych dwóch zawodników do siebie, Toni to typowy cofnięty rozgrywający zawodnik który cofa się głębiej po piłkę i potrafi zagrać 30m podanie na nos, w dodatku stałe frg gry oraz strzały z dystansu to jego wielka broń.
Thiago to zawodnik, taka typowa 8, zawodnik grający bardziej ofensywnie, sprawdza się też jako 10-tka.
W miejsce Kroosa do Bayernu przyszedł Alonso a nie Thiago.
Jeden i drugi to klasa światowa, Bayern popełnił błąd sprzedając Toniego i wzmacniając rywala.
23.04.2017 23:32
Pojęcia to ty nie masz bo Alonso gra na pozycji Kroosa i to właśnie Hiszpan przyszedł w miejsce Niemca.
Co mnie obchodzi jaki był Alonso w wieku 25 lat? Bayern go kupił jak miał grubo ponad 30.
Sprzedając Kroosa trzeba było znaleźć godnego następcę a nie emeryta Alonso.
23.04.2017 23:24
ale gadanie Kroos to świetny piłkarz dużo lepszy niż Alonso, który w Bayernie człapie a nie gra. Pisanie takich bzdur zostawcie dla siebie. Jest akurat typem takiego zawodnika że podaję z cm precyzją, wy byście chcieli żeby dryblował jak Messi, strzelał jak Ronaldo a grał głową jak Godin co?
Ja tam bym go chętnie w Bayernie oglądał tym bardziej że to Niemiec a nie dostaliśmy w spadku dziadka Alonso.
23.04.2017 23:10
Dziś to przede wszystkim zawiódł Zidane, bo gdyby Ronaldo zagrał napastnika a za bezproduktywnego i najsłabszego zawodnika na boisku czyli Benzemę oraz Bale wpuścił swoją młodzież to Real miałby już praktycznie tytuł w kieszeni.
Messi to geniusz, to co dziś zagrał to kosmos.
23.04.2017 23:06
Nie było spalonego przy golu Casemiro! Jednak tak jak z Bayernem Casemiro powinien wylecieć z boiska a on będzie się śmiał po meczu bo strzelił gola.
Widać że Enrique wzoruje się na grze Bayernu, gracze Barcelony długo przetrzymują piłkę, nie dają wcale nią grać Realowi, wracając do Marcelo jest to świetny piłkarz jednak jego zachowanie budzi już od lat wątpliwości, potrafi w chamski sposób sfaulować np dziś Messiego, a w meczu z Bayernem czepiał się Robbena.
Real jest dziś do ogrania dopóki Ronaldo nie wejdzie na pozycję napastnika hehe
23.04.2017 21:40
Werner? śmiechu warte. Bayern gra techniczną piłkę Werner nie pasuje do stylu grania Bayernu.
Zobaczymy jak dziś sobie poradzi Barcelona w Madrycie, my zagraliśmy tam genialne spotkanie, przegraliśmy tylko z sędziami a nie z Realem Madryt.
23.04.2017 20:13
Już dawno pisałem że nasz scouting leży, szkolenie młodzieży zupełnie padło i jesteśmy w czarnej dziurze.
Od kliku lat mogliśmy spokojnie szukać następców Robbery: ominęli nas tacy gracze jak Hazard, DiMaria, Bale, Alexis Sanchez, Draxler, Sane itd tych piłkarzy spokojnie można było kupić dużo wcześniej za dużo niższe kwoty ale nie.
23.04.2017 17:20
Modrić, zamknij japę i ciesz się z tego co masz bo już sezon Realu powinien być zakończony odpadnięciem z LM.
23.04.2017 17:15
brakowało wczoraj jak dla mnie Lahma na prawej obronie, Rafa współpracował z Robbenem ale para Lahm- Robben na prawej flance to niesamowita siła. Jeśli naprawdę Bayern myśli o zwycięstwie w LM to koniecznie musi kupić klasowego prawego obrońcę a nie stawiać tam Kimmicha.
Problem jest na lewej stronie bo Ribery może być tylko jokerem wchodzącym z ławki a Coman na ten moment jest od Frąka słabszy, Robben jeszcze spokojnie pogra sezon na najwyższym poziomie.
On jest genialny.
23.04.2017 10:06
Z Bernatem w obronie na BVB? kiepsko to widzę...
23.04.2017 10:00
niestety ale widać po naszych że zeszło z nich powietrze po meczu z Realem piłkarzom spadły morale.
Mam nadzieję że uraz Alaby nie jest groźny to samo z Frąkiem.
Po dzisiejszym meczu potwierdza się że Rafinha i Bernat są za słabi na Bayern nawet jako zmiennicy.
Bernat po raz kolejny pokazuje że do Bayernu nie pasuje i po sezonie powinien odejść.
Te pieniądze jakie otrzymamy ze sprzedaży spokojnie wystarczą aby kupić wartościowego zmiennika lub konkurenta Alaby, który też jakoś stanął z rozwojem.
22.04.2017 18:09
Oceńmy pracę Ancelottiego po sezonie a nie w trakcie.
Dla mnie BL oraz PN to "must have"
Martwi mnie inna sprawa...czy Ancelotti to odpowiedni człowiek do zbudowania nowego Bayernu, bo niewątpliwie odejście Lahma i Alonso oraz coraz starsza kadra Bayernu to dowód na to że Bayernowi potrzebni są nowi jakościowi piłkarze.
22.04.2017 14:57
to byłby dobry transfer.
22.04.2017 12:22
czysta kurtuazja tego pseudo trenera.
22.04.2017 11:40
Jeśli nie kupimy Verratiego to Modrić byłby dobrym zakupem. Kimmich jest jeszcze za młody na podstawowy skład a Sanches najlepiej jakby poszedł na wypożyczenie jeśli nie poprawi swojej formy.
Co do Modricia jestem na tak.
21.04.2017 18:18
Ancelotti moim zdaniem dał tylko ciała z Renato, jeśli obronimy tytuł w BL i wygramy PN to uważam że Carlo zrobił dobrą robotę. Tak naprawdę dostał ten sam zespół co Pep tylko i aż o rok starszych Panów....nie będę wymieniał nazwisk bo każdy wie.
Tak naprawdę kolejne dwa sezony pokażą czy Carlo będzie przez nas kibiców Bayernu pozytywnie kojarzony czy raczej nie. Carlo musi uporać się z luką jaka powstanie po odejściu naszego kapitana Lahma na prawej obronie, w środku pola ciekawi mnie czy postawi na młodego Kimmicha czy Bayern jednak sięgnie po Verrattiego no i co ze skrzydłami? Trzeba kupić przynajmniej jednego godnego pierwszego składu skrzydłowego ale uwaga !!! który byłby lepszy od Riberiego w tym momencie. To wielka sztuka ale obawiam się że zawodnicy tacy jak Brandt są gorsi od leciwego Frąka.
Skrzydła muszą być mocno obsadzone no chyba że Ancelotti będzie chciał zmienić filozofię gry Bayernu w co wątpię.
20.04.2017 20:53
Ancelotti powinien zbudować nowy Bayern od obrony. Wczoraj widziałem jak Juve świetnie się broni. Jest to drużyna która dzięki fantastycznej obronie może wygrać LM i jak dla mnie stają się faworytem nr 1.
My niestety gramy piłkę ofensywną, mamy duże posiadanie piłki ale wiąże się to z ryzykiem w kontrach oraz tym że sędziowie pomylą się w zakładaniu pułapek ofsajdowych.
Indywidualnie mamy świetnych piłkarzy w defensywie - trzeba kupić prawego obrońcę i coś zrobić z Alabą bo ten chłopak gra coraz gorzej na lewej obronie. W środku mamy świetnych stoperów.
Odmłodzenie składu spowoduje że nasi piłkarze nie będą tylko grać dostojnie, będzie więcej ruchu z przodu. Nie możemy mieć ciągle piłki przy nodze, chciałbym widzieć Bayern grający wysoko presingiem, Bayern grający z kontry bezpośrednimi piłkami prostopadłymi do przodu.
20.04.2017 14:25
Mbappe -hahaha koleś nigdy nie przejdzie do Bayernu, on w tej chwili wyceniany jest na grube mln a żeby go kupić to trzeba 2x tyle zapłacić.
Griezmann z Lewandowskim to byłby duet marzeń ale nierealny ten transfer.
20.04.2017 14:04
Dla mnie Kimmich ma wielki talent, to może być ulepszona wersja Mascherano. To nie jest prawy obrońca, już jednego zawodnika Bayernu umieściliśmy na nie swojej pozycji - Alaba. Szukajmy prawych obrońców: Heinrichs, Semedo, Sidibe, Vrsajlko, Bellerin, Aurier, Walker, Coleman.
Lista jest naprawdę długa tylko co niektórzy mogą kosztować więcej niż 30 mln.
20.04.2017 13:55
jasne że potrzebujemy zmian kadrowych, nasza gra przypomina trochę grę starszych Panów, asekuracyjnie i dostojnie, czas na świeżą krew, Koniecznie prawy obrońca i to z najwyższej półki jeśli nadal chcemy grać skrzydłami. Wreszcie Kimmich czy Sanches będą mogli grać więcej po odejściu Alonso. Trzeba teraz postawić na któregoś z nich lub kupić takiego grajka jak Veratti.
Koniecznie zmiennika dla Lewandowskiego no i skrzydłowy np Carasco lub Hazard
19.04.2017 23:45
ani Coman ani Brandt czy Costa to nie są piłkarze na podstawowy skład, jeśli mamy Frąka na rezerwie który wniesie dużo w 60 min to potrzebujemy zawodnika klasy światowej, jeśli nie chcemy Comana to nie ma co go wykupywać i bawić się w takie tam targowiska.
O ile wiem to Sanchez z Arsenalu jest już po słowie z Guardiolą i ma dostać niebotyczne zarobki.
Powinniśmy się zainteresować Carasco nawet jeśli piłkarz miałby kosztować 60mln
19.04.2017 23:31
Kassai to kawał skurwysyna co się podłożył Realowi i za to powinien otrzymać dożywotni zakaz sędziowania meczów w LM, niech spierdala sędziować do ekstraklasy Węgier, jestem pewien że poszedł wałek a sędzia dostał mamonę.
Pisanie że Robben oszukał sędziego to jest kpina, Casemiro trafił w nogę Robbena a nie w piłkę ludzie drodzy.
19.04.2017 17:31
Brawo Arjen !!!
19.04.2017 17:14
ale bzdurne pisanie, Bayern odpadł bo zagrał słabo 1 spotkanie...chyba są dwa mecze ćwierćfinałowe i Bayern zagrał rewanż o wiele lepiej niż w Monachium, nie wiem dlaczego sędziowie pomogli piłkarzom Realu? Może bali się że twierdza Berabeu upadnie?
19.04.2017 17:13
Dla mnie sprawa jest prosta - Casemiro za faul w polu karnym na Robbenie dostaje 2 żółtą kartkę i wylatuje z boiska. Mamy 1:0 Lewandowskiego i gramy w przewadze jednego zawodnika do końca meczu.
Zostaje ok 30 minut gry i Bayern strzela kolejne gole...i to my awansujemy. Po co wracać do spalonych, których zapewne by nigdy nie było.
19.04.2017 17:07
o jakich błędach Carlo piszesz? Moim zdaniem trener nie popełnił błędów, zmiany były trafne i w odpowiedniej chwili. Lewandowski musiał zejść aby wprowadzić Kimmicha.
19.04.2017 10:06
Ten mecz przejdzie do historii, tej niechlubnej, bo aspekt sportowy to mecz z najwyższej półki. Mam nadzieję że komisja dyscyplinarna zajmie się to sprawą aby już więcej nie było przekupionych sędziów.
19.04.2017 10:04
Nie rozumiesz pewnych rzeczy, Kimmich wszedł na boisko jak Real grał w przewadze zawodnika to o jakim ty porównaniu piszesz z Alonso? Druga sprawa , ile razy trzeba niektórym powtarzać że Muller to nie jest typowa 9-tka, nie jest to kompletny napastnik grający tyłem do bramki? Tomek to jest nasz cudowny talizman ale musi grać z Lewym a Thiago powinien grać cofniętego pomocnika a nie wysuniętego razem z Vidalem. Już mam dość tekstów typu że Muller nic nie gra a Bayern powinien go sprzedać. Jeśli ktoś to pisze to nie jest kibicem Bayernu. Tomek to wychowanek klubu, trzeba mu pomóc w odzyskaniu formy, nie można od tak skreślić tego gracza bo nie strzela bramek.
19.04.2017 01:13
Musimy kupić takiego Frąka jak miał te 24 lata i to co on wtedy wyprawiał z obrońcami...marzenie.
Taki zawodnik jest nam potrzebny bo o Robbena to ja się nie martwię na kolejny sezon, Costa powinien zostać sprzedany a Coman jako uzupełnienie składu.
Naprawdę dziś zawodnicy i trener Ancelotti wykonali swoją robotę na 5+, pamiętajmy że graliśmy z Lewym w 70% i parą stoperów z urazami. Teraz ciekawi mnie na ile czasu oni wypadną z gry, bo Mats biegał kulejąc a Boa miał problemy z przywodzicielami. Lewy też widać było jak oszczędza bark i to nie był ten lewy jakiego znamy a mimo to zagrał fanie w Madrycie no i strzelił gola z karnego wreszcie.
19.04.2017 01:06
Nie zgodzę się z kolegą niżej, jedziesz na Tomka czy Alabę a dla mnie dziś beznadziejny był Alonso i to Kimmich powinien dziś zagrać od 1 minuty. Muller gdyby mógł zagrać wreszcie z Robertem to napewno coś by jeszcze strzelili do 94 minuty.
19.04.2017 00:50
Poziom sędziowania w tegorocznej LM jest zawstydzająco słaby, w każdym meczu olbrzymie kontrowersje i pomyłki a Uefa nic, tylko przelicza zarobione pieniądze, chyba jest ktoś odpowiedzialny za pracę sędziów?
Jeśli jak najszybciej nie zlikwidujemy tego problemu to sędziowanie będzie nieczyste i coraz słabsze.
W meczu Realu z Bayernem Kassai mylił się praktycznie tylko na korzyść Realu. Czy jest to przypadkowe? wątpię. Oglądałem powtórki i nie potrafię zrozumieć dlaczego Casemiro nie otrzymał 2 żółtka przy faulu na Robbenie w polu karnym? Wrócę do 1 meczu w Monachium kiedy za faul na Ronaldo w środku pola Martinez otrzymuje 2 żółtą kartkę. Tutaj Węgier powinien wywalić Casemiro z boiska.
19.04.2017 00:43
Jestem dumny z tej drużyny pomimo że zbytnio nie wierzyłem w awans, który przegraliśmy w Monachium tak naprawdę. Chłopaki pokazali dziś niesamowity charakter i ducha walki. Jestem dumny że jestem kibicem najlepszej drużyny Bayernu Monachium.
19.04.2017 00:30
Jednym słowem SKANDAL !!!
Nasi zawodnicy rozegrali bardzo dobre zawody i gdyby nie sędzia który ewidentnie szukał okazji aby osłabić Bayern jestem pewien że awansowaliby do półfinału.
To co wyprawiał sędzia Kassai i jego koledzy liniowi przejdzie do niechlubnej historii.
Nie widziałem jeszcze nigdy aby sędziowie na takim poziomie gwizdali tylko w jedną stronę, pomyłki się zdarzały i zdarzają jednak w tym meczu Kassai mylił się tylko na korzyść Realu.
19.04.2017 00:28
no i jest świetnie Panowie.
18.04.2017 19:20
Onet pisze że Cr7 może nie zagrać bo narzeka na ból kostki, ciekawe czy jest w tym coś wiarygodnego?
18.04.2017 19:03
3:2 dla Bayernu i awansujemy tylko strzelić 3 bramki Realowi w takim meczu i w Madrycie to rzecz rodem z sci-fi.
Real u siebie to zapora taka jak Bayern w Monachium, tyle że czasami zdarza się słabszy dzień i lepszy przeciwnik.
Trzeba wierzyć że dziś poprostu Bayern będzie lepszy i udowodni to na boisku.
18.04.2017 11:31
trzeba sobie otwarcie powiedzieć - na obronę Bayernu nie ma co liczyć jutro, trzeba grać ofensywnie i strzelać bramki, a myślenie żeby nie stracić gola w Madrycie można sobie odłożyć na bok.
Liczę jutro na Ramosa, trzeba go sprowokować żeby obejrzał czerwoną kartkę.
17.04.2017 23:46
dlaczego strzelał Vidal? bo był delegowany przed meczem, bo były ustalenia kto strzela, Vidal czuł się pewnie a to świetny strzelec, ma petardę w nodze. Niestety zawiódł jak Tomek rok temu, na tym poziomie i z takim rywalem trzeba niestety każdą sytuację wykorzystywać a rzut karny to w 90% bramka.
Tematem jest czy wystawiać Thiago na pozycji nr 10 czy podwieszonego Mullera?
Thiago był dla mnie jednym z najsłabszych zawodników w Monachium albo inaczej może - pokładałem w nim bardzo duże nadzieję i najbardziej mnie zawiódł dlatego jeżeli mamy strzelać gole to wypuścić od 1 min Thiago czy Muller który wg mnie szybciej strzeli gola niż Hiszpan. Muller będzie więcej biegał i walczył a Thiago pokaże się raz na jakiś czas że jest że gdzieś biega...
17.04.2017 13:11
Piłka nożna jest tak nieprzewidywalna i za to ją kochamy, na takim poziomie małe detale robią różnice. W Monachium po 1 połowie powinno być dla Bayernu 3:0 , rażąca nieskuteczność Vidala spowodowała że mecz przegraliśmy gdzie? w Monachium, w miejscu gdzie mieliśmy zdeklasować Real, gdzie miała być Monachijska remontada, gdzie miał przejechać Bawarski walec...Real może myśleć tak samo, gramy u siebie nic złego nie może nam się stać, kwestia tylko ile bramek strzeli Ronaldo i spółka...
Oby się mylili jak my wszyscy tydzień temu.
17.04.2017 13:04
musimy mądrze grać i wcale nie na hurra do przodu, trzeba to rozegrać taktycznie, wierzę że Carlo swoim doświadczeniem pokieruję zawodnikami mądrze. Trzeba czymś zaskoczyć Real, nie możemy być przewidywalni jak w Monachium i grać mądrze.
17.04.2017 12:54
no coś Ty, jeśli Robbery poprowadzą Bayern do zwycięstwa w LM to Bayern ich nie wymieni i nadal nie będziemy potrzebowali skrzydłowych bo przecież są w razie kontuzji Costa i Coman.
Ribery i Robben przedłużyli swoje kontrakty o rok, Comana trzeba wykupić a Coscie podziękować, chętni za 30 mln się na pewno znajdą. Warto by było dokupić skrzydłowego który z miejsca zająłby miejsce w podstawowym składzie.
16.04.2017 22:56
czytając twoje komentarze josh1982 to można się kompleksów nabawić. Nikt ci nie każe czytać moich wpisów. Patrząc na składy personalne Realu i Bayernu to niestety wyglądamy jak ubodzy krewni, Real ma zawodników wartych grube mln a my opieramy swoją siłę wciąż na Riberym i Robbenie a chcemy ich zastąpić przeciętnym Costą czy dzieciakiem Comanem. Zarząd daje ciała na potęgę i mam nadzieję że mecz z Realem uświadomi trochę naszym działaczom że aby wygrać LM to trzeba mieć gwiazdy światowego formatu a nie wynalazki z Ukrainy. Jedyny udany transfer ostatnich lat to Lewandowski.
16.04.2017 22:21
ta , sędzia wygra nam mecz rzeczywiście bardzo dobre podejście, to jest prawdziwy sprawdzian dla Bayernu a szczególnie dla piłkarzy. Ten mecz da nam odpowiedź czy trzeba budować nowy zespół czy nadal opierać się na doświadczonych piłkarzach.
16.04.2017 20:14
Myślę że zagrają, jak to Boa mówił że on to zaryzykuje bo to mecz sezonu. Zawodnicy muszą zaryzykować i pokazać że mamy jaja i możemy wygrać z każdym i wszędzie.
16.04.2017 16:37
bo nasz zarząd to cioty i tyle w temacie, rozumiem że oszczędzanie i trzymanie pasa ale jak jest zawodnik który wniósłby wiele jakości do zespołu to się go kupuje i tyle w temacie chociażby kosztował te 50 czy 70 mln. Zarabiamy co roku kokosy na LM, ostatnie rozgrywki kończyliśmy co roku w półfinałach albo wyżej, na co zarząd trzyma tą kasę? Bayern potrzebuje wzmocnień ale już sezon temu czy dwa, kto do nas przyszedł? Costa? Coman? to nie są zawodnicy do 1 składu. Mieliśmy na wyciągnięcie ręki DeBruyne czy Sane, to nie bo byli drodzy, Costa był tańszy bo 30 mln kosztował, no a teraz wychodzi ta różnica na boisku.
Wkurza mnie takie coś bo niedługo jak Robbery odejdzie, Lahm to będziemy grali przeciętniakami typu Brandt lub Rudy.
16.04.2017 14:31
tylko że nikt nie zauważa różnicy, nasi skrzydłowi którzy stanowią o sile drużyny czyli Robbery są coraz starsi i z każdym sezonem ich szybkość i wytrzymałość zwyczajnie spada. Jeszcze sezon czy dwa temu to i Lahm biegał więcej i grał co mecz, jeszcze za Pepa to wszystko funkcjonowało przez 90 min, teraz już sił naszym starszym gwiazdom na cały mecz nie starcza.
16.04.2017 10:08
ja nie widzę w tym chłopaku wielkiego talentu jak na razie.
16.04.2017 10:03
oczywiście że mija, popatrz jakim piłkarzem był kiedyś CR7 a teraz? teraz jest tylko i aż egzekutorem, kiedyś to on nakręcał drużynę swoimi rajdami i zwodami. Gra w Realu, ma świetnych piłkarzy którzy kapitalnie mu wrzucą piłkę w powietrzu bądź po ziemi a Ronaldo zamienia je w gole.
Nasz kapitan jest znakomity pomimo swojego wieku, jednak nie jest już tak dynamiczny oraz wytrzymały. Może grać na pełnym gazie ok. 60 minut i sam czuje że więcej drużynie dać nie może.
Zgadzam się z tym że mógłby spokojnie pograć jeszcze sezon. Akurat Rafinha jest lepszy w defensywie niż w akcjach ofensywnych, ale ze swoich zadań w obronie wywiązuje się rzetelnie.
No właśnie, Bayern nie potrafi bronić i to jest jego zmora od dawna, nawet za Juppa gra defensywna była piętą achillesową ale wtedy mieliśmy niezłych przecinaków w środku pola.
16.04.2017 00:33
Bayern gra specyficzną piłkę, jak żadna drużyna w Europie. Nikt już tak nie gra. Staramy się tworzyć atak pozycyjny po to aby rywal nie miał piłki przy nodze. Nasza linia pomocy jest zbyt czytelna w swojej grze.
Gramy zbyt schematycznie a gra bez piłki kuleje. Na to wszystko ma wpływ generacja naszych piłkarzy i styl budowania drużyny od kilku lat. W następnym sezonie czas zmienić styl grania Bayernu poprzez wymianę pokolenia piłkarzy. Pokolenie Riberiego i Robbena oraz Lahma i Alonso niestety nie da nam upragnionego zwycięstwa w LM, to ostatni sezon w którym mogli oni coś zwojować. Bayernowi potrzebny jest dopływ świeżej krwi, piłkarzy młodszych, spragnionych sukcesu. NIkt nie ma monopolu na wygrywanie. Pokolenie Robbery dostarczyło nam wiele lat niesamowitych emocji i zwycięstwa w LM ale ich czas pomału dobiega końca z czym ciężko nam żyć i kibicować.
15.04.2017 23:52
no rzeczywiście zapomniałem...o tym Lewandowskim, bo już myślę o meczu we wtorek kurka wodna.
15.04.2017 14:33
no tak ale Boa jest w tym sezonie cienki jak nie powiem co...ale wolę jego na stoperze niż Bernata na lewej obronie bo to już zupełne dno w obronie.
15.04.2017 14:31
jestem pewien że Carlo da dziś odpocząć kluczowym zawodnikom, pamiętajmy że mamy w Bayernie zawodników którzy potrafią grać co 3 dni - Lewy, Robben, Alaba,Muller a przecież mamy też zawodników rezerwowych takich jak Rafinha, Bernat, Kimmich, Sanches, Coman, Costa, Gotze, Benko.
Lewandowski powinien dziś wejść na boisko, przynajmniej na te 15-20 minut.
15.04.2017 09:14
a to nie oznacza że Verratti by się nie sprawdził w Monachium.
Jeśli zarząd planuje Kimmicha dać na prawą obronę no to Marco byłby idealnym następcą Alonso.
14.04.2017 23:02
dlaczego pomarzyć? trzeba sypnąć kasą i tyle w temacie, chociaż ja widzę następcę Alonso w postaci Kimmicha.
14.04.2017 21:56
z naszą obroną a szczególnie beznadziejnym Boatengiem to jest to bardzo możliwe.
Niech strzeli nawet 2 bramki a my im strzelimy 4 i awansujemy haha
14.04.2017 20:20
o tak, na tego zawodnika warto wydać nawet i 50 mln ale on jest na szczycie życzeń Barcelony więc wątpię aby wybrał Bayern Monachium.
14.04.2017 20:18
mam być szczery to wolę słabego Boatenga na stoperze niż beznadziejnego Bernata na lewej obronie...
Alaba musi zagrać na lewej obronie, nie ma wyjścia.
14.04.2017 19:20
Dokładnie, zbieramy siły i myśli tylko na Real, nadchodzi dzień zemsty i w najsilniejszym składzie i z Lewandowskim czekają nas niesamowite emocje we wtorek. To będzie mecz prawdy dla zawodników i trenera. Bayern jest pod ścianą, nie ma mowy o grze na alibi, przyjeżdżamy na SDB aby strzelić bramki, najlepiej jak najwięcej co nie będzie łatwym wyczynem ale nie niemożliwym. Real zapewne nie będzie parł do przodu bo wiedzą że to Bayern będzie musiał.
14.04.2017 19:15
Wszyscy się wyśmiewali z Juventusu że kupili prawie 30 letniego Higuaina za ponad 90mln a teraz jeśli to miało być te brakujące ogniwo żeby wygrać LM to wszyscy będą stukać się w czoło i odszczekiwać...
Trzeba mądrze kupować, Juve jest dla mnie w tej chwili przykładem. Pozbyli się Vidala, Pogby, Teveza, odszedł Pirlo - wydawało się że Juve się sypnie i będzie średniakiem. A tutaj proszę transfery Dybali, Sandro, Mandzu, Alvesa,Pjanica, Pjacy itd i Juventus jest w tym sezonie bardzo mocną ekipą, zbalansowaną i zbudowaną od obrony tak jak należy.
14.04.2017 16:11
Panowie a ja bym z tymi gwiazdami to nie przesadzał, City i PSG ma gwiazdy i co? Odpadają raz za razem z LM i to wcześnie. Liczy się zespół, zaangażowanie i mądry trener. Oczywiście drużyna musi posiadać jakość i umiejętności zawodników muszą być wysokie aby wygrać LM lub dojść do półfinału. Bayern posiada tą jakość tutaj potrzeba 2-3 transferów i mądrej głowy szkoleniowca. Prawy obrońca, skrzydłowy i napastnik są nam potrzebni w następnym sezonie. Chciałbym aby Lewandowski który zbliża się do 30-tki nie był nadmiernie eksploatowany - ideałem byłby Sanchez. Skrzydłowy jest do wzięcia z Monaco - Bernardo Silva.
14.04.2017 11:55
Też uważam że nie są to zawodnicy godni gry w pierwszej jedenastce Bayernu.
Dlaczego nie skupimy uwagi na zawodnikach z Bundesligi?
Haverts, Heinrichs, a na lewą obronę Jonas Hector
Szkoda że nie postaraliśmy się o Sancheza z Arsenalu który podobno już dogadał się z City.
14.04.2017 11:46
Widzę że optymizm wzrósł wśród kibiców Bayernu. Z Lewandowskim w ataku Bayern jest mocniejszy o 30%
14.04.2017 00:13
Bez Lewandowskiego nie mamy o czym pisać, Hummelsa też będzie ciężko zastąpić ale tutaj mógłby zagrać Alaba a na lewej obronie poważny test przejdzie Bernat. Za Alonso postawiłbym na Kimmicha z Vidalem lub Thiago z Vidalem a w ataku Lewy z Tomkiem, na skrzydłach Robbery.
13.04.2017 19:03
Jeśli wrócą Lewy z Hummelsem a reszta składu nie złapie kontuzji to będziemy świadkami znakomitego meczu we wtorek. Musimy pokazać charakter i podjąć wyzwanie. Już kiedyś wyeliminowaliśmy Real na ich stadionie, w rzutach karnych. Teraz potrzebujemy zwycięstwa i min. 2 bramek wbitych Realowi.
Liczę że nasi chłopcy podejmą wyzwanie, nie mamy nic do stracenia trzeba zagrać odważnie i ofensywnie.
13.04.2017 18:39
@karl1985
Bayern całkowicie zdominował Real w 1 połowie, Madryt nie stworzył sobie klarownych sytuacji, oczywiście nie było to tak widoczne jak w meczu z BVB ale po 1 połowie spokojnie powinniśmy prowadzić 2:0
Uważam że zespół idealnie zrealizował założenia taktyczne trenera Ancelottiego, przede wszystkim nie mieliśmy stracić gola i to się udało. Dla mnie to był koncert patrząc na bezradny Real w 1 połowie.
Kroos i Modrić oraz BBC zagrało przeciętnie, Real wygrał dzięki bocznym obrońcom oraz świetnej zmianie jaką dał młody Asensjo. Oczywiście egzekutorem był CR7 ale jakie dostawał piłki...
13.04.2017 13:53
Ja jestem zdania że gdyby grał w pełni sprawny Lewandowski to Bayern po 1 połowie wygrywałby przynajmniej 2 bramkami, to co zagrał Bayern w 1 połowie to koncert. Real był całkowicie bezradny, wszyscy piłkarze Bayernu harowali po całym boisku, nie wiem co było by w 2 części gdybyśmy do przerwy prowadzili 3:0
Taka jest piłka, i nie zgodzę się że Real był lepszy, nigdy w życiu oni przyjechali się bronić i za wysoko nie przegrać, sam Ramos w wywiadzie mówił że jest w szoku że uyskali tutaj taki wynik bo to jest prawdziwa twierdza i bardzo ciężko się gra w Monachium. To jest prawdziwe fatum że najlepszy zawodnik sezonu przed najważniejszym meczem sezonu łapie uraz i nie gra...
13.04.2017 13:26
Lewandowski jest lekarstwem na grę Bayernu, myślę że gdyby wczoraj zagrał to Bayern na pewno by tego meczu nie przegrał, jaki byłby wynik tego nikt nie jest w stanie napisać ale ten mecz mógł się potoczyć zupełnie inaczej. Bayern z Lewandowskim i Mullerem w składzie jest jakieś 40% mocniejszy zatem przewiduje że po 1 połowie Real schodziłby z 2 bramkami w plecy. W 2 połowie zapewne Martinez by nie wyleciał a Bayern kontrolowałby mecz odpowiadając kontrami. Mogło by być 2:2 ale też i 4:1 dla naszych.
13.04.2017 13:21
nie jest tak prosto zbudować zespół na miarę zwycięstwa w LM, robi to tylko Real bo pompuje niesamowite pieniądze w transfery i trenerów zmienia jak rękawiczki. Bayern to całkowite przeciwieństwo - oszczędność i rozwaga choć ta ostatnia cecha mocno podupadła. Uważam niektóre transfery jako nietrafione, dołożenie większych pieniędzy już Bayernowi wyszłoby na dobre.
Sane czy DeBruyne a wcześniej Hazard czy Aguero to były nazwiska do wyciągnięcia. Dziś z takimi graczami Bayern byłby mocniejszy.
13.04.2017 13:16
Ribery zarobił dla nas karnego, czego Ty jeszcze chcesz? Ribery dopóki miał siłę grał świetnie, zobacz ile przebiegł w 1 połowie - najwięcej ze wszystkich piłkarzy Bayernu, walczył wracał do obrony, Zagrał świetnie.
Ribery i Robben zagrali bardzo dobrze w 1 połowie - dla mnie najlepsi zawodnicy plus Vidal.
Już wcześniej pisałem że najsłabszą naszą formacją jest środek pomocy - Alonso i Thiago, Pierwszy już odchodzi na emeryturę a nad Thiago to bym się zastanowił bo Barcelona chce go do siebie więc niech dają te 90 mln i do widzenia !
13.04.2017 11:28
dokładnie, Muller zagrał wczoraj tak jak to sobie wyobrażałem, wkurzające było to że ani Robben ani Thiago póżniej nie chcieli z nim grać choć chłopak się starał i wybiegał na wolne pozycje. Mogę się założyć że gdyby tam był Lewandowski to dostałby piłkę.
To naszej pomocy należy się reprymenda od trenera, wszyscy piszą na Mullera a co zagrał Thiago czy Robben w 2 połowie?
13.04.2017 11:13
jeśli spojrzeć realnie i zdrowo na umyśle to nie mamy większych szans w Madrycie, ale gdy spojrzymy na to ile piłka już widziała w historii przedziwnych zwrotów i nieoczekiwanych sytuacji to szansa jest.
Real może poczuć się zbyt pewnie, szkoda że na Ramosie nie zarobiliśmy kartki, za to kochamy piłkę że jest nieobliczalna i trzeba liczyć we wtorek na nieobliczalny Bayern ale tylko z Lewandowskim w składzie.
13.04.2017 11:09
wracając do sytuacji z Martinezem to nie jestem do końca pewien czy ten drugi faul był na drugą żółtą kartkę, włoski sędzia przesadził i zbyt pochopnie wyrzucił Hiszpana z boiska. W takim meczu trzeba czuć grę a sędzia ewidentnie podjął zbyt pochopną decyzję...
13.04.2017 11:01
Jasne że oddanie Kroosa i wzięcie Alonso nie było dobrym posunięciem, tak jak zatrudnienie Guardioli który tak naprawdę nic nie wniósł do Bayernu a pracował na bazie tego co zrobił Jupp czy wcześniej Holender.
Po tym sezonie odchodzą Alonso i Lahm i nie zapominajmy o tym że trzeba znaleźć odpowiednich zawodników na ich miejsce aby Bayern nie stracił jakości. Może to jest początek aby zmienić nieco filozofię gry Bayernu, aby zbudować nowy Bayern na nowych silnych fundamentach?
13.04.2017 10:53
Za dużo mamy obcokrajowców w drużynie, trzeba się wziąć za szkolenie młodzieży i wychowanków którzy zostawią serducho na boisku. Nie podoba mi się postawa Thiago w meczach z najsilniejszymi rywalami, to samo Alonso no ale jemu można wybaczyć bo to już prawie emeryt, Vidal wczoraj pokazał że można walczyć przez 90 minut, i takich graczy nam potrzeba w meczach z najlepszymi, rozumiem że graliśmy w osłabieniu ale dosłownie nasi zawodnicy padli wczoraj tak ok 70 minuty fizycznie. To dowodzi że Bayern czeka zmiana kadrowa i wcale nie musimy kupować 5 czy 6 zawodników klasy światowej.
Nie wiem czy Ancelotti to jest odpowiedni trener aby to on budował nową drużynę. Mamy solidne fundamenty: Neuer - Hummels - Vidal - Lewandowski. Nad resztą trzeba solidnie pomyśleć, poza tym takie wpadki jak z Sanchesem nie mogą mieć miejsca gdzue wydajemy ponad 40 mln na zawodnika który praktycznie nie gra.
13.04.2017 10:46
proszę...nie żartujcie sobie. Czeka Bayern zmiana i kadrowa i chyba trzeba zmienić nieco filozofię gry, przecież od 2010r piłka nożna się niesamowicie zmieniła, trzeba zbudować drużynę od defensywy, którą mamy niesamowicie kadrowo silną: Neuer - Martinez, Hummels, Alaba, Sule, Boateng.
Pomoc potrzebuje świeżości - Vidal jest niesamowity, mamy Thiago, Sanhcesa, Kimmicha, do ataku Lewandowski i koniecznie znakomity drugi napastnik pokroju Dybali lub Griezmanna.
13.04.2017 10:28
a co tutaj wymyślać, gra się tym co się ma, trzon drużyny tworzą zawodnicy którzy w Bayernie byli już w 2010r, z niewielkimi zmianami gramy w sumie to samo. Wszystkie mocne drużyny budowane są od tyłu, Bayern nie. I tutaj nie chodzi o personalia ale o grę, Bayern nie potrafi bronić, mamy piłkarzy którzy wolą grać do przodu i tego są nauczeni od dzieciaka. Z całym szacunkiem dla naszych piłkarzy ale Ci po 30-tce mają najlepsze lata za sobą, a prawdziwy sprawdzian widzieliśmy wczoraj z Realem - Ribery w 65min nie miał już sił, to samo Alonso i Lahm. I to jest tak że nawet wczoraj z Realem mogło się udać gdyby Vidal strzelił karnego i wyszlibyśmy na prowadzenie 2:0, mimo to uważam że w dalszej części meczu Real i tak by dopiął swego i strzelił bramki, nasi zwyczajnie osłabli, to nie jest zespół żeby wygrywać wszystko i ze wszystkimi, mamy za starą kadrę a młodzi mało grają lub wcale.
13.04.2017 10:15
też jestem kibicem Bayernu, ale aby awansować musimy dokonać cudu, Real u siebie praktycznie nie przegrywa, a my mamy niestety ubytki kadrowe i to dość poważne, aby awansować musielibyśmy strzelić przynajmniej dwa gole i wpuścić o jednego mniej...
13.04.2017 01:29
Już sezon LM jest za nami. Czas na przebudowę drużyny, mamy młodych zdolnych piłkarzy a Bayern trzeba zbudować od defensywy, tacy zawodnicy jak Boateng to powinni iść kopać do Anglii - tam puszczają babole.
To samo Alaba, klient który chce grać w środku pola a na lewej obronie gra piach już od kilku sezonów.
13.04.2017 00:24
Dziś zawiodłem się najbardziej na Thiago, Alabie i Boatengu, choć ten ostatni jest po kontuzji to jednak nie jest to stoper klasy światowej jak niektórzy go tutaj obwieszczają, dziś miał udział przy 2 straconych golach. Ten chłop już się chyba nie nauczy ustawiania się względem zawodnika w polu karnym.
Thiago zawodnik czarodziej ale tylko chwilami a Alaba to ja nie wiem, dziś Carvajal go ośmieszał na lewej stronie.
Najbardziej szkoda mi Lahma - to był jego ostatni mecz w LM w Monachium....
13.04.2017 00:14
jak byśmy na wyjeździe przegrali 1:2 to ok ale u siebie to w zasadzie nie mamy szans na awans. Real piłkarsko jest od nas lepszy, mają niestety lepszych piłkarzy w zasadzie na każdej pozycji oprócz napastnika i bramkarza. Mają super rezerwowych, piłkarzy z klasą a u nas wydaje się 40 mln przed sezonem na zawodnika który nawet nie powąchał murawy w meczu z Realem. Brawo zarząd !!!
wykupienie Comana za te ponad 20 mln to dobra inwestycja, na pewno chłopak się będzie rozwijał bo jest bardzo młody a już teraz miewa przebłyski formy.
27.04.2017 15:07
Uważam zwyczajnie że Ancelotti powinien po sezonie wylecieć z Bayernu bo przed sezonem miał określone cele których nie sprostał. Więcej nie trzeba tutaj nic dodawać. Każdy trener ma cele przed sezonem, tak było też w Realu Madryt. Ancelotti miał zdobyć LaLiga oraz obronić tryumf w LM, nie udało mu się więc został zwolniony.
Jeśli pozostawimy Ancelottiego to będzie błąd zarządu, jeszcze raz powtórzę że Bayernowi potrzebny jest Niemiecki szkoleniowiec, który w tym momencie przebudowałby zespół wielkich indywidualistów.
27.04.2017 15:01
To proste Lewandowskiemu przydałby się napastnik, konkurencja w ataku i koniecznie trzeba wystawiać Tomka. Nie wiem dlaczego Ancelotti uparł się na Thiago na pozycji nr 10?
Thiago z Vidalem powinni grać w środku pola obok siebie a Tomek z Lewym w ataku, dlatego zakup napastnika jest konieczny.
27.04.2017 14:55
Lewandowskiemu przydałby się zmiennik a zarazem konkurencja w ataku. Po wczorajszym meczu wcale nie jestem taki pewny że zagrałby w sezonie 2-3 mecze.
27.04.2017 14:48
Thiago to super gość i świetnie że przedłużył kontrakt. Znakomity pomocnik z wielką jakością piłkarską.
27.04.2017 14:46
No proste, mieliśmy zdobyć tryplet a możemy nie wygrać nic w tym sezonie bo drużyna się sypnęła mentalnie.
Jak dla mnie Carlo po sezonie wylatuje i tyle w temacie.
Mieliśmy wygrać LM - nie udało się, mieliśmy wygrać PN - odpadamy u siebie z dziurawą w obronie BVB.
Jak dla mnie Carlo jest skończony w Monachium.
Niech wreszcie zarząd zrozumie że Bayernowi potrzebny jest Niemiecki trener a nie gwiazdorzy z zagranicy !
27.04.2017 08:34
jeśli Lewandowski będzie chciał odejść to niech idzie...nie ma zawodników niezastąpionych a tak szczerze przy całym szacunku dla Roberta to nie jest to zawodnik który zapewniłby nam zwycięstwo w LM. Gra w Bayernie już kilka sezonów i co pokazał w najważniejszych meczach? zawodził i tyle w temacie.
Jeśli mamy go sprzedać bo będzie chciał odejść to niech idzie ale za gigantyczne pieniądze.
26.04.2017 23:53
mamy taki styl, jednemu podoba się utrzymywanie piłki przez 70-80
26.04.2017 23:48
no był lepszym zespołem grając w przewadze...rzeczywiście.
Jestem pewien że poszedł wałek więc daruj sobie pisanie że Real był lepszy.
Zwyczajnie pomógł im sędzia, który był przekupiony i tyle w temacie.
26.04.2017 23:39
po tym meczu rzeczywiście trzeba się głęboko zastanowić nad obsadą Ancelottiego na następny sezon.
Przypomnę że sezon się jeszcze nie zakończył a Carlo miał wygrać z Bayernem 3 trofea.
Z LM i PN już odpadliśmy, co prawda z LM odpadliśmy po ewidentnych błędach sędziowskich ale już dziś to była kompromitacja niestety...a i w BL ostatnio mamy problemy z wygrywaniem.
26.04.2017 23:35
no i mamy powtórkę z finału LM w 2012r na AA gdzie byliśmy zdecydowanie lepsi a ostatecznie to rywal zgarnął puchar i zwycięstwo. To samo dziś do przerwy powinniśmy prowadzić dwoma bramkami a znowu jesteśmy jakoś mało skoncentrowani i nieskuteczni. Odpadamy z drużyną słabszą i tutaj nie możemy mieć pretensji do sędziów tylko sami do siebie. Lewandowski dwa razy sam na sam, Martinez w słupek, Robben z kilku metrów w obrońcę...
26.04.2017 23:22
jeśli zagramy na 100% mobilizacji to BVB jest bez szans i mogą sobie wystawiać kogo chcą, tym bardziej że mecz jest na AA, nie daje jakichkolwiek szans Borussi po tym co zobaczyłem w dwumeczu jesteśmy zdecydowanie mocniejszą drużyną nawet bez Neuera.
26.04.2017 16:22
130 mln za Mbappe to jest szaleństwo, Monaco ustawiło ceny zaporowe, zobaczymy jak po sezonie tym gwiazdeczkom poodbija sodówka i sami będą chcieli odejść do największych klubów.
26.04.2017 09:44
Z taką defensywą jaką mają w tym sezonie BVB to oni niczego nie wygrają.
25.04.2017 21:59
Hahaha Chelsea i jeden z faworytów? oglądam tą całą przereklamowaną Premierleague i nie widzę szczerze drużyn które mogłyby w dwumeczu zagrozić wielkiej 4 czyli Real, Bayern, Barca czy Juve.
Jeszcze muszą upłynąć lata świetlne aby te drużyny były na takim poziomie.
Piszesz Monaco, tak to wielkie zaskoczenie ale to koniec, Juve nie pokonają, półfinał to jest ich szczyt marzeń bo mieli szczęście w losowaniu że nie trafili na wielką czwórkę dopiero teraz zobczymy ile to Monaco jest warte.
MUN z Jose w roli głównej nic nie zdziałają, mają przereklamowanego trenera który już dawno się wypalił.
25.04.2017 20:45
MUN i faworyt do wygrania LM, weź się nie ośmieszaj chłopie.
Na ten moment jest tylko kilka klubów które mogą wygrać LM tj. Bayern, Real, Juve, Barcelona, Atletico.
Na ten moment i jeszcze przez kilka lat nikt nie ma i nie będzie miał szans na zwycięstwo.
Są to drużyny budowane latami, nie 2-3 sezony a 7-8 lat, MUN ma w składzie kilka perełek jednak jest to drużyna ze słabymi pkt.
25.04.2017 16:04
Też jestem zdania że byłby to idealny transfer ten Sanchez, pomimo tego że ma 28 lat to uważam że jest to pewniejszy zakup niż jakiś wielce utalentowany młokos.
Jeśli udałoby się go wykupić z Arsenalu za 30mln to byłaby to mega promocja ala Świąteczna.
25.04.2017 16:00
Walker byłby dobrym kandydatem ale on z Wysp się nie ruszy a kierunek Niemcy to pomysł raczej śmieszny.
No to jeśli Silva kosztuje 70mln no to możemy go już skreślić z listy. Nie wydamy tyle hajsu a z drugiej strony nie jest tyle wart. No to pozostaje Sanchez i też zapewne drogi Carasco.
24.04.2017 20:27
szczerze to chciałbym 2 transfery - Bernardo Silva i Alexis Sanchez, obaj świetni skrzydłowi gotowi na grę w podstawowym składzie, wtedy sprzedajemy Costę a Comana można wykupić i wypożyczyć.
Alexis byłby też świetnym zmiennikiem Lewandowskiego.
Bernardo Silva kosztowałby ok 45 mln a Alexis ok 60mln
2 transfery ok 100mln przy czym za Costę może udałoby się nam dostać te 40 mln. Zatem na zakup tych zawodników wydajemy ok 60 mln plus pensje.
24.04.2017 18:18
jeśli dostaniemy za niego 40mln to brać i nie pytać o więcej. Dołożyć te 20mln i kupimy Sancheza
24.04.2017 18:11
Masz zerowe pojęcie o piłce nożnej skoro porównujesz tych dwóch zawodników do siebie, Toni to typowy cofnięty rozgrywający zawodnik który cofa się głębiej po piłkę i potrafi zagrać 30m podanie na nos, w dodatku stałe frg gry oraz strzały z dystansu to jego wielka broń.
Thiago to zawodnik, taka typowa 8, zawodnik grający bardziej ofensywnie, sprawdza się też jako 10-tka.
W miejsce Kroosa do Bayernu przyszedł Alonso a nie Thiago.
Jeden i drugi to klasa światowa, Bayern popełnił błąd sprzedając Toniego i wzmacniając rywala.
23.04.2017 23:32
Pojęcia to ty nie masz bo Alonso gra na pozycji Kroosa i to właśnie Hiszpan przyszedł w miejsce Niemca.
Co mnie obchodzi jaki był Alonso w wieku 25 lat? Bayern go kupił jak miał grubo ponad 30.
Sprzedając Kroosa trzeba było znaleźć godnego następcę a nie emeryta Alonso.
23.04.2017 23:24
ale gadanie Kroos to świetny piłkarz dużo lepszy niż Alonso, który w Bayernie człapie a nie gra. Pisanie takich bzdur zostawcie dla siebie. Jest akurat typem takiego zawodnika że podaję z cm precyzją, wy byście chcieli żeby dryblował jak Messi, strzelał jak Ronaldo a grał głową jak Godin co?
Ja tam bym go chętnie w Bayernie oglądał tym bardziej że to Niemiec a nie dostaliśmy w spadku dziadka Alonso.
23.04.2017 23:10
Dziś to przede wszystkim zawiódł Zidane, bo gdyby Ronaldo zagrał napastnika a za bezproduktywnego i najsłabszego zawodnika na boisku czyli Benzemę oraz Bale wpuścił swoją młodzież to Real miałby już praktycznie tytuł w kieszeni.
Messi to geniusz, to co dziś zagrał to kosmos.
23.04.2017 23:06
Nie było spalonego przy golu Casemiro! Jednak tak jak z Bayernem Casemiro powinien wylecieć z boiska a on będzie się śmiał po meczu bo strzelił gola.
Widać że Enrique wzoruje się na grze Bayernu, gracze Barcelony długo przetrzymują piłkę, nie dają wcale nią grać Realowi, wracając do Marcelo jest to świetny piłkarz jednak jego zachowanie budzi już od lat wątpliwości, potrafi w chamski sposób sfaulować np dziś Messiego, a w meczu z Bayernem czepiał się Robbena.
Real jest dziś do ogrania dopóki Ronaldo nie wejdzie na pozycję napastnika hehe
23.04.2017 21:40
Werner? śmiechu warte. Bayern gra techniczną piłkę Werner nie pasuje do stylu grania Bayernu.
Zobaczymy jak dziś sobie poradzi Barcelona w Madrycie, my zagraliśmy tam genialne spotkanie, przegraliśmy tylko z sędziami a nie z Realem Madryt.
23.04.2017 20:13
Już dawno pisałem że nasz scouting leży, szkolenie młodzieży zupełnie padło i jesteśmy w czarnej dziurze.
Od kliku lat mogliśmy spokojnie szukać następców Robbery: ominęli nas tacy gracze jak Hazard, DiMaria, Bale, Alexis Sanchez, Draxler, Sane itd tych piłkarzy spokojnie można było kupić dużo wcześniej za dużo niższe kwoty ale nie.
23.04.2017 17:20
Modrić, zamknij japę i ciesz się z tego co masz bo już sezon Realu powinien być zakończony odpadnięciem z LM.
23.04.2017 17:15
brakowało wczoraj jak dla mnie Lahma na prawej obronie, Rafa współpracował z Robbenem ale para Lahm- Robben na prawej flance to niesamowita siła. Jeśli naprawdę Bayern myśli o zwycięstwie w LM to koniecznie musi kupić klasowego prawego obrońcę a nie stawiać tam Kimmicha.
Problem jest na lewej stronie bo Ribery może być tylko jokerem wchodzącym z ławki a Coman na ten moment jest od Frąka słabszy, Robben jeszcze spokojnie pogra sezon na najwyższym poziomie.
On jest genialny.
23.04.2017 10:06
Z Bernatem w obronie na BVB? kiepsko to widzę...
23.04.2017 10:00
niestety ale widać po naszych że zeszło z nich powietrze po meczu z Realem piłkarzom spadły morale.
Mam nadzieję że uraz Alaby nie jest groźny to samo z Frąkiem.
Po dzisiejszym meczu potwierdza się że Rafinha i Bernat są za słabi na Bayern nawet jako zmiennicy.
Bernat po raz kolejny pokazuje że do Bayernu nie pasuje i po sezonie powinien odejść.
Te pieniądze jakie otrzymamy ze sprzedaży spokojnie wystarczą aby kupić wartościowego zmiennika lub konkurenta Alaby, który też jakoś stanął z rozwojem.
22.04.2017 18:09
Oceńmy pracę Ancelottiego po sezonie a nie w trakcie.
Dla mnie BL oraz PN to "must have"
Martwi mnie inna sprawa...czy Ancelotti to odpowiedni człowiek do zbudowania nowego Bayernu, bo niewątpliwie odejście Lahma i Alonso oraz coraz starsza kadra Bayernu to dowód na to że Bayernowi potrzebni są nowi jakościowi piłkarze.
22.04.2017 14:57
to byłby dobry transfer.
22.04.2017 12:22
czysta kurtuazja tego pseudo trenera.
22.04.2017 11:40
Jeśli nie kupimy Verratiego to Modrić byłby dobrym zakupem. Kimmich jest jeszcze za młody na podstawowy skład a Sanches najlepiej jakby poszedł na wypożyczenie jeśli nie poprawi swojej formy.
Co do Modricia jestem na tak.
21.04.2017 18:18
Ancelotti moim zdaniem dał tylko ciała z Renato, jeśli obronimy tytuł w BL i wygramy PN to uważam że Carlo zrobił dobrą robotę. Tak naprawdę dostał ten sam zespół co Pep tylko i aż o rok starszych Panów....nie będę wymieniał nazwisk bo każdy wie.
Tak naprawdę kolejne dwa sezony pokażą czy Carlo będzie przez nas kibiców Bayernu pozytywnie kojarzony czy raczej nie. Carlo musi uporać się z luką jaka powstanie po odejściu naszego kapitana Lahma na prawej obronie, w środku pola ciekawi mnie czy postawi na młodego Kimmicha czy Bayern jednak sięgnie po Verrattiego no i co ze skrzydłami? Trzeba kupić przynajmniej jednego godnego pierwszego składu skrzydłowego ale uwaga !!! który byłby lepszy od Riberiego w tym momencie. To wielka sztuka ale obawiam się że zawodnicy tacy jak Brandt są gorsi od leciwego Frąka.
Skrzydła muszą być mocno obsadzone no chyba że Ancelotti będzie chciał zmienić filozofię gry Bayernu w co wątpię.
20.04.2017 20:53
Ancelotti powinien zbudować nowy Bayern od obrony. Wczoraj widziałem jak Juve świetnie się broni. Jest to drużyna która dzięki fantastycznej obronie może wygrać LM i jak dla mnie stają się faworytem nr 1.
My niestety gramy piłkę ofensywną, mamy duże posiadanie piłki ale wiąże się to z ryzykiem w kontrach oraz tym że sędziowie pomylą się w zakładaniu pułapek ofsajdowych.
Indywidualnie mamy świetnych piłkarzy w defensywie - trzeba kupić prawego obrońcę i coś zrobić z Alabą bo ten chłopak gra coraz gorzej na lewej obronie. W środku mamy świetnych stoperów.
Odmłodzenie składu spowoduje że nasi piłkarze nie będą tylko grać dostojnie, będzie więcej ruchu z przodu. Nie możemy mieć ciągle piłki przy nodze, chciałbym widzieć Bayern grający wysoko presingiem, Bayern grający z kontry bezpośrednimi piłkami prostopadłymi do przodu.
20.04.2017 14:25
Mbappe -hahaha koleś nigdy nie przejdzie do Bayernu, on w tej chwili wyceniany jest na grube mln a żeby go kupić to trzeba 2x tyle zapłacić.
Griezmann z Lewandowskim to byłby duet marzeń ale nierealny ten transfer.
20.04.2017 14:04
Dla mnie Kimmich ma wielki talent, to może być ulepszona wersja Mascherano. To nie jest prawy obrońca, już jednego zawodnika Bayernu umieściliśmy na nie swojej pozycji - Alaba. Szukajmy prawych obrońców: Heinrichs, Semedo, Sidibe, Vrsajlko, Bellerin, Aurier, Walker, Coleman.
Lista jest naprawdę długa tylko co niektórzy mogą kosztować więcej niż 30 mln.
20.04.2017 13:55
jasne że potrzebujemy zmian kadrowych, nasza gra przypomina trochę grę starszych Panów, asekuracyjnie i dostojnie, czas na świeżą krew, Koniecznie prawy obrońca i to z najwyższej półki jeśli nadal chcemy grać skrzydłami. Wreszcie Kimmich czy Sanches będą mogli grać więcej po odejściu Alonso. Trzeba teraz postawić na któregoś z nich lub kupić takiego grajka jak Veratti.
Koniecznie zmiennika dla Lewandowskiego no i skrzydłowy np Carasco lub Hazard
19.04.2017 23:45
ani Coman ani Brandt czy Costa to nie są piłkarze na podstawowy skład, jeśli mamy Frąka na rezerwie który wniesie dużo w 60 min to potrzebujemy zawodnika klasy światowej, jeśli nie chcemy Comana to nie ma co go wykupywać i bawić się w takie tam targowiska.
O ile wiem to Sanchez z Arsenalu jest już po słowie z Guardiolą i ma dostać niebotyczne zarobki.
Powinniśmy się zainteresować Carasco nawet jeśli piłkarz miałby kosztować 60mln
19.04.2017 23:31
Kassai to kawał skurwysyna co się podłożył Realowi i za to powinien otrzymać dożywotni zakaz sędziowania meczów w LM, niech spierdala sędziować do ekstraklasy Węgier, jestem pewien że poszedł wałek a sędzia dostał mamonę.
Pisanie że Robben oszukał sędziego to jest kpina, Casemiro trafił w nogę Robbena a nie w piłkę ludzie drodzy.
19.04.2017 17:31
Brawo Arjen !!!
19.04.2017 17:14
ale bzdurne pisanie, Bayern odpadł bo zagrał słabo 1 spotkanie...chyba są dwa mecze ćwierćfinałowe i Bayern zagrał rewanż o wiele lepiej niż w Monachium, nie wiem dlaczego sędziowie pomogli piłkarzom Realu? Może bali się że twierdza Berabeu upadnie?
19.04.2017 17:13
Dla mnie sprawa jest prosta - Casemiro za faul w polu karnym na Robbenie dostaje 2 żółtą kartkę i wylatuje z boiska. Mamy 1:0 Lewandowskiego i gramy w przewadze jednego zawodnika do końca meczu.
Zostaje ok 30 minut gry i Bayern strzela kolejne gole...i to my awansujemy. Po co wracać do spalonych, których zapewne by nigdy nie było.
19.04.2017 17:07
o jakich błędach Carlo piszesz? Moim zdaniem trener nie popełnił błędów, zmiany były trafne i w odpowiedniej chwili. Lewandowski musiał zejść aby wprowadzić Kimmicha.
19.04.2017 10:06
Ten mecz przejdzie do historii, tej niechlubnej, bo aspekt sportowy to mecz z najwyższej półki. Mam nadzieję że komisja dyscyplinarna zajmie się to sprawą aby już więcej nie było przekupionych sędziów.
19.04.2017 10:04
Nie rozumiesz pewnych rzeczy, Kimmich wszedł na boisko jak Real grał w przewadze zawodnika to o jakim ty porównaniu piszesz z Alonso? Druga sprawa , ile razy trzeba niektórym powtarzać że Muller to nie jest typowa 9-tka, nie jest to kompletny napastnik grający tyłem do bramki? Tomek to jest nasz cudowny talizman ale musi grać z Lewym a Thiago powinien grać cofniętego pomocnika a nie wysuniętego razem z Vidalem. Już mam dość tekstów typu że Muller nic nie gra a Bayern powinien go sprzedać. Jeśli ktoś to pisze to nie jest kibicem Bayernu. Tomek to wychowanek klubu, trzeba mu pomóc w odzyskaniu formy, nie można od tak skreślić tego gracza bo nie strzela bramek.
19.04.2017 01:13
Musimy kupić takiego Frąka jak miał te 24 lata i to co on wtedy wyprawiał z obrońcami...marzenie.
Taki zawodnik jest nam potrzebny bo o Robbena to ja się nie martwię na kolejny sezon, Costa powinien zostać sprzedany a Coman jako uzupełnienie składu.
Naprawdę dziś zawodnicy i trener Ancelotti wykonali swoją robotę na 5+, pamiętajmy że graliśmy z Lewym w 70% i parą stoperów z urazami. Teraz ciekawi mnie na ile czasu oni wypadną z gry, bo Mats biegał kulejąc a Boa miał problemy z przywodzicielami. Lewy też widać było jak oszczędza bark i to nie był ten lewy jakiego znamy a mimo to zagrał fanie w Madrycie no i strzelił gola z karnego wreszcie.
19.04.2017 01:06
Nie zgodzę się z kolegą niżej, jedziesz na Tomka czy Alabę a dla mnie dziś beznadziejny był Alonso i to Kimmich powinien dziś zagrać od 1 minuty. Muller gdyby mógł zagrać wreszcie z Robertem to napewno coś by jeszcze strzelili do 94 minuty.
19.04.2017 00:50
Poziom sędziowania w tegorocznej LM jest zawstydzająco słaby, w każdym meczu olbrzymie kontrowersje i pomyłki a Uefa nic, tylko przelicza zarobione pieniądze, chyba jest ktoś odpowiedzialny za pracę sędziów?
Jeśli jak najszybciej nie zlikwidujemy tego problemu to sędziowanie będzie nieczyste i coraz słabsze.
W meczu Realu z Bayernem Kassai mylił się praktycznie tylko na korzyść Realu. Czy jest to przypadkowe? wątpię. Oglądałem powtórki i nie potrafię zrozumieć dlaczego Casemiro nie otrzymał 2 żółtka przy faulu na Robbenie w polu karnym? Wrócę do 1 meczu w Monachium kiedy za faul na Ronaldo w środku pola Martinez otrzymuje 2 żółtą kartkę. Tutaj Węgier powinien wywalić Casemiro z boiska.
19.04.2017 00:43
Jestem dumny z tej drużyny pomimo że zbytnio nie wierzyłem w awans, który przegraliśmy w Monachium tak naprawdę. Chłopaki pokazali dziś niesamowity charakter i ducha walki. Jestem dumny że jestem kibicem najlepszej drużyny Bayernu Monachium.
19.04.2017 00:30
Jednym słowem SKANDAL !!!
Nasi zawodnicy rozegrali bardzo dobre zawody i gdyby nie sędzia który ewidentnie szukał okazji aby osłabić Bayern jestem pewien że awansowaliby do półfinału.
To co wyprawiał sędzia Kassai i jego koledzy liniowi przejdzie do niechlubnej historii.
Nie widziałem jeszcze nigdy aby sędziowie na takim poziomie gwizdali tylko w jedną stronę, pomyłki się zdarzały i zdarzają jednak w tym meczu Kassai mylił się tylko na korzyść Realu.
19.04.2017 00:28
no i jest świetnie Panowie.
18.04.2017 19:20
Onet pisze że Cr7 może nie zagrać bo narzeka na ból kostki, ciekawe czy jest w tym coś wiarygodnego?
18.04.2017 19:03
3:2 dla Bayernu i awansujemy tylko strzelić 3 bramki Realowi w takim meczu i w Madrycie to rzecz rodem z sci-fi.
Real u siebie to zapora taka jak Bayern w Monachium, tyle że czasami zdarza się słabszy dzień i lepszy przeciwnik.
Trzeba wierzyć że dziś poprostu Bayern będzie lepszy i udowodni to na boisku.
18.04.2017 11:31
trzeba sobie otwarcie powiedzieć - na obronę Bayernu nie ma co liczyć jutro, trzeba grać ofensywnie i strzelać bramki, a myślenie żeby nie stracić gola w Madrycie można sobie odłożyć na bok.
Liczę jutro na Ramosa, trzeba go sprowokować żeby obejrzał czerwoną kartkę.
17.04.2017 23:46
dlaczego strzelał Vidal? bo był delegowany przed meczem, bo były ustalenia kto strzela, Vidal czuł się pewnie a to świetny strzelec, ma petardę w nodze. Niestety zawiódł jak Tomek rok temu, na tym poziomie i z takim rywalem trzeba niestety każdą sytuację wykorzystywać a rzut karny to w 90% bramka.
Tematem jest czy wystawiać Thiago na pozycji nr 10 czy podwieszonego Mullera?
Thiago był dla mnie jednym z najsłabszych zawodników w Monachium albo inaczej może - pokładałem w nim bardzo duże nadzieję i najbardziej mnie zawiódł dlatego jeżeli mamy strzelać gole to wypuścić od 1 min Thiago czy Muller który wg mnie szybciej strzeli gola niż Hiszpan. Muller będzie więcej biegał i walczył a Thiago pokaże się raz na jakiś czas że jest że gdzieś biega...
17.04.2017 13:11
Piłka nożna jest tak nieprzewidywalna i za to ją kochamy, na takim poziomie małe detale robią różnice. W Monachium po 1 połowie powinno być dla Bayernu 3:0 , rażąca nieskuteczność Vidala spowodowała że mecz przegraliśmy gdzie? w Monachium, w miejscu gdzie mieliśmy zdeklasować Real, gdzie miała być Monachijska remontada, gdzie miał przejechać Bawarski walec...Real może myśleć tak samo, gramy u siebie nic złego nie może nam się stać, kwestia tylko ile bramek strzeli Ronaldo i spółka...
Oby się mylili jak my wszyscy tydzień temu.
17.04.2017 13:04
musimy mądrze grać i wcale nie na hurra do przodu, trzeba to rozegrać taktycznie, wierzę że Carlo swoim doświadczeniem pokieruję zawodnikami mądrze. Trzeba czymś zaskoczyć Real, nie możemy być przewidywalni jak w Monachium i grać mądrze.
17.04.2017 12:54
no coś Ty, jeśli Robbery poprowadzą Bayern do zwycięstwa w LM to Bayern ich nie wymieni i nadal nie będziemy potrzebowali skrzydłowych bo przecież są w razie kontuzji Costa i Coman.
Ribery i Robben przedłużyli swoje kontrakty o rok, Comana trzeba wykupić a Coscie podziękować, chętni za 30 mln się na pewno znajdą. Warto by było dokupić skrzydłowego który z miejsca zająłby miejsce w podstawowym składzie.
16.04.2017 22:56
czytając twoje komentarze josh1982 to można się kompleksów nabawić. Nikt ci nie każe czytać moich wpisów. Patrząc na składy personalne Realu i Bayernu to niestety wyglądamy jak ubodzy krewni, Real ma zawodników wartych grube mln a my opieramy swoją siłę wciąż na Riberym i Robbenie a chcemy ich zastąpić przeciętnym Costą czy dzieciakiem Comanem. Zarząd daje ciała na potęgę i mam nadzieję że mecz z Realem uświadomi trochę naszym działaczom że aby wygrać LM to trzeba mieć gwiazdy światowego formatu a nie wynalazki z Ukrainy. Jedyny udany transfer ostatnich lat to Lewandowski.
16.04.2017 22:21
ta , sędzia wygra nam mecz rzeczywiście bardzo dobre podejście, to jest prawdziwy sprawdzian dla Bayernu a szczególnie dla piłkarzy. Ten mecz da nam odpowiedź czy trzeba budować nowy zespół czy nadal opierać się na doświadczonych piłkarzach.
16.04.2017 20:14
Myślę że zagrają, jak to Boa mówił że on to zaryzykuje bo to mecz sezonu. Zawodnicy muszą zaryzykować i pokazać że mamy jaja i możemy wygrać z każdym i wszędzie.
16.04.2017 16:37
bo nasz zarząd to cioty i tyle w temacie, rozumiem że oszczędzanie i trzymanie pasa ale jak jest zawodnik który wniósłby wiele jakości do zespołu to się go kupuje i tyle w temacie chociażby kosztował te 50 czy 70 mln. Zarabiamy co roku kokosy na LM, ostatnie rozgrywki kończyliśmy co roku w półfinałach albo wyżej, na co zarząd trzyma tą kasę? Bayern potrzebuje wzmocnień ale już sezon temu czy dwa, kto do nas przyszedł? Costa? Coman? to nie są zawodnicy do 1 składu. Mieliśmy na wyciągnięcie ręki DeBruyne czy Sane, to nie bo byli drodzy, Costa był tańszy bo 30 mln kosztował, no a teraz wychodzi ta różnica na boisku.
Wkurza mnie takie coś bo niedługo jak Robbery odejdzie, Lahm to będziemy grali przeciętniakami typu Brandt lub Rudy.
16.04.2017 14:31
tylko że nikt nie zauważa różnicy, nasi skrzydłowi którzy stanowią o sile drużyny czyli Robbery są coraz starsi i z każdym sezonem ich szybkość i wytrzymałość zwyczajnie spada. Jeszcze sezon czy dwa temu to i Lahm biegał więcej i grał co mecz, jeszcze za Pepa to wszystko funkcjonowało przez 90 min, teraz już sił naszym starszym gwiazdom na cały mecz nie starcza.
16.04.2017 10:08
ja nie widzę w tym chłopaku wielkiego talentu jak na razie.
16.04.2017 10:03
oczywiście że mija, popatrz jakim piłkarzem był kiedyś CR7 a teraz? teraz jest tylko i aż egzekutorem, kiedyś to on nakręcał drużynę swoimi rajdami i zwodami. Gra w Realu, ma świetnych piłkarzy którzy kapitalnie mu wrzucą piłkę w powietrzu bądź po ziemi a Ronaldo zamienia je w gole.
Nasz kapitan jest znakomity pomimo swojego wieku, jednak nie jest już tak dynamiczny oraz wytrzymały. Może grać na pełnym gazie ok. 60 minut i sam czuje że więcej drużynie dać nie może.
Zgadzam się z tym że mógłby spokojnie pograć jeszcze sezon. Akurat Rafinha jest lepszy w defensywie niż w akcjach ofensywnych, ale ze swoich zadań w obronie wywiązuje się rzetelnie.
No właśnie, Bayern nie potrafi bronić i to jest jego zmora od dawna, nawet za Juppa gra defensywna była piętą achillesową ale wtedy mieliśmy niezłych przecinaków w środku pola.
16.04.2017 00:33
Bayern gra specyficzną piłkę, jak żadna drużyna w Europie. Nikt już tak nie gra. Staramy się tworzyć atak pozycyjny po to aby rywal nie miał piłki przy nodze. Nasza linia pomocy jest zbyt czytelna w swojej grze.
Gramy zbyt schematycznie a gra bez piłki kuleje. Na to wszystko ma wpływ generacja naszych piłkarzy i styl budowania drużyny od kilku lat. W następnym sezonie czas zmienić styl grania Bayernu poprzez wymianę pokolenia piłkarzy. Pokolenie Riberiego i Robbena oraz Lahma i Alonso niestety nie da nam upragnionego zwycięstwa w LM, to ostatni sezon w którym mogli oni coś zwojować. Bayernowi potrzebny jest dopływ świeżej krwi, piłkarzy młodszych, spragnionych sukcesu. NIkt nie ma monopolu na wygrywanie. Pokolenie Robbery dostarczyło nam wiele lat niesamowitych emocji i zwycięstwa w LM ale ich czas pomału dobiega końca z czym ciężko nam żyć i kibicować.
15.04.2017 23:52
no rzeczywiście zapomniałem...o tym Lewandowskim, bo już myślę o meczu we wtorek kurka wodna.
15.04.2017 14:33
no tak ale Boa jest w tym sezonie cienki jak nie powiem co...ale wolę jego na stoperze niż Bernata na lewej obronie bo to już zupełne dno w obronie.
15.04.2017 14:31
jestem pewien że Carlo da dziś odpocząć kluczowym zawodnikom, pamiętajmy że mamy w Bayernie zawodników którzy potrafią grać co 3 dni - Lewy, Robben, Alaba,Muller a przecież mamy też zawodników rezerwowych takich jak Rafinha, Bernat, Kimmich, Sanches, Coman, Costa, Gotze, Benko.
Lewandowski powinien dziś wejść na boisko, przynajmniej na te 15-20 minut.
15.04.2017 09:14
a to nie oznacza że Verratti by się nie sprawdził w Monachium.
Jeśli zarząd planuje Kimmicha dać na prawą obronę no to Marco byłby idealnym następcą Alonso.
14.04.2017 23:02
dlaczego pomarzyć? trzeba sypnąć kasą i tyle w temacie, chociaż ja widzę następcę Alonso w postaci Kimmicha.
14.04.2017 21:56
z naszą obroną a szczególnie beznadziejnym Boatengiem to jest to bardzo możliwe.
Niech strzeli nawet 2 bramki a my im strzelimy 4 i awansujemy haha
14.04.2017 20:20
o tak, na tego zawodnika warto wydać nawet i 50 mln ale on jest na szczycie życzeń Barcelony więc wątpię aby wybrał Bayern Monachium.
14.04.2017 20:18
mam być szczery to wolę słabego Boatenga na stoperze niż beznadziejnego Bernata na lewej obronie...
Alaba musi zagrać na lewej obronie, nie ma wyjścia.
14.04.2017 19:20
Dokładnie, zbieramy siły i myśli tylko na Real, nadchodzi dzień zemsty i w najsilniejszym składzie i z Lewandowskim czekają nas niesamowite emocje we wtorek. To będzie mecz prawdy dla zawodników i trenera. Bayern jest pod ścianą, nie ma mowy o grze na alibi, przyjeżdżamy na SDB aby strzelić bramki, najlepiej jak najwięcej co nie będzie łatwym wyczynem ale nie niemożliwym. Real zapewne nie będzie parł do przodu bo wiedzą że to Bayern będzie musiał.
14.04.2017 19:15
Wszyscy się wyśmiewali z Juventusu że kupili prawie 30 letniego Higuaina za ponad 90mln a teraz jeśli to miało być te brakujące ogniwo żeby wygrać LM to wszyscy będą stukać się w czoło i odszczekiwać...
Trzeba mądrze kupować, Juve jest dla mnie w tej chwili przykładem. Pozbyli się Vidala, Pogby, Teveza, odszedł Pirlo - wydawało się że Juve się sypnie i będzie średniakiem. A tutaj proszę transfery Dybali, Sandro, Mandzu, Alvesa,Pjanica, Pjacy itd i Juventus jest w tym sezonie bardzo mocną ekipą, zbalansowaną i zbudowaną od obrony tak jak należy.
14.04.2017 16:11
Panowie a ja bym z tymi gwiazdami to nie przesadzał, City i PSG ma gwiazdy i co? Odpadają raz za razem z LM i to wcześnie. Liczy się zespół, zaangażowanie i mądry trener. Oczywiście drużyna musi posiadać jakość i umiejętności zawodników muszą być wysokie aby wygrać LM lub dojść do półfinału. Bayern posiada tą jakość tutaj potrzeba 2-3 transferów i mądrej głowy szkoleniowca. Prawy obrońca, skrzydłowy i napastnik są nam potrzebni w następnym sezonie. Chciałbym aby Lewandowski który zbliża się do 30-tki nie był nadmiernie eksploatowany - ideałem byłby Sanchez. Skrzydłowy jest do wzięcia z Monaco - Bernardo Silva.
14.04.2017 11:55
Też uważam że nie są to zawodnicy godni gry w pierwszej jedenastce Bayernu.
Dlaczego nie skupimy uwagi na zawodnikach z Bundesligi?
Haverts, Heinrichs, a na lewą obronę Jonas Hector
Szkoda że nie postaraliśmy się o Sancheza z Arsenalu który podobno już dogadał się z City.
14.04.2017 11:46
Widzę że optymizm wzrósł wśród kibiców Bayernu. Z Lewandowskim w ataku Bayern jest mocniejszy o 30%
14.04.2017 00:13
Bez Lewandowskiego nie mamy o czym pisać, Hummelsa też będzie ciężko zastąpić ale tutaj mógłby zagrać Alaba a na lewej obronie poważny test przejdzie Bernat. Za Alonso postawiłbym na Kimmicha z Vidalem lub Thiago z Vidalem a w ataku Lewy z Tomkiem, na skrzydłach Robbery.
13.04.2017 19:03
Jeśli wrócą Lewy z Hummelsem a reszta składu nie złapie kontuzji to będziemy świadkami znakomitego meczu we wtorek. Musimy pokazać charakter i podjąć wyzwanie. Już kiedyś wyeliminowaliśmy Real na ich stadionie, w rzutach karnych. Teraz potrzebujemy zwycięstwa i min. 2 bramek wbitych Realowi.
Liczę że nasi chłopcy podejmą wyzwanie, nie mamy nic do stracenia trzeba zagrać odważnie i ofensywnie.
13.04.2017 18:39
@karl1985
Bayern całkowicie zdominował Real w 1 połowie, Madryt nie stworzył sobie klarownych sytuacji, oczywiście nie było to tak widoczne jak w meczu z BVB ale po 1 połowie spokojnie powinniśmy prowadzić 2:0
Uważam że zespół idealnie zrealizował założenia taktyczne trenera Ancelottiego, przede wszystkim nie mieliśmy stracić gola i to się udało. Dla mnie to był koncert patrząc na bezradny Real w 1 połowie.
Kroos i Modrić oraz BBC zagrało przeciętnie, Real wygrał dzięki bocznym obrońcom oraz świetnej zmianie jaką dał młody Asensjo. Oczywiście egzekutorem był CR7 ale jakie dostawał piłki...
13.04.2017 13:53
Ja jestem zdania że gdyby grał w pełni sprawny Lewandowski to Bayern po 1 połowie wygrywałby przynajmniej 2 bramkami, to co zagrał Bayern w 1 połowie to koncert. Real był całkowicie bezradny, wszyscy piłkarze Bayernu harowali po całym boisku, nie wiem co było by w 2 części gdybyśmy do przerwy prowadzili 3:0
Taka jest piłka, i nie zgodzę się że Real był lepszy, nigdy w życiu oni przyjechali się bronić i za wysoko nie przegrać, sam Ramos w wywiadzie mówił że jest w szoku że uyskali tutaj taki wynik bo to jest prawdziwa twierdza i bardzo ciężko się gra w Monachium. To jest prawdziwe fatum że najlepszy zawodnik sezonu przed najważniejszym meczem sezonu łapie uraz i nie gra...
13.04.2017 13:26
Lewandowski jest lekarstwem na grę Bayernu, myślę że gdyby wczoraj zagrał to Bayern na pewno by tego meczu nie przegrał, jaki byłby wynik tego nikt nie jest w stanie napisać ale ten mecz mógł się potoczyć zupełnie inaczej. Bayern z Lewandowskim i Mullerem w składzie jest jakieś 40% mocniejszy zatem przewiduje że po 1 połowie Real schodziłby z 2 bramkami w plecy. W 2 połowie zapewne Martinez by nie wyleciał a Bayern kontrolowałby mecz odpowiadając kontrami. Mogło by być 2:2 ale też i 4:1 dla naszych.
13.04.2017 13:21
nie jest tak prosto zbudować zespół na miarę zwycięstwa w LM, robi to tylko Real bo pompuje niesamowite pieniądze w transfery i trenerów zmienia jak rękawiczki. Bayern to całkowite przeciwieństwo - oszczędność i rozwaga choć ta ostatnia cecha mocno podupadła. Uważam niektóre transfery jako nietrafione, dołożenie większych pieniędzy już Bayernowi wyszłoby na dobre.
Sane czy DeBruyne a wcześniej Hazard czy Aguero to były nazwiska do wyciągnięcia. Dziś z takimi graczami Bayern byłby mocniejszy.
13.04.2017 13:16
Ribery zarobił dla nas karnego, czego Ty jeszcze chcesz? Ribery dopóki miał siłę grał świetnie, zobacz ile przebiegł w 1 połowie - najwięcej ze wszystkich piłkarzy Bayernu, walczył wracał do obrony, Zagrał świetnie.
Ribery i Robben zagrali bardzo dobrze w 1 połowie - dla mnie najlepsi zawodnicy plus Vidal.
Już wcześniej pisałem że najsłabszą naszą formacją jest środek pomocy - Alonso i Thiago, Pierwszy już odchodzi na emeryturę a nad Thiago to bym się zastanowił bo Barcelona chce go do siebie więc niech dają te 90 mln i do widzenia !
13.04.2017 11:28
dokładnie, Muller zagrał wczoraj tak jak to sobie wyobrażałem, wkurzające było to że ani Robben ani Thiago póżniej nie chcieli z nim grać choć chłopak się starał i wybiegał na wolne pozycje. Mogę się założyć że gdyby tam był Lewandowski to dostałby piłkę.
To naszej pomocy należy się reprymenda od trenera, wszyscy piszą na Mullera a co zagrał Thiago czy Robben w 2 połowie?
13.04.2017 11:13
jeśli spojrzeć realnie i zdrowo na umyśle to nie mamy większych szans w Madrycie, ale gdy spojrzymy na to ile piłka już widziała w historii przedziwnych zwrotów i nieoczekiwanych sytuacji to szansa jest.
Real może poczuć się zbyt pewnie, szkoda że na Ramosie nie zarobiliśmy kartki, za to kochamy piłkę że jest nieobliczalna i trzeba liczyć we wtorek na nieobliczalny Bayern ale tylko z Lewandowskim w składzie.
13.04.2017 11:09
wracając do sytuacji z Martinezem to nie jestem do końca pewien czy ten drugi faul był na drugą żółtą kartkę, włoski sędzia przesadził i zbyt pochopnie wyrzucił Hiszpana z boiska. W takim meczu trzeba czuć grę a sędzia ewidentnie podjął zbyt pochopną decyzję...
13.04.2017 11:01
Jasne że oddanie Kroosa i wzięcie Alonso nie było dobrym posunięciem, tak jak zatrudnienie Guardioli który tak naprawdę nic nie wniósł do Bayernu a pracował na bazie tego co zrobił Jupp czy wcześniej Holender.
Po tym sezonie odchodzą Alonso i Lahm i nie zapominajmy o tym że trzeba znaleźć odpowiednich zawodników na ich miejsce aby Bayern nie stracił jakości. Może to jest początek aby zmienić nieco filozofię gry Bayernu, aby zbudować nowy Bayern na nowych silnych fundamentach?
13.04.2017 10:53
Za dużo mamy obcokrajowców w drużynie, trzeba się wziąć za szkolenie młodzieży i wychowanków którzy zostawią serducho na boisku. Nie podoba mi się postawa Thiago w meczach z najsilniejszymi rywalami, to samo Alonso no ale jemu można wybaczyć bo to już prawie emeryt, Vidal wczoraj pokazał że można walczyć przez 90 minut, i takich graczy nam potrzeba w meczach z najlepszymi, rozumiem że graliśmy w osłabieniu ale dosłownie nasi zawodnicy padli wczoraj tak ok 70 minuty fizycznie. To dowodzi że Bayern czeka zmiana kadrowa i wcale nie musimy kupować 5 czy 6 zawodników klasy światowej.
Nie wiem czy Ancelotti to jest odpowiedni trener aby to on budował nową drużynę. Mamy solidne fundamenty: Neuer - Hummels - Vidal - Lewandowski. Nad resztą trzeba solidnie pomyśleć, poza tym takie wpadki jak z Sanchesem nie mogą mieć miejsca gdzue wydajemy ponad 40 mln na zawodnika który praktycznie nie gra.
13.04.2017 10:46
proszę...nie żartujcie sobie. Czeka Bayern zmiana i kadrowa i chyba trzeba zmienić nieco filozofię gry, przecież od 2010r piłka nożna się niesamowicie zmieniła, trzeba zbudować drużynę od defensywy, którą mamy niesamowicie kadrowo silną: Neuer - Martinez, Hummels, Alaba, Sule, Boateng.
Pomoc potrzebuje świeżości - Vidal jest niesamowity, mamy Thiago, Sanhcesa, Kimmicha, do ataku Lewandowski i koniecznie znakomity drugi napastnik pokroju Dybali lub Griezmanna.
13.04.2017 10:28
a co tutaj wymyślać, gra się tym co się ma, trzon drużyny tworzą zawodnicy którzy w Bayernie byli już w 2010r, z niewielkimi zmianami gramy w sumie to samo. Wszystkie mocne drużyny budowane są od tyłu, Bayern nie. I tutaj nie chodzi o personalia ale o grę, Bayern nie potrafi bronić, mamy piłkarzy którzy wolą grać do przodu i tego są nauczeni od dzieciaka. Z całym szacunkiem dla naszych piłkarzy ale Ci po 30-tce mają najlepsze lata za sobą, a prawdziwy sprawdzian widzieliśmy wczoraj z Realem - Ribery w 65min nie miał już sił, to samo Alonso i Lahm. I to jest tak że nawet wczoraj z Realem mogło się udać gdyby Vidal strzelił karnego i wyszlibyśmy na prowadzenie 2:0, mimo to uważam że w dalszej części meczu Real i tak by dopiął swego i strzelił bramki, nasi zwyczajnie osłabli, to nie jest zespół żeby wygrywać wszystko i ze wszystkimi, mamy za starą kadrę a młodzi mało grają lub wcale.
13.04.2017 10:15
też jestem kibicem Bayernu, ale aby awansować musimy dokonać cudu, Real u siebie praktycznie nie przegrywa, a my mamy niestety ubytki kadrowe i to dość poważne, aby awansować musielibyśmy strzelić przynajmniej dwa gole i wpuścić o jednego mniej...
13.04.2017 01:29
Już sezon LM jest za nami. Czas na przebudowę drużyny, mamy młodych zdolnych piłkarzy a Bayern trzeba zbudować od defensywy, tacy zawodnicy jak Boateng to powinni iść kopać do Anglii - tam puszczają babole.
To samo Alaba, klient który chce grać w środku pola a na lewej obronie gra piach już od kilku sezonów.
13.04.2017 00:24
Dziś zawiodłem się najbardziej na Thiago, Alabie i Boatengu, choć ten ostatni jest po kontuzji to jednak nie jest to stoper klasy światowej jak niektórzy go tutaj obwieszczają, dziś miał udział przy 2 straconych golach. Ten chłop już się chyba nie nauczy ustawiania się względem zawodnika w polu karnym.
Thiago zawodnik czarodziej ale tylko chwilami a Alaba to ja nie wiem, dziś Carvajal go ośmieszał na lewej stronie.
Najbardziej szkoda mi Lahma - to był jego ostatni mecz w LM w Monachium....
13.04.2017 00:14
jak byśmy na wyjeździe przegrali 1:2 to ok ale u siebie to w zasadzie nie mamy szans na awans. Real piłkarsko jest od nas lepszy, mają niestety lepszych piłkarzy w zasadzie na każdej pozycji oprócz napastnika i bramkarza. Mają super rezerwowych, piłkarzy z klasą a u nas wydaje się 40 mln przed sezonem na zawodnika który nawet nie powąchał murawy w meczu z Realem. Brawo zarząd !!!
12.04.2017 23:12