DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DawnyKminek Strona 1

Zgodziłbym się z w/w tekstem gdyby ktoś mi udowodnił, że którykolwiek z innych czołowych trenerów świata (a praktycznie tylko takich zatrudnia Bayern) nie zdobyło by z tą drużyną w tym stanie kadrowym tego co Guardiola. Czas Guardioli w FCB to dla mnie czas stracony i cieszę się, że jeszcze tylko 3 mecze z nim. Mam nadzieję, że Ancelotti sprawi że znowu będę mógł oglądać Bayern z przyjemnością, bo za Guardioli rzadko mi się to zdarzało, nawet przy wysokich wynikach. Nie w końcu ta drużyna zacznie oddychać, bo za Guardioli się dusiła na boisku. Właściwie to on ją dusił. Zwiędłe róże na pożegnanie i temu panu już dziękujemy.

05.05.2016 20:05

Ja bym tak jak Pfaff nigdy nie powiedział. W mojej ocenie Guardiola powoli się odbrązawia i zupełnie się nie ździwię jak dla Bayernu Guardioli triumf w LM pozostał w sferze marzeń tak dla City Guardioli w sferze marzeń pozostanie 1/2 LM.

05.05.2016 20:01

Mistrzostwo zdobędziemy. Pucharem Niemiec bym się bardziej martwił, bo BVB - pomimo że kadrowo sporo słabsze od Bayernu - jest niesamowicie ogarnięte i zdeterminowane w tym sezonie.

05.05.2016 19:58

No cóż... Spodziewałem się, że przy sposobie gdy Hiszpana Atletico strzeli przynajmniej jedną bramkę na Allianz. Tak się stało. Wówczas Bayern musiał strzelić 3 aby awnsować. Tak się nie stało. Tak więc niestety wynik nie jest dla mnie zaskoczeniem. Hiszpan - przed szczęśliwym odejściem - niech się skupi na finale Pucharu Niemiec. Mistrzostwo bowiem zdobędzie, ale przez cały sezon sporo kadrowo od nas słabsza Borussia dotrzymywała nam dzielnie kroku. A ja - muszę przyznać - że kibicując Bayernowi od 21 lat (we wrześniu będzie) nie przypominam sobie trenera, który mając tak mocny skład i tak cieplarniane warunki do pracy, był tak bezsilny w rywalizacjach z wymagającymi rywalami. Rywalami, którzy najczęściej ogrywają nas naszą własną Bayernowską bronią sprzed lat. Cieszę się, że odchodzi. I pomyśleć, że wahał się nad przedłużeniem kontraktu a gdyby się zgodził to zarząd - o zgrozo - zapewne by go przedłużył. Na szczęście to nie nastąpiło. Kondolencje dla City.

03.05.2016 22:49

Posiadanie piłki: 26 % - 74 %

Strzały: 11 - 20

Wynik: 1-0

Czy Hiszpan kiedyś zmądrzeje ? Moim zdaniem nigdy.

28.04.2016 15:11

Dokładnie Bayern022. Słowo-klucz to jest tutaj "zrównoważenie". I Atletico pomimo odstającego in minus potencjału takie zrównoważenie posiada. Miejmy nadzieję, że od lata będziemy je posiadać także i my. Wszak potencjał mamy.

14.04.2016 00:04

Dokładnie Twardy, o tym piszę. Nie chce mi się już przepychać z ThomasKonig, bo on jest fanem taktyki Guardioli a mnie ona niezmiennie usypia. Dlatego myślami jestem już na początku sezonu 2016/17. Niech ten sezon Hiszpan dogra do końca, niech osiągnie to co jest w niebie zapisane i niech zwija się z Monachium gdzie pieprze rośnie.

13.04.2016 23:55

ThomasKonig, w dalszym ciągu nie rozumiesz. To że posiadał przewagę w posiadaniu piłki nie znaczy, że było to jego istotą. Przywołany przez Ciebie Bayern Heynckesa miał mniejsze posiadanie piłki w dwumeczu z Barceloną co nie przeszkodziło mu puknąć jej 7 bramek. Co do przytoczonej przez Ciebie statystyki to zgadzam się, chęć posiadania piłki nie gwarantuje lepszych wyników. Co widzimy choćby dzisiaj w Lizbonie czy Madrycie.

13.04.2016 23:51

lokus, policz sobie jakie statystycznie posiadanie piłki miała drużyna Heynckesa, Hitzfelda czy nawet Van Gaala a następnie policz ile te drużyny strzelały bramek. Pomimo duuuuużo mniejszego posiadania piłki liczba strzelanych bramek była porównywalna.

ThomasKoenig, Ty ciągle o statystyce. Statystycznie to nasza obrona jest świetna, bo tracimy mało bramek ale wystarczy że jakakolwiek bardziej ogarnięta drużyna podkręci tempo to nasza obrona wygląda tak jakby grała w A-klasie. Poza tym jeśli chodzi o owych triumfatorów LM to nie wydaje mi się aby czy to Bayern Heynckesa, czy Real Ancelottiego, nie mówiąc już o Interze Mourinho jakoś szczególnie opierały się na posiadaniu piłki. To były po prostu inteligentne drużyny świetnie taktycznie prowadzone przez swoich trenerów. A posiadanie piłki - nawet jeśli statystycznie miały większe - tak na prawdę miały w głębokim poważaniu.

13.04.2016 23:40

ThomasKonig, chodzi o to że Guardiola z posiadania piłka stworzył religię. Na strzelone bramki - jak wiemy - to się nie przekłada. Z resztą to jest prawda stara jak historia piłki, tylko Guardiola tego nie rozumie. I nie zrozumie, nie łudźmy się...

13.04.2016 23:21

Gratulacje za awans. Taka gra jak w obu ćwierćfinałach z Benfiką na kolejnym levelu już raczej nie wystarczy.

13.04.2016 23:01

Atletico jest sprytną, inteligentną i niezwykle przebiegłą drużyną. A takowe są najtrudniejsze do pokonania. Dla mnie to faworyt LM. Jeśli czegoś może im zabraknąć to doświadczenia na tym poziomie. Piłkarsko prezentują się najmocniej z całej czwórki.

13.04.2016 22:58

Obrona Bayernu jest jego najsłabszą formacją i niczego nie zmieniają tu świetne statystyki straconych goli. Mam nadzieję, że po przyjściu Carlo obrona zajmie się tym do czego jest powołania, czyli do bronienia a nie do atakowania jak u Guardioli. No i Neuer... Świetny bramkarz, ale szalony i niestety nie wprowadza stabilności w szeregi obronne bo w każdej chwili może strzelić babola... Ma genialne interwencje, ale to nie opoka.

13.04.2016 22:55

Na Barcelonę to już na pewno nie trafimy. Natomiast mecz z City w 1/2 byłby idealnym rozwiązaniem. Ja jednak niestety przypuszczam, że trafimy na Real.

13.04.2016 22:53

Atletico spełnia dziś rolę taką jaką kiedyś spełniał Bayern.

13.04.2016 22:50

Najsłabszym przeciwnikiem to jest City. Real - choć nie jakoś bardzo mocny - jak wylosuje Bayern to się spręży, bo to klasyk. Najbardziej niewygodnym rywalem do przejścia w 1/2 jest Atletico, i to dla każdej drużyny.

13.04.2016 22:49

Cieszy awans. Sam mecz pokazał, że obecny Bayern to nie jest drużyna stworzona do osiągania wielkich celów.

PS. Nie wiem kiedy ten Guardiola zrozumie, że im mniej wymieniamy tych jego debilnych podań, tym więcej mamy z tego pożytku...

13.04.2016 22:47

Robben: egoizm ale też umiejętności. Nie zapominajmy o tym. Swoim egoizmem co nieco nam przegrał. Ja nie mówię, że nie. Ale też potrafił wiele zdziałać w decydujących momentach. Pewnie dlatego ma tyluż zwolenników co przeciwników.

06.04.2016 00:25

lokus, ja uważam, że jest. Ale nawet jeśli nie to - w odróżnieniu od Guardioli - pasuje do Bayernu. W końcu krok w dobrą stronę...

06.04.2016 00:23

Ważne, że "supaszpil".

06.04.2016 00:09

Thomas, będziesz chyba ostatnim mohikaninem tutaj jeśli chodzi o temat Guardioli. No może znajdziesz jeszcze kilki zdesperowanych pomagierów.

06.04.2016 00:08

Tiki-taka się nie skończyła, po prostu najsilniejsi nauczyli się z nią grać. Zniknął efekt świeżości i zaskoczenia. Gra z drużyną grającą tiki-takę nikogo z poważnych rywali dzisiaj nie przeraża. To nie czasy Barcelony Guardioli. Ale on - zdaje się - tego nie rozumie. Co do odejścia jego samego to niezmiennie chwalić Boga. Zarząd chciał go zatrzymać, ale zarząd już chciał zatrzymać kilku dziwnych trenerów, że wspomnę choćby Magatha. Ancelotti być może nie zagwarantuje nam półfinału co sezon, ale on w jednym sezonie odpadnie w 1/4 a w kolejnym sięgnie po Puchar, lub chociaż zamelduje się w finale. Poza tym jest trenerem nieporównalnie bardziej inteligentym i bardziej różnorodnym taktycznie niż Guardiola. Od nowego sezonu niech się z nim męczą w MC...

06.04.2016 00:05

Thomas, tak czy siak chwalić Boga, że odchodzi.

05.04.2016 23:54

Problem z Guardiolą w Bayernie jest taki, że on tu "nie rokuje". Nie potrafi przeskoczyć pewnego pułapu i nie mam tu na myśli półfinału LM. Po prostu nie potrafi "kopnąć" drużyny na inny poziom. Dlatego z każdym liczącym się rywalem Bayern Guardioli odpada i to boleśnie. Guardiola zniszczył w Bayernie to co zawsze było siłą Bayernu. Spryt, dyscyplina, przebiegłość i inteligencja w przechytrzeniu silniejszego rywala. Szkody które poczynił Pep są - moim zdaniem - tak głębokie, że mam uzasadnione wątpliwości czy Ancelotti będzie potrafił to naprostować i przywrócić Bayern ja Heynckesowskie i Hitzfeldowskie tory.

05.04.2016 23:52

O Benficę też bym się nie martwił. Możemy spokojnie pojechać do Lizbony i puknąć ich 3:0. Tylko co dalej ? Bo naprawdę wydaje mi się, że za Guardioli półfinał to jest dla nas "sky", tylko że zawsze odbijamy się od tego "sky" mocno pogruchotani i ze sporym bagażem bramek, a to już jest kompromitujące nawet jeśli jest to półfinał.

05.04.2016 23:37

Guardiola powie, że "das war supaszpil".

05.04.2016 23:33

A w jaki to sposób skompromitowały Bayern ? Pytanie do Bayern022.

05.04.2016 23:25

Słaby mecz. Benfica poza pierwszą fazą spotkania radziła sobie całkiem dobrze, choć była skazywana na pożarcie. Sam cieszyłem się na wylosowanie Benfici, bo wydawała mi się zacną, ale dość łatwą do przejścia dla Bayernu przeszkodą. Bayern wygląda na drużynę zmęczoną już Guardiolą. Chyba coraz więcej kibiców (i piłkarzy - choć zapewne tego nie powiedzą) nie może się już doczekać odejścia Pepa i przyjścia Carlo. Mimo tego słabego meczu nie wierzę, że Benfica nas wyeliminuje. Zapewne przejdziemy dalej, ale pytanie: po co ? Po to by dostać kolejną "trójkę" czy "czwórkę" od Barcelony, Realu czy Atletico ? Bo niestety odstajemy i to sporo. Rewanżu z Benficą się zbytnio nie obawiam, bo wierzę że damy radę, ale półfinał jest dla mnie potencjalnym materiałem na ponowną traumę. Czekamy na Carlo...

05.04.2016 23:23

"Tym samym Bawarczyk pobił rekord ustanowiony przez Gerda Müllera , który w barwach Bayernu zdobył 34 bramek w europejskich rozgrywkach."

Gerd w europejskich pucharach strzelił dla Bayernu 69 bramek. Te 34 to być może w Pucharze Mistrzów tylko.

17.03.2016 20:26

Nie zgadzam się z Kalle odnośnie rozstawiania. Powinna być drabinka, tak jak miało to miejsce kiedyś w LM (choćby w czasach Legii) a ma miejsce na każdym Mundialu. Drabinka jest sprawiedliwa i uczciwa, bo już po rozlosowaniu grup każdy wie na czym stoi i jaką potencjalnie ma drogę do finału. Jeśli chodzi o motyw PSG to w sezonie 2000/2001 mieliśmy ich w grupie jeszcze razem z Rosenborgiem i Helsinborgiem. W Paryżu przegraliśmy 0:1 tracąc bramkę w 90 minucie, a w Monachium wygraliśmy 2:0 po bramkach "Brazzo" i Paolo Sergio. Co do losowania ćwierćfinałów to chciałbym uniknąć Barcy, Realu i Atletico bo to dzisiaj chyba silniejsze od nas teamy. Szczególnie Barcelona i świetnie poukładane Atletico. W 1/8 los nas nie oszczędzał i trafiliśmy na bardzo silnego jak na ten etap rozgrywek rywala więc teraz chciałbym coś bardziej strawnego. Moim zdaniem idealna była by Benfica. Bo i rywal słabszy i absolutnie do ogrania, ale z drugiej strony jednak bardzo zacna w historii futbolu marka. Z resztą o ile dobrze pamiętam to od sezonu 1995/1996 i pamiętnego dwumeczu z fenomenalnymi bramkami Klinsmanna to chyba z Benficom nie graliśmy, bo chyba że o czymś zapomniałem. Pozdrawiam.

17.03.2016 20:14

Dość słaby mecz w naszym wykonaniu. Pierwsza połowa wręcz tragiczna. Na szczęście obyło się bez konsekwencji, ale kolejni rywale mogą jeszcze bezlitośniej wykorzystać naszą beztroskę w obronie i bezsilność w rozgrywaniu w ataku. Tymbardziej, że Bayern jest zespołem właściwie bez obrony, bo gra naszej "obrony" polega na przebywaniu na połowie rywala i klepaniu piłki z pomocnikami na dużym ryzyku. Wystarczy strata i modlić się jedynie pozostaje aby Neuer miał swój dzień. Zaimponował mi Juventus. Szczególnie w pierwszej połowie grał jak Bayern za najlepszych lat. Cieszę się z awansu, ale reszta tego sezonu w pucharach niepokoi mnie. Obawiam się, że nie tylko Barcelona i Real, ale nawet takie Atletico mogło by nas opendzlować bez większych kłopotów. Mamy autentyczne problemy w graniu z drużynami mądrymi taktycznie. Guardiola niczego nie uczy się na błędach, więc niestety sądzę, że wczorajszy mecz również niczego go nie nauczy i na kolejny wyjdziemy tą samą "genialną" taktyką. I cieszyć się tylko należy, że Hiszpan nie zdecydował się przedłużyć kontraktu, bo musielibyśmy się z nim męczyć jeszcze kolejne 2 czy 3 lata. Niech dogra ten sezon i bez względu co w nim osiągnie należy go po ostatnim meczu pożegnać wręczając bukiet zwiędłych róż. Nie mogę doczekać się tego dnia i przyjścia Ancelottiego. Niechaj sprawi aby znowu Bayern był Bayernem, a nie tak jak dziś nędzną kopią Barcelony. Pozdrawiam.

17.03.2016 18:08

Słusznie jest dumny, bo Juventus zagrał bardzo dobry mecz. Szczególnie w pierwszej połowie przypominał mi Bayern za najlepszych czasów. Pressing, taktyka, dyscyplina... Aż mi się łezka w oku kręciła gdy na to patrzyłem a z drugiej strony totalna nieudaczność pseudotaktyki Hiszpana. Mieliśmy szczęście, ale z taką grą to skończymy naszą przygodę w LM z podobnym wynikiem jak w ubiegłych dwóch latach.

17.03.2016 07:02

Mistrzostwo Niemiec jest dla Bayernu obowiązkiem, co nie znaczy że Bayern ten obowiązek zawsze wypełnia/wypełniał. Jednak gdy rozpoczyna się sezon bundesligii to wiadomo, że na 80-90 % paterę zdobędzie Bayern. Te pozostałe 10-20 % to margines na niespodzianki typu BVB czy Werder. Dlatego nie czyńmy z mistrzostwa fetyszu, bo mi kibicującemu Bayernowi od ponad 20 lat ono jakieś wielkiej satysfakcji nie daje. Miło że Bayern je zdobywa, cenię to i szanuję, ale zawsze siłę takiego klubu jak Bayern poznaje się po tym co osiąga w Europie. I nie zgadzam się, że Guardiola jest kontynuatorem tego co zaczął Van Gaal a tak pięknie rozwinął Heynckes. Guardiola zaczął zdecydowanie zbaczać z tej drogi, dlatego zatrudnienie go było błędem. Teraz Ancelotti ma wszelkie dane by właśnie tę filozofię rozpoczętą przez Van Gaala a udoskonaloną przez Heynckesa przywrócić do gry. Jedyny nieco martwi mnie to, że Carlo nie specjalnie ufa młodym zawodnikom, ale cóż. Coś za coś. Na jego Milan też wołali, że to "emeryci" a przez długi czas łoili w Europie wszystkich jak chcieli.

20.12.2015 17:50

roberry170

To nie Bayern zrobił nam prezent tylko Guardiola. Obawiam się, że gdyby Pep zdecydował się przedłużyć kontrakt to Bayern by to uczynił. Natomiast nie zgadzam się z niektórymi tutaj twierdzącymi, że mamy świetną obronę, wręcz najlepszą na świecie. Znów ulegacie manii statystyk i cyferek. Bayern ma słabą obronę, to nasza najsłabsza formacja a jej rzekoma "siła" wynika z maniakalnego dominowania nad rywalem w środku pola. Nasza obrona rzadko gra pod presją przeciwnika, a jak już się to zdarzy to skutki nie są szczególne.

20.12.2015 16:33

rafalfcb

" .. ale powiedzcie (szczegolnie najwieksi krytycy Pepa) fajnie bylo wygyrwac w takim stylu Bundeslige lamiac kolejne rekordy?"

Jeżeli nie wygra LM to tylko to po nim pozostanie. Rekordy, statystyki, procenty. Z chęcią zamieniłbym je wszystkie na Puchar Mistrzów. Każdy normalny trener i kibic tak myśli. Co zaś się tyczy wygrywania ligi to ja dużo lepiej wspominam np. wygrywanie ligi w sezonach 1999/2000 czy 2000/2001, gdzie drużyna na przestrzeni sezonu miała swoje sinusoidy, ale na ostatnich prostych potrafiła zadawać decydujące ciosy i zdobywać paterę. Z mistrzowskich sezonów Guardioli w bundeslidze szczerze mówiąc nie zapamiętam NIC, poza imponującą tabelą na koniec sezonu. Żadnych wspomnień, emocje minimalne. Pozdrawiam.

20.12.2015 16:13

Bardzo cieszy mnie zarówno odejście Guardioli jak i przyjście Ancelottiego. Już dawno temu pisałem, że Carlo to trener pasujący do Bayernie. W przeciwieństwie do Guardioli. Te ostatni niedawno powiedział, że jego filozofia gry koliduje z filozofią klubu. No Panie Guardiola, ja to już pisałem 3 lata temu gdy ogłoszono że przejmiesz Bayern od Juppa. Nie zgadzam się z opinią kogoś poniżej, że Guardiola podobnie jak Heynckes "posunął Bayern do przodu". Dla za czasów Guardioli jakościowo Bayern dreptał w miejscu. Pep zatrzymał Bayern na dość wysokim poziomie, dość skutecznie pilnował by klub z tego poziomu nie spadł, ale jednocześnie nie potrafił "kopnąć" drużyny piętro wyżej. Jeśli Pep nie zdobędzie na pożegnanie LM (lub chociaż nie dotrze do finału) to ja jego pobyt w Bayernie zapamiętam jako "epokę statystyki". Statystyki, która właściwie nic namacalnego i wartościowego nam nie dała. Poza mistrzostwami niemiec oczywiście, ale to dla Bayernu raczej obowiązek. Teraz przychodzi Carlo i w końcu Bayern wróci do swoich korzeni, a ja nie będę zasypiał oglądając moją ukochaną drużynę. Nie mogę się już doczekać. Natomiast Guardiola pójdzie pewnie do Anglii a tam ze swoją taktyką osiągnie jeszcze mniej niż w Bayernie. Bo nie dość, że nie pasuje tam jeszcze bardziej niż do Dumy Bawarii to jeszcze liga silniejsza i bardziej wyrównana.

20.12.2015 15:52

Witamy witamy ! To świetna informacja, ja również uważam Ancelottiego za lepszego i przede wszystkim bardziej wszechstronnego fachowca niż Guardiola. Zdecydowanie bardziej pasuje do Bayernu niż Hiszpan.

20.12.2015 15:36

NyndrQ, ja myślę że język niemiecki dla Jose nie byłby problemem. A co do ultimatum to... jakoś Guardiola żadnego nie dostaje. Warunki wręcz cieplarniane. Więc nie przesadzałbym w tym temacie. Poza tym - ja uważam - że akurat Jose należy do tych trenerów którzy stosunkowo dobrze pracują pod presją. Pozdrawiam.

08.08.2015 23:42

O przepraszam. Ja co prawda nie jestem klubem, ale nigdy nie chciałem i nie chcę Guardioli. Do dziś koledzy mi przypominają jak posmutniałem gdy się dowiedziałem że zostanie naszym szkoleniowcem.

08.08.2015 21:47

Miejsce Jose jest w Bayernie. Wiem, że to raczej nie możliwe, ale chciałbym...

08.08.2015 21:42

heat, ja nie był bym taki pewny z tym 4 mistrzostwem. Poważnie. Już w poprzednim sezonie były problemy i jakby nie runda jesienne to nieciekawie byśmy wyglądali. Poza tym drużyna z sezonu na sezon wygląda gorzej i mecz z Wolfsburgiem - jakkolwiek pierwszy w sezonie - wstępnie potwierdza regres. Obawiam się, że w tym sezonie walka o mistrzostwo może się toczyć do ostatniej kolejki. Pozdrawiam.

02.08.2015 10:33

Nie wiem czy na ławkę, ale myślę że jest już odpowiedni czas żeby "wciągnąć" Effenberga do Bayernu.

02.08.2015 10:29

[*]

02.08.2015 10:26

Jedynie Robben mówi do rzeczy. Można odnieść wrażenie że jako jedyny jest rozdrażniony porażką. Co do Guardioli zaś to w Barcelonie ten statystyk - za przeproszeniem - "spuszczał się" nad każdym trofeum. W Monachium łatwo przychodzi mu machnięcie ręką na to czy tamto. Brakuje mocnych osobowości we władzach klubu, bo Kalle to raczej urodzony dyplomata. A to nam od jakiegoś czasu nie służy.

02.08.2015 10:25

Jiri, oczywiście że się zmienił. Na gorsze. W pierwszym sezonie Guardioli drużyna stworzona przez Heynckesa potrafiła się jeszcze czasami "urwać" Guardioli ze smyczy i przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść uciekając w trudnych boiskowych momentach od tej bezsensownej klepaniny (Superpuchar Europy z Chelsea, czy rewanż z MU). Ale dla wszystkich narzekających kibiców Dumy Bawarii mam dobrą wiadomość: ten sezon będzie dla nas FANTASTYCZNY ! Dlaczego ? Ano dlatego bo wydarzy się w nim jedna z dwóch wspaniałych rzeczy: Bayern wygra Puchar Mistrzów albo Guardiola odejdzie. Która z tych rzeczy by to nie była, będę tańczył na stole z radości !

PS. Ponad 55 % posiadania piłki i 1 (słownie: jeden) oddany celny strzał... Czy ten człowiek nigdy niczego się nie nauczy ?

02.08.2015 10:20

Nie na każdej płaszczyźnie, bo to BL jest jedyną dochodową z czołowych lig europy. Więc ja zalecam tzw. zrównoważony rozwój. Nie ma bowiem sensu nadmiernie pchać się do przodu. Jak to mówią: wyżej d.... nie podskoczysz. Pozdrawiam.

19.07.2015 12:52

Świetny wynik w ostatnim sezonie Guardioli !

19.07.2015 12:50

DarthSmd - czekamy, czekamy... Oczywiście w naszym klubie odejścia Guardioli, nie Gotze. Swoją drogą mam szczerą nadzieję, że zarządowi nie przyjdzie do głowy szalona myśl przedłużenia kontraktu z Panem Tiki-Taką. Wtedy bowiem nawet Muller może już tego nie wytrzymać.

19.07.2015 12:48

Dokładnie Josh. Chcieli go wypchnąć zagranicę, aby nie wzmacniać Bayernu a teraz gdy temat wrócił w Leverkusen szukają dyplomatycznego wytłumaczenia. Ostatnie zdanie zdradza jednak rzeczywistą motywację. Pozdrawiam.

19.07.2015 12:45

Dzięki Claudio ! Powodzenia.

19.07.2015 12:44

Dołączam się do podziękowań i pozdrowień dla Pizza. Szczególnie nie zapomnę ataku Elber-Pizarro. Pomysł z meczem pożegnalnym świetny. Choć muszę powiedzieć, że ja mimo wszystko nadal widziałbym Claudio na ławce Bayernu i w końcówkach na boisku. To jest piłkarz, który swoim doświadczeniem i sprytem potrafi w końcówce na podmęczonego rywala zrobić różnice. Pozdrawiam.

19.07.2015 12:43

Masz racje Reenen89. Kalle jest zbytnim dyplomatą, natomiast Guardioli to nawet nie ma sensu komentować.

19.07.2015 12:40

Jeśli to się ostatecznie potwierdzi to bardzo się cieszę. Vidal jest bardzo dobrym piłkarzem i - moim zdaniem - pasującym do typologicznie do "bawarczyka". Pozdrawiam.

19.07.2015 12:39

Sprzedać i zagwarantować sobie prawo pierwokupu ? To po co w takim razie sprzedawać. Gotze miał słaby sezon, to fakt bezsporny. Ale nie zmienia to faktu, że to ciągle młody, utalentowany piłkarz i NIEMIEC ! Pomimo, że zasłużenie go w ub. sezonie krytykowałem to bez wątpienia jest to jeden z tych piłkarzy typu "nie na sprzedaż". Pozdrawiam.

19.07.2015 12:37

Ależ oczywiście że podkopuje. Oczywistości trudno komentować.

17.05.2015 16:06

Bayern ducha to mam wrażenie, że już w tym sezonie wyzionął.

17.05.2015 16:05

Do tej statystyki zaangażujmy szczyptę matematyki (Pep uwielbia cyferki) i co nam wychodzi ?

Bayern był przy piłce dokładnie 70 minut, a Freiburg dokładnie 20 minut. Która drużyna wykorzystała efektywniej czas posiadania piłki ? No tu Bayern wypada wręcz masakrycznie słabo, bo nie dość że mając tak przygniatającą przewagę posiadania futbolówki strzelił 1 bramkę, a Freiburg pomimo iż przy piłce był 3,5 raza krócej bramki strzelił dwie. Przy strzałach wygląda to również źle, Bayern 17 strzałów w 70 minut (średnio co 4 minuty), Freiburg 9 strzałów w 20 minut (średnio co 2 minuty). Podobnie sprawa ma się przy strzałach celnych (Bayern co 12 minut, Freiburg co 6).

Tak więc ten mecz sobie Panie Guardiola nagraj, statystyki zapisz dokładnie na wieki i niech będzie to dla Ciebie dowód koronny, że jedynie co ze swoimi statystykami możesz zrobić to wsadzić je w wiadome miejsce.

Pozdrawiam.

17.05.2015 16:03

Pewnie że możemy robić co chcemy, ale delikatnie podkopuje to reputację klubu.

17.05.2015 15:53

Może tak być Patryk, przy takim podejściu drużyny i trenera.

17.05.2015 15:32

"Trener Paderborn oskarża Bayern o odpuszczenie meczu"

"Rozumiem sytuację Bayernu, ale spodziewałem się uczciwej walki - irytuje się trener Paderborn Andre Breitenreiter. Przed ostatnią kolejką jego zespół jest na ostrzu noża. Ma znikome szanse na utrzymanie, zwłaszcza po kompromitacji Bayernu we Freiburgu."

Reszta na wp.pl

Niedość, że sezon mamy przeciętny to jeszcze smród po nas w nim zostanie...

17.05.2015 15:30

Miejmy nadzieję, że tak będzie.

17.05.2015 11:44

W wypowiedzi Pepa widać radykalną zmianę. Myśli już o wakacjach...

17.05.2015 11:43

Android, to nie tylko nasi zawodnicy tak traktują kibiców, ale również odwrotnie. Wielu kibiców tutaj w ten sposób rozgrzesza zawodników.

17.05.2015 11:42

Jest to nudne i usypiające.

17.05.2015 11:40

Skala posiadania piłki w tym meczu przez Bayern jest wręcz - rzekłbym - perwersyjnie patologiczna. To jest patologia !

16.05.2015 22:01

Topola, nie możesz tak napisać bo po meczu w Barcelonie było już "po herbatce". Więc daruj sobie to wyciąganie drużyny za uszy. Co zaś się tyczy różnicy to mieliśmy w podstawowym składzie 5 aktualnych Mistrzów Świata, jednego byłego Mistrza Świata oraz aktualnego króla strzelców Bundesligi. Tak więc w poniedziałek do okulisty. Dobrej nocy.

16.05.2015 21:59

Posiadanie piłki: 22,30% / 77,70% (!!!!!!)
Wygrane pojedynki: 51,52% / 48,48%

Kiedy w końcu Gurdiola zrozumie na czym polega piłka nożna ?

16.05.2015 21:54

Też uważam, że powinien być Muller.

16.05.2015 21:53

Widzę, że bardzo gorąca dyskusja tu rozgorzała. A być może to jedna z wielu dziennikarskich kaczek ?

16.05.2015 21:50

Kołtoniowi różne rzeczy zdarzało już się mówić, ale potem nikt o tym nie pamiętał. Nie rozstrzygniemy tego. Ja twierdzę tylko że nie ma pewności, że był już Lewy zakontraktowany wcześniej. I właśnie jej nie ma. Tylko "przyjaciele z Kickera". Pozdrawiam.

16.05.2015 21:47

Tylko po co znajdować jakąś równowagę (której z resztą ja nie widzę). Przecież Bayern ma swoją świetną filozofię gry ! Po co zawracać kijem Wisłę ?!

16.05.2015 21:42

Fajnie by było jakby BL wskoczyła na podium !

16.05.2015 21:40

Brawo Marian, trafiłeś !!!

16.05.2015 21:38

Hehe, wstydu nie ma...

16.05.2015 21:37

meisterspieler, nie musisz wierzyć we wszystko co mówił wówczas Kołtoń. To odnośnie Lewego. Co zaś się tyczy gwiazdy Guardioli to Bayern raczej nigdy na takowych gwiazdach się nie opierał. A potrafił osiągać wyniki i święcić triumfy. Za to go pokochałem. Natomiast warto sarkastycznie powiedzieć, że gwiazdy Realu i Barcelony czyli Ronaldo i Messi jednak dają drużynie dużą "wartość dodaną". Sorry, ale nie można tego powiedzieć o Guardioli. Mi on bardziej przypomina celebrytę aniżeli gwiazdę.

16.05.2015 21:32

mrtiktak, niepojące jest to, że "Kalle" użył wczoraj zwrotu że "ma nadzieję, że Guardiola zostanie w monachium na dłużej, a pod koniec przyszłego sezonu rozpoczną się rozmowy o przedłużeniu kontraktu". No chyba, że był to - miejmy nadzieję - błąd w tłumaczeniu.

16.05.2015 21:19

Media mają używanie. Jeśli by sobie człowiek przypomniał ilu to zacnych piłkarzy w ostatnich 2-3 latach przewijało się w mediach jako "dogadani z Bayernem" to mieli byśmy dzisiaj nie dwie a trzy równorzędne drużyny.

16.05.2015 21:17

Obyśmy w przyszłym roku zameldowali się szczebelek wyżej.

16.05.2015 21:16

Też jestem "za".

16.05.2015 21:14

RL69, dodajmy że sami tak wcale nie dawno graliśmy. I wygrywaliśmy !!!

16.05.2015 21:13

No tylko następny sezon. Poza tym niedługo już będą delikatnie schodzić ze sceny, tej największej. Tak wiec przyszły sezon może być dla nich jednym z najważniejszych jakie im pozostały.

16.05.2015 21:12

Pewnie na konferencji powie, że dziś jego piłkarze zagrali "Supaszpil !".

16.05.2015 21:06

mlody, bezpośrednio nie, pośrednio tak. Klasowa drużyna mająca rywala na łopatkach musi go dobić. Bayern tego nie zrobił, a trenerem jego jest - o ile mi wiadomo - Guardiola.

Bayern1985BBW, trafne porównanie z tym g....wnem.

16.05.2015 21:05

meisterspieler, co do pkt. 3 to nie ma pewności. Gotze został zaklepany gdy trenerem był jeszcze Heynckes, ale wiadomo już było że Guardiola jest dogadany z Bayernem. Więc nie wiesz czy nie był on życzeniem Pepa. Co do Lewandowskiego to sprawa jest jeszcze bardziej oczywista, przecież Guardiola sabotował Mandźukićia chcąc zmusić go do odejścia. Był to rodzaj persfazji, a Lewandowski był - moim zdaniem - wręcz życzeniem Guardioli.

mlody, karne z BVB można uznać za winę Guardioli, bo Borussia była na widelcu i sama prosiła się o dobicie. Widział to każdy kto oglądał mecz, oczywiście poza Guardiolą. Zapewne myślał, że tanim kosztem dociągnie wynik przed Barceloną, a tu lipa.

16.05.2015 20:57

Topola, moim zdaniem żadnego argumentu na plus Guardioli nie podałeś. "Zmobilizowanie drużyny po potrójnej koronie" to można sobie w buty w sadzić ? Cóż to była za "mobilizacja" ? Z górki było jak cholera, a Guardiola koncertowo to zp.....przył ! Co zaś się tyczy Realu i Ancelottiego to jednak ten w poprzednim sezonie zdobył PM a i w tym odpadł z Juve minimalnie. O tym, że mistrzostwo sprzątnęła mu z pod nosa Barcelona nie wspominam nawet, bo gdyby Bayern miał w Bundeslidze równorzędną do siebie drużynę to też myślę, że mistrzostwo zdobywałby co 2-3 lata. Więc drodzy zwolennicy Guardioli nie opowiadajcie głupot tylko odpowiedźcie mi a przede wszystkim sobie samym szczerze: Jaką "wartość dodaną" daje drużynie Bayernu Monachium tak genialny trener jak Josep Guardiola ?

16.05.2015 20:46

Guardiola lubi rekordy, widocznie tutaj idzie po następny...

16.05.2015 17:23

Kable, zgadzam się ale mamy inną interpretację otaczającej nas rzeczywistości. Ja świetlanej przyszłości Bayernu z Guardiolą nie widzę. Ty inaczej. Życie.

16.05.2015 17:22

Kable

Ale ja też nie mam z tym problemu. Musisz czytać z rozumieniem moje wypowiedzi.

Piotreczek

Swój intelekt to pokazałeś raczej Ty. Może jeszcze Lattka ekshumujmy ? No ogarnij się. Poza tym jeśli do mnie pijesz to słowa nie napisałem o Heynckesie.

16.05.2015 17:18

Ale postawa Freiburga pokazuje jaki determinacja ma wpływ na postawę drużyny. Drużyna zdeterminowana i świadoma celu, pomimo że słabsza i gorzej opłacana potrafi stawić czoła nawet teoretycznie dużo lepszym.

16.05.2015 17:15

Pieniążki Bayern zawsze potrafił liczyć. M.in. za to kocham ten klub. Warto jednak zauważyć, że w przeszłości nasi włodarze potrafili budować bardzo dobre drużyny bez drogich piłkarzy czy jakiś astronomicznych kwot.

16.05.2015 17:12

Piotreczek

Napisałem przecież że Guardiola.

Kable

Nikt nie oczekuje potrójnej korony. Chodzi o to że z sezonu na sezon jesteśmy coraz słabsi, notujemy coraz więcej wpadek i to pomimo posiadania mocnego składu. A "bawić" to się będziesz w przyszłym sezonie, bo Guardiola zapewni Ci takie emocje, jakich na pewno byś nie chciał. Porozmawiamy za rok o tej porze.

16.05.2015 17:10

Piotreczek

Na razie to Guardiola niszczy Bayern. I chciałbym żeby Ancelotti tak zniszczył Bayern jak zniszczył Milan czy Real. A te 3 Puchary Mistrzów to przypadkiem tak ? Plus Mistrzostwa Włoch, Hiszpanii, Anglii, Francji... A Guardiola - o ile mi wiadomo - też nie jest niemcem.

16.05.2015 17:04

Kable: Android zachowuje się tak jak powinna zachowywać się do końca sezonu nasza drużyna. Nie odpuszczać !!!

16.05.2015 17:01

Smuda nie, ale Ancelotti autentycznie może być do wzięcia. Ale jak wiemy, "zarząd ma nadzieje, że Pep zostanie z nami na dłużej". Smutne.

16.05.2015 16:59

Jeśli chodzi o Lewego to tak jak przez 20 lat marzyłem żeby jakiś Polak grał w Bayernie tak sprowadzeniu Lewego byłem przeciwny. Plus że przyszedł za darmo. Nie gra źle, ale ja wolałem Mandżukicia.

16.05.2015 16:58

Niech kupują ale mądrze.

16.05.2015 16:56

Najsmutniej czyta się ten na samej górze...

16.05.2015 16:55

Kable, Alonso to skupi się na odnajdywaniu w Bayernie bo szału to on w Monachium nie robi.

16.05.2015 16:53

Niechaj kończy się już ten mecz i ten sezon. Róbmy nowe otwarcie, chociaż znowu na "sprawdzam" trzeba będzie czekać conajmniej do ćwierćfinału LM.

16.05.2015 16:48

Zwróćcie uwagę, że Bayern Guardioli nie tylko odpada w półfinałach, ale niesamowicie męczy się w ćwierćfinałach. Tak było w tym roku z Porto i tak samo w ub. United. I tu i tu jedną nogą byliśmy w pewnym momencie za burtą.

16.05.2015 16:46