szczególnie było to widac w ostatnim meczu z BVB, gdzie Ribery tez nie gral.
14.03.2013 00:57
złotousty zwyklyfan!
:D
14.03.2013 00:46
no to w koncu Arjen sie skonczył czy jest nam potrzebny? Bo w przeciagu pol godziny napisałes 2 sprzeczne ze sobą posty...
14.03.2013 00:32
Zauwazyłem, ze niektórzy maja dziwną maniere - po kilku miesiacach bez porazki, po pierwszej lepszej wpadce (która nota bene nie miała większego znaczenia) stawiaja sobie za punkt honoru, obrazenie wszystkich w koło i udowodnienie, że znaja sie na pilce lepiej niz Jupp i Mourinho w jednej osobie. Niestety - wiekszosc nie zdaje sobie sprawy, że strasznie przy okazji głoszenia swoich mądrosci się osmiesza :( moze warto odpuscic nastepnym razem?
14.03.2013 00:26
tak - to tez było dobre - mozna by ogłosic plebiscyt na najgenialniejszą teorie dzisiejszego dnia
14.03.2013 00:22
Arturo | 2013-03-14 00:13:42
"W lidze mass 34 mecze w LM tylko dwa i nie mozesz pozwolic sobie NA cost takiego jak dzisiaj."
no patrz - a my sobie dzis pozwolilismy na cos takiego i gramy dalej...
ogłaszam dzis atak geniuszy na naszą strone! geniuszy z genialnymi teoriami.
14.03.2013 00:18
jastrzab123 | 2013-03-14 00:09:11
fcbmx2 z zalozenia sie wychodzi ze u siebie gra sie lepiej pewniej i wieksze ma sie szanse na osiagniecie dobrego wyniku !
zrozum jedno - "dobry wynik" to pojęcie względne - my dziś osiągnelismy wystarczajaco dobry wynik do awansu
To my bylismy od pierwszego meczu dalej - to my moglismy pozwolic sobie na stratę, a nie Barca - oni MUSIELI gonić. My nie.
14.03.2013 00:13
btw - lubie przebywac na tej stronie w pozniejszych godzinach - wtedy wiekszosc sezonowych gimbusów już spi...
i po raz kolejny apeluje do władz strony - BANUJCIE!!! to co trzeba było czytac w newsie ponizej woła o pomstę do nieba :(
14.03.2013 00:08
jastrzab123 | 2013-03-13 23:59:21
fcbmx2 ale Barca grala na wyjezdzie i to jest diametralna roznica !"
Wyjasnisz jaka jest róznica w awansie miedzy wygraną na wyjezdzie i po przegranej u siebie, a po wygranej u siebie i przegranej na wyjezdzie? Bo ja jej nie dostrzegam.
14.03.2013 00:04
jastrzab123 | 2013-03-13 23:52:30
"ale niektorzy dalej nierozumią ze taki mecz jak dzis , takiemu zespolowi jak Bayern z wielkimi aspiracjami na podboj europy w takiej fazie rozgrywek z takim klubem jak Arsenal nie mial prawa sie zdarzyc i o to sie rozchodzi mysle ze cos jest nie tak z mentalnoscią !"
Kolejna genialna teoria - a takiemu zespołowi jak Barcelona, taki mecz jak 0-2 z Milanem, w takiej fazie rozgrywek miał prawo sie zdarzyc? Coś jest nie tak z mentalnoscią najbardziej utytułowanego zespołu ostatnich lat?
13.03.2013 23:56
Grzesiu555557 | 2013-03-13 23:43:52
"a Muller ? Nie oszukujmy się pozycje w składzie wypracował sobie głównie dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pracy, lecz nie idzie to w parze z umiejętnościami piłkarskimi"
rozumiem, ze obecnie nasz najlepiej punktujacy gracz w BL, najlepszy strzelec w LM i król strzelców Mundialu nie ma umiejetnosci pilkarskich? ciekawa teoria...
13.03.2013 23:52
moja subiektywna ocena graczy
Neuer - bez winy przy obu bramkach, poza tym bezrobotny
Lahm - chyba najlepszy na boisku, bezbłedny w defensywie, ale niedokładny w ofensywie
DvB - w sumie po profesorsku... oprócz roznego - bo to chyba on pilnował kanoniera?
Dante - rownie dobry co Lahm i równie co on bezbłędny w defensywie.
Alaba - bład na poczatku spotkania, poza tym zagubiony bez Riberego sie wydawał
Gustavo - zdecydowanie bez formy - obok defensywnie grajacego Martineza nic nie dawał w ofensywie, a jeden z dwóch DMów powinien.
Javi - jw. - choc po nim spodziewałem się wiecej niz po brazylijczyku. Oni obaj rewelacyjnie wygladaja przy Schweinim, nie razem.
Toni - spowalniacz - tak jak pisałem w przerwie - moze Jupp, kazał nie ryzykować ofensywnych zagran, zeby nie nadziac sie na kontry, a moze staram sie go tlumaczyc, przez ogromną sympatię do niego. Do tego te niecelne strzały strasznie denerwujące - a przeciez potrafi.
Muller - walczył, starał sie, świetnie zagrał do Robbena wypuszczając go na sam na sam. Ogólnie nie mam zastrzeżeń w sumie
Robben - chciał... i chyba tyle, a moze, aż tyle, bo chciał chyba, aż za bardzo. Fakt, faktem, że Mandzu słabo mu sie pokazywał na pozycje.
Mandzu - to nie jest gracz na Lige Mistrzów. Kolejny beznadziejny mecz tego grajka. Suarez - czekam!
i na koniec ponownie przypomne - Robbena nosilisice na rekach po meczu z BVB - szkoda, ze tak szybko pozapominaliscie sezonowcy.
Do tego to pierwsza porazka, od kilku ładnych miesiecy... mysleliscie, że bedziemy wygrywać wszystko, do konca? troche to naiwne mówiąc delikatnie - przegralismy, mimo to awansowalismy i to sie liczy
13.03.2013 23:33
moja subiektywna ocena graczy
Neuer - bez winy przy obu bramkach, poza tym bezrobotny
Lahm - chyba najlepszy na boisku, bezbłedny w defensywie, ale niedokładny w ofensywie
DvB - w sumie po profesorsku... oprócz roznego - bo to chyba on pilnował kanoniera?
Dante - rownie dobry co Lahm i równie co on bezbłędny w defensywie.
Alaba - bład na poczatku spotkania, poza tym zagubiony bez Riberego sie wydawał
Gustavo - zdecydowanie bez formy - obok defensywnie grajacego Martineza nic nie dawał w ofensywie, a jeden z dwóch DMów powinien.
Javi - jw. - choc po nim spodziewałem się wiecej niz po brazylijczyku. Oni obaj rewelacyjnie wygladaja przy Schweinim, nie razem.
Toni - spowalniacz - tak jak pisałem w przerwie - moze Jupp, kazał nie ryzykować ofensywnych zagran, zeby nie nadziac sie na kontry, a moze staram sie go tlumaczyc, przez ogromną sympatię do niego. Do tego te niecelne strzały strasznie denerwujące - a przeciez potrafi.
Muller - walczył, starał sie, świetnie zagrał do Robbena wypuszczając go na sam na sam. Ogólnie nie mam zastrzeżeń w sumie
Robben - chciał... i chyba tyle, a moze, aż tyle, bo chciał chyba, aż za bardzo. Fakt, faktem, że Mandzu słabo mu sie pokazywał na pozycje.
Mandzu - to nie jest gracz na Lige Mistrzów. Kolejny beznadziejny mecz tego grajka. Suarez - czekam!
i na koniec ponownie przypomne - Robbena nosilisice na rekach po meczu z BVB - szkoda, ze tak szybko pozapominaliscie sezonowcy.
13.03.2013 23:27
pierwsza przegrana od niepamietnych czasów i sezonowcy juz w panice. Nie osmieszajcie sie dzieci i przy okazji normalnych kibiców.
Wjazdy na Robbena są mega załosne - juz zapomnieliscie niedawna bramke przeciwko BVB?
13.03.2013 22:58
pierwsza przegrana od niepamietnych czasów i sezonowcy juz w panice. Nie osmieszajcie sie dzieci i przy okazji normalnych kibiców.
Wjazdy na Robbena są mega załosne - juz zapomnieliscie niedawna bramke przeciwko BVB?
13.03.2013 22:46
odczepcie sie od Robbena sezonowcy
13.03.2013 22:38
ANI PRZEZ CHWILE NIE MIAŁEM STRESA :D;D;D;D;D
13.03.2013 22:36
o kurcze... poczytałem komantarze. Jest zle - niektorzy lepiej, zeby skupili sie na ogladaniu zamiast pisaniu.
13.03.2013 21:43
Nie jest tragicznie, bo awansu wciaz jestem pewien. Niestety kilka minusów jest - Gustavo pod formą, Toni strasznie zwalnia akcje - nie wiem czy mu Juup tak kazał, czy nie chce przyspieszyc sam z siebie. Mandzu niby cos tam walczy, ale nie ma go w polu karnym na wrzutkach od chociazby Lahma.
Arsenal 2 okazje - dwie praktycznie takie same - w dodatku jedna zakonczona bramką. Szkoda - mam nadzieje, ze trener wskaze im braki. Ogólnie Ribery i Schweini to jednak Ribery i Schweini :D
warto przeczytać - ciekawy artykuł o tym jak nas postrzegają "nie kibice Bayernu"
13.03.2013 02:59
No nie do konca - co do Girouda, to zwykle wróżenie z fusów. Ox faktycznie troche oklapł, ale Wilshere to swietny grajek - pewnie w top10-15 DMów na świecie. Oczywiscie gorszy od naszej podstawowej dwójki, ale jeszcze bardzo młody. Akurat on to zły przykład na psucie zawodników przez Arsenal ;)
13.03.2013 01:10
oczywiscie, że nie - tak jak kazdy inny dowolnie wybrany pilkarz z Arsenalu. Za kogo niby miałby on grac? Za dwóch z trzech najlepszych DMów obecnie na świecie? - Schweini i Javi są poza konkurencją. Jack móglby powalczyc o miejsce na ławce conajwyzej z Gustavo. Zreszta kazdy inny pilkarz z arsenalu zasługuje na to samo - walke z naszymi rezerwami... spojrzcie prawdzie w oczy the gunners.
12.03.2013 22:49
wielka szkoda, ze Schalke tak dało tylka.
Co do odpadniecia Milanu, moge powiedziec tylko jedno - A NIE MÓWIŁEM :D
12.03.2013 22:39
zniszczy ich, zmasakrowali i wdeptali w ziemie - chce meczu Real - Barca - wyeliminuje sie nam jeden z 2 najgrozniejszych konkurentów ;)
12.03.2013 22:35
cholera, akurat mi stream zaciął i nie widziałem bramki. Ładna jakas?
12.03.2013 21:57
lybbard - no nie do konca, nie wazny jest styl. Bo własnie dzieki frajerskiemu stylowi w jakim Milan przegrał tamten finał, przejdzie on do historii i pozostanie w pamieci. W przeciwienstwie do wielu innych finałow.
Jezeli ktos Cie zapyta o druzyne, która przegrywa wygrane? Wiekszosci przyjdzie do głowy własnie Milan.
Mniejsza z tym - ide ogladac druga polowe :D
BTW - zajebista bramka Hamita.
12.03.2013 21:45
i własnie dlatego to on dostanie kolejną złotą piłkę... Messi!
12.03.2013 21:24
nie chodzi o to co mnie boli - chodzi o to co mozna nazwać FRAJERSKIM. Naszej porazki z Chelsea raczej nie - ot, dobrze sie bronili. Wykorzystali swoją szanse z rożnego. Porazki z Interem tez raczej nie - bylismy gorsi.
Przegranie fanału przez Milan było zwyczajnie frajerskie - prowadzili po połowie 3-0, a mimo to dostali w tyłek... rozumiesz o co mi chodzi?
12.03.2013 21:16
co innego przegrać po wyrównanym mecz, róznicą jednej bramki (my), a co innego przegrac, kiedy po pierwszej połowie wygrywało sie 3-0 (milan z liverpoolem),
12.03.2013 21:11
Tak jak pisałem po pierwszym meczu Milanu - to najwieksi frajerzy w historii futbolu. Nie zdziwie sie jak odpadna. Nie pierwszy raz tak dadzą tyłka :)
12.03.2013 20:56
najlepsi angielscy pilkarze po prostu rzadko wyjezdzaja za granice...
11.03.2013 22:07
nie chce bronic Rooneya, bo go zwyczajnie nie lubie i nie chce jego transferu, ale czy to zawodnik "schodzący ze szczytu kariery"?
gosc od momentu przyjscia RvP i gry za jego plecami ma wiecej asyst niz Ribery... do tego prawie tyle samo bramek. Jezeli u 27 latka oznacza to schyłek kariery, to jej szczyt osiągają chyba tylko Messi i CR ;)
11.03.2013 21:27
buU - a wyjasnisz na czym to polega? bo staz mam chyba odpowiedni, a mimo to nie za bardzo Cie rozumiem...
11.03.2013 21:08
Olic strzelił pieknego gola przewrotką :)
11.03.2013 20:45
Szkoda, że bez Riberego i Schweiniego, ale tak czy inaczej bedzie spacerek i gładki awans :)
11.03.2013 20:11
Suarez to gigant :) obok Falcao obecnie najlepszy napastnik na świecie. Najlepszy strzelec w najlepszej lidze swiata, w co by nie gadac dosc przecietnym Liverpoolu. Świetnie bije wolne, swietnie gra 1na1, swietnie egzekuje i swietnie asystuje, ponadto swietny technik. W dodatku wciąż młody.
10.03.2013 23:53
10 bramek stracilismy my, Szachtar i Porto. Tylko, że my rozegralismy 25 spotkań, Porto 22, a Szachtar ledwie 20. Wiec najlepsza średnią puszczonych bramek ma własnie Neuer :)
10.03.2013 23:44
Olic jakiego gola z przewrotki strzelił ;)
W drugiej połowie dobijemy ich. Tylko Mandzu trzeba zdjąć. Wyjątkowo beznadziejnie dzis gra.
09.03.2013 16:26
swoja drogą - czemu w sobote nie ma meczu o 18.30?
07.03.2013 23:42
obecnie pewnie nawet z leverkusen by sobie nie poradzili ;)
07.03.2013 03:53
nic nie wyjasnił - gdyby nie strzelił stałoby sie to samo :)
06.03.2013 22:40
wiele nie wyjasnia - gol Valencii i dogrywka.
06.03.2013 22:13
Co do Ibry - nie zagra w pierwszym meczu następnej rundy - oczywiscie jesli PSG awansuje.
06.03.2013 22:02
alez gol Jonasa!
06.03.2013 21:58
z Arsenalem mozemy nawet przegrac, a i tak awansujemy droga Olu ;)
05.03.2013 22:58
uniknąc Juve, Real i BVB i bedzie dobrze :D Najłatwiej byłoby z kims z par Malaga/Porto lub Galata/Schalke. PSG bez Ibry w 1 meczu tez nie powinno byc złe ;)
05.03.2013 22:55
pomijajac fakt nieslusznej(!) kartki - to własnie dokonał sie upadek ligi angielskiej ;) żadnej druzyny na kolejnym etapie LM to farsa. Do tego pewnie tylko 1 hiszpanska i Bundesliga zaczyna przodowac...
05.03.2013 22:50
" kartka była słuszcza bo jaesli by nie była to sędzia by jej nie pokazł"
no pełen geniusz pokazałes :) a jesli sedzia uzna bramke, która w powtorkach jasno widać, że piłka nie przekroczyła linii bramkowej i byc jej nie powinno to tez jest słuszna, bo sędzia ją uznał? :D
05.03.2013 22:41
kartka była słuszna Twoim zdaniem? nie mam wiecej pytań.
05.03.2013 22:30
BayernDame1 | 2013-03-05 22:12:34
dlaczego sie nie należało? moim zdaniem sa lepsi"
w czym sa lepsi? w grze 11 na 10 po nieslusznej kartce?
05.03.2013 22:16
no to po manu. nie nalezało sie realowi.
05.03.2013 22:10
ale żal. to powinien byc ostatni wysep tego pseudo sedziego. Oby Real nie awansował.
05.03.2013 22:02
gol ManU
05.03.2013 21:50
W Realu jeszcze wymuszona zmiana - Di Maria - Kaka
05.03.2013 21:40
ogladam ManU - Real oczywiscie :) Real zasługuje na mocne lanie. Grają beznadziejnie. W sumie dobrze - nie znosze Mou - niech odpada.
05.03.2013 21:33
mistrzostwa w zime? mi to nie pasuje. zreszta co by było z rozgrywkami krajowymi? przeniesione na lato?
05.03.2013 13:46
pisałem o tych rekordach w innym watku
http://www.bayern.munchen.pl/art/show/remis-bvb-i-bayeru-mistrz-przesdzony/11508
najwazniejsze, żeby wygrać jeszcze 6 razy - pobijemy 2 ostatnio zdobyte rekordy BVB - iście mistrzowska reakcja na ich poczynania z ostatniego sezonu ;)
05.03.2013 13:43
Cius
"Guardiola dokładnie określił swoje wymagania i skoro Bayern podpisał z nim kontrakt zgodził się na to co On zarządał.
(...) Taki jest jego model. I podpisując z nim kontrakt Bayern musiał popierać model i sposób prowadzenia zespołu."
a nie przyszło Ci do głowy, że było zupełnie odwrotnie i to Guardiola musiał sie zgodzić na warunki zaproponowane przez Bayern?
04.03.2013 18:49
tak oczywiscie. A pozniej Jupp zrobi z Robbena jedynego nie rotowanego zawodnika :D
03.03.2013 19:47
tak! z pewnoscia Pep by na to wpadł.. Ty na to wpadłes, a "dziadyga" nie? ogarnij sie.
03.03.2013 19:38
wtedy stracilibysmy Toniego, ktory robi robote w srodku pola. dzis bez niego zagralismy miernie.
03.03.2013 19:28
pokazuje tez, że nie jest lepszy - czyli spor o to czy powinni rotowac, jest jasno rozstrzygnięty - powinni, gdyz wg statystyk dają własciwie tyle samo zespołowi.
03.03.2013 19:22
Muller podczas 21 meczów w BL nie zapunktował w raptem 4 meczach
Robben podczas 10 meczów w BL nie zapunktował w....5 meczach.
tu troche inny rzut oka na regularnosc.
03.03.2013 19:15
no cóż skoro znasz lepsze rozwiązanie dla Bayernu to powinienes aplikowac na stanowisko trenera - moze wyprowadzisz nas na wyzszy poziom, niz ten prezentowany przez pilkarzy trenowanych przez don Juppa ;)
03.03.2013 19:07
" widzisz jaka jakosc prezentuje Muller w miejsce Robbena prawda?"
znaczy jaką - 11 bramek i 11 asyst? Najlepiej punktujący gracz w BL prezentuje Twoim zdaniem złą jakość?
03.03.2013 18:51
kolego sympatyczny, czy nie rozumiesz, że "gdyby nie jego kontuzje" mało mnie interesuje? Niestety Robben odnosi kontuzje i dlatego powinien podlegać czestej rotacji, zeby ich unikać.
Gdybac sobie mozna na kazdy temat - chodzi o rzeczywistosc.
03.03.2013 18:47
a po co Robben grajacy za 3 Mullerów w meczu ze słabym Hoffe?
i kiedy Robben miał statystyki zblizone do Mullera?
03.03.2013 18:36
a dlaczego niby ulegajacego czestym kontuzjom Robben miałby nie podlegac rotacji?
03.03.2013 18:32
teoretycznie trafilismy najlatwiejszego rywala, w dodatku u siebie. finał z fraiburgiem bedzie ;)
03.03.2013 18:15
no i co? w kazdym meczu robbery, mandzu i kroos? i płacz, że nie ma rotacji? zgadłem?
03.03.2013 18:12
krytyka to jedno, a pisanie o trenerze, ktory wyprowadził nas na szczyt per "dziadyga" to lekkie przegiecie. Jezeli ktos nie umie krytykowac, bez obrazania powinien byc eliminowany...
03.03.2013 17:57
wlasnie trwa losowanie DFB pokal...
03.03.2013 17:39
po meczu przychodzi mi jedno do głowy - sztuka jest grac słabo i wygrać. Dobrze, że to potrafimy. Z drugiej strony wiesniaki nic nie pokazały, wiec nie było ochoty chyba do lepszej gry. Ważna wygrana, a reszta do zapomnienia.
03.03.2013 17:34
co do dublowania komentarzy - nie odswiezajcie strony i problemu nie bedzie...
03.03.2013 16:33
Shaq jest strasznie słaby dzis. poza tym oszczednie, ale do przodu. Pora na 2 połowe :)
03.03.2013 16:31
no i dobrze :)
lece ogladac - borek komentuje ;D
03.03.2013 15:25
sky - zostałes modem?
ciekawe co pokaze nadzieja niektorych na stronie - niejaki Usami :D
03.03.2013 15:19
tylko, że dyskusja toczy sie o to, która liga jest najlepsza/lepsza od innej, a nie o to czy ranking uefa jest obiektywną w 100% metodą czy w 10%.
fakty są 2 (z 2 wspólnie sie zgadzamy...?)
fakt nr. 1 - Ranking Uefa jest najdoskonalszą z dostępnych metodą potwierdzenia siły ligi.
fakt nr. 2 - skoro ranking Uefa jest najdoskonalszą miarą siły ligi, nie można się z nim kłócić i próbować udowadniać coś wbrew niemu.
Zgadzam się z tym co mowisz Ty - że ranking Uefa nie jest w 100% obiektywny
nie zgadzam sie z tym co mowi zdf (i Ty na początku), że nie można oceniać na jego podstawie siły ligi... bo jak nie na jego podstawie to na jakiej innej? Skoro to jest najlepsza metoda, to z niej trzeba korzystać - chyba logiczne?
03.03.2013 03:21
wiec potwierdzasz, że nie masz własnego argumentu, a cała dyskusja toczy sie o obalenie mojego?
03.03.2013 02:29
"Ranking UEFA nie jest obiektywną metodą oceniania poziomu całej ligi" vs. "porównanie na podstawie kilku najlepszych jest najobiektywniejsze z mozliwych"
skoro ranking UEFA nie jest wg. Ciebie obiektywny, a w innym poscie stwierdzasz, że jest najobiektywniejszym z dostępnych, co znaczy, że jest jedynym miarodajnym - co za tym idzie, jedynym wyznacznikiem, to znaczy, że próbujesz podważyć coś, co sam stwierdziłeś, że jest jedynym wyznacznikiem...
Równie dobrze móglbyś próbować podważyć wyniki wyborów parlamentarnych, bo nie głosowało na nich 100% obywateli. A jednak nikt tego nie robi i zgodnie wszyscy twierdzą, że rządza ci, którzy zostali wybrani przez ogół...
03.03.2013 01:49
porównanie na podstawie kilku najlepszych jest najobiektywniejsze z mozliwych...
03.03.2013 01:03
7 z 18 to blisko 40%. czyli, żeby z sytuacją z grupy porównywać musiałbys wziąć 2 zespoły...
03.03.2013 00:56
przyklad z grupami LM jest głupi - jeden zespół nie świadczy o sile grupy - tak samo jak jeden zespół nie świadczy o sile ligi. Ale już 6/7 zespołów z 18 moze świadczyć o sile ligi. Nie trafiłes z przykładem...
03.03.2013 00:50
nie wiem dlaczego - nie wiem wlasciwie co masz na mysli cytując mnie.
Sondaz np. poparcia publicznego robi się z grupy reprezentatywnej zebranej ze wsi, miast, młodych, starych itp. żeby uśrednić.
badania rynku można zawęzić - np. do wybranej grupy najbogatszych.
porównianie lig można podobnie zrobic na podstawie 30% najlepszych. Czemu zakładać, że skoro najlepszy niemiecki bedzie lepszy od najlepszego hiszpanskiego, to sredni niemiecki nie bedzie lepszy od sredniego hiszpanskiego?
03.03.2013 00:43
mylisz pojecia - "naj" nie moga byc grupa reprezentatywną na potrzeby sondazu, moga byc natomiast na potrzeby porównania. Tak się porównuje - na podstawie zblizonych konkurentów - w tym przypadku na podstawie najlepszych.
03.03.2013 00:37
to własnie jest grupa reprezentatywna - najlepsze druzyny z kazdej ligi.
03.03.2013 00:29
jak porównać ligi inaczej niz na podstawie próby 30 procentowej?
wszystkie badania rynku, analizy, sondaże itp tworzy sie na podstawie wyselekcjonowanej grupy - dlaczego w piłce noznej stosowac nalezałoby inne wyznaczniki?
03.03.2013 00:23
Dortmund lepszy w drugiej połowie? buehehehehe :D Przez calutki mecz nie stworzyli jednej dobrej sytuacji. Mieli chyba 2 rożne, jeden czy 2 celne (niegroźne) strzały, a Bayern? Rozpoczął z przytupem, potem okazje Javiego, Mandzu (Gomez by to strzelił :P) i główka DvB - jezeli to jest bycie gorszym, to ja chce, żeby Bayern zawsze był gorszy :D
28.02.2013 20:47
"... nie deptał po rywalach nie mówił im rasistowskich uwag..." rasizm u Suareza to duza przesada, jednorazowa utarczka z czarnym Evra i media miały pożywke. to w ogole na topie. Powiedzenie o murzynie, czarny zaczyna być traktowane jak rasizm. Mnie to męczy. Jakoś czarnoskórzy koledzy z Liverpoolu nie mówią o nim jako o rasiscie.
Co do nie deptania po rywalach - spierałbym się. Wchodził w nich prawie jak Ibra. Niezapomniane wyjscie tytana za pole karne z wyprostowana nogą na wysokości twarzy przeciwnika mówi coś innego niż Ty chciałbyś przekazać. Nurkuje każdy - to nie argument.
28.02.2013 20:39
szarpanie, obrazanie, wchodzenie w pilkarzy w polu karnym (i poza nim) wyprostowanymi nogami i kolanami to profesjonalizm :D buehehe niezły zart. Kahn na boisku miał za uszami tyle ile poza nim. Między innymi za to był uwielbiany.
28.02.2013 19:22
jestem na tak, genialny napastnik. Symuluje każdy, reką gola strzelił nawet Maradona, a rasizm to wybujała teoria mediów po sporze z Evra. Generalnie gość z charakterem, prawie tak dużym jak Tytan ;)
28.02.2013 18:43
moim zdaniem zasłużyliśmy na więcej - 1-0 to najniższy wymiar kary dla zółtków. Ale liczy sie awans w sumie ;)
pozostaje czekac na następna przeszkode - chciałbym Stuttgart.
28.02.2013 01:55
w ćwierćfinale mogą juz grać ze sobą druzyny z tego samego kraju.
28.02.2013 01:15
gdybysmy wykorzystali wszystkie okazji byłoby z 5-0. Toni, Muller, Javi, DvB i Robben powinni strzelic po bramce :D ale byłoby zbyt pięknie.
"...po zamieszaniu w polu karnym (min. ewidentnie faulowany..."
powinno być: m.in., a ten "jeden z bawarczyków", który na poczatku drugiej połowy zagrywał do Mullera to chyba Toni?
28.02.2013 01:11
Bayern zrewanżował się żółtkom już w superpucharze...
28.02.2013 00:43
Jezeli druga połowa, bedzie wygladać jak pierwsza oficjalnie stwierdze - ROZPOCZYNA SIĘ ERA BAYERNU!!!
piszą, że niby dostaje 3 mln euro rocznie - brutto niecałe 5 by wyszło ;)
25.02.2013 23:14
3,5 gola na mecz moze byc faktycznie trudno ;)
róznica bramkowa rownie prawdopodobna jak rekord straconych bramek. Brakuje ledwie 10.
Co do rekordu zwycięstw - owszem rekord nalezy do nas, ale dzielimy go z BVB - przydałoby sie podbić, żeby zostać samodzielnym liderem - brakuje 7.
Mozemy jeszcze zdobyc mistrza z najwiekszą przewagą nad drugim miejscem ;)
Pobić trzeba ilosc pkt i ilosc zwyciestw, zeby bvb nie była liderem w zadnej klasyfikacji.
25.02.2013 01:42
"Do końca rozgrywek jeszcze 12.kolejek, poczekajmy..."
do konca jest chyba 11 kolejek.
Pytanie nie powinno brzmiec czy Bayern bedzie mistrzem, a ile rekordów pobije. Nawet przy założeniu, że bvb wygra wszystkie mecze do konca sezonu (a pewnie nie wygra, bo gra dalej w LM) my musielibysmy przegrac az 6 potyczek, żeby nie zdobyc tytułu :D czyli ponad 50%... to nierealne ;)
za to rekordy mozemy pobic własciwie wszystkie:
1. Najwieksza liczba punktów (bvb przed rokiem) 81 - brakuje nam 21 czyli 7 wygranych z pozostałych 11. - Bardzo prawodpodobne
2. Największa liczba goli w sezonie
3. Najmniejsza liczba straconych w sezonie (bodaj 21 - nasz rekord) nie mozemy stracic wiecej niz 12 goli - czyli ponad bramka na spotkanie - bardzo prawdopodobne
4. reszty mi sie nie chce pisac :D
25.02.2013 00:41
o bozesztymój! coż to za amator z tego kwadrata czy tam trapeza?
Gomez to napastnik z najwyzsza średnia ocen, a ten bedzie klepał, że dostaje słabe noty? :D nosz kuwa!
Tormachiner wyeliminował jednego rywala, zaliczył asyste, strzelił dwie bramki - to cos nieosiągalnego dla Mandzu i 95% napastników na świecie.
szczególnie było to widac w ostatnim meczu z BVB, gdzie Ribery tez nie gral.
14.03.2013 00:57
złotousty zwyklyfan!
:D
14.03.2013 00:46
no to w koncu Arjen sie skonczył czy jest nam potrzebny? Bo w przeciagu pol godziny napisałes 2 sprzeczne ze sobą posty...
14.03.2013 00:32
Zauwazyłem, ze niektórzy maja dziwną maniere - po kilku miesiacach bez porazki, po pierwszej lepszej wpadce (która nota bene nie miała większego znaczenia) stawiaja sobie za punkt honoru, obrazenie wszystkich w koło i udowodnienie, że znaja sie na pilce lepiej niz Jupp i Mourinho w jednej osobie. Niestety - wiekszosc nie zdaje sobie sprawy, że strasznie przy okazji głoszenia swoich mądrosci się osmiesza :( moze warto odpuscic nastepnym razem?
14.03.2013 00:26
tak - to tez było dobre - mozna by ogłosic plebiscyt na najgenialniejszą teorie dzisiejszego dnia
14.03.2013 00:22
Arturo | 2013-03-14 00:13:42
"W lidze mass 34 mecze w LM tylko dwa i nie mozesz pozwolic sobie NA cost takiego jak dzisiaj."
no patrz - a my sobie dzis pozwolilismy na cos takiego i gramy dalej...
ogłaszam dzis atak geniuszy na naszą strone! geniuszy z genialnymi teoriami.
14.03.2013 00:18
jastrzab123 | 2013-03-14 00:09:11
fcbmx2 z zalozenia sie wychodzi ze u siebie gra sie lepiej pewniej i wieksze ma sie szanse na osiagniecie dobrego wyniku !
zrozum jedno - "dobry wynik" to pojęcie względne - my dziś osiągnelismy wystarczajaco dobry wynik do awansu
To my bylismy od pierwszego meczu dalej - to my moglismy pozwolic sobie na stratę, a nie Barca - oni MUSIELI gonić. My nie.
14.03.2013 00:13
btw - lubie przebywac na tej stronie w pozniejszych godzinach - wtedy wiekszosc sezonowych gimbusów już spi...
i po raz kolejny apeluje do władz strony - BANUJCIE!!! to co trzeba było czytac w newsie ponizej woła o pomstę do nieba :(
14.03.2013 00:08
jastrzab123 | 2013-03-13 23:59:21
fcbmx2 ale Barca grala na wyjezdzie i to jest diametralna roznica !"
Wyjasnisz jaka jest róznica w awansie miedzy wygraną na wyjezdzie i po przegranej u siebie, a po wygranej u siebie i przegranej na wyjezdzie? Bo ja jej nie dostrzegam.
14.03.2013 00:04
jastrzab123 | 2013-03-13 23:52:30
"ale niektorzy dalej nierozumią ze taki mecz jak dzis , takiemu zespolowi jak Bayern z wielkimi aspiracjami na podboj europy w takiej fazie rozgrywek z takim klubem jak Arsenal nie mial prawa sie zdarzyc i o to sie rozchodzi mysle ze cos jest nie tak z mentalnoscią !"
Kolejna genialna teoria - a takiemu zespołowi jak Barcelona, taki mecz jak 0-2 z Milanem, w takiej fazie rozgrywek miał prawo sie zdarzyc? Coś jest nie tak z mentalnoscią najbardziej utytułowanego zespołu ostatnich lat?
13.03.2013 23:56
Grzesiu555557 | 2013-03-13 23:43:52
"a Muller ? Nie oszukujmy się pozycje w składzie wypracował sobie głównie dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pracy, lecz nie idzie to w parze z umiejętnościami piłkarskimi"
rozumiem, ze obecnie nasz najlepiej punktujacy gracz w BL, najlepszy strzelec w LM i król strzelców Mundialu nie ma umiejetnosci pilkarskich? ciekawa teoria...
13.03.2013 23:52
moja subiektywna ocena graczy
Neuer - bez winy przy obu bramkach, poza tym bezrobotny
Lahm - chyba najlepszy na boisku, bezbłedny w defensywie, ale niedokładny w ofensywie
DvB - w sumie po profesorsku... oprócz roznego - bo to chyba on pilnował kanoniera?
Dante - rownie dobry co Lahm i równie co on bezbłędny w defensywie.
Alaba - bład na poczatku spotkania, poza tym zagubiony bez Riberego sie wydawał
Gustavo - zdecydowanie bez formy - obok defensywnie grajacego Martineza nic nie dawał w ofensywie, a jeden z dwóch DMów powinien.
Javi - jw. - choc po nim spodziewałem się wiecej niz po brazylijczyku. Oni obaj rewelacyjnie wygladaja przy Schweinim, nie razem.
Toni - spowalniacz - tak jak pisałem w przerwie - moze Jupp, kazał nie ryzykować ofensywnych zagran, zeby nie nadziac sie na kontry, a moze staram sie go tlumaczyc, przez ogromną sympatię do niego. Do tego te niecelne strzały strasznie denerwujące - a przeciez potrafi.
Muller - walczył, starał sie, świetnie zagrał do Robbena wypuszczając go na sam na sam. Ogólnie nie mam zastrzeżeń w sumie
Robben - chciał... i chyba tyle, a moze, aż tyle, bo chciał chyba, aż za bardzo. Fakt, faktem, że Mandzu słabo mu sie pokazywał na pozycje.
Mandzu - to nie jest gracz na Lige Mistrzów. Kolejny beznadziejny mecz tego grajka. Suarez - czekam!
i na koniec ponownie przypomne - Robbena nosilisice na rekach po meczu z BVB - szkoda, ze tak szybko pozapominaliscie sezonowcy.
Do tego to pierwsza porazka, od kilku ładnych miesiecy... mysleliscie, że bedziemy wygrywać wszystko, do konca? troche to naiwne mówiąc delikatnie - przegralismy, mimo to awansowalismy i to sie liczy
13.03.2013 23:33
moja subiektywna ocena graczy
Neuer - bez winy przy obu bramkach, poza tym bezrobotny
Lahm - chyba najlepszy na boisku, bezbłedny w defensywie, ale niedokładny w ofensywie
DvB - w sumie po profesorsku... oprócz roznego - bo to chyba on pilnował kanoniera?
Dante - rownie dobry co Lahm i równie co on bezbłędny w defensywie.
Alaba - bład na poczatku spotkania, poza tym zagubiony bez Riberego sie wydawał
Gustavo - zdecydowanie bez formy - obok defensywnie grajacego Martineza nic nie dawał w ofensywie, a jeden z dwóch DMów powinien.
Javi - jw. - choc po nim spodziewałem się wiecej niz po brazylijczyku. Oni obaj rewelacyjnie wygladaja przy Schweinim, nie razem.
Toni - spowalniacz - tak jak pisałem w przerwie - moze Jupp, kazał nie ryzykować ofensywnych zagran, zeby nie nadziac sie na kontry, a moze staram sie go tlumaczyc, przez ogromną sympatię do niego. Do tego te niecelne strzały strasznie denerwujące - a przeciez potrafi.
Muller - walczył, starał sie, świetnie zagrał do Robbena wypuszczając go na sam na sam. Ogólnie nie mam zastrzeżeń w sumie
Robben - chciał... i chyba tyle, a moze, aż tyle, bo chciał chyba, aż za bardzo. Fakt, faktem, że Mandzu słabo mu sie pokazywał na pozycje.
Mandzu - to nie jest gracz na Lige Mistrzów. Kolejny beznadziejny mecz tego grajka. Suarez - czekam!
i na koniec ponownie przypomne - Robbena nosilisice na rekach po meczu z BVB - szkoda, ze tak szybko pozapominaliscie sezonowcy.
13.03.2013 23:27
pierwsza przegrana od niepamietnych czasów i sezonowcy juz w panice. Nie osmieszajcie sie dzieci i przy okazji normalnych kibiców.
Wjazdy na Robbena są mega załosne - juz zapomnieliscie niedawna bramke przeciwko BVB?
13.03.2013 22:58
pierwsza przegrana od niepamietnych czasów i sezonowcy juz w panice. Nie osmieszajcie sie dzieci i przy okazji normalnych kibiców.
Wjazdy na Robbena są mega załosne - juz zapomnieliscie niedawna bramke przeciwko BVB?
13.03.2013 22:46
odczepcie sie od Robbena sezonowcy
13.03.2013 22:38
ANI PRZEZ CHWILE NIE MIAŁEM STRESA :D;D;D;D;D
13.03.2013 22:36
o kurcze... poczytałem komantarze. Jest zle - niektorzy lepiej, zeby skupili sie na ogladaniu zamiast pisaniu.
13.03.2013 21:43
Nie jest tragicznie, bo awansu wciaz jestem pewien. Niestety kilka minusów jest - Gustavo pod formą, Toni strasznie zwalnia akcje - nie wiem czy mu Juup tak kazał, czy nie chce przyspieszyc sam z siebie. Mandzu niby cos tam walczy, ale nie ma go w polu karnym na wrzutkach od chociazby Lahma.
Arsenal 2 okazje - dwie praktycznie takie same - w dodatku jedna zakonczona bramką. Szkoda - mam nadzieje, ze trener wskaze im braki. Ogólnie Ribery i Schweini to jednak Ribery i Schweini :D
13.03.2013 21:36
http://www.sport.pl/sport/1,65025,13550722,Liga_Mistrzow__Jak_uwierzyc_w_cud_Arsenalu.html
warto przeczytać - ciekawy artykuł o tym jak nas postrzegają "nie kibice Bayernu"
13.03.2013 02:59
No nie do konca - co do Girouda, to zwykle wróżenie z fusów. Ox faktycznie troche oklapł, ale Wilshere to swietny grajek - pewnie w top10-15 DMów na świecie. Oczywiscie gorszy od naszej podstawowej dwójki, ale jeszcze bardzo młody. Akurat on to zły przykład na psucie zawodników przez Arsenal ;)
13.03.2013 01:10
oczywiscie, że nie - tak jak kazdy inny dowolnie wybrany pilkarz z Arsenalu. Za kogo niby miałby on grac? Za dwóch z trzech najlepszych DMów obecnie na świecie? - Schweini i Javi są poza konkurencją. Jack móglby powalczyc o miejsce na ławce conajwyzej z Gustavo. Zreszta kazdy inny pilkarz z arsenalu zasługuje na to samo - walke z naszymi rezerwami... spojrzcie prawdzie w oczy the gunners.
12.03.2013 22:49
wielka szkoda, ze Schalke tak dało tylka.
Co do odpadniecia Milanu, moge powiedziec tylko jedno - A NIE MÓWIŁEM :D
12.03.2013 22:39
zniszczy ich, zmasakrowali i wdeptali w ziemie - chce meczu Real - Barca - wyeliminuje sie nam jeden z 2 najgrozniejszych konkurentów ;)
12.03.2013 22:35
cholera, akurat mi stream zaciął i nie widziałem bramki. Ładna jakas?
12.03.2013 21:57
lybbard - no nie do konca, nie wazny jest styl. Bo własnie dzieki frajerskiemu stylowi w jakim Milan przegrał tamten finał, przejdzie on do historii i pozostanie w pamieci. W przeciwienstwie do wielu innych finałow.
Jezeli ktos Cie zapyta o druzyne, która przegrywa wygrane? Wiekszosci przyjdzie do głowy własnie Milan.
Mniejsza z tym - ide ogladac druga polowe :D
BTW - zajebista bramka Hamita.
12.03.2013 21:45
i własnie dlatego to on dostanie kolejną złotą piłkę... Messi!
12.03.2013 21:24
nie chodzi o to co mnie boli - chodzi o to co mozna nazwać FRAJERSKIM. Naszej porazki z Chelsea raczej nie - ot, dobrze sie bronili. Wykorzystali swoją szanse z rożnego. Porazki z Interem tez raczej nie - bylismy gorsi.
Przegranie fanału przez Milan było zwyczajnie frajerskie - prowadzili po połowie 3-0, a mimo to dostali w tyłek... rozumiesz o co mi chodzi?
12.03.2013 21:16
co innego przegrać po wyrównanym mecz, róznicą jednej bramki (my), a co innego przegrac, kiedy po pierwszej połowie wygrywało sie 3-0 (milan z liverpoolem),
12.03.2013 21:11
Tak jak pisałem po pierwszym meczu Milanu - to najwieksi frajerzy w historii futbolu. Nie zdziwie sie jak odpadna. Nie pierwszy raz tak dadzą tyłka :)
12.03.2013 20:56
najlepsi angielscy pilkarze po prostu rzadko wyjezdzaja za granice...
11.03.2013 22:07
nie chce bronic Rooneya, bo go zwyczajnie nie lubie i nie chce jego transferu, ale czy to zawodnik "schodzący ze szczytu kariery"?
gosc od momentu przyjscia RvP i gry za jego plecami ma wiecej asyst niz Ribery... do tego prawie tyle samo bramek. Jezeli u 27 latka oznacza to schyłek kariery, to jej szczyt osiągają chyba tylko Messi i CR ;)
11.03.2013 21:27
buU - a wyjasnisz na czym to polega? bo staz mam chyba odpowiedni, a mimo to nie za bardzo Cie rozumiem...
11.03.2013 21:08
Olic strzelił pieknego gola przewrotką :)
11.03.2013 20:45
Szkoda, że bez Riberego i Schweiniego, ale tak czy inaczej bedzie spacerek i gładki awans :)
11.03.2013 20:11
Suarez to gigant :) obok Falcao obecnie najlepszy napastnik na świecie. Najlepszy strzelec w najlepszej lidze swiata, w co by nie gadac dosc przecietnym Liverpoolu. Świetnie bije wolne, swietnie gra 1na1, swietnie egzekuje i swietnie asystuje, ponadto swietny technik. W dodatku wciąż młody.
10.03.2013 23:53
10 bramek stracilismy my, Szachtar i Porto. Tylko, że my rozegralismy 25 spotkań, Porto 22, a Szachtar ledwie 20. Wiec najlepsza średnią puszczonych bramek ma własnie Neuer :)
10.03.2013 23:44
Olic jakiego gola z przewrotki strzelił ;)
W drugiej połowie dobijemy ich. Tylko Mandzu trzeba zdjąć. Wyjątkowo beznadziejnie dzis gra.
09.03.2013 16:26
swoja drogą - czemu w sobote nie ma meczu o 18.30?
07.03.2013 23:42
obecnie pewnie nawet z leverkusen by sobie nie poradzili ;)
07.03.2013 03:53
nic nie wyjasnił - gdyby nie strzelił stałoby sie to samo :)
06.03.2013 22:40
wiele nie wyjasnia - gol Valencii i dogrywka.
06.03.2013 22:13
Co do Ibry - nie zagra w pierwszym meczu następnej rundy - oczywiscie jesli PSG awansuje.
06.03.2013 22:02
alez gol Jonasa!
06.03.2013 21:58
z Arsenalem mozemy nawet przegrac, a i tak awansujemy droga Olu ;)
05.03.2013 22:58
uniknąc Juve, Real i BVB i bedzie dobrze :D Najłatwiej byłoby z kims z par Malaga/Porto lub Galata/Schalke. PSG bez Ibry w 1 meczu tez nie powinno byc złe ;)
05.03.2013 22:55
pomijajac fakt nieslusznej(!) kartki - to własnie dokonał sie upadek ligi angielskiej ;) żadnej druzyny na kolejnym etapie LM to farsa. Do tego pewnie tylko 1 hiszpanska i Bundesliga zaczyna przodowac...
05.03.2013 22:50
" kartka była słuszcza bo jaesli by nie była to sędzia by jej nie pokazł"
no pełen geniusz pokazałes :) a jesli sedzia uzna bramke, która w powtorkach jasno widać, że piłka nie przekroczyła linii bramkowej i byc jej nie powinno to tez jest słuszna, bo sędzia ją uznał? :D
05.03.2013 22:41
kartka była słuszna Twoim zdaniem? nie mam wiecej pytań.
05.03.2013 22:30
BayernDame1 | 2013-03-05 22:12:34
dlaczego sie nie należało? moim zdaniem sa lepsi"
w czym sa lepsi? w grze 11 na 10 po nieslusznej kartce?
05.03.2013 22:16
no to po manu. nie nalezało sie realowi.
05.03.2013 22:10
ale żal. to powinien byc ostatni wysep tego pseudo sedziego. Oby Real nie awansował.
05.03.2013 22:02
gol ManU
05.03.2013 21:50
W Realu jeszcze wymuszona zmiana - Di Maria - Kaka
05.03.2013 21:40
ogladam ManU - Real oczywiscie :) Real zasługuje na mocne lanie. Grają beznadziejnie. W sumie dobrze - nie znosze Mou - niech odpada.
05.03.2013 21:33
mistrzostwa w zime? mi to nie pasuje. zreszta co by było z rozgrywkami krajowymi? przeniesione na lato?
05.03.2013 13:46
pisałem o tych rekordach w innym watku
http://www.bayern.munchen.pl/art/show/remis-bvb-i-bayeru-mistrz-przesdzony/11508
najwazniejsze, żeby wygrać jeszcze 6 razy - pobijemy 2 ostatnio zdobyte rekordy BVB - iście mistrzowska reakcja na ich poczynania z ostatniego sezonu ;)
05.03.2013 13:43
Cius
"Guardiola dokładnie określił swoje wymagania i skoro Bayern podpisał z nim kontrakt zgodził się na to co On zarządał.
(...) Taki jest jego model. I podpisując z nim kontrakt Bayern musiał popierać model i sposób prowadzenia zespołu."
a nie przyszło Ci do głowy, że było zupełnie odwrotnie i to Guardiola musiał sie zgodzić na warunki zaproponowane przez Bayern?
04.03.2013 18:49
tak oczywiscie. A pozniej Jupp zrobi z Robbena jedynego nie rotowanego zawodnika :D
03.03.2013 19:47
tak! z pewnoscia Pep by na to wpadł.. Ty na to wpadłes, a "dziadyga" nie? ogarnij sie.
03.03.2013 19:38
wtedy stracilibysmy Toniego, ktory robi robote w srodku pola. dzis bez niego zagralismy miernie.
03.03.2013 19:28
pokazuje tez, że nie jest lepszy - czyli spor o to czy powinni rotowac, jest jasno rozstrzygnięty - powinni, gdyz wg statystyk dają własciwie tyle samo zespołowi.
03.03.2013 19:22
Muller podczas 21 meczów w BL nie zapunktował w raptem 4 meczach
Robben podczas 10 meczów w BL nie zapunktował w....5 meczach.
tu troche inny rzut oka na regularnosc.
03.03.2013 19:15
no cóż skoro znasz lepsze rozwiązanie dla Bayernu to powinienes aplikowac na stanowisko trenera - moze wyprowadzisz nas na wyzszy poziom, niz ten prezentowany przez pilkarzy trenowanych przez don Juppa ;)
03.03.2013 19:07
" widzisz jaka jakosc prezentuje Muller w miejsce Robbena prawda?"
znaczy jaką - 11 bramek i 11 asyst? Najlepiej punktujący gracz w BL prezentuje Twoim zdaniem złą jakość?
03.03.2013 18:51
kolego sympatyczny, czy nie rozumiesz, że "gdyby nie jego kontuzje" mało mnie interesuje? Niestety Robben odnosi kontuzje i dlatego powinien podlegać czestej rotacji, zeby ich unikać.
Gdybac sobie mozna na kazdy temat - chodzi o rzeczywistosc.
03.03.2013 18:47
a po co Robben grajacy za 3 Mullerów w meczu ze słabym Hoffe?
i kiedy Robben miał statystyki zblizone do Mullera?
03.03.2013 18:36
a dlaczego niby ulegajacego czestym kontuzjom Robben miałby nie podlegac rotacji?
03.03.2013 18:32
teoretycznie trafilismy najlatwiejszego rywala, w dodatku u siebie. finał z fraiburgiem bedzie ;)
03.03.2013 18:15
no i co? w kazdym meczu robbery, mandzu i kroos? i płacz, że nie ma rotacji? zgadłem?
03.03.2013 18:12
krytyka to jedno, a pisanie o trenerze, ktory wyprowadził nas na szczyt per "dziadyga" to lekkie przegiecie. Jezeli ktos nie umie krytykowac, bez obrazania powinien byc eliminowany...
03.03.2013 17:57
wlasnie trwa losowanie DFB pokal...
03.03.2013 17:39
po meczu przychodzi mi jedno do głowy - sztuka jest grac słabo i wygrać. Dobrze, że to potrafimy. Z drugiej strony wiesniaki nic nie pokazały, wiec nie było ochoty chyba do lepszej gry. Ważna wygrana, a reszta do zapomnienia.
03.03.2013 17:34
co do dublowania komentarzy - nie odswiezajcie strony i problemu nie bedzie...
03.03.2013 16:33
Shaq jest strasznie słaby dzis. poza tym oszczednie, ale do przodu. Pora na 2 połowe :)
03.03.2013 16:31
no i dobrze :)
lece ogladac - borek komentuje ;D
03.03.2013 15:25
sky - zostałes modem?
ciekawe co pokaze nadzieja niektorych na stronie - niejaki Usami :D
03.03.2013 15:19
tylko, że dyskusja toczy sie o to, która liga jest najlepsza/lepsza od innej, a nie o to czy ranking uefa jest obiektywną w 100% metodą czy w 10%.
fakty są 2 (z 2 wspólnie sie zgadzamy...?)
fakt nr. 1 - Ranking Uefa jest najdoskonalszą z dostępnych metodą potwierdzenia siły ligi.
fakt nr. 2 - skoro ranking Uefa jest najdoskonalszą miarą siły ligi, nie można się z nim kłócić i próbować udowadniać coś wbrew niemu.
Zgadzam się z tym co mowisz Ty - że ranking Uefa nie jest w 100% obiektywny
nie zgadzam sie z tym co mowi zdf (i Ty na początku), że nie można oceniać na jego podstawie siły ligi... bo jak nie na jego podstawie to na jakiej innej? Skoro to jest najlepsza metoda, to z niej trzeba korzystać - chyba logiczne?
03.03.2013 03:21
wiec potwierdzasz, że nie masz własnego argumentu, a cała dyskusja toczy sie o obalenie mojego?
03.03.2013 02:29
"Ranking UEFA nie jest obiektywną metodą oceniania poziomu całej ligi" vs. "porównanie na podstawie kilku najlepszych jest najobiektywniejsze z mozliwych"
skoro ranking UEFA nie jest wg. Ciebie obiektywny, a w innym poscie stwierdzasz, że jest najobiektywniejszym z dostępnych, co znaczy, że jest jedynym miarodajnym - co za tym idzie, jedynym wyznacznikiem, to znaczy, że próbujesz podważyć coś, co sam stwierdziłeś, że jest jedynym wyznacznikiem...
Równie dobrze móglbyś próbować podważyć wyniki wyborów parlamentarnych, bo nie głosowało na nich 100% obywateli. A jednak nikt tego nie robi i zgodnie wszyscy twierdzą, że rządza ci, którzy zostali wybrani przez ogół...
03.03.2013 01:49
porównanie na podstawie kilku najlepszych jest najobiektywniejsze z mozliwych...
03.03.2013 01:03
7 z 18 to blisko 40%. czyli, żeby z sytuacją z grupy porównywać musiałbys wziąć 2 zespoły...
03.03.2013 00:56
przyklad z grupami LM jest głupi - jeden zespół nie świadczy o sile grupy - tak samo jak jeden zespół nie świadczy o sile ligi. Ale już 6/7 zespołów z 18 moze świadczyć o sile ligi. Nie trafiłes z przykładem...
03.03.2013 00:50
nie wiem dlaczego - nie wiem wlasciwie co masz na mysli cytując mnie.
Sondaz np. poparcia publicznego robi się z grupy reprezentatywnej zebranej ze wsi, miast, młodych, starych itp. żeby uśrednić.
badania rynku można zawęzić - np. do wybranej grupy najbogatszych.
porównianie lig można podobnie zrobic na podstawie 30% najlepszych. Czemu zakładać, że skoro najlepszy niemiecki bedzie lepszy od najlepszego hiszpanskiego, to sredni niemiecki nie bedzie lepszy od sredniego hiszpanskiego?
03.03.2013 00:43
mylisz pojecia - "naj" nie moga byc grupa reprezentatywną na potrzeby sondazu, moga byc natomiast na potrzeby porównania. Tak się porównuje - na podstawie zblizonych konkurentów - w tym przypadku na podstawie najlepszych.
03.03.2013 00:37
to własnie jest grupa reprezentatywna - najlepsze druzyny z kazdej ligi.
03.03.2013 00:29
jak porównać ligi inaczej niz na podstawie próby 30 procentowej?
wszystkie badania rynku, analizy, sondaże itp tworzy sie na podstawie wyselekcjonowanej grupy - dlaczego w piłce noznej stosowac nalezałoby inne wyznaczniki?
03.03.2013 00:23
Dortmund lepszy w drugiej połowie? buehehehehe :D Przez calutki mecz nie stworzyli jednej dobrej sytuacji. Mieli chyba 2 rożne, jeden czy 2 celne (niegroźne) strzały, a Bayern? Rozpoczął z przytupem, potem okazje Javiego, Mandzu (Gomez by to strzelił :P) i główka DvB - jezeli to jest bycie gorszym, to ja chce, żeby Bayern zawsze był gorszy :D
28.02.2013 20:47
"... nie deptał po rywalach nie mówił im rasistowskich uwag..." rasizm u Suareza to duza przesada, jednorazowa utarczka z czarnym Evra i media miały pożywke. to w ogole na topie. Powiedzenie o murzynie, czarny zaczyna być traktowane jak rasizm. Mnie to męczy. Jakoś czarnoskórzy koledzy z Liverpoolu nie mówią o nim jako o rasiscie.
Co do nie deptania po rywalach - spierałbym się. Wchodził w nich prawie jak Ibra. Niezapomniane wyjscie tytana za pole karne z wyprostowana nogą na wysokości twarzy przeciwnika mówi coś innego niż Ty chciałbyś przekazać. Nurkuje każdy - to nie argument.
28.02.2013 20:39
szarpanie, obrazanie, wchodzenie w pilkarzy w polu karnym (i poza nim) wyprostowanymi nogami i kolanami to profesjonalizm :D buehehe niezły zart. Kahn na boisku miał za uszami tyle ile poza nim. Między innymi za to był uwielbiany.
28.02.2013 19:22
jestem na tak, genialny napastnik. Symuluje każdy, reką gola strzelił nawet Maradona, a rasizm to wybujała teoria mediów po sporze z Evra. Generalnie gość z charakterem, prawie tak dużym jak Tytan ;)
28.02.2013 18:43
moim zdaniem zasłużyliśmy na więcej - 1-0 to najniższy wymiar kary dla zółtków. Ale liczy sie awans w sumie ;)
pozostaje czekac na następna przeszkode - chciałbym Stuttgart.
28.02.2013 01:55
w ćwierćfinale mogą juz grać ze sobą druzyny z tego samego kraju.
28.02.2013 01:15
gdybysmy wykorzystali wszystkie okazji byłoby z 5-0. Toni, Muller, Javi, DvB i Robben powinni strzelic po bramce :D ale byłoby zbyt pięknie.
"...po zamieszaniu w polu karnym (min. ewidentnie faulowany..."
powinno być: m.in., a ten "jeden z bawarczyków", który na poczatku drugiej połowy zagrywał do Mullera to chyba Toni?
28.02.2013 01:11
Bayern zrewanżował się żółtkom już w superpucharze...
28.02.2013 00:43
Jezeli druga połowa, bedzie wygladać jak pierwsza oficjalnie stwierdze - ROZPOCZYNA SIĘ ERA BAYERNU!!!
27.02.2013 21:23
widzieliscie artykuł o Martinezie?
http://www.fcbarca.com/46533-javi-martinez-nie-moge-dluzej-czekac-odchodze-do-bayernu.html
piszą, że niby dostaje 3 mln euro rocznie - brutto niecałe 5 by wyszło ;)
25.02.2013 23:14
3,5 gola na mecz moze byc faktycznie trudno ;)
róznica bramkowa rownie prawdopodobna jak rekord straconych bramek. Brakuje ledwie 10.
Co do rekordu zwycięstw - owszem rekord nalezy do nas, ale dzielimy go z BVB - przydałoby sie podbić, żeby zostać samodzielnym liderem - brakuje 7.
Mozemy jeszcze zdobyc mistrza z najwiekszą przewagą nad drugim miejscem ;)
Pobić trzeba ilosc pkt i ilosc zwyciestw, zeby bvb nie była liderem w zadnej klasyfikacji.
25.02.2013 01:42
"Do końca rozgrywek jeszcze 12.kolejek, poczekajmy..."
do konca jest chyba 11 kolejek.
Pytanie nie powinno brzmiec czy Bayern bedzie mistrzem, a ile rekordów pobije. Nawet przy założeniu, że bvb wygra wszystkie mecze do konca sezonu (a pewnie nie wygra, bo gra dalej w LM) my musielibysmy przegrac az 6 potyczek, żeby nie zdobyc tytułu :D czyli ponad 50%... to nierealne ;)
za to rekordy mozemy pobic własciwie wszystkie:
1. Najwieksza liczba punktów (bvb przed rokiem) 81 - brakuje nam 21 czyli 7 wygranych z pozostałych 11. - Bardzo prawodpodobne
2. Największa liczba goli w sezonie
3. Najmniejsza liczba straconych w sezonie (bodaj 21 - nasz rekord) nie mozemy stracic wiecej niz 12 goli - czyli ponad bramka na spotkanie - bardzo prawdopodobne
4. reszty mi sie nie chce pisac :D
25.02.2013 00:41
o bozesztymój! coż to za amator z tego kwadrata czy tam trapeza?
Gomez to napastnik z najwyzsza średnia ocen, a ten bedzie klepał, że dostaje słabe noty? :D nosz kuwa!
Tormachiner wyeliminował jednego rywala, zaliczył asyste, strzelił dwie bramki - to cos nieosiągalnego dla Mandzu i 95% napastników na świecie.
24.02.2013 00:37