DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 30

@SammyKufour ale Ci się dostanie zaraz za te słowa :) tu nie wolno powiedzieć, że Uli zrobił coś źle, bo on "zbudował wielki Bayern" lata temu :)

22.05.2024 12:04

@bawaria42 wprost chyba nie zaprzeczył.

22.05.2024 10:45

Wirtz na 100% za rok do realu z Alonso.

22.05.2024 09:55

Też masz wrażenie, że wszystko zależy od tego, jakie zmiany nastąpią w szatni?

21.05.2024 18:14

@misza no właśnie, widzisz tylko dwie opcje - odejście za darmo lub gigantyczny kontrakt. A ja widzę pośrednie - sprzedaż lub uczciwy kontrakt.
O dobrych recenzjach Sarra pierwsze słyszę. Nie mówię, że takich nie było.
Nie mam zamiaru "pamiętać" tylko złych rzeczy, ale też nie będę udawać, że tych złych rzeczy było mniej. Było dużo więcej.

21.05.2024 17:24

@admin mam na myśli czytanie komentarzy użytkowników, nie słów Hoenessa :)

21.05.2024 17:20

Ale odklejka xD
Punkt 3 - zna swój zakres obowiązków, ale ktoś mu się wpie...a bocznymi drzwiami :')

21.05.2024 17:19

@misza trudno, żeby nie było gównoburzy o Sarra, który nic nie wniósł, pobierał sporą pensję i w sumie nikt nie wie, czym kierował się Hasan, bo nie zapowiadało się, że gość miałby nagle grać inaczej niż w Marsylii. Do tego weź pod uwagę nienaturalnie wielkie kontrakty dla Comana czy Gnabry'ego. A potem Daviesy też chcą ogromne, niezasłużone pieniądze :) Wykup Julka i odszkodowanie dla niego. Odszkodowanie dla Tuchela. Można się cieszyć, że był zysk, ale jaki byłby zysk, gdyby nie takie straty?

21.05.2024 16:29

@makaay tak to wygląda... wystarczy poczytać.

21.05.2024 16:11

Możliwe. Ale to wtedy po co nam Eberl? :) a skąd pewność, że Eberl nie chciał Flicka i też Uli postawił weto? :)
BTW mam swoją koncepcję tego, po co był Tuchel. I było to związane z finałem LM w Monachium. Rezygnowaliśmy z przebudowy na rok, żeby spróbować wygrać LM. Kompany to jednak przebudowa, perturbacje, problemy, prawdopodobny brak trofeów.

21.05.2024 16:09

@misza póki będziemy odrabiać straty finansowe po rządach Bośniaka, póki nie uporamy się z hojnymi kontraktami, które lekką ręką każdemu prezentował i nie opanujemy bałaganu z nadszarpniętym wizerunkiem klubu, przez który nie przyciągamy żadnego poważnego trenera - będziemy wspominać Hasana.

21.05.2024 16:04

1

@Piter1985 wybór A - Alonso, wybór F - Flick, wybór K - Kompany :') następny w kolejce wybór M - Michniewicz

21.05.2024 15:43

@Daykun też się zastanawiam.

21.05.2024 15:30

Tutaj tylko Guardiola by się utrzymał. Poza nim to każdy trener ma problemy. Już Jupp podkreślał, że są diwy w szatni. Mam nadzieję, że Freund i Eberl zrobią porządek w kadrze i z takimi panienkami... i że Uli nie będzie przeszkadzał, bo pojawiają się głosy, że mąci :/

21.05.2024 15:30

Tutaj KAŻDY trener ma dymy w szatni. Mam nadzieję, że jak ktoś przyjdzie znowu z płaczem do Hoenessa, że trener niefajny, albo zacznie grać na zwolnienie trenera, to poleci - nieważne, kto to będzie.

21.05.2024 15:28

@misza tak, długo będziesz czytać o Hasanie, bo takie rzeczy przynoszą bolesne konsekwencje długofalowe :) mam naprawdę gdzieś, że powołujesz się na to, że "ktoś tu napisał". Serio, nie obchodzi mnie to. Wolałbym na poziomie podyskutować.
No tak, Kahn też maczał palce w zwolnieniu Julka. Ale to przede wszystkim leżało w rejonie kompetencji Hasana, który do tego od lat robił poważne błędy i narażał klub na spore straty, ale miał silne plecy, to utrzymywał stołek. Kahn nie - on poleciał po pierwszym błędzie i teraz nawet nawet nie jest zapraszany na mecze, jak śmieć :D
Uli powinien się wycofać, kiedy uzna to za stosowne? :') przede wszystkim Uli nie jest ważniejszy niż klub, mój drogi.

21.05.2024 15:26

@misza
1. Kahn nie dostał zbyt długiej tej swojej szansy :) no i ciągle miał w zarządzie odpowiadającego za sprawy sportowe Hasana, Kahn tak naprawdę odpowiadał za inne sprawy (jeśli się mylę, to mnie poprawcie).
2. Ale i Freund i Eberl to fachury dużo większe od Hasana. Nie potrafię pojąć, dlaczego w kilka miesięcy mieliby naprawić pstryknięciem palców nagromadzony od lat syf? To, że nie mamy trenera, to też wynika z głupich decyzji Hasana.
Pewne jaskółki było widać - to niepodpisanie umowy z Daviesem. Mielibyśmy kolejnego przepłaconego średniaka w składzie. A to szykował właśnie Hasan.

Uli "kozłem ofiarnym"? Absolutnie nie. Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę, Uli też popełnia błędy, jest tylko człowiekiem. Powinien wiedzieć, kiedy się wycofać.

21.05.2024 14:27

@Reeken89 jakby Uli kazał się rzucić z mostu, to by się rzucili :)

21.05.2024 14:10

No ma rację. Tyle. Gdyby Uli wycofał się parę lat temu, może bylibyśmy stabilnym klubem teraz.

21.05.2024 14:04

@hoodykr racja :)

21.05.2024 13:54

Nie będzie działać, bo Bayern nie ma pieniędzy, a Angole mają :) więc Leverkusen i Dortmund będą proponować wyprzedaż Anglikom :)

21.05.2024 13:44

1

Jest narciarz Neuer, wieczny zastępca Ulreich i "perspektywiczny" Peretz. Zapomnijmy.

21.05.2024 13:43

Jeśli robimy przebudowę, a Alonso zostaje w Leverkusen, to przegrana za rok jest absolutnie bardzo realna i nieważne, kto by nas trenował (z wyjątkiem Pepa, który nie przegrywa ligowych rozgrywek). I kto tu nie przyjdzie musi dostać te 2 lata chociaż, zwłaszcza, że Tuchel poświęcił czas, żeby budować tuchelball, to dużo czasu może zająć też wypracowanie jakiegoś stylu gry, od którego nie bolą oczy.

21.05.2024 13:39

To przesądza sprawę :')
Niemniej według mnie - ciekawa opcja.

21.05.2024 13:35

Ciekawe, czy coś z niego będzie. Póki co pierwszy niewypał Freunda.

21.05.2024 13:10

1

Przypominam, że wszyscy tu liczyli na przebudowę Bayernu. Czemu nie postawić na perspektywicznego trenera, jeśli na rynku nie ma nazwisk?

21.05.2024 13:09

1

A bankruci mają chociaż tyle na koncie?

21.05.2024 13:07

1

Nikogo nie przekonasz, bo tu na stronie ludzie żyją za bardzo FM-em :) de facto każda kandydatura tutaj budziła emocje, każdemu coś nie pasowało. Nawet jakby Guardiola tu przyszedł byłoby stękanie.
Widać jakiś trend, w który zmierzamy. Przebudowa. Stąd Alonso, Julek, Rangnick. Kompany się w tym mieści, jest jakimś ryzykiem, jak dla mnie ciekawy pomysł. Bierzmy go i budujmy już kadrę, bo ten bajzel po Hasanie trzeba w końcu posprzątać.
Flick stawia na wypalone tłuste koty, jak Kimmich i Goretzka na środku xddd to może jedna z przyczyn, dla których go nie wzięliśmy

21.05.2024 12:51

@misza póki co Freund nie jest tu nawet rok, a Eberl 3 miesięcy i ciężko powiedzieć, żeby boli gorsi od Hasana.

21.05.2024 12:03

Jak Flick pójdzie do Barcelony to w tym czasie będzie już na wylocie stamtąd, więc kto wie ;)

21.05.2024 12:01

Chwytamy się brzytwy, bo wszyscy nam odmawiają. Wiele lat głupich ruchów skończył się tym, że nie jesteśmy traktowani poważnie przez trenerów jako stabilny klub. O tym, że idziemy tą drogą było wiadomo już od lat i że taka sytuacja może nam grozić. Do tej pory zresztą niektórzy tutaj nie chcą tego dostrzec :)

21.05.2024 11:13

Przecież Flick to ogromny eksperyment w aktualnych warunkach.

21.05.2024 11:10

Ja poczekam na oficjalkę, ale jestem otwarty na mniej uznane nazwiska, jeśli robimy przebudowę.

21.05.2024 10:45

@makaay 12/13 jeszcze nie siedział, Franck i reszta wręczyli mu na Wembley puchar. Jedna z bardziej wzruszających scen w historii klubu.

20.05.2024 20:59

Tak szczerze mówiąc - wy naprawdę uważacie, że Uli sprowadziłby tu kogoś innego w tej sytuacji niż Kompany? :) bo mnie to bawi jak to słyszę, to zwykle myślenie życzeniowe, że dalej jesteśmy wielkim i poważnym Bayernem :) NIE MA nazwisk na rynku, a Hoeness nie ściągnąłby Flicka,

20.05.2024 20:15

@Piter1985 nie było innej możliwości chyba... A przypomnę, że podobnie sfrajerzyliśmy z Julkiem.

20.05.2024 20:12

@Dzidzia83
Logika - nie pasuje do nas, góra go nie ceni
Ogląd sytuacji - żadnych poważnych plotek
?

20.05.2024 17:07

1

Skąd wy bierzecie tego Mourinho?

20.05.2024 15:57

@Dzidzia83 tu nie będzie Mourinho, przestań smęcić

20.05.2024 13:23

Jeśli chce poznać trenera, to będzie ciężko :) jakoś w sierpniu/wrześniu czegoś się może dowiemy :)

20.05.2024 10:47

@Pir5 teraz piszesz, że byśmy wygrali z BVB w finale? Przecież przed rewanżem z Madrytem płakałeś, żebyśmy odpadli, bo w finale dostaniemy lanie od Dortmundu i będzie wstyd :)

20.05.2024 10:45

City jest za bogate, żeby coś sobie robiło z tych zarzutów. Kary dostają mniejsze kluby, jak Everton czy Leicester :)

19.05.2024 20:27

@Dzidzia83 Pepa się nie da pokonać w lidze, trzeba mieć idealny sezon jak Liverpoolowi raz się zdarzyło. Pep albo odejdzie albo za rok 5 raz z rzędu łapie mistrza w najnudniejszej lidze świata.

19.05.2024 19:44

@Edmund no przecież Cię skierowałem do mojej powyższej wypowiedzi z godziny 18:20.

19.05.2024 19:41

@Dzidzia83 wiadomo, debile. Przecież każdy trener marzy o trenowaniu Bayernu.

19.05.2024 19:39

@fiidoo PSG też i co? Ktoś inny z City by tego nie osiągnął. Ale niech Pep już odchodzi, bo ta liga jest nudna jak flaki z olejem.

19.05.2024 19:37

Już od miesiąca wiadomo.

19.05.2024 19:35

@Edmund powyżej opisałem przyczyny, dla których w mojej Flick nie cieszy się aż taką popularnością. O tym, żeby miał kosę z większą częścią władz klubowych, chyba nie ma żadnych poważniejszych doniesień.

19.05.2024 19:04

Glasnera bardzo szanuję, ale jest nierealny.

19.05.2024 19:03

@hoven spoko :)
@Edmund nie wiemy, czy Flick pokłócił się ze "wszystkimi" w klubie, na pewno z Hasanem, ale no właśnie - Bośniak ze wszystkimi był skłócony, a po akcji z Boatengiem wcale się nie dziwię, że Flick nie chciał mieć już nic wspólnego z tym cyrkiem.

19.05.2024 18:47

@hoven przestań podkreślać cały czas o tym Amazonie, jakby to była główna przyczyna, bo tu pewnie chodzi o:
- bardzo złe wyniki
- brak rozwoju - ten sam styl od 4 lat
- brak poprawy gry obronnej
- kiepska atmosfera i utracony autorytet
- prawdopodobnie związane z punktowe powyżej - bardziej niż jakiś śmieszny dokument od Amazonu kluczowe było to, co zarządowi szeptali Neuer, Kimmich, Muller, Goretzka...
- prawdopodobnie Flick wcale nie chce tu wracać, po tym jak zamiast wzmocnić mu kadrę i wspierać go, to był traktowany jak g...o tak naprawdę przez Hasana, co jest jednym z największych skandali kadrowych na moje w XXI wieku w historii Bayernu
- były ploty o negocjacjach i o coś się rozbiły, być może polityka Hasana o długich umowach odbija się teraz czkawką i nikt nie chce to przyjść na umowę 2-3 lata uzależniona od wyników
Btw wcale się nie zdziwię, jak dostaniemy na dniach info, że Flick wraca :)

19.05.2024 18:20

To nie jest żadne wyzwanie pokonać Bayern Tuchela, ale gratulacje :)

19.05.2024 09:55

@BreitnerPaul przecież Fury zarzeka się, że wygrał :))

19.05.2024 09:40

Też liczyłem na Usyka :)

19.05.2024 09:36

@Dzidzia83 nie wierzyłbym pismakom we wszystkim.

19.05.2024 09:35

Dam sobie głowę uciąć, że gdyby Hasan dalej decydował, to mielibyśmy Mourinho teraz :) idealny kandydat, żeby kontynuować dzieło Tuchela :)
PS widzę, że jest panika, ale nie sądzę, że jest w ogóle brany pod uwagę. Mam przeczucie, że rozmawiamy z Flickiem od dłuższego czasu.

19.05.2024 01:17

Podobno, podobno, podobno.

19.05.2024 01:09

@Dzidzia83 spokojnie, nie zatrudnimy Mourinho.

19.05.2024 01:08

Eberl był też atakowany za de Zerbiego, a zaprzeczył, że jest nim zainteresowany.

19.05.2024 01:05

Nic już nie wiemy. Zobaczymy w sierpniu, kto będzie trenerem :)

18.05.2024 20:28

Zaraz klasyczna wypowiedź Tuchela, że "nie wie, czemu zagrali tak słabo, ale trzeba odpowiedzieć w następnym meczu". A nie, wait...

18.05.2024 20:09

De Zerbi już dawno temu odmówił.

18.05.2024 19:48

@fiidoo a kogo widzisz jako trenera?

18.05.2024 19:47

1

Pamiętacie w Kevinie scenę, w której zrobił zamieszanie w kuchni i ktoś mu powiedział: "PATRZ CO NAROBIŁEŚ, MAŁY ŁOBUZIE!". To ja mam przed oczami Hasana, który słyszy to samo pytanie :D oto długodystansowe efekty jego decyzji i działań :) mierne wyniki, żałosny trener (a teraz już brak trenera), brak perspektyw :)

18.05.2024 19:47

1

:D:D:D zwieńczenie godne Tuchela :D:D:D
Finaliści superpucharu absolutnie zasłużeni. My nie mieliśmy czego tam szukać :) teraz życzę Kane'owi trofeów, czyli odejścia z Bayernu, bo w Monachium ich nie uświadczy

18.05.2024 17:38

1

I nic nie gramy, a nasi kopacze robili co mogli, żeby zniechęcić kibiców do oglądania ich wyczynów.

18.05.2024 16:13

Z dwa miesiące temu tak naprawdę można było.

18.05.2024 16:02

I tak nie ma o czym gadać, bo on zostaje w Anglii.

18.05.2024 14:10

Ktoś gdzieś tu wrzucił zdjęcie Sule z wielkim bebechem :D widziałbym go z powrotem u nas, wyobrażam sobie jak na prawej robi wiatr z grubym Gnabrym :)))

18.05.2024 13:23

Mieliśmy już byłego piłkarza Hasana jako dyrektora, tak więc...

18.05.2024 11:37

@fiidoo no właśnie, gdzie on jest?

18.05.2024 11:37

1

Może jednak Ten Hag. Ale to duże ryzyko.

18.05.2024 08:48

Ktoś niżej już pisał - de Zerbi tu nie przyjdzie. Mam nadzieję, że oni naprawdę pracują nad kilkoma trenerami i jest jakiś pomysł.
De facto - nie ma już nazwisk na rynku xD Flick? Już pomijając sportowe aspekty, to czysto po ludzku nie będzie chciał tu przyjść. Za Hasana ta toksyczna atmosfera, a teraz jest opcją Z. Nie spodziewałem się, że aż tak trenerzy będą unikać Bayernu.
A Hutter z Monaco?

18.05.2024 07:59

@Zerafaelo to kogo oni chcą za trenera:)

18.05.2024 06:36

A Uli i Karl co myślą o de Zerbim? Może to oni za nim stoją?

17.05.2024 22:59

1

Ty się martwisz, że w finale LM mogliśmy przegrać z Dortmundem, więc lepiej było odpaść z realem. Po co się w ogóle wypowiadasz?

17.05.2024 22:04

@Patryk233 chciał do Barcelony, a tam jest miejsce po Xavim.

17.05.2024 20:35

Karl i Uli ostro zwalczali Tuchela, na pewno mają super pomysł na trenera.

17.05.2024 20:23

@hoven plan na kadrę można planować w momencie, kiedy masz już trenera i wiesz, jak masz grać. Dla mnie to logiczne i nie widzę sensu w krytykowaniu pomysłów, że po niepowodzeniu z Alonso próbowaliśmy ściągnąć Julka.

17.05.2024 19:17

@hoven bo też by w tak krótkim czasie nie naprawił wszystkich naszych problemów.

17.05.2024 19:08

My od wielu lat nie działamy już cicho. To nie jest problem, który pojawił się teraz.

17.05.2024 18:57

Błagam, nie.

17.05.2024 18:56

@hoven nie wiemy czy rozmawia z Musiala, Daviesem, Kimmichem i póki co żaden z nich nie odszedł. To co mnie irytuje to to nakręcanie się. Jeszcze nie zawalili niczego w sprawie tych kontraktów. I od razu zauważę - po hojnych umowach od Bośniaka to będzie niełatwe zadanie.
Co do trenera - zawalili głównie zakładając z góry, że Bayern przyciągnie każdego trenera i powiedzieli w mediach trochę za dużo. Ściągnięcie trenera do tego bajzlu to było by wyzwanie dla każdego.
No i ostatnia rzecz, która mnie irytuje. Głosy, że Karl i Uli załatwili by to lepiej. A Uli non stop papla bzdury i na moje rzuca Eberlowi kłody pod nogi.

17.05.2024 18:54

@hoven prawda jest taka, że byłby Mintzlaff i też byłoby stękanie.

17.05.2024 18:37

1

pisałeś już to, ale i tak xD Eberl to nieudacznik, bo nie dał rady pstryknąć palcami i naprawić syfu po Hasanie XD a druga główna wina jest taka, że parę razy palnął za dużo w mediach. A i przypominam, że jest tu już 3 miesiące, więc wszystko powinno być cacy.

W sumie dochodzę do wniosku, że łatwiej mi przełknąć to, co się dzieje, bo miałem świadomość, że będzie to ciężkie okienko. I ocenię Freunda i Eberla dopiero po okienku, a nie na podstawie trzech wypowiedzi i 20 plotek.

17.05.2024 18:35

@hoven nie znalazłem wypowiedzi Eberla, w której potwierdza, że Bayern rozmawia z Rangnickiem. Na pewno wypowiadał się już po odmowie ze strony Ralfa, że jest tym zaskoczony.

17.05.2024 18:14

Czyli góra zrobiła głupków z Freunda i Eberla, a jednocześnie nie proponuje nikogo na miejsce Tuchela. Super.

17.05.2024 18:12

Wszyscy: Eberl za dużo papla, Karl i Uli robili to super, po cichu!
Hoeness wcześniej:
"Tak, rozmawiamy z Ralfem. Sądzę, że decyzja zapadnie w przeciągu tygodnia. "
:') :') :')

17.05.2024 17:15

Albo Hoeness :)

17.05.2024 17:14

@hoven Eberl potwierdził?

17.05.2024 17:08

@hoven i tak by było stękanie i łykanie każdej plotki :) przecież ludzie tu gdzieś łykali, że rozmawialiśmy z Lopetegui :D

17.05.2024 16:41

1

@hoven a Guardiola się nie wypowiadał o tym, że Lahm to najinteligentniejszy piłkarz, jakiego prowadził?

17.05.2024 16:29

Już pomysł z Tuchelem był na siłę.

17.05.2024 16:28

@bawaria42 Eberl potwierdzał Alonso, Julka i Rangnicka. Po reprymendzie Karla powiedział tylko, że rozmawiają z wieloma trenerami, co nie jest żadną wpadką. Chłop chyba myślał, że Bayern to jest marka i Xabi od razu tu przyleci.
Opcja na rok? Jeśli chcieliśmy Glasnera, to chyba niekoniecznie. A za rok Xabi idzie do realu po darmowe uszatki, Klopp pewnie do BVB, bo Bayernu nie cierpi. Jeśli ktoś u nas się oszukuje, że może być inaczej, to jest po prostu naiwny,

17.05.2024 15:24

1

Zrobił ile mógł, "zabezpieczył cele", czyli nic nie zrobił.

17.05.2024 15:20

@bawaria42 nie wiadomo, na ile chcą umowę. Nie dziwię się, że nie chcemy już podpisywać długich umów, zwłaszcza gdy w grę wchodzą nazwiska Tuchela czy Flicka.

17.05.2024 15:14

@bawaria42 nie wiemy, czy to prawda.

17.05.2024 15:11

@bawaria42 obawiam się, że problemy są na tyle głębokie, że ktokolwiek by tu nie przyszedł, miałby problem w działaniu. Nie jesteśmy w stanie przystawić trenerowi pistoletu do głowy, żeby do nas przyszedł. Eberl chyba miał o nas wysokie mniemanie i nie spodziewał się, że wylądował w cyrku, do którego nikt nie chce przyjść.

17.05.2024 15:07

Mam nadzieję, że ogłosi Guardiolę ;) dajcie pomarzyć, chłop z City właśnie kolejne mistrzostwo zdobył, co on jeszcze w Anglii będzie robić?

17.05.2024 13:54

Papszun do Rakowa wraca ;)

17.05.2024 13:52