DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 29

Jak zostawiamy stary skład, to już możemy zwalniać Kompany'ego. Po co czekać do zimy?

28.05.2024 10:52

Nie spodziewałem się, że odrobią.

28.05.2024 08:48

@hoven przecież nie zatrudnili jeszcze oficjalnie Maresci. Jakbyś był kibicem Chelsea to byś marudził, że Bayern już zatrudnił Kompany'ego, a Chelsea ciągle nie doprowadziła do końca sprawy z Marescą? ;)

27.05.2024 18:26

@hoven bo Hasan lekką ręka rzucił 25 milionów, nie marnował czasu na negocjacje :D

27.05.2024 17:14

Gdzie masz oficjalkę z Marescą?

27.05.2024 17:13

Może gdzieś w Bayernie jest problem. Tu od jakiegoś czasu wszystko jest załatwiane skandalicznie powoli, jeszcze przed Eberlem. Przypomnijmy sobie wiochę z Pahlinhą...

27.05.2024 17:11

Można chcemy nawiązać do tradycji i ogłosimy to w sierpniu?

27.05.2024 16:37

1

Oby wypalił, a nie został w naszej pamięci jako Assan "Aledrogo"

27.05.2024 09:22

1

No to co? Dzisiaj chyba oficjalki Kompany'ego u nas i Flicka u bankrutów?

27.05.2024 07:53

Oby to było na poważnie, bo pamiętam, że rok temu też chcieliśmy wzmacniać pozycje, a była wyprzedaż :)

26.05.2024 22:37

@hoven tak, uważam, że Flick gdzieś zatracił swój autorytet, a jego pomysł na grę się wyczerpał. Co nie zmienia faktu, że uwielbiam faceta i mam nadzieję, że się mylę. Byle tylko Barcelona przegrała z nami w LM ;)

26.05.2024 22:10

@FCB4ever2014 a ja, mimo że nie jestem zwolennikiem powrotu Flicka do Bayernu, to uwielbiam faceta, wykonał gigantyczną robotę i zasłużył na pomnik w Monachium. Co z tego, że wygrał w roku pandemicznym? Rozjechał wszystkich w pięknym stylu i jaki ten zespół miał mental...

26.05.2024 22:06

Niedziela jest

26.05.2024 19:17

@Alistair idąc tym tokiem rozumowania, to bierzmy Mourinho. On ma więcej trofeów od Flicka ;)

26.05.2024 17:14

@ironmaidenpl od początku łączono Flicka z Barcą.

26.05.2024 15:57

@Alistair na starcie to nie wiemy nic, Flick jest bardziej utytułowany, ale to dwie wielkie niewiadome

26.05.2024 12:23

Jak myślisz, mając do wyboru Barce i nas, dokąd poszedł by Flick? Gdybyśmy zdecydowali się na Flicka, po prostu byśmy mieli kolejną odmowę - po Alonso, Julku, Rangnicku.

26.05.2024 11:20

1

Trochę szkoda, że Leverkusen skupił się na tym, żeby nie przegrać meczu w sezonie, zamiast na finale Ligi Europy.

25.05.2024 22:08

To będzie absolutna żenada, jeśli Leverkusen dziś przerżnie finał. A grają w 10tkę...

25.05.2024 21:19

Ostatni zabezpieczony cel Tuchela :)

25.05.2024 15:28

Tak, Hasan wypchnąć Flicka z klubu. Jak zaczniesz pracować, to może też kiedyś będziesz myślał o wypowiedzeniu, jeśli będziesz miał toksyczną atmosferę w pracy :) teraz ciężko Ci to zrozumieć

25.05.2024 15:28

@misza zluzuj poślady trochę :)

25.05.2024 11:14

Ale Ty wiesz, że "chcieć" Flicka to jedno? A drugie, że pewnie wybrałby Barcelonę, a nie klub, gdzie przed najważniejszym meczem sezonu dyrektor sportowy podkłada świnię trenerowi? Bo Twoja narracja jest taka, jakby wystarczyło, że Eberl się zgodzi na Flicka i sprawa załatwiona.

25.05.2024 11:13

@BerniEnjoyer realne xD i zwolnił go jak Julka, żeby zabezpieczyć cele.

25.05.2024 09:41

1

Wsadzę kij w mrowisko ;) ale już pojawiały się głosy, że Hasan jest lepszy od Eberla. A mam dwie teorie, jak załatwiłby sprawę trenera.
1. Zapłaciłby od razu za Kompany'ego 30 milionów, bo on się nigdy nie cackał w negocjacjach ;)
2. Wzięlibyśmy jakąś trenerską wersję Sarra i wszyscy by się dziwili, co myśmy zrobili XD

25.05.2024 09:15

@misza z przecieków trzeba czytać między wierszami. Dla mnie od zawsze było oczywiste, że nie należy być w 100% ich pewnym, więc Ameryki nie odkryłeś :)

25.05.2024 09:11

De facto Kompany powinien 2 sezony chociaż wysiedzieć, dajmy mu czas, bo tak żaden trener tu ani nie przyjdzie, ani nie da rady :/ a jeśli okaże się koszmarnym niewypałem, to oby Eberl sam podał się do dymisji, a nie czekał na zwolnienie. Z drugiej strony - zobaczymy też czy dostępny na papierze Flick wypali w Barcelonie.

25.05.2024 09:09

Pocchetino to bezpieczna, tania opcja. Gwarantuje jakiś poziom gry. Kompany to ryzyko, wydatki, ale wydaje się, że stylem gry bardziej nam odpowiada i ten projekt może się udać. Oby...

25.05.2024 09:07

Ale jak to, przecież "nie można ufać dziennikarzom" :')

25.05.2024 00:30

@Gwzd44 no to zaproponuj coś. Jest tylko Pocchetino, jeśli nie chcesz płacić.

24.05.2024 23:07

Rekord punktów w Championship to 106. Więc 101 jak na bardzo przeciętny zespół, za które uchodziło w Burnley to bardzo dobry wynik.

24.05.2024 20:42

@hoven Flick Barcelona, zostaje tylko Pocchetino.

24.05.2024 20:40

No byłoby dobrze, jakby ktoś coś zrobił z tym kretem, bo to chore jest.

24.05.2024 20:31

@BreitnerPaul bo Flick to równie wielka niewiadoma jak Kompany, nie stoją za nim aktualne wyniki, współpraca z piłkarzami, których będzie miał w Bayernie nie układała się. Na jego plus przemawiał brak konieczności wykupu, ale, może najważniejsze - być może dobrze zdawano sobie sprawę, że Flick nie będzie chciał tu przyjść. Bo absolutnie poza jednym krótkim momentem wszystko jasno wskazywały, że Hansi do Bayernu wracać zwyczajnie nie chce.

24.05.2024 20:30

1

Prawda, ale Kompany i tak powinien dostać czas, minimum 1,5-2 sezony. Chyba, że pierwszy sezon byłby gorszy niż wyczyny Tuchela, ale w to nie wierzę, bo on jednak przyjdzie ze stylem, który jest bliższy Bayernowi. Tuchel niektórymi decyzjami mam wrażenie, że robił co mógł, żebyśmy przegrywali.

24.05.2024 20:26

@hoven po prostu mój przekaz jest taki, że jeśli Eberl przekonał Hoenessa, nawet prywatnie (bo przeciek wyraźnie wskazuje na to, że obaj panowie rozmawiali o tym), to na pewno argument "bo mam przeczucie" był najmniej istotny. Nie róbmy z nich obu już całkowitych debili.

24.05.2024 20:24

@Jurgen1982 dokładnie, zapomnijmy o Alonso czy Kloppie, a prawdopodobnie i Pepie za rok.

24.05.2024 20:22

@hoven od kiedy Uli z Karlem zablokowali zatrzymanie Tuchela. Zdecydujmy się na jakąś wersję. Mają jakiś wpływ na Bayern czy jednak zerowy? Myślisz, że Uli w żaden sposób by nie oponował, gdyby go Eberl nie przekonał?

24.05.2024 20:18

Ale jeśli to prawda, to też ciekawe, czy Flick wybrałby nas, czy bankrutów. Historia chyba skończyłaby się na kolejnej odmowie. Może chcieli uniknąć tej goryczy? ;)

24.05.2024 20:06

Tak, na pewno Hoeness poddał się tylko temu argumentowi :') :') :') to chyba oczywiste, że gruntownie to rozpatrzyli, przecież w radzie nadzorczej jest też KHR. Trochę logiki, ludzie.

24.05.2024 20:03

Jeśli to prawda, to ma chłop jaja. Ale jeśli to prawda i takie słowa później trafiają do mediów, to jest to skandal. Coś trzeba zrobić z tym kretem w Monachium.

24.05.2024 19:52

Jak znikną Coman, Gnabry, Goretzka, Upamecano tudzież inne finansowe szkodniki, to będę się cieszył, jak przyjdzie Kompany. Jak zostawimy tych kopaczy w pełnym gronie, to sezon 24/25 na straty.

24.05.2024 19:44

@hoven a kto jest za darmo na rynku?

24.05.2024 19:41

@Gwzd44 a Eberl i koledzy co mają zrobić?

24.05.2024 19:40

@BreitnerPaul człowieku, logika jest w tym, że Kompany miał cieniutki skład :)
PS dla mnie nie jest taką pełną dyskredytacją porażką w Manchesterze, ale postawiłbym i tak na Kompany'ego zamiast ten Haga.

24.05.2024 19:39

@hoven sam sobie odpowiedz: jakie są realne opcje? Nie mówmy o tym, co było, bo te dyskusje już tu toczyliśmy, nie wniosą nic, ale co możemy zrobić TERAZ? Nie ma darmowych trenerów na rynku, przy których można pomyśleć "o, to może wypalić!" Kompany daje nadzieję, perspektywy. Niesie to ryzyko, jasne. Niemałe. Ale co Ty byś zrobił?

PS jak zwolnimy Kompany'ego jak Julka to będziemy kretynami do potęgi :) niech chłop tu popracuje 2-3 lata, bo my nie jesteśmy już tym wielkim Bayernem co kiedyś i się skończyły czasy tytułów z urzędu.

24.05.2024 19:38

@Alistair no byliśmy i mam nadzieję, że to się skończy. Transformacja trochę zaboli, ale czasu nie cofniemy.

24.05.2024 18:25

@Alistair kto miałby teraz być trenerem na lata?

24.05.2024 18:18

@hoven z Julkiem mogło się udać, ale Hasan się ze...ł ze strachu, bo nas trochę Dortmund podgonił :)
No ale innej opcji nie ma chyba. Albo bierzemy perspektywicznego trenera i płacimy, albo Pocchetino i popadamy w przeciętność.

24.05.2024 18:18

Mam przeczucie, że jak Burnley się będzie upierać, to skończymy z Pocchetino.

24.05.2024 14:44

Co do składu - 100% racji. Mam też wrażenie, że Kompany gorszy od Tuchela nie będzie, chociaż zmiana stylu z antyfutbolu na ładną, ofensywną grę może trochę potrwać. Liczę na to, że on tu 2 lata popracuje.

24.05.2024 13:13

Po kompromitacji w reprze, to się obawiam, że Flick bankruta na nogi nie postawi :) ale życzę mu dobrze

24.05.2024 12:38

@SammyKufour koszyki mają być, ale wszystkie 36 drużyn będzie jakby w jednej grupie. I z tej grupy losuje Ci różnych 8 przeciwników według koszyków. Po 8 kolejkach na podstawie tabeli układa się fazę play-off.
Mi się podoba ten system, szczerze mówiąc.

24.05.2024 09:37

1

@bawaria42 oby udało się ich wypchnąć, albo chociaż jednego. Hasan był podpity jak podpisywał z nimi takie umowy.

24.05.2024 09:03

A w końcu miało nie być grup czasem?

24.05.2024 09:02

Jak Flick obejmie Barcelonę, to to nic nie zmieni, znowu ich rozjedziemy.

24.05.2024 08:33

@fiidoo jakiś pomysł?

24.05.2024 00:18

@hoven na moje nie ma teraz do wzięcia trenera, który gwarantowałby sukces w LM :/ może przestali się łudzić

23.05.2024 19:01

@hoven spotkałem się z opinią, że Kompany modyfikował styl gry na nieco bardziej pragmatyczny. Niestety, nie oglądałem ich meczów, żeby potwierdzić i opieram się na tym, co przeczytałem.
A sam tekst dalej generalnie pozwala dać dużo nadziei. Niemniej - to ciągle wielkie ryzyko.

23.05.2024 18:43

@hoven :') no i o wizję byli spokojni. Bardziej bym się martwił, że skoro Bayern zawrócił mu głowę tak bardzo, że został zwolniony z powodu braku zaangażowania, to ktoś inny też to może kiedyś zrobić.

23.05.2024 18:38

@hoven "chwila po zatrudnieniu" to 9 miesięcy? :') chłop zaczął pracę w grudniu 2022, wyrzucili go we wrześniu 2023, wprost podając, że chodziło o brak zaangażowania, nie o wyniki i zmiany w kadrze. Prawdopodobnie kusił go już Bayern.

23.05.2024 18:01

1

Po przeczytaniu tekstu ze zrozumieniem, można mieć trochę nadziei. Ja już o Kompanym też czytałem wcześniej. Z grubsza - wymiana 15stu piłkarzy po awansie, postawienie na młodych kosztem wyjadaczy + bezkompromisowy styl (który jednak Kompany nieco modyfikował, nie drastycznie, ale jednak) + gra w cholernie wyrównanej lidze swoje zrobiło. W Bayernie styl Kompany'ego może przynieść zupełnie inne efekty. No ale to ogromne ryzyko, gość ciągle się uczy. Mam nadzieję, że jeśli trafi do Monachium, to zamknie mordy krytykantom ;) o ile oczywiście pozbędziemy się niektórych diw z kadry.

To co mnie uderza, to to, że nie ma trenera na rynku, a ludzie tego nie rozumieją. Ewentualnie Pocchetino... Na coś się trzeba zdecydować. A przypominam, że Hasan rzucił ogromny hajs na Julka, pozbyliśmy się Tuchela przedwcześnie (no ale za to piłkarze przestali grać na zwolnienie) i wszyscy mogą nam dyktować ceny. My już nie jesteśmy poważnym klubem i dopiero zaczynamy przebudowę w tym kierunku, co też nie zapowiada się łatwo.

23.05.2024 17:51

Nie no, Barcelona oczywiście, tu się nie ma nad czym zastanawiać.

23.05.2024 17:41

Tylko Kompany poległ w Premier League właśnie przez zbyt młody skład.

23.05.2024 14:52

1

Wiecie, co jest najgorsze? Że ta transformacja będzie bolesna :) realni są Kompany i Pocchetino, tego drugiego można mieć za darmo, ale czy pasuje do Monachium? Na pewno trzeba grać jego kartą w negocjacjach z Burnley.
A trener to dopiero początek. Przecież tu coś trzeba zrobić z kontaktami Comana, Goretzki, Gnabry'ego, Upamecano. A co tego kończące się kontrakty Daviesa czy Kimmicha i tam na pewno też zaboli...

23.05.2024 14:23

No parodia, nic dodać, nic ująć. Te 70 milionów to powinniśmy od Hasana, niech płaci za szkody... Albo od Hoenessa, jeśli się okaże, że Hasan wypełniał jego polecenia ;)

23.05.2024 14:11

@bawaria42 bardziej pionkiem niż pacynką, człowiekiem Hoenessa. Bo miał jakiś stopień samodzielności i mógł rujnować ten klub głupimi pomysłami.

23.05.2024 12:59

Bo Bayern zakończył współpracę, więc musi płacić.

23.05.2024 12:56

3

@Pir5 przecież płakałeś, że przegralibyśmy finał z Dortmundem :')

Co do Tuchela i przygotowania zespołu - porównajcie jak wyglądał Kane przygotowany przez Totki i jak to wyglądało w drugiej połowie sezonu, kiedy za przygotowanie odpowiadał Tuchel...

23.05.2024 12:55

Może Eberl chce być zbyt samodzielny?

23.05.2024 12:47

Gdybyśmy tyle nie paplali, to Burnley nie wiedziałoby, że jesteśmy pod ścianą.

23.05.2024 12:23

Zidane nie zna języka, a to, że nie przejawia chęci nauki, nie napawa optymizmem. Poza realem niczego nie prowadził, a real ma praktycznie LM z urzędu (jak w tym sezonie, przecież nic nie grali ciekawego xD). Od lat nie prowadzi klubu. Wcale nie lepsza opcja od Kompany'ego...

23.05.2024 12:12

@Alistair mają, ale może nie będą robić Kompany'emu problemów.

23.05.2024 12:02

2

Mi się marzy, żeby ktoś zrobił porządek z kretem w Monachium, bo mnie coś strzela, jak wychodzą na jaw informacje, że rzekomo proponowaliśmy 18 milionów za Glasnera.

23.05.2024 11:50

Będę trzymał kciuki za Flicka, ale ciekawi mnie, czy jeśli mu nie pójdzie, to będą komentarze, że "w Barcy każdy by sobie nie poradził", a Hansi nie miał na to wpływu ;)

23.05.2024 11:32

@Gwzd44 jest dużo piłkarzy, którym Kompany nie przypasuje.
A o Kloppie zapomnijmy...

23.05.2024 11:17

Uwielbiam te argumenty, że Burnley traciło prawie najwięcej bramek w lidze i prawie najmniej strzelało, ale o tym, że jedna z najmłodszych kadr to już nikt nie wspomni, bo to niewygodne. Zabrakło doświadczenia niezbędnego do utrzymania. Kompany też nie był takim betonem, z jedną taktyką, bo on próbował coś zmienić, ale miał co miał. No ale oczywiście też popełniał błędy i w Bayernie też będzie, ale jeśli go zatrudnimy to powinien dostać szansę na więcej niż pół roku. Dosyć już cyrku w Monachium.

23.05.2024 10:40

Bzdura, Championship > ekstraklasa

23.05.2024 08:58

1

Każdy kolejny trener miał tu stawiać na młodzież...

23.05.2024 08:58

Też mi się wydaje, że zabrakło im doświadczenia. Bawią się w rekord meczów bez porażki, a potem przegrywają 0:3 puchar :)

23.05.2024 07:50

@FabianMrozek przecież Ty płakałeś cały sezon :) dupsko do dziś strasznie boli, ech?

22.05.2024 23:15

Przede wszystkim Alonso nie jest głupi, co udowodnił tym, że został w Leverkusen i uczy się dalej. Na pewno jest świadom problemów, jakie go czekają.

22.05.2024 23:08

@bawaria42 dla mnie wrogiem jest tylko real, za dużo smrodów w dwumeczach z nimi ;)

22.05.2024 23:04

Rozwalił Bayern z palcem w dupie i "wuefista" :') :') ale tu płaczków dziś

22.05.2024 23:03

1

@zyzio w meczu BVB real? Xddd

22.05.2024 23:02

Ale frustracja z Ciebie wychodzi xD idź już spać

22.05.2024 23:01

Leverkusen ewidentnie nie zakończyło jeszcze świętowania pi mistrzostwie, a i walka o sezon bez porażki kończy się brakiem trofeum w Europie. Widać, że młody, niedoświadczony zespół. No i de facto w Europie się bardziej ślizgali niż w Niemczech.

22.05.2024 22:58

@hoodykr frustracja wychodzi :)

22.05.2024 22:57

@misza jak Ci szef robi cyrki i przeszkadza w pracy, to rzucasz papierami czy "nabierasz pokory" XD chyba znam odpowiedź, współczuję

22.05.2024 20:10

Nie mamy pojęcia, czemu odparła kandydatura Flicka.

22.05.2024 19:21

@misza jakbyśmy mieli wierzyć dziennikarzom, to w Bayernie od roku grałby Kane, a od pół roku pracowałby też Eberl... a nie, wait xD
O spiskowych rzeczach nie będę gadał, bo tu spisku nie ma. Po prostu ktoś musi podjąć w końcu męską decyzję. Rządzi zakulisowo Uli czy oddajemy klub nowym twarzom?

PS kto informował, że jesteśmy dogadani z Xabim? Bo ja pamiętam przecieki o rozmowach, ale nigdy nie spotkałem się z potwierdzeniem.

22.05.2024 18:28

@misza tylko, że Hasan był pionkiem Uliego, który, mam wrażenie, bardziej stał wtedy z boku, mając swojego człowieka na odpowiednim stanowisku.
Dużo jednak wskazuje na to, że mocniej wtrąca się w kompetencję Eberla, a miał przyjść w końcu czas nowego rozdania. Dobrym przykładem ostateczne spotkanie z Tuchelem, na którym zabrakło Eberla :)
Narracja jest bardzo konsekwentna, gorzej, jeśli traktujesz ogół użytkowników jak jakiś jeden podmiot :) ja wiem, że to wygodne i pasuje do własnej narracji :D tymczasem logiczne, że jak masz kilkudziesięciu użytkowników, to każdy ma swoje zdanie :)

22.05.2024 17:34

Co to w ogóle za fikołki logiczne xdd byle tylko nie winić Hoenessa, bo to on wp...a się według plotek w czyjeś kompetencje. A ma wpływy i boczne furtki, żeby to zrobić. Ktoś porównał go do Kaczyńskiego i kto wie, może coś w tym jest.

22.05.2024 17:14

W czym Lahm lepszy od Kompany'ego?

22.05.2024 16:09

Dobrze, jakby klub mógł już działać poważnie.

22.05.2024 14:26

Niekoniecznie się to Eberlowi podoba.

22.05.2024 14:26

@hoven powiedział tylko, że "jeśli taki zawodnik jest na rynku, to musisz to rozpatrzyć".

22.05.2024 12:46

2

Wszyscy się cieszymy, że Tuchel nie będzie już trenerem, ale po co zatrudnialiśmy Eberla? Chłop cały czas po głowie tu dostaje na stronie, a to przykład tego, że podkłada mu się kłody pod nogi :) wiemy, że Karl i Uli zbojkotowali Tuchela - i fajnie, chociaż nie do końca znamy kulisy, ale tak naprawdę jak wielu rzeczy nie wiemy? Dlaczego nie wypaliły rozmowy z Alonso czy Julkiem, z Flickiem? Może też Eberl miał rozmawiać, a wparował Uli jak Shrek na końcu filmu i krzyknął "NIE ZGADZAM SIE!" ;)

22.05.2024 12:38

@admin dobrze wiesz, co mam na myśli, że "nie wolno źle mówić o Hoenessie" - w kontekście konkretnych użytkowników, którzy zaraz przyjdą ze swoją krucjatą ;) i żeby nie było - niech piszą co chcą
I mam podobne zdanie co do wypowiedzi Hoenessa - nie zaprzecza wprost. Co de facto może znaczyć, że rozmawiają z Kompanym.

22.05.2024 12:35

Nie wrócimy do Mourinho, bo on tu nigdy nie był tematem.

22.05.2024 12:31