DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 31

Po reprymendzie Karla przestali już paplać.

17.05.2024 12:38

@Shorty chyba, że Barca wyrzuci Xaviego i weźmie Flicka.

17.05.2024 12:12

No i dobrze, ale nie widać i tak światełka w tunelu. Nikt tu nie chce przyjść, co de facto nie jest winą Eberla tylko syfu pozostawionego jeszcze przez znanego wszystkim Bośniaka.
PS Papszun też nie wchodzi już w grę, bo chyba wraca do Rakowa :)

17.05.2024 12:11

4

Bzdury, to przez Hasana jest, co jest. To on głupimi decyzjami zrobił wśród trenerów renomę klubu, do którego nikt nie chce przyjść. Powiedz mi - kogo by tu ściągnął Hasan? Co to za bzdurne komentarze w ogóle.

17.05.2024 12:10

Nie będzie de Zerbiego, przecież mówił, że chce zostać w Anglii.
Mówisz o kompromitacji Eberla, ale co on ma zrobić? Bo szczerze - nie jego wina, że Bayern ma taką renomę, jaką ma. Zarzucić mu można, że za dużo paplał do niedawna w kwestii trenerów, trochę w stylu Uliego.

17.05.2024 12:09

@hoven przecież już wcześniej to udowodnił, kibicując realowi.

17.05.2024 12:06

"Figo Fago, jakiś tam Paulina - strzelił trzy gole?" - kto pamięta? ;) może Tuchel to wyczaił

17.05.2024 09:53

To kto? Bo ja też nie chcę Tuchela, ale nikogo nie ma na horyzoncie...

17.05.2024 09:16

Ale łaska Daviesa :)

17.05.2024 09:15

1

To zarząd go tu nie chciał, bo chłop robi absolutnie żenujące wyniki i okazał się partaczem. Ale nagle się okazało, że nikt nie chce przyjść do tego cyrku i zwyczajnie nie ma lepszych opcji, które dadzą jakąś szansę na LM za rok. A Tuchel antyfutbolem zaszedł do półfinału, gdzie odpadł, jak to zwykle się dzieje ze srealikiem, w smrodzie i kontrowersjach. Więc zarząd chwyta się tej szansy, rezygnując z walki o mistrzostwo i prawdopodobnie puchar Niemiec. Jednocześnie są w trudnej sytuacji, bo cała wina się skupia na nich, a Karl i Uli naciskają, żeby Tuchela sobie darować, jednocześnie nie prezentując żadnej alternatywy. A jak Freund i Eberl ich posłuchają, to im się oberwie, że nie ma ciągle trenera xD nie ma żadnego sensownego rozwiązania, taki tu bałagan. Mogą zwiększać swój PR zatrudniając na przykład Flicka, ale nawet Karl i Uli rozumieją, że on nie gwarantuje wyników i piłkarze go tu chyba nie chcą. Patowa sytuacja.
Możemy też wyrzucić Eberla i Freunda, zatrudnić kogoś tam innego i liczyć, że przyjdzie dokonać cudu. Nie jesteśmy już poważnym klubem i nie potrafimy się z tym pogodzić, skoro zakładamy, że problemy da się rozwiązać pstryknięciem palców.

16.05.2024 22:56

To niech na coś wpadną, bo wychodzi na to, że nie ma żadnych innych opcji.

16.05.2024 21:45

Kogo Uli i Karl widzą jako trenera?

16.05.2024 21:29

Szczerze? Ja nie wiem jaka jest wola Uliego i Karla. I chyba nikt nie wie, kogo oni widzą na stołku trenerskim. Nie zgadzam się z wyborem Tuchela, ale to Eberl i Freund będą odpowiedzialni za jego wybór.

PS "Włodarze" - a jakie funkcje pełnią Uli i Karl, żeby tak o nich mówić?

16.05.2024 20:00

Jest tu 3 miesiące.

16.05.2024 19:53

@Edmund widać, jak krótko albo od święta kibicujesz Bayernowi. Ta cisza to była wyraźnie widoczna jak Uli paplał "nawet nie wiecie, kogo kupiliśmy" :')

16.05.2024 19:42

Podejrzewam, że decydowały:
- koszt odszkodowania dla Tuchela, pewnie się z nim dogadali
- konieczność wymiany sztabu
- tak jak mówisz - dalej będziemy budować "zespół muratorów" - gdyby przyszedł tu ktoś, kto zmienia tu styl, przebudowa mogłaby się przedłużyć
- zawodnicy popierają tu chyba Tuchela, nie wiadomo dlaczego
- nikt tu poważny nie chce przyjść, bo jesteśmy klubem-memem

Dlatego za rok ćwierćfinał LM, wielki sukces jakim będzie półfinał LM i walka o miejsca 2-4 w Bundeslidze. I stajemy się jeszcze większym klubem memem :)

16.05.2024 19:34

@tapczan a jakie jest zdanie KGR i Uliego? Jaki jest ich pomysł na pozycję trenera? Nie popieram decyzji o Tuchelu, ale to Freund i Eberl są odpowiedzialni za wybór trenera, a nie Karl i odklejający się Uli, rządzący z tylnego siedzenia. Nie zapominajmy też, że to Freund i Eberl, czy im się to uda czy nie, muszą sprzątać bałagan po pionku Uliego, Hasanie, który jest jednym z głównych czynników tego, że mamy problem z trenerem i rozkapryszonymi gwiazdkami.

16.05.2024 19:10

2

Nie trzeba być znawcą, żeby widzieć, że Goretzka po prostu odstaje poziomem.

16.05.2024 16:53

1

Jak tylko pojawi się poważny trener, to pewnie zwolnimy Tuchela i wypłacimy mu sowite odszkodowanie. Tym większe, im dłuższą będzie miał umowę :)

16.05.2024 14:11

Kiepskie wyniki Flicka, zła atmosfera, utracony autorytet. Zarząd był między młotem a kowadłem trochę, ale szczerze powątpiewam czy Thomas "zabezpieczanie celów" Tuchel jest lepszą opcją. No ale tańszą...

16.05.2024 14:09

Na pewno jesteśmy na tej samej półce mierności zarządzania jak Farsa, ManUtd czy tam Juventus. Ale akurat nie powiedziałbym, że Barca ma gorsze problemy kadrowe niż my, bo kto miał wejść za Kane'a jak siadły mu plecy? Kto zawalił nam dwumecz, jak nie rezerwowy Kim? Czemu w środku jedyna sensowna opcja to Pavlovic, a nie truchtacz Goretzka? Kto na LO, bo Davies odstaje? Schodzi Sane, Gnabry kontuzjowany i kogo mamy? Tu brakuje bardzo dużo jakości w kadrze.

16.05.2024 12:13

Pep, ratuj!!!

16.05.2024 12:10

4

Kiedy się zaczęła kleić? Podczas meczu ze Stuttgartem czy podczas pokazu antyfutbolu w Madrycie?

16.05.2024 09:43

Rozumiem, że nie ma na rynku żadnego mocnego nazwiska, ale chyba się kompromitujemy... Czyli przynajmniej sezon 24/25 też bez trofeum. Gratulacje za mądrą decyzję.

16.05.2024 00:51

Jestem ciekaw Zaragozy. Czy to była wyłącznie pomyłka Freunda czy Tuchel maczał w tym palce? W tym sensie, że popierał ten transfer zimą i nie potrafił wykorzystać jego potencjału?

15.05.2024 17:14

I Milanu. Już dawno ku temu brnęliśmy...

15.05.2024 17:12

Przecież to jakiś poroniony pomysł.

15.05.2024 14:26

Katastrofa kompletna. To ile sezonów bez trofeów mamy przeżyć? I Kane się na to godzi?

15.05.2024 14:25

@tapczan szkoda słów.

15.05.2024 13:15

My tu chcieliśmy podobno za rok startować do Alonso, Kloppa czy Pepa, a skończymy z partaczem w dresie i bez trofeów :)))

15.05.2024 13:05

Niepopularna opinia, ale chyba najnudniejsza liga to... Angielska. Niby jest "wyścig o mistrza", ale koniec końców dobrze wiadomo, że nie jest możliwe pokonanie Guardioli w lidze.

15.05.2024 00:46

Łudzę się, że gadamy o Glasnerze i Flicku, a szykujemy jakąś prawdziwą bombę.

14.05.2024 20:35

@Edmund bo Uli sprowadziłby jakiegoś pionka, pokroju Kovaca i paplał w mediach, "kogo to nie kupiliśmy".

14.05.2024 20:34

Żaden Klopp ani Alonso tu nie przyjdą za rok, a tym bardziej do spalonej ziemi za Tuchela...
PS w sezonie 12/13 przegraliśmy ten jeden mecz z... Leverkusen :) jak dobrze pamiętam, to w ostatniej minucie Neuer dryblował przed polem karnym Bayeru :)

14.05.2024 20:33

@Jurgen1982 dodam, że moim zdaniem tą wypowiedzią o "zakochaniu się w zespole" po żałosnym meczu spalił z nim całkowicie relacje. Po co kopacze mieli się starać, jeśli i tak trener ich tak bardzo kocha :)

14.05.2024 20:29

Uli i KHR nie zrobili akurat nic w sprawie wymiany pokoleniowej.

14.05.2024 20:21

Analiza fajna, chociaż nie do końca zgadzam się z konkluzją :)

14.05.2024 20:19

@Alistair de facto, jeżeli wróci Stanisić i będzie się dalej tak rozwijał, to czy naprawdę potrzebujemy na PO wzmocnień? W rezerwie są Kimmich, Mazraoui, Laimer (w tej kolejności). No i Boey, którego bym zostawił, bo przez kontuzję nie mógł niczego pokazać, a jeśli okaże się naprawdę dużym talentem, to będziemy sobie pluć w brodę.
Szkoda, że Sarr nas zostawia :(

14.05.2024 20:19

Ja uważam, że te oceny są adekwatne. Szkoda, że Sane nie utrzymał formy, bo mógłby zahaczyć o 2.

14.05.2024 20:14

Żeby tu przyszedł Flick to chyba trzeba wszystkich Niemców z Bayernu sprzedać, bo on u nich już nie ma autorytetu.

14.05.2024 16:26

1

@BreitnerPaul ale przyznaj, że Dier się sprawdził, o dziwo. Nie jest to grajek z najwyższej półki, ale przyniósł względny spokój i chyba mental też ma spoko. W Anglii można fajnych piłkarzy wyciągnąć, szkoda, że nie udało się z Ricem.

14.05.2024 16:25

1

Zero ambicji.

14.05.2024 16:23

@Jurgen1982 i pół miliarda na transfery.

14.05.2024 16:23

1

A mają komuś przystawić pistolet do głowy, czy o co chodzi? My tu mamy straszne myślenie życzeniowe, że sprowadzić do tego cyrku odpowiedniego trenera, to prosta sprawa. A tu jest taki bałagan, że nikomu się nie pali.

14.05.2024 16:22

Przecież chłop tu nawet od 3 miesięcy nie jest, więc o czym Ty gadasz :') :') :')

14.05.2024 16:19

@Shorty idziemy od lat tą drogą, tylko nie chcieliśmy tego widzieć.

14.05.2024 15:03

2

Po co nam ten Araujo, kolejny elektryk i to za 100 milionów xD
Z Tuchelem za rok znowu walka o miejsca 1-4, półfinał LM i ćwierćfinał PN! I ta cudowna dla oczu gra! :)

14.05.2024 14:19

Szkoda Leona, no ale widać i w reprze i w Bayernie, że coś z nim jest nie tak.

14.05.2024 14:17

Szkoda, Glasner był ciekawą, w miarę bezpieczną opcją.

14.05.2024 14:16

Przepis na katastrofę. Dziwi mnie, że Kane chce kolejnego roku bez trofeum. Ale to jego sprawa.

14.05.2024 14:11

Pewnie, że piłkarze są problemem, ale czy my tak cudownie graliśmy za Tuchela? Do wyeliminowania 3-cio ligowca nie potrzeba było gwiazd. Co zrobił z Kanem w przerwie zimowej? Co to za pomysły z Araujo xD

14.05.2024 13:14

Co wyglądało na koniec dobrze? Porażka ze Stuttgartem?

14.05.2024 11:48

XDDDDDD cudowne lata bez gry w piłkę, wielka przyjaźń z trenerem rehabilitacji xD złote jabłko Hasana

14.05.2024 11:46

1

Jeśli to prawda, to znaczy, że będziemy mieć drugi sezon z rzędu bez żadnego trofeum :D

14.05.2024 00:04

@Zerafaelo popieram. Nigdy do mnie nie trafi w tym przypadku argument, że "klub a kadra" to coś innego, bo jednak prowadził tych samych piłkarzy, których prowadził i mógłby prowadzić w Bayernie, a ewidentnie stracili wobec niego respekt.

13.05.2024 15:25

@hoven nie ma dobrych trenerów na rynku.

13.05.2024 14:30

Przecież Glasner to niezły fachowiec. Guardioli też nigdy nie zatrudnimy, bo się kumpluje z Honessem? Ludzie, myślenia trochę.

13.05.2024 14:28

Chyba się nie spodziewali, jaki syf mamy w Monachium.

13.05.2024 14:27

Glasner to dobra opcja, ale kompletnie nierealna, o ile oczywiście te doniesienia są prawdziwe.

13.05.2024 14:27

1

@hoven no tak, u nas już wszyscy zarabiają fortunę :)

12.05.2024 20:33

1

Leverkusen ma jeszcze 3 mecze przed sobą. Mecz o nic w lidze i dwa finały. Jak nie przegrają, to wow, po prostu wow.

12.05.2024 20:21

1

@ironmaidenpl a ile poszło na obronę do tej pory? 80 Lucas, 50 Kim, 35 Upa, 65 de Ligt. Mogłem się lekko pomylić. Ponad 200mln na obronę, gruby hajs na rekompensaty dla trenerów, kominy płacowe. Bayern to najbogatszy klub świata, stać nas było na marnowanie hajsu :)

12.05.2024 20:14

W Bundeslidze od 2 miesięcy o nic nie walczymy, do tego jesteśmy zdani na to, czy naszym się będzie chciało. Mecz o nic.

12.05.2024 16:31

@SammyKufour też uważam, że trzeba brać pod uwagę to, że Sane gra kontuzjowany, zanim zacznie się go obrażać.

12.05.2024 12:35

Akurat Glasner zna się na robocie.

12.05.2024 01:28

Nie ma żadnego powodu, żeby myśleć, że będzie inaczej :/

11.05.2024 22:28

Tuchel mógł rotować na pozbawione znaczenia mecze ligowe.

11.05.2024 18:53

Tez mi wzmocnienie xD

11.05.2024 12:16

1

@FanOd2006 nic się nie namęczyliśmy. W lidze i pucharze gnietliśmy, 3 razy półfinał LM. Z czego z realem dał faktycznie ciała, z Barceloną miał pecha, a z Atletico to wszyscy widzieliśmy jak było. To był ostatni trener w Bayernie, który gwarantował stabilność. A w LM z City też się chyba nauczył grać, rok temu wygrana, a w tym roku dominacja nad realem, który w swoim stylu prześliznął się.
Ale wiem, że to nierealne :(

11.05.2024 10:11

Pytanie czy wróciło Mia San Mia, przez którego brak Gerland odszedł...

11.05.2024 10:08

2

Nie był lepszy od drugiego sezonu Juliana. Nie zapominajmy, że Julkowi wtedy brutalnie przerwano, kiedy był na wszystkich frontach.

11.05.2024 10:07

Ja się trochę łudzę, że niby gadamy z Flickiem, a pracujemy nad bombą i przyjdzie Guardiola....

10.05.2024 23:40

Obawiam się, że Flick zna tylko jeden styl gry...

10.05.2024 19:53

Opcja F, dosłownie i w przenośni :)
Z tego, co ktoś tu wrzucił, to podobno Flick rozmawia z United. Wydyma nas tak jak Julek? :)

10.05.2024 19:01

1

@admin +1, ludzie strasznie przekręcają to przysłowie

10.05.2024 18:57

@pelart kim Ty w ogóle jesteś xD ok, daj znać o "błędach na korzyść Bayernu" w 2018, na pewno coś przebiło rękę tego buraka Marcelo XD

@tapczan nic dodać, nic ująć. Nie ma co wchodzić w dyskusję z takim typem. To jest niesamowite, że przyjdzie taki troll, rzuci pustym hasłem i myśli, że ktoś mu przytaknie xd gdyby nie był trollem, to by czytał komentarze użytkowników i wiedział, że wszyscy widzieli, że w rewanżu Bayern był słabszy od realu (tak jak real od City czy Lipska), na papierze przegrał zasłużenie, ale, jak zwykle, doszło do kontrowersji i smrodów wokół "królewskich", a Marciniak miał przy tym swoją cegiełkę. Jeśli straci mecz otwarcia euro to mam nadzieję, że ten gość pierwszy poleci do UEFA na skargę, że Marciniak był super w tym meczu XD

10.05.2024 12:22

Nie wy jedni zostawiliście serce na boisku z realem, ale epoka szczurów i prześlizgiwania się kiedyś minie.

10.05.2024 11:07

5

Po meczach realu zawsze zostaje smród i tyle. Sio na ich stronę :)
Co tu robią kibice realu? W 2018 też byliśmy "zdezelowanym samochodem"? Albo w pierwszym meczu z realem? Puknij się w łeb.

10.05.2024 10:34

1

W dupie mam te finały. Wiadomo, że real z urzędu dostanie puchar

10.05.2024 09:48

Boey ma kontuzję, a Zaragoza problemy z adaptacją. Ale jak ich oddamy za szybko, to potem możemy żałować. Zwłaszcza Zaragozy. Reszta zgoda generalnie, ja bym oddał jeszcze Kane'a do realu albo City, żeby jakieś trofeum zdobył, bo z Bayernem o to ciężko.

10.05.2024 09:47

Nie mają mu zabrać?

10.05.2024 09:44

1

Dokładnie, j...c srealik

10.05.2024 09:44

Te idealne babole w obronie, to było to.

10.05.2024 08:45

1

Ale Leverkusen pokazuje mental, wygrywa bez kontrowersji, a po meczach realu zawsze zostaje smród. To jest ta różnica.

10.05.2024 08:42

Laimer nic nie musi mówić, bo nie zawiódł.

10.05.2024 08:41

1

Awans w smrodzie i kontrowersjach, marzenie każdego dzieciaka :)

10.05.2024 08:41

No i Leverkusen zaczyna :)

09.05.2024 22:44

Jak Leverkusen to przerżnie, to wracamy do czasów Frajerkusen XD ale 90 minuta jeszcze przed nami

09.05.2024 22:39

@Zerafaelo przecież nawet Lipsk dawał im radę.

09.05.2024 21:28

Też mnie martwi ten brak autorytetu Flicka.

09.05.2024 21:27

Sezon się skończył i czekam na konkrety. Ustalili coś? Tu już można kadrę planować, bo o nic nie gramy.

09.05.2024 20:31

@Barthyren a po każdym dwumeczu z nimi pozostaje jakiś smród :)

09.05.2024 19:13

2

ojej, jaka szkoda :) ciekawe czy pieniążki od pereza mu to wynagrodzą :)

09.05.2024 19:10

@Head2007 co

09.05.2024 19:09

@Barthyren oglądałem te mecze i pamiętam komentarze na stronie. Gra brzydka, aż zęby bolały. Sekstet tego nie zasłoni, ani marna kadra. Zero postępów w grze obronnej od 3 lat. Mam nadzieję, że wysnuł jakieś wnioski po kompromitacji w reprezentacji, bo jak nie, to za rok też poleci i będzie gadane, że co rok zwalniamy trenerów ;/

09.05.2024 19:02

Bo Pavlovic nie miał już sił biegać. A Tuchel tego nie widział, albo nie chciał widzieć.

09.05.2024 18:35

@Patryk233 nie ma nikogo, kto byłby chętny na Bayern, nikt nie jest też chętny na Flicka i to bardzo źle wróży... :(

09.05.2024 18:33

Przecież cały drugi sezon już tej widowiskowej piłki nie było... A trzon Bayernu miał też w kadrze i Niemcy g...o grali.

09.05.2024 18:28

@Marton niewygodne fakty.

09.05.2024 18:21

@Patryk233 próbujemy to odbudować dopiero teraz, niestety. Tak się kończy zabawa w obsadzanie stanowisk niekompetentnymi ludźmi.

09.05.2024 18:20