DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 25

@Elessar i to jest już gdybanie, co wyjaśniałem wcześniej.

30.08.2021 12:50

Nie odpowiedziałeś wciaz na podstawowe pytanie, o które tutaj nest spór.

Jaką kwotę wpisujesz rozliczając budżet transferowy w sezonie 2019/2020. -139 kk, czy -85? Bo to jest fundament dyskusji, w której padały określenia mające uprościć rozmowę (co było podkreślane!).

Edytowano : 2021-08-30 12:47:40

Na temat tego jaki był i jest budżet to możemy spekulować.

Ja twierdze, że nierealny jest 200kk, a raczej bliżej 100kk. Ale to czysta spekulacja poparta ruchami w historii i analiza zeznań finansowych.

30.08.2021 12:45

@Elessar nie.

I nie czepiaj się słówek typu „bilans” bo to piszę w formie uproszczenia, co podkreślam.

Nic więcej do dodania nie mam. Jeśli uważasz, że rozliczając budżet transferowy wpisano kwotę -139 kk to nie mamy i czyn rozmawiać :)

30.08.2021 12:42

@Elessar ale ja tego nie napisałem.

Ja napisałem, że jak ustalamy budżet 100 mln to jest to - w skrócie - bilans transferowy, a nie tylko i wyłącznie możliwa suma wydatków.

Edytowano : 2021-08-30 12:34:54

I dlatego np w budżecie za 2019/2020 pojawia się kwota -85kk, a nie -139kk

30.08.2021 12:33

@GuteSpiele bingo!

Dlatego ze nie jest wiadomym kto może odejść, bo to sytuacja płynna, budżet ustala się nie w odniesieniu do samych wydatków (kto tak robi?!) tylko do bilansu zysków i strat.

Edytowano : 2021-08-30 12:31:41

I stad wiele spekulacji w klubach, gdzie mówi się jawnie, ze trzeba najpierw kogoś sprzedać.

Edytowano : 2021-08-30 12:32:04

I ostatni raz proszę o źródło tych 200 kk.

30.08.2021 12:30

Wiesz @Elessar…Jeśli dobrze kojarzę to były to tylko medialne spekulacje, nic oficjalnego. Równie dobrze te spekulacje mogły być tyle warte ile te bajki o Hoffamnie czy Ginterze.

Mówiąc o finansach staram się zebrać jak najbardziej obiektywnych danych i analizując obroty Bayernu z ostatniej dekady, jakoś mi się za bardzo nie spina ta kwota 200 kk. I podobnie mówią ruchy transferowe, gdzie jak napisałem nigdy nie przekroczyliśmy netto 100 kk, nie mówić o 200. To każe mi z dużym prawdopodobieństwem (nie pewnością !) stwierdzić, że budżet waha się raczej w okolicach 100kk.

Edytowano : 2021-08-30 12:29:09

W tych 139 mln wydanych w 2019 zawarte jest 8.5 mln za Cou.

139-54 =85

30.08.2021 12:26

@Elessar ja to wiem. Problem polega na tym, że Gute stara się udowodnić, że fakt wydania ponad 100 mln, nie patrząc w ogole na dochód z transferów, oznacza że budżet Bayernu wynosi ok 200 mln.

A ja twierdze na przykładzie historii, w której „netto” (czyli wydatki-dochody)nie wydaliśmy nigdy więcej niż 100 mln, że to jest raczej mało prawdopodobne.

Edytowano : 2021-08-30 12:19:54

Czekam na źródło tych informacji o tych 200 mln.

30.08.2021 12:19

@GuteSpiele ostatni raz bo szkoda czasu na powtarzanie się.

Podaj zatem źródło tych rzekomych 200 mln. Bo mnie się wydaje, ze to mzonki dziennikarzy, a nie realia.

Nie rozumiem ponownie przykładu ze sklepu, bo ja od początku piszę jak działa kwestia budzetowania w poważnej firmie, a nie codziennych zakupów. Dlatego przy rubryce transfery będzie widniała kwota -86 kk, a nie -140kk.

Edytowano : 2021-08-30 12:04:55

@Obiektywizm, Bayern wypracował w zeszłym roku dochód równy 9.8 mln euro.

30.08.2021 12:03

Mówimy o budżecie transferowym, a wtedy operuje się kwotami, które dla ułatwienia nazywamy „netto”. Czyli wydatki minus przychody.

Edytowano : 2021-08-30 11:19:01

Nie wiem za bardzo o jakim podatku prawisz :)

30.08.2021 11:17

@GuteSpiele nie, Bayern nigdy nie wydał „na czysto” w okienku więcej niż 100 mln euro.

W przypadku dyskusji o finansach ostatnie co chce robić to gdybanie.

Być może Sane by przyszedł, być może wyjątkowo przesuniętoby kwotę z budżetu z kolejnego roku. Można gdybać i gdybać, ale skupmy się na faktach. Historia pokazuje, że Bayern nigdy nie wydał więcej niz 100 mln euro i naprawdę trudno sobie wyobrazic wobec powyższego, ze budżet na transfery jest dwukrotnie wyższy.

Edytowano : 2021-08-30 10:45:17

W 2019 roku wydaliśmy na transfery
ok 86 mln., nie 140.

Edytowano : 2021-08-30 10:46:04

Przynajmniej takie sumy są w ten sposób rozpisywane w każdej poważnej firmie przy rubryce „budżet” i jego wykorzystanie.

30.08.2021 10:43

Tak to można zawsze być na „nie”

Większość niby byłaby w stanie to zrobić, ale jakoś zrobiły o Bayern. Sztuką jest również przekonać samych zawodnikow.

Nic mnie bardziej nie bawi niż pewność specjalistów sprzed komputera nt szczegółów negocjacji. Nawiasem mówiąc, Negocjowałeś jakakolwiek umowę biznesowa warta miliony, że zdajesz sobie sprawę z tego ile to trwa?

Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Każdy kibic Bayernu z pewnością jest zadowolony z wydanej kwoty na ten duet bo stosunek jakosc/ cena jest tutaj bardzo wysoki :) A reszta niech gada dalej…

30.08.2021 10:21

@obiektywizm mówiąc
o kwocie „netto” - i tak się przyjęło w rozmowach na temat transferów - mam na myśli wydatki minus przychody.

Przecież określając budżet transferowy na sezon nie określasz tylko tego ile możesz wydać na transfery, tylko określasz finalnie całość operacji tj wydatki minus przychody = budżet.

30.08.2021 10:16

@FanGraczyBayern ty jak zwykle gdybasz i szukasz argumentów na „nie”.

A ja jak zwykle mówię o faktach - taka kwota za zawodników o takim potencjale i takiej klasie to majstersztyk.

30.08.2021 10:12

Kwota transferu ponoć poniżej 15 kk euro.

Dostać Sabitzera i Upa za mniej niż 60 mln euro - majstersztyk!

30.08.2021 10:08

@obiektywizm ale ja nie mówię, że nie wydaje. W kontekście dysponowanego budżetu mówimy jednak o kwotach netto, a Bayer nigdy(!) w swojej historii nie wydał netto ponad 100 mln euro. Mówienie zatem o budżecie rzędu 200 kk to sen. I jakby to powiedział klasyk - sen pijany ;)

30.08.2021 10:06

@GuteSpiele zwykle bywało 200 kk? Hę?

W który.mm okienku chociażby zbliżyliśmy się do takiej kwoty? W którym wydaliśmy chociażby więcej niż 100kk?

30.08.2021 09:47

@hoven przecież nie twierdze, ze radzą sobie wszyscy i w każdych warunkach. Czy tobie przy każdej rozmowie trzeba tłumaczyć, że czegoś się nie napisało ? :|

Wspomniany wcześniej Coutinho swoj najlepszy okres zaliczył w Liverpoolu, gdzie gra po lewej.

29.08.2021 15:23

Oczywiście, że szybkość i dynamika niebiescy koniecznością do grajka na skrzydle. Chyba , że trzymamy się starej definicji skrzydłowego, którego rolą jest przedryblować obrońcę i dośrodkować. W dzisiejszym futbolu jest jednak kilka innych ról dla skrzydłowego, w których może się sprawdzić mając inne atuty.

29.08.2021 15:11

Sam Julek mówi gdzie widzi przyszłość Musiali.

Tyle tyko, ze dla piłkarza w tym wieku najważniejsze jest gra i w związku z tym jak wyglada kadra, Jamal będzie gra często na skrzydle. I z pewnością lepsze to niż ława.

29.08.2021 14:37

@obiektywizm jestem pewien, że i tak napisze zaraz to samo.

Ja probowalem podobne oczywistości tłumaczyć wielokrotnie. Wielokrotnie. Tutaj i tak wiedzą lepiej, że dany transfer dało się załatwić szybciej i lepiej. Jak wszytsko. Portal fachowców od futbolu i biznesu. Tylko te matoly pracuje w klubach, że tak mało tych transferów w pierwszych dniach okienka!

29.08.2021 14:35

Tak @AdiFantasti , to prawda. I to samo mówiłem jak byli tu tacy, którzy wyliczali koszty wypożyczenia Jamesa, zapominając zupełnie, że Kolumbijczyk tez przyniósł do klubu kasę ;)

Trudno jednak to skalkulować ile jest warty taki przyrost.

27.08.2021 19:26

@AdiFantasti spójrz sobie na zasięgi United w sm. Pokażą to następne tygodnie ale ja stawiam, ze potężnego przyrostu nie będzie :)

27.08.2021 19:08

nie mówmy tylko o sprzedaży koszulek bo to jest mit, a kluby otrzymują z tego tak naprawdę „grosze”.

Marka United jest na tyle rozbudowana, ze w sumie nie sadze, aby marketingowo mieli jakiś mocny wzrost.

27.08.2021 19:04

Pensja Ronaldo to prawdopodobnie ponad 50 mln rocznie. Hehe.

27.08.2021 19:01

Równie dobrze można mówić, że Bayern dopiął Upamecano na początku roku, a United musieli czekać aż do sierpnia ;D

Takie populistyczne gadanie. Każdy transfer jest inny.

27.08.2021 18:56

@Elessar ale oczywiście i myśle, że sprowadzimy min dwóch zawodników. Chodzi jednak o trzymanie się faktów, a pisanie, że Bayern nic nie wydał jest dalekie od tego :)

@hoven placą ci za te hejterskie komentarze od sztuki czy od godziny? Bo widzę, ze pod każdym newsem produkujesz te same treści.

27.08.2021 18:46

@Elessar Bayern wydał już około 60 mln w tym roku. To duzo więcej niż „wcale”.

27.08.2021 18:26

Tylu dopiero co mówiło o United w kontekście klubu - mema…Heh.

Fajnie. O wiele lepiej będzie zobaczyć Ronaldo z powrotem w United niż w niebieskiej części Manchesteru. Rywalizacja o mistrza Anglii zapowiada się jeszcze lepiej niż w poprzednich latach.

27.08.2021 18:25

Ty już człowieku ten bzdurny hasanizm widzisz wszędzie. Może pora to leczyć? Pytam z troski!

27.08.2021 16:00

„ Zobaczymy na koniec okienka, kto wie lepiej”

Byłoby milo. Tylko, że jak się pojawia byle jaka plotka to wtedy wielka krytyka. Jak dementuje trener to…”poczekajmy”

#podwojneStandardy

27.08.2021 15:15

Pleciesz Julek! Pismaki wiedzą lepiej. Koniec kropka.

27.08.2021 14:48

@mike84 znaczy się Uapmecano, którego zazdrościli nam chociażby kibice angielskich gigantów, nie ma ambicji? Nie idz w tą populistyczną narracje.

Po pierwsze - doniesienia mediów zawsze trzeba brać z przymróżeniem oka. Robili już ofermy ze sterników Liverpoolu, robili ze sterników United, robią tez ze sterników FCB. Taka ich robota.

Kasę mamy, ale tez trzeba sobiebzdawac sprawę z realiów. Liga nie jest medialna, a my i tak wydaliśmy przecież w tym okienku ponad 60 mln (łącznie z Nagelsmanem) i jestem pewien, że na tym nie poprzestaniemy. Tyle tylko, że niekiedy nie wszystko da się załatwić szybko na najlepszych dla siebie warunkach…

27.08.2021 10:27

Przecież czarno na białym jest napisane, że z tej dwójki bardziej mozliwy jest transfer Sabitzera i to wydaje się logiczne.

Choć śmieszy mnie jak nagle bardzo dobry ligowiec jakim niewątpliwie jest Hoffman (fakt, nie opinia), przez niektórych zaczal być postrzegany jak ostatnia oferma.

27.08.2021 10:19

Stawiam na transfer Sabitzera i wypożyczenie jakiegoś PO…Dalot z United nie byłby złym wyborem.

27.08.2021 10:10

@mike84 to nie takie proste.

Rzadko kiedy, a może nawet nigdy, nie udaje się zastąpić odchodzącej gwiazdy 1 do 1. I tak jak błędem było myślenie, że uda nam się znaleźć godnych następców Robbery, tak teraz błędnym jest myślenie, że musimy koniecznie znaleźć podobnego napastnika do Lewego. Nie znajdziemy, ale wcale nie oznacza to, że Bayern nie będzie wielki. Bo właśnie przez ostatnie dekady pokazywaliśmy jak świetnie potrafimy sobie radzić jak odchodzą od nas gwiazdy.

Trzeba nastawić się na kreowanie innych gwiazd, być może w innych sektorach boiska. Tak to działa. Milan nie znalazł następców Kaki, czy Seedorfa, United nie znalazł następców Feridinanda czy Scholesa, a Barcelona wciaz nie może odnaleźć następców Xaviego czy Iniesty.

Tak to działa. Kluczem nie jest odnalezienie podobnego profilu graczy do odchodzących gwiazd, a wykreowanie nowych dających odpowiedni poziom.

27.08.2021 10:01

Fajna grupa.

Będzie okazja zmierzyć się w szlagierze, ale generalnie w grupie nie powinno być najciężej.

Jedziemy!

26.08.2021 19:23

Toc idealny przykład. Sam prowokuje, po czym bredzi coś na temat tego…że nie chce prowokować ;D

Kabaret!

Edytowano : 2021-08-26 18:18:22

Następnym razem pomysl 2 x przed napisaniem takiego prowokacyjnego paszkwila.

26.08.2021 18:17

No tak, przecież to misza pisze prowokacyjne komentarze, a nie nasza banda „królów ostrzeżeń” :) No i oczywiście to ów komentarz jest prowokujący, a nie ten poniżej, gdzie „z dupy” jestem wywoływany do tablicy.


Ogarnij się człowieku.

26.08.2021 18:07

Hasan powinien po każdej bramce ciskać bidonem w ławkę rezerwowych, a po końcowym gwizdku zdziwić każdego zawodnika „z plaskacza”. Skandaliczna postawa dyrektora FCB i co jak co powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności za swoje zachowanie. Skandal!

26.08.2021 15:58

Kluby szejków odgrywają główne role w okienku - jestem wstrząśnięty i mega zaskoczony!!!

26.08.2021 15:27

Za małą kasę nie miałbym nic przeciwko, bo byłby wartościowym uzupełnieniem kadry, ale na pewno nie za kwotę cytowaną w mediach.

Nie chce minusie wierzyć, że bylibyśmy w stanie zapłacić za niego +10 mln.

26.08.2021 13:44

W ogole mówienie o jakiejkolwiek chęci weryfikacji na jesień jest…niedorzeczne.

W każdych pucharach najlepiej jest grać z potencjalnie najsłabszymi. Podczas całej edycji zespół może być w rożnej formie i jeśli np w fazie grupowej notuje chwilowe załamanie formy, wcale to nie oznacza, że w fazie pucharowej nie będzie w stanie wystrzelić.

Dlatego - delikatnie rzecz ujumijac - nie jest zbyt mądre gadanie o tym, że najlepiej dla Bayernu jest mierzyć się w grupie z możliwe najtrudniejszym rywalem w celu „weryfikacji”.

26.08.2021 13:38

Kto twierdził, że będzie „rządzić” na rynku? Proszę o linki do takich wypowiedzi.

Real na chwile obecną jie wydał nawet jednego eurocenta na transfery ani w tym, anime poprzednim roku.

My rok wcześniej 40 kk na czysto, a w obecnym podobnie plus trzeba było zapłacić jeszcze za Nagelsmana.

Jestem w stanie zrozumiec rozczarowanie, choć dla mnie jeszcze na to za wczesnie bo okienko wciaz otwarte, ale trzymajmy się faktów.

Edytowano : 2021-08-26 13:33:46

Brazzo pracuje na ustalonym budżecie.

Edytowano : 2021-08-26 13:34:28

Jego można winić ewentualnie za jakość sprowadzonych zawodników, ale nie za budżet jaki ma do dyspozycji.

26.08.2021 13:33

@FanGraczyBayern znaczy się „może wypalić” = miał być super? Polski język, trudny język.

Edytowano : 2021-08-25 17:31:36

I nie wywiady, tyko wywiad i to na tej stronie.

Edytowano : 2021-08-25 17:36:30

I to nie ja pisałem tylko mówiłem, ze tak twierdzil i lidzie, którzy ta ligę oglądali. Bo pojawiały się tutaj argumenty, ze to nie miało się prawa udać. I to jest ten kontekst o którym wielokrotnie tutaj pisałem.

A przekaz hovena brzmi - misza pisał, ze miał być super. Kabaret.

Edytowano : 2021-08-25 17:39:05

To zarzuty brzmi podobnie jak ten żart o tych rozdawanych samochodach na placu czerwonym ;D

25.08.2021 17:30

@FanGraczyBayern no i klasyka. Problem w tym, ze jak nie mam wystarczających danych to nie pisze o winie, czy tez jej braku. Nie mam odpowiednich danych - nie uciekam się do kategorycznych sądów. Ile razy to będę musiał jeszcze napisać?

@hoven kolejny przykład braku umiejętności czytania ze zrozumieniem. Ani razu nie napisałem, że „Sarr mia być super”.

25.08.2021 17:26

Media piszą, wiec to musi być prawda. Potwierdzone u mojego znajomego we Francji. 100% legit!!!

25.08.2021 17:10

@hoodykr mogę prosić o wypowiedz Brazzo na jego temat. Bo ja kojarzę jedynie tą, że „transfery lubią ciszę”.

25.08.2021 16:20

No tak. I winą Tuska zapomniałeś dodać.

Edytowano : 2021-08-25 16:18:57

To pytanie zatem czego winą/zasługą jest pierwsze miejsce Bayernu w rankingu europejskim w ostatnim dziesięcioleciu? Kosmitów?

25.08.2021 16:17

W sedno @tapczan i @MR .

Właśnie to jest to o czym pisałem wcześniej. Nieważne co klub zrobi dla pewnej grupy i tak będzie złe. Kupi kogoś tanio - zle, musi byc pionek. Nie kupi - zle, bo to oznacza, ze „skąpi”. I tak zle i tak niedobrze.

25.08.2021 16:13

@FanGraczyBayern ale kto jęczał o tym transferze? Bayern? :|

25.08.2021 14:47

„Adli przechodzi ponoć (!) do Bayeru. Wniosek - aptekarze mają więcej kasy od Bayernu„.

Szok. Szok. Szok.

Wyciąganie logicznych wniosków poziom hard.

25.08.2021 14:36

Misiu pysiu, miałeś identyczną okazję i z niej nie skorzystałeś.. To nie jest ucieczka, a idealna okazja do pokazania twojej hipokryzji.

Nie chcesz, koniec tematu. Ja nie mam zamiaru tutaj się bawić w takie głupawe przepychanki. Żegnam.

25.08.2021 12:18

@hoven nie uciekają- jasno i klarownie powiedziałem kiedy odpowiem. Nie próbuj zatem znowu swoich gierek.

25.08.2021 11:57

Krótkie pytanie zanim odpowiem: czy wyniki Realu w ostatnich latach nie wskazuja na pewien oczywisty trend?

25.08.2021 11:25

Nie bądź hipokrytą. Jak Bayern wygrywa LM to dalej siałeś defetyzm i przewidywales jak to Bayern jest na rowni pochyłej.

Ja tutaj mówię o faktach. W porównaniu do tego co właśnie Real osiągnął wcześniej, ich wyniki w ostatnich latach LM to dramat. Trudno zatem mówić wszem i wobec, że ich sytuacja jest świetna.

To da fakty, a nie twoje wydumane „tak na pewno było, nie mogę się mylić”.

Edytowano : 2021-08-25 11:15:09

O jakiej…ekmm rzeczowej dyskusji mówisz? Na pewno takiej, w której brałeś udział? Wątpię!

25.08.2021 11:13

Mówię jasnoniebieski czytelnie z kim i na jaki temat nie kontynuuje dyskusji. Jak masz problem ze zrozumieniem tego to trudno.

Edytowano : 2021-08-25 10:51:17

*jasno i czytelnie

Edytowano : 2021-08-25 10:51:44

Nie płeć wiec bzdur i nie wmawiaj mi czegoś co nie napisałem.

25.08.2021 10:50

@Pir5 o jakich argumentach mówisz? Mówisz ze trzeba w podobny sposób kreować rzeczywstosc i naciągać fakty pod przyjętą tezę? ;D takie dyskusje mnie nie bawią ;)

25.08.2021 10:41

@Reeken89 ponowna próba rozmowy i ponownie odpuszczam. Skaczesz od tematu do tematu, byle tylko znaleźć pretekst do przyczepienia się do kolejnej rzeczy i zupełnie nie odnosząc się do argumentów wcześniej poruszanych. Nie bawi mnie taka zabawa w kotka i myszkę. Dziękuje, kolejny raz już rozmowy nie podejmę.

Edytowano : 2021-08-25 10:33:05

@Fan kolejny raz strzelasz ślepakami. Ja powiedziałem przed okienkiem jakie mam oczekiwania i kiedy będę skłonny do ocen. Z pewnością plotki nie będą decydowały o tym.

25.08.2021 10:31

Tak tak reeken, pokazywać tylko wielkość innych pomijając ich potknięcia, a z drugiej strony same błędy Bayernu

25.08.2021 10:18

@FanGraczyBayern faktycznie, wiele to zmienia czy to 1/16 (mój błąd i nie boje się so tego przyznać, w przeciwienstwie do ciebie), czy 1/8.

@Reeken89 wyniki klubu to jedno, drugie to nazwisko (medialność).

25.08.2021 10:15

@Reeken89 a za ile miał pójść zawodnik z rocznym kontraktem niemal 30 letni? Teraz jego wartosc na tm jest niewiele wyższa niż kwota za jaką Bayern go sprzedał z rocznym kontraktem.

A Real ma coraz lepiej? Ostatnie wyniki w LM:
- odpadniecie z 1/16
- odpadnięcie z 1/16
- odpadniecie z 1/2

W lidze na 4 ostatnie sezonu 1 x Mistrz.

Faktycznie, są na genialne pozycji :)

25.08.2021 10:08

@FanGraczyBayern ale to gdybanie i sianie defetyzmu. A nie poważna rozmawa.

25.08.2021 09:58

Każdą dyskusje można sprowadzić do tego, że rzekomo można cos zrobić lepiej. Tutaj nieustannie narzuca się narracje, że ktoś czegoś nie potrafi tak jakby ten porta był wrecz wylęgarnią fachowców w dziedzinie piłki nożnej, finansow i zarządzania.

Real sprzedał piłkarzy z nazwiskiem, którzy cos osiągneli.

Bayern jest na minusie bo kupili zawodnikow z kontraktem, podobnie jak w zeszłym sezonie. Rea natomiast w ostatnim roku nie wydał ani 1 eurocenta na transfery.

A gadki o byciu na minusie nie rozumiem, bo ja przytaczam kwoty netto transferów a nie wyników finansowych za dany rok.

Edytowano : 2021-08-25 09:57:48

*odnosnie tego minusa w ostatnim akapicie to chodzi mi oczywiście o to, że już zrobiono z tego zarzut w stronę zarządu. Wszystko co by się nie napisało i tak zostanie obrócone na niekorzyść :) Jak napisze „a”, to napiszesz, ze lepsze „b”, a jak napisze ze „b”, to napiszesz, ze wcale nie bo lepsze „a” ;D

25.08.2021 09:52

Póki co te wykładanie na stół Realu 160 mln jest równe z rzekomym wykładaniem Bayernu 80 za Chiese. Plotki, plotki, plotki.

A co do faktów. To Real jest w obecnym okienku ok 80 mln na plusie, w ostatnim 100 mln na plusie. Bayern jest natomiast w tym okienku 40 kk na minusie, i podobnie w zeszłym.

Tak czy inaczej na oceny okienka przyjdzie czas na podstawie faktów po jego zamknięciu, a nie na podstawie plotek.

25.08.2021 09:38

@hoven bez zloscilwosci. Przestan pisać o rzeczach, o których nie możesz mieć pojęcia, jakby był to fakt niezaprzeczalny, a nie jedynie twoje przypuszczenie.

25.08.2021 07:06

@seco555 ja nic nie ustaliłem, ale wierze na słowo. Trudno mi bowiem wątpić w twój autorytet.

@dzojko bo pora zrozumieć, że takich przypadków jest coraz więcej. Że nie wystarczy umieć i chcieć bo jeśli chodzi o kontrakty to gra interesów wielu stron, włącznie z agentami, którzy coraz więcej znaczą i którym najczęściej się opłaca kiedy ich klient zmieni otoczenie mając swoją Martę w ręku.

24.08.2021 22:47

To czy rzuca to jeszcze się okaże.

Kredyt na remont ich kosztuje rocznie 30 mln euro co według wielu tutaj jest „niczym”.

Wielu również by chciało udowadniać jak to sytuacja w Bayernie jest fatalna byle tylko znaleźć kolejny wydumany pretekst do ataku. O sytuacji finansowej będzie można więcej powiedzieć po raporcie finansowym, ale stawiam, że wynik był porównywalny z tym z zeszłego sezonu. Klub jednak woli oglądać z kilku stron wydawane pieniądze i dopiero historia oceni, czy taka strategia jest słuszna. Nie wydarzenia w następnych miesiącach a kolejnych latach. Jeśli za 10 lat ponownie będziemy na szczycie rankingu to będzie oznaczać, że ta droga jest prawidłowa.

Mnie natomiast szokuje coś innego. Jak to możliwe, że nie widziałem tutaj wielkich głosów krytycznych pod adresem sterników psg, którzy dopuścili do tego, że Mbappe za rok kończy się kontrakt?!

Edytowano : 2021-08-24 22:31:31

A jak komuś imponują gigantyczne transfery Ala galacticos to chyba nie muszę nic więcej dodawać ;D

24.08.2021 22:29

@makaay tutaj forsowana jest wszem i wobec teza, że to nie miało szans wypalić. Co z tego, ze osoby oglądające na codzień ligę francuską miały inne zdanie (odsyłam do wywiadu na stronie). Nie ma to najmniejszego znaczenia. Ci co nie widzieli ani razu Sarra w barwach Marsylii wiedza lepiej i kropka.

24.08.2021 18:32

No tak. Zapomniałem przecież, że siedziałes przy negocjacyjnym stole jako reprezentant dieroten.pl :)

24.08.2021 18:10

@Reeken89 ciagla to tutaj jest krytyka, która jest rzadko kiedy przerywana przytoczeniem faktów, które świadczą o tym, ze błąd transferowy tylu Sarr i tak wyglada niewinnie przy błędach reszty. A Bayern nie jest w próżni.

24.08.2021 17:03

1) skąd info, ze ktoś nie doczytał umowy?
2) skąd założenie, że dałoby zapłacić mniej niż 100k?
3) Lipsk miał dobrowolnie zrzekać się tej kwoty czy co?
4) czy aby nie twierdziłem, ze kluby się dogadają i Bayern finalnie nie zapłaci tych 250k? Znowu wyszło na moje, cytując klasyka „jak zawsze!”.

24.08.2021 16:39

Sprawa jest jednoznacznie prosta i mówiłem o tym wielokrotnie. Ja nie uciekam się do kategorycznych sądów nie mając obiektywnych danych. Dlatego ani nie pisze o tym, ze dany dyrektor jest zły, ani dobry. Raz mnie natomiast postrzeganie świata w biało-czarnych barwach, co ty uskuteczniasz.

W wielu klubach popełnia się błędy. Ba, nie tylko w klubach. Ty natomiast masz tendencje do tego do wyolbrzymiania wszelkich błędów w Bayernie i obwinianie o to jednego człowieka, a z drugiej strony umniejszasz albo nie chcesz pamiętać (a prawdopodobnie w ogole nawet nie wiesz) o wielbłądach reszty. Już tutaj pisałem o wielu błędach Liverpoolu, którego kiedyś wychwalałes.

Nie wiem kto za to ci płaci, ale mam przynajmniej nadzieje, ze nie produkujesz tych dyrdymałów za drobniaki.

24.08.2021 16:36

Oczywiście, że nie ma. Te jego zarzuty to w 99% przypadków zgadywanka dopasowywana pod z góry założoną tezę.

Fakty nie maja tutaj znaczenia.

24.08.2021 16:18

@seco555 dzięki za jak zawsze jakże „merytoryczną” uwagę.

@FanGraczyBayern doskonale wiem jak działa to tutaj. Jak są dobre transfery to na pewno nie zasługa Brazzo, jeśli natomiast złe - to musi być jego wina. Ja to wiem, tłumaczyć tych mechanizmów nie musisz

24.08.2021 15:38

@makaay ale przecież nie mówiłeś o końcu okna, tylko o tym co zarzad robi w ostatnim czasie. Teraz już się narracja zmienia, pewnie jak do tego nie dojdzie to deadline również się zmieni :) Ja od początku przecież twierdze, że potrzebujemy 2-3 zawodników i dopiero po końcu okienka przyjdzie go ocenić.

@hoven Już niejeden raz pisałe, że albo przyjmiemy, że wszytskie transfery idą na konto dyr sportowego albo nie ma to sensu. Bo zaraz można by polemizować, czy faktycznie taki Sarr czy Cuisance to transfery Brazzo…

Pierwsze natomiast słyszę tutaj, aby dyrektor sportowy miał płacić z własnej kieszeni za błędy. Może zatem ma tez otrzymywać prowizje od sprzedanych zawodników z zyskiem? W sumie chyba gdzieś do takich patologii dochodziło… ;D

Tak zwalono transfer Upamecano, że chciał przejść do nas, a nie do licznie zainteresowanych klubów, podaż na całej linii - nie ma co ukrywać! 100k? Przecież miało być 250 ;D

24.08.2021 15:29

@makaay te wtopy i tak przykrywają dwa transfery: Davies i Musiala.

Wystarczyłoby ta dwójkę teraz sprzedać i pokrylibysmy w całości te rzekome wtopy z nawiązką. Nie wspominając nawet o reszcie.

Ja wcale nigdy nie twierdziłem, że Hasan wielu dyrektorem był (podobnie zreszta jak jego poprzednicy), podobnie jak nie twierdziłem, że Kovac wieki trenerem był, ale krytyka w jednym i drugim przypadku jest tutaj posunięta do absurdalnych rozmiarów.

Edytowano : 2021-08-24 15:15:34

Już przewidywales wielkie transfery latem oraz wkurw kibiców po powrocie na trybuny. Tyle są warte twoje przewidywania :)

24.08.2021 15:11

Bzdury @hoven gadasz i pytanie tylko, czy robisz to z premedytacją, czy nie.

Nawet tutaj na stronie był wywiad bodaj z dwoma obserwatorami ligi francuskiej i nikt nie zapowiadał takiej tragedii. Wprost przeciwnie. Zresztą, paralitycy nie są w orbicie zainteresowań selekcjonera.

Ty jednak i tak uparcie będziesz forsować swoje tezy i nigdy nie przyznasz, że świat ma więcej odcieni niż tylko biel i czerń.

Edytowano : 2021-08-24 14:59:25

I nie mam najmniejszych problemów z przyznaniem, że transfer Sarra wyszedł fatalnie. Tylko tylko, ze robienie z tego wielkiej tragedii w obliczu tego ile wtop transferowych na rynku nest co roku, i ile kluby potrafią wtopić, jest niepoważne.

Każdy dyrektor sportowy miał i będziecie mieć wtopy niema w każdym okienku.

24.08.2021 14:57

@diablo ale na czym ma polegać to wyciąganie wniosków? Jakkolwiek byłby to mega daleko posunięte przemyślenie nie ma klubu, który nie miałby na swoim koncie wtopy transferowej. Ta z Sarrem była - w porównaniu do wielu innych top wielkich klubów - i tak mało kosztowna, wbrew temu co niektórzy tutaj twierdzą i robią z tego mega aferę.

Nawet tak ceniony w środowisku Monchi w romie wydał fortunę i co z tego wyszło? Mizeria.

24.08.2021 14:45

Ale przecież ty @makaay zapowiadałeś wielkie demonstracje zaraz po powrocie kibiców na stadion, a nie po zamknięciu okienka.

Tyle są warte te śmieszne petycje online ze śmieszną skąd inąd liczbą podpisów.

24.08.2021 13:38

@szczebelek

„ A może trzeba po prostu sponsorów zmienić na takich co dadzą więcej”

Porada z kategorii „jak żyć? weź kredyt i zmień pracę”.

Inwestor? Tzn na jakich zasadach? Taki model jak w Anglii czy w Psg nie przejdzie w Bundeslidze. I nadmienię raz jeszcze, że model angielski wcale nie jest idealny czego idealnym przykładem były protesty kibiców oraz całego środowiska piłkarskiego po ogłoszeniu superligi.

22.08.2021 14:13

Z pamięci dodam jeszcze Szewę.

Ale to przecież nic przy naszych „wielkich wtopach” typu Sarr ;)

22.08.2021 12:52

Jedynym wyznawca tutaj jesteś ty z twoja ciągłą krytyką pewnych osób i brakiem jakiejkolwiek refleksji. To ty nieustannie uciekasz się do kategorycznych osadow (w przeciwieństwie do mnie) i jeszcze masz tupet prawic o innych jakimi to są „wyznawcami”? Człowieku, to jest żałosne.

Edytowano : 2021-08-22 11:50:36

I kolejny raz powtórzę - niekwestionowany lider w ostrzeżeniach na tym portalu ma tupet, aby recenzować twórczość innych komentujących? Przecież to co najmniej niedorzeczne.

22.08.2021 11:48

Oczywiste jest to, że nie możemy konkurować finansowo z klubami szejków i oligarchów. Musimy stawiać na coś innego niż branie udziału w tym wyścigu „kto są więcej” i jak pokazują suche fakty (wyniki LM z ostatniej dekady), robimy to bardzo dobrze.

To wrecz niewiarygodne, że są wciaz ludzie, którzy nie potrafią tego zrozumieć.

22.08.2021 11:36

Tak, tak @hoven , ten twój mityczny spokoj gdzie pod kolejnym artykułem widzę jak to jedziesz na swoim rumaku wymachując mieczykiem :)

Edytowano : 2021-08-22 11:26:45

I znowu te brednie jakoby Bayern nie spełniał żadnych zyzczen trenera - rzekomo ktoś kiedyś tak mówił. Zapomniał jednak dodać, ze nie spełnia tych co nie pasują do ich koncepcji ;D Różnica fundamentalna ale nasz koń na białym rycerzu jej i tak jej zobaczy.

22.08.2021 11:25

I znowu dyskusja sprowadzona do jednego - szukanie okazji do wytknięcia bledu zarządowi. Ile można? Nie było mnie chwilę, a tutaj grana jest wciaz ta sama płyta…

Dzisiaj liczę na kolejny progres tej drużyny. Powoli zaczyna wyglada to dobrze i dzisiaj liczę, że to potwierdzimy.

22.08.2021 11:01

O jaka ciekawa dyskusja mnie ominęła i w sunie mogę się podpisać w 100% pod tym co pisze @Gladius . Nic dodać, nic ująć.

22.08.2021 10:47

Hola hola @makaay , przecież to ty przewidywałes wielkie transfery tego lata, bo twierdziłeś, że Bayern tylko skąpił w zeszłym roku ;D

A ta informacja o wolnych środkach z dopiskiem „ ale klub nie chce ruszać tej kwoty, albowiem są one niezbędne w kwestii przyszłych transferów, płac i innych spraw finansowych” brzmi mało poważnie. Czyli de facto nie są to „wolne środki”.

19.08.2021 05:12

@seco555 nie zarzucam innym tylko konkretnym. Tobie np nie zarzuciłem. Wszystko co tutaj przedstawiam staram się opierać nie tylko na subiektywnych opiniach, ale staram się popierać w miarę obiektywnymi danymi. Jeśli coś rzekomo się jue spina to wskaż palcem.

Dane przestawione przez tapczana są ciekawe i są jednym z argumentów w dyskusji. Chciałbym poznać nieco bardziej aktualne, ale to wciaz jeden z czynników, ale niekoniecznie decydujący. Bo nie można pomijać innych czynników jak np zasięgi w sm. I wciaz nie zapominajmy, ze Bayern kontrakt podpisywał w 2015 r i wtedy był to drugi tego typu kontrakt na świecie. Wszystko się zmienia i zapewnię jak Bayern będzie podpisywał kolejna umowę to będzie wyglądał konkurencyjnie w porównaniu do reszty. Co nie zmienia faktu, ze wyraziłem wcześniej zdziwienie, ze umowa została podpisana na tak długi okres.

07.08.2021 00:30

Nie, ty nie możesz tak na poważnie…To musi być żart.

Kurtyna…

06.08.2021 17:42

Pewnie. To tylko i wyłącznie wina Bayernu.

Aspekt językowy pewnie tutaj nie ma zadnego znaczenia. Co z tego, że na świecie jest 500 mln hiszpańskich native speakerow, przy 76 mln niemieckich.

Wina zarządu. Koniec kropka.

06.08.2021 16:29

@seco555 no widzisz, ja opieram się na wiarygodnie źródle, Ty natomiast wychodzisz z założenia, „że każdy z nas by tak mówił”. I wtedy rozmowa nie ma już większego sensu, bo jak odpowiedzieć na taki „argument” ?:)

Adidas być może wspiera klub w innej postaci, ale płacenie większych pieniędzy niż wskazują na to Realu rynkowe za daną usługę, byloby po prostu nierozsądne. Dlaczego? Już wyjaśniałem. Sprawiłoby że inne kluby chciałyby więcej i więcej.

Fragmentu o upadku Realu (ciekawe znowu kto jest autorem tej tezy) czy tez jeleni z Bayernu nawet nie są warte komentarza. Tacy jelenie, że w momencie podpisu był to drugi kontrakt na świecie.

Edytowano : 2021-08-06 15:49:03

Fajnie być udziałowcem w Bayernie. Musisz jeszcze więcej płacić za ich usługi niż reszcie. Wyborna współpraca!

06.08.2021 15:47

@Reeken89 Bayern z adidasem podpisał umowę w 2015 roku, czyż nie?

Na jakiej podstawie klub generujący o wiele mniejsze zasięgi od Realu, ma mieć umowę na taka sama kwotę? Wytłumaczysz mi w końcu ?

@seco555 w artykule z reutersa https://www.google.pl/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN1SE2EP jest mowa nawet o tym, ze źródła adidasa dementują podawane kwoty rzędu 120 mln za sezon. Popraw mnie jeśli się myle.

Edytowano : 2021-08-06 15:28:15

O jakich artykułach mówisz?

Czy sam fakt bycia udziałowcem oznacza, ze należy przepłacać? Ze należy stawiać się w gorszej pozycji negocjacyjnej z reszta klubów mających wiekszy zasięg?

Edytowano : 2021-08-06 15:29:42

Na logikę dla mnie klub hiszpański czy angielski ma duzo wiekszy potencja marketingowy niż niemiecki. Decyduje o tym przede wszytskim czynnik językowy. I z tym walczyć się za bardzo nie da. A zasięgi w sm tylko to potwierdzają.

06.08.2021 15:26

@seco555 nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie.

Facebook:
Bayern - 52,9 mln
Real - 111,2 mln

Instagram:
Bayern - 27.5 mln
Real - 101 mln

06.08.2021 15:20

@Reeken89 i to będzie kolejna próba merytorycznej rozmowy.

Na jakiej podstawie uważasz, że generujący wielokrotnie wyższe zasięgi Real, nie zasługuje na takie pieniądze? Albo inaczej - co przemawia za Bayernem, w porównaniu do Realu, że kwota powinna być znacznie wyższa? I proszę tutaj o obiektywne argumenty.

Przypomnę również, bo to niezwykle ważne, że Bayern swoją umowę podpisywał bodaj 4 lata przed Realem. Wtedy była to druga (pod względem wielkości kontraktu) umowa na świecie tego typu.

06.08.2021 15:14

Przecież o tym pisałem. Dostali więcej, ale i tak niewspółmiernie do tego jak duża przewagę marketingowa mają. Podawalem przykład - Real ma 100% większy zasięg, a na ig - ponad 250% !

To ze ktoś jest udziałowcem klubu oznacza, że ma płacić zdecydowanie więcej niż dyktują realia rynkowe? Mają również sami osłabiać swoją pozycje negocjacyjną z innymi klubami? Oni są udziałowcami i za darmo tych udziałów raczej nie mają, prawda?

Pytanie również czy Adidas w inny sposób nie wspiera klubu, bo ja póki co nie doszperalem się do takich danych. Płacąc jednak duzo wyższe środki za dostarczenie sprzętu niż wskazują realia rynkowe strzeliliby sobie sami w stopę.

Edytowano : 2021-08-06 15:05:18

@seco jeśli wzrok mnie nie myli to Bayern inkasuje 60 mln, a Real 110 rocznie, co nawet nie jest kwota dwukrotnie wyższa, nie mówiąc o 2,5 krotnie :)

Bayern podpisywał umowę również kilka lat wcześniej, w innych warunkach (inflacja). Pytanie tutaj akurat wydaje się zasadne dlaczego na tak długi okres, bo jeśli się nie myle aż na 15 lat.

06.08.2021 14:58

@GuteSpiele ja wiem, ze o tym piszesz, ale jestem pewien, ze nie pamiętając nawet dokładnie źródła, mylisz pojęcia.

Edytowano : 2021-08-06 14:44:37

Zatem @reeken89 w którym miejscu te liczby zostały przestawione bez kontekstu.

Ja klarownie wyjaśniłem o co mi chodzi przy analizie wpływów z kontraktów sponsorskich

06.08.2021 14:43

Gdzie podawałem jakie dane? Różnice w zasięgach? Kwoty wydawane na transfery przez kluby z europejskiej czołówki od stary pandemii? Czy tez straty w dochodach Bayernu w pandemii? A może chodzi o wplywu klubu z ostatnich lat? Od początku dyskusji podaje konkrety i chce na nich operować.

Edytowano : 2021-08-06 14:40:40

@red

Poczekamy na oficjalne dane. Za sezon 2019/2020 Barca miała straty blisko 100 mln euro(jeśli znalazłem dobre dane), a Bayern wyszedł na plus 10 mln. Teraz podejrzewam, że jak będzie strata to minimalna, ale stawiam raczej na podobny wynik jak przed rokiem.

06.08.2021 14:34

Przedstawiłem szereg danych. Nie odniosłeś się do żadnych.

O które konkretnie Ci chodzi ?

Edytowano : 2021-08-06 14:24:47

@seco mylisz raczej sumy, bo wcześniej była mowa ze Real dostaje o 25 mln więcej, a nie ze Bayern dostaje 25.

06.08.2021 14:23

Mogę jedynie wchodzić w merytoryczną dyskusje popartą logicznymi argumentami.

A jakieś bzdurne zarzuty o jakies przekręcanie (czego?gdzie?) z pewnością do tego nie prowadzą.

Podobnie jak nie mamy absolutnie żadnej wiedzy w zakresie prób negocjacji umów sponsorskich. Zrestą, jak już trzymamy się faktów, to sporo koncernów maksymalnie ogranicza budżety marketingowe. Pogadaj z jakimkolwiek człowiekiem siedzącym w branży marketingowej.

I koniec końców adidas, czy tez inny udziałowiec nie jest w tym klubie ot tak, za darmo. Oni nie wchodzą do klubu, aby działać jak instytucja charytatywna, a tutaj niektorzy chyba tego by właśnie chcieli. Co z tego, ze Real ma wielokrotnie większe zasięgi - nam sir należy wincyj i wincyj. No proszę, to nie są argumenty w poważnej dyskusji.

Kontrakty sponsorskie za sprzęt to zupełnie oddzielna bajka. A jak widać Bayern i tak wypada w tym sektorze lepiej niż świadczyłyby o tym chociażby zasięgi w social mediach.

Edytowano : 2021-08-06 14:08:25

@reeken ostatni raz proszę o merytoryczne uwagi, a nie zaczepki i granie tylko i wyłącznie na emocjach.

Edytowano : 2021-08-06 14:09:20

Jeśli masz jakieś uwagi do podawanych przeze mnie danych to chętnie się z nimi zapoznam. Tylko operuj na konkretach, a nie rzucaj w eter oskarżenia wyssane z palca.

Edytowano : 2021-08-06 14:13:20

@maakay jeśli wg ciebie leżymy jeśli chodzi o kwoty od sponsorów to proszę o przedstawienie porównań do innych klubów. Konkrety!

06.08.2021 14:07

Adidas ma niecałe 9%, podobnie jak Audi oraz Allianz.

Ale jaki ma to związek z kwotami za kontrakt na dostarczenie koszulek?

06.08.2021 13:38