Dużo, ale zawodnicy odchodzący za darmo właśnie po to w większości opuszczają dotychczasowe kluby - chcą zarobić więcej. Nie powiedziałbym, że jest to pensja, która sprawia, że powinnismy szukać gdzieś indziej. Dużo, ale nie jakoś absurdalnie wiele.
Duńczyk jest wart wg Tm jakieś 35 kk euro.
29.01.2022 20:59
Zaskakująca liczba.
Wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat pokazuje jak duży skok zrobiliśmy. Jak dużo zostało zrobione.
Brawo.
28.01.2022 04:24
Petycja w internecie… ;D
I tonaż takim wynikiem co pewnie przeciętny youtuber w Polsce by zebrał więcej podpisów na jakaś absurdalną idee ;D
No ale petycja…. ;D Sorry, parsknąłem śmiechem. No offence!
Edytowano : 2022-01-26 21:05:54
Ja już dawno zaobserwowałem, ze tutaj nie ma szans na sensowną dyskusje. Bo aby do niej doszło, strony muszą być otwarte na dialog. A że są tu tacy, którzy uważają, że wiedza wszystko co jak było, kto co, z kim i dlaczego, i absolutnie nie dopuszczają do świadomości, ze może byc inaczej…
Edytowano : 2022-01-26 21:07:38
I ta skłonność do tego nachalnego sprowadzenie niemal każdego temat do jednego. PowiedZiec, że to niezdrowe, to mało.
26.01.2022 21:02
Pytam po raz kolejny - jeśli amatorzy dopuszczają do tego, żeby zawodnicy warci miliony odchodzili za darmo to oznacza, że amatorzy rządzą dzisiejsza piłka? Przecież odszedł Donnaruma za free, odszedł Wijnaldum, odszedł Pogba i w lecie ponownie odejdzie. Odejdzie również zapewne przynajmniej dwóch obrońców tak wychwalanej Chelsea. Liverpool ma spory problem z przedłużeniem umów swoich gwiazd.
Wszędzie są amatorzy, czy może…to bardziej skomplikowane niż próbują nam wciskać tutejsi wszechwiedzący?
26.01.2022 19:35
No tak.
Przecież już mieliśmy zazdrościć tej Barcelonie letniego okienka. Zrobili przecież według niektórych tutaj złoty interes.
Hehe
26.01.2022 11:51
„ To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.”
O, @hoven w końcu opisał swoją postawę. Lepiej późni nic wcale, choć ja już opisywałem te jego parszywe skłonności już dawno.
26.01.2022 08:55
I dobrze. Najważniejsze żeby wszyscy szli w tym samym kierunku :)
21.01.2022 13:13
@FanGraczyBayern teza co najmniej kontrowersyjna. Równie dobrze można by postawić tezę jakoby kosmici istnieli.
Twojej tezy tutaj nie ma możliwości zweryfikowania. Możemy natomiast spróbować podchodzić racjonalnie i spróbować oszacować prawdopodobieństwo takiego scenariusza. Wydaje się mocno wątpliwe, aby kolejni ludzie nie dostrzegali rzekomego braku kompetencji i działania na szkodę klubu - jak niektórzy twierdzą.
Racjonalnym wydaje się założenie, ze po wcześniejszym awansie, oraz po nowym kontrakcie, że Hasan po prostu działa zgodnie z polityką klubu.
Podstawowe pytanie. Czy w ogole dopuszczasz do świadomości, że może być inaczej niż twierdzisz?
19.01.2022 14:29
I kolejny dowód na to, że w klubie ceni się jego prace. Czyli chłop wykonuje postawione przed nim zadania.
19.01.2022 10:32
Wiesc niesie, ze chłopak podpisze kontrakt do 2024. Także ten tego…
17.01.2022 17:26
Właśnie @tapczan, po co w ogole o tym wspominasz? ;D xD
Zaniedbanie i…koniec ;D
Edytowano : 2022-01-17 13:54:13
Nagelsmann daje mu minuty, żeby pokazać, że ma wobec niego poważne plany. Chłopak najwyraźniej liczy na minuty w seniorskiej piłce. Przypomina się trochę casus Pogby w United, kiedy młodzik dostawał minuty w ogonach od Fergusona, który chciał tym samym pokazać, że na niego liczy. Francuz i tak kontraktu nie podpisał, odszedł za darmo…
17.01.2022 13:51
Dokładnie @tapczan.
U nas tez można mówić o świetnych perełkach takich jak Davies czy Musiala.
Fakt jednak faktem, że BVB ma znacznie lepszy argument przy nakłanianiu wonderkidow do przejścia do nich - gwarantują grę.
Przecież Sancho, Haaland, czy Bellingham to nie były jakieś nolnejmy, których świat nie znał. Dla większości, którą śledziła bardziej uważnie piłkę na świecie, były to mega talenty.
14.01.2022 15:15
Jeśli mamy się trzymać faktów, a nie plotek i odrealnionych bajek.
1) Proszę o oficjalne stanowisko Karła, że był za Flickiem/Klose i przeciwko Uliemu
2) Skąd przekonanie, ze Klose miał racje i jego podejście dałoby sukces na jaki klub liczy? To człowiek jak wieku innych - może mieć swoje zdanie. Póki co nic wielkiego nie osiągnął po karierze piłkarskiej (w przeciwieństwie np do Uliego), aby stawiać go w roli autorytetu.
Ludzie są rozni i potrafią do sukcesu dochodzić różnymi drogami. Nie rozumiem skąd przekonanie, że droga np Klose to obiektywnie najlepsza droga i żadnej innej nie ma. Tzn wiem z czego wynika to przekonanie, ale szkoda strzępić ryja.
12.01.2022 10:14
Ja już na sylwestra przyznałem hovenowi racje we wszystkim.
Aby z kimś dyskutować to druga strona musi posiąść takową chęć. W tym przypadku chęci i umiejętności brak. Ten typ jedynie co potrafi to wykładać swoją jedyną prawde objawioną i dopóki nie przyznasz mu racji to będzie prawił w kółko te same kocopoly.
Dlatego ma typ racje i …koniec kropka.
A ja jestem fanatykiem. Fanatykiem byłem rzekomo Kovaca, teraz Uliego czy Brazzo. Może w końcu typ zrozumie na jakiej stronie wypowiada…
11.01.2022 15:45
No tak.
Gdyby nie Uli to Bayern już miałby na swoim koncie 15 triumfów w LM. Fakt.
Do czego posuną się jeszcze hejterzy Uliego? Kolejne granice zostają przekraczane. Wstyd. Tylko dlatego uderzacie w jednego a największych ludzi w historii klubu, bo klub nie chce działać według jedynej wyznawanej przez was prawdy. Paradoksalnie, trąci sekciarstwem. Ba, foliarstwem. Kto kolejny na liście do zdyskredytowania ? Kahn? Gdzie granica?
11.01.2022 13:53
Jedna z największych postaci w historii klubu.
100 Uli!
05.01.2022 05:26
Nie będę rozmawiał tutaj o twoim zdaniu na mój temat, a w szecagolnosci szkoda mi czasu na odnoszenie się do tych wycieczek personalnych. Lata mi to koło pióra i nie będę się tłumaczył z tego, że nie jestem wielbłądem.
„ Śmiesz wypominać moje pomyłki, a sam nie wspomnisz zapewne o swoich. Zresztą co się dziwić, tak naprawdę jedyne posty jakie prezentujesz to ataki na inną opinię niż Twoja”
Najlepszy przykład. Rozmowa o niczym. Próba rozmycia dyskusji i skierowania na personalne tory.
To ze czegoś nie widziałeś nie oznacza, że to nie istnieje. I może cię to boleć, ale nie masz prawa mi mówić kiedy mogę się wypowiadac. Jedna podpowiedz - z neutralnymi komentarzami mało kto, a w zasadzie nikt, nie dyskutuje. Jak nie rozumiesz to…trudno.
@AdiFantasti Nie sadze aby ktokolwiek tutaj, kto ma pojęcie o dorosłym życiu, zakładał że klub czy jakiekolwiek jego członek, jest kryształowy. Nie wiem skąd ten wniosek ale jest całkowicie błędny. Wprost przeciwnie, tyle tylko, że są tutaj grupy wyolbrzymiające każdy, nawet najmniejszy błąd, a u reszty jednocześnie umniejszając. I jeśli stoisz w opozycji do tej grupy i nie podkreślisz w każdej wypowiedz po 26 razy, że faktycznie błędy są popełniane (jak to w życiu - każdy je popełnia) to nagle jesteś przez nich pozycjonowany niemalże jako sekciarz ;D Brzmi to śmiesznie tym bardziej, że jesteśmy na portalu kibiców, którzy przecież z założenia powinni wspierać klub, patrzeć bardziej przychylnym okiem na jego działania, a tutaj niektórzy chcą z tego robić wrecz zarzut. Pomieszanie z poplątaniem :)
05.01.2022 05:23
No widzisz jak kolejny raz się mylisz. Bo ja tutaj właśnie mówię częstokroć o tym, że my wszyscy (w tym i ja) tutaj mało mamy wiedzy, aby formułować skrajne opinie. Rozumiesz?
Odnośnie braku szacunku to akurat nie miałem na myśli ciebie.
„ Jak będę kiedyś zakładał własną działalność gospodarczą, to przypomnę o tym sobie i zatrudnię wszystkich których lubię i znam nawet jeżeli nie znają się na tym co będą robić. Jakieś błędy? Trudno, ważne że się lubimy ;)”
Po pierwsze - załóż. Czegoś się nauczysz.
Po drugie - tak właśnie wyglądają rozmowy z tobą. Napisałem, że to nie tylko wyniki powinny decydować o pracy, a ty wyciągasz jakże błyskotliwe wnioski, że chodzi o zatrudnienie tych, których się lubi, nawet jeśli się nie znają na robocie. Przecież to poziom piaskownicy.
04.01.2022 20:40
Gdzie tu obiektywizm jak się mówi coś na temat „ewidentnym działaniu na szkodę klubu”? Pojmuje to w końcu człowieku, że to nie jest obiektywny fakt, a teoje zdanie. Nie jesteś pępkiem świata. Ogarnij to w końcu.
A faktem jest to, że da tutaj ludzie, którzy prędzej wypomną jeden grzech Uliego niż setki jego zasług. Fakt. I tylko dlatego bo kiedyś sobie umyślili, ze jak klub nie działa tak jak oni chcą to znaczy, że działa złe.
Wyniki nigdy nie były, nie są i nie powinny być jedynym kryterium w ocenie pracy na jakimkolwiek stanowisku. Podstawowym, ale nie jedynym.
Edytowano : 2022-01-04 20:16:13
I pora w końcu przyjąć do świadomości kolejny fakt. Klub się nie pożegnał z Hansim. To Flick (niestety) pożegnał się z klubem.
04.01.2022 20:14
To jest po prostu żenujące jak niektórzy prędzej wypomną błąd Uliego, który nie miał przecież wpływu na dobro klub (a chyba dla niego się tu spotykamy, a nie żeby gadać o prywatnych błędach?), niż jego wielkie zasługi w budowie tego klubu. Śmiem twierdzić, ze gdyby nie Uli to pewnie większości z nas by tu nie było.
Ale lepiej jechać po nim, bo klub nie działa tak jak niektórzy sobie wymarzyli. Bo to przecież jedyna słuszna droga, a jak nie to „ewidentne działanie na szkodę klubu”. Ręce opadają.
Parszywe czasy nastały. Chciałbym i mocno w to wierze, że Uli będzie miał godnych następców, ale jeśli nie to jeszcze wnukom będziecie opowiadali jaką wspaniałą robotę ten facet zrobił dla klubu.
Edytowano : 2022-01-04 19:52:51
Parszywy jest ten brak szacunku dla jednej z największej osobistości w historii klubu. Żenada.
04.01.2022 19:51
Ta tendencja @Reeken89 do przypieprzania się do Bayernu, do szukania takich scenariuszy w których tylko można by obciążyć o byle gowno klub, była od dawna śmieszna, ale to zaczyna być już irytujące.
04.01.2022 15:48
Ten Rangnick to tez wuefista? Na jego United w kolejnym meczu nie da się patrzeć…
03.01.2022 20:25
Cena nawet zaskakująco duża znając problemy Francuza. Nie za bardzo wierzyłem, że uda się go spieniężyć. Dobrze że dorobiono cześć strat i może coś ten przypadek nauczy zarzad.
03.01.2022 16:02
@AdiFantasti ale przecież piszę, ze nikt tutaj na 100% nie wie. Można jedynie przypuszczać. A mnie się wydaje nieprawdopodobne, żeby facet dostał awans za działania, które nie są zbieżne z wolą zarządu. Ot, prawdopodobieństwo i racjonalne podejście. Zawsze można prawic o braku konsekwencji i doszukiwać się trzeciego i czwartego dna. Zawsze, czemu nie.
Ja już ty się naczytałem wielokrotnie przed przejście Kahna, jak to Oli zrobi porządek. Nadzieje tez niektórzy upatrywali w Hainerze. No i co się zmieniło? Nic. Ludzie i tak chcą wierzyć w jedyną słuszną prawdę.
02.01.2022 12:56
No widzisz @AdiFantasti. Wychodzisz z założenia, że to brak konsekewncji, a nie przyjdzie Co na myśl, że te medialne doniesienia o nieudolności/błędach w działaniach Brazzo nie były prawdziwe? Albo po prostu owe działania były zgodne z polityką klubu?
To po prostu wydaje się mało prawdopodobne, mało racjonalne, żeby ktoś dostawał awans w sytuacji kiedy nie wypełnia woli zarządu. Bardziej prawdopodobne jest, że po prostu działa w ramach wyznaczonej polityki. Czy tak jest na pewno? Ja nie wiem, Ty tez nie ale wciaz bardziej prawdopodobne jest jednak to, że w Bayernie nie ma szaleńców za sterami, którzy sraja we własne gniazdo.
02.01.2022 12:33
No właśnie @AdiFantasti . Dyrektora można poświecić, ale chyba trudno to zrobić jak wypełnia powierzone mu zadania. Prawda ? :)
02.01.2022 12:14
@Reeken89 a pamiętasz transfery Sammera, czy już zapomniałeś?
@nyy32 różnice zdan miedzy przełożonymi i pracownikami są często. Można rzucac zabawki i szukać nowego, ale i tak najczęściej trafia się na nowe problemy. Ja tez zmieniałem pracodawców i patrząc z perspektywy czasu, wcale niekoniecznie - jak się potem okazywało - na lepszych.
Możesz tworzyć coraz to nowe porównania, coraz to bardziej absurdalne. Albo po prostu trzymać się faktów - srodowisko jakie zarzad szykuje trenerom w Bayernie to marzenie dla każdego trenera. Nie mówię, że to srodowisko idealne dla każdego, ale trudno po prostu o lepsze. Stad Twoje porownanie jest w moim przekonaniu zupełnie oderwane od rzeczywistości panującej w Monachium.
Czy zespół się osłabił? Pewnie tak, ale w obliczu sytuacji na rynku (pandemia), można się było tego spodziewać. Zresztą, to naturalny proces dostrzegany przy budowie każdej drużyny. Nie można cały czas iść do przodu, czasem trzeba zrobić mały krok w tył. Najważniejsze jednak, aby szybko wrócić na odpowiednie tory. I mnie się wydaje, że Bayern zmierza w dobrym kierunku.
02.01.2022 11:42
@nyy32 nie, to zupełnie nieadekwatne porownanie. Flick, czy teraz Nagelsmann mają warunki o których marzy 99,9% szkoleniowców na świecie. To fakt, z którym nie polemizuje jakikolwiek obiektywny obserwator.
Hansi nie chciał zaakceptować różnicy zdan na gorze, ale czy to był faktycznie czynnik decydujący? Nie wiemy. Ja stawiam, że chcial podjąć się pracy w kadrze i sytuacja do tego ułożyła się dla niego znakomicie.
Tak tez czasami bywa. Albo się potrafisz dogadać z przełożonym i rozumiesz, że można mieć różne zdanie, albo szukasz sobie nowego pracodawcy, gdzie będzie po „Twojemu”. Koniec końców to decyzja nie szefa, a pracownika. I w tym przypadku tez tak było - zdecydował Hansi.
@FanGraczyBayern ty ciagle na jedno kopyto. Amator tu, amator tam. Wszędzie amatorzy, tylko fan wie najlepiej.
02.01.2022 11:18
Może to była faktycznie dziejowa szansa, ale to sam Flick zdecydował o jej zaprzepaszczeniu. Nikt inny.
Faktycznie to smutne, ale w życiu czasem tak bywa.
02.01.2022 10:50
@nyy32 ale ja to rozumiem i przyjmuje do wiadomości. Nie odpowiedziałeś jednak w żadnym stopniu na moje pytanie.
31.12.2021 14:22
Tak, mogą się mylić. A Ty możesz się mylić? Ty który ma znacznie mniej danych/możliwości do obiektywnej oceny jego pracy? Jakie jest większe prawdopodobieństwo - że mylą się jego bezpośredni przełożeni, którzy jako jedyni wiedzą z czego tak naprawdę można go rozliczać, czy anonim z polski, który laurki wystawia tylko na bazie doniesień medialnych?
Oczywiście. Jak to w życiu, nic nie jest pewne. Pytam się jednak o prawdopodobieństwo i racjonalizm.
31.12.2021 12:23
Nie będę @nyy32 dłużej polemizował bo to jak widać sensu nie ma.
„ Więcej niż potrzeba, by wyrzucić Salihamidzicia z hukiem.”
Jak widać trzeba. I to znacznie więcej bo Hasan dostał niedawno przecież nawet awans. A o tym decydują lidzie, którzy o futbolu obiektywnie wiedza znacznie więcej niż wszyscy razem wzięci użytkownicy dieroten.pl. Czy się to konus podoba czy nie. I koniec.
Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich.
31.12.2021 11:54
„ Aktualny dyrektor sportowy działa już wystarczająco długo, by jego pracę ocenić.”
Myśle podobnie. Jedynym obiektywnym kryterium są wyniki sportowe i tutaj ocena nie może być negatywna.
„ Muller nie ma zmiennika” - ma. Musialę.
„ zmiennik Lewandowskiego w topowej drużynie mógłby być 3., ale nie 2” - nie ma szans, aby lepszej jakosci napastnik chciał grać tak mało. Pytanie zatem podstawowe nest, czy Lewy pogodziłby się z ograniczeniem minut, bo mnie się nie wydaje.
„ Skład jest wąski, a poziom rezerwowych nie przystoi klubowi mającemu aspirację do walki o LM. Stan kadry jest nie tylko powodem do wstydu dla dyrektora sportowego, a przesłanką do jego natychmiastowego zwolnienia.”
Przecież to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Spytasz się jakiegokolwiek obiektywnego obserwatora i nikt, albo mało kto powie, że ta kadra jest słaba. Że ktoś powinien odpowiedzieć za budowę drużyny, która jest z roku na rok w gronie ścisłych faworytów. To niedorzeczne.
Strata na jakosci po wypadnięciu Kimmicha? A to dziwi, że widać stratę drużyny kiedy wypada jej mózg ? To normalne niemal w każdej drużynie. Zawsze strata lidera, mózgu drugiej linii jest odczuwalna.
Edytowano : 2021-12-31 11:31:58
„Stan kadry powodem do wstydu” - przeczytaj to raz jeszcze. Dziś. Jutro. Za miesiąc. Za 5 lat. Przecież to szczyt niedorzeczności i wcześniej czy później przyznasz mi racje.
31.12.2021 11:30
Milion różnych rzeczy? Aha. To ma sens.
Nie wiem w jaki procencie i się do tego przyznaje. Problem, że tutaj są tacy co przekonują, że wiedzą i snują kolejne teorie bazując tylko na swoich przypuszczeniach.
Flick tez chciał Dantasa i na niego nie stawiał. Być może chciał również Sarra i wiemy z jakim skutkiem.
I właśnie różne koncepcje trenerów na różnych zawodników sprawiają, że na dłuższą metę wydaje się, że rozsądniejszym jest budowanie składu nie bazując tylko na zdaniu trenera, a na ludziach, którzy zadbają o ciągłość. O realizowanie długoterminowej strategii. I dlatego działania dyrektora sportowego można ocenić w dłuższej perspektywie, a trenera w krótszej.
Jakby jednam na to nie patrzeć, kadra jaką dysponuje w tej chwili Nagelsmann z pewnością nie sprawia, że osoby, które odpowiadały za jej budowę, powinny się wstydzić. Wprost przeciwnie.
31.12.2021 10:56
Goetze w tym sezonie ligowym zdobył zawrotna ilość 0 bramek i popisał się 2 asystami. Nie ma absolutnie czego żałować.
I to ze Hansi rzekomo kogoś chciał ma tutaj drugorzędne znaczenie. To że się jest świetnym trenerem nie oznacza tego, że podejmuje się tylko i wyłącznie dobre decyzje transferowe. Najlepsi specjaliści w rym fachu mieli, maja i będą mieć na swoim koncie spektakularne wtopy.
Dlatego tez cenię to w Bayernie, że w Monachiun - wbrew temu co niektórzy twierdzą - nikt w pojedynke nie decyduje o ruchach transferowych. I wcale mnie nie zdziwi, jeśli w przypadku Goetze weto postawili ci co w przeszłości mieli już okazje z Nin współpracować.
31.12.2021 09:59
Nie chcemy go oddać tylko on najwyraźniej nie jest przekonany do tego, żeby kontynuować karierę w Monachium.
I widzę ciekawą tendencje. Suele, który jeszcze niedawno nie byl raczej dla nikogo tutaj kluczowym zawodnikiem, nagle nim się staje. I widzę już dlaczego - bo jak odejdzie, a na to się zapowiada, to będzie kolejny pretekst aby uderzyć w zarzad. ;D Prawda ?;)
30.12.2021 09:43
Tak jak kiedyś pisałem…
Superliga i Mundial co 2 lata maja ze sobą wiele wspólnego - motywacje z pewnością. Chodzi o maksymalne wyciśnięcie kasy.
Nie można pozwolić ani na jedno, ani na drugie. Jak powiesz A, to trudno będzie wytłumaczyć reszcie czemu nie powiedzieć B.
28.12.2021 10:59
To że Flick uciekł to fakt, a nie teoria. I jeśli trzymamy się tylko tego faktu to można mówić o analogii do siwego bajeranta. Na tym jednak wszelkie porównania się kończą.
28.12.2021 07:56
@tapczan +1
Ps może w końcu admini wprowadzą opcje plusowania ;D
26.12.2021 10:21
Fajnie, że na stronie czasami pojawiają się tacy jak @sammyo7o7 :) Musisz się jednak przyzwyczaić do tego, że tutaj częstokroć rzeczywistość postrzegana jest zero-jedynkowo. Jesteś albo wybitnym trenerem, albo wuefistą. Jesteś albo super dyrektorem sportowym, albo amatorem - nieudacznikiem.
Skłonność do skrajnych ocen pracy ludzi, o której w większości nikt z nas nie ma większego pojecia, na absurdalnym wrecz poziomie ;)
26.12.2021 08:52
To jak zwykle twoje uproszczenie i dorabianie komuś gęby.
To standard w twoim wykonaniu, ze ty nie dyskutujesz(swoją droga trudno to nazwać dyskusją, a raczej głoszeniem jedynej prawdy) z tym co kto napisał, a „dyskutujesz” z własnym wyobrażeniem na tego temat. Obsadzają role, a potem z nimi się rozprawiasz.
To mnie już naprawdę bawi, ale akurat dzisiaj odpuszczam. Niech będzie. Masz racje. We wszystkim. Gratuluję. Koniec. Kropka.
24.12.2021 09:47
Dalej brniesz. Nie podałeś jakiegokolwiek źródła swoich rewelacji. Jakiegokolwiek.
Wijnaldum sam mówił, że odrzucił ofertę. Ale co on tam wie, nie gadał z @hoven.
24.12.2021 09:05
@raaafal ale przecież powszechnie wiadomo, że klub chcący kupić zawodnika sonduje temat i dogaduje się z agentem zawodnika zanim formalnie dogada się z jego klubem.
Fakty pokazały, że absolutnie nie daliśmy dupy i słuszne było podchodzenie do niego z dużą rezerwą.
23.12.2021 20:02
@raaafal chyba niezbyt był wart Jam teraz chcą się go pozbyć.
Tak czy inaczej sprawa jest jasna - czas pokazał, że duża zachowawczość i próba zbicia ceny była jak najbardziej wskazana.
23.12.2021 19:18
@Mort staram się nie oceniać ludzi nie znając odpowiedzi na podstawowe pytania. Ot np ile w jego działaniach jego samego, a ile to realizowanie polityki klubu. Ale to tylko przykład.
Generalnie powiedziałem to już dawno. Nie rozumiem za bardzo, czemu obecnie rozmawia się tak duzo na temat dyrektorów sportowych, trenerów i generalnie wszystkiego co dzieje się wokół boiska, a coraz mniej o tym co na boisku.
23.12.2021 19:07
Przecież to już Panowie robi się bardziej niż zabawne.
Wy naprawdę staracie się wykazać jak to złe i nieprofesjonalnie zachował się Brazzo, który chcial targować się się za zawodnika, który w efekcie - sami to chyba przyznajecie - jednak się nie sprawdził? ;D przecież to jakiś wyższy poziom absurdu. Rzuciłby od razu tyle na stół i teraz pewnje byście go…za to samo krytykowali. Prawda?
Nie wiem ile i kto płaci hovenowi za te codzienne(!!!) hejterskie komentarze ;D
23.12.2021 18:55
No tak, zepsuł przecież transfer Upamecano. No i Sabitzera. No i w ogole kogokolwiek, a my od jego przyjścia nie kupiliśmy nikogo tylko same Sarra.
Yhy!
23.12.2021 15:31
Doprawdy dziwne standardy niektórzy mają.
Czynić komuś zarzut z tego, że próbował się targować? Naprawdę?
I jak pokazał czas to raczej nie byłoby to zle wyjście w związku z faktem, że nie minęło nawet pół roku, a mówi się o jego odejściu.
23.12.2021 14:53
A czemu Liverpool nie potrafił zarobić na Wijnaldumie? Czemu Milan nie zarobił na donnarumie? Czemu United nie zarobi na Pogbie?
Wszędzie pracują niedorozwinięci dyrektorzy sportowi, czy może piłkarze, a w zasadzie ich agenci zaczęli coraz częściej kierować się przede wszystkim chęcią zwiększenia zysków. A wiadomo, ze piłkarz i jego agent zarobią najwiecej na wolnym transferze.
20.12.2021 22:03
Fatalna informacja, choć trudno powiedzieć, że niespodziewana.
Coraz więcej takich przypadków nie tylko w Bayernie, ale w dzisiejszym futbolu gdzie coraz większe wpływy maja agenci.
Klub po kolejnym takim przypadku musi wyciągnąć wnioski i zmienić strategie.
20.12.2021 21:46
@hoven zlituj się. Przecież zarzucałeś mi manipulacje, a potem admin wkleił linki, które jasno pokazały, że mówiłem prawdę. W przeciwieństwie do ciebie. Być może sztukę brnięcia w zaparte opanowałeś do perfekcji, ale nie ze mną te numery :)
Ja nigdzie nie pisałem, że ktoś robi kogoś nieomylnego. Napisałem, że ciekaw jestem opinii nt niżej wymienionych transferów kogoś, kto krytykuje transfer Czupo nazywając go ciamajdą.
Ile wody w Wiśle upłynie zanim w rozmowach z tobą nie będę musiał w co drugim komentarzu powtarzać, żebyś czytał uważnie i odnosił się do tego co napisałem, a nie do forsowanych przez ciebie interpretacji? Nie musisz odpowiadać, bo mnie ta dyskusja wprawdzie dalej śmieszy, ale czuję sie jakoś tak jakbym kopał leżącego. Odpuszczam więc i serdecznie pozdrawiam :)
20.12.2021 11:42
No cóż @Edmund.
To doprawdy zabawne, nie ? :) Dla wszystkich jest taryfa ulgowa, jakieś wytłumaczenie, ale nie w przypadku Bayernu ;D
Jak również widać on może manipulować i jeszcze w tym samym zdaniu oskarżać o…manipulacje innych :D
Nawiasem ciekawe jest jak to właśnie Czupo określa się mianem ciamajdy. Ciekaw zatem jestem zdania na temat trzech zeszłorocznych wzmocnień Edwardsa - Daviesa (już został wypożyczony do Championship), Kabaka (już go nie ma w klubie), czy zakupionego za 13 mln Tsimikasa, który w zeszłym sezonie rozegrał w lidze - uwaga!!!!- 6 minut! 13 mln euro.
20.12.2021 11:04
@hoven zarzucasz mi manipulacje po czyn fakty Jasno pokazały, że sam manipulowales i jeszcze masz tupet prawic o jakimś rzekomym umniejszaniu? Co ty taki obrońca tego Edwardsa jesteś, że rzucasz się o wytykanie mu błędów, które z takà łatwością sam wytykasz innym? musiałem aż sprawdzić, czy nie pomyliłem stron i nie jestem na portalu kibiców LFC ;D
Przyznam, że niezwykle mnie bawi ta dzisiejsza „dyskusja” ;)
19.12.2021 20:37
@raaafal ale ja to doskonale rozumiem. Co więcej to już od dłuższego czasu mówie o tym właśnie trendzie. Tyle, że pewną grupę tutaj w ogole to nie obchodziło jak sytuacja tyczyła się Alaby, i tak samo w przypadku np Tolisso. Tutaj wg nich wina jest tylko po stronie zarządu i basta.
Zawodnicy, a przede wszystkim agenci, doskonale wiedzą, że najlepszy interes ubiją mając swoją kartę w ręku. I można prawic, że wystarczy sprzedać zawodnika x, czy y Z lat temu, ale siłą nikogonz klubu wypchnąć się nie da :)
19.12.2021 18:24
Wróć jeszcze raz i na spokojnie poczytaj.
Nie oceniam ani Edwardsa, ani żadnego innego dyrektora sportowego. Zauważam jednak, że ty oceniając tego czy innego manipulujesz faktami. Wyolbrzymiają błędy jednych (Brazzo), pomijając błędy innych (Edwards). Albo tłumaczysz błędy jednych, a w przypadku innych wszystko jest czarno - białe. I o tym pisze.
Już łatwiej wytłumaczyć się nie da :)
19.12.2021 17:47
„ udowadniania ze Hasan nie jest gorszy od Edwardsa” @hoven
:))))
Można pisać setki razy, że nic się nie chce udowodnić, że nie chce oceniać, porównywać etc. A i tak wnioski hovena będą takie jakie sobie założył. Taka oto sensowna dyskusja - nieważne co się napisze, hoven role już obsadził :)
19.12.2021 17:07
Daleki jestem od wystawiania ocen, a na pewno skrajnych od czego przeważnie stronie. Podkreślam jednak jak z jednej strony widzisz niema wszystko to co złe u jednych, zapominając kompletnie o złych posunięciach innych (co ja przypominam).
I na koniec, bo szkoda mi czasu na kolejne dziecinne przepychanki…Problem @hoven w tym, że nie potrafisz zrozumieć podstawowej rzeczy. Można po prostu dyskutować, bez głupawych wycieczek osobistych i bez próby udowadniania czegokolwiek. Po prostu dyskutować. To nie ja pisze dzień po dniu pochwały pod adresem Brazzo (nawiasem nie wiem czy moje pochwały w jego kierunku tutaj można policzyć na palcach jeden ręki), tylko ty tutaj nieustannie piszesz w kółko to samo, na co zawracałam uwagę.
19.12.2021 16:02
Zgniłe jajo. Czas się go pozbyć nie patrząc na koszty. Wyciągnąć wnioski bo to, że ma problemy z głową wydawało się od dawna oczywiste.
19.12.2021 13:34
@hoven znowu sobie dopisujesz jakieś pokrętne teorie :) Pragnę natomiast przypomnieć, że o Monchiego się tez zabijali, a w Rzymie wciaz po nim się sprząta. Ja tutaj ciagle próbuje przestawić, że ten świat nie jest taki czarno-biały jak to próbujesz ludziom wciskać.
@raaafal chcieli, nie chcieli. Nie ma to znaczenia, według hovenowskich standardów powinni go sprzedać 2 lata przed odejściem i nie ma zmiłuj. Na pewno by zarobili dobry pieniądz. Podobnie jak z Salahem i resztą - można gdybać, ale według tych samych standardów nie powinno być dyskusji - zawodnik nie podpisuje to się go sprzedaje 2 lata przed wygaśnięciem umowy.
Edytowano : 2021-12-19 13:13:52
Jeszcze trochę o faktach bo na szybko sprawdziłem - Liverpool CHCIAŁ przedłużyć umowę z Wijandumem jeszcze na początku 2021 roku. Walczyli niema do końcu. Fakt.
19.12.2021 13:08
@hoven Trudno znaleźć lepszego specjalistę od naciągania rzeczywistości. Wszystko, aby wyszło pod jedyna prawde, której rzecz jasna to ty jesteś posłańcem xD
Dla innych masz szereg wytłumaczeń. Bo tutaj to, bo tam tamto, ale w Bayernie to już nie. Tu jue ma wytłumaczeń, tutaj jest czerń albo biel ;D
19.12.2021 10:39
Ile razy @hoven bedziesz pisał w kółko to samo?
Twój ideał Edwards dopuścił do odejscia Wijnalduma za free. Co więcej, za półtora roku w tej samej sytuacji może być Salah, Mane i Firmino. Przecież według twoich standardów to niedopuszczalne, a Edwards to wszak wyznaczników wysokich standardów. Co z tego ze skompromitował się przy pierwszym podejściu do Vvd, czy pozwolił na odejście Wijnalduma…
Edytowano : 2021-12-19 08:45:30
Konkludując - czy zatem Edwards nie spartaczył i tym razem nie pozbywając się w zeszłe lato Salaha, Mane i Firmino?
19.12.2021 08:44
Przecież @hoven wyposywales o Roce jakby nadawał się co najwyżej do tarcia chrzanu. Jak było inaczej to chętnie przyznam sie do bledu. W przeciwieństwie do ciebie nie mam absolutnie z tym problemu. Na resztę nie ma sensu odpowiadać.
@Zerafaelo to jest definicja Twojej 6stki. Może być to zawodnik mobilny, którego zadania przeważnie organicznaja sie do defensywy. Może być to również zawodnik mniej mobilny, który jednak świetnie sie ustawia i daje inne atuty - np dyktowanie tempa gry. Wszystko zależy od systemu, który sie zbuduje wokół niego. I w tym systemie Roca kiedy gra to sie odnajduje i to jest fakt. I ja o nich mowie i z pewnością nie zarzekam się, że z lepszym rywalem byłby równie przydatny. Nie widziałem Hiszpana w tylu meczach, żeby silic sie na takie przypuszczenia. Chętnie go zobaczę w kolejnych meczach bo w moim przekonaniu wykorzystał swoje szanse.
Edytowano : 2021-12-18 09:34:55
Polecam hoven czytać ze zrozumieniem. Bo nie napisałem, ze ktoś pisał, że Roca to amator tylko że min ty „robiłeś z niego amatora”. Nie widzisz różnicy? GRATULUJE. Skomentuje to w twoim stylu to będzie łatwiej - iksde.
18.12.2021 09:31
@Zerafaelo gdzie się objawia owa naiwność? Słowem się nie odezwałem nt przydatności do gry Roci w starciu z klasowym rywalem. Ocenie jak zobaczę.
Mówię o jego postawie wtedy kiedy dostaje szanse i wtedy zdecydowanie nie zawodzi. Nie twierdzę i nie twierdziłem nigdy, że jest to materiał na światowej klasy pomocnika, ale zdecydowanie nie jest to amator, a niektórzy starali się z niego takowego zrobić.
18.12.2021 09:07
Na taką końcówkę rundy liczyłem. Pomimo problemów kadrowych udało się kolejny raz absolutnie zdominować rywala i zagrać całkiem pewnie w defensywie. Na uwagę zasługuje z pewnością ponownie solidna postawa skreślonego już tutaj przez niejednego - Roci.
Brawo dla Lewego. Kosmos!
Teraz pora na odpoczynek i potem do roboty ;) Trzeba zacząć rundę wiosenna z tego poziomu i wciaz notować progres. Kadrowo już pokazaliśmy, że mając niemałe problemy radzimy sobie świetnie.
Brawo za wczoraj, brawo za cała rundę.
18.12.2021 07:17
Na ławce mogą być również Sabitzer/Goretzka, Suele czy Coman/Gnabry. Zawodnicy, którzy mieliby plac w zdecydowanej większości europejskiego topu.
Edytowano : 2021-12-15 20:18:23
Nikt tutaj z Roci nie robi geniusza, ale zauważa oczywisty fakt - Hiszpan zagrał wczoraj całkiem dobre zawody i w tym zawodniku jest potencjał. Czy potencjał na to, zeby odgrywać czołowe role w tym klubie? Wątpliwe. Nie zmienia to faktu, że to wciaz może być sensowne uzupełnienie składu. Uzupełnie mało kosztowne.
15.12.2021 20:16
Ale Ty nadal chcesz przekonać, że wystraczylo pojechać do drugoligowego Burmingham i zapakować mlokosa do samolotu i po temacie? No że tez United nie wpadło na ten pomysł. A mieli jeszcze krócej - wystarczyła limuzyna.
Edytowano : 2021-12-15 14:13:34
Dokładnie @tapczan. Te ciagle szukanie pretekstów, aby doczepić się do wszystkiego i absolutne wychwalanie pod niebiosa reszty, która tez ma swoje niemałe wpadki. Tylko, że o nich się akurat zapomina, bo by nie pasowało do tezy :)
15.12.2021 14:10
Bo to nie sklep gdzie bierzesz towar i wychodzisz ze sklepu. Sami zawodnicy, szczególnie o takiej reputacji wonderkidow, doskonale zdaje sobie sprawę, że czas działa na ich korzyść.
15.12.2021 13:43
Bellinghama od długiego czasu obserwowali tez United. Chłopak doskonale wiedział co robi - chciał klubu, w którym będzie regularnie grać.
@Zerafaelo nie wiem szczerze o czym mówisz. Ja się odniosłem do wcześniejszego fragmentu, w którym twierdziłeś, że trzeba znajdować perełki przed innymi. W obecnych czasach jednak jest to bardzo, bardzo rzadkie. Najczęściej jest tak jak w przypadku Daviesa, o którym się tutaj wspomina. Tacy są na radarze wielu klubów.
15.12.2021 13:17
@Zerafaelo czekaj. Ty naprawdę myślisz, że w dzisiejszych czasach jesteś w stanie wyłowić talent, którego żaden inny scout nie ma w swoim notesie? Niemal wszystkie wonderkidy były i są na listach wielu klubów. To normalne. W takiej Anglii to potrafią zmieniać nawet kilkukrotnie akademie.
15.12.2021 12:43
@ZielonyPomidor ja tez bym wolał, żeby Bayern produkował co roku 15 zawodników z akademii, ale mówimy o realu, a nie football managerze.
W praktyce, jeśli w topowym(podkreślam - topowym) klubie raz na 2 lata ktoś przedrze się na stałe z drugiej do pierwszej drużyny to jest już sukces.
15.12.2021 12:39
Nie, to nie jest mało. Jeśli średnio co 2 lata do drużyny trafi taki Musiala to trzeba to rozpatrywać w kategoriach przynajmniej dobrego wyniku.
Co do akademii i zmian, które tan nastąpiły, to efekty będą dopiero widoczne po latach. Tak to działa.
15.12.2021 12:30
@Zerafaelo a Davies i Musiala to efekt czego jak nie scoutingu?
Edytowano : 2021-12-15 12:05:18
Blednie oznaczyłem zerafaeolo. Miało być do pomidora ;)
15.12.2021 12:04
Mentalnie Werner i Haalanda to różnica równie wielka jak w przypadku małego fiata i lambo. A jak ktoś nie rozumie ile znaczy mental na tym poziomie to już nie ma dla niego ratunku. Zupełnie nawet pomijając różnice w aspekcie czysto piłkarskim.
Co nie zmienia faktu, że osobiście jestem przekonany, że Haalanda Bayern nie będzie kolejnym klubem w karierze Norwega. Inni zapłacą więcej - przede wszystkim jemu samemu, ale również i agentowi.
15.12.2021 10:35
Dziwny mecz, bo wcale nie graliśmy super zawodów. Pierwsza połowa niby dla nas, ale wiele sytuacji nie stworzyliśmy. Początek drugiej części dla Stuttgartu, który mógł strzelić, ale za to…stracił i się posypali.
Cieszy w końcu świetny występ Gnabry’ego. Na plus skreślany przez niejednego Roca. Fajnie ze występ z czystym kontem, ale po zimowej przerwie będę oczekiwal jeszcze lepszej gry w defensywie.
Koniec końców - brawo.
Edytowano : 2021-12-15 10:28:35
I znowu ten geniusz Edwards, który skompromitował się przy pierwszym podejściu po Vvd, pozwolił na odejście za free Wijnalduma i pozwolił na to, ze za półtora roku wygasają kontrakty Salaha, Mane i Firmino? Tutaj byłby grillowany!
Edytowano : 2021-12-15 10:28:57
Niby śmieszne, ale smutne.
15.12.2021 10:22
Niestety ale to działanie przeczące logice, faktom. Po prostu. Masz wielokrotnie niższą szansę na jakiś poważny nop niż na powikłania pocovidowe.
To że w Twoim najbliższym otoczeniu nie było powikłań wiele nie oznacza. Statystyka tez podpowiada, ze jak rzucisz 10 razy kostką to może wyjść, że np trójka trafia się duzo częściej niż szóstka. Ale jak rzucisz 1000 razy to wszystko się wyrówna ;)
Edytowano : 2021-12-13 10:34:18
Twoje przekonanie oparte jest na wierze(bojaźni), nie na faktach. Można i tak, ale dalekie to w moim przekonaniu do racjonalnego podejścia.
13.12.2021 10:33
No tak, a atak na Wtc również to był spisek mający na celu zwiększenie kontroli nad ludnością.
Jeśli tłumaczysz to co się dookoła dzieje spiskiem to doskonale wpisujesz się w definicje foliarza, chociaż ja nie lubię takiej retoryki.
Wciaz natomiast nie jestem w stanie pojąć jak to te gadajcie głowy ze srebrnego ekranu mogą sprawić, że „tutaj nest drugie dno”. Politycy przeważnie kłamią i manipulują - jeśli ktoś dopiero teraz to zauważył to „gratuluje”. Choć lepiej późno niż wcale! Cześć medyków z pewnością również niepotrzebnie wychodziło przed szereg formułując niektóre opinie, ale sytuacja była dynamiczna i mamy do czynienia z czymś, z czym te pokolenie się nie spotkało wcześniej. Jesi ktoś zakładał i liczył na prosty i jasny przepis na walkę z pandemią to jest - mówiąc delikatnie - naiwny.
Edytowano : 2021-12-13 07:34:50
Zwiekszona ilość kamer? Haloooo! Liczba kamer wzrastała lawinowo bez pandemii.
Edytowano : 2021-12-13 07:35:21
Ps 2 nie patrzysz obiektywnie tylko subiektywnie.
Edytowano : 2021-12-13 07:43:18
Ps 3 nieustannie śmieszy mnie to przekonanie pewnej grupy, że to oni otworzyli oczy. Oni maja monopol na prawde, bo…tak mówi przecież internet. Filmy z żółtymi napisami i profesorowie z yt nie mogą się mylić. Takie oto mamy czasy. Najpopularniejsza muzyka to wcale nie ta najbardziej wyszukana, wymagająca największego kunsztu. Najpopularniejsze filmy to wcale nie te wybitne. na yt nie królują produkcje dające jakaś wartosc, a przecież jakieś pato filmiki. Zrozumcie w końcu, że wcale nie myślicie alternatywnie. Wprost przeciwnie. Wpisujecie się doskonale w dzisiejszy obraz społeczeństwa.
13.12.2021 07:33
Gruba, gruba przesada z tym linczem. Wiadomo, że jest hoven, który zawsze musi podkreślić, ze jego zdanie jest „naj”, ale absolutnie nie widzę wśród reszty jakiegokolwiek linczu. Nie rozumiem również tego przewrażliwienia.
Jeśli natomiast prawisz na początku o tym, że trzeba sobie dać na luz z jednej i drugiej strony to potem nie gadaj o tym jakim to idiotyzmem jest rzekome wyzywanie od foliarzy. Idiotyzmem bowiem to jest przede wszystkim szerzenie bredni antynaukowych. Przede wszystkim. Problemem nie jest z pewnością to, że ktoś jest na tyle przewrażliwiony, „nie wrzucił na luz” i oburza się na termin „foliarz”.
12.12.2021 03:36
Żenujące to jest szukanie wszędzie drugiego dna i branie niespójności w wypowiedziach polityków jako dowód na to, że „coś jest nie tak”. Brawo natomiast za dojście do słusznych wniosków - generalnie z politykami jest coś nie tak, eureka!
Obrażanie się za termin „antyszczepionkowcy”, bo wcale nie jest tak, że się jest przeciw wszystkim szczepionkom, jest tak płytkie, że nawet nie wiem, czy warte komentarza. Stopień przewrażliwienia sięga zenitu.
11.12.2021 04:47
@Piter1985 oczywiscie, że od początku. Szczególnie widząc (nie)chęć do szczepień.
Ja generalnie staram się trzymać z dala od polityki i nie wypracowywać swojej opinii w oparciu o słowa polityków, których z założenia postrzegam jako nieszczerych.
Nie rozumiem zatem również tego jak dla grupy antyszcwpionkwcow argumentem w dyskusji może być wypowiedz (zapewnienie) jakiegoś polityka.
10.12.2021 20:10
Odnośnie bajdurzenia pisałem o konkretnym fragmencie.
Może będzie i kolejna dawka i kolejna. Jak ma ratować życie wielu to tak naprawdę w czym problem? Nie rozumiem tego zarzutu jakby ilość dawek miało być czymś obiektywnie złym, albo podejrzanym. Przecież od początku jasnym było, że będą mutacje.
Pa Lekarstw też byś nie łykał okresowo jakby pomagały zwalczyć chorobę?
10.12.2021 16:17
@Michello ” Jakaś taka dziwna tendencja powstała, że zwolennicy szczepionek bardzo agresywnie reagują na tych, którzy mają inne zdanie, niekoniecznie medialne”.
To bajdurzenie, nic więcej.
Wystarczy wejść na profil jakiegokolwiek znanej postaci, która przyznała się do szczepienia, żeby widzieć wrecz absurdalną agresję od antyszczepionkowcow. Wystarczy sobie przypomnieć co te srodowisko potrafiło zrobić kiedy atakowali punkty szczepień. Nie opowiadaj wiec bajek. Fakty są takie, że to co wszyscy uznający się za tych bardziej „alternatywnych”, mających „lepsze źródła informacji”, zawsze musza być głośni. Zawsze musza mega nachalnie przedstawiać swoje stanowisko i bardzo rzadko potrafią spokojnie rozmawiać.
A co jest nudne? To pieprzenie farmazonów o wiedzy z telewizji. W dobie tego jak jest rozwinięty internet, jak wielu ludzi za autorytety postrzega (często zupełnie bezpodstawnie) „gwiazdki” z yt, kiedy to gwiazdki z yt maja płacone miliony na jakiś dziwacznych galach walk (profesjonaliści natomiast nie maja najmniejszych szans na porównywalne pieniądze)…naprawdę pora się zastanowić czy faktycznie to teraz telewizja nie robi się alternatywnym źródłem informacji. Pora przestać wierzyć, że ma się lepsze źródło bo tego nie mówią w tv. W internecie nie brakuje szaleńców i o ile na początku istnienia tego medium wielu sobie z tego zdawało sprawę, tak teraz widzę wielu o tym zapomina…
10.12.2021 14:56
Wracaj do zdrowia!
Mam szczerą nadzieję, że Kimmich nie będzie żałował swojej decyzji o nie szczepieniu.
Będzie go brakowało, ale najważniejsze, aby był w pełni gotowy na wiosnę.
09.12.2021 13:01
LooooL
xD
Czy naprawdę tutaj hoven ma pretensje, że na stronie kibiców Bayernu(!!!!) wyśmiewa się porażki innych, ale niekoniecznie swojej drużyny?
Czy to się dzieje nalrawde?!!
Ahahahah ahahahah ahahahhaa
04.12.2021 17:24
Chelsea potyka się z kulawym United, polega z WhU prowadzonym przez trenera dinozaura, ale to i tak to Bayern przecież musi przed nimi klękać. To my się mamy ich bać. A nasz ewentualny brak zwycięstwa dzisiaj będzie się równał z kolejnym forsowaniem pseudoteorii jak to się staczamy. Bo przecież wszyscy dookoła notują progres według swych lat świetności. Barca, Real czy United… oh, wait.
04.12.2021 15:54
@Panczo skad bierzesz te dyrdymały o ukrywaniu składu szczepionek? Na jakiś foliarskich stronach tak podawali o nawet kies poświęciłeś chwilki aby to sprawdzić, czy co?
02.12.2021 23:33
Za Kovaca tez tu mieliśmy grupę „kibiców”, która to zwabiała trenera po słabych 15st minutach. „Jak tak można! To my, Bayern, reszta powinna padać przed nami na kolana” - twierdzili. Niestety, tacy toksyczni ludzi byli, są i zapewne będą zawsze.
Owszem, Bayern miewa w tym sezonie mecze, kiedy się męczy. Być może jest ich za dużo, ale mówienie na tym etapie sezony o wymianie na ławce trenerskiej to - delikatnie rzecz ujmując - absurd.
Jest trochę zawirowań w składzie, a przygotowania do sezonu pozostawiały wiele do życzenia. Nie można o tym zapomnieć. Wierzę, że po przerwie zimowej wszystko nabierze już kształtów i będziemy w stanie prezentować równą i wysoką formę.
28.11.2021 13:22
Tak jak przypuszczałem. Wynik jeszcze gorszy niż przed rokiem, ale i tak duże słowa uznania.
25.11.2021 22:17
Z innych ploteczek - Rangnick ponoć jednak w United jako trener tymczasowy na pół roku.
Jestem mega ciekaw jak sobie poradzi. Szykuje się jeszcze ciekawszy sezon w PL ;)
25.11.2021 16:15
@Reeken89 ty w ogole czytasz co piszesz? Na litość…
Może jeszcze premiujemy pracowników za to, że łaskawie stawia się w miejscu pracy? Człowieku, poziom absurdów w twoich wypowiedziach już dawno przekroczył zdrowe limity, ale jak widać wciaz przesuwasz granice…
24.11.2021 18:28
Szkoda…
Dawał sporo w tym sezonie. Oby nie odczuwal skutków po powrocie.
Jedyny plus to taki, że będzie mieć spokoj przez kilka najbliższych miesięcy…
24.11.2021 15:05
Czasem jest gorsza. Co doskonale obrazuje twój przykład.
Edytowano : 2021-11-24 10:21:47
Masz jednak wolny wybór. Możesz wgpierdalac na bezludna wyspę, gdzie doskonale byś pasował.
Bez odbioru. Limit bredni wyczerpany. Że tez moderacja pozwala na taki syf.
24.11.2021 10:20
Bayern w ogole od dawna uczestniczy w tej segregacji. Dlaczego ja nie mogę grać w Bayernie? Jawna segregacja! Dyskryminacja! Oto do czego doprowadziły demokratyczne rzady. Łże elity!
24.11.2021 09:23
Tutaj dalej niektórzy częściej hejtują swoich niż cokolwiek konstruktywnego napiszą :|
23.11.2021 19:31
@karolina96 prosze wskazać kto i gdzie pisał o idiotach. Sam takie komentarze zgłoszę :)
23.11.2021 17:05
@siudrak0 powiek więcej. Ci co maja kasę to maja dopiero przywileje. A ci piękni i bogaci to w ogole!
Segregacja! Segregacja!
23.11.2021 16:50
@Gladius
Jak to żaden niezaszczepiony nie byl chory?A Gnabry?
Szczepienia są waśnie dlatego, żeby nie „hartować” wszytskiego. Właśnie po to, aby służba zdrowia nie buła przeciążona i można było leczyć również inne choroby. Bo nawet jeśli szczepiony się zarazi to statystyki pokazują wyraźnie, że nie nie jest takim obciążeniem dla służby zdrowia jak nieszczep.
I ja rozumiem, że chciałbyś aby świat był urządzony tak jak Ty tego chcesz. Ja tez bym chciał płacić sprawiedliwe podatki i co? Jest segregacja - jak pracuje duzo i zarabiam to jestem dyskryminowany i płace więcej niż nieroby.
Edytowano : 2021-11-23 15:50:38
Jak wyśmiewasz „twarde dowody” to przynajmniej sam ja zaprezentuj na poparcie tych tez. Twardym dowodem miało być, że żaden niezaszczepiony w Bayernie nie był chory? Aha.
23.11.2021 15:45
@karolina96 to czego oczekujesz to segregacja(ulubione słowo) piłkarzy na zaszczepionych i nie. Klub natomiast segreguje ich na dobrych i słabych. I tych dobrych nie pozbędzie się pomimo tego, że ich postępowanie niekoniecznie w 100% pokrywa się z klubową wizją. I myślę że nikt rozsądny nie będzie z tym polemizował.
Edytowano : 2021-11-23 15:00:07
Znowu błędne rozumowanie Gladius. Tonze szczepionka nie chroni w 100% nie oznacza, że je g warta. Wciaz ma duże znaczenie, a dokładniej - sprawia, że istnieje mniejsze ryzyko zakażenia.
23.11.2021 14:57
Pojawiło się tutaj kilka wątków.
Generalnie trochę dziwi mnie fakt, że Lothar jest zaskoczony tym, że wielkie nazwiska łatwiej atakować. Tak działają media i to niezależnie od tego, czy chodzi o koronę, czy o wszelkie inne „społeczne” tematy. Jo niestety sam się trochę wystawił biorąc udział w akcji „we kick…”.
Mnie go trochę szkoda, ale takie życie piłkarza tego formatu i jestem pewien, że sobie z tym poradzi i oby wyciągnął z tego wszystkiego dobre wnioski.
23.11.2021 12:50
@karolina96 tzn sugerujesz, że klub powinien założyć, że ma doczynienia z zatwardziałą grupą i już w lecie ich sprzedać? Z grupą, z którą prawdopodobnie na innych polach świetnie się dogaduje i z ktorą wiązano przyszłość klubu? Jeszcze raz spytam - czy wtedy nie byłoby segregacji?
Bo wciąż nie do końca jestem w stanie pojąć co chcesz nam przekazać.
23.11.2021 12:41
Ale skąd wiesz, ze nie reagowali? Może rozmawiali?
Może wypróbowali już na przestrzeni tygodni wszelkie próby przekonania, a w obliczu rosnących problemów, zdecydowano się na bardziej bezpośrednie kroki.
I jeśli mówisz o konsekwencjach to bądź…konsekwentna i mów także o konsekwencjach wyboru tych niezaszczepionych.
Dużo, ale zawodnicy odchodzący za darmo właśnie po to w większości opuszczają dotychczasowe kluby - chcą zarobić więcej. Nie powiedziałbym, że jest to pensja, która sprawia, że powinnismy szukać gdzieś indziej. Dużo, ale nie jakoś absurdalnie wiele.
Duńczyk jest wart wg Tm jakieś 35 kk euro.
29.01.2022 20:59
Zaskakująca liczba.
Wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat pokazuje jak duży skok zrobiliśmy. Jak dużo zostało zrobione.
Brawo.
28.01.2022 04:24
Petycja w internecie… ;D
I tonaż takim wynikiem co pewnie przeciętny youtuber w Polsce by zebrał więcej podpisów na jakaś absurdalną idee ;D
No ale petycja…. ;D Sorry, parsknąłem śmiechem. No offence!
Edytowano : 2022-01-26 21:05:54
Ja już dawno zaobserwowałem, ze tutaj nie ma szans na sensowną dyskusje. Bo aby do niej doszło, strony muszą być otwarte na dialog. A że są tu tacy, którzy uważają, że wiedza wszystko co jak było, kto co, z kim i dlaczego, i absolutnie nie dopuszczają do świadomości, ze może byc inaczej…
Edytowano : 2022-01-26 21:07:38
I ta skłonność do tego nachalnego sprowadzenie niemal każdego temat do jednego. PowiedZiec, że to niezdrowe, to mało.
26.01.2022 21:02
Pytam po raz kolejny - jeśli amatorzy dopuszczają do tego, żeby zawodnicy warci miliony odchodzili za darmo to oznacza, że amatorzy rządzą dzisiejsza piłka? Przecież odszedł Donnaruma za free, odszedł Wijnaldum, odszedł Pogba i w lecie ponownie odejdzie. Odejdzie również zapewne przynajmniej dwóch obrońców tak wychwalanej Chelsea. Liverpool ma spory problem z przedłużeniem umów swoich gwiazd.
Wszędzie są amatorzy, czy może…to bardziej skomplikowane niż próbują nam wciskać tutejsi wszechwiedzący?
26.01.2022 19:35
No tak.
Przecież już mieliśmy zazdrościć tej Barcelonie letniego okienka. Zrobili przecież według niektórych tutaj złoty interes.
Hehe
26.01.2022 11:51
„ To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.”
O, @hoven w końcu opisał swoją postawę. Lepiej późni nic wcale, choć ja już opisywałem te jego parszywe skłonności już dawno.
26.01.2022 08:55
I dobrze. Najważniejsze żeby wszyscy szli w tym samym kierunku :)
21.01.2022 13:13
@FanGraczyBayern teza co najmniej kontrowersyjna. Równie dobrze można by postawić tezę jakoby kosmici istnieli.
Twojej tezy tutaj nie ma możliwości zweryfikowania. Możemy natomiast spróbować podchodzić racjonalnie i spróbować oszacować prawdopodobieństwo takiego scenariusza. Wydaje się mocno wątpliwe, aby kolejni ludzie nie dostrzegali rzekomego braku kompetencji i działania na szkodę klubu - jak niektórzy twierdzą.
Racjonalnym wydaje się założenie, ze po wcześniejszym awansie, oraz po nowym kontrakcie, że Hasan po prostu działa zgodnie z polityką klubu.
Podstawowe pytanie. Czy w ogole dopuszczasz do świadomości, że może być inaczej niż twierdzisz?
19.01.2022 14:29
I kolejny dowód na to, że w klubie ceni się jego prace. Czyli chłop wykonuje postawione przed nim zadania.
19.01.2022 10:32
Wiesc niesie, ze chłopak podpisze kontrakt do 2024. Także ten tego…
17.01.2022 17:26
Właśnie @tapczan, po co w ogole o tym wspominasz? ;D xD
Zaniedbanie i…koniec ;D
Edytowano : 2022-01-17 13:54:13
Nagelsmann daje mu minuty, żeby pokazać, że ma wobec niego poważne plany. Chłopak najwyraźniej liczy na minuty w seniorskiej piłce. Przypomina się trochę casus Pogby w United, kiedy młodzik dostawał minuty w ogonach od Fergusona, który chciał tym samym pokazać, że na niego liczy. Francuz i tak kontraktu nie podpisał, odszedł za darmo…
17.01.2022 13:51
Dokładnie @tapczan.
U nas tez można mówić o świetnych perełkach takich jak Davies czy Musiala.
Fakt jednak faktem, że BVB ma znacznie lepszy argument przy nakłanianiu wonderkidow do przejścia do nich - gwarantują grę.
Przecież Sancho, Haaland, czy Bellingham to nie były jakieś nolnejmy, których świat nie znał. Dla większości, którą śledziła bardziej uważnie piłkę na świecie, były to mega talenty.
14.01.2022 15:15
Jeśli mamy się trzymać faktów, a nie plotek i odrealnionych bajek.
1) Proszę o oficjalne stanowisko Karła, że był za Flickiem/Klose i przeciwko Uliemu
2) Skąd przekonanie, ze Klose miał racje i jego podejście dałoby sukces na jaki klub liczy? To człowiek jak wieku innych - może mieć swoje zdanie. Póki co nic wielkiego nie osiągnął po karierze piłkarskiej (w przeciwieństwie np do Uliego), aby stawiać go w roli autorytetu.
Ludzie są rozni i potrafią do sukcesu dochodzić różnymi drogami. Nie rozumiem skąd przekonanie, że droga np Klose to obiektywnie najlepsza droga i żadnej innej nie ma. Tzn wiem z czego wynika to przekonanie, ale szkoda strzępić ryja.
12.01.2022 10:14
Ja już na sylwestra przyznałem hovenowi racje we wszystkim.
Aby z kimś dyskutować to druga strona musi posiąść takową chęć. W tym przypadku chęci i umiejętności brak. Ten typ jedynie co potrafi to wykładać swoją jedyną prawde objawioną i dopóki nie przyznasz mu racji to będzie prawił w kółko te same kocopoly.
Dlatego ma typ racje i …koniec kropka.
A ja jestem fanatykiem. Fanatykiem byłem rzekomo Kovaca, teraz Uliego czy Brazzo. Może w końcu typ zrozumie na jakiej stronie wypowiada…
11.01.2022 15:45
No tak.
Gdyby nie Uli to Bayern już miałby na swoim koncie 15 triumfów w LM. Fakt.
Do czego posuną się jeszcze hejterzy Uliego? Kolejne granice zostają przekraczane. Wstyd. Tylko dlatego uderzacie w jednego a największych ludzi w historii klubu, bo klub nie chce działać według jedynej wyznawanej przez was prawdy. Paradoksalnie, trąci sekciarstwem. Ba, foliarstwem. Kto kolejny na liście do zdyskredytowania ? Kahn? Gdzie granica?
11.01.2022 13:53
Jedna z największych postaci w historii klubu.
100 Uli!
05.01.2022 05:26
Nie będę rozmawiał tutaj o twoim zdaniu na mój temat, a w szecagolnosci szkoda mi czasu na odnoszenie się do tych wycieczek personalnych. Lata mi to koło pióra i nie będę się tłumaczył z tego, że nie jestem wielbłądem.
„ Śmiesz wypominać moje pomyłki, a sam nie wspomnisz zapewne o swoich. Zresztą co się dziwić, tak naprawdę jedyne posty jakie prezentujesz to ataki na inną opinię niż Twoja”
Najlepszy przykład. Rozmowa o niczym. Próba rozmycia dyskusji i skierowania na personalne tory.
To ze czegoś nie widziałeś nie oznacza, że to nie istnieje. I może cię to boleć, ale nie masz prawa mi mówić kiedy mogę się wypowiadac. Jedna podpowiedz - z neutralnymi komentarzami mało kto, a w zasadzie nikt, nie dyskutuje. Jak nie rozumiesz to…trudno.
@AdiFantasti Nie sadze aby ktokolwiek tutaj, kto ma pojęcie o dorosłym życiu, zakładał że klub czy jakiekolwiek jego członek, jest kryształowy. Nie wiem skąd ten wniosek ale jest całkowicie błędny. Wprost przeciwnie, tyle tylko, że są tutaj grupy wyolbrzymiające każdy, nawet najmniejszy błąd, a u reszty jednocześnie umniejszając. I jeśli stoisz w opozycji do tej grupy i nie podkreślisz w każdej wypowiedz po 26 razy, że faktycznie błędy są popełniane (jak to w życiu - każdy je popełnia) to nagle jesteś przez nich pozycjonowany niemalże jako sekciarz ;D Brzmi to śmiesznie tym bardziej, że jesteśmy na portalu kibiców, którzy przecież z założenia powinni wspierać klub, patrzeć bardziej przychylnym okiem na jego działania, a tutaj niektórzy chcą z tego robić wrecz zarzut. Pomieszanie z poplątaniem :)
05.01.2022 05:23
No widzisz jak kolejny raz się mylisz. Bo ja tutaj właśnie mówię częstokroć o tym, że my wszyscy (w tym i ja) tutaj mało mamy wiedzy, aby formułować skrajne opinie. Rozumiesz?
Odnośnie braku szacunku to akurat nie miałem na myśli ciebie.
„ Jak będę kiedyś zakładał własną działalność gospodarczą, to przypomnę o tym sobie i zatrudnię wszystkich których lubię i znam nawet jeżeli nie znają się na tym co będą robić. Jakieś błędy? Trudno, ważne że się lubimy ;)”
Po pierwsze - załóż. Czegoś się nauczysz.
Po drugie - tak właśnie wyglądają rozmowy z tobą. Napisałem, że to nie tylko wyniki powinny decydować o pracy, a ty wyciągasz jakże błyskotliwe wnioski, że chodzi o zatrudnienie tych, których się lubi, nawet jeśli się nie znają na robocie. Przecież to poziom piaskownicy.
04.01.2022 20:40
Gdzie tu obiektywizm jak się mówi coś na temat „ewidentnym działaniu na szkodę klubu”? Pojmuje to w końcu człowieku, że to nie jest obiektywny fakt, a teoje zdanie. Nie jesteś pępkiem świata. Ogarnij to w końcu.
A faktem jest to, że da tutaj ludzie, którzy prędzej wypomną jeden grzech Uliego niż setki jego zasług. Fakt. I tylko dlatego bo kiedyś sobie umyślili, ze jak klub nie działa tak jak oni chcą to znaczy, że działa złe.
Wyniki nigdy nie były, nie są i nie powinny być jedynym kryterium w ocenie pracy na jakimkolwiek stanowisku. Podstawowym, ale nie jedynym.
Edytowano : 2022-01-04 20:16:13
I pora w końcu przyjąć do świadomości kolejny fakt. Klub się nie pożegnał z Hansim. To Flick (niestety) pożegnał się z klubem.
04.01.2022 20:14
To jest po prostu żenujące jak niektórzy prędzej wypomną błąd Uliego, który nie miał przecież wpływu na dobro klub (a chyba dla niego się tu spotykamy, a nie żeby gadać o prywatnych błędach?), niż jego wielkie zasługi w budowie tego klubu. Śmiem twierdzić, ze gdyby nie Uli to pewnie większości z nas by tu nie było.
Ale lepiej jechać po nim, bo klub nie działa tak jak niektórzy sobie wymarzyli. Bo to przecież jedyna słuszna droga, a jak nie to „ewidentne działanie na szkodę klubu”. Ręce opadają.
Parszywe czasy nastały. Chciałbym i mocno w to wierze, że Uli będzie miał godnych następców, ale jeśli nie to jeszcze wnukom będziecie opowiadali jaką wspaniałą robotę ten facet zrobił dla klubu.
Edytowano : 2022-01-04 19:52:51
Parszywy jest ten brak szacunku dla jednej z największej osobistości w historii klubu. Żenada.
04.01.2022 19:51
Ta tendencja @Reeken89 do przypieprzania się do Bayernu, do szukania takich scenariuszy w których tylko można by obciążyć o byle gowno klub, była od dawna śmieszna, ale to zaczyna być już irytujące.
04.01.2022 15:48
Ten Rangnick to tez wuefista? Na jego United w kolejnym meczu nie da się patrzeć…
03.01.2022 20:25
Cena nawet zaskakująco duża znając problemy Francuza. Nie za bardzo wierzyłem, że uda się go spieniężyć. Dobrze że dorobiono cześć strat i może coś ten przypadek nauczy zarzad.
03.01.2022 16:02
@AdiFantasti ale przecież piszę, ze nikt tutaj na 100% nie wie. Można jedynie przypuszczać. A mnie się wydaje nieprawdopodobne, żeby facet dostał awans za działania, które nie są zbieżne z wolą zarządu. Ot, prawdopodobieństwo i racjonalne podejście. Zawsze można prawic o braku konsekwencji i doszukiwać się trzeciego i czwartego dna. Zawsze, czemu nie.
Ja już ty się naczytałem wielokrotnie przed przejście Kahna, jak to Oli zrobi porządek. Nadzieje tez niektórzy upatrywali w Hainerze. No i co się zmieniło? Nic. Ludzie i tak chcą wierzyć w jedyną słuszną prawdę.
02.01.2022 12:56
No widzisz @AdiFantasti. Wychodzisz z założenia, że to brak konsekewncji, a nie przyjdzie Co na myśl, że te medialne doniesienia o nieudolności/błędach w działaniach Brazzo nie były prawdziwe? Albo po prostu owe działania były zgodne z polityką klubu?
To po prostu wydaje się mało prawdopodobne, mało racjonalne, żeby ktoś dostawał awans w sytuacji kiedy nie wypełnia woli zarządu. Bardziej prawdopodobne jest, że po prostu działa w ramach wyznaczonej polityki. Czy tak jest na pewno? Ja nie wiem, Ty tez nie ale wciaz bardziej prawdopodobne jest jednak to, że w Bayernie nie ma szaleńców za sterami, którzy sraja we własne gniazdo.
02.01.2022 12:33
No właśnie @AdiFantasti . Dyrektora można poświecić, ale chyba trudno to zrobić jak wypełnia powierzone mu zadania. Prawda ? :)
02.01.2022 12:14
@Reeken89 a pamiętasz transfery Sammera, czy już zapomniałeś?
@nyy32 różnice zdan miedzy przełożonymi i pracownikami są często. Można rzucac zabawki i szukać nowego, ale i tak najczęściej trafia się na nowe problemy. Ja tez zmieniałem pracodawców i patrząc z perspektywy czasu, wcale niekoniecznie - jak się potem okazywało - na lepszych.
Możesz tworzyć coraz to nowe porównania, coraz to bardziej absurdalne. Albo po prostu trzymać się faktów - srodowisko jakie zarzad szykuje trenerom w Bayernie to marzenie dla każdego trenera. Nie mówię, że to srodowisko idealne dla każdego, ale trudno po prostu o lepsze. Stad Twoje porownanie jest w moim przekonaniu zupełnie oderwane od rzeczywistości panującej w Monachium.
Czy zespół się osłabił? Pewnie tak, ale w obliczu sytuacji na rynku (pandemia), można się było tego spodziewać. Zresztą, to naturalny proces dostrzegany przy budowie każdej drużyny. Nie można cały czas iść do przodu, czasem trzeba zrobić mały krok w tył. Najważniejsze jednak, aby szybko wrócić na odpowiednie tory. I mnie się wydaje, że Bayern zmierza w dobrym kierunku.
02.01.2022 11:42
@nyy32 nie, to zupełnie nieadekwatne porownanie. Flick, czy teraz Nagelsmann mają warunki o których marzy 99,9% szkoleniowców na świecie. To fakt, z którym nie polemizuje jakikolwiek obiektywny obserwator.
Hansi nie chciał zaakceptować różnicy zdan na gorze, ale czy to był faktycznie czynnik decydujący? Nie wiemy. Ja stawiam, że chcial podjąć się pracy w kadrze i sytuacja do tego ułożyła się dla niego znakomicie.
Tak tez czasami bywa. Albo się potrafisz dogadać z przełożonym i rozumiesz, że można mieć różne zdanie, albo szukasz sobie nowego pracodawcy, gdzie będzie po „Twojemu”. Koniec końców to decyzja nie szefa, a pracownika. I w tym przypadku tez tak było - zdecydował Hansi.
@FanGraczyBayern ty ciagle na jedno kopyto. Amator tu, amator tam. Wszędzie amatorzy, tylko fan wie najlepiej.
02.01.2022 11:18
Może to była faktycznie dziejowa szansa, ale to sam Flick zdecydował o jej zaprzepaszczeniu. Nikt inny.
Faktycznie to smutne, ale w życiu czasem tak bywa.
02.01.2022 10:50
@nyy32 ale ja to rozumiem i przyjmuje do wiadomości. Nie odpowiedziałeś jednak w żadnym stopniu na moje pytanie.
31.12.2021 14:22
Tak, mogą się mylić. A Ty możesz się mylić? Ty który ma znacznie mniej danych/możliwości do obiektywnej oceny jego pracy? Jakie jest większe prawdopodobieństwo - że mylą się jego bezpośredni przełożeni, którzy jako jedyni wiedzą z czego tak naprawdę można go rozliczać, czy anonim z polski, który laurki wystawia tylko na bazie doniesień medialnych?
Oczywiście. Jak to w życiu, nic nie jest pewne. Pytam się jednak o prawdopodobieństwo i racjonalizm.
31.12.2021 12:23
Nie będę @nyy32 dłużej polemizował bo to jak widać sensu nie ma.
„ Więcej niż potrzeba, by wyrzucić Salihamidzicia z hukiem.”
Jak widać trzeba. I to znacznie więcej bo Hasan dostał niedawno przecież nawet awans. A o tym decydują lidzie, którzy o futbolu obiektywnie wiedza znacznie więcej niż wszyscy razem wzięci użytkownicy dieroten.pl. Czy się to konus podoba czy nie. I koniec.
Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich.
31.12.2021 11:54
„ Aktualny dyrektor sportowy działa już wystarczająco długo, by jego pracę ocenić.”
Myśle podobnie. Jedynym obiektywnym kryterium są wyniki sportowe i tutaj ocena nie może być negatywna.
„ Muller nie ma zmiennika” - ma. Musialę.
„ zmiennik Lewandowskiego w topowej drużynie mógłby być 3., ale nie 2” - nie ma szans, aby lepszej jakosci napastnik chciał grać tak mało. Pytanie zatem podstawowe nest, czy Lewy pogodziłby się z ograniczeniem minut, bo mnie się nie wydaje.
„ Skład jest wąski, a poziom rezerwowych nie przystoi klubowi mającemu aspirację do walki o LM. Stan kadry jest nie tylko powodem do wstydu dla dyrektora sportowego, a przesłanką do jego natychmiastowego zwolnienia.”
Przecież to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Spytasz się jakiegokolwiek obiektywnego obserwatora i nikt, albo mało kto powie, że ta kadra jest słaba. Że ktoś powinien odpowiedzieć za budowę drużyny, która jest z roku na rok w gronie ścisłych faworytów. To niedorzeczne.
Strata na jakosci po wypadnięciu Kimmicha? A to dziwi, że widać stratę drużyny kiedy wypada jej mózg ? To normalne niemal w każdej drużynie. Zawsze strata lidera, mózgu drugiej linii jest odczuwalna.
Edytowano : 2021-12-31 11:31:58
„Stan kadry powodem do wstydu” - przeczytaj to raz jeszcze. Dziś. Jutro. Za miesiąc. Za 5 lat. Przecież to szczyt niedorzeczności i wcześniej czy później przyznasz mi racje.
31.12.2021 11:30
Milion różnych rzeczy? Aha. To ma sens.
Nie wiem w jaki procencie i się do tego przyznaje. Problem, że tutaj są tacy co przekonują, że wiedzą i snują kolejne teorie bazując tylko na swoich przypuszczeniach.
Flick tez chciał Dantasa i na niego nie stawiał. Być może chciał również Sarra i wiemy z jakim skutkiem.
I właśnie różne koncepcje trenerów na różnych zawodników sprawiają, że na dłuższą metę wydaje się, że rozsądniejszym jest budowanie składu nie bazując tylko na zdaniu trenera, a na ludziach, którzy zadbają o ciągłość. O realizowanie długoterminowej strategii. I dlatego działania dyrektora sportowego można ocenić w dłuższej perspektywie, a trenera w krótszej.
Jakby jednam na to nie patrzeć, kadra jaką dysponuje w tej chwili Nagelsmann z pewnością nie sprawia, że osoby, które odpowiadały za jej budowę, powinny się wstydzić. Wprost przeciwnie.
31.12.2021 10:56
Goetze w tym sezonie ligowym zdobył zawrotna ilość 0 bramek i popisał się 2 asystami. Nie ma absolutnie czego żałować.
I to ze Hansi rzekomo kogoś chciał ma tutaj drugorzędne znaczenie. To że się jest świetnym trenerem nie oznacza tego, że podejmuje się tylko i wyłącznie dobre decyzje transferowe. Najlepsi specjaliści w rym fachu mieli, maja i będą mieć na swoim koncie spektakularne wtopy.
Dlatego tez cenię to w Bayernie, że w Monachiun - wbrew temu co niektórzy twierdzą - nikt w pojedynke nie decyduje o ruchach transferowych. I wcale mnie nie zdziwi, jeśli w przypadku Goetze weto postawili ci co w przeszłości mieli już okazje z Nin współpracować.
31.12.2021 09:59
Nie chcemy go oddać tylko on najwyraźniej nie jest przekonany do tego, żeby kontynuować karierę w Monachium.
I widzę ciekawą tendencje. Suele, który jeszcze niedawno nie byl raczej dla nikogo tutaj kluczowym zawodnikiem, nagle nim się staje. I widzę już dlaczego - bo jak odejdzie, a na to się zapowiada, to będzie kolejny pretekst aby uderzyć w zarzad. ;D Prawda ?;)
30.12.2021 09:43
Tak jak kiedyś pisałem…
Superliga i Mundial co 2 lata maja ze sobą wiele wspólnego - motywacje z pewnością. Chodzi o maksymalne wyciśnięcie kasy.
Nie można pozwolić ani na jedno, ani na drugie. Jak powiesz A, to trudno będzie wytłumaczyć reszcie czemu nie powiedzieć B.
28.12.2021 10:59
To że Flick uciekł to fakt, a nie teoria. I jeśli trzymamy się tylko tego faktu to można mówić o analogii do siwego bajeranta. Na tym jednak wszelkie porównania się kończą.
28.12.2021 07:56
@tapczan +1
Ps może w końcu admini wprowadzą opcje plusowania ;D
26.12.2021 10:21
Fajnie, że na stronie czasami pojawiają się tacy jak @sammyo7o7 :) Musisz się jednak przyzwyczaić do tego, że tutaj częstokroć rzeczywistość postrzegana jest zero-jedynkowo. Jesteś albo wybitnym trenerem, albo wuefistą. Jesteś albo super dyrektorem sportowym, albo amatorem - nieudacznikiem.
Skłonność do skrajnych ocen pracy ludzi, o której w większości nikt z nas nie ma większego pojecia, na absurdalnym wrecz poziomie ;)
26.12.2021 08:52
To jak zwykle twoje uproszczenie i dorabianie komuś gęby.
To standard w twoim wykonaniu, ze ty nie dyskutujesz(swoją droga trudno to nazwać dyskusją, a raczej głoszeniem jedynej prawdy) z tym co kto napisał, a „dyskutujesz” z własnym wyobrażeniem na tego temat. Obsadzają role, a potem z nimi się rozprawiasz.
To mnie już naprawdę bawi, ale akurat dzisiaj odpuszczam. Niech będzie. Masz racje. We wszystkim. Gratuluję. Koniec. Kropka.
24.12.2021 09:47
Dalej brniesz. Nie podałeś jakiegokolwiek źródła swoich rewelacji. Jakiegokolwiek.
Wijnaldum sam mówił, że odrzucił ofertę. Ale co on tam wie, nie gadał z @hoven.
24.12.2021 09:05
@raaafal ale przecież powszechnie wiadomo, że klub chcący kupić zawodnika sonduje temat i dogaduje się z agentem zawodnika zanim formalnie dogada się z jego klubem.
Fakty pokazały, że absolutnie nie daliśmy dupy i słuszne było podchodzenie do niego z dużą rezerwą.
23.12.2021 20:02
@raaafal chyba niezbyt był wart Jam teraz chcą się go pozbyć.
Tak czy inaczej sprawa jest jasna - czas pokazał, że duża zachowawczość i próba zbicia ceny była jak najbardziej wskazana.
23.12.2021 19:18
@Mort staram się nie oceniać ludzi nie znając odpowiedzi na podstawowe pytania. Ot np ile w jego działaniach jego samego, a ile to realizowanie polityki klubu. Ale to tylko przykład.
Generalnie powiedziałem to już dawno. Nie rozumiem za bardzo, czemu obecnie rozmawia się tak duzo na temat dyrektorów sportowych, trenerów i generalnie wszystkiego co dzieje się wokół boiska, a coraz mniej o tym co na boisku.
23.12.2021 19:07
Przecież to już Panowie robi się bardziej niż zabawne.
Wy naprawdę staracie się wykazać jak to złe i nieprofesjonalnie zachował się Brazzo, który chcial targować się się za zawodnika, który w efekcie - sami to chyba przyznajecie - jednak się nie sprawdził? ;D przecież to jakiś wyższy poziom absurdu. Rzuciłby od razu tyle na stół i teraz pewnje byście go…za to samo krytykowali. Prawda?
Nie wiem ile i kto płaci hovenowi za te codzienne(!!!) hejterskie komentarze ;D
23.12.2021 18:55
No tak, zepsuł przecież transfer Upamecano. No i Sabitzera. No i w ogole kogokolwiek, a my od jego przyjścia nie kupiliśmy nikogo tylko same Sarra.
Yhy!
23.12.2021 15:31
Doprawdy dziwne standardy niektórzy mają.
Czynić komuś zarzut z tego, że próbował się targować? Naprawdę?
I jak pokazał czas to raczej nie byłoby to zle wyjście w związku z faktem, że nie minęło nawet pół roku, a mówi się o jego odejściu.
23.12.2021 14:53
A czemu Liverpool nie potrafił zarobić na Wijnaldumie? Czemu Milan nie zarobił na donnarumie? Czemu United nie zarobi na Pogbie?
Wszędzie pracują niedorozwinięci dyrektorzy sportowi, czy może piłkarze, a w zasadzie ich agenci zaczęli coraz częściej kierować się przede wszystkim chęcią zwiększenia zysków. A wiadomo, ze piłkarz i jego agent zarobią najwiecej na wolnym transferze.
20.12.2021 22:03
Fatalna informacja, choć trudno powiedzieć, że niespodziewana.
Coraz więcej takich przypadków nie tylko w Bayernie, ale w dzisiejszym futbolu gdzie coraz większe wpływy maja agenci.
Klub po kolejnym takim przypadku musi wyciągnąć wnioski i zmienić strategie.
20.12.2021 21:46
@hoven zlituj się. Przecież zarzucałeś mi manipulacje, a potem admin wkleił linki, które jasno pokazały, że mówiłem prawdę. W przeciwieństwie do ciebie. Być może sztukę brnięcia w zaparte opanowałeś do perfekcji, ale nie ze mną te numery :)
Ja nigdzie nie pisałem, że ktoś robi kogoś nieomylnego. Napisałem, że ciekaw jestem opinii nt niżej wymienionych transferów kogoś, kto krytykuje transfer Czupo nazywając go ciamajdą.
Ile wody w Wiśle upłynie zanim w rozmowach z tobą nie będę musiał w co drugim komentarzu powtarzać, żebyś czytał uważnie i odnosił się do tego co napisałem, a nie do forsowanych przez ciebie interpretacji? Nie musisz odpowiadać, bo mnie ta dyskusja wprawdzie dalej śmieszy, ale czuję sie jakoś tak jakbym kopał leżącego. Odpuszczam więc i serdecznie pozdrawiam :)
20.12.2021 11:42
No cóż @Edmund.
To doprawdy zabawne, nie ? :) Dla wszystkich jest taryfa ulgowa, jakieś wytłumaczenie, ale nie w przypadku Bayernu ;D
Jak również widać on może manipulować i jeszcze w tym samym zdaniu oskarżać o…manipulacje innych :D
Nawiasem ciekawe jest jak to właśnie Czupo określa się mianem ciamajdy. Ciekaw zatem jestem zdania na temat trzech zeszłorocznych wzmocnień Edwardsa - Daviesa (już został wypożyczony do Championship), Kabaka (już go nie ma w klubie), czy zakupionego za 13 mln Tsimikasa, który w zeszłym sezonie rozegrał w lidze - uwaga!!!!- 6 minut! 13 mln euro.
20.12.2021 11:04
@hoven zarzucasz mi manipulacje po czyn fakty Jasno pokazały, że sam manipulowales i jeszcze masz tupet prawic o jakimś rzekomym umniejszaniu? Co ty taki obrońca tego Edwardsa jesteś, że rzucasz się o wytykanie mu błędów, które z takà łatwością sam wytykasz innym? musiałem aż sprawdzić, czy nie pomyliłem stron i nie jestem na portalu kibiców LFC ;D
Przyznam, że niezwykle mnie bawi ta dzisiejsza „dyskusja” ;)
19.12.2021 20:37
@raaafal ale ja to doskonale rozumiem. Co więcej to już od dłuższego czasu mówie o tym właśnie trendzie. Tyle, że pewną grupę tutaj w ogole to nie obchodziło jak sytuacja tyczyła się Alaby, i tak samo w przypadku np Tolisso. Tutaj wg nich wina jest tylko po stronie zarządu i basta.
Zawodnicy, a przede wszystkim agenci, doskonale wiedzą, że najlepszy interes ubiją mając swoją kartę w ręku. I można prawic, że wystarczy sprzedać zawodnika x, czy y Z lat temu, ale siłą nikogonz klubu wypchnąć się nie da :)
19.12.2021 18:24
Wróć jeszcze raz i na spokojnie poczytaj.
Nie oceniam ani Edwardsa, ani żadnego innego dyrektora sportowego. Zauważam jednak, że ty oceniając tego czy innego manipulujesz faktami. Wyolbrzymiają błędy jednych (Brazzo), pomijając błędy innych (Edwards). Albo tłumaczysz błędy jednych, a w przypadku innych wszystko jest czarno - białe. I o tym pisze.
Już łatwiej wytłumaczyć się nie da :)
19.12.2021 17:47
„ udowadniania ze Hasan nie jest gorszy od Edwardsa” @hoven
:))))
Można pisać setki razy, że nic się nie chce udowodnić, że nie chce oceniać, porównywać etc. A i tak wnioski hovena będą takie jakie sobie założył. Taka oto sensowna dyskusja - nieważne co się napisze, hoven role już obsadził :)
19.12.2021 17:07
Daleki jestem od wystawiania ocen, a na pewno skrajnych od czego przeważnie stronie. Podkreślam jednak jak z jednej strony widzisz niema wszystko to co złe u jednych, zapominając kompletnie o złych posunięciach innych (co ja przypominam).
I na koniec, bo szkoda mi czasu na kolejne dziecinne przepychanki…Problem @hoven w tym, że nie potrafisz zrozumieć podstawowej rzeczy. Można po prostu dyskutować, bez głupawych wycieczek osobistych i bez próby udowadniania czegokolwiek. Po prostu dyskutować. To nie ja pisze dzień po dniu pochwały pod adresem Brazzo (nawiasem nie wiem czy moje pochwały w jego kierunku tutaj można policzyć na palcach jeden ręki), tylko ty tutaj nieustannie piszesz w kółko to samo, na co zawracałam uwagę.
19.12.2021 16:02
Zgniłe jajo. Czas się go pozbyć nie patrząc na koszty. Wyciągnąć wnioski bo to, że ma problemy z głową wydawało się od dawna oczywiste.
19.12.2021 13:34
@hoven znowu sobie dopisujesz jakieś pokrętne teorie :) Pragnę natomiast przypomnieć, że o Monchiego się tez zabijali, a w Rzymie wciaz po nim się sprząta. Ja tutaj ciagle próbuje przestawić, że ten świat nie jest taki czarno-biały jak to próbujesz ludziom wciskać.
@raaafal chcieli, nie chcieli. Nie ma to znaczenia, według hovenowskich standardów powinni go sprzedać 2 lata przed odejściem i nie ma zmiłuj. Na pewno by zarobili dobry pieniądz. Podobnie jak z Salahem i resztą - można gdybać, ale według tych samych standardów nie powinno być dyskusji - zawodnik nie podpisuje to się go sprzedaje 2 lata przed wygaśnięciem umowy.
Edytowano : 2021-12-19 13:13:52
Jeszcze trochę o faktach bo na szybko sprawdziłem - Liverpool CHCIAŁ przedłużyć umowę z Wijandumem jeszcze na początku 2021 roku. Walczyli niema do końcu. Fakt.
19.12.2021 13:08
@hoven Trudno znaleźć lepszego specjalistę od naciągania rzeczywistości. Wszystko, aby wyszło pod jedyna prawde, której rzecz jasna to ty jesteś posłańcem xD
Dla innych masz szereg wytłumaczeń. Bo tutaj to, bo tam tamto, ale w Bayernie to już nie. Tu jue ma wytłumaczeń, tutaj jest czerń albo biel ;D
19.12.2021 10:39
Ile razy @hoven bedziesz pisał w kółko to samo?
Twój ideał Edwards dopuścił do odejscia Wijnalduma za free. Co więcej, za półtora roku w tej samej sytuacji może być Salah, Mane i Firmino. Przecież według twoich standardów to niedopuszczalne, a Edwards to wszak wyznaczników wysokich standardów. Co z tego ze skompromitował się przy pierwszym podejściu do Vvd, czy pozwolił na odejście Wijnalduma…
Edytowano : 2021-12-19 08:45:30
Konkludując - czy zatem Edwards nie spartaczył i tym razem nie pozbywając się w zeszłe lato Salaha, Mane i Firmino?
19.12.2021 08:44
Przecież @hoven wyposywales o Roce jakby nadawał się co najwyżej do tarcia chrzanu. Jak było inaczej to chętnie przyznam sie do bledu. W przeciwieństwie do ciebie nie mam absolutnie z tym problemu. Na resztę nie ma sensu odpowiadać.
@Zerafaelo to jest definicja Twojej 6stki. Może być to zawodnik mobilny, którego zadania przeważnie organicznaja sie do defensywy. Może być to również zawodnik mniej mobilny, który jednak świetnie sie ustawia i daje inne atuty - np dyktowanie tempa gry. Wszystko zależy od systemu, który sie zbuduje wokół niego. I w tym systemie Roca kiedy gra to sie odnajduje i to jest fakt. I ja o nich mowie i z pewnością nie zarzekam się, że z lepszym rywalem byłby równie przydatny. Nie widziałem Hiszpana w tylu meczach, żeby silic sie na takie przypuszczenia. Chętnie go zobaczę w kolejnych meczach bo w moim przekonaniu wykorzystał swoje szanse.
Edytowano : 2021-12-18 09:34:55
Polecam hoven czytać ze zrozumieniem. Bo nie napisałem, ze ktoś pisał, że Roca to amator tylko że min ty „robiłeś z niego amatora”. Nie widzisz różnicy? GRATULUJE. Skomentuje to w twoim stylu to będzie łatwiej - iksde.
18.12.2021 09:31
@Zerafaelo gdzie się objawia owa naiwność? Słowem się nie odezwałem nt przydatności do gry Roci w starciu z klasowym rywalem. Ocenie jak zobaczę.
Mówię o jego postawie wtedy kiedy dostaje szanse i wtedy zdecydowanie nie zawodzi. Nie twierdzę i nie twierdziłem nigdy, że jest to materiał na światowej klasy pomocnika, ale zdecydowanie nie jest to amator, a niektórzy starali się z niego takowego zrobić.
18.12.2021 09:07
Na taką końcówkę rundy liczyłem. Pomimo problemów kadrowych udało się kolejny raz absolutnie zdominować rywala i zagrać całkiem pewnie w defensywie. Na uwagę zasługuje z pewnością ponownie solidna postawa skreślonego już tutaj przez niejednego - Roci.
Brawo dla Lewego. Kosmos!
Teraz pora na odpoczynek i potem do roboty ;) Trzeba zacząć rundę wiosenna z tego poziomu i wciaz notować progres. Kadrowo już pokazaliśmy, że mając niemałe problemy radzimy sobie świetnie.
Brawo za wczoraj, brawo za cała rundę.
18.12.2021 07:17
Na ławce mogą być również Sabitzer/Goretzka, Suele czy Coman/Gnabry. Zawodnicy, którzy mieliby plac w zdecydowanej większości europejskiego topu.
Edytowano : 2021-12-15 20:18:23
Nikt tutaj z Roci nie robi geniusza, ale zauważa oczywisty fakt - Hiszpan zagrał wczoraj całkiem dobre zawody i w tym zawodniku jest potencjał. Czy potencjał na to, zeby odgrywać czołowe role w tym klubie? Wątpliwe. Nie zmienia to faktu, że to wciaz może być sensowne uzupełnienie składu. Uzupełnie mało kosztowne.
15.12.2021 20:16
Ale Ty nadal chcesz przekonać, że wystraczylo pojechać do drugoligowego Burmingham i zapakować mlokosa do samolotu i po temacie? No że tez United nie wpadło na ten pomysł. A mieli jeszcze krócej - wystarczyła limuzyna.
Edytowano : 2021-12-15 14:13:34
Dokładnie @tapczan. Te ciagle szukanie pretekstów, aby doczepić się do wszystkiego i absolutne wychwalanie pod niebiosa reszty, która tez ma swoje niemałe wpadki. Tylko, że o nich się akurat zapomina, bo by nie pasowało do tezy :)
15.12.2021 14:10
Bo to nie sklep gdzie bierzesz towar i wychodzisz ze sklepu. Sami zawodnicy, szczególnie o takiej reputacji wonderkidow, doskonale zdaje sobie sprawę, że czas działa na ich korzyść.
15.12.2021 13:43
Bellinghama od długiego czasu obserwowali tez United. Chłopak doskonale wiedział co robi - chciał klubu, w którym będzie regularnie grać.
@Zerafaelo nie wiem szczerze o czym mówisz. Ja się odniosłem do wcześniejszego fragmentu, w którym twierdziłeś, że trzeba znajdować perełki przed innymi. W obecnych czasach jednak jest to bardzo, bardzo rzadkie. Najczęściej jest tak jak w przypadku Daviesa, o którym się tutaj wspomina. Tacy są na radarze wielu klubów.
15.12.2021 13:17
@Zerafaelo czekaj. Ty naprawdę myślisz, że w dzisiejszych czasach jesteś w stanie wyłowić talent, którego żaden inny scout nie ma w swoim notesie? Niemal wszystkie wonderkidy były i są na listach wielu klubów. To normalne. W takiej Anglii to potrafią zmieniać nawet kilkukrotnie akademie.
15.12.2021 12:43
@ZielonyPomidor ja tez bym wolał, żeby Bayern produkował co roku 15 zawodników z akademii, ale mówimy o realu, a nie football managerze.
W praktyce, jeśli w topowym(podkreślam - topowym) klubie raz na 2 lata ktoś przedrze się na stałe z drugiej do pierwszej drużyny to jest już sukces.
15.12.2021 12:39
Nie, to nie jest mało. Jeśli średnio co 2 lata do drużyny trafi taki Musiala to trzeba to rozpatrywać w kategoriach przynajmniej dobrego wyniku.
Co do akademii i zmian, które tan nastąpiły, to efekty będą dopiero widoczne po latach. Tak to działa.
15.12.2021 12:30
@Zerafaelo a Davies i Musiala to efekt czego jak nie scoutingu?
Edytowano : 2021-12-15 12:05:18
Blednie oznaczyłem zerafaeolo. Miało być do pomidora ;)
15.12.2021 12:04
Mentalnie Werner i Haalanda to różnica równie wielka jak w przypadku małego fiata i lambo. A jak ktoś nie rozumie ile znaczy mental na tym poziomie to już nie ma dla niego ratunku. Zupełnie nawet pomijając różnice w aspekcie czysto piłkarskim.
Co nie zmienia faktu, że osobiście jestem przekonany, że Haalanda Bayern nie będzie kolejnym klubem w karierze Norwega. Inni zapłacą więcej - przede wszystkim jemu samemu, ale również i agentowi.
15.12.2021 10:35
Dziwny mecz, bo wcale nie graliśmy super zawodów. Pierwsza połowa niby dla nas, ale wiele sytuacji nie stworzyliśmy. Początek drugiej części dla Stuttgartu, który mógł strzelić, ale za to…stracił i się posypali.
Cieszy w końcu świetny występ Gnabry’ego. Na plus skreślany przez niejednego Roca. Fajnie ze występ z czystym kontem, ale po zimowej przerwie będę oczekiwal jeszcze lepszej gry w defensywie.
Koniec końców - brawo.
Edytowano : 2021-12-15 10:28:35
I znowu ten geniusz Edwards, który skompromitował się przy pierwszym podejściu po Vvd, pozwolił na odejście za free Wijnalduma i pozwolił na to, ze za półtora roku wygasają kontrakty Salaha, Mane i Firmino? Tutaj byłby grillowany!
Edytowano : 2021-12-15 10:28:57
Niby śmieszne, ale smutne.
15.12.2021 10:22
Niestety ale to działanie przeczące logice, faktom. Po prostu. Masz wielokrotnie niższą szansę na jakiś poważny nop niż na powikłania pocovidowe.
To że w Twoim najbliższym otoczeniu nie było powikłań wiele nie oznacza. Statystyka tez podpowiada, ze jak rzucisz 10 razy kostką to może wyjść, że np trójka trafia się duzo częściej niż szóstka. Ale jak rzucisz 1000 razy to wszystko się wyrówna ;)
Edytowano : 2021-12-13 10:34:18
Twoje przekonanie oparte jest na wierze(bojaźni), nie na faktach. Można i tak, ale dalekie to w moim przekonaniu do racjonalnego podejścia.
13.12.2021 10:33
No tak, a atak na Wtc również to był spisek mający na celu zwiększenie kontroli nad ludnością.
Jeśli tłumaczysz to co się dookoła dzieje spiskiem to doskonale wpisujesz się w definicje foliarza, chociaż ja nie lubię takiej retoryki.
Wciaz natomiast nie jestem w stanie pojąć jak to te gadajcie głowy ze srebrnego ekranu mogą sprawić, że „tutaj nest drugie dno”. Politycy przeważnie kłamią i manipulują - jeśli ktoś dopiero teraz to zauważył to „gratuluje”. Choć lepiej późno niż wcale! Cześć medyków z pewnością również niepotrzebnie wychodziło przed szereg formułując niektóre opinie, ale sytuacja była dynamiczna i mamy do czynienia z czymś, z czym te pokolenie się nie spotkało wcześniej. Jesi ktoś zakładał i liczył na prosty i jasny przepis na walkę z pandemią to jest - mówiąc delikatnie - naiwny.
Edytowano : 2021-12-13 07:34:50
Zwiekszona ilość kamer? Haloooo! Liczba kamer wzrastała lawinowo bez pandemii.
Edytowano : 2021-12-13 07:35:21
Ps 2 nie patrzysz obiektywnie tylko subiektywnie.
Edytowano : 2021-12-13 07:43:18
Ps 3 nieustannie śmieszy mnie to przekonanie pewnej grupy, że to oni otworzyli oczy. Oni maja monopol na prawde, bo…tak mówi przecież internet. Filmy z żółtymi napisami i profesorowie z yt nie mogą się mylić. Takie oto mamy czasy. Najpopularniejsza muzyka to wcale nie ta najbardziej wyszukana, wymagająca największego kunsztu. Najpopularniejsze filmy to wcale nie te wybitne. na yt nie królują produkcje dające jakaś wartosc, a przecież jakieś pato filmiki. Zrozumcie w końcu, że wcale nie myślicie alternatywnie. Wprost przeciwnie. Wpisujecie się doskonale w dzisiejszy obraz społeczeństwa.
13.12.2021 07:33
Gruba, gruba przesada z tym linczem. Wiadomo, że jest hoven, który zawsze musi podkreślić, ze jego zdanie jest „naj”, ale absolutnie nie widzę wśród reszty jakiegokolwiek linczu. Nie rozumiem również tego przewrażliwienia.
Jeśli natomiast prawisz na początku o tym, że trzeba sobie dać na luz z jednej i drugiej strony to potem nie gadaj o tym jakim to idiotyzmem jest rzekome wyzywanie od foliarzy. Idiotyzmem bowiem to jest przede wszystkim szerzenie bredni antynaukowych. Przede wszystkim. Problemem nie jest z pewnością to, że ktoś jest na tyle przewrażliwiony, „nie wrzucił na luz” i oburza się na termin „foliarz”.
12.12.2021 03:36
Żenujące to jest szukanie wszędzie drugiego dna i branie niespójności w wypowiedziach polityków jako dowód na to, że „coś jest nie tak”. Brawo natomiast za dojście do słusznych wniosków - generalnie z politykami jest coś nie tak, eureka!
Obrażanie się za termin „antyszczepionkowcy”, bo wcale nie jest tak, że się jest przeciw wszystkim szczepionkom, jest tak płytkie, że nawet nie wiem, czy warte komentarza. Stopień przewrażliwienia sięga zenitu.
11.12.2021 04:47
@Piter1985 oczywiscie, że od początku. Szczególnie widząc (nie)chęć do szczepień.
Ja generalnie staram się trzymać z dala od polityki i nie wypracowywać swojej opinii w oparciu o słowa polityków, których z założenia postrzegam jako nieszczerych.
Nie rozumiem zatem również tego jak dla grupy antyszcwpionkwcow argumentem w dyskusji może być wypowiedz (zapewnienie) jakiegoś polityka.
10.12.2021 20:10
Odnośnie bajdurzenia pisałem o konkretnym fragmencie.
Może będzie i kolejna dawka i kolejna. Jak ma ratować życie wielu to tak naprawdę w czym problem? Nie rozumiem tego zarzutu jakby ilość dawek miało być czymś obiektywnie złym, albo podejrzanym. Przecież od początku jasnym było, że będą mutacje.
Pa Lekarstw też byś nie łykał okresowo jakby pomagały zwalczyć chorobę?
10.12.2021 16:17
@Michello ” Jakaś taka dziwna tendencja powstała, że zwolennicy szczepionek bardzo agresywnie reagują na tych, którzy mają inne zdanie, niekoniecznie medialne”.
To bajdurzenie, nic więcej.
Wystarczy wejść na profil jakiegokolwiek znanej postaci, która przyznała się do szczepienia, żeby widzieć wrecz absurdalną agresję od antyszczepionkowcow. Wystarczy sobie przypomnieć co te srodowisko potrafiło zrobić kiedy atakowali punkty szczepień. Nie opowiadaj wiec bajek. Fakty są takie, że to co wszyscy uznający się za tych bardziej „alternatywnych”, mających „lepsze źródła informacji”, zawsze musza być głośni. Zawsze musza mega nachalnie przedstawiać swoje stanowisko i bardzo rzadko potrafią spokojnie rozmawiać.
A co jest nudne? To pieprzenie farmazonów o wiedzy z telewizji. W dobie tego jak jest rozwinięty internet, jak wielu ludzi za autorytety postrzega (często zupełnie bezpodstawnie) „gwiazdki” z yt, kiedy to gwiazdki z yt maja płacone miliony na jakiś dziwacznych galach walk (profesjonaliści natomiast nie maja najmniejszych szans na porównywalne pieniądze)…naprawdę pora się zastanowić czy faktycznie to teraz telewizja nie robi się alternatywnym źródłem informacji. Pora przestać wierzyć, że ma się lepsze źródło bo tego nie mówią w tv. W internecie nie brakuje szaleńców i o ile na początku istnienia tego medium wielu sobie z tego zdawało sprawę, tak teraz widzę wielu o tym zapomina…
10.12.2021 14:56
Wracaj do zdrowia!
Mam szczerą nadzieję, że Kimmich nie będzie żałował swojej decyzji o nie szczepieniu.
Będzie go brakowało, ale najważniejsze, aby był w pełni gotowy na wiosnę.
09.12.2021 13:01
LooooL
xD
Czy naprawdę tutaj hoven ma pretensje, że na stronie kibiców Bayernu(!!!!) wyśmiewa się porażki innych, ale niekoniecznie swojej drużyny?
Czy to się dzieje nalrawde?!!
Ahahahah ahahahah ahahahhaa
04.12.2021 17:24
Chelsea potyka się z kulawym United, polega z WhU prowadzonym przez trenera dinozaura, ale to i tak to Bayern przecież musi przed nimi klękać. To my się mamy ich bać. A nasz ewentualny brak zwycięstwa dzisiaj będzie się równał z kolejnym forsowaniem pseudoteorii jak to się staczamy. Bo przecież wszyscy dookoła notują progres według swych lat świetności. Barca, Real czy United… oh, wait.
04.12.2021 15:54
@Panczo skad bierzesz te dyrdymały o ukrywaniu składu szczepionek? Na jakiś foliarskich stronach tak podawali o nawet kies poświęciłeś chwilki aby to sprawdzić, czy co?
02.12.2021 23:33
Za Kovaca tez tu mieliśmy grupę „kibiców”, która to zwabiała trenera po słabych 15st minutach. „Jak tak można! To my, Bayern, reszta powinna padać przed nami na kolana” - twierdzili. Niestety, tacy toksyczni ludzi byli, są i zapewne będą zawsze.
Owszem, Bayern miewa w tym sezonie mecze, kiedy się męczy. Być może jest ich za dużo, ale mówienie na tym etapie sezony o wymianie na ławce trenerskiej to - delikatnie rzecz ujmując - absurd.
Jest trochę zawirowań w składzie, a przygotowania do sezonu pozostawiały wiele do życzenia. Nie można o tym zapomnieć. Wierzę, że po przerwie zimowej wszystko nabierze już kształtów i będziemy w stanie prezentować równą i wysoką formę.
28.11.2021 13:22
Tak jak przypuszczałem. Wynik jeszcze gorszy niż przed rokiem, ale i tak duże słowa uznania.
25.11.2021 22:17
Z innych ploteczek - Rangnick ponoć jednak w United jako trener tymczasowy na pół roku.
Jestem mega ciekaw jak sobie poradzi. Szykuje się jeszcze ciekawszy sezon w PL ;)
25.11.2021 16:15
@Reeken89 ty w ogole czytasz co piszesz? Na litość…
Może jeszcze premiujemy pracowników za to, że łaskawie stawia się w miejscu pracy? Człowieku, poziom absurdów w twoich wypowiedziach już dawno przekroczył zdrowe limity, ale jak widać wciaz przesuwasz granice…
24.11.2021 18:28
Szkoda…
Dawał sporo w tym sezonie. Oby nie odczuwal skutków po powrocie.
Jedyny plus to taki, że będzie mieć spokoj przez kilka najbliższych miesięcy…
24.11.2021 15:05
Czasem jest gorsza. Co doskonale obrazuje twój przykład.
Edytowano : 2021-11-24 10:21:47
Masz jednak wolny wybór. Możesz wgpierdalac na bezludna wyspę, gdzie doskonale byś pasował.
Bez odbioru. Limit bredni wyczerpany. Że tez moderacja pozwala na taki syf.
24.11.2021 10:20
Bayern w ogole od dawna uczestniczy w tej segregacji. Dlaczego ja nie mogę grać w Bayernie? Jawna segregacja! Dyskryminacja! Oto do czego doprowadziły demokratyczne rzady. Łże elity!
24.11.2021 09:23
Tutaj dalej niektórzy częściej hejtują swoich niż cokolwiek konstruktywnego napiszą :|
23.11.2021 19:31
@karolina96 prosze wskazać kto i gdzie pisał o idiotach. Sam takie komentarze zgłoszę :)
23.11.2021 17:05
@siudrak0 powiek więcej. Ci co maja kasę to maja dopiero przywileje. A ci piękni i bogaci to w ogole!
Segregacja! Segregacja!
23.11.2021 16:50
@Gladius
Jak to żaden niezaszczepiony nie byl chory?A Gnabry?
Szczepienia są waśnie dlatego, żeby nie „hartować” wszytskiego. Właśnie po to, aby służba zdrowia nie buła przeciążona i można było leczyć również inne choroby. Bo nawet jeśli szczepiony się zarazi to statystyki pokazują wyraźnie, że nie nie jest takim obciążeniem dla służby zdrowia jak nieszczep.
I ja rozumiem, że chciałbyś aby świat był urządzony tak jak Ty tego chcesz. Ja tez bym chciał płacić sprawiedliwe podatki i co? Jest segregacja - jak pracuje duzo i zarabiam to jestem dyskryminowany i płace więcej niż nieroby.
Edytowano : 2021-11-23 15:50:38
Jak wyśmiewasz „twarde dowody” to przynajmniej sam ja zaprezentuj na poparcie tych tez. Twardym dowodem miało być, że żaden niezaszczepiony w Bayernie nie był chory? Aha.
23.11.2021 15:45
@karolina96 to czego oczekujesz to segregacja(ulubione słowo) piłkarzy na zaszczepionych i nie. Klub natomiast segreguje ich na dobrych i słabych. I tych dobrych nie pozbędzie się pomimo tego, że ich postępowanie niekoniecznie w 100% pokrywa się z klubową wizją. I myślę że nikt rozsądny nie będzie z tym polemizował.
Edytowano : 2021-11-23 15:00:07
Znowu błędne rozumowanie Gladius. Tonze szczepionka nie chroni w 100% nie oznacza, że je g warta. Wciaz ma duże znaczenie, a dokładniej - sprawia, że istnieje mniejsze ryzyko zakażenia.
23.11.2021 14:57
Pojawiło się tutaj kilka wątków.
Generalnie trochę dziwi mnie fakt, że Lothar jest zaskoczony tym, że wielkie nazwiska łatwiej atakować. Tak działają media i to niezależnie od tego, czy chodzi o koronę, czy o wszelkie inne „społeczne” tematy. Jo niestety sam się trochę wystawił biorąc udział w akcji „we kick…”.
Mnie go trochę szkoda, ale takie życie piłkarza tego formatu i jestem pewien, że sobie z tym poradzi i oby wyciągnął z tego wszystkiego dobre wnioski.
23.11.2021 12:50
@karolina96 tzn sugerujesz, że klub powinien założyć, że ma doczynienia z zatwardziałą grupą i już w lecie ich sprzedać? Z grupą, z którą prawdopodobnie na innych polach świetnie się dogaduje i z ktorą wiązano przyszłość klubu? Jeszcze raz spytam - czy wtedy nie byłoby segregacji?
Bo wciąż nie do końca jestem w stanie pojąć co chcesz nam przekazać.
23.11.2021 12:41
Ale skąd wiesz, ze nie reagowali? Może rozmawiali?
Może wypróbowali już na przestrzeni tygodni wszelkie próby przekonania, a w obliczu rosnących problemów, zdecydowano się na bardziej bezpośrednie kroki.
I jeśli mówisz o konsekwencjach to bądź…konsekwentna i mów także o konsekwencjach wyboru tych niezaszczepionych.
23.11.2021 12:06