Rzeczą absolutnie nor w ą jest, że trenerzy chcą mieć do swojej dyspozycji jak najwiecej klasowych zawodników. Czy ktoś podejrzewa, że Klopp rok temu był zadowolony z tego, że ściągnięto mu jakiś szrot z championship oraz z czerwonej latarnii Bundesigi w obliczu plagi kontuzji stoperów? Oczywiście, że nie. Oczywistym jest, że wolałby mieć w ich miejsce wartościowych zawodników. Tylko że tak nie doszukiwano się sensacji i nie próbowano nagle zrobić syf wokół klubu.
Trenerze maja prawo do tego, aby cały czas wymagać lepszego składu. Tak jest ich rola. Jeśli jednak nie spełni się ich życzeń(a mało który klub spełnia każdą zachciankę trenera) to pracuje się z zastanym materiałem, a nie obraza się na górę i robi się syf w klubie.
19.02.2022 16:57
Ja bym pytanie nieco odwrócił.
Jako ze przynajmniej od czasów Pepa wiadomo jak jest w Monachium, co jest nie tak z tymi trenerami, że się tak pchają do tej roboty? Może jednak te medialne doniesienia to spore przesada? No chyba, że wychodzimy z założenia, ze trenerzy to idioci i wchodzą w te srodowisko pełne problemów na własne życzenie….a potem uciekają bo jest tak jak reszta ostrzegała ;D
Edytowano : 2022-02-18 16:15:59
Przecież ta wersja się tak nie klei, że trudno by było na jej podstawie sklecić scenariusz na bajkę ;)
18.02.2022 16:14
@raaafal ale tak to w Bayernie działa od lat i jak pokazują suche fakty (wyniki) jest to strategia słuszna.
Pragnę podkreślić, że oddanie pełnego zaufania trenerowi, który najczęściej pracuje krótko w danym klubie, może nieść za sobą spore konsekwencje. Trener A naprowadza zawodników pod siebie, przyjdzie trener B i stwierdzi, że tamci są mu niepotrzebni i chce nowych. Zarzad dba o ciągłość i jak pokazuje ostatnich 10 lat przynosi to efekty.
Jedna i druga strategia ma swoje wady i zalety.
Edytowano : 2022-02-18 10:22:06
Oczywiście trener powinien mieć i ma prawo do wyrażenia opinii, ale niekoniecznie głos decydujący.
18.02.2022 10:21
Czy mógłbyś @hoven po raz kolejny nie rzucac gownem? Jak nie stać cię na sensowna dyskusje to nie wywołuj mnie głupawo do tablicy. Nigdzie nie napisałem, że Brazzo nie ma nic do powiedzenia, ale ciebie to i tak nie interesuje.
18.02.2022 10:15
Hoven lubi rzucic gownem, ale @yasiek sprawa nie wyglada tak łatwo.
Tak jak nie udało się zastąpić jeden do jeden duet Robbery, tak nie uda się najprawdopodobniej znaleźć godnych następców wspomnianych zawodników. Tacy zawodnicy nie zdarzają się często. Jeśli jednak zdążymy wykreować w innych sektorach odpowiednią jakość to utrzymamy swoją pozycje w europejskim topie. Być może z niego na chwile wypadniemy, bo jakokolwiek by się nie zarządzało, to naturalna kolej rzeczy.
Ja tylko przypomnę, że jak odchodził Lahm to przeważały tutaj głosy, że trzeba szukać zastępcy bo Kimmich nie jest godzien. Teraz nikt nie wyobraża sobie drużyny bez Jo.
18.02.2022 09:47
Generalnie to się od początku nie klei. Oczywiście, niewykluczone że Julek postradał zmysły i nagle zmienił diametralnie swoje nastawienie, ale wydaje się to mimo wszystko mało prawdopodobne.
Falk coraz częściej się myli w swoich donosach.
18.02.2022 09:20
O tym, że idą złe czasy to tutaj się pisze pewnie tak przynajmniej kilka lat. Jak to zaraz będzie armageddon. Tymczasem zdążyliśmy zdobyc LM, a obiektywne rankingi (oparte na wynikach) wskazują, że na przestrzeni ostatnich 10ciu lat jesteśmy w topie.
Ale Sarr, ale Costa! Ale Tusk! Brzmi zabawnie ale to to wyglada. Co z tego, że dla większości europejskiego topu wpadki typu Sarr i ich kosztowność wyglada niewinnie przy wielomilionowych wtopach. Ale Sarr…i jesteśmy w tyłku. Koniec kropka.
Zadowolę jednak niektórych. Prędzej czy później Wasze wizje się sprawdzą. Tak to już działa, że każdego dotknie kiedyś jakiś kryzys. Mija już kilka ładnych lat od tego jak to już zaraz mielibyśmy być w kryzysie. Minie może kilka
(Naście) kolejnych i będziecie mogli w końcu triumfować:)
18.02.2022 07:01
Zapomniałeś jeszcze @tapczan o kilku innych zasadach. Błąd Bayernu to wielbłąd, wielbłąd innych to tylko niewinne potknięcie ;D
17.02.2022 18:52
Pewnie Hummels tez by zagrał po boku z dobrym skutkiem i był w stanie grać w tak wysoko ustawionej linii obrony :) A Alaba…Jakbyśmy tyle mu zapłacili ile chciał to by zaraz było oburzenie.
Edytowano : 2022-02-17 18:28:50
Z niecierpliwością czekam na te pokrętne tłumaczenia jak Upa wyjdzie z kryzysu w podobnym stylu co Sane ;D
17.02.2022 18:27
Fantastyczne wieści. Pool walczy o Mbappe. Zaraz dołączy do tej walki Wieczysta Kraków, pewnie z takim samym skutkiem.
Liverpool to musi się mocno doić bo poprzez swoje fenomenalne zarządzanie, w przyszłym roku mogą stracić swoich najlepszych zawodnikow. Nie jakiś przeciętnych w skali europejskiej obrońców tylko ścisły top. Według zasad niektórych tutaj, powinni ich sprzedać w zeszłe lato :)
17.02.2022 18:17
Tutaj często przedstawia się obronę i wiarę w swoich pracowników jako coś złego co jest nieco absurdalne, czyż nie?
Bayern decydując się na takie wysokie koszta zatrudnienia Julka nie może z pewnością tak szybko postawić na nim krzyżyk. Działacze również mają tą przewage nad nami, że rozmawiają z trenerem i są w stanie określić jakie są szanse na poprawę.
Jakkolwiek by się ten sezon nie potoczył, ja z pewnością nie zwalanialbym Julka. Nie podoba mi się kilka rzeczy, które widzimy, ale trener w moim odczuciu powinien przepracować spokojnie minimum rok. Szczególnie taki trener, który w przeszłości udowodnił, że jest godzien zaufania.
17.02.2022 10:47
A gdzie on tutaj zwala na wszystko dookoła? Mówi o konkretnej sytuacji, gdzie sędzia przyznał jeszcze, że popełnił błąd. Zdenerwowanie zupełnie nie dziwi, bo mogło to ustawić dwumecz.
17.02.2022 08:43
Co nie zmienia faktu, że sędzia dał ciała gwiżdżąc w tym momencie.
17.02.2022 08:25
@nyy32 myślę jednak, że w świat w którym dobrze są oceniani tacy zawodnicy jak Musiala, Sabitzer, Upamecano, czy Tolisso to nie jest świat fantastyki. Potencjał tu jest i głównym problemem jest to, że nie zostaje wykorzystany. Wyobraźmy sobie, że ściągamy latem pięciu kolejnych Sabitzerow (czyli pilkarzy z renomą) i pokazują to samo co obecnie Austriak. Dalej byśmy mówili, że nie ma ławki czy szukamy problemu gdzie indziej?
Z Nagelsmannem to się jeszcze okaże. Jak dla mnie to póki co pobożne życzenia grupy, która wrecz chciałaby, żeby właśnie tak to się zakończyło. Nieważne czy to dobre dla kluby, ważne że byłaby afera, wiec by wyszło na „ich”.
Czy to rezerwa marzeń? Nie. Wciaz jednak potencjalnie bardzo dobra ławka, a tutaj czyta się komentarze jakby siedzieli na niej sami nieudacznicy.
Edytowano : 2022-02-17 07:56:07
Ps Jesli faktycznie Julkowi „otwierałaby się” oczy to naprawdę miałbym poważne wątpliwości co so jego inteligencji. A mam o nim dobre zdanie, wiec szczerze wątpię w prawdziwość tych doniesień. To się jednak sprzedaje/klika, wiec wszyscy zadowoleni. A w szczególności pismaki strzelający na oślep.
17.02.2022 07:53
@FanGraczyBayern czyli faworytów do zwycięstwa w LM zmieniamy praktycznie co mecz, tak?
Ja to widzę inaczej i nie kieruje się głównie formą na przestrzeni ostatniego meczu, czy dwóch.
@nyy32 Upamecano, Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Sabitzer ro teoretycznie źli rezerwowi? Przecież to zawodnicy, których z pocałowaniem ręki wzięto by do topowych zespołów. Niektórzy są z różnych względów bez formy, ale to jest akurat kamyczek do ogródka głównie Julka. Szukanie bez wszytskim winy Brazzzo wyglada komicznie.
17.02.2022 07:18
Każdy może mieć swoje zdanie, ale coś mnie się wydaje, że Owen za bardzo kieruje się suchymi wynikami.
Liverpool wcale nie wyglada mocarnie. Męczył ostatnio z Burnley, dzisiaj tez te zwycięstwo wcale nie było takie przekonywujace jakby wskazywał sam wynik. Maja swoje problemy.
City faktycznie wyglada poziom wyżej, ale to jeszcze może się zmienić.
17.02.2022 00:41
Spodziewałem się trudnego spotkania pamiętając naszą ostatnią wizytę w Sazburgu gdzie dopisało nam szczęście. Teraz Teoche mino wszystko tego farta zabrakło i były spore męczarnie.
W defensywie nie było zle. Francuzi na plus. Zresztą w przodzie tez wyróżniłbym chyba tylko Comana, bo reszta trochę bezbarwnie.
Wynik całkiem ok, ale gra do poprawy. Wciaz jesteśmy w grze ale jak Julek szybko nie ogarnie drużyny to może być problem.
16.02.2022 22:55
Dziwacznie jednowymiarowa narracja panuje tutaj.
Rzeczą absolutnie naturalną jest to, że trener chce mieć możliwie jak najsilniejszy skład. Niejednokrotnie jest to przyczyna mocniejszych wymian zdan pomiędzy górą, która musi planować kadrę długoterminowo, a szkoleniowcem, który najczęściej patrzy krotkoterminowo. Tak jest na całym świecie, nie tylko w Bayernie. Tutaj panuje absurdalne wrecz mania zwalania wszystkiego co złe na Hasana (i Uliego) i szukania dziury w całym. Bo przecież mozna powiedzieć wtedy triumfalnie „a nie mówiłem”.
Poważni ludzie jednak potrafią iść na kompromisy i starać się zrozumieć otaczającą rzeczywistość. Dlatego wierzę, że Julek wie w jakie srodowisko wszedł i będzie w stanie kontynuować swoją pracę, a nie obrażać się i rzucac zabawkami.
Edytowano : 2022-02-16 20:27:14
Pismaki doskonale wiedza, że teraz tego typu tematy trafiają na podatny grunt i będą rzucac gownem. Wiadomo przecież, że nawet jak Julek wyjdzie i powie, że to bzdury to i tak mało kto uwierzy.
16.02.2022 20:18
Czy lepiej to pokażą kolejne lata. To nie jest fakt.
A jeśli Kahn nie potrzebuje rad swojego bardziej doświadczonego kolegi to niech śmiało działa. Oby z pożytkiem dla klubu, ale to się dopiero okaze.
Edytowano : 2022-02-16 12:37:02
Uli ma klub w sercu i wcale mnie nie dziwi, że chce dalej aktywnie działać. Robota zarządu, aby trzeźwo podejść do tych rad/wpływów.
16.02.2022 12:35
Oczywiście @Lampo, że póki co wskazuje na to, że Upa nie jest mentalnie gotowy. Na jego korzyść może jednak świadczyć fakt, że jest młodszy od Sule, który zreszta u nas już siedzi trochę.
Nie jest absolutnie winą Francuza za ile przyszedł. Jakby nie patrzeć w tym wieku rzadko który stoper jest liderem grającym bezbłędnie. Ja zawsze lubię przytaczać tutaj przykład jednego z najlepszych ino stoperów, których widziałem, Rio Ferdinanda, który również za młodu przechodził ciężki okres i był obiektem kpin i musiał minąć kilka lat, aby grał na poziomie swojego talentu.
16.02.2022 11:43
Nie rozumiem za bardzo co nam chce przekazać Lothar. Że piłkarz nie może mieć słabszych kilku miesięcy, szczególnie po transferze do nowego zespołu? To takie niespotykane? I co zatem proponuje zrobić z takimi delikwentami bo za bardzo tego nie zdradził. Sprzedać? Odesłać na ławkę?
16.02.2022 10:56
Ale co z tego że może tam grać? Lucas na lewej obronie prezentuje bardzo podobny poziom jak na środku i trudno zaprzeczyć, że jest to jego wielką zaletą (zwiększa jego wartosc na rynku).
13.02.2022 20:16
@DonJupp4ever bo niektórzy wolą forsować swoje tezy i potem przyznawać sobie racje. Po prostu. Nie ma znaczenia, że Bayern gra ryzykownie i często zostawia się obrońców w grze jeden na jeden. Szczególnie jeśli gramy takim wariantem jak wczoraj gdzie w ogole nie było asekuracji z drugiej linki. W takim systemie wcześniej czy później każda defensywa będzie wyglądała jak zgraja amatorów. Jest ryzyko, jest zabawa.
Nie rozumiem porównań Lucasa z Alaba. Wystarczy wspomnieć tutaj artykuł na stronie i porównać liczby Austraiaka z Lucasem. Przecież pisanie, że to poziom jaki prezentuje Lucasa to co najmniej kpina ze zdrowego rozsądku.
Edytowano : 2022-02-13 20:12:51
W skrócie: Lucas średnio prawie 2 x więcej odbioru na mecz, czy ponad 2 x(!) wyższa skuteczność w pojedynkach 1 na 1. Wyższa skuteczność pressow. Generalnie czego by się jie czepił to Francuz wypada lepiej, ale tutaj i tak hoven próbuje naciągać rzeczywistość, żeby wyszło na jego.
13.02.2022 20:05
Już kiedyś o tym pisałem, ale widać, że Julek nie wyciąga póki co daleko idących wniosków.
Tutaj nie chodzi o samą formację, ale o system gry. Bo ten sam problem występuje grając trójką z tylu - gramy zbyt ofensywnie, a w środku pola jest dziura i trudno o to winić samych zawodników, którzy przecież czuja się lepiej w grze do przodu. Można się łudzić, że inne nazwiska w obronie zagrałyby lepiej, ale na dłuższa każdy obrońca będzie mieć problem jak rywal ma tyle miejsca aby się rozpędzić i grać 1 na 1.
Dziwne są te porażki i zgadzam się z którymś z poprzedników, że następują w dziwnych momentach.
12.02.2022 17:52
Tutaj jak zawsze wywala się zawodnika po kilku danych miesiącach. Standard. W zeszłym roku wyrzucano tak Sane, teraz Sabitzera, czekam co bedzie w kolejnym :)
Niestety, ale jest mało zawodników, którzy potrafią pokazywać pełnie swych umiejętności grając niewiele. Zdecydowana większość potrzebuje właśnie regularnej gry. Bardzo możliwe,, że jak Austriak dostanie kilka meczów z rzędu na swojej pozycji to pokaże jak wartościowym jest zawodnikiem. Oczywiście niewykluczone, że Marcel mentalnie nie jest gotowy na grę w takim klubie, ale na takie oceny zdecydowanie za wczesnie.
11.02.2022 09:20
@FanGraczyBayern różowe okulary powiadasz? To Twoje już chyba dawno na tyle zczerniały, że trudno dostrzec rzeczywistość :)
Wcześniej wymienieni rezerwowi (zapomniałem o Musiali) jakby byli dostępni to z miejsca mieliby oferty z topowych zespołów. I to w większości nie po to, aby grzać ławę. Posiadanie takich zawodników do rotacji to komfort o jakim marzą wszyscy trenerzy na świecie. Ja wiem, że to nie pasuje do waszej narracji, ale pogadalibysxie z kimkolwiek, kto na Bayern patrzy z boku, to wypowie się z uznaniem k takich rezerwach.
Wiem @Edmund nie większości nie komentuje, ale czasem ta ilość absurdalnych żali aż prosi się o jakaś reakcje.
11.02.2022 09:04
Wciaz twierdzę, że większe pole do manewru to maja tylko w klubach szejków. Można cały czas się oglądać na nich i zazdrościć, biorąc pod uwagę wszystkie minusy jakie niesie za sobą dostanie się pod skrzydła szejków/jankesow (dopytajcie sie kibiców w Anglii, którzy prostestowali w tamtym roku co jest w tym złego). Można. Można także spojrzeć na resztę i zobaczyć, że jest niewiele miejsc na świecie gdzie można liczyć na porównywalne warunki. To są fakty, nie opinia.
Edytowano : 2022-02-10 22:51:26
Ja nie twierdze, że to idealne warunki. Każdy trener chce mieć najlepsze warunki do pracy na tu i teraz. Jeden jednak rzuci zabawkami jak się nie spełni jego wymagań, a inny zagryzie zeby i będzie szukać kompromisów.
10.02.2022 22:47
Faktycznie. Szereg klubów ma lepszych rezerwowych niż Sabitzer, Coman/Gnabry, Suele/Upamecano czy Tolisso. Skandaliczne warunki do pracy.
Tyle fantastyka. A realia są takie, że tylko w klubach szejków można liczyć na porównywalną jakość na ławce. 99.9% trenerów na świecie można pomarzyć o jakosci jakaś dysponuje Julek.
Edytowano : 2022-02-10 22:23:04
*porownywalną bądź lepszą
10.02.2022 22:22
Ano :) Tutaj tez wtedy nie brakowało opinii jak to Hiszpan niszczy rzekomo klub…i jak to szambo zaraz po jego odejściu wybije ;)
08.02.2022 13:14
Wielkie mi rzeczy. Byli tez tacy, którzy nie potrafili się dogadać z Guardiolą i głośno mówili jak to nie da się z nim współpracować.
W zespole często znajdą się tacy, którzy z różnych względów czuja się niedoceniani. Wychodzenie z założenia, że to to tylko wina zarządzających jest oczywiście tutaj modna, ale niekoniecznie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywistością.
Ja jak zawsze stoję po stronie Bayernu, a żółtek…niech idzie do zoltkow :) Za moich czasów taki zawodnik byłby równiny z ziemią, a teraz mamy dziwne czasy tutaj, że niektórzy upatrują w tym pretekstu do uderzenia w klub :)
08.02.2022 12:40
Nie sądzę, aby ktoś na poważnie myślał, że taki klub jak Barca upadnie. Oni sięgnęli dna i będą najpewniej w kolejnych latach się odbudowywać. Bardzo możliwe, że będą w stanie momentami zaskoczyć na rynku, bo dla wielu piłkarzy są wciaz miejscem docelowym, ale przewiduję, że to będą pojedyncze strzały, a nie reguła. Póki co…
08.02.2022 07:59
@FCBkibic moze, ale…
Takie traktowanie zawodników sprawi, że dla części piłkarzy (i ich agentów) Bayern przestanie być atrakcyjnym kierunkiem.
Nie wspominajac już o tym, że takim postępowaniem klub sam sobie szkodzi nie korzystając z usług wartościowego zawodnika, który jest na liście płac.
Ps Nie wiem natomiast, czy takie postępowanie jak przyspawanie zawodnika do ławki, jest legalne.
08.02.2022 06:32
Proste pytanie @Reeken89 , a ty kolejny raz zamiast konkretów idziesz w kierunku rozmycia dyskusji.
Nie żeby mnie to dziwiło, ale i tak łudziłam się, że przynajmniej tym razem jakaś ciekawa dyskusja się wywiąże i nie będzie kręcenia się w kółko.
Edytowano : 2022-02-07 22:54:37
Jeszcze nadmienię odnośnie Suele. To wyglada tak jakby chłop potrzebował głaskania. O ile w przypadku gwiazdy europejskich boisk, takie oczkekiwania jeszcze moglbym w stanie zrozumieć (co i tak by mnie irytowało), o tyle w przypadku takiego wyrobnika (w skali europejskiej) jest to trochę zabawne.
Tak, Niklas wyglada w tym sezonie dobrze. Pamietajmy jednak, że jest już w klubie kilka lat, w których był dwukrotnie poważnie kontuzjowany.
Ja nie widzę w nim większego potencjału niż w Upa czy Lucasie i nie dziwi mnie, że góra myśli podobnie.
07.02.2022 22:50
@Reeken89 doradz zatem największym klubom na świecie, które to tracą co roku klasowych zawodników, nierzadko wartych nawet kilka razy tyle co Suele, co zrobić, aby nie doprowadzać do takich sytuacji.
Bo łatwo karmić wszystkich pustymi frazesami, a trudniej o konkrety. Pytam wiec po raz kolejny konkretnie - klasowy zawodnik nie chce podpisać kontraktu, ani nie chce odchodzić. Co ma zrobić klub?
07.02.2022 20:32
@AdiFantasti ja nie wiem czy chciał. Ja się pytam, co ma klub zrobić jeśli zawodnik nie chce podpisać nowej umowy, ale również nie chce odejść? I to taki zawodnik, który daje mniejszą bądź większą jakość.
Piłkarz niemal zawsze stoi na wygranej pozycji.
07.02.2022 18:28
Ja tutaj już przynajmniej kilkukrotnie pytałem się, co klub ma zrobić w sytuacji kiedy zawodnikowi zostaje rok, czy nawet 2 do końca końca kontraktu i nie chce odejść. „Sprzedać go!” - mówią niektórzy, tak jakby zapominali, że bez zgody zawodnika nie ma mowy o żadnej transakcji. I ani razu nie otrzymałem odpowiedzi :)
07.02.2022 18:11
@Mistrz358 to jest problem tutejszych wszechwiedzacych. Wiedza jak było, jak jest i jak będzie. Nikt i absolutnie nic nie jest w stanie zmienić ich zdania. Oni wyrok już wydali :) Nawet nie próbuj zmienić ich postrzegania rzeczywstosci bo to misja skazana na klęskę ;)
07.02.2022 17:44
Mega zaskoczenie :O
Byłbym jeszcze w stanie zrozumieć wyjazd do Anglii, ale w tym przypadku trudno znaleźć tutaj racjonalne przesłanki ku takiej zmianie barw. Niklas nigdy nie należał donzawodnikow, których jakoś szczególnie bym cenił i lubiał, wiec jakoś szczególnie nie będzie mi go brakowało. Co więcej, taka postawa oznacza, że z miejsca awansuje w klasyfikacji na najmniej lubianego piłkarza ;)
07.02.2022 16:51
Chłop od dawna chciał grać w Anglii i nie przedłużając kontraktu znacznie zwiększył swoje szanse na trafienie do dobrego zespołu. No i oczywiście na solidną podwyżkę :)
06.02.2022 17:05
@hoven twoje ciagle ujadanie w kierunku przede wszystkim jednej osoby z klubu doskonale wpisują się w książkową definicję hejtu. Każdą dyskusje na tym portalu chcesz sprowadzić do jednego. Nie da Die tego czytać. To wyglada jak dyskusja z fanatykami pisu, którzy krzyczą przy każdej okazji „to wina Tuska!”. Ile można odgrzewać tego samego kotleta?
Wracając jeszcze do gry w defensywie to stoperzy nie mają w tej formacji łatwego życia. Nagelsmann musi sobie z tego zdawać sprawę i jestem przekonany, ze nie będzie podejmował takiego ryzyka z topowymi drużynami. Taki Lucas, po swojej stronie miał do pomocy Comana, który - jak pokazują statystyki - był po Lewandowskim najwyżej ustawionym zawodnikiem w drużynie.
06.02.2022 11:33
W budowaniu kadry najważniejsze jest aby wszyscy szli w podobnym kierunku i mieli na uwadze nie tylko cel krótkoterminowy, ale i długoterminowy. Trener często myśli tylko o tym pierwszym.
Bayern wypracował swoj model latami i dopóki zdaje on egzamin, nie widzę potrzeby radykalnych zmian. Trenerzy w Bayernie dostają również tych zawodników, których chcą, ale muszą mieć świadomość, że nie działają w pojedynkę i ich wizja musi być zbieżna z wizją góry.
Jak coś działa i daje to rezultaty sportowe i finansowe to w czym problem?
Edytowano : 2022-02-06 11:15:18
I widzę, że hoven po raz n-ty chce sprowadzić rozmowę do jednego. Noz rukwa, ile można tolerować ten ciągły hejt?
06.02.2022 11:14
Gra defensywna do poprawy, ale w ofensywie…polot, łatwość stwarzania okazji. Momentami świetnie Sieńko oglądało. Brawo, ważne zwycięstwo.
05.02.2022 20:55
@FCBkibic wartościowy zawodnik niezależnie od długości kontraktu i tak mają kontrolę. Przecież klub siłą nie wypchnie takiego z klubu. Trudno wymagać również tego, aby robili sami sobie na złość wyrzucając takiego delikwenta do rezerw. Raz, że krótkoterminowo na tym klub straci, a może i długoterminowo (niektórzy zawodnicy mogą nie chcieć grać dla klubu, który tak traktuje wartościowych grajków).
02.02.2022 23:15
@sammyo7o7 ja również stawiam na to, że się dogadamy, ale po raz kolejny dziwi mnie niezmiernie jak to coraz więcej ludzi pisze o zawodnikach jak o zabawkach - nie podoba mi się, wyrzucić (sprzedać).
To może się nam podobać, bądź nie, ale jeśli zawodnik nie chce odejść to klub stoi na straconej pozycji. Jakiekolwiek karanie takiego zawodnika może jedynie zaszkodzić klubowi w dłuższej perspektywie i krótszej perspektywie.
02.02.2022 14:35
@FanGraczyBayern ale gdzie ja tu kogoś bronię? Zadałem proste pytanie, nie dorabiają zbędnej filozofii.
02.02.2022 14:11
@FanGraczyBayern ale wiesz, że nikt go do odejscia nie zmusi?
02.02.2022 13:42
Extra wiadomość :)
Zatrzymać taki talent w klubie gdzie teoretycznie trudno jest o występy to niełatwa sztuka. Brawo.
31.01.2022 17:25
@makaay sporo znaków, ale mało treści.
Jak dla mnie nie ma najmniejszego znaczenia ilość czy wysokość transferów, ale ich jakość. A dokładniej - jak wpływają na wynik sportowy klubu. Wobec tego jak wyglada teraz Juventus, po prostu śmieszne, wrecz absurdalnie wyglądają te pochwały w ich kierunku.
Tak. Mamy wpadki. Podobnie jak Juventus, czy wspomniany Liverpool(proponuje spojrzeć chociażby na ostatnie zimowe okienko i zakupy czy wypożyczenia obrońców, których już w klubie zresztą nie ma). Tylko, że tutaj o tych wpadkach nikt nie chce pamiętać, a jednocześnie wyolbrzymia do wielkich rozmiarów wtopy typu Sarr, który nawiasem wcale nie był wtopą bardzo kosztowną. „Ale Sarr”, to brzmi już tak groteskowo jak słynna „wina Tuska”.
A to że na plaga kontuzji niewiele klubów jest przygotowanych dobrze pokazuje przykład właśnie Liverpoolu, ktory musiał latać braki na środku obrony długimi tygodniami…wystawiając pomocników.
Bayern rzadko kiedy miał kadrę składająca się z 25ciu graczy światowej klasy. Może taki a nie inny plan na budowę kadry również przyczynił się do sukcesów Bawarczyków na przestrzeni lat (zgrana jedenastka).
Edytowano : 2022-01-31 12:14:47
Nieważne, że Davies, nieważne że Musiala, nieważne ze Sane. Ważne ze Sarr. A szczerze - jeśli na jednego Daviesa przypadłby jeden Sarr, to biorę w ciemno taką skuteczność.
31.01.2022 12:12
Jeśli nawet wierzyć, że to prawda to wciaz to ułamek wszystkich zawodników o jakich walczymy na rynku. A przestawiasz to tak jakby to była regularna praktyka.
31.01.2022 10:30
Jeśli nawet wierzyć prasowym doniesieniom, to jakie znaczenia ma sam termin, jak to nie był czynnik decydujący?
Problemem jest to, że w ogole się staramy czy co?
31.01.2022 10:01
@ZielonyPomidor ” woli walczyć o zawodników którzy już są po słowie z innym klubem”
O jakich zawodnikach mowa?
31.01.2022 09:58
Dokładnie @tapczan.
Przecież byli tu tacy co jarali się nawet transferami Barcy i twierdzili jak to powinnismy iść ich śladem. Kabaret.
30.01.2022 17:01
No super to Juve. Działają szybko. A że wyników nie ma? A że sportowo sie nie bronią? Nie ma to znaczenia.
Najważniejsze, że szybko reagują ;D Tak szybo ze ostatnio po LM sięgnęli ponad 25 lat temu. Wyrobią się przed 30stką? xD
Edytowano : 2022-01-30 16:27:23
Condo ławki Bayernu, to jak nie ma plagi kontuzji to siedzą tam tacy zawodnicy jak np Upamecano/Lucas/Suele, Tolisso, Gnabry/Coman i Musiala i Sabitzer. Faktycznie, nie ma ławki.
30.01.2022 16:24
@ZielonyPomidor a co było złego w transferach Daviesa, Sane, Upamecano, Sabitzera czy Musiali?
Kolejny który musi w każdym komentarzu sprowadzać dyskusje na te same tory? :/
Edytowano : 2022-01-29 23:39:07
Zresztą, ciekawy jest casus Chelsea. Tutaj niejednokrotnie padał przykład tego klubu w kontekście zespołów, z których rzekomo trzeba brać przykład.
Tymczasem dwóch stoperów odchodzi. Dwóch wartych lekko licząc ok 80 mln. Do tego chyba Azpiculeta.
Co więcej, wydali olbrzymie pokłady pieniędzy na zawodników, którzy by tutaj byli określani - przez tych co wcześniej stawiali ich za wzór - jako transferowe flopy.
Ciekawe:)
29.01.2022 23:34
@ZielonyPomidor a co było złego w transferach Daviesa, Sane, Upamecano, Sabitzera czy Musiali?
Edytowano : 2022-01-29 23:33:19
Nie tutaj…
29.01.2022 23:32
Dużo, ale zawodnicy odchodzący za darmo właśnie po to w większości opuszczają dotychczasowe kluby - chcą zarobić więcej. Nie powiedziałbym, że jest to pensja, która sprawia, że powinnismy szukać gdzieś indziej. Dużo, ale nie jakoś absurdalnie wiele.
Duńczyk jest wart wg Tm jakieś 35 kk euro.
29.01.2022 20:59
Zaskakująca liczba.
Wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat pokazuje jak duży skok zrobiliśmy. Jak dużo zostało zrobione.
Brawo.
28.01.2022 04:24
Petycja w internecie… ;D
I tonaż takim wynikiem co pewnie przeciętny youtuber w Polsce by zebrał więcej podpisów na jakaś absurdalną idee ;D
No ale petycja…. ;D Sorry, parsknąłem śmiechem. No offence!
Edytowano : 2022-01-26 21:05:54
Ja już dawno zaobserwowałem, ze tutaj nie ma szans na sensowną dyskusje. Bo aby do niej doszło, strony muszą być otwarte na dialog. A że są tu tacy, którzy uważają, że wiedza wszystko co jak było, kto co, z kim i dlaczego, i absolutnie nie dopuszczają do świadomości, ze może byc inaczej…
Edytowano : 2022-01-26 21:07:38
I ta skłonność do tego nachalnego sprowadzenie niemal każdego temat do jednego. PowiedZiec, że to niezdrowe, to mało.
26.01.2022 21:02
Pytam po raz kolejny - jeśli amatorzy dopuszczają do tego, żeby zawodnicy warci miliony odchodzili za darmo to oznacza, że amatorzy rządzą dzisiejsza piłka? Przecież odszedł Donnaruma za free, odszedł Wijnaldum, odszedł Pogba i w lecie ponownie odejdzie. Odejdzie również zapewne przynajmniej dwóch obrońców tak wychwalanej Chelsea. Liverpool ma spory problem z przedłużeniem umów swoich gwiazd.
Wszędzie są amatorzy, czy może…to bardziej skomplikowane niż próbują nam wciskać tutejsi wszechwiedzący?
26.01.2022 19:35
No tak.
Przecież już mieliśmy zazdrościć tej Barcelonie letniego okienka. Zrobili przecież według niektórych tutaj złoty interes.
Hehe
26.01.2022 11:51
„ To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.”
O, @hoven w końcu opisał swoją postawę. Lepiej późni nic wcale, choć ja już opisywałem te jego parszywe skłonności już dawno.
26.01.2022 08:55
I dobrze. Najważniejsze żeby wszyscy szli w tym samym kierunku :)
21.01.2022 13:13
@FanGraczyBayern teza co najmniej kontrowersyjna. Równie dobrze można by postawić tezę jakoby kosmici istnieli.
Twojej tezy tutaj nie ma możliwości zweryfikowania. Możemy natomiast spróbować podchodzić racjonalnie i spróbować oszacować prawdopodobieństwo takiego scenariusza. Wydaje się mocno wątpliwe, aby kolejni ludzie nie dostrzegali rzekomego braku kompetencji i działania na szkodę klubu - jak niektórzy twierdzą.
Racjonalnym wydaje się założenie, ze po wcześniejszym awansie, oraz po nowym kontrakcie, że Hasan po prostu działa zgodnie z polityką klubu.
Podstawowe pytanie. Czy w ogole dopuszczasz do świadomości, że może być inaczej niż twierdzisz?
19.01.2022 14:29
I kolejny dowód na to, że w klubie ceni się jego prace. Czyli chłop wykonuje postawione przed nim zadania.
19.01.2022 10:32
Wiesc niesie, ze chłopak podpisze kontrakt do 2024. Także ten tego…
17.01.2022 17:26
Właśnie @tapczan, po co w ogole o tym wspominasz? ;D xD
Zaniedbanie i…koniec ;D
Edytowano : 2022-01-17 13:54:13
Nagelsmann daje mu minuty, żeby pokazać, że ma wobec niego poważne plany. Chłopak najwyraźniej liczy na minuty w seniorskiej piłce. Przypomina się trochę casus Pogby w United, kiedy młodzik dostawał minuty w ogonach od Fergusona, który chciał tym samym pokazać, że na niego liczy. Francuz i tak kontraktu nie podpisał, odszedł za darmo…
17.01.2022 13:51
Dokładnie @tapczan.
U nas tez można mówić o świetnych perełkach takich jak Davies czy Musiala.
Fakt jednak faktem, że BVB ma znacznie lepszy argument przy nakłanianiu wonderkidow do przejścia do nich - gwarantują grę.
Przecież Sancho, Haaland, czy Bellingham to nie były jakieś nolnejmy, których świat nie znał. Dla większości, którą śledziła bardziej uważnie piłkę na świecie, były to mega talenty.
14.01.2022 15:15
Jeśli mamy się trzymać faktów, a nie plotek i odrealnionych bajek.
1) Proszę o oficjalne stanowisko Karła, że był za Flickiem/Klose i przeciwko Uliemu
2) Skąd przekonanie, ze Klose miał racje i jego podejście dałoby sukces na jaki klub liczy? To człowiek jak wieku innych - może mieć swoje zdanie. Póki co nic wielkiego nie osiągnął po karierze piłkarskiej (w przeciwieństwie np do Uliego), aby stawiać go w roli autorytetu.
Ludzie są rozni i potrafią do sukcesu dochodzić różnymi drogami. Nie rozumiem skąd przekonanie, że droga np Klose to obiektywnie najlepsza droga i żadnej innej nie ma. Tzn wiem z czego wynika to przekonanie, ale szkoda strzępić ryja.
12.01.2022 10:14
Ja już na sylwestra przyznałem hovenowi racje we wszystkim.
Aby z kimś dyskutować to druga strona musi posiąść takową chęć. W tym przypadku chęci i umiejętności brak. Ten typ jedynie co potrafi to wykładać swoją jedyną prawde objawioną i dopóki nie przyznasz mu racji to będzie prawił w kółko te same kocopoly.
Dlatego ma typ racje i …koniec kropka.
A ja jestem fanatykiem. Fanatykiem byłem rzekomo Kovaca, teraz Uliego czy Brazzo. Może w końcu typ zrozumie na jakiej stronie wypowiada…
11.01.2022 15:45
No tak.
Gdyby nie Uli to Bayern już miałby na swoim koncie 15 triumfów w LM. Fakt.
Do czego posuną się jeszcze hejterzy Uliego? Kolejne granice zostają przekraczane. Wstyd. Tylko dlatego uderzacie w jednego a największych ludzi w historii klubu, bo klub nie chce działać według jedynej wyznawanej przez was prawdy. Paradoksalnie, trąci sekciarstwem. Ba, foliarstwem. Kto kolejny na liście do zdyskredytowania ? Kahn? Gdzie granica?
11.01.2022 13:53
Jedna z największych postaci w historii klubu.
100 Uli!
05.01.2022 05:26
Nie będę rozmawiał tutaj o twoim zdaniu na mój temat, a w szecagolnosci szkoda mi czasu na odnoszenie się do tych wycieczek personalnych. Lata mi to koło pióra i nie będę się tłumaczył z tego, że nie jestem wielbłądem.
„ Śmiesz wypominać moje pomyłki, a sam nie wspomnisz zapewne o swoich. Zresztą co się dziwić, tak naprawdę jedyne posty jakie prezentujesz to ataki na inną opinię niż Twoja”
Najlepszy przykład. Rozmowa o niczym. Próba rozmycia dyskusji i skierowania na personalne tory.
To ze czegoś nie widziałeś nie oznacza, że to nie istnieje. I może cię to boleć, ale nie masz prawa mi mówić kiedy mogę się wypowiadac. Jedna podpowiedz - z neutralnymi komentarzami mało kto, a w zasadzie nikt, nie dyskutuje. Jak nie rozumiesz to…trudno.
@AdiFantasti Nie sadze aby ktokolwiek tutaj, kto ma pojęcie o dorosłym życiu, zakładał że klub czy jakiekolwiek jego członek, jest kryształowy. Nie wiem skąd ten wniosek ale jest całkowicie błędny. Wprost przeciwnie, tyle tylko, że są tutaj grupy wyolbrzymiające każdy, nawet najmniejszy błąd, a u reszty jednocześnie umniejszając. I jeśli stoisz w opozycji do tej grupy i nie podkreślisz w każdej wypowiedz po 26 razy, że faktycznie błędy są popełniane (jak to w życiu - każdy je popełnia) to nagle jesteś przez nich pozycjonowany niemalże jako sekciarz ;D Brzmi to śmiesznie tym bardziej, że jesteśmy na portalu kibiców, którzy przecież z założenia powinni wspierać klub, patrzeć bardziej przychylnym okiem na jego działania, a tutaj niektórzy chcą z tego robić wrecz zarzut. Pomieszanie z poplątaniem :)
05.01.2022 05:23
No widzisz jak kolejny raz się mylisz. Bo ja tutaj właśnie mówię częstokroć o tym, że my wszyscy (w tym i ja) tutaj mało mamy wiedzy, aby formułować skrajne opinie. Rozumiesz?
Odnośnie braku szacunku to akurat nie miałem na myśli ciebie.
„ Jak będę kiedyś zakładał własną działalność gospodarczą, to przypomnę o tym sobie i zatrudnię wszystkich których lubię i znam nawet jeżeli nie znają się na tym co będą robić. Jakieś błędy? Trudno, ważne że się lubimy ;)”
Po pierwsze - załóż. Czegoś się nauczysz.
Po drugie - tak właśnie wyglądają rozmowy z tobą. Napisałem, że to nie tylko wyniki powinny decydować o pracy, a ty wyciągasz jakże błyskotliwe wnioski, że chodzi o zatrudnienie tych, których się lubi, nawet jeśli się nie znają na robocie. Przecież to poziom piaskownicy.
04.01.2022 20:40
Gdzie tu obiektywizm jak się mówi coś na temat „ewidentnym działaniu na szkodę klubu”? Pojmuje to w końcu człowieku, że to nie jest obiektywny fakt, a teoje zdanie. Nie jesteś pępkiem świata. Ogarnij to w końcu.
A faktem jest to, że da tutaj ludzie, którzy prędzej wypomną jeden grzech Uliego niż setki jego zasług. Fakt. I tylko dlatego bo kiedyś sobie umyślili, ze jak klub nie działa tak jak oni chcą to znaczy, że działa złe.
Wyniki nigdy nie były, nie są i nie powinny być jedynym kryterium w ocenie pracy na jakimkolwiek stanowisku. Podstawowym, ale nie jedynym.
Edytowano : 2022-01-04 20:16:13
I pora w końcu przyjąć do świadomości kolejny fakt. Klub się nie pożegnał z Hansim. To Flick (niestety) pożegnał się z klubem.
04.01.2022 20:14
To jest po prostu żenujące jak niektórzy prędzej wypomną błąd Uliego, który nie miał przecież wpływu na dobro klub (a chyba dla niego się tu spotykamy, a nie żeby gadać o prywatnych błędach?), niż jego wielkie zasługi w budowie tego klubu. Śmiem twierdzić, ze gdyby nie Uli to pewnie większości z nas by tu nie było.
Ale lepiej jechać po nim, bo klub nie działa tak jak niektórzy sobie wymarzyli. Bo to przecież jedyna słuszna droga, a jak nie to „ewidentne działanie na szkodę klubu”. Ręce opadają.
Parszywe czasy nastały. Chciałbym i mocno w to wierze, że Uli będzie miał godnych następców, ale jeśli nie to jeszcze wnukom będziecie opowiadali jaką wspaniałą robotę ten facet zrobił dla klubu.
Edytowano : 2022-01-04 19:52:51
Parszywy jest ten brak szacunku dla jednej z największej osobistości w historii klubu. Żenada.
04.01.2022 19:51
Ta tendencja @Reeken89 do przypieprzania się do Bayernu, do szukania takich scenariuszy w których tylko można by obciążyć o byle gowno klub, była od dawna śmieszna, ale to zaczyna być już irytujące.
04.01.2022 15:48
Ten Rangnick to tez wuefista? Na jego United w kolejnym meczu nie da się patrzeć…
03.01.2022 20:25
Cena nawet zaskakująco duża znając problemy Francuza. Nie za bardzo wierzyłem, że uda się go spieniężyć. Dobrze że dorobiono cześć strat i może coś ten przypadek nauczy zarzad.
03.01.2022 16:02
@AdiFantasti ale przecież piszę, ze nikt tutaj na 100% nie wie. Można jedynie przypuszczać. A mnie się wydaje nieprawdopodobne, żeby facet dostał awans za działania, które nie są zbieżne z wolą zarządu. Ot, prawdopodobieństwo i racjonalne podejście. Zawsze można prawic o braku konsekwencji i doszukiwać się trzeciego i czwartego dna. Zawsze, czemu nie.
Ja już ty się naczytałem wielokrotnie przed przejście Kahna, jak to Oli zrobi porządek. Nadzieje tez niektórzy upatrywali w Hainerze. No i co się zmieniło? Nic. Ludzie i tak chcą wierzyć w jedyną słuszną prawdę.
02.01.2022 12:56
No widzisz @AdiFantasti. Wychodzisz z założenia, że to brak konsekewncji, a nie przyjdzie Co na myśl, że te medialne doniesienia o nieudolności/błędach w działaniach Brazzo nie były prawdziwe? Albo po prostu owe działania były zgodne z polityką klubu?
To po prostu wydaje się mało prawdopodobne, mało racjonalne, żeby ktoś dostawał awans w sytuacji kiedy nie wypełnia woli zarządu. Bardziej prawdopodobne jest, że po prostu działa w ramach wyznaczonej polityki. Czy tak jest na pewno? Ja nie wiem, Ty tez nie ale wciaz bardziej prawdopodobne jest jednak to, że w Bayernie nie ma szaleńców za sterami, którzy sraja we własne gniazdo.
02.01.2022 12:33
No właśnie @AdiFantasti . Dyrektora można poświecić, ale chyba trudno to zrobić jak wypełnia powierzone mu zadania. Prawda ? :)
02.01.2022 12:14
@Reeken89 a pamiętasz transfery Sammera, czy już zapomniałeś?
@nyy32 różnice zdan miedzy przełożonymi i pracownikami są często. Można rzucac zabawki i szukać nowego, ale i tak najczęściej trafia się na nowe problemy. Ja tez zmieniałem pracodawców i patrząc z perspektywy czasu, wcale niekoniecznie - jak się potem okazywało - na lepszych.
Możesz tworzyć coraz to nowe porównania, coraz to bardziej absurdalne. Albo po prostu trzymać się faktów - srodowisko jakie zarzad szykuje trenerom w Bayernie to marzenie dla każdego trenera. Nie mówię, że to srodowisko idealne dla każdego, ale trudno po prostu o lepsze. Stad Twoje porownanie jest w moim przekonaniu zupełnie oderwane od rzeczywistości panującej w Monachium.
Czy zespół się osłabił? Pewnie tak, ale w obliczu sytuacji na rynku (pandemia), można się było tego spodziewać. Zresztą, to naturalny proces dostrzegany przy budowie każdej drużyny. Nie można cały czas iść do przodu, czasem trzeba zrobić mały krok w tył. Najważniejsze jednak, aby szybko wrócić na odpowiednie tory. I mnie się wydaje, że Bayern zmierza w dobrym kierunku.
02.01.2022 11:42
@nyy32 nie, to zupełnie nieadekwatne porownanie. Flick, czy teraz Nagelsmann mają warunki o których marzy 99,9% szkoleniowców na świecie. To fakt, z którym nie polemizuje jakikolwiek obiektywny obserwator.
Hansi nie chciał zaakceptować różnicy zdan na gorze, ale czy to był faktycznie czynnik decydujący? Nie wiemy. Ja stawiam, że chcial podjąć się pracy w kadrze i sytuacja do tego ułożyła się dla niego znakomicie.
Tak tez czasami bywa. Albo się potrafisz dogadać z przełożonym i rozumiesz, że można mieć różne zdanie, albo szukasz sobie nowego pracodawcy, gdzie będzie po „Twojemu”. Koniec końców to decyzja nie szefa, a pracownika. I w tym przypadku tez tak było - zdecydował Hansi.
@FanGraczyBayern ty ciagle na jedno kopyto. Amator tu, amator tam. Wszędzie amatorzy, tylko fan wie najlepiej.
02.01.2022 11:18
Może to była faktycznie dziejowa szansa, ale to sam Flick zdecydował o jej zaprzepaszczeniu. Nikt inny.
Faktycznie to smutne, ale w życiu czasem tak bywa.
02.01.2022 10:50
@nyy32 ale ja to rozumiem i przyjmuje do wiadomości. Nie odpowiedziałeś jednak w żadnym stopniu na moje pytanie.
31.12.2021 14:22
Tak, mogą się mylić. A Ty możesz się mylić? Ty który ma znacznie mniej danych/możliwości do obiektywnej oceny jego pracy? Jakie jest większe prawdopodobieństwo - że mylą się jego bezpośredni przełożeni, którzy jako jedyni wiedzą z czego tak naprawdę można go rozliczać, czy anonim z polski, który laurki wystawia tylko na bazie doniesień medialnych?
Oczywiście. Jak to w życiu, nic nie jest pewne. Pytam się jednak o prawdopodobieństwo i racjonalizm.
31.12.2021 12:23
Nie będę @nyy32 dłużej polemizował bo to jak widać sensu nie ma.
„ Więcej niż potrzeba, by wyrzucić Salihamidzicia z hukiem.”
Jak widać trzeba. I to znacznie więcej bo Hasan dostał niedawno przecież nawet awans. A o tym decydują lidzie, którzy o futbolu obiektywnie wiedza znacznie więcej niż wszyscy razem wzięci użytkownicy dieroten.pl. Czy się to konus podoba czy nie. I koniec.
Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich.
31.12.2021 11:54
„ Aktualny dyrektor sportowy działa już wystarczająco długo, by jego pracę ocenić.”
Myśle podobnie. Jedynym obiektywnym kryterium są wyniki sportowe i tutaj ocena nie może być negatywna.
„ Muller nie ma zmiennika” - ma. Musialę.
„ zmiennik Lewandowskiego w topowej drużynie mógłby być 3., ale nie 2” - nie ma szans, aby lepszej jakosci napastnik chciał grać tak mało. Pytanie zatem podstawowe nest, czy Lewy pogodziłby się z ograniczeniem minut, bo mnie się nie wydaje.
„ Skład jest wąski, a poziom rezerwowych nie przystoi klubowi mającemu aspirację do walki o LM. Stan kadry jest nie tylko powodem do wstydu dla dyrektora sportowego, a przesłanką do jego natychmiastowego zwolnienia.”
Przecież to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Spytasz się jakiegokolwiek obiektywnego obserwatora i nikt, albo mało kto powie, że ta kadra jest słaba. Że ktoś powinien odpowiedzieć za budowę drużyny, która jest z roku na rok w gronie ścisłych faworytów. To niedorzeczne.
Strata na jakosci po wypadnięciu Kimmicha? A to dziwi, że widać stratę drużyny kiedy wypada jej mózg ? To normalne niemal w każdej drużynie. Zawsze strata lidera, mózgu drugiej linii jest odczuwalna.
Edytowano : 2021-12-31 11:31:58
„Stan kadry powodem do wstydu” - przeczytaj to raz jeszcze. Dziś. Jutro. Za miesiąc. Za 5 lat. Przecież to szczyt niedorzeczności i wcześniej czy później przyznasz mi racje.
31.12.2021 11:30
Milion różnych rzeczy? Aha. To ma sens.
Nie wiem w jaki procencie i się do tego przyznaje. Problem, że tutaj są tacy co przekonują, że wiedzą i snują kolejne teorie bazując tylko na swoich przypuszczeniach.
Flick tez chciał Dantasa i na niego nie stawiał. Być może chciał również Sarra i wiemy z jakim skutkiem.
I właśnie różne koncepcje trenerów na różnych zawodników sprawiają, że na dłuższą metę wydaje się, że rozsądniejszym jest budowanie składu nie bazując tylko na zdaniu trenera, a na ludziach, którzy zadbają o ciągłość. O realizowanie długoterminowej strategii. I dlatego działania dyrektora sportowego można ocenić w dłuższej perspektywie, a trenera w krótszej.
Jakby jednam na to nie patrzeć, kadra jaką dysponuje w tej chwili Nagelsmann z pewnością nie sprawia, że osoby, które odpowiadały za jej budowę, powinny się wstydzić. Wprost przeciwnie.
31.12.2021 10:56
Goetze w tym sezonie ligowym zdobył zawrotna ilość 0 bramek i popisał się 2 asystami. Nie ma absolutnie czego żałować.
I to ze Hansi rzekomo kogoś chciał ma tutaj drugorzędne znaczenie. To że się jest świetnym trenerem nie oznacza tego, że podejmuje się tylko i wyłącznie dobre decyzje transferowe. Najlepsi specjaliści w rym fachu mieli, maja i będą mieć na swoim koncie spektakularne wtopy.
Dlatego tez cenię to w Bayernie, że w Monachiun - wbrew temu co niektórzy twierdzą - nikt w pojedynke nie decyduje o ruchach transferowych. I wcale mnie nie zdziwi, jeśli w przypadku Goetze weto postawili ci co w przeszłości mieli już okazje z Nin współpracować.
31.12.2021 09:59
Nie chcemy go oddać tylko on najwyraźniej nie jest przekonany do tego, żeby kontynuować karierę w Monachium.
I widzę ciekawą tendencje. Suele, który jeszcze niedawno nie byl raczej dla nikogo tutaj kluczowym zawodnikiem, nagle nim się staje. I widzę już dlaczego - bo jak odejdzie, a na to się zapowiada, to będzie kolejny pretekst aby uderzyć w zarzad. ;D Prawda ?;)
30.12.2021 09:43
Tak jak kiedyś pisałem…
Superliga i Mundial co 2 lata maja ze sobą wiele wspólnego - motywacje z pewnością. Chodzi o maksymalne wyciśnięcie kasy.
Nie można pozwolić ani na jedno, ani na drugie. Jak powiesz A, to trudno będzie wytłumaczyć reszcie czemu nie powiedzieć B.
28.12.2021 10:59
To że Flick uciekł to fakt, a nie teoria. I jeśli trzymamy się tylko tego faktu to można mówić o analogii do siwego bajeranta. Na tym jednak wszelkie porównania się kończą.
28.12.2021 07:56
@tapczan +1
Ps może w końcu admini wprowadzą opcje plusowania ;D
26.12.2021 10:21
Fajnie, że na stronie czasami pojawiają się tacy jak @sammyo7o7 :) Musisz się jednak przyzwyczaić do tego, że tutaj częstokroć rzeczywistość postrzegana jest zero-jedynkowo. Jesteś albo wybitnym trenerem, albo wuefistą. Jesteś albo super dyrektorem sportowym, albo amatorem - nieudacznikiem.
Skłonność do skrajnych ocen pracy ludzi, o której w większości nikt z nas nie ma większego pojecia, na absurdalnym wrecz poziomie ;)
26.12.2021 08:52
To jak zwykle twoje uproszczenie i dorabianie komuś gęby.
To standard w twoim wykonaniu, ze ty nie dyskutujesz(swoją droga trudno to nazwać dyskusją, a raczej głoszeniem jedynej prawdy) z tym co kto napisał, a „dyskutujesz” z własnym wyobrażeniem na tego temat. Obsadzają role, a potem z nimi się rozprawiasz.
To mnie już naprawdę bawi, ale akurat dzisiaj odpuszczam. Niech będzie. Masz racje. We wszystkim. Gratuluję. Koniec. Kropka.
24.12.2021 09:47
Dalej brniesz. Nie podałeś jakiegokolwiek źródła swoich rewelacji. Jakiegokolwiek.
Wijnaldum sam mówił, że odrzucił ofertę. Ale co on tam wie, nie gadał z @hoven.
24.12.2021 09:05
@raaafal ale przecież powszechnie wiadomo, że klub chcący kupić zawodnika sonduje temat i dogaduje się z agentem zawodnika zanim formalnie dogada się z jego klubem.
Fakty pokazały, że absolutnie nie daliśmy dupy i słuszne było podchodzenie do niego z dużą rezerwą.
23.12.2021 20:02
@raaafal chyba niezbyt był wart Jam teraz chcą się go pozbyć.
Tak czy inaczej sprawa jest jasna - czas pokazał, że duża zachowawczość i próba zbicia ceny była jak najbardziej wskazana.
23.12.2021 19:18
@Mort staram się nie oceniać ludzi nie znając odpowiedzi na podstawowe pytania. Ot np ile w jego działaniach jego samego, a ile to realizowanie polityki klubu. Ale to tylko przykład.
Generalnie powiedziałem to już dawno. Nie rozumiem za bardzo, czemu obecnie rozmawia się tak duzo na temat dyrektorów sportowych, trenerów i generalnie wszystkiego co dzieje się wokół boiska, a coraz mniej o tym co na boisku.
W szoku… xD xD
Rzeczą absolutnie nor w ą jest, że trenerzy chcą mieć do swojej dyspozycji jak najwiecej klasowych zawodników. Czy ktoś podejrzewa, że Klopp rok temu był zadowolony z tego, że ściągnięto mu jakiś szrot z championship oraz z czerwonej latarnii Bundesigi w obliczu plagi kontuzji stoperów? Oczywiście, że nie. Oczywistym jest, że wolałby mieć w ich miejsce wartościowych zawodników. Tylko że tak nie doszukiwano się sensacji i nie próbowano nagle zrobić syf wokół klubu.
Trenerze maja prawo do tego, aby cały czas wymagać lepszego składu. Tak jest ich rola. Jeśli jednak nie spełni się ich życzeń(a mało który klub spełnia każdą zachciankę trenera) to pracuje się z zastanym materiałem, a nie obraza się na górę i robi się syf w klubie.
19.02.2022 16:57
Ja bym pytanie nieco odwrócił.
Jako ze przynajmniej od czasów Pepa wiadomo jak jest w Monachium, co jest nie tak z tymi trenerami, że się tak pchają do tej roboty? Może jednak te medialne doniesienia to spore przesada? No chyba, że wychodzimy z założenia, ze trenerzy to idioci i wchodzą w te srodowisko pełne problemów na własne życzenie….a potem uciekają bo jest tak jak reszta ostrzegała ;D
Edytowano : 2022-02-18 16:15:59
Przecież ta wersja się tak nie klei, że trudno by było na jej podstawie sklecić scenariusz na bajkę ;)
18.02.2022 16:14
@raaafal ale tak to w Bayernie działa od lat i jak pokazują suche fakty (wyniki) jest to strategia słuszna.
Pragnę podkreślić, że oddanie pełnego zaufania trenerowi, który najczęściej pracuje krótko w danym klubie, może nieść za sobą spore konsekwencje. Trener A naprowadza zawodników pod siebie, przyjdzie trener B i stwierdzi, że tamci są mu niepotrzebni i chce nowych. Zarzad dba o ciągłość i jak pokazuje ostatnich 10 lat przynosi to efekty.
Jedna i druga strategia ma swoje wady i zalety.
Edytowano : 2022-02-18 10:22:06
Oczywiście trener powinien mieć i ma prawo do wyrażenia opinii, ale niekoniecznie głos decydujący.
18.02.2022 10:21
Czy mógłbyś @hoven po raz kolejny nie rzucac gownem? Jak nie stać cię na sensowna dyskusje to nie wywołuj mnie głupawo do tablicy. Nigdzie nie napisałem, że Brazzo nie ma nic do powiedzenia, ale ciebie to i tak nie interesuje.
18.02.2022 10:15
Hoven lubi rzucic gownem, ale @yasiek sprawa nie wyglada tak łatwo.
Tak jak nie udało się zastąpić jeden do jeden duet Robbery, tak nie uda się najprawdopodobniej znaleźć godnych następców wspomnianych zawodników. Tacy zawodnicy nie zdarzają się często. Jeśli jednak zdążymy wykreować w innych sektorach odpowiednią jakość to utrzymamy swoją pozycje w europejskim topie. Być może z niego na chwile wypadniemy, bo jakokolwiek by się nie zarządzało, to naturalna kolej rzeczy.
Ja tylko przypomnę, że jak odchodził Lahm to przeważały tutaj głosy, że trzeba szukać zastępcy bo Kimmich nie jest godzien. Teraz nikt nie wyobraża sobie drużyny bez Jo.
18.02.2022 09:47
Generalnie to się od początku nie klei. Oczywiście, niewykluczone że Julek postradał zmysły i nagle zmienił diametralnie swoje nastawienie, ale wydaje się to mimo wszystko mało prawdopodobne.
Falk coraz częściej się myli w swoich donosach.
18.02.2022 09:20
O tym, że idą złe czasy to tutaj się pisze pewnie tak przynajmniej kilka lat. Jak to zaraz będzie armageddon. Tymczasem zdążyliśmy zdobyc LM, a obiektywne rankingi (oparte na wynikach) wskazują, że na przestrzeni ostatnich 10ciu lat jesteśmy w topie.
Ale Sarr, ale Costa! Ale Tusk! Brzmi zabawnie ale to to wyglada. Co z tego, że dla większości europejskiego topu wpadki typu Sarr i ich kosztowność wyglada niewinnie przy wielomilionowych wtopach. Ale Sarr…i jesteśmy w tyłku. Koniec kropka.
Zadowolę jednak niektórych. Prędzej czy później Wasze wizje się sprawdzą. Tak to już działa, że każdego dotknie kiedyś jakiś kryzys. Mija już kilka ładnych lat od tego jak to już zaraz mielibyśmy być w kryzysie. Minie może kilka
(Naście) kolejnych i będziecie mogli w końcu triumfować:)
18.02.2022 07:01
Zapomniałeś jeszcze @tapczan o kilku innych zasadach. Błąd Bayernu to wielbłąd, wielbłąd innych to tylko niewinne potknięcie ;D
17.02.2022 18:52
Pewnie Hummels tez by zagrał po boku z dobrym skutkiem i był w stanie grać w tak wysoko ustawionej linii obrony :) A Alaba…Jakbyśmy tyle mu zapłacili ile chciał to by zaraz było oburzenie.
Edytowano : 2022-02-17 18:28:50
Z niecierpliwością czekam na te pokrętne tłumaczenia jak Upa wyjdzie z kryzysu w podobnym stylu co Sane ;D
17.02.2022 18:27
Fantastyczne wieści. Pool walczy o Mbappe. Zaraz dołączy do tej walki Wieczysta Kraków, pewnie z takim samym skutkiem.
Liverpool to musi się mocno doić bo poprzez swoje fenomenalne zarządzanie, w przyszłym roku mogą stracić swoich najlepszych zawodnikow. Nie jakiś przeciętnych w skali europejskiej obrońców tylko ścisły top. Według zasad niektórych tutaj, powinni ich sprzedać w zeszłe lato :)
17.02.2022 18:17
Tutaj często przedstawia się obronę i wiarę w swoich pracowników jako coś złego co jest nieco absurdalne, czyż nie?
Bayern decydując się na takie wysokie koszta zatrudnienia Julka nie może z pewnością tak szybko postawić na nim krzyżyk. Działacze również mają tą przewage nad nami, że rozmawiają z trenerem i są w stanie określić jakie są szanse na poprawę.
Jakkolwiek by się ten sezon nie potoczył, ja z pewnością nie zwalanialbym Julka. Nie podoba mi się kilka rzeczy, które widzimy, ale trener w moim odczuciu powinien przepracować spokojnie minimum rok. Szczególnie taki trener, który w przeszłości udowodnił, że jest godzien zaufania.
17.02.2022 10:47
A gdzie on tutaj zwala na wszystko dookoła? Mówi o konkretnej sytuacji, gdzie sędzia przyznał jeszcze, że popełnił błąd. Zdenerwowanie zupełnie nie dziwi, bo mogło to ustawić dwumecz.
17.02.2022 08:43
Co nie zmienia faktu, że sędzia dał ciała gwiżdżąc w tym momencie.
17.02.2022 08:25
@nyy32 myślę jednak, że w świat w którym dobrze są oceniani tacy zawodnicy jak Musiala, Sabitzer, Upamecano, czy Tolisso to nie jest świat fantastyki. Potencjał tu jest i głównym problemem jest to, że nie zostaje wykorzystany. Wyobraźmy sobie, że ściągamy latem pięciu kolejnych Sabitzerow (czyli pilkarzy z renomą) i pokazują to samo co obecnie Austriak. Dalej byśmy mówili, że nie ma ławki czy szukamy problemu gdzie indziej?
Z Nagelsmannem to się jeszcze okaże. Jak dla mnie to póki co pobożne życzenia grupy, która wrecz chciałaby, żeby właśnie tak to się zakończyło. Nieważne czy to dobre dla kluby, ważne że byłaby afera, wiec by wyszło na „ich”.
Czy to rezerwa marzeń? Nie. Wciaz jednak potencjalnie bardzo dobra ławka, a tutaj czyta się komentarze jakby siedzieli na niej sami nieudacznicy.
Edytowano : 2022-02-17 07:56:07
Ps Jesli faktycznie Julkowi „otwierałaby się” oczy to naprawdę miałbym poważne wątpliwości co so jego inteligencji. A mam o nim dobre zdanie, wiec szczerze wątpię w prawdziwość tych doniesień. To się jednak sprzedaje/klika, wiec wszyscy zadowoleni. A w szczególności pismaki strzelający na oślep.
17.02.2022 07:53
@FanGraczyBayern czyli faworytów do zwycięstwa w LM zmieniamy praktycznie co mecz, tak?
Ja to widzę inaczej i nie kieruje się głównie formą na przestrzeni ostatniego meczu, czy dwóch.
@nyy32 Upamecano, Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Sabitzer ro teoretycznie źli rezerwowi? Przecież to zawodnicy, których z pocałowaniem ręki wzięto by do topowych zespołów. Niektórzy są z różnych względów bez formy, ale to jest akurat kamyczek do ogródka głównie Julka. Szukanie bez wszytskim winy Brazzzo wyglada komicznie.
17.02.2022 07:18
Każdy może mieć swoje zdanie, ale coś mnie się wydaje, że Owen za bardzo kieruje się suchymi wynikami.
Liverpool wcale nie wyglada mocarnie. Męczył ostatnio z Burnley, dzisiaj tez te zwycięstwo wcale nie było takie przekonywujace jakby wskazywał sam wynik. Maja swoje problemy.
City faktycznie wyglada poziom wyżej, ale to jeszcze może się zmienić.
17.02.2022 00:41
Spodziewałem się trudnego spotkania pamiętając naszą ostatnią wizytę w Sazburgu gdzie dopisało nam szczęście. Teraz Teoche mino wszystko tego farta zabrakło i były spore męczarnie.
W defensywie nie było zle. Francuzi na plus. Zresztą w przodzie tez wyróżniłbym chyba tylko Comana, bo reszta trochę bezbarwnie.
Wynik całkiem ok, ale gra do poprawy. Wciaz jesteśmy w grze ale jak Julek szybko nie ogarnie drużyny to może być problem.
16.02.2022 22:55
Dziwacznie jednowymiarowa narracja panuje tutaj.
Rzeczą absolutnie naturalną jest to, że trener chce mieć możliwie jak najsilniejszy skład. Niejednokrotnie jest to przyczyna mocniejszych wymian zdan pomiędzy górą, która musi planować kadrę długoterminowo, a szkoleniowcem, który najczęściej patrzy krotkoterminowo. Tak jest na całym świecie, nie tylko w Bayernie. Tutaj panuje absurdalne wrecz mania zwalania wszystkiego co złe na Hasana (i Uliego) i szukania dziury w całym. Bo przecież mozna powiedzieć wtedy triumfalnie „a nie mówiłem”.
Poważni ludzie jednak potrafią iść na kompromisy i starać się zrozumieć otaczającą rzeczywistość. Dlatego wierzę, że Julek wie w jakie srodowisko wszedł i będzie w stanie kontynuować swoją pracę, a nie obrażać się i rzucac zabawkami.
Edytowano : 2022-02-16 20:27:14
Pismaki doskonale wiedza, że teraz tego typu tematy trafiają na podatny grunt i będą rzucac gownem. Wiadomo przecież, że nawet jak Julek wyjdzie i powie, że to bzdury to i tak mało kto uwierzy.
16.02.2022 20:18
Czy lepiej to pokażą kolejne lata. To nie jest fakt.
A jeśli Kahn nie potrzebuje rad swojego bardziej doświadczonego kolegi to niech śmiało działa. Oby z pożytkiem dla klubu, ale to się dopiero okaze.
Edytowano : 2022-02-16 12:37:02
Uli ma klub w sercu i wcale mnie nie dziwi, że chce dalej aktywnie działać. Robota zarządu, aby trzeźwo podejść do tych rad/wpływów.
16.02.2022 12:35
Oczywiście @Lampo, że póki co wskazuje na to, że Upa nie jest mentalnie gotowy. Na jego korzyść może jednak świadczyć fakt, że jest młodszy od Sule, który zreszta u nas już siedzi trochę.
Nie jest absolutnie winą Francuza za ile przyszedł. Jakby nie patrzeć w tym wieku rzadko który stoper jest liderem grającym bezbłędnie. Ja zawsze lubię przytaczać tutaj przykład jednego z najlepszych ino stoperów, których widziałem, Rio Ferdinanda, który również za młodu przechodził ciężki okres i był obiektem kpin i musiał minąć kilka lat, aby grał na poziomie swojego talentu.
16.02.2022 11:43
Nie rozumiem za bardzo co nam chce przekazać Lothar. Że piłkarz nie może mieć słabszych kilku miesięcy, szczególnie po transferze do nowego zespołu? To takie niespotykane? I co zatem proponuje zrobić z takimi delikwentami bo za bardzo tego nie zdradził. Sprzedać? Odesłać na ławkę?
16.02.2022 10:56
Ale co z tego że może tam grać? Lucas na lewej obronie prezentuje bardzo podobny poziom jak na środku i trudno zaprzeczyć, że jest to jego wielką zaletą (zwiększa jego wartosc na rynku).
13.02.2022 20:16
@DonJupp4ever bo niektórzy wolą forsować swoje tezy i potem przyznawać sobie racje. Po prostu. Nie ma znaczenia, że Bayern gra ryzykownie i często zostawia się obrońców w grze jeden na jeden. Szczególnie jeśli gramy takim wariantem jak wczoraj gdzie w ogole nie było asekuracji z drugiej linki. W takim systemie wcześniej czy później każda defensywa będzie wyglądała jak zgraja amatorów. Jest ryzyko, jest zabawa.
Nie rozumiem porównań Lucasa z Alaba. Wystarczy wspomnieć tutaj artykuł na stronie i porównać liczby Austraiaka z Lucasem. Przecież pisanie, że to poziom jaki prezentuje Lucasa to co najmniej kpina ze zdrowego rozsądku.
Edytowano : 2022-02-13 20:12:51
W skrócie: Lucas średnio prawie 2 x więcej odbioru na mecz, czy ponad 2 x(!) wyższa skuteczność w pojedynkach 1 na 1. Wyższa skuteczność pressow. Generalnie czego by się jie czepił to Francuz wypada lepiej, ale tutaj i tak hoven próbuje naciągać rzeczywistość, żeby wyszło na jego.
13.02.2022 20:05
Już kiedyś o tym pisałem, ale widać, że Julek nie wyciąga póki co daleko idących wniosków.
Tutaj nie chodzi o samą formację, ale o system gry. Bo ten sam problem występuje grając trójką z tylu - gramy zbyt ofensywnie, a w środku pola jest dziura i trudno o to winić samych zawodników, którzy przecież czuja się lepiej w grze do przodu. Można się łudzić, że inne nazwiska w obronie zagrałyby lepiej, ale na dłuższa każdy obrońca będzie mieć problem jak rywal ma tyle miejsca aby się rozpędzić i grać 1 na 1.
Dziwne są te porażki i zgadzam się z którymś z poprzedników, że następują w dziwnych momentach.
12.02.2022 17:52
Tutaj jak zawsze wywala się zawodnika po kilku danych miesiącach. Standard. W zeszłym roku wyrzucano tak Sane, teraz Sabitzera, czekam co bedzie w kolejnym :)
Niestety, ale jest mało zawodników, którzy potrafią pokazywać pełnie swych umiejętności grając niewiele. Zdecydowana większość potrzebuje właśnie regularnej gry. Bardzo możliwe,, że jak Austriak dostanie kilka meczów z rzędu na swojej pozycji to pokaże jak wartościowym jest zawodnikiem. Oczywiście niewykluczone, że Marcel mentalnie nie jest gotowy na grę w takim klubie, ale na takie oceny zdecydowanie za wczesnie.
11.02.2022 09:20
@FanGraczyBayern różowe okulary powiadasz? To Twoje już chyba dawno na tyle zczerniały, że trudno dostrzec rzeczywistość :)
Wcześniej wymienieni rezerwowi (zapomniałem o Musiali) jakby byli dostępni to z miejsca mieliby oferty z topowych zespołów. I to w większości nie po to, aby grzać ławę. Posiadanie takich zawodników do rotacji to komfort o jakim marzą wszyscy trenerzy na świecie. Ja wiem, że to nie pasuje do waszej narracji, ale pogadalibysxie z kimkolwiek, kto na Bayern patrzy z boku, to wypowie się z uznaniem k takich rezerwach.
Wiem @Edmund nie większości nie komentuje, ale czasem ta ilość absurdalnych żali aż prosi się o jakaś reakcje.
11.02.2022 09:04
Wciaz twierdzę, że większe pole do manewru to maja tylko w klubach szejków. Można cały czas się oglądać na nich i zazdrościć, biorąc pod uwagę wszystkie minusy jakie niesie za sobą dostanie się pod skrzydła szejków/jankesow (dopytajcie sie kibiców w Anglii, którzy prostestowali w tamtym roku co jest w tym złego). Można. Można także spojrzeć na resztę i zobaczyć, że jest niewiele miejsc na świecie gdzie można liczyć na porównywalne warunki. To są fakty, nie opinia.
Edytowano : 2022-02-10 22:51:26
Ja nie twierdze, że to idealne warunki. Każdy trener chce mieć najlepsze warunki do pracy na tu i teraz. Jeden jednak rzuci zabawkami jak się nie spełni jego wymagań, a inny zagryzie zeby i będzie szukać kompromisów.
10.02.2022 22:47
Faktycznie. Szereg klubów ma lepszych rezerwowych niż Sabitzer, Coman/Gnabry, Suele/Upamecano czy Tolisso. Skandaliczne warunki do pracy.
Tyle fantastyka. A realia są takie, że tylko w klubach szejków można liczyć na porównywalną jakość na ławce. 99.9% trenerów na świecie można pomarzyć o jakosci jakaś dysponuje Julek.
Edytowano : 2022-02-10 22:23:04
*porownywalną bądź lepszą
10.02.2022 22:22
Ano :) Tutaj tez wtedy nie brakowało opinii jak to Hiszpan niszczy rzekomo klub…i jak to szambo zaraz po jego odejściu wybije ;)
08.02.2022 13:14
Wielkie mi rzeczy. Byli tez tacy, którzy nie potrafili się dogadać z Guardiolą i głośno mówili jak to nie da się z nim współpracować.
W zespole często znajdą się tacy, którzy z różnych względów czuja się niedoceniani. Wychodzenie z założenia, że to to tylko wina zarządzających jest oczywiście tutaj modna, ale niekoniecznie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywistością.
Ja jak zawsze stoję po stronie Bayernu, a żółtek…niech idzie do zoltkow :) Za moich czasów taki zawodnik byłby równiny z ziemią, a teraz mamy dziwne czasy tutaj, że niektórzy upatrują w tym pretekstu do uderzenia w klub :)
08.02.2022 12:40
Nie sądzę, aby ktoś na poważnie myślał, że taki klub jak Barca upadnie. Oni sięgnęli dna i będą najpewniej w kolejnych latach się odbudowywać. Bardzo możliwe, że będą w stanie momentami zaskoczyć na rynku, bo dla wielu piłkarzy są wciaz miejscem docelowym, ale przewiduję, że to będą pojedyncze strzały, a nie reguła. Póki co…
08.02.2022 07:59
@FCBkibic moze, ale…
Takie traktowanie zawodników sprawi, że dla części piłkarzy (i ich agentów) Bayern przestanie być atrakcyjnym kierunkiem.
Nie wspominajac już o tym, że takim postępowaniem klub sam sobie szkodzi nie korzystając z usług wartościowego zawodnika, który jest na liście płac.
Ps Nie wiem natomiast, czy takie postępowanie jak przyspawanie zawodnika do ławki, jest legalne.
08.02.2022 06:32
Proste pytanie @Reeken89 , a ty kolejny raz zamiast konkretów idziesz w kierunku rozmycia dyskusji.
Nie żeby mnie to dziwiło, ale i tak łudziłam się, że przynajmniej tym razem jakaś ciekawa dyskusja się wywiąże i nie będzie kręcenia się w kółko.
Edytowano : 2022-02-07 22:54:37
Jeszcze nadmienię odnośnie Suele. To wyglada tak jakby chłop potrzebował głaskania. O ile w przypadku gwiazdy europejskich boisk, takie oczkekiwania jeszcze moglbym w stanie zrozumieć (co i tak by mnie irytowało), o tyle w przypadku takiego wyrobnika (w skali europejskiej) jest to trochę zabawne.
Tak, Niklas wyglada w tym sezonie dobrze. Pamietajmy jednak, że jest już w klubie kilka lat, w których był dwukrotnie poważnie kontuzjowany.
Ja nie widzę w nim większego potencjału niż w Upa czy Lucasie i nie dziwi mnie, że góra myśli podobnie.
07.02.2022 22:50
@Reeken89 doradz zatem największym klubom na świecie, które to tracą co roku klasowych zawodników, nierzadko wartych nawet kilka razy tyle co Suele, co zrobić, aby nie doprowadzać do takich sytuacji.
Bo łatwo karmić wszystkich pustymi frazesami, a trudniej o konkrety. Pytam wiec po raz kolejny konkretnie - klasowy zawodnik nie chce podpisać kontraktu, ani nie chce odchodzić. Co ma zrobić klub?
07.02.2022 20:32
@AdiFantasti ja nie wiem czy chciał. Ja się pytam, co ma klub zrobić jeśli zawodnik nie chce podpisać nowej umowy, ale również nie chce odejść? I to taki zawodnik, który daje mniejszą bądź większą jakość.
Piłkarz niemal zawsze stoi na wygranej pozycji.
07.02.2022 18:28
Ja tutaj już przynajmniej kilkukrotnie pytałem się, co klub ma zrobić w sytuacji kiedy zawodnikowi zostaje rok, czy nawet 2 do końca końca kontraktu i nie chce odejść. „Sprzedać go!” - mówią niektórzy, tak jakby zapominali, że bez zgody zawodnika nie ma mowy o żadnej transakcji. I ani razu nie otrzymałem odpowiedzi :)
07.02.2022 18:11
@Mistrz358 to jest problem tutejszych wszechwiedzacych. Wiedza jak było, jak jest i jak będzie. Nikt i absolutnie nic nie jest w stanie zmienić ich zdania. Oni wyrok już wydali :) Nawet nie próbuj zmienić ich postrzegania rzeczywstosci bo to misja skazana na klęskę ;)
07.02.2022 17:44
Mega zaskoczenie :O
Byłbym jeszcze w stanie zrozumieć wyjazd do Anglii, ale w tym przypadku trudno znaleźć tutaj racjonalne przesłanki ku takiej zmianie barw. Niklas nigdy nie należał donzawodnikow, których jakoś szczególnie bym cenił i lubiał, wiec jakoś szczególnie nie będzie mi go brakowało. Co więcej, taka postawa oznacza, że z miejsca awansuje w klasyfikacji na najmniej lubianego piłkarza ;)
07.02.2022 16:51
Chłop od dawna chciał grać w Anglii i nie przedłużając kontraktu znacznie zwiększył swoje szanse na trafienie do dobrego zespołu. No i oczywiście na solidną podwyżkę :)
06.02.2022 17:05
@hoven twoje ciagle ujadanie w kierunku przede wszystkim jednej osoby z klubu doskonale wpisują się w książkową definicję hejtu. Każdą dyskusje na tym portalu chcesz sprowadzić do jednego. Nie da Die tego czytać. To wyglada jak dyskusja z fanatykami pisu, którzy krzyczą przy każdej okazji „to wina Tuska!”. Ile można odgrzewać tego samego kotleta?
Wracając jeszcze do gry w defensywie to stoperzy nie mają w tej formacji łatwego życia. Nagelsmann musi sobie z tego zdawać sprawę i jestem przekonany, ze nie będzie podejmował takiego ryzyka z topowymi drużynami. Taki Lucas, po swojej stronie miał do pomocy Comana, który - jak pokazują statystyki - był po Lewandowskim najwyżej ustawionym zawodnikiem w drużynie.
06.02.2022 11:33
W budowaniu kadry najważniejsze jest aby wszyscy szli w podobnym kierunku i mieli na uwadze nie tylko cel krótkoterminowy, ale i długoterminowy. Trener często myśli tylko o tym pierwszym.
Bayern wypracował swoj model latami i dopóki zdaje on egzamin, nie widzę potrzeby radykalnych zmian. Trenerzy w Bayernie dostają również tych zawodników, których chcą, ale muszą mieć świadomość, że nie działają w pojedynkę i ich wizja musi być zbieżna z wizją góry.
Jak coś działa i daje to rezultaty sportowe i finansowe to w czym problem?
Edytowano : 2022-02-06 11:15:18
I widzę, że hoven po raz n-ty chce sprowadzić rozmowę do jednego. Noz rukwa, ile można tolerować ten ciągły hejt?
06.02.2022 11:14
Gra defensywna do poprawy, ale w ofensywie…polot, łatwość stwarzania okazji. Momentami świetnie Sieńko oglądało. Brawo, ważne zwycięstwo.
05.02.2022 20:55
@FCBkibic wartościowy zawodnik niezależnie od długości kontraktu i tak mają kontrolę. Przecież klub siłą nie wypchnie takiego z klubu. Trudno wymagać również tego, aby robili sami sobie na złość wyrzucając takiego delikwenta do rezerw. Raz, że krótkoterminowo na tym klub straci, a może i długoterminowo (niektórzy zawodnicy mogą nie chcieć grać dla klubu, który tak traktuje wartościowych grajków).
02.02.2022 23:15
@sammyo7o7 ja również stawiam na to, że się dogadamy, ale po raz kolejny dziwi mnie niezmiernie jak to coraz więcej ludzi pisze o zawodnikach jak o zabawkach - nie podoba mi się, wyrzucić (sprzedać).
To może się nam podobać, bądź nie, ale jeśli zawodnik nie chce odejść to klub stoi na straconej pozycji. Jakiekolwiek karanie takiego zawodnika może jedynie zaszkodzić klubowi w dłuższej perspektywie i krótszej perspektywie.
02.02.2022 14:35
@FanGraczyBayern ale gdzie ja tu kogoś bronię? Zadałem proste pytanie, nie dorabiają zbędnej filozofii.
02.02.2022 14:11
@FanGraczyBayern ale wiesz, że nikt go do odejscia nie zmusi?
02.02.2022 13:42
Extra wiadomość :)
Zatrzymać taki talent w klubie gdzie teoretycznie trudno jest o występy to niełatwa sztuka. Brawo.
31.01.2022 17:25
@makaay sporo znaków, ale mało treści.
Jak dla mnie nie ma najmniejszego znaczenia ilość czy wysokość transferów, ale ich jakość. A dokładniej - jak wpływają na wynik sportowy klubu. Wobec tego jak wyglada teraz Juventus, po prostu śmieszne, wrecz absurdalnie wyglądają te pochwały w ich kierunku.
Tak. Mamy wpadki. Podobnie jak Juventus, czy wspomniany Liverpool(proponuje spojrzeć chociażby na ostatnie zimowe okienko i zakupy czy wypożyczenia obrońców, których już w klubie zresztą nie ma). Tylko, że tutaj o tych wpadkach nikt nie chce pamiętać, a jednocześnie wyolbrzymia do wielkich rozmiarów wtopy typu Sarr, który nawiasem wcale nie był wtopą bardzo kosztowną. „Ale Sarr”, to brzmi już tak groteskowo jak słynna „wina Tuska”.
A to że na plaga kontuzji niewiele klubów jest przygotowanych dobrze pokazuje przykład właśnie Liverpoolu, ktory musiał latać braki na środku obrony długimi tygodniami…wystawiając pomocników.
Bayern rzadko kiedy miał kadrę składająca się z 25ciu graczy światowej klasy. Może taki a nie inny plan na budowę kadry również przyczynił się do sukcesów Bawarczyków na przestrzeni lat (zgrana jedenastka).
Edytowano : 2022-01-31 12:14:47
Nieważne, że Davies, nieważne że Musiala, nieważne ze Sane. Ważne ze Sarr. A szczerze - jeśli na jednego Daviesa przypadłby jeden Sarr, to biorę w ciemno taką skuteczność.
31.01.2022 12:12
Jeśli nawet wierzyć, że to prawda to wciaz to ułamek wszystkich zawodników o jakich walczymy na rynku. A przestawiasz to tak jakby to była regularna praktyka.
31.01.2022 10:30
Jeśli nawet wierzyć prasowym doniesieniom, to jakie znaczenia ma sam termin, jak to nie był czynnik decydujący?
Problemem jest to, że w ogole się staramy czy co?
31.01.2022 10:01
@ZielonyPomidor ” woli walczyć o zawodników którzy już są po słowie z innym klubem”
O jakich zawodnikach mowa?
31.01.2022 09:58
Dokładnie @tapczan.
Przecież byli tu tacy co jarali się nawet transferami Barcy i twierdzili jak to powinnismy iść ich śladem. Kabaret.
30.01.2022 17:01
No super to Juve. Działają szybko. A że wyników nie ma? A że sportowo sie nie bronią? Nie ma to znaczenia.
Najważniejsze, że szybko reagują ;D Tak szybo ze ostatnio po LM sięgnęli ponad 25 lat temu. Wyrobią się przed 30stką? xD
Edytowano : 2022-01-30 16:27:23
Condo ławki Bayernu, to jak nie ma plagi kontuzji to siedzą tam tacy zawodnicy jak np Upamecano/Lucas/Suele, Tolisso, Gnabry/Coman i Musiala i Sabitzer. Faktycznie, nie ma ławki.
30.01.2022 16:24
@ZielonyPomidor a co było złego w transferach Daviesa, Sane, Upamecano, Sabitzera czy Musiali?
Kolejny który musi w każdym komentarzu sprowadzać dyskusje na te same tory? :/
Edytowano : 2022-01-29 23:39:07
Zresztą, ciekawy jest casus Chelsea. Tutaj niejednokrotnie padał przykład tego klubu w kontekście zespołów, z których rzekomo trzeba brać przykład.
Tymczasem dwóch stoperów odchodzi. Dwóch wartych lekko licząc ok 80 mln. Do tego chyba Azpiculeta.
Co więcej, wydali olbrzymie pokłady pieniędzy na zawodników, którzy by tutaj byli określani - przez tych co wcześniej stawiali ich za wzór - jako transferowe flopy.
Ciekawe:)
29.01.2022 23:34
@ZielonyPomidor a co było złego w transferach Daviesa, Sane, Upamecano, Sabitzera czy Musiali?
Edytowano : 2022-01-29 23:33:19
Nie tutaj…
29.01.2022 23:32
Dużo, ale zawodnicy odchodzący za darmo właśnie po to w większości opuszczają dotychczasowe kluby - chcą zarobić więcej. Nie powiedziałbym, że jest to pensja, która sprawia, że powinnismy szukać gdzieś indziej. Dużo, ale nie jakoś absurdalnie wiele.
Duńczyk jest wart wg Tm jakieś 35 kk euro.
29.01.2022 20:59
Zaskakująca liczba.
Wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat pokazuje jak duży skok zrobiliśmy. Jak dużo zostało zrobione.
Brawo.
28.01.2022 04:24
Petycja w internecie… ;D
I tonaż takim wynikiem co pewnie przeciętny youtuber w Polsce by zebrał więcej podpisów na jakaś absurdalną idee ;D
No ale petycja…. ;D Sorry, parsknąłem śmiechem. No offence!
Edytowano : 2022-01-26 21:05:54
Ja już dawno zaobserwowałem, ze tutaj nie ma szans na sensowną dyskusje. Bo aby do niej doszło, strony muszą być otwarte na dialog. A że są tu tacy, którzy uważają, że wiedza wszystko co jak było, kto co, z kim i dlaczego, i absolutnie nie dopuszczają do świadomości, ze może byc inaczej…
Edytowano : 2022-01-26 21:07:38
I ta skłonność do tego nachalnego sprowadzenie niemal każdego temat do jednego. PowiedZiec, że to niezdrowe, to mało.
26.01.2022 21:02
Pytam po raz kolejny - jeśli amatorzy dopuszczają do tego, żeby zawodnicy warci miliony odchodzili za darmo to oznacza, że amatorzy rządzą dzisiejsza piłka? Przecież odszedł Donnaruma za free, odszedł Wijnaldum, odszedł Pogba i w lecie ponownie odejdzie. Odejdzie również zapewne przynajmniej dwóch obrońców tak wychwalanej Chelsea. Liverpool ma spory problem z przedłużeniem umów swoich gwiazd.
Wszędzie są amatorzy, czy może…to bardziej skomplikowane niż próbują nam wciskać tutejsi wszechwiedzący?
26.01.2022 19:35
No tak.
Przecież już mieliśmy zazdrościć tej Barcelonie letniego okienka. Zrobili przecież według niektórych tutaj złoty interes.
Hehe
26.01.2022 11:51
„ To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.”
O, @hoven w końcu opisał swoją postawę. Lepiej późni nic wcale, choć ja już opisywałem te jego parszywe skłonności już dawno.
26.01.2022 08:55
I dobrze. Najważniejsze żeby wszyscy szli w tym samym kierunku :)
21.01.2022 13:13
@FanGraczyBayern teza co najmniej kontrowersyjna. Równie dobrze można by postawić tezę jakoby kosmici istnieli.
Twojej tezy tutaj nie ma możliwości zweryfikowania. Możemy natomiast spróbować podchodzić racjonalnie i spróbować oszacować prawdopodobieństwo takiego scenariusza. Wydaje się mocno wątpliwe, aby kolejni ludzie nie dostrzegali rzekomego braku kompetencji i działania na szkodę klubu - jak niektórzy twierdzą.
Racjonalnym wydaje się założenie, ze po wcześniejszym awansie, oraz po nowym kontrakcie, że Hasan po prostu działa zgodnie z polityką klubu.
Podstawowe pytanie. Czy w ogole dopuszczasz do świadomości, że może być inaczej niż twierdzisz?
19.01.2022 14:29
I kolejny dowód na to, że w klubie ceni się jego prace. Czyli chłop wykonuje postawione przed nim zadania.
19.01.2022 10:32
Wiesc niesie, ze chłopak podpisze kontrakt do 2024. Także ten tego…
17.01.2022 17:26
Właśnie @tapczan, po co w ogole o tym wspominasz? ;D xD
Zaniedbanie i…koniec ;D
Edytowano : 2022-01-17 13:54:13
Nagelsmann daje mu minuty, żeby pokazać, że ma wobec niego poważne plany. Chłopak najwyraźniej liczy na minuty w seniorskiej piłce. Przypomina się trochę casus Pogby w United, kiedy młodzik dostawał minuty w ogonach od Fergusona, który chciał tym samym pokazać, że na niego liczy. Francuz i tak kontraktu nie podpisał, odszedł za darmo…
17.01.2022 13:51
Dokładnie @tapczan.
U nas tez można mówić o świetnych perełkach takich jak Davies czy Musiala.
Fakt jednak faktem, że BVB ma znacznie lepszy argument przy nakłanianiu wonderkidow do przejścia do nich - gwarantują grę.
Przecież Sancho, Haaland, czy Bellingham to nie były jakieś nolnejmy, których świat nie znał. Dla większości, którą śledziła bardziej uważnie piłkę na świecie, były to mega talenty.
14.01.2022 15:15
Jeśli mamy się trzymać faktów, a nie plotek i odrealnionych bajek.
1) Proszę o oficjalne stanowisko Karła, że był za Flickiem/Klose i przeciwko Uliemu
2) Skąd przekonanie, ze Klose miał racje i jego podejście dałoby sukces na jaki klub liczy? To człowiek jak wieku innych - może mieć swoje zdanie. Póki co nic wielkiego nie osiągnął po karierze piłkarskiej (w przeciwieństwie np do Uliego), aby stawiać go w roli autorytetu.
Ludzie są rozni i potrafią do sukcesu dochodzić różnymi drogami. Nie rozumiem skąd przekonanie, że droga np Klose to obiektywnie najlepsza droga i żadnej innej nie ma. Tzn wiem z czego wynika to przekonanie, ale szkoda strzępić ryja.
12.01.2022 10:14
Ja już na sylwestra przyznałem hovenowi racje we wszystkim.
Aby z kimś dyskutować to druga strona musi posiąść takową chęć. W tym przypadku chęci i umiejętności brak. Ten typ jedynie co potrafi to wykładać swoją jedyną prawde objawioną i dopóki nie przyznasz mu racji to będzie prawił w kółko te same kocopoly.
Dlatego ma typ racje i …koniec kropka.
A ja jestem fanatykiem. Fanatykiem byłem rzekomo Kovaca, teraz Uliego czy Brazzo. Może w końcu typ zrozumie na jakiej stronie wypowiada…
11.01.2022 15:45
No tak.
Gdyby nie Uli to Bayern już miałby na swoim koncie 15 triumfów w LM. Fakt.
Do czego posuną się jeszcze hejterzy Uliego? Kolejne granice zostają przekraczane. Wstyd. Tylko dlatego uderzacie w jednego a największych ludzi w historii klubu, bo klub nie chce działać według jedynej wyznawanej przez was prawdy. Paradoksalnie, trąci sekciarstwem. Ba, foliarstwem. Kto kolejny na liście do zdyskredytowania ? Kahn? Gdzie granica?
11.01.2022 13:53
Jedna z największych postaci w historii klubu.
100 Uli!
05.01.2022 05:26
Nie będę rozmawiał tutaj o twoim zdaniu na mój temat, a w szecagolnosci szkoda mi czasu na odnoszenie się do tych wycieczek personalnych. Lata mi to koło pióra i nie będę się tłumaczył z tego, że nie jestem wielbłądem.
„ Śmiesz wypominać moje pomyłki, a sam nie wspomnisz zapewne o swoich. Zresztą co się dziwić, tak naprawdę jedyne posty jakie prezentujesz to ataki na inną opinię niż Twoja”
Najlepszy przykład. Rozmowa o niczym. Próba rozmycia dyskusji i skierowania na personalne tory.
To ze czegoś nie widziałeś nie oznacza, że to nie istnieje. I może cię to boleć, ale nie masz prawa mi mówić kiedy mogę się wypowiadac. Jedna podpowiedz - z neutralnymi komentarzami mało kto, a w zasadzie nikt, nie dyskutuje. Jak nie rozumiesz to…trudno.
@AdiFantasti Nie sadze aby ktokolwiek tutaj, kto ma pojęcie o dorosłym życiu, zakładał że klub czy jakiekolwiek jego członek, jest kryształowy. Nie wiem skąd ten wniosek ale jest całkowicie błędny. Wprost przeciwnie, tyle tylko, że są tutaj grupy wyolbrzymiające każdy, nawet najmniejszy błąd, a u reszty jednocześnie umniejszając. I jeśli stoisz w opozycji do tej grupy i nie podkreślisz w każdej wypowiedz po 26 razy, że faktycznie błędy są popełniane (jak to w życiu - każdy je popełnia) to nagle jesteś przez nich pozycjonowany niemalże jako sekciarz ;D Brzmi to śmiesznie tym bardziej, że jesteśmy na portalu kibiców, którzy przecież z założenia powinni wspierać klub, patrzeć bardziej przychylnym okiem na jego działania, a tutaj niektórzy chcą z tego robić wrecz zarzut. Pomieszanie z poplątaniem :)
05.01.2022 05:23
No widzisz jak kolejny raz się mylisz. Bo ja tutaj właśnie mówię częstokroć o tym, że my wszyscy (w tym i ja) tutaj mało mamy wiedzy, aby formułować skrajne opinie. Rozumiesz?
Odnośnie braku szacunku to akurat nie miałem na myśli ciebie.
„ Jak będę kiedyś zakładał własną działalność gospodarczą, to przypomnę o tym sobie i zatrudnię wszystkich których lubię i znam nawet jeżeli nie znają się na tym co będą robić. Jakieś błędy? Trudno, ważne że się lubimy ;)”
Po pierwsze - załóż. Czegoś się nauczysz.
Po drugie - tak właśnie wyglądają rozmowy z tobą. Napisałem, że to nie tylko wyniki powinny decydować o pracy, a ty wyciągasz jakże błyskotliwe wnioski, że chodzi o zatrudnienie tych, których się lubi, nawet jeśli się nie znają na robocie. Przecież to poziom piaskownicy.
04.01.2022 20:40
Gdzie tu obiektywizm jak się mówi coś na temat „ewidentnym działaniu na szkodę klubu”? Pojmuje to w końcu człowieku, że to nie jest obiektywny fakt, a teoje zdanie. Nie jesteś pępkiem świata. Ogarnij to w końcu.
A faktem jest to, że da tutaj ludzie, którzy prędzej wypomną jeden grzech Uliego niż setki jego zasług. Fakt. I tylko dlatego bo kiedyś sobie umyślili, ze jak klub nie działa tak jak oni chcą to znaczy, że działa złe.
Wyniki nigdy nie były, nie są i nie powinny być jedynym kryterium w ocenie pracy na jakimkolwiek stanowisku. Podstawowym, ale nie jedynym.
Edytowano : 2022-01-04 20:16:13
I pora w końcu przyjąć do świadomości kolejny fakt. Klub się nie pożegnał z Hansim. To Flick (niestety) pożegnał się z klubem.
04.01.2022 20:14
To jest po prostu żenujące jak niektórzy prędzej wypomną błąd Uliego, który nie miał przecież wpływu na dobro klub (a chyba dla niego się tu spotykamy, a nie żeby gadać o prywatnych błędach?), niż jego wielkie zasługi w budowie tego klubu. Śmiem twierdzić, ze gdyby nie Uli to pewnie większości z nas by tu nie było.
Ale lepiej jechać po nim, bo klub nie działa tak jak niektórzy sobie wymarzyli. Bo to przecież jedyna słuszna droga, a jak nie to „ewidentne działanie na szkodę klubu”. Ręce opadają.
Parszywe czasy nastały. Chciałbym i mocno w to wierze, że Uli będzie miał godnych następców, ale jeśli nie to jeszcze wnukom będziecie opowiadali jaką wspaniałą robotę ten facet zrobił dla klubu.
Edytowano : 2022-01-04 19:52:51
Parszywy jest ten brak szacunku dla jednej z największej osobistości w historii klubu. Żenada.
04.01.2022 19:51
Ta tendencja @Reeken89 do przypieprzania się do Bayernu, do szukania takich scenariuszy w których tylko można by obciążyć o byle gowno klub, była od dawna śmieszna, ale to zaczyna być już irytujące.
04.01.2022 15:48
Ten Rangnick to tez wuefista? Na jego United w kolejnym meczu nie da się patrzeć…
03.01.2022 20:25
Cena nawet zaskakująco duża znając problemy Francuza. Nie za bardzo wierzyłem, że uda się go spieniężyć. Dobrze że dorobiono cześć strat i może coś ten przypadek nauczy zarzad.
03.01.2022 16:02
@AdiFantasti ale przecież piszę, ze nikt tutaj na 100% nie wie. Można jedynie przypuszczać. A mnie się wydaje nieprawdopodobne, żeby facet dostał awans za działania, które nie są zbieżne z wolą zarządu. Ot, prawdopodobieństwo i racjonalne podejście. Zawsze można prawic o braku konsekwencji i doszukiwać się trzeciego i czwartego dna. Zawsze, czemu nie.
Ja już ty się naczytałem wielokrotnie przed przejście Kahna, jak to Oli zrobi porządek. Nadzieje tez niektórzy upatrywali w Hainerze. No i co się zmieniło? Nic. Ludzie i tak chcą wierzyć w jedyną słuszną prawdę.
02.01.2022 12:56
No widzisz @AdiFantasti. Wychodzisz z założenia, że to brak konsekewncji, a nie przyjdzie Co na myśl, że te medialne doniesienia o nieudolności/błędach w działaniach Brazzo nie były prawdziwe? Albo po prostu owe działania były zgodne z polityką klubu?
To po prostu wydaje się mało prawdopodobne, mało racjonalne, żeby ktoś dostawał awans w sytuacji kiedy nie wypełnia woli zarządu. Bardziej prawdopodobne jest, że po prostu działa w ramach wyznaczonej polityki. Czy tak jest na pewno? Ja nie wiem, Ty tez nie ale wciaz bardziej prawdopodobne jest jednak to, że w Bayernie nie ma szaleńców za sterami, którzy sraja we własne gniazdo.
02.01.2022 12:33
No właśnie @AdiFantasti . Dyrektora można poświecić, ale chyba trudno to zrobić jak wypełnia powierzone mu zadania. Prawda ? :)
02.01.2022 12:14
@Reeken89 a pamiętasz transfery Sammera, czy już zapomniałeś?
@nyy32 różnice zdan miedzy przełożonymi i pracownikami są często. Można rzucac zabawki i szukać nowego, ale i tak najczęściej trafia się na nowe problemy. Ja tez zmieniałem pracodawców i patrząc z perspektywy czasu, wcale niekoniecznie - jak się potem okazywało - na lepszych.
Możesz tworzyć coraz to nowe porównania, coraz to bardziej absurdalne. Albo po prostu trzymać się faktów - srodowisko jakie zarzad szykuje trenerom w Bayernie to marzenie dla każdego trenera. Nie mówię, że to srodowisko idealne dla każdego, ale trudno po prostu o lepsze. Stad Twoje porownanie jest w moim przekonaniu zupełnie oderwane od rzeczywistości panującej w Monachium.
Czy zespół się osłabił? Pewnie tak, ale w obliczu sytuacji na rynku (pandemia), można się było tego spodziewać. Zresztą, to naturalny proces dostrzegany przy budowie każdej drużyny. Nie można cały czas iść do przodu, czasem trzeba zrobić mały krok w tył. Najważniejsze jednak, aby szybko wrócić na odpowiednie tory. I mnie się wydaje, że Bayern zmierza w dobrym kierunku.
02.01.2022 11:42
@nyy32 nie, to zupełnie nieadekwatne porownanie. Flick, czy teraz Nagelsmann mają warunki o których marzy 99,9% szkoleniowców na świecie. To fakt, z którym nie polemizuje jakikolwiek obiektywny obserwator.
Hansi nie chciał zaakceptować różnicy zdan na gorze, ale czy to był faktycznie czynnik decydujący? Nie wiemy. Ja stawiam, że chcial podjąć się pracy w kadrze i sytuacja do tego ułożyła się dla niego znakomicie.
Tak tez czasami bywa. Albo się potrafisz dogadać z przełożonym i rozumiesz, że można mieć różne zdanie, albo szukasz sobie nowego pracodawcy, gdzie będzie po „Twojemu”. Koniec końców to decyzja nie szefa, a pracownika. I w tym przypadku tez tak było - zdecydował Hansi.
@FanGraczyBayern ty ciagle na jedno kopyto. Amator tu, amator tam. Wszędzie amatorzy, tylko fan wie najlepiej.
02.01.2022 11:18
Może to była faktycznie dziejowa szansa, ale to sam Flick zdecydował o jej zaprzepaszczeniu. Nikt inny.
Faktycznie to smutne, ale w życiu czasem tak bywa.
02.01.2022 10:50
@nyy32 ale ja to rozumiem i przyjmuje do wiadomości. Nie odpowiedziałeś jednak w żadnym stopniu na moje pytanie.
31.12.2021 14:22
Tak, mogą się mylić. A Ty możesz się mylić? Ty który ma znacznie mniej danych/możliwości do obiektywnej oceny jego pracy? Jakie jest większe prawdopodobieństwo - że mylą się jego bezpośredni przełożeni, którzy jako jedyni wiedzą z czego tak naprawdę można go rozliczać, czy anonim z polski, który laurki wystawia tylko na bazie doniesień medialnych?
Oczywiście. Jak to w życiu, nic nie jest pewne. Pytam się jednak o prawdopodobieństwo i racjonalizm.
31.12.2021 12:23
Nie będę @nyy32 dłużej polemizował bo to jak widać sensu nie ma.
„ Więcej niż potrzeba, by wyrzucić Salihamidzicia z hukiem.”
Jak widać trzeba. I to znacznie więcej bo Hasan dostał niedawno przecież nawet awans. A o tym decydują lidzie, którzy o futbolu obiektywnie wiedza znacznie więcej niż wszyscy razem wzięci użytkownicy dieroten.pl. Czy się to konus podoba czy nie. I koniec.
Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich.
31.12.2021 11:54
„ Aktualny dyrektor sportowy działa już wystarczająco długo, by jego pracę ocenić.”
Myśle podobnie. Jedynym obiektywnym kryterium są wyniki sportowe i tutaj ocena nie może być negatywna.
„ Muller nie ma zmiennika” - ma. Musialę.
„ zmiennik Lewandowskiego w topowej drużynie mógłby być 3., ale nie 2” - nie ma szans, aby lepszej jakosci napastnik chciał grać tak mało. Pytanie zatem podstawowe nest, czy Lewy pogodziłby się z ograniczeniem minut, bo mnie się nie wydaje.
„ Skład jest wąski, a poziom rezerwowych nie przystoi klubowi mającemu aspirację do walki o LM. Stan kadry jest nie tylko powodem do wstydu dla dyrektora sportowego, a przesłanką do jego natychmiastowego zwolnienia.”
Przecież to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Spytasz się jakiegokolwiek obiektywnego obserwatora i nikt, albo mało kto powie, że ta kadra jest słaba. Że ktoś powinien odpowiedzieć za budowę drużyny, która jest z roku na rok w gronie ścisłych faworytów. To niedorzeczne.
Strata na jakosci po wypadnięciu Kimmicha? A to dziwi, że widać stratę drużyny kiedy wypada jej mózg ? To normalne niemal w każdej drużynie. Zawsze strata lidera, mózgu drugiej linii jest odczuwalna.
Edytowano : 2021-12-31 11:31:58
„Stan kadry powodem do wstydu” - przeczytaj to raz jeszcze. Dziś. Jutro. Za miesiąc. Za 5 lat. Przecież to szczyt niedorzeczności i wcześniej czy później przyznasz mi racje.
31.12.2021 11:30
Milion różnych rzeczy? Aha. To ma sens.
Nie wiem w jaki procencie i się do tego przyznaje. Problem, że tutaj są tacy co przekonują, że wiedzą i snują kolejne teorie bazując tylko na swoich przypuszczeniach.
Flick tez chciał Dantasa i na niego nie stawiał. Być może chciał również Sarra i wiemy z jakim skutkiem.
I właśnie różne koncepcje trenerów na różnych zawodników sprawiają, że na dłuższą metę wydaje się, że rozsądniejszym jest budowanie składu nie bazując tylko na zdaniu trenera, a na ludziach, którzy zadbają o ciągłość. O realizowanie długoterminowej strategii. I dlatego działania dyrektora sportowego można ocenić w dłuższej perspektywie, a trenera w krótszej.
Jakby jednam na to nie patrzeć, kadra jaką dysponuje w tej chwili Nagelsmann z pewnością nie sprawia, że osoby, które odpowiadały za jej budowę, powinny się wstydzić. Wprost przeciwnie.
31.12.2021 10:56
Goetze w tym sezonie ligowym zdobył zawrotna ilość 0 bramek i popisał się 2 asystami. Nie ma absolutnie czego żałować.
I to ze Hansi rzekomo kogoś chciał ma tutaj drugorzędne znaczenie. To że się jest świetnym trenerem nie oznacza tego, że podejmuje się tylko i wyłącznie dobre decyzje transferowe. Najlepsi specjaliści w rym fachu mieli, maja i będą mieć na swoim koncie spektakularne wtopy.
Dlatego tez cenię to w Bayernie, że w Monachiun - wbrew temu co niektórzy twierdzą - nikt w pojedynke nie decyduje o ruchach transferowych. I wcale mnie nie zdziwi, jeśli w przypadku Goetze weto postawili ci co w przeszłości mieli już okazje z Nin współpracować.
31.12.2021 09:59
Nie chcemy go oddać tylko on najwyraźniej nie jest przekonany do tego, żeby kontynuować karierę w Monachium.
I widzę ciekawą tendencje. Suele, który jeszcze niedawno nie byl raczej dla nikogo tutaj kluczowym zawodnikiem, nagle nim się staje. I widzę już dlaczego - bo jak odejdzie, a na to się zapowiada, to będzie kolejny pretekst aby uderzyć w zarzad. ;D Prawda ?;)
30.12.2021 09:43
Tak jak kiedyś pisałem…
Superliga i Mundial co 2 lata maja ze sobą wiele wspólnego - motywacje z pewnością. Chodzi o maksymalne wyciśnięcie kasy.
Nie można pozwolić ani na jedno, ani na drugie. Jak powiesz A, to trudno będzie wytłumaczyć reszcie czemu nie powiedzieć B.
28.12.2021 10:59
To że Flick uciekł to fakt, a nie teoria. I jeśli trzymamy się tylko tego faktu to można mówić o analogii do siwego bajeranta. Na tym jednak wszelkie porównania się kończą.
28.12.2021 07:56
@tapczan +1
Ps może w końcu admini wprowadzą opcje plusowania ;D
26.12.2021 10:21
Fajnie, że na stronie czasami pojawiają się tacy jak @sammyo7o7 :) Musisz się jednak przyzwyczaić do tego, że tutaj częstokroć rzeczywistość postrzegana jest zero-jedynkowo. Jesteś albo wybitnym trenerem, albo wuefistą. Jesteś albo super dyrektorem sportowym, albo amatorem - nieudacznikiem.
Skłonność do skrajnych ocen pracy ludzi, o której w większości nikt z nas nie ma większego pojecia, na absurdalnym wrecz poziomie ;)
26.12.2021 08:52
To jak zwykle twoje uproszczenie i dorabianie komuś gęby.
To standard w twoim wykonaniu, ze ty nie dyskutujesz(swoją droga trudno to nazwać dyskusją, a raczej głoszeniem jedynej prawdy) z tym co kto napisał, a „dyskutujesz” z własnym wyobrażeniem na tego temat. Obsadzają role, a potem z nimi się rozprawiasz.
To mnie już naprawdę bawi, ale akurat dzisiaj odpuszczam. Niech będzie. Masz racje. We wszystkim. Gratuluję. Koniec. Kropka.
24.12.2021 09:47
Dalej brniesz. Nie podałeś jakiegokolwiek źródła swoich rewelacji. Jakiegokolwiek.
Wijnaldum sam mówił, że odrzucił ofertę. Ale co on tam wie, nie gadał z @hoven.
24.12.2021 09:05
@raaafal ale przecież powszechnie wiadomo, że klub chcący kupić zawodnika sonduje temat i dogaduje się z agentem zawodnika zanim formalnie dogada się z jego klubem.
Fakty pokazały, że absolutnie nie daliśmy dupy i słuszne było podchodzenie do niego z dużą rezerwą.
23.12.2021 20:02
@raaafal chyba niezbyt był wart Jam teraz chcą się go pozbyć.
Tak czy inaczej sprawa jest jasna - czas pokazał, że duża zachowawczość i próba zbicia ceny była jak najbardziej wskazana.
23.12.2021 19:18
@Mort staram się nie oceniać ludzi nie znając odpowiedzi na podstawowe pytania. Ot np ile w jego działaniach jego samego, a ile to realizowanie polityki klubu. Ale to tylko przykład.
Generalnie powiedziałem to już dawno. Nie rozumiem za bardzo, czemu obecnie rozmawia się tak duzo na temat dyrektorów sportowych, trenerów i generalnie wszystkiego co dzieje się wokół boiska, a coraz mniej o tym co na boisku.
23.12.2021 19:07